نتایج جستجو برای عبارت :

رشد پایین یا رکود درد کدام است؟

درد مزمن رشد اقتصادی پایین؛ عوامل و راه‌حل‌ها
خروج از رکود و بازگشت به چالش قدیمی 
سعید مسگری/پژوهشگر اقتصادی 
در هفته های اخیر برخی مسئولین خبر از بهبود رشد اقتصادی امسال و حتی احتمال مثبت شدن آن دادند. اگرچه هنوز آمار رسمی از رشد اقتصادی امسال منتشر نشده اما به نظر میرسد عملکرد رشد اقتصادی از آنچه قبلا برآورد می شد بهتر خواهد بود.

ادامه مطلب
حسام عقبایی در گفت‌‍‌وگو با خبرگزاری میزان ، در خصوص وضعیت بازار مسکن در سال 98 و وضعیت مسکن در سال 98 بیان کرد: باوجود اینکه از سال ۹۲ تا ۹۶ رکود در این بازار‌ها حاکم بود و نوید خروج مسکن به گوش می‌رسید، اما در سال ۹۷ به یکباره این رکود عمیق‌تر شد به طوری که حجم معاملات در تیر ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد، مرداد ۳۶ درصد، شهریور ۴۵ درصد، مهر ۵۴ درصد، آبان ۵۸ درصد و آذر ۶۲ درصد کاهش داشت. وی در ادامه افزود: عمق رکود معاملات در سال ۹
گاهی دور و برت شلوغ میشه و پر از غفلت ،و ذهن و زمان برای کار هایی که برنامشون رو داشتی یاریت نمی کنن ،
تا جایی که به عمل نکردن به برنامه هات عادت می کنی ،
و وقتی سرت خلوت میشه همچنان توی رکود باقی می مونی ...
+ تکلیف من توی این روزها دقیقا مبارزه با همین عادتِ غلطه ... 
رکود اقتصادی یعنی پدید آمدن شرایطی که در آن نرخ رشد تولید داخلی کند و کاهنده است، کارخانه‌ها با ظرفیت اضافی و بدون استفاده دست به گریبانند، نرخ بیکاری بالا است و به زبان ساده‌تر، بازارها کسادند.
دوره‌های رکود ، کاهش نرخ رشد سرمایه‌‌گذاری و تولید، تنزل یا ثبات قیمت‌ها و کسادی بازار را به همراه می‌آوردند.رکود و کسادی، ناشی از کمبود تقاضای موثر دانسته می‌شود (یعنی مردم کمتر مصرف می کنند و بنگاه ها هم کالاهای سرمایه ای کمتری می خرند یا به
رکود تورمی چیست و راه حل آن در ایران آسان‌ترین راه برای دست یافتن به عمق فاجعه رکود
تورمی توجه به کلمات است. رکود در مفاهیم اقتصادی کاهش مداوم نرخ رشد تولید
ناخالص داخلی یک کشور برای چندین دوره متوالی است و تورم نیز افزایش
فزاینده قیمت‌ها در دوره های مختلف زمانی که هر دو به تنهایی می‌تواند
آسیب‌های بزرگی را برای اقتصاد ایجاد کند.

طبق تعاریف اقتصادی رکود
تورمی زمانی در اقتصاد ایجاد می‌شود که نرخ رشد اقتصادی یک سرزمین در م
با برنامه ریزی فروش به جنگ رکود برویم
بهترین فروشنده ها زمانی مهارت فروششان بالا می رود که در دوره های رکود به سر برده باشند . درست در همین هنگام است که قدر تک تک مشتری ها را میدانند و همه تمرکز خود را روی ترفندهای فروش می‌گذارند. باید بدانید چه در دوران رکود چه در دوران اوج فروش همواره باید به زنجیره فروش خود از سایت و فروشگاه تا تیم تحویل و ارسال کالا یا خدمت توجه ویژه‌ای داشته باشید. در اینجا به ۷ مورد از این زنجیره اشاره میکنیم.
ادامه مطلب
با برنامه ریزی فروش به جنگ رکود برویم
بهترین فروشنده ها زمانی مهارت فروششان بالا می رود که در دوره های رکود به سر برده باشند . درست در همین هنگام است که قدر تک تک مشتری ها را میدانند و همه تمرکز خود را روی ترفندهای فروش می‌گذارند. باید بدانید چه در دوران رکود چه در دوران اوج فروش همواره باید به زنجیره فروش خود از سایت و فروشگاه تا تیم تحویل و ارسال کالا یا خدمت توجه ویژه‌ای داشته باشید. در اینجا به ۷ مورد از این زنجیره اشاره میکنیم.
ادامه مطلب
با برنامه ریزی فروش به جنگ رکود برویم
بهترین فروشنده ها زمانی مهارت فروششان بالا می رود که در دوره های رکود به سر برده باشند . درست در همین هنگام است که قدر تک تک مشتری ها را میدانند و همه تمرکز خود را روی ترفندهای فروش می‌گذارند. باید بدانید چه در دوران رکود چه در دوران اوج فروش همواره باید به زنجیره فروش خود از سایت و فروشگاه تا تیم تحویل و ارسال کالا یا خدمت توجه ویژه‌ای داشته باشید. در اینجا به ۷ مورد از این زنجیره اشاره میکنیم.
ادامه مطلب
رکود تورمی یا ایستایی تورمی به وجود هم‌زمان تورم و رکود اقتصادی گفته می‌شود.[۱]
رکود در تعریف اقتصادی به دو دوره سه‌ماهه پیاپی رشد منفی در اقتصاد یک کشور اطلاق می‌شود.[۲]
«دوره‌ای که کاهش معنی دار در چهار عامل تولید، درآمد، اشتغال و تجارت ایجاد شود.» این دوره معمولاً حداقل بین ۶ ماه تا یکسال است. به این ترتیب می‌توان رکود بر این اساس به معنای کاهنده بودن رشد تولید ناخالص داخلی واقعی است.[۳]
تورم (به انگلیسی: Inflation) از نظر علم اقتصاد اشاره به
افت معاملات و تا حدودی قیمت مسکن در این روزها نوید این را می‌دهد که رکودی سنگین بر بازار حاکم خواهد شد؛ حال سوال این است: باید بابت این رکود که کاهش قیمت‌ها را به همراه خواهد داشت، خوشحال بود؟
پیش‌بینی کارشناسان از آینده قیمت مسکن/ عقب ماندن عرضه از تقاضا خطرناک استبه گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روند نزولی قدرت خرید متقاضیان مسکن به دلیل رشد بیش از 100 درصدی قیمت ها ماه‌هاست که ادامه دارد و سرانجام این کاهش قدرت خرید خود را با افت
با هیجانات بازار مسکن در سال 98، متقاضیان بسیاری به امید کاهش قیمت‌ها، خرید آپارتمان را به سال 99 موکول کرده‌اند.
با نزدیک شدن به پایان سال ۹۸، گمانه‌زنی‌ها درخصوص قیمت مسکن در سال ۹۹ و اینکه آیا سایه رکود تورمی از بازار مسکن برداشته خواهد شد یا خیر، شدت یافته؛ یک انبوه‌ساز به این پرسش پاسخ داده است.
به گزارش مجله دلتا ایرج رهبر، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان تهران، در پاسخ به این سوال که آیا آن چنان که برخی ادعا می
تعریف:
درنظر اول عبارت است از پیدا شدن «اضافه تولید» یعنی پرشدن بازار از
کالاهایی که مشتریِ ندارد. وقتی در بازار مشتری نباشد و کالاها فروش نرود
طبعاً تولید کالاها نیز کاهش یافته و متوقف می‌شود
و به دنبال آن تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری وسیع و میلیونی کارگران پیش
می‌آید که به نوبه خود فروش کالاها را باز هم دشوارتر کرده و بر عمق بحران
می‌افزاید سیستم اعتباری سرمایه‌داری
از کار بازمی‌ماند، بدهکاران توان پرداخت بدهی خود را در سر موعد از د
توصیف یک سیکل کامل بازار مسکن: رکود ⬅️ گذار به رونق ⬅️ رونق ⬅️ گذار به رکود
با نگاهی به پیشینه بازار مسکن طی سه دهه گذشته می تواند سیکل‌های متوالی بازار مسکن را مشاهده نمود.هر سیکل کامل (رکود، گذار به رونق، رونق، گذار به رکود) پنج تا هفت سال به درازا کشیده است.با اغماض فراوان می توان وقایع یک سیکل را اینگونه برشمرد:
• گردش نقدینگی در بازار مسکن، کم است.• خریدار جدی در بازار کم است.• معاملات اغلب از نوع جایگزینی هستند (خرید، اغلب با فروش هم
✅ مسکن و  شرایط دوره ی رکود
☑️ بررسی‌ها نشان می‌دهد، اگرچه معاملات مسکن شهر تهران در مهرماه امسال تحت‌تاثیر اتمام فصل اوج نقل و انتقالات در بازار ملک و همچنین جهش‌های مکرر قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر، قرار داشت و به کمترین میزان مورد انتظار رسید، اما میزان افت ماهانه حجم معاملات مسکن در این ماه به مراتب کمتر از میزان افت ماهانه تعداد معاملات خرید مسکن در شهریورماه بود. شهریورماه امسال، حجم معاملات خرید مسکن در پایتخت در مقایسه با مرداد
یک تحلیلگر بازار مسکن معتقد است احتمال آنکه «رکود تورمی» در بخش مسکن دست کم تا پایان فصل بهار ۹۹ ادامه داشته باشد، وجود دارد.

پایگاه خبری بانک مسکن
علی قائدی کارشناس و تحلیلگر بازار مسکن با بیان اینکه حجم تقاضای مصرفی در بازار معاملات مسکن به شدت کاهش پیدا کرده است، به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: در بررسی وضعیت کنونی و مسیر حرکت آتی بازار مسکن، توجه به چند متغیر اصلی ضروری است.
ادامه مطلب
سرویس اقتصادی جوان آنلاین:
کارشناسان رشد قابل ملاحظه قیمت در سال ۱۳۹۸ را برای بازار مسکن متصور
نیستند. این بازار سال گذشته در شرایطی رشد میانگین ۹۰ درصدی قیمت را به
ثبت رساند که حدود ۷۰ درصد از دو بازار رقیب یعنی سکه و ارز عقب ماند. در
سال جاری نیز هر نوع تحول قیمتی در بازار مسکن، رکود این بخش را عمیق‌تر
خواهد کرد.در یک نظرسنجی اینترنتی با حضور ۲۸۷ نفر از شرکت
کنندگانی که
ادامه مطلب
قیمت خرید و فروش باغویلا در شهریار : کارشناسان معتقدند دخالت مستقیم دولت در بازار باغویلا نتیجه نخواهد داد اما می تواند بستر را از طریق قوانین و تسهیلات برای بخش خصوصی فراهم کند.
رونق گرفتن ساخت و ساز باغویلا نیازی به سرمایه دولتی ندارد.
کارشناسان ساخت و ساز و قیمت باغویلا در شهریار معتقدند:
دستگاه های دولتی و عمومی مانند وزارت راه و شهرسازی و شهرداری نباید خود را درگیر مسائلی مانند ساخت باغویلا کنند ، بلکه با سیاست گذاری صحیح باید تسهیل
⭕️FIREFIGHTING:
The Financial Crisis and Its Lessons 
آتش نشانی:بحران مالی و درس های آن
عبارت فوق، نام کتابی است که چند روز پیش منتشر گردید. سه مدیر ارشد بانک فدرال رزرو آمریکا: برنانکه، گایتنر و هنری پلسون، به عنوان آتش نشانان بحران مالی 2008 از لحظات سخت و طاقت فرسای آن زمان سخن می گویند.
اثرات این رکود به حدی شدید بود که موجب بیکاری حدود 700،000 نفر در زمستان 2008 گردید.
وارن بافت،موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم،می گوید: این کتاب هشداری است برای آینده و باید مورد تو
با چشمانی که به تیرگی شب شبیخون زده اند به کدام نقطه از تاریخ نقب زده ای که بودنت، فرسنگ ها بعید است و دور، به کدام قصه عاشقانه سفر کرده ای که مجنون بر لیلی نگاهت کرنش می کند، به کدام جوخه فرمان آتش داده ای که هویدا حلاج وار سر دار را طلب میکند و در کدامین آیه نازل شده ای که سهراب محمد وار به معراج می خواندت.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع شاخص های بورس اوراق بهادار و شاخص کل فرابورس آشنا سازیم
شاخص چیست؟
شاخص یک معیار آماری است که تغییرات داده های آماری مورد نظر را دربازه زمانی مشخص نشان می دهد. کلمه شاخص (Index) به معنای نمودار یا نشانگر است که با استفاده از آن می توان تغییرات ایجاد شده در متغیرهای مختلف را در بازه های زمانی خاص بررسی کرد.
شاخص بورس، عددی است که تغییرات کلی بازار بورس را نشان می دهد و در واقع بیان می کند که روند حرکتی بورس
 
کدام خوانش دیگر رامیان جمله بگردانمکه در «به پنجره‌ها بنگر»خیالِ پرزده‌ای باشد؟کدام خواهش دیگر رابه گوش باد فروخوانمبه شوق آنکه پس از چندیمحالِ سرزده‌ای باشد؟کدام پنجره می‌بازد؟کدام پنجره می‌بندد؟کدام آینه غمگین است؟کدام آینه می‌خندد؟میان قاب لب دیوارهجوم جمعیتی خوشحالاز آن جهت که حضوری نیستبه راه وحشت و استیصالرسیده‌ایم به فرداهازمان کرشمهٔ نو داردبه جنگلی که در آن حتیشغال حق وتو دارد. 
غلامرضا آقاسی
اهواز - ایرنا - معاون اموراقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صنعت سیمان در کشور تقریبا با نیمی از ظرفیت اسمی فعال است که مهمترین دلیل این امر به رکود در ساختمان سازی باز می‌گردد.
حجت الله میرزایی چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست مشترک شرکت ها و سازمان های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد:  عمده مشکل واحدهای اقتصادی به مساله تحریم مرتبط نیست و حتی  تحریم ها برای بخشی از واحدهای اقتصادی فرصت های سرمایه گذاری ای
تهران- ایرنا- بررسی میدانی خبرنگار ایرنا از بازار خودروهای داخلی حاکی از افت دو تا هشت میلیونی قیمت ها در ۱۰ روز گذشته است و رکود همچون هفته‌های گذشته بر این بازار حکمفرماست.
امروز (سه شنبه)‌ در مقایسه با یک هفته تا ۱۰ روز گذشته، در گروه سایپا قیمت هر دستگاه پراید ۱۳۱ صندوق دار از ۴۵ میلیون تومان به ۴۳.۵ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ از ۵۱ میلیون به ۴۸ میلیون تومان، تیبا صندوق دار از ۵۳.۵ میلیون به ۵۱.۵ میلیون تومان، تیبا ۲ هاچ بک از ۵۹ میلیون به ۵۶.
بعد از تنش‌های ارزی که در دو سال گذشته، بازار املاک را تحت‌الشعاع خود قرار داد و به رکود در بازار مسکن دامن زد، اکنون 22 منطقه تهران از روند هماهنگی در قیمت مسکن پیروی نمی‌کنند.
به گفته کارشناسان، رکود در بازار مسکن ، بی‌سابقه‌ترین دوره رکود طی 20 سال اخیر است. هرچند این شرایط، باعث شده میزان معاملات املاک تا 80 درصد در مقایسه با دوره رونق کاهش یابد، اما مناطق مختلف تهران در این دوره در خصوص قیمت‌گذاری رفتاری متفاوت داشته‌اند.
به گزارش مجل
تاثیر اقتصادی کرونا ویروسدر یک اقتصاد در حال رشد در حالت معمولی (بدون شوک و بحران ) ، "بدهی" موجب تقویت رشد اقتصادی از طریق تمام کانال های رشد می شود ؛ زنجیره ی حوادث زیر را در نظر داشته باشید :
۱-بدهی ها افزایش می یابد۲-مصرف افزایش می یابد۳-قیمت دارایی ها افزایش می یابد۴- اشتغال افزایش می یابد۵- سرمایه گذاری افزایش می یابد۶-انتظارات در مورد رشد آتی ، افزایش می یابد و مجددا موجبات بالا بردن بدهی ها فراهم می شود و این چرخه همینطور ادامه می یابد .پ.
رکود...وزنه ای هزارکیلویی که مثل مهمان ناخوانده ای از ناکجاآباد سر و کله اش پیدا میشود و بی اینکه منتظرش باشی غافلگیرت میکند...گاهی همان صبح کله ی سحر که آلارم گوشی ات زنگ میخورد و قرار است پر انرژی بیدار شوی و جلوی برنامه ی نوشته از شب قبلت تیک بزنی،و گاهی دم عصر...به خودت که می آیی،رکود را میبینی دستهایش را زده زیر چانه و زُل زده توی چشم هات و به ساعتت که نگاه میکنی زمان بی رحمانه گذشته و تو متوجه گذرش نشده ای...
نحسی سیزده را سعی کردیم به در کنیم
سلام خسته نباشید
من نویسنده پست به خودتون و توانایی هاتون ایمان داشته باشید هستم، اون پست بیشتر برای ترک خودارضایی و ارتباط با جنس مخالف و تمرکز روی هدف زده بودم توی اون پست کاربران سوال کرده بودن چطوری توی شغلم موفق شدم خواستم همون پست جواب بدم دیدم کامنتم طولانی میشه گفتم یک پست جداگانه بزنم شاید بدرد کسی خورد.
اولش خواستم شغلم و درآمدم بنویسم دیدم به درد کسی نمیخوره میزان درآمدم و خودم هم دقیق نمیدونم.کار من دکوراسیون خونه ست. زیاد وارد
به آمدن ها اعتباری نیست وقتی درها از باز و بسته شدنِ مدامصدای جیغ‌شان درآمده که نیاوقتی بالابر ساختمانهمیشه به همکف برمیگرددبه آمدن ها اعتباری نیستوقتی از زمین به آسمان باران و هی باران... "اخیرا" در کدام "آخرین بازدید" معنا میگیردامید روی کدام دیوار یادگار میگذارد کدام کوچه را آذین می بندند و به کدام شیرینی وعده سفارش داده‌اندوقتی به آمدن ها اعتباری نیست...؟
جکمت اشراق یا جکمت مشاء؟ یا گزینه سومی در کار است؟
گزینه سوم را فعلا نمی گویم
وقتش که شد خودتان می فهمید 
موضوع کمی تربیتی است و مجال می خواهد درک این سخن
پس بگذار این نکته خیس بخورد 
اما نکته ای که مد نظرم آمد این است که شما کدام را می پسندید؟ 
راه عقلی را بیشتر می پسندی؟
راه قلبی را بیشتر می پسندی؟
کدام به مذاق تو خوش می آید؟
هر کدام راهی است یکی را صوفی می نامند 
آن دیگری را عارف می نامند  
و هر کدام به طریق طی مسیر می نمایند...
پس کدامین را بای
به طور معمول بازار معاملات در نیمه بهمن‌ ماه هر سال و پیش از آنکه تورم معمول سالانه، دوباره بر قیمت مسکن تاثیر بگذارد تکان می‌خورد.
رکود بازار مسکن پیش از این نیز در سه دهه گذشته در کشور تجربه شده است، با این تفاوت که اکنون کارشناسان می‌گویند؛ حتی با حرکت بازار انتظار نداشته باشید قیمت‌ها بیش از 20 درصد کاهش پیدا کند.
به گزارش مجله دلتا  بازار مسکن در نیمه دوم زمستان وارد فاز معاملاتی می‌شود و تعداد قراردادها افزایش می‎یابد؛ اما به گفته ک
به گزارش واحد سنجش و راه حل‎های رفتاری در بازار (آبسیم) بورس نیوز، بازار مسکن تقریبا از سال 92 وارد فاز رکود شد و تا سال 96 موقعیت خود را حفظ کرد و در حالی که در حالی که نوید رخت بستن رکود از صنعت ساخت و ساز به گوش می‎رسید، در سال 97 این رکود عمیق‎تر شد.
بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، تعداد پروانه ساختمانی صادر شده در شهر تهران از 21150 فقره در سال 92 به 8061 فقره در سال 94 تنزل یافت و البته در سال 96 با اندکی افزایش، به 10222 فقره رسید.
ادام
⭕️شاخص مدیران خرید
♦️Purchasing Managers Index 
شاخص مدیران خرید(PMI) مقیاسی است که با تکمیل پنج سوال مشخص از سوی بنگاه‌های تولیدی و صنعتی تهیه و بیانگر رونق، رکود یا ثبات کسب‌وکارها می باشد.
در جریان استخراج این شاخص، اگر عدد شاخص بیش از ۵۰ درصد باشد نشان می‌دهد که اقتصاد درحال‌توسعه است درحالی‌که هر رقمی زیر ۵۰ درصد، از قرار داشتن اقتصاد در شرف انقباض و رکود حکایت دارد.
شاخص PMI ترکیبی از ۵ مقیاس زیر است:
«سطح تولید»
«سفارش‌های جدید از مشتریان»،
«
اثر بلندمدت کرونا بر معادن
محمدعلی ابوطالبی معدن چهارشنبه, 14 اسفند 1398 - 10:56
با ورود ویروس کرونا و شیوع آن در کشور بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی با رکود و کسادی روبه‌رو خواهند شد.
 
به‌طور مثال درحال‌حاضر مشاغل وابسته به صنعت گردشگری شامل هتل‌ها، رستوران‌ها، تاکسی‌های تلفنی و اینترنتی با کسادی و رکود روبه‌رو شده‌اند و به‌تدریج سایر مشاغل و صنایع نیز تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. این مهم به ارتباط مواد خام معدنی با صنایع معدنی بستگی دارد،
شهردار سابق شاهین‌شهر گفت: شهرداری شاهین‌شهر را در شرایط رکود اقتصادی حاکم بر کشور از بن‌بست خارج کردم.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، حمید عشقی شهردار سابق شاهین‌شهر در یک‌صد و بیست و نهمین جلسه
علنی شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر پیرامون طرح سؤال دو نفر از اعضاء شورای
اسلامی شهر(سجاد قهرمانی فرد و نرگس السادات موسوی) با دفاع از عملکرد
ی
دانلود انیمیشن تصمیم با کدام عقل یا قلب با لینک مستقیم و رایگان دانلود کامل کارتون تصمیم با کدام عقل یا قلب دانلود رایگان تصمیم با کدام عقل یا قلب
دانلود انیمیشن تصمیم با کدام عقل یا قلب
هوممممم، خودتان تصمیم بگیرید. خب، شما با عقل‌تان فکر می‌کنید یا با قلب‌تان؟ در پژوهشی اخیر از آدم‌ها پرسیدند محل تصمیم گیری‌شان در کجا واقع است؛ عقل یا قلب.
در امر ازدواج نیز قبل از هرگونه تصمیم و گزارشی، قلب باید از کارشناس ویژه خود یعنی عقل ... عقل باید
اینترنت کدام شهرها وصل شده است؟ شما از کدام شهر هستید؟ لطفا بنویسید آیا به شبکه جهانی اینترنت متصل هستید؟ باید از وضعیت هم خبردار باشیم. از دیروز تا به حال منتظرم تا به جهان وصل بشیم. متاسفانه در تهران که هنوز اینطور نیست. 
شما بگویید وضعیت اینترنت در شهرتان چگونه است. خواهش می کنم دریغ نکنید و کامنت بگذارید تا از اوضاع هم با خبر باشیم.
اینترنت کدام شهرها وصل شده؟ شما از کدام شهر هستید؟ لطفا بنویسید آیا به شبکه جهانی اینترنت متصل هستید؟ باید از وضعیت هم خبردار باشیم. از دیروز تا به حال منتظرم تا به جهان وصل بشیم. متاسفانه در تهران که هنوز اینطور نیست. 
شما بگویید وضعیت اینترنت در شهرتان چگونه است. خواهش می کنم دریغ نکنید و کامنت بگذارید تا از اوضاع هم با خبر باشیم.
همچنین فشارکی، تولیدکننده دیوار و سقف کاذب اظهار داشت: در شش سال گذشته شاهد افزایش قیمت های شدید و رکود در فروش بودیم؛ در کل هرچه جلو آمدیم وضع بدتر شده است، هرچند رقم فروش افزایش یافته اما بخاطر گرانی‌ها بوده و سودها کم شده است.
ادامه مطلب
یازده اردیبهشت باشد به نام کارگر # باید اینک ایستاد در احترام کارگر
بوسه باید زد به دست و روی او # شعرها باید سرود اندر مقام کارگر
زخم ها دارد به روح و هم به تن # سعی ها باید شود در التیام کارگر
امنیت در شغل او را آرزوست # وضع آیا می شود روزی دوام کارگر
سالها طی کرده با فقر و کساد # می شود آیا جهان روزی به کام کارگر
از رکود و بستن کارخانه ها # اوج بیکاری شده هم ازدحام کارگر
گرجی از روز ازل تا انتها # افتخارش بوده باشد او غلام کارگر
املاک صنعتی تهرانبا توجه به رکود بازار املاک و مستغلات و املاک صنعتی تهران  در چند سال گذشته، به نظر می‌رسید سرمایه‌گذاری در این بخش کار درستی نباشد اما با توجه به این رکود نیز بوده‌اند افرادی که با سرمایه‌گذاری در املاک سودهای کلانی کرده‌اند. این اتفاق تنها حاصل سرمایه‌گذاری صحیح، در زمان مناسب و موقعیت مناسب است.
سرمایه‌گذاری در املاک صنعتی تهران یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است و نیاز به صبر و حوصله دارد. همچنین باید بدانید اگر برای خ
مستند «روایت رهبری»، روایتی از وقایع مربوط به انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران است. این مستند در سه قسمت تهیه و تولید شده است و از اول اسفندماه از شبکه‌های «اول» و «مستند» سیما پخش خواهد شد.
 روزها و ساعات پخش این مستند به شرح ذیل است:شبکه اول سیما :یکم تا سوم اسفندماه، ساعت ۱۹:۳۰شبکه مستند سیما: یکم تا سوم اسفندماه، ساعت ۲۲، تکرار روز بعد ساعت ۱۵
   


     
قسمت دوم | مستند روایت رهبریبا توجه به پهنای باند این
✅سوالات درسهایی از قرآن 98 تاریخ 2 آبان
 
1- کدام راه برای خداشناسی، آسان‌تر و اطمینان‌آورتر است؟
1) از وجود خود به وجود خدا✅
2) از وجود جهان به وجود خدا
3) از وجود خدا به وجود خود
2- در کدام مورد، راهی برای مشاهده نداریم و از طریق آثار به وجود آن پی می‌بریم؟
1) جاذبه زمین
2) درد و بیماری
3) هر دو مورد✅
3- کدام مسئولیت تربیتی است که تا پایان عمر ادامه دارد و بازنشستگی ندارد؟
1) معلّمی
2) مادری✅
3) مربی تربیتی
4- آیه 17 سوره غاشیه، به کدام یک از نشانه‌های خ
جدیدترین آمار وزارت راه و شهرسازی از افزایش قابل توجه تعداد معاملات در آذرماه سال 98 خبر می‌دهد؛ خبری که امید رونق در بازار مسکن را مجددا زنده کرده است.
جدیدترین آمار منتشر شده از وضعیت بازار مسکن در سال ۹۸ نشان می‌دهد تعداد کل مبایعه‌نامه‌ های ثبت‌شده در آذرماه امسال ۹ هزار و ۶۶۴ مورد بوده که نسبت به ماه گذشته رشدی بیش از ۱۳۷ درصد را تجربه کرده است.
به گزارش مجله دلتا در شرایطی که فعالان بازار مسکن افزایش تعداد معاملات را پایانی بر دوران
کدام بیماری در کدام گروه خونی؟
گروه خونی شما چیست؟ اما آیا باید نوع گروه خونی خود را بدانید؟ شناخت نوع گروه خونی به چه دردی می خورد؟ تحیقات نشان می دهند دانستن نوع گروه خونی، اطلاعات زیادی به ما می دهد. 
 دلیل اصلی شناخت نوع گروه خونی، مسئله انتقال خون است، در مواردی که شما نیاز به خون شخص دیگری دارید و یا کسی محتاج اهدای خون شماست.
همچنین نوع گروه خونی می تواند به شما بگوید که به کدام بیماری بیشتر و به کدام بیماری کمتر مبتلا شوید. البته شما ن
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت بازار مسکن گفت: مجموعه شواهد نشان می‌دهد که افت قیمت مسکن در بازار مقطعی و موقتی نیست و این روند ادامه خواهد داشت.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، پس از گذشت یک سال از خیز قیمت‌ها در بازار مسکن، آخرین گزارش‌ها از بازار پایتخت نشان می‌دهد که در پی افت شدید حجم معاملات، در مرداد ماه قیمت مسکن نزولی شد و تا ۳ درصد کاهش یافت.
تعداد معاملات مسکن در تهران در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشت
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت بازار مسکن گفت: مجموعه شواهد نشان می‌دهد که افت قیمت مسکن در بازار مقطعی و موقتی نیست و این روند ادامه خواهد داشت.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، پس از گذشت یک سال از خیز قیمت‌ها در بازار مسکن، آخرین گزارش‌ها از بازار پایتخت نشان می‌دهد که در پی افت شدید حجم معاملات، در مرداد ماه قیمت مسکن نزولی شد و تا ۳ درصد کاهش یافت.
تعداد معاملات مسکن در تهران در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشت
با افزایش قیمت دلار و به تبع افزایش قیمت کالاهای وارداتی کاغذ هم از این قاعده مستثنی نبوده و این موجب شده که بسیاری از نویسندگان و ناشران کتاب با مشکلات و رکود به دلیل افزایش قیمت تمام شده کتاب مواجه شوند و در برخی موارد قیمت کتاب تا 3 برابر نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است .
ادامه مطلب
ای سرزمین! کدام فرزندها، در کدام نسل، تو را آزاد، آباد و سربلند، با چشمانِ باور خود خواهند دید؟
ای مادرِ ما، ایران! جانِ زخمیِ تو، در کدام روزِ هفته التیام خواهد پذیرفت؟
چشمان ما به راهِ عافیت تو سفید شد؛ ای ما نثار عافیتِ تو
| محمود دولت آبادی |
در سراسر جهان هر کشوری سعی دارد اقتصاد خود را روز به روز پیشرفته تر کند و به حد بالایی برساند. تمام کشورها روزهای بد و رکود اقتصادی شدیدی داشته اند اما تلاش های بسیاری برای رسیدن به ثبات اقتصادی کردند. هردو کشور ترکیه و گرجستان نیز تلاش های بسیاری را در این راستا داشتند.
از جمله این اقدامات جذب گردشگر از طریق تور آنتالیا و بلیط هواپیما استانبول در کشور ترکیه و تور ارزان گرجستان برای کشور گرجستان، می باشند. جامعه خبری تحلیلی الف اطلاعات چگ
هفتاد سالمان که بشود، حسرت چه کارهای نکرده‌ای را خواهیم خورد؟ کدام روزها، ماه‌ها، کتاب‌ها، صداها، فیلم‌ها یا آهنگ‌ها برایمان تداعی‌کنندهٔ اتفاقات و آدم‌های رفته و نرفتهٔ زندگی‌مان خواهند بود؟از کدام روزهای زندگی و جوانی با برق آشکاری در چشم‌ها و تپش پنهان‌نشدنی‌ای در قلبمان یاد خواهیم کرد؟تنها روی نیمکت پارک، خانهٔ خودمان یا خانهٔ سالمندان، در جمع دوستان، خانواده یا فرزندان، در هرکدام از این موقعیت‌ها به چه چیزی فکر می‌کنیم؟
به نام خدا
هنر و صنعت قالیبافی یکی از کهن ترین و برجسته ترین صنایع دستی ایرانیان به شمار می آید که در نواحی روستایی همواره در کناربخش کشاورزی یکی از مهمترین منابع تأمین درآمد مردم است. در چند دهه ی گذشته پس از انقلاب، رشد شهرنشینی، تنوع صنایع وسیاست رشد تک محصولی به تحولات گسترده اجتماعی و اقتصادی از جمله در نواحی روستایی انجامید. این شرایط رکود فعالیتهایاقتصادی صنایع روستایی بویژه صنایع دستی، در بسیاری از نواحی روستایی هم چون قالیبافی را
 
بر کدام جنازه زار می‌زند .بر کدام جنازه زار می‌زند این ساز ؟بر کدام مرده‌ی پنهان می‌گرید ؛ این ساز بی‌زمان ؟در کدام غار بر کدام تاریخ می‌موید این سیم و زهاین پنجه‌ی نادان ؟بگذار برخیزد مردم بی‌لبخندبگذار برخیزد !زاری در باغچه بس تلخ استزاری بر چشمه‌ی صافیزاری بر لقاح شکوفه بس تلخ استزاری بر شراع بلند نسیمزاری بر سپیدار سبز بالا بس تلخ است .بر برکه‌ی لاجوردین ماهی و باد چه می‌کند این مدیحه‌گوی تباهی ؟مطرب گورخانه به شهر اندر چه
بسم‌الله الرحمن الرحیم 
یافارس الحجاز 
بخاطر غفلت و سهل انگاری عده ای دانش آموزانی در آتش سوختند
و بخاطر غفلت و سهل انگاری عده ای دانش آموزانی رقصیدند
مولایم ، براستی در دولت عدل و داد شما کدام گناه بزرگتر و نابخشودنی است؟
شما بعد از تشریف فرمایی به وعده مولایمان امیرالمومنین علی علیه الاف السلام ،حقوق را استیفا می‌نمایید حتی اگر مهریه زنان شده باشد...اولین پرونده رسیدگی بازرسان شما کدام خواهد بود 
سوختگی یا رقص؟حق الناس یا حق الله؟
الل
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم در شرایطی که رکود اقتصادی بر کشور حاکم است و با بحران بانکی دست و پنجه نرم می‌کنیم نباید نرخ سود بانکی تغییر پیدا کند. به همین دلیل احتمال افزایش قیمت دلار آمریکا در بازار وجود ندارد....
 
ادامه مطلب
⭕️ویژگی کسب و کارهای ورشکسته:
80 درصد از ورشکستگی ها ناشی از پول نزول بوده است. (یعنی دریافت وام و بدهی بالا در زمان رکود)
دریافت وام در زمان رونق اقتصادی باید باشد.
20 درصد از ورشکستگی ها ناشی از این است که نتوانسته اند خود را با رفتار مصرف کننده تطبیق بدهند. یعنی وقتی بازار به سمت خدمات رفته است همچنان به بازرگانی غیر هایپری اصرار دارند.
♦️درباره هایپری شدن بیشتر بدانید:t.me/thesfa/302
 @TheSFA
Shirazart.blog.ir 
۹۳- رویت تصاویر به کدام عامل بستگی دارد ؟ 
     ۱- رنگ         ۲- بافت         ۳- نور           ۴- بافت 
****** جواب : گزینه ی ۳ 
۹۴- اولین مرحله ی رویت یک تصویر کدام است ؟
     ۱- کادر        ۲- رنگ        ۳- جزئیات طرح       ۴- حجم
******* جواب : گزینه ی ۱
ساعت شش غروب سرد و بارونی، نشسته بودم توی ایستگاه اتوبوس و اتوبوس نمی‌آمد. شاید من بین‌ مسافرها کمتر کلافه بودم. این را  در حالی که با صدای هندزفری توی گوشم همراهی می کردم و از سرما لذت میبردم فهمیدم. با خودم فکر  کردم هر کدام این آدم ها داستانی دارند اما هیچ کدام امروز داستان مرا ندارند. هیچ کدام این آدم‌ها برای یک تکلیف کلاسی ساده کلی زحمت نکشیده اند و بعد سر کلاس ۵۰ درصد تلاششان را نشان نداده اند که همان برای رضایت استاد کافی باشد. هی
طرح ها و نقوش پته های کرمان هر کدام بر گرفته از ابعاد مختلف طبیعت هستند ، فرم دایره که بیانگر خورشید است که در مرکز قرار دارد ، گل های باغ های ایرانی ،  درختان سرو که در کنار هم چیده شده اند ، 
چرخه و فرم دایره که در هر کدام چندین بار تکرار شده ، 
فرم دایره که بیانگر زنانگی و حرکت هست  ، نشانه ی منبع گرما مثل فرم خورشید و طرح هایی که در آن ستاره های آسمان کویر به تصویر در آمده اند .  
اسرار نهفته در طرح های پته ها که زنان حاشیه کویر هر کدام داستان
مگس تسه تسه عامل کدام بیماری است از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد
سلامت نیوز محققان معتقدند که زخم پشه تسه‌تسه با کثیف کردن تن صاحبخانه انگلی را وارد تن می‌ آهسته که میسر است رویا دانا و مرگباری را به.
ادامه مطلب
چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادیبه غمت که هرگز این غم ندهم به هیچ شادی
ز تو دارم این غم خوش به جهان ازا ین چه خوشترتو چه دادیَم که گویم که از آن به‌اَم ندادی
چه خیال می‌توان بست و کدام خواب نوشینبه از این در تماشا که به روی من گشادی
تویی آن که خیزد از وی همه خرمی و سبزینظر کدام سروی؟ نفس کدام بادی؟
همه بوی آرزویی مگر از گل بهشتیهمه رنگی و نگاری مگر از بهار زادی
ز کدام ره رسیدی ز. کدام در گذشتیکه ندیده دیده رویت به درون دل فتادی
به سر بلندت‌
ساعت شش غروب سرد و بارونی، نشسته بودم توی ایستگاه اتوبوس و اتوبوس نمی‌آمد. شاید من بین‌ مسافرها کمتر کلافه بودم. این را  در حالی که با صدای هندزفری توی گوشم همراهی می کردم و از سرما لذت میبردم فهمیدم. با خودم فکر  کردم هر کدام این آدم ها داستانی دارند اما هیچ کدام امروز داستان مرا ندارند. هیچ کدام این آدم‌ها برای یک تکلیف کلاسی ساده کلی زحمت نکشیده اند و بعد سر کلاس ۵۰ درصد تلاششان را نشان نداده اند که همان برای رضایت استاد کافی باشد. هی
در حال حاضر آمریکا با شدیدترین بحران اقتصادی خود پس از رکود اقتصادی بزرگ روبه‌رو است. انتشار موج اخبار ناگوار اقتصادی، اعتماد و قدرت خرید مردم را به شدت کاهش داده و تغییر رفتار عمده‌ای را در مصرف‌کنندگان موجب شده است. بنابراین بازاریابان با چالش عمیقی در دوران رکود مواجهند. اولین گام در پاسخ به شرایط جدید به‌وجود آمده شناخت دسته­بندی جدید مشتریان در این دوران می­باشد. در دوران رکود اقتصادی باید مصرف‌کنندگان را از حیث ویژگی­های روانی و
امروز، ساعت اول، یه استاد جدید داشتیم. خیلی جوان بودن و متولد 69.
بعد از معارفه و توضیح سرفصل ها و روش های ارائه و...  بالاخره کلاس تموم شد و از ما خواستند تا فرم هایی که انگار مربوط به پایان نامه شون بود رو پر کنیم. 
هرکی حالشو داشت گرفت و منم یکیش بودم، راجع به ابزارهای دیجیتال بود و می‌خواست بدونه فرد به عنوان دانشجو و درنهایت یک معلم چقدر آونهارو میشناسه و توشون مهارت داره. 
من خیلی هاشون رو درحد اسم میشناختم، بعضی هاشون روهم برای اولین بار
تو این روزهای کرونایی که دسترسی افراد به سیستم و موبایل شاید بیشتر باشه و وقت آزادتری هم داشته باشن، انتظار می رفت که وبلاگ نویسی یه رونقی بگیره. امّا در کمال تعجّب که نه چون ما ایرانی ها هستیم و غیر قابل پیش بینی، رکود عجیبی توی این فضا شکل گرفته.البته مطمئنم خیلی از دوستان وبلاگ نویس، خواه ناخواه ساعاتی از وقتشون رو برای خوندن و دیدن انواع مطالب توی شبکه های اجتماعی می ذارن. بهرحال هر فرد حتما دلایل خودش رو داره، کاری به موجّه یا موجّه نبود
بعد از ملکه این دومین فیلمی است که از محمدعلی باشه اهنگر میدیدم. دوباره مثل ملکه شگفت زده شدم. جنگ هیچ چیز صحیحی ندارد. تمام منطق و معقولیتی که میشناسیم در روندها و پروتکل های مربوط به هرچیز جنگ، فلج میشوند، کار نمی کنند. این همان نگاهی است که سالینجر نیز به جنگ داشت و حالا در این جغرافیا، اهنگر هم سعی در روایت همان نگاه دارد. 
حقیقت؟ کدام حقیقت؟ 
خاک؟ کدام خاک؟مصلحت؟ کدام مصلحت؟
گمنامی یک فیض است. پلاکت را دربیار، حقیقت را پیدا کن و چون سرو ز
   زمانی  تولید رونق پیدا می کند که کار در راس و ملاک باشد. تا زمانی که به تولید کننده به چشم جهاد گر نگاه شود هیچگاه تولید رونق پیدا نمی کند. زمانی رونق به تولید باز می گردد که به جای برخورد با افرادی که نظم بازار را بر هم میزنند به افراد دور و بر مان که با سیاست های غلط سعی در انجام کار هستند توجه و آنها را محاکمه کنیم.
 
   دکتر هاشم اورعی- استاد دانشگاه صنعتی شریف-رئیس انجمن علمی انرژی بادی ایران:
رونق تولید چیزی نیست که با نام گذاری به دست بیا
برای چه چیزی در دنیا آمدیم؟
چرا زندگی می کنیم؟
چرا این گونه زندگی می کنیم؟
گاهی وقت ها خوب است از بیرون به زندگی مان نگاه کنیم. مثل یک غریبه! خیلی کارها برایمان عادی شده است. #پیشرفت_نکردن ، #تغییر_نکردن #یکنواخت و #بی_روح بودن
شاید هم این رکود و روزمرگی را می فهمیم اما #شجاعت تغییرش را نداریم.
شاید هم #حوصله نداریم و #تنبلی کنار گوشمان می گوید «همین زندگی کافی است!»
راستی! #دین کجای زندگی ماست؟!
@nasretooba
مشاهده مطلب در کانال
گوگل مپ را باز می‌کنم و  نگاه می‌کنم به خط‌هایِ سیاهی که مرزهایِ کشورها را مشخص کرده است. دقت می‌کنم که ببینم کدام کشور به کدام کشور نزدیک تر است و کدام
از کدام دور تر. مساحت کدام بیشتر به نظر می‌رسد و کدام کمتر. کدام سرسبز
تر است و کدام نه. کمی بیشتر زوم می‌کنم به درونِ کشوری در آسیایِ شرقی، و به دنبالِ شهری می‌گردم که حتی اسمش را
هم نمی‌دانم. مشخص نیست فاصله‌ام با آنجا چقدر است و
اگر پاسپورت و ویزا و ماشینِ نداشته‌ام ردیف بود، دقیقاً چ
رکود بازار خودرو به دلیل شیوع بیماری کرونا طی هفته گذشته نیز تداوم داشت. همراه با شیوع کرونا بسیاری از بازارها از جمله بازار خودرو روزهای خلوتی را سپری می‌کنند، این در شرایطی است که به‌طور معمول خرید و فروش در اواخر سال با رونق زیادی روبه‌روست.
ادامه مطلب
تحلیل فاندامنتال بازر فارکس:
پنجشنبه 16 آوریل 2020
افزایش نگرانی ها از رکود اقتصادی پس از داده آمریکا.
دلارآمریکا در نتیجه نگرانی ها بالا رفت.
آلمان به تدریج از تعطیلی خارج می شود.
✔️سهام آسیا شبانه و در بازتابی از بازارهای سهام اروپا و آمریکا درروز گذشته و در پی داده ضعیف آمریکا،ضمن افزایش نگرانی ها درمورد رکود اقتصادی عمیق تر معامله پایینی داشت . خرده فروشی آمریکا سقوط تا -8.7% دربرابر برآورد -8.0% و رقم پیشین -0.5% داشت. داده تولید صنعتی آمریکا با
بسم الله
این دعا را بارها شنیده ایم و خوانده ایم: اللهم أدخل علی اهل القبور السرور، اللهم اغن کل فقیر...
دعای زیبایی است و در آن برای اموات و بیماران و فقرا و گرفتاران و... دعا می شود. لابد نکته هم در این دعا کم نیست؛ مثلا کمی بزرگ‌ شدن و فقط برای «خود» دعا نکردن؛ یا توجه به اینکه لابد ما جز دعا برای فقرا، می توانیم نقش دیگری هم در حل مشکلشان داشته باشیم؛ و...
اما تا حالا این طور به این دعا نگاه نکرده بودم - شما را نمی دانم:
هیچ کدام از این گروه ها نی
سلام آقای کارمند مجرد
آیا شما یک فعال اجتماعی هستید؟
آیا شما سفیر صلح جهانی در مجموعه بیان هستید؟
آیا شما نماینده ی سازمانهای مردمیِ این کشورِ آشفته حال هستید؟
چی هستید؟ چه رنگی هستید؟ کدام جهتی هستید؟ کدام خدا رو بنده هستید؟ به چه صراطی مستقیم هستید؟
ادامه مطلب
کارشناسان مسکن می‌گویند هر دو طرف عرضه و تقاضا در بازار به درک مشترک رسیده‌اند و مالکان نیز می‌دانند که ظرفیتی برای رشد قیمت وجود ندارد.
بعد از دوره کوتاه‌مدت رونق و طی دوره رکود بازار مسکن که معمولا ۱۰ تا ۱۵ فصل طول می‌کشد، بهترین زمان برای خرید خانه است. شواهد نشان می‌دهد که بازار مسکن وارد دوره پسارکود شده است به عبارت بهتر، خرید و فروش نسبت به عمق رکود افزایش یافته ولی میزان معاملات آنقدر بالا نیست که بتوان آن را رونق نامید.
به گزارش
. .:❌کدام مبارزه با فساد؟رانت،تبعیض و فساد ،با سیاست های نئو لیبرالی تربیت شدگان شرق و غرب  به صورت افسار گسیخته در نظام ریشه دواندهزندگی اشرافی برخی مسئولین جوری شده که طاقت خوردن یک وعده غذای ساده رو هم ندارن و علنی کنایه میزنند!اما!
ادامه مطلب
شرایطی که من را در فشار قرار میدهد خودم خالق آن هستم، پس باید خودم را از اسارت رها کنم. همانطور که خودم را اسیر کرده ام میتوانم آزاد و رها شوم. باید از قدرت عشق الهی در زندگیم استفاده کنم. نگرانی معنی ندارد وقتی خدا خدایی می کند. بی شک خدا بهترین ها را برایم رقم میزند. عفو و بخشیدن ضعف های گذشته و حال راه نجات ما آدم ها از رکود است، این احساسات مارا به بند می کشاند. نفرت به هرچیز و هرکسی مارا در بند آن چیز و کس قرار می دهد.  
من آزادانه عفو میکنم و م
همواره این سوال را در ذهن داشتم و اگر اهل دلی و یا فردی که حس می کردم از نگاه خاص به دنیا نگاه می کند را می بافتم ،  در صحبت خصوصی از او سوال می کردم:
زندگی چیست؟
پاسخ ها گوناگون و متفاوت بود
و هر کس به ذم خودش و از زاویه دید خودش آنرا تفسیر می کرد
اما واقعا زندگی چیست؟
برای من زندگی یک موهبت است که کمتر کسی ارزش حقیقی آنرا درک میکند
اگر چه در طول تاریخ این معنا تغییر نکرده بلکه این انسان بوده که در زمان های مختلف تفاسیر گوناگونی را از آن ارائه کرد
به اعتقاد یک کارشناس صنعت خودرو، همیشه قیمت خودرو در بازار تحت تاثیر قیمت ارز مسیر خود را طی می‌کند. در مسیر قیمت‌های خودرو پارادوکس کاهش قدرت خرید مردم و سابقه افزایش قیمت خودرو، با توجه به شواهد درآمدهای ارزی وجود دارد.
بهرام شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نوسانات اخیر قیمت‌ها در بازار خوردو و آینده آن در شرایطی که در روزهای پایانی سال هستیم و طبق روال هر ساله در این روزها، شاهد تقاضا و به دنبال آن رشد قیمت خودرو بودیم، اظهار کرد:
  یکی از مهمترین اتفاقات اقتصادی سال 97 نوسانات بی سابقه قیمت طلا و ارز بود که به تبع آن اثرات تورمی آن به روی سایر قیمتها نیز سرایت کرد. مهترین اتفاق تورم 370 درصدی ارز بود که بلافاصله به دنبال آن شاهد افزایش قیمت طلا بودیم چرا که قیمت گذاری طلا در کشور ما متأثر از انس جهانی و ارز است و به دنبال افزایش قمیت ارز و طلا اقلام دیگر نیز گران شد.
  زمانی که یک شوک  ارزی وارد می شود روی خوش سکه به سمت فعالیت سوداگران بازار تحت شعاع قرار می گیرند ابتدا ا
رکود امروز به دلیل کمبود نقدینگی، مواد اولیه و تقاضا نیست بلکه به این دلیل است که ما افق نداریم. برای ایجاد افق در اقتصاد، دولت به تنهایی نمی تواند کاری کند. نظام سیاسی باید افق گشایی کند. در زمان آقای هاشمی رفسنجانی سؤال سرمایه گذار از من به عنوان مشاور اقتصادی این بود: «سرمایه های خود را به استان سیستان و بلوچستان ببرم برای پرورش شترمرغ، چون برای سرمایه گذاری در این منطقه تسهیلات تبصره ۳ با سود اندک ارائه می شود یا سرمایه ام را به استان اصف
مقصد نقدینگی در کجا سرمایگذاری می شود؟ و بهترین سرمایگذاری چیست؟
در حالت کلی نقدینگی در بازار ایران شامل ۵ مقصد اصلی میباشد: ۱مسکن ۲ ارز ۳طلا ۴ بانک ۵_ بورس
۱_در ابتدا به بررسی بازار مسکن میپردازیم؛ بعد از افزایش قیمت دلار در سال ۹۷ شاهد رشد نسبی قیمت ها در این بازار بودیم ولی بدلیل کاهش شدید ارزش درامدی و پس انداز عموم مردم بخصوص اقشار ضعیف جامعه، این قشر از جامعه توانایی خرید مسکن را از دست داده اند و در حال حاظر شاهد رکود بسیار عمیق و وحشتن
هنجارها«طلبه-کارگر» کاراکتر جذاب سینمای ایران!آیا انتقاد از روحانیت در رسانه جایز است؟کدام آثار، تصویر دقیقی از روحانیت نمایش داده‌اند؟ گزارشکدام بازیگران معروف در نقش «روحانی» ظاهر شده‌اند؟ راهکار:آیا حوزه علمیه نمی‌خواهد از لباس و حرمت علمای اسلام دفاع کند؟ مطالب این پرونده منتشر شد
آپ
شرکت آسان پرداخت پرشین با گذشت ۴ ماه از سال جاری ۱.۶ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است.پتروشیمی
قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با کاهش ۹۱۱ ریال به دلار ۱۱۵۱۳۰ ریالی اعلام شد.
وضعیت اقتصادی ایران
صندوق بین‌المللی پول در جدیدترین گزارش، وضعیت اقتصادی ایران تا سال ۲۰۲۴
را مثبت پیش بینی و اعلام کرد اقتصاد ایران از سال آینده پس از دو سال از
رکود خارج می‌شو
تحلیل رویایی یا واقعیت باور نکردنی؟؟؟!!!!!
به گزارش اقتصادنیوز امید علیجانی در گفتگو با ایبِنا، عنوان کرد: در
پایان سال ۹۶ و بعد از اعلام ورود به دوران رونق، در قالب ۲ سناریوی کلی
آینده بازار مسکن قابل پیش بینی بود. وی افزود: سناریوی اول، رشد قیمت تا
۵۰ درصد، افزایش هیجانی خرید در بازه‌ای کوتاه‌مدت و در گام بعد شروع دوران
رکود در پایان سال ۹۷ یا اوایل سال ۹۸ است. در سناریوی دوم حفظ نسبی
قیمت‌ها و رشد سطح معاملات و در گام بعد تداوم دوران رون
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، با تداوم تنش‌های تجاری، حال‌وهوای سرمایه‌گذاران بدتر شد و سهام آسیایی افت کردند. منحنی سود اوراق قرضه آمریکا نیز معکوس شد که یکی از نشانه‌های مهم وقوع رکود اقتصادی در این کشور است.

متن کامل خبر: افت سهام آسیایی با تداوم ریسک‌های تجاری
              1. در نقشه ایران محدوده ی استان ها و مراکز خواسته شده را نشان دهید و بنویسید کدام
                   یک در محدوده آب و هوای خزری و کوهستانی هستند .
           الف) شهر کرد        استان  .......             آب و هوا ........
         
           ب) ساری              استان .......              آب و هوا ........
  
            2. در استان اصفهان شهرستان های نایین و فریدونشهر را نشان دهید و بنویسید کدام یک
                دارای رطوبت بیشت
-----------------------------------------------------------------
یکی از مهم ‌ترین دلایل عدم توسعه و رشد صنعت #گردشگری در ایران نامتوازن بودن سفرها می باشد. صاحب نظران صنعت گردشگری معتقدند مادامی که نگاه ها به تاسیسات گردشگری علمی نشود، شاهد رشد واقعی در این صنعت نخواهیم بود. سفرها در ایران به صورت نامتوازن توزیع می شود و به همین دلیل در ۱۵ روز تعطیلات نوروزی و تا حدودی در ۳ ماهه #تابستان با حجم بالایی از #سفر روبرو می شویم در حالی که در مابقی روزهای سال کاملا با رکود گرد
دلتان می‌خواهد خانه‌ای برای خود بخرید؟
حتی با وجود تورم چند صددرصدی طی سالیان گذشته در بازار مسکن و رکود
بزرگی که طی یکی دو سال گذشته گریبان گیر بازار مسکن شده است، متخصصین
املاک می‌گویند که اگر شما خانه‌ای خریداری کنید، هنوز جا برای رشد وجود
خواهد داشت و سرمایه گذاری در مسکن و خرید خانه همچنان مطمئن‌ترین نوع سرمایه گذاری به حساب می‌آید.
اما بیشتر کسانی که برای اولین بار به
دنبال خرید خانه هستند، مقدار پولی را که برای خرید خانه رؤیای
کدام حیوان پنج چشم دارد از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ویدئو پنج چشم شگفت‌انگیز در دنیای جانوران
محققان گونه عجیبی از یک کرم را سر اعماق دریا کشف کرده‌اند که لا از سر برخوردار است و لا از. چشمان حیوانات ویژه به شخصی مانند جغد گربه تمساح و جاندارانی از این دست مشاهده این موجود یک طبقه کریستال اثر ‌دهنده مانند آیینه وجود دارد که.
ادامه مطلب
خانه
ارزان در سال 98 تصوری است که طرف تقاضا از ماحصل تحولات بازار در یک سال
گذشته دارد. اگرچه رکود تورمی همچنان در بازار حکم فرماست، اما اینکه این رکود
منجر به انعطاف بیشتر فروشندگان و کاهش قیمت‌ها شود موضوعی است که کارشناسان هم در
باره آن تردید دارند.
 
چشم‌انداز
رکود در بازار مسکن، سرمایه‌ها را طی هفته گذشته به سمت بازارهای خودرو و بورس
روانه کرد که باعث شد برخی فروشندگان نسبت به عرضه واحدهای خود اقدام کنند. این در
حالی است که مشاوران ملک
چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادی
به غمت که هرگز این غم ندهم به هیچ شادی
ز تو دارم این غم خوش به جهان از این چه خوشتر
تو چه دادیَم که گویم که از آن به‌اَم ندادی
چه خیال می‌توان بست و کدام خواب نوشین
به از این درِ تماشا که به روی من گشادی
تویی آن که خیزد از وی همه خرمی و سبزی
نظر کدام سروی؟ نفس کدام بادی؟
همه بوی آرزویی مگر از گل بهشتی
همه رنگی و نگاری مگر از بهار زادی
ز کدام ره رسیدی ز کدام در گذشتی
که ندیده دیده رویت به درون دل فتادی
به سرِ بل
✅سوالات درسهایی از قرآن 98 تاریخ 2 آبان
 
1- کدام راه برای خداشناسی، آسان‌تر و اطمینان‌آورتر است؟
 
1) از وجود خود به وجود خدا
 
2) از وجود جهان به وجود خدا
 
3) از وجود خدا به وجود خود
2- در کدام مورد، راهی برای مشاهده نداریم و از طریق آثار به وجود آن پی می‌بریم؟
1) جاذبه زمین
 
2) درد و بیماری
 
3) هر دو مورد
3- کدام مسئولی تربیتی است که تا پایان عمر ادامه دارد و بازنشستگی ندارد؟
 
1) معلّمی
 
2) مادری
 
3) مربی تربیتی
 
4- آیه 17 سوره غاشیه، به کدام یک از نشا
✅سوالات درسهایی از قرآن 98 تاریخ 2 آبان
 
1- کدام راه برای خداشناسی، آسان‌تر و اطمینان‌آورتر است؟
 
1) از وجود خود به وجود خدا
 
2) از وجود جهان به وجود خدا
 
3) از وجود خدا به وجود خود
2- در کدام مورد، راهی برای مشاهده نداریم و از طریق آثار به وجود آن پی می‌بریم؟
1) جاذبه زمین
 
2) درد و بیماری
 
3) هر دو مورد
3- کدام مسئولی تربیتی است که تا پایان عمر ادامه دارد و بازنشستگی ندارد؟
 
1) معلّمی
 
2) مادری
 
3) مربی تربیتی
 
4- آیه 17 سوره غاشیه، به کدام یک از نشا
قطب‌نمای بازار مسکن۹۹
سه پرسش اصلی همه فعالان بازار ملک درباره «اوضاع اقتصاد مسکن ۹۹» در یک نظرسنجی از ۲۰ کارشناس مطلع این بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نظرسنجی با لحاظ آنکه شرایط اقتصادی و اجتماعی زیر سایه سنگین کرونا قرار دارد و آینده بازارها به همین دلیل چندان قابل پیش‌بینی نیست، «نگاه و برآورد احتمالی کارشناسان اقتصاد مسکن» منعکس شده است. نتایج به‌دست‌آمده از مجموعه پاسخ‌ها و کامنت‌های شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نشان می
آب مایه‌ی حیات است و همه‌ی ما می‌دانیم که نوشیدن یک لیوان آب خنک وقتی که تشنه هستیم چه حس بی‌نظیری دارد. اما آیا آب سرد همیشه بهترین انتخاب است؟ آیا زمان‌هایی نیز وجود دارد که باید آب گرم بنوشیم؟
برخی از کارشناسان هنوز تردید دارند که نوشیدن آب با چه دمایی بهترین حالت برای هیدراسیون بدن است. دمای درونی بدن ما ۳۷ درجه است که تفاوت بسیار زیادی با آن یک لیوان آب سردی دارد که با لذت می‌نوشیم.
در طب سنتیِ بیشتر سرزمین‌ها روی اهمیت دمای آبی که نو
2558 - «شهرام همایون» سلطنت‌طلب ساکن آمریکا، با اعتراف به اینکه اپوزیسیون در مبارزه با نظام جمهوری‌اسلامی شکست خورده، گفت: “اکنون اپوزیسیون در رکود و بی‌شناسنامه است ... در این 40 سال امکانات زیادی ازجمله تلویزیون و رادیو و ... داشتیم، اما موفقیتی بدست نیاوردیم و سردرگمیم ... عناصر اپوزیسیون بیشتر مشغول درگیری با هم هستند تا حکومت ایران ...”لینک منبع اینترنتی: www.b2n.ir/mzdr108
دانلود فایل اصلی
یکی از اساتید روشنفکرم نکته جالبی را به نقل از جناب آقای حسین بشیریه بیان کرد، درباره جایگاه اپوزوسیون در جوامع. 
ایشان فرمود: "درواقع اپوزوسیون، ویژه حکومت های غیردموکراتیک است، زیرا در حکومت های دموکراتیک، همه حق اظهار نظر و نقد دارند." 
این مطلب بسیار اهمیت دارد و جای اندیشه. 
کدام حکومت ها، اندیشه مخالف را میپذیرند و کدام حکومت ها نمیتوانند اندیشه مخالف را بپذیرند و کدام حکومت ها میخواهند اندیشه مخالف را بپذیرند اما از بیان آن واهمه دا
✨نتیجه افکار منفی؛
اندیشه های منفی گاهی در غالب بیماری ، استرس و افسردگی هایی شدید در بدن شما نمود پیدا میکند، گاهی نمیتوان جلوی ورودی های منفی را گرفت،
شما نمیتوانید مانع مشکلات جامعه شوید.شما نمی توانید جلوی اخبار منفی رادیو و تلویزیون را بگیرید.شما نمی توانید جلوی رکود بازار را بگیرد.
اما میتوانید نسبت به آنها بیتفاوت باشید و وقتی به ذهن شما ورود پیدا می کنند اجازه ماندن را به آنها ندهید، ورودی های منفی همیشه هستند اما تا بر آنها تمرکز
آشنایی با سه نوع تحلیل بازار: تکنیکال، فاندامنتال(بنیادی)، سنتیمنتال(احساسی)
کدام تحلیل بهتر است؟ حقیقت امر این است که شما باید به هر سه مسلط باشید. تقریبا مانند یک صندلی سه پایه است. اگر یکی از پایه ها ضعیف باشد، صندلی شکسته و شما به زمین می خورید!اگر تحلیل شما در یکی از پایه ها ضعیف باشد و یا آن را نادیده بگیرید، شانس باختن شما بسیار افزایش میابد.
نقش تحلیل تکنیکال در تاثیرات آن در آینده سهام بازار بورس
تحلیلی که با بررسی گذشته نمودار قیمت س
تقاطع طلایی golden cross الگوی نمودار های شمعی است که به معنای یک سیگنال صعودی می باشد که در آن یک میانگین متحرک نسبتاً کوتاه مدت از یک میانگین متحرک بلند مدت عبور می کند. هنگامی که تقاطع طلایی رخ می دهد تحلیل گران نوید افزایش قیمت ناگهانی را به سرمایه گذاران می دهند. تقاطع طلایی یک الگوی نمودار فنی است که نشان دهنده پتانسیل معامله گری یک مجموعه بزرگ است. این تقاطع در نمودار ظاهر می شود که میانگین حرکت کوتاه مدت سهام از میانگین دراز مدت حرکت خود عب
هرگونه افزایش نرخ مالیات به تولید ناخالص داخلی ضربه می‌زند/ انتقاد از اجرای عملیات بازار باز؛ در این عملیات از پاکستان مشاوره گرفتیم/ راه‌حل بنیادی مشکلات بودجه چیست؟
عضو انجمن اقتصاددانان ایران با بیان اینکه کارکردهای صحیحی که در گذشته بودند به تدریج به سمت منفی متحول شدند، گفت: الان آرزوی ما این است که شورای پول و اعتبار و سازمان برنامه و بودجه به کارکرد و ساختار دهه 40 برگردند.
سیاست ما از سال 92 تا به امروز رکودزایی بوده است. یعنی رکود ا
سلام و ارادت. مدت هاست که تو مدرسه و مسجد و هیات با بچه های نوجوان و جوان ارتباط دارم. بخشی از تجربیاتم رو در کانال تلگرامی @ha_mim1377می نوشتم.به پیشنهاد دوست عزیزی تصمیم گرفتم اون کوتاه نوشته ها رو اینجا به اشتراک بذارم.امیدوارم به کار معلم هل و مربیان عزیز بیاد.
نکته اول:آن کس که خودش تهی است چگونه دیگران را سرشار و سیراب نماید؟  کسی که متاعی ندارد، کجا خریداری پی او می آید؟  نه انس و خلوتی،  نه طهارت و معنویتی،  نه دانش و مهارت ی و... چگونه این آد
برایت رویاهایى آرزو مى کنم تمام نشدنى
و آرزوهایى پر شور
که از میانشان چند تایى برآورده شود
برایت آرزو می کنم که فراموش کنى
چیزهایى را که باید فراموش کنى
برایت شوق آرزو مى کنم
آرامش آرزو مى کنم
برایت آرزو مى کنم که با پرواز پرندگان بیدار شوى
و یا با خنده ى کودکان
برایت آرزو مى کنم که دوام بیاورى
در رکود، بى تفاوتى و ناپاکى روزگار
مهمتر از همه
آرزو مى کنم که خودت باشى!
| ژاک برل / ترجمه: نفیسه نواب پور |
مقصود از تبلیغات رسانه‌ای،
از دیدگاه یک سازمان، فراتر از اطلاع رسانی قدم می‌گذارد. تبلیغ برای
دستیابی به اهداف یک سازمان طراحی می‌شود. می‌توان برای خلق نطقه نظرات و
دیدگاه‌های جدید درباره سازمان، از محصولات یا خدمات آن استفاده کرد. در
بیشتر موارد، تبلیغات منشأ بازاریابی داشته و برای بالا بودن قدرت فروش
سازمان طراحی می‌شود.
موانع بسیاری بر سر راه تبلیغات رسانه‌ای وجود دارد که در ذیل به آن‌ها اشاره می‌کنیم:
1 – تبلیغات در مقابل آگ
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با طلاب حوزه‌های علمیه (۱۳۹۸/۰۲/۱۸) هفت وظیفه برای آنان برشمردند. نوجوان خامنه‌ای براساس بیانات رهبر انقلاب نماهنگ «وظایف طلبگی» را منتشر میکند.
                


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 132.1 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم25.5 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 20.2 MB
نوجوان خامنه‌ای در نماهنگ «سیل فداکاری؛ درس شهدا»، بیانات رهبر انقلاب درباره کمک‌رسانی همه‌جانبه ملت ایران به سیل‌زدگان در سال ۱۳۹۸ را مرور می‌کند.
         


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 448.4 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم26.2 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 19.5 MB

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها