نتایج جستجو برای عبارت :

پوستر لایه باز معرفی جشنواره

 نصب پوستر دیواری: در این مقاله قصد داریم به شما آموزش نحوهء نصب پوستر دیواری سه بعدی و پوستر کاغذ دیواری را ارائه بدهیم. پوستر دیواری نسل جدیدی از انواع کاغذ دیواری است که ظاهری یکپارچه‌تر و به نوعی زیباتر از کاغذ دیواری دارد.
 مراحل نصب پوستر دیواری:
خرید پوستر دیواری
آماده‌سازی دیوار قبل از نصب پوستر دیواری
تهیه ابزار کار نصب پوستر دیواری
آماده‌سازی پوسترهای دیواری
جانمایی پوسترهای دیواری
چسب مخصوص پوستر دیواری
 نصب رول اول پوستر د
پوستر فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد با تصویری از فرامرز قریبیان رونمایی شد.طراحی این پوستر برعهده خانه طراحان انقلاب اسلامی بوده است.اولین نمایش تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.«خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیادر مقام کارگردان در سینمای ایران است.
 
 
 
 
 
پوستر دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر شد
✳️دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب‌های کتاب‌خوان مجازی، چهار گزینه‌ای، داستانک نویسی، روزنامه کتاب، نمایش خلاق و نقاشی و در سه بخش «فردی»، «گروهی»، «خانوادگی» و در دو بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شر
پوستر معرفی جشنواره اینترنت شرکت آسیاتک به صورت لایه باز در این مطلب سایت فایل باز برای طراحان و کاربران گرامی آماده شده است این پوستر باکیفیت بالا در اندازه A4 و رزولیشن 300DPI می باشد برای دانلود با لینک مستقیم و بافرمت PSD به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
*جهت دیدن سایز اصلی تصویر روی تصویر کلیک کنید.
ادامه مطلب
✓ دهمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی «دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۲ عنوان کتاب، خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی را در فراغت ناخوانده این روزها به حضور مجازی در این ضیافت کتابخوانی دعوت کرد.» دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی علی‌رغم تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، نخستین گام‌های خود را با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برداشته و با توجه به تعطیلی مراکز پیش‌دبستانی، مدارس و دانشگاه‌های سراس
ویشکا آسایش به عنوان داور در جشنواره پونا فیلم هند
این جشنواره از 19 تا 26 دی ماه در پونای هند برگزار می گردد
یکی از اعضای هیئت داوران در این جشنواره ویشکا آسایش است.
هجدهمین جشنواره پونا هند در این شهر برگزار می گردد
ادامه مطلب
تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی
معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد با اشاره به مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: بر اساس فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۲۸ خرداد ماه به عنوان پایان مهلت شرکت و ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده بود؛ اما بر اساس درخواست‌های مستند مکرر از سوی کتابداران، اعضای کتابخانه‌ها، مدیران کل نهاد، مسئولان استانی و برخی دستگاه‌های شرکت کننده در جشنواره، دبیرخانه جشنواره کتاب
پوستر چیست؟
پوستر (Poster) یک واژه ی انگلیسی، به معنای آگهی دیواری یا اطلاعیه می باشد.
پوستر ها معمولا در ابعاد های بزرگ با محتوایی جذاب طراحی و چاپ می شوند.
استفاده از رنگ های شاد و زنده می تواند طرحی جذاب و تاثیر گذار بر روی مخاطب بگذارد.
برای اینکه شما یک طرح جذاب داشته باشید ابتدا باید به دو نکته مهم توجه کنید.
ادامه مطلب
پوستر اسنپ
پوستر اسنپ چیست: سازه پوستر اسنپ بصورت کلیپسی از جنس آلومینیوم است که طرح چاپی را به عنوان شیرازه از بالا و پایین دربرمی‌گیرد و ایستایی بهتر آن را موجب می‌شود. اسنپ پوستر سازه‌ای است کم‌حجم و سبک. مناسب جهت زیباسازی دکوراسیون محیط کار و غرفه های نمایشگاهی است. پوستر اسنپ قابلیت نصب روی سطوح مختلفی همچون دیوار و پارتیشن و یا به حالت آویز را داشته و در زمان کوتاهی نصب می‌شود. در غرفه نمایشگاهی، ادارت، شرکت ها، فروشگاه ها و... کارب
یکی از نمایندگان فروش شرکت کوکاکولا، مایوس و ناامید از خاورمیانه بازگشت. دوستی از وی پرسید: چرا در کشورهای عربی موفق نشدی؟ وی جواب داد: هنگامی که من به آنجا رسیدم مطمئن بودم که می توانم موفق شوم و فروش خوبی داشته باشم. اما مشکلی که داشتم این بود که من عربی نمی دانستم. لذا تصمیم گرفتم که پیام خود را از طریق پوستر به آنها انتقال دهم. بنابراین سه پوستر زیر را طراحی کردم: پوستر اول مردی را نشان می داد که خسته و کوفته در بیابان بیهوش افتاده بود. پوست
طراحی پوستر
طراحی پوستر صنعتی، تبلیغاتی
طراحی پوستر و صفحه آرایی اساسی ترین بخش از طراحی پوستر تبلیغاتی می باشد.
علاوه بر مکانی که پوستر در آنجا نصب می گردد، رعایت اصول طراحی پوستر و به تصویر کشیدن ایده هایی خلاقانه نقش کلیدی در جذب مخاطبان ایفا می کند. 
ادامه مطلب
با سلام و تبریک سال نو
اعضا محترم طبق روال هر سال جشنواره رضوی شروع شد. 
جهت شرکت در مسابقه به سایت www.samakpl.ir مراجعه نمایید.
اعضا محترمی که پارسال در جشنواره شرکت کردند.
کد کاربری و گذرواژه کدملی انها است و نیازی به ثبتنام جدید ندارند. 
به نقل از فیگارو، پیر لسکور رییس جشنواره فیلم کن درباره احتمال لغو این فستیوال با اطمینان به فیگارو گفت: می توانیم یک سال را بدون درآمد بگذرانیم. این گفته لسکور گمانه زنی ها برای لغو جشنواره را شدت بخشید.
پس از دستور دولت فرانسه در روز یکشنبه ۸ مارس مبنی بر ممنوعیت تجمع بیش از هزار نفر در این کشور بدلیل شیوع ویروس کرونا، گمانه زنی ها درباره لغو مهم ترین فستیوال سینمایی دنیا یعنی جشنواره کن بیش از پیش شدت گرفت.
حالا پس از آنکه بارها اعلام شد که
رونمایی از پوستر (نگاره) رسمی نمایشگاه بیست و سوم و سمینار نهم، فانوس پنجم. برای دانلود پوستر در ابعاد واقعی روی تصویر کلیک کنید.

یازده تا سیزده اردیبهشت ماه 98
چهارشنبه، ساعت 9 تا 15
پنج شنبه، ساعت 9 تا 18
جمعه، ساعت 9 تا 13
در محل دبیرستان دوره اول علامه حلی2:
میدان رسالت - خیابان هنگام - بالاتر از میدان الغدیر - خیابان نعمت زاده - دبیرستان دوره اول علامه حلی2 تهران
پوستر فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی در آستانه نمایش در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. محمد روح‌الامین طراحی لوگو و پوستر این فیلم را بر عهده داشته است.
⠀⠀⠀⠀«دوزیست» که فیلم متفاوتی در آثار نیک‌نژاد محسوب می‌شود، در بخش سودای سیمرغ جشنواره حضور دارد و سه‌شنبه ۱۵ بهمن در سالن اصحاب رسانه به نمایش در می‌آید.⠀⠀⠀⠀جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی با معرفی الهام اخوان با حضو
 
جشنواره فیلم برلین
جشنواره فیلم برلین (به آلمانی: Internationale Filmfestspiele Berlin) یا برلیناله (Berlinale)‏ یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های سینمایی در جهان و اروپا است که هرساله در ماه فوریه به مدت ۱۰ روز در برلین آلمان برگزار می‌شود.
جشنواره فیلم برلین یا برلیناله نخستین بار در سال ۱۹۵۱ با نمایش فیلم ربکا، ساخته آلفرد هیچکاک گشایش یافت.
ریخته‌گری نوآک در آلمان، از نخستین دوره جشنواره فیلم برلین یا برلیناله تا امروز، خرس طلایی را تولید م
خروج رو امروز تو جشنواره فیلم فجر دیدم، از آقای حاتمی کیا تشکر می کنم، واقعا لذت بردم، تماشاگرها هم انتهای فیلم، فیلم رو تشویق کردن، با توجه به واکنش های منفی زیادی که داره به فیلم میشه، وظیفه خودم دونستم که رضایتم رو اعلام کنم.
امیدوارم فیلم خروج به سرنوشت فیلم "دیدن این فیلم جرم است" دچار نشه...
البته بگم آدمی نیستم که به صورت تفریحی برم سینما، بنابراین نرفتم همه فیلم های جشنواره رو ببینم، تا حالا فیلم لباس شخصی رو دیدم و خروج، جشنواره برام
دومین جشنواره کاچی روستای فمی در دیماه سالجاری برگزار می شود
جلسه برنامه ریزی دومین جشنواره کاچی فمی با حضور اصغری ، بخشدار امامزاده ، مسئولان ادارات  فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز ، دهیار و شورای اسلامی روستا در بخشداری امامزاده برگزار گردید.
در این جلسه احمدرضا حسن پور، رییس شورای روستا به عنوان دبیر جشنواره انتخاب گردید.
روابط عمومی بخشداری امامزاده
این پوستر برای زمانی هست که علی مطهری اینقدر عیان اصلاحطلب نشده بود و از طربق لیست اصولگرایان وارد مجلس نشده بود
دقیق یادم نیست که چه اظهار نظری منجر به این پوستر شد اما اگر اشتباه نکنم مربوط به استیضاح وزیر نفت احمدی نژاد بود
بر اساس این گزارش؛ این جشنواره به منظور پاسداشت سردار بزرگ اسلام، شهید قاسم سلیمانی و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
در این جشنواره، 4 نفر از خادمیاران رسانه‌ای آستان قدس رضوی در بخش‌های عکس، فیلم، نماهنگ، خبر صاحب مقام شدند که از سوی خانواده محترم شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند.
لازم به ذکر است، پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان با نگاهی نو بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بخش‌های گوناگون برگزار شد.
مبع :آستا
هفتمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» با اهدای نشان عالی «هنر برای صلح» به سه هنرمند پیشکسوت و تاثیرگذار در عرصه هنر به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی جشنواره «هنر برای صلح»، مراسم پایانی هفتمین این جشنواره و اهدای نشان عالی «هنر برای صلح» در گالری باروک برگزار شد.
 در این مراسم هنرمندانی چون حسین و سعید محجوبی، عباس مشهدی زاده، محمد فرنود، کامبیز درمبخش، تاها بهبهانی، امیر اسفندیاری، مونا زندی، اسماعیل میهن دوست حضور دا
دکوراسیون کلاسیک با مبلمان سلطنتی و دنیایی از رنگ های اشرافی گره خورده است. حتی با وجود ابداع طراحی های مدرن، هنوز هم عده زیادی طراحی کلاسیک را می پسندند. دکواتیوها با ادغامی از مدرنیته و سنت، طرح های کلاسیک بی نظیری را پدید آورده اند. پیشرفت دستگاه های چاپ نیز در این قضیه بی تاثیر نبوده است. پوستر دیواری کلاسیک یکی از همین پدیده های نوظهور است که مناسب طرفداران طراحی به سبک کلاسیک، تولید شده است. انواع پوستر سه بعدی کلاسیک و پوستر دیواری 
کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر سه بعدی

تولید کننده کاغذ دیواری سه بعدی
پوستر دیواری سه بعدی
پوستر دیواری
کاغذ دیواری سقف
کاغذ دیواری برای سقف
کاغذ دیواری برای سقف پذیرایی
کاغذ دیواری سقفی
پوستر سقف

پوستر نقاشی

کاغذ دیواری نقاشی

کاغذ دیواری طرح نقاشی

کاغذ دیواری دخترانه

پوستر دیواری دخترانه

کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری کودک

پوستر دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری پسرانه

پوستر دیواری پسرانه

کاغذ دیواری اتاق خواب کودک

کاغذ دیواری سه بع
پوستر فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر » به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی که توسط محمد موحدنیا طراحی شده است در آستانه نمایش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.
«مردن در آب مطهر» ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۹:۳۰ در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه نمایش داده می شود.
علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدرنیا ، صدف عسگری و سوگل خلیق علیرضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار ، پیمان مقدمی،مهتاب جعفری ،فرید اسحاقی، فاطمه ش
دو جایزه دیگر برای «قصر شیرین» 
در تداوم موفقیت های بین المللی فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی، این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم در بیستمین دوره جشنواره فیلم آسیایی رم (آسیاتیکا - ۹ تا ۱۸ مهر ماه - ایتالیا) و برنده جایزه بهترین فیلم بین المللی در مراسم جوایز فیلم خانوادگی آمریکا شد.این فیلم تا کنون جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردان و بهترین بازیگر جشنواره شانگهای، بهترین فیلم جشنواره اورنبورگ، بهترین کارگردان و فیلم منتخب منت
کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر سه بعدی

تولید کننده کاغذ دیواری سه بعدی
پوستر دیواری سه بعدی
پوستر دیواری
کاغذ دیواری سقف
کاغذ دیواری برای سقف
کاغذ دیواری برای سقف پذیرایی
کاغذ دیواری سقفی
پوستر سقف

پوستر نقاشی

کاغذ دیواری نقاشی

کاغذ دیواری طرح نقاشی

کاغذ دیواری دخترانه

پوستر دیواری دخترانه

کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری کودک

پوستر دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری پسرانه

پوستر دیواری پسرانه

کاغذ دیواری اتاق خواب کودک

کاغذ دیواری سه بع
قالب پوستر با فرمت پاورپوینت و قابلیت ویرایش
قالب پوستر با فرمت پاورپوینت و قابلیت ویرایش قالب از پیش آماده پاورپوینت با قابلیت حذف و اضافه متن ابعاد پوستر 121/92 در 91/44 سانتی متر (48 در 36 اینچ)
           
                                      
کارگاه طراحی پوستر "یکشنبه خونین" | قیام تاریخی ۵ آذر ۱۳۵۷ گرگاناستاد کارگاه: صابر شیخ رضایی
گرگان، ۲۲ الی ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۸
برگزار کننده: مجموعه نگارستان استان گلستان و باشگاه رشد جوان سازمان اوج/ طراح پوستر کارگاه: آقای پاسندی
نارگیل وارد مبشود!!سلام دوستان.من یادم رفت یه چیزی راجب داستان رو بنویسم.وجی:مثل همیشه.همیشه بادش میره.بزار بگم چیه بعد.من شخصیت های داستان رو براتون نگفتم.
شخصیت ها:مارینت/لیدی باگ.آدرین(۵ سالشه)فیلیکس/کت بلنس.اینا شخصیت هاش هستن.راستی!من پوستر و اسم رو پیدا کردم.
اسم:گاردین کت(گربه محافظ)
پوستر:پارت اول رونمایی میشه
وجی:این کل زوری بود که میتونستی بزنی؟؟؟؟وجی جان حرف نزنی بهت نمیگن لالی.خب دیگه ما مزاحم نشیم بریم.بای!!نارگیل تامام.
❤❤❤❤❤
 
تصویری از پوستر رسمی سری جدید از مجموعه فیلم‌های جیمز باند، با نام No time to die (وقتی برای مردن نیست) که در این قسمت هم «دنیل کریگ» همچنان نقش جیمز باند رو بازی میکنه.
این فیلم محصول سال 2020 هست و در زمان نگارش این مطلب، هنوز روانه سینماها نشده.
 
 
برای دانلود این عکس، روی تصویر بالا بزنید.
 
به اطلاع اعضای محترم می رسانم جهت شرکت در بخش آنلاین جشنواره کتابخانی رضوی سیستم کامپیوتری و منابع مسابقه در دسترس شما گرامیان قرار دارد.
در بخش پویش کتابخوان رضوی می توانید با ضبط یک فیلم کوتاه در موضوعات مرتبط با مسابقه و ارسال آن به دبیرخانه جشنواره، یکی از برندگان جشنواره رضوی باشید.
دانلود پوستر شهادت حاج قاسم سلیمانی
همه یکجا
 
دانلود عکس حاج قاسم سلیمانی
عکس های حاج قاسم سلیمانی و رهبر
عکس با کیفیت از شهید حاج قاسم سلیمانی
پوستر لایه باز شهید حاج قاسم سلیمانی

پوستر های شهادت حاج قاسم سلیمانی
 











پوستر شهادت حاج قاسم سلیمانی

پوستر های حاج قاسم سلیمانی

پوستر با موضوع حاج قاسم سلیمانی


برای دانلود تصاویر با کیفیت اصلی و بسیار عالی روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود پوستر شهادت حاج قاسم سلیمانی
کلیه شرکت کنند گان در جشنواره تولید محتوا  جهت ار سال اثر به دبیرخانه جشنواره می توانند اثر خود را درقالب لوح فشرده که کد رهگیری روی آن نوشته شده باشدبه کارشناس فناوری اداره منطقه خود تحویل دهند  لازم به ذکر است که برای ارسال آثار نیازی به چاپ و ارسال  فرم ثبت نام نخواهد بود
.
وزارت ارشاد باید پیگیری کند/صحبت های مسعود نجابتی درباره سوء استفاده از تصویر هنرمندان جشنواره تجسمی فجر 
چند روزی است در فضای مجازی شاهد انصراف تعدادی از داوران و مسوولان برگزار کننده جشنواره هنرهای تجسمی از این جشنواره هستیم.در این بین، عکسی در فضای مجازی منتشر شده که در آن تصویر و عنوان هنرمندانی که از جشنواره انصراف داده اند در کنار هم چیده شده است.بعد از انتشار این عکس انجمن هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی به این عکس واکنش نشان داد و گفت:
حضرت آیت‌الله شب‌زنده‌دار در جلسه درس خارج فقه با اشاره به دیدارشان با رهبر انقلاب(بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری) روایتی را از آنچه معظم له درباره  «بیانیه گام دوم انقلاب» گفته بودند نقل کرده است؛
 (حضرت آقا) فرمودند: «من روی این بیانیه خیلی زحمت کشیدم» و فرمودند «من بنای بر این ندارم که اگر چیزی نوشتم یا مطلبی می‌گویم از دیگران درخواست کنم که روی آن کار کنند ولی راجع به این می‌گویم این کار را بکنند…»
دبیرخانه کن
برای صرفه جویی در رایت dvdتوصیه می شود هر مدرسه به صورت تجمیعی کلیه آثار را که هرکدام در پوشه ای که با کد رهگیری صاحب اثر نام گذاری شده باشد در قالب یک لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند
حجم محتوای ارسالی نباید از 100 مگابایت بیشتر باشد
 
با عرض سلام و وقت به خیر...
این روزهایی که از ماه شعبان مونده رو از دست ندیم! خصوصا مناجات دلنشین شعبانیه.
چند فراز از این دعای زیبا رو در قالب پوستر در آوردم که در ادامه میتونید ببینید و اگر دوست داشتید با کیفیت بالا دانلود کنید.
التماس دعا
ادامه مطلب
چرا پوستر تبلیغاتی ؟
پوستر رسانه ای مناسب برای به نمایش گذاشتن رویداد ها، محصولات و تبلیغات می باشد و یا کاغذهایی که اطلاعات مربوط به موضوع، زمان، طراحی آنلاین مکان و جزییات یک رویداد یا همایش را به اطلاع بیننده میرساند. پوستر معمولا در حالت سنتی به دیوارها چسبانده می شود یا در شبکه های مجازی و وب سایت ها قرار داده می شود و باید این ویژگی را داشته باشد که چند ثانیه ای توجه بیننده را به خودش جلب نماید و آن را در ذهن شخص میخکوب کند تا بتواند به
  
گفتم: دقت کردی این روزا چقد جشنواره را افتاده, گیلاس, روغن حیونی, برف و .... پنیر خیکی و ...., به نظرت عادیه؟
میگه: میگه چیه؟ با شادی مشکل داری؟ 
گفتم: تعجب نمی کنی که چرا جشنواره مثلاً "متعهد ترین کارمند در شهردای" یا ثبت و ... نداریم؟ جایزه شم 100 میلیون تومن باشه؟ یا جشنواره آهنگر پر تلاش یا ... چمی دونم, یه جشنواره ای که توش بجای  لودگی و ..., تهش تهییج به همت بیشتر و تلاش باشه؟ کسب سالم باشه؟
میگه: حالا ... اونم میگذاریم
به نظر شما این نهضت جشنواره ساز
خبرگزاری فارس، گروه‌ استان‌ها- زهرا رسولی: «آش» یکی از خوراک‌های اصیل ایرانی است که تقریباً در تمام کشور پخته می‌شود و شامل انواع مختلف از جمله آش رشته، آش ماست، آش شله قلمکار، آش جو، آش دوغ و… ساده‌ترین آن آش رشته است که در واقع می‌توان گفت در کل کشور حدود 400 نوع آش وجود دارد که به سبک‌های مختلف پخته می‌شود.
با توجه به اصیل بودن آش به عنوان یک غذای ایرانی هر سال جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان برگزار می‌شود، جشنواره‌ای که قدیمی‌ترین جش
چاپ پوستر و به ویژه چاپ پوستر دیواری ، یکی از موثرترین ابزارتبلیغاتی محسوب می شود.این محصول چاپی، بصورت چاپ یکرو انجام می شود. چاپ پوستر جهت نصب بر روی دیوار و تابلو اعلانات استفاده می شود. چاپ پوستر شامل متن و عناصر گرافیکی است. مخاطب چاپ پوستر قشر وسیعی از جامعه است. درهنگام طراحی یک پوستر باید در مرحله اول موارد استفاده آن مورد نظر قرار گیرد. در چاپ پوستر اطلاعات و دیدگاه یا نگرشی ارائه می شود. چاپ پوستر بایستی در همان نظر اول مخاطب را به
 
فیلم سینمایی «انفرادی» به کارگردانی مسعود اطیابی فرم حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، «انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان، با پر کردن فرم سی و هشتمین جشنواره ملی فجر، متقاضی حضور در این رویداد شد.
ادامه مطلب
 
پوستر فیلم جدیدترین قسمت فیلم ترمیناتور، با نام ترمیناتور: سرنوشت تاریک (Terminator: Dark Fate) محصول سال 2019 آمریکا. مثل سایر قسمت‌ها، آرنولد شوارتزنگر بازیگر اصلی این فیلم هست و تهیه کنندگی اون رو جیمز کامرون مشهور بر عهده داره.
 
دانلود رایگان با زدن روی عکس آغاز می‌شود.
 
مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره فیلم شهر امروز در پردیس سینمایی ملت برگزار شد .
در ادامه تصاویر حدیث میرامینی را در این مراسم مشاهده خواهید نمود .
 
 
عکس جدید حدیث میرامینی در هفتمین جشنواره فیلم شهر
 
 
تیپ و استایل حدیث میرامینی در جشنواره فیلم شهر
 
 
تصاویر جدید حدیث میر امینی در هفتمین جشنواره فیلم شهر سال ۹۸
 
 
عکس های حدیث میرامینی در جشنواره فیلم شهر سال ۹۸
 
گفتنی است که هفتمین جشنواره بین‌ المللی فیلم شهر در موسسه تصویر شهر با شعار
سایت تفریحی چفچفک : جشنواره Toyohashi Gion در مرکز ژاپن، در نزدیکی میکوا خلیج، که در طی آن مردان محلی از آتش سوزی دستی به عنوان بخشی از آیین شینتو استفاده می کنند، قدمت این جشنواره سنتی به بیش از 350 سال می‌رسد.










فرادید: Faradeed : بخش اخبار داغ و جالب از سایت سرگرمی چفچفک
پرونده ویژه جشنواره ۳۸ ام فجر؛
با به پایان رسیدن جشنواره فیلم فجر و اعلام برندگان سیمرغ‌ها، حالا دوباره سال جدید سینمای ایران با اکران چند فیلم تازه شروع شده و کارشناسان می‌توانند تصویر بهتری از وضعیت یک سال آینده سینماهای کشور را در ذهن مجسم کنند. از آن‌جایی که جشنواره فجر آیینه‌ای از سینمای جریان اصلی ایران محسوب می‌گردد، حدس زدن ویژگی‌های مهم سینمای ایران در یک سال آتی کار چندان دشواری نخواهد بود.
البته فراموش نکنیم که تاریخ نشان د
از هنرآموزان رشته های گرافیک ، پویانمایی و گرافیک رایانه ای علاقمند دعوت می شود پیشنهادات خود را در مورد جشنواره الگوهای برتر تدریس و نمونه آثار را در قالب فیلم ، عکس و متن تا تاریخ 97/11/5 به گروه هنر متوسطه دوم استان ارسال نمایند.
جشنواره بین اللملی فیلم وارش در شش برنامه 30 دقیقه ای به تهیه کنندگی و مترجم ارش رمضانی تولید و از تاریخ9اردیبهشت تا14اردیبهشت هر شب ساعت20/11دقیقه پخش میگردید.در این جشنواره با حضور مهمانان و فیلم های خارجی از کشورهای حوزه دریای کاسپین بوده و بخش ترنه وا معرفی فیلمسازان و اثار مازندرانی از بخش های مهم این جشنواره بوده است.
تی‌یری فرمو، دبیر جشنواره فیلم کن به صورت رسمی برگزار نشدن این رویداد سینمایی در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا را تائید کرد اما گفت فیلم‌های پذیرفته شده در این رویداد اعلام خواهند شد و این فیلم‌ها با عنوان «کن ۲۰۲۰» در زمان بازگشایی سینماها و جشنواره‌های دیگر نمایش داده خواهند شد.@cinemadaily
[عکس 1280×1052]
مشاهده مطلب در کانال
* طراح: محمد صابر شیخ رضایی :: ۱۳۹۷/ 2019 :: Designer: Saber Sheykh Rezaei

* پوستر فراخوان جشنواره "نشان هُدهُد سفید"
جایزه بزرگ خوانندگان کودک و نوجوان کتابخوان ایران
با شعار؛ کتاب نابود شدنی نیست، فقط از شکلی به شکلی در می آید.

*لینک خبر تکمیلی جشنواره
 
اجرای موسیقی محلی استانها ، اجرای مسابقه و سرگرمی ،مسابقه ضرب المثل و فولکور غذای استانها ، اجرای رقص های محلی استانها و اختصاص شب فرهنگی به استان های همجوار از جمله برنامه های چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی اعلام شده است
 
از زنجان، جشنواره ملی آش ایرانی برای چهاردهمین سال به میزبانی زنجان و همزمان با عید سعید قربان آغاز می شود.
 
هموطنان می توانند به مدت پنج روز با طمع ها و ذائقه های همه اقوام ایرانی در مجموعه گاوازنگ زنجان آشنا شوند
ا
خبرهای هیجان انگیزی تو راهه
 
از 21 تا 29 مرداد جشنواره عید تا عید فروشگاه نفیس24 شروع میشهبرای شیرجه توو تخفیف آماده باشیدتخفیف های باورنکردنی فروش لوازم خانگی داریم 
نکته جالب جشنواره ما در فروش ویژه یعنی «شیرجه توو تخفیف» اینه که تو ساعت‌های مختلف پیشنهادهای شگفت‌انگیز عوض می‌شند و ارسال خریدهای بیشتر از 500 هزار تومان به کل کشور رایگانه‌‌‌.
تا 20 درصد تخفیف برای کلیه محصولات و تا 30 درصد تخفیف فقط برای یک ساعت پیج اینستاگرام ما رو دنبال
 چاپ آنلاین پوستر
 
پوستر ها یا اوراق چاپی سایز بزرگ ( در اینجا منظورمان از سایز بزرگ، بزرگتر از سایز A3 می باشد ) برای شرکت ها، سازمان ها و مجموعه های تبلیغاتی بسیار کارآمد هستند.
نمونه ی این پوستر ها را در سطح شهر بسیار دیده اید؛ بعنوان مثال فراخوان ها، معرفی رویدادهای فرهنگی، معرفی رویدادهای سیاسی، معرفی رویدادهای مذهبی، و بسیاری از اوراق دیگری که بر روی دیوارها یا شیشه های مغازه ها ( مانند تبلیغ فیلم یا آلبوم موسیقی مجاز ) نصب می شوند.
با ت
* کارگاه مجازی طراحی پوستر اعلان محرم ۱۴۴۱اساتیدمسعود نجابتی؛ کاربرد خط در گرافیکمحمدعلی کشاورز؛ نقد و بررسی پوسترهای اعلان هیاتمجتبی مجلسی؛ مبحث ایده پردازیعلیرضا حصارکی؛ مبحث چیدمان متن
و
صابرشیخ رضایی؛ مبحث ترکیب بندی
ثبت نام:www.Heyat.School
مجموعه پوستر نمایشگاهی با کیفیت چاپ (در دست افزایش) 
با عنایت امید مطلق حضرت حق تعالی و الطاف اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام)، به تدریج مجموعه پوستر "نور امید" بدون نام و نشان خدمت شما عزیزان طراحی و  تقدیم می‌شود.امید است در راستای امیدافزایی مؤمنان، قدمی هرچند کوچک برداشته شود؛به برکت صلوات بر محمّد و آل محمّد
اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم
پیوند به صفحات پوسترها
 
صفحه دریافت پوستر 01
 
صفحه دریافت پوستر 02
 
صفحه دریافت
 
پوسترهای تبلیغاتی جالب 1
پوسترهای تبلیغاتی سریع ترین راه برای انتقال پیام و برقراری ارتباط با مخاطب است و اگر تبلیغ از طراحی منحصر به فردی برخوردار باشد به گونه ای که برای سایرین باشد الهام بخش باشد در این صورت است که یک تبلیغ سودمند خواهد بود. گاهی آنها فقط جنبه تبلیغ دارند اما برخی از کمپانی ها به سختی روی آن کار می کنند تا آن تبلیغ به یک ابزار تبلیغاتی و قابل رقابت و موفق برای معرفی شرکت شان باشد.
برای هر کمپانی سعی در معرفی و ارائه محصول
فیلم سینمایی «یه‌وا» به کارگردانی آناهید آباد جایزه بزرگ ششمین دوره جشنواره Socially Relevant آمریکا را دریافت کرد.به گزارش رسیده، «یه‌وا» با موفقیت در این جشنواره بیست و پنجمین حضور و هشتمین جایزه بین‌المللی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

ادامه مطلب
با عرض سلام و تبریک حلول ماه مبارک رمضان...
************************************
تو این فضای زیبای همدلی و برادری که تو کشور ایجاد شده اگر مسجد و هیئت و پایگاه شما هم سهمی داشت برای تبلیغ میتونید از
این پوستر استفاده کنید. شاید ثوابی هم به ما رسید!
تو این روزا هوای همدیگه رو بیشتر داشته باشیم.
دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب
به گزارش خبرنگار واحد خبری مسجد ابوذر پوستر جدید برگزاری ایستگاه صلواتی ایام فاطمیه با عنوان "ایستگاه صلواتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" رونمایی شد.
ارگان ها و کانون های فرهنگی جهت تهیه فایل لایه باز میتوانند به مسجد ابوذر مراجعه نمایند.
طرح لایه باز پوستر تدریس خصوصی فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: psdحجم فایل: 11136 کیلوبایت قیمت: 1000 تومان
توضیحات:
نمونه طرح لایه باز پوستر تدریس خصوصی، در قالب فایل فتوشاپ و با فرمت psd، که به صورت ویژه برای مدرسین دروس ریاضی که در سطح دانش آموزی و دانشگاه تدریس انجام می دهند و کلاسهای کنکور برگزار می نمایند طراحی شده است. 
این طرح لایه باز به صورت پوستر با سیستم رنگی مناسب برای چاپ و کاغذ A4 تنظیم شده است. پس زمینه پوستر به صورت ساده است و مت
پوستر آیه 28 سوره مبارک نوح علیه السلام در اندازه‌ی آ3.
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرّحمن الرّحیم
رَبِّ اغفِر لی وَلِوالِدَیَّ وَلِمَن دَخَلَ بَیتِیَ مُؤمِنًا وَلِلمُؤمِنینَ وَالمُؤمِنات
پروردگارا، من و پدر و مادرم و تمام کسانی را که باایمانوارد خانه من شدند، و همه مردان و زنان باایمان را بیامرز.
دانلود اندازه اصلی - 10 مگابایت
اولین جشنواره فروش کالاهای ایرانی در بغداد با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران وسفارت ایران در بغداد از تاریخ 8 الی15 خرداد در نمایشگاه بین المللی بغداد برگزار می گردد.جهت اطلاعات بیشتر با شماره های 02186031300.09379282159 تماس حاصل نمایید.
با اقتدار و عزم کافی و با تهذیب نفس و خودسازی علمی و خود سازی اخلاقی پیش بروید. ان‌شاءاللَّه روزی را خواهد دید که کشورتان به برکت مجاهدتهای شما در اوج افتخار و در قله‌ی اقتدار باشد.۱۳۸۸/۰۸/۱۲ مقام معظم رهبری
 
شهید خرازی : در هر شهیدی یک خصیصه ای ، یک اخلاق نیکو و پسندیده ای است که اگر ما به آن تأسی کنیم ، برای ما می تواند رهنمون و هدایت گر باشد . 
 
شادی روح شهید خرازی صلوات
 
جهت دانلود مستقیم پوستر شهید خرازی
 
التماس دعا
پوسترهای تبلیغاتی جالب 2
پوسترهای تبلیغاتی سریع ترین راه برای انتقال پیام و برقراری ارتباط با مخاطب است و اگر تبلیغ از طراحی منحصر به فردی برخوردار باشد به گونه ای که برای سایرین باشد الهام بخش باشد در این صورت است که یک تبلیغ سودمند خواهد بود. گاهی آنها فقط جنبه تبلیغ دارند اما برخی از کمپانی ها به سختی روی آن کار می کنند تا آن تبلیغ به یک ابزار تبلیغاتی و قابل رقابت و موفق برای معرفی شرکت شان باشد.
برای هر کمپانی سعی در معرفی و ارائه محصولات
با توجه به سوالات مکرر مشتریان گرامی درباره سایز انواع کاغذ ها در تصویر زیر سایز انواع کاغذ سری A آورده شده اشت.
جهت تبادر بهتر ذهن شما مشتریان گرامی مقیاس در نظر گرفته شده در زیر تصویر خودکار بیک در سایز واقعی می باشد.
 
انواع سایز کاغذ سری A به ترتیب از بزرگ به کوچک به همراه کاربرد آنها:
A0: مناسب چاپ پوستر (ابعاد دو برابر A1)
A1: مناسب چاپ پوستر (ابعاد دو برابر A2)
A2: بهترین سایز چاپ پوستر (ابعاد دو برابر A3)
A3: مناسب چاپ پوستر (ابعاد دو برابر A4)
A4: ب
سلام.وجی:سلام.آفتاب از کدوم طرف دراومده تو نمیخوای حرف بزنی؟وجی:ساکت.حالم بده.باشه بهتر.خب دوستان من میخوام اولین داستان وب رو بزارم.اما براش نه پوستر دارم نه اسم.لطفا یه راهنمایی کنید تو نظرات.خب بریم واسه توضیحات.
نام:نامعلوم.
پارت ها:۱۰
فصل ها:۲
پوستر:نداره
اپننیگ:اصلا نمیدونم چیه که بزارم.پس نداره.
خلاصه:گابربل و امیلی تو یه حادثه میمیرن...
پایان:دیگه دیگه
خب فردا پارت اول رو بهتون تحویل میدم.
نارگیل تامام.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
علاقه‌مندان به شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۹ خرداد ۱۳۹۹ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های www.samakpl.ir یا www.razavi.iranpl.ir  برای دریافت فایل کتاب‌ها اقدام و یا جهت دریافت امانی کتاب‌های جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند. از تمامی افراد و خانواده‌های برگزیده در سطح ملی برای شرکت در آیین پایانی جشنواره دعوت می‌شود.

منابع دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
کارگاه طراحی پوستر "یکشنبه خونین" | قیام تاریخی ۵ آذر ۱۳۵۷ گرگاناستاد کارگاه: صابر شیخ رضایی
گرگان، ۲۲ الی ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۸
برگزار کننده: مجموعه نگارستان استان گلستان و باشگاه رشد جوان سازمان اوج/ طراح پوستر کارگاه: آقای پاسندی
 
* لینک خبر و گزارش تصویری کارگاه | گلستان ما
* لینک خبر و گزارش تصویری کارگاه | حلقه وصل
مجموعه پوستر و عکس‌نوشته با کیفیت چاپ (در دست تکمیل) 
به نام امید مطلق، حضرت حق تعالیو به امید لطف اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام)،به تدریج مجموعه پوستر و عکس نوشته "نور امید" بدون نام و نشان و هزینه، خدمت عزیزان، طراحی و  تقدیم می‌شود.هرچند از نظر تخصصی حرفه‌ای به حساب نمی‌آید ولی در حد توان امیدوارم قدم کوچکی در امیدافزایی مؤمنان، برداشته باشم؛محتوای کار از منابع معتبر استفاده شده ولی قطعا از نظر طراحی بی‌اشکال نیست؛ ممنون می‌شو
مجموعه پوستر و عکس‌نوشته با کیفیت چاپ (در دست تکمیل) 
به نام امید مطلق، حضرت حق تعالیو به امید لطف اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام)،به تدریج مجموعه پوستر و عکس نوشته "نور امید" بدون نام و نشان و هزینه، خدمت عزیزان، طراحی و  تقدیم می‌شود.هرچند از نظر تخصصی حرفه‌ای به حساب نمی‌آید ولی در حد توان امیدوارم قدم کوچکی در امیدافزایی مؤمنان، برداشته باشم؛محتوای کار از منابع معتبر استفاده شده ولی قطعا از نظر طراحی بی‌اشکال نیست؛ ممنون می‌شو
شامگاه یکشنبه در آئین پایانی شصت و سومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان ایران، سروناز با بیان اینکه این جشنواره بعد از ۲۲ سال با همت و پشتیبانی انجمن سینمای جوانان ایران در شیراز برگزار شد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام خبر - هنرشیراز -
ادامه مطلب
رئیس این جشنواره در حاشیه مراسم در مصاحبه با خبرنگار سازندگی با بیان اینکه این جشنواره در ۹ عرصه راهبردی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، سلامت، اجتماعی، هنر و ادب، رسانه و بین الملل برگزار می شود، گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در این زمینه ها تا ۳۰ دی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
ادامه مطلب
نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت امام رضا علیه‌السلام، حضرت معصومه سلام‌الله علیها و حضرت احمدبن موسی علیه‌السلام با بخش ویژه سیره حضرت ابن‌الرضا ام
در سومین روز جشنواره تئاتر فارس، استقبال از نمایش‌ها رنگ و بوی مردمی بیشتری گرفت و تماشاخانه‌های این جشنواره پر از شور و نشاط حاصل از حضور علاقمندان هنرهای نمایشی در شیراز شد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -
ادامه مطلب
با ثبت قرارداد اکران فیلم سینمایی «اولین امضاء برای رعنا» ساخته علی ژکان در گروه سینمایی «فرهنگ»، این فیلم از روز چهارشنبه ۲۵ دی‌ماه در این گروه روی پرده خواهد رفت. در آستانه اکران سازندگان از اولین پوستر این فیلم نیز رونمایی کردند.
طراحی این پوستر برعهده آرزو نصیرپور بوده است و پخش فیلم نیز در اختیار موسسه نیمروز فیلم قرار دارد.
علیرضا جلالی‌تبار، شهرزاد کمال‌زاده، شقایق رهبری، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، فلور نظری، نادر نادرپور، مح
دانلود رایگان فیلم پینوکیو با لینک مستقیم
دانلود پینوکیو کیفیت عالی ۱۰۸۰p
تیزر رسمی فیلم پینوکیو و عامو سردار و ریسعلی
لینک دانلود قرار داده شد
 
 
فیلم سینمایی «پینوکیو، عاموسردار و رییسعلی» پس از دو سال، در گروه آزاد اکران عمومی شده است. رضا صافی کارگردان بوشهری این فیلم به سایت بهمن سبز گفت: من از زمانی که فیلم آماده نمایش شد پیگیر اکران آن بودم. اما متاسفانه فضا و شرایط برای نمایش فیلم کودک مناسب نیست و دشواری‌های فراوانی در این راه وجو
پوستر جامع بهداشت دست ( پوستر شستشوی دست، هندراب ، 5 موقعیت بهداشت دست)
قابل توجه سرپرستاران، مسئولین کنترل عفونت و رابطین محترم آموزشی با توجه به عدم وجود یک فایل منسجم و جامع د ر مورد شستشوی دست ، گروه اموزشی ما اینبار از پوستر جامع بهداشت دست محتوی نحوه صحیح شستشوی دست، نحوه صحیح هندراب کردن با محلول های مالشی و 5 موقعیت بهداشت دست و توضیحات رونمایی میکند. این پوستر را میتوانید در قطع A4 .A3 پرینت رنگی گرفته و پس کنید و در کنار سروس های بهداش
نکاتی جالب برای طراحی پوستر تبلیغاتی
پوسترچیست؟
پوستر یک رسانه بصری ساده است که با اطلاعات ضروری که در مورد یک محصول ارائه می کند با بیان رویدادها در موضوعات مختلف که معمولا برای نمایش بصورت عمودی طراحی می شود با مخاطب ارتباط موثری برقرار می نماید و باید ابعادش به گونه ای باشد که 
ادامه مطلب
سلام....صبح زیبای زمستانی تون بخیرخب امروز در خدمت شما هستیم با یه پست زیبا...برای کلاس اولی های عزیزم " پوسترهای قوانین کلاسی" در دو بخش پسرانه و دخترانه... امیدوارم مورد رضایت شما واقع بشه و با نظرات ارزشمندتون بنده رو در ادامه همراهی کنید.
توضیح : این فایل به صورت PDF و در قالب 7 پوستر تقدیم حضورتان می شود.
همکار گرامی هرگونه کپی برداری از این کار شرعاً مورد رضایت بنده نیست. لذا خواهشمندم فقط و فقط در کلاس خودتان استفاده نمایید و در اختیار همکار
طرح لایه باز بسیار زیبا و فوق العاده پوستر روز معلم در این مطلب سایت اسکای طرح برای طراحان و کاربران گرامی به دانلود گذاشته شده است این طرح در نرم افزار قدرتمند فتوشاپ کاملا قابل ویرایش می باشد برای دانلود با لینک مستقیم و بافرمت PSD به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
ادامه مطلب
یاد آن روزی که بهمن گل به بار آورده بود و آن زمستانی که با خود نوبهار آورده بود یاد باد آن دل تپیدن های مشتاقان یار و آن عجب نقشی که آن زیبا نگار آورده بود منکران گفتند با یک گل نمی گردد بهار لیک ما دیدیم، یک گل صد بهار آورده بود در نگاهش جلوه گل بود و با غوغای عشق در چن هر گوشه ای را صد هزار آورده بود 
دهه شکوهمند فجر مبارک باد
 

ادامه مطلب
زرندیها دهم اردیبهشت در جشنواره ی بادبادکها،روز ملی خلیج فارس را درروستای سرباغ پاس خواهند داشت .
طی نشستی مشورتی جشنواره ی بادباکها روزسه شنبه دهم اردیبهشت به مناسبت روز ملی خلیج فارس ، در روستای سرباغ زرند برگزار می شود.
محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری دررابطه بااین جشنواره گفت : روز 10 اردیبهشت نشان دهنده غیرت ایرانیانی است که برای بیرون راندن اشغالگران از خلیج فارس جانفشانی کردند و در تقویم جمهوری اسلامی ای
هنرستان های دخترانه فنی حرفه ای 

نام هنرستان
رشته ها
پیش ثبت نام
مشاهده پوستر و بروشور


فاطمه الزهرا(س)
شبکه و نرم افزار
پیش ثبت نام
مشاهده پوستر و بروشور

تربیت بدنی

حسابداری

گرافیک

نقشه کشی معماری

حضرت حوا
شبکه و نرم افزار
پیش ثبت نام
 
مشاهده پوستر و بروشور
 

تربیت کودک

صنایع غذایی

طراحی و دوخت

نقشه کشی معماری

بدیع
شبکه و نرم افزار
پیش ثبت نام
مشاهده پوستر و بروشور

تربیت کودک

حسابداری

گرافیک 

طراحی و دوخت

ضمیمه الزهرا
حسابداری
پی
مجموعه ای کامل از پوستر های مناطق مختلف گردش گری منطقه آزاد ماکو (شهرستان پلدشت، ماکو،  شوط) که در قالب "امسال عید کجا بریم؟" از کانال های خبرهای فوری پلدشت در حال انتشار است.
این مجموعه پوستر ها توسط تیم گرافیکی پایگاه خبری و اطلاع رسانی "خبرهای فوری پلدشت" تولید شده است.
بین این تحلیل های آب دوغ خیاری و جماعتی که تو تلویزیون دور هم میشینن و قربون صدقه فیلم و فیلمساز میرن، وجود یک برنامه نقد با حضور سه تا آدم فرهیخته، غنیمت به حساب میاد که حداقل اون مناسبات الزام آور صدا و سیما، رو عیارسنجیشون از فیلم های جشنواره، سایه نمی اندازه.
برنامه نقد نو رو از آپارات دنبال کنید. 
اسامی برندگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی کتابخانه باقرالعلوم(ع) شهر خشکرود به شرح زیر می باشد:
در بخش خانوادگی خانم مریم جانی فاردقی 3،000،000 ریال
در بخش نوجوان مکتوب خانم فاطمه شجاعیان 500،000 ریال
در بخش نوجوان پویش خانم حورا چمن پیرا 750،000 ریال
در بخش بزرگسال خانم آسیه دلیریان 800،000 ریال
* حسینیه هنر رشت
به بهانه فرارسیدن ماه محرم و باهدف ارتقاءسطح کیفی پوسترهای عاشورایی برگزار می کند:
کارگاه طراحی پوستر "شهیدِ عشق"با حضور محمد صـابر شیخ رضایـیزمان برگزاری: ۳ و 4 شهـریـور ۱۳۹۸مهلت ثبت نام: ۳۱ مرداد (ظرفیت محدود)متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره: 09117611310 تماس حاصل نمایند.
*حسینیه هنر رشت
Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) فیلمی اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی Tim Miller است.Terminator: Dark Fate،ششمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی نابودگر به حساب می‌آید، از نظر عملکرد بازیگران و سکانس‌های اکشن، مورد ستایش منتقدان قرار گرفت. این فیلم در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌توان به کسب یک جایزه در جشنواره سینماکان ۲۰۱۹ و نامزدی دریافت یک جایزه در جشنواره انجمن ج
سی‌امین جشنواره تئاتر فارس، از ۲۱ تا ۲۴ آبانماه جاری با دوازده نمایش صحنه‌ای و ۵ نمایش خیابانی برگزار خواهد شد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - تئاتر فارس - باشگاه خبرنگاران جوان - هنرآنلاین - ایران تئاتر - آریابانو - ایسنا - ایکنا - هنرشیراز - روزنامه تماشا شماره 1954 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 2 - روزنامه شیرازنوین شماره 845 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 5 - روزنامه نیم نگاه شماره 6266 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 2 - روزنامه طلوع شماره 2654 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 2 - روزن
دانلود پوستر خطای بزرگ شیطان بزرگ که بعد از به شهادت رسیدن سردار سپهبد قاسم سلیمانی ، مقام معظم رهبری فرمودند انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است، این پوستر به سفارش معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز گلستان تصویر سازی شده که می توانید در سایز A3 دریافت نمایید.
 
دانلود پوستر خطای بزرگ شیطان بزرگ که بعد از به شهادت رسیدن سردار سپهبد قاسم سلیمانی ، مقام معظم رهبری فرمودند انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است، این پوستر به سفارش معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز گلستان تصویر سازی شده که می توانید در سایز A3 دریافت نمایید.
 
جشنواره ممتازین و هفت سین در تاریخ 97/12/22 در این آموزشگاه برگزار شد. در این جشنواره که حدود یک ماه برای برگزاری آن تلاش شده بود هفت سین های کلاسی به نمایش گذاشته شد. از مسئولین اداره آموزش و پرورش ،اعضای انجمن اولیاء و مربیان ،اولیاء دانش آموزان و پذیرفته شدگان مراکز آموزش عالی برای حضور در جشنواره دعوت شد.
برنامه های متنوعی اجرا گردید و از ممتازین درسی،علمی،ورزشی،پرورشی و فعالین نماز تجلیل گردید.و جوایزی به همراه شاخه های گل و لوح تقدیر به آ
سی‌امین جشنواره تئاتر فارس، از ۲۱ تا ۲۴ آبانماه جاری با دوازده نمایش صحنه‌ای و ۵ نمایش خیابانی برگزار خواهد شد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - تئاتر فارس - باشگاه خبرنگاران جوان - هنرآنلاین - ایران تئاتر - آریابانو - ایسنا - ایکنا - هنرشیراز - روزنامه تماشا شماره 1954 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 2 - روزنامه شیرازنوین شماره 845 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 5 - روزنامه نیم نگاه شماره 6266 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 2 - روزنامه طلوع شماره 2654 مورخ 21 آبان 1398 صفحه 2 - روزن
پوستر لایت باکس
طراحی پوستر های سازمانی برای نمایشگاه های بین المللی از جمله نمایشگاه بین المللی تهران
پوستر برای لایت باکس ها

طراحی بنر و اسلایدر
طراحی بنر تبلیغاتی برای سایت های فروشگاهی
طراحی پوستر های اسلایدر

طراحی پوستر و لوگو اپلیکیشن
طراحی پوستر برای اپ های اندروید برای نمایش در مارکت ها
طراحی پوستر محتویاتی برای اپ های اندروید
طراحی لوگو اپ اندروید
Keep Calm and Carry on
آرام باشید و با امید ادامه بدید
شاید شما نیز بارها و بارها عبارت بالا را در قالب لوگو و پوسترهای مختلف دیده باشید. 
این عبارت سومین پوستر از یک مجموعه پوستر است که توسط دولت بریتانیا در زمان جنگ جهانی دوم تهیه شده بود و هدف از آن‌ها تشویق و روحیه دادن به مردم کشور بود.
علی رغم اینکه پوستر اول و دوم بطور وسیعی پخش شده بود اما پوستر آرام باشید و ادامه بدید هرگز منتشر نشد زیرا برای زمانی طراحی شده بود که بخشهایی از خاک بریتانیا به اش
Keep Calm and Carry on
آرام باشید و با امید ادامه بدید
شاید شما نیز بارها و بارها عبارت بالا را در قالب لوگو و پوسترهای مختلف دیده باشید. 
این عبارت سومین پوستر از یک مجموعه پوستر است که توسط دولت بریتانیا در زمان جنگ جهانی دوم تهیه شده بود و هدف از آن‌ها تشویق و روحیه دادن به مردم کشور بود.
علی رغم اینکه پوستر اول و دوم بطور وسیعی پخش شده بود اما پوستر آرام باشید و ادامه بدید هرگز منتشر نشد زیرا برای زمانی طراحی شده بود که بخشهایی از خاک بریتانیا به اش
سایت سرگرمی چفچفک : هزاران نفر از مردم تایلند در جشنواره تاتو و خالکوبی که در استان ناخون پاتوم در غرب بانکوک برگزار شد شرکت کردند.
یکی از محبوبترین زمان های سال در تقویم تایلندی، فستیوال تاتو است که در ماه مارس برگزار می شود.
در این فستیوال هزاران نفر در معبد وات بنگ فرا جمع می شوند و جیغ و فریاد می کشند و طرح تاتو تایلندی را بر روی بدن خالکوبی می کنند.این کار توسط راهبان بودایی انجام می شود و هدف از خالکوبی روی بدن محافظت در برابر ارواح شیطان
فدراسیون جهانی در فاصله ۲ روز مانده تا شروع مرحله نهایی لیگ ملت‌ها از پوستر رسمی این رقابت‌ها رونمایی کرد.در حالی که از چهارشنبه شب به وقت آمریکا و بامداد پنجشنبه به وقت تهران
مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در شیکاگو استارت می خورد، صفحه رسمی
اینستاگرام فدراسیون جهانی از پوستر این رقابت ها رونمایی کرده است.
در این طرح امیر غفور، پشت خط زن تیم ملی ایران در کنار ستاره های ۵ تیم دیگر از لهستان، برزیل، فرانسه، آمریکا و روسیه قرار دارد.شمارش مع
پوستر جامع بهداشت دست ( پوستر شستشوی دست، هندراب ، 5 موقعیت بهداشت دست)

قابل توجه سرپرستاران، مسئولین کنترل عفونت و رابطین محترم آموزشی با توجه به عدم وجود یک فایل منسجم و جامع د ر مورد شستشوی دست ، گروه اموزشی ما اینبار از پوستر جامع بهداشت دست محتوی نحوه صحیح شستشوی دست، نحوه صحیح هندراب کردن با محلول های مالشی و 5 موقعیت بهداشت دست و توضیحات رونمایی میکند. این پوستر را میتوانید در قطع A4 .A3 پرینت رنگی گرفته و پس کنید و در کنار سرو
 
فیلم Black Widow یا بیوه سیاه، یکی از فیلم‌های جدید سینمای هالیوود آمریکاست که زمان عرضه اون اوایل سال 2020 برنامه‌ریزی شد. بازیگر اصلی این فیلم اسکارلت جوهانسون دارد.
 
برای دانلود  پوستر فیلم بیوه سیاه (Black Widow) روی عکس بزنید.
 
چند وقت پیش یه فراخوان دیدم از یه جشنواره شعر، و درش شرکت کردم. هفته پیش تماس گرفتن و برای اختتامیه جشنواره دعوتم کردن. از آنجا که تو یه شهر دیگه برگزار میشه مردد بودم که برم یا نه. گفتن اگر میاین تا شب به ما اعلام کنید چون میخوایم تدارک ببینیم. آخرش قرار شد با یه زوج که اصلا منو نمیشناسن و من هم باهاشون آشنا نیستم به این سفر برم! (فقط در این حد میشناسمشون که میدونم شاعرن)
شبش به دبیرخانه جشنواره اعلام کردم که میام.
امروز سردبیر برام یه پیام فرست

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید

بنر و پوستر سال جهش تولید
کاغذ دیواری سه بعدی
پوستر دیواری سه بعدی چیست؟
کاغذ دیواری سه بعدی یکی از زیباترین محصولات برای دکور کردن محل زندگی و یا محیط کار شماست که طرفداران بسیاری دارد و مورد استقبال همه قشر از افراد جوامع قرارگرفته است.
https://mihanposter.com/product/3d
 همانطورکه میدانید دکوراسیون داخلی و دیزاین کردن منزل یا محل کار همواره در حال تغییر است و متناسب با نیاز های جامعه ابزار های فوق العاده جدید ی در این زمینه معرفی شده است.کاغذ دیواری ها یکی از این ابزار های فوق ا
دانلود فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون
ماجرای نیمروز 2، دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با نامزدی در ۱۲ رشته این جشنواره، توانست ۳ سیمرغ بلورین بدست آورد.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کتابخوار