نتایج جستجو برای عبارت :

آنفلوانزا

آنفلوانزا را با طب سنتی نابود کنید
ما اکنون در فصلی قرار داریم که بیماری آنفلوانزا بیشتر دیده می شود.درمان های مختلفی برای این بیماری وجود دارد.مجله زیبا در این مطلب شما را با روش درمان آنفلوانزا با طب سنتی آشنا می کند
به ادامه بروید
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل  : تحقیقات جدید روابط محتملی را بین واکسن آنفلوانزا و سقط جنین و در نتیجه تاثیر واکسن آنفلوانزا در بارداری برقرار کرده است. هرچند خود آنفلوانزا می‌تواند برای جنین‌های متولد نشده نیز خطرناک باشد. نتایج تحقیق جدیدی که این هفته در ژورنال واکسن منتشر شد، برای اولین‌بار ارتباط های ممکن را بیان کرد. اما نویسندگان تحقیق این را هم گفتند که یافته‌های آنها برای برقراری ارتباط معقول بین این دو و تاثیر واک
بیماری آنفلوانزا در اسب 
آنفلوانزا یکی از دلایل شایع بیماری‌های تنفسی ویروسی در اسب‌هاست و در بین اسب‌های حساس بسیار مسری است. ببنابراین، واکسیناسیون برای همه کره اسب‌ها، مادیان‌ها و اسب‌هایی که به دلیل نمایش، مسابقه یا باربری در معرض بیماری قرار دارند توصیه می‌شود. کره اسب‌های جوان متولد شده از مادیان واکسینه شده، بخاطر وجود آنتی‌بادی‌های مادر در 9، 10 و 12 ماهگی واکسینه شوند.
مشاوره و آموزش درمان بیماری آنفلوانزا در اسب 
 
کره‌ها
اکنون شروع فصل آنفلوانزا است و بسیاری در مورد واکسن آنفلوانزا سوال می
پرسند. وقتی مطب کار می کردم تعدادی باورهای غلط در مورد واکسن آنفلوانزا
هم میدیدم. مثلا یکی می آمد و میگفت میخوام از واکسنهایی به بچه ام بزنم که
وقتی میزنن تا یکسال سرماخوردگی نمی گیرد و از این قبیل حرفها.
حقیقت این است که بیماری آنفلوانزا با سرماخوردگی فرق دارد و دو ویروس
کاملا جداگانه هستند و تصور اینکه با تزریق واکسن جلوی سرماخوردگی را میشود
گرفت، تصور اشتباهی است. م
به گزارش سفیر جنوب به نقل از مهر ، عبدالمحمد خواجه‌ئیان اظهار داشت: همه‌ساله با آغاز فصل پاییز بیماری‌های تنفسی نیز در بین مردم شیوع پیدا می‌کند، امسال فعالیت ویروس آنفلوانزا در کشور ما زودتر شروع‌شده و به‌تبع آن پیش‌بینی می‌شود که طول مدت شیوع نیز طولانی‌تر شده و همچنین شدت بیماری‌زایی ویروس بیشتر از سال‌های گذشته باشد.
وی با بیان اینکه این نوع آنفلوانزا بیشتر در فصل سرما شیوع می‌یابد، تصریح کرد: آنفلوانزا ویروسی غیرقابل‌پیش‌بی
به نظر می‌رسد این روزها ویروس بیماری آنفلوانزا به علت تغییرات آنتی‌ژن ویروس، مقداری قوی‌تر و تهاجمی‌تر شده و معدودی از افراد به خصوص گروه‌های پرخطر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
به گزارش ایرنا، ویروس آنفلوانزایی که پاییز امسال در کشور شیوع یافته از دو نوع H1N1 و H3N2 است که اغلب جان‌باختگان ایرانی بر اثر ابتلا به نوع اول آن فوت کردند.
داود یادگاری روز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار علمی ایرنا افزود: هر ساله مرگ و میر بر اث
 
مطالعات علمی به متخصصان این امکان را داده است تا دریابند که چگونه آنفولانزا بر بدن تأثیر می گذارد. بیشتر مردم قبلاً از این وضعیت رنج می بردند و می دانند که خوشایند نیست. در این مقاله خواهید فهمید که علائم شبه آنفلوانزا پدیدار می شود.
آنفلوانزا یک بیماری ویروسی است که همچنین فصلی است . بسیاری از آنها قبلاً از آن رنج برده اند و می دانند که آنفولانزا به دلیل تجربه آنها با آن چه تاثیری در بدن دارد. مکانیسم های خاص بدن در برابر عفونت فعال شده و
آنفلوانزا چیست؟
 
 
آنفلوانزا عبارت است از یک عفونت تنفسی مسری و شایع که در اثر یک ویروس ایجاد می شود مدت زمان شروع علایم از زمان وارد شدن ویروس به بدن 24 تا 48 ساعت است سه نوع اصلی ویروس آنفلوانزا وجود دارد (A،B،C) اما این ویروس ها توانایی جهش به انواع گوناگونی را دارند.
 

 
شیوع ناگهانی انواع مختلف آنفلوانزا تقریبا هر زمستان رخ می دهد و شدت آنها متفاوت است آنفلوانزا هم در مرد و هم در زن در تمام سنین به غیر از دوران شیرخوارگی دیده می شود علایم شا
آنفلوانزا در کودکان
*****
بیماری آنفلوآنزا یک بیماری مسری است و می تواند طی مدت زمان کمی، بسیاری از افراد جامعه را مبتلا کند. در کودکان کم‌سن به دلیل عدم توانایی در بیان کامل حال خود، این بیماری بیشتر تاثیر می گذارد.
علت بیماری آنفلوآنزا، ویروس می باشد که می تواند به راحتی از یک فرد به فرد دیگر سرایت کند. بیماری آنفلوآنزا در میان کودکان بسیار شایع می باشد و معمولا پس از طی دوره خود، بدون هیچ گونه عوارض جدی بهبود می یابد، اما ممکن است این بیماری
11 راه حل برای درمان آنفولانزا و سرما خوردگی در منزل
 
آنفولانزا؛ یک بیماری عفونی خطرناک و شبیه به سرماخوردگی است که البته می‌تواند منجر به مرگ شود! علائم و راهکار های درمانی آنفولانزا چیست؟
علائم آنفولانزا را جدی بگیرید! یک بیماری واگیر دار که باعث عفونت دستگاه تنفسی می‌شود و با علائم شدیدی همراه است. قطعا فصل سرما تشدید کننده این بیماری و انواع مختلف آن است؛ بهتر است اینگونه بگوییم که این روز ها تب آنفولانزا (آنفلوانزا) بسیار داغ است حتی
مقایسه کرونا و آنفولانزا
شیوع کروناویروس جدید در هفته های اخیر شدت گرفته اما هنوز تبدیل به یک اپیدمی نشده است. در قیاس با کرونای جدید، نمونه شناخته شده اپیدمی که در ساسر جهان پخش شده باشد ویروس آنفولانزا است. اما این دو مورد چه تفاوتی با هم دارند و آیا اصلا قابل مقایسه هستند؟ این مقاله را بخوانید تا با تفاوت های کرونا و آنفولانزا بیشتر آشنا شوید.
کرونا ویروس از دریچه آمار و ارقام
گفته می شود ، دانشمندان ده ها سال انواع آنفولانزا و ویروس های
آنفلوانزا چیست؟
آنفلوانزا یک بیماری ویروسی است که اغلب بینی،حلق،نای،و ریه ها را گرفتار کرده و معمولا یک هفته
طول می کشد.همه گیری آنفلوانزا یک رویداد جهانی است که باعث ابتلای بسیااز مردم و افراد بسیاری
را نیز در معرض خطر بیماری و عوارض آن قرار می دهد.
علائم بیماری چیست؟
شروع بیماری به صورت حاد و ناگهانی همراه بوده و با همه یا تعدادی از علائم زیر همراه است:
تب بالای ۳۸ درجه سانتیگراد
بی حالی و بی اشتهایی
درد های عضلانی
احساس سرما و یا لرز واضح
آنفلوانزا چیست؟
آنفلوانزا یک بیماری ویروسی است که اغلب بینی،حلق،نای،و ریه ها را گرفتار کرده و معمولا یک هفته
طول می کشد.همه گیری آنفلوانزا یک رویداد جهانی است که باعث ابتلای بسیااز مردم و افراد بسیاری
را نیز در معرض خطر بیماری و عوارض آن قرار می دهد.
علائم بیماری چیست؟
شروع بیماری به صورت حاد و ناگهانی همراه بوده و با همه یا تعدادی از علائم زیر همراه است:
تب بالای ۳۸ درجه سانتیگراد
بی حالی و بی اشتهایی
درد های عضلانی
احساس سرما و یا لرز واضح
راههای جلوگیری از آنفولانزا
با شروع فصل سرما، بیشتر مردم با استفاده از واکسن آنفولانزا، سعی می کنند از بروز سرما خوردگی و آنفولانزا جلوگیری کنند. امّا زدن واکسن تنها راه ایمن کردن بدن نیست، جدا از درمان شیمیایی آن ، می توان آن را با مواد غذایی نیز درمان کرد.
آنفلوانزا بیماری ویروسی است که دستگاه تنفس فوقانی و تحتانی را درگیر می کند. این بیماری عفونی در فصول سرد شایع تر است که احتمالاً به دلیل سرمادوست بودن ویروس آن است، هرچند برخی بر این با
آثار شگرف یک معجون ساده و خانگیدرباره خواص عسل و لیمو بسیار شنیده ایم اما زنی به نام «کریستال دایوز» بعد از یک سال مصرف این معجون خوشمزه تجربیات جالب خود را بازگو کرده است.
تصویر آثار شگرف یک معجون ساده و خانگی
به گزارش العالم، خانم دایوز که هر روز صبح مقدار مشخصی از محلول آب لیمو و عسل در آب مصرف کرده است می گوید که بعد از یک سال این اتفاقات برای او رخ داده است:
1- با آن که خانم دایوز از جمله کسانی بود که مرتب مریض می شوند اما در طول این یک سال هر
⭕️ وزارت بهداشت: آنفلوآنزا به شدت مسری است/ پرخطرها واکسن بزنند
رییس اداره مراقبت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت:
هیچ متخصصی نمی‌تواند بین یک سرماخوردگی و آنفلوآنزای خفیف تفاوت قائل شود.آنتی‌بیوتیک تاثیری بر آنفلوآنزا ندارد.ویروس آنفولانزا شدیدا مسری است و از راه تنفس انتقال می‌یابد.واکسن آنفولانزا کاملا بی‌ضرر است و حتی خانم‌های باردار نیز می‌توانند آن را تزریق کنند.
معاون درمان وزیر بهداشت: تاکنون ۴ هزار نفر در کشور به علت ابتلا ب
ژل ضد عفونی کننده دست و بدن
 
این ژل دارای فرمولاسیونی بسیار قوی بر پایه الکل 70 درصد است که انواع باکتری و ویروس از قبیل ویروس کرونا و آنفلوانزا را به سرعت و بدون نیاز به آبکشی از بین می‌برد تا از انتقال بیماری‌ها و عفونت‌های باکتریایی و ویروسی جلوگیری شود.
ویژگی های محصول:
ژل ضدعفونی کننده دست ۶۰ میل
شوینده و ضدعفونی کننده دست
آنتی باکتریال و ضد ویروس 
ضد التهاب و ضد ویروس
پیشگیری از آلودگی‌های ویروسی و عفونت های باکتریائی
بدون نیاز ب
گلودرد ویروسى
بدون اغراق صدها ویروس مى‌توانند باعث بروز آنفلوانزا یا سرماخوردگى شوند و این بیمارى‌ها اغلب با گلودرد همراه است. اگر دچار گرفتگى و آبریزش بینی، عطسه، دردهاى عمومى همراه با گلودرد شدید، احتمالاً ویروس‌ها عامل بیمارى هستند به‌ویژه اگر تب بیمار کمتر از ۱۰۱ درجه فارنهایت (۳/۳۸ درجه سانتى‌گراد) باشد. این عفونت‌ها بسیار مسرى هستند و اغلب تعدادى ازا عضاء خانواده یا جامعه این علائم را نشان مى‌دهند. هنگامى که دستگاه ایمنى بدن شر
آمریکا شناسی: آشنایی با توانمندی های آمریکا در زمینه بهداشت و درمان در موضوع آنفولانزا
مرگ خاموش آمریکایی‌ها در سایه آنفلوانزای فصلی
بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در آمریکا (CDC)، از آغاز فصل سرما در آمریکا از دسامبر ۲۰۱۹ تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۰، بیش از ۲۹ میلیون نفر در پنجاه ایالت به آنفلوانزا H۱N۱ مبتلا شده‌اند.
۱۳ میلیون نفر به درمانگاه‌ها مراجعه کرده و از این تعداد ۲۸۰ هزار نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.
۱۶ هزار نفر نیز در
روش های مقابله با کرونا
 
به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  کرونا خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که هفتمین رده جدید آن در شهر ووهان چین پیدا شده و مرکز شروع طغیان آن در اثر حضور یا کار در بازار عمده فروش ماهی و غذا‌های دریایی در ووهان چین بوده است. تب، سرفه، اسهال گوارش علائم شایع ابتلا به کرونا و عفونت ریه (پنومونی)، سندرم تنفسی حاد شدید و نارسایی کلیه علائم شدید ابتلا به ویروس کرونا هستند. سالم
مناسب ترین سبزی ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن
 
 مصرف سبزی‌هایی مانند اسفناج، گوجه‌فرنگی، کلم‌بروکلی و شلغم به علت فراوانی ویتامین C، در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر می‌باشد.
 شلغم خام همراه با عسل یا پخته شده خاصیت آنتی‌بیوتیکی دارد، همچنین استفاده از پیاز خام یا پخته شده و سوزاندن آن تأثیری چشمگیر در رفع عفونت‌های بدن و سرماخوردگی دارد.
سیر به علت داشتن موادی به نام آلیسین و سولفور خاصیت ضد میکروبی دارد؛ استفاده از این گیاه باکتری اس
می دونیم که خیلی ایرادات اساسی داریم در اقتصاد یا سیاست یا هر چی، دوست داریم در کشوری بدون رانت و پارتی بازی زندگی کنیم، و چیزهای دیگه ...
ولی من یه چیز برام سخته، از 400 سال پیش به این طرف، غرب با دریانوردی و تجارت خودش رو رسوند به کشورهای دیگه. پایگاه زد به زیر سلطه در آورد، اقتصاد رو از دست مردم مناطق در آورد و اون ها رو به خودش محتاج کرد.
زیر سایه این ثروت های سرشار، تبدیل شدن به یقه سفیدها و فکرشون راه افتاد و پیشرفت های فکری و علمی کردن و کام
 
