نتایج جستجو برای عبارت :

خرید لحاف کرسی

لحاف های قدیمی فقط در فصل زمستان کاربرد داشت و از آن برای روی کرسی یا هنگام خوابیدن به جای پتو استفاده میکردند. که علاوه بر گرما فواید سلامتی زیادی هم داشت. اما امروزه لحاف های جدیدی طراحی شدند که در قالب لحاف رو تختی استفاده می شوند که انواع مختلفی دارند و در تمام فصول سال کاربرد دارند. شست و شوی لحاف یکی از دغدغه های افراد برای افزایش طول عمر آن است. در این مطلب نحوه شست‌و‌شوی و نگهداری لحاف رو‌تختی را بررسی میکنیم.

ادامه مطلب
روانداز یکی از مهم ترین کالاهای خواب است که از گذشته های دور برای یک خواب راحت از آن استفاده میکردند. در زمان های قدیم  لحاف های دست دوزی که با مواد طبیعی ساخته می شدند به عنوان رو انداز استفاده میشد اما با گذر زمان پتو جایگزین این لحاف ها شد و امروزه انواع مختلف آن از نظر جنس، رنگ و سایز دربازار وجود دارد. در این مطلب میخواهیم بررسی کنیم که پتو و لحاف هرکدام چه ویژگی هایی دارند و آیا پتو جایگزین مناسبی برای لحاف های قدیمی است؟
 
ادامه مطلب
خِرَدوَرزی، نویسندگی، روشنفکری همیشه در این مملکت و در هرجای دنیا، جریان‌ساز،موثر و هزینه‌بَر بوده است. امروز با گروهی از روشنفکرها طرف هستیم که به شدت مشتاق خوابیدن در میانه‌ی لحاف هستند. دو پهلو، مبهم و بدون صراحت می‌اندیشند و می‌نویسند. تا خدای ناکرده از دیده شدن و خوانده شدن و شنیده شدن نیفتند. آنها نه تنها جریان‌سازی نمیکنند بلکه مشغول سوار شدن بر جریان‌ها هستند. می‌خواهند همه را راضی نگه دارند، تاوان جریان‌سازی را ندهند و کسی ر
باید بهار اینجوری بگذره
یه خونه باشه با یه ایوون بزرگ؛
لبه ایوون پر از گلدون هایی باشه که مادربزرگ عاشقشونه و صبح به صبح قبل بیدار شدن اهل خونه،
قربون صدقشون میره و بهشون آب میده..
یه حیاط پر از درخت باشه و یه حوض آبی تازه رنگ شده وسط حیاط که شبها، عکس ماه بیفته داخلش!
یه تخت کنار ایوون زیر پنجره باشه و یه لحاف سنگین..
از همون لحاف هایی که وقتی میندازی روت نمیشه نفس کشید!
از همونایی که بوی نم و عطر خاص جا رتختخوابی رو میده..
بعد یه روز بالا و پایین
راهنمای خرید لحاف و روتختی
برای داشتن یک خواب خوب ، شرط اول یک بالش و تشک مناسب است و بعد از آن خرید لحاف و روتختی . اما در کنار اینها یک لحاف تکمیل کننده ملزومات خواب است. لحاف یا رواندازی که خیلی ها بدون آن خوابشان نمی برد. چیزی که بتواند گرما بخش یک خواب خوب باشد.
حتی افرادی که در پارک و خیابان می خوابند نیز با کارتن یا مقوا برای خودشان لحاف درست می کنند. طبق تحقیقات علمی انجام گرفته ، لحاف چه یک ملحفه ساده ، پتوی فانتزی یا لحاف سنگین کرسی باشد
چه لحافی استاندارد محسوب می شود ؟لحاف و روتختی از وسایلی هستند که هر فرد زمان زیادی را در طول شبانه روز با آن ها طی خواهد کرد. روتختی و لحاف عضو جدانشدنی اتاق خواب شما هستند. لحاف شما یک‌سوم از شبانه‌روز همراهتان است. پس باید در انتخاب آن دقت کنید.
لحاف بهتر است یا پتو ؟
برای یک اتاق خواب شیک و مرتب، نیاز به دوخت ست لحاف دارید.کلا لحاف سر و سنگین‌تر و رسمی‌تر است و ماندگاری‌اش هم بیشتر.
برای لحاف‌های سفارشی، از الیاف صنعتی
جدید استفاده می‌
لحاف و روتختی چیست ؟
در گذشته اکثر خانواده ها برای خوابیدن از کالای خواب سنتی و دست دوز استفاده می کردند ولی با گسترش فرهنگ استفاده از تخت خواب، سرویس های لحاف و روتختی ، تخت های طبی فنری و ... نیز پای خود را به درون خانه ها باز کردند. لحاف و روتختی  نیز به مانند اکثر لوازم منزل که در سالهای اخیر وارد کالای های مصرفی خانواده ها شده است یک مفهوم جدید محسوب می شود. از اینرو در ادامه قصد داریم شما را با این مفاهیم جدید آشنا کنیم.
 یک سرویس یا ست لحاف
قیمت انواع لحاف کرسی - ترمه سرمه
قیمت لحاف کرسی به چه چیزهایی بستگی دارد؟
 
دوستان عزیز سلام امروز می خوام در مورد نکات تاثیر گزار بر قیمت لحاف کرسی بگم پس تا پایان با ما همراه باشید.
 
اول : ابعاد لاحاف کرسی
ابعاد لحاف کرسی در قیمت آن بسیار تاثیر گزار است و در اندازه های 2 متر تا 5 متر به سفارش مشتری دوخته می شود.
لحاف کرسی را میتوان بصورت گرد یا مربع دوخت و مشتریان بستگی به فضایی که در منزل یا مکان خود دارند آنرا سفارش دهند.
 
دوم: جنس پارچه و ال
قیمت انواع لحاف کرسی - ترمه سرمه
قیمت لحاف کرسی به چه چیزهایی بستگی دارد؟
 
دوستان عزیز سلام امروز می خوام در مورد نکات تاثیر گزار بر قیمت لحاف کرسی بگم پس تا پایان با ما همراه باشید.
 
اول : ابعاد لاحاف کرسی
ابعاد لحاف کرسی در قیمت آن بسیار تاثیر گزار است و در اندازه های 2 متر تا 5 متر به سفارش مشتری دوخته می شود.
لحاف کرسی را میتوان بصورت گرد یا مربع دوخت و مشتریان بستگی به فضایی که در منزل یا مکان خود دارند آنرا سفارش دهند.
 
دوم: جنس پارچه و ال
پمپئو فرموده قاآنی را هم می زنیم!
ظاهرا عین الاسد به پشمشان هم نبوده! نهایتا قولنجشان را گرفته باشد!
اینجاست که انسان این طور می فهمد که ایران خانم را مخیر کرده اند میان مصاف جدی و یا لحاف مذاکره!
به هر حال خون توی کار هست! 
با ماست که شرف و عزت را انتخاب کنیم یا ذلت و لذت را!!!( لذت کجا بود.....توی لحافی که آرمانهای نازنین ما با این نره غولها جمع شوند؟)
-----------------------------
بعد نوشت: دیشب یکی از دانشجوهای افغانستانی برای انتخاب واحدش زنگ زده بود به همسر
خرید روتختی دو نفره و تک نفره ارازن قیمت
تختخواب ما جزء مکان های مورد علاقه ی ما به حساب می آید چرا که بعد از یک روز پرمشغله و طولانی تنها جایی که خستگی شما را از بین خواهد برد بی شک یک رخت و خواب نرم و راحت خواهد بود.
بنابراین اگر می خواهید احساس آرامش را در پایان روز زندگی کنید حتما به فکر یک ست سرویس روتختی مرغوب باشید.
ست سرویس روتختی در انواع متنوع و تکه های مختلف موجود می باشد از میان انواع کاور لحاف ، ملحفه و ستهای مجلل لوکس ، می توان به ر
۴۱- آیه، سایه، سیاه ( قدیمی : سنگر، رنگ، سگ، سرنگ )۴۲- چوپان، پانچ، چاپ، پوچ ( قدیمی : لحاف، فال، لاف )۴۳- مه، کمد، دکمه، دکه ( قدیمی : یاس، سیر، یاسر، ساری، یار )۴۴- خمیر، مریخ، میخ، خیر ( قدیمی : شیراز، رازی، ریش، شیر )۴۵- بشر، شتر، ترش، شربت ( قدیمی : پتو، توپ )
ادامه مطلب
روتختی نوزادی ارزان قیمت
در لوازم سیسمونی و تزیین اتاق کودک داشتن یک ست کامل از لحاف و تشک به همراه بالش برای نوزاد تازه متولد شده بسیار حایز اهمیت است.
اینکه این سرویس خواب و روتختی کودک از چه الیافی تهیه گردد ، استاندارد بودن آن و سازگاری با پوست تن نوزاد و کودک از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در داشتن خوابی راحت و مطمئن و استاندارد تاثیر مطلوب داشته و مانع از خستگی مداوم نوزاد شده و در طول روز انرژی مثبتی به کودک خواهد بخشید.
با توجه به ای
http://takshops91.ir/product.php?id=3785
حراج کاور نگهداری پتو و لحاف 2عدد
کاور نگهداری پتو و لحاف 2عدد
فروش ویژه کاور نگهداری پتو و لحاف 2عدد
خرید پستی کاور نگهداری پتو و لحاف 2عدد
کمترین قیمت کاور نگهداری پتو و لحاف 2عدد
بهترین قیمت کاور نگهداری پتو و لحاف 2عدد

 
خانه های امروزی نیاز به باکس یا بقچه هایی دارند که بتوانند در آنها پتو ها یا لحاف و سایر رخت خوابهای نو یا اضافی را در آن قرار داده و در کمد بگذارند و دارای حجم مناسب بوده و قابلیت فشردن لحاف و سایر رخ
دامنۀ واژگان محلی
 
7229
 
به قلم دامنه. به نام خدا. پین‌دِواج. در مدرسۀ فکرت نیز بررسی واژگان محلی دارابکلا را راه انداختیم. که این لغت در آنجا شکافته شد: این لغت شامل دو کلمه است: پین یعنی پینه. دواج یعنی لحاف. علاوه بر کاربردی که جنابان دکتر اسماعیل عارف زاده و مهندس محمد عبدی سنه کوهی در زیر گفته اند، دست‌کم دو کاربرد دیگر هم داشته:
 
کُرسی و لحاف قدیمی
یکی زمانی که خانه ها وقتی خمیر می‌کردند تا تَندیرنون بپزند، پین‌دِواج را روی تشت خمیر می
 
روتختی 
تختخواب ما جزء مکان های مورد علاقه ی ما به حساب می آید چرا که بعد از یک روز پرمشغله و طولانی تنها جایی که خستگی شما را از بین خواهد برد بی شک یک رخت و خواب نرم و راحت خواهد بود.
بنابراین اگر می خواهید احساس آرامش را در پایان روز زندگی کنید حتما به فکر یک ست سرویس روتختی مرغوب باشید.
ست سرویس روتختی در انواع متنوع و تکه های مختلف موجود می باشد از میان انواع کاور لحاف ، ملحفه و ستهای مجلل لوکس ، می توان به رو تختی پنبه دوزی شده اشاره کرد؛
دیشب پس از یک ساعت و خورده ای دست و پا زدن در دریای لحاف و پتو بلاخره غرق خواب شدم...اما امشب اصلا خبری از خواب نیست، و ما همچنان باید در خدمت بی خوابی باشیم...نمیدونم (در واقع میدونم) برای چی دنیا اینجوریه که وقتی میخوای از فکرش بیای بیرون یکدفعه دوباره حرفش تو فامیل میفته و عکسش که از اون لباس های فضایی مانند پوشیده تو گروه فامیلی گذاشته میشه که رفته در خط مقدم مدافعان سلامت...واقعا چه دلیلی داره من دنیارو لعنت نکنم!؟
دیشب که این لحاف زرد قشنگ رو از ته کمد درآوردم و روی تختم پهن کردم، دیشب که آخرین صفحه‌ی کتاب رو ورق زدم، دیشب که آهنگای شاد افغانی گوش میدادم و دلم براشون ضعف میرفت، دیشب که داشتم نسکافه و کیک میخوردمهیچ فکر نمیکردم اون همه خوشی کوچیکی که برای خودم ساخته بودم اینقدر زود تموم شه. فکر نمیکردم برنامه ریزی رو پرت کنم تو زباله دونی و بگم که چی؟چقدر احساس این روزهام ناپایداره. دلم میخواد از همه دور باشم ولی یک آن تنهایی همه‌ی وجودم رو میگیره و اح
2612 - «نیک‌آهنگ کوثر» کاریکاتوریست فراریِ مقیم آمریکا که از حامیان تحریم ملت ایران است، با اعتراف به ترس و ناتوانی مخالفان جمهوری‌اسلامی برای مبارزه و تضعیف حکومت،  اذعان کرد: “حکومت با هشتگ و لایک و ری‌توئیت ساقط نخواهد شد ... ریختن تمام تخم‌مرغ‌ها در سبد فعالیت مجازی، وقتی حکومت قدرت مهار اینترنت را دارد، نشان هوشمندی نیست.”منبع: www.b2n.ir/mzdr128
دانلود فایل اصلی
مشخصات و قیمت سرویس روتختی دو نفره مادام کوکو مدل 1kntcc0246121
ست سرویس روتختی فوق دارای یک لحاف روتختی طرح دار که قابل پهن کردن روی تخت ، یک ملحفه ی مناسب پوشش سطح تشک و یک جفت روبالشی به صورت کیسه ای که به راحتی بتوان بالش را دورن آن قرار داد می باشد.
سرویس روتختی دو نفره مادام کوکو مدل 1kntcc0246121 یکی از نمونه مدل های برند ترک مادام کوکو با دوخت با کیفیت و جنس عالی و طرح و رنگبندی خاص با قابلیت شستشویی دستی و ماشینی به فکر رضایت مشتری می باشد.
غمگین و آرومم مثل ماه شب چهارده پشت ساختمونای بلند و نور های خیره کننده شهرغمگین و گنگم مثل لحظه اول تصادف که نمیدونی از کجا خوردیغمگین و خسته م مثل وقتی کل اتوبان رو با اهنگ رولت روسی میری و میری و دنبال دوربرگردونیغمگین و راضیم مثل وقتی که یه قدرت ماورایی رو احساس میکنی که حواسش بهت هستغمگین و منتظرم مثل وقتی هی نوار اعلانات گوشیتو میکشی پایین و خالیهغمگین و سنگینم مثل وقتی که از ترس سرما لحاف میندازی روی خودت اما نفست بالا نمیادغمگین و ب
الان که دارم اینو مینویسم از یه خواب ناز و شیرین زیر یه لحاف تشک کلفت و گرم و نرم بیدار شدم. زود خوابیدم بخاطر همین وقتی بیدار شدم فکر کردم خیلی خوابیدم. از اون خواباا... / بعد که بیدار شدم دیدم زکی هنوز صبح‌ام نشده و من احساس کردم خیلی خوابیدم. بهرحال خواب خوبی بود و من الان بیدار / دلم میخواد به کارهای عقب افتادم برسم ولی قبلش میخوام یه چیزی بگم /تو قسمت اول سریال SHERLOCK روانشناس به جان توصیه میکنه که وبلاگ بنویسه چون براش خوبه و از این حرفا / به ع
دیروز داشتم نیمکرۀ چپ مغزم را خانه تکانی می کردم. انباری ذهنم خیلی به هم ریخته و نامرتب بود و پر بود از بایسته های جور واجور، از خواسته های رنگارنگ و از بافته های نایافته!
از اونجا که اصلاً وقت مرتب سازی این همه داشته های تلمبار شده را نداشتم. تصمیم گرفتم همه رو یک جا آگهی کنم برای فروش، اما حس ازخودگذشتگی ام گل کرد و همه رو بردم گذاشتم سر کوچه تا هرکس میخواد بیاد مجانی برداره ببره...
امروز عصر که به خانه برمی گشتم، دیدم هنوز اون گوشه افتادن و هی
قبل و قال کودکی باقی نماند دریغا... شور و حال کودکی باقی نماند دریغا ...
بین الهه‌ی پرشور راهنمایی و اول دبیرستان، با الهه‌ی آرزومند یه گپ هست... یه گپی که مثل باتلاق ه و هرچقدر که تلاش کردم ازش بیام بیرون بیشتر رفتم تو و فهمیدم بی‌فایده‌است. اطرافیان هم، همن، به سهم خودشون تلاش کردند بیشتر به قعر باتلاق برم. من ذیرفتم سرنوشتم این ه که تو این باتلاق بمونم، تقریباً هرچیز دیگه‌ای برام فقط آرزوی پوچ ه. من آینده رو تصور می‌کنم. روزایی که میرم مطب/
#دست_نوشته
 
بخاری شعله کش روشن بود.کوسن گلدوزی شده سفیدی که زیرسرش گذاشته بودم خیس
شده بود از گرما.موهای موج دار سیاهش،انگار میزبان سطل آب داغی شده باشند،شاخه
شاخه روی پیشانی براق وبلندش چسبیده بودند.
چشمانش بسته بود وفقط مژگان بلند وسیاهش خودنمایی می کرد.قطره های عرق روی
بینی قوس دارش را برق انداخته بود.لبهای باریکش،به سفیدی می زد در حصار ریشهای
مشکی.چانه را به گردن چسبانده ومانند جنینی در خود پیچیده،لبه لحاف را چنگ زده وتا
زیر چانه بالا
#دست_نوشته
 
بخاری شعله کش روشن بود.کوسن گلدوزی شده سفیدی که زیرسرش گذاشته بودم خیس
شده بود از گرما.موهای موج دار سیاهش،انگار میزبان سطل آب داغی شده باشند،شاخه
شاخه روی پیشانی براق وبلندش چسبیده بودند.
چشمانش بسته بود وفقط مژگان بلند وسیاهش خودنمایی می کرد.قطره های عرق روی
بینی قوس دارش را برق انداخته بود.لبهای باریکش،به سفیدی می زد در حصار ریشهای
مشکی.چانه را به گردن چسبانده ومانند جنینی در خود پیچیده،لبه لحاف را چنگ زده وتا
زیر چانه بالا
رعایت کردن بعضی از نکات در هنگام خواب و همچنین در حمام باعث می شود که برخی از وسوسه های نفسانی و شیطانی را نابود کند کهدر اینجا به آن ها اشاره می کنیم
منظم کردن برنامه خوابامام علی علیه السلام فرمودند: به درستی که خواب، سبب تسلط قوای ذهنی و استواری و قوت بدن است.در اینجا مواردی که در هنگام خواب و قبل از خواب باید رعایت کرد را ذکر نموده ایم که آن موارد عبارتند از:1. خسته به رختخواب رفتن، چون اگر انسان خوابش نیاید و به رختخواب برود ممکن است که ذهن
شیخ محمد تقی آملی می‌گفتند یکبار از ایشان (مرحوم آیت الله قاضی) سوال کردم: «ما خوانده یا شنیده ایم که دیگران هرگاه قرآن تلاوت می ‌کنند، اُفُق‌های عالم در برابر دید ایشان باز می‌شود، ولی هنگامی که ما قرآن می‌خوانیم، اثری از این امور مشاهده نمی‌نماییم».ایشان نگاهی به صورت من انداختند و گفتند: «آری! ایشان در شرایط خاصی قرآن می‌خوانند؛ آنان، ایستاده، و رو به قبله قرآن می‌خوانند، سر خود را لخت می‌کنند و با دو دست خود قرآن را بالا می‌گیرند!
همچین وقتایی، نزدیکای عید که میشد، مامان همه ملحفه ها، رویه ی لحاف تشک ها و پرده ها رو می شست. بعد توی حیاط چند تا بند رخت اضافه میکرد از این دیوار به اون دیوار. حیاط میشد پر‌ از پارچه های سفید ساده، آبی راه راه، صورتی گل درشت و چهارخانه های رنگی. ظهر که میشد، مامان که خسته از کار زیاد خوابش می گرفت یواشکی میرفتم توی حیاط. با یه متر قد از لای ملحفه ها رد میشدم به لبه ی مرطوب پایین ملحفه ها دست می کشیدم و حسابی از نم داغ پارچه ها کیف می کردم. بعد س
هیچ‌وقت نیاز نبوده است با کسی دعوا کنم. جز با وحید. آن هم به خاطر این بوده که خانواده تمایل نداشتند ما را در کلاس‌‌های ورزشی ثبت نام کنند (استعدادش را هم در ما نمی‌دیدند). از طرفی با بچه‌های توی کوچه هم روابط خاصی نداشتیم. انرژی‌مان می‌ماند لای عضلات.
هر هفت هشت روز یک بار با هم به توافق می‌رسیدیم که باید سر چیزی با یکدیگر دعوا کنیم. بعدش گلاویز می‌شدیم و روی فرض به هم می‌پیچیدیم. بعد از چند ثانیه دوباره توافق می‌کردیم که دعوا را به روی تخ
تقویم شیعه
دوم شعبان
۱- آغاز وجوب روزه
در این روز در سال دوم هجری روزه ماه مبارک رمضان واجب شد.
۲- مرگ معتز عباسی
در این روز در سال ۲۵۵ هجری قمری معتز بالله به درک واصل شد. نام او زبیر یا محمد بود که بعد از پسر عمویش مستعین به خلافت رسید. از بزرگ‌ترین جرائم او این بود که امام هادی علیه السلام را به شهادت رساند؛ و چون ترس آن داشت که مؤید بر ضد او قیام کند او را در لحاف مسموم پیچید و دو طرف آن را بست تا در ۲۳ رجب مرد. او پیوسته سرکردگان اتراک را می‌کش
نمیدانم از کجا شروع کنم. چندساعت پیش عصبی و ناراحت بودم و الان حس خوبی دارم. زندگی را دوست دارم. خانه ام را دوست دارم و این تنها چیز خوبی است که قرنطینه کردن برایم داشت. خانه ام را با تمام جزییاتش دوست دارم. البته هیچوقت متوجه این زیبایی ها نشده بودم تا اینکه دوستم از همه ی زیبایی های خانه ام استوری گذاشت. دیوارهای خانه ام را دوست دارم. نقاشی های روی دیوار را دوست دارم. اینه ی سورریالم را دوست دارم. بخاری را دوست دارم. قوری و کتری و پوست پرتقال رو
تصویر و قیمت سرویس خواب سلطنتی بیتا (دیجی چوب)
تخت خواب سرویس خواب بیتا در اندازه 2 متر در 180 سانتی متر و ارتفاع مناسبی می باشد که استفاده از آن را برای همه ی افراد مناسب ساخته و آن را با دیگر قطعات سرویس خواب هماهنگ کرده است. در سرویس خواب بیتا علاوه بر تخت خواب دو نفره؛ دو عدد پاتختی، یک میز آرایشی به همراه آینه و صندلی ارائه داده می شود.
قیمت ست کامل: 9,800,000 تومان
تصویر و قیمت سرویس خواب مرجان (دیجی چوب)
سرویس خواب سلطنتی ( استیل ) مرجان از چوب را
 
خشکشویی و اتوکشی لباس در شیراز
 
 خدمات قابل ارائه در این سرویس:
 
خشکشویی و اتوکشی انواع لباس زنانه، مردانه و بچه گانه
 
خشکشویی پتو، حوله، روفرشی، لحاف، روتختی، ملحفه، روبالشی
 
تعمیرات لباس و رفوگری لباس
 
رنگرزی لباس
 
 
 
 
 
www.asayesh-gostar.ir
#تمامی خدمات آسایش گستر با ضمانت رضایتمندی مشتری انجام می شود و قابل پیگیری است#
 
 
09170500753 - 07136301326
 
ثبت سفارش
 
 
 
 
راهنمای خرید کالای خواب
کالای خواب چه تاثیراتی در زندگی امروزه دارد، قبل از بررسی کردن این موضوع باید بدانیم که کالای خواب چیست و شامل چه مواردی می شود. کالای خواب عناصری هستند که در اتاق خواب استفاده می شود از جمله: پتو، لحاف، بالش،  تشک، روتختی  از مواردی هستند که به آنها کالای خواب گفته می شود. با توجه به زندگی امروزه که دائماً در حال رفت و آمد و تکاپو هستیم عموماً زمان برای استراحت کمتر شده است و برای جبران این موضوع باید شرایطی را برای
شیخ محمد تقی آملی می‌گفتند یکبار از ایشان (مرحوم آیت الله قاضی) سوال کردم: «ما خوانده یا شنیده ایم که دیگران هرگاه قرآن تلاوت می ‌کنند، اُفُق‌های عالم در برابر دید ایشان باز می‌شود، ولی هنگامی که ما قرآن می‌خوانیم، اثری از این امور مشاهده نمی‌نماییم».ایشان نگاهی به صورت من انداختند و گفتند: «آری! ایشان در شرایط خاصی قرآن می‌خوانند؛ آنان، ایستاده، و رو به قبله قرآن می‌خوانند، سر خود را لخت می‌کنند و با دو دست خود قرآن را بالا می‌گیرند!
راهنمای خرید کالای خواب
کالای خواب چه تاثیراتی در زندگی امروزه دارد، قبل از بررسی کردن این موضوع باید بدانیم که کالای خواب چیست و شامل چه مواردی می شود. کالای خواب عناصری هستند که در اتاق خواب استفاده می شود از جمله: پتو، لحاف، بالش،  تشک، روتختی  از مواردی هستند که به آنها کالای خواب گفته می شود. با توجه به زندگی امروزه که دائماً در حال رفت و آمد و تکاپو هستیم عموماً زمان برای استراحت کمتر شده است و برای جبران این موضوع باید شرایطی را برای
دریکی از روزهای خوب بهاری درصبح زود در یکی از روستاهای خوب شمال درحالی که زیر لحاف گرم و نرمی که مادربزرگ با دستان پرمهرش دوخته بود با صدای آواز پرندگان و نسیم بهاری که از لا به لایه درختان به شیشه ی پنجره ی اتاقم برخورد می کرد،از خواب بیدار شدم و شتابان با شادی به سمت پنجره ی اتاق رفتم و پنجره را گشودم و با دمی محکم بوی جنگل و گل های روستا و هوای تازه را وارد ریه هایم کردم و بالبخند به خورشیدتابان بالای سرم سلام گفتم و با شورو شوق جوانی به سمت
 
انگشت دونه چند نوعه... دو نوعش رو که من میدونم. اولیش رو دخترای ناز استفاده میکنن . انگشتر های ریز و براق و زیبایی که به انگشتاشون زیبایی بیشتر بده... اما اون نوع دیگه اش استفاده میشه برای خیاط ها... لحاف دوز ها... سوزن کار ها... که به خاطر استفاده زیاد از سوزن دم سوزن ( ک آن هم به اندازه نوکش تیز است) انگشتشون رو سوراخ نکنه... 
من در حسرت اولی ، دومی را بی فایده استفاده میکنم. 
 
+ به زور... ولی مینویسم... 
 
+ از اونجایی که پیوند احتمال زیاد منتفیه شاید ا
امروز ۸ صبح به ناچار و از اونجایی که عزیزان ترم بالایی به هیچ عمومی ای رحم نمیکنن رسیدم به ورزش پینگ پنگ!
داداشا و خواهر و بابا و مادر و حتی تر ماتی گفتن که تشکیل نمیشه ‌...اما من با تمام قوا به این برف و بوران رفتم باشگاه...
و ۱۰ دقیقه نشستم...رفتم پیش مسئول سالنا گفتم ما امروز کلاس داشتیم و استاد نیست و ما اومدیم و فلان...حالا صد نفرین ودعا به دروغم که خودمو جمع بستم و الله به سر شاهد که من بودم و سایه محترمم...!
ایشونم خندید که ترم چندی دختر جان؟
گ
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از علمای اهل سقیفه از اهل سنت عمروابابکر سوال میکنم اگر همسر شما آنچه در زیر لحاف ودرخلوت باشما انجام داده باشد را برای مردم نقل کند شما ناراحت نمیشوید؟وباز اورا زنی با حیا و راز دار میدانید؟چگونه است که در صحیح سنن ابن ماجه حدیث از عایشه نقل میکنید که گفت مالیدن ختنه گاه باعث جنابت شده و غسل را واجب میکند و بعد با بی حیایی کامل میگوید من با پیامبر ختنه گاهمان  را به هم مالیدیم و بعد
آنچه که باید در مورد سرویس ملحفه و روبالشی تک نفره مادام کوکو مدل 1KPKTS0048102 بدانید:
نکته ی قابل توجهی که قبل از خرید این روتختی باید در نظر بگیرید محتویات بسته ی آن است که دارای یک عدد روتختی به صورت ملحفه ساده تزیینی می باشد که که بعد از مرتب کردن تخت قابل پهن شدن بر روی آن است ، این ملحفه روتختی به صورت کاور لحاف نمی باشد همچنین یک روتختی پنبه دوزی شده نیز نیست و صرفا یک ملحفه ساده ی تزیینی است.محتویات دیگر آن یک عدد کاور بالش طرح دار و یک عدد م
سلام دوستان این داستان زیبا و عاشقانه رو دوست عزیزم شکیلا نوشته که من همراه با عکس های انیمه ای در بین متن ها گذاشتم.
شکیلا مدیر اینستاگرام instagram.com/animelove.ir  هست و میتونید همه پستاشو در اینستاگرام انیمه عاشقانه ببینید.

دیلینگ‌ دیلینگگ دیلینگ دلینگگگهایششش با چشمای خوابالو دنبال گوشیی لعنتی میگشتم تا زنگ هشدارو خاموشش کنمم،یاااا په کجاسستتتاخرششم‌مجبورم کرد سرمو از زیر لحاف گرم‌و نرمم‌بیارمم بیروننن
ادامه مطلب
 
 
ست دو نفره 5 تکه   سایز 160*220  با سه سال گارانتی مدل 2019 شامل :
2 عدد روبالشی - 1 عدد کوسن - 1 عدد ملحفه کش دار  - 1 عدد لحاف با الیاف طبی
                  
قیمت :  8700000 ریال با تخفیف ویژه 76300000 ریال
ارسال رایگان به سراسر ایران 
 
 
ادامه مطلب
 
 
ست دو نفره 5 تکه   سایز 160*220  با سه سال گارانتی مدل 2019 شامل :
2 عدد روبالشی - 1 عدد کوسن - 1 عدد ملحفه کش دار  - 1 عدد لحاف با الیاف طبی
                  
قیمت :  8700000 ریال با تخفیف ویژه 7950000 ریال
ارسال رایگان به سراسر ایران 
 
 
ادامه مطلب
باران می بارد...آفتاب از پشت ابرومه مثل فریادی از شادی توی آسمان پخش می شود.قطره ها با حوصله شاخه ها را غسل می دهند...آب و جارویی کرده است افق.کسی قدم به افق می خواهد بگذارد؟
اسفند خانه را می تکاند .....غم به دور، رجز شیطان به دور، ترس دورتر باش....میهمان ممکن است داشته باشیم....
رجب پر باران یعنی همین....از روی حساب کتاب من این سومین رجب پر باران است که داریم....آیا دل از این شکسته تر باید؟ دست از این بسته تر باید؟
هر چقدر طول بکشد آه ...این پرده پرده آخر ا
 
 
ست دو نفره 5 تکه   سایز 160*220  با سه سال گارانتی مدل 2019 شامل :
2 عدد روبالشی - 1 عدد کوسن - 1 عدد ملحفه کش دار  - 1 عدد لحاف با الیاف طبی
                  
قیمت :  8700000 ریال با تخفیف ویژه 76300000 ریال
ارسال رایگان به سراسر ایران 
 
 
ادامه مطلب
  
ست دو نفره 6 تکه سایز 200*220   با سه سال گارانتی مدل 2019 شامل :
  2 عدد روبالشی - 2 عدد کوسن - 1 عدد ملحفه کش دار  - 1 عدد لحاف با الیاف طبی
                  
قیمت :  8750000 ریال تخفیف ویژه 7950000 ریال
ارسال رایگان به سراسر ایران
ادامه مطلب
آوای عشق در میان روستا : آرامشی که در میان روستا شما را در بر می گیرد قابل وصف نیست. جایی از جنس طبیعت. سوکت شب در روستا واقعا لذت بخش است. بنشینی بر روی بالکن خانه روستایی که هنوز هم بوی نم کاهگل را می دهد. دیوارهای خانه تو را به زمان گذشته می برند. جایی که اصالت تو در آن است. برای رزرو اقامتگاه بوم گردی درگلستان با این شماره تماس بگیرید.
09114481870
بومگردی در مینودشت
گردشگرانی که از هیاهو و دغدغه‌های شهری خسته شده و به دنبال مکانی امن و زیبا برای اس
حالت های ممکن برای شبانگاه خُنکِ کم ستاره ام چی میتونه باشه؟!
بشینی تو بالکن و فرتافرت سیگار دود کنی و تاثیر یه اپسیلونیت تو آلوده کردن هوا رو به رخ خودت بکشی و هرازگاهی یه قلوپ از چایی ات که داغی قلوپ اولش با سردی قلوپ آخرش پارادوکس جذابی میسازد رو هورت بکشی یا نه دفترچه یادداشت زواردررفته نارنجی رنگت که سررسید یکی از سالهای دهه هشتاد است رو باز کنی و عُقده تمام ننوشتن های چند وقته ات رو روی برگ های سفیدش خالی کنی و آروم قهوه شیرینت رو سر ب
آوای عشق در میان روستا : آرامشی که در میان روستا شما را در بر می گیرد قابل وصف نیست. جایی از جنس طبیعت. سوکت شب در روستا واقعا لذت بخش است. بنشینی بر روی بالکن خانه روستایی که هنوز هم بوی نم کاهگل را می دهد. دیوارهای خانه تو را به زمان گذشته می برند. جایی که اصالت تو در آن است. برای رزرو اقامتگاه بوم گردی درگلستان با این شماره تماس بگیرید.
09114481870
بومگردی در مینودشت
گردشگرانی که از هیاهو و دغدغه‌های شهری خسته شده و به دنبال مکانی امن و زیبا برای اس
آوای عشق در میان روستا : آرامشی که در میان روستا شما را در بر می گیرد قابل وصف نیست. جایی از جنس طبیعت. سوکت شب در روستا واقعا لذت بخش است. بنشینی بر روی بالکن خانه روستایی که هنوز هم بوی نم کاهگل را می دهد. دیوارهای خانه تو را به زمان گذشته می برند. جایی که اصالت تو در آن است. برای رزرو اقامتگاه بوم گردی درگلستان با این شماره تماس بگیرید.
09114481870
بومگردی در مینودشت
گردشگرانی که از هیاهو و دغدغه‌های شهری خسته شده و به دنبال مکانی امن و زیبا برای اس
قیمت و خرید ملحفه و کاور تشک انگلیش هوم
مطئنا به گوش هر مصرف کننده ای نام برند پرآوازه انگلیش هوم رسید است این برند ترک با کیفیت عالی ، محصولات خود را در زمینه ی خانه و آشپزخانه در بین مصرف کننده به محبوبیت رسانده و با محصولات تولیدی خود در زمینه ی خواب و اتاق خواب سبک و انرژی متفاوتی به آن بخشیده است.
از محصولات خواب و اتاق خواب آن می توان به انواع ملحفه کشدار تشک ، کاور بالش ، ملحفه ساده ، کاور لحاف دو نفره و تک نفره اشاره کرد:
ملحفه و کا
مشخصات و قیمت سرویس رو تختی مادام کوکو
ست سرویس روتختی تک نفره مادام کوکو مدل 1kntcc0296121 یکی از محصولات خواب و اتاق خواب برند مادام کوکو که یک برند زیبا و مجلل ترکیه‌ایی است می باشد.سبک محصولات مادام کوکو ترکیبی از سبک قدیم و جدید با روحیه پاریسی است، بنابراین بسیار مورد پسند اقشار مختلف جامعه و افرادی است که لوکس گرایی توام با حس کلاسیک را دوست دارند.انتخاب روتختی مناسب در کنار انتخاب تخت خواب راحت ، در آرامش و بهداشت خواب تاثیری غیرقابل
٩٨
چند روزه دیگه میشه سى سالم.
امروز صبحانه دادم به جوجه که میخواست بره مدرسه. موهاى اون یکى جوجه رو بستم که بره سر کار. اون یکى جوجه خودش رفت ندیدمش ، لباساشونو از دیشب آماده کرده بودن. آهنگ دانلود کردم . صبحانه خوردم. خونه رو جمع کردم. لباساشونو جمع کردم تا کردم.لباس چرکها رو انداختم توى سبد. دستشویى رو شستم .مبلها رو بلند کردم و گذاشتم سر جاشون. استکانهاى چاى و آشغالهاى شکلاتها رو جمع کردم. لحاف تشکهاشونو جمع کردم. ظرفها رو جمع و جور کردم گذاش
فرمان را چرخاند.‌ ماشین به سمت دانشجو پیچید. حواسش اینجا نبود و  چشم دوخته بود به ماشین های رو به رو. سعی می‌کرد با صدای یاس هم خوانی کند.‌ احساس کردم‌ الان درست همان وقتی است که دنبالش می گشتم. وقتی که کمتر نگاهمان به هم‌می افتد و می شود فوری سر و ته حرفم را به هم بدوزم و با شروع بحثی دیگر یادم برود که چه جور حرفی بینمان رد و بدل شده است. 
_صادق یک چیزی می خوام بهت بگم، اگر یک روز عاشق شدی هیچ وقت فکر نکن اولین و آخرین دفعس و تموم شده...‌عشق ممکن
استفاده از انواع چهل تکه در فرایند تولیدات مختلف سوزندوزی، مانند کیف، کفش، لباس، رومیزی، پادری، پرده، لحاف و... و.. یکی کارآمد ترین نوع مصرف این حرفه از سوزندوزی؛ می باشد. از میان انواع مختلف چهل تکه نیز، چهل تکه نامنظم(crazy ) می باشد که از آن می توان در تولید بسیاری از محصولات سوزندوزی استفاده نمود. این نوع از چهل تکه تنها با ترکیب رنگ های دلخواه و هماهنگ از پارچه ها، در کنار یکدیگر قرار گرفته و دوخته می شوند.
نمونه ای زیبا و دوست داشتنی از دوخت
.مادر بزرگم از آن دسته آدم هایی است کِ دوست دارد سر هر موضوعی تو را بِ چالش بکشد و تو مشتاقانه دوست داری چالش را ادامه بدهیبا وجود تمام بحث های بی پایانِ عمرش از عمق قلبم دوستَش دارمدوست داشتنش را از پدرم آموخته ام !اولین زنِ چشم سبز زندگیِ من کِ در ابتدایی ترین خاطرات کودکی ام گمانم این بود کِ دنیایش را سبز می بینداولین ناجیِ من از در های بسته ی حمامِ تاریکزنی کِ با شوق بِ داستان های جنُ پری اش گوش میدادم و شب های ترس را پیش خودش می خوابیدمُ با
در رِخوَت کرونایی مقابل تلویزیون خوابم برده بود که صدای انفجار مانند و تکان زلزله تمام وجودم را سرریز از استرس و آشوب کرد از زمین تِلو تِلو خوران بلند شدم .
صدای قلبم را به وضوح می شنیدم.
داد زدم علی زلزله ... زلزله !!
علی خواب بودش و تکان زلزله او را هم بیدار کرده بود و از فریاد من هراسیمه از اتاق بیرون آمد و گفت : " نترس بیا اینجا تو چارچوب در وایستیم ."
یک کم ایستادیم و دیدیم که همسایه ها دارند بِدو بِدو از پله ها و آسانسور می روند پایین توی خیابان
عیب جوید در جهان مرد دنیکودکی شر، ناتوانی، کودنی
خود نبیند تا گلو غرق گنهدور و نزدیکان همه در قعر چه 
در درون ظلمت انسان غافل استگرچه پندارد دقیق و عاقل است
لیکن این چاه دروغ و کبر و لافلاجَرَم بیرون زند جِرم گزاف
خود بشوید عالم از این مردگانتا نفس گیرد زمانی یک جهان
بر دهان لافیان سیلی زندغرّه را هم گور او خود می‌کند
این چنین پندی و خودخندی بسیتا ته این درّه هر آن می‌رسی
وانگهی وقت مکافات عملگرچه خود پنداشتی شیر و عسل
لیکن آن جُرم گران را ک
اقامتگاه بومگردی کلبه پدری
اقامتگاه بوم گردی کلبه پدری در روستایی بکر و کوهستانی در قلب جنگلهای البرز مرکزی واقع گردیده است که دارای گرمایش سنتی کرسی، بخاری هیزمی و نفتی با تابستانی خنک و مطبوع می باشد. اتاق های این مجموعه بصورت کف پوش با تشک، لحاف، پتو و بالش های تمیز و مرتب در اختیار میهمانان گرامی می باشد. سرویس بهداشتی سنتی و حمام در کنار این مجموعه مهیا بوده و گردشگران میتوانند از حمام بسیار قدیمی روستا نیز بهره مند گردند.
 
 
اقامت
زمستون شده بود. هوا سرد بود. مش‌قربون تلفنشو برداشت و با پسرش تماس گرفت: سلام
پسرم! خوبی بابا، عروس گلم چه طوره؟پسر با احترام گفت: به مرحمت و دعای شما،
خوبیم بابا جون! مش قربون گفت مراقب قلبهاتون باشین. لحاف عشق رو خودتون بکشین
که قلبهاتون سرما نخورن. پسر با اشتیاق به سخنان پدر گوش می‌داد و همسر اون هم
سرشو به گوشی چسبونده بود تا از شیرینی کلام مش‌قربون یه چیزی گیرش بیاد. مش
قربون کمی از وضع زندگی اونا پرسید و بعد گفت: بابا! این که بارون میاد
نشسته‌ام روی تخت و خم شده‌ام روی لپ‌تاپ تا کار ویرایشی را که باید چندروز دیگر تحویل بدهم، تمام کنم. صدای تق و تق فشردن دکمه‌های صفحه‌کلیدِ لپ‌تاپ در صدای سوزناک سید علی‌اصغر کردستانی و آهنگ کردی و کهنه‌ای که می‌خواند، گم می‌شود. این آهنگ نازنین را یکی‌دوسال پیش دامن گلدار برایم فرستاد. چیز زیادی از آن نمی‌فهمم اما احساسم را به دنبال خودش می‌کشد و مرا به‌یاد خانه‌های کاه‌گلی کوهستان‌ و هوای سوزناکش می‌اندازد، به‌یاد لرزش نور چرا
نشسته‌ام روی تخت و خم شده‌ام روی لپ‌تاپ تا کار ویرایشی را که باید تا چندروز دیگر تحویل بدهم، تمام کنم. صدای تق و تق فشردن دکمه‌های صفحه‌کلیدِ لپ‌تاپ در صدای سوزناک سید علی‌اصغر کردستانی و آهنگ کردی و کهنه‌ای که می‌خواند، گم می‌شود. این آهنگ نازنین را یکی‌دوسال پیش دامن گلدار برایم فرستاد. چیز زیادی از آن نمی‌فهمم اما احساسم را به دنبال خودش می‌کشد و مرا به‌یاد خانه‌های کاه‌گلی کوهستان‌ و هوای سوزناکش می‌اندازد، به‌یاد لرزش نور
هوالمحبوب
دیگه اونقدر حال‌مون بده که هر وبلاگی که می‌ری یا به روز نکرده یا کامنت‌ها بسته است، خیلی از کانالا لینک ارتباطی رو بستن، از بس که این مدت به هم دیگه پریدیم، فحش دادیم، خط کشیدیم بین خودمون. از ضمیر ما و شما استفاده کردیم. الان که دارم هفتۀ سیاهی رو که گذروندم رو مرور می‌کنم می‌بینم اون مجریه حق داشته با این جسارت جلوی دوربین بگه که اگه مثل ما فکر نمی‎کنین پاشین برین. حالا هر کدوم از ما ملت، یه خط کش دست‌مونه، هر کی کوتاه‌تر یا بل
حتما برای کودک و یا نوزاد خود در بیرون از خانه نیاز به رختخواب سیار و مناسب دارید. پیشنهاد ما به شما ست رختخواب مسافرتی نوزاد تک سبد است که با نمونه های قبلی که تاکمنون دیده اید فرق دارد. تشک این مدل دارای یک زیپ است که پشتی و لحاف در داخل آن قرار گرفته و زیپ بسته می شود و سپس همانن یک پشتی ساده برا بزرگسالان قابل استفاده است و در صورت نیاز به خواب نوزاد آن را باز نموده و استفاده نمایید.
 
 
برای مشاهده اطلاعات، تصاویر بیشتر و خرید کلیک کنید
 
پذ
اقامتگاه بومگردی کلبه پدری
اقامتگاه بوم گردی کلبه پدری در روستایی بکر و کوهستانی در قلب جنگلهای البرز مرکزی واقع گردیده است که دارای گرمایش سنتی کرسی، بخاری هیزمی و نفتی با تابستانی خنک و مطبوع می باشد. اتاق های این مجموعه بصورت کف پوش با تشک، لحاف، پتو و بالش های تمیز و مرتب در اختیار میهمانان گرامی می باشد. سرویس بهداشتی سنتی و حمام در کنار این مجموعه مهیا بوده و گردشگران میتوانند از حمام بسیار قدیمی روستا نیز بهره مند گردند.
 
 
اقامت
روحانیون امروزه در جُنگ های شادی، در پارک ها، مجالس خانگی مولودی خوانی حضور فعال دارند و از مجریان بی مزه شو ها و برنامه های طنز تقلید میکنند و البته در این بین برخی نیز به لیدری در ورزشگاه ها روی آورده اند.
حضور روحانیت در بدنه جامعه کمیت زیادی بیاد کرده اما کیفیتش به شدت دچار تقلیل شده است و امروزه توده عموم جامعه ما احساس نیاز به روحانیت را در خود حس نمیکند.
توده روحانیت دچار بی هویتی عمیقی شده و تبلیغاتشان برای جذب افراد به دین نیز نتیجه ع
روحانیون امروزه در جُنگ های شادی، در پارک ها، مجالس خانگی مولودی خوانی حضور فعال دارند و از مجریان بی مزه شو ها و برنامه های طنز تقلید میکنند و البته در این بین برخی نیز به لیدری در ورزشگاه ها روی آورده اند.
حضور روحانیت در بدنه جامعه کمیت زیادی بیاد کرده اما کیفیتش به شدت دچار تقلیل شده است و امروزه توده عموم جامعه ما احساس نیاز به روحانیت را در خود حس نمیکند.
توده روحانیت دچار بی هویتی عمیقی شده و تبلیغاتشان برای جذب افراد به دین نیز نتیجه ع
یادداشت محمدرضا امیری در مجله دین و جامعه:
روحانیون امروزه در جُنگ های شادی، در پارک ها، مجالس خانگی مولودی خوانی حضور فعال دارند و از مجریان بی مزه شو ها و برنامه های طنز تقلید میکنند و البته در این بین برخی نیز به لیدری در ورزشگاه ها روی آورده اند.
حضور روحانیت در بدنه جامعه کمیت زیادی پیدا کرده اما کیفیتش به شدت دچار تقلیل شده است و امروزه توده عموم جامعه ما احساس نیاز به روحانیت را در خود حس نمیکند.
توده روحانیت دچار بی هویتی عمیقی شده و ت
یادداشت محمدرضا امیری در مجله دین و جامعه:
روحانیون امروزه در جُنگ های شادی، در پارک ها، مجالس خانگی مولودی خوانی حضور فعال دارند و از مجریان بی مزه شو ها و برنامه های طنز تقلید میکنند و البته در این بین برخی نیز به لیدری در ورزشگاه ها روی آورده اند.
حضور روحانیت در بدنه جامعه کمیت زیادی بیاد کرده اما کیفیتش به شدت دچار تقلیل شده است و امروزه توده عموم جامعه ما احساس نیاز به روحانیت را در خود حس نمیکند.
توده روحانیت دچار بی هویتی عمیقی شده و ت
 
 
مزایای سازه های پارچه ای
مقدمه
مزایای سازه پارچه ای ؛
استفاده از پارچه در داخل هر فضایی باعث بهبود آکوستیک و کمک به ایجاد سایبان برای تابش نور خورشید می گردد
و می توان از آن برای تعریف یک فضا استفاده کرد. این مقاله شما را از مزایای و کاربردهای سازه پارچه ای مطلع میکند.
 
مزایای سازه پارچه ای – آکوستیک
دفاتر مدرن ، راهرو ها و اماکن عمومی اغلب از مشکلات reverberation صوتی رنج می برند ،
عمدتا به دلیل شیوع سطوح بسیار انعکاس پذیر مانند کف ، مبلمان ،
رفتم به خانه مادرم..خانه بچگیها...
همه جا شعر باریده بود. توی خانه اش، روی بالشش و لحاف جهیزیه اش خوابیدم و خودم را در آغوشش احساس کردم. بود همان دور و برها بود. و داشت از دیدن نوه های قشنگش کیف می کرد و از شعر خواندن دختر کوچولوی برادر بزرگم دلش ضعف می رفت: تپلو ام تپلو....صورتم مثل هلو....
همان دور و برها می پلکید مواظب بود سیمانهای بنایی برادر کوچکترم خوب آب بخورند، و برای موفقیت فیلم برادر وسطی نذر می کرد. و قد و بالای نوه اولش را سیل می کرد .که وقت
یه‌روز میاد بهارو پس می‌گیریمگلدون زخمیو رو دس می‌گیریمیه‌روز میاد شکوفه‌ها وا میشنحیاطامون پاک و مصفا میشنهی نگو پس بهار ما کی میشه؟زمستونم دوره داره، طی میشهبهار میاد که گل‌فشونی کنهکه باغچه رو‌ ضدعفونی کنهزنبورا از گلا عسل می‌گیرنپروانه‌ها همو بغل می‌گیرنکلیدِ خنده می‌ره تو گوشمونوامیشه این قفلای آغوشمونبدون ترس و بی‌اجازه فورنبوسه‌ها روی گونه‌ها می‌شینن..بد شده بودیم همه‌مون قبول کنبه خاطر یه لقمه نون قبول کنهرکسی فکر ب
امروز مامان و خواهرم، تشک‌های نی‌نی رو درست کردن. واقعا ما جزء خوشبخت‌های جهانیم که کل لحاف تشک‌هامون ساخته‌ی دست ارزشمند مادرمه. متاسفانه من خیلی در این باب تنبلم و گرچه تئوریشو بلدم، ولی عملا هیچ‌وقت دست به این کارا نمی‌زنم. تشک‌های جهیزیه‌ی خواهرهام رو مامانم با پشم گوسفند که میگن خیلی سالمه و فلان درست کرد. یعنی نمی‌دونید فقط شستن و باز کردنشون چقدر چقدر چقدر کار داشت و سخت بود. با این وجود من کمک زیادی نکردم. خواهرهام و مامان با ه
 

عرق نعناع

فصل اول - قسمت ششم

 

در ساعات آخر کار اداری ، کار من هم به اتمام رسید .

البته به لطف یک اصفهانی خوب و با مرام .

خدا نکند که کسی کارش در بعضی از این اداره ها گره بخورد .

که نه با دست باز شدنیست و نه با دندان .

کارمندان بعضی از این ارگانها و اداره ها ،
وقتی پشت میزشان
قرار میگیرند ،

باورشان این است که
هر بندۀ خدایی که از درِ اتاقشان وارد
میشود ،

آن شخص « اسماعیل » است و ایشان « ابراهیم » .

پس ،،، رسالت آسمانی خود میدانند ؛ ذبح « اس
وقتی کُلّی جای کرسی را گرفتدر قدیم دسترسی به منابع انرژی از قبیل سوخت های فسیلی ، برق و گاز کمتر بود و مردم در مناطق دور دست و محروم بخصوص در روستاها انرژی گرمایی را از آتش و هیزم تامین می کردند . تهیه غذا پخت نان و تامین انرژی گرمایشی از موارد‌ استفاده از این سوخت بود .لذا مردم در نبود امکانات از خاک و گل با طرح های ابتکاری وسیله هایی متناسب‌ با نیاز خود می ساختند که دیگدان ، تنور و کُلّی از جمله سازه های سنتی مردم اسفاد در بخش موضوع مورد بحث م
پارسال محمد برای اولین بار شد معلم ورزش یک دبستان غیرانتفاعی پسرانه. بماند که در نهایت به این نتیجه رسید که شاگرد کوچولوهای سه چهار ساله‌اش را از پسرهای دبستانی بیشتر دوست دارد و حالش و درآمدش با آنها بهتر است. معلم ورزش بودن برای محمد همان سال و همان جا تمام شد. گذشت و گذشت و دیشب مدیر همان مدرسه به من پیشنهاد داد تا معلم چهارم سال آینده پسرهای مدرسه‌اش باشم.من؟خوشحال از اینکه کارم دیده شده و حالا یک پیشنهاد کاری جدید دارم و فقط همین. تمام ح
زندگی انسانهابیشتردر خطا و ندانستنی هامی گذردوهمیشه دنبال مقصر می گردند ...
من یکی  ازاونها بودم قطره ای از آب  رودخانه ای که گل آلؤد بود...
ودنبا ل چشمه ای روشن می گشت که قاطی آب های روشن شودولی ترس از آن داشت که روشنای آب ها ظاهرا باشه  با یک حرکت گل آلود شود...
ولی  نمیدانست که عمق بعضیهارود ها پر از سنگ هست و... ایکاش زمان به عقب میگشت... اینقد بی پولی ‌عذاب زجر بی احترامی دنبال روزنه بودم بیشتر پول دوستداشتم تازندگی باعشق یا لوندگری
هرگز به پ
زندگی انسانهابیشتردر خطا و ندانستنی هامی گذردوهمیشه دنبال مقصر می گردند ...
من یکی  ازاونها بودم قطره ای از آب  رودخانه ای که گل آلؤد بود.،...ودنبا ل چشمه ای روشن می گشت که قاطی آب های روشن شودولی ترس از آن داشت که روشنای آب ها ظاهرا باشه  با یک حرکت گل آلود شود .....ولی  نمیدانست که عمق بعضیهارود ها پر از سنگ هست  و .....ایکاش زمان به عقب میگشت ...اینقد بی پولی ‌عذاب زجر بی احترامی دنبال روزنه بودم بیشتر پول دوستداشتم تازندگی باعشق یا لوندگری,,,,هرگ
امروز روز عجیبیه برای من 
این روزها پست های روح الله حجازی بدجوری هواییم می کنه
هوایی یه حس هایی ... هوایی نوشتن ... هوایی هوای آزاد و سفر کردن و کشف کردن و نترسیدن 
امروز روز عجیبیه برای من 
نشسته بودم ... دلم آشوب بود اما از اون آشوب ها که خودت باید بایستی پاش و هیچ کس دیگه ای توش نقش نداره 
آهنگ عاشقانه و گلایه ای دلم نمیخواست... فرافکنی دلم نمی خواست ... دلم خودمو می خواست
پس  zaz رو شنیدم ... خیلی اروم بود و من فرانسوی نمی فهمم ولی دوست دارم با صداش 
معشوق پاییزی من، سلام!
حال که این نامه را می‌خوانی هوای کلبه به شدت سرد است، شعله‌های شومینه در تکاپوی گرم و روشن کردن فضای تاریک خانه هستند؛ پاهایم را به بخاری نزدیک کرده‌ و لحاف زرشکی‌ام را به دور خود پیچیده‌ام، چایِ دم کرده در قوری گل‌ریزم را در دست گرفته و زوزه‌ی گرگ‌های آواره در کوه‌های شمالی را می‌شنوم؛ برف سنگین دیشب احتمالا راه را بر آن‌ها بسته است!
دیروز که از فروشگاه عمانوئل بسته‌های گوشت اردک را به خانه می‌‌آوردم مثل همیش
امروز به وبلاگ قدیمی‌ام سر زدم. همان وبلاگی که یکسالی می‌شود درست و حسابی چیزی در آنجا ننوشته‌ام. وبلاگی که قرار بود روز شمار فراموشی باشد. اما نشد. با خواندن مطالب قدیمی وبلاگم فقط به این فکر می‌کردم که زندگی بسیار پیشبینی ناپذیر است. چند بار در دوسالی که در آن وبلاگ جسته و گریخته می‌نوشتم روند زندگی من کاملا عوض شده بود و من فقط نظاره‌گر بودم و این تغییرات را ثبت می‌کردم. ب
ا خواندن وبلاگم باز هم به یاد او افتادم.
دلم برای او تنگ شده است؟
          

تنهایی امتنهاییم را با خودم بردم تا انتهای خلوت دیشبباور نمی کردم که می سوزمدر بوسه های داغی از یک تب
مثل سکوتی لال تا فردازیر لحاف ترس خوابیدم بازم تو را در نیمه های شبدر کوچه های خواب می دیدم
همزاد من ، این زادگاهم رابرچین و برخیز و مسافر شودنیا ملون دین ِ بد عهدیستبر مذهبی پر کینه ، کافر شو
راه فراری نیست تا ، هستیای با من از عهد نخستینمباید کنم هجرت از این باورباید که خود از ریشه برچینم
سهم ِ قشنگ ِ من ، تمام ِ منحلقوم من در گیر
این ضرب المثل را زیاد شنیده اید: گهی پشت به زین و گهی زین به پشت!
دنیا این گونه است. گاهی اوضواع به کام ماست، گاهی هم نه. چه بسیار
انسان هایی که در ناز و نعمت و رفاه و خوشی زندگی کرده اند؛ اما ناگهان به هر علتی
اوضاع دگرگون شد و هست و نیستشان از دست رفت. نقل است مادر جعفر برمکی، وزیر دربار
عباسیان که ناگهان نگون بخت شد، می گفت: سال پیش چهارصد کنیز در اختیار داشتم
وگمان می کردم، فرزندم در حقم کم لطفی کرده است، امسال آرزویم این است دو پوستین
گوسفند د
          

تنهایی امتنهاییم را با خودم بردم تا انتهای خلوت دیشبباور نمی کردم که می سوزمدر بوسه های داغی از یک تب
مثل سکوتی لال تا فردازیر لحاف ترس خوابیدم بازم تو را در نیمه های شبدر کوچه های خواب می دیدم
همزاد من ، این زادگاهم رابرچین و برخیز و مسافر شودنیا ملون دین ِ بد عهدیستبر مذهبی پر کینه ، کافر شو
راه فراری نیست تا ، هستیای با من از عهد نخستینمباید کنم هجرت از این باورباید که خود از ریشه برچینم
سهم ِ قشنگ ِ من ، تمام ِ منحلقوم من در گیر
این متن را در حالی می خوانید که نویسنده متن برای راه رفتنِ هنگام نگارش، نمازخانه خواهران دانشگاه را انتخاب کرده است، از نکات جالب می‌شود به این اشاره کرد که آنها هم به سمتی نماز می‌خوانند که ما می خوانیم، یا از جاکفشی ای استفاده می کنند که ما مشابه اش را، از سمت برادران فقط چند باند(صوت) کمتر دارد که احتمالاً نیازی به آن ندارند، برای خود من بجز وقت شور و هرولهِ هیئت دیگر کاربردی نداشته! یکسری آپشن نیز دارند! مثلاً چراغ کل نمازخانه از اینجا خ
در نوشتن، انسان خودش موضوع است و درونش. آن‌که برای بیرون می‌نویسد، لحاف‌دوزِ محیط می‌شود؛ در موج‌هایش غرق می‌شود و فریادرسی نمی‌یابد. هیچ کلمه در هیچ لحظه‌ای نمی‌تواند بنا به سازی بیرونی کوک شود؛ اگر شود، نویسنده از نوشتن دور شده، از حق‌‌طلبی فاصله می‌گیرد و هم‌پای ستم‌زاها می‌شود. نوشتن یک امر فردی -نه شخصی- است که تنها یک مخاطب دارد؛ خودِ آدم. اگر حرفی بر قلبت نشسته باشد، شاید بر قلبی دیگر بنشیند. معیار در نوشتن قلب آدمی است نه قل
رمان شوره زاردانلود رمان شوره زار اثر معصومه آبی(شهریاری) با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون و جاوا با ویرایش جدید و لینک مستقیم
داستان مردی به نام حافظ که هم پدر است و هم مادر و این مسئولیت سنگین را در دهه ی چهارم زندگی اش با خود حمل میکند با قلبی درگیر از احساسات گوناگون که همواره در تلاش است برای آسایش عزیزانش با انها منطقی برخورد کند اما حافظ میان دستان روزگار می چرخد و …
خلاصه رمان شوره زار
از زنگ هشدار تلفن اش متنفر بود ! وقتی آن را می شنید ی
کنار پدرم دراز کشیدم، دستم را به گردنش انداختم و گفتم:
- پدر، قصه بگو.
- چه بگویم؟! همه را که برایت گفته‌ام‌.
- دروغ می‌گویی. بازهم بلدى. بازهم به یاد داری‌.
- هر چه فکر می‌کنم چیزی به یادم نمی‌آید.
- قصه‌ی سلیمان را بگو. انگشتری‌اش را دوست دارم. آن انگشتری کجاست‌؟
پدرم با مهربانی نگاهم کرد و گفت:
 - در دست تو.
- در دست من؟!
- بله مشتهایم را باز کردم و گفتم :
کو؟ اینجا که چیزی نیست‌.
- هست.‌
- نشانم بده‌.
پدرم خندید و گفت:
- زبانت.
زبانم را بیرون آوردم.
کنار پدرم دراز کشیدم، دستم را به گردنش انداختم و گفتم:
- پدر، قصه بگو.
- چه بگویم؟! همه را که برایت گفته‌ام‌.
- دروغ می‌گویی. بازهم بلدى. بازهم به یاد داری‌.
- هر چه فکر می‌کنم چیزی به یادم نمی‌آید.
- قصه‌ی سلیمان را بگو. انگشتری‌اش را دوست دارم. آن انگشتری کجاست‌؟
پدرم با مهربانی نگاهم کرد و گفت:
 - در دست تو.
- در دست من؟!
- بله مشتهایم را باز کردم و گفتم :
کو؟ اینجا که چیزی نیست‌.
- هست.‌
- نشانم بده‌.
پدرم خندید و گفت:
- زبانت.
زبانم را بیرون آوردم.
+ در این تایم قرنطینه و احتمالا خلوتی هاتون یه کم فکر کنید... فکر کنیم کرونا چه کارهایی کرد که سالها هیچکس نتونسته بود بکنه؟! وحشت سراسری، اجبار نظافت، وسواس، شکستن رکورد سقوط تمام بورس ها و نفت و شاید در ادامه، شکست نظام سرمایه داری ، تاثیر روی انتخابات های بزرگ جهان ، عریان شدن فرهنگی در کشور هایی که توی ذهنمون ازشون بت فرهنگ و شعور ساختن ،، ممنوعیت دست کردن توی دماغ و گوش ، لغو چهارشنبه سوری ، بقول یکی «کنار زدن لحاف از روی اعتقادات افراطی
یکی از مشکلات زندگی خوابگاهی کمبود فضاست. احتمالا فقط یک کمد کوچیک داری با یک قفسه و میز تحریر. یک یخچال هم هست که بسته به این که با چند نفر شریکیش اندازه‌اش فرق داره. تو بیش‌تر خوابگاه‌ها آخر هر سال تحصیلی باید وسایلت را جمع کنی، بسته‌بندی کنی، انبار کنی یا با خودت ببری خونه. محدودیت زندگی خوابگاهی به من هوشمندانه‌تر خرید کردن و مصرف کردن را یاد داد. پشت هر خرید لباس و خوراکی یا آوردن ظروف به خوابگاه کلی فکر بود! مثلا این که چه کفش یا مانتو
این که سرویس خواب مناسب کودک باید چگونه باشد به بسیاری از مسائل شخصی شما و کودکتان بستگی دارد. ولی انتخاب یک تخت با کیفیت و با ایمنی بالا، چیزی است که نیاز به دانستن نکاتی دارد. ما این نکات را با شما در میان می‌گذاریم
قبل از اینکه اقدام به خریداری یک سرویس خواب برای کودک دلبندتان کنید، درباره این مساله فکر کنید: آیا می‌خواهید یک سرویس خواب بسیار با کیفیت و با دوام و چوبی بخرید که سال‌های زیادی کارایی خود را حفظ کند و در تمام طول دوره کودکی ت
ای سر زمین با صفا اسفاد                 ای مهد ایمان و وفا اسفاد
 ای ملک آبـاء و نیـاکانم                       ای خاک پاکت توتیا اسفاد
 
 کـوه بلنـدت افتخـار آمیز                       یـادآور تـاریخ پربـارت
 بر بام آن شاسکوه و میلاکوه                در دل نهفته گنج اسرارت
 
 آویخته برشانه از هر سوی                  چون جعد مویش شاخه انجیر
آن پیچ و تاب دره شه رود                    انداخته بر گردنش زنجـیر
 
ویرانه های قلعه کوه آن                      دارد نشان
معرفی انواع تخت سیسمونی نوزاد مشهد
1. تخت خواب نوپا مارک ایس ایز (isiz) تخت خواب بچه مارک ایس ایزبرند ایس ایز، یک کدام از دیگر از برندهای تولیدکننده تولید ها نوزاد و نوپا در مرزو بوم ترکیه میباشد. این موسسه ترکیه‌ای تلاش نموده است در کلیه تولید ها خویش از مواد طبیعی به کارگیری نماید. معمولا چوب‌های مصرف شده در تخت و گهواره‌های این مارک از راش گرجستان و رنگ‌ بدنه تخت از رنگ ارگانیک میباشد. بیش تر تولیدات ای ایز به طور ست بدون نقص تخت، تشک، بالشت
نحوه هلاکت مامون ملعون
مامون قاتل امام رضا علیه السلام مثل تمامی دشمنان اهل بیت علیهم السلام هم این دنیا تقاص پس داد و جان به جناب مالک خزانه‌دار دوزخ سپرد تا تقاص اصلی جنایاتش را ببیند. نکته جالب اینکه به گواه تاریخ مامور مجازات او در این دنیا یک ماهی بوده و در نهایت آن ملعون با لرز و احساس سرمای بی‌نهایت به درک واصل شد!!!
شیخ عباس قمی رضوان الله علیه می‌نویسد:
و در سنه (سال) ۲۱۷ مامون سفر مصر کرد و عبدوس را که بنای فتنه در آنجا نهاده بود بکشت.
دستم به نوشتن نمیره. توی این بیست و چند روز حتی یک بار هم سعی نکردم بنویسم. تمام رمقم رو سر و سامون دادن به خونه و حال خونواده گرفته و حالا برگشتم سر درس و امتحانم. روزهای خوبم بود. مسافرت خوب بود. اسب سواری خوب بود. شب رو تو خونه روستایی گذروندن و صبح رو وسط جنگل پر از مه بالای یه کوه بلند بیدار شدن خوب بود. از سرما زیر لحاف خزیدن خوب بود. نوازش کردن اسب ها خوب بود. سر رو شونه بابا گذاشتن خوب بود. شمسِ باباجی رو گرفتن خوب بود. بندر و پیش آیدا موندن خ
قسمت اول را بخوان قسمت 74
پردیس دستان مردانه او را در دستان ظریفش گرفت و نگاه درخشان و پرهوسش را به او دوخت : خیلی زود داری می ری . دلم می خواست بیشتر باهم بودیم .
– فعلاً فرصتش رو ندارم کوچولوی قشنگم .... این جملات و کلمات اغلب در برابر دخترهای زیبا و دلفریب از دهانش خارج می شدند اما حالا.... کیان دیگر هیچ تمایلی به بودن با او نداشت و کلماتش به قدری سرد و یخ زده بود که هرگز حس خوبی را به پردیس هدیه نمی دادند . دخترک آخرین تلاشش را کرد : فکر می کنم سف
 
 
هوالمحبوب
باد به شدت می‌وزید و شاخه های انبوه قره آغاج را به پنجره می‌کوبید. آسمان قلمبه که می‌زد، همۀ ما از زیر لحاف سرمان را بیرون می‌آوردیم؛ یک چشم‌مان به پنجرۀ اتاق بود و چشم دیگرمان به آقاجان که در قسمت بالای کرسی خواب بود.
انگار بودن آقا، دلمان را قرص می‌کرد که هنوز می‌توان صدای تپیدن آسمان را تاب آورد. باران که شر شر شروع می‌شد، نفس عمیقی می‌کشیدیم و خودمان را به دست خواب می‌سپردیم. صدای باران، پایان خودنمایی باد ولگرد بود. با
ما را خواب برد در روز پنجه!دقیقاَ روزی که آبّا اصرار داشت نخوابید که حال و روزتان پیت می‌اُفتد...
و زندگی ما را با مشکلات پیچاند و گره زد! همچون سبزه‌های کَندِسر در روز پِنجه پیتَک!
شب قبل در تنور سر ایوان‌ها و تنورستان‌ها و پَسینه‌ها، جنب و جوش گُرِت و زِنجِفیلی و توتِک و کُلاس پختن ولوله میانداخت در دل کودکان که هوای «باهار» دلشان را به جوش و خروش انداخته بود و با یاد «تِو‌خورِی» پیتکه روز، مست می شدند!
پسران در تعقیب و گریز «تپ کاش» درس ز
 صدای بارون میاد. یه صدای پیوسته از برخورد قطره‌های ریز با درختای کوچه‌ی پشتی. من قرصم رو خورده‌ام و خزیدم به زیر لحاف. پریشب پیش دکتر م. بودم و کمی از احوالاتم گفتم. حین حرف زدن باهاش حس می‌کنم بی‌حوصله‌ست. البته که در نظر من بی‌حوصلگی او به شکل عبارت سرزنشگرانه‌ی « لعنتی! قطعا تو خیلی وارد جزئیات می‌شی!» ظاهر می‌شه. بگذریم، بهش گفتم بی‌خیال شدم. بی‌خیال ترین دانشجوی دوره! کاش شب امتحانی باشم، تبدیل شده ام به چند ساعت قبل امتحانی! هدفم
 صدای بارون میاد. یه صدای پیوسته از برخورد قطره‌های ریز با درختای کوچه‌ی پشتی. من قرصم رو خورده‌ام و خزیدم به زیر لحاف. پریشب پیش دکتر م. بودم و کمی از احوالاتم گفتم. حین حرف زدن باهاش حس می‌کنم بی‌حوصله‌ست. البته که در نظر من بی‌حوصلگی او به شکل عبارت سرزنشگرانه‌ی « لعنتی! قطعا تو خیلی وارد جزئیات می‌شی!» ظاهر می‌شه. بگذریم، بهش گفتم بی‌خیال شدم. بی‌خیال ترین دانشجوی دوره! کاش شب امتحانی باشم، تبدیل شده ام به چند ساعت قبل امتحانی! هدفم
9مورد برای دکوراسیون جدید خانه
 
 
لوسترها و لامپ ها جزو وسایلی هستند که خیلی زود بر بیننده آشکار می کنند که سبک چیدمان خانه تان قدیمی است یا جدید. اگر به دنبال چند ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی برای تغییر دادن خانه تان هستید، این 9 مورد می تواند کمکتان کند.
 
 
1) تنظیم چیدمان مبلمان و لوازم خانه را تغییر دهید: مبلمان را از کنار دیوار برداشته و سعی کنید آنها را در زوایای جدیدتر و گیراتر بچینید. مثلاً قرار دادن کاناپه به صورت مورب در یک اتاق نش
أعاذَنا الله مِن شُرورِ أنفُسِنا و سَیّئاتِ أعمالِنا
 
 درباره‌ی حسادت‌ورزی به رفیق بزرگوارم میثم امیری حرف می‌زنم. چند دار و دسته پیدا شده‌اند  که به واسطه‌ی خبری که میثم در وبلاگش منتشر کرد، به خود جسارت دادند که با بدترین کلمات به او توهین کنند. درباره‌ی اصل ماجرا خودِ میثم مطلبی را منتشر کرده است و من به آن ماجرا نمی‌پردازم. به عنوان رفیقِ او، دست‌کم از سال ۸۷، بر خود فرض دانستم مطالبی را عنوان کنم. باشد که حق رفاقت را به جا آورده با

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها