نتایج جستجو برای عبارت :

مخازن سوخت انواع کامیون طرح فابریک

گروه صنعتی پردیس یدک اصفهان
مخازن سوخت طرح اصلی انواع کامیون با آلومینیوم ایتالیایی باجوشکاری تمام رباتیک
این گروه صنعتی مفتخر به تولید باک گازوییل انواع ماشین سنگین از جمله :
اسکانیا
ولوو
بنز آکتروس
بنز آکسور
بنز آتگو
رنو
مان
داف
ایویکو
ایسوزو
میتسوبیشی
و . . . 
با آلومینیوم ایتالیایی از سری 5000 باجوشکاری تمام اتوماتیک بوسیله ی ربات میباشد.
مزایای آلومینیوم 5000 نسبت به آلومینیوم های موجود دربازار :
عدم واکنش با سوخت
انعطاف بسیار بالا در بر
 
انواع مخزن CNGمخازن نوع اول، مخازن تمام فلزی (CNG-1)
این مخازن با استفاده از سه روش (استفاده از لوله، ورق صفحه‌ای، شمشال) و روش‌های خاص شکل‌دهی، به‌ صورت یکپارچه و بدون درز و جوش، از فولاد کروم – مولیبدن، یا فولاد کربن – منگنز ساخته می‌شوند. در مقایسه با انواع دیگر مخازن دارای وزن بیشتر و قیمت پایین‌تری می‌باشند. این مخازن به ازای هر لیتر ظرفیت آبی از 90/0 الی 3/1 کیلوگرم وزن دارند.
 
مخازن نوع دوم، مخازن نیمه کامپوزیت یا کمرپیچ (CNG-2)
این نوع مخ
در این مقاله به تفاوت باک دو پرده و سه پرده می پردزیم :
 
تفاوت مخازن سوخت دو پرده و سه پرده چیست ؟
 
اصطلاح پرده در مورد مخازن سوخت ، به معنی صفحات موج گیر داخل مخازن می باشد .
 
این صفحات موج گیر به جهت کاربری خود دارای اهمیت بسیاری می باشند.
این صفحات موج گیر ، دارای سوراخ هایی هستند که فضای باک را به چندین قسمت تقسیم می نماید.
 
و بدین وسیله مانع ایجاد تلاطم سوخت درون باک در هنگام ترمز گیری یا حرکات مانور دهی مختلف می باشد.
از این رو با افزایش ط
 
گروه صنعتی پردیس یدک اصفهان مفتخر به عرضه ی باک انواع کامیون های قدیمی و جدید در اصفهان می باشد.
باک های موجود در این فروشگاه از آلومینیوم سری 5000 اروپایی با جوشکاری تمام رباتیک می باشد.
این سری آلومینیوم با سوخت واکنشی نشان نمی دهد و از آسیب به سیستم سوخت رسانی وسیله ی شما جلوگیری می کند.
این سری آلومینیوم به دلیل آلیاژ منحصر به فرد خود دارای انعطاف بالایی می باشد که باعث میشود باک در برابر ضربه دچار پارگی نشود.
برخی از تولیدات ما در پردیس ی
فروش انواع چسب اببندی استخر در ایران:پارامترهای مورد نیاز برای آب بندی استخر و مخازن صنعتی: 1. اصلاح طرح اختلاط بتن بر مبنای طرح آب بندی 2. انتخاب مصالح درست برای پوشش نهایی 3. حفاظت و آب بندی قسمت های بیرونی استخر و مخازن آب 4. آب بندی سیستم لوله‌کشی و انتقال آب و سیم‌کشی استخر و مخزن آب 5. آماده‌ سازی و آب بندی سطوح داخلی استخر و مخازن آب

ادامه مطلب
معرفی انواع مخزن دستگاه تصفیه آب در قم: در بازار مخازن با حجمها و فشارهای متنوعی موجود است. بسته به میزان مصرف در طول شبانه روز باید مخزن با حجم مناسب انتخاب نمود. همچنین مخازن دارای فشارهای مختلفی مانند 12، 16، 19 و … پاسکال هستند، که بسته به فشاری که برای خروج آب نیاز است این مخازن انتخاب می‌گردند.

ادامه مطلب
شرکت نوین مکانیک ذوق
این خط تولید یک خط تولید پر کاربرد در زمینه تولید قطعات و وسایل پلاستیکی می باشد که قابلیت های فراوانی در تولید قطعات و وسایل متنوع را دارد.
به عنوان مثال:
1- وسایل و قطعات بازی و فضای سبز، کلبه های پلاستیکی
2- وسایل شستشو و استحمام
3- مخازن ذخیره آب 
تولید مخازن پلی اتیلن به دو شکل افقی در ابعاد 100 الی 20000 لیتر و عمودی در ابعاد100 الی 10000 لیتر و مخازن زیر پله، مخازن انبساط، مخازن قیفی، مخازن مکعبی با مقاطع تک لایه , دو لایه و سه
دیر آمدم... دیر آمدم... در داشت می‌‌سوختهیأت، میان "وای مادر" داشت می‌‌سوختدیوار دم می‌‌داد؛ در بر سینه می‌‌زدمحراب می‌‌نالید؛ منبر داشت می‌‌سوختجانکاه: قرآنی که زیر دست و پا بودجانکاه‌تر: آیات کوثر داشت می‌‌سوختآتش قیامت کرد؛ هیأت کربلا شدباغ خدا یک بار دیگر داشت می‌‌سوختیاد حسین افتادم آن شب آب می‌‌خواستناصر که آب آورد سنگر داشت می‌‌سوختآمد صدای سوت؛ آب از دستش افتادعباس زخمی بود اصغر داشت می‌‌سوختسربند یا زهرای محسن غرق خو
آب داخل باک مشکلیه که هرکسی باهاش روبرو خواهد شد . آب از راههای مختلف وارد باک بنزین میشه مثلا موقع بارندگی یا شستشو بدلیل درست بسته نشدن درب باک یا آب مخلوط با سوخت دریافتی موقع سوختگیری در جایگاهها ، و مقدار کمی هم حاصل از میعان رطوبت هوای ورودی به باک در هوای سرد !نشونه وجود آب در باک بد کار کردن و لرزش شدید موتور و گاز نخوردن صحیح موتور حین حرکت در جاده است و اگه میزان آب زیاد باشه روشن نشدن خودرو موقع استارت زدن . آب داخل باک نخست به پمپ بنز
مخازن شکافدار طبیعی مخازنی هستند که حاوی شکستگی های طبیعی می باشند و تاثیرات مثبت یا منفی بر روی جریان سیال می گذارند. مخازن شکافدار طبیعی دو نوع محیط متفاوت دارند. یکی ماتریکس که ذخیره بالا وظرفیت جریانی پایین می باشد و دیگری شکافها (شکستگی ها) که مسیر جریانی بالایی را فراهم می کنند، ولی دارای ذخیره پایینی هستند.
محدود نیمی از مخازن جهان کربناته شکافدار هستند و بیش از نصف باقیمانده جهان ،در این مخازن می باشد.مخازن کربنات شکافدار،پیچیده ت
مهمترین چالش در بهره برداری نفت از مخازن کربناته شکافدار که سبب کاهش در صد بازیافت نفت از آنها می شود،پیچیده ماندن مقدار زیادی از نفت درون شبکه ماتریسی سنگ و چسبیدن به سطح سنگ‌است.دو عامل اصلی موجب این پدیده می شود. یکی حالت ترشوندگی سنگ‌کربناته که در بیشتر مخازن نفت دوست است و دیگری تفاوت زیاد مابین تراوایی پایین شبکه ماتریسی سنگ و تراوایی بالای شبکه شکافهای سنگ‌ می باشد.به دلیل بالا بودن تراوایی شبکه شکاف نسبت به شکاف ماتریسی سنگ، به ه
از انواع تانکر های مخزن سوخت می توان به تانک های سوخت UL142 و یا UL2085 اشاره کرد .
تفاوت مشخصه اصلی این دو در مقاومت در برابر حریق است که مطابق استاندارد ، تانک های UL2085 بایستی بتوانند به مدت دو ساعت تا دمای دو هزار درجه سانتیگراد را تحمل نمایند در صورتی که برای تانک های UL142 هیچ گونه تستی در برابر حریق صورت نمی پذیرد.
معمولا تانک های روزانه که برای دیزل ژنراتور ها مورد استفاده قرار می گیرد از نوع UL142  می باشد .
به دلیل قابل اشتعال بودن مواد داخل آنها ح
مخزن اسیدضرورت استفاده از  مخزت اسید از جنس پلی اتیلن جهت نگهداری اسید با توجه به بهای تمام شده ی بالا (گران بودن) مخزن استنلس استیل که قبل از مخازن پلی اتیلن در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گرفتند ، برای شرکت ها و فعالان صنعت مواد شیمیایی و اسید کاملا مشخص می باشد .مخزن اسید ساخته شده از پلی اتیلن در برابر انواع اسید و مواد شیمیایی و مواد قلیایی از مقاومت بسیار بالایی بر خوردار می باشند و بهترین جایگزین مخازن استنلس استیل stainless steel می باش
سختی گیر چیست؟
سختی گیر توسط شرکت  pfaudller permutit برای اولین بار تولید و مورد استفاده قرار گرفت که دارای ابعادی نسبتا بزرگ بود   
سختی گیر وسیله ای است برای نرم کردن آب سخت و حذف یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب تا سختی کل TH به مقدار زیادی کاهش یابد و به مقدار زیر 17 برسد . 
انواع سختی گیر
سختی گیر دارای انواع مختلفی می باشد:
سختی گیر رزینی 
سختی گیر الکترومغناطیسی
سختی گیر الکترونیکی
 سختی گیر رزینی
این سختی گیر از دو جنس فایبرگلاس و فلزی تولید و
به گزارش خبرنگار اقتصادی  شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران دقایقی پیش اطلاعیه جدیدی در خصوص کارت سوخت صادر کرد. متن این اطلاعیه که اطلاعیه شماره 10 این شرکت بوده، بدین شرح است:
"به اطلاع تمام هموطنان عزیز می‌رساند از امروز چهارشنبه 17 مهر ماه تا پایان روز سه‌شنبه 30 مهر ماه، چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی که نام او در پشت کارت سوخت درج شده است، به عنوان رمز کارت سوخت علاوه بر رمز جاری کارت‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت معتبر است.
بنابراین
سختی گیر رزینی
این سختی گیر از دو جنس فایبرگلاس و فلزی تولید و راهی بازار می شود که از 30 کیلوگرین تا 2000 کیلوگرین موجود می باشد و برای ظرفیت های بزرگتر از سختی گیر دوبلکس استفاده می کنیم .
ضخامت بدنه مخازن سختی گیر فلزی با توجه به ظرفیت سختی گیر طراحی می شوند. مخازن سختی گیر برای فشار طراحی 10 بار و فشار عملیاتی 5 بار طراحی می شود . برای ساخت مخازن سختی گیر از ورق های فولاد مبارکه که درون آن سه لایه رنگ اپوکسی به ضخامت 120 میکرون زده می شود تا از فرسا
27 مقاله درباره چاه آزمایی مخازن شکافدار فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: .pdfحجم فایل: 22753قیمت: 21000 تومانبخشی از متن:در این فایل 27 مقاله درباره چاه آزمایی مخازن شکافدار طبیعی گنجانده شده است. این مقالات مربوط به رشته مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری بوده و همگی به زبان انگلیسی هستند.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
«افشین سارویی» کمک امورشهری و فضا زیست شهردار منطقه۲۰ با پیش روی این پیغام گفت: «پیش بینی می شود تا پایان عملیات اجرایی، ۶۰۰کامیون معادل ۶هزار تن ضایعات از این مخازن فاضلاب تخلیه و نقل مکان شود. مسئله جمع آوری ضایعات کاملاً مکانیزه عمل می شود و داخل حال حاضر ماشین آلات سنگین از سنخ لودر، بابکت و بیل گاراژ مبتلا فرمان است. این مخازن نقش تعدیل کننده آب های سطحی شهر تهران را دارند و به موجب شیب رو بوسیله جنوب دهات تو منطقه ۲۰، حجم وسیعی از آب ها
برای نصب php در سنت، می تونید از طریق کامپایل سورس هر نسخه ای رو که نیاز دارید نصب کنید اما این راه یه مقدار سخت و زمان بره و می تونه خطاهای زیادی در مورد ملزومات برای شما به همراه داشته باشه.
اما روش بهتر نصب از طریق مدیران بسته که توی سنت  yum مناسب ترینشون هست. داخل مخازن رسمی yum خبری از نسخه های جدید برنامه ها عموما نیست چون توی روال تست تا به مخازن اصلی برسن زمان بره، برای همین باید از ریپو های دیگه که بسته های تست شده رو سریع تر قرار میدن استفا
40 مقاله مربوط به مهندسی مخازن هیدروکربوری فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: .pdfحجم فایل: 24553قیمت: 25000 تومانبخشی از متن:در این فایل 40 مقاله مربوط به مباحث مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری گنجانده شده است. همه آنها به زبان انگلیسی هستند.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
قلب پیمبر سوخت آن وقتی که در سوخت
باید که پای این مصیبت از جگر سوخت
ریحانه ی احمد پس از او تا نوَد روز
شب ها درون بستر خود تا سحر سوخت
خورشید حیدر آتشی بر جانش افتاد
از سوز آن آتش ستاره با قمر سوخت
ذکر لبش در پشت در یا مرتضی بود
با عشق حیدر فاطمه در پشت در سوخت
مادر درون آتش نمرودیان رفت 
آری ولی در گوشه ی خانه پدر سوخت
با یک لگد افتاد در بر روی زهرا
آتش به جانش شعله زد تا موی سر سوخت
دیگر نباید زد به بالش تازیانه 
پروانه بی جان است در آتش اگر سوخت
استاندارد مخازن تحت فشار
کد ASME بخش 8 کد ساخت و ساز برای مخازن تحت فشار است. در این بخش کد سرخط الزامات اجباری، ممنوعیت های خاص، و راهنمایی غیر اجباری برای مواد مخازن تحت فشار، طراحی، ساخت، معاینه، بازرسی، آزمایش، صدور گواهینامه سلامت مخازن، و جبران فشار داده می شود.بخش 8 ASME Code دارای سه  قسمت است. بخش اول  فشار را تا 3000 psi  پوشش می دهد، بخش 2 یک قانون جایگزین دارد و تا 10000 psi را پوشش می دهد و بخش 3 را می توان برای فشار بیش از 10000  psi استفاده کرد.
زیر ب
استاندارد مخازن تحت فشار
کد ASME بخش 8 کد ساخت و ساز برای مخازن تحت فشار است. در این بخش کد سرخط الزامات اجباری، ممنوعیت های خاص، و راهنمایی غیر اجباری برای مواد مخازن تحت فشار، طراحی، ساخت، معاینه، بازرسی، آزمایش، صدور گواهینامه سلامت مخازن، و جبران فشار داده می شود.بخش 8 ASME Code دارای سه  قسمت است. بخش اول  فشار را تا 3000 psi  پوشش می دهد، بخش 2 یک قانون جایگزین دارد و تا 10000 psi را پوشش می دهد و بخش 3 را می توان برای فشار بیش از 10000  psi استفاده کرد.
زیر ب
در موتور هایی که با سوخت جامد کار میکنند، زمانی که طول می کشد تا کل سوخت مصرف شود چیزی حدود 3 دقیقه است(بسته به حجم موتور) و افزایش این زمان، چند صد سال است که متخصصان احتراق را به خود مشغول کرده است. نظریه های مختلف، ایده های جدید و هزاران راه حل دیگر باعث شده که به عمر کاری موتور اضافه شود ولی هیچوقت از چند دقیقه بالاتر نرفته!
 
به حال خودم نگاه می کنم میبینم چقدر به موتور های سوخت جامد شبیهم! تمام شتاب گرفتنم فقط چند دقیقه است و خوب بعدش موتور
سیستم سوخت دیزل ژنراتور :
پس از اینکه محل نصب دیزل ژنراتور معین شد باید به فکر طراحی محل قرارگیری مخزن سوخت و محل رفت و برگشت لوله های سوخت دیزل ژنراتور باشیم که بر اساس سه اصل زیر میباشد
1- مخزن زیر شاسی
2- مخزن روزانه 
3- مخزن ذخیره 
ضمنا باید در نظر داشته باشید که سوخت تولید شده در پالایشگاه ها دارای 1-2٪ آب می باشد. به همین دلیل باید به فکر قراردادن فیلتر برای جداسازی آب و ذرات داخل مخزن باشیم علت بر این است که اگر آب و آلودگی های موجود در گازوئ
مخزن ذخیره پلی اتیلن چند لایه عمودی
مخزن ذخیره پلی اتیلن چند لایه عمودی از مواد اولیه  درجه یک و از نوع بهداشتی (food grade)    بوده و برای نگهداری آب شرب مواد غذایی و دارویی و انواع  مواد شیمیایی قابل استفاده می باشند . مخازن افقی دولایه و سه لایه با داشتن لایه های رنگی با فیلتر نور مرئی و uv  مانع از نفوذ نور به داخل مخزن شده و از رشد جلبکها در لایه داخلی آن جلوگیری می کنند.
تمامی مخازن دولایه و سه لایه بر اساس شرایط آب و هوایی ایران مقاوم در برابر
مخزن ذخیره پلی اتیلن چند لایه افقی
مخزن ذخیره پلی اتیلن چند لایه افقی از مواد اولیه  درجه یک و از نوع بهداشتی (food grade)    بوده و برای نگهداری آب شرب مواد غذایی و دارویی و انواع  مواد شیمیایی قابل استفاده می باشند . مخازن افقی دولایه و سه لایه با داشتن لایه های رنگی با فیلتر نور مرئی و uv  مانع از نفوذ نور به داخل مخزن شده و از رشد جلبکها در لایه داخلی آن جلوگیری می کنند.
تمامی مخازن دولایه و سه لایه بر اساس شرایط آب و هوایی ایران مقاوم در برابر اش
مخزن ذخیره پلی اتیلن چند لایه بیضی
مخزن ذخیره پلی اتیلن چند لایه بیضی از مواد اولیه  درجه یک و از نوع بهداشتی (food grade)    بوده و برای نگهداری آب شرب مواد غذایی و دارویی و انواع  مواد شیمیایی قابل استفاده می باشند . مخازن افقی دولایه و سه لایه با داشتن لایه های رنگی با فیلتر نور مرئی و uv  مانع از نفوذ نور به داخل مخزن شده و از رشد جلبکها در لایه داخلی آن جلوگیری می کنند.
تمامی مخازن دولایه و سه لایه بر اساس شرایط آب و هوایی ایران مقاوم در برابر اش
کبد که جزو مهم‌ترین اعضای دستگاه گوارش بدن انسان‌ها به شمار می‌آید وظیفه کنترل سوخت و ساز و دفع سموم بدن را بر عهده دارد. کبد در صورتی که مزاج متعادلی داشته باشد وظیفه خود را به درستی انجام خواهد داد، در غیر اینصورت، اگر دچار حرارت یا سردی شود، مشکلاتی در سوخت و ساز بدن ایجاد خواهد کرد. مزاج گرم کبد، که منجر به بیماری هپاتیت می‌گردد متاسفانه بسیار شایع است. در این مقاله قصد داریم با توضیح مختصر درباره این مشکل و معرفی انواع دمنوش خنک کننده
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی
توضیحاتی به دارندگان کارت هوشمند سوخت توصیه کرد که حداقل تا پایان تیرماه
یک بار با کارت سوخت شخصی خود سوخت‌گیری کنند. خبرگزاری
ایسنا: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی توضیحاتی به دارندگان کارت
هوشمند سوخت توصیه کرد که حداقل تا پایان تیرماه یک بار با کارت سوخت شخصی
خود سوخت‌گیری کنند.
ادامه مطلب
ژنراتورها انواع مختلفی دارند که به بیان هریک می پردازیم.
ژنراتور با موتور بنزینی:از بین تمام گزینه های موجود در لیست ژنراتور های صنعتی، ژنراتورهای بنزینی از جمله رایج ترین ژنراتورهای برق هستند ، در درجه اول به دلیل اینکه بنزین به راحتی در دسترس است و دلیل دوم اینکه این ژنراتورها در مقایسه با سایرین کم هزینه هستند. با این حال ، مشکلی که ممکن است وجود داشته باشد این است که بنزین معمولاً در هنگام قطع برق در دسترس نیست، زیرا برای پمپاژ به برق نی
در این مقاله به روال سه مقاله قبل به بررسی سیستم سوخت رسانی می پردازیم. سیستم سوخت یکی از مهمترین اجزای این سیستمی به نام خودرو است.
همچنین پیشنهاد میکنیم در کنار مطالعه این مطلب به صفحه لنت ترمز پراید نیز سر بزنید.
ادامه مطلب
چسب آببندی لوله فلزی در کرج و تهران: مخازن هوایی آب را دیگر نمی توان صرفا به عنوان یک تانکر ذخیره آب تلقی نمود بلکه در صورت استفاده از یک طرح زیبا برای مخازن هوایی می تواند یک لوگوی تبلیغاتی یا به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ مورد استفاده قرار گیرد و موجبات هویت بخشی به مجموعه های استفاده کننده گردد .مخزن آب فلزی هوایی عمدتا به صورت روباز و بسته مورد استفاده قرار می گیرند زمانی که مخزن جهت ذخیره آب آشامیدنی استفاده می کنیم بایستی که روی مخز
سیستم تزریق دقیق و مستقیم بنزین یا (HPI) ،موجب کارآمدتر شدن فرآیند سوخت و بالا رفتن عملکرد موتور شده ؛ بنابراین شاهد کاهش قابل توجهی در میزان نرخ مصرف سوخت خواهیم بود . سیستم دقیق ، مجموعه ای است که عملکرد اجرایی دینامیک سوخت را منسجم تر می کند.
عنصر اصلی تکنولوژی HPI انژکتور Piezo  است که بین سوپاپ و شمع قرار می گیرد. داخل انژکتور لایه هایی از کریستال های Piezo وجود دارد که وقتی جریان الکتریسیته از آن ها عبور می کند به طور یکنواخت منتشر می شوند. این ا
محمد نفریه ( معاون سازمان بهزیستی ) : در مرحله اول سهمیه سوخت از طرف وزارت نفت، به تمامی معلولان و جانبازانی که پلاک ویژه دارند بنزین اختصاص می‌یابد
هنوز زمان اختصاص سهمیه سوخت به معلولان به صورت قطعی مشخص نشده است
در حال حاضر موافقت‌های اولیه آن اعلام شده است و باید وزارت نفت میزان سهمیه این قشر را اعلام کند
30 هزار پلاک ویژه معلولان در کشور وجود دارد و سهمیه سوخت به کارت سوخت این افراد واریز می‌شود/ باشگاه خبرنگاران
پنج شنبه ، ۲۸ آذر ۹۸@IrNews
سپاه پاسداران: در نخستین ساعات بامداد امروز یک فروند پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک" آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.
گلوبال هاوک (ار کیو-۴) دوربردترین پهپاد عملیاتی جهان است. هواپیمای بدون سرنشینی است با دو بال بلند بدون پس‌گرایی شبیه به بال یک گلایدر، که برای سوار شدن روی هوا و کاهش مصرف سوخت در ارتف
در این مجموعه مطلب در دو قسمت قبلی به بررسی سیستم سوخت رسانی خودرو پرداختیم. در قسمت سوم سیستم سوخت رسانی به ادامه این مطلب خواهیم پرداخت.
همچنین توصیه می کنیم با مراجعه به صفحه بهترین لنت ترمز ام وی ام x33 برای خرید لنت ترمز ام وی ام x33 با بهترین قیمت لینک های آن را دنبال کنید و از سایت پارتکده محصول مورد نظر را با تضمین اصالت و تضمین کیفیت خریداری کنید.
ادامه مطلب
♦️ثبت نام کارت سوخت آغاز شد.
در اطلاعیه شماره هفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمده است: «با توجه به درخواست‌های مکرر هموطنان، مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی برای آن دسته از مالکان خودرو و موتور سیکلت فاقد کارت که از مرحله نخست ثبت‌نام جا مانده‌اند، به مدت یک هفته تمدید شد.
مالکان خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن خدمات دولت همراه برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.»
بنزین تا ۳۶۰ لیتر در کارت های سوخت ذخیره می شود
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی :
برای خودروهای شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از ۳۶۰ لیتر در کارت ذخیره می‌شود و قابل انتقال به ماه‌های بعد است و هیچ جای نگرانی برای ذخیره سوخت خودروها وجود ندارد.البته باید توجه داشت که پس از شش ماه، مازاد ۳۶۰ لیتر از کارت سوخت شخصی افراد حذف می‌شود.اگر فردی در طول این شش ماه مثلا ۳۰ لیتر از سهمیه خود استفاده کند، در ماه هفتم سهمیه ۶۰ لیتر به ا
سنسور اکسیژن در واقع وضعیت مخلوط سوخت را نشان می دهد. بنابراین واحد کنترل الکترونیکی موتور می تواند نسبت سوخت و هوا را به منظور مصرف سوخت اقتصادی و به حداقل رساندن میزان آلاینده ها ، تنظیم نماید. سنسور اکسیژن در واکنش به اکسیژن محترق نشده ای که در درون اگزوز وجود دارد ، واکنش نشان می دهد. این سنسور در ابتدا سیگنال ولتاژ کمی تولید می کند(معمولاٌ کمتر از 1 ولت) که مقدار آن با غنی شدن مخلوط سوخت و هوا افزایش می یابد. در واقع سنسور اکسیژن شبیه یک کل
به گزارش سایت تفریحی چفچفک به نقل از دیجیاتو : این روزها که هزینه سوخت خودروی شخصی جایی برای خودش در سبد هزینه خانوار پیدا کرده است، خریداران خودرو بیشتر از قبل حواس شان به مصرف سوخت خودرویی که انتخاب می‌کنند، است. بعضی از خودروها در مصرف سوخت واقعا بهینه سازی
ادامه مطلب
آلایندگی دی‌اکسید‌کربن و گازهای خطرناک:در پیمان کیوتو پیش‌بینی شده میزان انتشار گاز دی‌اکسید‌کربن در سال‌های ۲۰۰۸-۲۰۱۲ نسبت به سال ۱۹۹۰ به مقدار درصد کاهش یابد، اما هنوز محدودیتی برای انتشار این گاز توسط خودروها مشخص نشده ‌است. تنها باید اطلاعات مربوط به آلایندگی هر خودرو در اختیار مشتریان قرار داده شود تا با علم به میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای آن برای خرید تصمیم‌گیری کننداما در مورد گازهای خطرناک استاندارهای سخت‌تری حاکم است. ب
۱۱ روز دیگر استفاده از کارت سوخت شخصی در کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان الزامی و سوخت‌گیری تنها از این طریق امکان‌پذیر می‌شود. برای این مهم نیز تدابیر متعددی در نظر گرفته شده و آن‌طور که وزیر نفت نیز اعلام کرده، اجرای این طرح در تاریخ مقرر حتمی خواهد بود.عبدالرضا امینی، کارشناس ارشد حوزه انرژی درباره دلایل اجبار این طرح و مزایای آن گفت: به اعتقاد من این طرح ابتدا به منظور ارزیابی میزان مصرف اجرایی می‌شود، چرا که از این طریق می‌ت
مخزن آب
از مهمترین کالاهای مورد استفاده در این روزها می توان مخزن آب را در مصارف مختلف و ظرفیت های مختلف نام برد، با توجه به قطعی آب در مناطق مختلف ، خریداری مخازن برای هموطنان عزیز ضرورت دارد، کالاپلاست عرضه کننده مخازن با ظرفیت ها و طراحی های متفاوت است. در ادامه ویژگی های    مخزن آب    را مشاهده خواهید کرد.
ویژگی های مخزن آب
مخزن آب    در نگه داری و حمل و نقل آب آشامیدنی و فراورده های شیمیایی و مواد غذایی استفاده می شود.به دلیل استفاده از م
پیگیری ثبت نام کارت سوخت از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
درگاه ملی خدمات دولت همراه
IR مراجعه و با ثبت حساب VIN ماشین در بخش پیگیری کارت نفت در سامانه پیگیری مرسولات اداری از آخرین کیفیت روش دریافت کارت نفت . معلومات مورد دربایست جهت ثبت عنوان کارت سوخت براساس بر کارت مرتبط با بانک 1 حساب تلفن دوست با عنوان مالک وسیله نقلیه 2 کد ملی و تاریخ زاده خواهان با ثبت کد ملی.
ادامه مطلب
ع انبساط ، تانکر انبساط و واژه هایی از این دست به مخزنی اطلاق می شود که بسته به نوع آن، در سیستم های گرمایشی موتورخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. مخازن انبساط به طور کلی به دو نوع منبع انبساط بسته و منبع انبساط باز تقسیم می شوند.
همه آنچیزی که از مخازن انبساط نیاز است بدانید
انواع مخزن انبساط
1- منبع انبساط بازمنبع انبساط معمولیمنبع انبساط عایق دار
2- منبع انبساط بسته (منبع تحت فشار)
منبع انبساط باز – منبع انبساط بسته
 
 
تفاوت ها :
در مخ
من که نمیدونم چرا باید یه دختر جوان و زیبا با کلی آرزو بره تو دل بیماری و جونش رو از دست بده! واقعا وقتی فهمیدم بغض کردم و دلم سوخت! میگن که میگفته که وظیفه اش بوده! واقعا لازم بود!؟ خدا کنه که مرگش تو این دنیا و اون دنیا بیهوده نبوده باشه...
سیستم سوختی خودروها در طول این سالها،  به منظور بهبود مصرف سوخت و گازهای خروجی دستخوش تغییرات زیادی شده است. سوبارو جاستی 1990 ، آخرین اتومبیل ایالات متحده با کاربراتور بود. بعد از آن ، جاستی را با سیتم تزریق سوخت به بازار روانه کردند. البته این سیستم از سال 1950 آغاز شد و سیستم تزریق سوخت الکترونیکی از 1980 در خودروهای اروپایی استفاده می شد. خب حالا این سیستم تزریق سوخت خودرو چیست؟
 
قبل از موتور احتراق داخلی ، این وظیفه کاربراتور بود که سوخت را ب
در این سری از مطالب که خدمت شما ارائه خواهد شد به بررسی سیستم سوخت رسانی خودرو خواهیم پرداخت. همانطور که خودتان میدانید یکی از اجزای بسیار مهم خودرو سیستم سوخت آن است. برخی از اجزای این سیستم بیشتر از دیگر اجزا دچار خرابی استهلاک و فرسایش می شوند. بنابراین آشنایی با این سیستم و اجزای آن به ما کمک می کند تا به شیوه ی بهتری از آن نگهداری کنیم.
 
در کنار مطالعه این مطلب توصیه می کنیم. مطلب لنت ترمز پراید نیز مطالعه کنید.
ادامه مطلب
سیستم فوم پکیج
سیستم اطفاء حریق توسط فوم اولین پیشرفت حاصله در مورد آتشهای حیران کننده مایعات بود. بکار گیری آب در اطفای حریق مایعات قابل اشتعال بدلیل داشتن دانسیته بزرگتر آب نسبت به سایر مایعات قابل اشتعال بی تاثیر می باشد. هنگامی که مقداری مایع قابل اشتعال مانند سوختهای سنگین نفتی می سوزد گرمای فوق العاده ای تولید می کند. حال اگر در این حالـت مقـداری آب به آن افزوده شـود بسـرعت آب شروع به جـوشیدن می نماید که منجربه تبخیر وافزایش حجمی سر
206 (تیپ 2،3،5،6 و SD) ، پراید، پژو 405، پژو پارس، سمند و تندر 90 ( ال90 ):مصرف بالای سوخت در اغلب خودروها دلایل مشابهی دارند که عبارتند از:1. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه هوا رسانی به موتور را دارند، مثل فیلتر هوا. تعویض به موقع فیلتر هوا، هرچند کم هزینه است، ولی تأثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت دارد.2. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه تراکم، جرقه زنی و انفجار و تخلیه را دارند. مثل تنظیم نبودن زمان بندی باز و بسته شدن سوپاپها (تایم م
اولین تجربه تزریق اب به سال 1956 به میدان ابریق بر میگردد که به دلیل موفقیت آمیز بودن این عملیات،در اوایل دهه1960 کار تزریق به میدان قوار قبل از افت فشار این میدان آغاز شد و در سال 1998 معادل 12 میلیون بشکه در روز به دو میدان قوار و ابقیق اب تزریق می شد.براساس گزارشات شرکت سعودی آرامکو،در حال حاضر روزانه 12میلیون بشکه اب به 3میلیون قوار،ابقیق و بری تزریق می شود که 7میلیون بشکه آن از تصفیه آب دریا،3 میلیون بشکه آن از واحدهای جداسازی نفت و گاز و 2 میلیون
صدور گواهی سلامت مخازن تحت فشار برای پیاده سازی صحیح قوانین حاکم بر طراحی، ساخت، مونتاژ و بازرسی دیگ بخار و مخازن تحت فشار و قطعات آنها در طول ساخت و ساز می باشد. در سال 1916 کمی پس از انتشار ASME BPVC  به شرکت هایی در صنعت تجهیزات فشار که  سیستم کنترل کیفیت آنها با استاندارد ها مطابقت داشت گواهی نامه ارائه می شد. امروزه نیست شرکت های تست و بازرسی با صدور گواهی سلامت مخازن تحت فشار و دیگ های بخار کیفیت و ایمنی را برای کارگران و کارفرمایان ارائه می د
طبق اعلام مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران همه باجه های معطله دفاتر پستی جمعه ۲۴ آبان باز و آماده خدمت رسانی (برای دریافت کارت سوخت) هستند
ضمنا سهمیه کسانی که کارت سوخت ندارند، محفوظ است
جمعه ، ۲۴ آبان ۹۸@IrNews_24
[عکس 600×450]
مشاهده مطلب در کانال
نصب و بازرسی مخازن ذخیره سقف شناور نصب و بازرسی مخازن ذخیره سقف شناور TANK INSPECTION




دسته بندی
مکانیک

فرمت فایل
pdf

حجم فایل
5339 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
98

نصب و بازرسی مخازن ذخیره سقف شناور TANK INSPECTION
 
مخزن
مخازن
نصب و بازرسی مخازن ذخیره سقف شناور
TANK
TANK INSPECTION
مخزن مخازننصب و بازرسی مخازن ذخیره سقف شناورTANKTANK INSPECTION
 
آیا می توان برای نگهداری آب آشامیدنی، آب آتش نشانی و یا آب مخصوص کشاورزی، از مخازن فایبرگلاس استفاده کرد؟ به نظر شما روش ساخت این مخازن به چه شکل است؟
مخزن فایبرگلاس , مخزن فایبرگلاس چیست
مخزن فایبرگلاس که موردی مناسب برای نگهداری سیالات، به خصوص آب و مایعات می باشد، با توجه به نوع مصرف، دارای انواع مختلفی است که با شکل ظاهری گوناگونی نظیر کروی، مکعبی، استوانه ای افقی و یا استوانه ای عمودی به بازار عرضه می شود.
در هنگام تولید مخزن فایبرگلا
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور:
سهمیه سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه در صورت اینکه پروانه فعالیت خود را تمدید نکنند، حذف می‌شود، یعنی سهمیه سوخت آنها از حالت عمومی خارج و به صورت شخصی خواهد شد.
رانندگان این نوع تاکسی ها تا پایان بهمن ماه امسال فرصت دارند با مراجعه به شهرداری ها یا سازمان های تاکسیرانی نسبت به تمدید پروانه فعالیت خود اقدام کنند تا سهمیه سوخت آنها از حالت عمومی خارج نشود./ ایرنا
پنجشنبه ، ۱۰ بهمن ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطل
انواع دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور ها را می توان در ژانر های مختلفی دسته بندی کرد. در زیر تعدادی از ممهم ترین دسته بندی ها عنوان می گردد.
انواع دیزل ژنراتور بر حسب کارکرد

دیزل ژنراتور استندبای یا دیزل ژنراتور اضطراری
دیزل ژنراتور پرایم یا دیزل ژنراتور پایه
دیزل ژنراتور کانتینیوس یا دیزل ژنراتور دائمی
انواع دیزل ژنراتور بر حسب نوع سوخت تغذیه

دیزل ژنراتور دیزلی یا دیزل ژنراتور گازوئیلی
دیزل ژنراتور گازی
دیزل ژنراتور بنزینی
دیزل ژنراتور هیبر
به گزارش ایرنا، محمد محبی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان با پیش روی این خبر، اظهار داشت: بعضی اتوبوس مسافربری، نفتکش و خودروهای سبک و سنگین که در قاچاق سوخت فعالیت داشتند توقیف و روانه پارکینگ شدند. وی اقرار کرد: شبکه بزرگ قاچاق سوخت در حومه زاهدان با این عملیات و رفتار ها متلاشی شد. سخن سنج کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بدبختانه بیشتر بنزین های قاچاق کشف شده تو استان از سایر استا
 قیمت منبع دوجداره و کویل دار شوفاژ مخزن +منبع دوجداره +منبع کوئل دار خوابیده+کوئل دار ایستاده
قیمت منبع دوجداره و کویل دار آب گرم شوفاژ مخزن را می توانید در لیست قیمت منبع دوجداره و کویل دار مشاهده کنید توجه داشته باشید به دلیل نوسانات قیمت ورق و مواد اولیه تهیه منبع ممکن است قیمت ها متفاوت باشد .
نکات مهم انتخاب انواع منبع آب، کویل دار و دوجداره:
منبع کویلی و منبع دوجداره از مهم ترین تجهیزات تامین آبگرم مصرفی و بهداشتی در انواع ساختمانها ب
در مطلب قبلی به بررسی سیستم سوخت رسانی خودرو پرداختیم. در این مقاله به ادامه همین مطلب میپزدازیم.
همچنین توصیه می کنیم با مراجعه به صفحه بهترین لنت ترمز چانگان، برای خرید لنت ترمز چانگان لینک هایی که در آن صفحه اورده شده را دنبال کنید.
 
 
ادامه مطلب
من دو تا ظرف قورمه‌سبزی تو فریزر داشتم و دیشب میخواستیم دومیشو گرم کنیم. دفعه قبلی همینجوری انداختم تو قابلمه و گذاشتم رو گاز، هم دستم بخاطر اینکه یکساعت داشتم سعی میکردم هم بزنمش سوخت و تاول زد و هم اینکه آخرشم کناره‌هاش سوخت. 
ایندفعه خورش یخ زده رو ریختم تو یه قابلمه کوچیک که دقیقا هم سایز ظرفش بود، اون قابلمه رو گذاشتم تو یه قابلمه‌ی دیگه که یکم بزرگتر بود و توش آب ریختم گذاشتم رو گاز. یه بار آبش خشک شد و دوباره هم آب ریختم و خشک شد. با هم
امکان استفاده از کارت بانکی به جای کارت سوخت
شرکت ملی پخش اعلام کرد: اشخاصی که از نخستین فراخوان ثبت‌نام کارت سوخت تاکنون در سامانه دولت همراه ثبت‌نام و کارت بانکی به سامانه معرفی کرده‌اند، نیازی به دریافت کارت سوخت ندارند زیرا کارت بانکی آنها جایگزین کارت سوخت خواهد شد.

به گزارش ندای زرند، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: ساز‌و‌کاری طراحی شده که می‌توان از کارت بانکی برای سوخت‌گیری استفاده کرد و ن
بیمـــــــه گران -شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تأکید بر اینکه هنگام سوخت‌گیری خودرو، نیازی به انجام محاسبات عددی نیست و تنها براساس گنجایش باک خودرو و مقدار سوخت مورد نیاز تا سقف 60 لیتر عملیات سوخت‌گیری انجام‌پذیر است، درباره نحوه صحیح سوخت‌گیری با کارت هوشمند سوخت شخصی توضیحات ذیل را ارائه داد:
ادامه مطلب
سلام
گوشی ای ک خیلی ازش تعرف میکردن بالاخره سوخت
انگار دیروز بود ک خریدمش
توی بدترین شرایط سوخت و دستمو توی پوست گردو گذاشت
ولی بهرحال
یه مدت نبودم چون روزهای خوبی نبود
الانم روزگارم خیلی بده
قشنگ بدو بدتر میشع هر روز
امروز روز عرفه بود
فردا هم عید قربان
کاش من هم بتونم خیلی چیزهارو قربانی کنم..
دعام کن
 
سیستم فوم چمبر
سیستم اطفاء حریق فوم
سیستم اطفاء حریق توسط فوم اولین پیشرفت حاصله در مورد آتشهای حیران کننده مایعات بود. بکار گیری آب در اطفای حریق مایعات قابل اشتعال بدلیل داشتن دانسیته بزرگتر آب نسبت به سایر مایعات قابل اشتعال بی تاثیر می باشد. هنگامی که مقداری مایع قابل اشتعال مانند سوختهای سنگین نفتی می سوزد گرمای فوق العاده ای تولید می کند. حال اگر در این حالـت مقـداری آب به آن افزوده شـود بسـرعت آب شروع به جـوشیدن می نماید که منجربه
در مطلب قبلی به بررسی سیستم سوخت رسانی خودرو پرداختیم. در این مقاله به ادامه همین مطلب میپزدازیم.
همچنین توصیه می کنیم با مراجعه به صفحه بهترین لنت ترمز چانگان، برای خرید لنت ترمز چانگان لینک هایی که در آن صفحه اورده شده را دنبال کنید.
 
 
ادامه مطلب
موتور بنز که اخیرا در تمام ماشین‌ها استفاده می‌شود تحت عنوان Bluetec شناخته می‌شود. یک موتور که از نوع توربودیزل است و نسبت به سایر موتورها آلایندگی کمتری برای محیط زیست دارد. نرخ انتشار کربن دی‌اکسید و کربن مونواکسید در آن کمتر است و خود بنز به آن موتور پاک می‌گوید.
هم مکانیزم پاشش سوخت در موتور ماشین تغییر کرده است که باعث می‌شود سوخت کامل وارد فرایند احتراق شود و هم در قسمت خروجی که به اگزوز وصل می‌شود سیستم‌های جدیدی کار گذاشته شده‌ا
مخزن با شکوه  با فناوری کم ، با ترکیبی از گونه های گیاهی آسان و کمی سخت تر کاشته شده است. درک خوب از گیاهان و شرایط  باعث می شود مخزن کم فناوری به خوبی کار کند و به ما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به تزریق CO2 مخازن سرسبز و سالم داشته باشیم
در حالت کلی اصطلاح کم فناوری فقط به آکواریومهای پلنت که بدون سیستم دی اکسید کربن تزریقی (CO2) کاشته شده اشاره دارد. 
با این وجود ، بسیاری از گیاهان می توانند بدون تزریق CO2 به خوبی رشد کنند و داشتن آکواریوم پلن
 
فوم ژنراتور
سیستم اطفاء حریق فوم
سیستم اطفاء حریق توسط فوم اولین پیشرفت حاصله در مورد آتشهای حیران کننده مایعات بود. بکار گیری آب در اطفای حریق مایعات قابل اشتعال بدلیل داشتن دانسیته بزرگتر آب نسبت به سایر مایعات قابل اشتعال بی تاثیر می باشد. هنگامی که مقداری مایع قابل اشتعال مانند سوختهای سنگین نفتی می سوزد گرمای فوق العاده ای تولید می کند. حال اگر در این حالـت مقـداری آب به آن افزوده شـود بسـرعت آب شروع به جـوشیدن می نماید که منجربه تب
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۷ دانش‌آموز یک مدرسه ابتدایی در ایالت کالیفرنیای آمریکا در پی تخلیه سوخت یک فروند هواپیمای خطوط هواپیمایی دلتا بر فراز زمین بازی این مدرسه مجروح شدند. سخنگوی خطوط هوایی دلتا اعلام کرد که پرواز شماره ۸۹ با مشکلی در موتور هواپیما مواجه شد که بازگشت آن به فرودگاه لس آنجلس را ضروری می‌ساخت. وی گفت که پس از تخلیه اضطراری سوخت برای کاهش وزن جهت فرود، این هواپیما به سلامت بر زمین نشست.
ترموول ویکا | Thermowell WIKA | ترموول WIKA
ترموول یک لوله ته بسته وهادی حرارت است که سنسور را پوشش داده وان را از جریان ،فشار،ارتعاش و خوردگیهای ناشی ازسیال فرایند محافظت می کند.
بااستفاده ازترموول میتوان سنسور را بدون توقف فرایند برای کالییراسیون ،تعویض،تعمیر،خارج کرد.
ترموول به روش های مختافی درلوله ها یا مخازن فرایند نصب میشوند.انواع مختلفی از ترموول ها وجود دارد که ازنظر جنس ،روش نصب یاساقه متفاوت هستند.تنوع ترموول ها،انها رابرای کاربردها وش
اگر دنبال خط تولید زغال فشرده هستید باید بدانید که مزایای زغال فشرده چیست. مزایای زغال فشرده محدود به کارخانه های صنعتی و یا دیگ های بخار سوخت جامد شده است. در واقع در کشورهای صنعتی و پیشرفته که جمعیت بیشتری به زغال فشرده در انرژی و سوخت نیاز دارند، جایی است که نیاز ابتدایی به انرژی گرمایی و برای پخت و پز و گرم شدن، بیشتر می شود.  می توانید برای خواندن مطلب راهنمای انتخاب بهترین خط تولید زغال فشرده، به سایت مراجعه نمایید.
خط تولید زغال فشرده:
 
ما معمولا مخازن حمل را در جاده های بین شهری ، بزرگراهها یا مناطق صنعتی دیده ایم . مخازن حمل برای جابجایی موادی که امکان جابجایی آنها بوسیله کامیونت های باری روباز و چادری میسر نمیباشد طراحی و ساخته میشوند . شاید هر کدام از ما به انواع آنها برخورده باشیم ، از مخازن حمل برای نقل و انتقال پودرها مانند سیمان فله و آرد های صنایع غذایی و برای مایعات از قبیل آب آشامیدنی ، روغن های خوراکی ، شیر خام ، اسید و مشتقات نفتی استفاده میشود .
استانداردهای
 
مخزن اسید چه کاربردی دارد
 معمولا برای نگهداری مواد اسیدی از مخازنی که بالاتر از سطح زمین قرار می گیرند، استفاده می شود. یکی از مزایای مهم این مخازن ، دسترسی سریع به آنها جهت تخلیه و تزریق مواد اسیدی است. سایز نرمال این مخازن باید حداقل 50 برابر حجم موادی باشد که قرار است در داخل مخزن نگهداری شود.
 در ساخت این مخازن معمولا از فلز (به صورت پوشیده یا ناپوشیده) و یا پلاستیک  مستحکم شده با فیبر(FRP)، استفاده می‌شود. مخازن فلزی معمولا از مقاومت و دو
یا از طبقه بندی موضوعی استفاده کنید
 
ریل جایگزین تیبا
 
تفاوت گاز دستی و کارخانه ای
 
حل مشکل تیبا
 
دیر روی گاز رفتن EF7 بعداز پرکردن مخزن
 
چه کنیم با سوخت CNG به موتور اتومبیل صدمه واردنشود؟
 
آیا سوخت CNG ضرر دارد ؟
 
تداخل آب و گاز
 
روی گاز نرفتن آریسان
 
معاینه فنی گاز
 
شستشوی سوزن  انژکتور گاز
 
مشکل تیبا
 
شیر مخزن EF7
 
انواع ریل سوخت
 
دیر روی گاز رفتن در هوای سرد
 
پرکن گاز
 
بررسی گازسوز کردن خودروهای دیزلی
 
رگلاتور
 
اثرات گاز CNG بر موت
متن ترانه ساسان بهرام به نام سوخت دلم

سوخت دلمحسرتش موند یکمبه من نگاه کنیدوباره قفل دلم رو با دست های خودت وا کنیمن همشسر میکنم شب و روزامو به یاد توهیچکی به جای تو نمیادکاش همپا بودیآره یکی خیلی دوست دارهکه هیچ موقع نمیذارهاشک از چشات ببارهاین روزا همش دلم بهونتو میگیرهمنو ببخش اگه یکم دلم میگیرهمن دلم پر میزنه واسه یه لحظه دیدنتبرگرد برگردمن خطا کردم قبول اگه میشه بیا بمونبیا و نذار که این فاصله باشه بینمونمن دلم پرمیزنه واسه یه لحظه د
فروش انواع موتور برق با بالاترین درجه از کیفیت
موتور برق
موتور برق های با کیفیت واز برترین برندهای دنیا در جاوید ژنراتور جهت استعلام قیمت موتور برق با کارکردهای متفاوت با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.
موتور برق ها عملکردی شبیه به دیزل ژنراتور ها دارند و موتور ژنراتور های در ابعاد کوچک هستند
که توان حداکثز آن ها برابر 20 کیلو وات آمپر است.
از آن ها برای کارخانه ها و کارگاه ها، مصارف خانگی، بانک ها و مراکز مهم امنیتی، استفاده
برای الکترو مو
توضیحات فایل
فضاپیماها و ماهواره ها در قالب پاورپوینت
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت تخصصی و بسیار حرفه ای با موضوع پژوهشی در فضاپیماها و ماهواره ها در ۴۵ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
پژوهشی در فضاپیماها و ماهواره ها
سرفصل های تحقیق:
۱- مقدمه:مکانیک مداری
۲-فضاپیماها
۳-ماهواره ها
۴-کاربرد ماهواره ها در ناوبری هوایی
۵-پاورقی:تقرب هواپیما
جهت آشنایی شما عزیزا
زیباترین قسمت بازی دیروز وریر و تورنتو (بسکتبال) این بود که کون Drake سوخت!
مرتیکه دیوس وایت. 
تو خودت با نشنالیتی امریکایی شناخته میشی
توی کانادا به دنیا اومد و بزرگ شد و هویجم براش رنده نمیکردن. فقط توی گروپ سکسا میبستنش و ترتیبش رو میدادن حالا جلوی میلواکی هفته گذشته داشت گه میخورد. که وای آی عم عه تورنتو آی عم عه تورنتو.
کونش سوخت.
با کون سوخته رفت که بده.
دیوس.
یا از طبقه بندی موضوعی استفاده کنید
 
صدای رگلاتور EF7 مدل بوش
 
ریل جایگزین تیبا
 
تفاوت گاز دستی و کارخانه ای
 
حل مشکل تیبا
 
دیر روی گاز رفتن EF7 بعداز پرکردن مخزن
 
چه کنیم با سوخت CNG به موتور اتومبیل صدمه واردنشود؟
 
آیا سوخت CNG ضرر دارد ؟
 
تداخل آب و گاز
 
روی گاز نرفتن آریسان
 
معاینه فنی گاز
 
شستشوی سوزن  انژکتور گاز
 
مشکل تیبا
 
شیر مخزن EF7
 
انواع ریل سوخت
 
دیر روی گاز رفتن در هوای سرد
 
پرکن گاز
 
بررسی گازسوز کردن خودروهای دیزلی
 
رگ
تعویض این فیلتر کمی سخت تر از تعویض فیلتر هوا است. این فیلتر معمولاً در قسمت بالای موتور و نزدیک فیلتر هوا قرار دارد. با این حال، در برخی از خودروهای جدید فیلتر سوخت داخل مخزن سوخت قرار دارد و به همین خاطر باید اینکار را به مکانیک تان بسپارید. در قدم اول هر نوع ماده قابل اشتعال را از خودرو دور کنید.دوم، برای دسترسی بهتر تمام قطعه های پلاستیک بزرگ بالای موتور را جدا کنید. اینکار را می توانید با یک پیچ گوشتی دوسوی بزرگ انجام دهید.حالا باید در عق
لوله های یکپارچه برای انتقال مایعات و تولید پروفیل قوطی ، ساخت مصنوعات و سازه های فلزی استفاده می شود. لوله های یکپارچه برای انواع صنایع مانند گاز ، مخازن تحت فشار ، پالایشگاه ها ، نیروگاه ها و غیره استفاده می شود.
لوله های فولادی جوش داده شده یا به اصطلاح لوله های سیاه ، در واقع لوله هایی هستند که در نتیجه قالب گیری و جوشکاری ورق های فولادی با ضخامت و انواع مختلف تولید می شوند. لوله داربستی هم یکی از انواع لوله های درزادار است که قیمت لوله دا
تغذیه مناسب ، پایه و اساس عملکرد جسمانی را تشکیل می دهد زیرا علاوه بر فراهم کردن سوخت برای اعمال زیستی، مواد شیمیایی مورد نیاز برای استخراج و استفاده از انر‍ژی بالقوه موجود در این سوخت را نیز مهیا می کند. غذا همچنین تأمین کننده عناصر ضروری برای تشکیل بافت جدید و ترمیم یاخته‌های موجود است.
تغذیه مناسب ، پایه و اساس عملکرد جسمانی را تشکیل می دهد زیرا علاوه بر فراهم کردن سوخت برای اعمال زیستی، مواد شیمیایی مورد نیاز برای استخراج و استفاده از انر‍ژی بالقوه موجود در این سوخت را نیز مهیا می کند. غذا همچنین تأمین کننده عناصر ضروری برای تشکیل بافت جدید و ترمیم یاخته‌های موجود است.
مزایای استفاده از سوخت های فسیلی
1- این انرژی ها در دسترس بوده وبه راحتی می توان آن ها را حمل ونقل و تهیه کرد . 2-این انرژی ها ارزان تر نسبت به سایر منابع هستند.3-دارای انرژی گرمایی بالایی است.4- زمان راه اندازی آن‌ها کوتاه است.5- همچنین زمان ساخت آن‌ها کم است.6-توان تولیدی آن‌ها نیز بسیار زیاد است.
معایب استفاده از سوخت های فسیلی
1-افزایش آلودگی هوا و گرمایش جهانی در اثر افزایش گازهای گلخانه ای.2-جایگزینی این منابع  تقریبا غیر ممکن است.3-تولید گا
  206 (تیپ 2،3،5،6 و SD) ، پراید، پژو 405، پژو پارس، سمند و تندر 90 ( ال90 ):مصرف بالای سوخت در اغلب خودروها دلایل مشابهی دارند که عبارتند از:1. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه هوا رسانی به موتور را دارند، مثل فیلتر هوا. تعویض به موقع فیلتر هوا، هرچند کم هزینه است، ولی تأثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت دارد.2. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه تراکم، جرقه زنی و انفجار و تخلیه را دارند. مثل تنظیم نبودن زمان بندی باز و بسته شدن سوپاپها (تایم
*شایعه سهمیه بندی بنزین از فردا شب*
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران: هنوز هیچ مصوبه‌ای درخصوص سهمیه بندی بنزین به ما ابلاغ نشده است
زیبا اسماعیلی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما ضمن تکذیب برخی شایعات درباره افزایش قیمت بنزین از ساعت ۲۴ امشب گفت: تاکنون چنین چیزی به ما ابلاغ نشده است.
وی با اشاره به اینکه روند ثبت نام کارت سوخت از مالکان خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های فاقد کارت سوخت همچنان ادامه دارد، گفت: مردم برای اطلاع از
گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر سال ۱۳۸۷ با تلاش جمعی از دانش آموختگان دانشگاه‌های تهران و بین‌المللی قزوین تاسیس گردید. مجموعه اوژن با عنایت خداوند متعال و با تلاس پرسنل پرتوان خود توانست در تولید محصولات پلی اتیلن در کشور به قطب قابل ملاحظه ای تبدیل شود.
تیم توانمند شرکت پس از بررسی های تخصصی و تحقیق و توسعه شبانه روزی توانسته است با استفاده از علم و تجربه خود در صنعت آب و فاضلاب شروع به فعالیت نماید. تکیه بر توان تولید خود در صنعت پلی اتیلن ب
همه اتومبیل ها دارای فیلتر هوا هستند که از لوازم جانبی لازم برای کارکرد مناسب موتور است. هدف اصلی فیلتر هوای خودرو فیلتر کردن و تمیز کردن هوای بیرون قبل از ورود در موتور خودرو است . هوایی که در موتور خودرو مکیده می شود باید تا حد امکان تمیز باشد تا از آلودگی موتور و در برخی موارد آسیب موتور جلوگیری شود.
از سیستم سوخت خودرو خود محافظت کنید
فیلتر هوا خط اصلی دفاعی در برابر جلوگیری از ورود مواد ذره ای به موتور وسیله نقلیه است. هوای کثیف می تواند ر
اسپری انژکتور شور ۴۵۰ میلی سیلین تمیز کننده فوق العاده درچه گاز و انژکتورجهت تمیز کردن دریچه گاز و انژکتور ، کاهش مصرف سوخت و استارت آسان جلوگیری از ریپ زدن ،گاز خوردن خودکار خودرو و تمیز کنندگی ضرات آلاینده از سیستم سوخت رسانی  از بین برنده‌ی رسوبات کربنی  بهبود فرایند احتراق کاهش مصرف سوخت خودرو
 
رابرلاینینگ
مقاوم سازی مخازن ، قطعات و لوله در برابر اسید و سایش و حرارت با لاستیکهای ویژه
با دورود
جهت پوشش مخازن و قطعاتی که با انواع اسیدها و مایعاتی که باعث خورنده گی یا سایش میگردند ، استفاده از لاستیکهای مقاوم الزامی است و ما اینکار( رابرلاینینگ) آستر لاستیکی مخازن و قطعات )را به بهترین نحو و اصولیترین روش برای شما انجام خواهیم داد. لاستیکهای مقاوم در برابر انواع اسیدها : اسید کلریدریک ، اسید فسفریک، اسید اسیتیک، اسید سولفوریک و... سو
آیا یک نفر در دولت هست که به این سوالات پاسخ دهد که:
چرا دولت حاکم کارت سوخت را حذف کرد؟!!
احتمال اول:
اگر خوشبین باشیم باید گفت تصمیم به این بزرگی حالت "آزمون و خطا" داشت!
احتمال دوم:
 اگر تحلیلی بنگریم باید گفت برخی از مسئولین مشارکت در قاچاق سوخت داشتند!!
 
واقعا ملت نجیبی داریم!!
 
موزه پمپ بنزین آبادان در سال ۱۹۲۷ میلادی  ساخته شد و اولین پمپ بنزین در ایران بود و نخستین خودرو ها در ایران در این جایگاه سوخت گیری کردند.
 در این موزه اشیاء و اسناد قدیمی بسیاری موجود است همانند خودرو اوپل که شصت و شش سال قدمت دارد و در جاده آبادان به خرمشهر نمونه مشکی همین ماشین به عنوان تاکسی استفاده مى شد و ماشین های لیلاند سال تولید ۱۹۴۷ و ۱۹۷۲ که برای انتقال سوخت از پالایشگاه به پمپ بنزین و فرودگاه جهت سوخت هواپیما مورد استفاده قرار می
همه اتومبیل ها دارای فیلتر هوا هستند که از لوازم جانبی لازم برای کارکرد مناسب موتور است. هدف اصلی فیلتر هوای خودرو فیلتر کردن و تمیز کردن هوای بیرون قبل از ورود در موتور خودرو است . هوایی که در موتور خودرو مکیده می شود باید تا حد امکان تمیز باشد تا از آلودگی موتور و در برخی موارد آسیب موتور جلوگیری شود.
از سیستم سوخت خودرو خود محافظت کنید
فیلتر هوا خط اصلی دفاعی در برابر جلوگیری از ورود مواد ذره ای به موتور وسیله نقلیه است. هوای کثیف می تواند ر
همه اتومبیل ها دارای فیلتر هوا هستند که از  لوازم جانبی لازم برای کارکرد مناسب موتور است. هدف اصلی فیلتر هوای خودرو  فیلتر کردن و تمیز کردن هوای بیرون قبل از ورود در موتور خودرو است . هوایی  که در موتور خودرو مکیده می شود باید تا حد امکان تمیز باشد تا از آلودگی  موتور و در برخی موارد آسیب موتور جلوگیری شود.
از سیستم سوخت خودرو خود محافظت کنید
فیلتر  هوا خط اصلی دفاعی در برابر جلوگیری از ورود مواد ذره ای به موتور وسیله  نقلیه است. هوای کثیف می
چرا ما به مخازن انبساط نیاز داریم؟
 
مخازن انبساط و سیستم های فشار برای عملکرد موفقیت آمیز مدارهای گرمایش و سرمایش بسیار مهم هستند و اساساً باید سه وظیفه اساسی را انجام دهند:
 
 حفظ فشار در حد مجاز در هر نقطه از سیستم ، یعنی فشار کار مجاز نباید از حد تجاوز کند و همچنین باید از حداقل فشار برای جلوگیری از خلاء ، حفره و تبخیر مایع سیستم ، جلوگیری کرد. در مدارهای با آب گرم شده ، سیستم های خورشیدی.
 
برای جلوگیری از فشار منفی در بالاترین نقاط نصب به
موتور برق
خرید موتور برق اورجینال، کم کارکرد | اجاره موتور برق کار کرده، دست دوم، اصل
موتور برق یک دستگاه است که انرژی حاصل از سوخت بنزین، گازوئیل و یا گاز را به نیروی الکتریکی تبدیل می سازد. خرید انواع اصل و اورجینال و کم کارکرده این دستگاه و یا در شرایط سخت مالی اجاره آنرا را از ما بخواهید.
اجزای تشکیل دهنده موتور برق
موتور
سیستم سوخت
پنل کنترل
تنظیم کننده ی ولتاژ
خروجی‌ها
دستگاه تولید برق متناوب
سیستم سرد سازی
سیستم روغن کاری
خرید موتور ب
امشب خونه خواهرم بودیم همگی دورهم جمع شده بودیم...
خواهرم نتش داشت تموم میشد یهو به شوخی رو به جمع میگه
نفری 5تومن بزارید میخوام نت بخرم..
یهو مامانم10تومن بهش میده:)
و به یه بهونه ی اینکه مارو با ماشینتون بیرون،اونجا بردید کرایع دادم:-|
خیلی دردم کرد که تموم مدتی که من مودم خریدم یک بار نشد که بهم پول برای شارژ اینترنتم بهم بدن
و فقط یک بار ازشون تقاضا کردم،واقعا ندادن!!خیلی برام عجیب بود که راه به راه پول به خواهرزاده هام 
اگه بخوان میدن یا همین
اگر شمع ها خوب جرقه نزند و به اصطلاح موتور جرقه کم بیاورد، مصرف سوخت تا ۲۵ درصد افزایش میابد.اگر سیستم جرقه زنی خودرو نیازمند تنظیم است با یک تنظیم ساده میزان کربن مونواکسید و هیدروکربنهای خروجی از اگزوز به اندازه ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش میابد. با این کار هم در مصرف سوخت کاهش میابد و هم عملکرد موتور بهتر میشود.
پتروشیمی
قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش ۲۶۸ ریالی به دلار ۱۱۶۰۴۱ ریالی اعلام شد.
افزایش سرمایه شرکت ملی نفت

هیات وزیران با پیشنهاد وزارت نفت مبنی بر افزایش سرمایه شرکت ملی نفت از
محل اندوخته سرمایه ای تا سقف مبلغ ۱۲۸.۴ هزار میلیارد تومان موافقت کرد.کارت‌های هوشمند سوخت
از اواخر مرداد عرضه سوخت در جایگاه‌ها تنها با ارائه کارت‌های هوشمند سوخت مالکان خودرو امکان پذیر است.

ادامه مطلب
⛽️در موتورهای بنزینی ابتدا بنزین و هوا با هم مخلوط شده و سپس وارد سیلندر می شوند . هنگامی که سوخت متراکم شد شمع جرقه می زند و عمل احتراق صورت می گیرد .ولی در موتورهای دیزلی ابتدا فقط هوا وارد سیلندر می شود ، با بالا آمدن پیستون ، هوای داخل سیلندر فشرده و گرم می شود. بنابر اصل اول ترمودینامیک : اگر حجم ثابتی از گاز فشرده شود ، دمای آن بالا خواهد رفت.در این لحظه پمپ انژکتور ، گازوییل را بصورت پودر داخل سیلندر تزریق می کند . دمای بالای هوای فشرده
جریان سیال در محیط متخلخل بستگی به پدیده های سطحی بین سنگ و سیال،خواص فصل مشترک سیال-سیال وسیال-سنگ، خواص ترمودینامیکی،و رفتار فازهای سیالات،بسیاری از پارامترهای دیگر از قبیل تخلخل،جنس و شکل هندسی خلل و فرج داخل سنگ مخزن،ترکیب نفت و اب نمک مخزن دارد.یکی از پدیده های سطحی مهم در مخازن نفت،ترشوندگی است که روی تعدادی از پارامترهای مخزن از قبیل نفوذ پذیری نسبی، فشار مویینگی ،جا به جایی نفت،در صد اشباع نفت باقیمانده ،خواص الکتریکی، برداشت ثا
پکیج استخری
همزمان با رشد روز افزون علم و تکنولوژی، همواره شاهد ظهور محصولات و خدمات جدیدی در تمامی ابعاد زندگی هستیم.
یکی از جدیدترین و نوین ترین روش های گرمایش استخر، استفاده از پکیج های استخری به جای موتورخانه های قدیمی می باشد.
مشکلات و معایب استفاده از موتورخانه ها بر کسی پوشیده نیست. مصرف سوخت بسیار بالا، نیاز به سرویس دائمی و دوره ای، اشغال فضای بسیار زیاد و... همه باعث شده اند که نیاز به روش جدیدی برای تامین گرمایش استخر هر روز بیشتر
چگونه متوجه شویم که تسمه تایم پاره شده و تایمینگ سوپاپ‌ها به هم خورده است؟
پاسخ: چنان‌چه موتور روشن نشود یا استارت هرز و بدون کمپرس عمل کند احتمال پاره شدن تسمه تایمینگ می‌رود. در این صورت خودرو را هل ندهید. قاب تسمه تایم را باز کنید و از پارگی تسمه مطمئن شوید.
عملکرد نامنظم موتور به چه علت است؟
پاسخ: مسدود بودن فیلتر سوخت با تغییر الگوی جریان سوخت، عملکرد نامنظم موتور را در پی دارد. شاید در سرعت زیاد یا دور موتور زیاد مشکلی پیش نیاید، اما با

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها