نتایج جستجو برای عبارت :

همایش زیورآلات سنتی استان قم برگزار شد

جشن بزرگ میلاد نور،با همت شهرداری آب پخش بمناسبت نیمه شعبان و در راستای طرح نشاط اجتماعی و با استقبال کم نظیر مردم در پارک بزرگ خضراء آب پخش برگزار گردید.
به گزارش سفیر جنوب؛در شب میلاد با سعادت مهدی موعود(عج)،با همت شهرداری آب پخش،جشن بزرگ میلاد نور،با حضور گسترده و کم نظیر مردم در پارک خضراء برگزار گردید.
اجرای این جشن را حسین دهقان،مجری توانمند استان و کشور و وحید امیری از برترین های اجرای استان بر عهده داشتند.

ادامه مطلب
باسلام جلسه انجمن کاراته شوتوکان jkA استان فارس درتاریخ 97/10/7 برگزار شد
با حضور رئیس هیئت کاراته استان فارس جناب اقای احمد مبارکی واعضاء جدید هیئت رئیسه درسالن کنفرانس بهداری وبهداشت صنعت نفت فارس برگزار گردید وپس از بحث وتبادل نظر درپایان احکام مسئولیت اعضاء هیئت رئیسه ونایب رئیس ودبیر ونمایندگان شهرستانها ومسئولین کمیته ها ابلاغ واهداگردید.
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور تهران با حضور برادر ایرانی در ساختمان ناحیه استان تهران برگزار شد. در این جلسه که مسئولین حوزه ها و جانشین خواهرای بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان تهران حضور داشتند، مسائل و مشکلات مجموعه های پیام نور استان تهران مورد بررسی قرار گرفت. 
 
 
مراسم اختتامیه کارگاه سخنوری،فن بیان و مقدمه ای بر اجرا،عصر پنج شنبه 17 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهید روا آب پخش برگزار شد.
این کارگاه با همت مهندس بهزاد بویری مشاور امور جوانان شهردار آب پخش و با حضور و تدریس حسین دهقان مجری توانمند استان بوشهر برگزار شد.
در این کارگاه از شهرهای مختلف استان حضور داشتند،هنرجویانی از شهر کلمه گرفته تا روستای بهر و شهرهای شبانکاره و وحدتیه و آب پخش و غیره. 
ادامه مطلب
24 کاروان از کرمان به حج تمتع اعزام می شود
 مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت : 24 کاروان حدود سه هزار و 500 زائر حج تمتع امسال از این استان به سرزمین وحی اعزام می شود.
24 کاروان از کرمان به حج تمتع اعزام می شود
 محمود عرب نژاد با بیان اینکه زائران سرزمین وحی استان کرمان امسال مدینه قبل هستند افزود: طول مدت اقامت زائران 27 تا 41 روز و میانگین 35 روز است.
وی تاکید کرد: پروازهای کرمان به حج تمتع امسال از 17 تیرماه در کشور آغاز می شود و تا 12 مرداد ادامه دارد.
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
جلسه فصلی شورای جهادی ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران ۶ بهمن ماه با حضور مسئولین گروه های جهادی برگزار شد. در این جلسه جزییات برنامه های قرارگاه جهادی نوروز ۹۹ مطرح و به بحث گذاشته شد. 
 
 
استان ایلام (Ilam) که به عروس زاگرس معروف است، یکی از استان های ایران پهناور است که تمدنی بسیار غنی دارد. استان ایلام تقریبا جنگلی است. شمال این استان اقلیمی کوهستانی و جنوبش دشت های وسیعی دارد. مرکز این استان شهر ایلام است. این استان از شمال با استان کرمانشاه، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از غرب با کشور عراق همسایه است. استان ایلام از نظر نفت و گاز منابع بسیار زیادی دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر
چهل‌وچهارمین همایش دانش‌آموختگی طلاب عین‌العلوم گشت سراوان، صبح امروز چهارشنبه (14 فروردین 1398/ 27 رجب 1440)، با حضور علمای برجسته‌ای از استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و هرمزگان و با شرکت اقشار مختلف مردم اعم از حوزویان، دانشگاهیان، فرهنگیان و... در مصلای این شهر برگزار شد.
ادامه مطلب
با سلام و احترام به اطلاع دوستان گرامی می رساند که جلسه انجمن تاریخ شهرستانهای استان تهران در نظر دارد به منظور ارتقاع سطح علمی دبیران جلسه ای در مورخه 23/9/1398 در اسلامشهر به ادرس خیابان امام حسن مجتبی،خیابان امام رضا،جنب پارک فدک،سالن فجر از ساعت 9 صبح تا 14 عصر برگزار کند.
قابل به ذکر است که سفر انجمن تاریخ در مورخه 98/10/10 به مدت چهار روز به شهر طبس برگزار خواهد شد.
جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل شعبه استان قم در شهریور ماه 98 باحضور مسئولان و نمایندگان بیمه میهن در محل سرپرستی استان قم برگزار گردید.
 
بنده به سهم خود از زحمات جناب آقای میرزایی که حق استادی به گردن حقیر داشته کمال تشکر را دارم و امیدوارم در استان همدان همچون استان قم موفق باشند.
همچنین عرض تبریک و خوشامد خدمت جناب آقای جمالی دارم ، امیدوارم با یاری همکاران بتوانیم به آنچه ایشان برای شهر قم در نظر دارند دست یابیم.
شریعت نیوز  گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس از فعالیت بیش از ۱۰ مدرسه علوم دینی اهل سنت در این استان خبر داد و گفت: این مدارس همگی در مناطق جنوب استان مستقر هستند.
رسول طهمورث‌پور، معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس در گفت‌وگو باایکنا از فارس، از فعالیت بیش از ۱۰۰ مدرسه علوم دینی اهل سنت در این استان خبر داد و گفت: برخی از این مدارس در دو بخش بانوان و آقایان فعالیت می‌ک
با عرض سلام و خدا قوت خدمت همکاران محترم نظر به اجرای برنامه عملیاتی کشوری و لزوم انتخاب و معرفی شش همکار به دبیرخانه کشوری به عنوان همکاران برتر در محور رایانه، گروه آموزشی کاروفناوری استان در نظر دارد مسابقات آنلاین با موضوع نرم افزارهای pawer point ،movie maker  و brics cad بین همکاران استان برگزار نماید. همکاران آزمون دهنده باید با توجه به توانایی در کار با نرم افزارهای کتاب سه پایه و فعالیت های انجام داده شده در کلاس ضمن خدمت معرفی شوند ، بنابراین س
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
 نماینده خوشه انگشتر استان نیز در این همایش به مشکلات فعالان این عرصه اشاره کرد و گفت: نبود بازاچه ویژه صنایع دستی ، نبود بیمه هنرمندان، نبود تسهیلات کم بهره، اجرایی نشدن قانون حمایت از هنرمندان و حمایت نکردن از ثبت جهانی عقیق  و انگشتر قم از عمده مشکلات فعالان این عرصه است .
 
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این همایش استاندار قم گفت: رونق تولید در بخش صنعت یکی از محورهای مدیریتی سطح استان در سال رونق تولید است که راه اندازی خوشه انگشتر اس
کلاس استاژ فنی سبک شوتوکانjka در شهرستان اقلیددر تاریخ 97/10/14 برگزار شدکه با مدرسین استاد احمد حاجی زاده رییس سبک شوتوکان کاراتهjka استان فارس و عضو هیات رییسه انجمن شوتوکان کشور و استاد بهنام قاسمی نائب رئیس سبک شوتوکان کاراته jka استان فارس و استاد جلیل شکوهیان نسب دبیر سبک شوتوکانjka استان فارس بودند
پاورپوینت استان گلستان : 
در شرایط فعلی که مسافرت بدلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی ممنوع شده است . از فرصت ها استفاده کنیم و مروری بر شهرها و جاهای دیدنی داشته باشیم . پاورپوینت استان گلستان بسیار جذاب و زیباست که شما را با نقاط دیدنی استان گلستان آشنا می کند. 
                                        تهیه پاورپوینت استان گلستان
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند برگزار شد
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند همراه با ضیافت افطاری برگزار شد.
 
شب گذشته  مراسم افطاری 21 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس شرکت برق با همراه خانواده و با حضور مدیر عامل شرکت برق استان کرمان و همکاران بنیاد شهرستان زرند در محل اداره برق آن شهرستان برگزار شد.
دراین مراسم قریشی ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت : جانبازی یعنی گذشتن از جان در راه هدفی والا و ارزشمن
 زمان انتخابات مجلس ۹۸ در دو دور به تاریخ‌های ۲ اسفند ۱۳۹۸ و اردیبهشت ۱۳۹۹ خواهد بود. همچنین اولین انتخابات میان‌دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، استان فارس و قم نیز به صورت همزمان برگزار خواهد شد.پس از بررسی سوابق و صلاحیت داوطلبان در مراجع چهارگانه و اعلام نظر شورای نگهبان، وزارت کشور در ۲۲ بهمن اسامی نهایی نامزدهای انتخابات را به مراکز حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌کند.در اواخر سال ۹
جانفشان گفت: برای تسریع در روند تهیه پرونده ثبتی میراث طبیعی نیازمند مشارکت سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست هستیم و از ارائه پیشنهادات ثبتی به معاونت میراث فرهنگی استان تهران استقبال می‌کنیم.
 
 
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: در همایش شورای ملی ثبت میراث طبیعی که روز سه شنبه (۵ شهریور ماه) در شهر انزلی برگزار شد، دو اثر طبیعی استان تهران شامل درخت کهنسال امامزاده قاسم سنگان و آبشار سنگان واجد شرای
کلاسهای دکتر موغلی از دوشنبه 98/11/28 برگزار میگردد
کلاسهای استاد علی شیری از شنبه 98/11/26 برگزار میگردد
کلاسهای دکتر معاف پوریان از سه شنبه 98/11/29 برگزار میگردد ./
کلاسهای استاد مصلی نژاد از دوشنبه 98/11/28 برگزار میگردد./
کلاسهای دکتر وصال از چهارشنبه مورخه ی 98/12/07 برگزار میگردد ./
موقعیت جغرافیایی،استان،شهرستان و روستااستان فارس از شمال با استان اصفهان و یزد از مغرب با استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر از جنوب با استان هرمزگان و بوشهر و از شرق با استان کرمان و هرمزگان همسایه است.مساحت آن حدود 133000 کیلومتر مربع است و در ارتفاع 1491 متری از سطح دریا قرار دارداین استان بین مدارهای 27 درجه و 2 دقیقه و 31 درجه و 42 دقیقه عرض شمالی و 50 درجه و 42 دقیقه و 55 درجه و 36 دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته است
ادامه مطلب
همایش دانش آموز مهدویجشن آغاز امامت حضرت مهدی(عج)با مشارکت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری، اداره کل آموزش و پرورش؛ در استان قزوین برگزار شد، همچنین در این همایش از دانش آموزان ممتاز استان تقدیر به عمل آمد.
 
-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی اسن
-و.....
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
از اسفند ماه سال گذشته که به پیشنهاد آقای احمدی رییس فدراسیون کشوری، ریاست هیئت اتللو استان را پذیرفتم و سپس خانه ریاضیات کرمان اسپانسرینگ هیئت را متقبل شد این ها اولین فعالیت های هیئت اتللو استان می باشند، باشد که شرکت کنید و به علاقه مندان اطلاع رسانی کنید. :)
بیاین شرکت کنین تا کلی چیزا یادتون بدیم و با کلی آدم آشناتون کنیم و از این بازی لذت بیشتری ببرید!!!
اینم ی مسابقه اتللو غیر رسمیه که بیاین شرکت کنین بیشتر دور همیه و خانه ریاضیات برگزا
بر اساس این گزارش؛ این جشنواره به منظور پاسداشت سردار بزرگ اسلام، شهید قاسم سلیمانی و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
در این جشنواره، 4 نفر از خادمیاران رسانه‌ای آستان قدس رضوی در بخش‌های عکس، فیلم، نماهنگ، خبر صاحب مقام شدند که از سوی خانواده محترم شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند.
لازم به ذکر است، پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان با نگاهی نو بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بخش‌های گوناگون برگزار شد.
مبع :آستا
باسلام بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی، طی سه روز آینده در استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید رخ می دهد. وقوع طوفان شن در مناطقی مانند ریگان و فهرج دور از انتظار نمی باشد. اختلال تردد به جهت کاهش میزان دید افقی در جاده های مواصلاتی استان کرمان به استان های سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی پیش بینی می شود. همچنین روز دوشنبه و سه شنبه در نیمه جنوبی استان بارش رخ می دهد. صبح چهار شنبه کاهش محسوس دما در استان خواهیم داشت. خواهشمند اس
جشنواره گنج سی ساله در کرمان ادامه دارد
دبیر اجرایی جشنواره گنج سی ساله گفت: جشن های ویژه شهرستانهای استان کرمان از روز شنبه هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در تالار بسطامی ادامه دارد.

به گزارش ندای زرند، "حسین شهابی" گفت: با تاکید استاندار کرمان، همچنین نشست های تخصصی آینده پژوهی شهرستانهای استان در همان روزهای جشن، عصرها از ساعت 17 تا 19 با حضور مسئولان برگزاری جشنواره و نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شورای اداری شهرستانها با رو
لینک لیست کانالها و گروهای استانی سراسر ایران.      
آدرس بنیاد کشه در ویکی پدیا : https://en.kfwiki.org/wiki/KF_Wiki
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
کانال آذربایجان شرقی
 https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه آ ش
https://t.me/joinchat/DwKM-EX7w3aBHOk_r3SolA
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه و
              1. در نقشه ایران محدوده ی استان ها و مراکز خواسته شده را نشان دهید و بنویسید کدام
                   یک در محدوده آب و هوای خزری و کوهستانی هستند .
           الف) شهر کرد        استان  .......             آب و هوا ........
         
           ب) ساری              استان .......              آب و هوا ........
  
            2. در استان اصفهان شهرستان های نایین و فریدونشهر را نشان دهید و بنویسید کدام یک
                دارای رطوبت بیشت
خبرگزاری فارس، گروه‌ استان‌ها- زهرا رسولی: «آش» یکی از خوراک‌های اصیل ایرانی است که تقریباً در تمام کشور پخته می‌شود و شامل انواع مختلف از جمله آش رشته، آش ماست، آش شله قلمکار، آش جو، آش دوغ و… ساده‌ترین آن آش رشته است که در واقع می‌توان گفت در کل کشور حدود 400 نوع آش وجود دارد که به سبک‌های مختلف پخته می‌شود.
با توجه به اصیل بودن آش به عنوان یک غذای ایرانی هر سال جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان برگزار می‌شود، جشنواره‌ای که قدیمی‌ترین جش
پربارش‌ترین و کم‌بارش‌ترین استان‌های کشور+جدول
استان سیستان و بلوچستان با 87 میلیمتر بارش کم‌بارش‌ترین استان کشور بوده و تنها استانی است که زیر 100 میلیمتر بارش در سال آبی جاری داشته است.

به گزارش ندای زرند، بررسی آمار رسمی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می دهد که در 206 روز ابتدایی سال آبی جاری (اول مهرماه 97 تا عصر روز بیست‌وهفتم فروردین‌ماه 98) مجموع بارش‌های کشور به 308.2 میلیمتر رسیده است.

در این مدت، برخی است
کرمانشاه یکی از استان های بزرگ در غرب ایران است . این استان در مرز بین کشور ایران و عراق قرار گرفته است . 
این شهر دارای آب و هوای کوهستانی است . همچنین در دوران قبل از اسلام و همین طور بعد از اسلام دستخوش تغییرات فراوانی بوده است .
این استان به دلیل شاه راه بودن در امر حمل و نقل بین شهری در منطقه غرب ایران بسیار فعال است . وانت بار ایرانکس در امر حمل و نقل در استان کرمانشاه و سایر استان ها فعالیت دارد . 
این شرکت در کنار سرویس مناسب از نظر قیمت و ز
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهای ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان های سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت در به سوال ایسنا درباره تحلیل‌هایی که از آمار جانباختگان کرونا مطرح می‌شود و همچنین رشد ۱۳ درصدی آمار مرگ و میر کرونا در تهران، گفت: آمار رشد ۱۳ درصدی موارد مرگ و میر در تهران درست است و در برخی استان ها کمتر یا بیشتر از این است. تعداد فوتی‌ها در چند روز اخیر سه رقمی شد و امروز هم به طور میانگین هر ۱۰ تا ۱۲ دقیقه یک ایرانی جان خود را در اثر این بیماری از دست می‌دهد و این حرف درستی است. البته همچنان در بسیاری مراکز، میزان مر
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
مدیرکل ثبت احوال استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه استان کرمان از نظر جمعیت در کشور رتبه نهم را دارد، گفت: بیشترین جمعیت استان در شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم و کمترین جمعیت در شهرهای کوهبنان، فاریاب، رابر، انار و ارزوئیه است.
ادامه مطلب
جلسه هم اندیشی و تغییر ترکیب کمیته های دفاع شخصی و قوت الرمی استان آذربایجان شرقی با حضور ریاست کمیته در استان جناب استاد تراب عبداله پور و دبیر و نایب رییسان و مربیان کلان شهر تبریز و اعضای کمیته ها در تاریخ 1398/9/15 در دفتر و سالن مرکزی سبک در تبریز برگزار گردید.و توضیحاتی در باب برنامه های آتی و نیز نکاتی ضروری در باب اداره کلاسهای دفاع شخصی و زمان بندیهای لازم برای مربیان عزیز ارائه گردید.
با حضور علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حسام قربانعلی مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد کتابخانه ها، خانم یوسفی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار آئین معارفه خانم زهرا رضایی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و تکریم آقای علی افسری سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار برگزار شد.
راهور ناجا:
در محورهای محور اسالم – خلخال در استان اردبیل و درگز-قوچان محدوده گردنه تیوان در استان استان خراسان رضوی بارش برف گزارش شده است.
در اکثر محورهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران را شاهدیم.
در استان اردبیل محورهای اسالم – خلخال و گرمی-بیله سوار، استان قزوین محور قزوین-رشت محدوده گردنه کوهین، محور فیروزکوه محدوده گدوک و استان آذربایجان شرقی محور تبریز-اهر مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است./ایسنا
جمعه ، ۲۴ آ
براساس آمارهای اطلس وضعیت زنان و خانواده، بالاترین درصد مردانی که بیش از یک همسر دارند متعلق به استان «سیستان و بلوچستان» است، این درحالیست که استان سمنان با نرخ ۰.۶۹ درصد نسبت به سایر استان‌ها کمترین میزان چندهمسری را تجربه کرده و در این زمینه رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.
ادامه مطلب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان؛ کارشناس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و خبرنگار آنا در کرمان برتر استان کرمان شد.
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار و از محمدحسین توکلی کارشناس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به عنوان خبرنگار برتر استان کرمان در زمینه انتشار اخبار و مطالب درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تجلیل شد.
ادامه مطلب
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر http://www.mirasbushehr.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان تهران http://tehran.ichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان http://www.isfahancht.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام http://www.ilamchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی http://www.skchto.com/fa
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی http://www.nkchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی http://razavichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان http://www.miraskhz.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلو
سلام اینجانب علیرضا خجسته از شهر بهمن از توابع شهرستان آباده استان فارس عرض سلام و خسته نباشید دارم اینجانب سال گذشته یک جلسه از برنامه سه شنبه های مهدوی را در شهر خودم برگزار کردم و ،پیج قبلی بنده به آدرس instagram.com/seshanbeh_haaye_mahdavi_bahman
 البته من با همین نام کاربری دوباره این صفحه را درست کرده ام که ممکن است صفحه قبلی من را نیاورد بنابراین لطفاً در ذره بین اینستاگرام خود نام شهر بهمن را بنویسید تا صفحه قبلی را پیدا کنید تمام عکس ها و ویدیوهای جلسه
سفیر جنوب:با حضور تیم متخصص جداسازی در بوشهر، چهاردهمین اهدای عضو استان بوشهر در سال جاری انجام شد و قلب این جوان با یک فروند جت به تهران ارسال شد.
علی باقری مسئول تیم فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ اهدای عضو در استان بوشهر انجام شده است.
ادامه مطلب
سمینار زندگی ایده آل
اولین سمنیار ترکیبی ایران در استان کردستان ( شهرستان قروه ) در مورخ 24 اسفند ماه 1397 برگزار گردید.
این رویداد با همکاری صنایع رباتیک استان کردستان ، اداره ورزش و جوانان شهرستان قروه و سایر ارگان ها و ادارات دولتی و خصوصی با استقبال بی نظیر مردم شهرستان روبرو شد.
در این سمینار برنامه های مختلفی از جمله : سخنرانی موفقیت ، موسیقی ، مسابقه و... به اجرا درآمد و در پایان با رضایت حداکثری مردم همراه شد.
یوسف اسدی مجری توانمند و محبو
 
 
جمالی پور یادآور شد: علیرغم ظرفیت‌های ارزشمند استان به نظر می‌رسد هنوز نتوانسته به جایگاه شایسته خود برسد و با اینکه تاکنون کارهای خوبی در آن صورت گرفته اما تا شرایط ایده آل فاصله زیادی داریم.
به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم زاهدی استاندار قزوین که با حضور وزیر کشور در دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار شد اظهار داشت: منویات مقام معظم رهبری و توصیه‌های رئیس جمهوری را در اولویت کارهای خود در است
معاون خدمات مشترکین و امور درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به ارائه ۲۳ خدمت غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از طریق سامانه ۱۵۲۲ بیش از ۲۳ خدمت را به صورت غیر حضوری به مردم در اقصی نقاط استان اصفهان ارائه می‌دهد که این امر در راستای خدمات بهتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شده است.
 
 
به نقل از شرکت آبفای استان اصفهان، رضا رضایی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان آماده ارایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان در سراسر کشور می باشد. 
ارایه خدمت در زمینه ی طراحی ,تولید و فروش و تعمیرات انواع راه بند در سراسر کشور می باشد.
فروش انواه راه بند هیدرولیکی و راه بند الکترومکانیکی در تهران
فروش انواع گیت تردد در سراسر اصفهان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان خوزستان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های
یازدهمین نمایشگاه الکامپ مازندران هم زمان باپنجمین  فن بازار استان برگزار می شود
زمان:۱۹لغایت ۲۲آذرماه سال جاری
مکان:محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران)قائمشهر)
ساعت بازدید:۱۰صبح الی ۱۸عصر
 
شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل طراوان
با سلام و عرض ادب خدمت همکاران محترم . کارگاه هم اندیشی هنرآموزان حسابداری استان گلستان به تاریخ 23 آبان ماه 1398 در هنرستان شهیده سهام خیام از ساعت 8:30 لغایت 11:30 به آدرس : گرگان ، کوی ویلا ، جنب هنرستان بعثت برگزار می گردد. منتظر حضور سبز شما هستیم . گروه حسابداری
جلسه کاربرد GIS در توسعه و کشت گیاهان دارویی(موسیر،گل محمدی،زعفران،باریجه،گل گاو زبان،آنقوزه) با حضور معاونت بهبود تولیدات گیاهی و مرکز تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی در محل دفتر معاونت بهبود تولیدات گیاهی برگزار شد.

مکان نیوز - به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، این جلسه با هدف شناسایی مناطق مستعد کشت گیاهان دارویی در سطح استان چهارمحال بختیاری برگزار شد.
مقرر شد جلسات دیگری با حضور دستگاه های مرتبط مانند اداره کل مناب
با سلام و احترام به اطلاع دوستان گرامی می رساند که جلسه انجمن تاریخ شهرستانهای استان تهران در نظر دارد به منظور ارتقاع سطح علمی دبیران جلسه ای در مورخه 23/9/1398 در اسلامشهر به ادرس خیابان امام حسن مجتبی،خیابان امام رضا،جنب پارک فدک،سالن فجر از ساعت 9 صبح تا 14 عصر برگزار کند.
استان خراسان جنوبی (سرزمین طلای سرخ) با مساحت ۱۵۰۸۰۰ کیلومتر مربع و با آب و هوای متنوع در شرق کشور واقع شده است. این استان با مرکزیت بیرجند، از شمال به خراسان رضوی و از شرق به طول ۳۳۱ کیلومتر دارای مرز مشترک با کشور افغانستان بوده و از غرب به استان یزد، اصفهان و سمنان و از جنوب به استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان محدود میباشد. استان خراسان جنوبی بر اساس تقسیمات کشوری، در سال ۸۳ با مصوبه‌ی هیأت دولت و مجلس شورای اسلامی با حضور ۴ شهرستان منت
اینترنت ثابت در ۱۰ استان وصل می‌شود 
◀️ خبرنگار ایران در تماس با یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات از صحت خبر منتشر شده  مبنی بر وصل اینترنت در شش استان پرسید، این منبع آگاه با تایید خبر افزود ساعتی قبل مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ده استان کشور که به اپراتورها ابلاغ شده است، واصل شده است.
رفع محدودیت اینترنت ثابت در استانهای
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
به اپراتورها ابلا
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرتبنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از ترشیز بزرگ به نقل از روابط عمومی کمیته والیبال روستایی و عشایری خراسان رضوی  ، وقفه چندین ساله مسابقات روستایی عشایری که سالهای دور در مقطع سنی بزرگسالان برگزار میشد به همت کمیته والیبال روستایی و عشایری استان در خراسان راه اندازی شد ،

ادامه مطلب
تعداد سینما های استان فارسسینما شیراز یک سینما در شهر شیراز , کشور‌ایران است .این سینما که در سال ۱۳۴۳ تأسیس شده هم‌اکنون وابسته به حوزه هنری میباشد و دارنده ۵۴۵ نفر گنجایش هست .استان فارساستان فارس دارنده هشت سینماست .این استان با مساحت ۱۲۲ . ۶۰۸ کیلومتر مربع دارنده هشت سینماست و تمام این سینماها تک تالار می باشند .سینما پرسیا شیراز - ۶۳۰ , ایران شیراز – ۹۰۰ , بهمن شیراز - ۷۰۰ , پیام شیراز - ۵۲۴ , حافظ شیراز - ۷۷۴ , فلسطین شی
در صورتیکه خود را، لایق شغلی با درآمد نامحدود و موقعیت شغلی قابل ارتقاء تا سطوح بالای مدیریتی می دانید ،
شما را به چالش مصاحبه و آزمون حرفه ای دعوت میکنیم:
استان ها و شهرهای  مورد نیاز :
استان تهران
استان سمنان
 استان قم
استان اصفهان
مزایای شغلی
»»بیمه تکمیل درمان
»»ثبت سوابق فروش (پرتفو با نام شما )
»»تمام وقت /  پاره وقت  /  امکان اشتغال کارمندان دولت
»»امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی در سطوح ملی و بین المللی
»»بهره مندی از خدما
به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم رونمایی از این لوگو با حضور شهاب نادری رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی، «مهرداد سالاری» معاون استاندار کرمانشاه، «امیدقادری» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از فعالان عرصه گردشگری در محل این اداره کل برگزار شد.قادری در مراسم رونمایی از این لوگو، اظهارداشت: کرمانشاه اردیبهشت ماه سال ۹۹ میزبان جشنواره جهانی بوم گردی، گردشگری روستایی و عشایری جهان در سال ۲۰۲۰ است.به گفته وی، ا
#بازار_بزرگ_استانی،دیوارانحصاری مخصوص استان چهارمحال وبختیاری ✅فعال ترین وبزرگترین پایگاه خریدوفروش وتبلیغات در استان خریدوفروش شیرمرغ تاجون ادمیزاد و #کاریابی مردم بازار بزرگ استانی #شعبه دیگری هم ندارد. @ali_6900 مدیر علی خلیلی سامانی 09170998459 @tarefeegoroh
ادامه مطلب
ر 9 آذر ماه 97  مسابقات سبک های آزاد استان همدان در شهرستان  ملایر برگزار شد  که کیوکوشین کان کاراته استان همدان با 12 فایتر حضور داشت.
که توانستند :یک مدال طلا  ( محمد متین شیری )
یک مدال نقره ( شایان شفعیی)
یک مدال برنز ( یاسر مرادی )
پنچ عنوان  چهارمی : ( علیرضا صادقی 30 -، امیر حسین قرایی 35 - ، سجاد فتحی در جزینی  40 - ، حسین نوری  45 + ) 
کسب کنند .
آیین شیرخوارگان حسینی با حضور پرشور مادران و شیرخوارگان عاشورایی در روز ششم محرم در سراسر کشور برگزار شد.
این مراسم در بیش از ۵ هزار نقطه از ۳۲ استان کشور برگزار شد، به جز ایران اسلامی همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از ۴۰ کشور جهان هم برگزار می‌شود.
این مراسم در نخستین جمعه در دهه اول محرم هر سال برگزار می‌شود و به منظور گرامیداشت مقام طفل شیرخواره امام حسین(ع) و شهادت مظلومانه‌اش، باحضور کودکان شیرخوار و مادرانشان برگزار و عاشقان اباعبدا
تعمییرات جک پالت در شهر نظر آباد کرج استان البرز تعمییر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم
تعمییرات تخصصی جک پالت در استان البرز 09223392309 
تعمییرا جک پالت به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 09223392309
خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز 09223392309 
 
تعمییرات و خرید و فروش جک پالت در شهر های زیر صورت میپذیرد برای استان البرز تماس بگییرید 09223392309
کرج
فردیس
کمال شهر
نظرآباد
محمد شهر
ماهدشت
مشکین دشت
هشتگرد
چهارباغ
شهر جدید هشتگرد
خرید و فروش جک پال
رویش‌های قرآنی انقلاب، دیروز
(سه شنبه) در قم تجلیل شدند.
 
 
نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم به ریاست آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
مدیران‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان قم، رئیس مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و جمعی دیگر از مسؤولان استانی از جمله مسولین محترم:
کانون مساجد
حوزه علمیه
در حالیکه ساعتی قبل خبر وصل شدن اینترنت در برخی استان‌های کشور در فضای مجازی منتشر شده بود، پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور پیشتر به اپراتورها ابلاغ شده بود و هم اکنون اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور وصل شده است.بنا به پیگیری‌ها اینترنت ثابت در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام رفع محدودیت شده است.
مقا
تعطیلی مدارس قزوین 28 بهمن 98 در نوبت عصر:
به گزارش خبرینو به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین در رابطه با تعطیلی مدارس قزوین 28 بهمن 98 ، مؤمنی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: علیرغم بارش برف در تمامی نقاط استان قزوین، مدارس نوبت عصر استان همچنان دایر است.
بارش برف از ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه صبح امروز در استان قزوین آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
 
 
 
منبع: سایت خبری خبرینو
 
 
نشست کتاب خوان فرهنگ پهلوانی ومبارزه با مواد مخدر در زورخانه پوریای ولی
نخستین نشست کتاب خوان فرهنگ پهلوانی و مبارزه با مواد مخدر عصر روز چهارشنبه(5تیر) و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، قهرمانان ورزشی استان، پیشکسوتان ورزش باستانی، اصحاب رسانه، کتابداران و علاقمندان به ورزش زورخانه ای و فرهنگ مطالعه با معرفی شش عنوان کتاب در زورخانه پوریای ولی رشت برگزار شد.
کلاس توجیهی جهت سالمندان در بهزیستی آب پخش برگزار شد.
مسئول بهزیستی آب پخش در این رابطه اظهار داشت:این کلاس جهت ذکر موارد آموزشی جهت قلب سالم و سلامت روان به سالمندان عزیز برگزار شد.
لیلا رضوانیان افزود:قرص ویتامین دی نیز بین سالمندان توزیع گردید.

ادامه مطلب
زالزالک در ایران از جمله در بلندی‌های بالای ۲۵۰۰ متر در استان کهکیلویه و بویراحمد، استان فارس استان و اصفهان به خصوص شهرستان نجف آباد می‌روید. این گیاه در استان آذربایجان شرقی و استان کردستان و شمال استان آذربایجان غربی هم به وفور یافت می شود.

این گیاه را در زبان ترکی « یمی شان» گویند. در زبان کردی به آن بلچ (Belch) و گویژه نیز می گویند. و در نجف آباد به کوج معروف است.

این گیاه دارای دونوع سفید و قرمز (شغالی) می باشد.


ادامه مطلب
به گزارش ایرنا، مرجان شاکری شبانگاه یکشنبه با اشاره به وجود کشتزار های غیرقانونی پرورش ماهی تیلاپیا تو برخی نقاط استان کرمان  افزود: این ماهی مردمان ایران تراشیدن و تحصیل و اضافه آن بوسیله دلیل احتمال تخریب اکوسیستم از دید محیط زیست ممنوع است. وی با بیان این که چهار استان سرزمین مجوز پرورش و تکثیر ماهی تیلاپیا را دریافت کرده اند تصریح کرد: کرمان به دلیل اکوسیستم و وجود رودخانه های دائمی در احصائیه این استان ها فراغت ندارد. مدیرکل حفاظت مح
‍ ‍ صعود مقتدرانه تیم شهدای سیریز به سوپر لیگ استان کرمان
از سری مسابقات لیگ یک استان کرمان ، عصر امروز تیم شهدای سیریز  در ورزشگاه عربنژاد زرند به مصاف تیم نخل جنوب کرمان رفت و با برتری  ۴بر ۲  ضمن راهیابی به فینال مسابقات به سوپر لیگ استان کرمان صعود کرد.
تیم شهدای سیریز در دور رفت در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱بر۰ مقابل نخل جنوب در ورزشگاه سلیمی کیا کرمان شکست خورده بود که در دور برگشت انتقام خود را از این تیم گرفت.
عباس حسن زاده مربی تیم
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند تمامی کلاس های اینجانب روز چهارشنبه 22 اسفندماه برگزار نخواهد شد و برنامه برگزاری کلاس های جبرانی متعاقبا اعلام خواهد شد.
تاکید می گردد صرفا کلاس های روز چهارشنبه که مربوط به اینجانب می باشد برگزار نخواهد شد و سایر کلاس ها مطابق برنامه اعلام شده برگزار خواهد گردید.
در فروردین 1395 رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران از طریق خبرگزاری ایرنا اعلام کرد که مازندرانی ها در رتبه دوم مهاجران وارد شده به تهران بعد از آذری زبان ها هستند . مهاجرت بیش از یک و نیم میلیون نفر مازندرانی به تهران چندان خبر خوبی برای استان مازندران نیست .
یکی از دلایل عمده مشکلات مختلف استان مازندران در حوزه های مختلف مدیریتی ، سیاسی و اقتصادی ، مهاجرت نخبگان این استان به تهران است. زیرا این مهاجرت منابع انسانی این استان را با ضعف روبرو کرده
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر بوسیله صورت زمینی بوسیله مراکز درمانی واگذاری یافته اند و ۸ نفر در محل به عارض سرپایی تداوی شده اند. وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر تو بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر داخل خراسان جنوبی،
اتصال اینترنت که از دو شب پیش و در سطح اینترنت ادارات ، اینترنت شرکت هو و دانشگاه آغاز شده بود  شب گذشته به اینترنت خانگی در ۱۰ استان رسد
مردم استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، همدان، اردبیل، سمنان، زنجان، گلستان و چهارمحال و بختیاری به اینترنت جهانی وصل شدند.طی اخبار رسیده از سوی وزارت ارتباطات، بسیاری از استان‌ها نیز تا امشب به اینترنت متصل می‌شوند و این فرآیند ادامه خواهد داشت. این منابع خبری از آغاز اتصال اینترنت همر
گرامیداشت هفته معلم در تاریخ١٢ اردیبهشت ٩٩ به علت شیوع ویروس کرونا در استان مجازی برگزار گردید.
در فضای مجازی شاد دانش آموزان دبستان صفرپور از معلمان خود تشکر و قدر دانی کردند و برای ایشان با کلیپ های متنوع یاد و خاطره اَی زیبا ساختند.
دریافت
 
طرح استعدادیابی از بین خادمین شهدا در سطح استان فارس به منظور سازماندهی خادمین شهدا در دسته های مدیران فرهنگی، خادمین یادمان شهدا و یادواره های شهدا در سطح استان فارس توسط کمیته های خادمین شهدا شهرستان های استان از بین خادمین شهدا مورد عرض یابی و استعدادیابی قرار گرفتند.
رئیس  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: اولین نشست سال 98  با حضور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان  و کارشناسان قرآنی شهرستان ها، صبح روز پنجشنبه 13 تیر ماه در سالن جلسات  این اداره برگزار شد.
ادامه مطلب
از این استان تاکنون ۳۰ هزار زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شده اند که این رقم اعزام در کل کشور کم نظیر است.وی با اشاره به صدور بیانیه «گام دوم» مقام معظم رهبری گفت: همه ما دوست داریم با زیارت امام رضا(ع) زندگی رضوی و قلبی سرشار از معرفت رضوی داشته باشیم؛ مصداق این مهم کمک های مردم شهیدپرور اصفهان به مردم سیل زده و گستراندن سفره افطار برای نیازمندان است.گنابادی نژاد با اشاره به تعداد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم استان اصفهان اظهار کرد: زنده نگه دا
به همت اعضای کانون فرهنگی تبلیغی جنت الرضا در ایام نوروز سال 1398 اردوی جهادی به استعداد 38 نفر در استان هرمزگان، شهرستان میناب، روستاهای توکهور، کهورتاک، هامین، چراغ آباد و... برگزار گردید و جهادگران تعداد7 پروژه عمرانی انجام داده و با برگزاری کلاسهای شعر و داستان و گلدوزی و اهدای 8000 جلد کتاب به کتابخانه های مدارس این بخش به فعالیت فرهنگی پرداختند.
 
گزارش تصویری:
 
گیلکی بیش از آنکه متعلق به گیلان باشد، متعلق به استان مازندران است! گیلکی «تنها» زبان بومی استان مازندران محسوب می‌شود این درحالی‌ست که در استان گیلان علاوه بر گیلکی، تالشی نیز یکی از دو زبان بومی این استان حساب می‌آید. همچنین گیلکی تنها در دو استان گیلان و مازندران خلاصه نمی‌شود! جوامع کوچکتری از استان‌های همجوار نظیر گلستان، سمنان، تهران، البرز و قزوین نیز به این زبان سخن می‌گویند و اکثریت آنان زبان خود را «گیلکی/گلکی/گیلیکی» می‌نا
خرید قسطی مبل چستر کرج - استان البرز: آیا به دنبال یک بازار مبل برای خرید مبلمان چستر به صورت قسطی هستید؟ آیا می خواهید تنوع زیادی از مبل چستر را در یک مکان ببینید؟ آیا می خواهید خرید راحتی و قسطی داشته باشید؟ بازار مبل چستر در استان البزر با نام مبل آرش یکی از بزرگترین مراکز خرید مبلمان چستر در استان البرز با 2 طبقه مجزا با مساحت بیش از 800 متر در هر طبقه و با بیش از 50 مدل مبل استیل، راحتی، سلطنتی و میز ناهارخوری و سرویس خواب آماده خدمات رسانی به
تعمییرات تخصصی جک پالت در استان البرز 09223392309 
تعمییرا جک پالت به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 09223392309
خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز 09223392309 
 
تعمییرات و خرید و فروش جک پالت در شهر های زیر صورت میپذیرد برای استان البرز تماس بگییرید 09223392309
کرج
فردیس
کمال شهر
نظرآباد
محمد شهر
ماهدشت
مشکین دشت
هشتگرد
چهارباغ
شهر جدید هشتگرد
خرید و فروش جک پالت و تعمییرات تخصصی بازرگانی جعفری 09223392309
تعمیر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز توسط آقای جعفری با ۳۰ سال سابقه کاری در این زمینه
09223392309 جعفری - اولین تعمیر کننده حرفه ای جک پالت در استان البرز + ضمانت
تعمیر جک پالت در تمام شهر های استان البرز 09223392309
تعمیر جک پالت در شهر کرج کمالشهر و ماهدشت و محمد شهر و کوهسار 09223392309
تعمیر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز توسط آقای جعفری با ۳۰ سال سابقه کاری در این زمینه
09223392309 جعفری - اولین تعمیر کننده حرفه ای جک پالت در استان البرز + ضمانت
تعمیر جک پالت در تمام شهر های استان البرز 09223392309
تعمیر جک پالت در شهر کرج کمالشهر و ماهدشت و محمد شهر و کوهسار 09223392309
تعمیر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز توسط آقای جعفری با ۳۰ سال سابقه کاری در این زمینه
09223392309 جعفری - اولین تعمیر کننده حرفه ای جک پالت در استان البرز + ضمانت
تعمیر جک پالت در تمام شهر های استان البرز 09223392309
تعمیر جک پالت در شهر کرج کمالشهر و ماهدشت و محمد شهر و کوهسار 09223392309
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اینترنت جهانی در 10 استان کشور « خراسان های جنوبی و شمالی ، ایلام ، یزد ، اردبیل ، همدان ،گلستان ، سمنان ، زنجان و چهارمحال و بختیاری » متصل است و مردم این استان ها می توانند از اینترنت خانگی استفاده کنند .
همچنین برخی از منابع خبری اعلام کردند که بسیاری از استان ها هم اینترنت شان  تا امشب متصل خواهد شد .
لازم به ذکر است که برخی منابع از  اتصال اینترنت همراه بعد از اتصال اینترنت خانگی و ثابت خبر دادند  
 
منبع :
چند روز به روضه مونده و هزینه کمی برای برگزاری روضه داریم 
ولی من و همسرم دوست داریم روضه مادرمون  به خوبی و باتشریفات برگزار بشه ..
آقا محمد با نگرانی بهم گفت:دوست دارم روضه امسال مثل پارسال با تشریفات برگزار بشه . بهش گفتم فکر می کنی پارسال هزینه روضه را تو دادی یا خود مادرمون . گفت  این حرفتا می دونم  ولی... 
ولی نداره خوده مادرمون  شخص می کنه روضمون چه طور برگزار بشه ،
من باور دارم که میزبان این مهمانی حضرت زهراست . و ما  افتخلر نوکری پیدا کر
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل معرفی غذاهای محلی و سنتی استان در قالب جشنواره را اقدامی ارزشمند به منظور ایجاد جاذبه برای گردشگران ورودی به این استان دانست و گفت: این امر موجب ماندگاری بیشتر گردشگران در استان خواهد شد.
 
 
کریم لطفی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیر در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، این خوراکی‌ها را شامل کته نان با سبزیجات، پیچاق قیمه، قره حالوا، قیماق، ه
همکاران و کتابداران عزیز
 
 خدا قوت
 
هفته کتاب امسال نیز به پایان رسید و جا داره از همه بزرگوارانی که در همه نقاط کشور به خصوص کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان در راستای تکریم مقام کتاب، کتابدار و کتابخوان تلاش و کوشش نمودند به نوبه خودم تشکر نمایم.
علیرغم تلاش فراوان کتابداران چند کتابخانه فعال استان، متاسفانه امسال سهمی در میان برگزیدگان کشوری نهاد کتابخانه های عمومی کشور که در استان یزد برگزار شد نداشتیم. بنظر بنده  یکی از د
 سردار سلامی: نیروهای سپاه برای امداد رسانی آتش به اختیار هستند/ کمک ۷ استان به سپاه گلستان جانشین فرمانده کل سپاه جمع فرماندهان نظامی و انتظامی در مناطق سیل‌زده:همه فرماندهان سپاه در زمان این‌گونه حوادث آتش به اختیار هستند و در زمینه ۷ استان معین به سپاه نینوای استان گلستان کمک می‌کنند. من در این حادثه با همه فرماندهان سپاه استان‌ها در ارتباط بودم و خوشبختانه همه پای کار هستند.از دو شب پیش دستورات لازم را برای اعزام نیرو و امکانات به من
اگر به این نتیجه رسیده اید که برای موفقیت در تجارت خود حتما بیاد نیمی از کسب و مار خود را بر روی بستر اینترنت بنا کنید برفی نت شما را یاری می‌کند.
تیم طراحی وب سایت برفی نت به پشتوانه سال‌های تجربه در زمینه آی تی این امکان را به شما می‌دهد تا با هزینه بسیار کم اقدام به طراحی وب سایت در استان گیلان نمایید. 
با توجه به این که دفتر مرکزی تیم برفی نت در استان گیلا و شهر رشت واقع شده می توانپ پاسخگوی نیاز همشهریان محترم گردد.
لازم به ذکر است که فعال
کلیه مدارس و دانشگاه‌های استان تهران فردا تعطیل است
به دلیل افزایش آلایندگی هوا مدارس استان تهران بجز شهرهای دماوند، پردیس، رودهن و فیروزکوه فردا شنبه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شد.
همچنین کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را هم فردا تعطیل اعلام کرد
طرح مناطق آلودگی هوا در تهران از درب منزل اعِمال می شود./فارس
 
امام جمعه محله سورو خبر داد؟؟
شیخ فهیمی گفت: همایش بزرگ تجلیل از حافظان و قرآن آموزان اهل سنت کشور به میزبانی محله سورو در بندرعباس برگزار می شود.
به گزارش شریعت نیوز شیخ « محمد صدیق فهیمی »، امام جمعه اهل سنت محله سورو  اظهار کرد: در این همایش از 100 نفر از حافظان و قرآن آموزان اهل سنت استان های هرمزگان، گلستان، مازنداران، گیلان و خراسان تجلیل خواهد شد.
وی، شناسایی و تکریم حافظان و قرآن آموزان، ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و تشویق افراد به وی
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: مدل‌های پیش بینی فصلی نشان می‌دهد که میزان بارش در فصل پاییز در حد میانگین خواهد بود.
به گزارش «خلیج فارس»؛ فرج الله شکوهی پور در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آخرین مدل پیش بینی فصلی که مربوط به هفته اول شهریور است، میزان بارش پاییزی در استان، در حد میانگین است.
به نوشته باشگاه خبرنگاران، او افزود: استان بوشهر از مهر پارسال یعنی آغاز سال آبی ۹۸-۹۷ تا کنون، ۳۶۲.۶ میلیمتر بارندگی داشته
امام جمعه اهل سنت زاهدان لزوم موفقیت در آموزش وپرورش را سیاست گذاری درست دانست و گفت: در این سیاست گذاری همه مردم استان باید مورد توجه قرار گیرند؛ چرا که این مردم اعضای یک خانواده هستند.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از ایرنا ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش پایه پیشرفت و توسعه کشور ها است گفت: مهترین وظیفه آموزش و
تا حدودی حس می‌شود که اینترنت وصل شده است! از کم شدن سرعت روشن شدن ستاره‌های وبلاگ‌ها می‌شود فهمید.
طبق پیش‌بینی بعد از واریزها اینترنت شروع به وصل شدن کرد. آن هم از استان‌هایی که سر به راه تر بودند شروع شد. یزد، سمنان، گلستان و... ما توی استان فارسیم. یکی از کانون‌های اعتراضات. قابل پیش‌بینی بود که اینترنتمان دیرتر وصل شود. امروز حوالی ظهر چند دقیقه وصل شدم، تعجب کردم. برادرم گفت اینجا ( شهری که برای انجام کاری رفته بودیم) جزو استان یزد است
رئیس  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: اولین نشست سال 98  با حضور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان  و کارشناسان قرآنی شهرستان ها، صبح روز پنجشنبه 13 تیر ماه در سالن جلسات  این اداره برگزار شد.
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو یزد مدارس استان یزد همچنان تعطیل است و تحصیل دانش آموزان در سامانه شاد ادامه دارد.
عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد:با توجه به روند افزایشی آمار بیماری کرونا ویروس، مدارس استان همچنان تعطیل است.پیش از این احتمالات بر این بود اگر استان یزد با شرایط شهر سفید روبه رو شد تمامی مدارس باز شود. اما اکنون استان یزد در شرایط قرمز است و تا پایان اردیبهشت ماه مدارس باز گشایی
سیل مهربانی و همدلی در مدارس منوجان
دانش آموزان، معلمان، اولیاء و مسئولان منوجان همگام با سراسر استان کرمان در طرح *سیل مهربانی همکلاسی 2* برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پروش شهرستان منوجان،حجۃ الاسلام امین رضوانی صبح امروز اول بهمن ماه در مراسم نمادین این طرح که در مدرسه ابتدایی دخترانه هاجر برگزار شد گفت: آم
ادامه مطلب
استان کرمان دارای غذاهای محلی و سنتی بسیار زیادی است که نام و آوازه این غذاها در تمام کشور پخش شده است. غذاهای سنتی کرمان دارای عطر و طعمی بی نظیر می باشند. استان کرمان دارای قدمت بسیار زیادی است و غذاهای آن نیز دارای تاریخچه هستند. در سفر به استان کرمان می توان از بهترین غذاهای سنتی کرمان میل کرد و یک خاطره خوب و بیاد ماندنی از این استان داشت. در غذاهای سنتی کرمان از ادویه های خاصی استفاده می شود که طعم این غذاها را چند برابر می کند.

ادامه مط
استان کرمان دارای غذاهای محلی و سنتی بسیار زیادی است که نام و آوازه این غذاها در تمام کشور پخش شده است. غذاهای سنتی کرمان دارای عطر و طعمی بی نظیر می باشند. استان کرمان دارای قدمت بسیار زیادی است و غذاهای آن نیز دارای تاریخچه هستند. در سفر به استان کرمان می توان از بهترین غذاهای سنتی کرمان میل کرد و یک خاطره خوب و بیاد ماندنی از این استان داشت. در غذاهای سنتی کرمان از ادویه های خاصی استفاده می شود که طعم این غذاها را چند برابر می کند.

ادامه مط
در دیدار دست اندرکاران کنگره ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر که دوشنبه ۲۳ دی ۹۸ برگزار شده بود صبح امروز در بوشهر منتشر شد: کسی از دوستان ما میگفت اگر شهید نادر مهدوی متعلّق به کمونیست ها بود، یک چگوارا از او درست میکردند؛ یک چهر ه بین المللی مبارز. حضورش در منطقه خلیج فارس، آن درگیری اش با آمریکایی ها، بعد هم دستگیری و شکنجه و شهادتش/ رئیسعلی دلواری، آدم به این عظمت، آدم کمی که نیست، در بین نسل جوان ما چند درصد او را میشناسند؟ چند درصد اسم او را شنیده

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها