نتایج جستجو برای عبارت :

رفتار مردان با خانم ها تابعی از حسی هست که به مادرشون دارند؟

به نام خدا 
یکی از دغدغه های مهم خانم ها برای ازدواج شناخت آقایون هست که علتش میتونه مسائل زیادی اعم از اختلالات جنسی یا تنوع طلبی آقایون باشه. از این رو بیشتر به دنبال فهم جهان بینی آقایون نسبت به خانم ها هستند.
همان طور که می دونید روانشناسان معتقدند رفتار مردان با خانم ها تابعی از حسی هست که به مادرشون دارند، بعضی ها حس پسر به مادر رو از نوع جنسی و بعضی از نوع غیر جنسی می نامند. کسی که معتقد بوده این کشش از نوع جنسیه فروید پدر علم روانشناسیه
آیا مردان هم قهر می‌کنند؟ قهر مردان با زنان چه تفاوت‌هایی دارد؟ قهر کردن یک رفتار مخرب است که اکثرا آن را مختص خانم‌ها می‌پندارند. قهر مردان معمولا به ندرت اتفاق می‌افتد. تفاوت‌های زنان و مردان باعث می‌شود شکل و نوع قهر کردن آن‌ها با یکدیگر فرق داشته باشد. قهر کردن به هر علتی که باشد، ناسازگارانه بوده و پیامدهای نامناسبی برای یک رابطه به دنبال خواهد آورد. قهر مردان بر خلاف قهر زنان متداول و بر اساس هیجانات اتفاق نمی‌افتد، زنان در راب
مردان و زنان به دلیل تفاوت های بسیاری که دارند گویی که از دو سیاره مختلف هستند.بسیاری از زنان در صحبت کردن با مردان به مشکل برمیخورند و اغلب شکایت دارند که همسرشان به حرف های آن ها توجهی ندارد اما باید دید مشکل اصلی در کجاست آیا قصد این گونه مردان، بی اعتنایی به همسر است و یا نوع حرف زدن و موضوعات مطرح شده از جانب زن،مرد را وادار به رفتار سرد می کند.در ادامه همراه ما باشید و مبحث چگونه با مردان حرف بزنیم را با دقت مطالعه کنید.
ادامه مطلب
شناخت مردان و ویژگی‌های جسمی و روحی آنان برای خانم‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه باعث تاثیرات مثبت بر زندگی زناشویی و خانوادگی می‌شود و به افراد کمک می‌کند تا در زمان مناسب بهترین واکنش و برخورد را نشان دهند. بسیاری از نارضایتی‌ها و شکایات خانم‌ها از همسرانشان در جلسات مشاوره خانواده، از عدم شناخت درست مردان و ویژگی‌های جسمی و روانی آنان نشأت می‌گیرد. در واقع دنیای مردان با زنان تفاوت‌های بسیاری دارد. آگاهی از این تفاوت‌ها ب
کارهایی که مردان دلزده می کند
رابطه جنسی یک عمل پویا و دو طرفه می باشد پس هر عملی با عکس العمل طرف مقابل باید مواجه شود تا لذت رابطه کامل گردد و الا مردها می رفتند و با یک عروسک ازدواج می کردند ؟
 
1- زن هایی که مثل ارباب با غلامشان رفتار می کنند
یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و….
بله خیلی از خانم ها هس
کارهایی که مردان دلزده می کند
رابطه جنسی یک عمل پویا و دو طرفه می باشد پس هر عملی با عکس العمل طرف مقابل باید مواجه شود تا لذت رابطه کامل گردد و الا مردها می رفتند و با یک عروسک ازدواج می کردند ؟
 
1- زن هایی که مثل ارباب با غلامشان رفتار می کنند
یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و….
بله خیلی از خانم ها هس
کارهایی که مردان دلزده می کند
رابطه جنسی یک عمل پویا و دو طرفه می باشد پس هر عملی با عکس العمل طرف مقابل باید مواجه شود تا لذت رابطه کامل گردد و الا مردها می رفتند و با یک عروسک ازدواج می کردند ؟
 
1- زن هایی که مثل ارباب با غلامشان رفتار می کنند
یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و….
بله خیلی از خانم ها هس
ممکن است شما هم در ارتباط با مردی باشید و دلیل برخی از رفتارهای او را متوجه نشوید.باید بدانید بسیاری از مردان با بازی های ذهنی زنان را امتحان می کنند و دلایل مختلفی برای این نوع رفتار خود دارند. برخی از مردان با این کار،میزان عشق و علاقه زن موردنظر خود را میسنجند.برخی دیگر تنها از این موضوع برای تفریح استفاده می کنند.در این مطلب به موضوع بازی ذهنی مردان با زنان و روش های برخورد درست زنان با این نوع رفتارها را پرداخته ایم.
بازی کردن مردان با ذه
سلام
ما همه مون می دونیم که برای اکثر خانم ها مردان قد بلند جذاب تر از مردای قد کوتاه هستند، سوالی که من از خانم های عزیز داشتم اینه که فکر می کنید چرا؟، یعنی شما خودتون وقتی فکر می کنید چه علتی توی ذهن تون میاد که چرا مردان قد بلند جذاب تر از مردان قد کوتاه هستند؟
راستش اون طور که من فهمیدم اکثر خانم ها حتی قد بلند رو به چهره زیبا هم ترجیح میدن در حالی که مردان اصلا این طوری نیستند و روی قد کوتاه به اندازه خانم ها حساسیت ندارند.
من هر چقدر فکر م
مرد ها از زنان پر حرف و وراج خوش شان نمی آید
زنان
معمولا حرف زدن را دوست دارند و برای بازگو کردن اتفاقات به تعریف جزئیات
نیز می پردازند در حالی که مردان زنان حراف را دوست ندارند و تمایلی به
شنیدن تمام جزئیات موضوع ندارند.
مرد ها از زنانی که بیش از حد احساساتی می شوند، خوش شان نمی آید
زنان
موجوداتی حساس، زودرنج و دل نازک هستند و با دیدن هر صحنه ای شروع به گریه
کردن می کنند اما این ویژگی برای مردان قابل تحمل و قابل درک نیست و تحمل
اشک های مداوم
هم خونه ایای من،
کاملا قادر بودن همه وسایلشون رو بریزن توی دو تا چمدون و برن!
چون هم دولت بهشون کلی پول میده و میتونن برن باز نو بخرن
هم چیز خاصی نداشتن جز یه عالمه ات و اشغال
حالا پدر و مادرشون هم دو بار وسایلشون رو به خونه اشون جا به جا کرده بودن
باز هم پدر و مادرشون رو مجبور کردن که یه کامیون کرایه کنن که وسایلشون رو جا به جا کنن!
برام خیلی عجیبه.
احساس میکنم حالا یه پدر و مادر مفتیه افتاده اونجا و یه پول مفت دیگه هر کاری دوست دارن میکنن.
نه حس م
جابر بن عبدالله گوید رسولخدا ص فرمود نمیخواهید بهترین مردان شما را بشما بگویم عرض کردیم چرا ای رسولحدا رمود برخی از بهتترین مردان. شما مرد پرهیز کار نا الوده  دست باز با سخاوت زبان ودامن پاک خوش رفتار با پدر ومادر است که عیالاتشا به پناهندگی بدیگران  مجبور نسازد 
خانم حسنی (همان حسنی مکتوب که به مکتب هم نمی‌رفت که البته این‌جا، من باشم) بعد از یک سال و دیرتر از اکثر دوستان و هم‌کلاسی‌هایش، به کلاس رانندگی می‌رود.او نمی‌دانست که راندن خوش می‌گذرد، وگرنه زودتر اقدام می‌کرد.خانم حسنی و مربیش، خانم. گ -که خانم قدری هم بود- در همان دو روز اول در خیابان متلک‌های زیادی شنیدند، آنقدری که خانم حسنی ترجیح داد به‌جای شمردن آن‌ها، بر رانندگی خود تمرکز کند. خانم حسنی با خودش فکر کرد که دلش برای متلک‌اندازند
بیشتر مردان واژن بی عیب و نقص را می پسندند. با وجود این که در این دنیا بیشتر چیزها به طور طبیعی بی عیب و نقص نیستند، اما می توانید کارهایی را انجام دهید تا دست کم به بهترین شکل آن ها دست پیدا کنید. اما واقعا مردان چه واژنی را دوست دارند ؟
یک واژن بی عیب و نقص چه ویژگی هایی دارد؟
در این جا پاسخ هایی را از طرف مردها مطرح می کنیم که بهتر ما را راهنمایی کند.
مردان چه واژنی را دوست دارند ؟
منبع: مشخصات یک واژن خوب
ادامه مطلب
تا حالا در مورد تاثیر بوسه بر مردان و حتی بوسه مورد علاقه مردان فکر کرده اید؟ این سوال که مردان چه نوع بوسه ای را دوست دارند میتواند نوع زندگی و کیفیت آن را تغییر دهد. بوسیدن مرد زندگیتان می تواند برای او یک تجربه گیج کننده باشد و به یاد ماندنی باشد. قبلا در سایت ویکی روان در مورد جملاتی که مردان را دیوانه می کند صحبت کردیم و در این مطلب قصد بررسی بوسه مورد علاقه مردان بپردازیم.
منبع مقاله : گاز گرفتن همسر نشانه چیست
ادامه مطلب
کارزار روبان سفید چیست؟

کارزار روبان سفید (WRC) جنبشی جهانی است که توسط مردان و پسرانی راه اندازی شده که در تلاش برای پایان دادن به خشونت‌ها علیه زنان و دختران هستند.
کارزار روبان سفید از مردان می‌خواهد که هرگاه خشونتی را علیه زنان دیدند، وارد عمل شوند. با پلیس تماس بگیرند و از ادامۀ خشونت جلوگیری کنند.
کارزار روبان سفید در بخش‌های مختلفی فعال است. از جمله:
_ پیشگیری از بروز خشونت که این کار را با آموزش پسران و مردان در مدارس و محل کار انجام م
امام علی علیه السلام :
 یا أهلَ العِراقِ ، نُبِّئتُ أنَّ نِساءَکُم یُدافِعنَ الرِّجالَ فِی الطَّریقِ ، أما تَستَحیونَ ؟ !
▫️«اى مردم عراق ! خبردار شده ام که زنان شما در گذرگاه ها ، با مردان ، تنه به تنه مى خورند . آیا شرم نمى کنید ؟!»
نکات:
۱. طبق این روایت برخی از زنان در زمان امیر المؤمنین علیه السلام، اختلاط با مردان داشتند و این اتفاق به عنوان مشکل اجتماعی مطرح بوده است.
۲. تهییج غیرت مردان توسط حضرت در یک سخنرانی عمومی ، نشان از نقش مثبت مر
سلام
چطور میشه از رفتار و ویژگی های ظاهری، مرتب و منظم بودن یه خانم رو تشخیص داد. برای من نظم و انضباط خونه خیلی مهمه. میخوام بدونم میشه از روی ظاهر طرف و رفتار ظاهری متوجه شد که خانومی منظمه و شلخته نیست؟، بعضی از خانم ها واقعا توی خونه داری خیلی شلخته و نامرتب هستند، این رو توی زندگی شون و توی اتاق هاشون میشه دید.
ادامه مطلب
آسیب‌های خود ارضایی مردان و پسران چیست؟ چگونه می‌توان این رفتار را از بین برد؟ خودارضایی در میان مردان عملی بسیار شایع است. این افراد معمولا تنها برای مدت کوتاهی احساس لذت می‌کنند و پس از آن احساس گناه و شرم به سراغ آن‌ها می‌آید. عوارض خودارضایی بیشتر از همه روح افراد را مورد حمله قرار می‌دهد. متاسفانه خودارضایی علاوه‌ بر مردان مجرد در میان مردان متأهل نیز به‌دلیل عدم رضایت از روابط جنسی با همسر دیده می‌شود که عوارض و پیامدهایی را در پ
به‌گفته‌یکی‌از‌بزرگان‌اگر‌زنی‌‌خود‌را‌بازیچه‌دست‌مردان‌قرار‌دهد،‌ومردان‌بولهوس‌اورا
دست‌به‌دست‌بگر‌دانند،وآن‌زن‌خود‌را‌آرایش‌کند‌به‌این‌امید‌که‌مردان‌بیشتری‌به
او‌نگاه‌کنند،آن‌زن‌خودرابا‌دست‌خود‌به‌کالای‌کم‌ارزشی‌تبدیل‌کرده‌است!!
عقلای‌عالم‌جواهرات‌ناب‌وپرارزش‌خود‌رادر‌معرض‌دید‌همگان‌قرار‌نمیدهند،
حتی‌دیدن‌ظاهری‌این‌جواهرات‌را‌به‌هر‌کسی‌نمیدهند،
واما‌تو‌ای‌خانم‌وای‌
علت بی توجهی پسر به دختر می تواند موارد بسیار زیادی باشد چون همیشه اتفاقات عجیب و غریب در روابط رخ میدهد. دو نفری که با هم خوب بودند به یک باره تغییر رفتار می دهند و یا حتی رابطه بین آنها تمام می شود پس دلیلی برای علت بی محلی پسران نسبت به دختر خانم ها باید وجود داشته باشد. قبلا در دیگر مطلب سایت ویکی روان در مورد عواقب بی توجهی مردان به خانم ها اشاره کردیم حالا در این مطلب قصد بررسی علت دوری پسر از دختر را از دید روانشناسی داریم.
منبع مقاله
خانم ها به چه کسانی رای خواهند داد: 
به کسانی که خانم خود را با اسلحه به قتل می رسانند؟
به کسانی که مثل مهاجرانی و نجفی و برخی مسوولان الان، چند همسر دارند( گاه بیش از ۴ همسر)؟
 
به کسانی که به جای اشتغال و ازدواج خانم ها،  دغدغه شان رفتن چند نفر خانم به ورزشگاه است؟
کسانی که با بی ادبی به خانم جوان در جمع می گوید قرص ضد بارداری همراه داشته باش؟
 
کسانی که از بزرگترین هنرهایشان این است که به جای استفاده از ظرفیت خانم های نخبه، عکس زن ها را در تابل
 راهنمای کامل پیدا کردن نقطه جی در زنان  آموزش تصویری تحریک نقطه جی در مردان  محل نقطه جی در خانمها • روش پیدا کردن نقطه جی زن برای ماساژ  نقطه جی در مردان کجاست؟ روش پیدا کردن نقطه p (پروستات) مردان  پروستات و نقطه جی مردان  Images for ‫مالش دادن نقطه جی‬‎ اوج لذت جنسی خانم ها در نقطه جی نهفته است  موضع جی  نکاتی در مورد نقطه جی (g پیدا کردن نقطه جی اسپات در زنان  پیدا کردن نقطه جی در مردان و تحریک آن + عکس  محل نقطه جی در خانمها • روش پیدا کردن  ر
او را تایید کنید. یکی از چیزهایی که شما را پیش همسرتان جذاب می کند، تعریف و تایید اوست. مردان دوست دارند همیشه مورد تایید همسرشان باشند. به او اطمینان دهید که در همه چیز عالی ست.
مرموز باشید! مردان چالش را دوست دارند. آن ها دوست دارند که خودشان راز های شخصیتی شما را کشف کنند. اگر درباره خودتان همه چیز را به همسرتان بگویید این فرصت را از او می گیرید.
ارتباط با معبود را تقویت کنید. هر آنچه که می خواهید در دستان خداوند است. خداوند منبع عشق، شادی، ص
نشانه های خیانت مردان کدام‌اند؟ ازدواج یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی است که  زوجین از طریق آن می‌توانند نیازهای روانی، عاطفی و … خود را ارضا کنند و به آرامش روانی برسند. اما اگر مردان در زندگی نتوانند به آرامش برسند ممکن است به دلیل مسائل مختلفی وارد رابطه‌ی فرا زناشویی شوند که عوارض و پیامدهای زیانباری دارد و باعث فروپاشی روابط می‌شود. در ادامه به نشانه‌هایی از خیانت مردان اشاره شده است که با توجه به آن‌ها می‌توانید متوجه شوید که آی
طبق احکام چند روز اول بعد از عقد ویژه خانم جدید است و بعد حق قسم بوجود میاد. ما هم این دوران رو الحمدالله به خوبی و خوشی سپری کردیم. خدا رو شکر از تعدد راضی هستم.در جواب دوستانی که می پرسن  اذیت نیستی و چه حسی داری... باید بگم فکر کنید جاری ، خواهر، خواهرشوهر، مادر شوهر پیشتون زندگی می کنه ... اذیت می شید ؟ خوب تجربه من هنگامی که اونها چند روز پیشم بودن اینجوری بود : کارهای خونه رو باهم انجام می دادیم و درد دل می کردیم و از هر دری صحبت می کردیم و .... .
اگرچه متناسب شدن معمولا برای مردان آسان‌تر از خانم‌هاست اما هنوز هم چند اشتباه رایج وجود دارد که شما آقایان در باشگاه مرتکب می‌شوید. من با چند کارشناس در مورد اشتباهات تمرینی متداولی که مردان انجام می‌دهند و می‌تواند مانع کاهش وزن آن‌ها شود، صحبت کردم.
ادامه مطلب
رفتارهای اشتباه در روابط زناشویی
برخی رفتارهای زنانه و مردانه وجود دارد که بدون اینکه متوجه شوید، باعث می شوند همسرتان نسبت به تکرار رابطه جنسی سرد شود. اگر شما هم فکر می کنید همسرتان اشتیاقی برای برقراری رابطه زناشویی ندارد تا آخر این بخش از نمناک با ما همراه باشید تا ببینید چه رفتارهایی باعث سرد شدن همسر می شود.
رفتارهای زنانه و مردانه غلط در روابط زناشویی
1. زن هایی که در روابط زناشویی مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند
یعنی زنهایی که حین عم
جذب_مردان در نامزدی ؛1.  مردها مبارزه و چالش را دوست دارند، کار را برای آن‌ها آسان نکنید و به قول معروف هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد.2.  به خودتان بگویید: «هرکس من را بدست بیاورد خوش شانس است».3.  اسرارآمیز باشید. پسر رو تشنه نگه‌ دارید البته تشنه برای محبت بیشتر نه برای اینکه خسته‌اش کنید. ظلم نکنید.4.  طوری رفتار کنید که انگار مادرزاد شاد به دنیا آمده‌اید.5.  مثل یک خانم واقعی، زنانه لباس بپوشید و یادتان باشد شما برای دوستان خود در یک مه
با سلام
بنده دختری در رده سنی 20 تا 30 سال هستم. از ازدواج متنفرم به خاطر چیزهایی که در جامعه و اطراف خود از خیانت مردان به زنان دیده ام (البته که خانم ها هم خیانت میکنند و من هم چون دخترم خیانت مردان برایم بولد شده) و کلا به خاطر روحیات مردان که نمیدانم خدادادی است یا در اثر عدم کنترل شهوت است که به یک زن راضی نمیشوند.
مطمئنا ازدواج امر مقدسی است و با این عقیده سر جنگ ندارم ولی روحیات مردان را حتی اگر در سرشت آن ها نهادینه شده باشد را به هیچ وجه نمی
مطالعات علمی روی رفتار انسان حقایق جالبی را در این باره آشکار کرده است. محققان بر این باورند که موارد متعددی وجود دارند که با رعایت آنها میتوانید جذاب تر در جامعه ظاهر شوند.
یکی از این موارد داشتن حیوانات خانگی است. پژوهشگران دریافته اند زنان حس اعتماد بیشتری به مردانی که حیوانات خانگی دارند میتوانند داشته باشند.داشتن حیوان خانگی می تواند نشانه ای باشد مبنی بر اینکه یک مرد قدرت حمایت کنندگی داشته و می تواند در دراز مدت متعهد باشد. همچنین دا
مردان نقش بسیار مهمی در بارداری همسرانشان دارند. سلامتی اندام تولید مثلی مردان و کیفیت و کمیت کافی اسپرم‌ها برای طی کردن مسیرِ اندام تولیدمثلی زن و بارور نمودن تخمک به عوامل مختلفی بستگی دارد. 
 
توجه مردان به سبک زندگی و تغذیه‌‌‌ دارای اهمیت ویژه‌ای در باروری است. هر گونه اختلال در روند تولید، ترشح و حرکت اسپرم‌ها می‌تواند منجر به ناباروری زوجین و بارداری ناموفق شود. روابط جنسی مکرر می‌تواند احتمال بارداری افراد را بالا ببرد.
 
mom.
برخی روش های خانگی برای درمان ریزش مو در خانم ها شامل ماساژ دادن پوست سر، مصرف ویتامین ها و مواد معدنی، استفاده از روغن جوجوبا، مریم گلی، شیرین بیان، خرما، رزماری و بیوتین می باشد. همچنین باید از نگرانی، افسردگی و رژیم غذایی نامناسب دوری کنید.
اگرچه در دنیا بیشتر آقایان از ریزش مو و کچلی رنج می برند اما خانم ها نیز با افزایش سن شاهد این مشکل هستند. دلایل زیادی برای ریزش مو در خانم ها وجود دارد. به طور کلی خانم ها خیلی به ظاهر خود به خصوص مدل مو
سلام دوستان شاید خیلی ها براتون سوال باشه که کفش مناسب شما چه کفشی است . یا چه لباس هایی رو باید خریداری کنیم که بتونیم ازش تو استایل های مختلف استفاده کنیم و جذاب باشه و کارایی زیاد و خوبی داشته باشه.
 
یا اینکه تو قرار ملاقات اول باید چطور رفتار کنیم و چطوری زیبا تر دیده بشیم که بتونیم طرف رو جذب خودمون کنیم .
 
اگر راجع به کفش و لباس و قرار ملاقات اول این سوال ها براتون پیش اومده :
مناسب ترین زمان برای خرید کفش چه زمانی است؟ کتانی سفید با چه
خب راه های زیادی برای ابراز عشق به مردان وجود داره و میشه به راحتی دل آنها را به دست آورد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بهترین راه های ابراز عشق به مردان و آقایان از دید روانشناسی بپردازیم.
راه ابراز عشق به مردان چیست؟
اولین راه ابراز عشق به مردان این است که از او تعریف و تمجید کنید
دانستن این نکته که مردان تا چه حد از تعریف و تمجید خوششان می‌آید، ممکن است باعث تعجب زنان شود.
در هر رابطه‌ای، احساس می‌کنیم که باید توجه یک زن را جلب کنیم و ب
ستایش...ستایش؟!!!!
باید اسم سریال را میگذاشتند مردان لوس و بی جنبه.
اون از حشمت فردوس که سر پیری برمیگرده و به خانم بزرگ میگه: صورت رنگ مس تو می ارزه به صدتا طلا
اون از وکیل پری سیما که همش منتظره با خانم خانما فرار کنه
اونم از حمید ،راننده پری سیما که با دیدن اشک و مشت بر پیشانی پری سیما جوش میاره و میگه نکن که طاقت دیدن ناراحتی
تو رو ندارم
آخه مرد اینقدر لوس...اینقدر زن ذلیل..حالا خوبه خانم و بزرگ و پری سیما محل گربه هیچکدومشان نمیگذارند.
بله درمو
مردها چه زن هایی را ترک می کنند؟ *زنان توجه طلب (هیسترونیک)زنانی هستند که دوست دارند مورد توجه واقع شوند، دلشان می خواهد گرم و قدرتمند به نظر برسند در صورتی که به شدت در پشت صحنه، یخ زده اند.*زنان مهرورز حمایت گراین گروه از زنان، مردان را با کودکان خود، اشتباه گرفته اند. دلشان می خواهد مانند یک مادر، شش دانگ مراقب شوهر خود باشند.*زنان بچسب (وابسته)این گروه از زنان، به شدت گیر میدهند. در محبت و بی محبتی، افراط می کنند. دلشان میخواهد همه جا به همسر
بزرگی می گفت: «قلب زن، پارچه ای است که زود پاره می شود و زود هم رفو می شود».
نشاط و سرزندگی زن، به محبت مرد وابسته است. زن، عشق و احساساتش را با کلمات بیان می کند و نیاز دارد که با شنیدن کلمات، عشق و احساسات را از دیگران دریافت کند. زن، به نرمش و کلمات محبت آمیز، نیاز دارد؛ ولی مردان با رفتار و عمل، عشق و احساسات خود را بیان 
می کنند.
نیاز عاطفی زن، این است که جمله دوستت دارم را چندین و چند بار از زبان همسرش بشنود و از این طریق، به آرامش روحی و اعت
آیا می دانید کارهای روزمره ای که اصلا به چشم مان نمی آیند، در طول عمر چقدر از وقت ما را میگیرند؟
«هنوز آماده نشدی؟» سؤالی است که تقریباً همه ی خانم ها آن را بارها و بارها شنیده اند. تحقیقات هم اثبات می کند مردان بسیار زودتر از زنان برای بیرون رفتن آماده می شوند. یک زن عادی حدود ۱۳۶ روز از زندگی اش را صرف حاضر شدن برای بیرون رفتن می کند (و این عدد، ۲۸۷ روزی را که زن ها صرف تلاش برای انتخاب لباس مناسب می کنند شامل نمی شود) در حالی که مردان در تمام عم
از آنجایی که امروزه خانم ها خیلی بیشتر به سراغ کلاس های ورزشی همچون پیلاتس می روند، مردها فکر می کنند که پیلاتس یک ورزش زنانه است. اما پیلاتس توسط مردان ساخته شده و همچون فعالیت‌های سختی مانند بوکس مورد استفاده‌ی مردان نیز قرار می‌گیرد! ورزشکاران و همچنین سربازان نیز از پیلاتس بهره می‌برند.
ادامه مطلب
 
 
 
زنان و مردان از جنبه های مختلف با هم تفاوت دارند در این مطلب به بارزترین تفاوت های زنان و مردان می پردازیم که در طول زندگی با آنها مواجه خواهید شد.
تفاوت زنان و مردان در نگهداری از فرزندان
زنان قادر هستند چند کار را همزمان و به درستی انجام دهند، مردها از این توانایی محروم هستند، زنان نگهدارنده های خوبی هستند ، آنها براحتی میتوانند از فرزندان خود مراقبت کنند بدون آنکه آسیب فیزیکی به فرزند وارد شود . اما فقط کافیست یک روز فرزندان را با پدر
سبک رفتار منفعلانه یکی از سبک های رفتاری می‌باشد که ارتباط مستقیمی با سبک رفتار پرخاشگر دارد به طوری که از آن به عنوان پرخاشگری پنهان هم تعبییر می‌شود. همه انسان‌ها در مواجهه با هرچیزی و در روزمره خود نوعی رفتار را نشان می‌دهند و واکنش‌هایی دارند. این رفتارها و واکنش‌ها در هرکسی به سبک خاصی است و به چند دسته تقسیم می‌شوند. در بین این دسته‌های رفتاری گروهی وجود دارد که همیشه می‌خواهند افراد اطرافشان را راضی نگه دارند و برای این اتفاق خ
سایت اوکی مد در مقاله قرار ملاقات اول و نکات آن راجع به : در اولین قرار ملاقات باید چطور رفتار کرد ؟ چگونه در اولین قرار ملاقات طرف مقابل را جذب خود کنیم ؟ در اولین قرار ملاقات چه تیپ و ظاهری داشته باشیم ؟ چگونه زنی دوست داشتنی به نظر برسم ؟ مردان،عاشق چه زن هایی می شوند ؟ مردان در مقابل چه زن هایی هوش و حواس ندارند ؟ مردان خشن به دنبال چه زن هایی هستند ؟ چگونه تشخیص دهیم شخص مورد ملاقات عاشق ما شده یا نه ؟ عادات اشتباه در اولین قرار ملاقا
معرفی خصوصیات عشقی و ازدواج مردان اردیبهشتی بپردازیم و زنان با خصوصیات اخلاقی مورد علاقه آنان برای ازدواج را معرفی کنیم. با ما همراه باشیدبسیار صادق و صمیمی هستند، ولی نباید توقع ابراز بیش از حد احساسات از آنها داشت. رفتار آنها تا مدتی با شما به یک صورت خواهد بود و تا زمانی که قلباً احساس نکنند
ادامه مطلب

اشتباهات مردان که حرص زنان را در می آورد
 
اشتباهات مردان در مورد زنان
 
نکته ای که مردان باید بیشتر به آن توجه کنند این است تلاش کنند از اشتباهات خودشان در رابطه اگاهی پیدا کنند و برای برطرف کردن آنها کوشش کنند. به اینصورت ، شریک زندگی شان هم برای تبدیل شدن به شخصی بهتر انگیزه پیدا می کند و رابطه روزبه روز سالم تر می شود. در ادامهٔ این مطلب، برخی از اشتباهات شایع مردان را برخواهیم شمرد تا شاید به شما برای پیش گرفتن این رویکرد کمکی کرده باشی
پیشنهادات روانشناسان برای استفاده از حس ششم
این اصطلاح در دانشگاه دوک Duke و توسط روانشناسی به نام J. B. Rhine برای مشخص کردن توانمندی‌های ذهنی مورد استفاده قرار گرفت. این مطالعات در حوزه فرا روان‌شناسی Parapsychology قرار می گیرد. فراروانشناسی به دور محور شناخت پدیده‌های ماوراءالطبیعه می‌چرخد.چطور از حس ششم خود استفاده کنید ؟شما حس ششم دارید. اما چقدر از ان استفاده می کنید؟ حس ششم همان غریزه شماست. یک ندای درونی جادویی که اگر به آن گوش بدهید می تو
ای دلا دل بزومه شه دل ره نارمه لیلا خانم
ای عمارت دکشیمها منزل ره نارمه لیلادخانم
عمارت دکشیما چوی خلیلی لیلا خانم
همه در وطن و من در غریبی لیلا خانم 
 
ای عزیزم ناله نکن ناله نکن لیلا خانم
منه بسوته دل ره پاره نکن لیلا خانم
منه بسوته دل گلاب شیشه لیلا خانم
گلاب شیشه ره ته ضایع نکن لیلا خانم
 
هی های برو های نشو بهار بلبل لیلا خانم
ته وسه خونما منزل به منزل لیلا خانم
سوزش ادرار نشانه ی درد ، ناراحتی و سوزش در هنگام ادرار کردن است. این مشکل بیشتر از مردان، در زنان رایج است. در مردان نیز بیشتر در مردان مسن نسبت به جوان ترها دیده می شود.
سوزش ادرار یا دیزوری یکی از مشکلات رایج به خصوص در بین خانم هاست. در موارد ساده این مشکل بعد از چند روز خود به خود از بین می رود و مشکل حل می شود؛ اما اگر فرد دچار عوامل خطرسازی مانند دیابت، رفلاکس ادرار به سمت کلیه ها، بارداری و سنگ باشد باید حتما به پزشک مراجعه کند چون امکان دا
چرا مردان متأهل دوست دختر دارند ؟ ممکن است در اطراف خود مردانی را دیده‌باشید که با وجود همسر خود، با زنان دیگری نیز در ارتباطات عاطفی و جنسی هستند. خیانت یکی از معضلات زندگی مشترک و ویران‌کننده‌ی بنیان خانواده به حساب می‌آید که در مردان بیشتر از زنان اتفاق می‌افتد. عدم برقراری روابط مؤثر میان زن و شوهر اصلی‌ترین عامل بروز خیانت است. در صورتی که می‌توان با چند جلسه مشاوره قبل از ازدواج عدم تفاهمات را شناسایی کرد و یا از بروز اختلافات در
با سلام
همان طور که مستحضر هستید در طبیعت نرها دارای یک نوع تقسیم بندی بر اساس قدرت در اکوسیستم هستند، در این پست قصد دارم به سلسله مراتب مردان در جوامع بشری با توجه به تیپ شخصیتی شون در مکتب یونگ بپردازم. 
مردان آلفا (alpha male):
بالاترین مردان در هرم قدرت، مردان آلفا هستند. جاه طلب، شهرت گرا که علاقه دارند رئیس یا رهبر گروه های انسانی باشند، اصولا در رده های بالای جامعه با درآمد و شغل های سطح بالا هستند پس طبیعتا جذاب و قدرت بالایی در تامین نیاز
خودارضایی زنان تفاوت‌هایی با خودارضایی در مردان دارد. اکثر خانم‌ها یک بار خودارضایی را در زندگی خود تجربه کرده‌اند. این عمل صرفا در خانم‌های مجرد دیده نمی‌شود بلکه بسیاری از خانم‌های متاهل نیز دست به خودارضایی می‌زنند. از مهم‌ترین دلایل خودارضایی خانم‌های متاهل عدم ارضای جنسی در رابطه زناشویی است. از جمله دلایل دیگر آن در سن کم ممکن است تجاوز در کودکی باشد. برخی از زنان نیز برای فرار از تنش و فشارهای عصبی خودارضایی می‌کنند. اگر به خو
 
 
چطور گرم مزاجی مردان را تشخیص بدهیم؟ آیا از ظاهر مردان می شود به مزاج جنسی آنها پی برد؟آیا خواستگار شما گرم مزاج است؟
مشخصه های ظاهری مردان گرم مزاج:
مردان گرم مزاج معمولا پوست تیره تری دارند ( سبزه یا گندمی هستند).
انگشت چهارم آنها از انگشت سبابه ( اشاره) بزرگتر است.
موهای بدن مردهای گرم مزاج بیشتر است، چرا که تستسترون بیشتری دارند.
مردهای گرم مزاج بیشتر
ادامه مطلب
عرض سلام و ادب حضور شما دوستان عزیزم ... 
یه سوال داشتم از حضورتون اگه با راهنمایی هاتون کمکم کنید واقعا ممنون میشم.
اگه توی خانواده تون یکی از محارم تون چند تا رفتار ناشایست انجام بده، چند بار بهش تذکر میدید، اگه گوش نداد سعی میکنید شما باهاش کنار بیایید و مدارا کنید، مثل با سر و صدا غذا خوردن، یا نشستن دست کثیف و ... .
اما مسئله ای که با مدارا حل نمیشه چی، مثل نگاه به نامحرم،  و شوخی با نامحرم، با اینکه من شخصا در مقامی نیستم که بهشون تذکر بدم، 
سلام علیکم ...
سوال از خدمت دختر خانم ها داشتم ...
از چه پسرانی بدشون میاد؟، از کدوم رفتار پسران بدشون میاد؟، و بیشتر رو کدوم کارهای پسران حساسن؟، کلا بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب شون رو خورد میکنه چیه ؟
پیشاپیش سپاسگزارم
مرتبط:

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟
پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟
تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران
فراز و نشیب های بع
من یه پسر دانشجوی بیست و سه ساله  هستم. مشکلی که دارم اینه که متاسفانه چهره بچه گونه ای دارم (دقیقا یه چیزی شبیه  فرودو بگینز توی فیلم ارباب حلقه ها)، قبلا فکر نمی کردم مشکلی باشه اما وقتی دو بار که از طرف خانم ها رد شدم و روم لقب گذاشتند متوجه شدم که مشکله. 
زیاد بقیه بهم گفتند که چهره زیبایی دارم (اما این زیبایی بیشتر پسرونه ست تا مردونه) پس مشکل زیبایی چهره م نیست بیشتر فرم صورتمه که زیادی مظلوم و کودکانه ست، چون هر دو باری که رد شدم به خاطر هم
_زنان در محیط کار جدی گرفته نمی‌شوندتحقیقات نشان داده که در محیط کار آقایان از خانم‌ها جدی‌تر و با ارزش‌تر به حساب می‌آیند. به عنوان مثال اگر یک حرف را هم یک آقا و هم یک خانم بزند، حرف آن آقا بیشتر به چشم خواهد آمد و مورد قبول واقع خواهد شد. اگر به شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف نگاه کرده باشید، می‌بینید که معمولا آقایان به عنوان مدیر انتخاب می‌شوند.
یکی از معلمان زن از تجربیات اش نوشته: «من نمی‌توانم در کلاس درسی که با آقایان یا پسران دارم،
آموزش ارگاسم در زنان

ارگاسم در زنان
معمای سربسته در مورد مسائل جنسی خانم ها ارگاسم و انزال آنان است یک واکنش جنسی طبیعی و لذت بخش که تجربه نکردن آن در حین عمل جنسی میتواند باعث بروز مشکلات فراوانی در زندگی زناشوئی گردد
یکی از دلایلی که از آن بعنوان معمای سربسته یاد میشود پیچیده بودن ارگاسم خانم ها در قیاس با آقایان است ، عوامل زیادی بر فرآیند ارگاسم خانم ها موثر است که سعی میشود در این مطلب به آن پرداخته شود
مسئولیت مردان در فرآیند رابطه
مقصود ما از این نوشته این است که چطور می توان عفت مردان را اندازه گیری کرد، به عبارت دیگر مقیاس اندازه‌گیری عفت و پاک‌دامنی مردان چیست؟ حضرت امام علی علیه‌السلام درباره مقیاس اندازه‌گیری عفت و پاک‌دامنی مردان می‌فرمایند: «عِفَّتُهُ (الرَّجُل) عَلی قدرِ غَیرَتِهِ؛ پاک‌دامنی مرد به اندازه غیرت اوست.»[1] آری هر چه غیرت بیشتر […]
نوشته مقیاس اندازه‌گیری عفت و پاک‌دامنی مردان اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
 
تحریک جنسی موثر مردان در رابطه جنسی
 
رابطه جنسی از مهم ترین فاکتورهای یک زندگی موفق است و از اهمیت ویژه ای در ازدواج برخوردار است . رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با این حال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند و از نقش موثر رابطه جنسیدر روابطشان بی خبرند . رابطه جنسی برای زن و مردان از اهمیت زیادی برخوردار است اما برای مردان یکی از مهم ترین فاکتورهای در ازدواج است . یک زن باید بتواند نیازهای مرد را در رابطه جنسی تا
سوزش ادرار یا دیزوری خود یک بیماری نیست اما می تواند نشانه ی بیماری های دیگر باشد، شایع ترین علت این ناراحتی در خام ها عفونت باکتری های مجاری ادراری است و در آقایان اورتریت و شرایط خاص پروستات است.
سوزش ادرار نشانه ی درد ، ناراحتی و سوزش در هنگام ادرار کردن است. این مشکل بیشتر از مردان، در زنان رایج است. در مردان نیز بیشتر در مردان مسن نسبت به جوان ترها دیده می شود.
سوزش ادرار یا دیزوری یکی از مشکلات رایج به خصوص در بین خانم هاست. در موارد ساده
بچه هام اگه دختر شدند، مادرشون اسمشو انتخاب میکنه، اما اگر پسر شد اسمش علیه.بچه بعدیم هم اگه پسر بود، باز هم علی، هزار تا پسر هم بیارم اسم همه شون علیه. اصن میخوام اسم زندگیمو بزارم علی. فقط علی، فقط علی.شمع شب های دژم ماه غریبستان علی، جان عالم به فدای تو علی*
یکی از دغدغه های مردان با بالا رفتن سن مشکلات پروستات در آنهاست. مشکلات پروستات به دلایل مختلفی در مردان رخ می دهد. امروز می خواهیم در نیک صالحی ارتباط بین استرس و سرطان پروستات در مردان را بررسی کنیم. شما هم اگر میخواهید درباره این بیماری اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه باشید

ادامه مطلب
سلام به همه برتری ها
میخواستم از دوستانی که وقتی بچه بودن مادرشون شاغل بوده چند تا سوال بپرسم. خیلی ممنون میشم که به سوالاتم پاسخ بدین:
1. شغل مادرتون چی بود و ساعت کاریش چقدر بود و برنامه شون برای انجام کارهای خونه چگونه بود؟
2. اینکه دلیل مادر شما برای سرکار رفتن چی بود؟، مثلا مسائل مالی خانواده یا استقلال خودشون یا پرشدن وقت و سرگرمی.
3. آیا در دوران کودکی احساس خلاء عاطفی یا کمبودی که ناشی از شاغل بودن مادر باشه به طوری آرزو میکردین کاش مادر
در کنار زیبایی پوست و صورت، اندام و موارد دیگر، نکات بسیار مهمی وجود دارند تا یک فرد به صورت جذاب به نظر برسد. در این مطلب 8 تا از مهم ترین راههای جذاب بودن را معرفی می کنیم.
۱- صدا
زنان به طور کلی جذب مردانی می شوند که صدایی عمیق تر و پایین تری داشته باشند. در نظر زنان چنین صدایی مردانه تر و جذاب تر است. با توجه به روانشناسی امروز برای مردان دقیقا برعکس است. آن ها زنان با صدای بلند تر را جوان تر، لطیف تر و حتی لاغر تر فرض می کنند. برای مردان، معمولا
من یه پسر ۲۴ ساله هستم. هدفم از این سوال اینه که بیشتر با روحیات خانم ها آشنا بشم. آیا خانم ها از اینکه شوهرشون به اجبار کنارشون زندگی کنه راضی هستن؟، آیا فقط بودن مرد کنارشون براشون کافیه حتی اگه اون مرد ازشون متنفر باشه؟، خب این زندگی چه ارزشی داره؟
من یه برادر دارم که ده سال ازم بزرگتره و ۶ سال پیش عروسی کرد با مهریه ۷۰۰ سکه. اما الان دو ساله که هر وقت تنها میاد خونه ما مدام داره به زنش فحش میده و به پدر و مادرم میگه که چقدر از زنش متنفره. اما ب
کسی نمی تواند قدرت نفوذ اینستاگرام را نادیده بگیرد. آمار ها نشان دهنده استفاده بیش از یک میلیارد نفر از اینستاگرام هستند. این شبکه اجتماعی که جایی برای اشتراک گذاری تصاویر است، مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته و افرادی نیز از این طریق کسب درآمد می کنند.
موسسه تحقیقاتی statista بازه سنی افراد حاضر در اینستاگرام را مورد بررسی قرار داده و این تحقیقات نتایج جالبی به همراه داشته است.
در این گزارش آمده است که، زنان و مردان در بازه سنی 25 تا 34 سال بیشتری
 امام رضا علیه السلام  فرمود تواضع اینستکه  بمردم دهی آنچه را میخواهی  بتو دهند  با آنها چنان  رفتار کنی که میخواهی بما تو رفتار کنند      در حدیثدیگر گوید بحصرت حد تواصع  که چون بنده  آنرا متواضع  است چیست فرمود تواصع را درجایی برخی از آنها اینستکه انسان  قدر خود را بشناسد  وبا دلی سالم خودرا جایگاه خویش  نشاند  ودوست نداشته که بسوی کسی رود مگر جنانچه   بسویش  آیند با مردم چنانند او رفتار کنند  رفتار کند  اگر بدی ببیند  آنرا بانیکی بگو 
دوره آموزشی رمز و راز جذابیت
در دوره راه های جذب مردان به پرسش های زیر پاسخ داده می‌شود :
چگونه بیشترین استفاده را از قدرت زنانه مان ببریم.
مردان عاشق چه زنانی میشوند و از چه زنانی فرار می‌کنند.
اشتباهات بزرگ زنان در رابطه با مردان چیست و چه باید کرد.
در یک رابطه چه چیزی در ذهن زن میگذرد و چه در ذهن مرد می‌گذرد.
در دیدگاه مردان چه زنی خوب ولی بی ارزش است و چه زنی جذاب و با ارزش است.
چرا زنان به خاطر همسرانشان خود و ارزش هایشان را زیر پا میگذارند
چند روز پیش مادرم بهم گفت یکی از لباس هاتو بدیم خیاط برات درست کنه.منم قبول کردم چند باری رفتم لباس رو پوشیدم و خانم خیاط لباسو برام درست کرد.آخرین باری که رفته بودم اونجا موقع برگشتنی یه خانمی مادرم رو صدا زد(فروشنده ی مغازه ی نزدیک خونه ی خانم خیاط بود)
من رفتم تو ماشین نشستم.بعدا مادرم گفت خانم فروشنده گفته یکی از دوستام برای پسرش دنبال یه دختر برای ازدواج می گرده می شه شماره تلفنتون رو بدین برای دخترتون خدمت برسن؟
بعد از چند روز بالاخره ام
7 ویژگی شما که مردان دوست دارندفکر می کنید آقایان فقط سینه های بزرگ و کمر را دوست دارند؟ شما اشتباه می کنید برخی حرکات یا مواردی که شما می گویید باعث می شود مردان عصبانی شوند. آیا علاقه شما را جلب کردم؟ در زیر مشاهده کنید تا این همه سخت تر کار کنند و مقاومت ناپذیر شوند.Ου آنها آنها خنده و لبخند بزرگ شما را دوست دارند ، به خصوص وقتی که آنها احساساتی را به شما نسبت می دهند. بگذارید کیم کارداشیان هر کاری که می خواهد انجام دهد! چند چین و چروک بالاتر
سوال: چرا آقایان موقع غذا خوردن حرف نمیزنند ولی خانم ها حرف میزنند ؟
- جواب مرد: چون مردها مودب تر هستند
- جواب زن : چون مردها کم هوش هستند و در آن واحد نمیتوانند دو کار رو باهم انجام بدهند
سوال: چرا خانم ها  دو برابر مردها حرف میزنند؟
جواب مرد: چون کم حرفی نشانه خرد است
جواب زن: چون زنها باید هر چیزی را دوبار تکرار کنند تا مردها متوجه شوند
سوال: چرا خدا ابتدا مرد را آفرید بعد زن را ؟
جواب مرد: چون مرد بهتر از زن است
جواب زن: چون اول خدا میخواست تمرین
ماساژ در منزلماساژ آقایان - ماساژ بانوانماسور خانم - ماساژور خانمانجام کلیه خدمات ماساژ در شمال و غرب تهران
✅ خدمات ماساژ توسط ماساژور خانم در تهران✅ ماساژور خانم در منزل - ماساژور خانم در محل کار✅ ماسور خانم در شمال تهران - ماسور خانم در غرب تهران✅ ارائه کلیه خدمات ماساژ در منزل و محل کار شما فقط با یک تماس✅ ارائه دهنده تمام سبک های ماساژ توسط ماساژور های خانم با تجربه✅ ماساژ ریلکسی ✅ ماساژ فول ریلکسی ✅ ماساژ سوئدی ✅ ماساژ تایلندی ✅ ما
بسم الله الرحمن الرحیمدر اسلام عمل زشت و خارج از عرف جنسی دو زن را صد تازیانه مجازات در نظر گرفته اند، اما برای مردان را در حکم کفر و مجازات را مرگ در نظر گرفته اند.این نشان می دهد عمل همجنسگرایی مردانه تا چه میزان شدید تر و زشت تر است نزد اسلام.اما همجنسگرایی مردانه به شدت تقبیح کرده اند و آن را از زنای محصنه هم بدتر دانسته اند و این است نظر اسلام.اما همجنسگرایی مردانه بخش های بسیار زیادی اش را در انحرافات همان را عینا در همجنسگرایی زنانه گفت
چاق شدن صورت 
یکی از شایع ترین مشکلاتی که مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبرو می شوند لاغر شدن صورت است و همواره هر فردی که صورت لاغری دارد سعی می کند که آن را درمانکند.
در ادامه این مطلب روش های خانگی و طبیعی بی نظیری را برای چاق شدن صورت در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
چاقی صورت آرزو بیشتر خانم ها و مردان جوان است و همواره کسانی که دارای صورت های لاغری هستند به دنبال روش هایی برای چاق شدن صورت خود می باشند. در اینبخش روش های آسان و طبیعی
علت وجود درد هنگام رابطه جنسی در خانم ها
بخش زناشویی - بعضی از خانم ها از درد داشتن هنگام داشتن رابطه جنسی شکایت دارند.در اینجا می خواهیم درباره علت و راه های پیشگیری از درد هنگان رابطه جنسی برای خانم ها با شما صحبت کنیم
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
1 - عموما به مردان در فرهنگ تک همسری بیشتر خوش می گذرد نسبت به فرهنگ چند همسری
هزنیه به دست آوردن زن ، چه متعهدانه و چه بدون تعهد ، در هنگامه وفور زنان بی شوهر ، کمتر است و متاسفانه در فرهنگ کنونی اینچنین است ، ولی چنانچه وضعیت به نوعی پیش رود که آمار زنان آزاد پایین باشد ، مردان ، بیشتر مجبور به تمکین و تعهد نسبت به زنان می شوند و عموما کمتر به ایشان خوش خواهد گذشت .
درست برعکس آنچه تبلیغ دروغین می شود که فرهنگ چند همسری برای مردان بهتر است و توه
من ازون آدمایی ام ک همه چیزو با پدر و مادرم هماهنگ میکنم.شاید فک کنید از مدل بچه های وابسته ام ک بدون مادرش  نمیتونه آب بخوره، نه اصلن، برعکس روش بابام برا تربیت ما این بوده که: خودت برو جلو یاد بگیر. این شده ک علی رغم ترسو بودن ذاتیم به اندازه ی هم سن و سالام مستقل هستم.
داشتم میگفتم من همه چیزو از کوچیک یا بزرگ یا ب مادرم میکم یا به پدرم یا ب میم و چیز پنهونی ندارم. آدمی ام ک حتی اگر دروغ گوی قهاری باشم به پدر و مادرم نمیتونم دروغ بگم اما الان ک ر
اگر می خواهید زندگی زناشویی خوبی داشته باشید مطمئن شوید که همسرتان به خوبی بخوابد و استراحت کند!
 
اگر همسر شما شب قبل به خوبی نخوابیده باشد احتمال بروز بحث و درگیری بین شماو همسرتان، فردای آن روز بیشتر از همیشه است.این مسئله در تحقیقات دانشگاه "پیتزبورگ" مشخص شده اند.
البته باید گفت این نتیجه در مورد زنان صدق می کند و نه مردان!
 
مردان در برابر کم خوابی و بی خوابی قدرت و تحمل بیشتری دارند. اما زنان بعد از یک شب بی خوابی و کم خوابی دچار خستگی شد
جادوی کلمات بر کسی پوشیده نیست، مرد و زن دوست دارند حرف های زیبا از یارشان بشنوند. تاثیر این جملات بر افزایش کیفیت رابطه جنسی هم بسیار مشهود میباشد. در ادامه این مقاله به بررسی جملاتی که مردان را تحریک می کنند میپردازیم. همراه ما باشید.
بررسی جملاتی که مردان را تحریک می کنند
من عاشق بوسه های آتشین تو هستم
مردان عاشق این اند که بدانند بوسه هایشان آتشین و غیرقابل مقاومت هستند. هنگامی که شما بوسه های او را تحسین می کنید یعنی دقیقا چیزی که شما را
سلام
من چند دفعه اینجا دیدم که صحبت های عجیبی از این شده که قد ایرانی ها کوتاه شده، یا بعضی وقت ها حتی خانم ها گفتند که آقایون قدشون کوتاه تر شده و یادمه حتی یه پست مفصل هم درباره این موضوع بودش که توش می گفتند قدمون کوتاه تر شده، ولی سوال من اینه که آیا قبل از اینکه ادعایی بکنید اصلا تحقیقی هم درباره ش می کنید؟، اخیرا یه پژوهش بسیار بزرگ توی دانشگاه لندن که از 200 تا کشور و مقایسه قدشون با گذشته شون شده و نکته اصلی هم اینه که؛
" مردان ایرانی بین س
چون مردان عموما از نظر مالی در جایگاه امنی قرار دارند. اگرچه آنها اغلب از هزینه طلاق و چگونگی فقیر شدن آنها نگران هستند، واقعیت این است که آنها غالباً در موقعیت اقتصادی مطلوب تری نسبت به همسران خود دارند. آنها استقلال مالی کافی برای ترک دارند. علاوه بر این، مردان هنگامی که شریک زندگی شان بی وفایی میکند ، توهین شخصی عمیقی به عزت نفس خود تجربه می کنند. آنها به عنوان عاشق احساس بی کفایتی می کنند و تصور آنها به چالش کشیده می شود. برای جبران ، آنها
خواسته مردها در روابط جنسی شاید بسیار واضح و آشکار باشد اما اینطور نیست. در یک دنیای ایده آل هم زن و هم مرد باید انتظارات جنسی که از یکدیگر دارند را به همسرانشان بگویند. اما اگر سوالاتی نیز پیش بیاید، نرمال است. خواسته های جنسی مردان چیزی است که در نهایت به رضایت جنسی آنها منجر می شود. خب در این مطلب سایت ویکی روان به بررسی علایق مردان در سکس و اینکه مردان از چه زنانی و با چه ویژگی لذت می برند از دید روانشناسی می پردازیم.
پیش از شروع بد نیس
جراحی بینی مردان
یکی از جراحی های زیبایی که در بین عموم
افراد شیوع زیادی پیدا کرده است جراحی زیبایی بینی می باشد که تحقیقات
انجام شده، امروزه انجام جراحی زیبایی بینی مردان نسبت به گذشته شیوع بیشتری پیدا کرده است . اما مهمترین ویژگی جراحی بینی مردان
حفظ فرم بینی متناسب با چهره مردانه افراد است . طبق مطالعات انجام شده
مبنی بر آناتومی بدن مردان، بینی های مردان حدودا ده درصد از بینی های زنان
بزرگ تر است .

ادامه مطلب
تصمیم گیری در موقع خیانت همسر
از طرفی چون مردان عموما از نظر مالی در جایگاه امنی قرار دارند. اگرچه آنها اغلب از هزینه طلاق و چگونگی فقیر شدن آنها نگران هستند، واقعیت این است که آنها غالباً در موقعیت اقتصادی مطلوب تری نسبت به همسران خود دارند. آنها استقلال مالی کافی برای ترک دارند. علاوه بر این، مردان هنگامی که شریک زندگی شان بی وفایی میکند ، توهین شخصی عمیقی به عزت نفس خود تجربه می کنند. آنها به عنوان عاشق احساس بی کفایتی می کنند و تصور آنها ب
 
دقّت کردید تو ایران همه یک طوری رفتار می کنند که سرشان کلاه رفته و چون این احساس را دارند پس فکر می کنند حق دارند و باید سر دیگران کلاه بگذارند !!
اصلا طرف یک طوری رفتار می کند که طلبکار هست و تاوان همه اتفّاقات زندگیش را می خواهد از شما بگیرد !!
سلام‌من ۲۹ ساله هستم. به مدت یک ساله با آقایی همسن خودم برای اشنایی درارتباطیم از این رابطه خواهر من و مادر ایشون در جریان هستند. تمام اخلاق این اقا مورد تایید من هست و ایشون هم میگن اخلاقیات من مورد تاییدشون هست. رابطه مون نسبتا صمیمی هست. بهم دیگه علاقه داریم و به محض حل شدن قضیه سربازی ایشون خانواده شون اقدام میکنند برای خواستگاری و ازدواج‌ این نظر خودمون بوده که بعد سربازی بخوایم رابطه رسمی بشه. الان موضوعی که به شدت ذهن منو مشغول کرده و
نظافت منزل توسط خانم جوان
 چرا نظافت منزل توسط خانم جوان ؟
نظافت منزل توسط خانم جوان  خواهان بسیاری دارد زیرا اکثر کسانی که در نظافت منزل خود وسواس دارند تقاضای کارگر خانم جهت  نظافت منزل می‌کنند چون نظافتچی خانم نسبت به نظافتچی آقا به جزئیات و ریزه کاری‌های نظافت خیلی بیشتر توجه می کند. شما هم به دنبال نظافت منزل توسط خانم جوان هستید؟
 
ما در مجموعه خدمت از ما با داشتن تیمی حرفه‌ای از نظافتچی خانم جوان برای انجام نظافت منزل توسط خانم در
این تحقیق در مورد افراد شکاک و نحوه برخورد با افراد شکاک در 40 صفحه می باشد... 
 
فهرست مطالب این تحقیق:
لطفا قبل از خرید به فهرست مطالب توجه فرمایید.
مقدمه
کنترل گرایی
شما در برابر شک‌های همسرتان چه واکنشی نشان می‌دهید؟
ریشه شک‌های همسرتان را پیدا کنید
مقابله به مثل نکنید
به سوالات همسرتان در آرامش پاسخ بدهید
همسرتان را با خود همراه کنید
برای همسرتان در دسترس باشید
به همسرتان ابراز علاقه کنید
نشانه‌‌های رفتاری
خود را گول نزنیم
هنگام درخو
مواد غذایی مقوی برای تقویت قوه ی جنسی
 ۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسی مردان  بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی مردان + جزییات  تقویت قوای جنسی  افزایش قوای جنسی با این 9 ماده غذایی  ۴۰ غذایی که باعث تقویت کمر و قوای جنسی مردان می شود !  ۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسی مردان  مواد غذایی مفید برای تقویت قوای جنسی مردان  تغذیه افزایش میل جنسی، کدام برای خانم کدام برای آقا؟  تقویت قوای جنسی مردان با 5 ماده غذایی  چه ماده غذایی
 
امروز پاسم را تحویل گرفتم و خلاص. پاس خواهرم را هم برده بودم برای تمدید، تاریخ را اشتباه خوانده بود و ۹ روز دیرکرد داشت، باید جریمه می‌شد. رفتم دفتر معاون و همان‌طور که مسئول نوبت‌دهی گفته بود تقاضای "بخشایش" کردم! ظاهرا اصطلاح مصطلحی است. بخشایش کرد و فرستاد رفتم نوبت‌دهی. یک صف طولانی جلویم بود، تعداد زیادی مرد و یکی دو تا زن. فاصله را رعایت کرده بودند، ولی همه در یک صف بودند. آخر صف ایستادم. بعد از ایستادن من، چهار پنج تا خانم دیگر هم
سلام
گاهی پیش میاد که یه پسر کلا نسبت به یه دختر بی تفاوت میشه و اصطلاحا نسبت به اون دختر سرد میشه، اما گاهی این سر شدن ها یه ترفند هست برای این که دختر رو به سمت خودش جذب کنه، بنابراین به صورت مصنوعی به دختر کم محلی میکنه و انتظار داره دختر منت بکشه .
از کجا میشه متوجه شده که پسر واقعا سرد شده یا از روی قصد سرد رفتار میکنه؟ 
ممنون. آقایون اگه تجربه ای دارن بگن. همین طور دخترها که بعضی وقت ها تجربه های خوبی دارن.
مرتبط:

تفاوت های دل کندن واقعی با ک
راههای صحیح تحریک جنسی مردان در رابطه جنسی
رابطه جنسی نقش ویژه ای در ازدواج دارد و از فاکتورهای مهم فاکتورهای زندگی موفق به شمار می رود. اهمیت رابطه جنسی در ازدواج برای زن و مرد بر کسی پوشیده نیست اما رابطه جنسی برای مردان اهمیت ویژه تری دارد و از مهم ترین معیارهای ازدواج به شمار می رود بنابراین لازم است زنان توانایی تحریک جنسی مردان برای رابطه جنسی به دست آوورند و بتوانند نیازهای جنسیشان را تامین کنند. در این بخش از سلامت جنسی نمناک شما را
داشتم به پادکستی درباره ایجیسم گوش میدادم.
خانمی با سن 63 سال صحبت می کرد که وقتی وارد اتوبوس میشود از رفتار حاضرین که با او مثل یک فرد ناتوان رفتار میکنند ناراحت است. یا اینکه اگر بخواهد لباس های رنگی بپوشد یا در مهمانی ها شرکت کند به خاطر سن و سالش به او می گویند نباید برخی از کارها را انجام دهد چون دور از ادب است!
تبعیض قرار دادن بین آدم ها به واسطه سن اتفاقی است که در فرهنگ جهان سوم ما به وفور دیده میشود.
در بخش دیگری از پادکست یک خانم 21 ساله ت
راه های جذب مردان و پسران مغرور چیست؟ اگر به دنبال جلب توجه و علاقه مردی هستید که بسیار مغرور است باید در مورد مردان شناخت بیشتری به دست بیاورید و در برخورد و ارتباطات خود برخی اصول را رعایت کنید. برقراری ارتباط عاطفی با مردان مغرور دشوار است در نتیجه باید با آگاهی بیشتری عمل کنید تا دچار احساس شکست نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه های جذب مردان و پسران مغرور تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. برای مطالعه مقاله ما با عنوان شکست عشقی 
دلایل کاهش میل جنسی مردان چاقی :چاقی در مردان باعث می شود که ترشح هورمون جنسی یعنی تستوسترون کاهش پیدا کند و در نتیجه میل مرد به رابطه جنسی کم شود . هم چنین چاقی با فشار خون بالا و سخت شدن شریان ها همراه است که این باعث می شود جریان خون در آلت تناسلی مردانه کاهش یافته و نعوظ را مختل شود . 
ادامه مطلب
پس از مرگ داماد خانم خواب دیده بودند خانم به درب خانه ی محقر دختر کوچک و دامادش آمده است و میخواهد وارد شود به داماد خانم "آقا" می گفتند. یکی از اهالی خانه از او پرسید  خانم چرا تنها آمده ای؟ "آقا" کجاست ؟ گفت ایشان وادی السلام نجف است. 
خودارضایی در مردان متاهل علت و درمان
خود ارضایی چه در بین افراد مجرد و یا متاهل فرق نمی کند عوارض خود را دارد اما در مردان متاهل عوارض بیشتری دارد عوارض روحی و جسمی و تاثیر بدی در زندگی این افراد می گذارد
به ادامه بروید
ادامه مطلب
آیا پوشیدن کلاه بیس بال باعث طاسی می شود؟ نه!
شانه زدن، کشیدن انگشتان لابه لای موها، بازی کردن با آن ها، پیچاندن و یا فرم دادن به آن ها باعث ریزش موها نمی شوند. با این حال با موهای خود خشن رفتار نکنید تا از شکستگی مو جلوگیری شود.
آیا با ترک سیگار، موهای خود را نجات خواهید داد؟
مطالعات متعدد حاکی از آن است که  بین سیگار کشیدن و سرعت وخیم شدن کچلی مردانه ارتباط وجود دارد. بنابراین اگر برای ترک سیگار دنبال انگیزهء دیگری می گردید جلوگیری از ریزش م
به نام خدا
یکی از مسائلی که خیلی در خانواده برتر و جامعه برای همه مخصوصا خانم ها مطرحه، نحوه تحریک پذیری جنسی و دیدگاه آقایون به مسائل جنسیه. 
درگیر شدن حواس پنجگانه در نوع تحریک پذیری با توجه به تحقیقاتی که انجام شده در آقایون و خانم ها متفاوته، آقایون با حس بصری شون تا ۷۰ درصد تحریک میشن و سایر حواس تاثیر کمتری داره ولی در خانم ها هر کدوم از حواس پنجگانه مثل لامسه، شنیداری، بویایی، بینایی و لامسه سهمی تقریبا برابر در این تحریک پذیری دارند.
خدایا پنج شنبه ها را از من نگیر.خانم کاف را از من نگیر.این کتابِ هر روز تازه تر از دیروز را از من نگیر.که اگر به محال بگیری،دنیا که سهل است،خود مرا از من گرفته ای.
+اگر هر کس یا خودش یک خانم کاف بود یا یک خانم کاف داشت او هزاران سال پیش بازگشته بود.شک ندارم!
دانلود کتاب صوتی شوهر آهو خانم
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
داستان صوتی شوهر آهو خانم - پایگاه دانلود رایگان کتاب | ...www.takbook.com › book › داستان-صوتی-شوهر-آهو-خانم۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - دانلود کتاب صوتی شوهر آهو خانم. admin; دانلود ... شوهر آهو خانم اثری زیبا و تاثیرگذار از علی‌محمد افغانی است. این کتاب بین ... زبان کتاب : فارسی.
دانلود کتاب صوتی شوهر آهو خانم - پایگاه دانلود رایگان کتابwww.takbook.com › 223865-audio-ebook › دانلود-کت...۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - دانلود کتاب صوتی ش
وکیل خانم تهران شاید برایتان سوال باشد که چرا بسیاری از افراد در گوگل واژه وکیل خانم تهران را جستجو می کنند؟ می خواهیم با بررسی این موضوع به پاسخ آن دست پیدا کنیم.
بسیاری از خانم ها جهت حل مشکل حقوقی خود حالا چه پرونده خانواده باشد ، چه پرونده حقوقی و چه پرونده ملکی صلاح و راحتی را در ان می بینند که جهت مشاوره حقوقی و یا ارجاع پرونده حقوقی خود به یک وکیل خانم مراجعه کنند. وکیل خانم چه مزیت هایی دارد که موکلین بیشتر خواستار مراجعه به وکیل خانم م
درمان شایع ترین اختلال مردانه
 
 
 

درمان شایع ترین اختلال مردانهدر مقاله ی قبل با عنوان « شایع ترین اختلال مردانه »، راجع به مشکلات انزال زودرس در مردان صحبت کردیم.و در این مقاله راه هایی را در جهت رفع این مشکل بیان می کنیم.رفتار جنسی انسان گوناگون است و تحت تاثیر متقابل عوامل پیچیده است. مثلا تحت تاثیر روابط مشخص با دیگران، موقعیتهای زندگی و فرهنگی است که شخص در آن زندگی می کند سایر عوامل شخصیتی یا ساختار زیست شناختی و احساس کلی شخص از خود
شناخت مردان عاشق کار سختی نیست برعکس بسیاری از افراد که بر این باورند عشق را نمیتوان به راحتی تشخیص داد .اما ما در این متن با این نکته هایی که بیان میکنیم شما به راحتی و بدون درد سر میتوانید قبل از ازدواج متوجه این موضوع شوید که مردی که برای ازدواج انتخاب کرده اید ایا عاشق شما است یا خیر .
نکته های شناخت مردان عاشق
 
۱٫یکی از مواردی که گویای عشق درون مردان است این است که یک مردی بتواند در لحظه ای که روی شما تمرکز میکنید و به شما محبت میکند در ابر
راههای خلاص شدن از شر نوک سینه های بزرگ
 
 

نوک سینه های بزرگ در مردان نسبتاً شایع است
ممکن است نوک سینه بعضی از خانم ها و آقایان بزرگ باشد که باعث تضعیف اعتماد به نفس می شود. نوک پستان به دلایل مختلفی می تواند بزرگ شود که در ادامه مطلب روش های کوچک کردن نوک سینه را می خوانید.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پرسش مهر رئیس جمهور