نتایج جستجو برای عبارت :

بهاری محرمانه

در تجارت ، موارد متعددی وجود دارد که ممکن است بخواهید اطلاعات محرمانه را با طرف دیگر به اشتراک بگذارید. اما نکته مهم در انجام این کار با اطمینان ، اطمینان از این است که طرف مقابل موظف است به اطلاعات محرمانه ای که شما به آنها ارائه می دهید احترام بگذارد و از آن به ضرر شما استفاده نکند.
یک روش معمول برای محافظت از محرمانه بودن اطلاعات محرمانه به طرف دیگر ، استفاده از توافق نامه عدم افشاگری است که بعضاً به عنوان "توافق محرمانه" یا "NDA" نیز گفته می
مخفی نگه داشتن اطلاعات حساس در تجارت ، مانند فرآیندهای تخصصی ، لیست های مشتری و اسرار تجاری می تواند تفاوت بین بقا یا سقوط یک تجارت را تعیین کند.
در طول سال ها ، بسیاری از مشاغل مجبور شده اند راه هایی را برای محافظت از اطلاعات تجاری و اسرار محرمانه و اختصاصی خود ، اسرار تجاری و سایر اطلاعات محرمانه نه تنها از رقبا بلکه از عموم مردم بسازند.
برخی از مشاغل مانند Coca-Cola و KFC موفق به حفظ اسرار تجاری خود برای 100 سال یا بیشتر می شوند. چگونه آنها این کار
توافق نامه عدم افشای (NDA) نوعی قرارداد حقوقی است که در آن دو طرف موافقت می کنند که برخی اطلاعات را محرمانه نگه دارند. این موافقت نامه ها همچنین به عنوان "موافقت نامه های محرمانه بودن" ، "موافقتنامه های اطلاعات اختصاصی" یا "موافقت نامه های رازداری" شناخته می شوند. NDA معمولاً وقتی مورد استفاده قرار می گیرد که دو طرف احساس می کنند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خاص به نفع متقابل خود هستند ، اما انتشار بیشتر این اطلاعات می تواند به یک یا هر دو طرف آسی
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه سند خیانت‌بار 2030 از اذهان مردم پاک نمی‌شود، گفت: مسئولان در قراردادهای محرمانه بر سر فرهنگ این کشور معامله کردند.
تاریخ دیدار در 17 خرداد 96 بوده که به نظرم شاید جزو مطالب مهم باشد.

ادامه مطلب
توافق نامه عدم افشای (NDA) چیست؟توافق نامه عدم افشای یک قرارداد قانونی است که رابطه محرمانه را برقرار می کند. طرف یا طرفهایی که توافق نامه را امضا می کنند موافقت می کنند که اطلاعات حساسی که ممکن است بدست آورند در دسترس دیگران قرار نمی گیرد.
توافق نامه های عدم افشای مشترک Non-disclousure Agreement برای مشاغل مذاکره با مشاغل دیگر متداول است. یک قرارداد عدم افشا اطلاعات یا حفظ محرمانگی به طرفین اجازه می دهد بدون ترس از اینکه به دست رقبا تمام شود ، اطلاعات ح
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه سند خیانت‌بار 2030 از اذهان مردم پاک نمی‌شود، گفت: مسئولان در قراردادهای محرمانه بر سر فرهنگ این کشور معامله کردند.
تاریخ دیدار در 17 خرداد 96 بوده که به نظرم شاید جزو مطالب مهم باشد.

ادامه مطلب
بنا به اطلاعات بدست آمده از منابع غیر رسمی بعد از بازی پرسپولیس و السد
کریستین رونالدو با ژاوی گفتگوی محرمانه ای داشته است، باخت السد در مقابل پرسپولیس جای خود داشت و بسیاری را ناخوش حال کرد و ملت شریف ایران عزیرمان را خوشحال ولی در این بین طعم تلخ محار شوت کریستین تو جام جهانی توسط علی بیرانوند عزیز را ژاوی هم چشید، و گفتگوی کریس و ژاوی در واقع ابراز همدردی کریستین با ژاوی بوده و گفته میشود که کریس گفته ژاوی ناراحت نباش اون علی بیرانوند کم
فیلم سینمایی اسپنسر محرمانه | Spenser Confidential
محصول : 2020موضوع : جنایی , درام , معماییکشور : آمریکازمان : 111 دقیقهزبان : انگلیسیکارگردان: Peter Bergهنرمندان : Mark Wahlberg, Alan Arkin, Colleen Campخلاصه داستان : فیلم اسپنسر محرمانه یک فیلم درام جنایی راز آلود و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال 2020 به کارگردانی پیتر برگ است. تسارگانی چون مارک والبرگ، وینستون دوک، پست مالون، آلن آرکین، الیزا شلسینجر، بوکیم وودباین، کاسی ونچورا و دونالد سرون در این فیلم ایفای نقش می کنند.
1. قبل از به اشتراک گذاشتن اطلاعات
بهترین راه برای محرمانه نگه داشتن چیزی این است که در وهله اول فاش نشود. در صورت نیاز به اشتراک گذاری اطلاعات ، باید از توافق نامه عدم افشای (NDA) استفاده کنید. این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که با شرکای احتمالی مانند:
سرمایه گذاران
تولید کنندگان
سهامداران
ممکن است مجبور شوید برای مشاوره به مردم در مورد ایده یا شغل خود بگویید. این می تواند از موارد زیر باشد:
حسابداران
بانک ها
مشاوران مالی
کارگزاران بیمه
مربیان
«گزارش محرمانه» اثر تام راب اسمیت. دومین جلد از سه‌گانه کودک ۴۴.
در ادامه‌ی جلد اول، این بار وضعیت شوروی در دوران پس از استالین و زمانی که نیکیتا خروشچف از دوره‌ی استالین و عملکرد او و کا‌گ‌ب در اون دوران انتقاد میکنه، به تصویر کشیده میشه. زمانی که کشور دچار شورش میشه و از افسران کا‌گ‌ب انتقام‌گیری میشه. و لئو که بعد از وقایع جلد اول تلاش میکنه تا از کا‌گ‌ب و گذشته خودش فاصله بگیره، درگیر این موضوعات و انتقام‌گیری‌ها میشه.
جلد دوم کت
2475 - اسناد منتشر شده در وبسایت افشاگر ویکی‌لیکس نشان می‌دهد که «مسیح علینژاد» از چندین سال پیش یکی از منابع اطلاعاتی مهم وزارت خارجه آمریکا بوده و برای او از عنوان  Strictly Protect به‌معنی «تحت حفاظت شدید» استفاده شده است!این اسناد مشخص می‌کند که پشت‌پرده نمایش‌های عوام‌فریبانه علینژاد و ادعاهایش در دفاع از حقوق زنان، از طرف آمریکایی‌ها مدیریت می‌شود.
جستجو در فایلهای منتشر شده در ویکی لیکس نشان می‌دهد که در بیش از 2000
سند  از عبارت "به شدت
  چهارمین نشست #سحبا با مرور #حق_رأی به عنوان یک #حق_سیاسی و مرتبط با #حق_تعیین_سرنوشت آغاز شد. همچنین تمایز رویکرد حق محور و تکلیف گرا به رأی مورد اشاره قرار گرفت و ویژگی‌های اساسی این حق شامل همگانی، برابر، آزاد و محرمانه بودن مورد تحلیل قرار گرفت. مسأله #نظارت_بر_انتخابات نیز از حیث قلمرو مفهوم #انتخابات و عدم شمول احراز صلاحیت نامزدها بر آن موضوع بحث شد. در تمام بحثها نگاهی به قواعد بین‌المللی به ویژه تفسیر عمومی شماره 25 داشتیم و نگاهی دیگ
دولت اوباما قصد داشته است که بصورت محرمانه به ایران امکان دسترسی به سیستم مالی آمریکا را بدهد و این تصمیم پس از به سرانجام رسیدن توافق هسته‌ای در سال ۲۰۱۵ میلادی و لغو تحریم‌های آمریکا اتخاذ شده است. بر اساس تحقیقات جمهوریخواهان سنای آمریکا که گزارش آن روز چهارشنبه منتشر شد، در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما، وزارت خزانه‌داری بصورت محرمانه مجوزی را در فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی صادر کرده است که به ایران اجازه می‌داد معادل ۵.۷ میلیارد دلار
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأیید می‌کند. تمبرها در بعضی کشورها الزامی نیستند اما مقامات در چندین کشور دیگر برای پردازش ترجمه به عنوان یک سند رسمی نیاز به تمبر دارند.ترجمه‌ی مترجم سوگند خورده غالباً همانطور که هست پذیرفته می‌شود. اما، تأیید ترجمه‌ها همیشه به موضوع مورد نظر و مرجع پذیرنده بستگی دارد.
 
 ترجمه‌های محرمانه
ما همیشه با مواد شما به صورت
ارز دیجیتال زیادی مثل بیت کوین و اتریوم وجود دارد که تمام اطلاعات تراکنش های شما را در معرض دید عموم قرار می دهند. هر کسی با دانستن آدرس کیف پول شما می تواند به راحتی کل تراکنش ها و تاریخچه ی پرداخت های شما را ردیابی کند. امروزه مردم تمایل دارند حریم خصوصی آنلاین خود را حفظ کنند مخصوصا وقتی که مساله مربوط به مسائل مالی باشد. کوین های محرمانه (Privacy Coins) آن دسته از رمزارزهایی هستند که هویت کاربران خود را محفوظ نگه می دارند. به علاوه همه ی کوین
کاندوم نازک مشکی کدکس Nach Codex Black & Dark
شاید شما هم از جمله افرادی هستید که به علت ضخامت بدنه کاندوم تمایلی به استفاده از این وسیله ندارید و با برقراری رابطه محافظت نشده خود را در معرض ابتلا به بیماری قرار می دهید ، پیشنهاد ما استفاده از کاندوم نازک است که بدنه ای بسیار نازک و مقاوم دارد ، پوشش این نوع کاندوم ها به اندازه ای نازک است که گرمای رابطه کاملا احساس می شود و هیچ مشکلی در انزال شما ایجاد نمی کنند.
 
خرید کاندوم نازک
کاندوم نازک مشکی کد
سفیداب پنبه رو ترکیبی سنتی و محرمانه دارد که تنها در اختیار تعداد معدودی در ایران می باشد اما خواستگاه تولید نوع اصلی و خالص آن در یزد و با برند حلما می باشد . سفیداب پنبه رو بدلیل داشتن اکساید روی معجزه جوانی و شادابی پوست بدن انسان است . 
اولین نشونه‌ی اومدن پاییز برای من، این نارنگی کوچولو سبزهان. همونایی که داداش نمی‌خوره چون ترش‌ان. همونایی که وقتی بچه بودم، مامان هر پَر اش رو از وسط نصف می‌کرد و نمک می‌زد و می‌داد دستم، که فشارم نیفته. همونایی که جزو اولین خوراکی‌هایی بودن که تعارف می‌کردم به بغل‌دستی جدیدم تو مدرسه، تا زیر میز پوستش رو بگیریم و زیرزیرکی و بی‌دلیل بخندیم. الان که دستم بوی شمال میده و دلم هم یکم ضعف میره، یکدفعه یادم افتاد که پاییز تو راهه، این اول
دوستان پسابندری و روستاها و مناطق نزدیک اطراف، میتونید من باب مسایل مختلف و صحبت کردن و معرفی مقاله، فیلم، کتاب و اطلاعات مفید به من ایمیل بزنید! 
خلاصه  برای اختلاط و گفتگو دوستانه، فقط و البته محرمانه که بین خودمون می مونه در خدمت شما دوستان هستم و از دانش و آگاهی و پرسشگری شما بهره می برم. 
 
ejazbaloch66@gmail.com
Ali.e.pasabandari@gmail.com
 
دوستتون دارم، اعجاز پسابندر! 
سر امتحان سیاست امروز (هووووف) باورم نمیشه که سمانه از جواب سوال امتحان عکس گرفت و تو گروه کلاسمون‌گذاشت...! :)))))))
حلقه ی امروز خیلی باحال بود ، کاشفی فرد خیلی خیلی باهامون راحت شده ، اصن یه وضعی! ^^
حتی وقتی داشت فیلم هیچکاک رو نشونمون میداد رسید به یه صحنه و خیلی عادی برخورد کرد... ما همینجوری مونده بودیم°_°
ولی از نامه های محرمانه و اینا گفت...
کلا باهاش حال میکنم بچه ی خوبیه‌‌‌...:)))
۹۸۰۱۲۷ ، ۱۸:۲۰
خانم وآقایی که چند ساله ازدواج کردی و از رابطه با همسرت راضی نیستی
خانمی که میگی یه چیزی بگو شوهرم #عاشقم بشه 
آقایی که میخوای مرد خوبی باشی
زندگیتو متحول کنبا شیاف ماریانا رابطه ای لذت بخش تر خواهید داشت
 
قیمت: 99 تومن ♦️ ارسال رایگان و کاملا محرمانه
 
مشاوره و سفارش ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ ۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴
سفارش و مشاوره تلفنی از 9 صبح تا 9 شب یکسره
را برای ۱۲ ماه آینده تنظیم کند. برای بررسی وضعیت کشورها به ایجاد سیستم گزارشگران ویژه، کمیسیون های فرعی، رویه شکایت محرمانه ۱۵۰۳و مکانیسم بررسی دوره ای جهانی دست زد. مشارکت و همکاری سازمانهای غیر دولتی با شورا همچنان حفظ شد. از طریق گفتگو و مذاکراتی با کمیساریای عالی و نمایندگان دولتها، شورا هفت تصمیم…
ادامه مطلب
همنفس طبیعت
غریبانه جلو می آیم
کودکانه با کلمات بازی می کنم. 
و محرمانه دست های سبز قنوت را 
نورباران می کنم.‌
****
چیزی به فردا نمانده است.
روشنایی دشت را می بینم.
ازدحام کوچه گوش هایم را کَر کرده است. 
به ساحلِ دریا پناه می برم
تا که در آرامش آبی اش بیارامم.
****
صدای گوش ماهی اسیری
در خروش امواج
بی هدف پیچیده می شود. 
آرامشِ قلبِ غریبِ من 
در آن گم می شود.
****
به دشت پناه می برم. 
و دلم را در میانِ پَرَندهای سبز
شستشو می دهم.
تنم از اعماق می لرزد.
احس
امروزه برنامه‌ریزی در ناحیهی فناوری داده ها و ارتباطات و مشورت کردن در مورد تعیین و پیاده‌سازی فناوری‌های مطلوب، از اهمیت ویژه‌ای در سازمان‌های دولتی و محرمانه شامل است و هر سازمانی می بایست اسمان و دورنمای بلندمدت، هدف ها فی مابین‌برهه زمانی و برنامه‌های کوتاه‌دوران خویش را در قضیه‌ فناوری داده ها و ارتباطات تدوین و به صورت مداوم، تصحیح کند.
ادامه مطلب
دوست داری مثل نو عروسا بشی ؟
از عفونت و ترشحات خسته شدی ؟میخای با شوهرت دوباره ماه عسلو تکرار کنی ؟؟
تنگی واژن بدون عمل جراحی افزایش میل جنسی   قطع خارش و سوزش و بوی بدایجاد تعادل در ترشحات زنانه
فقط با قرص شگفت انگیز ماریانا ❤️
 
قیمت: 99 تومن ♦️ ارسال رایگان و کاملا محرمانه
 
مشاوره و سفارش  ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ ۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴ سفارش و مشاوره تلفنی از 9 صبح تا 9 شب یکسره
س 
شغل مدنی را خیلی ها دوست دارا هستند , از آن جهت که به نظرشان امنیت شغلی در آن موجود هست , تا فعالیت میکنی دستمزد می‌گیری و زمانی نیز بازنشسته شدی , دستمزد بازنشستگی ات تامین است و بخش اعظمی عارضه ها دیگر . 
ولی اکثری نیز می باشند که ترجیح می دهند در قسمت های غیر مدنی عمل نمایند . شفاگاه در‌این مقااله گونه های استخدام مدنی و قانونی را برای شما دوستان عزیز منتشر می نماید و همینطور معایب و مزایای استخدام قطعی را برمی شمارد . 
پروسه نماید ارتقا د
خوبتر است ده عدد از مغذی ترین مواد غذایی را هم معرفی کنیم :صیفیجات , میوه ها , غلات بدون نقص ( سبوس دار ) , حبوبات ( نخود خارجی و لوبیای کم آب ) , تولیدات لبنی کم چرب , مواد غذایی دریایی , آجیل ها و مغز ها , شیرین کننده های ارگانیک , گوشت قرمز‌رنگ سوای چرب و گوشت طیور , آبمیوه های تندرست .چگونگی ثبت مارک مواد غذایی :
همانگونه که در بالا اشاره شد تندستی برای مردمان و جامعه اهمیت به محرمانه دارااست به این ترتیب ساخت کنندگان می بایست طوری نماد تجاری مواد خ
محبوبم!دور تا دور یاد تو را پاییز گرفته. بحران نبودن تو آشکار شده. کاش می‌توانستم تنهایی‌ام را بیاورم کنارِ تنهایی شما. پاییز به پهلویِ یاد شما نشسته و خیره شده به دور دست‌ها، به روزگاری کبود.من همه چیز را باور می‌کنم جز اینکه پاییز رد شود و روزگار بی‌تو بهار شود. یکی می‌گفت تو را دیده‌اند توده‌ای ابر شده‌ای و می‌خواهی بباری. یکی می‌گفت تو را دیده‌اند که ماه شده‌ای و دور از ما در آنجای آسمانی.ای بادهای شرقی بر روزهای من بوزید که پاییز ب
‍ خانمها: میدونید عفونت رحم و واژن باعث بروز بسیاری ازبیماریهای زنان میشه ؟!
♨️ انسداد لوله های رحم
♨️ کیست تخمدان
♨️ درد استخوان لگن
♨️ عدم رضایت همسرتون
♨️ و بسیاری عوارض دیگر
رفع هرگونه عفونت و خارش دستگاه تناسلی با روشی کاملا گیاهی مورد تایید متخصصین زنان زایمان
شیاف ماریانا ، هدیه طبیعت به شما
 
قیمت: 99 تومن ♦️ ارسال رایگان و کاملا محرمانه
 
مشاوره و سفارش  ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ ۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴ سفارش و مشاوره تلفنی از 9 صبح تا 9 شب یکسره
 
امروز پشت ویترین طلا فروشی دیدم سه عدد مدال طلا، در سه سایز مختلف از تصویر شاه و فرح تو ویترینه!
درست در تیررس نگاه مشتری!
انگشتریش هم بود! :/
خب درسته که اینها بخشی از تاریخ این مملکتند ولی واقعا نمیدونم چرا باید کسی نشانه‌های ننگین تاریخش رو به گردن بیاویزه! :/

+عنوان: عباس میلانی(که خودش ضد انقلابه!) در کتاب نگاهی به شاه گفته: شاید بهترین اسم تمثیلی برای شاه همانی باشد که دستگاه‌های دیپلماتیک و اطلاعات اسرائیل از دیرباز در مکاتبات محرمانه خ
یک ترجمه رسمی چیست؟
ترجمه رسمی , یک ترجمه معتبر قانونی از گواهینامه ها , اسناد رسمی ,
حکم ها و یا مدارک هویتی است که توسط مترجم رسمی قوه قضائیه انجام میگیرد .

ترجمه های رسمی معمولا دارای مهر و موم بوده و توسط یک مترجم قسم
خورده انجام می شود .

هدف ترجمه های رسمی
اهداف مختلفی برای ترجمه رسمی مدارک وجود دارد , به عنوان مثال برای
ترجمه رسمی شناسنامه   باید مطابق با قوانین دارالترجمه رسمی به همراه تائیدات انجام می شود
, دارالترجمه رسمی پارسیس قادر
یکی از پرکاربردترین سرویس‌های پست الکترونیک را می‌توان جیمیل (Gmail) معرفی کرد. در این مقاله شما را با ۶ روش افزایش امنیت جیمیل، آشنا خواهم کرد.
جیمیل توانسته نام خود را در ذهن میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان، ثبت کند. این سرویس محبوب به‌صورت روزانه توسط میلیون‌ها کاربر مورد استفاده قرار گرفته و اپلیکیشن آن هم برای پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار دارد. پیام‌های زیادی که در جیمیل تبادل می‌شوند، حاوی اطلاعات شخصی یا محرمانه هستند. متاسفانه
محرمانههر وقت دلم میخواد بزنم زیر میز و بگم خداروشکر مجردم هنوزچقدر سخته و اصلا ولش کن به زندگی خودت برس و اینهاتلفن زنگ میخوره...صبح سحر بهم پیام داد، که بالاخره کی اجازه میدیم دوست همسرش بیاد؟ قرار بود بعد عاشورا ازم خبر بگیره...ساعت 11 یکی زنگ زد که اون بنده خدا هم از حدود یک مااه پیش، پیگیر بود...ساعت 11.10 یه نفر دیگه زنگ زد که فاطمه تو آخرین دیدارمون اصرار کرده بود و هر چی سعی کردم بگم نه نذاشت و درجا مشخصاتم رو برای دوستش فرستاد...الان من چیکا
بعضی از خانما نمیدونن چطور بفهمن ڪه واژنشون خشکه یا نه 
 و بتونن راحت ماریانارو تهیه ڪنن 
در اینجا علائم واژن خشک رو بازگو میڪنیم تا راحت بتونین محصول مورد نیاز خودتون رو انتخاب ڪنید
☣️ احساس درد
☣️ خارش یا سوزش در واژن
☣️ مقاربت دردناک
☣️ خونریزی پس از نزدیکی
☣️ عفونت‌های مجاری ادراری
ڪسانی ڪه این علائم رو دارن حتما باید از شیاف ماریانا استفاده ڪنن✅
سلامتی شما آرزوی ماست
 
قیمت: 99 تومن ♦️ ارسال رایگان و کاملا محرمانه
 
مشاوره
از کامپیوتر کلوسوس دو نسخه Mark 1 و Mark 2 توسط رمزگشایان بریتانیایی ساخته شد تا بتوانند پیام های رمزی آلمان ها را در اواخر جنگ جهانی دوم رمزگشایی کنند. این کامپیوترها در هر ثانیه ۵۰۰۰ کارکتر را پردازش می کردند. البته قدرت پردازشی شان بیش از این بود اما در صورت افزایش سرعت، نوارهای کاغذی حاوی اطلاعات پاره می شدند! تا دهه ۷۰ میلادی بخاطر مسائل محرمانه و ترس از تغییر الگوریتم های رمزنگاری دشمن، کسی از وجود کامپیوترهای رمزگشای کلوسوس نزد بریتانیای
شیاف_ماریانا 
حاوی ۴۰ عدد قرص 
ماریانا از زمان های گذشته و حتی در کتاب ابن سینا هم به عنوان درمان بیماری ها و عفونت های بانوان و تنگی واژن بوده
⚜️ تنگ کننده قوی واژن ⚜️ افزایش لذت جنسی⚜️ رفع خارش و بوی ترشحات واژن⚜️ درمان کیست ، عفونت و باکتری ها⚜️ افزایش میل جنسی بانوان⚜️ تنظیم کننده ترشحات بانوان⚜️ برطرف کننده زخم، فیبروم و..
در گیاهی و مؤثر دارای شماره ثبت  دارای سیب سلامت
 
قیمت: 99 تومن ♦️ ارسال رایگان و کاملا محرمانه 
 
مشاوره
Fiksiki: Bolshoy sekret 2017 BluRay,انیمیشن فیکسیز 2017,تعمیر کنندگان: فوق محرمانه,تعمیرکاران: فوق سری,تعمیرکاران: فوق سری The Fixies: Top Secret,دانلود انیمیشن تعمیرکاران The Fixies: Top Secret 2017,دانلود دوبله فارسی انیمیشن The Fixies: Top Secret 2017,دانلود رایگان انیمیشن,زیرنویس فارسی The Fixies: Top Secret 2017,فیکسیز: تاپ سکرت,کارتون تعمیرکاران: فوق سری ۲۰۱۷ دوبله فارسی,
ادامه مطلب
سلام.
در مطالب قبلی در مورد اعداد تصادفی و اهمیتش در رمزنگاری صحبت کردیم.
امروز میخوایم بیشتر در مورد رمزنگاری بدونیم و با رمزنگاری متقارن و نامتقارن آشنا بشیم.
برای رمز نگاری الگوریتم های گوناگونی وجود دارد اما به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند:رمزنگاری متقارن و رمزنگاری نامتقارن
رمزنگاری متقارنفرض کنید علی جعبه ای دارد که یک قفل روی آن است مانند تمام قفل های دنیا و اگر شما هم کلیدش را داشته باشید، هم می توانید آن را باز کنید و هم قفل کن
به طور کلی سه نوع عفونت واژن وجود دارد:
علائم عفونت قارچی: ترشح سفید و پنیری مانند و سوزش ادرار علائم عفونت باکتریایی: سوزش و خارش در واژن، ترشح سفید رنگ غلیظ یا رقیق با که هنگام مقاربت بوی ماهی می‌دهد. عفونت انگلی: درد و سوزش هنگام ادرار، قرمزی و خارش در بیرون واژن، ترشحات غلیظ زرد یا سبز رنگ
برای خلاصی از همه عفونت ها ترشح ها قارچ ها و فیبرم ها. از شیاف ماریانا استفاده کنید 
قیمت: 99 تومن ♦️ ارسال رایگان و کاملا محرمانه
 
مشاوره و سفارش  ۰۹۹
توضیحات‌ کلی در مورد شاف گیاهی ماریانا
کاملا گیاهی ♥️ بدون عوارضشیاف واژینال هستش قرص خوردنی نیس ♥️هر دو روز یه بار استفاده‌میشه هر هفته سه بار . هر بار نصف شیاف  حداقل ۵ ساعت باید داخل واژن بمونه و اگه از شب تا صبح استفاده کنید بهتره♥️بیشتر شیاف جذب میشه خیلی کم‌میمونه که اونم با ترشحات یا دستشویی رفتن میریزه بیرون بسته کاملا محرمانه ارسال میشه♥️ در دوران پریودی استفاده نشود برای تنگی و عفونت و ترشحات کاربرد دارد ‍♀️‍♀️‍♀️‍
#فیلم سینمایی دیدنی و جذاب  "مایل 22" با کیفیت 1080p/BluRay در وب سایت بلکس آپ آماده دانلود است.
| #Mile_22 (2018)
ژانر: اکشن , ماجراجویی , جنایی  
خلاصه داستان:
یک مامور زبده CIA، به کمک سازمان فوق‌محرمانه، در صدد هستند تا افسر پلیس مرموزی که اطلاعات بسیار مهمی را به همراه خود دارد، به صورت مخفیانه از کشور خارج کنند...
⭐️IMDB : 6.1  از 10 با 21,722  رای
لینک دانلود رایگان:
✅ http://bit.ly/2DDuWlU
مرکز تعمیرات برد نوین تکنیک
کاربران عزیز درصورت سوال یا ارسال برد پیام بگزارید و یا با شماره های درج شده در وبلاگ تماس بگیرید.
جهت برقراری ارتباط میتوانید در بخش نظر مشکل خود را بیان کنید و شماره تماسی برای ما قرار دهید تا ما در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری کرده و با شما تماس بگیریم.
اطلاعات تماس شما محرمانه خواهد بود و تنها نام وارد شده و نوع مشکل جهت راهنما برای دیگر کاربران  در بخش نظرات به نمایش در خواهد امد.
انشالله هم وبلاگ هرچه سریعتر بر
اگر رایانه ای را با دیگران به اشتراک می گذارید ، ممکن است نیاز به محرمانه نگه داشتن برخی اسناد داشته باشید. بسته به نسخه ویندوز کامپیوتر ، چندین روش برای نحوه رمز گذاری پوشه ها وجود دارد.
 
همیشه باید برای هر شخصی که یک کامپیوتر واحد به اشتراک می گذارد ، حساب کاربری خود تنظیم کنید. این به همه کمک می کند تا به برنامه ها و داده های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.
 
چگونه روی پوشه رمز بگذاریم:
استفاده از رمز عبور برای محافظت از یک پوشه به این معنی
ورق فولاد ck45 چیست؟این ورق های CK45 در واقع نوعی فولاد است که کاربرد دارای اهمیت آن در مواقعی همچون تشکیل داد و ساخت میل لنگ های صنعتی , شفت­ های تراشکاری , محور پمپ ها می­باشد . اما یکی‌از عیوب این فولاد این است که به حافظه میزان معدود کرومی که در خویش داراست از ایستادگی کمتری در قبال زنگ خوردگی برخوردار‌است .
ورق CK45 , نوعی ورق فولادی است که در جور ورق استیل با کربن میانگین قراردارد . این مدل ورق ها به بنا های مهندسی دارای شهرت میباشند و از خصوصیت
آشنایی ترکیب های
کاندوم فضایی با عکس برای لذت بیشتر بصورت غیرحضوری
در دنیای امروز که تکنولوژی و نوآوری حرف اول را در تولیدات میزند هرروز در
هر شاخه ای باید شاهد عرضه محصولی جدید باشیم.کاندوم نیز از این قاعده مستثنی نیست
و نخواهد بود.در حالی که کاندوم امروزه به یک جزء جدا نشدنی زندگی زناشویی اکثر
زوجها تبدیل شده است, کمپانی های تولید کاندم به دنبال نوآوری و خلاقیت در انواع
کاندوم ها برای ایجاد احساس بهتر برای زوجها در طول رابطه جنسی هستند
معرفی انواع
کاندوم فضایی با تصاویر برای لذت بیشتر با ضمانت
در دنیای امروز که تکنولوژی و نوآوری حرف اول را در تولیدات میزند هرروز در
هر شاخه ای باید شاهد عرضه محصولی جدید باشیم.کاندوم نیز از این قاعده مستثنی نیست
و نخواهد بود.در حالی که کاندوم امروزه به یک جزء جدا نشدنی زندگی زناشویی اکثر
زوجها تبدیل شده است, کمپانی های تولید کاندم به دنبال نوآوری و خلاقیت در انواع
کاندوم ها برای ایجاد احساس بهتر برای زوجها در طول رابطه جنسی هستند.البته د
مزایای مشاوره آنلاین:
در مقایسه با مشاوره حضوری، هزینه مشاوره آنلاین در اغلب مراکز پایین تر است.
هر چند ممکن است بسته های پیشنهادی در هر مرکز کمی متفاوت باشد،
اما بسته به مدت مشاوره (معمولا بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه) هزینه های مشاوره آنلاین می تواند حدود یک سوم تا ۵۰ درصد کمتر از مراجعه حضوری باشد.
تماس بیشتر با درمانگر:
بسیاری از مراجعان نمی توانند یک هفته صبر کنند تا با مشاور خود صحبت کنند.
این روش مناسب افرادی است که به تماس مکرر با درمانگر خود
یک‌سری پست‌ها هست که ترجیح می‌دم فعلا به‌صورت رمزدار منتشرشون کنم.
رمز پست‌ها به چه کسانی تعلق می‌گیره؟
 
1- کسانی که زیر این پست درخواست رمز کرده باشن.
2- کسانی که یا وبلاگ‌نویس ِ آشنا باشند یا آشنای بدون ِ وبلاگ باشند.
توضیح: آشنا بودن چطوری مشخص می‌شه؟ کافیه کمی از شما شناخت داشته باشم، یعنی وقتی اسمتون رو می‌بینم با خودم نگم یارو چه مشکوکه، کیه؟ من که نمی‌شناسمش؟ تا حالا ندیدم اسمشو!
 
+ لازم به ذکره که، این پست‌ها، چون کمی جنبه‌ی شخ
مزایای مشاوره آنلاین:
در مقایسه با مشاوره حضوری، هزینه مشاوره آنلاین در اغلب مراکز پایین تر است.
هر چند ممکن است بسته های پیشنهادی در هر مرکز کمی متفاوت باشد،
اما بسته به مدت مشاوره (معمولا بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه) هزینه های مشاوره آنلاین می تواند حدود یک سوم تا ۵۰ درصد کمتر از مراجعه حضوری باشد.
تماس بیشتر با درمانگر:
بسیاری از مراجعان نمی توانند یک هفته صبر کنند تا با مشاور خود صحبت کنند.
این روش مناسب افرادی است که به تماس مکرر با درمانگر خود
سکرت چت (secret chat) یکی از قابلیت های تلگرام است که به غیر از تلگرام در مسنجر اسنپ چت هم وجود دارد.سکرت چت به معنای گفتگوی محرمانه است که در آن قادر خواهید بود به طور مخفیانه و امن با دوستانتان ارتباط برقرار کنید بدون اینکه ردی از شما در سرور های تلگرام باقی بماند اگر شما مدت زیادی است که در تلگرام فعالیت میکنید و از قابلیت سکرت چت استفاده نکردید پیشنهاد ما به شما استفاده از این نوع چت میباشد که در ادامه به آموزش استفاده از این قابلیت خواهیم پردا
 
صحبت در مورد عادت ماهانه با کودکان

به گزارش نی نی کا به نقل از ایرنا، بلوغ یک انتخاب نیست بلکه سیر تکامل است. بهتر است بلد باشیم که چگونه به طور درست کودکان را با این موضوع آشنا کنیم. احساس شرمساری عادت ماهانه، آن را به یک موضوع سری و محرمانه تبدیل کرده است. موضوعی که باید درباره آن پشت درهای بسته صحبت کنیم چرا؛ به دلیل اینکه عادت ماهانه یک تابو است.
ادامه مطلب
جزیره قشم یکی از بزرگترین جزایر ایران محسوب می شود. این جزیره در نزدیکی
تنگه هرمز قرار گرفته است و یکی از پرجمعیت ترین جزایر خلیج فارس است.
جزیره قشم در دوره ساسانیان به جزیره ابرکاوان مشهور بود.
دره ستارگان در پنج کیلومتری جنوب جزیره قشم و بعداز روستای “ برکه خلف ” قراردارد . تماشای این جاذبه ی دیده نواز و تماشایی را در تور قشم ارزان از دست ندهید و حتما محرمانه به دره ستارگان بزنید . دره ستاره ها تحت عنوان یک کدام از جاذبه های مرموز کشور‌ای
چیزی که در خصوص فیلم سینمایی مایل 22 قابل توجه است قدرت اطلاعاتی سازمانهای جاسوسی آمریکا و همکاری تنگاتنگ آن با سازمانهای اطلاعاتی غرب و اسراییل و حتی روسیه و کشورهای حوزه خلیج فارس و ترکیه است .
اما با همین فیلم ما می توانیم به این مسئله پی ببریم چگونه است که با این تکنولوژی پیشرفته که در فیلم نگاهی به آسمان و صدها فیلم دیگر هالیود ما قدرت تجهیزاتی اطلاعاتی انها را دیدیم (که البته این تازه بخش کوچکی از واقعیت بزرگتری است که محرمانه بوده و هر
فیلم سینمایی اسرار رسمی یک فیلم ساخته شده در سال 2019 با ژانر رمز آلود و سیاسی است و موضوع مربوط به یک خبرنگار زن می باشد  که برای حفظ جان مردم  و کشور انگلستان اسرار رسمی و محرمانه را با شرگرد خاصی  آنها راجابجا و فاش می سازد تا بدینوسیله مانع از نفوذ دولتهای خارجی در کشورش شود و اعتقاد دارد که دولتها می آیند و میروند ولی این مردم هستند که می بایست مواظب کشور و خودشان باشند  و به دولت و سازمان های اطلاعاتی هیچ اعتمادی برای حفاظت مردم از بیگانگ
هواوی پی 40جدیدترین داده ها از بها , ویژگی ها فنی و مورخ تکثیر تلفن همراه هواوی P40با آغاز ممنوعیت ورود هواوی به بازار امریکا با اتهام انتقال داده ها یوزرها به دولت چین به وسیله هواوی , کارشناسان این مارک تصمیم گرفته‌اند تا با ترقی خویش گشوده نیز در بازار جهانی مطرح شوند و خویش را گوگل و کوالکام غنی سازند . ممنوعیت اجرایی بوسیله گوگل و کوالکام بدین معناست که هواوی دیگر قوی به به کار گیری از سیستم برهان اندروید , فیسبوک و سرویس ها گوگل نظیرMaps و Pla
ساخت ایران 2 چقدر موفق بود؟
 
 
 
پخش تیم «ساخت جمهوری اسلامی ایران 2» در شبکه نمایش خانگی به قسمت‌های پایانی‌اش نزدیک شده و به زودی به پایان میرسد . این شرکت که دنباله سریال غالب «ساخت ایران» محمدحسین لطیفی به حساب می آید , نسبت به خصوصی اولش از نمایش نامه ساده‌تری شامل است و بازیگران اصلی‌اش نیز پیشرفتی نکرده‌اند . به لحاظ می رسد مهم ترین اختلاف این موسسه با محرمانه پیشین , تغییر تحول کارگردان اثر بوده که سبب تغییر
قالیشویی در مشهددرین مقاله با تاریخچه فرش لهستان و برهان نامگذاری این فرش ها به فرش های لهستانی آشنا می‌شوید . به دنبال با ما یار و همدم باشید.به فرش های زربافتی که‌این ایام در بازار موجود هست فرش های لهستانی میگویند .در واقع تاریخچه این فرش به این شکل میباشد که در حین های به دور فرمانروا لهستان به یکی‌از بازرگانان میگوید تا از کشور ایران برایش سوغات آورد و وی فرش هایی از کاشان برده و به وی نثار می‌کند .که حالا این فرش ها در موزه جانور است .
تقریبا یه هفته بعد از این که نتیجه نهایی کنکور اعلام میشه ، کارنامه سبز منتشر میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو ، داوطلبا می تونن با استفاده از کارنامه نهایی کنکور سراسری بقیه انتخاباشون رو بررسی کنن و اگه از نتیجه قبولیشون راضی نیستن و بر اساس کارنامه محرمانه کنکور تو انتخاب های پایین تر رتبه قبولیش رو آوردن ، به سازمان سنجش درخواست بزنن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

www.tahsilico.com/web/articles/view/792/کارنامه-سبز.html
ارزش بلیت فیلم های فستیوال فجربعد از معلوم شدن وب سایت اجراکننده فروش های بلیت فستیوال هم اکنون بها هر محرمانه از بلیت های حشنواره اعلام شد . که ارزش 132 هزار تومان را برای بلیت های فستیوال در لحاظ گرفته شده‌است . پیش فروش بلیت ها نیز در وبسایت cinematicket . org در ساعت 10 صبح شنبه 30 دی ماه اغاز می شود .به نقل از خبر گزاری عجم بها بلیت های فستیوال فجر در طول پیش فروش با بها خرید بلیت از کیشه تفاوت داراست . ارزش سزی بلیت فیلم ها ب
شبکه من و تو یک برنامه ای در خصوص گروه هکر آهک گذاشت(در مورخ 1397/6/1 واعلام کردند که بسیاری از سایت های سپاه را هک کردند. جالب است که سپاه یک ارگان نظامی و مهم است و به هر حال اسناد آن در دست دشمن ، یک موفقیت است برای ضد انقلابی ها ! اما آن شیطانی که پشت آن ماسک قایم شده ، اعلام می کند که هک سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بزرگ ترین موفقیت ما است ؛ قبل از هک این سایت نیز ، سایت های وابسته به سپاه را نیز هک کرده بودیم . در اینجا باید فکر کنیم که وزارت ا
«رهبر عزیز» اثر جنگ جین سونگ.
قبلا زیاد درمورد کره شمالی خونده بودم ولی اکثر اون کتابا روایت اردوگاه‌های کار کره شمالی و وضعیت زندگی مردم بودن. اما این کتاب، همه چیز رو از زاویه متفاوتی روایت میکنه. راوی کتاب، کارمند سازمان جبهه متحد بوده و شخصا با کیم جونگ ایل ملاقات داشته و به همین علت هم شرایط زندگی کاملا ویژه‌ای داشته. نویسنده، از ایدئولوژی کره شمالی، جنگ روانیش علیه سایر کشور‌ها و چگونگی مدیریت روانی کشور صحبت میکنه. اینکه چطور کیم
■ ویژگی های مسدود کننده سامانه تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر عقاب:
۱- به دو روش دستی و هوشمند عمل می کند ۲- قابلیت فرمانگیری از تمام سیستم های هوشمند و شناساگر فعال در محیط را دارد ( مانند : چشمی اپتیک دزدگیر - گیت وی - ایکس ری- دوربین چهره خوان - دوربین پلاک خوان - سنسورهای ضربه ای ، حرارتی ، صوتی و ... - شناساگرهای هوش مصنوعی و ...) ۳- ضد گلوله تا کالیبر بالای ۹ - ضد انفجار تا ۳۰ پوند انواع مواد منفجره - ضد حریق - ضد اسید ۴- قابلیت مسدود کردن تمامی مباد
مونرو همانند بیت کوین یک ارز قابل استخراج است. استخراج ارز دیجیتال مونرو همانند دیگر ارزها می‌باشد، یکی از قابلیت‌های مونرو امنیت بالای آن است که می‌توان گفت با هیچ گونه خطا یا حمله‌ای مواجه نمی‌شود، یکی از اهداف مونرو غیرمتمرکزسازی است و اینکه به حریم شخصی اهمیت بسیاری میدهد.
در ابتدا به آن بیت مونرو می‌گفتند به دلیل اینکه زنجیره‌ای جدا شده از بیت‌های دیگر بود سپس مونرو نامگذاری شد، پروژه مونرو توسط یک تیم حمایت می‌شود
از دلایل امن
کاربردای دیگه ماریانا چیه؟؟؟
❌ ماریانا فقط 1کاربرد ندارهبه غیر درمان عفونت و پاکسازی کامل رحم و واژن، این گیاه میتونه کیست، افتادگی رحم،  فیبروم و گشادی واژن رو نیز درمان کند. 
درمان تمامی مشکلات رحمی فقط با ماریانا❌❌  عفونت زنانه، بیشترین مشکل بانوان ❌❌ علل عفونت واژینال چی میتونه باشه
1. انتقال از راه رابطه جنسی2. رعایت نکردن بهداشت3. رطوبت در لباس زیر4. چاقی مفرط
عفونت گرفتن اصلا ب سن ربطی نداره چه دختر چه زن ممکنه بگیرن.........
علائم عفون
❓آیا نظر شهید مطهری و مقام معظم رهبری در مورد دکتر شریعتی باهم فرق دارد؟ پاسخ
چند روز پس از چهلمین روز درگذشت دکتر شریعتی، آیت الله مطهری نامه ای محرمانه به امام خمینی در نجف نوشت: "اخیرا می‌بینم‌ گروهی‌ که‌ عقیده‌ و علاقه‌ی درستی‌ به‌ اسلام‌ ندارند و گرایش‌های‌ انحرافی‌ دارند، با دسته‌بندی‌های‌ وسیعی‌ در صدد این‌ هستند که‌ از او بتی‌ بسازند که‌ هیچ‌ مقام‌ روحانی‌ جرأت‌ اظهار نظر در گفته‌های‌ او را نداشته‌ باشد".
مطهری در
پردیس ستاره باران تبریز
 
پردیس سینمایی ستاره باران که در طبفات ۳ و ۴ مجتمع تجاری ستاره باران واقع شده با ۴ تالار نمایش در اسفند ماه سال ۱۳۹۶ با رئیس آقای مسعودی بهره برداری شد .این مجتمع تفریحی تجاری در سال 1395 صاحب خانه توده متعددی از بازیگران و هنرمندان سرشناس میهن بوده است و همینطور تالار های بزرگ و زیبایی داراست .فیلم های اژدر , دنیا با اینجانب برقص , ذیل لحاظ و بقیه فیلم های روز سینمای کشور ایران اینک در‌این سینما بر
سر تا پای این کاندوم برای تحریک بیشتر نقاط حساس بدن ایجاد شده ، کاندومی که هر زن و شوهری باید حداقل یکبار آن را امتحان کنند !!چگونه کاندوم های فضایی را خریداری کنیم ؟در تهران بعضی از داروخانه ها کاندوم فضایی را برای فروش گذاشته اند اما در شهرستان ها هنوز محصولات برای فروش عرضه نشده اند ، شما میتوانید به سایت منتو شاپ مراجعه کنید و از قیمت این محصول با خبر شوید و این محصول را سفارش دهید و درب منزل یا محل کارتون با بسته بندی محرمانه تحویل بگیرید
لباس نظامی، یونیفرم مخصوص افراد در صنعت دفاعی کشور می باشد. ارگان های دفاعی کشور، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی می باشند که برای یونیفرم خود از رنگ های مخصوصی با توجه به شرایط محیط و نوع پوشش اقلیمی استفاده می کنند. صنعت دفاعی کشوربرای دوخت لباس های نظامی مقرراتی را برای تولیدکنندگان آن ها تعیین کرده است. طرح
های نظامی شامل چریکی، کامپیوتری، دیجیتالی می باشد که همگی برای تولید لباس نظامی استفاده می کنند. فروشگاه نظامی سایه روشن مفتخر است که ب
 
 حداقل خرید کاغذ باطله : ( زیر 100 کیلوگرم  ، فقط تحویل انبار میخریم !)
 
خدمات ما :
 امحاء تضمینی  اسناد محرمانه ، پرونده باطله ، اوراق اداری و امتحانی و کاغذ های بایگانی محرمانه شما در محل کارخانه خرید و تخمیر تضمینی انواع کاغذ باطله محرمانه ، پرونده باطله تاریخ گذشته ، اسناد و بایگانی شرکت ها ، فرم های باطله
 
تماس با ما :
معصومی    09126473633 -  09362112364
 تماس در تلگرام :     Smd9782
 کانال تلگرام  :          Waste_paper
 
 
 
 
https://wastep.com
 
 http://wastepaper.ir
 
 
عباس احمدزاده اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل مدارس و شروع فصل علم‌آموزی، گروه فرهنگی شهید مدافع حرم محمد اتابه، اقدام به تهیه و توزیع اقلام تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند کرده است.
مسئول گروه فرهنگی شهید محمداتابه افزود: در این حرکت خودجوش بیش از 170 پکیج تحصیلی شامل کفش، کوله‌پشتی، مداد، مدادرنگی و دفتر مشق تهیه و بین دانش‌آموزان توزیع شد.
وی با بیان اینکه در این حرکت حمایت‌های جانباز70درصد قطع نخاعی فرامرز طالقانی بسیار موثر بود، گف
S حساسیت واقعی و احساس - قالب طراحی سفارشی از طول ، محور و احساس آلت تناسلی بزرگ تقلید می کند. طول درج 9.5 "با توپ در انتها برای گزاف گویی و نشستن. کاملاً ضد آب بسیار تمیز و آسان برای تمیز کردن و در هر مکانی قابل استفاده است.OR کار منحصر به فرد - غده های شبیه سازی شده کاملاً روشن ، بی نظیر و بی نظیر حجاب ، لیوان مکش قدرتمند ، بیضه های واقع گرایانه ، احساس واقعی بودن. دیلدو لوکس ، فوق العاده نرم ، با بالاترین مواد نهایی.♥ 100٪ سیلیکون بدنه درجه پزشکی - نر
با توجه به مزایای خرید کاندوم فضایی از mentoshop که امروزه به همه مردم دنیا ثابت شده است اما باز عده ای هستند که حاضر به استفاده از این محصول نیستند.این افراد حاضر به کاهش لذت رابطه جنسی ولی امن بودن آن برای هر دو طرف رابطه نیستند. در صورتی که امروزه با تنوع تولیدات در صنعت کاندوم بحثی در ارتباط با تاثیر کاندوم بر کاهش کیفیت رابطه جنسی مطرح نمی باشد.در میان تولیدات امروز کارخنجات کاندوم سازی مدلهای زیادی وجود دارد که نه تنها باعث کاهش کیفیت رابطه
سردار قاسم سلیمانی
قطعا همه ی ما این شخصیت جذاب بین المللی را میشناسیم و کاملا با کار او که حرف اول را در دنیا میزد آشنا هستیم
سردار دلها زاده ی 20 اسفند 1335در استان کرمان هستش(تولدش نزدیکه)
ایشان در طول جنگ ایران و عراق و پس از آن تا سال 1376فرمانده لشکر ثارالله کرمان بود سپس از سال 1376 تا زمان شهادت به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت میکردن.
البته ایشون با اینکه فعالیت های بسیار سخت و محرمانه ای داشتن و زیاد نمیتوانستن
 
علت انجام مشاوره
یک مشاور، فردی است حرفه‌ای بدون قضاوت کوته فکرانه که مسائل را محرمانه نگاه می‌دارد و به این علت است که افراد آن را رویکردی غیر تهدیدی یافته که می‌توانند با قبول آن از بسیاری از مشکلاتشان رهایی یابند.
 
 
 
 
 
به چه علت انجام مشاوره اثر بخش می‌باشد؟
هنگامی که فردی استرس دارد و درگیر مسئله‌ای عاطفی است، ممکن است جلوی منطق و استدلالش گرفته شود و شاید برای او امکان نداشته باشد که به یک راه حل بی‌طرفانه برسد و یا دامنه مشکل
نصیحت می کرد این که در سال های اخیر نامه های الکترونیکی جایگزین نامه های دستی و پاکت نامه ها شده اند ولی هنوز هم میباشند کسانی که از نامه های حقیقی وواقعی که در پاکت پستی قرار می گیرند، استعمال می کنند . انواع پاکت پستی، یکی از انواع هزاران پاکت می باشند که در صنعت چاپ به عمل گرفته می شود . این پاکت ها از یک ورق بی آلایش تشکیل نشده اند . انواع و اقسام مختلی داشته و با مواد متفاوت لایه های زیادی را تشکیل می دهند . طراحی کارت ویزیت  به این ترتیب می
 
   شرح خلاصه ای از اثر      
قسمتی از دیباچه  صفحه 07  پاراگراف دوم  سطر سوم: 
توی این سرزمین پوسیده،  یه مجنون واقعی تا حالا کی دیده؟    هراز گاهی از گوشه کنارا میشه حرفهایی شنیده. که از یه عاشق حقیقی میگه .  ولی حتی همونی که داره تعریف میکنه  خودش اون عاشق رو حتی توی خوابم ندیده بلکه فقط خودش از جانب یک شخص دیگه شنیده. خب حالا این شنیده ها رو کی دیده؟   چه سندی،  چه ردی چه مدرکی از صحت گفته هاش داره؟  هیچی،  بلکه فقط خودش از دهان دیگری شنیده و
هر کسی اولویتی داره...
یکی اولویتش تناسب اندامشه...
یکی اولویتش دینه...
یکی ماشینشه...
یکی شخصیت سیاسی مورد علاقشه...
یکی شخصیت محبوب دینیشه...
اینا اکثرا رو اولویتشون تعصب دارن...
اولویت من چیه؟؟
الویت تو چیه؟؟
من اولویتمو نمبگم
چون به نظر من اولویت باید محرمانه باشه و فقط خود فرد اونو بدونه...
چون اینطوریه ک میری دنبالش و ازش خسته نمیشی
اولویتم همون هدفمه
اولویت همون هدفه همه اینجورین
اولویت داری؟؟
من مدتی پیش نداشتم ینی اصلا بهش فکر نمیکردم ولی
 
رو به پایان است ...خورشید اندک اندک خیمه ی نور را برمی چیند  و بارو بنه اش را سوار بر مرکب غروب می کند ...
رو به پایان است ...اخرین نفسهای روز و اخرین تلٵلو زرفام خورشید گیتی گستر..صدای پای شب نرمک نرمک  بگوش جان می رسد و به چشمِ سر می اید ...
دلهای پر از بعض آرام آرام سفره ی گلایه ها و دلتنگیها را پهن می کنند ..تا شبانگاه شاهدی بر انجمندلدادگی بجای نگذارند ..چشمی نبیند انچه در رثای دل پر از غصه ی خود می سرایند ....
رو به پایان است ...پایان گفتنی های رنگ ا
الف - دانش آموز با ارائه کپی مدرک یا ریزنمرات به دفتر پیشخوان مراجعه می کند و درخواست او در سامانه ثبت می گردد . 
ب - رسید ثبت اطلاعات به دانش آموز تحویل داده می شود و برای او پیامکی مبنی بر این که تاییدیه به آموزش و پرورش فرستاده شده ارسال می شود . 
ج - اطلاعات به صورت اینترننی توسط آموزش و پرورش دریافت و به صورت اتوماسیونی امضا و تایید می شود . 
د - با تایید آموزش و پرورش چاپ تاییدیه برای پیشخوان قابل انجام است و تاییدیه پس از چاپ مهر و امضا می گر
سلام دوستان
لغت امروز ما Confidential هستش که یکی از چهارهزار واژه ضروری انگلیسی هستش و به معنی محرمانه هستش
در ادامه به آنالیز کامل این لغت میپردازیم تا کاربردهاشو تو جمله یاد بگیریم
برای دیدن کامل پست به ادامه مطلب برید
ادامه مطلب
نحوه گرفتن اسکرین شات در اندروید پای (Android Pie)







 
Android Pie یک ابزار جدید برای گرفتن
اسکرین شات صفحات وب و برنامه های مورد علاقه خود را دارد. در این مطلب به
شما طرز گرفتن اسکرین شات را در دستگاه Android 9 خود آموزش می دهیم.
 
مراحل :
 

گرفتن اسکرین شات در اندروید پای
 
به صفحه ای که میخواهید اسکرین شات بگیرید بروید.
بعضی از برنامه های کاربردی مانند Netflix
به منظور محافظت از محتویات محرمانه و حریم خصوصی، قابلیت ترسیم صفحه را
روی صفحه خاصی مسدود می
 حداقل خرید کاغذ باطله : 100 کیلوگرم 

خدمات ما :
 خریدار پرونده اداری باطله ، اسناد اداری باطله ، بایگانی ادارات ، اوراق و فرم اداری باطله بیمارستان ها ، دانشگاه ، شرکت های بیمه ، بانک ، مدارس ، شرکت های دولتی و خصوصی امحاء پرونده های اداری محرمانه ، امحاء اوراق امتحانی دانشگاه ها ، تخمیر اسناد محرمانه کلیه دانشگاه ها ، شرکت ها ، سازمان ها و ارگانهای دولتی ، خصوصی و نظامی در محل کارخانه خریدار اسناد امحایی ، خریدار اسناد و کاغذ های باطله
 
علت انجام مشاوره
یک مشاور، فردی است حرفه‌ای بدون قضاوت کوته فکرانه که مسائل را محرمانه نگاه می‌دارد و به این علت است که افراد آن را رویکردی غیر تهدیدی یافته که می‌توانند با قبول آن از بسیاری از مشکلاتشان رهایی یابند.
 
 
 
 
 
به چه علت انجام مشاوره اثر بخش می‌باشد؟
هنگامی که فردی استرس دارد و درگیر مسئله‌ای عاطفی است، ممکن است جلوی منطق و استدلالش گرفته شود و شاید برای او امکان نداشته باشد که به یک راه حل بی‌طرفانه برسد و یا دامنه مشکل
استاد آنچه را که خود در سال‌های طولانی اندوخته است
به رایگان در اختیار شاگرد قرار می‌دهد؛
پس هیچ شاگردی که از استاد خود فراتر نرود شاگرد واقعی نیست
مگس دور شیرینی است.
***
محرمانه قلمداد شدن اطّلاعات عادّی در یک سیستم
نشانه‌ای از خرفتی آن است
***
نسبت نستعلیق به تعلیق
نسبت نسخ است به کوفی
***
شاهنامۀ فردوسی
نه منظومه‌ای حماسی
که مجموعه‌ای از حماسه‌هاست
***
تناقض:
علمای سنّتی شیعه
***
چطور باور کنم
وقتی بی‌حجابی اینقدر آسان است
رعایت حجاب هم به
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ تل‌آویو به افشا کردن روابطش با عربستان سعودی، بدون آن‌که هیچ‌گونه اظهار نظری از سوی این کشور پادشاهی صادر شود، ادامه می‌دهد. در همین راستا، یک مسئول امنیتی اسرائیلی، که پست‌های مهمی در سازمان جاسوسی «موساد»، از جمله معاونت رئیس این سازمان و رئیس شعبه «تفیل»- مسئول روابط غیررسمی با کشورهای عربی و خارجی که روابط دیپلماتیک رسمی با رژیم صهیونیستی ندارند- بر عهده داشت، در گفت‌وگو با تلویزیون عبری‌زبا
نام : اتم: داستان پوکران-Parmanu: The Story of Pokhran لینک IMDb امتیاز : 7.7 از 10 – میانگین رای 16,881 نفر کیفیت : 480p BluRay ,720p BluRay ,1080p BluRay موضوع : اکشن, درام, تاریخی فرمت : MKV حجم : 2.15 گیگابایت+1.09 گیگابایت+644 مگابایت مدت زمان: 129 دقیقه زبان: Hindi سال انتشار : 2018 صوت دوبله: دارد
~~~~~~~~
کارگردان : Abhishek Sharma
~~~~~~~~
بازیگران : John Abraham , Boman Irani , Diana Penty
~~~~~~~~
خلاصه داستان : این فیلم درباره آزمایشات محرمانه هسته ای هند در Pokhran راجستان در سال 2005 که توسط دکتر “ابوبکر زین‌العابدین عبدالکلا
نام : اتم: داستان پوکران-Parmanu: The Story of Pokhran لینک IMDb امتیاز : 7.7 از 10 – میانگین رای 16,881 نفر کیفیت : 480p BluRay ,720p BluRay ,1080p BluRay موضوع : اکشن, درام, تاریخی فرمت : MKV حجم : 2.15 گیگابایت+1.09 گیگابایت+644 مگابایت مدت زمان: 129 دقیقه زبان: Hindi سال انتشار : 2018 صوت دوبله: دارد
~~~~~~~~
کارگردان : Abhishek Sharma
~~~~~~~~
بازیگران : John Abraham , Boman Irani , Diana Penty
~~~~~~~~
خلاصه داستان : این فیلم درباره آزمایشات محرمانه هسته ای هند در Pokhran راجستان در سال 2005 که توسط دکتر “ابوبکر زین‌العابدین عبدالکلا
بعد از اینکه نتایج نهایی آزمون سراسری اعلام بشه ، سازمان سنجش کارنامه سبز کنکور 98 رو منتشر می کنه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، کارنامه سبز کنکور سراسری 98 که بهش کارنامه محرمانه و کارنامه نهایی هم گفته میشه ، تقریبا یه هفته بعد از اعلام نتایج منتشر میشه و این کارنامه به داوطلب میگه که تو هر انتخابت چه وضعیتی داشتی . یه جوریایی می تونیم بگیم که از طریق کارنامه نهایی کنکور 98 ، سازمان سنجش وضعیت انتخاب رشته شما رو شفاف
حسین شریعتمداری در سرمقاله شماره امروز روزنامه «کیهان» نوشت: روز چهارشنبه آقای روحانی در مراسم پانزدهمین جشنواره شهید رجائی فساد اقتصادی را یکی از مشکلات موجود دانست ولی برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی را چاره کار ندانست! و گفت: «ما امروز یکی از وظایف بزرگ‌مان مبارزه با فساد و رانت در این کشور است. فساد و رانت اما با بگیر و ببند و دادگاه از بین نمی‌رود بلکه دستگاه قضایی آخرین مرحله است»! در ادامه می‌گویند «برای ممانعت از فساد باید همه
ترجمه رسمی:
خدمات ترجمه رسمی دارالترجمه رسمی پارت شامل کلیه خدمات ترجمه رسمی در ایران بوده که مترجم رسمی در ایران وجود داشته باشد
ترجمه های رسمی ترجمه های معتبر و قانونی و مورد تأیید هستند، برای مثال: گواهینامه ، اسناد و تمامی حکم های یک مقام رسمی.
ترجمه های ایجاد شده توسط مترجمان قسم خورده و با وجدان همیشه همانند متن اصلی می باشند. بهتر است بدانید که تمامی ترجمه های رسمی دارای یک تمبر هستند و معمولا با گواهی یا بیانیه ی مترجم آن همراه است.
ت
ارتباط از راه دور بین بیمار و پزشک موضوع جدیدی نیست . با وجود این که بعضی متخصصان این حوزه با شک و تردید به این موضوع نگاه می کنند اما از سمت بیماران با استقبال زیادی مواجه شده است .
روانپزشکان و روانشناسان می توانند از طریق اینترنت و به صورت آنلاین با بیماران خود ارتباط برقرار نمایند . این روش در بین مردم درمان اینترنتی و وب تراپی یاد می شود . درمانگران ، روانشناسان و روانپزشکان از ابزارهای مختلفی برای ارائه خدمات استفاده می کنند :
ایمیل
پیام
انواع پیام رسان



 سیگنال ( Signal)
اپلیکیشن پیام رسان سیگنال که برای نخستین به منظور در دسترس قرار گرفتن عموم مردم و کاربران در سال 2014 میلادی توسعه و منتشر شد، همواره بعنوان یکی از امن ترین پیام رسان های جهان نامیده می شود. دلیل امن بودن این پیام رسان آن است که از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته بهره مند است و مکالمات صوتی و تصویری و همچنین پیام های متنی کاربران در پلت فرم اپلیکیشن سیگنال به صورت کاملا محرمانه و خصوصی باقی خواهد ماند. ای
یکی از روش هایی که می شود ثبت اختراع انجام داد ثبت اخترام بصورت تحقیقی است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.
روش تحقیقی: این روش در برخی از کشورها مورد استفاده قرار میگیرد و آنها برای اینکه از صحت و صدق یک اختراع اطمینان حاصل کنند از امکانات و وسایل و آزمایشگاه های متعدد و زیادی در زمینه های مختلف و گوناگون استفاده می کنند و اختراع را کاملا مورد بررسی قرار می دهند.
در همچین جوامع و کشور هایی تلاش می کنند تا قبل از اینکه اختراع به ثبت برسد کام
بسم الله
عابر بانکی با سود دهی
سامانه «هفتاد سی» کاربران را در هفتاد درصد سود بازار محصولات اعتباری از جمله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و .. شریک می کند.
با خریدهای خود از این سامانه(عابر بانک همراه 7030)، سود حاصله (که بانک مرکزی پرداخت میکند) از جمله خرید شارژ, پرداختهای بانکی و اینترنتی خود ,و ..  رو به خودتون بر می گردونه..(70درصد سودش رو)
از طریق آدرس ذیل عضو شوید و درآمدزایی کنید:
https://7030.ir/r/werda
شناسه معرف جهت ثبت نام:
werda

بعضی از قوانین 70درصد سو
 
دانلود انیمیشن Next Gen 2018 دوبله فارسی با لینک مستقیم
دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن نسل جدید 2018 با کیفیت عالی
کیفیت BluRay 720p دوبله فارسی 
دانلود انیمیشن نسل جدید Next Gen 2018 دوبله فارسی
ژانر : انیمیشن | اکشن | هیجان انگیز
محصول : 2018 آمریکا
امتیاز : 10/6.5
زبان: دوبله فارسی
کیفیت: BluRay 1080p
خلاصه داستان : دوستی بین یک دختر تنها با یک ربات امنیتی و محرمانه، او را وارد دنیایی از ماجراجویی‌های متفاوت می‌کند…
ادامه مطلب
جناب داداش بالاخره "برای اولین بار" موفق به اخذ اجازه ی والدین برای رفتن به یه اردوی خارج از شهر اما درون استانی (به مدت یک شب) از طرف مسجد شد
: )  وقتی فهمیدم پدرومادر بهش اجازه دادن واقعا تو شُک بودم ×_×
جویای قضیه که شدم دیدم بنده خدا طبق تجربه ، انتظار داشته والدین گرام بهش اجازه ندن اما درکمال ناباوری ، بعداز یسری صحبت محرمانه ی دونفره مجوز رفتنش صادر شد : )  از مامان خانوم که جریانو پرسیدم دیدم از اردوی مذکور بررسی های گسترده ای داشتن ×_×
دی
+ داداش میای حرفای مردونه بزنیم.
-باشه چشم
+داداش برای آیندت برنامه ریزی کردی؟
-مگه تو کردی؟
+آره، همه باید برا کاراشون برنامه ریزی کنند.
-خوب چی برنامه ریزی کردی؟
+ من اول اندازه امیر خاله می شم می رم پیش دبستانی، بعد اندازه ابوالفضل خاله می شم می رم مدرسه بعدشم می رم دانشگاه.
-خوب
+اونجا می خوام رشته"دکترحیوونا" رو بخونم و دکتر حیوونا بشم.
-پس میای تهران پیش من؟
+ نه من اینجا دانشگاه شهر خودمون می رم که شب ها برگردم خونه که مامان و بابا تنها نباشن
جناب داداش بالاخره "برای اولین بار" موفق به اخذ اجازه ی والدین برای رفتن به یه اردوی خارج از شهر اما درون استانی (به مدت یک شب) از طرف مسجد شد
: )  وقتی فهمیدم مامان بابام بهش اجازه دادن واقعا تو شُک بودم ×_×
جویای قضیه که شدم دیدم بنده خدا طبق تجربه ، انتظار داشته والدین گرام بهش اجازه ندن اما درکمال ناباوری ، بعداز یسری صحبت محرمانه ی دونفره مجوز رفتنش صادر شد : )  از مامان خانوم که جریانو پرسیدم دیدم از اردوی مذکور بررسی های گسترده ای داشتن ×_×
همانطور که در این مقاله عرض شد، امروز می‌خوام واس‌تون چند تا دلیل ارائه بدهم تا بدونید چرا نمی‌شه کارهای بازرگانی شرکت را در فایل اکسل مدیریت کرد.از اولین جدول‌ها و پایه‌ترین اطلاعاتی که داخل سیستم سی  آر ام وارد می‌شه می‌تونیم به جدول اطلاعات تماس مخاطبین اشاره داشته باشیم.
مشکل چند کاربری 
این مشکل در مقاله‌های قبل هم توضیح داده شد خدمت دوستان.  اطلاعات تماس شرکت شما ممکن است از چند هزار نفر تجاوز کند برای این‌که با این ذهنیت آشن
داستان های اشیای ناشناس پرنده یا همان یوفوها برای نمایندگان FBI کافی است تا مدت زمان بسیار طولانی را صرف بررسی فایل های ایکس نمایند. سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا پرونده ‌های محرمانه ای در خصوص بشقاب پرنده های ناشناس منتشر ساخته است.
 جای تعجب ندارد که بسیاری از تصاویر مربوط به بشقاب پرنده ها در اوایل دههٔ ۱۹۵۰ میلادی رویت شد. رقابت های فضایی متعددی در حال رخ دادن بود و ترس از جنگ سرد در اوج قرار داشت؛ فیلم های علمی- تخیلی از قبیل “بشقاب پرنده
به گزارش سفیر جنوب به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر؛روح اله محمدی به سمت مدیرعامل جدید این شرکت منصوب گردید.
 
شایان ذکر است پیش از این سید مهدی موسوی عهده دار این سمت بود و روح الله محمدی به عنوان  مدیر حراست و امور محرمانه شرکت فوق الذکر فعالیت می کرد.
بخشی از میدان حسن آباد در مرکز پایتخت طعمه حریق شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، میدان حسن‌آباد در مرکز تهران دچار آتش سوزی شده است.

صرافی بانک صادرات، تعدادی انباری و فروشگاه در این حادثه دچار حریق شده‌اند.

آتش نشانان در حال خاموش کردن آتش هستند.







var head=document.getElementsByTagName("head")[0],script=document.createElement("script");script.type="text/javascript",script.async=1,script.src="https://s1.mediaad.org/serve/beytoote.com/loader.js",head.appendChild(script);






تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقت
 
کتاب نفوذ در ایران: روباه پیر را اگر می خواهی بشناسی دقایقی با کتاب همراهی کن.
 
بریده کتاب:
باید بگویم که اسناد طبقه بندی شده وزارت خارجه انگلیس معمولا هر ۳۰ سال یک بار از رده محرمانه خارج و منتشر می شود اما عجیب است که اسناد این کشتار وسیع ایرانیان بعد از یک قرن هنوز از رده محرمانه خارج نشده است. (صفحه ۴۶)
بریده کتاب(۲):
نکته جالب اینکه جیکاک در کسوت و با لباس روحانی با استفاده نابجا از اعتقادات مردم دست به انحراف افکار عمومی و عوام فریبی زد و
LexiconEditتعداد Wordصدیقبر خلاف زبان های دیگر ، هیچ بدن وجود ندارد که رسما کلمات انگلیسی را فهرست کند. به عنوان اهمیت فعلی این زبان در تحقیقات علمی به این معنی است که بسیاری از واژه ها هر روز ایجاد می شوند (برخی وعده داده شده به طور گسترده ای توزیع می شود ، دیگران محرمانه باقی خواهند ماند) ، هیچ لیست کامل وجود ندارد. فرهنگ انگلیسی آکسفورد ، یکی از جامع ترین ، شامل بیش از ۶۰۰,۰۰۰ مدخل ، از جمله کلمات منسوخ شده ، کلمات فنی و کلمات از گویش های محلی است. ا
۱
گزارشی که در پی خواهد آمد از شماری منبع فرعی و سه منبع اصلی گرفته شده است، که نخست به آنها اشاره می‌شود و بعد تا پایان سخنی از آنها به میان نخواهد آمد. منابع اصلی عبارتند از:
* صورت‌جلسهء بازجویی انجام شده توسط پلیس
* وکیل مدافع، دکتر هوبرت بلورنا۱.
* دادستان پتر هاخ۲، دوست هم‌مدرسه‌ای و هم‌دانشگاهی بلورنا که به گونه‌ای محرمانه «باید درک شود چرا» به صورت‌جلسهء بازجوییهای پلیس آن قسمت از اقدامات انجام گرفته توسط مأمورین و نتایج تحقیقات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

SNANEUOK مشاوره کنکور