نتایج جستجو برای عبارت :

معرفی کتاب «بهره‌برداری شبکه، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ آب با WaterGEMS (در قالب یک مثال)»

این کتاب (که ضمیمه‌ی دیگری بر کتاب «طراحی و بهره‌برداری شبکه‌ی آب با WaterGEMS» است») در دست نگارش است و شامل یک مثال عملی و ملموس از بهره‌برداری از شبکه‌ی توزیع، ایستگاه پمپاژ و خطوط انتقال یک شهر فرضی است و در دو بخش ارائه شده است:
بخش اول به این ترتیب است که عناصر شبکه و خط انتقال (شامل لوله‌های شبکه و خط انتقال، چاه‌ها، ایستگاه‌های پمپاژ، شیرها، مخازن و ...) در AutoCAD رسم می‌شود. سپس تک‌تک مشترکین تعریف شده و محل انشعاب آن‌ها در نقشه مشخص می
 ‌این کتاب 250 صفحه‌ای، اولین ضمیمه‌ی کتاب «طراحی و بهره‌برداری شبکه‌ی آب با WaterGEMS» است، توسط انتشارات کیان در دست چاپ است و شامل یک مثال عینی و ملموس از طراحی شبکه‌ی توزیع، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ یک شهر فرضی است و در دو بخش ارائه شده است:
بخش اول به این ترتیب است که افق طرح و جمعیت در افق طرح برای یک شهر فرضی برآورد می‌شود. سپس سرانه‌ی مصرف، ضرایب مصرف و نیاز آبی آن‌ برای تراکم‌های مختلف محاسبه می‌شود. شبکه در AutoCAD ترسیم می‌شود، به Wate
اپ دوم این کتاب (با  تغییرات کلی در فصول نخست+اضافه شدن نمایه) توسط محسن امیری تألیف و توسط انتشارات دانشگاهی کیان به چاپ رسیده و به بازار عرضه شده‌ است. کتاب 960 صفحه دارد و حاوی یک دی‌وی‌دی نیز هست که محتوای آن شامل اصل نرم‌افزار (نسخه‌ی SELECTseries 5) به همراه بیش از 1000 مگابایت فایل‌های کمکی و راهنماست که در متن کتاب از آن‌ها به عنوان مثال‌های راهنما استفاده شده‌ است.
نکته‌ی بسیار مهمی که باید مد نظر قرار گیرد این است که محتوای این کتاب
این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!
اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.
همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فر
 
این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.
همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه
ویرایش دوم کتاب (با تغییرات کلی در فصول نخست و اضافه شدن نمایه‌ی تفصیلی) توسط انتشارات دانشگاهی کیان منتشر شده است. کتاب دارای 960 صفحه و حاوی یک DVD است که محتوای آن شامل اصل نرم‌افزار و بیش از 40 مثال است که در متن کتاب از آن‌ها به عنوان راهنما استفاده شده است.
این کتاب در پیوند با کتاب «تحلیل جریان ناپایدار و ضربه‌ی قوچ با HAMMER»، تحلیل جریان سیال در دو حالت پایدار و ناپایدار را پوشش می‌دهد.
 
جهت دانلود مقدمه و فهرست کتاب اینجا را کلیک کنید.
ج
ویرایش دوم کتاب (با تغییرات کلی در فصول نخست و اضافه شدن نمایه‌ی تفصیلی) توسط انتشارات دانشگاهی کیان منتشر شده است. کتاب دارای 960 صفحه و حاوی یک DVD است که محتوای آن شامل اصل نرم‌افزار و بیش از 40 مثال است که در متن کتاب از آن‌ها به عنوان راهنما استفاده شده است.
این کتاب در پیوند با کتاب «تحلیل جریان ناپایدار و ضربه‌ی قوچ با HAMMER»، تحلیل جریان سیال در دو حالت پایدار و ناپایدار را پوشش می‌دهد.
 
جهت دانلود مقدمه و فهرست کتاب اینجا را کلیک کنید.
ج
سوئیچ شبکه چیست ؟
سوئیچ شبکه
یک دستگاه تحت شبکه است که وظیفه تجمیع ، تقویت و مدیریت اطلاعات ارسالی
چندین دستگاه شبکه دیگر در یک شبکه را انجام می دهد. به عنوان مثال یک
سوئیچ شبکه می تواند چندین وسیله شبکه مانند کامپیوتر ، پرینتر ، سرور و
سایر تجهیزات شبکه را با یکدیگر متصل کرده و زمینه را به گونه ای مهیا کند
تا این تجهیزات اطلاعات را در یک شبکه محلی ( LAN ) ، با یکدیگر به اشتراک
بگذارند. این مهم باعث صرفه جویی در هزینه و افزایش میزان بهره وری سی
چاپ نخست این کتاب در 700 صفحه به همراه DVD (حاوی 60 مثال راهنما) توسط انتشارات کیان منتشر شده است. این کتاب، کامل‌ترین کتاب در خصوص تحلیل جریان ناپایدار و ضربه‌ی قوچ با نرم‌افزار Bentley HAMMER به فارسی است و شامل:
مفاهیم نظری ضربه‌ی قوچ و جریان ناپایدار:
از چیستیِ جریان ناپایدار تا تحلیل آن بر اساس دو نظریه‌ی صلبیت و کشسانی، رابطه‌ی ژاکوفسکی، رفتار ضربه در مواجهه‌ی با مخزن، ته‌خط، کاهش یا افزایش قطر لوله؛ و در نهایت، تحلیل حرکت رفت و برگشتیِ ضرب
نکاتی برای پمپاژ برای افزایش شیر تغذیه شیر
استفاده منظم و مکرر برای از بین بردن شیر مادر از  شما می تواند به شما در ایجاد، حفظ و یا افزایش میزان شیر مادر کمک کند. این که آیا شما پمپاژ پس از و از طریق تغذیه با شیر مادر، و یا پمپاژ به طور انحصاری برای کودک شما، به طور کامل از شیر خود را از های خود را تخلیه و عمل پمپ مادر تحریک خود را تشویق بدن خود را به شیر بیشتر. در اینجا 15 نکته برای پمپ کردن برای ساختن یا افزایش میزان شیر مادرتان وجود دارد.

ادامه
علت مبتلا شدن به فشارخون
علل ابتلا به بیماری فشارخون
قلب عضوی است که خون را در اطراف بدن پمپاژ می کند, خونی که دارای سطح پایینی از اکسیژن می باشد به سمت ریه ها جابجا و پمپاژ می کنند و اکسیژن آن را تأمین می کند سپس خون غنی از اکسیژن به وسیله قلب در اطراف بدن به منظور تأمین عضلات و سلولهای ما تزریق می شود و پمپاژ خون فشار را ایجاد میکند, اگر یک فرد فشار خون بالا داشته باشد به این معنی است که دیواره های شریانی به طور ثابت تحت فشار زیادی هستند.

ادامه
کابل شبکه لگراند
شرکت لگراند یک شرکت فرانسوی می باشد که سالیان درازیست در زمینه تولید لوازم شبکه و سوییچ ها در جهان فعالیت دارد. در سال 2011، شرکت لگراند بزرگترین تولیدکننده جهان در زمینه تولید سوییچ ها و پریزها بود. شرکت لگراند دارای نمایندگی های قانونی و کارخانه های متعدد در سرتاسر دنیا می باشد. از جمله محصولات پرفروش این شرکت، کابل شبکه لگراند است.     کابل شبکه لگراند     در گذشته و در سیستم های قدیمی تر، از سایزCAT1  الی CAT5 در بازار ارایه
علل ابتلا به بیماری فشارخون
قلب عضوی است که خون را در اطراف بدن پمپاژ می کند ، خونی که دارای سطح پایینی از اکسیژن می باشد به سمت ریه ها جابجا و پمپاژ می کنند و اکسیژن آن را تأمین می کند سپس خون غنی از اکسیژن به وسیله قلب در اطراف بدن به منظور تأمین عضلات و سلولهای ما تزریق می شود و پمپاژ خون فشار را ایجاد میکند ، اگر یک فرد فشار خون بالا داشته باشد به این معنی است که دیواره های شریانی به طور ثابت تحت فشار زیادی هستند.
عوامل خطر و موثر در بیماری فش
مونو پمپ ها برای انتقال سیالات با ویسکوزیته بالا و میزان سایش بسیار بالا در شرایط سخت کاری با هر ویژگی طراحی و تولید میشوند. از نظر مهندسی تفاوت اصلی مونو پمپ ها با پمپ گریز از مرکز  خاصیت جابجایی مثبت positive displacement pump آنها می باشد. اما در عمل و در کاربری دارای مزایای بسیاری نسبت به پمپ گریز از مرکز هستند. پمپ های گریز از مرکز اغلب برای پمپاژ سیالات با ویسکوزیته پایین و با ذرات معلق جامد با شعاع بسیار کم تولید میشوند و راندمان کاری آنها در پمپاژ
شیر خودکار پلی اتیلن
شیر خودکار پلی اتیلن جزء اتصالات لوله کشی می باشد که روی پمپ نصب ، و به صورت جداگانه خریداری و تهیه می شود .
لوله خروجی کنتور میزان فشار معین و مشخصی دارد که به هنگام نصب کنتور فشار آب تغییر می کند . به این معناست که فشار آب قبل از نصب کنتور کمتر از فشار آب بعد از نصب آن می باشد . در چنین وضعیتی باید بین کنتور و پمپ آب بایستی شیر خودکار را نصب کنیم .
شیر خورکار مانع از برگشت آب پمپاژ شده به درون شبکه لوله می گردد .
کاربرد های شیر
بدون تردید پس از شنیدن کلمه “شبکه“ اولین سوالی که ذهن ما را درگیر خود کرده , این بود که به طور کلی شبکه یعنی چه ؟ و کاربرد آن چیست؟ و به عبارتی چرا باید به علم شبکه روی بیاوریم ؟!
در ساده ترین حالت ممکن , شبکه به معنی ارتباط یکپارچه بین کامپیوتر ها و دستگاه های دیگر نظیر پرینترها و مودم ها و … است . در شبکه , کامپیوتر ها به یکدیگر متصل می شوند و با زبان پروتکل ها با یکدیگر صحبت می کنند و به عبارتی تبادل اطلاعات می کنند . در این ارتباط یک سو سرویس ده
بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ یک سبک جدید فروش یا اشتغال که این روزها در ایران بازار داغی پیدا کرده و اکثرا یا یک نتورک کار میکنند یا حداقل یک نتورکر بهشون پیشنهاد کار داده و یا نتورک کار کردند و اومدند بیرون :) 
خب ببینیم بازاریابی شبکه ای اصلا چیه و از کجا اومده. 
بازاریابی شبکه ای برای اولین بار بصورت رسمی در سال 1930 توسط کمپانی ویتامین در کالیفرنیا استارت زده شد. این شرکت امروزه محصولات خودش رو از طریق کمپانی ام وی AmWay به فروش میرسونه
شبکه ها هر روزه گسترده تر شده و کاربردهای بیشتری پیدا می کنند. به طوری
که امروزه بسیاری از امور زندگی بشر بدون شبکه ممکن نخواهد بود. در ابتدا
هدف از طراحی شبکه، انتقال سریع اطلاعات به طرف مقابل در کمترین زمان ممکن
بود. اما گسترش آن و امکان دسترسی همه به آن و دانش بیشتر استفاده کنندگان
شبکه ها باعث شد که برخی افراد با انگیزه های مختلف اقدام به انجام عملیاتی
نمایند که از اطلاعاتی که با آنها ارتباط ندارند آگاهی یافته و یا جلو
ادامه مطلب
 
در اطراف ما شبکه‌های بزرگ و کوچکی وجود دارند اما اندازه شبکه‌ها ارتباطی به اهمیت امنیت شبکه ندارد. هدف از امنیت شبکه در یک بیان ساده، محافظت از شبکه و قطعات آن از دسترسی غیر مجاز و سوء استفاده است. شبکه ها به دلیل ویژگی اساسی خود برای تسهیل دسترسی از راه دور آسیب پذیر هستند. برای مثال اگر یک هکر قصد دسترسی به یک کامپیوتر نه یک شبکه را داشته باشد، دسترسی فیزیکی لازم می‌باشد. با این حال، با استفاده از شبکه در تصویر، امکان دور زدن این جنبه امن
کارکرد قلب چیزی فراتر از پمپاژ خون است. قلب نقش مهمی در یادگیری، تفکر و ادراک دارد و به عبارتی دیگر شبیه مغز کار می کند.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بر اساس یافته های علمی تازه قلب دیگر فقط یک پمپ عضلانی توخالی نیست که بدون توقف خون را به سراسر بدن پمپ می کند.دانشمندان دریافته اند که قلب انسان حاوی دستگاه عصبی مستقل و پیشرفته ای متشکل از ۴۰۰۰۰ سلول عصبی و شبکه پیچیده از انتقال دهنده های عصبی و پروتئین هاست که اطلاعات بسیاری از شخصیت
خدمات شبکه های اجتماعی (به انگلیسی: Social Networking Service) بستری برای ایجاد شبکه‌های اجتماعی یا شبکه‌های ارتباطی است که در آن افراد در قالب گروه‌های مختلف، به‌طور مثال علایق، فعالیت‌ها، پیش‌زمینه‌ها و ارتباطات خود در زندگی واقعی را به اشتراک می‌گذارند. در این خدمات، هر شخص از طریق حساب کاربری اختصاصی خود شناخته می‌شود و از این طریق به فعالیت‌های قابل انجام می‌پردازد. بیشتر این شبکه‌های اجتماعی برگرفته از برنامه کاربردی وب هستند که از طری
برای اتصال کامپیوترها از لپ تاب تا پرینتر و... به یکدیگر و به شبکه های بزگتری به نام اینترنت که به نظر می رسد امروزه ضروری است به کارت شبکه نیاز داریم.
کارت شبکه یا همان NIC سخت افزاری است که به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادبورد قرار میگیرد.ارتباطات سیمی و بیسیم بین آنها در شبکه و در دنیای اینترنت را برقرار میکند.در حقیقت وظیفه کارت شبکه این است که داده ها را به گونه ای ترجمه کند که از طریق کابل شبکه یا سیگنال های بیسیم قابل انتقال باشد.
این سخت
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر آب و فاضلاب خوش نشین سبزوار گفت: آبرسانی به ۳ روستای هلاک آباد، شهرسوخته و چاه سوخته از ابتدای سال گذشته آغاز شده بود که برای اجرای آن ۳۵ کیلومتر عملیات لوله گذاری، ۶ باب انبار و ۳ رله پمپاژ ساخته شده است. عباس واهبی افزود: با اجرای این طرح ها ۵۰۷ نفر از جمعیت خوش نشین شهرستان سبزوار که بدون شبکه آبرسانی بودند از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند شدند. وی امتداد داد: ۱۲۲ روستا از مجموع ۱۵۸ روستای ش
VOIP مخفف عبارت Voic Over IP که به معنی صدا بر روی بستر IP  و یا شبکه های کامپیوتری می باشد. به زبان ساده تر تکنولوژی VOIP از زیر ساخت شبکه آی پی یا همان شبکه های کامپیوتری برای انتقال صوت استفاده می کند و ارتباطات صوتی را روی شبکه بر مبنای IP انتقال می دهد. بر خلاف تصور برخی ، شبکه آی پی لزوماً به معنای اینترنت نمی باشد و سیستم VOIP نمی تواند کاملا به صورت مستقل از اینترنت در شبکه های داخلی ( LAN ) شرکت ها و سازمان های مختلف پیاده سازی شود و از امکانات متنوع و پ
تحقیق انتقال پایتخت
دانلود تحقیق انتقال پایتخت، در قالب فایل Word و در 29 صفحه. به این خاطر است که وقتی وقایع هر حکومت و سلسله را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم نخستین موضوع آنها پس از استقرارشان و به دست گرفتن امور، تعیین یا انتقال پایتخت بوده است. به طور مثال عیلامیان نقاطی چون آوان، ایذه و شوش را به عنوان پایتخت ...
جزوه کامل انتقال جرم الهام شکری
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
Search ResultsWeb results
جزوهpdf کامل انتقال جرم الهام شکری :: فروش فایل پی دی افfillekade.blog.ir › جزوهpdf-کامل-انتقال-جرم-الهام-ش...Translate this pageجزوه کامل انتقال جرم الهام شکری دانلودفایل جزوه کامل انتقال جرم الهام شکریpdf - دانلود کتاب - وبلاگ گردی ketabpdfdownload.webloggardi.ir › post29350 Translate ...
جزوه کامل انتقال جرم الهام شکریpdf :: دانلود کتابketabpdfdownload.blog.ir › جزوه-کامل-انتقال-جرم-ا...Translate this pageYour page is not mobile-friendly.Jan 22, 1999 - با س
حل تمرین کتاب شبکه های کامپیوتری کروز
حل تمرین کتاب شبکه های کامپیوتری کروز
حل تمرین کتاب شبکه های کامپیوتری کروز زبان فارسی نسخه پی دی اف ...
دریافت فایل
https://aghazeh.com/aghazeh.com › حل-تمرین-کتاب-شبکه-های-کامپیوتری-کروز-ر دانلود حل تمرین کتاب شبکه های کامپیوتری کروز راس - آغازه حل تمرین شبکه های کامپیوتری از کتاب کروز راس که توسط حمید مازندرانی تهیه شده است. http://p30eng.com/p30eng.com › حل-المسایل-کتاب-شبکه-کوروس-راس حل المسایل کتاب شبکه کوروس.راس - مهندسی کام
سیستم قدرت (به انگلیسی: Electric power system)، شبکه‌ای از اجزای الکتریکی است که برای تأمین، انتقال و استفاده از توان الکتریکی بکار می‌رود. نمونه‌ای از سیستم‌های قدرت، شبکه‌ای است که برای تأمین نیروی الکتریکی خانه‌ها و صنایع به کار گرفته می‌شود. سامانهٔ قدرت در مناطق بزرگ با نام شبکه (به انگلیسی: grid) شناخته می‌شود که به‌طور کلی می‌توان آن را به سه بخش تقسیم کرد: تولید انرژی الکتریکی که توان را تأمین می‌کند،انتقال انرژی الکتریکی که توان
لوله کاروگیت
با قطر داخلی 1800 میلیمتر و قطر خارجی 2000 میلیمتر یا 2 متر : لوله کاروگیت 1800
( یا لوله اسپیرال کاروگیت 1800 میلیمتر) در هر مترازی بسته به درخواست مشتری تولید
میگردد مقاومت این لوله 8 و 16 و 31.5 میباشد که در شبکه انتقال فاضلاب های اصلی شهر
ها ، فاضلاب های صنعتی بزرگ ، ساخت منهول آدم رو ( منهول پلی اتیلن) ، چربیگیر پلی
اتیلن ، سپتیک تانک پلی اتیلن ، ایستگاه پمپاژ ، غلاف برای دور لوله های گاز ، قالب
جهت تزریق بتن دور لوله ها و کابل های مهم و حساس
 
سوئیچ شبکه (Network Switch) وسیله ای سخت افزاری است که داده های ورودی را از پورت های ورودی متعدد به پورت خروجی خاصی متصل میکند که آن را به سمت مقصد مورد نظر خود سوق می دهد . به عبارت دیگر سوئیچ شبکه دیوایس کوچکی است که بسته های داده را بین چندین دستگاه شبکه مانند رایانه (Computer)، روتر(Router)، سرور(Server) و یا سوئیچ های دیگر منتقل می کند.دریک شبکه محلی (LAN) اترنت ، سوئیچ شبکه مشخص می کند که هر فریم پیام دریافتی با استفاده از آدرس فیزیکی دستگاه مقصد - که به آن م
کتاب صوتی 9 مرد موفق 90 رمز موفقیت
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
در شنوتو به گنجینه ای از پادکست ها، آلبوم های موسیقی ...
کتاب صوتی 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت اثر ماهنامه شبکه - نوارwww.navaar.ir › کتاب های صوتی › مدیریت و موفقیت رتبه: ۴ - ‏۸۷ رأیکتاب صوتی 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت اثر ماهنامه شبکه . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش نمایید.
دانلود کتاب صوتی 9 مرد موفق 90 رمز موفقیت | رازهای موفق
دانلود کتاب صوتی 9 مرد موفق 90 رمز موفقیت
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
در شنوتو به گنجینه ای از پادکست ها، آلبوم های موسیقی ...
کتاب صوتی 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت اثر ماهنامه شبکه - نوارwww.navaar.ir › کتاب های صوتی › مدیریت و موفقیت رتبه: ۴ - ‏۸۷ رأیکتاب صوتی 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت اثر ماهنامه شبکه . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش نمایید.
دانلود کتاب صوتی 9 مرد موفق 90 رمز موفقیت | رازهای موفقیتwww.takbook.co
 
سوئیچ شبکه (Network Switch) وسیله ای سخت افزاری است که داده های ورودی را از پورت های ورودی متعدد به پورت خروجی خاصی متصل میکند که آن را به سمت مقصد مورد نظر خود سوق می دهد . به عبارت دیگر سوئیچ شبکه دیوایس کوچکی است که بسته های داده را بین چندین دستگاه شبکه مانند رایانه (Computer)، روتر(Router)، سرور(Server) و یا سوئیچ های دیگر منتقل می کند.دریک شبکه محلی (LAN) اترنت ، سوئیچ شبکه مشخص می کند که هر فریم پیام دریافتی با استفاده از آدرس فیزیکی دستگاه مقصد - که به آن م
چیلر چیست؟
چیلر های صنعتی در کاربردهای متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند که در آن از آب سرد یا مایع در تجهیزات فرآوری شده استفاده می شود. معمولاً برای خنک کردن محصولات و ماشین آلات ، از چیلرهای آب در بسیاری از کاربردهای مختلف از جمله قالب تزریق ، ابزار و برش قالب ، مواد غذایی و آشامیدنی ، مواد شیمیایی ، لیزرها ، ابزارآلات ، نیمه رساناها و موارد دیگر استفاده می شود.
عملکرد یک چیلر صنعتی انتقال حرارت از یک مکان (معمولاً تجهیزات پردازش یا محصول)
دانلود کتاب انتقال حرارت یونس سنجل
دانلود کتاب انتقال حرارت یونس سنجل فرمت:pdf
تایپ شده نسخه اصلی
تعدادصفحات:854
تعداد فصول: 15 فصل(فصل 1 الی فصل 15)
کیفیت وضوح: عالی
رشته: مهندسی شیمی زبان اصلی تهیه شده توسط سایت فایلکده برتر ...
دریافت فایل
NIC مخفف عبارت Network Interface Card  و به معنای کارت واسط شبکه است.کارت شبکه واسطی است بین کامپیوتر و شبکه.کارت شبکه به سه دسته تقسیم میشوند.1ـکارت های شبکه ای که روی مادربرد قرار میگیرند.2ـشبکه های جانبی که توسط usb به کامپیوتر متصل میشود.3ـکارت های شبکه ای بی سیم(wireless).
از مهم ترین فواید کارت های شبکه میتوان به 1ـاتصال کامپیوترهابه هم2ـاتصال به شبکه های جهانی اشاره کرد .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
هاب
هاب وسیله‌ای است که چندین رایانه را در یک شبکه‌ی محلی به یکدیگر متصل می‌کند. هر یک از اطلاعاتی که در شبکه رد و بدل می‌شود، به تمام پورت‌های هاب که سوی دیگر آن وسیله‌ای دیگر قرار دارد، ارسال می‌شود.
هاب‌ها توانایی تفکیک آدرس‌های ورودی و خروجی را نداشته و نمی‌توانند پیام‌های دریافتی را برای عضو مشخصی از شبکه ارسال کنند، از این‌رو بسته‌های دریافتی از یک پورت به تمام پورت‌های موجود ارسال می‌شود
برای مثال
نارسایی قلبی 
نارسایی قلب به معنای بی کفایتی قلب در پمپ کردن خون است. نارسایی قلبی به صورتی است که قلب نمی‌تواند خون کافی را برای اندام‌های بدن فراهم کند. در این صورت یا قلب نمی‌تواند با خون کافی پر شود و در حالت دیگر، قلب توانایی پمپاژ خون به قسمت‌های مختلف بدن را ندارد. برخی از افراد هر دو مشکل را می‌توانند داشته باشند.
بیماری نارسایی قلبی در طول زمان افزایش می‌یابد، زیرا فعالیت پمپاژ قلب، ضعیف‌تر می‌شود. این وضعیت می‌تواند تنها در
مجازات انتقال مال غیر موضوع تحت بررسی امروز مشاوره حقوقی می باشد. برای کسب اطلات بیشتر راجع به این موضوع در ادامه با مشاوره حقوقی همراه باشید تا هر آنچه پیرامون مجازات انتقال مال غیر می خواهید بدانید دستگیرتان شود. 
مقدمه ای بر موضوع مجازات انتقال مال غیر 
طبق مبانی قانونی حق مالکیت برای مالک این امتیاز را فراهم می‌کند که از ملک خود استفاده نماید. بنابراین مالکیت امری انحصاری بوده و تعلق حق مالکیت به یک نفر به این معنی است که دست دیگران
 
ناصری با بیان اینکه روزانه ۲۵هزار متر مکعب آب در شبکه آب عنبران تأمین می‌شود، گفت: مشکل آب ۱۰ درصد باقی مانده که ساعاتی از شبانه‌روز از آب شرب بهره‌مند هستند با اتمام عملیات انتقال خط اصلی آب از منبع نمین به عنبران برطرف می‌شود.
 
عاطف ناصری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: مشکل آب ۹۰ درصد خانوار شهری عنبران برطرف شده و ۱۰ درصد باقی مانده نیز ساعاتی از شبانه روزی از آب شرب برخوردارند.
وی افزود: مشکل کمبود آب شرب شهر عنبرا
یک شبکه سیستمی است که به شما امکان می دهد دو یا پند رایانه را به هم وصل کنید و مثلا با یک دستگاه پابگر به چند رایانه خدمات بدهید.در گذشته شبکه رایانه ای موضوع پیچیده ای بود و تنها متخصصین ماهر توانستند از آن بهره ببرند.اما امروزه تقریبا هر کس با سطح اطلاعات خوبی از یندوز می تواند یک شبکه کوچک را نصب و تنظیم کند.البته سازمانهای بزرگتر هنوز هم به شبکه های پیچیده که توسط افراد آموزش دیده و مجرب نصب راه اندازی و مدیریت شوند نیاز دارند.
پاورپوینت مسیریابی(در شبکه)
دانلود پاورپوینت با موضوع مسیریابی، در قالب ppt و در 39 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: برخی اصطلاحات کلیدی در مسیریابی آدرسهای MAC: آدرسهای لایه فیزیکی جهت انتقال فریمها بر روی کانال اندازه آدرس وابسته به پروتکل و توپولوژی شبکه تغیی
بخش اول – انتقال امن اطلاعات بخش دوم – انتقال امن اطلاعات توسط filezilla از طریق SFTP   دو روش رایج و ایمن جهت انتقال اطلاعات بین دو کامپیوتر SSH  و TLS  هستند که هر دو پروتکل استانداردی برای مباله رمز شده اطلاعات است، هدف آن ها انتقال امن داده ها و تامین امنیت در … انتقال امن اطلاعات
منبع : وبلاگ ایران سرور
سوئیچ های شبکه رابط های بین تجهیزات شبکه مانند کامپیوتر ها دوربین های مدار بسته ، پرینتر ها و … می باشد .با پیشرفت تکنولوژی سوئیچ هایی وارد بازار شدند که می توانند برق را نیز در شبکه انتقال دهند . در حقیقت سوئیچ شبکه POE هم برق یک دستگاه تحت شبکه( مانند دوربین مداربسته ) را تامین می کنند هم دیتا را منتقل می کنند .این تجهیزات علاوه براینکه به عنوان یک هاب سوییچ عمل می کند، می تواند از یک نقطه علاوه بر دیتا ، پاور مورد نیاز را نیز از روی کابل شبکه
چرا به کارت شبکه نیاز داریم؟ فایده ی آن چیست؟
چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۵۲ ق.ظ
به زبان ساده باید گفت که برای اتصال کامپیوترها از pc گرفته تا لپ تاپ و حتی پرینتر و ... به همدیگه و به شبکه بزرگتری به نام اینترنت نیازمند کارت شبکه به عنوان واسط این عمل هستند و در واقع بدون وجود کارت شبکه دسترسی به اینترنت و شبکه محلی ناممکن می باشد.
 
کارت شبکه چیست؟
 
کارت شبکه همانطور که بیان شد برای اتصال یک دستگاه کامپیوتری به دنیای اینترنت و یا هرگونه شبکه محلی
اصل صرفه جویی در مصرف پمپ خلاء حلقه مایع
از فرمول نرخ پمپاژ (1) پمپ پمپاژ خام می توان دریافت که وقتی Q1 سیستم خلاء ثابت باشد ، S و P1 به نسبت معکوس هستند. هرچه P1 کوچکتر باشد ، میزان پمپاژ مؤثر پمپ مکانیکی بزرگتر است. اگر P1 از مقدار واقعی بیشتر باشد ، خلاء اضافی وجود خواهد داشت ، در نتیجه ضایعات پمپاژ مؤثر پمپ مکانیکی هدر می رود. در عین حال ، با تغییر صنعت تولید ، ارزش Q1 نیز متغیر خواهد بود. S متناسب با Q1 است ، و میزان پمپاژ مؤثر پمپ مکانیکی متناسب با
تجهیزات پسیو شبکه چیست ؟
تجهیزات پسیو شبکه آن بخش هایی از شبکه کامپیوتری می باشد که وظیفه انتقال داده در شبکه را به عهده دارد و نمی تواند روی داده تغییر و یا تاثیری داشته باشند همانند کابل شبکه ( کابل مسی، کابل فیبر نوری و کواکسیال)، کانکتورها، رک شبکه و سایر موارد . تمامی راه حل های پسیو مسلما شامل تجهیزات پسیو شبکه می باشد که در آن کابل شبکه نقش اصلی را به عهده دارد و سایر تجهیزات در کنار کابل شبکه فرآیند انتقال داده را بدون تاثیر بر روی آ
سوئیچ های شبکه رابط های بین تجهیزات شبکه مانند کامپیوتر ها دوربین های مدار بسته ، پرینتر ها و … می باشد .با پیشرفت تکنولوژی سوئیچ هایی وارد بازار شدند که می توانند برق را نیز در شبکه انتقال دهند . در حقیقت سوئیچ شبکه POE هم برق یک دستگاه تحت شبکه( مانند دوربین مداربسته ) را تامین می کنند هم دیتا را منتقل می کنند .این تجهیزات علاوه براینکه به عنوان یک هاب سوییچ عمل می کند، می تواند از یک نقطه علاوه بر دیتا ، پاور مورد نیاز را نیز از روی کابل شبکه
درود ...
 
می خوام تو این مطلب راجع به اینکه من چجوری شبکه رو شروع کردم بنویسم :)
 
من تا قبل از ورودم به دانشگاه کلا با مبحثی به عنوان شبکه هیچ اشنایی نداشتم. کلا یه دید کور نسبت به اینکه چی هست این قسمت از کامپیوتر.
تابستون 97 یه دوره تکنسین فنی شرکت کردم ، بحث اصلی دوره راجب عیب یابی کلی کامپیوتر و به میزان خیلی کمی شبکه. تو طول دوره کم کم به
قسمت های فنی و بحث های مزتبط با شبکه علاقه مند شدم ، تا اینکه تابستون سال بعد یعنی سال 98 تو یه شرکت کامپیوتر
کتاب خدا دوستت دارد : بیان جلوه هایی از رحمت پروردگار به همراه مثال هایی روشن
 
کتاب خدا دوستت داردنویسنده: غلامرضا حیدری ابهرینشر جمال
معرفی:
خدا بندگانش را دوست دارد و پیوسته، آنان را از لطف و رحمتش بهره مند می سازد.توجه به رحمت پیوسته ی پروردگار، زندگی را برای ما شیرین تر می کند و در سخت ترین شرایط زندگی، به ما آرامش می دهد.کتاب (خدا دوستت دارد) با مثال های روشن، کودکان را با این موضوع آشنا می‌کند و جلوه هایی از رحمت پرودگار را به آنان نشان
با پیشرفت شبکه های کامپیوتری، دوربین مداربسته تحت شبکه نیز به عنوان عضوی از خانواده ی شبکه های کامپیوتری پا به عرصه گذاشتند. دوربین های تحت شبکه که توسط شرکت ایمن تصویر امرتات تامین می شوند، همگی دارای استانداردهای ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه های تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند. دوربین مداربسته تحت شبکه از قابلیت های نرم افزاری بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ برخوردار بوده و همچنین قابلیت گسترش آن نیز بیشتر می باشد. برای
شبکه اینترنتی چیست

شبکهٔ رایانه‌ای 
 به اتصال دو یا چند سیستم (مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، و…) که قابلیت انتقال اطلاعات بین خود را دارند شبکه رایانه‌ای گفته می‌شود.
انتقال داده ها میتواند توسط کابل چند رسانه ای، کابل نوری یا بیسیم منتقل شود.
شبکه رایانه‌ای باعث تسهیل ارتباطات میان کاربران شده و اجازه می‌دهد کاربران منابع خود را به اشتراک بگذارند.
کامپیوترها
شبکه‌های کامپیوتری مجموعه‌ای از کامپیوترهای مستقل و متصل به یکدیگر هستند که با
با پیشرفت شبکه های کامپیوتری، دوربین مداربسته تحت شبکه نیز به عنوان عضوی از خانواده ی شبکه های کامپیوتری پا به عرصه گذاشتند. دوربین های تحت شبکه که توسط شرکت ایمن تصویر امرتات تامین می شوند، همگی دارای استانداردهای ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه های تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند. دوربین مداربسته تحت شبکه از قابلیت های نرم افزاری بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ برخوردار بوده و همچنین قابلیت گسترش آن نیز بیشتر می باشد. برای
مهمترین چالش در بهره برداری نفت از مخازن کربناته شکافدار که سبب کاهش در صد بازیافت نفت از آنها می شود،پیچیده ماندن مقدار زیادی از نفت درون شبکه ماتریسی سنگ و چسبیدن به سطح سنگ‌است.دو عامل اصلی موجب این پدیده می شود. یکی حالت ترشوندگی سنگ‌کربناته که در بیشتر مخازن نفت دوست است و دیگری تفاوت زیاد مابین تراوایی پایین شبکه ماتریسی سنگ و تراوایی بالای شبکه شکافهای سنگ‌ می باشد.به دلیل بالا بودن تراوایی شبکه شکاف نسبت به شکاف ماتریسی سنگ، به ه
انتقال جنین بارور شده به رحم یک زن بخش مهمی از فرآیند لقاح آزمایشگاهی است. برخی موارد در طی فرایند انتقال جنین قابل پیش بینی هستند، برخی از خطرات و اقدامات احتیاطی نیز باید در نظر گرفته شوند. در این مقاله بررسی می شود که نحوه عملکرد فرآیند چگونه است و چه کسی می تواند از انتقال جنین بهره ببرد. برای دسترسی به قسمت های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.
ادامه مطلب
تکنولوژی RDMA چیست ؟
RDMA مخفف Remote Direct Memory Access می باشد که دسترسی مستقیم به حافظه یک هاست را به حافظه هاست دیگر بدون دخالت CPU و سیستم عامل فراهم می کند که باعث تقویت شبکه و performance هاست با کاهش latency ، کاهش بار CPU و پهنای باند بالاتر می شود. در مقابل، ارتباطات TCP / IP به طور معمول نیازمند عملیات کپی هستند که باعث افزایش قابل توجهی تاخیر در منابع CPU و حافظه می شود.
RDMA با پشتیبانی از آداپتور شبکه برای انتقال داده ها به طور مستقیم به حافظه و یا از حافظه نرم اف
نسل پنجم شبکه تلفن همراه ( شبکه 5G ) جدیدترین نسل سیستم‌های ارتباطات مخابراتی است که از اهداف آن، افزایش سرعت انتقال داده تا ۲۰ گیگابیت بر ثانیه، افزایش ظرفیت سرویس‌دهی به کاربران شبکه، کاهش تأخیر شبکه و بهینگی بیشتر مصرف توان در تجهیزات شبکه و کاربر (مانند گوشی موبایل)، و نیز پشتیبانی از سرعت بیشتر کاربران در حال حرکت است.
ادامه مطلب
کتاب شیمی معدنی اقا بزرگ و ملاردی    
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ketabdownloadpdf1.blog.ir › کتاب-شیمی-معدنی-اقا-بزرگ-و-ملاردیکتاب شیمی معدنی اقا بزرگ و ملاردی :: دانلود کتابدانلود کتاب شیمی معدنی 1 آقابزرگ ملاردی جلد اول - شیمی پدیا www.shimipedia.ir › کتاب‌ و جزوه › کتاب و جزوه شیمی دانشگاهی ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - فایلی که برای دانلود ...ketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب شیمی معدنی آقا...دانلود رایگان کتاب شیمی معدنی آقابزرگ و ملاردی :: دانلود کتاباگر امک
بنده خودم هم با اینکه گرفتاری کاریم زیاد است، اما بحمدالله از کتاب منفک نشده ام و در حقیقت نمی توانم منفک بشوم. در خلال کارهای فراوان و سنگینی که به دوش ما هست دائما با کتاب سرو کار دارم. احساس می می کنم که اگر انسان بخواد در زمینه معنوی و فرهنگی ترو تازه بماند ، جز رابطه با کتاب ، که مثال جویباری دائمی و در جریان است
ادامه مطلب
دانلود کتاب صوتی لذّات فلسفه اثر ویل دورانت + pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان کتاب صوتی لذّات فلسفه اثر ویل دورانت + pdf ...download-book-ketab2.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-...دانلود ... دانلود کتاب صوتی لذّات فلسفه اثر ویل دورانت + pdf. مشخصات کتاب: فرمت فایل های صوتی: mp3 تعداد فایل ها: 58 حجم کل فایل ها: 440 مگابایت مدت زمان پخش: ...
دانلود کتاب لذات فلسفه » کتابخانه رایگان تاریخ ماpdf.tarikhema.org › ... › دانلود کتاب
⚜️ لمعه – تدریس متن شهید اول  استاد حائری ♻️ کتاب الطهارة♻️ کتاب الصلاة♻️ کتاب الزکاة♻️ کتاب الخمس♻️ کتاب الصوم♻️ کتاب الحج♻️ کتاب الجهاد♻️ کتاب الکفارات♻️ کتاب النذر♻️ کتاب القض♻️ کتاب الوقف♻️ کتاب العطیة♻️ کتاب المتاجر♻️ کتاب الدین♻️ کتاب الرهن♻️ کتاب الحجر♻️ کتاب الضمان♻️ کتاب الحوالة♻️ کتاب الکفالة♻️ کتاب الصلح♻️ کتاب الشرکة♻️ کتاب المضاربة♻️ کتاب الودیعة♻️ کتاب الاجارة♻️ کتاب الجعالة   تعداد جلس
مطالعات تامین آب کشاورزی اراضی ایدنک
خدمات مطالعات مرحله اول و دوم و نقشه برداری تامین آب ایدنک شهرستان لنده در اواخر اسفند سال  1396 از سوی مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد  به این مهندسین مشاور ابلاغ گردید.
این پروژه به منظور تامین آب مطمئن توسط پمپاژ و انتقال آب به اراضی روستای ایدنک می باشد.
فهرست گزارشاتی که در روند انجام مطالعات مرحله اول طرح تامین آب ایدنک ارائه خواهد شد به شرح زیر  می باش
قالب وبلاگ دو ستونه | قالب با استایل جدید دو ستونه 
قالب-وبلاگ/قالب-های-دو-ستونه
قالب وبلاگ جدید رایگان با سبک دو ستونه قالب با کدنویسی دو ستونه قالب وبلاگ ... برچسب‌ها : قالب بلاگفا, قالب رز بلاگ, قالب شهیدان مدافع حرم, قالب مذهبی, قالب ...
قالب وبلاگ دو ستونه | قالب با استایل جدید دو ستونه -
برچسب‌ها : قالب بلاگفا, قالب تیره عاشقانه, قالب جدید وبلاگ بلاگفا, قالب دخترانه جدید, قالب دخترانه عاشقانه, قالب دو ستونه کلاسیک, قالب عاشقانه, قالب عاشقانه .
تعریف شبکه به زبان ساده عبارت است از مجموعه‌ای از رایانه‌ که به هم وصل شده‌اند. یک شبکه رایانه‌ای می‌تواند در یک اتاق، ساختمان، شهر یا حتی در چند کشور قرار داشته باشد. بنابراین لزوما مفهوم شبکه بر اساس میزان بزرگی یا کوچکی آن نخواهد بود و از متصل شدن دو رایانه به یکدیگر نیز یک شبکه ابتدایی ایجاد می‌شود.
برای راه‌اندازی یک شبکه به سه وسیله اصلی که کارت شبکه، کابل شبکه و سوئیچ است نیاز داریم:
ادامه مطلب
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdfwww.aparat.com › خلاصه_کتاب_مکاسب_شیخ_انصاری_نوع_دوم_از_م...خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf نوع دوم از مکاسب محرمه به صورت نموداری و دسته بندی شده با ...
دانلود رایگان خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری – در قالب pdf ...www.dideo.ir › دانلود-رایگان-خلاصه-کتاب-مکاسب-شیخ-انصاری-–-دردانلود جز
مطالعات تامین آب کشاورزی اراضی ایدنک
خدمات مطالعات مرحله اول و دوم و نقشه برداری تامین آب ایدنک شهرستان لنده در اواخر اسفند سال  1396 از سوی مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد  به این مهندسین مشاور ابلاغ گردید.
این پروژه به منظور تامین آب مطمئن توسط پمپاژ و انتقال آب به اراضی روستای ایدنک می باشد.
فهرست گزارشاتی که در روند انجام مطالعات مرحله اول طرح تامین آب ایدنک ارائه خواهد شد به شرح زیر  می باش
دانلود جزوه خلاصه کتاب انگیزش و هیجان - فلش کارت و نمونه سوال- روانشناسی پیام نور -pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود خلاصه کتاب انگیزش و هیجان - آپاراتwww.aparat.com › result › دانلود_خلاصه_کتاب_انگیزش...دانلود خلاصه کتاب آفرینش نظریه معماری { جان لنگ } – در قالب pdf · shopping. 65 بازدید ۳ هفته ... دانلود رایگان جزوه کتاب انگیزش و هیجان مارشال ریو pdf · Fileandish.
دانلود جزوه کتاب انگیزش و هیجان خداپناهی – در قالب pdf دیدئو ...www.dideo.ir › دانلود-جزوه-کتاب-انگیزش
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های رادیویی یا تلویزیونی :
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایت‌ها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ایجاد کانال به نام طرح ارائه شده در شبکههای اجتماعی به دو دلیل یکی احتمال برند شدن برنامه و دیگری جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به مح
پسیو شبکه
به‌طورکلی
به‌تمامی تجهیزاتی که عملکرد آن‌ها بدون نیاز به جریان برق باشد و کارکرد
آن‌ها نیازی به نیرو و جریان برق ندارد تجهیزات پسیو گفته می‌شود
مانند: کابل، کیستون، سوکت، داکت، رک و … .
در
مقابل به تجهیزاتی که نیاز به جریان الکتریکی برق‌دارند نظیر سوئیچ، روتر،
سرور و … تجهیزات اکتیو شبکه می‌گویند.  در این مقاله سعی شده است تا با
معرفی کلیه محصولات پسیو، کاربرد آن‌ها، تفاوت‌ها و استانداردهای مطرح
بتوانید دقت لازم را در
بوسیله گزارش ایسنا به نقل از از روابط عمومی شبکه نسیم، احسان محمدنژاد، مدیر تولید و متخصص شبکه نسیم، در گفت وگویی اعلام کرد: شبکه نسیم در آخرین گام های خود بخاطر اچ دی شدن شبکه قرار دارد. وی افزود: یکی از اهداف کلیدی و رادیکال تک رویت درون راستای شرف به مخاطبان رسانه ملی، ارتقا کیفیت پخش شبکه پرمخاطب نسیم از SD به HD است. داخل همین راستا در اواسط سال ۹۷ مراحل تجهیز و ابراز رسانی رژی پخش HD شبکه نسیم با همت خاص مرکز تولید و فنی اشکار کردن و عنایت ا
ادبیات فارسی یکی از مهم ترین دروس در تمام دوران تحصیل است و قطعا یکی از مباحث مهم در آن قالب های شعری است. قصیده یک قالب شعری بسیار شبیه به غزل است. در این مطلب قصد داریم تا این قالب را به شما معرفی کنیم و به همراه آن برای شما مثالی بزنیم.
برای مطالعه به ادمه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
 
اولین مبحث مربوط به شبکه را با معرفی دوره Network+ ارایه شده توسط شرکت CompTIA می‌باشد که با نام CompTIA Network+ و آخرین نسخه آن با کد  N10-007 شناخته می‌شود و می‌توان این دوره را پایه تمامی دوره‌های پیشرفته شبکه از قبیل CCNA, CCNP و دیگر مدارک پیشرفته شبکه می‌باشد.
دارنده این مدرک شبکه باید با مواردی از قبیل تکنولوژی‌های شبکه, انواع کابل یا مدیا, توپولوژی‌های شبکه, مدیریت شبکه, IP و لایه‌های مدل مرجع و TCP/IP آشنایی پیدا کند و یک پیش‌نیاز برای تکنسین‌ها و کار
حل تمرین کتاب پدیده انتقال Bird – ویرایش دوم فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: PDFتعداد صفحات: 761حجم فایل: 36427قیمت: 3900 تومانبخشی از متن:حل تمرین کتاب پدیده انتقال Bird – ویرایش دومنویسندگان: R. B. Bird و W. E. Stewart و E. N. Lightfootفایل PDF حل تمرین به زبان انگلیسی و در 761 صفحه است.فایل PDF با بهترین کیفیت و با قابلیت جستجو در متن و کپی برداری از متن است.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
 
اولین مبحث مربوط به شبکه را با معرفی دوره Network+ ارایه شده توسط شرکت CompTIA شروع می‌شود که با نام CompTIA Network+ و آخرین نسخه آن با کد N10-007 شناخته می‌شود و می‌توان این دوره را پایه تمامی دوره‌های پیشرفته شبکه از قبیل CCNA, CCNP و دیگر مدارک پیشرفته شبکه می‌باشد.
دارنده این مدرک شبکه باید با مواردی از قبیل تکنولوژی‌های شبکه, انواع کابل یا مدیا, توپولوژی‌های شبکه, مدیریت شبکه, IP و لایه‌های مدل مرجع و TCP/IP آشنایی پیدا کند و یک پیش‌نیاز برای تکنسین‌ها و
انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی به روش های مختلفی قابل انجام است. از طریق کابل USB، اتصال بلوتوث، وایفای و اینترنت. اما سرعت و راحتی استفاده از هر یک از این روش ها تعیین کننده است.
همانطور که میدانید سرعت انتقال داده از طریق بلوتوث بسیار پایین است و روش استفاده از کابل هم کمی دردسر دارد و البته سرعت کمتری نسبت به وایفای دارد. از این رو روشهایی که مبتنی بر انتقال داده از طریق اتصال بیسیم هستند مورد قبول ترند!
برنامه SHAREit یکی از ابزار پیشرو در زمی
در این پست فیلم انیمیشن از یک ایستگاه پمپاژ و خط انتقال به همراه استخر ذخیره آن که به صورت سه بعدی با مقیاس و رعایت نسبت ها در محیط نرم افزاراسکچاپ مدل شده است قرار میدهم.



در زیر تعدادی از تصاویر ساخته شده از مدل اسکچاپ را قراردادم برای مشاهده فیلم چند دقیقه ای با کیفیت بیشتر  از سایت آپارات بر روی عکسهای زیر کلیک کنید.
در این پست فیلم انیمیشن از یک ایستگاه پمپاژ و خط انتقال به همراه استخر ذخیره آن که به صورت سه بعدی با مقیاس و رعایت نسبت ها در محیط نرم افزاراسکچاپ مدل شده است قرار میدهم.



در زیر تعدادی از تصاویر ساخته شده از مدل اسکچاپ را قراردادم برای مشاهده فیلم چند دقیقه ای با کیفیت بیشتر  از سایت آپارات بر روی عکسهای زیر کلیک کنید.
نماشگاه های کتاب همیشه برای من یه فرصت بوده تا از کتاب های خوب بهره بگیرم، اما گاهی اوقات همین نمایشگاه ها با کتاب های بنجلی گه برای فروش می‌آورند فقط میخواهند که جیب مردم را خالی و جنس خود ر ابه فروش برسانند. لطفا دنبال کتاب هایی که موفقیت سه سوت را نشانه رفتند نباشید چون فقط باعث میشه که ذهن ما تنبل بار بیاد و اصلا دیگه چیزی بنام تلاش برایش معنایی پیدا نمیکند. 
لطفا در کتاب هم بدنبال بهترین ها باشید. 
اگه کتاب خوبی می‌شناسید که ارزش خوانده
در این مقاله قصد داریم با رک شبکه و اهمیت آن آشنا شده و انواع رک شبکه (دیواری و ایستاده) را بررسی کنیم.
رک شبکه چیست؟
یک شبکه محلی یا LAN از تجهیزات شبکه گوناگونی چون سوییچ ، روتر، سرور، پچ پنل، کابل های شبکه، مودم و … تشکیل شده است. تمام این تجهیزات در رک شبکه قرار می‌گیرند و همگی در یک مکان نگه داری می‌شوند. تجهیزات شبکه از اندازه استانداردی برخوردار هستند تا بتوانند درون رک شبکه (که آن هم از این استاندارد ها پیروی می‌کند) قرار گیرند.
ادامه م
سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو 3850-24P-S
نوع سوئیچ: مدیریتی لایه 3

تعداد پورت: 24
پورت SFP: ندارد
معرفی سوئیچ 24 پورت سیسکو 3850-24P-S
سوئیچ شبکه سیسکو 3850-24P-S یکی از انواع تجهیزات شبکه
بوده و مجهز به امکانات و قابلیت های فراوان است که برای استفاده در شبکه
های نیازمند به پاسخ دهی سریع در حد میلی ثانیه کاملا مناسب می باشد.
سطح کاری سوئیچ سیسکو 3850-24P-S مربوط به لایه 3 شبکه است و از قابلیت مسیریابی و ارسال بسته اطلاعاتی به صورت هوشمند بهره می برد.
سوئیچ شبکه Cisco 3850-24P-S
خلاصه‌ی کتاب انگیزش و هیجان جان مارشال ریو
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان خلاصه کامل کتاب انگیزش و هیجان مارشال ریو ...virgool.io › دانلود-رایگان-خلاصه-کامل-کتاب-انگیزش-و-هیجان-مارشال-...خوشبختانه این کتاب به فارسی هم ترجمه شده دانلود رایگان کتاب انگیزش و هیجان جان مارشال ریو.دانلود خلاصه کتاب انگیزش و هیجان مارشال ریو نسخه:پی دی اف و ورد با ...
خلاصه کامل کتاب انگیزش و هیجان مارشال ریو در قالب pdf | | ...novinfile.com › محصولات › خلاصه کت
خلاصه‌ی کتاب انگیزش و هیجان جان مارشال ریو
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان خلاصه کامل کتاب انگیزش و هیجان مارشال ریو ...virgool.io › دانلود-رایگان-خلاصه-کامل-کتاب-انگیزش-و-هیجان-مارشال-...خوشبختانه این کتاب به فارسی هم ترجمه شده دانلود رایگان کتاب انگیزش و هیجان جان مارشال ریو.دانلود خلاصه کتاب انگیزش و هیجان مارشال ریو نسخه:پی دی اف و ورد با ...
خلاصه کامل کتاب انگیزش و هیجان مارشال ریو در قالب pdf | | ...novinfile.com › محصولات › خلاصه
خلاصه‌ی کتاب انگیزش و هیجان جان مارشال ریو
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان خلاصه کامل کتاب انگیزش و هیجان مارشال ریو ...virgool.io › دانلود-رایگان-خلاصه-کامل-کتاب-انگیزش-و-هیجان-مارشال-...خوشبختانه این کتاب به فارسی هم ترجمه شده دانلود رایگان کتاب انگیزش و هیجان جان مارشال ریو.دانلود خلاصه کتاب انگیزش و هیجان مارشال ریو نسخه:پی دی اف و ورد با ...
خلاصه کامل کتاب انگیزش و هیجان مارشال ریو در قالب pdf | | ...novinfile.com › محصولات › خلاصه کتا
قالب بیان قالب بیان رایگان قالب بیان حرفه ای قالب بیان مذهبی قالب بیان نقاش قالب بیان اسکینک قالب های بیان قالب جدید بیان طراحی قالب بیان قالب بلاگ بیان رایگان دانلود قالب بیان قالب بیان عرفان قالب ایران بیان قالب اندروید بان قالب ایران بیان برای رزبلاگ قالب حرفه ای بیان رایگان قالب های حرفه ای بیان طریقة تحمیل وترکیب قالب بیان الاحترافی مع الاضافات قالب برای بیان قالب بلاگ بیان قالب بلاگ بیان رضا قالب بلاگ بیان مذهبی قالب بلاگ بیان ورزش
جزوه کامل انتقال جرم الهام شکری
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
جزوه کامل انتقال جرم الهام شکریpdf - دانلود کتاب - وبلاگ گردیketabpdfdownload.webloggardi.ir › post29350Translate this page3 days ago - جزوه کامل انتقال جرم - مهندسان سهند susem91.mihanblog.com › post. Translate this page با سلام. جزوه کامل درس انتقال جرم (خانم الهام شکری) گردآوری ...
جزوه کامل انتقال جرم الهام شکریpdf :: دانلود کتابketabpdfdownload.blog.ir › جزوه-کامل-انتقال-جرم-ا...Translate this pageYour page is not mobile-friendly.Jan 22, 1999 - با سلام. جزوه کامل درس انتقال جرم (خانم
پاورپوینت روش های کشف و اصلاح خطا در شبکه
دانلود پاورپوینت روش های کشف و اصلاح خطا در شبکه این فایل در قالب پاورپوینت قابل ویرایش، آماده پرینت می باشد   قالب: پاورپوینت تعداد اسلاید: 15 توضیحات: خطا در خطوط انتقال جزو حقایقی است که به هیچ وجه نمی توان به طور کامل آن را برطرف کرد و همیشه جزو مشکلات عمده شبکه های کامپیوتری بوده است. کنترل خطا در شبکه های کامپیوتری به دو دسته 1- کشف خطا و 2- تصحیح خطا تقسیم می شود،که هردو اطلاعات افزونگی به داده ه
شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) آماده بهره برداری شد.
شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) به نام SHADAP با مالکیت و مدیریت وزارت آموزش و پرورش، در مرحله بهره برداری قرار گرفت.
مدیران، معلمان و دانش آموزان، می توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس  shaddl.medu.ir دریافت و نصب کنند...
ادامه مطلب
 
 #هندبوک بسیار مفید در حوزه ی# موجبر#نام کتاب:Waveguide Handbook#نام نویسنده: N.Marcuvitz
#این کتاب شامل:-خطوط انتقال-مودهای خطوط انتقال-شبکه های ماکروویوی-ساختارهای دوترمینالی-ساختارهای چهار ترمینالی-و...-ساختارهای مرکب
دریافت
 
بازگشت به فهرست
کتاب صوتی رؤیای امریکایینوشته: ایمبولو امبیوترجمه: سارا شجاعیقالب کتاب: رواییمدت زمان کتاب: حدود دو و نیم ساعتمنبع: نرم افزار ایران صداتاریخ شنیدن: بعد از ظهر روز پنج شنبه ۹۸/۰۲/۲۶موضوع: در مورد مهاجرت و شرایط زندگی در امریکا
جزوه کامل انتقال جرم الهام شکری
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
جزوه کامل انتقال جرم الهام شکریpdf - دانلود کتاب - وبلاگ گردیketabpdfdownload.webloggardi.ir › post29350Translate this page3 days ago - جزوه کامل انتقال جرم - مهندسان سهند susem91.mihanblog.com › post. Translate this page با سلام. جزوه کامل درس انتقال جرم (خانم الهام شکری) گردآوری ...
جزوه کامل انتقال جرم الهام شکریpdf :: دانلود کتابketabpdfdownload.blog.ir › جزوه-کامل-انتقال-جرم-ا...Translate this pageYour page is not mobile-friendly.Jan 22, 1999 - با سلام. جزوه کامل درس انتقال جرم (خان
از ۱۵۸ روستای شهرستان سبزوار ۱۱۹ روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند و به ۳۹ روستای دیگر با تانکر آبرسانی می شود.وی گفت: ۱۵۵ مخزن با حجم ۱۷ هزار و ۵۷۰ متر مکعب، ۴۱ ایستگاه پمپاژ و ۳۸ تاسیسات کلرزنی برای تصفیه و انتقال آب روستائیان شهرستان سبزوار وجود دارد.
 
 
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی سبزوار روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با فصل گرما ۲۳ روستای پرجمعیت این شهرستان با تنش آب روبرو بود که بیشترین روستاهای دارا
کتاب شبکه های عصبی شامل 937 و به زبان اصلی فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: تعداد صفحات: 937حجم فایل: 9800قیمت: 2000 تومانبخشی از متن:کتاب شبکه های عصبی شامل 937 و به زبان اصلیفایل pdf با بهترین کیفیت
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
در روزهایی که برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا باید #در_خانه_بمانیم، مطالعه کتاب خصوصا در زمینه نجوم و کیهان یک سرگرمی آموزنده و بسیار مفید محسوب می‌شود‌؛ با توجه به این موضوع و همچنین در راستای ترویج فرهنگ پسندیده کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه کتاب، قصد داریم از این پس مهم‌ترین کتاب‌های حوزه نجوم و کیهان شناسی را به شما مخاطبین فرهیخته و دوستدار کتاب معرفی نماییم. باشد که بتوانیم دین خود را در این زمینه نیز ادا کنیم.
✍ هیئت تحریری
دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.takbook.com › best › دانلود-کتاب-عبور-از-منطقه-60-درجه-زیر-...دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر - پروژه هادانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر. دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفرنسخه پی دی افبهتریت کتاب ترک اعتیاد با جدید ترین روش های کشف شده…mihanvideo.com › aMWD9 › دانلود_کتاب_عبور_از_منطقه__درجه_ز...دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر - میهن ویدیو۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - دان
سرور edge در CDN کامپیوتری است که تقریبا در خارجی‌ترین لایه‌های شبکه  یا در لبهٔ شبکه قرار گرفته است . سرور edge معمولا به عنوان نقطهٔ اتصال میان شبکه‌های جدا از هم محسوب می‌شود. هدف اصلی سرور edge در CDN آن است که بتوان مطالب را در مکانی که تا حد امکان به دستگاه درخواست‌کننده( کاربر )  نزدیک‌تر است ، ذخیره کرد تا بدین  ترتیب با افزایش سرعت جابجایی و انتقال فایلها ، زمان بارگذاری صفحات سایت را کاهش داد.
سرور edge یک دستگاه لبهٔ شبکه‌ای است که به نوعی
از آن جا که در شرکت های سهامی،سرمایه شرکت وثیقه ی طلب طلبکاران است و شخصیت شرکا در آن اهمیت ندارد، لذا نقل و انتقال سهام در آن آزادانه است.یعنی شریک می تواند در مواقع لزوم،با انتقال سهم خود از شرکت خارج شود.بنابراین،در شرکت های سهامی خاص آزادی انتقال سهم مورد قبول قرار گرفته است.اما به موجب ماده 41 ل.ق مجمع عمومی یا مدیران شرکت می توانند این آزادی را محدود نمایند و شروطی را برای انتقال سهام قرار دهند.بدین ترتیب،چنانچه در اساسنامه شرکت سهامی خ
سلام
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در درگاه حق.
و بالاخره آموزش شبکه کردن چند pc در قالب یک ویدئو کم حجم و با کیفیت در پست بعد برای دریافت ویدئو در بخش ثبت نظر در خواست رمز کنید. رمز به زودی برای شما ارسال خواهد شد.
تهیه کننده: حسین یعقوبی.
انواع برندهای کابل شبکه
کابل شبکه یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی زیرساخت شبکه های کامپیوتری است . انتخاب درست کابل شبکه با توجه به نیازها می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد و سرعت شبکه داشته باشد . برندهای مختلفی اقدام به تولید کابل شبکه در دسته بندی های گوناگون کرده اند که در این مقاله به معرفی برندهای کابل شبکه و محصولات تولیدی آنها میپردازیم .
ادامه مطلب
 دانلود کتاب شرح مکاسب علی محمدی جلد ۴
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results کتاب شرح مکاسب: شرح بیع (جلد 4) [چ3] -شبکه جامع کتاب گیسومwww.gisoom.com › book › کتاب-ش... Translate this page شماره کتابشناسی ملی, 1147412. سرشناسه, محمدی‌، علی‌، 1337. عنوان قراردادی, المکاسب.شرح. عنوان و نام پدیدآور, شرح مکاسب / علی محمدی. مشخصات نشر, قم: انتشارات ... کتاب شرح مکاسب: شرح بیع (جلد 4) [چ5] -شبکه ج
پچ کورد
پچ کوردهای شبکه از اساسی ترین تجهیزات شبکه می باشند. پچ کوردهای شبکه که به کابل های LAN هم شناخته می شوند، دارای ساختاری همانند کابل های شبکه می باشند. در هر دو سر پچ کوردهای شبکه، سوکت های RG45 تعبیه شده است. پچ کوردها برای انتقال داده ها (تصویر و صدا) به تجهیزات پسیو دیگر به کار می روند. معمولاً نوع هادی مس بکار رفته در پچ کوردهای شبکه، افشان می باشد. البته در این جا منظور، پچ کورد زوج به هم تابیده (TP) است.
اندازه پچ کوردپچ کوردها در متراژه
بولت ژورنال یک شیوه ساده برای مدیریت کارها است. از کارها و علایق شخصی گرفته تا امور کاری و حرفه‌ای، همه را می‌توانید با اصول ساده و البته موثر بولت ژورنال مدیریت کنید و از 24 ساعت شبانه‌روز خود بیشترین بهره را ببرید. در این مطلب یک قالب رایگان بولت ژورنال را برای شما در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند ارزش افزوده فراوانی را در انتهای سال برای شما به همراه داشته باشد. برای دانلود رایگان قالب بولت ژورنال ...
ادامه مطلب
 
باتوجه به آمارهای منتشر شده از تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی، بیش از 3 میلیارد نفر در ماه از پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. بی شک این عدد قابل توجه برای هر بیزینسی می‌تواند سود آور باشد. اما به شرطی که محتواهای تولید شده برای هرکدام از آن‌ها متناسب با پلتفرم مورد نظر و سازگار با سلایق کاربران آن شبکه اجتماعی باشد. به عنوان مثال کاربران توییتر بیشتر به دنبال متن‌ها و اخبار جذاب و داغ روز هستند، کاربران اینستاگرام
از این سریالهای شبانه تلویزیون کدومش رو می بینید؟ الان شبکه ۳ گاندو داره. شبکه ۲ دکتر ماهان و شبکه ۱ عروس تاریکی یا بوی باران. به نظرم شبکه ۱ از همه بهتره. هان؟ فقط این دختره ستایش که اسمش تو این فیلم ترانه است دیگه شورشو در اورده از بس فوضولی می کنه :))
کتاب جهان یک خدا دارد: اثبات توحید با مثال هایی قابل فهم و زیبا برای کودکان.
کتاب جهان یک خدا دارد : غلامرضا حیدری ابهری،نشر جمال
معرفی:
پس از اثبات وجود خدا به این پرسش باید پاسخ داد که آیا جهان یک خدا دارد یا چند خدا؟قرآن کریم، همانگونه که به اثبات وجود خدا می پردازد، با تمام قدرت به مبارزه با چند خدایی و شرک اقدام می‌کند .کتاب (جهان یک خدا دارد) با مثال های زیبا و قابل فهم برای کودکان، این آموزه مهم قرآن کریم را برای آنان بیان می کند و تصویر ک
کتاب‌های «اعتکاف نیکان»، «با زباله چه‌کنیم؟»، «باغ‌های همیشه بهار: روایتی داستانی از زندگی امام‌محمدباقرعلیه‌السلام» و «خون دلی که لعل شد» در قالب طرح کتاب خوان اسفند ماه ۱۳۹۸ برای استفاده علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی معرفی شد.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها