نتایج جستجو برای عبارت :

ضرورت آموزش نظام فکری و اعتقادی به نسل جوان

آیت الله سید محمدمهدی میرباقری:
در حوزه تعلیم و تربیت، اگر ما بخواهیم یک نسلی تربیت کنیم که در مقابل امواج تمدنی غرب و در مقابل امواجی که جریان نفاق در دنیای اسلام ایجاد می‌کند، مقاومت کند، غیر از این که باید حوزه تعلیم را تغییر دهیم و این کتب درسی و نظام تعلیم _لااقل در حوزه علوم انسانی_ تغییر کند  باید یک دوره نظام  فکری و اعتقاداتی را هم به جوان‌ها تعلیم دهیم که این تعلیم، رابطه بین اعتقاد و عمل اجتماعی‌شان را تمام کند؛ 
یعنی بفهمند که چ
خبر جدید برای کنکوری ها
خبر جدید برای کنکوری ها در اوج یادگیری
 مصوبه جدید کنکور ۹۹/ حق انتخاب نظام امتحانی به داوطلبان واگذار شد
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: 
داوطلبان کنکور سال ۹۹ درخواست داشتند که بتوانند 
نظام آموزشی خود را برای امتحان انتخاب کنند که این حق به داوطلبان داده شد.
داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه در صورت تمایل می توانند 
دروس نظام جدید آموزش متوسطه را مطالعه کنند یا بالعکس اما باید حتما آن را در زمان ثبت نام اعلام کنند
توضیحات فایل:
دانلود پاورپوینت نظام آموزش و پرورش کشور فنلاند
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت نظام آموزش و پرورش کشور فنلاند درس آموزش و پرورش تطبیقی /علوم تربیتی در ۳۷ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت نظام آموزش و پرورش کشور فنلاند،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
ملاحضات جغرافی
توضیحات فایل:
پاورپوینت تحول بنیادین در آموزش و پرورش در ۳۳ اسلاید
کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت تحول بنیادین در آموزش و پرورش در ۳۳ اسلاید قابل ویرایش بهمراه پاورپوینت سند تحول بنیادین در ۱۴ اسلاید قایل ویرایش می باشد که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت تحول بنیادین در آموزش و پرورش،بخشی از متن چند اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۵
 اولین نظام دادرسی وقدیمی ترین نظام دادرسی می باشد که مربوط به قرن نهم میلادی است که می توان ریشه هایش را در قانون گذاری رم پیدا کرد و دارای ویژگی هایی  به شرح ذیل می باشد:۱. ضرورت طرح شکایت شاکی یعنی اگر تا زمانی که زیان دیده از بزه شکایتی به عمل نیاورد دادرس مربوطه حق رسیدگی به موضوع اتهام رو نخواهد داشت‌.۲. فقدان نهادی به عنوان تعقیب یعنی دادسرایی وجود نداشت که موضوع تعقیب ورسیدگی را برعهده بگیر وپرونده مستقیما نزد قاضی ارائه می‌گردید.۳.
بیانیه گام دوم، یک ترسیم کلی از گذشته و حال و آینده انقلاب است. 4نقطه اصلی در بیانیه: «عظمت حادثه انقلاب و ماندگاری آن»، «عظمت راه طی شده و کارکرد انقلاب تا امروز»، «چشم انداز پیش روی انقلاب» و «عظمت نقش نیروی جوان متعهد» است/ ما یک حرکت عمومی لازم داریم برای رسیدن به چشم انداز. این حرکت طبعاً با محوریت جوان متعهد انجام میشود. جوان هم لزوماً 22 و 25 ساله نیست. 35ساله و 40ساله ها هم جوانند و میتوانند در نظام مدیریت کشور، تحول عظیم ایجاد کنند.
رئیس قوه قضاییه بر ضرورت عادلانه ساختن نظام پرداخت حقوق در کشور تاکید کرد و گفت: تفاوت در نوع پرداخت‌ها به افرادی که از حیث تجربه، توانمندی و تحصیلات یکسان هستند، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
خبرگزاری ایلناinstagram.com/ilna_newsinstagram.com/p/B1npLW7FZiF
---
به ما بپیوندید t.me/joinchat/AAAAAD4DQ6_9fPbdPn6b4g
[عکس 769×800]
مشاهده کانال
✅ فقه نظام رسانه چیست؟
در تعریف فقه نظام تفاوت نظراتی وجود دارد؛ اما می توان در مجموع آن را ورود فقه برای بازطراحی نظام های اجتماعی بر اساس مبانی دینی دانست.
در این رویکرد، هدف پاسخ به مسائل شرعی فردی و اجتماعی نیست، بلکه هدف، طراحی یک نظام اجتماعی جدید است، یک نظام سازی اجتماعی.
نظام سازی امری مهم در راستای تمدن سازی است: «نظام‌سازی کار بزرگ و اصلی شما است. این کاری پیچیده و دشوار است. نگذارید الگوهای لائیک یا لیبرالیسم غربی، یا ناسیونالیس
 
اخلاق رسانه به حوزه ارزش شناسی رسانه می پردازد؛ اینکه چه اموری در رسانه خوب است و چه اموری در رسانه خوب نیست؟
اخلاق رسانه (ارزش ها)، مبنای نظریه هنجاری رسانه ها (بایدها و نبایدها) قرار می گیرد.
بحث اخلاق رسانه در بسیاری از آثار غربی، ذیل فلسفه رسانه طرح شده است.
 
در فقه نظام رسانه و طراحی نظام رسانه دینی، طبعا استفاده از مباحث اخلاق رسانه (ارزش شناسی رسانه)، در کنار فقه رسانه (بایدها و نبایدهای رسانه) و فلسفه رسانه (هستی شناسی رسانه)،ضرورت دا
نظام آموزشی در ایران(word)

 
آموزش و پرورش با قرار گرفتن در عرصه تحولات پرشتاب جهان امروز، دستخوش تغییرات وسیعی شده است. لازمه ماندگاری در این عصر توجه به کیفیت نظام آموزشی است. در این مقاله بر آن شدیم تا به بررسی نظام آموزشی در ایران بپردازیم.
این مقاله شامل 9 صفه و در فایل word تهیه شده و شامل موضوعات زیر می باشد.
- نظام آموزشی در ایران
-هدف از تأسیس مدارس شبانه روزی
-مزایا و معایب مدارس...
 
نظام آموزشی در ایران(word)
 
 
دانش ‌آموزان مهم ‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب می ‌شوند. شاد زیستن برای کودک به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می‌ کند.
عواملی که می ‌تواند این سرمایه ملی را برای رشد بهینه و کیفی آماده سازد، مهارت ‌های رفتاری است که در محیط آموخته می ‌شود نه فقط محفوظات علمی. نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش ‌آموز در ب
قبولی شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی، مشروط به کسب 50% نمره کل و یا بالاتر در آزمون می باشد.( آزمون نظام مهندسی دارای نمرۀ منفی می باشد)، که با قبولی در این آزمون پروانه اشتغال دریافت می کنند و می توانند با این سازمان همکاری نمایند.
آزمون نظام مهندسی سالی دو بار توسط سازمان نظام مهندسی کشور، معمولاً در شهریور و اسفندماه هر سال برگزار می‌شود. فارغ التحصیلان رشته های مربوطه با گذشت سه سال از زمان فارغ التحصیلی مجاز به شرکت در آزمون نظام مهندسی
توضیحات فایل:
پاورپوینت آموزش و پرورش ژاپن در ۲۱ اسلاید
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت آموزش و پرورش ژاپن در ۲۱ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت آموزش و پرورش ژاپن ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۶
نظام آموزشی ژاپن
سیستم اساسی آموزش برپایه ترکیبی از نظام‌های آموزشی انگلستان، فران
قبولی شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی، مشروط به کسب 50% نمره کل و یا بالاتر در آزمون می باشد.( آزمون نظام مهندسی دارای نمرۀ منفی می باشد)، که با قبولی در این آزمون پروانه اشتغال دریافت می کنند و می توانند با این سازمان همکاری نمایند.
آزمون نظام مهندسی سالی دو بار توسط سازمان نظام مهندسی کشور، معمولاً در شهریور و اسفندماه هر سال برگزار می‌شود. فارغ التحصیلان رشته های مربوطه با گذشت سه سال از زمان فارغ التحصیلی مجاز به شرکت در آزمون نظام مهندسی
 
دانش ‌آموزان مهم ‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب می ‌شوند. شاد زیستن برای کودک به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می‌ کند
ادامه مطلب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ در
دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با تأکید بر ضرورت تقوای مسئولان بویژه در
«رسیدگی به امور مردم، رعایت بیت‌المال و اجتناب از اشرافیت» به بیان وظایف
اساسی مسئولان سه قوه برای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید پرداختند. ایشان همچنین به مسائل داخلی کشور و شرایط مذاکره با آمریکا هم اشاره کردند.
ادامه مطلب
 
دانش ‌آموزان مهم ‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب می ‌شوند. شاد زیستن برای کودک به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می‌ کند
ادامه مطلب
متن کامل پیام رهبر انقلاب به مناسبت روز معلم 
روز معلم را به همه‌ی معلمان عزیز که در مدارس و دانشگاهها و حوزه‌های علمیه به پرورش اندیشه و دانش کودکان و جوانان کشور میپردازند تبریک میگویم.
این سخن امام خمینی که معلمی را شغل انبیا دانستند، یک شعار تبلیغاتی نبود، سخن قرآن بود که فرموده است: ویزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحمکة...تزکیه و تعلیم و کتاب و حکمت الهی چهار واژه‌ی کلیدی در دعوت اسلام و همه پیامبران است. واژه کلیدی دیگر قیام به قسط است.
در
بسم الله الرحمن الرحیم
محدود نمودن جمع بین ادله (جمع بین آیات و روایات) به مباحثات تعادل و تراجیح، در واقع محدود نمودن و تنزل دادن مفهوم جمع ادله است! به عبارت دیگر انواع دیگری از جمع ادله متصور است؛ که در مباحثات تعادل و تراجیح تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است.
اساساً ریشه مباحثات حوزه تعادل و تراجیح، مفروض گرفتن تعارض در دامنه ظهور دو دلیل و یا چند دلیل است؛ در حالیکه برای جمع بین ادله ریشه ها و ضرورت های متنوع دیگری را می توانیم، تصور کنیم!
سه موضوع در مورد داوطلبان نظام قدیم
.
✔️١-با توجه به آخرین اظهار نظرات مسئولان سازمان سنجش هر دو کنکور
۹۸ و ۹۹ شامل دو گروه نظام جدید و قدیم است.
.
✔️۲-دانش آموزان نظام قدیم فقط اجازه پاسخگویی به سوالات
مخصوص نظام قدیم را دارند
.
✔️۳-ظرفیت ورود به دانشگاه ها نه در کنکور ۹۸ و نه ۹۹ درصد بندی نخواهد شد و حالت رقابتی خواهد داشت پس به شایعات در مورد
درصد بندی ورود به دانشگاه توجه نکنید.
.
به‌عنوان هدف نهایی نظام تعلیم و تربیت بیان‌شده است. (مروجی،۱۳۹۱)تحقیقاتی درزمینه‌ی حیات طیبه و ابعاد مختلف آن انجام‌شده است که در آن به بیان ویژگی‌های حیات طیبه از منظر قرآن و نهج‌البلاغه پرداخته‌شده است.قاسمی (۱۳۸۸) در پایان‌نامه خود با عنوان “حیات طیبه در قرآن و نهج‌البلاغه” حقیقت حیات طیبه و چیستی آن را تبیین کرده است و معنای لغوی و اصطلاحی حیات طیبه و همچنین مراتب آن را برای انسان‌های مختلف بیان کرده است. دیسناد (۱۳۸۸) نیز به «بر
بزرگترین خبرگزاری فـارسی زبان دنیا باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی ملی است که به منظور آموزش مهارتهای حرفه ای خبرنگاری و رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه جوانان علاقمند به این حرفه و پوشش جامع خبری توسط معاونت سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده است.
صبح امروز در دیدار اعضای شورایعالی حوزه های علمیه: برای شناسایی و بکارگیری استعدادهای برتر فکری از میان طلاب جوان برنامه ریزی کنید. در بخشهای گوناگون کشور، بعضاً کارهای بزرگ و ابتکارات شگفت انگیزی به دست جوانان انجام میشود و در بخش حوزه و طلبگی نیز یقیناً چنین استعدادهایی وجود دارند/ دشمن برای شناسایی نقاط مؤثر انقلاب و ضربه زدن به مبانی اساسی آن برنامه دارد و از جمله مقاصد آنها حوزه های علمیه است. صیانت از شور انقلابی و طلاب جوان با توجه ب
 
 
سرفصل های کلاس آموزش برق صنعتی
معرفی تاریخچه پیدایش الکتریسیته
آموزش مقدماتی نحوه تشکیل جریان لکتریکی
آموزش برق AC و DC
آموزش برق تکفاز و سه فاز و نحوه عملکرد هر یک
آموزش و معرفی انواع کابل ها و سیم ها
آموزش اصول انجام پروژه برق صنعتی
آموزش و معرفی قطعات و لوازم کاربردی در برق صنعتی
آموزش مقدمات مورد نیاز مونتاژ تابلو برق صنعتی
آموزش و معرفی انواع کلیدها
آموزش و معرفی انواع رله ها (دیستانس، اضافه جریان و…)
آموزش و معرفی انواع تایمرها
آموز
جوان هر هفته خودش را به شمال شرقی تهران می رساند تا پای صحبتهای پیرمرد فاضل بنشیند. پیرمرد فاضل قبل از شروع به صحبت توی چشم تک تک مخاطبان نگاه می کرد و زیر لب اذکاری را زمزمه می کرد. اون روز هم مثل همیشه توی چشمهای همه نگاه کرد جوان روبروش نشسته بود. بعد صحبتهاش رو شروع کرد. بعد از نیم ساعت یک دفعه زل زد توی چشمهای جوان و گفت : "جوان اگه تمام وقتت را توی هیئتهای امام حسین ع پای روضه بگذرونی ولی نماز صبحت قضا شده باشه باختی" جوان مو بر تنش سیخ شد و
بسم الله الرحمن الرحیم
 
نظام تربیت آنچنان مهم است که عارض تمام بی دینی ها میباشد و دین پیامبر از همین نظام تربیت و رشد ذات پاک او میباشد و جبرائیل از ذات او می آید و جذب ذات او میشود و لذا تربیت چنان مهم بوده که ذات آدم از تربیت درست آمده بود و باید موانع رشد ذات را با تربیت درست مهیا کرد .
به‏نظر می‌رسد استفاده از این امکانات برای آموزش، به تحقق برخی از
آرمان‌هایی که به عنوان ملاک‌های کیفیت آموزش از آن نام برده می‌شود،
ازجمله: فراگیرمحوری، یادگیری مادام‌العمر، یادگیری فعال، تعامل در یادگیری
و چند رسانه‌ای بودن، کمک کند.هرچند برخی از موسسات آموزشی، در
سال‌های اخیر، نسبت به ارایه کامل دوره‌های آموزشی به صورت الکترونیک اقدام
نموده‌اند، اما هنوز شواهد زیادی در مورد نتایج ارزشیابی این برنامه‌ها
منتشر نشده است.با تو
داستان سه یار دبستانی (البته برخی در صحت آن تردید کردند)
می گویند خواجه نظام الملک توسی ، عمر خیام و حسن صباح باهم در یک مکتب تحصیل میکردند . 
آنها باهم قرار گذاشتند که هرکدام به جایی رسید آن دوی دیگر را فراموش نکند . 
بنابراین وقتی  نظام الملک وزیر سرآمد در دوره سلجوقی شد ، عمر خیام که از او باغی برای پژوهش در نیشابور خواست 
به او داد . 
اما حسن صباح از نظام الملک مقامی سیاسی خواست ، ولی نظام الملک خودش به استعداد صباح حسادت می ورزید .
بنابراین
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع آموزش و هویت مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع آموزش و هویت



دسته بندی
روانشناسی و علوم تربیتی

فرمت فایل
docx

حجم فایل
73 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
29

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع آموزش و هویت
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مر
توسعه و پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات، بستر آموزش را متحول نموده و
موجب پیدایش و گسترش ابزار و امکانات جدید آموزشی در فضای مجازی شده است.
در این راستا، نظر به اهمیت و ضرورت تنوع‌بخشی و ارتقای کیفیت آموزشی، به
منظور افزایش بهره‌وری در حوزه نوسازی نظام آموزشی و بهره‌گیری از ابزارهای
نوین آموزشی به ویژه آموزش الکترونیکی، آموزشگاه مجازی زبانهای خارجی
گوتاک، با شعار «آموزش برای همه»، بر آن شده تا به کمک اساتید مجرب و متخصص
و در بستر سا
♦️نظام رتبه بندی معلمان تصویب شد
هیأت وزیران نظام رتبه بندی معلمان را با هدف استقرار نظام پرداخت حقوق فرهنگیان بر اساس صلاحیت، شایستگی و تجربه تصویب کرد.
براساس این مصوبه، معلمان در پنج رتبه، طبقه‌بندی می‌شوند و عوامل امتیاز آور برای ارتقای رتبه بر مبنای تحصیلات - مهارت و توانایی‌ها، دوره های آموزشی، سنوات خدمت و تجربه مربوط محاسبه می‌شود.
دولت مبلغ ۲۰ هزار میلیارد برای اجرای این طرح تخصیص داد. 
▪️ جمهوری اسلامی یعنی نظام مردمی، نظام مستقل، نظام مبتنی بر ارزش‌های اصیل، نظام مبتنی بر آزادی فکر و عدالت اجتماعی -  نسل‌های قبل ملت ایران تلاش کردند و خدای متعال هم این هدیه الهی را به آن‌ها داد؛ یعنی یک نظام مردمی که پایه‌های آن بر ضدیت با فساد و انحراف و کجروی و وابستگی نهاده شده است. این هدیه را باید نگه داشت. این‌طور نیست که اگر خدا به قومی نعمت داد، آن قوم خاطرجمع باشند که این نعمت برای آن‌ها خواهد ماند.!!
ادامه مطلب
حضرت امیر المؤمنین علی علیه السّلام درباره ضرورت تحمیل فضائل بر نفس (یا همان خودسازی) برای کنترل شهوات می‌فرمایند: «فضایل اخلاقی را بر نفس سرکش خود تحمیل کن، چراکه خواهش طبیعی بشر بر شهوات و رذایل اخلاقی است.»[1] فلذا اگر نفس بر خوبی‌ها و فضائل عادت نکند انسان را به‌سوی شهوات و رذائل خواهد کشاند […]
نوشته ضرورت تحمیل فضائل بر نفس برای کنترل شهوت اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری،  زاهد شفیعی با اشاره به موضوع پایش کیفی و اولویت‌بندی راهبرد‌های دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: «اهمیت نقش آموزش در صنعت گردشگری و نیز بررسی وضعیت موجود متناسب با چشم انداز پیش رو، زمینه تغییر و اولویت‌بندی راهبردهای این حوزه را سبب شده است.» 
ادامه مطلب








بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله می فرمایند:
*"اعلم الناس من جمع علم الناس الی علمه"*
" داناترین مردم کسی است که دانش مردم را به دانش خویش افزون کند ."
                                                                  بحار،ج۱ص۱۶۴
 
تکریم و نکوداشت مراسم،خاطره ها و قدم های بزرگ خصوصا در امر آموزش و پاسداشت مقام معلم، تجلیل شرافت انسانی است.
خدای را سپاسگزاریم که در چنین روزی یعن
سواد رسانه ا ی
سواد رسانه‌ای(
Media Literacy) مجموعه‌ای از مهارت‌های قابل یادگیری است که به توانایی
دسترسی، تجزیه و تحلیل و ایجاد انواع پیام‌های رسانه‌ای اشاره دارد و یک
مهارت ضروری در دنیای امروزی به شمار می‌رود.افراد، با سواد رسانه‌ای
قادر به کشف پیام‌های پیچیده‌ی موجود در محتوای تلویزیون، رادیو،
روزنامه‌ها، مجلات، کتاب‌ها، بیلبوردهای تبلیغاتی، اینترنت و سایر
رسانه‌های مستقل خواهند شد.اکنون سواد رسانه‌ای به عنوان یکی از
کارآمدت
جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت: بین شما کسی هست که مسلمان باشد ؟
همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکم فرما شد ،
 بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جا برخواست و گفت : 
آری من مسلمانم.
جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا،
پیرمرد بدنبال جوان براه افتاد و با هم چند قدمی از مسجد دور شدند ،
جوان با اشاره... 
به گله گوسفندان به پیرمرد گفت : 
که میخواهد تمام آنها را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک احتیاج دارد،
پیرمرد و جوان مشغول ق
جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت: بین شما کسی هست که مسلمان باشد ؟
همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکم فرما شد ،
 بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جا برخواست و گفت : 
آری من مسلمانم.
جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا،
پیرمرد بدنبال جوان براه افتاد و با هم چند قدمی از مسجد دور شدند ،
جوان با اشاره... 
به گله گوسفندان به پیرمرد گفت : 
که میخواهد تمام آنها را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک احتیاج دارد،
پیرمرد و جوان مشغول ق
آموزش از راه دور در کشورمان به جز تجربه کوتاه دانشگاه آزاد قبل از انقلاب و دانشگاه پیام نور مبتنی بر استفاده از شیوه ارتباط از راه دور، دارای سابقه طولانی ای نیست در پایان دهه 70 نرم افزار آموزش مجازی LMS ال ام اس در دستور کار دانشگاه تهران قرار گرفت و پروژه های تحت این عنوان آغاز شد در سال 1380 سایت آموزش مجازی دانشگاه تهران با ارائه 9 درس برای دانشجویان روزانه دانشگاه راه اندازی شد و از نیم سال اول تحصیلی همان سال، آن بهره برداری شد. در همان س
در عرصه جنگ نرم؛ قربانیان اصلی این جنگ جوانان و قلب های پاک آنان است.
جوانان یک کشور، نیروهای سازنده آن کشور و پیشران تمام حرکت ها و پیشرفت های آن هستند. این حرکت بر بستری از اعتقادات و باورها و سبک زندگی و علایق و سلیقه ها شکل می گیرد. در جنگ نرم؛ دشمن می کوشد که تمامی این مولفه های مذکور را از حالت فطری و اولیه و متناسب با فضای آن جامعه، خارج کند و به سمت و سوی دلخواه و مورد نظر خود بکشاند.برای اینکه پیشرفت های چشمگیر و موثرتری در آینده داشته ب
امروز صبح وزارت علوم یک بخش‌نامه داده پر از انعطاف. پر از به هم زدن قوانین کلاس‌ها، غیبت‌ها، مهمان‌شدن، امتحان‌ها و... انعطاف‌هایی که تا دانشجو‌های بدبخت هزاربار بین طبقه‌های اداری دانشگاه بالا پایین نمی‌رفتن و توی آموزش دانشگاه، صداشون رو نمی‌نداختن توی سرشون حتی یک دهمش هم امکان نداشت!
آزمون‌های جامعی که سال‌های پیش سیل و زلزله نتونستن تکونش بدن، یا لغو شدن یا جابه‌جا شدن.
ادارات در حد ضرورت کار می‌کنن. مغازه‌ها در حد ضرورت. مرا
اجتماعیات-این روزها بسیار از ضرورت احیای فرهنگ چندهمسری سخن به میان می‌آید و جالب اینجاست که این سخن تماماً نه از زبانِ بلهوسان،بلکه از زبان دین‌داران شنیده می‌شود.  نمی‌دانم آنها که در شیپور این مسئله می‌دمند، با چه نیتی چنین می‌کنند، اما هرچه که هست این اقدام کاملاً برآیندِ نگاهی نادرست هم به دوران گذشته و هم به زمان کنونی‌ست. خوب است این جماعت بدانند که کم و کیف نظام خانوادگی پیرو شرایط اجتماعی-فرهنگی هر دوران است و صرف قوت داشتن یک
 یک توصیه این است که هم دستگاه‌های مدیریتی، هم اساتید، در داخل دانشگاه‌ها خودباوری را ترویج کنید. جوانی که تحت تربیت و تحت آموزش و تعلیم شماست، باید به خود اعتماد داشته باشد. بحثِ این نیست که شخصی به خودش اعتماد دارد، بحثِ این است که ما به خصال ملی خودمان، به امکانات ملی خودمان، به ذخائر فرهنگی خودمان، یک اعتماد به نفس عمومی داشته باشیم که به آن گفتیم اعتماد به نفس ملی - این حالت بایست در یکایک جوان‌های ما بروز پیدا کند؛ یعنی جوان ما وقتی ک
اجتماعیات-این روزها بسیار از ضرورت احیای فرهنگ چندهمسری سخن به میان می‌آید و جالب اینجاست که این سخن تماماً نه از زبانِ بلهوسان،بلکه از زبان دین‌داران شنیده می‌شود.  نمی‌دانم آنها که در شیپور این مسئله می‌دمند، با چه نیتی چنین می‌کنند، اما هرچه که هست این اقدام کاملاً برآیندِ نگاهی نادرست هم به دوران گذشته و هم به زمان کنونی‌ست. خوب است این جماعت بدانند که کم و کیف نظام خانوادگی پیرو شرایط اجتماعی-فرهنگی هر دوران است و صرف قوت داشتن یک
⚠️‏جوان بودمومن بودانقلابی بودنماینده مجلس بودبه جرمِ افشای ذاتِ زهرا رهنورد و ‎#میرحسین_موسوی (۲۸ سال زود تر از سال ۸۸) توسط منافقین به شهادت رسید.
۶۶ روز مانده تا انتخابات مجلس..کاندیداهای جوان و شجاع و متخصص و جهادی و انقلابی  شهرتان را شناسایی کنید و از آن ها برای رفتن به مجلس حمایت کنید..
#شهید_دیالمه#مجلس_انقلابی #مجلس_جوان_حزب_اللهی #اولویت_انتخاب_جوانان_انقلابی#گام_دوم_انقلاب #مدیریت_جهادی #جوانگرایی ✊ کمپین حمایت از تحقق مجلس و
جوانی وارد سوپر مارکت شد ومشغول خرید بود که متوجه کسی شد که سایه به سایه تعقیبش میکنه رو برگرداند زن مسنی را دید که زل زده وی را نگاه می کرد جوان پرسید: مادر چیزی شده که مرا اینطور دنبال میکنی خانم با اشک گفت: تو شبیه پسر مرحومم هستی وقتی مرا مادر صدا زدی خاطرات پسرم را تجدید کردی جوان گفت: خانم این روزگاراست و سنت حیات، یکی میره یکی میاد شما هم خودتو ناراحت نکن.
 زنه در حال رفتن بود که از جوان درخواست کرد دوباره وی را مادر صدا کند. جوان صدا زد ما
مهر که میاد نمیدونم چرا همه تو اینستاگرام اصرار دارن از خاطرات مدرسه شون بگن. معلوم میشه حتی برای اونایی هم که ازش خاطرات تلخی تعریف میکنن روزای موندگاری بوده! من که اساسا نه روزای خوبشو یادمه نه روزای نحسشو. نه تنها مدرسه که از دانشگاه هم خاطره خاصی رو برای خودم هی مرور نکردم تا چنان تو مغزم تثبیت شه که انگار همین دیروز اتفاق افتاده. وقتی بزرگ شدم و فهمیدم نظام آموزش و پرورش مملکتم تا چه حد قاتل استعداد و انسانیت و اخلاق آدماس، تا چه حد آلوده
انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ؛  طی حکمی از سوی محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر مشاور جوان این اداره  بنام دکتر مهدی ناظمی را منصوب کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ترشیز اسپرت ؛ محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان  کاشمر مشاور جوان خود را منصوب کرد.
 دکتر مهدی ناظمی پیش از این مدیر گروه بخش تربیت بدنی مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمررا در کارنامه خود دارد.
 
 
بحث از این منظر جالب توجه است که کارشناسان و متخصصان آموزشی متفق القول بودند که نظام آموزشی ما و خود ما راهی جهت بهبود و ارتقا کار و کارآفرینی نداریم و همه به دنبال راحتی و آسایش طلبی هستیم.
دانلود کلیپ نوآوری در ایجاد اشتغال
ساختارهای موجود در دانشگاههای کشور با هدف آموزش تخصصی دانشجو شکل گرفته است و کمتر تقویت و تربیت کارآفرینی در دانشجویان مدنظر می‌باشد، به طوری که فارغ‌التحصیلان فعلی دانشگاهها اغلب با مفاهیم اولیه کارآفرینی آشنا
 
برای بهره گیری مناسب از شرایط و امکانات برای ظهور استعدادها و خلاقیت های نوجوانان باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد کرد چرا که در تعریف مدیریت به عنوان یک رشته علمی «فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی و سازماندهی - بسیج منابع و امکانات و هدایت و کنترل است برای دستیابی به اهداف سازمانی و براساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.»
مدیر وظیفه دارد با هماهنگی و اتخاذ تصمیمات پیش
تصاویر نعیمه نظام دوست در کنسرت ایوان بند به همراه جمعی از بازیگران شرکت کردند و عکس های این مراسم را در اینستاگرامش منتشر کرد.با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.
نعیمه نظام دوست به همراه بهاره رهنما و همسرش امیرخسرو عباسی و جمع دیگری از بازیگران و هنرمندان در کنسرت گروه موسیقی ایوان بند شرکت کردند. سایت گهر در این بخش عکسهای نعیمه نظام دوسـت را در کنسرت ایوان بند را منتشر می کند.
عکس های نعیمه نظام دوسـت در کنسرت ایوان بند نعیمه نظام دوسـت
پایان نامه معماری: طراحی خانه هنرهای سنتی قزوین
چکیده:
هنر یک مکتب پرورشی و رشد دهنده است، مکتبی که به نیاز روحی، معنوی انسان پاسخ می دهد. فرد از طریق آن، در جستجوی گمشده خویش است و با یافتن نشانی از آن که ریشه در حقیقت دارد، به وجد می آید. در این بین هنرهایی که بر پایه انتزاعات ذهنی فرد و با الهام، نه تقلید صرف از طبیعت حاصل شده اند، از اهمیت ویژه ای برخوردارند. این هنرها که ریشه در سنت دیرین دارند، سینه به سینه و نسل به نسل منتقل گشته اند. آشنا
نقش فناوری های نوین ارتباطاتی و اطلاعاتی در آموزش بی بدیل و بسیار اهمیت دار است. قبلا در وبلاگ به این ضرورت و چرایی این نقش پرداخته ایم که می توانید در این پست آن را مشاهده نمایید.
فناوری اطلاعات و تحول دنیای آموزش
کاربرد فنآوری ها در آموزش مدرن
آموزش در جهان مدرن، هرچه بیشتر با فنآوری در می آمیزد. از ربات های پیچیده
گرفته تا لوح رایانه یا تبلت در مدارس. معلمان در سراسر جهان ابزار و
امکانات خود را برای آموزش مهارت های مورد نیاز آینده دانش آم
سازمان نظام مهندسی ساختمان یک سازمان غیر دولتی و مستقل در مراکز استان ها می‌باشد که هدف از تاسیس آن بطور کلی اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان است که بر کیفیت ساخت و ساز  ساختمان ها نظارت دارد. سازمان نظام مهندسی در هفت رشته مهندسی عمران،معماری، برق، مکانیک، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک به ارائه خدمات مهندسی مرتبط در این حوزه‌ها می پردازد.مهندسان پس از گذراندن تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و بالاتر از آن می‌توانند با پرداخت ح
اسلام معتقد به تولید ثروت و بالارفتن سطح رفاه در جامعه است نوع نگاه نظام اسلامی به ثروت، با نوع نگاه نظامهای سرمایه‌داری متفاوت است
رهبر انقلاب، امشب در دیدار جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی:️ من از بُن دندان به این حرکت معتقدم که علاج و کلید حل مشکلات کشور عبارت است از «ترویج تولید داخلی».
️ آن کسانی که در مورد تولید یا رونق اقتصادی کشور به جای دیگری چشم میدوزند، [بدانند] راه این است.
️ در نظام اسلامی، اقتصاد نقش بسیار
به قلم دامنه. به نام خدا. «بررسی مبانی فڪری افراد». این، تز تازه‌ی عزیز جعفری‌ -فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله- است ڪه خواسته علاوه بر منابع چهارگانه و تحقیقات محلی، مبانی فڪری افرادی ڪه وارد نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شوند، بررسی شود. فرض می‌گذارم نظام را با این تزِ فیلتری مستحڪم‌تر ڪردید، آن گاه ملت و نسل جدید را چه می‌ڪنید؟ فڪر آنها نسبت به نظام، با این‌گونه انسدادها و محدودڪردن‌ها، آیا منتقدانه‌تر، دلسردانه‌تر و حتی
جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت: «بین شما کسی است که مسلمان باشد؟» همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکمفرما شد. بالاخره پیرمردی با ریش‌ سفید از جا برخواست و گفت: «آری من مسلمانم». جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا. پیرمرد به دنبال جوان به راه افتاد و با هم چند قدمی از مسجد دور شدند. جوان با اشاره به گله گوسفندان به پیرمرد گفت که می‌خواهد تمام آنها را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک احتیاج دارد. پیرمرد و جوان مشغول قر
یک خانواده‌ای شش پسرشان را در راه خدا داده‌اند؛ هم در راه‌پیمایی‌هایی که
شرکت کردند شهید شده‌اند، هم در مبارزه‌ی با ضدّانقلاب یا در جنگ تحمیلی
به شهادت رسیده‌اند؛ از این قبیل هست؛ این را بایستی نسل امروز بداند. جوان
امروز باید بداند که اینکه ما به این وضعیّت رسیده‌ایم، بحمدالله شجره‌ی
طیّبه‌ی انقلاب رشد کرده و به ثمر نشسته و کارهای زیادی انجام گرفته، چه
تلاشهایی در این راه صورت گرفته؛ مهم‌ترینش همین تلاش شهدای ما است؛ این را
بای
در چهل‌و‌یکمین سال برپایی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) هستیم، انقلابی که ریشه در بینش دینی و رهبری مرجعیت و پشتیبانی و حضور با بصیرت مردم داشت و به ثمر رسید.اینک این نهضت در چهل‌سالگی به رشد قابل لمسی رسیده است و ریشه‌های آن چنان در دل و جان مشتاقان تنیده که بی‌نیاز از شرح است. اما از دید مسئولان کشور، همچون رهبر معظم انقلاب اسلامی و به تبع آن نخبگان و استعدادهای برتر علمی و فرهنگی و نیز دست اندرکاران تع
دکتر
زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ایران،  با حضور در
جلسه هیات رئیسه دانشگاه اظهار کرد: باور ما این است که زیر بنای اصلی
توسعه کشور آموزش و پرورش و مرکز ثقل آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است.

وی
در ادامه گفت:  تضعیف دانشگاه فرهنگیان در گذشته آسیب های زیادی به نظام
تعلیم و تربیت کشور وارد کرده است. که خوشبختانه با اقدامات خوب و رویکرد
مدیریت فعلی امیدوار به تحول در این دانشگاه هستیم.
عضو
کمیسیون آموزش و تحقیقات مج
ریحانه خلج| هر دو علاقه‌مند به فعالیت‌های امدادی و
بشردوستانه بود‌ند، همین اشتراک باعث ‏آشنایی‌شان شد. در مورد زوج امدادگر
جمعیت هلال‌احمر قم صحبت می‌کنم. «سپیده احمدپور» و ‏‏«سجاد بهزادی»، زوج
جوان و سرخپوشی که هر دو از امدادگران و مربیان توانا و بااخلاق جمعیت
‏هلال‌احمر قم هستند. آنها در مسیر داوطلبی با یکدیگر آشنا شد‌ه‌‌اند و در
طول این سال‌ها زندگی‌‌‌شان ‏با طعم خدمت داوطلبانه‌ گره خورده است‌. این
زوج هلال‌احمری معتق
اصرار بر جوان‌گرابی، مثل اصرار بر وزیر زن داشتن در کابینه است! به خودی خود ارزشی ندارد. در آن مورد، دچار یک نوع تبعیض جنسیتی پنهان می‌شویم که زنان را یک اقلیت در نظر می‌گیرد که باید نماینده‌ای در دولت داشته باشد. و این (از وجه تئوری) با شایسته سالاری تعارض دارد. جوان گرایی هم که این روزها و در آستانه‌ی انتخابات مجلس مد شده است، همین ایراد را دارد. سن کمتر برخی افراد مزیت ویژه‌ای محسوب نمی‌شود. و چه بسا جوانانی که نامشان مطرح می‌شود را می‌ب
کنار اومدم؟ کنار اومدم. 
هیچ چیز مثل خیال و توهم زیبا نیست و هیچ چیز مثل واقعیت و عقلانیت ضرورت نداره. یعنی در هر جهان ممکنی از خیالاتت هم واقع بشی باز هم امکان درد و رنج و اشتباه هست و تمسک به عقلانیت در اون جهان ممکن خیالت تنها ضرورتیه که نباید فراموش بشه.
درسته که هنوز بچه‌ام اما نیازه که عاقل و بالغ شم پس دست بکش و بچسب به واقعیت. یک سال و نیمه بدجور داری با زندگیت بازی می‌کنی و همه از م شروع شد و بعد ح و حالا مح اما دیگه بسه باید تمومش کنی ای
د
درباره‌ی کتاب روانشناسی جامع کنکور 98  انتشارات مشاوران:

این کتاب هم راستا با تغییر رویکرد نظام جدید آموزش و پرورش تالیف شده است.
 کتاب مذکور مورد تایید وزارت آموزش و پرورش می‌باشد.
این کتاب در فهرستگان رشد (فهرستگان منابع آموزشی و تربیتی رشد برای دوره‌ی دوم متوسطه) موجود می‌باشد.
 کتاب پیش رو اولین و تنهاترین کتاب روانشناسی نظام جدید در علوم انسانی می‌باشد.
در کتاب مشاوران، آزمون جامع از مطالب کتاب درسی ارائه شده است.
در این کتاب، آزم
یکی از اجزای تقویت کشور همین است که ما جوانهایمان را مسلح کنیم به سلاح تفکر صحیح که در معارف اهل بیت (ع) موج میزند، در معارف فاطمی موج میزند/ نسل جوان ما بایستی پولادین، محکم، با عزم، با بصیرت بداند که چه کار میخواهد بکند، به کجا میخواهد برسد و چگونه باید این راه را طی کند؛ این احتیاج دارد به معارف اهل بیت که سلاح مصونیت بخش جامعه و نظام اسلامی و اسلام و مسلمین است.
به قلم دامنه. به نام خدا. «بررسی مبانی فڪری افراد». این، تز تازه‌ی عزیز جعفری‌ -فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله- است ڪه خواسته علاوه بر منابع چهارگانه و تحقیقات محلی، مبانی فڪری افرادی ڪه وارد نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شوند، بررسی شود. فرض می‌گذارم نظام را با این تزِ فیلتری مستحڪم‌تر ڪردید، آن گاه ملت و نسل جدید را چه می‌ڪنید؟ فڪر آنها نسبت به نظام، با این‌گونه انسدادها و محدودڪردن‌ها، آیا منتقدانه‌تر، دلسردانه‌تر و حتی
خب، آزمون نظام مهندسی رو دادیم و تموم شد رفت. نظارت رو خیلی خوب دادم. طراحی هم لب مرز.
به لطف یکی از دوستان توی یه گروهی عضو شدم که مال یکی از اساتید معروف آزمون نظام بود و اونجا شاگرداش رفع اشکال میکردن. قبل و بعد آزمون توی گروه فعال بودم و سوال میکردم جواب میدادم. باعث افزایش تسلطم شد. بعد آزمون دیدم اکثر سوالا رو حل کردم و بقیه شم میتونم حل کنم (سوالا از طریق عکس منتشر شد بعد آزمون) هیچی دیگه نشستم یه پاسخنامه تشریحی مفصل برای آزمون نوشتم! به چ
بین انقلابی گری و انضباط اجتماعی منافاتی وجود ندارد. نظام اسلامی
مبتنی بر انقلابی برخاسته از باورهای دینی مردم است. اگر انقلابی گری را مخل نظام
بدانیم در حقیقت حاکمیت را از محتوا و درون مایه خود تهی نموده ایم. از سوی دیگر انقلابی
گری منهای قانون نیز نظم حاکم بر جامعه را مختل می سازد.
انقلابی گری وجوه مختلفی دارد و لزوماً به معنای قانون شکنی نیست.
انقلاب اسلامی روح نظام جمهوری اسلامی است و انقلابی گری، شرطی بایسته برای پشبرد
اهداف آن.
به عبار
بسم الله الرحمن الرحیم 
به گزارشگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تکیه بر نیروی انسانی جوان، مؤمن و پُرانگیزه را کلید حل مشکلات در همه‌ی بخش‌های کشور از جمله نیروهای مسلح دانستند و با تأکید بر لزوم کار مضاعف و افزایش آمادگی‌ها، خاطرنشان کردند: هرچه می‌توانید توانایی‌ها و آمادگی‌های خود را افزایش
برای بهره گیری مناسب از شرایط و امکانات برای ظهور استعدادها و خلاقیت های نوجوانان باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد کرد چرا که در تعریف مدیریت به عنوان یک رشته علمی «فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی و سازماندهی - بسیج منابع و امکانات و هدایت و کنترل است برای دستیابی به اهداف سازمانی و براساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.»
مدیر وظیفه دارد با هماهنگی و اتخاذ تصمیمات پیش بر
                       
 
این نرم افزار اموزش گام به گام نماز طبق عقیده اهل سنت در گوشیهای اندروید میباشد.
برخی از ویژگی های نرم افزار:
- آموزش گام به گام و تصویری نماز
- آموزش نماز برای مردان و زنان مسلمان
- آموزش نماز پنج گانه
- آموزش نماز جناز
- آموزش نماز تسبیح
- آموزش نماز عید
- آموزش وضو
- آموزش اخلاص در نماز
و ....
حجم : 34 mb
لینک دانلود : دریافت فایل
ترجمه پروانه نظام پزشکی :
صدور پروانه نظام پزشکی برای  پزشکان به عنوان مجوز فعالیت مطب برای پزشکان و دندانپزشکان و پیرا پزشکان توسط نهاد متولی این امر سازمان نظام پزشکی کل کشور بوده و این امر باعث شده آشنایی از روند صدور  و ترجمه این جواز از اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده باشد .
در قانون سازمان نظام پزشکی کشور نیز بر اساس ماده 3 قانون اشتغال پزشکان منوط به داشتن پروانه کسب  و جواز پزشکی خواهد بود .
از طرفی داروخانه های کل کشور نیز برای ثبت جواز
پاورپوینت کامل فلسفه آموزش و پرورش فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 200حجم فایل: 5642قیمت: 8000 تومانبخشی از متن:پاورپوینت کامل فلسفه آموزش و پرورشبر اساس کتاب دکتر شعاری نژادبیش از 200 اسلاید قابل ویرایشمناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان و همچنین مرور سریع و جمع بندی امتحاناتوحدت تجربه اجتماعی و فلسفه تربیتضرورت تغییر فلسفه اموزش و پرورشارزشهای فلسفه ی آموزش و پرورشانسان و فلسفهانسان و تربیتزبان فلسفهفلسفه آموزش و پرورشفل
پاورپوینت در مورد آموزش و پرورش
پاورپوینت در مورد آموزش و پرورش
حجم فایل : 676.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 300 بسم الله الرحمن الرحیم شناسنامه درس آموزش و پرورش نام کتاب : آموزش و پرورش دوره های ابتدایی ، راهنمایی تحصیلی و متوسطه مولف : احمد صافی در هر کشوری نظام آموزش و پرورش یکی از نظامهای مهم اجتماعی است . رسالت این نظام ، علاوه ...
دریافت فایل
تا آغاز کنکور سراسری ۹۹ تنها ۸ ماه دیگر زمان باقی مانده است، اما افرادی که قصد قبولی در این آزمون را دارند از چندین ماه پیش مطالعه را شروع کرده اند.
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، تا آغاز کنکور سراسری ۹۹ تنها ۸ ماه دیگر زمان باقی مانده است، اما افرادی که قصد قبولی در این آزمون را دارند از چندین ماه پیش مطالعه را شروع کرده اند. در این گزارش به بیان نحوه برگزاری کنکور سراسری ۹۹ می‌پردازیم.
 
کنکور ۹۸ او
سازمان نظام مهندسی ساختمان یک سازمان غیر دولتی و مستقل در مراکز استان ها می‌باشد که هدف از تاسیس آن بطور کلی اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان است که بر کیفیت ساخت و ساز  ساختمان ها نظارت دارد. سازمان نظام مهندسی در هفت رشته مهندسی عمران،معماری، برق، مکانیک، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک به ارائه خدمات مهندسی مرتبط در این حوزه‌ها می پردازد.مهندسان پس از گذراندن تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و بالاتر از آن می‌توانند با پرداخت ح
➊ هیچ اندیشه ی روشنی در مقام تایید یک نظام طاغوتی بر نمی آید. مسئله فقط جلوسِ یک شاه تاجدار یا رهبر معمم در راس حکومت نیست. مسئله اصلی، نظام سیاسی حاکم بر کشور است. انقلاب ۵۷ در ایران صرفاً دگرگونی و تغییر نظام سلطنتی به یک جمهوری بود که می خواست مبتنی بر اسلام باشد.
➋ معتقدم دین، تنها نسخه شفابخش بشریت است که حکمرانی فقط بخشی از نظام یکپارچه و دقیق آن است، همانطور که فقه و شریعت جزئی از کلّیت دین است. اثربخشی دین البته لوازمی دارد که بدون آن
سرقفلی و حق کسب یا پیشه یا تجارت هر دو از عناوینی هستند که در کشور ما در قرن اخیر پدید آمده اند. و هر یک از مجتهدین متاخر که معترض موضوع شده باشد، در نهایت سرقفلی را مشروع و حق کسب یا پیشه یا تجارت را نامشروع دانسته اند و این هم دلیل جدا بودن این دو موضوع از یکدیگر است و این نکته که مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد حق کسب یا پیشه یا تجارت عمل به قانون روابط موجر و مستاجر را روا دانسته و در نتیجه حق کسب یا پیشه یا تجارت مشروع تشخیص داده شده، به معنای ی
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: کشور‌های مستکبر تصور می‌کنند با اقداماتی مانند تحریم می‌توانند ملت ایران را تسلیم کنند، اما امروز مردم بار دیگر نشان دادند در هر شرایطی پای نظام هستند.
به گزارش شریعت نیوز ، مولوی عبدالصمد کریم‌زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر  در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن  اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال مصادف شده با چهلم شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همین امر موجب شده مردم با حال و هوای دیگری در راهپیمایی حضور یابند.
امام جمعه
جوان ماندن و جوان به نظر رسیدن آرزوی دیرینه نسل بشر است. از دوران باستان انسان‌ها برای این‌که گذر عمر و پیر شدن را به تعویق بیندازند به ترفندهای مختلف دست می‌زدند. از رویایی دستیابی به اکسیر جوانی تا استفاده از مواد طبیعی مختلف که به تایید طبیبان مشهور رسیده بودند.
امروزه اما علیرغم تمام سرنخ‌های جوان ماندن و حتی اگر تمام این موارد را هم به عنوان یک انسان مدرن رعایت کنید باز هم برخی عادت‌های اشتباه به ظاهر ساده روند پیری شما را جلو می‌ان
درنظام طب ستون هایی هستند که باعث ایجاد سلامتی و یا حفظ آن می شوند. این ستون ها ۶ عدد هستند که به آن ها ستّه ضروریه یا ضرورت های شش گانه می گویند.۱- آب وهوا ۲- حرکت و سکون ۳- خواب وبیداری ۴- اقتباس و استفراغ ۵- خوردن و آشامیدن ۶- اعراض نفسانیبه اختصار هر یک از این شش ضرورت را توضیح می دهیم:
ادامه مطلب
پکیج فایل های صوتی تصویری زیست شانسی گیاهی تجربی از وبسایت بانک فایل درسی معلمان شامل موارد ذیل می باشد که شما بعد از خرید به صفحه دانلود فایل هایی با ترتیب زیر مواجه خواهید شد و شما میتوانید طبق ردیف زیر پوشه های فایل های صوتی تصویری را براحتی دانلود نمایید همچنین درصوذت نیاز به ارسال در تلگرام نیز با ایدی انتهای این مطلب در ارتباط باشید
محتوای پوشه 1 فایل های زیست گیاهی تجربی1-مبانی زیست مولکولی تجربی نظام جدید2-مبانی زیست سلولی تجربی نظا
رامبد جوان فوت کرد
رامبد جوان فوت کرد بازیگر شایسته و مردمی ﺸﻮﺭﻣﻮﻥ ﺳﺎﻋﺘ ﺶ ﻓﻮﺕ ﺮﺩ.رامبد جوان از جمله بازیگران مستعد و توانمند سینما و تلویزیون ایران بود که با خلق آثاری به یادماندنی از خود هنر ماندگاری را برجای گذاشته است.رامبد جوان ﻪ ﺍﺯ ﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﺶ بدلیل حجم شدید کاری و پروژه های طاقت فرسا با مشکلات عدیده ای دست به گریبان بود،ﺳﺎﻋﺘ ﺶ ﺩﺭ منزلشان کیک تولد خواهر زاده اش را فوت کرد. ذکر است خواهر زاده ی وی از این اقدام رامبد جوان دلگ
پسر جوان آن قدر عاشق دختر بود که گفت: تو نگران چی هستی؟ دختر جوان هم حرفش را زد: همون طور که خودت می‌دونی مادرت پیره و جز تو فرزندی نداره... باید شرط ضمن عقد بگذاریم که اگر زمین گیر شد، اونو به خونه ما نیاری و ببریش خانه سالمندان. پسر جوان آهی کشید و شرط دختر را پذیرفت... هنوز شش ماه از ازدواجشان نگذشته بود که زن جوان در یک تصادف اتومبیل قطع نخاع و ویلچر نشین شد. پسر جوان رو به مادرش گفت: بهتر نیست ببریمش آسایشگاه؟ مادر پیرش با عصبانیت گفت: مگه من م
به رفتم قبرستان
جوان هایی زیر خاک بودند
جوان هایی روی خاک
پیرهایی زیر خاک 
پیرهایی عصا به دست و قد خمیده
طفلی بی پدر شده بود
پدری بی پسر شده
مادری داغدار بود
مادری شادمان و جوان و تازه نفس
دست هایی که پیر شده بود و داشت غبار از مزار جوانی  پاک می کرد
و قبر خالی ای که داخلش اشغال ریخته بودند بچه ها
قبر خالی آماده...
امروزه علی رغم ایجاد تغییرات عمیق فرهنگی و تغییر در شیوه های زندگی، بسیاری از افراد در رویارویی با مسائل زندگی فاقد توانایی های لازم و اساسی هستند و همین امر آنان را در مواجه با مسائل و مشکلات زندگی روزمره و مقتضیات آن آسیب پذیر نموده است. مهارت های زندگی، مهارت هایی هستند که برای افزایش توانایی های روانی – اجتماعی افراد آموزش داده می شوند و فرد را قادر می سازند که به طور موثر با مقتضیات و کشمکش های زندگی رو به رو شود.
ادامه مطلب
امروزه علی رغم ایجاد تغییرات عمیق فرهنگی و تغییر در شیوه های زندگی، بسیاری از افراد در رویارویی با مسائل زندگی فاقد توانایی های لازم و اساسی هستند و همین امر آنان را در مواجه با مسائل و مشکلات زندگی روزمره و مقتضیات آن آسیب پذیر نموده است. مهارت های زندگی، مهارت هایی هستند که برای افزایش توانایی های روانی – اجتماعی افراد آموزش داده می شوند و فرد را قادر می سازند که به طور موثر با مقتضیات و کشمکش های زندگی رو به رو شود.
ادامه مطلب
در زمینه‌ی مسائل اقتصادی بایستی همه فعّال باشند، بخصوص جوان‌ها؛ در جبهه‌ی مسائل فرهنگی همه باید فعّال باشند، بخصوص جوان‌ها؛ در جبهه‌ی حرکت‌های سیاسی و آگاهانه همه باید فعّال باشند، بخصوص جوان‌ها. جوان‌ها آماده‌اند و می‌توانند فعّال باشند و فعّال هم خواهند بود به توفیق الهی. و فردای این کشور متعلّق است به جوان‌‌های مؤمن و پُرانگیزه‌ای که می‌توانند با اراده‌ی قاطع، با نیروی جوانی، با فکر روشن، با ابتکار پی‌در‌پی، این کشور را ان
 جزوه نظام بین الملل حقوق بشر
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتشار کتاب رژیمهای بین المللی حقوق بشر، دکتر علی اکبر ...law.umz.ac.ir › ... Translate this page سئوالاتی که در این اثر مطرح می شوند این است که رژیمهای بین المللی حقوق بشر تا چه حدودی توسط افراد، گروهها، دولتها و نیز نظام بین الملل مورد توجه قرار میگیرد؟ نظام بین المللی حقوق بشر حسین مهرپور - تلکتابtelketab.com › book › نظام-بین-المل... Translate thi
سازمان سنجش و آموزش کشور در تاریخ 23 بهمن ماه 1397 فهرست حذفیات منابع کنکور سراسری 98 را به دو شکل نظام جدید و قدیم منتشر نمود. این در حالیست که یک هفته پیشتر تعدادی از سایت ها فهرستی با همین عنوان را منتشر کرده بودند. شما می توانید فهرست اصلی و رسمی را از همینجا دریافت نمایید:
فهرست حذفیات کنکور 98 نظام 3-3-3-3حجم: 5.2 مگابایت
فهرست حذفیات منابع کنکور نظام قدیمحجم: 599 کیلوبایت
یکی دیگر از شعب فعال باشگاه والیبال مبین ، شعبه شهیدان صادق زاده در شرق تهران و در محله نظام آباد و سبلان می باشد.
بازیکنان در  رده های سنی مینی والیبال و نوجوان و جوان  در این شعبه تحت آموزش های تخصصی می باشند.
 
آدرس:
تهران ، خیابان سبلان جنوبی ، کوچه شهید حقگو ، باشگاه شهیدان صادق زاده .
 
ساعت کلاس :
در فصل های بهار ، پاییز ، زمستان
 
دوشنبه ها    :  15  الی 16:30
پنج شنبه ها  :  9 الی 10:30
 
ساعت کلاس در  فصل  تابستان  به زودی اطلاع رسانی میشود.
 
207-  و من کلام له (علیه السلام)> فی بعض أیام صفین و قد رأی الحسن ابنه (علیه السلام) یتسرع إلی الحرب <امْلِکُوا عَنِّی هَذَا الْغُلَامَ لَا یَهُدَّنِی ، فَإِنَّنِی أَنْفَسُ بِهَذَیْنِ  یَعْنِی الْحَسَنَ وَ الْحُسَیْنَ (علیهما السلام)  عَلَی الْمَوْتِ لِئَلَّا یَنْقَطِعَ بِهِمَا نَسْلُ رَسُولِ اللَّهِ (صلی الله علیه وآله).# قال السید الشریف : قوله (علیه السلام) املکوا عنی هذا الغلام من أعلی الکلام و أفصحه.#
 
 
خطبه 207-بازداشتن امام حسن ا
پکیج فایل های صوتی تصویری زیست شانسی گیاهی تجربی از وبسایت بانک فایل درسی معلمان شامل موارد ذیل می باشد که شما بعد از خرید به صفحه دانلود فایل هایی با ترتیب زیر مواجه خواهید شد و شما میتوانید طبق ردیف زیر پوشه های فایل های صوتی تصویری را براحتی دانلود نمایید همچنین درصوذت نیاز به ارسال در تلگرام نیز با ایدی انتهای این مطلب در ارتباط باشید
محتوای پوشه 1 فایل های زیست گیاهی تجربی1-مبانی زیست مولکولی تجربی نظام جدید2-مبانی زیست سلولی تجربی نظا
پکیج فایل های صوتی تصویری زیست شانسی گیاهی تجربی از وبسایت بانک فایل درسی معلمان شامل موارد ذیل می باشد که شما بعد از خرید به صفحه دانلود فایل هایی با ترتیب زیر مواجه خواهید شد و شما میتوانید طبق ردیف زیر پوشه های فایل های صوتی تصویری را براحتی دانلود نمایید همچنین درصوذت نیاز به ارسال در تلگرام نیز با ایدی انتهای این مطلب در ارتباط باشید
محتوای پوشه 1 فایل های زیست گیاهی تجربی1-مبانی زیست مولکولی تجربی نظام جدید2-مبانی زیست سلولی تجربی نظا
پیرو اطلاعیه‌ مورخ 97/11/24 بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1398 برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داو
اگر برای شما هم جالب است بدانید ژاپنی های چه می کنند که اینقدر با هوشند و نظام آموزشی شان چگونه است این نوشته را بخوانید.اول از همه بد نیست بدانید که دانش آموزان ژاپنی در صه سال نخست مدرسه رفتنشان هیچ آزمون و امتخانی ندارند و بیشتر وقتشان صرف آداب معاشرت و رفتار درست میشود.فرهنگ ژاپنی‌ها حکم می‌کند که در سیستم آموزشی ژاپن آداب معاشرت مناسب به دانش آموزان جوان مهم‌تر از صرف انرژی کلاس برای این آزمون‌های استاندارد است. باور نهفته در نظام آم
به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری،  زاهد شفیعی با اشاره به موضوع پایش کیفی و اولویت‌بندی راهبرد‌های دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: «اهمیت نقش آموزش در صنعت گردشگری و نیز بررسی وضعیت موجود متناسب با چشم انداز پیش رو، زمینه تغییر و اولویت‌بندی راهبردهای این حوزه را سبب شده است.» 
او با بیان اینکه  پایش کیفی و طراحی شاخص‌ها یکی از اولویت‌های مذکور به شمار می‌آید؛ افزود: «ایجاد نظام نظا
پسر جوانی مریض شد.
اشتهای او کور شد و از خوردن هر چیزی معده‌اش او را معذور داشت.
 
حکیم به او عسل تجویز کرد.
 
جوان می‌ترسید باز از خوردن عسل دچار دل‌پیچه شود لذا نمی‌خورد.
حکیم گفت: بخور و نترس که من کنار تو هستم.
جوان خورد و بدون هیچ دردی معده‌اش عسل را پذیرفت.
حکیم گفت: می‌دانی چرا عسل را  معده تو قبول کرد و پس نزد و زود هضم شد؟
جوان گفت: نمی‌دانم.
 
حکیم گفت: عسل تنها خوراکی در جهان طبیعت است که قبل از هضم کردن تو، یک‌بار در معده زنبور هضم شد
پیشنهادهایی برای مدیر کل آموزش در سازماهای دولتی و شرکتها:
اگر ساز و کار مناسبی برای آموزش کارکنان در نظر گرفته نشود مضرات زیر را در پی خواهد داشت:
عده ای بی خیال آموختن شده و هر کاری که کارفرما مطالبه می‌کند می‌گویند بلد نیستم.
ارتقاء شغلی و راندمان بسیار مشکل می‌شود.
عده ای از طریق دانشگاه بصورت حضوری یا مجازی ادامه تحصیل می‌دهند و در رشته های غیر مرتبط مدرک جدید می‌گیرند و نظام تناسب عنوان شغل با محل اشتغال را به هم می‌ریزند یا با تقاض
پیرو اطلاعیه‌های مورخ 98/08/06 و 98/08/22، بدین‌وسیله به اطلاع علاقمندان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1398 (اعم از داوطلبانی که در پذیرش رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) می‌رساند داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها
 
در هشتم اسفند 1358 با تدبیر شهیدان رجایی و باهنر، نهاد «امور تربیتی» در آموزش‌و‌پرورش با ساختار جدید و متناسب با اهداف نظام اسلامی بنیان نهاده شد. اهمیت این تدبیر زمانی روشن می شود که بدانیم در آن زمان آموزش‌و‌پرورش و مدارس کشور، علاوه بر گرفتاری‌های ناشی از نظام تربیتی شاهنشاهی، میدان تاخت و تاز گروه‌ها و گروهک‌های سیاسی و حتی مسلّحانه بود. لذا این نهاد انقلابی در دهه 60 تبدیل به محور فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی و هنری در مدارس کشور شد
 وظایف لجستیک و زنجیره تأمین
وظایف لجستیک عمدتاً شامل هماهنگی فعالیت های واحدها می گردد که عبارتند از:طراحی و نگهداری شبکه،اطلاعات،حمل ونقل،انبارداری و جابجایی مواد و بسته بندی.البته جهت این هماهنگی نیاز به پشتیبانی و همکاری با شرکت ها و سازمان های همکار می باشد.
 

طراحی و نگه داری شبکه: در لجستیک و زنجیره تأمین شامل سازندگان (اعم از شناسایی،انتخاب و راه بندی آنها) انبارداری،بارگیری وحمل،احتمالاً فروشگاه ها و نمایشگاه ها و نظام بازاریا
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
 به باشگاه کتاب خوانان جوان خوش آمدید : 
در اینجا قراره کلی کتاب به هم دیگه معرفی بکنیم ، ضرورت کتاب خوندن رو بررسی کنیم ، بخش مورد علاقه کتابمون رو با هم دیگه به اشتراک بذاریم و سرعت کتاب خوندنمون رو بالاتر ببریم ..
مطالعات دسته جمعی داشته باشیم ، مسابقات مختلف کتابخونی برگزار کنیم و کلی کار های دیگه ..
 
 اگه کتابخون هستی ( حرفه ای یا معمولی فرقی نداره :) پیشنهاد میکنم عضو باشگاه کتاب خوانان جوان بشی ..  
 
 
برای این
امروز لیلا به دیدنم آمد. با یک پسر جوان که شاید ۲۴ یا ۲۵ سال سن داشت ، با شیشه آبی که در دست داشت سنگ قبر را شست و لیلا آرام کنار قبر نشست چشمهایش کم نور و بی تفاوت به سنگ خیره بود . به نظرم آن پسر جوان مجتبی بود ، از وقتی که ۵ یا نمی دانم شاید ۶ سال سن داشت ، ندیدمش جوان رو به لیلا کرد و گفت : این قبر دایی محموده . لیلا همچنان ساکت و خیره بود ، پسر جوان فاتحه ای خواند . اشک هایش بی اراده بر سنگ قبر می چکید مطمئن شدم که او خود مجتبی است ، چقدر بزرگ شده !
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش باحضور در برنامه «انتهای الوند» شبکه دو سیما درباره راهکارهای دستگاه تعلیم و تربیت برای تداوم امر آموزش در ایام تعطیلی کرونا و نحوه برگزاری امتحانات و اتمام سال تحصیلی توضیح داد.
 
علیرضا کمرئی در این برنامه با اشاره به ایجاد بحرانی که بیش از 80 درصد نظام‌های آموزشی را در دنیا درگیر کرده است گفت: امروز در همه دنیا فرایند آموزش متوقف شده است که این شرایط متفاوت تبعات منفی و مثبتی برای ما در پی داشت. از طر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها