نتایج جستجو برای عبارت :

سئوال : چگونه با تغییر سبک رانندگی و دانستن برخی نکات مهم پدیده مخرب ناک رو به حداقل ممکنه کاهش دهیم؟

پدیده ناک Knock بمعنی  خودسوزی بنزین در سیکل فشرده شدن و گرم شدن داخل سیلندره .
در موتورهای با ضریب تراکم بالاتر و موتورهای مجهز به توربوشارژر فشار تراکم داخل سیلندر و دمای بالای حاصل از فشردگی سوخت امکان ناک رو بالا میبره و باید از سوخت با عدد اکتان بالاتر برای کاهش احتراق پذیری بنزین استفاده کرد . کثیف شدن سرسیلندر و سوپاپ و شمع با رسوب کربن (دوده) و ضعیف بودن جرقه هم به تشدید و امکان بروزناک کمک میکنه .
اگر به دقت به زمانهائی که Knock ناک بیش
سلام خدمت شما دوستان عزیز.
در این آموزش فتوشاپ به نحوه برش عکس در فتوشاپ خواهم پرداخت
 
وقتی در مورد برش عکس در فتوشاپ صحبت می کنیم نکات فوق العاده مهمی درباره این موضوع هست و شما ممکنه به نکات و سوالاتی خاص در این مورد مواجه شوید.
این که :
چگونه یک عکس برش داده شود ؟
چگونه یک عکس برش داده شود اما اندازه سند (canvas) تغییر نکند؟
چگونه فقط محتویات یک لایه برش داده شود؟ بلواقع نحوه ذخیره کردن محتویات یک لایهدر مورد قابلیت های ابزار crop نکات بسیار مهمی
ذیل آیه ۲۴ سوره الصافات(وقِفوهُم اِنَّهُم مَسئُولُونَ)،از پیامبر،اکرم،صلی الله علیه وآله وسلم نقل شده که فرمودند:در روز قیامت هر کسی باید به این ۴ سئوال جواب بدهد:۱.از عمر خود که در چه راهی تمام کرده ۲.جوانی خود را در چه راهی گذرانده،۳.مالش را از کجا کسب کرده ودر چه راهی خرج کرده است،۴.واز محبت بما اهل بیت هم سئوال میشود.(نور الثقلین،ج۴،ص۴۰۲).
چگونه وزن خود را کم کنیم و لاغر شویم؟ نکات ساده و علمی جهت کاهش وزن و لاغری
 یکی از مشکلات سلامتی در جامعه امروز ما که در حال حاضر دغدغه خیلی از هموطنان عزیزمان شده است مبحث "چاقی و اضافه وزن" است. اما مساله مهم اینست که چگونه وزن کم کنیم که گرسنگی نکشیم، دچار ریزش مو نشویم، پوستمان دچار افتادگی نشود، سلامتمان به مخاطره نیفتد و وزن کاسته شده مجددا برنگردد.

 روش های زیادی برای کاهش وزن و لاغری وجود دارد. با این حال ، اکثر آنها شما را گرسنه و نار
بسمه تعالی دانش آموزان عزیز: نکاتی برای تکرار و یاد آوری درس آمادگی دفاعی کلاسهای دهم جهت آزمون انقلابی به برادران رزمنده بدون مرز تقدیم می گردد.
1- برترینها ، بهترینها را می خوانند.
2- دوستان خوبم ، کم دانستن و زیاد حرف زدن مانند ندانستن و زیاد خرج کردن است.
مطلب 1               مطلب 2                       مطلب 3                         مطلب 4                  
نمونه سئوال 1
نمونه سئوال 2
چگونه وزن خود را کم کنیم و لاغر شویم؟ نکات ساده و علمی جهت کاهش وزن و لاغری
یکی از مشکلات سلامتی در جامعه امروز ما که در حال حاضر دغدغه خیلی از هموطنان عزیزمان شده است مبحث "چاقی و اضافه وزن" است. اما مساله مهم اینست که چگونه وزن کم کنیم که گرسنگی نکشیم، دچار ریزش مو نشویم، پوستمان دچار افتادگی نشود، سلامتمان به مخاطره نیفتد و وزن کاسته شده مجددا برنگردد.
روش های زیادی برای کاهش وزن و لاغری وجود دارد. با این حال ، اکثر آنها شما را گرسنه و ناراض
اقدام ارزشمند حسن برزگر مسئول جدید اوقاف بابل در اعلام کردن اموال و دارایی های خود، سبب شد این سئوال در ذهن خیلی از ما زنده شود و اینکه:
سئوال:چرا بعد از سالها وضعیت مالی مسئولین شفاف نیست؟!! 
و البته جوابش هم پیش خودمان است!!!
جواب: اراده ای وجود ندارد.
 
پرهیز از امور غیر مفید
امام مهدی علیه السّلام :
فَاغْلُقُوا أبْوابَ السُؤالِ عَمّا لا یَعْنیکُمْ وَ لا تَتَکَلَّفُوا عِلْمَ ما قَدْ کَفَیتُمْ وَ أکْثِرُوا الدُّعاءَ بِتَعْجیلِ الْفَرَجِ فَإنَّ ذلِکَ فَرَجَکُمْ؛
درهاى سئوال از چیزهایى را که براى شما مفید نیست ببندید و خود را در مورد دانستن چیزهاى غیرلازم به زحمت نیندازید، و درمورد تعجیل فرج زیاد دعا کنید زیرا که موجب فرج خواهدشد.
بحارالانوار: ج ۵۳ ص ۱۸۱
سلام شرلوک. میخواستم بدونم اگه دوباره داشتی می اومدی بیمارستان محض اطلاع، من یه کراوات پیدا کرده ام و فکر میکنم ممکنه مال تو بشه. شبیه اون جور کراواتائیه که ممکنه تو بپوشی بنابراین نمیدونم ممکنه آخرین باری که اومدی اینجا، جاش گذاشته باشی.
 
من خودم مشکلم اینه که همیشه فکر میکردم مردها ابرقدرتن :)
فکر میکردم مردها فقط میخوان سکس کنن و فرار کنن.
برعکسه.
مرد ممکنه بخواد بخوابه با همه، چون اون بیچاره مخش تنوع طلبه. حتی دخترا هم ممکنه همینطوری بشن. الان خود من استرس دارم که وقتی اسم یکی بره توی شناسنامه م باید با بزرگترین وحشت زندگیم روبرو شم.
 
یعنی ما هم تنوع طلبی رو دوست داریم. ما هم حداقل استقلال و ازادی رو دوست داریم.
 
ولی قضیه اینه که مرد ممکنه علاقمند بشه. مردها اتفاقا زود علاق
کاهش وزن با 8 گام صبحگاهی!!$








ترفندهای صبحگاهی برای کاهش وزن‎
 
شما می توانید در هنگام صبح 8 گام بردارید
تا علاوه بر کنترل وزن، شاهد بهبود سلامت روحی و جسمی خود باشید. برای
دانستن این 8 گام در ادامه مطلب با ما همراه شوید
ادامه مطلب
ماه_شعبان فرصت آمادگی ورود به ماه رمضان
رهبرانقلاب: ماه رجب، ماه شعبان، یک آمادگاهی است برای اینکه انسان در ماه مبارک رمضان -که ماه ضیافت الهی است- بتواند با آمادگی وارد شود. آمادگی به چیست؟ در درجه‌ی اول، آمادگی به توجه و حضور قلب است؛ خود را در محضر علم الهی دانستن، در محضر خدا دانستن، همه‌ی حالات خود را، حرکات خود را، نیّات خود را، خطورات قلبی خود را در معرض و محضر علم الهی دانستن؛ در درجه‌ی اول، این مهم است. ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
 
بهترین سعادت برای یک زنحضرت علی (ع) می فرماید:با جمعی از اصحاب در محضر رسول خدا (ع) نشسته بودیم ، پیامبر(ص) به ما رو کرد و فرمود:به من خبر دهید که برای زن چه چیز خوب است و خیر و سعادت او در چیست ؟همه ما از پاسخ به این سئوال ، در مانده شدیم ، تا اینکه متفرّق گشتیم ، و به خانه آمدم و به حضرت زهرا (علیهاالسلام ) گفتم : پیامبر (ص) چنین سؤ الی از ما نموده و ما از پاسخ به این سئوال درماندیم .حضرت فاطمه (علیهاالسلام ) فرمود: من پاسخ این سئوال را می دانم .
ادامه
خیلی از دوستان و کاربران عزیز سئوال میکنند که ما برنامه های خودمون رو با چه برنامه ای می سازیم .  اگر این سئوال برای شما هم پیش اومده و علاقمند هستید که بدونید که چطور میشه بدون بلد بودن برنامه نویسی میشه یک اپ ساخت برنامه احکام شرعی ما رو نصب کرده و پنج ستاره بدهید . سپس از قسمت تماس با ما اطلاع دهید تا رمز آموزش های خودمون رو برای شما ارسال کنیم . با تشکر موفق باشید .
دومین روزی هست که اینترنت قطع شده...البته سایتهای دات آی آر دار باز میشن...که خب به درد خودشون میخوره...دارم فکر میکنم عقل داشتن چیز خوبیه که خدا بهمون داده...عقل داده تا فکر کنیم و بعد عمل کنیم...ولی بعضیها قشنگ مشخصه عقل ندارند...وگرنه به این فکر میکردند که ممکنه کسب و کار بعضی ها بدون اینترنت بخوابه...ممکنه اعضای خانواده شون که خارج زندگی میکنن این مدت نگران بشن...ممکنه منتظر یه ایمیل باشند یا بخوان ایمیل مهمی بفرستن...و ممکنه های دیگه...ولی ندارن
روش هایی برای کاهش قند خون خود بدون درمان دارویی
دیابت نوع 2 به یک اپیدمی جهانی تبدیل شده است اما آیا می دانستید که نه تنها فقط قابل پیش گیری هست، بلکه قابل بازگشت هم هست ؟ اگر دیابت نوع 2 دارید ، ما در این بخش از سلامت نمناک چند نکته مفید در مورد نحوه پایین آوردن و پایین نگه داشتن قند خون را برای شما آورده ایم.
در حالی که برخی از ما به طور ژنتیکی در معرض خطر دیابت نوع 2 قرار داریم ، این مشکل امروزه به طور عمده یک اختلال سبک زندگی است ؛ با تغییر سب
برای داشتن یک زندگی شاد چه باید کرد؟
برای داشتن یک زندگی شاد و دور بودن از استرس باید نکات بسیار مهمی را در طول زندگی خود رعایت کنیم که این نکات مجموعه ای از باید ها و نباید ها هست .
باید ها و نباید هایی که در زمینه خورد و خوراک و همچنین تحرکات معمولی و آنچه که در روزمره استفاده می کنیم باید رعایت کنیم . 
پیشرفت روز افزون علم پزشکی و همچنین افزایش تجربه پزشکان باعث شده است که رویای افزایش طول عمر برای کمی به حقیقت نزدیک شده و همچنین از سوی دیگر ه
چی به سرت اومد که از اون آدم پر جنب و جوش، انقد ساکت شدی و برای هز چیزی نگرانی؟‌ مگه نمی‌گفتی که اگه یه کوه جلوت باشه، شروع می‌کنی به کندن؟ حالا که کوهی نیست، همه‌ی مسیر‌ها هم حداقل هموار به نظر میان، پس چرا شروع نمی‌کنی؟‌
منتظر چی هستی؟ تضمین؟‌ نیست. وجود نداره. ممکنه اینبار از دفعه قبل محکم تر بخوری زمین. ممکنه تو مسیر همه چیزت رو از دست بدی. ممکنه همین اندازه اعتماد به نفسم که برات مونده بره. ممکنه  یجور بخوری زمین که دیگه هیچ وقت بلند ن
من بارها زنبور قورت داده ام.
و سالی حداقل دو بار یه پرنده می خوره به سرم ، همیشه وقتی دارم سر یکی داد میزنم می خورم زمین.
وقتی پیانو میزنم محاله درش روی انگشتام بسته نشه
امکان نداره شب بخوام از رو ریل قطار رد بشم یهو یه قطار بوق زنان نیاد طرفم.
محاله موقع رد شدن از وسط محوطه ی چمن فواره ها کار نیفتن.
هر نردبانی ازش رفتم بالا یه پلش زیر پام شکسته.
محاله ممکنه روز تولدم مریض نشم
 هر بار سفر میکنم یه روز بعد از جشن میرسم به شهر.
آخه آدم ممکنه به چند تا
این مطلب علاوه دانستنی ها و نکات جالب، به برخی از باورهای غلطی که بین مردم رایج است نیز پرداخته و سعی در اصلاح آنها خواهد داشت. امیدواریم مورد استقبالتان قرار بگیرد.
در زندگی همه ما پیش آمده که برخی اصطلاحات را بدون دانستن ریشه و وجه تسمیه اش بکار ببریم و یا یک رسم و آداب خاص را به صرف تقلید از پیشینیان خود، بدون اینکه بدانیم چیست و از کجا آمده انجام داده باشیم. شاید اصلاً این موضوع برای شما اهمیت نداشته باشد و از بکار بردن اصطلاح و انجام دادن
چنانچه شما مالک استخر هستید و می‌خواهید در هزینه قبوض خود صرفه‌جویی کنید، یکی از روش‌های انجام این کار، استفاده از پمپ‌های سرعت متغیر است. یک پمپ سرعت متغیر، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که سرعت دورانی موتور پمپ خود را به حداقل مقدار موردنیاز برای گردش آب در استخر، کاهش دهید. استفاده از پمپ سرعت متغیر، می‌تواند تا ۹۰% موجب کاهش هزینه‌ انرژی شود. به کار انداختن پمپ سرعت متغیر در سرعت پایین‌تر، به معنی کاهش کیلووات یا انرژی مصرفی
در سال کنکور چشم یکی از اصلی ترین اعضای بدن است که اگر در موردش نکات ایمنی (!) رو خوب رعایت نکنید ممکنه بهش آسیب بزنید 
تو ادامه مطلب یه سری نکات بهتون میگم تا به این عضو دوست داشتنی بدنتون آسیبی وارد نشه
روی ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب
در سال کنکور چشم یکی از اصلی ترین اعضای بدن است که اگر در موردش نکات ایمنی (!) رو خوب رعایت نکنید ممکنه بهش آسیب بزنید 
تو ادامه مطلب یه سری نکات بهتون میگم تا به این عضو دوست داشتنی بدنتون آسیبی وارد نشه
روی ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز : روش‌های متفاوت وزیادی برای کاهش وزن وجود دارند. راه های کاهش وزن سریع و چگونه سریع لاغر شویم و چطور سریع وزن کم کنیم؟
مطمئنا تبلیغات کاهش وزن بسیاری را مشاهده کرده‌اید که هر کدام ادعا می‌کنند می‌توانند وزن شما را در سریع‌ترین زمان ممکن کاهش دهند. اکثر این رژیم‌های غذایی شما را به گرسنگی بیش از حد برای لاغر شدن تشویق می‌کنند. اما این روش درست نیست و بیشتر به بدن صدمه وارد می‌کنید. در این مطلب
فاجعه، شاید تنها کلامی باشد که در باب استفاده از پلاستیک می توانیم بیان کنیم مخصوصا وقتی داریم در کشوری زندگی می کنیم که در آن نه تفکیک زباله اصولی انجام می شود و جمع‌آوری زباله هم که در بدترین نوع انجام می شود.
پس حداقل بیایم تا جایی که می توانیم شروع کنیم به کاهش اتفاده از پلاستیک
چگونه؟
از کجا شروع کنیم؟
مهمترین کار حذف کیسه های پلاستیکی از چرخه روزانه خریدمان می تواند باشد و جایگزین کردن کیف های پارچه ای و یا حداقل محصولات بازیافتی
عدم ا
چگونه دروغ را تشخیص دهیم؟
تا به حال برایتان پیش آمده که ناخودآگاه متوجه شوید فردی به شما دروغ می‌گوید؟ انسان به طور غریزی تا حدی قابلیت شناسایی افراد دروغگو را دارد. اما با دانستن برخی نکات علمی می‌توانیم مجهزتر از همیشه و با اعتماد به نفس بیشتری در این باره تصمیم بگیریم و دروغ را تشخیص دهیم.زندگی در دنیایی که همه در آن راستگو و شفاف هستند بسیار زیباست، اما واقعیت این است که با چنین دنیایی فاصله زیادی داریم. پس به مهارتی نیاز داریم تا بتوان
 
ذهن قدرتمند از ویژگی های همه افراد موفق است. بعضی از مردم آن را ثبات شخصیت وبعضی دیگر آن را ثبات کاری می نامند. هر نامی که به آن می دهید، در حقیقت ذهنیت قوی یک ویژگی است که تاثیرگزارترین افراد جهان - چه کارآفرینان، رهبران، نوازندگان و ورزشکاران - به آن معتقد هستند.
ذهن قدرتمند از واجبات موفقیت است. قدرت واقعی ذهن ترکیبی از آگاهی، تمرکز و انعطاف پذیری است. ذهنیت قوی چیزی است که به شما امکان می دهد که به جای افکار منفی روی نیت خود متمرکز شوید. ای
دانستن اصول گرامری هر زبانی برای فراگیری و استفاده از آن زبان، علاوه بر دانستن لغات و مفاهیم دیگر، امری حیاتی است ولی این یادگیری نباید صرفا به حفظ کردن این قواعد شود و قواعد باید در کنار مکالمه و خواندن یادگرفته شود و کاربرد هر کدام مشخص و ماموس شود.
درسیر تحولات روش تدریس زبان انگلیسی، در برخی زمان ها تدریس گرامر به صورت مجزا ، کاملا از آموزش زبان حذف گردید. بعد ها ثابت شد که نه تنها می بایست بر قوانین زبان مسلط بود، بلکه باید به نحوه کنار ه
بنظرم دوتا سئوال جادویی تو زندگی هست که با پرسیدنش از خودمون یا دیگران،  میتونه ذهن ما آدمها رو خالی تر از افکار اضافی و روحمون رو آرامتر از فشارهای متعدد و متنوع زندگی کنه....
این دو تا سئوال جادویی ایناست:
P1= Beman CHEH
P2=Beto CHEH
مثالهاش باشما..
ما هی عملیة تجمیل الأنف؟
هی عملیة تعدیل شكل الأنف والتی أحیانًا ما یشار إلیها بعملیة إعادة تشكیل الأنف. على الرغم من كون هذه العملیة تتم بغرض تجمیلی بالدرجة الأولى ألا وهو زیادة التناغم والتناسب بین الأنف وباقی ملامح الوجه، إلا أنها تُجرى فی أحیان كثیرة بغرض علاج مشاكل واضطرابات التنفس الناتجة عن تشوهات أو عیوب فی بنیة الأنف، و بسبب التعرض لبعض الحوادث. یمكن أن تتم عملیات تجمیل الأنف بعدة صور نذكر منها:
تغییر حجم الأنف (سواء لتصغیره أو ت
مبحث امنیت وبسایت در فرایند بهینه سازی اهمیت بالایی دارد، چراکه هکرها میتوانند دستاورد های شما را با چند ترفند هوشمندانه بر باد دهند.سئو منفی شامل تکنیک ها و روش هایی است که به نوعی شبیه تکنیک های سئو کلاه سیاه است و روی رتبه سایت شما اثر منفی می گذارد و باعث کاهش آن می شود.هکرها ممکن است که تاکتیک های زیر را به جهت سئو منفی در سایت شما به کار بگیرند:
ــ قرار دادن محتواهای ضعیف یا کدهای مخرب در بخش هایی از سایت شماــ قرار دادن محتواهای از سایت
قیمت گوسفند زنده در بازار حالت ثابتی ندارد . گاه قیمت افزایش می یابد و گاه کاهش . قیمت به علت متفاوت بودن نژادها، وزن گوسفند و همین طور هزینه های نگه داری متفاوت است . مثلا هر چه گوسفند وزن بیش تری داشته باشد با قیمت بالاتری در بازار معامله می شود .
در این جا قیمت ها را به صورت میانگین بیان می کنیم :
- گوسفند زنده نر در بازار تهران حداقل 40000 تومان و حداکثر 41000 تومان .
- گوسفند زنده ماده در بازار تهران حداقل 33000تومان و حداکثر 35000 تومان.
- گوسفند زنده نر
نکات حقوقی مهم که دانستن آنها ضروری است در این نوشته بیان شده است. معاونت فرهنگی قوه‌قضاییه در بررسی میدانی و گفتگوهای متعدد با قضات محاکم و کارشناسان حقوقی، برخی از مهم ترین علل مراجعات قضایی مردم را در قالب بسته حقوقی جمع آوری کرده و اعلام کرد. در ابتدای این متن آموزشی آمده است: نادانسته‌های حقوقی و قضایی جامعه امروز که ریشه بسیاری از مشکلات قضایی است، لازم است به طور گسترده برای تمام اقشار اطلاع‌رسانی شده و مورد توجه عمومی قرار گیرد. ۹
سال چهارم دبیرستان، در یکی از شب‌های امتحان ریاضی سخت مشغول حل تمرین بودم، بعد از نیم ساعت سر و کله زدن با یکی از سئوالات با عصبانیت دفتر تمرینم را به سمت دیگری پرتاب کرده و داد زدم" بی‌صاحاب شده حل نمیشه، انتگرال می‌گیرم حل نمیشه، مشتق می‌گیرم حل نمیشه، اتحاد میرم نمیشه، پدرم رو در اورد و حل نشد" ، چند دقیقه‌ای به حیاط رفته و قدم زدم، وقتی گمان کردم‌ کمی آرام‌تر شده‌ام دوباره به اتاق برگشته و مشغول حل سئوال شدم، ابتدا چند ثانیه با دقت به
إن علامة السفهاء السطحیّین على مرّ التاریخ، هو الجمود وعدم قابلیّتهم فی تشخیص الأهم عن المهم وعصیانهم على تغییر التكلیف. فإنهم یحترمون ظاهر القرآن مطلقا، ولو دعا إلى الحكمیة فی صفّین. ویحترمون دم المسلم مطلقا، ولو خرج على أمیر المؤمنین(ع). ومناسك الحج عندهم خط أحمر مطلقا، ولو كان الحسین(ع) مغادرا مكّة. والصلح مع العدوّ عندهم ذنب لا یُغفَر مطلقا، ولو كان الإمام الحسن(ع) قد اتخذ هذا القرار. لا یعقلون أن تارة یجب الصراخ وتارة یجب السكوت، وتار
ﺴ ﻪ ﺗﻔﺮﺵ ﺑﺎ من ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺍﺳﺖ ،
ﺩﺷﻤﻨم ﻧﺴﺖ ؛
ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﺮ ﺳﺖ ﺑﺎ ﺩﺪﺎﻩ ﺩﺮ ،
ﻓﻘﻂ ﻫﻤﻦ ...
ﺍﺮ ﻓﻘﻂ ﻫﻤﻦ ﺍﺻﻞ ﺭﺍ ﻣ ﺬﺮﻓﺘﻢ ،
ﺭﻭﺍبطماﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﻣ ﺷﺪ
ﺁﺭﺍﻣﺸ ﺗﻮﺍﻡ ﺑﺎ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ 
ﺑﻪ ﻫﻤﻦ ﺳﺎﺩ!
خوشبختی مدیون دانستن چگونه دوست داشتن دیگران است!
ما هی عملیة تجمیل الأنف؟
هی عملیة تعدیل شكل الأنف والتی أحیانًا ما یشار إلیها بعملیة إعادة تشكیل
الأنف. على الرغم من كون هذه العملیة تتم بغرض تجمیلی بالدرجة الأولى ألا
وهو زیادة التناغم والتناسب بین الأنف وباقی ملامح الوجه، إلا أنها تُجرى
فی أحیان كثیرة بغرض علاج مشاكل واضطرابات التنفس الناتجة عن تشوهات أو
عیوب فی بنیة الأنف، و بسبب التعرض لبعض الحوادث.   یمكن أن تتم عملیات تجمیل الأنف بعدة صور نذكر منها:
تغییر حجم الأنف (سواء لتصغیره
می خوام بگم حواستون به دو رو بری هاتون باشه ، خواستون به خودتون باشه . چند روزه می خوام بیام راجب خودکشی اتیکا (یوتیوبر و استریمر معروف) بنویسم ولی راستش نمی دونم چی بگم . خواستم از سلامت ذهن و روان بگم ولی راستش خودمم هیچ اطلاعی راجب موضوع ندارم . ولی الان که ساعت ۴ و یک ساعت و نیمه که دارم تو تختم اینور اونور می‌شم و خوابم نمی‌بره حداقل این دوخط رو بنویسم . یادتونه گفتم همه‌مون یه گوشه زندگی‌مون ریدیم ؟ می‌خوام بگم ربطی نداره یه نفر چقدر خوش
بی تردید یکی از سخت‌ترین آزمون‌های الهیِ من ترکیبی است از جگرگوشه، بیماری و غربت؛ اگر اعتراف کنم که همه نقاط ضعف را به صورت گل‌ درشت دارم تشخیص می‌دهم، میشه یکی پارتی بازی کنه و صورت سئوال‌ها رو عوض کنه؟ حداقل اجازه بده یه کم پایه‌ام قوی بشه، بعد بخش جگرگوشه رو تو یه آزمون دیگه بیاره :( 
* همچنان به قوت خود باقی‌ است، بعد از چهارده روز، دوستان بخش درمان وارد مرحله‌ی نمونه برداری و کشت شدند، بالاخره.
نکات ضروری قبل از عمل ۱ :
_ خانم ها باید لاک ناخن یا ناخن مصنوعی نداشته باشند.
_ خانم ها بدون هرگونه آرایشی به بیمارستان یا کلینیک مراجعه نمایند.
_ در روز عمل حداقل یک شخص همراه شما باشد.
_ اگر سیگاری هستید حداقل دوهفته قبل از عمل کشیدن سیگار را متوقف کنید به این دلیل که سیگار اکسیژن خون را کم کرده و این موضوع باعث بروز مشکلات تنفسی برای شما در هنگام عمل میشود.
_ از دوهفته قبل مصرف قرص های بروفن و آسپرین را متوقف کنید به این دلیل که این قرص های مسکن
شاید این حالت در نظرتان بامزه باشد اما حیوان خانگی تان را تشویق بـه نشستن روی لپ‎تاپ تان نکنید. گرمای وسایل در حال کار، گربه ها رابا خود جذب می‌کند اما بـه انها اجازه ندهید روی دستگاه تان دراز بکشند چون مو های گربه میتواند وارد سیستم فن لپ‎تاپ شود.
اینکار ممکن اسـت در نهایت باعث گرم شدن بیش از اندازۀ لپتاپ شود و آنرا از کار بیندازد. هم چنین از خوردن غذا در مقابل لپتاپ خودداری کنید. هر تکه ای از غذا کـه بـه داخل کیبورد لپ‎تاپ برود در نهایت با
کپچا ابزاری امنیتی برای شناسایی کاربر انسانی از ربات‌های مخرب در اینترنت است که برای افزایش امنیت وب‌سایت‌ها و سرویس‌های آنلاین کاربرد دارد.
قطعا تاکنون در زمان ثبت‌نام یا ورود به برخی از وب‌سایت‌های اینترنتی با بخشی به‌‌نام کپچا یا CAPTCHA روبه‌رو شده‌اید. فرم‌هایی که فعالیت‌های گوناگون از نوشتن اعداد و حروف یک تصویر یا انتخاب تصاویر با سوژه‌های خاص یا حتی یک کلیک ساده روی یک باکس را از شما درخواست می‌کنند. احتمالا تاکنون از خود پ
 
1.نخوردن صبحانه –کسانی که صبحانه نمی خورند قندخونشان به سطح پایین تری افت می کند این امر باعث تامین نامناسب موادغذایی برای مغز ودرنتیجه افت فعالیت مغزی می شود
پرخوری –این امر باعث تصتب شرایین (سختی دیواره رگها )مغزشده ومنجربه کاهش قدرت ذهنی می شود
3.دخانیات –این امر باعث کوچک شدن چند برابر مغز ومنجربه الزایمر می گردد
4.استفاده زیادازقندوشکر-کهجذب پروتئین ومواد غذایی رامتوقف می کند ومنجر به سوء تغذیه واحتمالا اختلال دررشدمغزی خواهدشد.
5.
اگر جز افرادی هستید که برای تعویض ویندوز مجبور هستید به مراکز خدمات رایانه ای مراجعه کرده یا همیشه از دیگران می خواهید تا این کار را برای شما انجام دهند ، امروز می خواهیم در خصوص اینکه چگونه ویندوز نصب کنیم ، پستی را منتشر نماییم.
واقعیت اینجاست که نصب ویندوز یک سری نکات دارد و با دانستن و آگاهی از آنها به راحتی می توانید ویندوز را خودتان تصب کنید و هم در هزینه صرفه جویی کنید و هم اینکه در مواقعی که نیاز به این کار دارید و کسی در دسترس نیست ، د
شما برو به شکل تصادفی یکی از مناظره‌های پرگار بی‌بی‌سی رو نگاه کن
به احتمال بالای 70 درصد حداقل یکی از طرفین به شدت زبون نفهمه و بدون توجه به حرفای رد و بدل شده، مصره که خودش داره درست میگه
حس میکنم این همونیه که ازش به غرور اهل علم یاد کردن. آدما که فک میکنن چیزی بارشونه دیگه تو خودشون نمیگنجن! ممکنه به نظر بیاد که عالم واقعی متواضعه و بیشتر که یاد میگیره میفهمه کمتر بلده، اما واقعیت اینه که حتی با وجود اینکه میدونن کمتر بلدن هم اصرار دارن به
شنیده بودم آرزوهای کودکی ای را که سال ها بعد نخواسته شده اند . باقی آرزوهای کودکی ام را نمی دانم اما از آرزوی بزرگ شدنم پشیمان نشده ام و دلم هیچ گاه بازگشت به کودکی را نخواسته ! خوب گذشت و خاطرات قشنگی را ثبت کرده ام اما مگر می شود یک فیلم را دو بار دید ؟ همان هیجان و شوق بار اول دیدنش را میشود تجربه کرد ؟ نه .
زندگی قشنگ بودنش به همین لحظات پیش رو و قدم هایی نیست که برمیداریم؟ ترس از چی ؟ تغییر و یا شکست ! داشتن همچین ترسی می ارزد آیا به بازگشت به ک
برای امسالم باید چندتا هدف‌گذاری داشته باشم؛ 
حداقل ۲۰ تا کتاب بخونم ~ در زمینه اخلاق و رمان حداقل ۳۰ درصد باشه.
در مکالمه انگلیسی و دایره‌ی لغات پیشرفت محسوسی داشته باشم.
آلمانی هم بتونم مکالمات ساده داشته باشم. ~ اولویت نیست.
حداقل یدونه سیستماتیک ریویو و یا دوتا ارجینال آرتیکل مشارکت داشته باشم.
کاهش مصرف گوشت
~ اگه بتونم تمرین ریاضی و نوروساینس
چرا با وجود اینکه روزه می گیریم باز هم چاق می شویم؟ چه راهکارهایی وجود دارد که پس از سحری نخوابیم؟ آیا دوست دارید در ماه رمضان، وزن خود را کاهش دهید؟ آیا می دانید چه نکاتی را باید در افطاری و سحری خوردن رعایت کنید تا دچار اضافه وزن نشوید؟ در این مقاله به بررسی این نکات می پردازیم.
ادامه مطلب
خشم در موجودات زنده(حیوان و انسان)بعنوان بخشی از مکانیزم دفاعی و بازدارندگی است.یک نکته لازم است در اول کلام ذکر شود و اینکه رفتارهای برخی حیوانات مثل شیر،ببر،گرگ،عقاب،کفتار و همه آنچه ما بعنوان حیوانات درنده میشناسیم هیچ ربطی به خشم و خشونت ندارد.این رفتار لازمه بقای حیات آن موجودات است و اساسا حیوانات جز در مورد بقا و یا احساس خطر و تجاوز به حریم دست به رفتار باصطلاح ما خشونت آمیز نمیزنند.وضعیت انسان این میان کمی متفاوت است.انسان علاوه ب
در عصر اینترنت ، اطلاعات شخصی کاربران بیش از هر زمان دیگر  در معرض حملات مخرب و سایبری قرار دارد . نوین هاست قصد دارد در این پست به بیان این مطلب بپردازد که Edge Security چگونه می‌تواند از اطلاعات شخصی کاربران در مقابل این حملات مخرب محافظت کند.
 
سرور ایران , سرور انگلیس , سرور فرانسه , سرور مجازی ایران , سرور مجازی فرانسه , سرور مجازی انگلیس
ادامه مطلب
هفت اشتباه مخرب در بازاریابی محتوا
امروزه بازاریابی محتوا یکی از پیش‌نیازهای اصلی تبلیغ محصول است. اما در این روش از چه خطاهایی باید خودداری کرد؟
شاید بازاریابی محتوا، مفهوم جدیدی به‌نظر برسد؛ اما این روش از صدها سال قبل کاربرد داشته است. داستان‌گویی یکی از قدیمی‌ترین شکل‌های ارتباطی است. برای مثال بنجامین فرانکلین، با انتشار کتابی به‌نام سالنامه‌ی ریچارد فقیر، به کسب‌وکار چاپ خود کمک کرد.
امروزه، بازاریابی محتوا یکی از پیش‌نیاز
یکی از ابزارهایی که طراحان، مدیران تبلیغاتی یا صاحبان کسب وکار حتما با آن سر و کار خواهند داشت، چاپ کاتالوگ است. چاپ کاتالوگ راه و چاه خاص خود را دارد و دانستن ترفندهای چاپ کاتالوگ می‌تواند به ما کمک زیادی در این مسیر بکند. کاتالوگ (Catalog) کتابچه ای تبلیغاتی است که برای ایجاد رابطه بین تولید کنندگان و مشتریان به وجود آمده و اغلب به صورت چاپی در دسترس مشتریان، فروشندگان و بازاریابان قرار می گیرد. نکات کلیدی چاپ کاتالوگ، نکاتی هستند که همه
اینه که خودم دست به کار بکشم 
و بشم اونی که میخوام 
بسازم اون چیزی رو که میخوام
این مسیر اصلا هموار نیست ممکنه گاهی اتفاقات خوب منو هل بده به سمت جلو یا حتی نقش ایستگاه پرش رو بازی کنه 
و گاها ممکنه موانعی مسیر رو دشوار کنه و یا حتی متوقفم کنه 
ولی خب راه دیگه رو امتحان میکنیم 
نکات مراقبتی بعد از انجام جراحی بینی ۲ :
_ معمولا شخص از روز چهارم و بطور قطعی از روز هفتم میتواند فعالیت های معمول خود را آغاز کند.
_ پس از برداشتن اسپلیت چسب روی بینی زده خواهد شد که بعد از آن باید توسط خودتان و یا توسط جراحتان هر ۲۴ تا ۴۸ ساعت عوض شود قبل از چسب زدن پوست بینی خود را با آب و صابون به خوبی شسته و خشک نمایید سپس اقدام به چسب زدن کنید‌.
_ چنانچه پوست بینی شما به چسب حساسیت نشان داد چسب زدن را متوقف کنید و فورا این موضوع را به جراحتان
تاثیر کاهش وزن بر قاعدگی
کاهش
وزن بالا می تواند باعث شود قاعدگی تان عقب بیفتد. کاهش وزن به دلیل رژیم
گرفتن یا اختلال تغذیه ای می تواند باعث ایجاد نوساناتی در غده تیروئید شود
که به نوبه خود منجر به کاهش این هورمون های تولید مثل شوند.

کاهش وزن چگونه می تواند روی قاعدگی تاثیر بگذارد
ادامه مطلب
نصب ژنراتور از خرید آن، کم اهمیت‌تر نیست. برای به‌دست‌آوردن حداکثر میزان بهره‌وری و بهینه‌سازیِ طول عمر دیزل ژنراتور، نیاز به دانستن اصول و نکات نصب ژنراتور است. مثلا در صورت تراز نبودن محل قرارگیری ژنراتور، در دیزل ژنراتور ها، لرزش ایجاد شده و بدین صورت تاثیر نامناسبی بر عملکرد دستگاه خواهد گذاشت و طول عمر آن هم کاهش خواهد یافت. راه‌اندازی و نصب دیزل ژنراتور باید توسط افراد متخصص صورت بگیرد تا از بروز اشتباهات و مشکلات بعدی جلوگیر
مد و فشن دیگر از جنبه سرگرمی قشر مرفه خارج شده و به یکی از دغدغه های اساسی بسیاری از انسانها تبدیل شده است. شرکت های تولید کننده لباس در سرتاسر دنیا با یکدیگر رقابت می کنند و آنچنان بازار آن داغ است که گردش مالی آن سرسام آور است. علاقه مردم به پوشیدن لباسهای مختلف و متفاوت، تغییرات سریع مد، در دسترس بودن خرید با استفاده از فروشگاههای آنلاین و ... باعث شده است که استقبال مردم برای خرید لباس و تابع مد بودن بسیار بیش از گذشته باشد.
به گفته محققان ص
نصب ژنراتور از خرید آن، کم اهمیت‌تر نیست. برای به‌دست‌آوردن حداکثر میزان بهره‌وری و بهینه‌سازیِ طول عمر دیزل ژنراتور، نیاز به دانستن اصول و نکات نصب ژنراتور است. مثلا در صورت تراز نبودن محل قرارگیری ژنراتور، در دیزل ژنراتور ها، لرزش ایجاد شده و بدین صورت تاثیر نامناسبی بر عملکرد دستگاه خواهد گذاشت و طول عمر آن هم کاهش خواهد یافت. راه‌اندازی و نصب دیزل ژنراتور باید توسط افراد متخصص صورت بگیرد تا از بروز اشتباهات و مشکلات بعدی جلوگیر
دستورالعمل استفاده از ماسک n95 در واقع یک دفترچه ی راهنما و کاتالوگ استفاده ی درست از ماسک فیلتردار N95 همراه با رعایت نکات ایمنی ضروری است نکته بسیار مهمی در استفاده از ماسک n95 و ffp2 وجود دارد و آن دانستن دستورالعمل و نحوه استفاده از ماسک فیلتردار به شک صحیح است زیرا در صورتی که فرد از ماسک تنفسی به طرز درست استفاده نکند و نکات مهم در هنگام استفاده از آن را نداند بروز اشتباهات کوچکی می تواند خطرناک باشد و باعث احساس ایمنی و مصونیت غیر واقعی به ف
دستورالعمل استفاده از ماسک n95 در واقع یک دفترچه ی راهنما و کاتالوگ استفاده ی درست از ماسک فیلتردار N95 همراه با رعایت نکات ایمنی ضروری است نکته بسیار مهمی در استفاده از ماسک n95 و ffp2 وجود دارد و آن دانستن دستورالعمل و نحوه استفاده از ماسک فیلتردار به شک صحیح است زیرا در صورتی که فرد از ماسک تنفسی به طرز درست استفاده نکند و نکات مهم در هنگام استفاده از آن را نداند بروز اشتباهات کوچکی می تواند خطرناک باشد و باعث احساس ایمنی و مصونیت غیر واقعی به ف
نکات مراقبتی بعد از انجام جراحی بینی ۳ :
_ حداقل تا ۲ ماه پس از عمل از مصرف مشروبات الکلی اجتناب کنید.
_ حداقل تا ۲ روز پس از انجام جراحی بینی شخص نباید خم شود یا وسایل سنگینی بلند کند.
_ شخص باید مراقب باشد بعد از عمل هیچ گونه ضربه و فشاری به بینی اش وارد نشود.
_ در یک هفته اول از خندیدن و زیاد حرف زدن خودداری کنید.
_ از دستکاری کردن بینی در روزهای اول جدا خودداری کنید.
_ در ماه های اول از قرار گرفتن در نور مستقیم و شدید آفتاب و یا محیط های گرم مثل سونا
ر هنگام تست زدن به سه اصل مهم دقت کنید: زمان، سرعت و دقتبازدید :1202
زمان تقریبی مطالعه :4 دقیقه
تاریخ : دوشنبه 1397/10/24 ساعت 13:37
دانشجویانی که در آزمون های مختلف شرکت می کنند همیشه از عدم هماهنگی در مدت زمان آزمون و تعداد سوالات شکایت دارند بعضی افراد مدت زیادی را صرف یک تست می نمایند و در انتهای زمان آزمون هنوز تعدادی از سوالات را نخوانده اند .  گروهی نیز به خاطر ترس از کمبود وقت خیلی از سوالات را سطحی خوانده و سریع جواب می دهند و نه تنها نمره مثب
برای نگهداری از سگ پامرانین نکات زیر رو رعایت کنین:غذای مناسب و با کیفیت در اختیارش بگذارینهیچ وقت غذای اون رو ناگهانی تغییر ندین خرید سگ پامرانینروزانه اون ها رو به پیاده روی ببرین (حداقل ۴۵ دقیقه) یا باهاشون بازی هایی که با جست و خیز همراه هستن انجام بدین.سگ های نژاد پامرانین اگر خوب مهارت های اجتماعی رو در تولگی یاد نگیرن مستعد پارس کردن زیاد هستنآموزش جای دستشویی به سگ های پامرانین کمی زمان بر هست و به صبر و حوصله نیاز دارهیکی از نکات چا
در دوره آموزش طراحی سیاه قلم هنرجویان نحوه درست گرفتن قلم در دست را یاد می گیرند. برای آموزش طراحی سیاه قلم و استفاده از اشکال ساده و درک قدم به قدم تمامی تناسب چهره از کوچک ترین نکات تا کامل ترین تناسب آشنا می شوند. حتی با دقیق ترین جزئیات تناسبات و فرم دهی های استاندارد چهره آشنا می شوند. سپس با سایه زنی تک تک اجزا چهره به صورت جدا جدا و از همه ضروری تر با جزئیات به طور مثال مردمک چشم گرفته تا مهم ترین حجم پردازی ها مانند حجم استخوان وسط چشم و
چگونه تپش قلبمان را کاهش دهیم؟
با توجه به این که در بیشتر موارد تپش قلب، بیماری خاصی نیست، با کاهش استرس و اضطراب و انجام ورزش‌های سبک می توان تپش قلب را کاهش داد.
دکتر سینا مرادمند، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در
گفت‌وگو با ایسنا، درباره تپش قلب اظهار داشت: گاهی فرد احساس می‌کند که
دچار تپش قلب شده است که به صورت‌های گوناگونی نظیر کوبیدن، لرزیدن، تپیدن و
... احساس می شود.
تعداد ضربان قلب در حالت طبیعی بین 60 تا 100
ضربه در دقیقه ا
اسلیو معده در حقیقت شایعترین عمل لاغری می باشد
یعنی بیشتر افرادی که چاقی مفرط دارند نیاز به عمل اسلیو پیدا می کنند .
ابتدا بگوییم اسلیو یعنی چی ؟
در این مقاله بصورت کامل شرح داده شده است که اسلیو معده چیست؟
چنانچه به زبان انگلیسی علاقه مند باشید مقاله های دیگری نیز در این زمینه منتشر شده است.
بنا بر این اگر به عکس بالا نگاه شود در این عمل به وسیله منگنه های مخصوص75 الی 80 در صد از معده بریده شده و از شکم خارج می شود.
بهتر است بدانیم که این کار بوسی
کاهش سریع فشار خون بالا کاهش سریع “فشار خون بالا” برای حفظ جان فرد مبتلا با راه و روش طبیعی ممکن است. درست است که داروها در این زمینه خوب عمل می کنند ولی بدون دارو هم می توان فشار خون را کاهش داد.                                                                                                                                                                     
ادامه مطلب
 راهنمای کامل برای کاهش وزن 20 کیلویی
کاهش وزن یکی از موضوعاتی است که بیشترین سرچ در اینترنت را دارد چاقی علت اصلی اکثر بیماری های مرتبط با سبک زندگی و دیگر بیماری های جدی پزشکی است گذشته از اینها تناسب اندام چیزیست که اکثریت به دنبال آن هستند. بارها در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک گفتیم که کاهش وزن بدون داشتن رژیم غذایی سالم، متعادل و کم کالری دشوار است این امر به انگیزه عالی و کنترل قوی عادات غذایی نیاز دارد.
مهم ترین نکات برای موفقیت در کاه
 
"چهار درس برای ازدواج شادتر"
 
درس اول: کنترل بیرونی می­تواند ازدواج را نابود کند.
صرفنظر از اینکه زوجین ناراضی چه کسانی هستند نکات اصلی آموزش ما سه اصل زیر می­باشد: 
نخست آنکه همه زوجینی که در­جستجوی کمک برمی­آیند، زندگی زناشویی ناخرسندی دارند. 
دوم: در یک زندگی زناشویی غیر رضایتبخش –تقریبا در همه موارد- هر یک از زوجین دیگری را مسئول و مقصر ناشادمانی خود می­دانند. 
سوم: هر یک از همسران، از روانشناسی رایج که به آن روانشناسی کنترل بیرونی می
 
خطرناک ترین آدم ها اونایی هستن که با اعتماد به نفس تمام، احساس دانستن و راه بلد بودن دارن، ولی دارن اشتباه میرن. اما ظاهر کارشون اینو نشون نمیده!
تازه هر کی هم همراهشون نشه با تمسخرشون مواجه میشه.
سفسطه گرهای ِ پرحرفی که هیچ وقت کم نمیارن و حرف هیچ کس جز خودشون رو قبول ندارن.
اما...
کاملا برعکسش رو ادعا میکنن!
با خودتون صادق باشید حداقل!
 
 
 
* یا لیتنی لم اتخذ فلانا خلیلا، لقد اضلنی عن الذکر...
 
* شد یه هفته پاکی
در این مطلب از ابرتازه ها جملات فلسفی از بزرگان را بیان می نماییم. برای استفاده از این مطلب با ما همراه باشید.
مقصر دانستن دیگران
همیشه خیلی آسان است.
 میتوانی تمام عمرت را
به مقصر دانستن دنیا بگذرانی،
اما بِدان مسئولیت تمام موفقیت ها
یا شکست هایت فقط با خودت است‌.
پائولو_کوئلیو
ادامه مطلب
تو این مدت انقد سرد و گرم شدم که ممکنه ترک خورده باشم.کاش حداقل همبازیای بچگیم بودن که میگفتن عیب نداره عوضش بزرگ شدی.میترسم آخرش یه روز از خواب بیداربشم ببینم حتی بزرگم نشدم.
«بس که ترک ترک شدم از پس ترک تُرک خود
 تارک این جهان شوم گریه اثر نمیکند»
حقیقت این است که بسیاری از دانش آموزان درست درس خواندن را نمی دانند. بسیاری از آنها کلی تلاش میکنند و زحمت می کشند اما زمان یادآوی مطالب دچار مشکل می شوند. در یک مطالعه خوب و سازگار با کشفیات علمی بهتر است موارد زیر را مد نظر داشته باشیم تا ضمن یادگیری صحیح، فراموشی را به حداقل برسانیم.
پستی گذاشته بودم که کمی قبولش داشتم کمی نه ، احساس کردم بودنش نمک پاشیدن رو زخممونه در این شرایط و حذفش کردم.
آقا ما همه ممکن الخطا هستیم فقط گفتم یادمون باشه در این مسائل فعلی از نظر منو شما ممکنه کسی اشتباه کرده باشه ممکنه از نظر خودش و دیگری خیر فقط گوشه ی ذهنمون داشته جز ائمه ی اطهار هیچ کسی معصوم نیست 
 
بچه ها زندگی خیلی پیچیده هست
و آدمهایی که حتی فکرش رو هم نمیکنین که ممکنه مشکل داشته باشن، در حقیقت در مشکلات زیادی غرقن. مشکلاتی که شاید برای شما مشکل به نظر نیاد ولی برای اونها فاجعه هست. همونطور که برای ماها مسائلی فاجعه و سخت هکه ممکنه بای بقیه به طرز خنده داری ساده باشه.
آدم ها رو شوخی نگیریم.
حال ادمها رو حتی اگه شده یه بار، بپرسیم.
حتی یه بار.
سه سال بعد ممکنه پشیمون بشیم که چرا یه بار ازون آدم نپرسیدیم حالت خوبه؟
همون طور که سه سال من این
محبتای ما آدما اینجوریه که حجم عظیم محبتی که تو قلبمونه یدفه با دیدن یه کاری، یا فهمیدن یه موضوعی ممکنه همه ی همه‌ش تبدیل بشه به تنفر،
حتی ممکنه حجم تنفره بیشتر از محبت قبلیه باشه .. یعنی "حسنات" می‌شن "سیئات"
چقدر خدا عجیب غریبه که "سیئات" رو به "حسنات" تبدیل می‌کنه.. 
در روزهایی که با شیوع بیماری کرونا ویروس اکثر مردم در منازل،‌ محل کار و... به ضدعفونی کردن سطوح، وسایل و ... که در تماس با آن هستند، اقدام می‌کنند، رعایت برخی نکات برای کاهش عوارض این دست مواد قلیایی اهمیت بسیاری دارد.
ادامه مطلب
دیروز به بچه ها گفتم ممکنه نیام 
ممکنه
ناراحت شدن اغلبشون؛ دوتاشون زدن زیر گریه و چند تایی بغض کردن. بی تفاوت هم داشتیم البته...
بعد گفتم بچه ها رفتنم یه شوخی بود. کنارتون هستم.
دوستشون دارم و دلم براشون تنگ میشه اگر نبینمشون. هلیا گفت خانوم وسط سال وسط راه وقت بی وفایی نیست. نباید ما رو تنها بذارید...
دلم مچاله شد. دوست ندارم غمگینشون کنم.
چگونه سن قلب را کاهش دهیم؟
شنیده اید که می گویند فلانی قلبش جوان است؟ درست است.
خیلی از افراد هر سال که یک سال به عمرشان اضافه می شود اجازه نمی دهند
پیری وارد قلب شان شود. در این مطلب توصیه هایی داریم تا قلب شما نیز جوان
بماند و سال ها با این قلب جوان، عاشقانه زندگی کنید.
فاطمه مهدی پور - بخش سلامت تبیان

شب ها 6 تا 8 ساعت بخوابید
کم خوابی،
تنظیم هورمون های بدن را بر هم می زند و این مسئله در طولانی مدت به تخریب
عروق خونی منجر می شود. کمبود خواب هم
نکات بهترین طلایی بورس
 
 
پکیج طلایی بورس 
 
 
دانلود پکیج
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
13 نکته مهم و کلیدی برای موفقیت در بورس - بورسینسwww.bourseiness.com › 13-tipsاین نکات کلیدی و مهم برای موفقیت تازه کاران و هم یک یادآوری برای حرفه‌‌ای‌های بورس است. 1 – قبل از قدم گذاشتن در بازار خوش خط و خال بورس استراتژی خود را تعیین ...
نکات طلایی بورس - سهام جویانsahamjooyan.com › نکات-طلایی-بورس۵– تحلیل تکنیکال برای سهام شرکت‌ها
سودو موناس میکربی است که در ریه این بیماران رشد کرده و متاسفانه مخرب ریه است معمولا بعد از سن ۴ الی ۵ سالگی اکثر بیماران به ان مبتلا می شوند بنابراین درمان ان ضروری است.
مقاله فارسی، لطفادانلود و سپس مطالعه فرمایید. مروری به زیست شناسی باکتری سودوموناس آئروژینوز 

درمان: سودو موناس در دو حالت نیاز به برخورد جدی دارد و لازم است بستری شود.1.اولین بار باشد که سودوموناس رشد کرده باشد مخصوصا اگر سن بیمار پایین است.2.دچار حمله حاد ریوی شده باشد که ا
درشرایط فعلی که شرایط اقتصادی جامعه، موجب شده است اضطراب، استرس و افسردگی در بین قشر معلمان نیز بالا برود که آن ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، برای رفع یا کاهش اختلالات رفتاری باید با برگزاری کارگاههای آموزش روانشناسی مختلف که چگونه بچه ها را شاد کنند و اضطراب و استرس آن ها را از بین ببرند، حداقل سالی یکبار اقدام کرد و منوط به چهارسال دوره آموزشی تربیت معلم نباشد.اگر معلمان بی نشاط باشند؛دانش آموزان نیز ضربه خواهند خورد.
فواید روغن پرتقال و نحوه استفاده
 
 
روغنهای اساسی روغنهای غلیظی هستند که از گیاهان به دست می آیند. چندین نوع روغن از گونه مرکبات از جمله پرتقال ، لیمو و گریپ فروت تولید می شود.
اسانس پرتقال از لایه بردار پرتقال شیرین ، مرکبات sinensis استخراج می شود. این کار با روشی به نام پرس سرد انجام می شود ، که از فشار برای فشار دادن روغن های روی پوست استفاده می شود. گاهی اوقات ، از برگ و گل گیاه نارنج نیز می توان استفاده کرد.
تحقیقات نشان داده است که بعضی از رو
 با همسر بد دهن چگونه برخورد کنیم؟
خشم و عصبانیت یک هیجان طبیعی در انسان هاست که این هیجان در افراد متفاوت است؛ برخی خشم خود را با دادزدن، سکوت و یا فحاشی و بد دهنی بروز می دهند اما 
واقعیت این است که زمانی که نحوه ی بروز هیجانات مناسب نباشد و به عادت تبدیل شود می تواند مخرب و ویرانگر باشد و پیامدهای ناگواری را برای فرد و اطرافیانش رقم 
بزند.یکی از واکنش های نامناسب که در وهله ی اول تا حد زیادی از عصبانیت فرد کم می کند اما عواقب بدی را در پی خوا
سودو موناس میکربی است که در ریه این بیماران رشد کرده و متاسفانه مخرب ریه است معمولا بعد از سن ۴ الی ۵ سالگی اکثر بیماران به ان مبتلا می شوند بنابراین درمان ان ضروری است.
مقاله فارسی، لطفادانلود و سپس مطالعه فرمایید. مروری به زیست شناسی باکتری سودوموناس آئروژینوز 

درمان: سودو موناس در دو حالت نیاز به برخورد جدی دارد و لازم است بستری شود.1.اولین بار باشد که سودوموناس رشد کرده باشد مخصوصا اگر سن بیمار پایین است.2.دچار حمله حاد ریوی شده باشد که ا
سیپ ترانک می تواند هزینه های قابل توجهی را کاهش داده و قابلیت اطمینان برای سیستم تلفن تجاری شما را افزایش دهد.
برای تعیین خدمات مناسب برای تجارت خود ، باید تحقیق و ارزیابی دقیق نیازهای ارتباطی کسب و کار خود را انجام دهید.
قیمت گذاری سیپ ترانک به چندین عامل مانند فروشنده و ویژگی های افزودنی شما بستگی دارد.
به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، شما همیشه به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها و بهینه سازی کسب و کار خود هستید.سیپ ترانک روشی به طور فزاینده
توی اثبات های ریاضی دوتا اشتباه دارم که خیلی تکرار می‌شن.
۱. رابطه ای که باید اثبات بشه رو نقض می‌کنم. این واقعا عجیبه که انقدر این اتفاق تکرار می‌شه. یک جورهایی نشانگر اینه که خیلی زیاد مخالفت می‌کنم و همیشه میخوام دنبال اشکال در هر فرضیه ای باشم و تمام راه های نقضش رو در پیش بگیرم.
۲. توجیه های عجیب! بعنوان تمثیل، ممکنه من ۲+۲ رو به صورت کاملا سهل انگارانه ۵ بنویسم؛ چون ۵، راه حلی که مدنظرم هست رو به نتیجه می‌رسونه. این نشانگر ارورهای وحشتن
قیمت مبلمان اداری  و نحوه محاسبه آن
قیمت مبلمان اداری چگونه مشخص میگردد؟برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز به یک دفتر کار دارید یا البته شاید نیاز به یک ساختمان اداری ، اما ساختمان یا دفتر خالی فقط اسکلت اصلی است و برای شروع به فعالیت نیاز به مبلمان اداری خواهید داشت . خوب اصلی ترین سئوال اینست :قیمت مبلمان اداری چند است؟ این برای کسی که میخواهد بودجه بندی کند خیلی سئوال مهمی است . مبلمان اداری فقط میزاداری  و صندلی اداری  نیست بلکه انواع 
قیمت مبلمان اداری
قیمت مبلمان اداری  و نحوه محاسبه آن
قیمت مبلمان اداری چگونه مشخص میگردد؟برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز به یک دفتر کار دارید یا البته شاید نیاز به یک ساختمان اداری ، اما ساختمان یا دفتر خالی فقط اسکلت اصلی است و برای شروع به فعالیت نیاز به مبلمان اداری خواهید داشت . خوب اصلی ترین سئوال اینست :قیمت مبلمان اداری چند است؟ این برای کسی که میخواهد بودجه بندی کند خیلی سئوال مهمی است . مبلمان اداری فقط میزاداری  و صندلی اداری
انحرافات جنسی چیست؟ علائم و نشانه های انحرافات جنسی چه می باشد؟ آیا انحرافات جنسی درمان دارد؟ انحرافات جنسی  پارافیلیا کاملاً مزمن است، به طوری که حداقل دو سال درمان حتی برای پارافیلی خفیف انجام می شود.  پیشگیری از بروز هرگونه رفتار پارافیلی معمولاً شامل کاهش عوامل خطر روانی- اجتماعی برای پیشرفت آن است. در ادامه این مقاله از بخش جنسی دکتر زخم به توضیح کامل انحرافات جنسی و درمان آن می پردازیم.
ادامه مطلب
گوشی های هوشمند امروزه دارای تعداد زیادی سنسور هستند، هریک از این سنسورها کار خاصی را برعهده دارند و تقریبا بدون آنها بسیاری از فعالیت های گوشی شما مختل خواهد شد. اما دسترسی غیر مجاز یک برنامه مخرب به بعضی از این حسگر ها می تواند برای امنیت شما بسیار خطرناک باشد
 
ادامه مطلب
 
برخی وسایل در اتاق خواب هستند که می‌توانند بر زندگی زناشویی و روابط جنسی شما بدون آنکه بدانید تاثیر منفی بگذارند. این موارد عبارتند از :
- تاثیر منفی عکس‌های خانوادگی موجود در اتاق خواب بر روی رابطه جنسیبر اساس تحقیقی که در مجله آمریکایی womens day منتشر شده است گاهی وجود عکس‌های خانوادگی در اتاق خواب این حس را به زوجین می‌دهند که در دید هستند و این موضوع باعث سرکوب تمایلات جنسی می‌شود. سعی کنید عکس پدر و مادر را در اتاق خواب نگذارید.
 
- تلویزی
افت معاملات و تا حدودی قیمت مسکن در این روزها نوید این را می‌دهد که رکودی سنگین بر بازار حاکم خواهد شد؛ حال سوال این است: باید بابت این رکود که کاهش قیمت‌ها را به همراه خواهد داشت، خوشحال بود؟
پیش‌بینی کارشناسان از آینده قیمت مسکن/ عقب ماندن عرضه از تقاضا خطرناک استبه گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روند نزولی قدرت خرید متقاضیان مسکن به دلیل رشد بیش از 100 درصدی قیمت ها ماه‌هاست که ادامه دارد و سرانجام این کاهش قدرت خرید خود را با افت
بررسی رژیم غذایی SlimFast
 
 
آیا برای کاهش وزن موثر است؟
چگونه کار می کند
کاهش وزن
سایر مزایا
غذا برای خوردن
مواد غذایی برای جلوگیری از
رژیم SlimFast ده ها سال است که ابزاری محبوب در زمینه کاهش وزن است.
این ترکیب از لرزهای جایگزین غذا و محصولات غذایی طراحی شده برای کاهش وزن است.
برنامه ساده ، راحت و آسان برای دنبال کردن آن موفقیت گسترده ای کسب کرده است.
اما بسیاری تعجب می کنند که آیا این واقعا کار می کند ، و همچنین پایدار است.
این مقاله نگاهی دقیق تر ب
PSP بسیار محبوب است و مردم می خواهند بازی های PSP را بارگیری کنند. بارگیری بازی برای PSP بسیار ساده است اگر می دانید چه کاری انجام دهید ، اما اگر اینگونه نباشد ، یافتن این بارگیری های بازی دشوار است. برای انجام یک جستجوی ساده برای بارگیری بازی های PSP ، نتایج متنوعی را مشاهده خواهید کرد.چندین سایت مختلف بارگیری وجود دارد. وب سایتهای کاملاً رایگان وجود دارد که من به آنها توصیه نمی کنم زیرا پیش از دستیابی به بارگیری خود ، پاپ های بی پایان خواهید داشت
چگونه می توان بهترین همسر و زن دنیا بود ؟
 
چگونه می توان بهترین همسر دنیا شد ؟
شاید بگویید که بهترین همسر دنیا بودن دست نیافتنی است اما غافل از اینکه دانستن و رعایت نکاتی بسیار ریز و ساده شما را به بهترین همسر دنیا تبدیل خواهد کرد. باور ندارید ؟ رازهای گفته شده در این بخش از نمناک را حتما امتحان کنید.
 
ادامه مطلب
طب سوزنی برای کاهش وزن
 
بررسی اجمالیطب سوزنی طب سنتی پزشکی چینی برای تحریک نقاط خاص روی بدن است ، در درجه اول با قرار دادن سوزن های بسیار نازک از طریق پوست.
طب سوزنی در تحقیقات بسیاری در مورد توانایی آن در مدیریت درد - بخصوص دردهای سردرد و گردن ، کمر ، زانو و آرتروز مورد توجه قرار گرفته است.
با این حال ، به عنوان بسیاری از مطالعات صورت نگرفته است که طب سوزنی چگونه می تواند در مورد سایر موضوعات بهداشتی مانند کاهش وزن کمک کند.
طب سوزنی برای کاهش
ید زمان پیاده روی‌تان را به بخش‌های ۱۰ دقیقه‌ای یا بیشتر تقسیم کنید. وقتی بعد از گرم کردن بدن به مدت ۳۰ دقیقه تندتر و بی‌وقفه پیاده روی می‌کنید، چربی بیشتری می‌سوزانید.
 
پیاده روی، البته پیاده روی سریع می‌تواند به لاغری شما کند. بنابراین اگر قصد کاهش وزن با پیاده روی را دارید؛ توصیه می‌کنیم ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه در هفته سریع راه بروید.
ادامه مطلب
نمی خواستم نوشتن و فعالیت توی وبلاگ رو شروع کنم. دلیلش رو هم نمی دونم! کلاً نامعلوم هستم!.
الان هم علاقه ای به نوشتن و تایپ کردن ندارم. انگشتام بی میل حرکت می کنن و حالت تهوع دارم!! :/ (خب چیه؟!مثلاً حال ندارم آ).
حال سئوال پیش می یاد که چرا پس آمده ای نشسته ای پشته صفحۀ ارسال مطلب؟!. هیییییچ. اومدم فقط یه چی گفته باشم باورم کنید گاهی شما هم چندش می شوید (!!).
+ اگر بخوام ارساله مفیدی داشته باشم؟!
 توصیه می کنم کمی پری نوشت بخونید!. حداقل نوشته ای که حالم
مجموعه‌ی نرم افزاری آفیس رو مطمئناً همتون اسمشو شنیدین. مثل Word، Excel، Power Point و ... . یک نفر برنامه نویس باید با نرم افزارهای زیادی کار کرده باشه و آشنایی‌ای هم داشته باشه. هر چند که کم باشه. ممکنه بگید نرم افزارهای آفیس خیلی راحته و همه بلدند که باهاش کار کنن :-) ولی اصلاً اینطور نیست. بعضی از امکانات آفیس هست که اصلاً شما اسمش رو هم نشنیدین و نمی‌دونید که اصلاً کارش چیه. خود منم هم همینطور هستم. نمی‌گم که کامل بلد هستم.
توی بعضی پروژه‌ها ممکنه نی
برای ایمن ماندن کامپیوترها علاوه بر نصب برنامه های آنتی ویروس و فایروال و ... لازم است که مقاومت سیستم را نیز در برابر انواع تهدید ها افزایش دهیم. آموزش شیوه های مقاوم سازی سیستم یکی از مراحل معمول  در معرفی یک سیستم جدید به حساب می آید.  دستورالعمل های مقاوم سازی که ترکیبی از تنظیمات مختلف و گزینه های انتخابی هستند ، در حقیقت فاصله ی بین یک سیستم عامل تازه نصب شده و حداقل امنیت قابل قبول از سوی موسسه ی مربوطه را پر می کنند.
 
سرور مجازی , سرور م
 نکاتی چند در مورد روشهای صحیح مطالعه
 
بارها شنیده ایم که دانش آموز یا دانشجویی می گوید :
(( دیگرحال و حوصله خواندن این کتاب را ندارم ))یا ((آنقدرازاین کتاب خسته شده ام که قابل گفتن نیست))ویا ((هرچقدرمیخوانم مثل اینکه کمتر یاد می گیریم))ویا ((10 بار خواندم و تکرار کردم ولی بازهم یاد نگرفتم))به راستی مشکل چیست ؟ آیا برای یادگیری درس واقعا" باید 10 بار کتاب را خواند ؟ آیا باید دروس خود را پشت سرهم مرورکرد؟وآیا بایددهها بار درس راتکرارکردتا یادگرفت ؟
گاهی شروع ی زندگی و تولد
یا
پایان ی زندگی و مرگ
روابط آدم ها رو دستخوش تغییر های بزرگ میکنه
تولد یا مرگ شرایط زندگی رو کاملا تغییر میده
و ما آدم ها تو شرایط جدید ممکنه رفتار یا تصمیم جدیدی بگیریم
این وسط شرایط و قانون هایی که باید تبعیت کنیم از ی طرف دیگه
ممکنه به مذاق ما خوش نیاد
ادامه مطلب
کل نکات  آزمایش کنید فکر کنید جمع آوری و.... همراه با سوالات مهم علوم ششم
هر آنچه برای یادگیری کامل علوم ششم نیاز دارید
 
از آنجایی که دانش آموزان نیاز به دانستن جواب سوالات فکر کنید . ازمایش کنید  جمع آوری اطلاعات و.... کتاب علوم ششم دارند و هم چنین بخاطر اینکه کتاب علوم ششم سوالات را ذکر نکرده در اینجا قصد داریم فایل کاملی که آماده شده است برای تمامی مطالب در مورد علوم ششم را ارائه دهیم. فایلی که دریافت میکنید شامل تمامی نکات درسنامه توضیحات ا
بالش هم مانند سایر کالای خواب از جمله  تشک نقش به سزایی روی کیفیت خواب دارد. اگر شب‌ها روی بالش نامناسب بخوابید،  بعد از مدتی درد گردن و کمر به‌سراغ‌تان می‌‌آید. دردی که می‌تواند لذت خوابی شیرین و آرام را پوچ کند! اما انتخاب بالش مناسب هم کار آسانی نیست. برای خرید بالش مناسب باید به نکات مختلفی توجه کنید. یکی ازاین نکات جنس موادی است که بالش با آن پر شده در ادامه مطلب انواع این مواد را بررسی میکنیم و اینکه چگونه یک بالش خوب انتخاب کنید.
 
ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها