نتایج جستجو برای عبارت :

بهترین زمان سفر به کشور روسیه

زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زم
امیر المومنین علیه السلام تیر خداوند
ابن حمزه طوسی رضوان الله علیه عالم بزرگ شیعه روایت کرده است:
١١٧ / ٦ ـ ویصدق ذلك ما رواه جابر بن عبد الله ، قال : قال رسول الله صلى الله علیه وآله : « ما اعتصى علیّ أهل مملكة قط إلاّ رمیتهم بسهم الله » قلنا : یا رسول الله ، وما سهم الله ؟ قال : « علیّ بن أبی طالب ، ما بعثته فی سریة قط إلاّ رأیت جبریل عن یمینه ، ومیكائیل عن یساره وملك الموت أمامه فی سحابة تظله ، حتّى یعطی الله لحبیبی النصر والظفر ».
رسول خدا صلى ال
برتری حضرت امیر المومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما بر همه‌ی مردم (به روایت اهل تسنن)
از جمله فضائل حضرت علی بن ابی طالب سلام الله علیه و حضرت زهرا سلام الله علیها، محبوبیت ایشان نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله می‌باشد چنانچه نسائی از علمای بزرگ اهل تسنن در خصائص چنین روایت کرده است:
۱۱۰- أخبرنی احمد بن شعیب ، قال : اخبرنی زكریا بن یحیى ، قال : اخبرنا ابراهیم بن سعد قال : حدثنا شاذان ، عن جعفر الاحمر ، عن عبد الله ابن عطاء عن ابن بریدة ، قال :
فرانسه وسیع ترین کشور قاره اروپاست که با کشورهای بلژیک ، آلمان ، سوییس و ایتالیا همسایه است . پاریس پر جمعیت ترین شهر این کشور است .
صنایع فلزکاری ، ماشین‌آلات ، شیمیایی ، هواپیماسازی ،  جنگ‌افزار و …. در این کشور معروف است .
از نظر آب و هوایی نیز این کشور یکی از برترین کشورها می باشد که داشتن چهار فصل سال در این کشور باعث می شود افراد زیادی علاقه داشته باشند که در این کشور سکونت داشته باشند .
زبان رسمی مردم این کشور زبان فرانسه است . برای داشت
10 کشور که قدبلندترین و قدکوتاه ترین مردم جهان را دارند
در اینبخش با 10 کشور کـه قدبلندترین و قدکوتاه ترین مردم جهان را دارند، آشنا می‌شویم. جدول میانگین قد کشورها طبق معمول یک جدول ثابت اسـت، اقلیم و سبک تغذیه و زندگی در رشد قد ملت ها تاثیر دارد، بسته بـه نوع اقلیم ها در مدت زمان طولانی حتی نژاد انسان نیز دستخوش تغییر می‌شود. در ادامه این مطلب ابتدا 10 کشور قدبلند و سپس با 10 کشور قدکوتاه آشنا میشویم. با پارس ناز همراه باشید.
 
ایسلند
 

ادامه مط
کشور سنگاپور کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور سنگاپور را میزبانی می کند. سنگاپور کشوری متمول و توانگر به حساب می آید و در بین کشورهای آسیایی کشوری گران محسوب می شود. کشور سنگاپور با کشورهای اندونزی و مالزی مرز مشترک دارد. مساحت کلی این کشور در حدود 720 کیلومتر بوده و جمعیت آن طبق سرشماری های انجام گرفته، تقریبا 5 میلیون نفر تخمین زده شده است. قابل توجه گردشگران تور سنگاپور، واحد پول این کشور دلار سنگا
جدیدترین کشور جهان کدام است ؟این گونه نیست که تعداد کشور های جهان دائما در حال افزایش باشد ، همچنین اگر یک نهاد سرزمینی، خود را به عنوان یک کشور مستقل اعلام کند ، کشور های دنیا به آن به چشم یک کشور جدید نگاه نمی ‎کنند. چنانچه در بخش سرگرمی و گوناگون نمناک می خوانید جدید ترین کشور شناخته شده بین الملی در جهان ، کشور افریقایی سودان جنوبی است که در تاریخ 9 ژوئیه 2011 استقلال خود را اعلام کرد و بعد ها به عنوان عضو جدید سازمان ملل شناخته شد.

ادامه مط
وقتی بچه‌تر بودیم به ما میگفتند آینده‌سازان! هنوز هم به بچه‌هایمان میگویند احتمالا. حتی اسم کتابهای کنکور و تست‌مان آینده‌سازان بود! از مدرسه تا آشنایان و غیره به ما میگفتند شما آینده کشور را میسازید. شما فرداهای کشور را رقم میزنید. یا آن لحن حماسی که میگفت: «آینده از آن شماست» «کشور مال شماست. این قله‌هائی که گفتم، متعلق به شماست» و ما با صداقت معصومانه خویش باور میکردیم!
ادامه مطلب
FATF ربطی به مشکلات اقتصادی و تحریم کشور ندارد !
پیوست به FATF ، هیچ ربطی به مشکلات اقتصادی کشور ندارد. دلایل این ادعا:
1) ما هفت سال در لیست تحریم ها بودیم.
2) ما از اول انقلاب تا کنون تحریم بوده ایم.
3) ما حتی در دوران جنگ نیز تحریم بودیم. علاوه بر آن در این مدت مورد تهاجم لجستیکی (تجهیزات و امکانات و ... ) و نیروی انسانی مزدور از اکثر کشور های جهان بودیم .
4) د زمان جنگ 200 میلیون دلار بیشتر در خزانه نداشتیم . جنگ هم بود اما با اقتدار ، کشور را اداره کردند و ح
امیر المومنین علیه السلام تیر خداوند
محمد بن ابراهیم جوینی از علمای اهل سنت عمری روایت کرده است:
۱۷۳- أخبرنی شیخنا الإمام نجم الدین عثمان بن الموفق [الأذكانی] بقراءتی علیه، قلت له: أخبرك والدی شیخ الإسلام سعد الحق و الدین محمد بن المؤیّد الحموئی قدس اللّه روحه إجازة،قال:أنبأنا شیخ الإسلام نجم الدین أبو الجناب أحمد بن عمر الخیّوقی رضی اللّه عنه إجازة قال:أنبأنا محمد بن عمر بن علی الطوسی بقراءتی علیه بنیسابور، أنبأنا أبو العباس أحمد ابن أبی
برای اخذ ویزای کشور عمان به دوصورت میتوانید عمل کنید:۱.قبل از سفر به عمان بصورت الکترونیکی از طریق آژانس ها و دفاتر گردشگری:مدارک مورد نیاز تصویر پاسپورت و یک قطعه عکس پرداخت هزینه مدت زمان صدور :۳ الی ۵روز کاری۲.هنگام ورود به کشور عمان در فرودگاه مقصدبا اخذ بلیط و سفر به عمان(شهر مسقط)در فرودگاه با ارائه بلیط و پاسپورت میتوانید ویزای ده روزه و یا یکماهه با پرداخت هزینه دریافت کنبدمنوط به تمکن مالی به ازای هر روز اقامت ۵۰دلار ویزای اخذ شده ق
  بیمه‌نامه عبارت است از پوشش صدمات بدنی و بیماری بیمه‌شده که پس از
شروع سفر به خارج  بروز کرده و یا عارضه ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی که
ابتلا به آن یا آغاز آن، پس از شروع سفر به خارج بوده و موجب درخواست امداد
از طرف بیمه‌شده یا نمایندگان او شود . شرکت بیمه رایزشوتز که مقر در
آن کشور آلمان است با همکاری شرکت بیمه ملت، خدمات زیر را تنها به هنگام
سفر بیمه‌شده در خارج ازکشور و محل اقامت او ارائه خواهد کرد؛ اعتبار
بیمه‌نامه مسافران عازم به
گیم اف ترونز فصل 1 قسمت 2 از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
سریال بازی تاج وتخت فصل 1 قسمت2 دوبله به فارسی HD
دانلود زمان دوم سریال گیم اف ترونز دانلود زمان دوم سریال گیم اف ترونز دانلود سریال گیم اف ترونز زمان 2 دانلود زمان دوم سریال بازی کلاه و تخت Game Of Thrones Season 2 دانلود سریال Roswell New Mexico زمان 1 بخش 12 همه . ▶ 48 32 Jul 29 2018 به همه کیفیت داستان هفت خانواده اشرافی به هدف حاکمیت بر کشور داستان ای وستروس سر کیفیت ستیز به داستان از جایی آغاز می شود که.
ادامه مط
برای سفر و مسافرت به کشورهای خارجی باید در مورد آن کشور اطلاعات دقیقی داشته باشید و با آگاهی نسبت به آن کشور، مسافرت کنید.
پس نیاز هست قبل از سفر درباره آن کشور تحقیق کنید. به عنوان مثال واحد پول آن کشور چیست؟ کدام منطقه و محله برای اقامت مناسب است؟ جاهای دیدنی و صنایع دستی آن کشور و ... . یکی از این موضوعات مهم نحوه ورود به آن کشور است.

ادامه مطلب
کنسول کیست؟
 مأموری که کار رسمی او حمایت هم میهنان خود و حفظ منافع آنها در کشور بیگانه می باشد(قنسول ). 
نمایندۀ یک کشور در یکی از شهرهای کشور بیگانه که به کارهای مربوط به اقامت هم وطنانش در آن کشور و نیز کارهای مربوط به اقامت اتباع کشور میزبان در کشور خودش رسیدگی می کند.
نماینده ٔ یک دولت در شهری از کشور بیگانه که موظف است هم میهنانش را تحت حمایت بگیرد و اطلاعات سیاسی و اقتصادی را به دولت خود برساند.
 
طلا فلز گران بهایی که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد؛ عده ای از آن برای سرمایه‌گذاری و عده‌ای از آن برای تزئین و زیبایی استفاده می کنند اما مصرف آن در برخی از کشورهای جهان بیش از استاندارد جهانی است.
به نقل از بیزینس اینسایدر، خرید طلا رابطه مستقیمی با فرهنگ یک ملت دارد به طوری که در بسیاری از کشورها مردم با توجه به رویدادهای فرهنگی و یا شخصی به خرید طلا روی می آورند.
در عین حال که خرید طلا با فرهنگ یک کشور رابطه تنگاتنگی دارد با اقتصا
جالبه بدونید از بین تمام کشور های جهان تا حالا فقط ۱۲ کشور بودن که ماهواره خودشونو توسط خودشون  تو فضا قرار دادن و بقیه کشور ها به صورت مشارکتی با روسیه، امریکا، ژاپن یا چین ماهواره ارسال کرده اند. اتحادیه جماهیر شوروی، کره شمالی، امریکا، روسیه، ژاپن، ایران، هند، اسرائیل، اوکراین، فرانسه، چین و انگلستان این دوازده تا کشورن.
کشور گرجستان مانند هر کشور دیگری دارای قدمت و دیرینه و تاریخی می باشد ، که برای مردم آن کشور بسیار مهم است. و به آن ها افتخار می کنند.
آثار تاریخی هر کشور علاوه بر افتخار برای مردم آن کشور و نشان دهنده قدمت و تاریخ آن به سایر کشورها ، می تواند به عنوان منبع درآمدی برای آن کشور باشد.
ادامه مطلب
در صورتی که تصمیم گرفته اید که به یکی از کشور های غیر از ایران برای تحصیل مراجعه کنید بلا شک یکی از مهم ترین تصمیمات خود را در زندگی گرفته اید و لازم است پیش از انکه به این موضوع به صورت اقدام عملی فکر کنید. زیر بم آن را بیشتر بشناسید.
امروز ورود به یک کشور جدید و تحصیل در ان کشور به یک رویای همگانی بدل شده است. اینکه چرا افراد این رویا را در سر می پرورانند به علل زیادی بر می گردد. ولی بلاشک مزایای زیادی را برای تحصیل در یک کشور خارجی می توان در نظ
برخی از افراد می خواهند برای ادامه تحصیل به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت نمایند . در این راستا می توانند از آموزشگاه تدریس خصوصی زبان دنیای زبان کمک بگیرند و در کلاس های این آموزشگاه شرکت نمایند تا سریعتر به آن چه که می خواهند برسند .
دانشجویان باید بدانند که برای ادامه تحصیل در یک کشور دیگر باید زبان آن کشور را بیاموزند زیرا قرار است که در آن کشور زندگی نمایند و یادگیری زبان آن کشور از نیازهای ضروری است . در صورت یاد نگرفتن زبان کشور مو
 
#دکترمجتبی_زینالی_خالدی ، سخنگوی اورژانس کشور  ، در قالب ماموریت عازم کشور چین شدند تا دانشجویان ایرانی که در این کشور مشغول تحصیل هستند را به کشور باز گردانند برای این عزیز آرزوی موفقیت میکنیم و دعا میکنیم سفری بی خطر داشته باشند .
مدت زمانی بود که هر از چند گاهی با خبر ترور نخبگان کشور شوک بزرگی میهنمان را فرا میگرفت... یک روز صبح اخبار روز کشور خبر از حادثه ی هولناکی می داد... ترور یکی دیگر از نخبگان کشور... ولی اینبار داستان برای استان من فرق داشت... 
ادامه مطلب
کیفیت بالای تحصیلات در کشور اوکراین و با توجه به نسبت آن به هزینه ها به ویژه در دانشگاه های دولتی این کشور برای دانش آموز بومی این کشور و همچنین دانش آموزان بین المللی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه بوده است و هر ساله متقاضیان زیادی را جهت تحصیل در این کشور ترغیب می کند.مطالعه در این کشور مزایای متعدد برای دانش آموزان در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد را فراهم می کند. این کشور برای گردشگری و سفر بسیار ارزان است. این کشور دارای ش
کشور کانادا چندین سال است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین کشورهای مهاجر پذیر دنیا به مقصد بسیاری از کارجویان تبدیل شده است. این کشور سالانه در حدود ۲۵۰٬۰۰۰ تازه وارد جدید می‌پذیرد. کانادا دومین کشور بزرگ جهان است و شهرهای اصلی این کشور از نظر کیفیت زندگی شهرت جهانی دارند. در این مقاله به بررسی دلایلی می‌پردازیم که کانادا را از سایر کشورهای مهاجر پذیر دنیا متمایز می‌کند:
ادامه مطلب
شرکت پیشگامان توسعه صنعت پاژ فعالیت رسمی خود را از سال 1390 در زمینه های ساخت و تجهیز کشتارگاه های دام کشور آغاز نموده است . این شرکت با دارا بودن مهندسان و متخصصان مجرب و متعهد توانسته است تا در زمان کوتاهی پروژه های بسیاری را با موفقیت به انجام رسانده و نام این شرکت را در زمینه تجهیزات کشتارگاهی در کشور مطرح نماید .
هم اکنون این شرکت با داشتن 35 پرسنل توانسته است گامی مهم در ایجاد اشتغال در کشور بردارد . همدلی ، همفکری ، تعهد ، تلاش ، پشتکار و صم
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.
ادامه
معرفی جاذبه های گردشگری کشور زیبای قطر
زبان رسمی کشور قطر
زبان رسمی این کشور عربی است از انگلیسی معمولاً به عنوان زبان دوم استفاده می شود. دین رسمی آن اسلام، واحد پول آن ریال و مساحت آن 493، 11 کیلومتر مربع است. قطر دارای ذخایر گستردهٔ نفتی و گازی است. مجله فوربس قطر را ثروتمندترین کشور جهان معرفی کرده است. قطر بالاترین شاخص توسعه انسانی بین کشورهای جهان عرب را داراست.
جغرافیای قطر
 
بررسی جغرافیای کشور قطر
شبه جزیره قطر از شمال شرق عربستان به
تحصیل در کشور کانادا یکی از اهداف دانش جویان و دانش آموزان در سرتاسر دنیا است که سالانه آمار قابل توجهی از افراد را روانه این کشور کرده است.شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که در هدف تحصیلی خود تحصیل در این کشور را داشته باشید. چرا تحصیل در کانادا ؟ شاید بد نباشید بدانید…
ادامه مطلب
یکی از دغدغه های مهم هر پدر و مادری هنگام مهاجرت به خارج از کشور ، تحصیل و آینده فرزندانشان در کشور مورد نظر می باشد. یکی از کشور هایی که همیشه در طول تاریخ تعداد زیادی از مهاجرین ایرانی را پذیرش می کند، ترکیه است.
ادامه مطلب
برخی از افراد دوست دارند که برای ادامه زندگی خود درکشورهای خارجی به اشتغال بپردازند و در آن جا زندگی نمایند . آموزشگاه دنیای زبان راه را برای آن ها هموارتر می کند .
افراد باید زبان کشور مورد نظرشان را به خوبی بیاموزند زیرا قرار است که در کشور مورد نظرشان زندگی کنند و یکی از شرایط مهم برای گرفتن ویزای کاری یادگیری زبان آن کشور است .
این موسسه با برگزاری کلاس های فشرده و فوق فشرده دغدغه ذهنی افراد را برطرف می نماید تا بتوانند در مدت زمان کوتاه ز
نمک نشناس ها بدانند:نقل شده اگر حضرت جعفر ع و حضرت حمزه ع بودند حق حضرت علی علیه السلام غصب نشده بود.*بلاتشبیه اگر سردار سلیمانی ۵۰ سال پیش سردار ایران بودند امروز بحرین استان ایران بود و مزدوران آل خلیفه مزاحم نوامیس شیعه نبودند.اگر ۸۰ سال پیش زمان رضا شاه ملعون بودند شوروی و انگلیس و آمریکا چند روزه ایران را اشغال نمی کردند.*اگر زمان قاجار بودند کشور های مختلف شمال ایران از کشور جدا نمی شدند.****سلبریتی هایی که امروز در امنیت کامل بدون یک شب
{امام مهدی(عج) در کلام علما و بزرگان - شماره 34}
 
گلایه ی رهبری از مدیران فرهنگی
 
من از «مدیران فرهنگی کشور» توقعم بیش از این است، من انتظار دارم فضای کشور از لحاظ فرهنگی طوری نباشد که کسی این گستاخی و یا این غفلت را نسبت به امام زمان مرتکب شود!
شما نگاه کنید ببینید هر جمعه در سرتاسر کشور، چند صد هزار نفر و یا چند میلیون نفر از مردم دعای ندبه می خوانند، جوانان اشک می ریزند، شما ببینید نیمه شعبان مردم چه می کنند!
عیبی در یک جای کار هست که در فضای ف
تا خدا در کشور ایران خدایی می کند /مهدی صاحب زمان از نهضت خمینی یاری می کند /گوی از گردونه ای هستی بدور افتاده است /هر که از ولایت فقیه فکر جدایی می کند /ولایت حرف اول در جهان است /خامنه ای نایب مهدی صاحب زمان است /شاعر مظفرآبادی از خراسان رضوی شهر بردسکن روستای مظفرآباد
سربازی معاف می شود که به هر دلیل قانون توان خدمت در نیروهای نظامی را نداشته باشد . و معافیت موقت میگیرد تا زمان جنگ.
و چون وی کاملا قانونی و شرعی و کارت معافیت دارد می تواند از تمام امکانات و منابع کشور و خارج از کشور استفاده کند مانند افراد معمولی و فقط در شغل هایی که سلامتی کامل می خاهند دچار مشکل قابل حل می شود . حتی افراد معلول هم می توانند گواهی نامه بگیرند چه برسد به شما. خارج می شود رفت . ویزا می توان گرفت . زن برد . و .........
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور و تمام استان ها با اریه محصولات با برند اوژن و تولید داخلی کشور و همچنین بزرگترین وارد کننده انواع برندهای فک ,فادینی,بتا,سیماران , کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات برند اوژن.
فروش راه بند در سراسر کشور
فروش راهبند در سراسر کشور
فروش گیت در سراسر کشور
فروش راه بند هیدرولیکی د
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور و تمام استان ها با اریه محصولات با برند اوژن و تولید داخلی کشور و همچنین بزرگترین وارد کننده انواع برندهای فک ,فادینی,بتا,سیماران , کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات برند اوژن.
فروش راه بند در سراسر کشور
فروش راهبند در سراسر کشور
فروش گیت در سراسر کشور
فروش راه بند هیدرولیکی د
طبق گفته رئیس سازمان سنجش کنکور دکتری 99 بر اساس برنامه زمان بندی شده، برگزار می‌شود .
ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره آخرین تصمیمات سازمان سنجش برای برگزاری کنکور دکتری ۹۹ اظهار کرد: کنکور دکتری در تاریخ 9 خرداد 99 برگزار می شود .
خدایی تصریح کرد: باتوجه به عادی شدن شرایط کشور  چرا باید دو کنکور کارشناسی ارشد و دکتری به تعویق بیفتد !  
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمهیدات بهداشتی که در این کنکورها رعایت خواهد شد، گفت :
اخذ ویزای گرجستان
 
دارندگان پاسپورت ایرانی میتوانند جهت مقاصد توریستی بدون ویزا به این کشور سفرکنند و اقامتشان تا 45روز بدون نیاز به ویزا خواهد بود.
اما به دلیل سیاست های سختگیرانه اخیر نسبت به ایرانیان وآمار بالای مسافران inad(تایید نشده وبازگردانده شده) حتما مدارک بصورت کامل وصحیح همراه مسافر باشد:
 
1.اصل پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از تاریخ سفر
2.بلیط رفت وبرگشت
3.برگه اقامت هتل متناسب با زمان بلیط
4.بیمه مسافرتی متناسب با مدت زمان سفر
5تم
فرآیند تولید محصولات الیماپروگلاس با جدیدترین تکنولوژی براق سازی ام دی اف در جهان انجام میشود . متاسفانه بدلیل پیچیده بودن فرمولهای مواد ام دی اف های فوق براق با تکنولوژی UV در کشور ما هنوز هیچ شرکتی موفق به ساخت لاکهای UV مورد استفاده ام دی اف های فوق براق نشده به همین دلیل الیماپروگلاس همه مواد مورد استفاده را از خارج از کشور تامین میکند . الیماپروگلاس تقریبا با همه شرکتهای معتبر سازنده لاک و مواد UV در جهان کار کرده و لاکهای UV متنوعی را مورد
فرآیند تولید محصولات الیماپروگلاس با جدیدترین تکنولوژی براق سازی ام دی اف در جهان انجام میشود . متاسفانه بدلیل پیچیده بودن فرمولهای مواد ام دی اف های فوق براق با تکنولوژی UV در کشور ما هنوز هیچ شرکتی موفق به ساخت لاکهای UV مورد استفاده ام دی اف های فوق براق نشده به همین دلیل الیماپروگلاس همه مواد مورد استفاده را از خارج از کشور تامین میکند . الیماپروگلاس تقریبا با همه شرکتهای معتبر سازنده لاک و مواد UV در جهان کار کرده و لاکهای UV متنوعی را مورد
 
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آن‌هایی که شهدای مدافع حرم را دنیا پرستانی در نظر می‌گیرند که برای گرفتن پول به سوریه می‌روند کجایند تا ببینند این شهدا پله‌های رسیدن به عرش را دوان دوان طی کرده‌اند و در مقامات و جایگاه کسی توان رسیدن به آن‌ها را ندارد.
سجاد مرادی شهید مدافع حرمی است که همچون خیلی از شهدای جنگ تحمیلی زمان شهادتش را می‌دانست و چه تفاوتی است بین شهدای مدافع حرم و جنگ تحمیلی در مقام و درجه اگر شهدای مدافع حرم به خاطر شرا
تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال ۱۳۹۸

با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تا پایان سال، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز تا پایان سال تعطیل هستند.
لازم به ذکر است بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ م
داروهای ممنوعه در سفرهای خارجی
یکی از نکات مهم در سفر رعایت قوانین و ضوابط کشوری است که به آن سفر میکنیم و رعایت نکردن و قوانین و مقرارت آن کشور گاهی جریمه های سنگین و پیگیری های قانونی را برای مسافران در پی دارد .یکی از مهم ترین این قوانین میتوان به حمل دارو در زمان سفر اشاره کرد .حمل بعضی از دارو ها برای مسافران در اکثر کشور ها ممنوع است و دارای قوانین و مقررات خاص و ویژه ای میباشد .و فقط داروهای قاچاق شامل این قانون نیستند داروهایی مانند قرص
کوراسائو یک کشور جزیره ای کوچک است که می توانید با آن در مرکز قاره آمریکا و در حوزه دریای کارائیب آشنا شوید. سرشماری های انجام شده نشان می دهد که این کشور جمعیتی در حدود 142 هزار نفر دارد. از ویلمستاد به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی کوراسائو گیلدر آنتیل هلند بوده و مردمش به زبان هلندی و انگلیسی صحبت می کنند. جالب است بدانید که جزیره کوراسائو تحت حاکمیت کشور هلند قرار دارد. اگر دوست دارید با مهم ترین جاذبه های
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.

ادامه
به گزارش خبرآنلاین از بیست و پنجم ابان ماه تا کنون اینترنت جهانی کشور قطع شده است اما خبرهای رسیده حکایت از آغاز وصل اینترنت در سراسر کشور دارد و اینترنت برخی مراکز همچون دانشگاه ها نیز متصل شده است.
 بر اساس این گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز اتصال تدریجی اینترنت در کشور را تایید کرده است.روز گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اینترنت بین‌الملل به‌زودی وصل خواهد شد، امنیت را مولفه‌ای بسیار مهم دانست و گفت: م
یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛
ادامه مطلب
مشخصات سریال :
عنوان ها : Gyebaek | Gye Baek | گی بک | ژنرال گی بک | سرنوشت یک مبارز
ژانر :درام ، تاریخی ، عاشقانه
سال انتشار : 2011
تعداد قسمت ها : 36
امتیاز : 7.7 از 10
شبکه پخش : MBC
وضعیت : به پایان رسیده
 خلاصه داستان:
این سریال زندگی نامه بزرگترین ژنرال و فرمانده بیکجه ای هست که در دورانی که بیکجه در صدد نابودی و سقوط بوده فرماندهی رو به عهده داشته ،زمان تاریخ این درام همزمان با ۲۸ تمین پادشاه گوگوریو و فرمانده ارشد گوگوریو یعنی یون گه سومون میباشد ، که در اون
بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور می‌رساند که براساس هماهنگی های اولیه به عمل آمده با دستگاه های اجرایی متقاضی جذب نیرو، هفتمین آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در نیمه دوم آبان ماه سال ۱۳۹۸ توسط سازمان سنجش آموزش کشور به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد و برهمین اساس ثبت نام از متقاضیان آزمون یادشده در اواخر شهریورماه سال جاری ازطریق سایت سازمان سنجش
انواع مختلف پاسپورت ترک
1- پاسپورت خاکستری ترکیه : دیپلمات ها ، افراد سیاسی نماینده دولت و سیاستمداران ترکیه دارای این پاسپورت هستند 
2- پاسپورت سبز ترکیه : نظامیان در رده های بالای ارتش و نیروی مسلح دارای پاسپورت سبز رنگ کشور ترکیه هستد
3- پاسپورت سیاه کشور ترکیه : این پاسپورت مختص به ماموران ترکی است که خارج از ترکیه در حال خدمت هستند مانند ( کارمندان بانک و خبرنگاران دولتی )
4-پاسپورت قرمز ترکیه : به طور کل شهروندان عادی ترکیه دارای پاسپورت ت
سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش مبتلایان به کووید19 در کشور به 23049 نفر، فوت 1812 نفر و بهبودی 8376 نفر از بیماران خبر داد.
کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: براساس یافته‌های آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، 1411 مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و با احتساب این افراد، مجموع مبتلایان قطعی به کووید19 در کشور شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به 23049 نفر رسید.
وی اضافه کرد: خوشبختانه 8376 نفر از بیماران کووید19 در کشور بهبود یافت
زبان آلمانی یکی از آسانترین زبان ها برای یادگیری است . راه هایی برای یادگیری سریع زبان آلمانی وجود دارد . سریعترین روش برای آموزش این زبان ، تدریس خصوصی هوشمندانه و اصولی می‌باشد نه مطالعه ی سخت و طاقت فرسا.
آلمان یک کشور بسیار مناسب برای کسب و کار است . این کشور بزرگترین اقتصاد را در اتحادیه اروپا دارد . مراکز علمی بسیار پیشرفته ای در این کشور وجود دارد که برای ورود به این دانشگاه ها اولین راه یادگیری زبان آلمانی است . دانشگاه های آلمان شهرت
هر آنچه را که درباره ویزای تحصیلی کانادا Study Permit باید بدانید
 
 
کشور کانادا از لحاظ آموزشی دارای استاندارهای بالای آموزشی در سطح دنیا می‌باشد. این کشور دارای ۵ دانشگاه معتبر جهانی به نام‌های تورنتو، مک گیل بریتیش کلمبیا، مونترال و دانشگاه آلبرتا می‌باشد. نکته‌ای که می‌توان به اشاره کرد برای دوره‌های آموزشی که مدت زمان آن‌ها بیشتر از ۶ ماه می‌باشد نیاز به گرفتن ویزای تحصیلی کانادا دارید.
ادامه مطلب
آدمهای توی این کشور،
و مخصوصا ایرانیهای این کشور رو،
بیشتر درگیر اثبات اینکه: تنها نیستن (ولی هستن)، دلتنگ نیستن (ولی هستن)، خوشگل هستن، وایت هستن، جذاب هستن، کار مهمی میکنن، برای این مملکت مهم هستن، دوست های زیادی دارن، افسرده نیستن، و... یافتم.
 
نگران آدمهای این کشور هستم.
 
•● عزیزان من! بنده امروز دو چیز را بسیار مهم شمردم: یکى تشویق مردم و مهارت دادن به آن‌ها براى شرکت در سازندگى، و دیگرى تهذیبِ اخلاقِ مردم و دیندار کردن آنها.
مردم باید دیندار شوند؛ متعبّد و معتقد شوند؛ تقوا و حالت پرهیز از گناه و خداترسى و مراقبت از نفس، باید در بین آن‌ها عمومیت پیدا کند. این، به وسیله‌ى علماى دین محقّق مى‌شود.
•●  اگر امروز علماى دین، کار علمى و تحقیقى را در حوزه‌هاى علمیّه انجام دادند، علماى شهرستان‌ها، ضمن این‌که در
«پیکر زن همچون میدان نبرد در جنگ بوسنی» اثر ماتئی ویسنی‌یک.
این نمایشنامه درمورد زنیه که در جنگ بوسنی مورد تجاوز قرار گرفته. توی این نمایشنامه از این صحبت میشه که تجاوز در زمان جنگ نه برای لذت، که نوعی نمایش قدرته. و البته زنی به تصویر کشیده شده که به مرحله فروپاشی رسیده..
«می‌خوای بدونی من توی دلم چه تصویری از کشورم دارم؟ دلت می‌خواد بدونی؟ کشور من تصویر یه سرباز مست حیران رو داره که خنجرش رو روی پاچه شلوار ارتشیش تمیز می‌کنه و توی غلافش
عمر خیلی خیلی زود میگذره ها!
انگار دیروز بود اومدم این کشور و اینجوری چمدون هام رو گذاشتم کنار تختم.
یادمه سرم بردم زیر پتو
کلی گریه کردم
و گفتم چرا اومدی این کشور؟!
ریختن؟
البته هنوز هم اعتقاد دارم که من متعلق به این کشور نیستم. و برای همینم هست که دارم میرم ازینجا. نه که بد باشه نه، تا وقتی میرم که بتونم جایی که واقعا بهش تعلق دارم رو پیدا کنم. اینجا وگرنه کشور خوبیه.
با اینکه بسیار دوست داشتنی هست و بسیار زیبا. و با مردم خوب.
ولی جالبه کار دنیا.
زمان کند میگذره وقتی منتظری.زمان تند میگذره وقتی دیرت شده.زمان کشنده ست وقتی غمگینی.زمان کوتاهه وقتی خیلی شادی.زمان بی پایانه وقتی دردی داری.زمان طولانی میگذره وقتی بی حوصله ای.توجه کن:زمان با توجه به اتفاقات درون تو می گذره نه عقربه های ساعت!
[contact_info title= "اهمیت گردشگری بر اقتصاد کشور "] 
اقتصاد گردشگری
گردشگری نقش بسزایی در توسعه و کسب در آمد در آن کشور داد و می توان یک از منابع اقتصادی دانست . باید گفت گردشگری بخش مهمی از اقتصاد است و درآمدی که از این طریق کسب می شود می تواند به تمام افراد آن منطقه کمک کند به عبارت دیگر مبلغی که گردشگران در یک کشور هزینه می کنند درآمد صنعت گردشگری آن کشور می باشد . مردم برای داشتن روزهای غیر روتینگ زندگی ، سفر و گردشگری را انتخاب می کنند تا هم به دانش
امام زمان (عج) صاحب کشور ماست



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ با اشاره به شیوع بیماری کرونا فرمودند: «از خدای متعال میخواهیم که این سال را سال پیروزی‌های بزرگ قرار بدهد و به حضرت بقیّةالله (ارواحنا فداه) که ناخدای این کشتی او است، عرض میکنیم که کشورِ خودش را به ساحل نجات برساند، مردم مؤمن ایران را حمایت کند، کمک کند.»به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR، گفتاری از آیت الله محمدعلی جاودان درباره توسل ب
درسایت کامل نابرو به سوالات هموطنان خارج از کشور نیز درمورد طلاق توافقی پاسخ میدهند
شرایط و مراحل طلاق توافقی ایرانیان مقیم خارج از کشور
محدودیت های قبل از طلاق
مهریه در طلاق توافقی خارج از کشور
طلاق توافقی چقدر زمان می برد؟
طلاق توافقی خارج از کشور
در مورد طلاق توافقی در خارج از کشور می توان این چنین توضیح داد که در خصوص دعاوی خانوادگی علی‌الخصوص طلاق اتباع ایرانی مقیم خارج از کشور صلاحیت محاکم و نحوه رسیدگی طبق ماده ۱۴ قانون جدید حمایت
پربارش‌ترین و کم‌بارش‌ترین استان‌های کشور+جدول
استان سیستان و بلوچستان با 87 میلیمتر بارش کم‌بارش‌ترین استان کشور بوده و تنها استانی است که زیر 100 میلیمتر بارش در سال آبی جاری داشته است.

به گزارش ندای زرند، بررسی آمار رسمی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می دهد که در 206 روز ابتدایی سال آبی جاری (اول مهرماه 97 تا عصر روز بیست‌وهفتم فروردین‌ماه 98) مجموع بارش‌های کشور به 308.2 میلیمتر رسیده است.

در این مدت، برخی است
حرفی که افراد نادان را سوزاند وباید میسوختتند ولی مفهوم حرف چیست؟اینکه افرادی که معتقد نیستند باید قوانین حاکمیت را رعایت کنند ویا اینکه اگر نمیتوانند از کشور بروند. این حرف تمام کشورهاست بحث ایران نیست. یا باید قوانین و قواعد اون کشور را رعایت کنی ویا اینکه اصلا از کشور اخراجی اما متاسفانه یک مشت بی سواد بی حیا بی عفت بی درک میاند وبه ایشون هر توهینی میکنند
حرفی که افراد نادان را سوزاند وباید میسوختتند ولی مفهوم حرف چیست؟اینکه افرادی که معتقد نیستند باید قوانین حاکمیت را رعایت کنند ویا اینکه اگر نمیتوانند از کشور بروند. این حرف تمام کشورهاست بحث ایران نیست. یا باید قوانین و قواعد اون کشور را رعایت کنی ویا اینکه اصلا از کشور اخراجی اما متاسفانه یک مشت بی سواد بی حیا بی عفت بی درک میاند وبه ایشون هر توهینی میکنند
با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) عامل اغتشاشات اخیر در بوکان در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شد.
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  عامل اصلی اغتشاشات بوکان با یکسری اقدامات اطلاعاتی پیچیده در کمتر از ۱۰ ساعت توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در یکی از شهر‌های مرزی در حین خروج از کشور دستگیر شد.
متهمه از عوامل اصلی محرکین اغتشاشات شهر بوکان بوده و ضمن اقرار و اعتراف به ارتباطات خود با گروهک‌های ضد انقلاب در یکی از کشور‌های همسا
سلطان بی‌پسر و بحران جانشینی در عمان
⬅طبق اعلام منابع رسمی عمانی پادشاه این کشور، سلطان قابوس بن سعید پس از تحمل دوره چندساله بیماری خود امشب از دنیا رفت.
⬅هم‌زمان با اعلام این خبر، ارتش در خیابان‌های مسقط پایتخت این کشور مستقر شده است.
⬅سلطان قابوس که نماد پایداری و ثبات داخلی در عمان شناخته می‌شد از محبوبیت بالایی در بین عمانی‌ها برخوردار بود.
اما به دلیل آنکه او فرزند پسری نداشت، همواره بحث و گمانه‌زنی پیرامون جانشینی او وجود داشت
استان خوزستان در جنوب غرب ایران و در مجاورت استان های کهگیلویه و بویراحمد،‌ چهار محال بختیاری، لرستان و ایلام واقع است. از سمت جنوب با خلیج فارس و از سمت غرب با کشور عراق هم مرز است. مردم خوزستان در تاریخ ایران تاثیر به سزایی داشته اند از زمان پادشاهی هخامنشیان گرفته تا ورود اسلام به ایران و یا جنگ تحمیلی و … و را نام برد.
 

ادامه مطلب
هرگاه از شعب مختلف دیوان عالی کشور یا دادگاهها نسبت به موارد مشابه، اعم از حقوقی، کیفری و امور حسبی، با استنباط متفاوت از قوانین، آراء مختلفی صادر شود، رئیس دیوان عالی کشور یا دادستان کل کشور، به هر طریق که آگاه شوند، مکلفند نظر هیات عمومی دیوان عالی کشور را به منظور ایجاد وحدت رویه درخواست کنند. هر یک از قضات شعب دیوان عالی کشور یا دادگاهها یا دادستانها یا وکلای دادگستری نیز می توانند با ذکر دلیل از طریق رئیس دیوان عالی کشور یا دادستان کل
دانشجویانی مشمول دارای معافیت تحصیلی که در اربعین حسینی قصد خروج از کشور را دارند می توانند با ثبت درخواست خود در سامانه اینترنتی در بازه زمانی 7 مهرماه لغایت 3 آبان ماه، بدون وثیقه و ضمانت نامه بانکی مجوز خروج از کشور را اخذ نمایند.
آموزش بورک گوشت فینگرفود : بورک گوشت یک غذای فینگر فودی خوشمزه و از دسته ی فینگر فود های گرم می باشد . بورک در بین مردمان کشور ترکیه بسیار محبوبیت دارد و مردم این کشور از این غذا برای مهمانی ها در کنار غذای اصلی شان استفاده می کنند .فینگر فودی از ترکیب گوشت ، جعفری ، قارچ و پنیر پیتزاست که در خمیر نازکی رول شده است. پیشینه بورک به کشور ترکیه‌ بر می گردد ، که از غذا های معروف و اعیانی این کشور بوده است .
ادامه مطلب
به مناسب بزرگداشت سردار سلیمانی گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از خبرگزاری  مهر، صبح چهارشنبه به مناسب بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور در کانون طه گرگان برگزار شد.
رئیس مرکز اسلامی شمال کشور در این آئین اظهارکرد: سردار سلیمانی در ۲۱ سال فرماندهی سپاه قدس در نهایت خفا و بی نام نشان بودن، اینگونه محبوب قلب‌های مردم شد.
حجت
آموزشگاه زبان پارسیانا برگزار می کند:
سمینار آشنایی با کشور فنلاند برای مهاجرت از طریق کار و تحصیل
سخنران: استاد خسروی با 25 سابقه زندگی و کار در کشور فنلاند
زمان برگزاری: پنجشنبه 9 آبان ( بابل)
زمان برگزاری: 11 و 12 آبان (تهران، بالاتر از میدان فاطمی ، میدان گلها)
ساعت برگزاری: 18:00 الی 20:00
شماره های رزرو و ثبت نام:
021-88022478
021-88027187
09196364945
موسسات آموزشی حافظ و جهان علم درمسیر گسترش فعالیت های فرهنگی توجه خود را به طور خاصی به بخش آلمانی معطوف نموده است. از آنجا که کشور آلمان از مهمترین شرکای تجاری ایران بوده و این کشور امکانات مناسبی جهت ادامه تحصیل دانشگاهی عرضه می نماید، آموزش زبان مزبور هر زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند. مدرسین بخش مزبور دارای تجربه های آموزشی و تحصیلات دانشگاهی از کشور آلمان و نیز دانش آموخته انیستیتو  گوته آلمان میباشند.در آموزش ها دانشجویانی که هیچ دان
٤ اقرار آقای روحانی
 
۴ اقرار آقای روحانی در یک سخنرانی
آقای روحانی امروز جمله‌ای را گفت که از آن می‌توان چهار اعتراف کلیدی را استخراج کرد.
حسن روحانی گفت: «برخی‌ها خطاب به دولت دوازدهم می‌گویند که چرا عین قول‌هایی را که اول دولت دادید، نمی‌توانید عمل کنید؛ ما در شرایط صلح آن قول‌ها را داده بودیم و بعد وارد شرایط جنگ شدیم و این جنگ را هم ما انتخاب و شروع نکرده و حتی بهانه را هم ما به دست دشمنان ندادیم.»
1️⃣نکته اول؛ رئیس جمهوری تا چندی پی
⭕️شناسایی ۱۲۲۳ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ مجموع تست تشخیصی کرونا در کشور از مرز ۵۰۰ هزار تست گذشت
جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت:
از دیروز تا امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۲۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۸۶۴۷ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.
مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲۷۷ نفر رسید.
خوشبختانه تا کنون ۷۹۳۹۷ نفر
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی رسمی شرکت دانش بنیان حافظان حریم سپاهان فعال در زمینه ی طراحی و تولید و فروش انواع راه بند در سراسر کشور. فروش انواع راه بند هیدرولیکی و الکترومکانیکی با ارایه ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش .
نمایندگی رسمی سیماران , بتا, فک , فادینی, کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
فروش انواع راه بند هیدرولیکی در سراسر کشور
فروش انواع راه بند بولارد در سراسر کشور
فروش انواع راه بند آکاردءونی در سراسر کشور
فروش ا
ایمپلنت آمریکایی
کشور آمریکا شاید فعال ترین کشور در زمینه ساخت قطعات ایمپلنت باشد. که
بسیار جدی و منسجم در این زمینه پیش می رود. از همین رو در این مقاله هم به
عنوان پیشرو از این کشور شروع نمودیم برای معرفی کشور ها و برند های
سازنده ایمپلنت دندان.

ادامه مطلب
تحصیل در کشور نروژ فرصتی فوق العاده در باب مهاجرت به یکی از 10 کشور برتر اتحادیه اروپا می باشد. تحصیل در نروژ با استانداردهای علمی بالا و روش های نوین تدریس نیز شناخته شده است. امکان تحصیل به زبان انگلیسی در طیف وسیعی از رشته ها از سایر مزیت های این کشور در خصوص تحصیلات عالی محسوب می گردد. برخورداری از فرصت شغلی نروژ با تحصیل از جمله مواردی است که خصوص بازار کاری این کشور حائز اهمیت می باشد. میزان نرخ بیکاری 3.9% این کشور گویا بازار کار در کشور ن
بعضی از افراد تصمیم دارند برای ادامه زندگی خود به یکی از کشورهای جهان مهاجرت نمایند و در آن جا به اشتغال ادامه دهند . 
موسسه تدریس خصوصی زبان دنیای زبان راه را برای این گونه افراد هموارتر می کند و در این راه به آن ها کمک می کند .
افرادی که می خواهند مهاجرت نمایند ابتدا باید زبان کشور مورد نظر را بیاموزند چون که قرار است که در کشور مورد نظر زندگی کنند و یکی از شرایط مهم اخذ ویزا یادگیری زبان کشور مورد نظر است .
این موسسه با دایر کردن کلاس های فشرد
قوانین عجیبی در کشور‌های مختلف جهان وجود دارد که برخی از آن‌ها به قدری قدیمی شده‌اند که معمولا کسی مرتکب آن نمی‌شود و حتی قانون‌گذاران نیز ممکن است اطلاعچندانی درباره آن‌ها نداشته باشند. با این حال، این قوانین همچنان در ساختار قضایی برخی کشور‌ها جای دارند.
در این مطلب با قوانین عجیب در کشور‌های مختلف جهان آشنا می‌شویم.
فیلیپین
 
 
 
ادامه مطلب
 
پایتخت کشور آلمان
برلین Berlin پایتخت کشور آلمان و بزرگ‌ترین شهر هم از لحاظ جمعیت و هم از لحاظ مساحت در این کشور است که یک شهر ایالتی است و از نظر تاریخی مهم‌ترین ایالت آلمان است و با توجه به اسناد قدیمی از مراکز مهم راه‌های اصلی تجارت در اروپا بوده‌است.
یک سوم شهر برلین از جنگل، پارک، باغ، رود، کانال و دریاچه تشکیل شده‌است.
اسناد اولیه قرن سیزدهم میلادی نشان می‌دهد که این شهر از مراکز مهم راه‌های اصلی تجارت در اروپا بوده‌است.
 

ادامه مط
برای منی که رشته دوران دبیرستانم ریاضی-فیزیک بود و رشته دانشگاهم مهندسی عمران، کمی عجیب به نظر می رسید که در آن جلسه باشم. شاید بهترین زمان بود که فهمیدم تو این کشور هیچ چیزی سر جای خودش نیست!!
من به عنوان نماینده و ناظر فنی شرکت با رئیس اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی و کارشناس ارتوپد فنی آن اداره دور یک میز نشسته و با لحن نسبتا تندی از تولید داخل حمایت می کردم!
لب کلام اینکه آبی از این دوستان گرم نمیشه و تولید داخل همچنان مظلو
موضوع پایان نامه معماری: طراحی سفارت و اقامتگاه
 چکیده:
بناهای دیپلماتیک بخصوص سفارتخانه ها نماینده ی یک کشور در پایتخت و یا شهر های مهم کشور میزبان هستند و زمین آنها خاک کشور میهمان محسوب می شوند و دولتها معمولا در امور داخلی آنها دخالت نمی کنند.معمترین عامل در طراحی چنین فضایی تصویری است که کشور میهمان می خواهد در کشور میزبان ارائه کند.این تصویر از طرفی به آرمانها و اعتقادات بنیادین کشور صاحب سفارتخانه مربوط می شود و از طرفی دیگر به نوع
گرنادا یکی از کوچکترین کشور های آمریکا است که در شرق دریای کارائیب واقع شده است. سرشماری هایی که در سال 2017 صورت گرفته نشان می دهد که گرنادا جمعیتی در حدود 110 هزار نفر دارد. از سینت‌ جورجس به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. زبان رسمی گرنادا انگلیسی بوده و واحد پولش دلار کارائیب شرقی می باشد. این کشور برای سال ها یکی از مستعمره های بریتانیا بود تا این که توانست در سال 1974 استقلال خود را به دست بیاورد. اگر دوست دارید با مهم ترین ج
در همین زمان که چند سال پیش جنگ شروع شد،
جنگ ایران و عراق،
جنگ ایران با یه کشور عربی،
یا شایدم جنگ ایران با کل دنیا،
دوباره،
شاید،
فقط شاید، قراره که جنگ بشه،
با یه کشور عربی دیگه،
و با کل دنیا ...
اگر جنگ بشه، 
مثل همون بار قبل،
میلیون ها آرزو پرپر میشه،
میلیون ها تن قربانی میشه ...
البته این دفعه شاید فرق داشته باشه،
شاید اینبار،
 برعکس دفعه قبل،
شناسنامه هارو طوری دستکاری کنن که نشون بده زیر سن قانون اند تا به جبهه فرستاده نشن،
اینبار هیچ کس خ
مهاجر ادامه داد: بیشترین خسارت کلزا به مزارع گلستان وارد شده که حدود 15 هزار هکتار از مزارع کامل از بین رفت و حدود 40 تا 50 هزار هکتار با افت محصول مواجه شد ولی علی رغم این مشکلات، بارش ها در مناطق دیگر کشور کاهش تولید را جبران کرد.
مشاور وزیر جهاد کشاورزی، گفت: به منظور کاهش وابستگی کشور به دانه های روغنی، وزارت جهاد کشاورزی طرح 10 ساله ای را تهیه کرد که با اجرای آن 70 درصد نیاز کشور به دانه های روغنی در داخل کشور تامین خواهد شد.
وی افزود: این اقدام
 کشور ارمنستان در نواحی قفقاز جنوبی واقع شده است. این کشور از سوی شمال همسایه کشور گرجستان ، از سوی شرق همسایه جمهوری آذربایجان، از غرب همسایه ترکیه و از سوی جنوب اب نخجوان مرز مشترک دارد. ایروان پایتخت کشور ارمنستان بوده و واحد رسمی پول این کشور درام است. در سفر با تور ارمنستان متوجه خواهید شد که هنوز هم در برخی از مناطق این شهر سنت ها پابرجا می باشد. هنگامی که به کشور ارمنستان سفر می کنید به فرهنگ و آداب و رسوم آن ها احترام بگذارید، این بدا
پرتغال و اسپانیا
در خصوص اقامت در پرتغال و اقامت در اسپانیا همواره مباحث زیادی وجود داشته است و بسیاری به دنبال مقایسه این دو کشور برای زندگی و یا مهاجرت به این کشورها بوده اند. اما شاید مقایسه این دو کشور کار چندان مناسبی نباشد چرا که دو کشور اسپانیا و پرتغال تشابهات زیادی با  هم دارند.
پرتغال و اسپانیا دو کشور جنوب غربی اروپا هستند که هر دور در همسایگی همدیگر قرار دارند و در واقع اسپانیا تنها همسایه کشور پرتغال از طریق مرزهای خاکی این
قسم که نخوردم درباره‌ی کرونا ننویسم، خوردم؟ بذارین پس قسمت فان این ماجرا رو بنویسم.
من پنج تا دایی دارم و سه تا خاله. دو تا از دایی‌هام (دایی ۱ و ۳) تو یه کشور زندگی می‌کنن (بهش بگیم کشور اول)، دو تای دیگه‌شون (دایی ۴ و ۵) تو یه کشور دیگه زندگی می‌کنن (بهش بگیم کشور دوم)، یکیشون (دایی ۲) با مادربزرگم و یکی از خاله‌هام (خاله ۳) تو یه کشور دیگه زندگی می‌کنن (بهش بگیم کشور سوم)، دو تا دیگه از خاله‌هام (خاله ۱ و ۲) هم تو یه کشور دیگه زندگی می‌کنن (بهش ب
آلمان ( به زبان آلمانی Deutschland و به زبان انگلیسی Germany ) بزرگترین و پر جمعیت ترین کشور اتحادیه اروپا با پایتخت برلین می باشد. مساحت این کشور 41/357121 کیلومترمربع است و جمعیت مردمان این کشور 82 میلیون نفر می باشد. این کشور از سمت شمال با دانمارک، از سمت شرق با لهستان و جمهوری چک، از سمت جنوب با اتریش و سوئیس و از سمت غرب با فرانسه، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ همسایه می باشد.
ادامه مطلب
لغو سفر به هند برای ایرانیان
 
با شیوع ویروس کرونا در کشور همانطور که کشورهای همسایه یکی پس از دیگری اقدام به ممنوعیت ورود ایرانیان به کشورهایشان می نمایند از 7اسفند ماه ،هندوستان نیز ورود ایرانیان به این کشور را ممنوع و اجازه صدور ویزا برایشان تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
 
لغو سفر به هند برای ایرانیان به علت شیوع ویروس کرونا
طی تعلیق پروازها به کشور هند مسئولان شعبه هما در هندوستان طینامه ای درخواست انجام سه پرواز فوق العاده در روزهای 9 و12و15اس
به موجب رای وحدت رویه 228- 49/8/20 دیوانعالی کشور:"چون تحقق بزه افتراء در صورت اسناد صریح جرمی از طرف کسی به دیگری با سوء نیت معلق به احراز کذب تهمت و عدم ثبوت عمل انتسابی در مراجع قضایی است که با این وصف اسناد دهنده مفتری محسوب و به مجازات مقرر در قانون محکوم می شودبنابراین شروع مرور زمان جرم افتراء طبعا ازتاریخ قطعیت عجزازاثبات اسنادو ثبوت کذب شکایت شاکی است نه صرف اعلام شکایت و اسناد بزه"
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ابراهیم خدایی از اختصاص سهمیه مناسب برای داوطلبان مناطق سیل‌زده و عدم تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری 98 خبر داد .
ابراهیم خدایی ، اظهار کرد : آزمون سراسری فرآیند طولانی‌ مدت دارد که بخش کوچکی از آن نرم‌ افزاری و بخش اعظم آن عملیات فیزیکی و میدانی است .
وی افزود : بعد از برگزاری آزمون حدود ۲۰ روز برای جمع‌ آوری پاسخنامه‌ ها از کل کشور ، تصحیح اوراق ، استخراج نتایج و اعلام نتایج
سخنگوی وزارت کشور عربستان:
تصمیم بر آن شده است که در تعطیلات عید سعید فطر در پایان ماه مبارک رمضان که هر ساله در این کشور به مدت ۵ روزه جشن گرفته می‌شود، قرنطینه‌ی ۲۴ ساعته در سراسر کشور از ۲۳ تا ۲۷ مه اجرا شود.
چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۹۹@IrNews_24
[عکس 275×183]
مشاهده مطلب در کانال
کانادا یکی از کشورهای مورد علاقه دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل است. دانشگاهها و کالج های کانادا در سطح جهانی بسیار معتبر هستند. در سال 2018 نزدیک به 370000 دانشجوی بین المللی ( بیش از 10000 نفر ایرانی )در این کشور مشغول به تحصیل بوده اند. 26 دانشگاه کانادا در بین 1000 دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی سال 2020 قرار دارند. 
کشور کانادا یک کشور امن با نرخ جنایت پایین است و سیاست های این کشور بسیار مهاجر پذیر است . زندگی در این کشور در بین کشورهای جهان رت
شاید بتوان خلاصه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در یک جمله خلاصه کرد «رهایی
کشور از پول نفت و وابستگی آن به مالیات برآمده از فعالیت‌های اقتصادی
سالم». این جمله می‌تواند ما را در بودجه ریزی و سیاست‌گذاری کمک شایانی
کند. از زمان کشف نخستین منابع نفتی در مسجد سلیمان توسط دارسی، تا کنون
بودجه و درآمد کشور به پول نفت وابسته بوده است و زمانی که درآمدهای نفتی
افزایش یافته، دولتمردان سرازپا نشناختند و زمانی هم قیمت آن کاهش یافت و
یا تکانه‌هایی
سلامو خسته نباشید به گروه درجه 1 تونمن دانشجوی فیزیک ام و از درد برجام و بلایی که سر صنعت هسته ای و علل خصوص هوافضای کشور اومده کاملا آگاهم  و واقعا دمتون گرم که حواستون به صنعت هسته ای کشور   بوده.تو تئاترتون حقایق این صنعت رو گفتید. مشکلات. محدودیت ها. اساتیدو.....این در صورتیکه کشور ما پیشرفت نمیکنه تا زمانی که بتونه در علوم پایه مثل فیزیک و ریاضی و... پیشرفت کنه.
ادامه مطلب
رویه های گمرکی
با توجه به نوع هدف از واردات و صادرات کالا، رویه های متفاوت گمرکی وجود دارد.
انواع رویه های گمرکی
ورود قطعی
واردات کالایی که به منظور مصرف داخل کشور حقوق ورودی آن شامل سود بازرگانی و حقوق گمرکی مصوب هر سال طبق تعرفه گمرکی پرداخت می شود.
ورود موقت
جهت کالاهای نمایشگاهی و پروژه ای و کالایی که به مقصد تعمیر، به شکل خام و با ایجاد تبدیل آن به شکل دیگری برای مدتی محدود که شش ماه برای بار اول و قابل تمدید به یک سال می باشد، ورود موقت م
شما باید درخواست ویزای توریستی شینگن خود را در مرکز اصلی سفارت / کنسولگری / ویزا در منطقه شینگن خود ثبت کنید.
منظور از مقصد اصلی ، منظور ما این است:
هنگام بازدید از تنها یک کشور شنگن ، درخواست خود را در سفارت / کنسولگری / مرکز ویزا آن کشور ارسال کنید.هنگام بازدید از بیش از دو کشور شنگن ، درخواست خود را در سفارت / کنسولگری / مرکز ویزا کشور ارسال کنید:که در آن روزهای بیشتری را سپری خواهید کردکه در آن شما اولین قدم را برداشتید زیرا می خواهید روزهای م
مراحل واردات کالا به صورت کلی
واردات چیست؟در معنای ساده به کالاهایی که در کشور یا کشورهایی ساخته یا فراهم شده و از راه تجاری به یک کشور دیگر وارد می شود، واردات می گویند. این که چرا باید یک کشور کالاهایی را از سایر کشورها وارد کند، بر کسی پوشیده نیست، چرا که تهیه برخی از کالاها برای بعضی کشورها امکان ‌پذیر نبوده و یا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست و بهترین کار وارد کردن کالا از کشوری دیگر است.
در مقابل صادرات، واردات قرار می گیرد که به مع
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان گفت: رسیدگی به پرونده سلب عضویت عضو شورای شهر شاهین شهر در وزارت کشور زمان بر است.
  به گزارش صدای جویا از اصفهان، علی اصغر ذاکری هرندی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: تائید و ابلاغ حکم حمید فرهنگ به عنوان شهردار جدید شاهین شهر هم اکنون در حال طی مراحل قانونی است و امیدوارم تا ابتدای هفته آینده این کار هر چه زودتر صورت بپذیرد.
وی در خصوص ارسال پرونده سلب عضویت مهرداد مختاری عضو کنونی شورای شهر شا
رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر پاکستان: ارتباط ملتهای ایران و پاکستان ارتباطی قلبی و عمیق است. روابط خوب، به نفع هر دو کشور است. باید برخلاف میل دشمنان، همکاریها تقویت شود/ گروه های تروریستی با پول و سلاح دشمنان تغذیه میشوند و یکی از اهداف حرکتهای ضدامنیتی در مرزهای ایران و پاکستان، آلوده کردن روابط دو کشور است.+ عمران خان: تلاش میکنیم روابط دو کشور مستحکم تر از قبل شود و با دولت جمهوری اسلامی ایران در تماس مستمر خواهیم بود.
مشهد شهری زیارتی و سیاحتی در شمال شرق کشور ایران است و مهم ترین قطب گردشگری مذهبی کشور و نیز دومین شهر مذهبی جهان به حساب می آید .
این شهر محل سکونت آریایی بوده است و نامش را از بارگاه مقدس امام رضا (ع) گرفته است .
مشهد از نظر صنعتی و اقتصادی رتبه ی دوم کشور را به خود اختصاص داده است به طوری که دومین قطب تولید خودرو و از کانون های اصلی تولید چرم در کشور محسوب می گردد.
به دلیل جمعیت زیاد این شهر حمل و جابه جایی بارها در این شهر زیاد انجام می شود و
 برترین ها: حتما تا امروز درباره شروین سرابی، کودک تیزهوش و توانمند ایرانی خبرهایی در روزنامه‌ها و مطبوعات کشور خوانده‌اید یا اطلاعاتی درباره او شنیده‌اید. این کودک ۲ ساله که در حال حاضر به همراه پدر و مادرش در لندن زندگی می‌کند از جمله کودکان باهوشی است که توانایی تشخیص پرچم ۱۹۵ کشور جهان را دارد و با عملکرد و کاربرد دستگاه‌های الکترونیکی مانند آی پد و آیفون آشنایی کامل دارد. این کودک ایرانی که اطلاعات قابل توجهی درباره کهکشان‌ها، اج
یکی از گزینه هایی که شما می توانید برای مهاجرت تحصیلی در نظر داشته باشید کشور کانادا ست. هزینه تحصیل در کانادا نیز یکی از گزینه هایی است که می تواند شما را ترغیب کند تا این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت در نظر بگیرید. اما پیش از انتخاب این کشور خوب است کمی در مورد کانادا بیشتر بدانیم مطابق متن ویکی پدیا:
 
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دبیرستان شهید شریفی خفر ( متوسطه اول )