بهداشت و نظافت شخصی هر فرد مهم ترین کاری است که در طول روز باید به آن توجه ویژه ای شود. مهم ترین بخش سلامت پاکیزگی دست ها می باشد و انواع صابون و مایع دستشویی که قرار است انتخاب شود.
شستن دست ها با صابون به طور مداوم در لحظات بحرانی در طول روز مانع از گسترش بیماری هایی مانند اسهال و وبا می شود که از طریق مسیرهای مدفوع و خوراکی انتقال می یابد.برای مثال، افراد اگر دست ها را قبل از دست زدن به چشم ها، بینی یا دهانشان شستشو ندهند. ممکن است به علت بیم
عسل ماده شیرین و غلیظی است که توسط زنبوران عسل از شهد گل‌ها جمع‌آوری شده و تغییر شکل می‌یابد و سپس در داخل سلول‌های مومی کندو ذخیره می‌شود. در ادامه به خواص درمانی عسل های مختلف میپردازیم.
خواص درمانی عسل بهار نارنج
مقوی قلب، ضد بی‌خوابی، تقویت اعصاب و آرام‌بخش.
عسل آویشن
خواص دارویی:
رفع عفونت‌های عمومی، تقویت بینایی، ضد صرع و تشنج، درمان تنگی تنفس و معالج دردهای مفاصل.
عسل ریحان
خواص دارویی:
ضد میگرن، تقویت عمومی بدن و تقویت اعصاب
فارس نوشت:از آنجا که هنوز درمان قطعی برای بیماری کرونا وجود ندارد بهترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری. رعایت نکات بهداشتی است.
 
 
ویروس کرونا حدود یک ماه است که در سراسر جهان شیوع پیدا کرده و بیش از 37 کشور را درگیر کرده است. از آنجا که هنوز درمان قطعی برای بیماری وجود ندارد بهترین را پیشگیری به این بیماری رعایت نکات بهداشتی است. در ادامه چند نکته مهم بهداشتی را می خوانید.
 
۱-دست ها را مرتب با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه بشویید.
 
۲-اگر آب و صاب
محققان در حال تدارک اولین آزمایش ترایال انسانی برای واکسن جهانی انفلوانزا میباشند.این واکسن گونه های انفلوانزای فصلی را هدف قرار میدهد .  
و برای مقابله با پاندمی های آینده انفلوانزا بکار خواهد رفت . درحال حاضر مطالعه در فاز یک کلینیکال ترایال است . مطالعه سالم بودن واکسن ( H1ssF_3928 ) و تحمل پذیری آن و نیز ایمونوژنیسیتی آن را در داوطلبان سالم آزمایش خواهد کرد. مطالعه پاسخ ایمنی بدن رادرمقابل گونه های بسیار مختلف ویروس انفلوانزا می سنجد . نمون
یه زمانی که صفحه تقویم زیاد هم از اون دور نیست بردخون اتوبوس داشت و مردم برای جابجایی تو شهر از ایستگاه اتوبوس استفاده میکردن... درست شنیدین بردخون اتوبوس داشته (کاش تا وقت داشتیم ازش عکس یادگاری میگرفتیم بلاخره از عکس یادگاری با مسئولین که خاطره اش زیباتره مگه نه؟)بزرگتر شدیم گفتن شهرداری بدهکار شده، راننده اتوبوس بیمار شده، مردم هم مایه دار دیگه کسی از اتوبوس استفاده نمیکنه!!چند روزی نگذشت با مجوز شورا اتوبوس شهرداری به مزایده رفت و با مه
یه زمانی که صفحه تقویم زیاد هم از اون دور نیست بردخون اتوبوس داشت و مردم برای جابجایی تو شهر از ایستگاه اتوبوس استفاده میکردن... درست شنیدین بردخون اتوبوس داشته (کاش تا وقت داشتیم ازش عکس یادگاری میگرفتیم بلاخره از عکس یادگاری با مسئولین که خاطره اش زیباتره مگه نه؟)بزرگتر شدیم گفتن شهرداری بدهکار شده، راننده اتوبوس بیمار شده، مردم هم مایه دار دیگه کسی از اتوبوس استفاده نمیکنه!!چند روزی نگذشت با مجوز شورا اتوبوس شهرداری به مزایده رفت و با مه
وقتی خداوند در داستان آدم میفرماید: إنّی جاعلٌ فی الـ"ـأرض" خلیفة،
یعنی قرار بود آدم و همسرش از ابتدا در زمین فرود بیایند
ولی با مقدّمه و تشریفات و سوروسات؛
من و همسرم زندگی را شروع کردیم بی عروسی و خرید و ماه عسل
چون بیشتر از آدم چیزی نیستیم.
***
 
از کجا می‌توانیم مدّعی شویم که
انجام وظایف عرفانی و اخلاقی تداخلی با واجبات فقهی ندارد و فقط شامل مستحبّات می‌شود؟
از آنجا که تداخلات پیش‌گفته در خود فقه آمده است.
***
 
جنگهای صلیبی را از آن رو صلیب
وقتی خداوند در داستان آدم میفرماید: إنّی جاعلٌ فی الـ"ـأرض" خلیفة،
یعنی قرار بود آدم و همسرش از ابتدا در زمین فرود بیایند
ولی با مقدّمه و تشریفات و سوروسات؛
من و همسرم زندگی را شروع کردیم بی عروسی و خرید و ماه عسل
چون بیشتر از آدم چیزی نیستیم.
***
 
از کجا می‌توانیم مدّعی شویم که
انجام وظایف عرفانی و اخلاقی تداخلی با واجبات فقهی ندارد و فقط شامل مستحبّات می‌شود؟
از آنجا که تداخلات پیش‌گفته در خود فقه آمده است.
***
 
جنگهای صلیبی را از آن رو صلیب
خرید انواع صابون و مایع دستشویی

بهداشت و نظافت شخصی هر فرد مهم ترین کاری است که در طول روز باید به آن توجه ویژه ای شود.مهم ترین بخش سلامت پاکیزگی دست ها می باشد و انواع صابون و مایع دستشویی که قرار است انتخاب شود.
شستن دست ها با صابون به طور مداوم در لحظات بحرانی در طول روز مانع از گسترش بیماری هایی مانند اسهال و وبا می شود که از طریق مسیرهای مدفوع و خوراکی انتقال می یابد.برای مثال، افراد اگر دست ها را قبل از دست زدن به چشم ها، بینی یا دهانشان
دمنوش گل ماهور و خواص درمانی آن
خواص چای گل ماهورچای گل ماهور یکی از بهترین انواع دمنوش های گیاهی خوش عطر و طعم است که از برگ ها و گل های زرد رنگ گیاه گل ماهور (نام علمی : Verbascum) که به نام های خرگوشک و بوصیر هم شناخته شده، تهیه می شود.
در طب سنتی از دمنوش گل ماهور برای درمان انواع بیماری ها از جمله سرفه های مزمن، سرماخوردگی و آسم استفاده می شود.
در ادامه همراه کوکا باشید تا با تمامی فواید دارویی گیاه گل ماهور برای سلامتی بدن بیشتر آشنا ش
کیانوش جهان پور، مدیر روابط اشتراکی وزارت بهداشت با پاشیدن توییتی اطلاع دادن کرد آزمایش نخستین ی دو بیماری که داخل بخش مراقبت های ویژه تو قم فوت کردند از نظر کروناویروس مثبت گزارش شده است. او گفت:به عقب رسول بیماری های حاد تنفسی ظرف روزهای اخیر در قم، دو مورد در آزمایشات اولیه از نظر کروناویروس مثبت گزارش شدند، بدبختانه هر دو بیمار با توجه به کهولت سن و عیب جهیز امان در بخش نگهداری های خاص فوت نمودند.دکتر قاسم جان بابایی، معاون تداوی وزار
عناب از میوه‌های بسیار مفید است که به‎جز مصرف خوراکی، خواص زیادی به عنوان یک گیاه دارویی دارد.
میوه عناب دارای خواص طبی متعددی است و در طب سنتی کشورهای مختلف جایگاه ویژه‌ای برای کمک به سلامت و درمان بیماری‌ها دارد. در این مطلب به برخی از خواص عناب می‌پردازیم.
به گزارش مجله دلتا؛ عناب از میوه‌های بسیار مفید است که به‎جز مصرف خوراکی، خواص زیادی به عنوان یک گیاه دارویی دارد.
خواص عناب

عناب آرامش‌بخش و ضد بدخلقی است و سبب کاهش اضطراب می‌ش
تحقیق در مورد آنفلوانزای مرغی
چکیده مقاله:
برای دانلود مقاله لینک زیر را کلیک کنید
تحقیق در مورد آنفلوانزای مرغی
همه ما کم و بیش داستان مرغهای بیمار را شنیده ایم و هر از گاهی از طریق رسانه ها راجع به بیماری هولناک آنفلوانزای مرغی اطلاعاتی بدست می آوریم. این بیماری هرچند وقت یکبار با شیوع خود عده زیادی را به کام مرگ می فرستد و سروصدای زیادی برپا می کند.به گزارش سازمان جهانی بهداشت، همه گیری آنفلوانزا سه یا چهار بار در هر 10سال اتفاق می افتد و ه
دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در شرایط آماده باش برای مقابله با یکی از مرگبارترین بیماری‌های جهان به سر می‌برند. کرونا ویروس به پشت دروازه‌های ایران رسیده است.به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویروس خطرناک کرونا پشت دروازه های ایران رسیده است. از روزی که اعلام شد یک نفر در امارات متحده عربی مبتلا به کرونا شده تا امروز، شایعات زیادی درباره شیوع کرونا ویروس در ایران منتشر شد. از جمله آنکه عده ای در بوق و کرنا کردند که یک نفر در چابهاربه کرونا م
سلام. دیدم همه از کرونا می‌نویسن گفتم جا نمونم من :دی
البته این پست حاوی هیچ‌گونه نکته‌ی علمی نمی‌باشد :/

یکشنبه با اینکه تعطیل شد من پاشدم رفتم دانشگاه. چند تا کار کوچیک داشتم، مهم‌ترینش این بود که قرار بود عصر برا تولد دوستم جمع بشیم و می‌خواستم براش یه چیزی پرینت (سه‌بعدی) بگیرم. بماند که این وسط فهمیدم کتابخونه هم تعطیله و احتمالا جریمه می‌خورم سر پس ندادن کتابا :)) خلاصه خیلی خلوت بود و کل روز داشتم غرغرهای آقای سین راجع به کرونا و م
ویروس‌های کرونا چه هستند؟ 
ویروس‌های کرونا گروه بزرگی از ویروس‌ها هستند که می‌توانند حیوانات و انسان‌ها را آلوده کنند و باعث بروز ناراحتی‌های تنفسی شوند؛ این ناراحتی‌ها ممکن است به اندازه سرماخوردگی خفیف یا به اندازه ذات الریه شدید باشند. در موارد نادر، ویروس‌های کرونای حیوانی، انسان‌ها را آلوده می‌کنند و سپس بین آنها سرایت پیدا می‌کنند. شاید ویروس SARS (نشانگان تنفسی حاد) در سال 2002 الی 2003 را به خاطر بیاورید؛ این ویروس نمونه‌ای از و
 حفظ سلامتی ریه ها با نکشیدن سیگار
دود تنباکو می تواند راه هوایی شما را تنگ و متورم کند و تنفس را سخت کند. دود سیگار می تواند سبب تحریک ریه های شما و سرفه های مزمن شود و با گزشت زمان بافت ریه را از بین ببرد. دود سیگار در حال حاضر علت اصلی ابتلا به سرطان ریه و بیماری های مزمن انسداد ریه است، زیرا موجب آسیب رسیدن به کیسه های هوایی کوچک در ریه های شما که اکسیژن را پردازش می کند، می شود.
 خانه ی خود را برای وجود رادون آزمایش کنید
 اورانیوم طبیعی موجو
بالاخره منشأ ویروس کرونا کجاست؟سخنگوی وزارت امور خارجه چین چند روز قبل در صفحه توئیتر خود نوشت ویروس کرونای جدید توسط ارتش آمریکا به ووهان برده شده و همین باعث شده گمانه زنی‌ها درباره منشأ واقعی کرونا بیشتر شود. 
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رادیو بین المللی چین، توئیت چندی پیش جائو لی جیان سخنگوی وزارت خارجه چین در افکار عمومی بازتاب‌های زیاد و مختلفی در پی داشته است؛ حتی وزارت خارجه آمریکا سفیر چین در واشنگتن را احض
وقتی فرد آلوده به ویروس تنفسی سرفه یا عطسه می کند، قطراتی از بزاق، مخاط یا دیگر مایعات بدن او در فضا منتشر می شود و چنانچه این ذرات روی شما افتاده و آن ها را لمس کنید و سپس بوسیله رخ خویشتن دست بزنید، ممکن است آلوده شوید. این قطرات معمولا دوره جایی که از آن منشا گرفته اند، می افتند. به گفته ی امیلی لندون، مدیر پزشکی بازرسی ضدمیکروبی و کنترل عفونت تو دانشگاه پزشکی شیکاگو، «زمان و فاصله وقار دارد». موافق دستورالعمل های بیمارستانی بخاطر آنفلوان
خواص تخم شربتی
 
تخم شربتی
در حقیقت دانه‌های گیاه ریحان کوهی است که به علت داشتن ترکیبات لعاب‌دار
به صورت محلول در آب (شربت) استفاده می‌شود. لعاب این دانه‌ها پس از جذب آب
به صورت ژله‌ای درمی‌آید که می‌تواند برای رفع عطش مورد استفاده قرار
گیرد. تخم شربتی خواص زیادی دارد و این‌گونه نیست که فقط برای فصل گرما
توصیه شود.نام‌های دیگر این گیاه: بادروج، تره خراسانی، اوقیمن، حوک،
بورنگ، صریرا و بادروج ابیض می‌باشد.در این مطلب از سایت علم سرا
خواص تخم شربتی
 
تخم شربتی
در حقیقت دانه‌های گیاه ریحان کوهی است که به علت داشتن ترکیبات لعاب‌دار
به صورت محلول در آب (شربت) استفاده می‌شود. لعاب این دانه‌ها پس از جذب آب
به صورت ژله‌ای درمی‌آید که می‌تواند برای رفع عطش مورد استفاده قرار
گیرد. تخم شربتی خواص زیادی دارد و این‌گونه نیست که فقط برای فصل گرما
توصیه شود.نام‌های دیگر این گیاه: بادروج، تره خراسانی، اوقیمن، حوک،
بورنگ، صریرا و بادروج ابیض می‌باشد.در این مطلب از سایت علم سرا
خواص تخم شربتی
 
تخم شربتی
در حقیقت دانه‌های گیاه ریحان کوهی است که به علت داشتن ترکیبات لعاب‌دار
به صورت محلول در آب (شربت) استفاده می‌شود. لعاب این دانه‌ها پس از جذب آب
به صورت ژله‌ای درمی‌آید که می‌تواند برای رفع عطش مورد استفاده قرار
گیرد. تخم شربتی خواص زیادی دارد و این‌گونه نیست که فقط برای فصل گرما
توصیه شود.نام‌های دیگر این گیاه: بادروج، تره خراسانی، اوقیمن، حوک،
بورنگ، صریرا و بادروج ابیض می‌باشد.در این مطلب از سایت علم سرا
خواص تخم شربتی
 
تخم شربتی
در حقیقت دانه‌های گیاه ریحان کوهی است که به علت داشتن ترکیبات لعاب‌دار
به صورت محلول در آب (شربت) استفاده می‌شود. لعاب این دانه‌ها پس از جذب آب
به صورت ژله‌ای درمی‌آید که می‌تواند برای رفع عطش مورد استفاده قرار
گیرد. تخم شربتی خواص زیادی دارد و این‌گونه نیست که فقط برای فصل گرما
توصیه شود.نام‌های دیگر این گیاه: بادروج، تره خراسانی، اوقیمن، حوک،
بورنگ، صریرا و بادروج ابیض می‌باشد.در این مطلب از سایت علم سرا
خواص تخم شربتی
 
تخم شربتی
در حقیقت دانه‌های گیاه ریحان کوهی است که به علت داشتن ترکیبات لعاب‌دار
به صورت محلول در آب (شربت) استفاده می‌شود. لعاب این دانه‌ها پس از جذب آب
به صورت ژله‌ای درمی‌آید که می‌تواند برای رفع عطش مورد استفاده قرار
گیرد. تخم شربتی خواص زیادی دارد و این‌گونه نیست که فقط برای فصل گرما
توصیه شود.نام‌های دیگر این گیاه: بادروج، تره خراسانی، اوقیمن، حوک،
بورنگ، صریرا و بادروج ابیض می‌باشد.در این مطلب از سایت علم سرا
خواص تخم شربتی
 
تخم شربتی
در حقیقت دانه‌های گیاه ریحان کوهی است که به علت داشتن ترکیبات لعاب‌دار
به صورت محلول در آب (شربت) استفاده می‌شود. لعاب این دانه‌ها پس از جذب آب
به صورت ژله‌ای درمی‌آید که می‌تواند برای رفع عطش مورد استفاده قرار
گیرد. تخم شربتی خواص زیادی دارد و این‌گونه نیست که فقط برای فصل گرما
توصیه شود.نام‌های دیگر این گیاه: بادروج، تره خراسانی، اوقیمن، حوک،
بورنگ، صریرا و بادروج ابیض می‌باشد.در این مطلب از سایت علم سرا
خواص تخم شربتی
 
تخم شربتی
در حقیقت دانه‌های گیاه ریحان کوهی است که به علت داشتن ترکیبات لعاب‌دار
به صورت محلول در آب (شربت) استفاده می‌شود. لعاب این دانه‌ها پس از جذب آب
به صورت ژله‌ای درمی‌آید که می‌تواند برای رفع عطش مورد استفاده قرار
گیرد. تخم شربتی خواص زیادی دارد و این‌گونه نیست که فقط برای فصل گرما
توصیه شود.نام‌های دیگر این گیاه: بادروج، تره خراسانی، اوقیمن، حوک،
بورنگ، صریرا و بادروج ابیض می‌باشد.در این مطلب از سایت علم سرا
خواص تخم شربتی
 
تخم شربتی
در حقیقت دانه‌های گیاه ریحان کوهی است که به علت داشتن ترکیبات لعاب‌دار
به صورت محلول در آب (شربت) استفاده می‌شود. لعاب این دانه‌ها پس از جذب آب
به صورت ژله‌ای درمی‌آید که می‌تواند برای رفع عطش مورد استفاده قرار
گیرد. تخم شربتی خواص زیادی دارد و این‌گونه نیست که فقط برای فصل گرما
توصیه شود.نام‌های دیگر این گیاه: بادروج، تره خراسانی، اوقیمن، حوک،
بورنگ، صریرا و بادروج ابیض می‌باشد.در این مطلب از سایت علم سرا
خواص تخم شربتی
 
تخم شربتی
در حقیقت دانه‌های گیاه ریحان کوهی است که به علت داشتن ترکیبات لعاب‌دار
به صورت محلول در آب (شربت) استفاده می‌شود. لعاب این دانه‌ها پس از جذب آب
به صورت ژله‌ای درمی‌آید که می‌تواند برای رفع عطش مورد استفاده قرار
گیرد. تخم شربتی خواص زیادی دارد و این‌گونه نیست که فقط برای فصل گرما
توصیه شود.نام‌های دیگر این گیاه: بادروج، تره خراسانی، اوقیمن، حوک،
بورنگ، صریرا و بادروج ابیض می‌باشد.در این مطلب از سایت علم سرا
خواص تخم شربتی
 
تخم شربتی
در حقیقت دانه‌های گیاه ریحان کوهی است که به علت داشتن ترکیبات لعاب‌دار
به صورت محلول در آب (شربت) استفاده می‌شود. لعاب این دانه‌ها پس از جذب آب
به صورت ژله‌ای درمی‌آید که می‌تواند برای رفع عطش مورد استفاده قرار
گیرد. تخم شربتی خواص زیادی دارد و این‌گونه نیست که فقط برای فصل گرما
توصیه شود.نام‌های دیگر این گیاه: بادروج، تره خراسانی، اوقیمن، حوک،
بورنگ، صریرا و بادروج ابیض می‌باشد.در این مطلب از سایت علم سرا
مشاوره روانشناسی در کرج
خلاصه متن:
انسان از دیرباز می دانست که وجودش تنها از جسم تشکیل نشده بلکه شامل روان و اصطلاحاً ضمیر هم می شود که گاهی احساس شعف را با آن تجربه می کند وگاهی بی قراری.
تا این که 150سال پیش روانشناسی به شکل علمی مورد توجه قرار گرفت.
امروزه بسیاری از مشکلات روحی با مشاوره روانشناسی درمان می شود؛ ما در این جا بیشتر به مشاوره روانشناسی در کرج می پردازیم.
مشاوره روانشناسی در کرج
کسی مشاوره روانشناسی در کرج سراغ ندارد؟
       در
سلام
۱-۱) امروز سر آخرین کلاس این ترم، استاد داشت راجع به خوشه‌بندی ترتیبی (Sequential Clustering، یه بحثیه تو ماشین لرنینگ) حرف می‌زد. عادت داره که گاهی این مفاهیم رو به زندگی واقعی هم تعمیم میده (و من چه تو اون موضوع موافق باشم باهاش چه مخالف، خیلی لذت می‌برم از این نوع دیدی که داره). خلاصه داشت می‌گفت عیب این روش اینه که به ترتیب ورود داده‌ها حساسه. بعد گفت یادگیری ما هم همین‌طوره، ترتیب ورود وقایع به ذهن‌مون (از بچگی تا الان) روی عقایدی که داریم تا
سلام
۱-۱) امروز سر آخرین کلاس این ترم، استاد داشت راجع به خوشه‌بندی ترتیبی (Sequential Clustering، یه بحثیه تو ماشین لرنینگ) حرف می‌زد. عادت داره که گاهی این مفاهیم رو به زندگی واقعی هم تعمیم میده (و من چه تو اون موضوع موافق باشم باهاش چه مخالف، خیلی لذت می‌برم از این نوع دیدی که داره). خلاصه داشت می‌گفت عیب این روش اینه که به ترتیب ورود داده‌ها حساسه. بعد گفت یادگیری ما هم همین‌طوره، ترتیب ورود وقایع به ذهن‌مون (از بچگی تا الان) روی عقایدی که داریم تا
به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان تلویزیونی ملی چین درباره زنده ماندن یا نماندن ویروس کرونا بر روی پارچه و لباس، می‌گویند: درصد انتقال ویروس از روی پارچه و لباس پایین است، به طور کلی زمان زنده ماندن این ویروس روی پارچه و لباس بسیار کوتاه‌تر از زمان زنده ماندن ویروس در هوا و ذرات ریز آب دهان و بینی است.
به گفته این کارشناسان این نوع ویروس بیشتر بر روی اجسام صاف و بدون سوراخ باقی می‌ماند به همین
چند نمونه از محصولات ارگانیک
 
آب و مواد غذایی هر دو برای بقای بشر ضروری هستند. با بیشتر شدن جمعیت دنیا، شیوه های کشاورزی صنعتی و تولید مصنوعی به منظور بیشتر شدن میزان تولید روی کار آمده اند؛ شیوه هایی که توسط افزودنی ‌های شیمیایی و مصنوعی، قیمت تمام شده تولید مواد خوراکی را در حجم زیاد کاهش داده ‌اند. این کاهش قیمت اما در طولانی مدت به نرخ تهدید سلامتی بشر تمام می ‌شود! استفاده بیش از اندازه مواد شیمیایی با صدمه بسیار زیادی که به زنجیره غذ
کولر گازی ال جی 12000 مدل NA128SK1
برچسب مصرف انرژی : A
شرایط کارکرد: معتدل
نوع کمپرسور: روتاری
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 12000 BTU/h
معرفی کولرگازی ال جی LG NA128SK1
 کولر گازی اینورتر ال جی ارت کول NA128SK1 یکی از دستگاه های تهویه هوای مطبوع است و از سری جدید طراحی هنری شرکت ال جی LG است.
این کولر گازی
دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی را انجام می دهد. کولر گازی اینورتر ال جی
نکست آرت کول 12000 مانند تمامی کولر گازی‌ های اسپلیت دارای دو قسمت یونیت
داخلی و یونیت خارجی است.
کولر گازی ال جی 12000 مدل NA128SK1
برچسب مصرف انرژی : A
شرایط کارکرد: معتدل
نوع کمپرسور: روتاری
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 12000 BTU/h
معرفی کولرگازی ال جی LG NA128SK1
 کولر گازی اینورتر ال جی ارت کول NA128SK1 یکی از دستگاه های تهویه هوای مطبوع است و از سری جدید طراحی هنری شرکت ال جی LG است.
این کولر گازی
دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی را انجام می دهد. کولر گازی اینورتر ال جی
نکست آرت کول 12000 مانند تمامی کولر گازی‌ های اسپلیت دارای دو قسمت یونیت
داخلی و یونیت خارجی است.
خواص عناب تازه
  
خواص عناب
که میوه ای ترش و شیرین و شبیه خرما است که به نام های خرما قرمز، خرما کره
ای، چینی و هندی نیز مشهور شده است. گیاه عناب بوته ای با گل های زرد مایل
به سبز است. میوه عناب کال بیضی شکل و سبز و عناب رسیده به رنگ قهوه ای
مایل به قرمز با پوست چروک همانند خرما می باشد. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص عناب تازه خشک و زرشک برای پوست و لاغری و نوزادان در طب سنتی و بارداری در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحب
خواص عناب تازه
  
خواص عناب
که میوه ای ترش و شیرین و شبیه خرما است که به نام های خرما قرمز، خرما کره
ای، چینی و هندی نیز مشهور شده است. گیاه عناب بوته ای با گل های زرد مایل
به سبز است. میوه عناب کال بیضی شکل و سبز و عناب رسیده به رنگ قهوه ای
مایل به قرمز با پوست چروک همانند خرما می باشد. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص عناب تازه خشک و زرشک برای پوست و لاغری و نوزادان در طب سنتی و بارداری در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحب
خواص عناب تازه
  
خواص عناب
که میوه ای ترش و شیرین و شبیه خرما است که به نام های خرما قرمز، خرما کره
ای، چینی و هندی نیز مشهور شده است. گیاه عناب بوته ای با گل های زرد مایل
به سبز است. میوه عناب کال بیضی شکل و سبز و عناب رسیده به رنگ قهوه ای
مایل به قرمز با پوست چروک همانند خرما می باشد. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص عناب تازه خشک و زرشک برای پوست و لاغری و نوزادان در طب سنتی و بارداری در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحب
خواص عناب تازه
  
خواص عناب
که میوه ای ترش و شیرین و شبیه خرما است که به نام های خرما قرمز، خرما کره
ای، چینی و هندی نیز مشهور شده است. گیاه عناب بوته ای با گل های زرد مایل
به سبز است. میوه عناب کال بیضی شکل و سبز و عناب رسیده به رنگ قهوه ای
مایل به قرمز با پوست چروک همانند خرما می باشد. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص عناب تازه خشک و زرشک برای پوست و لاغری و نوزادان در طب سنتی و بارداری در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحب
خواص عناب تازه
  
خواص عناب
که میوه ای ترش و شیرین و شبیه خرما است که به نام های خرما قرمز، خرما کره
ای، چینی و هندی نیز مشهور شده است. گیاه عناب بوته ای با گل های زرد مایل
به سبز است. میوه عناب کال بیضی شکل و سبز و عناب رسیده به رنگ قهوه ای
مایل به قرمز با پوست چروک همانند خرما می باشد. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص عناب تازه خشک و زرشک برای پوست و لاغری و نوزادان در طب سنتی و بارداری در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحب
خواص عناب تازه
  
خواص عناب
که میوه ای ترش و شیرین و شبیه خرما است که به نام های خرما قرمز، خرما کره
ای، چینی و هندی نیز مشهور شده است. گیاه عناب بوته ای با گل های زرد مایل
به سبز است. میوه عناب کال بیضی شکل و سبز و عناب رسیده به رنگ قهوه ای
مایل به قرمز با پوست چروک همانند خرما می باشد. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص عناب تازه خشک و زرشک برای پوست و لاغری و نوزادان در طب سنتی و بارداری در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحب
خواص عناب تازه
  
خواص عناب
که میوه ای ترش و شیرین و شبیه خرما است که به نام های خرما قرمز، خرما کره
ای، چینی و هندی نیز مشهور شده است. گیاه عناب بوته ای با گل های زرد مایل
به سبز است. میوه عناب کال بیضی شکل و سبز و عناب رسیده به رنگ قهوه ای
مایل به قرمز با پوست چروک همانند خرما می باشد. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص عناب تازه خشک و زرشک برای پوست و لاغری و نوزادان در طب سنتی و بارداری در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحب
خواص عناب تازه
  
خواص عناب
که میوه ای ترش و شیرین و شبیه خرما است که به نام های خرما قرمز، خرما کره
ای، چینی و هندی نیز مشهور شده است. گیاه عناب بوته ای با گل های زرد مایل
به سبز است. میوه عناب کال بیضی شکل و سبز و عناب رسیده به رنگ قهوه ای
مایل به قرمز با پوست چروک همانند خرما می باشد. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص عناب تازه خشک و زرشک برای پوست و لاغری و نوزادان در طب سنتی و بارداری در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحب
خواص عناب تازه
  
خواص عناب
که میوه ای ترش و شیرین و شبیه خرما است که به نام های خرما قرمز، خرما کره
ای، چینی و هندی نیز مشهور شده است. گیاه عناب بوته ای با گل های زرد مایل
به سبز است. میوه عناب کال بیضی شکل و سبز و عناب رسیده به رنگ قهوه ای
مایل به قرمز با پوست چروک همانند خرما می باشد. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص عناب تازه خشک و زرشک برای پوست و لاغری و نوزادان در طب سنتی و بارداری در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحب
خواص عناب تازه
  
خواص عناب
که میوه ای ترش و شیرین و شبیه خرما است که به نام های خرما قرمز، خرما کره
ای، چینی و هندی نیز مشهور شده است. گیاه عناب بوته ای با گل های زرد مایل
به سبز است. میوه عناب کال بیضی شکل و سبز و عناب رسیده به رنگ قهوه ای
مایل به قرمز با پوست چروک همانند خرما می باشد. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص عناب تازه خشک و زرشک برای پوست و لاغری و نوزادان در طب سنتی و بارداری در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحب
 عسل و پرتقال صبحانه ای درمانگر
در
خصوص خواص فوق العاده‌ی عسل زیاد شنیده‌اید. اما احتمالاً نمی‌دانید که
ترکیب آن با پرتقال یک درمان طبیعی برای تمام خانواده است. اگر شما پرتقال
عسلی در اختیار داشته باشید یک منبع انرژی طبیعی و ایده‌آل برای شروع یک
روز بانشاط در اختیار دارید. این منبع انرژی طبیعی یک درمان ضدمیکروبی است.
این
صبحانه را به کودکان و افراد سالمند نیز توصیه می‌کنیم که سیستم ایمنی
ضعیف‌تری دارند. این صبحانه همچنین برای روزهای
سر ساعت 08:00 صبح رفتم رأی سفید دادم و هشت و نیم برگشتم خونه. از ترس کورونا، 20 ثانیه دستامو شستم، کف دستها، پشت انگشت دو دست، شیار دستها و .... خب دیگه بسه، ویروس کرونا اگرم رو دستام بوده الان رفته، اما... اما جوهر انگشتم پاک نشد... 20 ثانیه شستشو که سهله، شاید 20 سال دیگه هم ویروسی که من با این انگشت جوهری انداختم به جون مملکتم پاک نشه... از دو سال بعد خودم اصلا خبر ندارم. احتمالش خیلی بالاست این آخرین رأی من توی صندوقهای این نظام بوده باشه.
در رابطه با
گلو درد یکی از مریضی هایی هست که تمامی افراد جامعه حداقل یک بار در سال با آن مواجه می شوند
حس آزاردهنده ایی که موقع بلعیدن غذا یا نوشیدن آب چند برابر میشود و واقعا اذیت کننده است
پزشکان برای درمان گلو درد و عفونت گلو از آنتی بیوتیک ها و قرص های مربوطه استفاده میکنن که خود آنها
نیز عوارض هایی برای بدن دارند .

گلو درد
ولی امروز میخوایم در مجله اینترنتی بخدانید به شما آموزش دهیم که چطور با گیاهان دارویی و درمان خانگی
گلو درد و عفونت گلو را تسکین
گلو درد یکی از مریضی هایی هست که تمامی افراد جامعه حداقل یک بار در سال با آن مواجه می شوند
حس آزاردهنده ایی که موقع بلعیدن غذا یا نوشیدن آب چند برابر میشود و واقعا اذیت کننده است
پزشکان برای درمان گلو درد و عفونت گلو از آنتی بیوتیک ها و قرص های مربوطه استفاده میکنن که خود آنها
نیز عوارض هایی برای بدن دارند .

گلو درد
ولی امروز میخوایم در مجله اینترنتی بخدانید به شما آموزش دهیم که چطور با گیاهان دارویی و درمان خانگی
گلو درد و عفونت گلو را تسکین
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، چند روز پیش حیات که سعید نمکی، وزیر بهداشت اخبار کرد که داخل هفته پیش رو تعداد مبتلایان به ویروس کرونا تکثیر پیدا خواهد کرد و کشور با قاصد این بیماری روبه رو  خواهد بود. این مصاحبت نمکی باعث شد مواجهه مردم با کرونا ملتفت مرحله جدیدی شود. کمپینی از یکشنبه در فضای مجازی با عنوان «۱۴ روز در بناء بمانیم» تشکیل شده است که مبلغان آن از مردم می خواهند همگی آنهایی که کار غیرضروری ندارند، ۱۴ روز در منزل خود بما
هر زمان که دمای بدن شما افزایش می یابد، نشانه ای از درگیری سیستم ایمنی با یک مزاحم است. این مزاحم می تواند یک ویروس، باکتری، یا تومور باشد.
انسان دارای دو کلیه است که این اندام های لوبیایی شکل زیر قفسه سینه در دو طرف ستون فقرات قرار گرفته اند. وظیفه اصلی کلیه ها پالایش مواد زائد از خون و تبدیل آنها به ادرار است.
از نشانه‌های خاموش سرطان کلیه
کلیه ها نیز همانند دیگر بخش های بدن انسان می توانند درگیر سرطان شوند و شایع‌ترین نوع آن سرطان سلول کلی
روغن تمساح چیست؟
انسان ها از زمان های قدیم تمایل به استفاده از حیوانات وحشی یا حشرات در تهیه داروهای سنتی خود را برای اهداف درمانی دارند ، زیرا معتقد بودند این حیوانات وحشی و حشرات از ترکیبات اساسی برای تهیه داروها تشکیل شده اند. روغن تمساح قرنهاست که توسط پزشکان سنتی مورد استفاده قرار می گرفت و به اثبات رسیده است که در درمان انواع پوست بسیار مؤثر است. در مکزیک از روغن تمساح برای بیماری هایی مانند آسم ، آمفیزم ، آنفلوانزا و برای سرفه خلط آور
بیماری‌های پوستی می‌توانند بسیار خطرناک باشند، این بیماری‌ها حالت مسری یا غیر مسری دارند و به همین دلیل باید افراد به طور مرتب تحت مشاوره و کنترل متخصص برای بررسی وضعیت پوست خود قرار داشته باشند، بویژه اگر سابقه بیماری پوستی در خود یا اطرافیان واعضای خانواده خود را دارند.
شایع ترین و مشهورترین بیماری‌های پوستی که در هر فردی می‌تواند بروز کند موارد زیر را می‌توان نام برد:
سرطان‌های پوستی را بشناسید
 سرطان های شایع ملانوما و کارسینوم ا
بهشت میکروب‎ها دقیقا کجای دنیا است؟ مجله پیام دلتا جواب سوال شما را می‎داند! این مطلب مهیج را از دست ندهید!
قطعا همه ما از کثیفی متنفر هستیم! البته اگر از رفتن به دستشویی‌های عمومی چندش‌تان می‌شود و تصور می‌کنید که کثیف‌ترین و آلوده‌ترین جای دنیا کاسه توالت است، سخت در اشتباه هستید؛ چون دور و برتان پر از وسایل و اشیایی است که روزانه با آنها سروکار دارید، غافل از این‌که آلوده‎تر از کاسه توالت هستند. با مجله پیام دلتا برای سپری کردن یک ر
تامی فلو چیست ؟
تامی فلو ( tamiflu ) که به آن اوسلتامیویر یا اسلتامیویر ( Oseltamivir ) نیز می گویند داروی ضد ویروس می باشد . این دارو یک مهارکننده نورامینیداز آنفولانزا است که با حمله به ویروس ها از تکثیر آن ها جلوگیری کرده و علائم آنفولانزا از جمله سرفه شدید ، عطسه ، درد ، خستگی ، تب و لرز را کاهش می دهد . در صورتی که قبل از ابتلا به ویروس آنفولانزا تامی فلو را مصرف کنید ، خطر ابتلا به بیماری ها به شدت کاهش می یابد .
 
در ادامه ..
موارد مصرف تامی فلو
مصرف د
تزریق بوتاکس و فیلر یکی از رایج ترین روش‌های جوانسازی است که سالانه میلیون‌ها بار در سرتاسر دنیا برای افراد متقاضی انجام می‌شود.
بوتاکس نام اختصاری سم بوتولیسم است. تزریق مقدار کمی از این ماده بطور مستقیم در ماهیچه فعالیت آن را کم می‌کند.بنابراین بوتاکس به کم عمق کردن خطوط و چین‌وچروک‌های ناشی از ابراز احساسات، کمک می‌کند.
ژل‌های پرکننده‌ی پوست حاوی موادی هستند که پوست نازک شده را در نواحی از صورت که بخاطر بالا رفتن سن، نازک شده‌اند
علت و درمان سرفه کودکان هنگام خواب و سرفه خشک کودکان موقع خواب
علت و درمان سرفه کودکان هنگام خواب و سرفه خشک کودکان موقع خواب در سایت جسارت
 سرفه کودکان
هنگام خواب ، سرفه کودکان موقع خواب ، درمان سرفه کودکان هنگام خواب ،
سرفه کودکان در هنگام خواب ،درمان سرفه کودک هنگام خواب،سرفه کودک در هنگام
خواب،درمان سرفه کودکان موقع خواب،درمان سرفه خشک کودکان هنگام خواب
 
سرفه شبانه کودکان
سرفه‌های
شبانه کودک نباید یک موضوع عادی و طبیعی تلقی شود. د
آیا پر ادویه‌ترین و تند‌ترین غذاهای تایلندی را می‌شناسید؟
در صورتی که عازم این کشور هستید، حتماً راهنمای ما را دنبال کنید.آشپزی تایلندی در میان خوشمزه‌ترین و متنوع‌ترین آشپزی‌های جهان جا داشته و ترکیب‌های استادانه‌ای از ادویه‌جات و مواد اولیه را به کار می‌گیرد تا غذاهایی لذیذ، خوش عطر و اغلب تند را آماده کند. اگر به زبان تایلندی تسلط نداشته باشید، سفارش غذا در بازارهای شبانه می‌تواند نوعی ریسک باشد زیرا دقیقاً نمی‌دانید چه چیزی ر
یک فنجان دمنوش بابونه دارای دو کالری، دو میلی گرم سدیم و کلسترول صفر است با این وجود مزیت های بسیاری برای سلامت جسم و روح دارد.
تقریبا هر گل، میوه و دارویی میتواند به صورت دمنوش مورد استفاده قرار بگیرد. کافیست کمی در دنیای گیاهان دارویی پرسه بزنید تا ده ها گیاه دم کردنی را پیدا کنید که خاصیت های گسترده ای دارند از نوشیدنی های گیاهی ضد آلرژی تا نوشیدنی های جوان کننده.
اما اگر کسی بخواهد به سمت دمنوش گیاهی برود احتمالا دمنوش بابونه جز 5 انتخاب
تاریخچه پرورش بوقلمون 
بوقلمون گونه ای خاص از پرندگان است که جثه نسبتا بزرگی را دارا است . بوقلمون یکی از بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین پرندگان خانگی است که به گفته دانشمندان در ابتدا به وسیله بومیان  آمریکای شمالی اهلی شده است
این پرنده بزرگ و پر سر و صدا بعد از کشف مکزیک، به اروپا انتقال یافت و از آنجا در دروان شاه عباس، توسط تعدادی از تاجران ارامنه که به ایتالیا رفته بودند به ایران آمد و به عنوان یکی از غذاهای شاهانه مورد استقبال قرار گرفت
 نگ
ریه عضوی است که در قفسه صدری قرار دارد وگازهایی راکه توسط بدن تولید می‌شود،
مثل دی اکسید کربن، از بدن خارج و اکسیژن را
جایگزین آن می‌کند.
البته ریه، نه تنها یک ارگان تبادل گازهاست، بلکه یک ارگان ایمونولوژیک(ایمنی‌شناسی
)هم هست، در ایمنی بدن هم به شکلی درگیر می‌شود .بعلاوه بعضی از هورمون‌ها هم در ریه
تولید می‌شوند، ولی نقشی که به طور عمومی می‌شود به آن اشاره کرد، وظیفه ریه در تبادل
گازهاست، برای این‌که اکسیژن در دسترس بافت‌ها
قرار گیرد
ریه عضوی است که در قفسه صدری قرار دارد وگازهایی راکه توسط بدن تولید می‌شود، مثل دی اکسید کربن، از بدن خارج و اکسیژن را جایگزین آن می‌کند.
البته ریه، نه تنها یک ارگان تبادل گازهاست، بلکه یک ارگان ایمونولوژیک(ایمنی‌شناسی )هم هست، در ایمنی بدن هم به شکلی درگیر می‌شود .بعلاوه بعضی از هورمون‌ها هم در ریه تولید می‌شوند، ولی نقشی که به طور عمومی می‌شود به آن اشاره کرد، وظیفه ریه در تبادل گازهاست، برای این‌که اکسیژن در دسترس بافت‌ها قرار گیرد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها