نتایج جستجو برای عبارت :

اثرات کوتاه مدت و آنی مصرف کوکائین

اثرات کوتاه مدت و آنی مصرف کوکائین
کوکائین با توجه به ویژگی‌های جسمی و روحی فرد مصرف کننده بسیار متفاوت عمل می‌کند و معمولاً بلافاصله بعد از مصرف با فاصله‌ای تقریباً بین ۳۰ دقیقه الی ۱ ساعت تأثیرات مصرف کوکائین خود را نشان می‌دهند که این تأثیرات عبارتند از:
شادی و انرژی فوق‌العاده
هوشیاری ذهنی
حساسیت به دید، صدا و لمس
تحریک‌پذیری
بی‌اعتمادی نسبت به دیگران
پارانویای افراطی (بدگمانی زیاد) و غیرمنطقی
تأثیرات منفی پس از مصرف کوکائین
به د
عوارض مصرف هروئین
همانطور که در کمپتو گفته شد، عوارض مصرف هروئین را می‌توان به دو دسته کلی عوارض کوتاه‌مدت و عوارض بلندمدت تقسیم کرد. از جمله عوارض کوتاه مدت مصرف هروئین، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
احساس رخوت سستی اندام‌ها
احساس خارش شدید
کاهش اشتها
آبریزش از بینی و چشم‌ها
اضطراب و نگرانی
کاهش سرعت تنفس
کاهش ضربان قلب
خواب‌آلودگی
اختلال در حافظه
تهوع و استفراغ
موارد مصرفلوونورژسترول در ترکیب داروهای پیشگیری از حاملگی (OCP) و به صورت قرصهای (ECPs) (قرصی که پس از مقاربت کنترل نشده مصرف می‌شود تا از بارداری جلوگیری شود) به کار می‌رود.
مکانیسم اثرلوونورژسترول نوعی پروژسترون صناعی (پروژستین) است. این ماده اثرات پروژسترونی بسیار قوی، اثرات آندروژنیک ضعیف و اثرات مینرالوکورتیکوئیدی بسیار ضعیف دارد.این دارو با جلوگیری از ترشح گونادوتروپین‌ها از هیپوفیز قدامی، تخمک‌گذاری و بلوغ فولیکولی را مهار می‌کند.
قرص کم کاری تیروئید  یا تیروکسین  که در ایران به اسامی تجاری  لووتیروکسین یا  لووکسین  یا یوتیروکس و... موجود است در مصرف این قرص باید نکات زیر رعایت شود :
1- مصرف قرص لووتیروکسین باید حتما با معده خالی و ناشتا انجام شود در غیر این صورت جذب خوبی نداشته و اثرات درمانی لازم را نخواهد داشت توصیه میشود قرص لووتیروکسین صبح ناشتا و با اب مصرف شود و حداقل تا نیم ساعت بعد مصرف ان غذا یا داروی دیگری مصرف نشود .
2- دارو را با اب میوه یا شیر مصرف نکنید .
3- اگ
همه چیز درباره ماری جوانا :
 
ماری جوانا - به معنای علفهای هرز - به گلهای خشک شده ، دانه ها ، ساقه و برگ گیاهان گیاه Cannabis sativa یا Cannabis indica اطلاق می شود (1).
این یک داروی محبوب است که توسط میلیون ها نفر استفاده می شود یا برای لذت بردن یا برای درمان شرایط مزمن سلامتی.
علفهای هرز به چندین روش قابل استفاده است ، اما برخی از محبوب ترین روشها شامل سیگار کشیدن و تبخیر است.
با این حال ، برخی از مردم تعجب می کنند که آیا خوردن ماری جوانا بی خطر است و آیا مصرف آن
این واقعیت که آلودگی هوا اثرات مخربی بر سلامت قلب و سیستم تنفسی افراد دارد، اصلی ثابت شده است. با این حال سیستم ایمنی بدن شما تنها چیزی است که از شما در برابر هر گونه آلودگی محیطی محافظت می‌کند. برخی از شرایط بهداشتی کوتاه مدت ناشی از آلودگی هوا شامل خستگی، برونشیت، ذات الریه، تحریک بینی، چشم، پوست یا گلو، سردرد یا سرگیجه است. سرطان ریه، بیماری های قلبی عروقی، مشکلات عصبی،کلیوی، آسیب کبدی و مغزی، بیماری های تنفسی و ... از عوارض بلند مدت قرا
قرص لورازپام با نام تجاری آتیوان از داروهای ضد اضطرابی است که برای درمان بی‌خوابی و اضطراب تجویز می‌شود. این دارو بسیار اعتیادآور بوده و مصرف خودسرانه و خارج از تجویز پزشک می‌تواند وابستگی دارویی ایجاد کند. آنچه که درباره مصرف این دارو اهمیت دارد این است که میزان و نحوه مصرف آن حتما باید زیر نظر پزشک انجام گیرد. ما در این مقاله قصد داریم به توضیحات بیشتری درباره داروی لورازپام بپردازیم. در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری درباره ا
آلگومد نام تجاری پودر خالص جلبک کلرلا ولگاریس می‌باشد که :
حاوی طیف وسیعی از ویتامین‌ها (E، C، B1، B2، B3، B5، B6، B7، B12،
فولیک‌اسید، اینوزیتول و …)
املاح (آهن، منیزیم، سِلنیوم، روی، پتاسیم،
کلسیم، کروم و …)
مقادیر بسیار بالایی پروتئین (بیش از سه برابر پروتئین
موجود در گوشت و ماهی)
تمامی آمینو اسیدهای ضروری (که بدن قادر به تولید
آنها نیست)
اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶
بالاترین میزان اسیدهای نوکلئیک
(بخصوص RNA که موجب افزایش حافظه و جوان سازی پوست می گر
عصارۀ زعفران که به نام Swedish bitters موسوم است، توسط کارخانجات گوناگون تهیه گردیده و به بازار عرضه می‌شود‌. به منظور نگهداری ایده‌آل زعفران باید از مجاورت نور و رطوبت محافظت شود‌. بهترین ظروف نگهداری زعفران در درجة اول، ظروف فلزی و بعد ظروف شیشه‌‌‌ای رنگی است‌. ظروف پلاستیکی برای نگهداری مناسب نیستند، زیرا در مدّتی کوتاه، اسانس آن را کم کرده و از مرغوبیت آن می‌کاهد؛ همچنین بهتر است هنگام مصرف به صورت پودر درآید و یا پودر آن در زمان کوتاهی
همه  گیاهان دارویی فوق العاده اند و دارای خواص و اثرات بسیار، اما این فوق العاده بودن مشروط بدان است که بدانیم این گیاهان دارویی برای  چه کسانی در  چه وقتی و به  چه میزان باید مصرف شوند تا فوق العاده خوب باشند و الا اگر علم به این شروط نباشد همین گیاهان می توانند فوق العاده بد باشند!!
برای مثال با بیمارانی برخورد کرده ایم که شنیده یا خوانده اند که سیر دارای چه خواص فوق العاده ای است ول ذا شروع به خوردن آن نموده اند و پس از چندی با عوارض جانبی ن
برخی مکمل های غذایی ممکن است با داروهای تجویز شده برای بیماران تداخل داشته باشند. ضمناً اثربخشی برخی مکمل ها همراه با موادی چون قهوه کاهش می یابد. از این رو باید قبل از دریافت هر نوع مکمل نسبت به مناسب بودن مصرف آن با شرایط فردی با پزشک مشورت نمود.کلسیم: با آنتی بیوتیک های تتراسایکلین تداخل دارد. لذا مکمل کلسیم نباید همزمان با این داروها مصرف شود. مصرف همزمان لبنیات یا غذاهای حاوی کلسیم به علت ایجاد ترکیب پیچیده نامحلول با تتراسایکلین باعث ک
علائم مصرف بیش از حد قهوه
تعدای زیادی از مردم قهوه می نوشند. به طور متوسط ​​، هر فرد 3 تا 1 فنجان قهوه در روز مصرف می کنند و این فقط ثابت می کند که در دنیای مدرن بدون این نوشیدنی جادویی نمی تواند زندگی کرد، حتی به یک فرهنگ تبدیل شده است. اما علاوه بر اثرات مثبت ، جنبه‌های منفی هم وجود دارد که همه باید درباره آنها بدانند.
 
ما قهوه را دوست داریم ، اما هنوز نمی خواهیم بیش از حد از آن استفاده کنیم و به همین دلیل است که ما حقایقی را به اشتراک می گذاری
تاثیرات مواد مخدر بر بدن 
 
1- بد هیکلی: بسته به داروی مخدر مصرفی، وزن فرد معتاد ممکن است طی زمان کوتاهی به طور غیرطبیعی افزایش و یا کاهش پیدا کند. پس چاقی و لاغری در طی مدت کوتاه، از اثرات مضر مصرف مواد مخدر می باشد2- کثیفی و آشفتگی: یکی دیگر از تاثیرات مضری که مصرف مواد مخدر روی بدن فرد دارد، اثرات آن روی بهداشت و نظافت شخصی می باشد . فرد معتاد، آدمی کثیف و آشفته می باشد.3- بیماری های دهان و دندان: بیماری های لثه به صورت خفیف یا شدید، در معتادان
ظهار نظرات در مورد اثرات مصرف تخم‌مرغ بر بدن متفاوت است؛ یک روز کلسترول موجود در آن عامل نگران کننده برای سلامت تلقی می‌شود و روز دیگر این نگرانی برطرف می‌گردد.
 پس از آنکه در سال ۲۰۱۸ مطالعه‌ای انجام گرفت و نشان داد مصرف یک عدد تخم‌مرغ در روز برای افراد سالم مفید است،‌ نتایج مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۹ نشان داد که مصرف این میزان تخم‌مرغ با خطر بروز بیماری‌های قلبی عروقی و مرگ زودهنگام مرتبط است.
به گفته متخصصان تغذیه در مصرف تخم‌مرغ
اثرات ملاتونین بر روی سگ‌های باردارگفته شده که اثرات ملاتونین بر روی سگ‌های باردار کاملا معلوم نیست. تحقیقات منتشر شده بسیار کمیاب هستند. دیگر هشدارها شامل سگ‌ها با بیماری خود ایمنی و نیز کسانی است که در سایت MAOI قرار دارند است، هر چند که شواهد عینی حاکی از آن است که ممکن است سگ ها در این موارد ایمن باشد. تا به امروز از ۱۰۰۰ نفر از سگ‌ها که ” ملاتونین ” را می‌گیرند ( برخی از آن‌ها به مدت چند ماه و حتی سال‌ها ) آن را مصرف می‌کنند، گزارش شده‌
اثرات جانبی کرونا!!
 
1- جفتک انداختن در خانه از فرط بیکاری !!
2- دیوانه شدن و جویدن ناخن باز از فرط بیکاری !!
3- افزایش وزن در اثر خوردن بیش از حد از فرط بیکاری و نششتن به حالت خلیفه ی موجود در مختارنامه :/ !!
4- زل زدن به دیوار و حرف زدن با خود از فرط بیکاری !!
5- حساسیت پوستی !!
6- وسواس شدیییید !!
7- سوراخ شدگی و سوختگی در اثر ششتشو با الکل !!
8- حالت روبه موت از فرط بیکاری !!
کلا بیکاری کم داشتیم کرونا هم یه ذره گذاشت روش!!
❌ترکیبات:
ویتامین A
5000 واحد بین المللی
ویتامین E
2.50 میلی گرم
ویتامین D3
800 واحد بین المللی
اﺴﺎن Q.S
۱ میلی لیتر
 
یکی از مهم ترین اثرات ویتامین E تاثیر در گنادها ( غدد تناسلی ) و آدنوهیپوفیز است. کمبود ویتامین E باعث دژنره شدن یا از بین رفتن اسپرم ، کاهش غریزه جنسی ، عدم جوجه دهی و دیستروفی عضلانی خواهد شد. ویتامین A قابلیت باروری را افزایش میدهد و ویتامین D3 متابولیسم کلسیم و فسفر را تنظیم میکند.
❌ موارد مصرف :
توصیه می شود که مکمل ویتامین AD3E تابرنی
در درمان الکلیسم سه داروی رایج وجود دارد که به اختصار توضیح داده میشود:
۱-دی سولفیرام:دی سولفیرام برای درمان کمکی ترک وابستگی به الکل استفاده می شود. دی سولفیرام بطور غیرقابل برگشت آنزیم آلدئید دهیدروژناز را مهار کرده متعاقبا در صورت مصرف الکل استالدئید در بدن تجمع یافته و اثرات ناخوشایند برای مصرف کننده درپی خواهد داشت.
۲-نالتروکسان: نالتروکسان به عنوان داروی کمکی برای درمان معتادانی به کار می‌رود که به تریاک اعتیاد دارند. همچنین در
عوارض جانبی ، اگرچه از ویژگیهای معمول بیشتر ماساژها نیست ، اما به طور کلی خفیف است و می تواند شامل کبودی ، درد و خستگی شود .بیشتر چنین علائمی کمتر از 12 ساعت بعد از ماساژ شروع می شود و 36 ساعت یا کمتر طول می کشد.به عبارت دیگر ، اثرات کوتاه مدت است.
ادامه مطلب
اهمیت مبارزه بیولوژیک
اثرات سموم کشاورزی و پساب آن از میزان آلودگی هوا بیشتر است و صورت عدم رسیدگی خطرناک تر خواهد شد. سموم کشاورزی به دلیل پایداری در خاک چرخه طولانی تری نسبت به آلاینده های جوی دارند!!! با توجه به مخالفت های گسترده و جهانی  در خصوص استفاده از سموم کشاورزی و آفت کش ها، اما بهترین و تاثیرگذارترین راه برای کنترل آفات و تولید محصولات بیشتر، استفاده از سموم کشاورزی در مبارزه بیولوژیک در سراسر جهان امری غیر قابل انکار است. سموم ر
نفلوآنزا یکی از بیماری واگیردار است و عامل آن نوعی ویروس آران ای از خانواده Orthomyxoviridae است . این نوع ویروس ها در پرندگان و پستانداران اثر گذار است و موجب ایجاد عفونت حاد دستگاه تنفسی، سر دردهای ناگهانی، درد ماهیچه، تب و ضعف و بی حالی شدید می شود.
علائم آنفولانزا
بیماری آنفولانزا از خفیف تا شدید متغییر است و حتی می تواند باعث مرگ بیمار نیز بشود . آنفولانزا از سرماخوردگی به وجود می آید و معمولا ناگهانی اتفاق می افتد. این بیماری با علائم زیر هم
هر سال، در تاریخ 31 می، سازمان بهداشت جهانی (WHO) و شرکای جهانی روز جهانی بدون تنباکو را جشن می گیرند (WNTD). کمپین سالانه فرصتی برای افزایش آگاهی از اثرات مضر و مرگبار مصرف دخانیات و قرار گرفتن در معرض دود و جلوگیری از استفاده از هر نوع تنباکو است.
ادامه مطلب
همه این مواد از قسمت های مختلف گیاهی به نام شاهدانه یا کانابیس گرفته می شوند.
ماده موثره این گیاه تتراهیدروکانابینول یاTHC نام دارد.
گیاه شاهدانه انواع مختلفی دارد که مهمترین آنها ساتیوا و ایندیکا هستند. میزان ماده موثره ساتیوا بسیار بیشتر از ایندیکا می‌باشد.
ماده موثره گیاه هرچه از سمت پایین ساقه به سمت بالاتر رویم بیشتر خواهد شد پس مسلما میزان تتراهیدروکانابینول گل گیاه بیشتر خواهد بود. حشیش صمغی است که از فشردن گل گیاه به دست می آید. گل و
همه این مواد از قسمت های مختلف گیاهی به نام شاهدانه یا کانابیس گرفته می شوند.
ماده موثره این گیاه تتراهیدروکانابینول یاTHC نام دارد.
گیاه شاهدانه انواع مختلفی دارد که مهمترین آنها ساتیوا و ایندیکا هستند. میزان ماده موثره ساتیوا بسیار بیشتر از ایندیکا می‌باشد.
ماده موثره گیاه هرچه از سمت پایین ساقه به سمت بالاتر رویم بیشتر خواهد شد پس مسلما میزان تتراهیدروکانابینول گل گیاه بیشتر خواهد بود. حشیش صمغی است که از فشردن گل گیاه به دست می آید. گل و
همه این مواد از قسمت های مختلف گیاهی به نام شاهدانه یا کانابیس گرفته می شوند.
ماده موثره این گیاه تتراهیدروکانابینول یاTHC نام دارد.
گیاه شاهدانه انواع مختلفی دارد که مهمترین آنها ساتیوا و ایندیکا هستند. میزان ماده موثره ساتیوا بسیار بیشتر از ایندیکا می‌باشد.
ماده موثره گیاه هرچه از سمت پایین ساقه به سمت بالاتر رویم بیشتر خواهد شد پس مسلما میزان تتراهیدروکانابینول گل گیاه بیشتر خواهد بود. حشیش صمغی است که از فشردن گل گیاه به دست می آید. گل و
همه این مواد از قسمت های مختلف گیاهی به نام شاهدانه یا کانابیس گرفته می شوند.
ماده موثره این گیاه تتراهیدروکانابینول یاTHC نام دارد.
گیاه شاهدانه انواع مختلفی دارد که مهمترین آنها ساتیوا و ایندیکا هستند. میزان ماده موثره ساتیوا بسیار بیشتر از ایندیکا می‌باشد.
ماده موثره گیاه هرچه از سمت پایین ساقه به سمت بالاتر رویم بیشتر خواهد شد پس مسلما میزان تتراهیدروکانابینول گل گیاه بیشتر خواهد بود. حشیش صمغی است که از فشردن گل گیاه به دست می آید. گل و
اثرات مخربی که فضای مجازی روی مغز من گذاشته کاملا برای خودم مشهوده...
خصوصا اینستاگرام...
اینستاگرام در لحظه یک سری اطلاعات با حجم زیاد رو وارد مغز میکنه...
دیدن تصاویر و خوندن متن های کوتاه و نیمه کوتاه زیر اونها ، اون هم به تعداد زیاد و پشت سر هم ، باعث شده مغزم عادت کنه به تند گذشتن و تحلیل نکردن !
مغزم مقاومت میکنه در مقابل خوندن مطالب طولانی و منی که تندخوان بودم دیگه خوندن مطالب طولانی در یک کتاب و مقاله وقت بیشتری ازم میبره و خسته ترم میکن
 
