نتایج جستجو برای عبارت :

پیام تبریک رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر بمناسبت هشتم آبان ماه روز مربی

هشتم آبان ماه مصادف با 30 اکتبر از سوی فیفا به عنوان روز مربی نام گذاری شده است تا این قشر زحمتکش در فوتبال شهرستان کاشمر نیز روز مخصوص خود را داشته باشند.هیات فوتبال شهرستان کاشمر این روز را صمیمانه به همه‌ی مردان زحمتکش مربی در شهرستان  تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و آرزوی موفقیت روزافزون در زندگی شخصی و حرفه‌ای برای این عزیزان دارد.
ادامه مطلب
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
بنا به گزارش روابط عمومی ، پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال شهرستان کاشمر در گفتگو با محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر وی گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل و بهار وشروع نقل و انتقالات و برنامه های هیات فوتبال برابر تقویم اجرایی مسابقات سال 98 و  به منظور کوتاه نمودن زمین چمن های زیر نظر این اداره از جمله استادیوم آزادی ، انقلاب و مجموعه ورزشی روستایی عارف آباد شهرستان اقدام به خرید  یک دستگاه چمن زن موتوری گیربکسی اولیومک ایتال
برادر گرامی جناب اقای صادق ناصریان
داور محترزم فوتبال ساحلی لیگ کشوری
به نام او که مهر را آفرید و مهربانی را و تو را، زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برایتان آرزو دارم.
با احترام ؛
هادی پارسا - رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر
 
روتبط عمومی هیات فوتبال کاشمر 
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپورت
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشمر با بیان اینکه باید به داشتن چنین آئین‌هایی افتخار کرد، گفت: در زمانه‌ای که هر روز شاهد از بین رفتن یک آئین هستیم، شاهدیم در کاشمر آئین‌هایی مذهبی که برخی از آنها به ثبت میراث معنوی هم رسیده‌اند، زنده بوده و از پویایی و شور خاص خود برخوردار هستند.

ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمباعنایت به پیشینه درخشان فوتبال، در منطقه ترشیز و به خصوص شهرستان کاشمر، نگارش تاریخ فوتبال و فوتسال این منطقه ، ضروری بوده و  پرداختن به تمامی اتفاقات ریز درشت این رشته خالی از لطف نخواهد بود. 
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
بنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپورت به نقل از روابط عمومی هیات شطرنج شهرستان کاشمر در گفتگو با رئیس محترم هیات شطرنج شهرستان کاشمر وی گفت : در این مسابقات 80شرکت کننده در9دور به روش سویسی با هم به رقابت پرداختند.
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی مخابرات کاشمر با تلاش  مخابرات شهرستان کاشمر سایتbtsهمراه اول با پشتیبانی باند 2gو4gروستای فرگ جهت پوشش و تامین ارتباط روستاهای منطقه و محور کاشمر به تربت حیدریه راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و با استعانت از خداوند منان در هفته اتی2gو4g در سایت btsهمراه اول بهاریه نیز راه اندازی خواهد گردید .
انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ؛  طی حکمی از سوی محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر مشاور جوان این اداره  بنام دکتر مهدی ناظمی را منصوب کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ترشیز اسپرت ؛ محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان  کاشمر مشاور جوان خود را منصوب کرد.
 دکتر مهدی ناظمی پیش از این مدیر گروه بخش تربیت بدنی مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمررا در کارنامه خود دارد.
فرزاد فتاحی در سفر استانی خود به شهرستان کاشمر از در ابتدا ضمن دیدار با ریاست و معاون امور ورزشی بانوان و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در شهرستان ؛ استخر آبگرم سرپوشیده مجموعه تختی ، سالن ورزشی روستای قوژددر بخش مرکزی  ، پروژه خانه جوان شهرستان کاشمر بازدید نمودند .
ادامه مطلب
بنابه گزارش روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان کاشمر درپی اعزام دونفر کاراته کاربانوات شهرستان کاشمر مراسم استقبال ازاین ورزشکاران گرامی باحضورروسای اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و مربی این قهرمانان ونیز والدین وپیشکسوتان درروزچهارشنبه مورخه ۹۸/۲/۴ درمحل اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.
ادامه مطلب
نَظَّفوا بِکُلِّ مَا استَطَعتُم فَإِنَّ اللّه  تَعالى بَنَى السلامَ عَلَى النَّظافَهِ و َلَن یَدخُلَ الجَنَّهَ إِلاّ کُلُّ نَظیفٍ؛در روزهایی که دغدغه بسیاری از انسان ها حفاظت از خود و خانواده در عدم ابتلا به ویروس کرونا است، مردی از تبار عشق و تعصب، اندیشه فردایی بهتر را در سر پرورانده و دل به دریای خدمت زده است.مهدی یوسف پور مسئول کمیته اجرایی هیات فوتبال با حضور در محل هیات فوتبال کاشمر، اقدام به ضد عفونی و گندزدایی محیط کرده تا شرایط
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
امینی مطرح کرد:
کاشمر قطب صنعت قند و شکر شرق کشور است
رئیس شهرک‌های صنعتی کاشمر با اشاره به وجود ? واحد قند و شکر در این شهرستان گفت: کاشمر به عنوان قطب صنعت قند و شکر شرق کشور مطرح است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، امینی در جلسه حمایت از سرمایه گذاری کاشمر در جمع خبرنگاران گفت: همه ما موظفیم در جهت حمایت از صنایع قدم برداریم.
وی شرکت گیاهان معطر پرند را صادر کننده نمونه کشوری دانست و عنوان کرد: واحد بسته‌بندی کشمش و لبنیات ، واحد تولیدی تر
شهرستان کاشمر روستای رزق آباد - ترشیز اسپرت
نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی روباز روستای رزق آباد دهستان بالاولایت بخش مرکزی کاشمر با حضور 10 تیم از روستا در زمین ورزشی روباز زیر نور روستا در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر(مبارزه با کرونا)
ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.
«ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمرخبر داد:

به گزارش خبرنگار ترشیز اسپرت ، هادی پارسا کندری  درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  در دومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز جمعه (20اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب 3  گروه برگزار می شود.
ادامه مطلب
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب
جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
مسابقات ورزشی شطرنج  همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ؛ ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشمر در دانشگاه دولتی کاشمر در روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان پسر و روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
کاشمر- ترشیز اسپرت - مراسم بدرقه 2 بانوی ورزشکار خانم ها مهناز گل محمدی ، معصومه محمدی دعوت شدگان به تیم ملی سبک کیوکشین کاراته ناکامورا جهت مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان  با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، معاونت ورزشی اداره ، معاونت ورزش بانوان و مشاور فرماندار شهرستان در امور بانوان و خانواده رئیس هیات ، نائب رئیس بانوان هیات کاراته شهرستان و جمعی از ورزشکاران و خانواده آنان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار
اختصاصی سایت سپاهان کاشمر 
جلسه معارفه مدیر فنی باشگاه سپاهان کاشمر و نیز سرپرست تیمهای فوتبال
این باشگاه روز یکشنبه 1397/2/15 در محل باشگاه ؛ با حضور آقایان ؛ هادی
کامل، مرتضی قائمی ، کاظم خوشه چین ، علی مزاری ، علی یکتاپرست ، رامین
کاوسی ، مهدی ایزدی و حسن صانعی پور برگزار شد در ابتدا کاووسی سخنگوی
باشگاه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت : حضور آقای مجید حسابی را در
باشگاه سپاهان کاشمر را به فال نیک میگیریم و این امر از همین ابتدا باعث
ایجاد ج
سم الله الرحمن الرحیم
طبق رسالتی که احساس کردیم، سعی داریم خارج از حب و بغض های مرسوم، وظیفه خود را جهت معرفی و اطلاع رسانی در حوزه فوتبال و فوتسال کاشمر، انجام بدهیم. هدف اصلی ما، فعال شدن حوزه رسانه بوده و بدون وابستگی های خاص و بدور از انعکاس های مخرب، تریبونی برای همه اهالی این صنعت عظیم در شهرمان خواهیم شد. و با ایجاد چالش های مثبت، به دنبال راهکارها و ایده های نوین برای ارتقاء فوتبال و فوتسال شهر هستیم. در این راه، همه عزیزان را به یاری
                                   

به گزارش وبلاگ فوتبال کاشمر به نقل از ورزش سه: کیست که شک داشته باشد رونالدو نازاریو یا رونالدوی برزیلی یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ است. مریخی چه در زمین‌های فوتبال و چه بیرون از مستطیل سبز شهرتی داشت که همچنان نام او را به عنوان یکی از مهمترین چهره‌های تاریخ فوتبال مطرح می‌کند.
ادامه مطلب
ورزش روستایی در کاشمر باید جدی گرفته شود.
علاوه بر تلاش برای ایجاد امکانات ورزشی در روستاها، باید برای حفظ امکانات موجود نیز جدیت به خرج داده شود.
در کل دهستان بالاولایت کاشمر، تنها یک زمین چمن روستایی وجود دارد که در روستای عارف آباد قرار گرفته است.
ادامه مطلب
به گزارش  پایگاه خبری ترشیز اسپورت از شهرستان کاشمر ؛ یکدوره کارگاه آموزشی شطرنج با تدریس استاد مرصاد خداشناس استاد بین المللی شطرنج و عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در کاشمر تالار نیلوفر در تاریخ پنجشنبه 29فروردین ماه 98 برگزارو به پایان رسید ؛
ادامه مطلب
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
حجت علزاده رزق آباد از بسیجیان گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج قمر بین هاشم ع بخش مرکزی کاشمر و مسئول اجرایی طرح ضدعفونی معابر در روستای رزق اباد در گفتگو با خبرنگار ویژه بخش مرکزی کاشمر گفت :ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج خدمت شما و همه شیعیان جهان بیش از  130/000/000 ریال کمک‌ از اهالی محترم دهستان رزقاباد جمع آوری شد، که از این مبلغ دو عدد گوسفند خریداری و قربانی گردید و همچنین 130 بسته حمایتی تهیه و
 
بنا به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر بیستم اسفند ماه 98 مجوز تاسیس  باشگاه کوهنوردی و سنگ‌نوردی طلوع ترشیز خراسان - کاشمر ، پروانه فعالیت این باشگاه برای دومین بار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تمدید شد.
ادامه مطلب
فصل جدیدی از مدیریت فوتبال خراسان شروع شده است ، خراسان بزرگ با
پتانسیل فراوان در هر مقوله ای ، از قدیم الایام با داشتن نوسانات بسیار به
حق خود نرسیده است در این اثنا ، فوتبال این دیار همیشه مظلوم واقع شده و
در یک حالت یک قدم به جلو و چند قدم به عقب بوده است و میانگین مدیران
کارآمد و فوتبال فهم در این استان در حداقل خود قرار داشته است  ، بهر صورت
هر چه بوده و هست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر برادران
،رئیس سابق هیات فوتبال خراسا
مشهد- ایرنا- ۱۶ روستای بخش مرکزی کاشمر به متراژ ۱۳۱ هزار متر مربع و با صرف مبلغ ۷۰ میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت آسفالت شد.
بخشدار مرکزی کاشمر روز سه شنبه در مراسم افتتاح این طرح ها که به صورت نمادین در روستای فرح آباد انجام شد افزود: اجرای ۱۳۱ هزار متر مربع آسفالت در معابر روستایی در بازه زمانی ۱۰۵ روز افتخاری در دولت تدبیر و امید در شهرستان است.سعید چیتی گفت: با اجرای این طرح، معابر چهار روستای نای، فرشه، اسحاق آباد و تل آباد بع
تجمع باشکوه یوم الله ١٣ آبان در شهرستان رامهرمز - میدان آزادی
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز
ما را در پیام رسان سروش دنبال کنید 
https://sapp.ir/rumezidoوبلاگ اداره تبلیغات اسلامی رامهرمزhttp://ramhormoztablighat.blog.ir
صفحه اینستاگرام اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان
https://instagram.com/khz.ido?igshid=16pprlgbvb0ko
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بانوان  بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس  در شهرستان حاجی اباد برگزار گردید.
 
به گزارش روابط
عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در مسافت
10متر ویژه  بانوان شهرستان  حاجی آباد 
بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس  با  حضور30
نفر از بانوان علاقه مند به ورزش تیر اندازی  10 اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی خلیج فارس  در سالن اختصاصی تیراندازی شهرستان حاجی آباد برگزار
علی توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کاشمر گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ ضمن برگزاری مراسم گل افشانی توسط دانش آموزان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق (ع) و اعضای نوجوانان کانون های مساجد شهری با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید و سپس با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان زنگ انقلاب توسط فرماندار و دیگر مسئولین به صدا در آ
برگزاری همایش 13 آبان با همکاری شهرداری و پایگاههای بسیج شهر چلیچه و مدارس سطح شهر در روز دوشنبه 13 آبان 98
برگزاری همایش 13 آبان با حضور مسئولین شهر چلیچه و شهرستان فارسان
 
اجرای برنامه توسط دانش اموزان دبیرستان مادر در روز 13 آبان
 
برگزاری مسابقه کتابخوانی   ویژه دانش آموزان دختر متوسطه            آبان ماه ۱۳۹۸زمان برگزاری آزمون ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۸همراه با برگزاری صبح خاطره با حضور راوی کتابکانون فرهنگی هنری باقر العلوم علیه السلام شهرستان آبادان
 
ناوگان حمل‌ونقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و طبق آخرین خبرها فعالیتش را در شهرهای کاشمر و گنبد کاووس هم آغاز کرده است.
آنطور که روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد، با اضافه شدن کاشمر به فهرست شهرهای فعال در استان خراسان رضوی، شهروندان ۱۲شهر، چناران، سبزوار، شاندیز، طرقبه، طوس، گلبهار، مشهد، نیشابور، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر در این استان می‌توانند از خدمات اسنپ در شهر خود استفاده کنند. همچنین علاوه بر شهر گرگان،
اگه امشب نیاید خط میخورید .
 
خیره شده ام به سقف بالای سرم . هم اتاقی ام میپرسد نمی روی ؟ جواب میدهم نه، ولی فکرهایم را میکنم که اگر‌ خط خوردم زیاد غصه اش را نخورم . میخندد.‌..
دیروز مطالب مهر و آبان سال پیش وبلاگ را میخواندم، همه اش صحبت از یک چیز بود :
فوتبال و فوتبال و فوتبال 
آخرین خط من از فوتبال همان «آه معشوق لومپن ساز من بود» که در آخرین روز تمرینم نوشتم . تمرینی که به بهانه ی کنکور لعنتی حتی بعد از کنکور از سر گرفته نشد . تا اینجا در شهر غری
اگه امشب نیاید خط میخورید .
 
خیره شده ام به سقف بالای سرم . هم اتاقی ام میپرسد نمی روی ؟ جواب میدهم نه، ولی فکرهایم را میکنم که اگر‌ خط خوردم زیاد غصه اش را نخورم . میخندد.‌..
دیروز مطالب مهر و آبان سال پیش وبلاگ را میخواندم، همه اش صحبت از یک چیز بود :
فوتبال و فوتبال و فوتبال 
آخرین خط من از فوتبال همان «آه معشوق لومپن ساز من بود» که در آخرین روز تمرینم نوشتم . تمرینی که به بهانه ی کنکور لعنتی حتی بعد از کنکور از سر گرفته نشد . تا اینجا در شهر غری
برپایی ۲۰ کانون به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی
به سیل‌زدگان، از تامین کمک نقدی و غیر نقدی  توسط این پایگاه‌ها در مساجد روستایی بخش مرکزی کاشمر  







ادامه مطلب
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
دانش آموزان پایه هشتم
طبق لیست زیر پژوهش های خود را آماده و در کلاس ارائه دهید ، توجه داشته باشید نمره این فعالیت بخشی از نمره نوبت اول خواهد بود.
تاریخ ارائه : شنبه 18 آبان 98
1. معین تاشک / موضوع : زباله های الکتریکی
2. هادی تجری / موضوع : کپی رایت و حق تکثیر
3. امیر عباس جندقی / موضوع : پرورش زنبور
4. یاسین دیلم / موضوع : مصارف الکتریسیته
5. یونس دیلمی / موضوع : قطعات الکتریکی
۶. امیر حسین رنجبر / موضوع : فیلم سازی
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
(( برگزاری مسابقات  دو دختران  بمناسبت  گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در روستای طاشکوئیه از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد)).
 بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقات دو دختران در روستای طاشکوئیه از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات دو دختران   بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با شرکت 30 دونده روز چهارشنبه مورخه 16/11/
بدون شک آبادان و خرمشهر از گذشته تاکنون یکی از پرافتخارترین ها در ورزش بانوان درمیان دیگر شهرستان ها میباشند و این مهم بدست نیامده مگر با تلاش وکوشش ورزشکاران بااستعداد این منطقه و دلسوزی و زحمت مربیان هرچند که همواره ورزش بانوان دچار کمبودهایی بوده و هست اما افرادی هستند که با پشتکار و تلاش این کمبودها و سختی ها رو پشت سرگذاشته اند و توانسته اند برای خود جایگاهی کسب کنند و باعث افتخار خود خانواده و شهرستان شوند یکی از  این قهرمانان سرکار
((مسابقات دارت ویژه
بانوان بمناسبت  سوم خرداد ماه گرامیداشت
سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید )).


به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات دارت  بمناسبت سوم
خرداد ماه  ویژه بانوان  با هدف
گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی  و در جهت ترویج فرهنگ ورزش همگانی ، ایجاد نشاط و شادابی در میان بانوان و جذب آنان
به فعالیت های ورزشی در این شهرستان با حضور 30ورزشکار  خانم مورخه 2/3/9
دوچرخه سواری عمومی و حرفه ای بانوان نیازمند به آموزش های تخصصی است .
طی جلسه ای
معرفی سرکار خانم مژده شافعی کارگر بعنوان مربی بدنساز و تغذیه بانوان هیات دوچرخه سواری شهرستان کاشمر با حضور سرکار خانم مهندس رزمی نائب رئیس هیات دوچرخه سواری بانوان و جناب آقای روح الله اسماعیلی دوچرخه سوار ومعاون اجرایی هیات انجام شد.

دوچرخه_سواری #بانوان #دوچرخه_سواری_بانوان #هیات_ورزشی #منظم #شهرترشیز #کاشمر #خراسان #ایران #ترشیز
بنا به گزارس پایگاه خبری و تحلیلی بخش مرکزی کاشمر ؛ مهندس هادی واله قوژدی دهیار و رابط ورزش روستایی قوژد از اعزام ورزشکاران آقایان و بانوان روستای قوژد به اولین المپیاد ویژه مسابقات خانه های ورزش روستایی منطقه یک استان که در تاریخ 17 مرداد 98 در بخش بانوان به میزبانی کاشمر در سالن ورزشی امام رضا (ع) فروتقه و در بخش آقایان به میزبانی شهرستان تربت حیدریه برگزارمی شود خبر داد ؛

ادامه مطلب
دیدار امام جمعه محترم شهرستان طبس ، مسئول دفتر امام
جمعه، رئیس اداره اوقاف و جمعی از روحانیت معزز با ریاست دادگستری، دادستان  شهرستان بمناسبت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید
دکتر بهشتی و72 تن از یاران امام خمینی ره
 
در این دیدار امام جمعه محترم ضمن عرض خدا قوت  و تبریک بمناسبت هفته قوه قضائیه  به قضات و کارکنان  دادگستری از تلاش های این مجموعه  قدردانی نمود.
Shirazart.blog.ir 
* زیبا پسندی و علاقه ایرانیان باستان به درخت تا به آن جا کشید که پیامبرش سروی از بهشت به ارمغان آورد و در کاشمر کاشت .
داستان سرو و کاشمر و تقدس آن معروف است و در شاهنامه فردوسی و بسیاری از کتابهای تاریخی ذکر آن رفته است ( آنچنان است که زرتشت درخت سرو را در کاشمر کاشت ) که به قول دقیقی ، چنان کهن شده بود که کمند برگرد او نگشتی .
خلیفه متوکل عباسی به طاهر بن عبدا....حاکم خراسان نامه نوشت که آن را قطع کند و تنه آن را برای پوشش طاق کاخ به بغدا
تجمع باشکوه یوم الله ١٣ آبان در شهرستان رامهرمز - میدان آزادی
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز
ما را در پیام رسان سروش دنبال کنید 
https://sapp.ir/rumezidoوبلاگ اداره تبلیغات اسلامی رامهرمزhttp://ramhormoztablighat.blog.ir
صفحه اینستاگرام اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان
https://instagram.com/khz.ido?igshid=16pprlgbvb0ko
لایسنس نود 32 سه شنبه 14 آبان 98 لایسنس رایگان نود 32 سه شنبه 14 آبان 98 نود 32 سه شنبه 14 آبان 1398 کلید نود 32 سه شنبه 14 آبان 1398 لایسنس نود32 98/8/14 جدیدترین سریال نود 32 98/8/14 کد جدید نود 32 98/8/14 سریال روزانه نود 32 سه شنبه 14 آبان 98 آخرین کلید نود 32 سه شنبه 14 آبان 98 سریال نامبر رایگان نود 32 سه شنبه 14 آبان 98 بروز رسانی امروز نود 32 دانلود کلید فعال نود 32 سریال نود 32 اسمارت سکوریتی سکیوریتی کد لایسنس نود 32 1398/08/14 لایسنس نود 32 یکساله رایگان سه شنبه 14 آبان 1398
ESET NOD32 & Smar
لایسنس نود 32 سه شنبه 21 آبان 98 لایسنس رایگان نود 32 سه شنبه 21 آبان 98 نود 32 سه شنبه 21 آبان 1398 کلید نود 32 سه شنبه 21 آبان 1398 لایسنس نود32 98/8/21 جدیدترین سریال نود 32 98/8/21 کد جدید نود 32 98/8/21 سریال روزانه نود 32 سه شنبه 21 آبان 98 آخرین کلید نود 32 سه شنبه 21 آبان 98 سریال نامبر رایگان نود 32 سه شنبه 21 آبان 98 بروز رسانی امروز نود 32 دانلود کلید فعال نود 32 سریال نود 32 اسمارت سکوریتی سکیوریتی کد لایسنس نود 32 1398/08/21 لایسنس نود 32 یکساله رایگان سه شنبه 21 آبان 1398
ESET NOD32 & Smar
لایسنس نود 32 شنبه 25 آبان 98 لایسنس رایگان نود 32 شنبه 25 آبان 98 نود 32 شنبه 25 آبان 1398 کلید نود 32 شنبه 25 آبان 1398 لایسنس نود32 98/8/25 جدیدترین سریال نود 32 98/8/25 کد جدید نود 32 98/8/25 سریال روزانه نود 32 شنبه 25 آبان 98 آخرین کلید نود 32 شنبه 25 آبان 98 سریال نامبر رایگان نود 32 شنبه 25 آبان 98 بروز رسانی امروز نود 32 دانلود کلید فعال نود 32 سریال نود 32 اسمارت سکوریتی سکیوریتی کد لایسنس نود 32 1398/08/25 لایسنس نود 32 یکساله رایگان شنبه 25 آبان 1398
ESET NOD32 & Smart security License key code serial 2019/
لایسنس نود 32 سه شنبه 7 آبان 98 لایسنس رایگان نود 32 سه شنبه 7 آبان 98 نود 32 سه شنبه 7 آبان 1398 کلید نود 32 سه شنبه 7 آبان 1398 لایسنس نود32 98/8/7 جدیدترین سریال نود 32 98/8/7 کد جدید نود 32 98/8/7 سریال روزانه نود 32 سه شنبه 7 آبان 98 آخرین کلید نود 32 سه شنبه 7 آبان 98 سریال نامبر رایگان نود 32 سه شنبه 7 آبان 98 بروز رسانی امروز نود 32 دانلود کلید فعال نود 32 سریال نود 32 اسمارت سکوریتی سکیوریتی کد لایسنس نود 32 1398/08/07 لایسنس نود 32 یکساله رایگان سه شنبه 7 آبان 1398
ESET NOD32 & Smart security
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
موقعیت جغرافیائی:: شهرستان ملایر سرزمینی است بادره ها ودشت های وسیع محاط در میان کوها با مساحتی در حدود 132008کیلومتر مربع  که از شمال به شهرستان همدان، ازمغرب به شهرستان توسرکان  ونهاوند از جنوب به شهرستان بروجرد و از شرق به شهرستان اراک محدود میشود این شهرستان پیوند ناگسستنی  از نظر طبیعی و همچنین ودر پیوندی دیرینه وتاریخی از نظر مناسبات اجتماعی واقتصادی با استان مرکزی ولرستان دارد واز نظرجمعیتی اغلب آنها شهر نشی
همایش پیاده روی خانواده بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی    در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، همایش بزرگ  پیاده روی خانواده  بمناسبت  گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی روز جمعه مورخه 118/11/98با حضور جمع کثیری از علاقمندان به ورزش های همگانی در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید  .
بنابه اظهار علیرضا حسن زاده شهردار و رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان حاجی آباد ،  همایش بزرگ پیاده رو
مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان کاشمر با نزدیک شدن به روزهای پایانی دور مقدماتی از حساسیت بیشتری برخوردار شده و ترس از حذف و عدم صعود ، فضای خاصی را در هر بازی حاکم کرده است. مهم ترین مساله ای که در رقابت های امسال از همان روزهای اول آغاز رقابت ها قابل مشاهده است […]
ادامه مطلب
موقعیت جغرافیائی:: شهرستان ملایر سرزمینی است بادره ها ودشت های وسیع محاط در میان کوها با مساحتی در حدود 132008کیلومتر مربع  که از شمال به شهرستان همدان، ازمغرب به شهرستان توسرکان  ونهاوند از جنوب به شهرستان بروجرد و از شرق به شهرستان اراک محدود میشود این شهرستان پیوند ناگسستنی  از نظر طبیعی و همچنین ودر پیوندی دیرینه وتاریخی از نظر مناسبات اجتماعی واقتصادی با استان مرکزی ولرستان دارد واز نظرجمعیتی اغلب آنها شهر نشین هستند
بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقات تنیس روی میز بانوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یکدوره مسابقات تنیس روی  میز بانوان به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه فجرانقلاب  اسلامی  با شرکت 30 تنیسور ۱۷ بهمن ماه در سالن اختصاصی تنیس روی میز برگزار گردید ، و در پایان جوایزی به رسم یاد بود از طرف هیئت تنیس روی میز شهرستان اهداء گردید.
 
طرح درس سالانه ادبیات فارسی هشتم دوره اول متوسطه 
برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس سالانه که مربوط به ادبیات فارسی هشتم از دوره متوسطه اول می باشد بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک ...
 
طرح درس سالانه کتاب ادبیات فارسی هشتم متوسطه -سایت علمی 
معرفی طرح درس : طرح درس سالانه کتاب ادبیات فارسی هشتم متوسطه نام کتاب ... تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . ... همچنین می توانید سایر طرح درس های فارسی متوسطه او
یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است.فوتبال را دو تیم یازده‌نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدفگل‌زدن انجام می‌دهند. یازده بازیکن هر تیم شامل چندمهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند که توسطسرمربی در زمین چیده می‌شوند و مانند یک سیستم عمل می‌کنند که سیستم فوتبال نامیده می‌شود. امروزه بیش از ۲۵۰ میلیون فوتبالیست در بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد.
 
مسابقات تیر اندازی  با
تفنگ بادی در مسافت 10 متر  بمناسبت  سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر  و گرامیداشت ماه مبارک رمضان در شهرستان حاجی آباد
برگزار گردید )).

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،
بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و ماه مبارک رمضان) یک
دوره مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی آقایان در مسافت 10متر ، ویژه آقایان  به همت اداره ورزش و جوانان با شرکت 18 تیر
انداز در سالن اختصاصی تیر اندازی مجموعه ورزشی انقلاب
نعیم نژاد مدیر محترم کانون فرهنگی هنری امیر عرب شهر کاشمر از برگزاری اردوی طرح اوقات فراغت تابستانه "اخلاق ، نشاط و معنویت " ویژه جوانان و نوجوانان کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد به اردوگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره ) (( اردوگاه قدس )) سپاه ناحیه کاشمر خبر داد ؛
ادامه مطلب
جلسه دوم شورای دانش آموزی آموزشگاه علامه مجلسی در رابطه با برگزاری مراسم 13آبان میباشد.طی این جلسه مقررگردید بمناسبت روز دانش آموز ،مقاله ای در مراسم صبحکاه قرایت گردد.سپس همه دانش آموزان بهمراه کادر آموزشی وپرورشی مدرسه برسرگلزار شهدای روستاحضور یابند.
سفیر جنوب:مدرسه فوتبال پارس آبپخش،شش سالی است که در زمینه آموزش فوتبال آموزان در رده های سنی مختلف در حال فعالیت هست.
مدیرفنی و مربی این مدرسه فوتبال،سعید صادقی است که موفق شده کارنامه پرافتخارترین مدرسه فوتبال در شهر آبپخش را تقدیم به شهروندان عزیز کند.
.
ادامه مطلب
همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین ـ کاشمر
شرکت‌کنندگان در این همایش با پای پیاده مسیر  حرم امامزاده سیدحمزه (ع) تا حرم امامزاده سیدمرتضی (ع) را پیمودند و حدود ۵۰ موکب سیدالشهدا (ع) در این مراسم از عزاداران در روز اربعین پذیرایی کردند.
مراسم ١٣ آبان در شهرستان رامهرمز با حضور اقشار مختلف مردمی
زمان: دوشنبه ٩٨/٨/١٣ ساعت ١٠ صبح مکان تجمع: میدان آزادی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی - اداره تبلیغات اسلامی - ستاد برگزاری مراسم ١٣ آبان شهرستان رامهرمز
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز
 
ما را در پیام رسان سروش دنبال کنید 
https://sapp.ir/rumezidoوبلاگ اداره تبلیغات اسلامی رامهرمزhttp://ramhormoztablighat.blog.ir
صفحه اینستاگرام اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان
https://instagram.com/khz.ido?igshid=16pprlgbvb0ko
یوزرنیم و پسورد نود 32 سه شنبه 21 آبان 98 یوزر پسورد نود32 98/8/21 نود32 98/8/21 یوزرنیم و پسورد نود32 سه شنبه 21 آبان 1398 یوزرنیم و پسورد نود32 سه شنبه 21 آبان 98 جدیدترین یوزرنیم و پسورد نود32 سه شنبه 21 آبان 1398 یوزرنیم و پسورد جدید نود32 98/8/21 سه شنبه 21 آبان 98 یوزر و پسورد روزانه نود32 سه شنبه 21 آبان 98 آخرین یوزرنیم و پسورد نود32 سه شنبه 21 آبان 1398 یوزر و پسورد رایگان نود32 سه شنبه 21 آبان 98 یوزرنیم و پسورد امروز نود32 سه شنبه 21 آبان 1398 دانلود یوزرنیم و پسورد نود32 اسمارت
یوزرنیم و پسورد نود 32 شنبه 25 آبان 98 یوزر پسورد نود32 98/8/25 نود32 98/8/25 یوزرنیم و پسورد نود32 شنبه 25 آبان 1398 یوزرنیم و پسورد نود32 شنبه 25 آبان 98 جدیدترین یوزرنیم و پسورد نود32 شنبه 25 آبان 1398 یوزرنیم و پسورد جدید نود32 98/8/25 شنبه 25 آبان 98 یوزر و پسورد روزانه نود32 شنبه 25 آبان 98 آخرین یوزرنیم و پسورد نود32 شنبه 25 آبان 1398 یوزر و پسورد رایگان نود32 شنبه 25 آبان 98 یوزرنیم و پسورد امروز نود32 شنبه 25 آبان 1398 دانلود یوزرنیم و پسورد نود32 اسمارت سکوریتی 1398/08/25 یوزرنیم و
یوزرنیم و پسورد نود 32 سه شنبه 14 آبان 98 یوزر پسورد نود32 98/8/14 نود32 98/8/14 یوزرنیم و پسورد نود32 سه شنبه 14 آبان 1398 یوزرنیم و پسورد نود32 سه شنبه 14 آبان 98 جدیدترین یوزرنیم و پسورد نود32 سه شنبه 14 آبان 1398 یوزرنیم و پسورد جدید نود32 98/8/14 سه شنبه 14 آبان 98 یوزر و پسورد روزانه نود32 سه شنبه 14 آبان 98 آخرین یوزرنیم و پسورد نود32 سه شنبه 14 آبان 1398 یوزر و پسورد رایگان نود32 سه شنبه 14 آبان 98 یوزرنیم و پسورد امروز نود32 سه شنبه 14 آبان 1398 دانلود یوزرنیم و پسورد نود32 اسمارت
یوزرنیم و پسورد نود 32 سه شنبه 7 آبان 98 یوزر پسورد نود32 98/8/7 نود32 98/8/7 یوزرنیم و پسورد نود32 سه شنبه 7 آبان 1398 یوزرنیم و پسورد نود32 سه شنبه 7 آبان 98 جدیدترین یوزرنیم و پسورد نود32 سه شنبه 7 آبان 1398 یوزرنیم و پسورد جدید نود32 98/8/7 سه شنبه 7 آبان 98 یوزر و پسورد روزانه نود32 سه شنبه 7 آبان 98 آخرین یوزرنیم و پسورد نود32 سه شنبه 7 آبان 1398 یوزر و پسورد رایگان نود32 سه شنبه 7 آبان 98 یوزرنیم و پسورد امروز نود32 سه شنبه 7 آبان 1398 دانلود یوزرنیم و پسورد نود32 اسمارت سکوریت
رئیس اداره ورزش و جوانان بخش آب پخش از برگزاری مسابقات ورزشی بمناسبت دهه فجر در آب پخش خبر داد.
عبدالعزیز محمدحسین پور افزود:مسابقات والیبال گرامیداشت دهه مبارک فجر (یادواره شهدا ورزشکار و سردار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) با شرکت ۷تیم از دیلم. گناوه .خارک .آب پخش . برازجان. بوشهر و خشت به مدت دو روز در سالن امام علی (ع)آب پخش با همکاری باشگاه میکاسا برگزار و در روز جمعه ۱۸ بهمن بازیهای پایانی انجام شد که درپایان تیم میکاسای آب پخش
بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقات تک لیفت بانوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یکدوره مسابقات تک لیفت بانوان به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه فجرانقلاب  اسلامی  با شرکت 25 نفر 16 بهمن ماه در سالن ورزشی ایروبیک  برگزار گردید ، و در پایان جوایزی به رسم یاد بود از طرف اداره ورزش و جوانان  شهرستان اهداء گردید.
مسابقات  والیبال  4جانبه  بانوان بمناسبت  گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر   انقلاب اسلامی  یک سری مسابقات 4 جانبه  والیبال دختران روز پنج شنبه 17بهمن ماه با شرکت 4 تیم درشهرستان حاجی آباد  به صورت  دوره ای در سالن  ورزشی شهید ذاکری  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
در پایان  نیز به رسم یاد بود ل
تمام عمرش را بی حاشیه بوده است. او برای خوب زیستن ایده هایی دارد که هرگز شنیده نشده، و همان قدر که بی ادعا می باشد، برای خوب بودن چیزی کم ندارد. محمود رفیعی که دوستدارانش به او لقب محمود پله داده اند؛ حرف های جالبی برای گفتن دارد که با هم می خوانیم.
ادامه مطلب
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی مدیریت محترم حوزه علمیه شهرستان طبس بمناسبت سالروز تخریب بارگاه مطهر ائمه بقیع(ع) توسط وهابیت خبیث و قرائت دعای توسل و مداحی توسط طلاب حوزه علمیه شهرستان در هیئت حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) طبس
پیش ثبت نام در سال تحصیلی 1400-1399 شروع شد .
دوره پیش دبستانی 
دوره اول ابتدایی                  هر سه دوره بصورت مجزا و تفکیک شده از یکدیگر 
دوره دوم ابتدایی 
جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن های 7-55194736-051 تماس حاصل فرمائید .آیدی ما در تلگرام salarpc@آیدی ما در اینستاگرام goharan6@
آدرس : شهرستان کاشمر خیابان خرمشهر خیابان شهید عازم 
همیشه تفکر ما از کسب و کار، شغل هایی سنتی است که تمام با کار یدی آمیخته شده است و در آن کمی هم علم و اطلاعات میباشد ولی هیچ موقع به کارهایی مثل آموزش فوتبال یا مدارس فوتبال کسب و کار نمی گوییم.
چرا مدارس فوتبال را باید به عنوان یک کسب و کار حرفه ای دید؟
ادامه مطلب
قسمت دوم فصل هشتم گیم اف ترونز از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
آنچه در قسمت 2 فصل هشتم سریال گیم اف ترونز می بینیم
Death has many The final season of Game of Thrones airs Sundays on. ۵ پیش‌ دماغ هیجان‌انگیز به هدف زمان هشتم مجموعه گیم آف ترونز بازی کلاه و تخت دور بخش آغاز زمان هشتم ۵۴ و ۵۸ دقیقه هستند و بخش سوم یک زمان است و سر توقف ٔ ۱۸ ماهه میان زمان ماقبل آخر و این زمان اینترنت پرشده.
ادامه مطلب
ذهن اهالی فوتبال کاشمر همچنان مشغول است. حرف و حدیث ها نیز، فراوان شده و تکاپوها برای خدمت فزونی گرفته است. چهار گوشه ی شهر نیز مملو از شایعه و صحبت هایی است که در صحت و سقم آن شک و تردید وجود دارد. با هر کسی که سخن می گویی از ظن خود یار شده و ایده ای و نظری دارد.
ادامه مطلب
مسابقه جوانه های انتظار که بمناسبت میلاد خجسته ولی عصر(عج) توسط کانون برگزار شد ، مورد استقبال گسترده دانش آموزان عزیز شهرستان طبس قرار گرفت. از تعداد کثیر پاسخنامه های واصله ، به قید قرعه تعداد 324 نفر انتخاب و جوایزی به ارزش بیش از 10 میلیون ریال از محل مساعدت خیرین فرهنگی به آنان اهداء شد.
                                                    
تَنَظَّفوا بِکُلِّ مَا استَطَعتُم فَإِنَّ اللّه  تَعالى بَنَى السلامَ عَلَى النَّظافَهِ و َلَن یَدخُلَ الجَنَّهَ إِلاّ کُلُّ نَظیفٍ؛در روزهایی که دغدغه بسیاری از انسان ها حفاظت از خود و خانواده در عدم ابتلا به ویروس کرونا است، مردی از تبار عشق و تعصب، اندیشه فردایی بهتر را در سر پرورانده و دل به دریای خدمت زده است.
ادامه مطلب
سوالات فصل به فصل علوم هشتم با جواب
نمونه سوالات علوم هشتم PDF
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : علوم | موضوع : نمونه سوال | نویسنده : –
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : پایه هشتم
 
 
نمونه سوالات علوم هشتم فصل به فصل : امروزه با نزدیک شدن به امتحانات دانش آموزان نگران سختی یا آسانی امتحانات هستند . ما برای شما مجموعه ای از نمونه سوالات فصل به فصل علوم هشتم را قرار داده ایم که شما عزیزان میتوانید با دریافت نمونه سوالات علوم ه
حضور در مدارس شهرستان داراب توسط خادمین شهدا به منظور اشتیاق بیشتر دانش آموزان در راهیان نور از 19الی 21 آبان در مدارس هدف شهرستان  برگزار شد و استقبال گرم دانش آموزان همراه بود و در این برنامه از ایده روایت گری همراه با تصویر توسط خادم الشهید دانش آموز محمد موذن و تبلیغ و سخنرانی راهیان نور توسط خادم الشهید تقی شعاعی و بر پایی نمایشگاه عکس راهیان نور سال 1395 و غرفه ثبت نام راهیان نور به استقبال دل های پاک دانش آموزان انقلابی این شهرستان رفتیم
شهرستان بویین میاندشت با وسعت 1000 کیلومتر مربع و جمعیت 35 هزار نفر از غربی ترین شهرستانهای استان اصفهان که از شمال با شهرستان خوانسار و از جنوب شهرستان فریدونشهر و از شرق با شهرستان فریدن و از غرب با استان لرستان و شهرستان الیگودرز هم مرز می باشد. شهرستان بویین میاندشت دارای آب و هوای کوهستانی با بارش حدود 400 میلیمتر بصورت برف و باران از دو شهر و پنج دهستان از پنج قوم ترک ، لر ، فارس ، ارمنی و گرج تشکیل شده است. بیشتر مردم و ساکنین شهرستان از طر
 بمناسبت روز ملی خلیج فارس مسابقات شنا در بخش
بانوان در استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.


 

به گزارش روابط
عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، یکسری مسابقات شنا  بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در بخش
بانوان در رده های سنی :، نونهالان و نوجوانان روز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه 98 در
استخر سر پوشیده  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان
حاجی آباد برگزار گردید.

شایان ذکر
میباشد در پایان نیز جوایزی به رسم یا
مسابقات
ژیمناستیک دختران  دردو سطح  بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک کرامت  در شهرستان حاجی آباد برگزارگردید .

به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یکسری مسابقات ژیمناستیک
بمناسبت دهه مبارک کرامت و هفته عفاف و حجاب 
ویژه دختران  در دو سطح با حضور30 ژیمناستیک کار  روز دوشنبه مورخه 19 تیر ماه  در محل سالن خانه ایروبیک  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان برگزار گردید .

شایان
ذکر میباشد که در پایان این مسابقه لوح و جوایزی از طرف اد
 
برگزاری مسابقات بومی و محلی بانوان بمناسبت دهه مبارک فجر در روستای طارم  از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد  
مسابقات بومی و محلی بانوان بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر  انقلاب اسلامی  در بازی های پنج سنگ ،دارت در روستای طارم از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد  برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یکسری مسابقات بومی و محلی  ویژه بانوان در رشته های: پنج سنگ و دارت در رده های سنی مختلف در روستای طا
آپدیت نود 32 سه شنبه 21 آبان 98 آپدیت نود32 سه شنبه 21 آبان 98 اپدیت 98/8/21 نود32 آپدیت نود32 لایسنس آپدیت نود32 جدیدترین آپدیت نود32 سه شنبه 21 آبان 98 آپدیت جدید نود32 آپدیت روزانه نود32 سه شنبه 21 آبان 98 آخرین آپدیت نود32 95/7/29 آپدیت رایگان نود32 98/8/21 سه شنبه 21 آبان 98 آپدیت امروز نود32 دانلود آپدیت نود32 سه شنبه 21 آبان 98 سریال آپدیت آنتی ویروس نود32 سه شنبه 21 آبان 98 کد آپدیت نود32 1398/08/21 آپدیت نود32 سه ماهه رایگان سه شنبه 21 آبان 1398
ESET NOD32 & Smart Internet security Update 2019/11/12
Username
آپدیت نود 32 شنبه 25 آبان 98 آپدیت نود32 شنبه 25 آبان 98 اپدیت 98/8/25 نود32 آپدیت نود32 لایسنس آپدیت نود32 جدیدترین آپدیت نود32 شنبه 25 آبان 98 آپدیت جدید نود32 آپدیت روزانه نود32 شنبه 25 آبان 98 آخرین آپدیت نود32 95/7/29 آپدیت رایگان نود32 98/8/25 شنبه 25 آبان 98 آپدیت امروز نود32 دانلود آپدیت نود32 شنبه 25 آبان 98 سریال آپدیت آنتی ویروس نود32 شنبه 25 آبان 98 کد آپدیت نود32 1398/08/25 آپدیت نود32 سه ماهه رایگان شنبه 25 آبان 1398
ESET NOD32 & Smart Internet security Update 2019/11/16
Username: TRIAL-0266177730Password: tn7aptev75
U
آپدیت نود 32 سه شنبه 14 آبان 98 آپدیت نود32 سه شنبه 14 آبان 98 اپدیت 98/8/14 نود32 آپدیت نود32 لایسنس آپدیت نود32 جدیدترین آپدیت نود32 سه شنبه 14 آبان 98 آپدیت جدید نود32 آپدیت روزانه نود32 سه شنبه 14 آبان 98 آخرین آپدیت نود32 95/7/29 آپدیت رایگان نود32 98/8/14 سه شنبه 14 آبان 98 آپدیت امروز نود32 دانلود آپدیت نود32 سه شنبه 14 آبان 98 سریال آپدیت آنتی ویروس نود32 سه شنبه 14 آبان 98 کد آپدیت نود32 1398/08/14 آپدیت نود32 سه ماهه رایگان سه شنبه 14 آبان 1398
ESET NOD32 & Smart Internet security Update 2019/11/05
Username
آپدیت نود 32 سه شنبه 7 آبان 98 آپدیت نود32 سه شنبه 7 آبان 98 اپدیت 98/8/7 نود32 آپدیت نود32 لایسنس آپدیت نود32 جدیدترین آپدیت نود32 سه شنبه 7 آبان 98 آپدیت جدید نود32 آپدیت روزانه نود32 سه شنبه 7 آبان 98 آخرین آپدیت نود32 95/7/29 آپدیت رایگان نود32 98/8/7 سه شنبه 7 آبان 98 آپدیت امروز نود32 دانلود آپدیت نود32 سه شنبه 7 آبان 98 سریال آپدیت آنتی ویروس نود32 سه شنبه 7 آبان 98 کد آپدیت نود32 1398/08/07 آپدیت نود32 سه ماهه رایگان سه شنبه 7 آبان 1398
ESET NOD32 & Smart Internet security Update 2019/10/29
Username: TRIAL-02
 بمناسبت روز ملی خلیج فارس مسابقات  دو و میدانی  در بخش  دختران در استادیوم ورزشی مجموعه ورزشی انقلاب  شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.


 

به گزارش روابط
عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، یک دوره مسابقات  دو و میدانی  بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با همکاری کانون والیبال عفاف شهرستان حاجی آباد  ویژه دختران  10 اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی خلیج فارس در استادیوم
ورزشی  مجموعه ورزشی  انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
تیم فوتسال اسپاد  قهرمان مسابقات 4 جانبه فوتسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس  در شهرستان حاجی آباد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات 4 جانبه فوتسال رده سنی جوانان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت هیئت فوتبال و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان    از روز چهار شنبه  مورخه 98/7/3در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب  شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود  جمعه مورخه 5/7/98با قهرمانی تیم فوتسال اس
مسابقات فوتبال لیگ برتر شهرستان حاجی آباد آغاز گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی
آباد مسابقات لیگ برتر فوتبال شهرستان حاجی اباد از روز جمعه 97/11/26 با حضور
کریمی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان حاجی آباد، اعضاء محترم شورای
شهر و جمعی از مسئولین در مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان آغاز گردید .
بنا به اظهار حسین شهبازی دبیر هیئت فوتبال شهرستان حاجی
آباد، مسابقات لیگ برتر شهرستان حاجی آباد از روز جمعه مو
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نوامبر 1880 اولین بازی رسمی خود را در برابر بو
دانلود گام به گام ریاضی هشتم
گام به گام کامل ریاضی پایه هشتم
گام به گام کامل ریاضی هشتم : امروزه داشتن گام به گام یکی از مهم ترین ابزار ها برای ادامه تحصیل میباشد . در این پست میخواهیم تا گام به گام ریاضی هشتم را به شما معرفی کنیم . در این گام به گام جواب پرسش ها و فعالیت های ریاضی هشتم داده شده است .
ادامه مطلب
امروز آخرین روز از برج زیبایم، آبان ماه بود
و من در سگ اخلاق ترین حالت ممکن خودم بودم
پاچه‌ی همه‌رو از دم گرفتم
حوصله‌ی خودمم نداشتم
نمیدونم چرا
واسه اینکه آخر آبان شده یا شایدم تو دوره باشم
ولی نه، دوره که نمیشه. اصن در توانم نیست
ولی حالم خوب نیست
دلم پر میکشه واسه اینکه یه بار دیگه ببینمش
اینم که شد دیالوگ فیلم
ولی به هرحال
من حالم بده
خوب نیستم
دلم تنگ شده
تنگ میشه
واسه آبان
واسه زندگیم
واسه ماه قشنگم
کاش یه جایی داشتم برم یه دل سیر
یه دل
هاروی بارنز (انگلیسی: Harvey Barnes؛ زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بارنزلی، باشگاه فوتبال وست برومویچ آلبیون،باشگاه فوتبال میلتون کینز دونز، و باشگاه فوتبال لستر سیتی اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۸ سال انگلستان،زیر ۲۰ سال انگلستان، و زیر ۲۱ سال انگلستان بازی کرده‌است.
 
به نقل از «السومریه نیوز» عراق، کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین رده بندی لیگ های فوتبال قاره کهن را اعلام کرد که فوتبال عراق در این رده بندی نهم شد.
تیم‌های اول تا هشتم آسیا نیز در رده بندی جدید به ترتیب زیر است:
1-چین
2-قطر
3-ژاپن
4-کره جنوبی
5-ایران
6-عربستان
7-امارات
8-تایلند
با توجه به این رده بندی اعلام شده 2 کشور برتر منطقه شرق و غرب آسیا سهمیه 3+1 می گیرند. در نتیجه فوتبال ایران با قرار گرفتن در رده دوم منطقه غرب آسیا سهمیه 3+1 خواهد داشت. بدین تر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها