نتایج جستجو برای عبارت :

نظر مردم ژاپن درباره آب قلیایی

 
فرهنگ آسیای شرقی همیشه جذابیت ویژه ای دارد و نکاتی درباره کشورهای آسیای شرقی وجود دارد که تحسین همگان را بر می انگیزد. در این مقاله حقایقی جالب درباره کشور ژاپن را بررسی می کنیم.
 
ژاپن، کشور چشم بادامی ها، فرهنگ و تمدنی غنی دارد. ژاپن از پیشگامان صنعت و نوآوری در جهان است و مردم این کشور به سخت کوشی مشهورند. تفاوت های گسترده فرهنگی بین غرب و شرق آسیا باعث شده که حقایق و قوانین ژاپن برای ما جالب به نظر برسد. در مقاله به معرفی حقایقی جالب دربا
در ژاپن و در دومین بخش از دیدار آسیایی‌ام هستم. با وزیر امور خارجه و نخست وزیر ژاپن دیدار کردم. گفتگوهای سازنده‌ای درباره پیشبرد روابط بسیار خوب دو جانبه، کاهش تنش در خلیج فارس و حفظ منافع برجام برای مردم ایران داشتیم.
برنامه بعدی: تداوم ابتکار دیپلماتیک در مالزی
@IrNews_24
[عکس 603×414]
مشاهده مطلب در کانال
مجمع‌الجزایر ژاپن کشوری در اقیانوس آرام در آسیای شرقی است، که یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. ژاپن یک کشور پادشاهی‌است که برمبنای قانون اساسی ژاپن اداره می‌شود. ژاپن با جمعیتی در حدود ۱۲۶ میلیون نفر یازدهمین کشور پرجمعیت جهان است. توکیو پایتخت ژاپن با بالغ بر ۱۳ میلیون نفر جمعیت از بزرگترین و گرانترین پایتخت‌های جهان است و و تعداد مسلمانان در آن به ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد. مسلمانان
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از زومیت : گروه سافت‌بانک اعلام کرد تا سال آینده، یاهو ژاپن، یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت، به‌منظور رقابت با رقبای خارج از ژاپن، با پیام‌رسان لاین، یکی از زیرمجموعه‌های گروه ناور ژاپن ادغام خواهد شد.
ادامه مطلب
گرچه اسلام در قرن اول هجری به منطقه آسیای دور راه یافت، ولی گسترش اسلام در ژاپن تا قرن ۱۷ میلادی به تأخیر افتاد.
بر اساس مستندات تاریخی اسلام در ژاپن تاریخی صد ساله دارد. انجمن اسلامی ژاپن کبیر[1] اولین سازمان رسمی اسلامی در ژاپن بود که در سال ۱۹۳۰ تشکیل شد. برای مشاهده کلیپ ماه مبارک رمضان در ژاپن به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
گرچه اسلام در قرن اول هجری به منطقه آسیای دور راه یافت، ولی گسترش اسلام در ژاپن تا قرن ۱۷ میلادی به تأخیر افتاد.
بر اساس مستندات تاریخی اسلام در ژاپن تاریخی صد ساله دارد. انجمن اسلامی ژاپن کبیر[1] اولین سازمان رسمی اسلامی در ژاپن بود که در سال ۱۹۳۰ تشکیل شد. برای مشاهده کلیپ ماه مبارک رمضان در ژاپن به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
ل
در ژاپن ، آروغ زدن بعد از غذا نه تنها عادت ناپسندی محسوب نمیشه بلکه این حرکت بعنوان نشانه تشکر از میزبان شناخته میشه و بعضی از مردم ژاپن برای تشکر و ادای احترام به آشپز با صدای بلند آروغ میزنن !
از این به بعد، بعد از خوردن غذا به روش ژاپنی از میزبان تشکر کنید مطمئن باشین باز دعوتتون میکنه 
از کوه شکوهمند فوجی تا آتشفشان زیر آبی که در سال گذشته یک جزیره جدید را تشکیل داد، ۱۰۹ آتشفشان فعال در ژاپن وجود داردکه حدود ۱۰ درصد از تمام آتشفشان های فعال در جهان را تشکیل می دهند.
حدود ۷۰ درصد از ژاپن با کوه‌های مختلف پوشیده شده است. به همین خاطر نیز آشتفشان‌های آن نقش بسیار مهمی در فرهنگ و اسطوره ژاپن بازی می‌کند.
چه بخواهید یک آتشفشان سوزان را از یک مسافت امن تماشا کنید یا به قله خفته آن بروید؛ ژاپن کوه‌های آتشفشانی بسیار زیبایی دارد
توضیحات فایل:
پاورپوینت آموزش و پرورش ژاپن در ۲۱ اسلاید
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت آموزش و پرورش ژاپن در ۲۱ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت آموزش و پرورش ژاپن ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۶
نظام آموزشی ژاپن
سیستم اساسی آموزش برپایه ترکیبی از نظام‌های آموزشی انگلستان، فران
رونوشت به آنهایی که آرزو داشتند ایران را ژاپنیزه کنند و فکر می کردند ژاپن از ارتباط با آمریکا چه خیر کثیری دست یافته!!!
اقتصادی
ژاپن بدهکار ترین کشور جهان نسبت به درآمد خود است (آمریکا با ۲۰ تریلیون دلار بدهکار ترین کشور از لحاظ میزان بدهی است) و ۲۵۰ درصد تولید ناخالص ملی خود یعنی حدود ۱۴ تریلیون دلار بدهکار است. 
ایران کمتر از ۳۰ درصد تولید ناخالص ملی خود بدهی دارد. 
ژاپن حتی از یونان که ورشکسته ترین کشور اروپا است نیز بدهی بیشتر دارد. آمریکا
بازی عجیبی بود! ایران با ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹....
همه امید داشتیم ژاپن رو ببریم اما نفس ها برید...ساق ها سنگین بود و عصبی بودیم. پرخاشگر و بی حوصله...
در عوض ژاپن آروم و ریلکس بود و چه حیف که نشد که بشه...
به خودمون باختیم و الان سرشار از حس بد هستم...قطعا‌ یه مقاله برای متافوتبال مینویسم از این بازی...سرم گنگ هستش
به نظرم تفاوت این بازی تفاوت فرهنگ ها بود. چیزی ندارم بگم. ..
پوپو خسته س!
عکس هم استوری بنده در اینستا هستش!
آیا می‌دانستید ژاپنی‌ها به خاطر خوابیدن هنگام کار پاداش می‌گیرند؟ و یا مردم این کشور با داشتن بیشترین امید به زندگی بالاترین آمار خودکشی در دنیا را به خود اختصاص داده‌اند؟ شاید حقایق کشور شگفت‌انگیز ژاپن، باورنکردنی و عجیب به نظر برسد، اما این حقایق جالب قرن‌هاست که با فرهنگ و سنت ژاپنی‌ها پیوند خورده است. با ما همراه باشید تا با این حقایق باورنکردنی بیشتر آشنا شوید.
۱- رقابت به خاطر گریه نوزادان
مسابقه‌ای بسیار جذاب در ژاپن برگزار م
خب بعد مدتها بریم یه اصطلاح دیگه رو با هم یاد بگیریم (^-^)
اصطلاح weeaboo که گاهی weeb هم بهش گفته میشه 
این اصطلاح در واقع ژاپنی نیست و غربی هستش که تو کشورهای اروپایی و آمریکایی رواج پیدا کرده 
وییابوو به افراد غیر ژاپنی گفته میشه که شدیدا به فرهنگ ژاپن علاقه دارند 
ویب ها معمولا از طریق انیمه و مانگا با دنیای ژاپن آشنا میشند و دنیای واقعی ژاپن رو دقیقا مشابه با اون چیزی که تو انیمه ها دیدند تصور می کنند 
ویب ها به صورت افراطی از فرهنگ ژاپن حمایت م
مجمع‌الجزایر ژاپن (نیپون یا نیهون) ملقب به سرزمین آفتاب (یا خاستگاه خورشید) کشوری در اقیانوس آرام در آسیای شرقی است، که یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است؛ ژاپن با جمعیتی در حدود ۱۲۸ میلیون نفر دهمین کشور پرجمعیت جهان است. توکیو پایتخت ژاپن با بالغ بر ۳۵ میلیون نفر جمعیت از بزرگترین و گرانترین پایتخت‌های جهان است
ژاپن نیز در تدارک رمزارز اختصاصی خود است
 
گروهی از قانونگذاران ژاپنی در تلاشند تا با ارائه پیشنهاد به مجلس نمایندگان این کشور بستر لازم برای ارائه رمزارز ژاپن را فراهم نمایند.
براساس گزارشی که رویترز در این باره منتشر کرده است یکی از این قانونگذاران مدعی شده ایجاد این رمزارز پاسخ مستقیم ژاپن به لیبرای فیسبوک و یوآن دیجیتال چین است.
ادامه مطلب
وضعیت کلی ارزهای دیجیتال در کشور ژاپن: قانونی
اینک و در چهاردهمین قست از سری مقالات وضعیت ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف به کشور آسیایی و زیبای ژاپن می رسیم. در زیر خلاصه ای از وضعیت این پول های الکترونیکی در ژاپن را خواهید خواند.
ادامه مطلب
زندگیِ ما توی دنیا مثل بازی تو زمینِ فوتباله
هیچ چی تا دقایق پایانی مشخص و قطعی نیست
مثلِ بازیِ بلژیک _ ژاپن جام جهانی 2018
درسته که ژاپن 2 بر 0 جلو بود
اما دقیقه ی 94
بلژیک از زمین برنده میاد بیرون...!!!

"اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا"
به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون پس از باخت این تیم مس ورزقان در فینالفوتسال جام باشگاه‌های آسیا در برابر ناگویا ژاپن گفت: از مردم شریف شهرستان ورزقان، خانواده شهدا، مسئولین و بویژه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عذرخواهی می‌کنم. قول قهرمانی آسیا را داده بودم و نتوانستم به این قول خود عمل نمایم.
 
آموزش نویسندگی
 
او افزود: بازیکنان و کادرفنی مس تمام توان خود را
وضعیت کلی ارزهای دیجیتال در کشور ژاپن: قانونی
اینک و در چهاردهمین قست از سری مقالات وضعیت ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف به کشور آسیایی و زیبای ژاپن می رسیم. در زیر خلاصه ای از وضعیت این پول های الکترونیکی در ژاپن را خواهید خواند.
ادامه مطلب
در سالِ ۱۹۲۶ امپراتوری تایشو در ژاپن از میان رفت ، و دوره‌ی تاریخی شوا آغاز گشت . این‌دوره شروع عصر تاریک و وحشتناکی در تاریخ ژاپن بود . زمان کوتاه دوره‌ی مدرنیسم و دموکراسی پایان یافت و جای خود را به فاشیسم سپرد .۱Q۸۴ ( هاروکی موریکامی )
سایت تفریحی چفچفک : جشنواره Toyohashi Gion در مرکز ژاپن، در نزدیکی میکوا خلیج، که در طی آن مردان محلی از آتش سوزی دستی به عنوان بخشی از آیین شینتو استفاده می کنند، قدمت این جشنواره سنتی به بیش از 350 سال می‌رسد.










فرادید: Faradeed : بخش اخبار داغ و جالب از سایت سرگرمی چفچفک
 
ژاپن از یک کشتی دریایی در بندر یوکوهاما در نزدیکی توکیو 10 فرد مبتلا به ویروس کرونا را بعد از گرفتن آزمایش شناسایی کرده و برای پیشگیری این کشتی بزرگ 3,700 نفره را در قرنطینه قرار داد. گفته میشود یکی از افراد مبتلا به ویروس کرونا پیرمردی 80 ساله و اهل هنگ کنگ است.
ادامه مطلب
در مورد مردم ژاپن بسیار شنیده ایم. مردمی که نظم را پایه اصلی زندگی خود قرار داده اند.همچنین مردم ژاپن رتبه یک زندگی سالم را در جهان دارند. ژاپنی ها سعی می کنند در تمکام موالرد خوارکی و غذا های خود از محصولات ارگانیک استفاده کنند. مردم ژاپن در مورد آب مصرفی خود بسیار وسواس دارند. آنها حتی در پخت غذاهای خود هم از آب های تصفیه شده و قلیایی استفاده م یکنند . مثلا یک خانم خانه دارژاپنی در پخت برنج حتما از آب قلیایی استفاده می کند. در ادامه این مطلب به
 
چند واقعیت خواندنی در مورد ویژگی مدارس ژاپنی
 
1. معلمان دانش آموزان را از کلاس اخراج نمی کنند
 
در ماده 26 قانون اساسی ژاپن آمده است :" همه مردم حق دارند که از آموزش برابر برخوردار شوند." و به همین دلیل معلمان ژاپنی جرات نمی ‎کنند که دانش آموزان بی انضباط را از کلاس بیرون کنند و در نتیجه معلمان ژاپنی عادت دارند که با این گونه دانش آموزان کنار بیایند و رفتارشان را اصلاح کنند.
 
ممنوعیت این کار در ژاپن به این دلیل است که اگر دانش آموزان بی انضباط
جالبه بدونید از بین تمام کشور های جهان تا حالا فقط ۱۲ کشور بودن که ماهواره خودشونو توسط خودشون  تو فضا قرار دادن و بقیه کشور ها به صورت مشارکتی با روسیه، امریکا، ژاپن یا چین ماهواره ارسال کرده اند. اتحادیه جماهیر شوروی، کره شمالی، امریکا، روسیه، ژاپن، ایران، هند، اسرائیل، اوکراین، فرانسه، چین و انگلستان این دوازده تا کشورن.
 
اگر گذرتان به جزیره ریشیری ژاپن افتاد، حتما غذای یونیدان را که به صورت کِرمی طبخ شده باشد را امتحان کنید. این غذا تمامی ویژگی های یک خوراکی ناب دریایی را دارد و از همه بهتر آن که می‌توانید یونیدان را در سرزمین یخ و برف و گل نوش جان کنید و یک خاطره‌ی به یادماندنی برای خود و همراهانتان بسازید.
 
غذاهای ژاپنی در سراسر دنیا محبوب هستند و نام بسیاری از آنها به عنوان بخشی از فرهنگ مردم ژاپن در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. آل نیپون ایرویز ن
 
(آینه جادویی-Oblivion Island: Haruka and the Magic Mirror)یک انیمیشن با گرافیک جذاب و عالی از کشور ژاپن ساخته شده در سال 2009 توسط Shinsuke Sato میباشد که درباره سفر دختر نوجوانی به سرزمین اشیای فراموش شده میباشد،این دختر قصد دارد آینه ای از گذشته های دور را در این سفر پیدا کند...
ادامه مطلب
کیوتو در حالی که به اندازه توکیو یا ساپورو چندان هیجان‌ انگیز نیست ، در
میان شهر های برتر ژاپن برای زندگی شبانه قرار دارد. در طول روز ، توریست‌
ها شیفته معماری و معابد باستانی شهر هستند. اما نگران نباشید: افراد محلی
در سر میز شام در خیابان‌ ها جمع نمی‌ شوند. اگر به دنبال کار هایی هستید
که در شب انجام می‌ دهید ، کیوتو گزینه‌های متعددی را پیشنهاد می‌ کند.
ادامه مطلب
سایت دورهاتو به نقل از ایسنا، مردم ژاپن علاقه زیادی به خرید برند کشور خود دارند. خودرو نیز یکی از کالاهایی است که ژاپنی ها معمولا از برند خودشان استفاده می کنند. ژاپن یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای خرید خودرو و فروش خودرو در جهان به حساب می آید. بر اساس گزارش وب سایت best selling cars، بیشترین فروش خودرو در این کشور متعلق به خودرو تویوتا، هوندا و سوزوکی بوده است که توانستند به ترتیب در جایگاه اول تا سوم پرطرفدارترین خودروهای ژاپن قرار بگیرند.
در این مطلب در مورد ویزای کار ژاپن و ثبت اسم برای کار در ژاپن توضیحاتی داده ای مشرکت های زیادی در ژاپن نیازمند چیرگی و تجربه های افراد بیگانه هستند – ولی چگونه میتوان ویزای پیشه ژاپن را تقاضا کرد ؟
در سنه های پسین ژاپن میل اکثریت به استخدام کارکنان بیگانه نشانه داده است. در حقیقت، به خاطر کمبود کارگر در بسیاری از دسته های اقتصادی در ژاپن، جمعیت کهولت و پست های خالی، حضور کارکنان بیگانه در بعضی از صنایع بایسته است.
 
 
در پایان سنه گذشته، ژاپن
مرام ما نیست محمدرضا کیانفر J345 مثل ژاپن روی آموزش پروش سرمایه گذاری کنیم تا نسل های بعدی کشور را درست کنن. ما ها باید خاک بشیم تا مشکل حل بشه عالیهشما واسه رسوندن این نظرات و پیشنهادات به گوش مردم و تبلیغ و ترویج و پیدا کردن طرفدار نیاز به آزادی بیان دارینبه نظر شماراه حل منطقی و عملی واسه به دست آوردن حق آزادی بیان که قانون اساسی تصویب کرده ولی جمهوری اسلامی چهل ساله زیر پا گذاشته چی یه؟ چه باید کرد؟وظیفه ی ما چیست؟ J345 محمدرضا کیانفر عالیه ش
پاورپوینت معماری ژاپن فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 37حجم فایل: 3180 کیلوبایت قیمت: 8500 تومانتوضیحات:پاورپوینت معماری ژاپن در 37 اسلاید.بخشی از متن فایل:معماری ژاپن شناخت مخاطب پیش از شروع طراحی است. ویژگی های فیزیولوژیکی و روان‌شناختی برمبنای رده سنی استفاده کننده از فضا شناخته می شود. طراحی منطبق با نیازهای جسمی و روحی، عامل مهمی در موفقیت طرح‌ها و رضایت و آسایش استفاده کنندگان است. مبلمانی که برای انسان طراحی می شود
امام باقر ع درباره قول خدای عزوجل و بمردم سخن نیکو گویبد فرمود بهتربن سخنیکه دوست دارید مردم در باره شما گویند درباره مردم بگویید. امام. صادق ع در باره قول خدای عزوجل  وخدا مرا مبارک ساخت هر گجا باشم فرمود یعنی سود مند. ساخت رسولخدا ص فرمود احترام گذاشتن بمسلمان مو  سفبد از جمله تجلیل  خداست
بسمه تعالی

حمله اتمی آمریکا به ژاپن بعد از «ترور بی‌جواب»


ژاپن ٢ سال بعد از «ترور بی جواب» فرمانده نظامی خود توسط ایالات متحده، مورد حمله اتمی آمریکا قرار گرفت که در جریان آن بیش از ٢٢٠ هزار نفر کشته شدند.

به گزارش مشرق، «دریاسالار یاماموتو» یکی از مشهورترین فرماندهان تاریخ نظامی ژاپن است. او مغز متفکر نیروی دریایی ژاپن در طول جنگ دوم جهانی بود که سرنوشت او این روزها در شبکه های اجتماعی بازخوانی می شود.
بیشتر بخوانید:
ابلاغ «انتقام سخت»
ژاپنی ها به شیر " سلطان 110" (110 usama/هاکو جو نو اوساما) می گویند.
در فرهنگ مردم ژاپن، شیر، سمبل قدرت و نماد قدرت تجاری، رونق و شکوفایی اقتصادی یک مجموعه است. 
در ورودی مراکز تجاری که بالاترین سابقه را در رونق اقتصادی در کشور ژاپن دارند، مجسمه شیر را می توان دید.
دو شیر کم نظیر حاصل دست هنرمندان شرق آسیا، از جنس برنز و هر کدام به وزن 450 کیلوگرم، در کنار درب ورودی مجموعه قرار دارد، برگرفته از این نماد در فرهنگ کشور ژاپن است که بیانگر و سمبل قدرت تجاری
  بسم الله الرحمن الرحیم
پیشنهاد می کنم -همزمان با سفر شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن به ایران- فعالیت های آژانس همکاری های بین المللی ژاپن(جایکا) در ایران توسط نخبگان بررسی شود.
 آیا ژاپن غیر از واسطه گری برای پیشبرد راهبرد آمریکا در مسئله برجام؛ فعالیت های دیگری هم در ایران انجام می دهد؟! نقش جایکا(آژانس همکاری های بین المللی ژاپن) در شکل گیری برنامه های وزارتخانه های نیرو، و جهاد کشاورزی ، سازمان تعاون روستائی و سازمان مدیریت منابع آب کشور چی
یک پیتزا فروشی در ژاپن قصد دارد برای ارسال پیتزاهای سفارشی از گوزن های شمالی استفاده کند.
به گزارش ایران آنلاین به نقل از میرر، پیتزا دومینو برای نخسیتن بار اعلام کرد که قصد دارد با آموزش گوزن های شمالی پیتزاهای سفارشی را به خانه ها ارسال کند.

ادامه مطلب
سوالم ازینایی که خودشونو معترض گرونی بنزین و ... میدونن و مدام شعار میدن که ملت ما فلان کشور ژاپن و چین و کجا و کجا بهمان... و اون وحشیهایی رو که زندگی مردم و به آتیش کشیدن و چندین نفرو زیر خاک کردن و جزو مردم معترض میدونن!!!!! دقیقا تا الان چه حرکت مثبتی داشتین؟؟؟؟؟ کدومتون حاضر شدین یک هفته اصلا ماشین استفاده نکنین؟؟؟؟ کدومتون حاضرین با دوچرخه بربن بیاین؟؟؟؟؟ یا با وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس و مترو؟؟؟؟؟ اصلا به کلاستون نمیخوره نه؟؟؟؟؟
فقط ب
همان طور که می دانید، برخی از برندها سابقه درخشانی داشته و همیشه در ذهن مشتری به نیکی می ماند. برای نمونه اگر درباره بهترین تلفن بیسیم از برخی سوال کنید، تقریبا همه تلفن بیسیم پاناسونیک را معرفی و پیشنهاد می کنند.
با خرید تلفن بیسیم پاناسونیک می توان از چندین نظر آسوده خاطر بود. این برند معتبر توسط شرکتی ژاپنی پاناسونیک بنا شده و این کشور نیز به ساخت محصولات با کیفیت معروف است. به همین دلیل نیز تلفن بیسیم پاناسونیک ساخت ژاپن شهرت زیادی پیدا
بسم الله الرحمن الرحیم
 
ژاپن هرچه بود و هرچه هست ، قبل از پایان جنگ جهانی دوم و سر تسلیم فرود آوردن پیش آمریکا ، ژاپن بود . تویوتا را آمریکا برای ژاپن نساخت ، همانهایی ساختند که زمانی صنایع نظامی را بر علیه آمریکا می ساختند . آلمان ، آلمان بود آنوقت که بمب می ساخت ، آنوقت که فولکس را ساخت و آنوقت که bmw 750 li را ساخت ، در تمام مدت آلمان بود ، چه با هیتلر و چه بدون هیتلر ، آلمان ، آلمان بود .
راز آلمان و ژاپن پس در چه بود ؟ یقیناً آن ذهنی BMW و Toyota را ساخت
تا حالا دقت کردین...اونموقع بود که وزیرخارجه بی ادب آلمان و نخست وزیر ژاپن طبق پازل آمریکا اومدن ایران و قیمت دلار و سکّه کشید پایین؛  خب؟حالا که اینا تشریفشون رو بردنمجدد قیمت دلار و سکّه طبق پازل آمریکا بازم رفت بالا؛ خب؟حالا دیگه ساده لوح ترین افراد هم متوجه میشن که در داخل ایران و بین برخی مسئولان این مملکت هستن کسانی که خائنانه کاملاً در پازل ترامپ دارن عمل میکنن تا با فشار بر معیشت مردم ایران و شوراندن مردم، کشور رو ببرن به سمت تسلیم د
پاورپوینت بررسی معماری ژاپن
 اکثر معماران موفق اطلاعات دقیقی از تاریخ معماری دارند. شما چطور ؟برای درک بهتر این مطلب پیشنهاد میکنیم مطالب مرتبط با موضوع  معماری معاصر را در پایگاه مبانی نظری و عملی معماری گپ دنبال کنید . پاورپوینت بررسی معماری ژاپن در قالب 107 اسلاید تدوین شده و قابل ویرایش میباشد. معماری سنتی ژاپن   معماری ژاپن ترکیبی از شیوه های بومی و وارداتی است و مبتنی بر رسوم و سنن معماری چوبی می باشد . معماری ژاپن از سنگ به طور عام اس
پیشوایان و بزرگان دین و آیین ما، آن ها که از موجودات نامرئی باخبرند و آنهایی که از فضای جو و آسمان ها با خبرند، و آن هایی که از اعماق علوم آگاهند، حتما و یقین درباره ی وقوع حوادث و از احوالات آینده ی بسیار دور هم با خبرند.
ابعاد علمی آن ها برای ما معلوم است و حال بُعد زمانی آنها را ببینیم.
یعنی پیش بینی آنها درباره ی امروز که زمان ما است، و از آن تاریخ بیش از هزار و چهارصد سال گذشته و از اوضاع و احوال امروز، برای مردم زمان خود چه گفته اند؟ که این ه
 
وزرای دارایی و روسای بانک های مرکزی اخیراً در اجلاس G-20 (گروهی متشکل از وزرای اقتصاد و مسولان بانک‌های مرکزی) در مورد قانونگذاری کریپتوکارنسی به بحث و گفتگو پرداخته اند و ژاپن نشانه هایی از علاقه اش به این موضوع را ابراز کرده است. روسای بانک مرکزی ژاپن (BOJ) ، وزارت دارایی (MOF) و آژانس خدمات مالی (FSA) جلسات متعددی را برگزار کردند تا تعیین کنند آیا این کشور باید در راستای ایجاد ارز دیجیتال ملی خود اقدام کند یا خیر.
 
موضوعات مورد بحث شامل تأثیر پذ
همکاری علمی مستمر با دوستان گرامی در موسسه مطالعه تحولات کره زمین در ژاپن، دانشگاه کوچی ژاپن، دانشگاه کانازاوا ژاپن، دانشگاه آستین تگزاس، دانشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی، دانشگاه کلتک آمریکا، دانشگاه ویرجینیاتک آمریکا، دانشگاه کرنل نیویورک، دانشگاه کوئینزلند استرالیا، دانشگاه لیوبن اتریش، و ... و افتخار داوری صدها مقاله تخصصی زمین شناسی، خصوصا متمرکز بر کانی شناسی، در بیش از ده ژورنال داخلی و خارجی ثمره این سالهاست.
با آرزوی توفیق برای
ساختمان کشتی خورشیدی در ژاپن
ساختمان کشتی خورشیدی ساختمان کشتی خورشیدی تأسیسات تولید نیروی فتوولتائیک خورشیدی
کشتی شکل است که امکان فعالیت‌هایی برای توسعه بهتر در ارتقای تولید نیروی
خورشیدی را فراهم می‌سازد، بنابراین، هم از علم و هم از اکولوژی بهره
می‌برد. این تأسیسات با ۳۷ متر طول و ۳۱۵ متر عرض در آنپاچی،در مرکز
جغرافیایی ژاپن، قرار گرفته، و از ترن تندرو توکائیدوی JR، که از راه آهن
نزدیک آن می‌گذرد، قابل رویت است. این سازه دارای بیش
 
فصل پاییز در ژاپن از شهریور شروع شده و تا آبان ماه ادامه دارد . برگهای رنگارنگ که سرتاسر ژاپن را می پوشاند باعث جذب بسیاری از گردشگران به این کشور می‌شود . همچنین دراین زمان از سال ژاپن دارای فستیوال های متعددی مثل بزرگترین ایونت پخت غذا و هالووین می‌باشد .
در این مقاله شما را با بخش‌هایی از ژاپن و فعالیت هایی که می‌توانید در این فصل انجام دهید آشنا می‌کنیم .
جاذبه فستیوال (MEIJI JINGU GAIEN GINKGO 神宮外苑いちょう祭り)
بزرگترین فستیوال پاییز در ژاپن ،
نخست وزیر ژاپن: من قصد دارم پیام رئیس جمهور امریکا را به جنابعالی برسانم.
حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی: ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم.
ما در حسن نیت و جدی بودن شما تردیدی نداریم اما در خصوص آنچه از رئیس جمهور آمریکا نقل کردید، من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد. مطالبی را که بیان خواهم کرد، در چارچوب گفتگو با نخست وزیر ژاپن است زیرا ما ژاپن را کشوری دوست می‌دانیم، اگرچه گ
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی
شبکه یک بهرامپور میگوید معترضان به فقرو گرانی را طبق فرموده قرآن دست و پا قطع کنید و زجر کش کنید
شبکه تماشا سریال پخش میکند که یک قهرمان ژاپنی به نام لینچان حاضر به زجر کش شدن جنایتکاری مانند کائوچوو نیست
صدا و سیما از اسلام و قرآن تبلیغ می‌کند یا از فرهنگ ژاپن؟؟؟
در حکومت نهج‌البلاغه با آبروی اهل بیت بازی میکنیم؟؟؟
تصویری که از قرآن و نهج‌البلاغه نشان میدهید زیباتراست یا از فرهنگ ژاپن؟؟؟؟
یا ا
داستان: بر فراز تپه شقایق (به ژاپنی: コクリコ坂から Kokuriko-zaka Kara) نام یک فیلم انیمه‌ای ژاپنی در سبک رمانتیک درام، به کارگردانی گورو میازاکی و نویسندگی هایائو میازاکی و کیکو نیوا است که تولید استودیو جیبلی در سال ۲۰۱۱ می‌باشد.[۲] این فیلم بر اساس مجموعه مانگایی به همین نام در سال ۱۹۸۰، نوشته تتسورو سایاوا و طراحی چیزورو تاکاهاشی ساخته شده‌است.[۳] از صداپیشگان این فیلم می‌توان به ماسامی ناگاساوا، جونیچی اوکادا، آئویی تشیما، جون فوبوکی، کئیکو تا
مدتی است هر وبلاگ یا استوری را که باز می کنم می بینم هر کس بنا بر اعتقاد و دانش و خرد و فرهنگ و تفکر سیاسی و....پست های متعدد درباره حوادث اخیر گذاشته است .اکثرا مطالب هم با نوعی نامیدی و یاس مطلق به آینده همراه است.
ماشالله بساط فحش و ناسزا و دری و وری هم پر رونق و بستن کامنتها تنها گزینه برای رهایی از این فحش خوردن!
پرویز پرستویی از ترس مهاجمان کامنتهایش رابسته است الا یکی که ظاهرا نمی توانسته آن را ببند .در همان پست از مردم خواهش کرده بودم قبل ق
اجازه نداریم...
۱-از مردم یا اقوام بپرسیم قیمت خانه ات چقدره؟
۲-از مردم یا اقوام بپرسیم چرا دختر-پسرتو خونه بخت نمی فرستی؟
۳-از مردم یا اقوام بپرسیم کجا کار می کنی؟
۴-از مردم یا اقوام بپرسیم چرا دوست دختر-پسر داری؟
و....
به این کار می گن فضولی و نود درصد ایرانی ها فضول هستند.
اکثر ما خودمون آخر فضولی هستیم و دیگران را از انجامش نهی می کنیم.
*شما حق دارید به سؤالات مردم درباره خودتون پاسخ ندهید*
شرایط، مدارک و هزینه ویزای ژاپن
کشور ژاپن با جاذبه‌های بیشمار گردشگری یکی از مقاصد محبوب گردشگران است. اما مانند اکثر کشورها، سفر به این کشور هم برای ایرانیان مستلزم اخذ ویزای ژاپن می‌باشد. در حال حاضر روند صدور ویزا به روش سنتی و با مراجعه حضوری مسافر امکان‌پذیر است. کشور ژاپن وعده داده است که در آپریل سال ۲۰۲۰ ویزای الکترونیکی eVisa را جایگزین روش قبلی کرده تا مراحل اپلیکیشن application process برای اخذ ویزای این کشور آسان‌تر شود.
جالب است بدانی
در این ‌گزارش با عجیب‌ترین جوایز سراسر جهان آشنا خواهید شد.
۱. جایزه داروین
جایزه داروین که نام خود را از دانشمند معروف «چالرز داروین» گرفته به افرادی اهدا می‌شود که به عجیب‌ترین شکل ممکن از دنیا رفته‌اند. به عبارتی دیگر این جایزه به کسی داده می‌شود که به احمقانه‌ترین شکل ممکن مرده باشد. جایزه داروین در دهه هشتاد قرن پیش از سوی گروهی از جوانان راه‌اندازی و در سال ۱۹۹۳ میلادی به طور رسمی اهدا شد.
۲. جایزه پا در دهان
این ‌جایزه در سال ۱۹۹۳
کتاب جنگل نروژی
هاروکی موراکامی
ترجمه فاطمه عزتی سوران
هاروکی موراکامی در سال 1942 در کیوتو ژاپن به دنیا آمد.
رمان تاثیرگذار جنگل نروژی وی در سال 1987 منتشر شد.
این کتاب تنها در ژاپن ده میلیون نسخه فروش رفت،
و با چنان استقبالی رو به رو شد که موراکامی به دنبالِ
اندکی آرامش  و دوری از شهرت ناچار به ترک ژاپن شد.‌
موراکامی با آگاهی و جلب نظر خوانندگانی که علاقه ی کمتری
به رمان های سورئال دارند، جنگل نروژی را در فضایی کاملا
واقع گرایانه نوشت. در آغاز
توکیو شهر صنعتی جهان
توکیو شهری بی همتا که قطعا بارها نام این شهر را شنیده اید. اما آیا تا بحال قصد سفر به این شهر را داشته اید؟ ما امروز سعی داریم تا به معرفی شهر توکیو برای کسانی که قصد رفتن به تور ژاپن را دارند بپردازیم و آن ها را با ناشناخته های توکیو آشنا کنیم.

همانطور که می دانید توکیو که در واقع به عنوان کلان شهر در جهان شناخته شده است (東京都) و پایتخت کشور ژاپن بوده و در شرق جزیره هونشوی (Honshū) که دومین جزیره پرجمعیت جهان می باشد قرار دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشور‌های ضامن روند آستانه با ایجاد مناطق کاهش تنش، تشکیل کمیته قانون اساسی و پیگیری روند گفتگو‌ها و آشتی ملی، تلاش دارند تا گفتگو‌های سوری –سوری، تقویت شده و مردم سوریه درباره آینده خود تصمیم بگیرند.
---http://net3nter.blog.ir
مشاهده مطلب در کانال
کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در شهر توکیو پایتخت ژاپن تشکیل جلسه داد. محل جلسه به این دلیل ژاپن بوده که فردا قاره آسیا بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان را در پیش خواهد داشت.
در جلسه امروز یکی از مصوبات مهمی که به ثبت رسید، خبر خوش برای قهرمان لیگ قهرمانان بود. بنا بر این تصمیم، هر تیمی که در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی برسد، سهمیه قطعی حضور در مسابقات آسیایی فصل بعدی را خواهد داشت و حتی اگر در رقابت های داخلی لیگ کشور خود هم موفق
جهانگیری: مردم می گویند یعنی ما فراموش شده‌ایم؟مردم: جسارتاً جمله‌مون سوالی نیست خبریه!
باران ؛ جنوب کشور را غافلگیر کرددارکوب: به‌جای باران و جنوب، هرچی بذاریم جواب میده!حناچی خبر تخلیه تهران به دلیل آلودگی هوا را تکذیب کردشهروندان: چرا تخلیه؟ اتفاقا هرچی بیشتر دم و بازدم کنیم زودتر تصفیه میشه!عراقچی، معاون وزیر خارجه که به دعوت دانشگاه هنر تهران در پرفورمنسی روی برگ‌های پاییزی قدم زده بود: امیدواریم ژاپن خرید نفت از ایران را از سر بگی
از زمان اختراع نوشتن ، مردم در تلاش بودند تا چیزی بنویسند که راحت تر از پاپیروس یا کاغذ پوستی، و همچنین ساخت آن ساده تر و ارزان تر باشد.
اما 3000 سال طول کشید تا کاغذ بیاید! کاغذ در حدود 100 سال قبل از میلاد در چین اختراع شد. در سال 105 میلادی ، تحت امپراتور سلسله هان Ho-Ti ، یک مقام دولتی در چین به نام Ts'ai Lun اولین کسی بود که صنعت کاغذ سازی را آغاز کرد.چگونه اولین کاغذ درست شد؟
به نظر می رسد که Tsai Lun کاغذ خود را با مخلوط کردن پوست ریز خرد شده توت و کنف که با
امروز یه اقا پسر ایرانی دیدیم
 
بچه ها کپییییییییییی حرفایی که من هر روز اینجا مینویسم حرف میزد.
 
دقیقاااا ایده هاش درباره سوشال دموکراسی، اینکه اینا همه سر و ته کامیونیزمن
درباره کانادا
درباره زندگی
درباره اروپا
درباره امریکا
همه چی!
 
انگار کپی من بود!
 
میگفت وقتی توی جامعه خیلی بچرخی و خیلی فکر کنی و خیلی درگیر جزئیاتش بشی همین میشه!
 
قراره باز همو ببینیم و گپ بزنیم!
دانلود پروژه نظام اداری تطبیقی کشور ژاپن

فرمت فایل : ppt
تعداد صفحات : 25
حجم فایل : 1784
گروه فایل : مدیریت

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی نظام اداری تطبیقی در کشور ژاپن، در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش
فهرست مطالب
ساختار حکومتی ژاپن
محیط فرهنگی اجتماعی ژاپن
مدیریت منابع انسانی در ژاپن
سیستم های جبران خدمات / پاداش در ژاپن
روابط کار در ژاپن
ویژگیهای سیستم منابع انسانی ژاپن
مقایسه رویکردهای رهبری در ژاپن و آمریکا
تحول در ساختار اداری ژاپ
 
در مهد کودک های ایران 9 صندلی میگذارند و به 10 بچه میگویند هر کسی که نتواند سریعا برای خودش جایی بگیرد، باخته است و بعد 9 بچه و 8 صندلی و ادامه ی بازی تا زمانی که یک بچه باقی بماند و آن بچه برنده است. عادی است که بچه ها هم همدیگر را هل بدهند تا بتوانند خودشان روی صندلی بنشینند…!اما در مهد کودک های ژاپن 9 صندلی میگذارند و به 10 بچه میگویند که اگر یک نفر از آنها روی صندلی جا نشود، همه ی آنها باخته اند. لذا بچه ها نهایت سعی خود را خواهند کرد تا طوری همد
قرقاول نژاد سبز
Green Pheasant
قرقاول نژاد سبز ( Green Pheasant ) با نام علمی (Phasianusversicolor) بومی کشور ژاپن است از این رو به آن قرقاول سبز ژاپنی نیز می گویند ، این قرقاول پرنده ملی کشور ژاپن محسوب می شود. این نژاد از ماکیان با نام قرقاول سبز کانادایی نیز شهرت دارند.
قرقاول نژاد طلایی زرد- لیمویی
Yellow Golden
قرقاول نژاد طلایی زرد (Yellow Golden) سویه تعقیر ژنتیکی یافته و جهش یافته از نژاد قرقاول طلایی چینی(بلژیکی) می باشد. این ماکیان را قرقاول لیمویی یا قرقاول لیمویی جنوب
ژانر : انیمیشن , ماجرایی , فانتزی
مدت زمان : ۱۳۴ دقیقه زبان : ژاپنی کیفیت : BluRay 720p فرمت : MKV انکودر : TM حجم : ۱ گیگابایت محصول : ژاپن ستارگان : Yoji Matsuda, Yuriko Ishida, Yuko Tanaka, Kaoru Kobayashi کارگردان : Hayao Miyazaki لینک های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت های دیگر
خلاصه داستان :
شاهزاده مونونوکه نام یک فیلم انیمیشنیِ ژاپنی در سبک حماسی خیال‌پردازی ، به نویسندگی و کارگردانی هایائو میازاکی و تولید سال ۱۹۹۷ ژاپن است. شاهزاده مونونوکه در اواخر دوره ی موروماچی ژاپن همراه
همونطور که در پست قبل قول داده بودم درباره نظام آموزشی کشورهای پیشرفته بیشتر بگم، الوعده وفا. برای شروع هم از کشور ژاپن شروع میکنم، کشوری که به نظم و وجدان کاری شهرت دارن، همینطور تسلط به تکنولوژی های روز دنیا. شما رو به خواندن این پست اکیداً توصیه میکنم...
به نظر ژاپنی‌ها همه کودکان توانایی یادگیری مطالب را دارند و تلاش، پشتکار و انضباط شخصی، موفقیت تحصیلی را تعیین می‌کند نه توانایی علمی ، در واقع به عقیده آنان مطالعات و عادت‌های رفتاری آ
این هفته پست انیمه ای نذاشتم(گذاشتم؟ نمیدونم) برای همین گفتم بیام یه تیکه نابیو بگم از ژاپن. چون بالاخره اوتاکو ها ژاپن رو بهشت برین میبینن ناخودآگاه و این یه قانون نا نوشته است که شده یه بارم دوست دارن برن تو هوای ژاپن نفس بکشن و منتظر مترو بمونن و توی قطار له بشن :)
منبع این حرفای من، کتاب سفرنامه یرادران امیدواره که دو تا برادر جهانگرد بودن نزدیکای سال 1310 بدنیا اومدن. یعنی چند سال بعد از جنگ جهانی دوم و احتمالا دوران پهلوی و رضا شاه بود.(مطم
کیوی در اصل متعلق به کشور چین است
اما اکنون مردم سراسر دنیا این میوه را مصرف می‌کنند. ایتالیا، نیوزلند، چین، فرانسه و ژاپن جزو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کیوی محسوب می‌شوند. این میوه به نام‌های متعددی نامیده می‌شد تا این ‌که در سال ۱۹۵۹ نام کیوی برای آن انتخاب شد (کیوی برگرفته از نام پرنده بی‌پرواز بومی نیوزلند است). در سال ۱۹۷۴ نام کیوی به صورت نام رسمی تجاری این میوه درآمد.

ادامه مطلب
نخست‌وزیر پادشاهی ژاپن چهارشنبه(۲۲ خرداد) در رأس یک هیئت عالی‌رتبه و در جریان سفری دو روزه به تهران خواهد آمد.✍️این رویداد اولین سفر نخست‌وزیر ژاپن به تهران بعد از انقلاب اسلامی است.✍️طبق گفته روزنامه های ژاپنی شینزو آبه قرار است در سفر خود به تهران که همزمان با نودمین سالگرد تاسیس روابط دیپلماتیک دو کشور انجام می شود با مقامات عالی ایران دیدار و چند بسته پیشنهادی به آنها ارائه کند.✍️اکثر تحلیل گران بین‌المللی سفر نخست‌وزیر ژاپن به
وقتی صحبت از شکوفه های گیلاس می‌شه همه به ژاپن فکر می‌کنن، اما شهر بُن برای خودش فستیوال بهاری شکوفه ‏های گیلاس داره که معمولا در ماه آوریل برگزار می‌شه. خیابان ‏Heerstrasse‏ که به خیابان شکوفه های گیلاس مشهوره، ‏تو این فصل پر از شکوفه های صورتی و زیبا می‌شه که صحنه ای شگفت انگیز رو تو این خیابون خلق می‌کنه.
‏ ‏ ‏‏ 
شما کدوم رو ترجیح می‌دید؟ آلمان یا ژاپن؟
اخذ ویزای شینگن و اقامت آلمان، تضمینی و قانونی با ما، توسط تیمی مجرب و حرفه ای، با ب
باورهای غلط درباره شیر مادر
باورهای غلط و نادرستی که درباره ی شیردهی و شیر مادر در مردم وجود دارند که فکر می کنند،
اگر این کارها را انجام دهند موجب کاهش شیر می شود که این باورهای غلط از قدیم با مردم بوده است.
بعضی از این باورهای غلط درباره شیردهی باید تجدید نظر بشود. اینکه ممکن است بعضی از اطرافیانمان
به اشتباه و باور غلط به مادران شیرده نکاتی را بگویند که موجب نگرانی مادران شود و ما در اینجا چند باور
غلط و به اشتبه را بررسی می کنبم.
برای مشاهد
هیچ شکی وجود ندارد که اقتصاد چین در حال صعود است. در رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت جهانی برتر مجله فورچون در سال ۲۰۱۸، تعداد ۱۱۱ شرکت در چین واقع شده‌اند که فاصله زیادی با شرکت‌های آمریکایی ندارند.
 
در سال ۱۹۹۵ تنها سه شرکت چینی در این لیست جای داشتند و در لیست سال ۲۰۱۸ سه شرکت چینی جزو ۱۰ شرکت برتر بودند. برخی کارشناسان می‌گویند چین به زودی آمریکا را پشت سر خواهد گذاشت.
این اتفاق اصلا دور از انتظار نیست، اما برخی می‌گویند این پیروزی زودگذر است. دلیل
همزمان با سفر وزیر خارجه آلمان و زمزمه های سفر نخست وزیر ژاپن(بعنوان پادو برای اهداف ترامپ) و فشار به ایران برای باج دهی بیشتر(به اسم مذاکرات)، بازم همچین یهویی قیمت دلار کاهش پیدا کرد!قشنگ آدم یاد چه وقتی میفته؟همون روزهایی کهقرارشد برجام بر ایران تحمیل بشهمسئولانی که تحمیل کردنجریانی که قیمت ارز و دلار رو برده بود بالا و زمان باج دهی قیمت ها رو کشید پایین!رسانه هایی که برای فریب مردم شبانه روز کارکردن،واون وقتی که کاملا برگ برنده هسته ای
همزمان با سفر وزیر خارجه آلمان و زمزمه های سفر نخست وزیر ژاپن(بعنوان پادو برای اهداف ترامپ) و فشار به ایران برای باج دهی بیشتر(به اسم مذاکرات)، بازم همچین یهویی قیمت دلار کاهش پیدا کرد!قشنگ آدم یاد چه وقتی میفته؟همون روزهایی کهقرارشد برجام بر ایران تحمیل بشهمسئولانی که تحمیل کردنجریانی که قیمت ارز و دلار رو برده بود بالا و زمان باج دهی قیمت ها رو کشید پایین!رسانه هایی که برای فریب مردم شبانه روز کارکردن،واون وقتی که کاملا برگ برنده هسته ای
امیر مؤمنان علی (ع) روزی با مردم سخن می‌ گفت و درباره‌ی رشد اخلاقی آنان صحبت می‌کرد، تا اینکه فرمود: «مراقب باشید آنچه را مردم پشت سر افراد می‌گویند، نپذیرید ( از شنیدن غیبت، برحذر باشید) سخنان باطل فراوان است؛ ولی سخنان باطل از بین رفتنی است و آنچه می‌ ماند کردار انسان است. چرا که خدا شنوا و شاهد است، بدانید که بین حق و باطل، بیش از چهار انگشت، فاصله نیست. یکی از حاضران پرسید: چگونه بین حق و باطل، بیش از چهار انگشت فاصله نیست؟ امام علی (ع) انگ
محصول:ژاپن
زبان:زاپنی
زمان:24 دقیقه

سال انتشار:2002
کیفیت:720


سبک:اکشن . ماجراجویی . انیمیشن . کمدی . فانتزی . هیجان انگیز
بازیگر:Junko Takeuchi . Maile Flanagan . Kate Higgins . Yuri Lowenthal
داستان :انیمه درباره ی پسری به نام "ناراتو" که در دهکده ای با نام "کونوها" ( برگ ) زندگی می کنه . پدر مادر "ناراتو" بعد از به دنیا امدن او از دنیا رفتند و او تنها زندگی می کند . وقتی "ناراتو" نوزاد بود هیولایی به نام "کیوبی" را در بدن او مهر کردن و به خاطر همین قضیه تمام مردم دهکده از ناراتو می ت
کیزنایور رو دارم برای دومین‌بار تماشا می‌کنم و از اونجایی که داستان قشنگی داره تصمیم گرفتم معرفیش کنم.
کیزنایور بهار سال 2016 پخش شده، 12 قسمته و درباره‌ی هفت همکلاسیه که هیچ شناخت چندانی ندارن از همدیگه و برای یک سری آزمایشات انتخاب می‌شن تا از طریق دردهاشون به همدیگه مرتبط بشن.
حوادث انیمه در شهر خیالی سوگوموری ژاپن رخ می‌ده که در اصل برای این ساخته شده بوده تا این آزمایشات به نام سیستم کیزنا در مقیاس بزرگتری انجام بشه.
ادامه مطلب
سوم ماه می 1947[13 اردیبهشت 1326] روز به اجرا در آمدن اساسنامه صلح جویی
(قانون اساسی) ژاپن و روز قانون اساسی این کشور است که هر ساله یادبود آن و بخشی
از هفته طلایی و تعطیل رسمی است. این روز بازتاب مفهوم دمکراسی و حکومت ژاپن است. این
قانون پس از شکست ژاپن در جنگ جهانی دوم و اشغال کشور توسط نیروهای متفقین، در روز
سوم نوامبر ۱۹۴۶ به تصویب رسید و رسما در سوم می سال ۱۹۴۷ به اجرا درآمد.
اساسنامه میجی یا قانون امپراتوری (مصوب ۱۸۸۹) قانون اساسی پیشین ژاپن بود
پیشتر روزنامه تایوانی «ساوث چاینا مورنیگ پست» نوشته بود، کلیه مسافرانی که از کشورهای ایران، ژاپن، کره جنوبی و ایتالیا به چین سفر کنند، به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد.
ایران، ایتالیا و کره جنوبی پس از چین بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن را داشته‌اند، ویروسی که منشا آن شهر ووهان چین بوده و اکنون به یک معضل جهانی منجر شده است.
ویروس کرونا تا روز سه‌شنبه بیش از بیش از سه هزار و صد قربانی گرفته که دو هزار و ۹۴۵ مورد آن مربوط به
سازمان فضایی ژاپن (JAXA)  و تویوتا مذاکرات خود را به پایان رسانده و توافقنامه سه ساله‌ای امضا کرده‌اند تا توسعه ساخت ماه‌نورد با قابلیت تنظیم فشار را پیگیری کنند.این ماه‌نورد از فناوری پیل سوختی تویوتا برای حرکت روی کره ماه استفاده می کند.

ادامه مطلب
 
دولت ژاپن 2000 گوشی آیفون را به مسافران قرنطینه شده در کشتی تفریحی پرنس الماس اهدا کرد. این در شرایطی است که تا کنون نزدیک به 200 مورد مبتلا به ویروس کرونا در این کشتی مشاهده شده است.
طبق گفته مقامات ژاپنی این تلفن ها ارسال شده اند تا مسافران بتوانند برنامه ای را بارگیری کنند که در آن میتوان از آنها درخواست داروکرده و یا از پزشکان مشاوره درخواست کنند.
ادامه مطلب
«نودل» از جمله غذاهای فوری محبوب در سال‌های اخیر است که با شکل و شمایلی شبیه رشته فرنگی و اسپاگتی علیرغم اسم آلمانی‌اش این بار در حدود قرون ۱۷ تا بیست میلادی از کشور ژاپن به آشپزخانه‌های سرتاسر جهان راه پیدا کرده است. اگر چه بسیاری نودل را یک غذای ژاپنی می‌دانند اما حقیقت این است که دستور پخت نودل توسط یک فرد چینی به نام «شو شونسی» که به دلایل سیاسی از چین به ژاپن گریخته بود به این کشور رسید و در سال ۱۹۵۸ به آمریکا راه پیدا کرد. از جمله مزیت
 
دست‌یابی مردم به اسلحه‌خانه نیروی هوایی و شدت یافتن درگیری مسلحانه مردم و نظامیان؛ انتشار متن فتوای امام مبنی بر باطل بودن قسم وفاداری ارتشیان به شاه؛ اعلام منع عبور و مرور از ساعت چهار و سی دقیقه عصر توسط ارتش شاه؛ انتشار حکم امام درباره‌ی ماندن مردم در خیابان‌ها؛ پیوستن نیروی دریایی و هوایی به مردم
ساعت 10 صبح اسلحه‌خانه‌ی نیروی هوایی به همت مردم و کمک همافران فتح شد.
ساعاتی بعد کلانتری‌های 9، 10، 11، 12، 16، 26 و کلانتری نارمک به دست مرد
در ادامه کنجکاویم در ارتباط با انیمه ها مواجه
شدم با مقاله ای تحت عنوان « تاثیر سینما و اسطوره های ژاپن بر انیمه ناروتو» که در
مقدماتش به یک سری نکات اشاره کرده بود که درباره بیشتر انیمه ها قابل تعمیمه و
قصد دارم در ادامه این گزیده ها رو براتون نقل کنم:

پیش از این گفتیم اسطوره ها و آیین ژاپنی ها در
ساخت روایت مانگاها و انیمه هاشون بی اثر نبوده.اما اسطوره ها چه ویژگی هایی دارن؟

اسطوره ها از یک روایت باستانی سرچشمه گرفتند.شماری
از آنها درباره آ
در ادامه کنجکاویم در ارتباط با انیمه ها مواجه
شدم با مقاله ای تحت عنوان « تاثیر سینما و اسطوره های ژاپن بر انیمه ناروتو» که در
مقدماتش به یک سری نکات اشاره کرده بود که درباره بیشتر انیمه ها قابل تعمیمه و
قصد دارم در ادامه این گزیده ها رو براتون نقل کنم:

پیش از این گفتیم اسطوره ها و آیین ژاپنی ها در
ساخت روایت مانگاها و انیمه هاشون بی اثر نبوده.اما اسطوره ها چه ویژگی هایی دارن؟

اسطوره ها از یک روایت باستانی سرچشمه گرفتند.شماری
از آنها درباره آ
رهبر انقلاب در خطبه‌های #نمازجمعه27دی:یک مطلب راجع به انتخابات: برادران و خواهران عزیز، حضور ملت ایران مهمترین عامل اقتدار است، و این حضور در جاهای متعددی است، یکی از مهمترینش انتخابات است. در انتخابات حضور ملت ایران، کشور را بیمه می کند و دشمن را مایوس میکند.سعی و تلاششان بر این است که نگذارند با انواع و اقسام حیل، که مردم با شوق در انتخابات شرکت کنند.
من عرض می کنم مردم با شوق و ذوق باید در انتخابات شرکت کنند. حالا مسائل گوناگونی درباره انت
احمد بن عبیدالله بن خاقان، چنان که خواهد آمد، درباره امام حسن عسکری (ع) گفته است : در سر من رای، هیچ یک از علویان را ندیدم و نشناختم که بمانند حسن بن علی بن محمد بن رضا (ع) باشد. و در آرامش و وقار و پارسایی و نجابت و بزرگواری در نزد خاندانش و سلطان و تمام بنی هاشم نام کسی را بهتر از او نشنیدم. آنان وی را بر سالخوردگان خود مقدم می داشتند و نیز همواره بر امیران و وزیران و نویسندگان مردم عامی و معمولی مقدم داشته می شد. از هیچ یک از بنی هاشم و نیز امیران
دانلود فیلم Enemy Within 2019
دانلود رایگان با لینک مستقیم
کیفیت 1080p WEB-DL , 720p WEB-DL , 480p WEB-DL اضافه شد
تاریخ اکران : Apr 19,2019
ژانر فیلم : اکشن,تاریخی,درام
امتیاز فیلم : 5.3 از 10
زمان فیلم : 109 دقیقه
زبان فیلم : انگلیسی
محصول کشور : انگلستان
کارگردان : Gabriel Robertson
نویسنده : Gabriel Robertson
بازیگران : Rila Fukushima, Beulah Koale, Matt Riedy
خلاصه فیلم : داستان این فیلم درباره‌ی یک خلبان ارتش ژاپن می‌باشد که بعد از این که در یک جزیزه‌ی کوچک در هاوایی به نام نیهاو سقوط می‌کند با استقبا
 
سونی چگونه متولد شد 
شاید بتوان گفت تولد یک کمپانی موفق از همان لحظه که در ذهن یک فرد خلاق با پشتکار قوی و زیاد ظهور میکند نام برد و پشتکار را مایه ی حیات یک ایده معرفی کرد نکته ای که تاسیس کنندگان کمپانی قدرتمند سونی خیلی خوب فهمیده بودند و از آن بهتر این که به خوبی اجرا کردند به طوری که اکنون از برترین شرکت های تولیدی در صنعت سونی میباشد برندی که کمتر کسی هست در دنیا که نام این برند ژاپنی را نداند .
آری بهترین و ثروتمند ترین افراد هم اگر باش
یک مقام آمریکایی مدعی شده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و «شینزو آبه»، نخست‌وزیر ژاپن در دیدار روز شنبه خود در کاخ سفید درباره تحریم نفت ایران گفت‌وگو کرده‌اند.
به نوشته رویترز، «ویلیام هگرتی»، سفیر آمریکا در ژاپن در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران مدعی شده ترامپ و آبه درباره «تمایل دو کشور در خصوص اینکه ایران تغییر رویه داده و مسیر صلح‌جویانه‌تری را دنبال کند» رایزنی کردند.
«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا دوشنبه هفته گذشته با بیا
نام من قرآن است: پاسخ به سؤالات کودکان درباره بهترین کتاب دنیا.
 
نام من قرآن است : غلامرضا حیدری ابهری، نشر پیام آزادی
معرفی:
من یک کتاب آسمانی ام، حرف های من حرف های خداست، من بهترین کتاب دنیا هستم، نام من قرآن است.چقدر مرا میشناسی؟آیا می دانی که چرا خدا مرا فرستاده؟آیا میدانید که من، از قدیم تا الان تغییر کرده ام یا نه؟درباره قصه های من چه میدانی؟ چرا خدا این قصه ها را گفته است؟آیا میدانی چرا مردم مرا می‌خوانند؟ خواندن من چه فایده ای دارد؟
احسان کرمی درباره فروش میز برنامه نود می گوید
بخش فرهنگی زنان ایرانی - احسان کرمی در واکنش به فروش میز برنامه «نود» در اینستاگرام نوشت: «از پشت این میز هیچوقت کلاه مردم برداشته نشد، حتی الان مرد هندوانه فروش، هندوانه هاشو به شرط چاقو میفروشه.» به‌تازگی عکسی از میز عادل فردوسی‌پور «نود» منتشر شد که صداوسیما پس از تعطیل کردن این برنامه، آن را به یک هندوانه‌فروش فروخته است . ..
منبع : پارسینه
جاذبه های گردشگری ژاپن - قسمت 1

۱-کوه فوجی Fuji

بدون شک نقطه عطف شناخته شده کشور ژاپن،  کوه با شکوه فوجی (فوجی سان) است که بلندترین قله کوه  این کشور است با ارتفاع ۳۷۷۶ متر و قرار دارد در منطقه جنوب شرق ، این کوه به اندازه کافی بلند است که با فاصله ۱۰۰ کیلومتری از توکیو دیده شود . کوه فوجی قرن ها هست که محل توجه جشن ها و فرهنگ محلی قرار گرفته شده است و به همین دلیل  یونسکو نیز در سال ۲۰۱۳ از لحاظ فرهنگی به آن اهمیت داد و آن را در میراث جهانی ثبت کرد .
 
نویسنده و محقق : اشکان ارشادی از کرمانشاه 
 
جنگ دوم بین‌المللی از یک سپتامبر ۱۹۳۹ با حمله آلمان نازی به لهستان شروع شد و در سال ۱۹۴۵ میلادی تمام شد. این جنگ با فتح آلمان و بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی به پایان رسید. 
در یک سپتامبر ۱۹۳۹ میلادی شروع و در دوم سپتامبر ۱۹۴۵ خاتمه یافت.
برابر با ۹ شهریور ۱۳۱۸ شمسی شروع 
و ۱۱ شهریور ۱۳۲۴ خاتمه یافت.
بیش از ۷۰ میلیون نفر جان باختند. اواخر جنگ آلمان در تسخیر قرار گرفت و هیتلر خودکشی کرد ولی ژاپن
بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره بیت‌ کوین
بیت کوین (Bitcoin) نوعی پول یا ارز در شکل دیجیتالی است که می‌توانید با آن خرید کنید، سفارش‌ آنلاین انجام دهید یا آن را به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید.
احتمالا این روزها در اخبار و رسانه‌ها درباره‌ بیت کوین چیزهایی شنیده باشید و در میان گشت‌وگذارتان در سایت‌‌های مختلف با مطلبی درباره اینکه بیت کوین چیست و یا چطور می‌توانید بیت کوین رایگان به دست بیاورید، برخورد داشته‌اید.
بیت کوین ارز دیج
مردم درباره بارسا حرف میزنن ولی ما دو بازی مهم مقابل کاردیف و هادرزفیلد پیش رو داریم و هر دو به اندازه بازی با بارسا مهم هستن"
" فوق‌العاده اس که در این موقع از فصل برای دو جام رقابت میکنیم"
"احساس خستگی نمیکنیم. در لحظات حساسی از فصل به سر مییریم و باید بهترین عملکردمونو ارائه بدیم و ابدا حس خستگی نمیکنیم"
بسمه تعالی
اکر واقعا از تنور امثال شینزو آبه چیزی گرم می شود چرا آبه و سایر حاکمان خیالی ژاپن نمی توانند از نوامیس خود در کشور خودشان در مقابل سربازان آمریکایی مستَقر در ژاپن دفاع کنند.ب
رای حامیان جریان اصلاحات متاسفم که برای حضور افرادی نظیر آبه که کشورشان در حد یک مستعمره ی آمریکا است چنین اظهار خوشحالی می کنند،باید در روزهای آینده ببینیم آبه با چه ماموریتی از سوی اربابان آمریکایی خود به ایران سفر کرده است؟؟؟
به قول دوستان فضای مجازی با
مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم گیری ها، قانونگذاری ها، برنامه ریزی ها است و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد. مجلس پایگاه اساسی نظام و مردم و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری ها و مظهر اراده ملی است. 
ادامه مطلب
بازی Samurai Shodown محصولی از SNK Corporation است که در سبک اکشن و مبارزه‌ای ساخته شده و توسط Athlon Games در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۹ برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است.
این بازی دوازدهمین نسخه از سری Samurai Shodown به شمار می رود. در تیم سازندگان بازی، توسعه‌دهندگان عناوین  The King of Fighters XIV و SNK Heroines: Tag Team Frenzy به چشم می‌خورند.
وقایع بازی بین دو نسخه Samurai Shodown 1993 و Samurai Shodown V، در سال ۱۷۸۷ و در دوره Tenmei در ژاپن جریان دارد. کشور به دست یک شیطان بی‌رحم افتاده و آتش و ویرانی سرت
ژاپنی‌ها چرا موفق هستند؟ زمین لرزه و سونامی ترسناک ژاپن شوک بزرگی برای تمام جهان بودو شاید تا ماه‌ها اسم این کشور زیبا تداعی کننده‌ی سیل و خرابی باشد.اما در جریان آسیب‌هایی که از زمین لرزه و سونامی ژاپن دامنگیر مردمش شد ژاپنی‌ها با شیوه‌های رفتاری مثبت درس‌هایی رابه همگان آموختند که بازگو نمودن ان‌ها نقطه عطفی خواهد بود بر ترویج گزینه‌های مثبت این فرهنگ ارزشمند و قابل تحسین …
ادامه مطلب
کنبانوا میناسان:)
امروز اتفاقی تو اینترنت به مطالبی برخوردم که خیلی ذهنم رو مشغول کرده 
کلا تو فکر رفتم که اصلا انیمه دیدن کار درستیه یا نه ؟
حتما شما هم برخوردین به این قضیه چه تو انیمه و چه تو اینترنت که اوتاکو بودن جنبه ی منفی ای داره 
هر وقت تو یه انیمه لو میره که طرف اوتاکوئه همه دید بدی نسبت بهش پیدا می کنن 
خب من همیشه برام سوال بود که چرا اینطوریه و با توجه به چیزهایی که فهمیده بودم از فرهنگ ژاپن و انیمه ها یه پست هم گذاشتم و یه چیزایی رو
بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره بیت‌ کوین
بیت کوین (Bitcoin) نوعی پول یا ارز در شکل دیجیتالی است که می‌توانید با آن خرید کنید، سفارش‌ آنلاین انجام دهید یا آن را به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید.
احتمالا این روزها در اخبار و رسانه‌ها درباره‌ بیت کوین چیزهایی شنیده باشید و در میان گشت‌وگذارتان در سایت‌‌های مختلف با مطلبی درباره اینکه بیت کوین چیست و یا چطور می‌توانید بیت کوین رایگان به دست بیاورید، برخورد داشته‌اید.
بیت کوین ارز دیج
در سال جاری ژاپن قویترین و افعانستان ضعیف ترین پاسپورت جهان را دارد.  پاسپورت ایرانی در رتبه ۹۸ قرار دارد و دارندگان این پاسپورت می توانند به ۴۱ کشور و منطقه جهان بدون نیاز به اخذ ویزا یا با دریافت ویزا به محض ورود به کشور مقصد سفر کنند.
در این لیست میبینیم:ژاپن (۱۹۱ مقصد)سنگاپور (۱۸۹ مقصد)کره جنوبی، آلمان (۱۸۹ مقصد)ایتالیا، فنلاند (۱۸۸ مقصد)اسپانیا، لوگزامبورگ، دانمارک (۱۸۷ مقصد)سوئد، فرانسه (۱۸۶ مقصد)سوییس، پرتغال، هلند، ایرلند، اتریش (۱۸۵
یک ‌اشتباه بزرگ: بدتر دانستن جنس مردم زمان خود از مردم زمان ‌گذشته 
خدا که این همه لجاجهای اقوام گذشته با پیغمبران خودشان را در قرآن بازگو کرده است، برای این است که همه و خود پیغمبر بدانند که ای پیغمبر! اگر مردم تو لجاج و عناد به خرج می‌دهند گذشتگان از اینها بدتر بودند، و مردم مسلمان هم اینقدر یأس و ناامیدی به خودشان راه ندهند.
یکی از فکرهای بسیار غلط همین است که ما مردم زمان خودمان را جنساً از مردم زمان پیشین بدتر بدانیم، چون وقتی که بدتر ب
 
متأسفانه بسیاری از افراد با اصول صحیح نوشیدن آب آشنایی ندارند و باورهای غلطی را درباره میزان مصرف آب دارند مثلاً تصور می‌کنند نوشیدن روزانه ۸ یا ۱۰ لیوان آب باعث سلامتی است! در این مطلب با اصول صحیح نوشیدن آب از نگاه طب سنتی و اسلامی آشنا می‌شویم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، صحیح نوشیدن آب در آموزه‌های طب سنتی از اهمیت زیادی برخوردار است و متأسفانه درباره میزان مصرف آب و کم‌وکیف آن، باورهای غلطی بین مردم رایج است؛ در ادام

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تولید کننده دستگاه های صنعتی