کوتاه قامتان انسان هایی هستند باهوش و زرنگ ، مردان و زنان کوتاه قامت بسیار سخت کوش هستند ولی با توجه به فیزیک بدنی آن ها ، مردم آن ها را قبول ندارند و یک از مشکلات کوتاه قامتان عدم توانایی در استفاده  از سایر خدمات شهری مثل اتوبوس ها دکمه های آسانسور و عابربانک ها و ...  . آنها در ایجاد گروه های اجتماعی هم دچار مشکل هستند و مسولان کمک آن چه نانی به آن ها نکردند . و هیچ ارگانی نیست که به آنها کمک کند .
 
 انجمن کوتاه قامتان
جنبه های منفی مصرف شیرین کننده های مصنوعی
شیرین کننده های بدون کالری و یا مصنوعی که به آن ها جایگزین شکر نیز گفته می شود، مواد شیمیایی و یا طبیعی هستند که به جای شکر معمولی در غذاها و انواع نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرند. زیاده روی در مصرف شکر معمولی و افزایش وزن ناشی از آن، عاملی شد تا تولید و استفاده از این گونه شیرین کننده ها در صنعت غذا آغاز شود.
نتایج یک مطالعه جدید در کانادا، بر خطرات مصرف شیرین کننده های مصنوعی برای سلامت تاکی
پاکسازی سموم از بدن با کمک دستگاه یونی . در زمان کوتاه و اثرات شگفت انگیز
بدون دارو - در زمانی کوتاهاز سن 8 سالگی - تا سن 88 سالگی
در طی یک جلسه سم زدایی باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم:
پاکسازی سموم کبد و کلیه ( مواد شیمیایی ، تشعشعات و آلودگی دریافت شده از طریق غذاها ، داروها، محیط ... و حتی فلزات سنگین )
ادامه مطلب
امروز قیمت دلار تقریبا سیزده هزار و هفتصد هزار تومان شد. هنوز اثرات قیمتی افزایش بنزین را کامل هضم نکرده بودیم که قیمت دلار هم اومد به کمک بنزین. با این شرایط اگه خوب پیش بره، فکر کنم ناک اوت کنند ما را
 
فقط یک سوال هنوز مطرح است. آیا بنزین و دلار در هماهنگی با هم بالا رفتند یا بدون هماهنگی.
البته به نظر من اثرات بنزین بر دلار قطعا منطقی و پیش بینی شده بود
بهترین مارک ریمل کوتاه کردن مژه همانند موهای دیگر بخش های تن می‌تواند اثر گذار واقع شود. اثرات کوتاه کردن موی معمولا با رویش سریعتر و ضخامت طولانی تر یاروهمدم میباشد، اکنون سوال این میباشد کوتاه کردن مژه همین نتیجه ها را خواهد داشت؟
نکته ای که بایستی به آن اعتنا ویژه ای داشت این میباشد که کوتاه کردن مژه نسبت به کوتاه کردن موهای رمز کندتر خواهد بود و این برهه زمانی دوره ممکن میباشد شمارا هم ناامید نماید و شیوه قابل قبولی برای پرپشت شدن مژه
shirazart.blog.ir 
**" داستان کوتاه " که شاخه ای از ادبیات داستانی منثور است ، به طور تقریب دارای سابقه ای یکصد و پنجاه ساله در جهان است .داستان کوتاه معمولا از هزار و پانصد تا پانزده هزار کلمه را شامل می شود ." ارنست همینگوی " و " جیمز جویس" با آثار خود معیارهای تازه ای را برای داستان کوتاه خلق کرده اند .
** از میان داستانهای کوتاه فارسی ، نمونه های زیر شایان ذکرند: یکی بود یکی نبود ، اثر : جمال زاده _ زن زیادی ، سه تار و پنج داستان ، اثر : جلال آل احمد_ شهری چون
اثرات فلفل دلمه ای بر روی غذا
حقیقت این است که بیشتر ما فلفل دلمه‌ای را برای عطرش استفاده می‌کنیم و خیلی اهمیتی ندارد که چه خواصی دارد و چه خواصی ندارد. عطر زیاد و خاصیت آلرژی‌زایی‌ای هم که دارد خیلی‌ها را از خودش رانده است اما خواص این فلفل آن‌قدری هست که اگر در جریانش قرار بگیریم قطعا این فلفل را به جزء جذایی‌ناپذیر وعده‌های غذایی‌مان تبدیل می‌کنیم.

ادامه مطلب
جنبه های منفی مصرف شیرین کننده های مصنوعی
شیرین کننده های بدون کالری و یا مصنوعی که به آن ها جایگزین شکر نیز گفته می شود، مواد شیمیایی و یا طبیعی هستند که به جای شکر معمولی در غذاها و انواع نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرند. زیاده روی در مصرف شکر معمولی و افزایش وزن ناشی از آن، عاملی شد تا تولید و استفاده از این گونه شیرین کننده ها در صنعت غذا آغاز شود.
نتایج یک مطالعه جدید در کانادا، بر خطرات مصرف شیرین کننده های مصنوعی برای سلامت تاکی
مصرف برخی از قرص ها و داروها با معده خالی میتواند عوارض جبران ناپذیری به بدن وارد کنند.همچنین اگر معده پر باشد میتواند اثر و عملکرد بهتری داشته باشد.
افرادی بر طبق عادت خود قرص ها را ناشتا و یا طبق دستور پزشک خود با معده خالی مصرف می کنند. اما برخی داروها هستند که اگر با معده خالی مصرف شوند خطراتی را به همراه دارند.
داروهایی وجود دارند که روی دفترچه راهنمای خود نوشته شده است که با غذا مصرف شود که به این معنی است که اگر آن را با معده خالی مصرف کر
 
رژیم سیب زمینی ، همانطور که از نام آن پیداست ، یک رژیم کوتاه مدت است که مصرف غذای شما را فقط به سیب زمینی محدود می کند. معمولاً به عنوان یک استراتژی سریع کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد ، اگرچه فاقد تأیید علمی است. در حالی که برخی از تغییرات امکان افزودن نمک و روغن را فراهم می کند ، اما این مواد افزودنی باید بسیار کم مصرف شوند.
ادامه مطلب
 اثرات خواب بر سلامت پوست
در سال ۲۰۱۹ برآورد می شود که صنایع مرتبط با مراقبت از پوست رقمی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد دلار فروش داشته باشند. این مبلغ نشانگر اهمیتی است که مردم سراسر جهان به 
سلامت، شادابی و زیبایی پوست خود می دهند. اما در کنار تمامی هزینه و زمانی که افراد برای مراقبت از پوست خود صرف می کنند، گاهی رموز ساده ای وجود دارند که
 می توانند تاثیرات شگرفی بر سلامت و شادابی پوست به خصوص پوست صورت افراد داشته باشند. یکی از این رموز ساده و عملی،
جلوگیری از دیابت

مطالعات می دهد که دریافت فلاون یا
آنتوسیانیدین موجود در چای سبز ممکن است کنترل گلیسمیک را بهبود بخشد و به
تنظیم قند خون کمک کند. با توجه به خواص ضد التهابی آن، چای سبز برای
افرادی که در معرض خطر یا تشخیص دیابت نوع ۲ هستند مفید است. علاوه بر آن، چای سبز دارای اثرات ضد چاقی و ضد دیابتی دارد.

ارتقاء سلامت استخوان

محققان دانشگاه هنگ کنگ نتایج مطالعات خود
در زمینه چای سبز و ارتباط آن با سلامت استخوان ها را در ژورنال شیمی
کشاور
طرز تهیه نان باگت تازه و خوشمزه
 از آنجا که نان باگت از آرد بیخته شده (بدون سبوس) پخته می‌شود، سفید و خوش‌طعم است. از باگت‌های کوتاه‌تر برای تهیه انواع ساندویچ استفاده می‌کنند. همچنین می‌توان این نان را برش زده و همراه با پنیر یا مواد دیگر مصرف نمود. نوعی صبحانه سنتی در کشور فرانسه، از نان‌های باگت برش زده تهیه می‌شود که روی نان را با مربا پوشانده‌اند و در کاسه محتوی قهوه یا شکلات داغ قرار می‌دهند تا قبل مصرف کاملاً نرم شود. 

ادامه مطل
گل ماری جوانا چیست؟
چگونه ماده مخدر گل را ترک کنیم
برای ترک گل ماریجوانا باید از کجا شروع کنیم؟ در این دوران که مصرف گل ماریجونا تبدیل به موضوع پر بحث و بسیار حاد و جدی در جامعه امروز ما شده و باعث نگرانی خانوادهای بسیاری شده که ترس از این دارند نکند پسر یا دختر نوجوانشان آلوده به مصرف گل (ماریجونا) بشوند. در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چی میشه که جوانان به مصرف این ماده مخدر رو می اورند و به مصرف ان ادامه میدهند و راههای ترک ما
رفع چین و چروک
تزریق بوتاکس روش سریع و موثری برای رفع چین و چروک‌های پیشانی و یا دور چشم است.  زمان شروع اثر بوتاکس بین ۴ تا ۷ روز است. مدت تزریق آن بین ۱۰ تا۲۰ دقیقه طول می‌کشد و می‌توانید بعد از تزریق سریع به سر کار خود برگردید، حتی در اکثر مواقع هنگام خروج کمتر کسی متوجه تزریق‌ها خواهد شد.
اثرات تزریق بوتاکس بسته به تعداد تزریق قبلی بین ۴ تا ۶ ماه طول می‌کشد. اگر هر۳ ماه به مدت یک سال تزریق بوتاکس انجام شود، به تدریج فواصل تزریق‌های بعدی ب
برای من همیشه کوتاه کردن مو مثل یک شروع دوباره است. وقتی که موهات رو کوتاه میکنی یعنی اینکه داری به خودت فرصت یک رشد دوباره رو میدی. برای همین از دوران کودکی عاشق کوتاه کردن موهام بودم. وقتی که موهاک رو کوتاه میکردم توی آینه خودم رو نگاه میکردم و به خود جدیدم سلام میکردم و براش آرزوی موفقیت میکردم.برای چندمین باره که میبینم چیزها به خوبی پیش نمیرن، دوست دارم برطبق رسم همیشگی موهام رو کوتاه کنم و یک فرصت دوباره به خودم بدم.
آملوپرس 5چیست؟
آملوپرس 5 به آرامش بیشتر و گشاد شدن عروق خونی کمک می کند و جریان خون را بهبود می بخشد. ترکیبات فعال آملودیپین بسیلیت
متعلق به رده دارویی است که مسدود کننده کانال کلسیم نامیده می شود.
این دارو را بایستی همراه با ورزش و رژیم غذایی مناسب مصرف کرد تا برای
درد قفسه سینه (آنژین) و فشار خون بالا موثر بیفتد. کاهش فشار خون می تواند
از حملات قلبی، سکته مغزی و مشکلات کلیوی جلوگیری کند.
آملوپرس 5 چگونه استفاده می شود؟
آملوپرس 5 معمولا به صو
استفاده معنوی و درمانی از زمستان
در فصل زمستان روزها کوتاه و سرد است و شب ها بلند. پس می توان از روز های آن که به دلیل کوتاه و خنک بودن قابل تحمل است و برجسم سخت نمی گذرد برای گرفتن روزه استفاده کرد و به سلامت جسمی رسید در صورتیکه هر چه در حال روزه داری بیشتر تشنه و گرسنه شوی اثرات سلامت جسمی و روحی آن بشتر است؛ زیرا روزه باعث تنظیم جسم در همه زمینه ها شده و موجب درمان بیماریهای بیشماری مثل درمان و پیشگیری از قند، چربی، کبد چرب و ناراحتی های معد
استفاده از کودهای کشاورزی در کشاورزی از زمانی آغاز شده‌است که حیوانات اهلی شده‌اند . هنگامی که به زمین ریخته شد ، گیاهان در آنجا سریع‌تر رشد کردند و این اصل در همان زمان مورد استفاده قرار گرفت . بر خلاف کودهای شیمیایی ، کود حیوانی اثرات یک جانبه ندارد اما از طرف دیگر به تامین مواد غذایی و از طرف دیگر کمک می‌کند تا خواص فیزیکی خاک را بهبود بخشد .اغلب کودهای شیمیایی تاثیر بهتری در زمان کاشت داشتند . این امر در زمانی که کود حیوانی مصرف می‌شود
استفاده معنوی و درمانی از زمستان
در فصل زمستان روزها کوتاه و سرد است و شب ها بلند. پس می توان از روز های آن که به دلیل کوتاه و خنک بودن قابل تحمل است و برجسم سخت نمی گذرد برای گرفتن روزه استفاده کرد و به سلامت جسمی رسید در صورتیکه هر چه در حال روزه داری بیشتر تشنه و گرسنه شوی اثرات سلامت جسمی و روحی آن بشتر است؛ زیرا روزه باعث تنظیم جسم در همه زمینه ها شده و موجب درمان بیماریهای بیشماری مثل درمان و پیشگیری از قند، چربی، کبد چرب و ناراحتی های معد
​​​​​امروز رفتم خونه مامان بزرگ.گشتم قیچی پیدا کردم میگم مامانی بیا پایین موهامو قیچی بزن.رفتیم تو حیاط.تاکید کردم فقط قیچی بزن.کوتاه نکنیاااااااا.موهام کوتاه نشه 
میگه باشه 
میگم حله.کوتاه نشه هاااااا 
میگه پایین موهات کجه:/
میگم عیب نداره کوتاه نکن.فقط قیچی بزن رشد کنه.
میگه باشه فقط کجیشو میگیرم.
میگم نهههههه ولش کن بزار کج باشه 
میگه سرتو صاف بگیر 
​​​​​​سرمو صاف گرفتم کوتاه کرده 
وقتی نگاه کردم قشنگ به راحتی پونزده سانت کوتاه
دانلود آهنگ پازل بند کوتاه بیا + متن اهنگ 
Download New Music Puzzel Band – Koutah Bia
دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام کوتاه بیا با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ از تهران دانلود
متن آهنگ کوتاه بیا پازل بند 
تنگه دلم خیلی ولی نمیارم به روتمقصر منم که باید بگم بار آخرم بودکه عاشق شدم ولی نبود دست خودمطرز نگات برگ برندت بود
 
میتونستم برم خیلی زودتر از این حرفانشد راضی دلم اما که دل بکنهبار اولی که ما همو دیدیم دلم رفتوباید رد میشدم از تو مثل همه
♥♥♥♥
کوتاه ب
یکسال و چندماهه موهامو کوتاه نکردم. اولش بخاطر اینکه موی خیلی کوتاه ، خیلی رو اعصابم بود. بعدتر بخاطر اینکه شاید از اون دسته مردهایی باشه که موی بلند دوس دارن. 
 
این جوری شد که اسم این لونه ی کوچیک ، دیگه با من همخونی نداره :)
 
طبق گزارشات وزارت نیرو، با شیوع کرونا و متعاقب آن مراقبت های شخصی و بهداشتی، مصرف آب تا 40 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که کشور ما با بحران جدی آب مواجه است و این افزایش مصرف می تواند عواقب بدی را به همراه داشته باشد. تابستان نزدیک است و اگر مصرف به همین رویه ادامه یابد در تابستان ممکن است با قطعی های پی‌درپی آب مواجه شویم. از طرفی نمی توان انتظار داشت که مردم به خاطر صرفه جویی در مصرف آب از مراقبت و شستشو در برابرکرونا صرف نظر کنند.
ام
اثرات و عوارض مواد آرایشی چیست؟
 
 
از جمله مواد آرایشی که به طور معمول مورد مصرف قرار می گیرند پودر،کرم،روژ،عطر،ریمل،سایه و لاک هستند یکی از عوامل این مواد پیری زودرس و ایجاد چین و چروک است عارضه دیگر تغییر رنگ پوست که می تواند منتشر و یا به صورت لکه ای باشد ولی شایع ترین عارضه مواد آرایشی و دارویی در پوست تحریک و حساسیت پوستی است.
 

 
پودرها تقریبا فاقد چربی و خشک هستند لذا مصرف آنها برای افرادی که پوست خشک دارند مناسب نیست مگر این که پیش ا
لوسیون گیاهی تقویت موی سر بهاره
 
 
خاصیت لوسیون گیاهی موی بهاره
تقویت و انرژی رسانی فولیکول ها و تسریع روند رشد موی سر
خاصیت ضد التهابی، قرمزی و خارش پوست سر
ایجاد تعادل در چربی سر، میزان رطوبت پوست و مو
پیشگیری قدرتمند در برابر شوره، قارچ و التهابات ناشی از آلودگی های محیطی
تقویت فولیکول ها ( ریشه مو )، پیشگیری از ریزش، سفت کننده ریشه مو و محرک رویش مجدد 
پرپشت کننده و ضخیم کننده تار مو برای بهبود مقاومت و پیشگیری از ریزش در فازهای ریزشی زو
اثرات و عوارض مواد آرایشی چیست؟
 
 
از جمله مواد آرایشی که به طور معمول مورد مصرف قرار می گیرند پودر،کرم،روژ،عطر،ریمل،سایه و لاک هستند یکی از عوامل این مواد پیری زودرس و ایجاد چین و چروک است عارضه دیگر تغییر رنگ پوست که می تواند منتشر و یا به صورت لکه ای باشد ولی شایع ترین عارضه مواد آرایشی و دارویی در پوست تحریک و حساسیت پوستی است.
 

 
پودرها تقریبا فاقد چربی و خشک هستند لذا مصرف آنها برای افرادی که پوست خشک دارند مناسب نیست مگر این که پیش ا
وقتی ناخن زود میشکنه چیکار باید کرد ؟





 
 
یک متخصص پوست و مو اظهار کرد: برای مقابله با شکنندگی ناخن‌ها باید
مرتبا آنها را کوتاه و از مصرف. پاک کننده‌های ناخن نیز پرهیز کرد. همچنین
مصرف بیوتین نیز دراین خصوص موثر است. دکتر اکبر قندی با اشاره به اینکه
ناخن باعث محافظت نوک انگشتان می‌شود؛ گفت: ناخن‌های دست روزانه ۵-۱
میلی‌متر و ماهانه ۳ میلی‌متر رشد می‌کنند.

 
وی در ادامه یادآور شد: عوامل محیطی، فیزیولو‍ژیکی و فاکتورهای پاتولوژیکی (ب
مخدر ال اس دی یکی از انواع مواد مخدر جدید است که مصرف آن در بین جوانان از شیوع بالاتری برخوردار است. این ماده به دلیل اثرات توهم‌زایی می‌تواند منجر به تجربیات شبه روانپریشی شده و فرد را در معرض خطرهای بسیار جدی قرار دهد. با این حال از آن جایی که مصرف ال اس دی موجب تحریک دستگاه عصبی شده و حالاتی نظیر هیجان و شادی زیاد را ایجاد می‌کند، بسیاری از افراد به خصوص در مهمانی‌ها و پارتی‌های شبانه از آن استفاده می‌کنند. مخدر ال اس دی اعتیادآور بوده و
موهای من، کلفتی و ضخامت و پرپشتیش، سه برابر یه دختر سفیده. ما خاورمیانه ایا کلی مو داریم. اینو دو بار دو تا ارایشگر اثبات کردن به من دقیقا سه برابره. برای همین هیچوقت نمیتونم دم اسبی ببندم حتی اگه کوتاه هم باشه.
 
بچه ها من توی این حدود سه سال، دو بار ارایشگاه رفتم و موهام رو کوتاه کردم.
امشب میخوام موهامو خودم کوتاه کنم با یوتیوب! ببینم چی درمیاد! اخه هر بار 45 دلار پولش میشه! 45 دلار! کلا یه دونه خط میبرن. ساده ترین مدل 45 دلاره. که همون trim کردن مو ه
کوتاه کننده لینک ریزی چیست؟
کوتاه کننده لینک ریزی یک سرویس رایگان است که با آن میتوانید لینک های طولانی خود را به یک لینک کوتاه تبدیل کنید تا به راحتی آن‌ها را به اشتراک بگذارید. ریزی علاوه بر کوتاه کردن لینک های شما، امکان کسب درآمد به ازای هر بازدید از لینک های کوتاه شده را به شما میدهد. برای کسب درآمد ابتدا به صورت رایگان ثبت نام کنید، سپس لینک کوتاه کنید و لینک های خود را به اشتراک بگذارید تا به ازای هر بازدید از آن ها به درآمد شما اضافه
کوتاه کننده لینک ریزی چیست؟
کوتاه کننده لینک ریزی یک سرویس رایگان است که با آن میتوانید لینک های طولانی خود را به یک لینک کوتاه تبدیل کنید تا به راحتی آن‌ها را به اشتراک بگذارید. ریزی علاوه بر کوتاه کردن لینک های شما، امکان کسب درآمد به ازای هر بازدید از لینک های کوتاه شده را به شما میدهد. برای کسب درآمد ابتدا به صورت رایگان ثبت نام کنید، سپس لینک کوتاه کنید و لینک های خود را به اشتراک بگذارید تا به ازای هر بازدید از آن ها به درآمد شما اضافه
Weekends 2017 1080p BluRay,آخر هفته ها,انیمیشن Weekends 2017 آخر هفته ها,انیمیشن آخر هفته ها Weekends,انیمیشن کوتاه,بهترین انیمیشن کوتاه,ترور خیمنس,دانلود انیمیشن Weekends 2017,دانلود انیمیشن Weekends 2017 دوبله فارسی,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود کارتون کوتاه,درام,زیرنویس فارسی Weekends 2017,سایت دوستی ها,فیلم کوتاه آخر هفته‌ها 2017,نامزد اسکار,ویک اندز,
ادامه مطلب
راه های بسیاری وجود دارد که می توانید از روغن سیاهدانه استفاده کنید که بسیاری از آن ها با افزایش متابولیسم بدن به کاهش وزن کمک می کنند. تحقیقات جدید فقط برخی از آنها را پیشنهاد می کند که در زیر آمده اند. ویتامین B در این روغن باعث افزایش سوخت و ساز بدن و مصرف کالری بیش تر می شود؛ بنابراین کمبود کالری ایجاد می شود و باعث کاهش تدریجی وزن می شود.
علاوه بر این، روغن سیاهدانه قادر به محدود کردن اشتها است و دارای اثرات بی نظیری بر روی بدن است که میل به
متن آهنگ کوتاه بیا پازل باند
تنگه دلم خیلی ولی نمیارم به روت مقصر منم لعنت به من بار آخرم بودکه عاشق شدم ولی نبود دست خودم طرز نگات برگ برندت بودمیتونستم برم خیلی زودتر از این حرفا نشد راضی دلم اما که دل بکنهبار اولی که ما همو دیدیم دلم رفتو باید رد میشدم از تو مثل همهکوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا
بزودی
ادامه مطلب
متن آهنگ کوتاه بیا پازل باند
تنگه دلم خیلی ولی نمیارم به روت مقصر منم لعنت به من بار آخرم بودکه عاشق شدم ولی نبود دست خودم طرز نگات برگ برندت بودمیتونستم برم خیلی زودتر از این حرفا نشد راضی دلم اما که دل بکنهبار اولی که ما همو دیدیم دلم رفتو باید رد میشدم از تو مثل همهکوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا
بزودی
ادامه مطلب
علائم اعتیاد به تریاک کدام‌اند؟ تریاک یکی از انواع مختلف مواد مخدر است که از گیاه خشخاش به دست می آید. این ماده، یکی از پر مصرف ترین مواد مخدر در ایران است که طرفداران زیادی هم دارد. عده ای عقیده دارند که مصرف این ماده فواید زیادی برای مصرف کنندگان دارد در صورتی که علائم خوشی آن کوتاه مدت است و پس از زمان کوتاهی وابستگی شدیدی برای فرد دارد. برای اطلاعات بیشتر درمورد این ماده‌ی مخدر تا پایان مطلب همراه باشید.
برای دریافت مشاوره در زمینه ترک
هندوانه
زمان مصرف: درست بعد از تمرینات
علت مصرف:
اگر چه میگویند میوه را قبل از تمرین مصرف کنید اما برخی از میوه ها دارای هضم کند می باشند. اما هندوانه یکی از میوه هایی است که سریع الهضم می باشد. یعنی موجب متوقف کردن سطح انسولین می شود که بعنوان کربوهیدرات خوب بعد از تمرین محسوب می شود.
محتوای قرمز و بخصوص پوست سفید سرشار از سیترولین آمینو اسید است که به راحتی در بدن به آرزنین تبدیل می شود و آرژنین درون بدن را حتی بهتر از مصرف خود مکمل افزایش می
آملوپرس 5چیست؟
آملوپرس 5 به آرامش بیشتر و گشاد شدن عروق خونی
کمک می کند و جریان خون را بهبود می بخشد. ترکیبات فعال آملودیپین بسیلیت
متعلق به رده دارویی است که مسدود کننده کانال کلسیم نامیده می شود.
این دارو را بایستی همراه با ورزش و رژیم غذایی مناسب مصرف کرد تا برای
درد قفسه سینه (آنژین) و فشار خون بالا موثر بیفتد. کاهش فشار خون می تواند
از حملات قلبی، سکته مغزی و مشکلات کلیوی جلوگیری کند.
آملوپرس 5 چگونه استفاده می شود؟
آملوپرس 5 معمولا به صو
 
۱.استشمام دود اسفند و کندر 
۲.خوردن سیر 
۳.مصرف سرکه در غذا
۴.مصرف نمک دریا قبل و بعد غذا
۵.مصرف روغن زیتون در غذاها
۶.مصرف عسل 
۷.استشمام گل نرگس
۸.تربت الحسین در ابتدای تولد
۹.روغن مالی بدن با روغن زیتون
۱۰.مداومت به خوردن سیب
۱۱.مصرف شلغم
۱۲.قرائت آیه الکرسی و معوذتین هر روز
۱۳.تنقیه 
۱۴.عطسه 
۱۵ .خوردن نیم خورده مسلمان 
16ـ صدقه دادن
اثرات ناشی از وقوع جنگ اطلاعات از ماهیت و متغییرهای  این جنگ سرچشمه می گیرد.مطالعه ی سه اثر اصلی جنگ های اطلاعاتی که در پی می آید امکان هدف گذاری بهتر و تعیین اهداف مناسب را فراهم می آورد.این سه اثر اصلی جنگ اطلاعات عبارتند از:

مرگ آگاهی:
عدم دسترسی به اطلاعات درست یا دسترسی به اطلاعات نا درست
تغییر مکانیزم فکری و کند شدن و کاهش  قدرت تصمیم گیری 
الگوریتم های نادرست تجزیه و تحلیل
پردازش نادرست اطلاعات

ناتوان سازی استراتژیک: آسیب رسانی به نق
اثرات قابض روی پوستپماد زینک اکسید مانع تشکیل چربی اضافی روی پوست می‌شود (چربی اضافی پوست را برطرف می‌کند). همچنین پوست را سفت می‌کند. این پماد بعضی اوقات برای درمان آکنه (جوش) به کار می‌رود. زینک اکسید ایجاد لکه‌های پوستی، التهاب پوست و تعداد و شدت آکنه را کاهش می‌دهد.
 
دانلود آهنگ با کیفیت 320
 
دانلود آهنگ با کیفیت 128
 
پخش آنلاین
 
متن موزیک :
تنگه دلم خیلی ولی نمیارم به روتمقصر منم که باید بگم بار آخرم بود
که عاشق شدم ولی نبود دست خودمطرز نگات برگ برندت بود
میتونستم برم خیلی زودتر از این حرفانشد راضی دلم اما که دل بکنه
بار اولی که ما همو دیدیم دلم رفتوباید رد میشدم از تو مثل همه
کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیاکو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا
کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیاکو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا
نشد وسط ن
با حال خیلی بدی که اثرات مصرف داروهام بود یکماه رو سر کردم بدون انگیزه بدون تلاش بدون برنامه ولی بعد از مصرف نکردن حس خوبی دارم و دوباره برگشتم به زندگی خداروشکر این آخرین دوره بود حالا می تونم راحت زندگی کنم.
حال و حوصله ها همه گرفته و ناامید و نگران خداروشکر که کنکور دارم و حداقل اونقدر حال و هوام درگیر این مسائل نیست.
این هفته قشنگ ترین هوا رو داشتم همش برف و بارون ولی نزدیک یک ماهی میشه که از خونه بیرون نرفتم برای گردش فقط آزمون میرم دوهفت
تاثیر چای بر افرادی که طبیعت سودایی دارند  ابتدا باید تشخیص دهید آیا مزاج شما سودا یا سرد و خشک است ؟
معمولا افراد با غذاهایی که مصرف میکنند متوجه میشوند که طبیعت گرم دارند یا سرد ولی اگر در این
مورد شک دارید میتوانید از استخوان بندیتان ویا چاق و لاغر بودن ویا نازکی مو ی سر و لخت بودن مو و.....
متوجه شوید که چه مزاجی دارید بطور مثال اگر استخوانهای درشتی ندارید و لاغر هستید وموهای
صاف ونازکی دارید طبیعت شما سرد و خشک است یا به عبارتی سودا در بدن
 
آرتروز زانو چیست؟ در چه افرادی شایع است؟ در این پست به سوالات شما همراهان عزیز پاسخ می‌دهیم، باما همراه باشید​​​​​​. 
آرتروز زانو یک عارضه شایع در میان افراد میانسال و مسن است. در یک آمار از آمریکا 2% افراد بالای 17سال و 40% افراد بالای 65 سال دچار آرتروز با علایم کلینیکی بودند. آرتروز یک بیماری پیشرونده نزد بیماران فعال است. غضروف های هیالن هیچ گونه قدرت ترمیم ندارند، فشارهای زیاد و ممتد برای تغذیه غضروف مفصلی مضر است. نگه داشتن زانو در ی
طرز تهیه نان باگت تازه و خوشمزه
 از آنجا که نان باگت از آرد بیخته شده (بدون سبوس) پخته می‌شود، سفید و خوش‌طعم است. از باگت‌های کوتاه‌تر برای تهیه انواع ساندویچ استفاده می‌کنند. همچنین می‌توان این نان را برش زده و همراه با پنیر یا مواد دیگر مصرف نمود. نوعی صبحانه سنتی در کشور فرانسه، از نان‌های باگت برش زده تهیه می‌شود که روی نان را با مربا پوشانده‌اند و در کاسه محتوی قهوه یا شکلات داغ قرار می‌دهند تا قبل مصرف کاملاً نرم شود. 
 
ادامه مط
با نام و یاد خدا
در این مطلب قصد داریم بهترین سایت کوتاه کننده لینک فارسی را بهتان معرفی کنیم که دارای امکانات شگفت انگیز در کنار کوتاه کردن لینک میباشد و دارای دامنه کوتاه و قدرت انتخاب از بین دامنه های مختلف سایت یک تیر (www.1ti.ir) را به جرعت میتوان بهترین سایت کوتاه کننده لینک فارسی دانست که دارای قابلیت های فراوانی میباشد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم
ادامه مطلب
 با عوارض مصرف جینسینگ  بیشترآشنا شویم . عوارض جانبی این گیاه معمولا ملایم می باشد.
این گیاه در برخی از افراد ممکن است به عنوان یک محرک عمل کند بنابراین ممکن است باعث بروز بی خوابی و عصبانیت به ویژه در دوزهای بالا شود.
مصرف طولانی مدت دوزهای بالا ممکن است باعث سردرد، سرگیجه و معده درد شود.
زنانی که از آن استفاده می کنند، ممکن است تغییراتی در قاعدگی شان تجربه کنند و واکنش هایی آلرژیک نیز گزارش شده است.
با توجه به عدم شواهد درباره ایمنی آن، جین
ابروها علاوه بر اینکه قابی برای چشمان به شمار می آیند، روی شخصیت و زیبایی فرد هم اثر می گذارد. با توجه به اینکه موها پس از دوش گرفتن آسان تر بیرون می آیند در نتیجه، مناسب ترین زمان برای فرم دهی و اپیلاسیون ابرو، پس از دوش گرفتن می باشد. ابرو بر چهره اثرات گوناگونی دارد که در ادامه اثرات ابرو روی چهره را مطرح می کنیم. ابروهای کوتاه نمایانگر استوار نبودن است.ابروهای دور از هم نمایانگر انزواطلبی و ناپختگی و ضعف می باشد. ابروهای کمانی نمایانگر ن
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
دستگاه تولید ماسک پزشکی یکبار مصرف
ماسک های چند لایه یکی از انواع ماسک های پزشکی یکبار مصرف است که از پارچه اسپان باند و ملت بلون تشکیل می شود.
شرح لایه های مصرفی در ماسک یپزشکی یکبار مصرف
1. لایه های اسپان بند : جهت جلوگیری از ورود ذرات معلق در هوا به داخل مجاری تنفسی می باشد.
2. لایه ملت بلون : به عنوان لایه اصلی ماسک عمل می کند. ماسک پزشکی یکبار مصرف حدود 2 الی 4 ساعت در برابر عوامل بیماری زا محافظت دارند و بعد از گذشت این زمان باید ماسک تعویض گرد
۵ فایده مصرف سرکه سیب هنگام صبح
افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
سایت "مدیکال دیلی" در مطلبی به برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
ادامه مطلب
ژل رویال چیست؟
ژل رویال یک ترشح پروتئینی است که از غدد هیپوفارِنکس و فک پایینی زنبورعسل کارگر خارج می شود. تنها غذایی است که در طول عمر ملکه، به او داده می شود و همچنین همه لاروهای کوچک در سه روز اول پس از اینکه از تخم خارج شدند با ژل رویال تغذیه می شوند. این غذای زنبور ملکه، دارای ویژگی های مختلف بیولوژیکی مفید برای سلامت انسان مانند: فعالیت های آنتی اکسیدانی، اثرات ضد باکتری، افزایش ایمنی و اثرات ضد تومور است.
 
فروش ژل رویال در اصفهان
 
 
http
 
برای هر متر مکعب بتن ۲٫۲ تن شن و ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات دیوار چینی ۱٫۸ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب اندود افقی یا قائم، ۱٫۸۵ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات فرش کف (سنگ وسرامیک)، ۱٫۶۷ تن ماسه مصرف می شود.
شما زمانیکه حشیش مصرف می‌کنید، دود آن از راه شش‌ها وارد بدن شده و به سرعت در خون شما جریان پیدا می‌کند. سپس به سمت مغز رفته و دیگر بخش‌های بدن را تحت پوشش قرار می‌دهد. احساس چتی و نشئگی که در شما بوجود می‌آید که دقیقاً به دلیل تحریک و اختلال ایجاد شده در قسمت‌های گوناگون مغز است. اثرات حشیش همچنین به چشم‌ها، پوست و دستگاه گوارش نیز سرایت پیدا می‌کند. در مراحل ترک حشیش ، ردپای مصرف آن روی سیستم عصبی شما، مورد مطالعه و بررسی متخصصان در
یکی از خوبی‌های فرهنگ ما ایرانی‌ها، همین دور هم جمع شدن‌ها، مهمونی دادن‌ها و در یک کلام  صله رحم است. حالا می‌خواهد عصرانه باشد و به خوردن چای و میوه و شیرینی ختم شود و یا به صرف ناهار یا شام.
بچه که بودم وقتی مهمان برای شام یا ناهار می‌آمد از قبل با خواهر و برادرم هماهنگ می‌کردم که وقتی غذا تمام شد چه کسی سفره رو دستمال بکشد و تمیز کند. که گاهی تا آخرین لحظه این سوال بی جواب باقی می‌ماند. تا اینکه سفره های یکبار مصرف آمد به بازار و کم کم سخت
روزی گاندی در حین سوار شدن به قطار یک لنگه کفشش درآمد و روی خط آهن افتاد. او به خاطر حرکت قطار نتوانست پیاده شده و آن را بردارد. در همان لحظه گاندی با خونسردی لنگه دیگر کفشش را از پای درآورد و آن را در مقابل دیدگان حیرت‌زده اطرافیان طوری به عقب پرتاب کرد که نزدیک لنگه کفش قبلی افتاد.
 
یکی از همسفرانش علت امر را پرسید.گاندی خندید و در جواب گفت: مرد بینوائی که لنگه کفش قبلی را پیدا کند، حالا می‌تواند لنگه دیگر آن را نیز برداشته و از آن استفاده نم
ثبت نام کارگاهارائه دهنده : دکتر شهرام وزیریسرفصل مطالب دوره:
تعریف فجایع و بلایا
مراحل پاسخ به فجایع و بلایا
آسیب پذیری و عوامل موثر بر آسیب پذیری
ارزیابی اثرات روان‌شناختی فجایع و بلایا
ییامدهای روانی و اجتماعی فجایع و بلایا
اثرات فجایع و بلایا بر گروه‌های درگیر
اصول مداخلات روان شناختی پس از فجایع و بلایا
اهداف آموزشی:آماده سازی مقدماتی روان شناسان و مشاوران برای مداخله در بحرانهزینه ثبت نام : 300000تومان     مهلت ثبت نام : 1398/09/07تاریخ ب
 گل گاوزبانگل گاوزبان دارای طبیعت گرم و اثر نشاط آور، مقوی تمام بدن و آرامش بخش است. برگ های این گیاه به عنوان تصفیه کننده خون بسیار موثر هستند.این دمنوش ورم و التهاب کلیه ها را درمان و کلیه ها را تقویت می کند، ادارا آور است و در تنظیم اختلالات ادراری و تعریق، موثر است. برگ های تازه گل گاوزبان دارای مقدار زیادی ویتامین C است و درمان سرماخوردگی تنگی نفس و گلودرد، مفید است؛ به ویژه زمانی که با عسل طبیعی مخلوط شود.برای درمان افسردگی ها، یا افزایش
ترکیبات:

بابونه، چای کوهی، افتیمون، سنبل الطیب، بادرنج بویهاثرات:تقویت کننده اعصاب، آرام بخش، رفع نگرانی و اضطراب، درمان افسردگی، وسواس، عصبانیت، مکمل درمانی غلبه سودا و بیماریهای ناشی از آن، درمان برخی سردرد ها، تسکین درد و رفع خستگی و ...

زمان مصرف:
شب بعد از شام همراه با عسل یا شکر سرخ
ابن علیان
مکمل طبیعی الن بیوتی، یک مکمل خوراکی حاوی سیلیس و زینک بوده که مصرف آن می‌تواند میزان تولید کلاژن را افزایش داده و اثرات آن در بهبود وضعیت پوست و مو خواهد بود. اکتیو اصلی این محصول، فرم خوراکی سیلیس می‌باشد که می‌تواند توسط بدن جذب شده و در تولید کلاژن بکار رود.
ادامه مطلب
آرتروز زانو چیست؟ در چه افرادی شایع است؟ در این پست به سوالات شما همراهان عزیز پاسخ می‌دهیم، باما همراه باشید​​​​​​. 
آرتروز زانو یک عارضه شایع در میان افراد میانسال و مسن است. در یک آمار از آمریکا 2% افراد بالای 17سال و 40% افراد بالای 65 سال دچار آرتروز با علایم کلینیکی بودند. آرتروز یک بیماری پیشرونده نزد بیماران فعال است. غضروف های هیالن هیچ گونه قدرت ترمیم ندارند، فشارهای زیاد و ممتد برای تغذیه غضروف مفصلی مضر است. نگه داشتن زانو در یک
کوتاه شدن زمان خیلی برام مشخص شده، امیدوارم که این شروعی باشه برای نوشتن، بدون حذف شدن، مدت نوشته ها هم کوتاه شده، از زمانی که یه نوشته متولد میشه تا زمانی که دیگه به نوشته مون اعتقادی نداریم هم کوتاه شده، و حذفش میکنیم ...
حسین گاراژیان
شما به راحتی و با انجام چند مرحله میتوانید شروع به کسب درآمد نمایید دقت کنید که برای درآمدزایی از طریق لینک کوتاه شما نیاز به وبسایت یا هزینه کردن نیستید فقط کافیست لینکهای مفیدی که فکر میکنید برای دیگران جذاب است مثل لینک یک خبر خاص یا لینک دانلود فایل ، فیلم یا نرم افزار یا هر لینک دیگری را پیدا کنید و از طریق یک کوتاه کننده لینک مطمئن آنها را کوتاه کنید و سپس لینکهای کوتاه شده را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید تا آنها نیز لینک مفید ش
به گزارش مهر، رزیتا کمیلی کارشناس تغذیه انستیتو تحقیقات تغذیه ای وصنایع غذایی کشور ضمن اشاره به مصرف خاکشیر در فصل تابستان به عنوان نوشیدنی خنک گفت: مهمترین ترکیبات خاکشیر شامل گلوکز اینولات ها بوده و ترکیبات دیگری نظیر اسیدهای چرب پالمتیک، لینولنیک، لینولئیک و استئاریک دارد. املاح موجود در دانه شامل گوگرد، کلر، فسفر، آهن، پتاسیم، کلسیم، سدیم، منیزیم است و دانه حاوی پروتئین، صمغ، موسیلاژ، چربی و ترکیبات نیتروژن دار است. وی افزود: خاکشی
تاثیر چای بر افرادی که طبیعت سودایی دارند  ابتدا باید تشخیص دهید آیا مزاج شما سودا یا سرد و خشک است ؟
معمولا افراد با غذاهایی که مصرف میکنند متوجه میشوند که طبیعت گرم دارند یا سرد ولی اگر در این
مورد شک دارید میتوانید از استخوان بندیتان ویا چاق و لاغر بودن ویا نازکی مو ی سر و لخت بودن مو و.....
متوجه شوید که چه مزاجی دارید بطور مثال اگر استخوانهای درشتی ندارید و لاغر هستید وموهای
صاف ونازکی دارید طبیعت شما سرد و خشک است یا به عبارتی سودا در بدن
سوپر فود چیست⁉️
سوپرفود یک پودر کاملا گیاهی هست که به روش مهندسی جدیدی ریزمغذی ها در سلول های گیاهی تا *دویست برابر* تغذیه میشه و اثرات درمانی فوق العاده ای دارد.
این پودر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنیست
سرشار از انتی اکسیدانها و بیوفلاونویید ها و آنزیم های مورد نیاز بدن
به طور کلی این پودر منبع ویتامین ها و ریزمغذی هاست
مصرف سوپرفود باعث تنطیم سیستم هورمونی انزیمی بدن شده و سبب درمان و بهبود بسیاری از بیماری ها میشود
و یک نکته مهم ا
 
روش تهیه دسری مقوی برای سالمندان
دسر به عنوان یک میان وعده غذایی می تواند نقش مهمی در سلامت افراد و کهنسالان داشته باشد،در این مقاله دکتر سلام شما را روش تهیه دسرهای خوشمزه و دارای خواص سلامتی زیاد برای مصرف سالمندان آشنا می نماید.
یک دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: از ترکیبات مفید برای سالمندان از جمله مبتلایان به آلزایمر مصرف دسر انجیر و گردو است؛ این ترکیب اثرات مثبتی در درمان بیماری دارد و باعث لینت مزاج و رفع یبوست می‌شود.
به گزارش س
ن
روش تهیه دسری مقوی برای سالمندان
دسر به عنوان یک میان وعده غذایی می تواند نقش مهمی در سلامت افراد و کهنسالان داشته باشد،در این مقاله دکتر سلام شما را روش تهیه دسرهای خوشمزه و دارای خواص سلامتی زیاد برای مصرف سالمندان آشنا می نماید.
یک دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: از ترکیبات مفید برای سالمندان از جمله مبتلایان به آلزایمر مصرف دسر انجیر و گردو است؛ این ترکیب اثرات مثبتی در درمان بیماری دارد و باعث لینت مزاج و رفع یبوست می‌شود.
به گزارش س
▪️ رمز دوم یکبار مصرف از اول خرداد برای خرید اینترنتی الزامی می‌شود. البته نه به این معنی که برای هر خرید اینترنتی یک سر به بانک بزنیم و رمز دوم یکبار مصرف دریافت کنیم، رمز دوم یکبار مصرف خودش به سراغمان می‌آید. حالا یا با پیامک، یا از طریق اپلیکیشن‌های موبایل‌بانک.
▪️ اینطور که بانک مرکزی اعلام کرده رمز دوم ایستا تا آخر اردیبهشت اعتبار دارد و در این دو هفته باقی مانده، باید برای فعال کردن رمز دوم یکبار مصرف یک سر به شعبه بانک بزنیم. رمز
✅مصرف باتری سیستم شما موضوعی بسیار مهم است و میزان آن به عوامل زیادی بستگی دارد. اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌ها در مصرف زیاد باتری موثر هستند. برخی از آن‌ها حجم زیادی از شارژ باتری را مصرف می‌کند اما این مصرف کنترل‌شدنی است.
در این مقاله نحوه مدیریت مصرف باتری برنامه‌ها در ویندوز ۱۰ را به شما آموزش می‌دهیم.
ادامه مطلب
مصرف فیبر بیشتر و چربی‌های اشباع‌شده کمتر
یک مطالعه نشان می‌دهد الگوی تغذیه‌ای کم فیبر و با چربی‌های اشباع بالا با کاهش کیفیت خواب، افزایش راه رفتن در خواب و کاهش خواب عمیق ارتباط دارد. هم‌چنین مطالعه‌ای دیگر نشان داده افرادی که مصرف فیبر خود را افزایش داده‌اند، شاهد کاهش احساس خستگی، استرس و سردرد و هم‌چنین بهبود سلامت عمومی خود بوده‌اند.
هر فرد باید روزانه حدود ۲۵ تا ۳۵ گرم فیبر مصرف کند. غذا‌های غنی از فیبر شامل میوه‌ها، سبزیجات
 
 
 
اثرات جسمانی استرس
استرس با مکانیزم های جسمانی پیچیده و مهمی همراه است. استرس های طولانی می توانند باعث بیماری های  جسمی و روانی متعدد شوند.
واکنش های جسمانی که در مقابل استرس صورت می گیرد ، برای آن است که فرد آماده شود یا در مقابل خطری که او را تهدید می کند مبارزه کند و از خطر بگریزد. استر س یا فشارروانی مانند زنجیری است که
ادامه مطلب
مزایا و اثرات جانبی  اسید سالیسیلیک
 
پوست اسید سالیسیلیک روش جدیدی نیست. مردم بیش از 2،000 سال از منبع قابل اعتماد در درمانهای پوستی خود از لایه برداری اسید سالیسیلیک استفاده کرده اند. این اسید به طور طبیعی در پوست بید و برگهای زمستانی وجود دارد ، اما تولید کنندگان مراقبت از پوست نیز می توانند آن را در آزمایشگاه تولید کنند.
اسید سالیسیلیک متعلق به خانواده اسیدهای بتا هیدروکسی اسید است. بسیار مناسب برای چربی زدن روغن روی پوست است ، هنگامی که
تا کنون در بخش اخبار و محتوای آموزشی روتای، در مورد اثرات و فواید
ماساژ درمانی به وفور صحبت کرده‌ایم. ماساژ منظم در طولانی مدت، در بهبود
سلامت جسمی و ذهنی و حتی روحی فرد بسیار موثر است و می‌تواند بسیاری از
اختلالات و مشکلات پیش آمده را حل و فصل کند و در کنارِ درمان، یک مکمل
ویژه باشد. دلایلی که باید ماساژ را ستود و به خاطر آن‌ها از ماساژ تشکر
کرد، بسیار گسترده و وسیع هستند، اما در این مقاله کوتاه قصد داریم 8 دلیل
را معرفی کنیم که ابتدای حر
دست به صورت نزنید! حتی در حد لمس کوتاه نوک بینی زیبایتان!یا لمس کوتاه زیر چانه جذابتان!یا زیر چشم شهلایتان و حتی انگشتکی کوتاه به نیت ابروی خوش فرم دلربایتان هم؟! نه دست نزنید! لطفا
دست به صورت نزنید!حتی برای کنار زدن موهای ابریشمی لخت و فر و سیم ظرفشویی یا اسکاچی طوریتان!از روی پیشانی بلند و کوتاه و صاف و چروک نازتان!
حتی برای آن خال زیبای پشت لبتان یا آن سبیل زمخت خشنتان هم ای خوشتیپکان زیبای جوان یا مسن نازنین!دردمندان یا بی دردان هر و
همه ی شما میدانید که اساس فعالیت های همه وبمسترها جذب بازدیدکننده و نمایش تبلیغات اثر گذار و درآمدزا میباشد. در وبسایتهای کوتاه کننده لینک نیز علاوه بر خدمات رایگان میتوانید با نمایش آگهی در لینکهای خود درآمد کسب نمایید.کوتاه کننده های لینک بسیاری وجود دارند که نمیتوان به همه آنها اعتماد نمود چراکه مشخص نخواهد بود لینکهای کوتاه شده شما تا چندسال معتبر خواهند بود و ممکن است به علت مسائل مالی یا... وبسایت از دسترس خارج شود و شما مجبور به تغیی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها