نتایج جستجو برای عبارت :

یک اتفاق دردناک شیرین

از مسئولین کم نشنیده‌ایم که اصلاح مملکت نیازمند جراحی است! مثلا جراحی اقتصادی! و شنیده‌ایم که این جراحی دردناک است! وقتی مسئولین در رسانه‌ها از درد این جراحی می‌گویند، به مردم اشاره دارند. نظر آنها این است که این جراحیِ لازم، برای مردم دردناک است. من با جراحی دردناک موافقم امّا
ادامه مطلب
دردناک تر از عاقبت «فرعون»، «زجر»ی است که آسیه کشید...
دردناک تر و غم انگیزتر از شهادت «علی» با شمشیر ابن ملجم، «شهادتِ ولایت»ش توسط مردم دنیاپرست بود!
دردناک تر از شهادت «حسین» طرز فکر کسانی بود که او را کشتند!
که به فرمایش حضرتش «شکم هایشان از حرام پر شده بود!»
آری... دردناک تر از مقبولیت، مظلومیت است.
چه سخت است «انتظار...» و هم نشینی با نفاق. «خار در چشم و استخوان در گلو!»
چه تلخ است هم سفرگی با «نفاق»؛ لبخند به لب دست به سینه...
خدایا؛ فرمودی با
همه چیز درباره خال های دردناک
 
از آنجا که خال ها شایع هستند ، ممکن است تا زمانی که یک خال خال دردناک نداشته باشید ، فکر زیادی به افراد روی پوست خود نکنید.
در مورد خال های دردناک ، از جمله مراجعه به پزشک ، باید بدانید.
چه نوع مول را دارم؟به گفته آکادمی پوست آمریکا (AAD) ، خال ها معمول هستند ، به طوری که بسیاری از افراد 10 تا 40 مول دارند.
انواع مختلف خال های پوستی شامل موارد زیر است:
خال مادرزادی. اینها وقتی متولد می شوید آنجا هستند.خال های اکتسابی. ای
بیش از همیشه دلتنگم. حالا درست یک هفته از آخرین مکالمه‌ی ما گذشته است. مکالمه‌ای که برایم نوشت که سعی دارد با احترام بگوید که ازین رابطه رفته است و من باورم نشد. که در میانه‌ی اشک و خستگی چشم‌هایم گفتم، حالا که رفته‌ای خداحافظ، برو... و رفت. هنوز فکر می‌کنم که چطور آنهمه اصرار، آب در هاون کوبیدن بود.
غمگینم اما می‌دانم که اینطور نمی‌توانم ادامه دهم. برخاسته‌ام، جمع و جور شدن که نه، ولی به دنبال راه‌هایی برای ادامه‌ی زیست خود هستم. به دنبا
درباره یبوست چه میدانید
یبوست یک بیماری مربوط به سیستم گوارش است،که در آن فرد برای خروج مدفوع با سختی روبرو است .در بیشتر مواردیبوست به دلیل جذب زیاد آب توسط کولونی اتفاق می افتد که آنرا از مواد غذایی به خود میگیرد و باعث میشود، غذا از طریق دستگاه گوارش آهسته تر حرکت کند و وقتی این اتفاق میافتد تخلیه روده ها میتواند بسیار دردناک باشد.در این مقاله،علل اصلی یبوست و نحوه درمان و جلوگیری از آن بررسی میشود.
 
  
ادامه مطلب
آیا تزریق بوتاکس دردناک است؟
در این روش از کوچکترین سرسوزنها استفاده می شود و خود دارو نیز به اندازه بی حسکننده های موضعی دردناک نیست. درد این تزریق کمتر از درد تزریق فیلر ها می باشد.درد تزریق را می توان با استفاده از کیسه یخ قبل از تزریق کاهش داد.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
دلم یک اتفاق به یاد ماندنی می خواهد. یک اتفاقی که این اواخر سال بیفتد و من غرق شادی شوم. یک اتفاق به یاد ماندنی که ساعت و روزش یادم بماند. یک اتفاق به یاد ماندنی می خواهم. می خواهم یک چیزی رخ بدهد و وقتی سال ها بعد از من درباره ی سال 98 می پرسند به آن اتفاق فکر کنم، لبخند بزنم و بی تردید بگویم بهترین سال عمرم بود...
می‌خوام بگم تا اونجایی که من می‌دونم یکی از روش های خیلی طاقت‌فرسای شکنجه اینه که طرف رو پیشونی طرف قطره قطره آب می‌ریزن . اولش هیچی نیست اما بعد یه مدت جای قطره ها شروع به درد کردن می‌کنه . تا اینکه بعد چند ساعت هر قطره ی آبی که می‌ریزه ، مثل یه جکش می‌مونه که می‌کوبونن تو میشونی طرف . در همین حد دردناک .
می‌خوام بگم بعضی از مشکلات زندگی هم مثل همین شکنجه می‌مونن . در واقع اگه یکی دوبار اتفاق بیوفتن شاید ناچیز باشن ، شاید‌اگه از بیرون نگاه
یک نوع پشیمانی هست که از همه بدتر است ، آن هم پشیمانی ایست که وقتی دلت از آدمی که به تو نزدیک است گرفته ، می روی و پیش یک آدم دیگر یک سری اراجیف سر هم می‌کنی در مورد دل گرفتگی ات تا خودت را سبک کنی . این احساس پشیمانی خیلی فجیع و دردناک است . مخصوصاً اگر طرفت را خیلی دوس داشته باشی و آن کسی هم که پیشش درد و دل کردی آدم نامحرمی باشد و بعدا از حرفهایت علیه خودت استفاده کند.
ب.ن: به نظرم این اتفاق جزو لجن ترین و منفور ترین رفتار هایی است که در آدم ها میش
دیسمنوریه یا پریود دردناک دردهایی هستند که برخی از زنان در دوره قاعدگی آن را تجربه خواهند کرد. شدت این درد پریود آنقدر زیاد است که با داروهای مسکن رفع نشده و حتی فرد را از انجام کارهای روزمره اش باز می‌دارد. برای بسیاری از دختران دردهای خفیف پریود در دو تا سه روز از چرخه قاعدگی شایع و معمول است که برای آنان قابل تحمل می‌باشد. تغییرات خلقی، طول دوره پریود، میزان خون ریزی، درد پریود و ... در هر کسی متفاوت است. اما اگر هر یک از این پارامترها از حا
این روزها اتفاق های عجیب خیلی بیشتر از همیشه مرا سر شوق می آورد
همین که یکنواختی این روزهایم کمی دستخوش تلاطم دریای بی در و پیکر زندگی می شود
خودش
آنقدر برای من مسرت بخش است که توگویی انگار دستان تو را دوباره در بغل کشیده ام
امروز اتفاق عجیبی افتاد
چیزی شبیه یک تصادف
شبیه یک اتفاق بد
یک اتفاق دردناک
و آن،
ادامه مطلب
یکی از ضایعات دردناک که معمولا در ناحیه کف پا و یا بین انگشتان پا اتفاق می افتد میخچه می باشد که معمولا روش های سنتی و گاها دردناک برای رفع آن پیشنهاد می شود.
ولی این روش ها از جمله سوزاندن و یا کندن با چاقو همگی غیر استاندارد بوده و ممکن است منجر به عفونت گردد.
جدیدترین و موثرترین درمان در حاضر لیزر میخچه پا می باشد.
شاید بپرسید مرکز لیزر میخچه پا در تهران کجاست؟
رد پاسخ باید بگوییم تعداد متعددی مرکز لیرز میخچه پا در تهران وجود دارد ولی آیا
واو واو واو
 
امروز یه اتفاق خنگولی خوب برای من افتاد راستی :)))
 
این اتفاق خنگولی قبلنا با ادم دیگه ای افتاده بود ولی این اتفاق خنگولی ازون اتفاقات نیست و همه چیز مسلم و جدیه.
 
مغروری و من فدای اون غرورت
 
آبی ترین آبی عشق رنگ احساس منه
 
اوه اوه اوههههههههههههههههههههههههههههه
 
(همزمان با نوشتن این دارم میرقصم میدونم باور نمکنین)
 
شب تو شب منه
شب شب عاشق شدنه :))))))))
 
 
✍ سلاخی ۲کودک به خاطر شباهت به پدرشان
⬅️ مادر آمریکایی دو فرزندش را به خاطر شباهت زیاد به پدرشان با چاقو سلاخی کرد.
◀️ بر اساس گزارش پلیس، متهم پس از این جنایت دردناک با تماس با اداره پلیس به جنایت بی رحمانه اش اعتراف کرده و مدعی شد که دو فرزندش را به خاطر شباهت زیاد به پدر خیانت کارشان به قتل رسانده و انگیزه اش برای این قتل دردناک فراموشی چهره پلید همسرش بوده است.
◀️ پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی متهم دستگیر و در اداره پلیس به قتل فرز
✍ سلاخی ۲کودک به خاطر شباهت به پدرشان
⬅️ مادر آمریکایی دو فرزندش را به خاطر شباهت زیاد به پدرشان با چاقو سلاخی کرد.
◀️ بر اساس گزارش پلیس، متهم پس از این جنایت دردناک با تماس با اداره پلیس به جنایت بی رحمانه اش اعتراف کرده و مدعی شد که دو فرزندش را به خاطر شباهت زیاد به پدر خیانت کارشان به قتل رسانده و انگیزه اش برای این قتل دردناک فراموشی چهره پلید همسرش بوده است.
◀️ پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی متهم دستگیر و در اداره پلیس به قتل فرز
صبح از خواب بلند شی....
هزار تا لبخند به در و دیوار زندگی بزنی...
آنلاین میشی که لبخنداتو با دوستای مجازیت تقسیم کنی که...
میبینی یکی شون نیست...
و شاید جزو دردناک ترین صحنه های تاریخ باشد جای خالی تک تکتان...
از سری عکس های سیو شده که معلوم نیست از کجا ...
درمان غیر دارویی بیماری نقرس با رژیم غذایی مناسب
نقرس یک نوع دردناک از آرتروز است و زمانی رخ می دهد که سطح بالای اسید اوریک در خون سبب تشکیل کریستال ها در داخل و اطراف مفصل می شود. اسید اوریک زمانی در بدن تولید می شود که یک ماده شیمیایی به نام پورین را تجزیه می کند. پورین به طور طبیعی در بدن اتفاق می افتد، اما در غذاهای خاص نیز یافت می شود. اسید اوریک از ادرار دفع می شود.رژیم نقرس
ادامه مطلب
غمت داره منو با خودش میبره به گذشته بودنتبه مادرم گفتم: «دیگر تمام شد»گفتم: همیشه پیش از آنکه فکر کنی اتفاق می‌افتدباید برای روزنامه تسلیتی بفرستیمهمیشه پیش از آنکه فکر کنی اتفاق می افتد همیشه پیش از انکه فکر کنی اتفاق می افند همیشه پیش از انکه فکر کنی اتفاق میافتد همیسه پیش اط انکه فکر کنی اتفاق میافتد همیشه پیش از آنگه....همیشه..فکر کنی.... اتفاق افتاده بود ذیگر تمام شده بود تمام شده بود باید برای خودم تسلیتی بفرستم چرا که غمت مرا خواهد کشت
سلام دوستان
پسر 30 ساله ای هستم، من یه مشکلی که دارم اینه که پشت کمر من خیلی جوش میزنه، نه جوش ساده، جوش بزرگ مثل کورک که سفت و دردناک هم هست، بعد از چند روز از بین میره ولی دوباره میاد.
طب سنتی رفتم، گفتن حجامت کن سالی 2 بار، بعد از حجامت تا 1 ماه عالی بود، ولی بعدش دوباره اومد، وزنم از نود رسوندم به هفتاد، اندازه دور کمر مناسب شد ولی باز هم تاثیری نداشت، عرق کنگر خوردم غذاهای گرم مثل سیب زمینی، سس، گوشت گوسفند و خرما رو حذف کردم، ولی تاثیر محدود
لیپوم چیست؟
 
لیپوم رشد بافت چربی است که به آرامی در زیر پوست شما ایجاد می شود. افراد در هر سنی می توانند لیپوم ایجاد کنند ، اما کودکان به ندرت آنها را توسعه می دهند. لیپوم می تواند در هر قسمت از بدن تشکیل شود ، اما به طور معمول در این موارد ظاهر می شود:
گردن
شانه ها
ساعد
بازوها
ران
آنها به عنوان رشد خوش خیم یا تومورهای بافت چربی طبقه بندی می شوند. این بدان معنی است که لیپوم سرطانی نیست و بندرت مضر است.
درمان لیپوم معمولاً ضروری نیست مگر اینکه شما
عوارض دردناک جراحی دیسک کمر





درد در ناحیه پایین کمر، ران و
ماهیچه ساق پاها امانش را بریده است؛ دردی که هنگام عطسه، سرفه یا حرکت
بیشتر می شود. چنین دردی ناشی از دیسک کمر تلقی می شود که با احساس بی حسی و
سوزن سوزن شدن همراه است تا جایی که درمانی به جز جراحی دیسک کمر باقی نمی
ماند.
ادامه مطلب
 
این که از یه اتفاق بد که از اتفاق بد قبلی بدتر بوده سالم بیرون میای، هیچ خوب نیست. به نظرم خیلی هم ترسناکه. چون یعنی از اینی که اتفاق افتاده، بدترش هم هست در آینده. چی ترسناک تر از این که آدم بدونه قراره بازم دهنش سرویس بشه تازه خیلی بدتر از قبل؟ از کجا معلوم دفعه بعد جونت تموم نشه؟
 
 
۱-مشخص کردن محل دقیق درد
اولین کاری که باید انجام دهید این است که محل دقیق درد را مشخص کنید. اگر فرزند شما بزرگ تر است ، از او بخواهید که به منطقه دردناک اشاره کند. در کودکان کوچکتر ، به دنبال تورم و قرمزی روی لثه و گونه ، پوسیدگی دندان (تغییر رنگ در دندان) یا دندانهای شکسته باشید. سعی کنید تا حد ممکن به محل درد نزدیک شوید تا بتوانید یک روش موثر برای تسکین آن تعیین کنید.
۲- پیدا کردن علت درد
همه دندان درد ها در واقع دندان درد نیستند! منشا درد می توا
گل مژه یکی از بیماریهای شایع پلک است که می تواند افراد را در سنین مختلف گرفتار کند. گل مژه به صورت یک توده متورم، حساس و دردناک و قرمز رنگ درلبه یا نزدیکی لبه پلک تظاهر می کند. این توده در حقیقت یک آبسه کوچک است که در اثر عفونت یا التهاب ریشه مژه ها یا غدد ترشح کننده چربی پلک ایجاد می شود. تماس دست آلوده با چشم (به خصوص اگر با ترشحات بینی آلوده شده باشد) و التهاب لبه پلک (بلفاریت) از عوامل مهمی هستند که باعث بروز گل مژه می شوند.
علایم و نشانه های گل
شاید نمی شناختمشون، ولی دوسشون داشتم‌ و از ته قلبم ، واقعا از تهِ ته قلبم بهشون افتخار میکردم و میکنم.
فقط میدونم اگه نبودن الان نمی تونستم تو اتاقم بشینمو از این بنویسم که از وقتی این خبر و شنیدم از فکر اینکه دیگه نیستن دلم یه جوری میشه و بغضم میگیره :`(
+دوشنبه میخوام برم مراسمشون،حتما میرم.
++دردناک تر از این اتفاق می دونید چی بود؟اینکه یکی بعدش از اون سر دنیا بهم گفت( دیگه منتظر چی هستید؟ اینم از.....) 
بی خیال،تکرارشم درد داره، خیلی هم داره :`(
پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان، یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی می‌باشد. تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت) و ... در این رشته مورد بحث قرار می‌گیرند.
ادامه مطلب
با عرض سلام و احترام خدمت دوستان عزیز و دنبال کننده های گلم 
همون جور که قبلا گفتم وب مون در چند روز گذشته فیلتر بود و من مجبور شدم آدرس وب تغییر بدم با این شرایط رتبه مون در گوگل اومده پایین. 
برای همین تصمیم گرفتم امروز پست های محبوب گذشته دوباره اپدیت کنیم .
انشالله از فردا دوباره فعالیت گذشته شروع میکنیم 
ممنونم میشم یه مدت بیش تر هوای من نویسنده هام داشته باشید نت رتبه مون بره بالا دوباره. 
تشکر میکنم از همه دوستان قدیم و جدید که باعث شدن
روش‌ های تنگ کردن واژن (مهبل)
تنگ کردن واژن با تمرینات کگل و وزنه‌های مخروطی و متد نخ و عمل جراحی لابیاپلاستی ممکن است و آب انار و قرص و کرم‌ تنگ کننده واژن توصیه نمی‌شود

ستاره | سرویس سلامت - گشادشدن و یا کشیدگی آلت تناسلی زنان (واژن یا مهبل) اتفاقی است که با بالا رفتن سن و در اثر زایمان برای اکثر زنان اتفاق می‌افتد. در برخی از زایمان‌های طبیعی به علت بزرگ بودن جنین خارج کردن جنین از رحم با مشکل رو به رو می‌شود که در این صورت پزشک ماما لبه‌
زیر بغل یکی از دردناک ترین نواحی بدن برای اپیلاسیون است که دو علت عامل آن می باشد: اول آن که پوست این ناحیه بسیار نازک و ضعیف است و دوم آن که موها کاملاً عمقی در این قسمت قرار دارند. حال سوال این است که کدام روش برای موزدایی زیر بغل بهتر است؟ ژیلت یا اپیلاسیون؟ اپیلاسیون زیر بغل بسیار دردناک است و به همین دلیل اکثر زنان ترجیح می دهند از ژیلت استفاده کنند. اما از نظر بهداشتی، اپیلاسیون بهتر از استفاده از ژیلت است. از طرفی، به دلیل شکل خاص این ن
الف. سلام.  قرص‌های‌م را خورده‌ام، امّا هنوز از پس آن حالِ بد برنیامده‌ام. طول می‌کشد تا بیایم. شاید به همان اندازه که طول می‌کشد که تأثیر داروها برود و من دوباره به یاد بیاورم که باید هر روز صبح و شب بخورم‌شان.  امّا این را پدر نمی‌فهمد. یعنی در وضعیّتی نیست که بفهمد. برای فهمیدن کسی باید مشتاق فهمیدن باشد که پدر نیست. پدر نمی‌خواهد بفهمد. مطلب ثقیلی‌ست که فهمیدن‌ش دردناک‌ست. فهمیدن این که دکتر روان‌شناس من را –هرچند ناقص- امّا از پدر
ذهن خوانی
شما فرض را بر این می گذارید که می دانید آدم ها چه فکر می کنند بی آن که شواهد کافی در مورد افکارشان داشته باشید.
مثلاً، "او فکر می کند من یک بازنده ام". پیامد رفتاری این فکر می‌شود سوتفاهم.
 
پیش گویی منفی 
آینده را پیش گویی می کنید. که با پیش بینی فرق میکند. که اوضاع بدتر خواهد شد یا خطری در پیش است.
مثلاً "در امتحان قبول نخواهم شد" یا "این شغل را به دست نخواهم آورد".
بدون شواهد پیامد رفتاری اش میشود نا امیدی که تبدیل می شود به افسردگی و تر
در درونم چیزی اتفاق افتاده بود و بدترین چیز ها همیشه در درون ادم اتفاق می افتد . اگر اتفاق در بیرون بیفتد مثل وقتی ک اردنگی میخوریم میشود زد ب چاک 
اما از درون غیر ممکن است 
وقتی به این حالت دچار میشوم میخاهم بروم بیرون و دیگر به هیچ کجا برنگردم . مثل این است ک وجود دیگری در من باشد 
شروع میکنم ب زوزه کشیدن خود را روی زمین میاندازم سرم را ب این طرف و ان طرف میکوبم تا بیرون برود انا غیر ممکن است 
پا ندارد ؛ ادم ک از داخل پا ندارد 
در حال خواندن کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد هستم 
اعتقاد به اینکه خواسته هاتو بنویس و کائنات و خدا و کلا هرچی در جهان هستیه تورو بهشون می‌رسونن. به نظرم اتفاق جذابیه و اتفاقا یه کانال نویس عزیز نوشته بودن که از این طریق به چیز هایی رسیدن 
نمی‌خوام منفی فکر کنم امیدوارم منم برسم -___-
کتاب قشنگیه و تجربه های واقعی هم نوشته در اون پیشنهاد میکنم بخونیدش 
:)
بواسیر ترومبوزه زمانی اتفاق می افتد که کیسه هایی در محل مقعد به خارج آن بیرون زده و با لخته خون پر شده باشد. علائم هموروئید ترومبوزه چیست و چه چیزی باعث آنها می شود؟ داشتن هموروئید ترومبوزه ممکن است دردناک باشد.
آنها ممکن است فعالیت های روزمره مانند راه رفتن، نشستن یا رفتن به توالت را سخت کنند.هموروئید ترومبوزه می تواند بر هر کسی تاثیر بگذارد و نشانه ای از ناسالم بودن نباشد. این مقاله به بررسی علائم، علل و چشم انداز این عارضه می پردازد.
ادام
سلام :) 
من خوبم تشکر حال شما خوبه ؟
خواهش میکنم ما دیگه عادت کردیم صداتون کنیم بعد صد سال دیگه ی صدایی بشنویم :| 
زندگی من هم پر شده از اتفاقات دردناک و تلخ و خدارا شاکرم ک تا الان زنده موندم :/ 
بنده پنج شنبه بیکارم 
قبل شب 
 
همونجوری که ضرباهنگ نور سفید - باران سیاه، آهسته منو تو خودش میکشه، دقیقا همونجوری، کم کم بی‌حس از تنم فاصله میگیرم و دیگه تعلقات معنایی ندارن. حتی اینکه بهت بگم زندگیم پوچ و دردناک شده هم مسخره به نظر میاد. می‌ره بالا و دور خودش می‌چرخه.
چه عواملی باعث بروز جوش چرکی می شود؟
 
بررسی اجمالی :
نبض ها برجستگی های کوچکی روی پوست هستند که حاوی مایعات یا چرک هستند. آنها معمولاً به صورت برجستگی های سفید رنگ پوست پوست قرمز ظاهر می شوند. این برجستگی ها بسیار شبیه به جوش ها هستند ، اما می توانند بسیار بزرگ شوند.
ممکن است نبض ها در هر قسمت از بدن ایجاد شوند ، اما آنها معمولاً در قسمت پشت ، سینه و صورت تشکیل می شوند. آنها ممکن است در خوشه هایی در همان ناحیه از بدن یافت شوند.
پاستول ها ممکن است
لحظه ها... اتفاق ها...
همه لحظه ها و اتفاق های این زندگی مشترک از جلوی چشم هاش میگذره. الان 72 ساعته که مدام داره تصویر میبینه؛ خنده های مهناز، اشک هاش، سفرهاشون، دعواهاشون... و جمله های آرمان که مدام تکرار میشن : اتفاق ها و لحظه هان که مهمن"
احمد تصمیم گرفته به این فلسفه آرمان فکر کنه. درواقع بیشتر از فکر، چون به نظرش منطقی میاد، میخواد عملیش کنه.
داره اتفاق ها رو مرور میکنه. لحظه ها رو هم. و این مسئله با خودش ترس میاره. ترس از این که لحظه ها اونقدر ج
هیچوقت بابت عشق هایی که نثار دیگران کرده اید و بعدها به این نتیجه رسیده اید که ذره ای برای عشق شما ارزش قائل نبوده اند، افسوس نخورید. شما آن چیزی را که باید به زندگی ببخشید، بخشیدید. و چه چیزی زیباتر از عشق...هر رنج دوست داشتن صیقلی ست بر روح ... با هر تمرین دوست داشتن، روح تو زلال تر می شود. گاهی بعضی ها با ما جور در می آیند، اما همراه نمی شوند. گاهی نیز آدم هایی را می یابیم که با ما همراه می شوند اما جور در نمی آیند. برخی وقت ها ما آدم هایی را دوست د
سلام
حادثه تا شادی 
اگرما مراقبت کنیم که حوادث زیادی اتفاق نیفتد ما میتوانیم که محیط شادی درست کنیم
 حادثه سخت تریتن اتفاق ممکن است یعنی اگرحادثه ای اتفاق نیفتد مدرسه شاد می شود و غم و اندوه کم میشود
و یکی از راه های جلو گیری از حوادث رعایت بهداشت است
یکی دیگر از راه های جلو گیری از حوادث همکاری کردن بچه ها با معلم بهداست مدرسه است 
یکی دیگر از راه های محا فضت در برابر بلا ها از خود است
بسته شدن تک انیمه 
بسته شدن پروموویز
حس کسیو دارم که بهش دو تا تیر زدن :`(
خدا باعث و بانی این کارا و کسایی که فیلتر میکنن سایتای انیمه و سریال و مانگا رو به زمین گرم بشونه :| اگه دلسوز مردمید برید اختلاسا و خلافا و گندای اقتصادیتونو جمع کنید
بالاخره اچ پذیرفت خیانت کرده و دیگه مخالفتی با تمام شدن رابطه نکرد ..
خیلی غم انگیز و دردناک اما چاره چیه باید باهاش کنار اومد و قوی بود تا فراموش بشه 
من روز ُ شب های سخت تر از اینم داشتم اینم میگذره .. 
دیگه اینجا نمینویسم خدانگهدار 
۱. انیمه banana fish ـو کامل دیدم [انیمه قشنگی بود که میکشید یه ضرب ۲۴ قسمتشو ببینی .. ولی موضوعش دردناک بود برا من و کلشو با حالت تهوع دیدم .. محورش در واقع همجنس بازا نبودن ، یه عده ادمی بودن که زن و مرد و بزرگ و بچه فرق نمیکرد براشون فقط میخواسن هوسشونو پر کنن]
۲. No More Pashmal
۳. کالجوش
کرونا تو چین یا ژاپن با اون نظم نهادینه شده‌ی وحشتناک و احساس مسئولیت بینظیر مردمشون اونهمه تلفات داد واقعا حضور کرونا تو ایران ترسناکه
-پینادو
 
ویروسه نصف دنیا رو خورده اینا میگن دستاتو بشوری کافیه.
 
ـ پینادو
 
دردناک ترین واقعیت تلخ این روزها:(
+برگرفته از چنل آی آر
تنها توی خیابان ناشناخته‌ای گم شده بودم
هوا ابری بود و پر از غبار
شارژ موبایلم صفر بود
محض رضای خدا هیچ آدمی نبود
پریود بودم 
و سرم پر از صدای فریادهای او
و قطع شدن نفس...
 
پ.ن: چقدر این روزها احتیاج دارم صحبت کنم با کسی و قضاوت نشوم.
پ.ن: بریدن از آدم‌هایی که دوست‌شان داری اما نه می‌گویند و از آن می‌ترسند، چقدر سخت و دردناک است
کمردرد در زنان بعد از نزدیکی و رابطه جنسی ممکن است اتفاق بیفتد و به علت رعایت نکردن برخی نکات، باعث ایجاد یک رابطه دردناک شود و این موضوع مانعی برای رابطه های بعدی خواهد شد. رابطه جنسی یکی از اصول اساسی در زندگی زناشویی است. به همین دلیل بهتر است دلیل کمردرد های بعد از نزدیکی و انزال را بدانید تا با رعایت آن‌ها، یک رابطه لذت بخش را تجربه کنید. 
برای دریافت مشاوره در زمینه شناسایی علت کمردرد زنان بعد از نزدیکی می توانید با مشاوران مرکز مشاو
بعد از سه چهار روزِ سبک، این حجم از فعالیت نیاز بود! ساعت هفت صبح رفتم معاینه مجدد چشم‌پزشکی؛ آقای دکتر گفت می‌تونی همیشه عینک نزنی! ولی راستشو بخوام بگم، همین دو سه روزه، عادت کردم بهش... بدون اون نمی‌تونم! :D
اومدم خونه و صبحونه خوردم. مقصد بعدی نازی‌آباد بود. پرانتزِ خریدِ گوشی محیا رو به هر شکلی که بود بستیم! و چقدر مسخره‌ست این شرکت آیفون(!) (میدونم که اسم شرکت اپل‌ه. ولی به نظرم به خاطر اون طرح مجلس برای مقابله با شرکت آیفون هم که شده، جا
مطمئنا برای شما پیش آمده که بعضی روزها حس و حال کار کردن نداشته باشید.در این مواقع چه کار باید کرد؟قطعا
برای همه این حالت پیش آمده است.حالتی که انرژی برای کار کردن نداشته
باشید یا از نظر ذهنی آماده نباشید.شاید فکر کنید یک نقطه ضعف در شما وجود
دارد که این حالت برایتان ایجاد میشود.ولی به شما میگویم که نگران
نباشید،این یک اتفاق طبیعی است! برای تمام انسان ها این حالت به وجود می
آید.یک روز پرانرژی،یک روز کم انرژی.یک روز سرحال و شاداب، یک روز خست
امروز در اتوبوس برای اولین بار مطمئن شدم بنا نیست هیچ اتفاق خوبی بیفتد. و بنا نیست همه‌چیز بهتر شود. بنا نیست هیچ‌چیز بهتر شود. اتفاق خطرناکی بود. از سرم نگذشت. من مُردم و یک چیزِ مهم را فهمیدم و آن، این بود که، من باید در این بدترین وضعیت تا انتهای عمرم زندگی کنم.
قطع نشدن خونریزی قاعدگی یکی از دغدغه های بانوان می‌باشد که علاوه بر دردناک بودن، می‌تواند نشانه‌هایی از وجود مشکلاتی جدی باشد که با این علامت خود را نشان می‌دهد. قاعدگی و پریود مسئله‌ای عادی برای همه بانوان و دختران است که در پی آن مقداری خون از دست می‌دهند. این خونریزی‌ها به طور مرتب و در یک بازده زمانی مشخص اتفاق می‌افتد اما گاهی این نظم به هم می‌خورد که برای بسیاری از افراد  نگران کننده است. 
برای دریافت مشاوره در زمینه قطع نشدن خو
هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد ،وقتی تصور آن را می کنی.
هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد ،وقتی آن را با تمام جزئیات تجسم می کنی.
هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد ،وقتی انتظار آن را داری.
هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد ،وقتی طرح واقعی و علمی را در ذهن می پردازی.
ادامه مطلب
گوش هایم را می گیرم! چشم هایم را می بندم! و زبانم را گاز می گیرم! ولی حریف افکارم نمی شوم!چقدر دردناک است فهمیدن...!!!خوش بحال عروسک آویزان به آینه ماشین،تمام پستی بلندی زندگیش را فقط میرقصد...!!!کاش زندگی از آخر به اول بود..پیر بدنیا می آمدیم..آنگاه در رخداد یک عشق
ادامه مطلب
بسم او ...
شده تا به‌حال دیوانه‌ای به پستتان بخورد و شما عمیقاً به فکر فرو بروید که حکمت این اتفاق چه می‌تواند باشد.
چند روز پیش این اتفاق برای من افتاد. با فردی برخورد کردم که بی‌وقفه فریاد می‌زد، فریادهایی که از عمق جانش بود تا صدایش را به گوشم برساند
ادامه مطلب
چگونه می توان جوش های زیر پوستی را از بین برد !
 
 
فشردن یا ظاهر شدن
فشرده سازی گرم
برچسب آکنه
آنتی بیوتیک موضعی
روغن درخت چای
عسل خام
به متخصص پوست مراجعه کنید
چرا این جوش شکل گرفت؟جوش کور به آکنه هایی اشاره دارد که در زیر سطح پوست ایجاد شده است. اگرچه جوش از فاصله قابل توجه نیست ، اما می توانید توده را احساس کنید. این بیماری اغلب در اثر کیست یا گره ایجاد می شود.
این نوع آکنه ها از ترکیبی از سبوم (روغن) ، باکتری و خاک که در منافذ شما گرفتار می شون
ذرت و کالوس به چه معناست ؟
 
ذرت و کالوس ها تکه هایی از پوست سخت و ضخیم هستند. آنها می توانند در هر نقطه از بدن شما ایجاد شوند ، اما به طور معمول در پاهای شما ظاهر می شوند.
ذرت دایره هایی کوچک و گرد از پوست ضخیم است. شما به احتمال زیاد ذرت هایی را در قسمت های بالای یا انگشتان پا یا کف پا ایجاد می کنید. آنها بیشتر در پاهای استخوانی رخ می دهند که فاقد بالشتک هستند.
کالوس ها لکه های پوستی سخت و خشن هستند. آنها به احتمال زیاد روی پاشنه یا توپ پای شما ظاه
‍ ■ هیچ وقت بابت عشق هایی که نثار دیگران کرده اید و بعدها به این نتیجه رسیده اید ذره ای برای عشق شما ارزش قائل نبوده اند، افسوس نخورید.
شما آن چیزی را که باید به زندگی ببخشید، بخشیدید. و چه چیزی زیباتر از عشق...
هر رنج دوست داشتن صیقلی ست بر روح. با هر تمرین دوست داشتن، روح تو زلال تر می شود.
گاهی بعضی ها با ما جور در می آیند، اما همراه نمی شوند، گاهی نیز آدم هایی را می یابیم که با ما همراه می شوند اما جور در نمی آیند. 
برخی وقت ها ما آدم هایی را دوس
بی‌رحم‌ترین اتفاق دنیا چیه؟برای آدمی که عزیزی رو از دست داده مرگ شاید بی‌رحم‌ترین اتفاق دنیا باشهبرای سربازی که تازه از جنگ برگشته؛ جنگ بی‌رحم‌ترین اتفاق دنیاستبرای مردی که سیل خونه و زندگیش رو برده؛ سیلبرای آدمی که از گذشته‌ش پشیمونه؛ حسرتبرای بچه‌ها اما یه زمین خوردن؛ افتادن بستنی روی زمینبرای یه بیمار که روی تخت بیمارستانه؛ بیماریبرای اونی که چشماش دنبال یه گمشده میگرده؛ انتظار
و
.
.
.
.
.اما میدونی من فکر میکنم دلتنگی بی‌رحم‌تری
این مفاصل پر سر و صدا و غالبا دردناک مفاصل گردن، مچ پا، زانو و انگشتان دست هستند. چگونه تعیین کنیم صدای مفاصل چیز نگران کننده ای نیست؟ اگر مفاصل پر سر و صدا با احساس درد همراه باشند، این چیزی است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.


ادامه مطلب
این مفاصل پر سر و صدا و غالبا دردناک مفاصل گردن، مچ پا، زانو و انگشتان دست هستند. چگونه تعیین کنیم صدای مفاصل چیز نگران کننده ای نیست؟ اگر مفاصل پر سر و صدا با احساس درد همراه باشند، این چیزی است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.


ادامه مطلب
 بعد از هر طوفان و شکست و اتفاق بدی که توی زندگی میفته، به یه دوره ریکاوری نیازه که ذهن استراحت کنه و بتونه یه کار دیگه رو شروع کنه یا تلخی اون اتفاق کمرنگ تر  بشه. من هیچوقت این دوره رو جدی نمی گرفتم و بیشتر خودم رو تحت فشار میذاشتم. الان نسبت به ماه گذشته تغییر چندانی نکردم و گذشته رو هم پشت سر نذاشتم؛ اما قکر میکنم آماده ام که قدم بعدی رو بردارم. 
اتفاقات خیلی سریع روی من تاثیر میذارن
کوچکترین اتفاق بد حالمو بد میکنه،ذهن را شلوغ و روی کارآیی و روز و روابطم تاثیر گذاره.
چه موضوع شغلی باشه چه خانوادگی و چه در ابعاد بزرگتر در حد جامعه و ... باشه.
اصلا اتفاق قشنگی نیست تاثیر گرفتن از هر اتفاق درگیر میشم و همه چی به هم میریزه 
قرارداشته باشم کنسل میکنم و کاری دستن باشه رها
میشینم به فکر کردن و فکر کردن و فکر انقدر که از شدت بلاتکلیفی به مردن فکر میکنم و شروع به ناسزا گفتن به خودم که این چه راهی
امروز فیلم عصبانی نیستم رو دیدم
در تمام طول فیلم هر کجا که نوید عصبانی می شد منم عصبانی میشدم، هر کجا که غم ش میگرفت، منم غمم میگرفت
ولی خب هر دومون تلاش میکردیم به خودمون بگیم من عصبانی نیستم
قسمت دردناک ماجرا این بود که هم نوید و هم من حس می کردیم حق مون اینجایی که هستیم نیست و احتمالا خیلی هامون هر روز این حس رو داریم.
 
هزار سال منتظر یه اتفاق خوب باش ، عمرا اگه اتفاق بیفته!بعد اتفاق هایی که اصلا احتمالش رو نمیدی بیفته ، چنان طوری از اون بالا میوفته رو مَلاجِت که دیگه نمیتونی راه بری.
یه توصیه برادرانه می کنم بهتون.جزئی از جامعه منتظر نباشید.هیچ کس قرار نیست بیاد . قرار نیست یکی  بیاد و زندگی ما رو گل و بلبل کنه و با انتظار هیچ چیز درست نمیشه.در مواقع سختی ،  یکی از راه های تسکین روح ، پناه آوردن به واژه انتظار هست  ولی انتظار مثل ماده مخدر میمونه و جز توهم و تب
قطعن اشتباه نظامی‌ای که باعث مرگ افراد عادی جامعه بشه خودبه‌خود دردناک‌تر از اشتباه نظامی‌ای‌ئه که باعث مرگ افراد نظامی می‌شه، که در همۀ دنیا هم -کم یا زیاد- مورد دوم همیشه اتفاق افتاده و می‌افته. اما با این وجود، کاملن می‌شه تفاوت معنی‌دار نحوۀ برخورد مردم با اشتباه دیشب ارتش و اشتباه دی‌ماه سپاه رو به‌صورت واضح دید، که عمومن از اولی با ابراز تأسف گذشتن اما واکنش‌شون نسبت به دومی پر بود از خشم و انزجار.مطمئنن این نگاه منفی نسبت به
خداوند ذات خلّاق است، و خلّاق تنها خلّاق را به خود می‌پذیرد. معنویت به تنهایی به یک گوشه‌‌ نشستن و ذکر گفتن نیست، بلکه از خود بیرون رفتن، دیدن، شنیدن، آموختن و به کار بستن است؛ آموختن شیوه‌های خلّاق، هر بار زاویه‌ی نگاه را تغییر دادن، بالاتر بردن و دوباره به همه چیز از نو نگریستن است، رنج سخت جرأت کردن و آموختن را به جان پذیرفتن، هر بار زایمان دردناک آگاهی را به جان خریدن. در آن راه که دردی نیست، رشدی نیست، مردی نیست. 
پیراهن پاره کردن، هر
چند شبه نمیتونم بخابم.. هیچ وقت بی خوابی هامـ اینقدر دردناک نبودن، داره خیلی اذیتم میکنه.. داشتم فکر میکردم امشب با قرص خودمو بخوابونم و اصلا باورم نمیشه دلــمـ به حالِ خودم سوخت انگار میخام جنایتی در حق خودم بکنم! در همین حد-.-  فکر میکنم نباید با قرص بخابم اخه راه دیگه ای نیست .. دیگه چیزی نمونده کمتر از ی هفته ..
پرسیدم چندسال گذشته؟ و به ساعت مچی م نگاه کردم. هرچی افتاد جلو پات ازش خواسته نساز. بذار احساساتت رو بیدار کنه. ولی درگیر نشو اونقد که نتونی فکر کنی. احساس های مربوط به خواستن رو دور بریز یعنی. بعد با باقی مونده هاش فکر کن. از فکر هات احساسات جدید تولید بشه. خلاصه که عزیزم، سعی کن یکم استعداد داشته باشی.
و من مهاجرم...
مهاجر زاده شده و مهاجر مانده ...
من در تمام فصل ها مهاجرم ‌‌‌‌‌....
فصل ها و روز ها و سال ها میگذره و من هنوز مهاجرم ...
من از لبخند عزیزام فقط تصویر دارم و هیچ 
از آغوششون فقط خاطره 
و از عطرشون ...
سهم ما از هم فقط خاطره هایی از گذشته است ..‌
و من دردناک هنوز مهاجرم ...
میترسم میترسم این داستان هیچوقت تموم نشههه ...
تورا با تمامم میخواهممم ...
 
تا قبل از اینکه عاشقش بشم، هیچ آرزویی نداشتم، وقتی شناختمش و شیفته اش شدم تازه فهمیدم آرزو یعنی چی و واسه اولین بار یه آرزو کردم... حالا همه آرزوم شده بخشش و گذشت او. کاشکی زمان به عقب برمیگشت، کاشکی بیشتر قدرشو میدونستم... حالا که از چشمش افتادم، تازه فهمیدم بودنش چه نعمتی بود و نبودنش چقدر دردناک...
Sometimes you must hurt in order to know, fall in order to grow, lose in order to gain, because most of life's greatest lessons Are Learned through pain.
گاهی باید مُکرر صدمه ببینی، تا یاد بگیریمکرر بیفتی تا بزرگ بشیمکرر از دست بدی تا بدست بیاریبخاطر اینکه اغلب درس‌های بزرگ زندگی از میان تجربه‌های دردناک بدست میان. 
سندرم درد پاتلوفمورال
علایم سندرم درد پاتلوفمورال یک درد دردناک و دردناک در جلوی زانو است . این درد - که معمولا ً به تدریج شروع می‌شود و اغلب در ارتباط است - ممکن است در یک یا دو زانو وجود داشته باشد . علائم دیگر شامل درد حین فعالیت و فعالیت‌هایی است که مکررا ً زانو را خم می‌کنند, مانند بالا رفتن از پله‌ها , دویدن , پریدن و یا چمباتمه زدن.
درد بعد از نشستن برای مدت طولانی با زانوهای خمیده , مثل یک نفر در سالن سینما یا سوار بر هواپیما .
درد ناشی از
خیلی اتفاقات در زندگی هست که در لحظه دردناک جلوه میکنه اما با گذر زمان ثمر میده و طور دیگه ای به چشم میاد.گاهی از دور که به یک شکست نگاه کنی و جزئی نگری رو پشت سر بگذاری یک موفقیت می بینی. 
زمان دادن و فاصله گرفتن باعث میشه از نظرگاه تازه ای به خودت و جهان نگاه کنی؛ فاصله گرفتن از هر اونچه که بخش مهم جهانت بوده یا هست.
حمام یا دوش آب گرم نگیرید زیرا حمام سبب نرم شدن فولیکول های مو و منافذ پوستی می شود و وکس کردن را برای شما دردناک می کند.
نکته:همه اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از به وجود آمدن جوش های وکس است اما اگر به این جوش ها مبتلا شدید، هیچ راه دیگری جز درمان شان وجود ندارد.
اپیلاسیون کار سیار - شماره تماس برای خانم ها: 09140848217
ایجاد مزاحمت از طرف آقایان پیگرد قانونی دارد
آفت دهان چیست؟
 
 
آفت دهان عبارت است از زخم های دردناکی که درمخاط دهان به وجودمی آیندآفت دهان سرطانی نیست آفت دهان ممکن است با عفونت هرپسی ناشی از ویروس تب خال اشتباه گرفته شود این نوع زخم می تواند در هر دو جنس رخ دهد اما در زنان شایع تر است.
 

 
زخم در دهان با این خصوصیات:کوچک،بسیار دردناک و کم عمق هستند و توسط یک غشای خاکستری پوشیده شده اند حاشیه آنها توسط یک هاله قرمز پررنگ احاطه شده است این زخم ها می توانند روی لب ها،لثه ها،داخل گونه ها،زب
برق آمد و رفت. بی خبر. یک لحظه همه جا غرق در تاریکی بود و صداها واضح تر. انگار لایه ای از زندگی از جریان می افتاد. فقط سکوت نور بود، چک چک قطره های باران در چاله های آب و صدای هوهوی باد که درها را می کوبید و می گذشت.
یک لحظه ی دیگر برق آمد. بی خبر. یکهو غرق در نور شدم، چشمانم دردناک در خود جمع شدند و لایه ی خاموش، روشن میشد.
پرده برداشته شد از کوری، رنگ سقوط کرد بر پیکره ی خرابه ها و زخم هایم، می سوختند.
نوشتم؛ من گناهکارم. می ترسیدم، برقها بروند و
هماتوم به معنی تجمع خون در زیر ناخن پا یا دست است. این وضعیت بر حسب شدت جراحت می تواند بسیار دردناک باشد و در شرایطی هم می تواند آسیب جدی نبوده و با وضعیت پزشکی حادی همراه نباشد.
 این مشکل با نام های پنجه دونده، پنجه تنیس و یا پنجه اسکی هم شناخته شده است.
 
ادامه مطلب
   همه ی آدمهای روی زمین هر لحظه در یک موقعیت هستند، موقعیت الان شما با موقعیت یک ماه شما خیلی متفاوت است، در طی یک ماه اتفاق های زیادی در زندگی هر یک از ما می افتد، خیلی این اتفاق ها باب میل ما هستند و از خیلی دیگر از این اتفاقات بیزاریم بطوریکه وقتی اتفاق می افتند عالم و آدم را مورد لعن و نفرین قرار میدهیم، چه بسا اتفاقاتی ک به نفع ما هستند و از آنها بیزاریم و چ بسا اتفاقاتی که به ضرر ما هستند و ما خیلی به انها علاقه مند میشویم، درک و اعمال این
سگ پاگ شاد و مهربان ، وفادار و جذاب است. آنها بسیار باهوش هستند . پاگ ها سگ های بازیگوشی هستند و همیشه آماده بازی هستند ، آن ها دوست دارند که مرکز توجه باشند و اگر نادیده گرفته شوند ،برایشان دردناک است. اگر به خوبی آموزش دیده باشند آنها با دیگر حیوانات و کودکان هماهنگ می شوند .برایشان دردناک است. اگر به خوبی آموزش دیده باشند آنها با دیگر حیوانات و کودکان هماهنگ می شوند . فروش انواع سگ و گربه
راستش را بخواهی همیشه به مو میرسد. به مو میرسد و پاره می‌شود. چندتایی هم پاره نمی‌شوند. یادم نمی‌آید اخرین باری که به مو نرسید کی بود. معمولا سعی میکنم با تمام قلبم به اتفاقات و ادم‌ها نزدیک شوم. به تمامی درگیرش میشوم. اما انقدر کش می‌اید، انقدر اتفاق افتادنش، اطمینانش، دیر می‌شود که اخرش به مو میرسد. شور و شوقم سرد می‌شود. دیگر آن علاقه گذشته را به اتفاق افتادنش ندارم. البته بهتر است بگویم علاقه دارم ولی دیگر اهمیتی ندارد. پلن‌های دیگر ِ
راستش را بخواهی همیشه به مو میرسد. به مو میرسد و پاره می‌شود. چندتایی هم پاره نمی‌شوند. یادم نمی‌آید اخرین باری که به مو نرسید کی بود. معمولا سعی میکنم با تمام قلبم به اتفاقات و ادم‌ها نزدیک شوم. به تمامی درگیرش میشوم. اما انقدر کش می‌اید، انقدر اتفاق افتادنش، اطمینانش، دیر می‌شود که اخرش به مو میرسد. شور و شوقم سرد می‌شود. دیگر آن علاقه گذشته را به اتفاق افتادنش ندارم. البته بهتر است بگویم علاقه دارم ولی دیگر اهمیتی ندارد. پلن‌های دیگر ِ
پرستاران و پزشکان و خدمه بیمارستان‌ها و ... همه در حال تلاش در شرایطی سخت و خطرناک هستند و همه از فداکاری‌هایشان خبر داریم.
امّا چقدر دردناک است وقتی که بشنویم《 برای این‌کارا پول می‌گیرن 》؟؟ چه حسی پیدا می‌کنید؟
مدافعان حرم هم که از جانشان و از خانواده‌شان گذشتند وقتی عدّه‌ای زبان به طعنه گشودند، همین حس رو پیدا کردند! البته بماند کسانی که می‌گفتند مدافعان اسد...
من که از ته دل بی‌انصاف و نامرد می‌بینمشان... 
از صبح دارم به فرشته‌ها و کائنات می‌گویم من فلان اتفاق و فلان اتفاق و ان بخش زندگی و ان دیگر بخش و وضعیت موجود و همه و همه را پذیرفته‌ام و راضیمیک لبخند کش‌دار هم وصل‌کرده‌ام به صورتمنفس های عمیق از سر ارامش‌هم می‌کشم که همه چی خوبه، من چقدر خوشبختم.از آن جا هم که اینچنین نیست که شما حرفی بگویی و کائنات ساده رد شود، قلدرم قلدرم بکنی و بقیه هم قبول کنندجا دارد در پایان این شب بگوییمخلق الانسانَ یک پهلوان پنبه
چه زود گذشتند شبهایی که برای خوابوندنت باید گاهی حتی تا یک ساعت کنارت می موندم و دذ آغوشم نگهت می داشتم، برای خسته نشدنم و بهره بردن بیشتر هردومون نذر سوره قدر و صلوات حضرت زهرا و... میذاشتم، چقدر دوست داشتم کل قرآن رو در گوشت بخونم...
فرصت ها مثل ابرها در گذر هستند
برای منی که عجیب و غریب های دردناک زیادی رو تجربه کردم از مادری، تو یک آیه ی مصوری، که فرستاده ی بی واسطه ی خدا می دانمت...
حس میکنم باید در مورد این موضوع بنویسم .
اتفاقی که از مهر ماه انتظارشو میکشیم هنوز اتفاق نیافتاده و منتظریم که اتفاق بیفته . یعنی خوشبین هستیم .
همون اتفاقی که خیلی میتونه تغییرات ایجاد کنه ..
توی سبک زندگیامون ..
اعتماد به نفسمون ...
حتی ما رو در رسیدن هدفامون مصمم تر کنه ..
هدفای جدید به زندگیمون بده ..
در کل معنای جدید بده و یه سکوی پرتاب میشه .
ایشالله توی زندگی شما هم همچین اتفاقایی رقم بخوره ..
واسه منم دعا کنید هر چه زودتر اون اتفاق خوبه بیفته !
با ازدواج کردن هیچ تغییری دفعتا اتفاق نمیفته، نه رفتار آدم ها، نه فکر ها و ارزش هاشون تغییر میکنه و نه زندگی از این رو به اون رو می‌شه.
فلذا نه به امید اینکه یه تغییری میکنید خودتون یا طرف مقابل ازدواج کنید نه امیدوار باشید که زندگی بعد ازدواج مثلا یچیز جدیدی می‌شه که قبلا نبود. 
همه چیز به مرور اتفاق میفته، با کنده شدنِ پوست، با قد کشیدن، با صبورتر شدن.
امروز صبح رفته بودیم تشییع جنازه پسر ۳۰ساله یکی از فامیلهامون.طفلکی دیروز صبح دچار ایست قلبی شده بود.البته ناراحتی قلبی داشت.
هنوزم صدای داد و فریادهای مادر و خاله هاش تو گوشمه.با این که پسرشونو خیلی نمیشناختم امابا دیدن ضجه زدن هاشون، همینجور اشک بود که بی اختیار میریخت از چشمام.خیلی دردناک بود.امروز از ته قلبم از خدا التماس کردم با مرگ برادر و همسر جوون امتحانم نکنه.
 
آیا بین هیجانات من و رویداد فعالساز رابطه مستقیم وجود دارد!؟ اگر کسی  جواب سلام مرا نداد یا الفاظ ناشایستی بکار برد، در اینجا چه چیز مرا ناراحت میکند؟و یا منشا تولید هیجان و حال بد من چیست؟ ایا توهین یا سلام نکردن(رویداد) موجب ناراحتی و یا عصبانیت من شده یا علت چیز دیگریست!! کلید طلایی باز کردن درب این گنجینه و معما در اختیار خود شخص است!
 نوع نگاه شخص و معناییکه به آن اتفاق میدهد علت اصلی و منشا تولید هیجان فرد است. در مثالی که ذکر شد،نفر اول
جریمه در اینستاگرام چیست؟‌چرا باید اینستاگرام پیج ما را مورد جریمه قرار دهد؟‌ شاید از نظر ما کاربران عادی اینستاگرام قانون خاصی نداشته باشه ولی در نگاهی حرفه ای اینستاگرام قواعد و قوانین خاص خودش را دارد؟‌جریمه اینستاگرام که به اصطلاح به آن شادوبن می گویند چرا اتفاق می افتد؟؟‌دلایل متعددی برای آن می توان بیان کرد از •    استفاده از ربات‌ها برای لایک، کامنت و افزایش مشارکت•    استفاده از نرم‌افزارهایی که برخلاف شرایط استفاده از خ
کاش...غریبه نمی شدی...کاش دیر نمی کردی...کاش الان که دیر کردی......بی فایدست!افسوس خوردن چیزیو عوض نمیکنه...حالا میدونم اگه قدرت داشتم چی میخواستم...خوندن ذهن شما دوتا!قطعا اگه این قدرتو داشتم هیچ وقت گول هیچکسو نمیخوردم...ساعت چهار و نیم صبحه...و اولین کاری که بعد از بیدار شدن کردم چک کردن گوشیم بود:"کجایی؟..."واسه همینه از احساسات انسانی بدم میاد...زیادی پیچیده ان...و قطع به یقین دردناک...آرزو میکنم تو زندگی بعدیم ربات باشم*
اعتراف میکنم نسبت به چند سالی که توی تلاطم گذروندم، این روزها آرامش
بیشتری دارم، انگار به مرحله ای از ثبات رسیدم...سی سالگی اگرچه اولش بسیار
دردناک بود، اما نرم نرمک روی خوش خودش رو داره بهم نشون میده، من هم تلاش
میکنم دختر احساساتی، خیال‌پرداز و رویایی دهه بیست نباشم و بگذارم منطق
بیشتر توی زندگیم جریان پیدا کنه...و ممنونم بزرگ همیشه که هستی هستی
هستی...
پ.ن: و او نور بود...
یکی از مشکلات جدی که پس از یک دوره ی سخت یبوست برای هر فردی بوجود می آید شقاق است که دردی به مراتب سخت و دردناک و آزاردهنده است که به دنبال آن راهکارها و ترفندهای متفاوتی وجود دارد که ما در این صفحه به نکاتی جهت درمان خانگی شقاق مقعدی و چگونگی ذرمان در خانه آن میپردازیم .
ادامه مطلب
۱- چاقیبرای برخی، ممکن است تا حدودی عجیب و غریب به نظر برسد، منتها چاقی عمدتا به دلیل کم تحرکی اتفاق می افتد. به جای ساعت ‌ها دویدن بر روی تردمیل، یوگا یک روش موثر برای کاهش وزن است. طبق گفته ژورنال یوگا،  بهترین ژست ها برای از دست دادن وزن از طریق یوگا شامل ژست قایق، ژست زاویه باز و خم به جلو هستند.
۲- توده عضلانی کم و عضلات ضعیفبسیاری از مردان از داشتن عضلات بزرگ لذت می برند، زیرا آنرا جذاب می دانند؛ اما برای برخی، عضلات بزرگ جایی برای تحسین ن
این جمله معروفه هست که میگه:
Good things take time
به نظرم این چرته! واقعا چرته! 
چرا؟
چون عمق مطلب را بیان نکرده. 
چیزهای خوب، جونت را بالا میارن تا اتفاق بیوفتن.
و حالا حدس بزن چی؟
اون چیزها حتی ممکنه خوب هم نباشن بلکه چیزهای معمولی و ساده‌ای باشند ولی
بازم جونت را بالا میارن تا اتفاق بیوفتن.
-چنین گفت مهسا-
دانلود آهنگ نیما علامه اتفاق خوب { کیفیت 320 و 128 }
امشب برای شما عزیزان جاز موزیکی ، دانلود آهنگ ♪ نیما علامه ♪ اتفاق خوب ♪ با متن و دو کیفیت عالی
Download New Song BY : Nima Allameh – Etefaghe Khoob With Text And Direct Links In jazzmsuic
متن آهنگ اتفاق خوب نیما علامه
»───♫♫●|●|●♫♫───«
اتفاق خوبیه ، بهم رسیدیم من و تو … !
خوب عطر نفسات پر شده تو هوای من … !
دیگه نزدیک یه ساله که من تو و باهمیم … !
»──|♫●|──«
لحظه هام ، کنار تو ، قشنگ و و رویایی شدن … !
عکس ازدواجمون ، باهم توی ق
چند ساله‌ام؟ فکر می‌کنم توی 16_ 17 سالگی گیر کردم. روزها جلو می‌ره، معلومه که منتظر من وای‌نمیسته تا به خودم بیام و یه حرکت خفن بزنم. اصلا قرار نیست همه تو زندگیشون یه کار بزرگ بکنن. کاش همین روزای معمولی بی‌اتفاق رو الکی هدر ندم بابت منتظر همه چی اوکی شدن. همه چی قرار نیست عالی بشه تا من به خودم بیام. نه فقط برای من، برای هر کسی روز خوب هست و روز بد، اتفاق خوب هست و اتفاق بد. حالا این دوز ترکیب‌شون تو زندگیا با هم فرق داره. 
اینا رو تو تئوری خی
زندگی و مرگ آنطور که ما فکر میکنیم، دو چیز مجزا نیستند. شما فکر میکنید زندگی روزی که متولد شدید، اتفاق افتاده است و مرگ روزی که بمیرید، اتفاق خواهد افتاد. 
بنابراین یک فاصلۀ هفتاد، هشتاد یا صدساله بین آنها وجود دارد.... 
ادامه مطلب
هنوز هم قرار نیست اتفاق خوبی برای خودم بیافته .
همچنان به خوشحالی _ اتفاق های خوبی که برای دیگران میافته ادامه میدم ...
No way
روح وحشی
+شاید دارم برای خودم عزاداری میکنم .
خودی که مرگ اش را دارم میبینم ...
++ هر چه که ناله میکنم
     گوش به من نمی کنی
ترسناکه.
دوست ندارم این اتفاق برای من بیفته.
ترجیح میدم توی اوج *** از درد بمیرم ولی اتفاق نیفته.
درسته هیجان انگیزه و ادمو به وجد میاره حتی منو. ولی بازم این چیزی از ترسناک بودنش کم نمیکنه.
شاید تصورش برام جالب باشه اما واقعیتش برام وحشتناکه.
ولی خب ذوق زدن واسه بقیه یه کم ازار دهندست وقتی میبینی توهم میتونی توی اون شرایط باشی.
بیخیال اصن هر چه بادا باد. فعلا از نمای ماه رنگارنگم لذت میبرم .البته فقط توی این موضوع.
اتفاقات گذشتند و تموم شدند، ولی زخم‌هاشون همیشه هستند. فکر می‌کنم پدرم نمی‌تونند برام جهاز بخرند؟ چرا می‌تونند، ولی ناراحتی‌ام از این ه که نمی‌خوان، چون پول من براشون مهم ه. دردناک ه، پدرم منتظرند من در دوران طرحم درآمد ۶۰-۷۰ میلیونی داشته باشم و به ایشون بدم پول‌هام رو. و می‌دونم تا طرح نرم و تا پول ندم به پدرم، من آزاد نمی‌شم. :)
ازدواج نمی‌کنم، ازدواج نخواهم کرد، زخمی که از محبوب خوردم اسکارهای عمیقی تو دلم جا گذاشته. رفتاری که از همه
به خودم میگم رو چه حسابی من صرف این که به این دنیا اومدم باید تصور کنم از نظر علمی تو بدنی باهوش، تاثیرگذار و استثنایی قرار گرفتم؟ چه لزومی داره حضورم در این دنیا حتما در چنین موقعیتی اتفاق افتاده باشه؟ میفهمید؟ چه لزومی داره فکر کنم حالا که هستم لابد اتفاق خاصیه برای دنیا و باید کار مهمی انجام بدم؟
این روزها اتفاق های عجیب خیلی بیشتر از همیشه مرا سر شوق می آورد
همین که یکنواختی این روزهایم کمی دستخوش تلاطم دریای بی در و پیکر زندگی می شود
خودش
آنقدر برای من مسرت بخش است که توگویی انگار دستان تو را دوباره در بغل کشیده ام
امروز اتفاق عجیبی افتاد
چیزی شبیه یک تصادف
شبیه یک اتفاق بد
یک اتفاق دردناک
و آن، زنده شدن بخشی از خاطرات سالهای دور بود
روزهایی که بی خبر از تقدیر این روزهایم
دیوانه وار به تو عشق می ورزیدم
روزهایی که بی تو می گذشت
اما هم
رار نیست چیزی درست بشه ، قرار نیست حبیب کاف و یا دکتر رفسنجن کاری کنه و یا خودم کاری کنم فقط قراره از این ویزای که خدا بهم داده با هدف های که دارم پول بیارم و بجنگ درد برم و توی این جنگ شکست ش بدم و لذت ببرم همین و کم کنم حبیب کاف هم به هدف هاش برسه چون شاید اون هم دردهای رو همراه ش داشته باشه که من نمیدونم . بهرحال همه چیز با درد همراه دردی که قصد داره هر شادی و لذتی رو بر من زهر مار کنه و منی که تصمیمم گرفتم از این به بعد نذارم این اتفاق بیفته .
پسر  این زنه خانوم آ جدا از یک عالمه کارایی که دیشب داده بود امروزم کلی مشق خارج از کتاب اضافه کرده و بچه ها بهش گفتن که خانوم ما که مسافرتیم وسیله نداریم چی و میدونید چه جواب داده دقیقا اینو گفته
''مشکل خودتان است لابد برایتان مهم نبوده''
واقعا اینقدر نفهمه؟
اوف اوف اوف ببین من معتقدم آدم به هیچ وجه نباید آرزوی مرگ حتی برای دشمنش کنه ولی با تک تک سلولای بدنم می خوام براش یه مرگ دردناک آرزو کنم و خودم در حالی که شاهد زجر کشیدنشم بهش لبخند بزنم ل
مشکلات مختلف شانه ها
یکی از رایجترین مشکلات مفصلی در دستها، گیر افتادگی شانه است. در گیر افتادگی شانه، بیمار به سختی دست خود را به پشت بدنش میبرد. کارهایی که نیاز به بالا بردن زیاد دستها دارد دردناک است. گاهی درد بیمار را از خواب بیدار میکند بخصوص اگر فرد بر روی شانه مبتلا بخوابد. ضعف در عضلات شانه و بازو از دیگر نشانه های این عارضه است.
ادامه مطلب
وای امروز که کوه رفته بودم، پاهام داشت می‌لرزید. جدّی داشت می‌لرزید. :)) نمی‌دونم بیش‌تر از ترس بود یا پاهام بی‌جون شده بود. جالب بود واقعا.
یاد یه باری افتادم که برای اولین بار دندونام داشت می‌خورد به هم از سرما. و اون باری که از تعجب دهنم ناخودآگاه باز شد. موقعیت‌هاشون رو یادم نیست ولی یادمه برام جالب بود؛ این که اتفاق‌هایی که فکر می‌کردم صرفا اغراق شده‌ن واقعا اتفاق می‌افتن. 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها