نتایج جستجو برای عبارت :

از پایگاه اطلاعاتی ProQuest چه می دانید!؟

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی ProQuest
پایگاه اطلاعاتی ProQuest از سال ۱۹۳۸ به جمع آوری و سازماندهی اطلاعات علمی مشغول است که عمده این اطلاعات از اکثر نقاط در بیش از ۱۶۰ کشور جهان به دست می‌آید. در سال‌های اولیه فعالیت تنها اسامی و منابع در پایگاه موجود بود ولی امروزه جمع آوری منابع به صورت کامل و شامل ارائه چکیده نیز می‌باشد.
این پایگاه برای استفاده همه محققین توسط شرکت آموزش و اطلاع رسانی بل هاول دایر شده و سعی در برطرف کردن نیازهای اطلاعاتی اقشار
سوال 1. از چه سایتی میتوانم تمام مقالات پولی را به رایگان و بدون هیچ محدودیتی و به سرعت دانلود کنم؟جواب. سایت روسی زیر این امکان را برای تمامی محققین جهان فراهم کرده است:
www.sci-hub.tw
سوال 2. از چه سایتهایی میتوانم به متن کامل پایان نامه ها  و کتابها دسترسی پیدا کنم؟
جواب. به سایتهای زیر مراجعه فرمایید:
www.search.proquest.com/dissertations/advanced?accountid=14511
www.discovery.ucl.ac.uk
www.ethos.bl.uk
www.dart-europe.eu/basic-search.php
www.ndltd.org/resources/find-etds
برای جستجو و پیدا کردن ebook ها این سایت مناسب است:
www.
آشنایی با مراحل چاپ کتاب برای هر مهارت و کسب و کاری که دارید در موفقیت و افزایش اعتبار شما نقش موثری خواهد داشت . درضمن با چاپ کتاب می توانید موضوعاتی که فکر می کنید بهتر است به گوش اغلب افراد برسد را نوشته و نشر کنید.
شما در هر زمینه ای که فکر می‌کنید از علم و دانش کافی بهرمند هستید می‌توانید دانش خود را در قالبی کتابی با ارزش و ماندگار ارائه دهید و برای خود ارزشی دو چندان در حرفه و محیط اجتماعی خود مهیا کنید. اگر در دانشگاه در حال تحصیل هست
It’s hard to find a CEO today who doesn’t tout the importance of innovation, yet many seem stumped by how to achieve it. A widely cited McKinsey survey from 2008 found that 84% of executives believed that innovation was critical to their business’s growth, but only 6% were satisfied with their company’s current innovation performance. A more recent study by KPMG and Innovation Leader asked executives to rate how advanced their companies’ innovation efforts were on a five-point scale. Nearly 60% of respondents said they were at the earliest stages (ad hoc, which was one point, or emerging, two points) while only 2% said their innovation activities were optimized (5 points).
Having studied innovation at more than 40 companies over the last 25 years, I believe the disconnect bet

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Dreamer