نتایج جستجو برای عبارت :

انطباق خاطرات و اسناد

نقد مستند مادر جبهه‌ ها به کارگردانی شهرام میراب اقدم؛
مستند مادر جبهه‌ ها روایت زندگی نخستین زنی است که پس از آزادسازی خرمشهر، وارد خاک این شهر شد. در این مستند مرحومه زهرا محمودی به روزهای آغازین جنگ و اشتیاق خود برای رفتن به خط مقدم جبهه اشاره می کند.
«مادر جبهه‌ها» به کارگردانی شهرام میراب اقدم، مستندی کوتاه و باکیفیت است که زندگی بانو زهرا محمودیه و اقدامات این مادر ایثارگر و شجاع ایرانی در ایام دفاع مقدس را مورد بررسی قرار می‌دهد.
«
خیلی خوب در این تمرین می‌خوایم در مورد اضافه‌ کردن کلیدواژه و انواع انطباق کلیدواژه‌ها در گوگل ادوردز صحبت کنیم. خب تا اینجا اولین تبلیغ گوگل را در گروه تبلیغاتی خودم ساختم، کفش‌های قرمز و می‌خوام اسکرول کنم تا به بخش کلیدواژه‌ها برسیم. خب در ابتدا یک کلیدواژه با انطباق وسیع رو وارد می‌کنم.
ادامه مطلب
به استناد سایت آیین دادرسی دینا خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع اجرای اسناد تهران بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان و ارزیابی نحوه کار، در واحد‌های مختلف این مجتمع حضور یافت . برای مشاهده جزئیات اجرای اسناد از طریق دفاتر اسناد رسمی کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/84/اجرای-اسناد-از-طریق-دفاتر-اسناد-رسمی.html
دعوای ابطال سند مالکیت
سند مالکیت، سندی است که از نوع اسناد رسمی تلقی می‌شود. اسناد رسمی در مقابل اسناد عادی قرار دارند و به اسنادی گفته می‌شوند که توسط مأمورین رسمی و در حوزه صلاحیت آن‌ها تنظیم شده باشد. این سند دارای ستون‌هایی است که نقل و انتقالات در آن نوشته می‌شود. همچنین در این اسناد اوراق به صورت خط‌کشی شده می‌باشند و پلمپ شده اند. غالباً اسناد رسمی از اعتبار عمده‌ای برخوردارند؛ مگر اینکه بی‌اعتباری آن‌ها به طریقی آشکار شود.
مو
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هرساله یک الی دو بار اقدام به برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی می کند و تنها کسانی می توانند در این آزمون شرکت کنند که از جانب یک سردفتر اسناد رسمی معرفی شده باشند . ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی روند منظم و از پیش تعیین شده ای ندارد اما در سال گذشته ثبت نام این آزمون در اسفند ماه انجام گرفت . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید
دیروز برای یه کاری رفته بودم داخل شهر و موقع برگشت از جاهایی رد شدم که ازشون خاطره دارم...
از اون خاطرات خیلی گذشته یا شایدم انقدر همه چیز عوض شده که من اینطور فکر میکنم... 
گذر زمان عین یه سیل همه چیز رو عوض میکنه، انگار نه اون روزا بر میگرده و نه ما دیگه اون ادم ها هستیم...
الان فکر کردن به اون خاطرات حتی اونایی که خوش بودن تبدیل شده به مخاطره... 
 
آثار ثبت اسناد:
به موجب ماده ۷۰ قانون ثبت اسناد واملاک؛ سندی که مطابق قوانین به ثبت رسیده رسمی است و تمام محتویات و امضاهای مندرجه در آن معتبر خواهد بود، مگر اینکه مجعولیت آن سند ثابت شود.
انکار مندرجات اسناد رسمی راجع به اخذ تمام یا قسمتی از وجه یا مال و یا تعهد به تادیه وجه یا تسلیم مال مسموع نیست...
اسناد لانه جاسوسی جلد ۱   حجم: 2.65 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۲   حجم: 2.78 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۳   حجم: 2.75 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۴   حجم: 2.59 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۵   حجم: 2.58 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۶   حجم: 2.88 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۷   حجم: 2.68 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۸   حجم: 2.75 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۹   حجم: 4.89 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۱۰   حجم: 5.33 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۱۱ 
سلام دوستان یک پویش سه روزه گذاشتم تا عید قربان برای خاطرات شما
در روز عید سه تا از بهترین خاطرات در وبلاگ منتشر میشه 
میتونید در قسمت ارسال نظر خصوصی برام بفرسید
و هم میتونید به ایمیل xeynabamini@yahoo.comارسال کنید 
منتظر خاطرات صورتی شما هستم
 
دوره آموزشی رایگان اسناد دریافتنی یک دوره مجازی برای معرفی انواع عملیات بر روی اسناد دریافتنی میباشد که با گذراندن این دوره به عملیات مربوط به اسناد دریافتنی و نحوه ثبت این عملیات آگاه میشوید و یک قدم دیگه در جهت رسیدن به قله موفقیت در حسابداری حرفه ای رو طی میکنید . امیدواریم که این دوره رایگان مورد پسند و یادگیری شما قرار بگیره و در زندگی شغلی شما مورد استفاده باشد.گروه آموزش استار حساب رو از نظرات پر مهرتون بی نصیب نزارید
 
مشاهده دوره
کتاب خاطرات آدم و حوا به قلم مارک تواین عاشقانه‌ی لطیفی است از اولین زوج آفرینش.
 
عنوان: خاطرات آدم و حوا
نویسنده: مارک تواین
مترجم: حسن علیشیری
آدم، اولین آفریده خدا، به تنهایی در بهشت زندگی می‌کند تا سر و کله‌ی حوّا، کسی که او را مزاحم می‌داند؛ پیدا می‌شود. حوا با خصوصیات زنانه‌اش عرصه را بر آدم تنگ می‌کند و آدم با اخلاقیات مردانه‌اش حوا را کلافه! و کم کم دست تقدیر این دو را به هم علاقه‌مند می‌کند.
دانلود کتاب خاطرات آدم و حواحجم: 922
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا تمام سردفتران اسناد رسمی نیاز به یک دفتریار دارند تا در انجام امور دفتر اسناد رسمی و در مواقعی که آن ها در دفتر حضور ندارند به کارها رسیدگی کند . این سردفتران می توانند با معرفی شخصی برای شرکت در آزمون دفتریاران و در صورتی که این شخص حد نصاب نمره را کسب کند او را به عنوان دفتریار استخدام کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com
سند
رسمی در ماده 1287 قانون مدنی تعریف شده است و از آنجا که پیمان نیز علی
الاصول در نزد مامورین رسمی دولت و در حدود صلاحیت آنها و بر طبق مقررات
قانونی تنظیم می شود از این حیث سند رسمی تلقی شده و واجد برخی از آثار
حقوقی و قانونی مترتب بر اسناد رسمی خواهد بود از جمله اینکه امضاء کننده
ذیل قرارداد ( پیمان ) نمی تواند نسبت به مفاد پیمان یا امضاء خود ادعای
انکار یا تردید نماید بلکه در اینخصوص فقط ادعای جعل پذیرفته می شود و
همچنین تاریخ مندرج در سند
به موجب رای وحدت رویه 228- 49/8/20 دیوانعالی کشور:"چون تحقق بزه افتراء در صورت اسناد صریح جرمی از طرف کسی به دیگری با سوء نیت معلق به احراز کذب تهمت و عدم ثبوت عمل انتسابی در مراجع قضایی است که با این وصف اسناد دهنده مفتری محسوب و به مجازات مقرر در قانون محکوم می شودبنابراین شروع مرور زمان جرم افتراء طبعا ازتاریخ قطعیت عجزازاثبات اسنادو ثبوت کذب شکایت شاکی است نه صرف اعلام شکایت و اسناد بزه"
  کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری pdf
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
حقوق ثبت غلامرضا شهری pdf - Ali n - Mediumhttps://medium.com › حقوق-ثبت-غلامرضا-شهری-pdf-9a06026ed0b3۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - “حقوق ثبت غلامرضا شهری pdf” is published by Ali n. ... قانون ثبت اسناد و املاک با آخرین اصلاحات pdf ... بهترین کتاب تست حقوق ثبت · حقوق ثبت ...کتاب حقوق ثبت غلامرضا شهری pdf - آپاراتhttps://www.aparat.com › result › کتاب_حقوق_ثبت_غلامرضا_شهری_pdfدانلود رایگان خلاصه کتاب حقوق ثبت غلامرضا شهری · همیار فایل. 189 بازدید ۷
به استناد سایت حقوق تجاری دینا مدیر کل ثبت اسناد و املاک گفت : با توجه به اینکه تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری مستلزم تهیه نقشه عرصه املاک است ، بر همین اساس فراخوان برون سپاری تهیه نقشه‌های عرصه املاک در پورتال این اداره کل بارگذاری شده است . برای مشاهده جزئیات سرعت بخشی به تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/95/سرعت-بخشی-به-اسناد-مالکیت-دفترچه-ای.html
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی
تحقیق حسابداری اسناد دریافتنی
دانلود تحقیق رشته حسابداری با موضوع حسابداری اسناد دریافتنی در قالب فایل pdf و در حجم 50صفحه. بخشی از متن: مدیریت اسناد دریافتنی در پنج مرحله صورت میگیرد: ابتدا یک چک نزد صندوق ثبت شده در مرحله دوم یک یا مجموعه ای از چکها می تواند به یک حساب جاری یا اشخاص واگذار شود ...
 
 با آلبوم عکس دیواری می توانید همه خاطرات قشنگ خود را جلوی چشم قرار دهید لذت ببربد. در اینجا روش درست کردن دو مدل آلبوم خاطرات دیواری مدل حلقه و ریسه ای یاد داده شده است. شما هم به راحتی می توانید این آلبوم ها را در خانه درست کنید.
ادامه مطلب
در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.
ادامه مطلب
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا ثبت نام آزمون دفتریاری از طریق سایت موسسه معین انجام شده و چند روز قبل از شروع فرآیند ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . متقاضیان ثبت نام و شرکت در این آزمون قبل از هر اقدامی باید این دفترچه را مطالعه کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1987/دفترچه-ثب
جزوه اصول دبیرخانه و بایگانی اسناد
دانلود جزوه اصول دبیرخانه و بایگانی اسناد مربوط به درس اصول بایگانی، در قالب فایل pdf و در حجم 26 صفحه. بایگانی به مفهوم فن طبقه بندی، تنظیم، نگه داری و حفاظت اسناد و مدارک بر طبق روشی معین به نحوی که در اسرع وقت و با کمال سهولت و با صرف حداقل زمان و ...
در ادامه آموزش های کاربردی آشپزی، در این مقاله، از زبان یکی از معروف ترین سرآشپزهای دنیا، ۱۰ توصیه مهم قبل از شروع آشپزی در خانه را به شما یادآوری می کنیم.
مقدمه
هیچ چیز مثل یک وعده غذایی خانگی نیست. خاطرات بچگی‌مان از سوپ نون و مرغ مامان یا کیک شکلات تخته‌ای مادر بزرگ ما را به گذشته می‌برد. غذاهای خاص که طعم و بوی آن‌ها خاطرات ما را زنده می‌کنند.
چیزی که درباره‌ی آشپزی و پختن غذا برای دیگران که من عاشقش هستم یادآوری خاطرات خوب و ساختن خاط
Foxit Reader
 فرمت PDF یکی از معروفترین فرمت ها و مشخصا فرمت اسناد به شمار می رود. PDF با داشتن قابلیت های فراوان به عنوان یکی از اولین انتخاب های کاربران برای ذخیره سازی اسناد مطرح است. اما برای استفاده و مشاهده اسناد PDF همیشه نرم افزاری لازم بوده و خواهد بود. نرم افزاری که قدرت نمایش فرمت PDF را داشته باشد و بتواند بدون هیچ گونه مشکلی اسناد را بدون هیچ گونه کم و کاستی نمایش دهد. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند. از همه معروف تر که تقریبا همه آ
به مرور زمان روش های تجارت دستخوش تغییراتی شد و از معاوضه کالا، به روش مسکوکات فلزی، اسکناس‌ها و در نهایت اسناد تجاری تبدیل شد. امروزه اسناد تجاری روش و قالب مناسبی برای انجام فعالیت‌های تجاری هستند. در این نوشته با برات و ویژگی های آن آشنا می شویم.
 
انواع اسناد تجاری
اسناد تجاری به معنای عام کلمه: به کلیه‌ی اسنادی که در عرصه‌ی فعالیت‌های تجاری بین تجار برای سهولت و انجام معاملات رد و بدل می‌شود، اسناد تجاری به معنای عام کلمه می‌گویند.
آهنگ seven years از لوکاس گراهام رو شنیدین؟ خیلی قشنگه و برای من خاطرات دو سال پیش وقتی کلاس دهم بودم رو تداعی میکنه 
آدم همیشه باید تو یه دوره هایی بعصی آهنگارو همش گوش بده و یه مدت گوش نکنه تا بعد ها که هروقت شنیدشون خاطرات ان موقع ها یادشون بیفته
موزه ای که به یاد  کشتارهای بیرحمانه ژاپنی ها در سال 1973 میلادی در جنوب غربی نانجینگ تاسیس شده است در آن زمان ژاپنی ها به مدت 6 هفته چین را محاصره کردند. سربازهای ژاپنی 300000 مرد، زن و کودک چینی را مورد تجاوز، شکنجه  قرار داده . و یا به قتل رساندند.

 امروزه مردم چین یاد و خاطره کشته شدگان این حادثه تلخ را گرامی می دارند. در این موزه تصاویر، مجسمه ها و شرح خاطرات بازماندگان در دسترس بازدیدکنندگان قرار می گیرد. و اعلام برائتی از کشتار مردم بی دفاع م
اخیراً کتابچه‌ای با عنوان "خاطرات تاریک" مطالعه کردم ، این کتابچه را به تمام خرد دوستان ایران پیشنهاد میدهم.
این اثر فاخر به قلم نویسنده‌ای با نام مستعار: fm-god است.
نکات فلسفی عمیقی که در متن بکار گرفته شده بود دست کمی از سخنان فلاسفه‌ی بزرگ ندارد.
خاطراتی که طعم تلخی می دهند اما گفتنشان لازم است.
حجم: کمتر از ١مگ
دریافت نسخه pdf
دریافت کتابچه با سرچ کردن "خاطرات تاریک" در کانال زیر هم امکان‌پذیر است.
کانال فلسفه بدون سانسور
یه مرضی هم هست که میری سراغ خاطره های قدیمی، بدترین ها رو انتخاب می‌کنی و لحظه به لحظه اش رو با خودت مرور می‌کنی. عکس ها رو می‌بینی یا حرفای رد و بدل شده رو مرور می‌کنی. انقدر توی خاطرات فرو میری که نمی‌فهمی چند دقیقه است داری گریه می‌کنی... 
    اون قسمت پام که قبل از عید رو بریدم، هنوز کامل خوب نشده، پوستش هنوز مو نداره، صاف نشده و مهم تر از همه اینا، هیچ حسی هم نداره، شده یه شکاف با شخصیت مستقل خودش.
    اون قسمت از قلبم هم که دست خاطرات بچه ها بود با نسبت کمی که در من داشت هم شده مثل پوست پام، شکسته شکسته، بی حس، کاری که این دوستان با هم کردن هم مارو زارتی انداخته بین این شکاف، رو به پایین تا مرکز بی گرانش در کران افق خاطرات به جامونده از نسخه قبل شاخ شدن اونها!
    سقوطی که تنها کار
تپه ی خاطرات : طعم یک زندگی لذیذ طبیعی را با این کتاب به کودکتان بچشانید…
 
تپه ی خاطراتنویسنده: مصطفی اوزچلیکمترجم: میلاد سلمانیانتشارات براق
خلاصه کتاب:
داستان پسر بچه کوچکی است که در شهر بدنیا آمده و برای چند ماه پیش فامیل در روستا می رود. در این داستان سعی شده که تفاوت تربیتی وفرهنگی مردم روستا و شهر بیان شود.این داستان مفاهیم خوبی را برای بچه ها بیان می کند وآن حالت دلزدگی نسبت به روستایی بودن را از بین می برد.
پنجره را که باز می‌کنم، انگار دریچه‌ی خاطرات نامحدودم را باز کرده‌ام. شاید همه‌ی بادها درختان را شکسته‌اند و شاید فاجعه‌ای به بار آورده‌اند. اما من همه‌ی آن‌ها را دوست دارم. بادها. باران‌ها. طوفان‌ها. خاطرات. می‌دانم که آن‌ها هم در گوشه‌ای از قلب مرطوب و مه‌گرفته‌شان مرا دوست دارند...
به نقل از سایت مشاوره حقوقی دینا ، اسناد تجاری وسیله‌ای هستند که معاملات غیرنقدی را تسهیل می‌کنند . به عبارتی پرداختی این معاملات توسط این اسناد صورت می‌گیرد .که انواع اسناد تجاری در حقوق تجارت عبارتند از : الف ) اسناد تجاری در معنای عام ب ) اسناد تجاری در معنای خاص . برای اطلاع بیشتر درباره انواع سند تجاری روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1683/اسناد-تجاری-و-انواع-آن.html
 
می دانی
زندگی آن بهاری نیست که قولش را داده بودند
همیشه زمستان است
می دانی
وقتی تمام خاطرات زندگیت را در یک پاکت سیگار دود می کنی و محو تماشای آن میشوی
با هر پک حجم عظیمی از خاطرات را مرور می کنی
آری زندگی نخی سیگار است
لب هاییست که با اشک زمزمه می شود:دوستت دارم
 
موزه ای که به یاد  کشتارهای بیرحمانه ژاپنی ها در سال 1973 میلادی در جنوب غربی نانجینگ تاسیس شده است در آن زمان ژاپنی ها به مدت 6 هفته چین را محاصره کردند. سربازهای ژاپنی 300000 مرد، زن و کودک چینی را مورد تجاوز، شکنجه  قرار داده . و یا به قتل رساندند.

 امروزه مردم چین یاد و خاطره کشته شدگان این حادثه تلخ را گرامی می دارند. در این موزه تصاویر، مجسمه ها و شرح خاطرات بازماندگان در دسترس بازدیدکنندگان قرار می گیرد. و اعلام برائتی از کشتار مردم بی دفاع م
اسناد تجاری و انواع آن
در تعریف اسناد تجاری ، مطابق ماده ١٢٨٤ق.م سند عبارت است از نوشته ای که در مقام دعوی یا دفاع قابل استناد است و در عالم حقوق سند دو نوع است
١)سند رسمی
٢)سند عادی.
سند رسمی در دفاتر رسمی و نزد مامور رسمی و طبق مقررات تنظیم میگردد. مانند سند ازدواج   اما سند عادی به وسیله افراد تنظیم می شود و مامور رسمی در تنظیم آن دخالتی ندارد. مانند قولنامه هایی که در دفاتر املاک تنظیم می گردد. اصل بر عادی بودن اسناد است و در تقسیم بندی کلی
جزوه علایم شناسی بیماری و شخصیت شناسی از طریق کف و پشت دست – آموزش مصور علم سوجوک فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 23حجم فایل: 2003قیمت: 80000 تومانبخشی از متن:جزوه علایم شناسی بیماری و شخصیت شناسی از طریق کف و پشت دست – آموزش مصور علم سوجوکبه تعداد 23 صفحه pdfبه انضمام یک فایل هدیه 19 صفحه ای آموزش مصور خواندن کف دستاین جزوه حاصل 16 جلسه تدریس در طول ترم توسط اساتید مجرب می باشد -  متفاوت از نسخه های منتشر شده اینترنتیقابل توجه عل
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
‍ ‍ ملاقات ناصرالدین شاه با  لوئی پاستور، دانشمند بزرگ
ناصرالدین شاه در بخشی خاطرات روز چهار شنبه 2 ذیحجه 1306 ق خود در سفر سوم فرنگستان، هنگامی که در پاریس اقامت داشته راجع به ملاقات با لوئی پاستور چنین می نویسد:
... امشب پاستور معروف را که برای آدم سگ هار گاز گرفته، معالجه و علاج پیدا کرده است، دیدم، شرح احوال او را در روزنامجات خوانده بودم، حالا هم او را دیدم و با او خیلی صحبت کردم، می گفت معالجه این کار را خیلی خوب پیدا کرده ام، امّا باید آد
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
چرا درس؟ چرا کنکور؟
چند روز پیش با یکی از بهترین دبیران فیزیک سطح شهر در مورد بی انگیزه بودن غالب دانش آموزان صحبتی داشتیم. ایشان می گفتند بجه ها بی رغبت سرکلاسها حاضر می شوند. فقط خانواده ها دارند هزینه می کنند و بجه ها هیج تلاشی انجام نمی دهند. با این موضوع تا حدی خودم هم مواجه شدم. بخصوص که یه بار یکی از دانش آموزام گفت اگه قرار بود درس بخونیم که دیگه کلاس نمیومدیم!!!
این موضوع یکی از مباحث من در کارگاه انگیزشی مشاوره کنکوری ها شد. کارگاهی به
روزهای خوب و بد خیلی زیادی رو داشتم اینجا... خاطرات زیادی رو دارم که هیچ وقت فراموش نمیکنم و همیشه یک گوشه قلبم رو اختصاص دادم به آدم هایی که شب ها و روزهای زیادی رو در اینجا باهاشون سپری کردم... آدم هایی که توی غم و شادیم در کنارم بودن
مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان گفت: با توجه به قانون کاداستر از یکم فروردین ۹۴ به مدت پنج سال این اداره کل مکلف است تمام اسناد و دفترچه‌ها را به سند تک برگی تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اصغر پیرهادی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک همداندر جمع خبرنگاران گفت: ۳۱۸ هزار سند تک برگ از ابتدای سال ۸۹ تاکنون در این استان صادر شده‌است.
او با بیان اینکه بر این اساس از سال ۹۹ هیچگونه خدمتی به دارندگان دفترچه‌
فروید _روانشناس_ مقاله ای دارد که در آن از خاطرات پنهانگر حرف میزند. خاطرات پنهانگر، خاطرات بی اهمیتی از دوران کودکی هستند که به صورت برشهای مقطعی در ذهن مانده اند و ما نمی دانیم چرا باید یادمان باشد که مثلا وقتی ۶ ساله بوده ایم با آن بلوز قرمزه و شلوارک چهارخانه از این طرف اتاق به آن طرف رفته ایم! 
فروید میگوید این خاطرات، در واقع یک سری خاطرات مهم را پنهان می کند. خاطرات مهم، خاطراتی مربوط به مسائل جنسی هستند که ذهن، به دلیل شرم و یا به خاطر ت
هر کس بخواهد سند خود را در اداره ثبت اسناد امانت بگذارد، باید آن را در پاکت و یا لفاف دیگری که لاک و مهر شده باشد گذاشته و شخصاً روی پاکت، تاریخ تسلیم امانت را با تمام حروف در حضور مسئول دفتر قید کند و در صورتی که نتواند بنویسد باید دو نفر شاهد، تاریخ مزبور را روی لفافه یا پاکت نوشته امضا و مهر کنند.
تحقیق روند ثبت اسناد در دفتر املاک
دانلود تحقیق رشته حقوق با موضوع روند ثبت اسناد در دفتر املاک، در قالب فایل word و در حجم 90 صفحه. اظهار نامه ثبتی، فرم مخصوصی است که از طرف اداره ثبت به کسی که حق درخواست ثبت دارد (‌یا نماینده یا قائم مقام او ) داده می‌شود تا ...
تحقیق روند ثبت اسناد در دفتر املاک
دانلود تحقیق رشته حقوق با موضوع روند ثبت اسناد در دفتر املاک، در قالب فایل word و در حجم 90 صفحه. اظهار نامه ثبتی، فرم مخصوصی است که از طرف اداره ثبت به کسی که حق درخواست ثبت دارد (‌یا نماینده یا قائم مقام او ) داده می‌شود تا ...
مهر که میاد نمیدونم چرا همه تو اینستاگرام اصرار دارن از خاطرات مدرسه شون بگن. معلوم میشه حتی برای اونایی هم که ازش خاطرات تلخی تعریف میکنن روزای موندگاری بوده! من که اساسا نه روزای خوبشو یادمه نه روزای نحسشو. نه تنها مدرسه که از دانشگاه هم خاطره خاصی رو برای خودم هی مرور نکردم تا چنان تو مغزم تثبیت شه که انگار همین دیروز اتفاق افتاده. وقتی بزرگ شدم و فهمیدم نظام آموزش و پرورش مملکتم تا چه حد قاتل استعداد و انسانیت و اخلاق آدماس، تا چه حد آلوده
زمانی که مقصد مطالعه سازمان یا موسسه ای باشد میتوان از منابعی نظیر اساسنامه ها، آیین نامه ها، بولتن ها، گزارش های مربوط به فعالیتهای نظام شده، اسناد اعضا و مراجعان، انتشارات موسسه، قرارداد ها و گزارشهای مربوط جراید بهره گرفت.۳. منابع رسمی و غیر رسمی :منابع رسمی به آن دسته از مدارکی گفته میشود […]
ادامه مطلب
از سوزشِ انطباقِ خود ملموسم. عاصی از یکرنگیم بر پیکرهٔ این نظامِ عرف محور و عاصی از نیمهٔ دیگرِ عرفِ ستیزم. گویی همیشه باید یک انتخاب باشد میانِ ساختاری که دیگران ساخته اند و ما باید مقید به پیروی از او باشیم. اوی بی زمان، بی مکان، بی جنس و بی امان.
سایه های من این مارا در می نوردد و با این ما می ستیزد. از من گریز میزند و به ما می گریزد. انگار که این من برای وجودش کافی نیست. 
انطباقِ خود با موسیقیِ عامه پسند و عامه ستیز، عامه پرور و عامه کش.
به راست
 
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 1
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 2
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 3
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 4
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 5
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 6
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 7
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 8
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 9
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 10
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 11
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
#برشی_از_یک_کتاب#رمان_اجتماعی
خاطرات، چه شیرین و چه تلخ، همیشه منبع عذاب هستند؛ دست کم برای من که چنین است؛ اما حتی این عذاب هم شیرین است. و وقتهایی که دل آدم پر است، بیمار است، در رنج است، و غصه دار، آن وقت خاطرات تر و تازه اش می کنند، انگار که یک قطره شبنم شبانگاهی که پس از روزی گرم از فرط رطوبت می افتد و گل بیچاره ی پژمرده را که آفتاب تند بعد از ظهر تفته اش کرده شاداب می کند.
بیچارگان، فئودور داستایفسکی، مترجم:خشایار دیهیمی، صفحه 58 
آئین نامه شناسایی و توقیف اموال مدیون در اجرای اسناد رسمی بلاخره به تصویب رئیس قوه قضائیه رسید اما 2 نکته اسااسی در این آیین نامه وجود دارد که طرح ان به عنوان اطلاعات عمومی برای دوستان مفید به نظر می رسد :
1 - مطابق ماده دو آیین نامه من بعد بستانکاران اسناد رسمی لازم الاجراء ( اسناد رسمی ) برای مطالبه طلب خود ( مانند مهریه , مطالبات بانک ها و ...) ابتدا باید از طریق اداره اجرای سازمان ثبت ، اجرای مفاد سند را درخواست نماید و طرح دعوی مطالبه موضوع اجر
نام کتاب: تسخیر لانه جاسوسی ( خاطرات یکی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام )نویسنده: سید محمدهاشم پوریزدان‌پرست (۱۳۳۴- )
Taking over the den of spies ( memoirs of one of the students followers of the line of Imam )By: DR. Sayyed Mohammad Hashem PouryazdanparastThe Center for: Islamic Revolution DocumentsMarch 2012
نوبت و تاریخ چاپ: چاپ اول ، زمستان ۱۳۹۰ناشر : مؤسسه فرهنگی و هنری مرکز اسناد نقلاب اسلامیتعداد صفحات:  ۲۵۶ صفحه.اندازه صفحات: ۲۴×۱۶/۵عکس : داردشابک:  ۹۷۸۹۶۴۴۱۹۵۶۰۰ | ISBN : 978-964-419-560-0
* تاریخ ورود به کتابخانه‌ی شخصی: یکشنب
گرچه دنیای امروز دنیایی به‌شدت دیجیتال است، کاغذها هنوز اهمیت خود را از دست نداده‌اند و گاهی لازم می‌شود سند یا تصویر خاصی را چاپ یا اصطلاحا پرینت کنید. امروزه با امکانات بومی اندروید و همچنین با نصب برنامه‌هایی که برای این منظور طراحی شده‌اند، به‌راحتی می‌توان اسناد مختلف را چاپ یا پرینت کرد. درصورت نیاز به اسکن کردن اسناد هم می‌توانید به‌واسطه اندروید با دستگاه اسکنر کار خود را انجام دهید و یا بدون نیاز به اسکنر فیزیکی، از دوربین گ
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، اسناد مسلم الصدور به معنای سندی است که صدور آنها از شخص مسلم شمرده شده و می توانند در دادگاه اساس و مبنای تطبیق قرار گیرند تا اصالت یا عدم اصالت سند مورد اعتراض احراز شود . اما اسناد مسلم الصدور چه انواعی دارد و به چه دسته بندی هایی قابل تقسیم است که از جمله انواع سند مسلم الصدور می توان به سند مورد توافق طرفین ، سند عادی اقامه شده که مورد تعرض قرار نگرفته و اسناد رسمی اشاره نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در
ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی یکی از موضوعاتی است که در فرایند نقل و انتقال خودرو باید انجام شود. گرچه بین نیروی انتظامی و کانون سردفتران بر سر ثبت یا عدم ثبت سند خودرو اختلاف وجود دارد و نیروی انتظامی برگ سبز خودرو را ملاک مالکیت خودرو می داند، اما با این حال در مراحل نقل و انتقال یک ماشین، مراجعه به دفاتر اسناد رسمی کشور، لحاظ شده است و خریدار و فروشنده در هر صورت باید همزمان با هم به یکی از دفاتر رسمی اسناد مراجعه کنند و انتقال سند خودر
نام کتاب: تسخیر لانه جاسوسی ( خاطرات یکی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام )نویسنده: سید محمدهاشم پوریزدان‌پرست (۱۳۳۴- )
Taking over the den of spies ( memoirs of one of the students followers of the line of Imam )By: DR. Sayyed Mohammad Hashem PouryazdanparastThe Center for: Islamic Revolution DocumentsMarch 2012
نوبت و تاریخ چاپ: چاپ اول ، زمستان ۱۳۹۰ناشر : مؤسسه فرهنگی و هنری مرکز اسناد نقلاب اسلامیتعداد صفحات:  ۲۵۶ صفحه.اندازه صفحات: ۲۴×۱۶/۵عکس : داردشابک:  ۹۷۸۹۶۴۴۱۹۵۶۰۰ | ISBN : 978-964-419-560-0
* تاریخ ورود به کتابخانه‌ی شخصی: یکشنب
وجود 13 میلیون برگ سند تاریخی دوره صفویه تا عصر حاضر در مرکز اسناد آستان قدس رضوی، شهر مشهد را به قطب اسناد پژوهی و پژوهش های تاریخی تبدیل کرده است. از جمله اسنادی که در این مرکز نگهداری می‌شود، مجموعه‌ای از اسناد تاریخی  با مُهر و دستخط امیرکبیر است که در این مجموعه تعداد چهار برگ سند معتبر با مهر و دستخط وی نیز دیده می‌شود. این اسناد مربوط به سال‌های 1264 و 1268 است؛ یعنی زمانی که امیرکبیر صدراعظمی ایران در زمان ناصرالدین‌شاه را برعهده داشته
                                                                                       به نام خداسلام
بعضی از مردم عادت دارن که اتفاقاتی که در طول زندگیشون براشون میوفه رو ثبت کنن .خاطرات تلخ وشیرین عمرشون رو مینویسن شاید برای اینکه هر وقت بهشون نگاه کنن متوجه بشن زندگی همیشه بالا و پایین داره ،شایدم واسه اینکه سالها بعد یادشون نره که کی بودن و از کجا به کجا رسیدن.شما چطور؟ اهل نوشتن خاطرات روزانتون ،یااتفاقات مهم زندگیتون هستین ی
خاطرات جنگ چون گنجینه میماند ، از آن
میشود سینه به سینه نقل در متن زمان
کربلای یک به تیر شصت و‌ پنج ،رزمندگان
کرده اند آزاد مهران را بخون پاکشان
انتخاب رمز جنگی چون ابوالفضل بوده است
آب های قمقمه خالی شد از شیراوژنان
تشنه لب با عشق عبّاسِ علمدارِ حسین (ع)
بسته پیمان تا ننوشند آب قبل از فتحشان
باورش سخت است،آنها تشنه لب جنگیده اند
خط شکست و فتحِ مهران یادگار کارشان.
(برگرفته از #خاطرات_رزمنده_دوران_دفاع_مقدس_حاج_اکبر_کلیچ 
#احمد_یزدانی
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
جای تاسفه. هر روز که میگذره بیشتر از روز قبل مطمئن میشم نمیشه با زهرا کار کرد. اصلا نمیشه. جای تاسفه که نمیشه دفتر خاطرات داشت.خوب نیست که آدم برای داشتن دفتر خاطرات احساس امنیت نکنه. نکته:غیبت همکاره کردن مثل تف سربالاس. درنتیجه سکوت میکنیم. فقط احساس خفگیش بده.
شورای عالی قضایی حذف اسناد عادی (قولنامه مسکن) را از معاملات ملکی کلید زد و دو سازمان زیر مجموعه خود را مکلف کرد تا در صورت نیاز به قانون در این زمینه، به تهیه لایحه برای حذف اسناد عادی از چرخه معاملات ملکی اقدام کنند.
 
اقدامی که در صورت نهایی شدن آن و تبدیل شدن به قانون، موجب از بین رفتن زمینه بسیاری از جرایم و کاهش تا ۵۰ درصدی دعاوی قضایی می شود و بساط پرونده های کلاهبرداری در فروش زمین و مسکن و واگذاری غیرقانونی یک ملک به چند نفر برچیده می ش
 
اگر سند مهمی دارید که نمی خواهید هر کسی به سادگی بتواند آن را باز کند می توانید با استفاده از این ترفند اسناد خود را رمز گذاری کنید. در اینجا رمز گذاری روی اسناد آفیس ۲۰۱۰ را آموزش می دهم ولی روی سایر نسخه های همانند ۲۰۰۷ و 2013 نیز قابل انجام است . فقط ممکن است گزینه ها کمی تفاوت داشته باشد. دقت داشته باشید که در سایر نسخه ها شما باید دنبال گزینه ای بگردید که به شکل عکس قفل و کلید است.

ادامه مطلب
سلام 
امروز میخوایم برخی سایت حقوقی را به شما معرفی کنیم تا با اطلاعات موجود در سایت به حل مشکلات تحصیلی شما کمک کرده باشیم .
مال منقول و انواع آن
نحوه ارائه پیوست های دادخواست
سایتی در مورد مال منقول 
پیوست های دادخواست چیست
اطلاعاتی در مورد مال منقول و انواع آن
اسناد ضمیمه شده در دادخواست
مال منقول
سایتی در مورد اسناد ضمیمه شده 
انواع اموال منقول
اطلاعاتی در مورد گواهی برابر با اصل اسناد دادخواست
مثال برای مال منقول
گواهی برابر با اصل
خیلی از ما آدم هایی در پهنه چند ساله زندگی مون داشتیم که دلمون رو شکستند غمگین مون کردند و رفتند، فرق نمی کنه چه نقشی داشته، مهم نیست چه بلایی سر احساس ما آورده، مهم این که بار سنگین کدورت رو با خودمون حمل نکنیم، مهم این که خودمون حال مون بهتر باشه، باید خاطرات این آدم ها رو دفن کرد، خوب یا بد، یک بار برای همیشه، سر مزار خاطرات شون با دل سیر گریه کرد و بعد اون فکر کردن به هر کدوم این خاطرات فکر کردن به ماهیت یک موجود مرده است، شاید در گوشه ای از
سلام طاعات و عبادات همه شما همشهریهای کلاته خیجی قبول باشه در جهت حفظ خاطرات شهدا این آثار جمع آوری میشود لذا تمام دوستداران شهدا میتوانند عکس ها یا خاطرات خود را به بخش نظرات این وبلاگ با نام خودشان بفرستند تا هم از پاداش معنوی آن بهره مند شوند و اینکه تا جوانان ما به جای الگو قرار دادن هنرپیشه های هالیوودی و بالیوودی کاملا غیر واقعی . در کلاس درس شهدا حاضر شوند و درس جوانمردی و اخلاق را بیاموزند 
با تشکر عرب نجفی
خاطرات حجت الاسلام قرائتی : یکبار سخنی از ایشان شنیده باشی کتاب را از دست نمی دهی
 
خاطرات حجت الاسلام قرائتینویسنده: محسن قرائتیانتشارات: موسسه درسهایی از قرآن
معرفی:
گاهی وقت ها در خاطرات آدم های مشهور نکاتی هست که از یک کتاب یا یک سخنرانی بیشتر انسان را تکان می دهد. به خاطر همین همیشه سعی کنید خواندن این کتاب ها را از دست ندهید.
بریده کتاب:
روزهای اول ازدواجم بود، با همسرم آمدم قم وخانه ای اجاره کردیم یک اطاق ۱۲متری داشتیم، ولی یک فرش ۶متری
مسئولان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آخرین وضعیت مالکیت زمین های فرودگاه مهرآباد و اجرای طرح کاداستر را تشریح کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرنگار مهر، کاداستر یا همان حد نگاری نوعی فهرست نقشه بردای ثبتی است که ارزش حقوقی دارد و بر اساس مرزهای تعیین شده در آن می‌توان سند مالکیت معتبر صادر کرد. این طرح که چند سالی است در حال اجرا است اگر به درستی و تمام و کمال انجام شود بسیاری از اختلافات و دعاوی بین مالکان زمین که هر کدام ادعایی دارن
خاطرات ما با آدمهایی که دیگه نیستن؛ شبیه تصویرهای ثبت شده در گوشی موبایل یا آلبوم هاست. ما این تصویرها رو، این خاطرات رو یک بار زندگی کردیم. چه شیرین و چه تلخ؛ پس باید بپذیریم در جریان و ساری و جاری نیستن و تمام شدن؛ گاه با مرگ و یا جدایی. اگر مرور میشن نباید سعی کنیم بازسازی شون کنیم و بهشون زندگی بدیم؛ یه لبخند و یک آه کافیه. این لحظه ت رو حالا زندگی کن. 
خاطرات احمد احمد نویسنده: محسن کاظمی انتشارات: سوره مهر
خاطرات احمد احمد : صفر تا صد یک مبارز سیاسی انقلابی در قالب روایتی خواندنی
 
خاطرات احمد احمدنویسنده: محسن کاظمیانتشارات: سوره مهر
بریده کتاب:
وسوسه های ایرج در من اثر کرد. من که نمازم را اول وقت می خواندم تصمیم گرفتم دگر نماز نخوانم!اذان شد و با اینکه وضو داشتم برای نماز برنخاستم لحظه به لحظه نگرانیم بیشتر می شد. اضطراب و تشویش تمام فکر و ذهنم را گرفت عقربه ها به سرعت به پیش می تاختند احس
مسئولان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آخرین وضعیت مالکیت زمین های فرودگاه مهرآباد و اجرای طرح کاداستر را تشریح کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرنگار مهر، کاداستر یا همان حد نگاری نوعی فهرست نقشه بردای ثبتی است که ارزش حقوقی دارد و بر اساس مرزهای تعیین شده در آن می‌توان سند مالکیت معتبر صادر کرد. این طرح که چند سالی است در حال اجرا است اگر به درستی و تمام و کمال انجام شود بسیاری از اختلافات و دعاوی بین مالکان زمین که هر کدام ادعایی دارن
انجمن بین المللی ترنم صلح، برای فعالیت در راستای چشم اندازهای خود، و برای معرفی ظرفیت های خودجوش و اشتراک محتوای آموزشی-تبلیغی، اقدام به انتشار خاطرات مبلغین بین المللی اسلام و خاطرات تبلیغی مسلمانان نموه است.

دو سال گذشت. دو سال قبل، اواخر شعبان بود که به نامیبیا آمدیم. برخلاف آنچه گفته شده بود خانه آماده نبود،... از قبل به ما گفته شده بود کسانی که قاعدتا باید با شما همکاری کنند ممکن است چنین نکنند...
ادامه مطلب
یک وقتی خسته می شوی از تکرار و یکنواختی و وقت کُشی
و بی تفاوتی و سوختن و سوختن و سوختن... نمی سازی. تو نمی توانی بمانی و بسوزی و بسازی و فشرده نشوی!تو نمی توانی دسته ی داغ کتری در حال جوش
را دستت بگیری و آخ نگویی!نمی توانی گوش هایت را ببندی تا صدای سرسام آور
کامیون های توی جاده را نشنوی!نمی توانی قرمه سبزی سردِ یخچالی را بخوری
و چربیِ یخ زده اش روی زبانت نماسد!نمی توانی فنجان داغ چایی را ببینی و از نوشیدنش صرف نظر کنی!نمی توانی آهنگ مورد علاقه ات ر
مزیت سیستم آرشیو ریلی برقی نسبت به بایگانی ریلی مکانیکیاگر شما در پیرامون شغل خویش پرونده،کاغذو زونکن های بسیاری دارید و در پیدا کردن جا برای آنها مبتلا دشوار هستید چند راه پیشروی شما پیمان دارد،دسته بندی کنید اما گاهی اوقات شما چاره ای ندارید جز اینکه این کاغذها و پرونده ها را در کمدهای مخصوص بایگانی ذخیره کنید. نگهداری از اسناد و اوراق کار زیاد سختی است چنانچه اگر بخواهیم خیلی تند به هر کدام از این اسناد و اوراق دسترسی پیدا کنیم باید آنه
موارد و پیامدهای بایگانی اسناد
بایگانی اسناد می تواند یک کار بزرگ باشد اما اغلب اوقات بسیار مورد نیاز است.
آیا شما از جعل پرونده های کاغذی خسته شده اید یا می خواهید از شر آن پوشه های آزار دهنده کاغذهایی که فضای طبقه را به هم ریخته اند خلاص شوید؟
بایگانی اسناد بهترین راه برای…
با اسکن  داک  همراه باشید .بهترین شرکت اسکن مدارک و اسناد سازمانی در غرب تهران  در مقاله « 2 روش برتر بایگانی اسناد» ،شیوه های بایگانی اسناد را به شما می آموزد  
ادامه
خاطرات شهید رضوی/هنوز دو ماه نگذشته بود که امام رضا (ع) آرزویش را برآورد(10) شهید رضوی، در آخرین باری که به زیارت امام رضا (ع) مشرف می‌شود، شهادت خود را از ایشان طلب می‌کند که دعایش در کمتر از دو ماه به اجابت می‌رسد. 
 
 ، «شهید محمدتقی رضوی مبرقع»، متولد 26 فروردین سال 1334، که مسؤولیت ستاد کربلا، فرماندهی مهندسی جنگ جهاد سازندگی و معاونت فرماندهی مهندسی رزمی قرارگاه خاتم‌الانبیاء را در دوران دفاع مقدس برعهده داشت، در تاریخ 3 خرداد 1366، در منط
گروه واتساپ دهه 70 برای دورهمی شما دختر پسرای دهه هفتاد ایجاد شده است و همه شما دختر پسرای دهه هفتادی میتونید در گروه حضور به هم برسونید،
شما دهه هفتادی ها یک شیطون هستید، ولی خاطرات شما هم میتونه جالب باشه که میتونید در گروه از این خاطرات به عنوان چت دهه هفتاد استفاده کند و من میدونم که شما خاطرات خوبی خواهید داشت.
اما باز هم در گروه دهه 70 واتساپ چیزهایی خوب پیدا میشه، جملات زیبا و به یاد ماندنی که در این گروه میتویند شما بگین و از همه باحال ت
 
امروزه به دلیل اهمیت بیشتر به جوان‌ها و دادن حق انتخاب برای انتخاب همسر به دختران و پسران ممکن است که هر کدام از زن و شوهرها قبل از ازدواج، گزینه‌های دیگری برای این امر داشته‌ باشند که به هر دلیلی به ازدواج ختم نشده است. خاطرات گذشته جزء جدانشدنی در حافظه هر انسانی است اما گاهی این خاطرات ممکن است انسان را آزار دهد یا ذهنش را از مسیر اصلی زندگی منحرف کند.
 
 
ادامه مطلب
مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان گفت: باتوجه به پایان مدت قانونی پنج ساله پیش‌بینی شده برای تک برگی کردن اسناد مالکیت (طرح کاداستر) از سال جاری هیچگونه ارائه هرگونه خدمات ثبتی به اسناد مالکیت دفترچه‌ای ممنوع است. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، اصغرپیرهادی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طبق مصوبه بهمن ماه سال گذشته شورای قضائی همدان و به استناد ماده ۱۱ قانون، پذیرش وثیقه ملکی فقط با اسناد کاداستر(نقشه مالکیت) تک برگی ممکن است. بنابراین
انجمن بین المللی ترنم صلح، برای فعالیت در راستای چشم اندازهای خود، و برای معرفی ظرفیت های خودجوش و اشتراک محتوای آموزشی-تبلیغی، اقدام به انتشار خاطرات مبلغین بین المللی اسلام و خاطرات تبلیغی مسلمانان نموه است.
چندسال پیش در روز شهادت حضرت زهرا(س) بنده در یکی از مراکز اسلامی ونزوئلا
سخنرانی می کردم. بعضی حضار آن مراسم از ثروتمندان ، تاجران و مهاجرین
لبنانی بودند. و خانمی هم که محقق ادیان بود ومی خواست درباره اسلام تحقیق
کند...
ادامه مطلب
چند هفته‌ای هست که تو گذشته سیر میکنم!
دلیلش رو نمیدونم!
آهنگ‌های قدیمی رو پیدا میکنم و گوش میکنم. فیلم و سریال‌های قدیمی میبینم.
انیمه‌های قدیمی.
خاطرات قدیمی رو مرور میکنم!
نشستم یه بار دیگه همه ی قسمت‌های انیمه‌ی بابا لنگ‌دراز رو دانلود کردم و وای که چقدر لذت‌بخش بود دیدنش.
الانم وسط‌های آنه شرلیم و چقدر این دختر شیرین با احساسات پاکش دوست داشتنیه.
بهتون پیشنهاد میکنم این لذت رو از خودتون دریغ نکنین.
 
نشاط چیست؟ ابراز عشق وخاطره سازیخاطرات خوب وانچنانی باهم ساختننشاط یعنی همه اعضائ خانواده برای هم  وقت بذارن واز در کنار هم دیگر بودن لذت ببرند، نشاط هر خانواده مختص خودشون هست ، نشاط نه خریدنی است نه یاد دادنی برای اینکه نشاط ایجاد کنیم در طول روز کمی از خواب کم کنیم وبرای اهدافمون وقت بذاریم واز این طریق انرژی بگیریم چه چیزهایی حس نشاط رو کم میکنن،،۱ـمرور خاطرات بد گذشته۲ـفیلمهای بد۳ـقهر۴ـدعوا۵ـخشمچه چیزهایی حس نشاط روبیشتر میکند،،
نشاط چیست؟ ابراز عشق وخاطره سازی
خاطرات خوب وانچنانی باهم ساختن
نشاط یعنی همه اعضائ خانواده برای هم  وقت بذارن واز در کنار هم دیگر بودن لذت ببرند، نشاط هر خانواده مختص خودشون هست ، نشاط نه خریدنی است نه یاد دادنی 
برای اینکه نشاط ایجاد کنیم در طول روز کمی از خواب کم کنیم وبرای اهدافمون وقت بذاریم واز این طریق انرژی بگیریم 
چه چیزهایی حس نشاط رو کم میکنن،،
۱ـمرور خاطرات بد گذشته
۲ـفیلمهای بد
۳ـقهر
۴ـدعوا
۵ـخشم
چه چیزهایی حس نشاط روبیشتر می
انجمن بین المللی ترنم صلح، برای فعالیت در راستای چشم اندازهای خود، و برای معرفی ظرفیت های خودجوش و اشتراک محتوای آموزشی-تبلیغی، اقدام به انتشار خاطرات مبلغین بین المللی اسلام و خاطرات تبلیغی مسلمانان نموه است.
چندسال پیش در روز شهادت حضرت زهرا(س) بنده در یکی از مراکز اسلامی ونزوئلا
سخنرانی می کردم. بعضی حضار آن مراسم از ثروتمندان ، تاجران و مهاجرین
لبنانی بودند. و خانمی هم که محقق ادیان بود ومی خواست درباره اسلام تحقیق
کند...
ادامه مطلب
کجاست؟
لحظه های خالی و بدون کینه و صبور
عطر خاطرات کهنه ی قدیم
عشق (مثل چشمه مثل رود) دور
دلم گرفته است...
مثل بارش شدید قطره های درد
روی شانه های صبح سادگی
در خیال روز های سرد
کجاست؟
لحظه های خیس انتظار
عشق خالص دو یار
کجاست؟ 
تئاتر بوسه های شب
حرف های گرم و عاشقانه ی دو لب!
کجاست؟
 هوای تازه وخنک
طرح آسمان آبی و بدون لک
دلم گرفته است...
دلم گرفته است...
دلم عجیب تنگ است؛
برای لحظه های عاشقانگی
برای خاطرات خوب و اتفاق های ناگهانگی.
شعر از شاعر خسته:
چه حس خوبیست وقتی دفتر خاطراتت را ورق بزنی و خاطره هایت را مرور کنی
با خاطرات شیرین لبخند برلبت مینشیند و با خاطرات تلخ اخم میکنی
ولی هردوی اینها طعم شیرینی میدهند
وقتی صفحات وب رو مثل دفتر ورق میزدم،با هرپستی که برخورد میکردم یک یادش بخیری در ذهنم میگذشت...
چه روزها وساعت هایی پشت سیستم مینشستم و مطالبم را تایپ میکردم..چه ساعتهایی را به خاطر یک پست مفید وخوب دنبال مطلب بین کتابهایم میگشتم...چه با ذوق وسلیقه مطلب مینوشتم و اکثر عکسهارو متن ن
_____________________________________________________________________________________________________
 با گسترش استفاده از اسناد و کتاب‌های الکترونیکی نیاز به داشتن یک نرم افزار برای خواندن این گونه اسناد متنی لازم است. نرم افزارهای متعددی برای انجام این منظور طراحی و عرضه شدند که با توجه به گستردگی و تنوع امکاناتی که هریک از این نرم‏‌افزارها ارائه می‌دهند؛ مسئله انتخاب یکی از آنها به عنوان برنامه خوب برای مشاهده این اسناد را کمی دشوار است. یکی از شرکت‌های نام آشنا با نام Adobe نرم‏
اسناد امانتی در یافتی و پرداختی یکی از اصلی ترین اسناد انتظامی می باشد. این اسناد زیرمجموعه حسابهای انتظامی و  بدون ماهیت هستند که برای دادن یا  گرفتن ضمانت استفاده می شود.
 به این صورت که وقتی شرکت سفته یا چک به عنوان ضمانت دریافت و یا پرداخت می نماید از آنجا که  این اسناد وصول شدنی نیستند و قرار است به عنوان وثیقه نزد شرکت بماند از این حساب استفاده می شود.
در نرم افزار حسابداری سازه حساب و در دوقسمت امکان ثبت این اسناد وجود دارد.
ادامه مط
ببینید چقدر خاطرات مهم یکروزش کوتاه بوده، قرضش کم و رفت و آمدش کوتاه: به تهران رفتم، حدود دومیلیون قرضم را پس دادم و یک کتاب خریدم. همین.
در همین نوشته دنیایی از حرف وجود دارد:

امکان کارت به کارت برای صاحب قرض وجود نداشته احتمالا در آن زمان
قرض داده میشده است
قرض را با صاحبان قرض داده یعنی رقم قرض گرفته شده از چند نفر بوده.
گیرنده قرض متعهد به پرداخت بوده و اقدام می کند
رقم قرضها و طبعا نیاز گیرنده قرض بالا نبوده است
برنامه ریزی داشته است که حد
مال یا شئیی یا سند متعلق به دیگری موضوع جرم تخریب است . به طور کلی موضوع جرم تخریب به سه گروه اموال و اشیاء و اسناد قابل تقسیم است .
--------------------------------------------------------------------------------
 
( الف ) به اعتبار مال ، اموال به اموال منقول و اموال غیر منقول و به اعتبار مالک ، اموال به اموال دولتی عمومی و شخصی و به اعتبار اسناد کتبی ، اسناد به اسناد رسمی و اسناد عادی طبقه بندی می شوند .
بین مال و شیئی ، رابطه عموم و خصوص وجود دارد ، به طوری که هر مالی شیئی است .
( ب )
خاطرات مرضیه حدیدچی: خاطرات هیجانی و پرماجرای یک دختر ایرانی
خاطرات مرضیه حدیدچی : محسن کاظمی
معرفی: مرضیه ناآرام است. پرهیجان و پرتوان و متفاوت از دختران هم سنش است. سر نترسی دارد که همه را می ترساند که نکند روزی با کارهایش، سرش را به باد بدهد. وارد گروهی می شود که همه مرد هستند و کارهای عجیبی می کند و تنها او به عضویت پذیرفته می شود.این کتاب خاطرات هیجانی و پرماجرای یک دختر ایرانی است.
بریده کتاب(۱):در شهر بهار همدان قهوه خانه ای پاتوق معتادان
1⃣ سند رسمی: طبق ماده ۷۰ قانون ثبت سندی که مطابق قانون به ثبت رسیده باشد، رسمی است و تمام محتویات و امضاهای مندرج در آن معتبر خواهد بود؛ مگر آن که جعلیت آن ثابت شود. بنابراین تنها با اقامه دلیل می‌توان علیه سند رسمی ادعای جعل کرد و انکار و تردید نسبت به آن پذیرفته نخواهد بود. ماده ۲۱۹ قانون آیین دادرسی مدنی می‌گوید؛ ادعای جعلیت نسبت به اسناد و مدارک ارائه‌شده باید برابر ماده ۲۱۷ این قانون با ذکر دلیل اقامه شود، مگر اینکه دلیل ادعای جعلیت بع
سعدی در یکی از خاطرات کودکی خود می گوید:
یاد دارم که در ایام کودکی، اهل عبادت بودم و شب ها بر می خاستم و نماز می گزاردم و به زهد و تقوا، رغبت بسیار داشتم. شبی در خدمت پدر رحمة الله علیه نشسته بودم و تمام شب چشم بر هم نگذاشتم و قرآن گرامی را بر کنار گرفته، می خواندم. در آن حال دیدم که همه آنان که گرد ما هستند، خوابیده اند. 
پدر را گفتم: از اینان کسی سر بر نمی دارد که نمازی بخواند. خواب غفلت، چنان اینان را برده است که گویی نخفته اند، بلکه مرده اند. پدر
پسران سرزمینم وقتی با دوستان و برادرها دور هم جمع می شوید و بساط قلیان و غیره را راه می اندازید.مواظب خاطرات قشنگتان باشید :)) مخصوصا شما که می دانم پس از سال ها خانه پدری را گیر آورده اید و خانم هایتان را فرستادید خانه مادرشان! +نمیدونم چرا ولی وقتی از دور بوی تنباکو میاد خوشم میاد.
++جان خودم فقط یکی از خاطره ها رو شنیدم اونم سه چهارمشو خندیدن.
+++اینو نوشتم برای اینکه چیزی که از امشب جا موند و ننوشتمش از یادم نره..میدونم فردا شب به چشم زدنی میاد
⬅️ وصیت نامه رسمی:سند رسمی است و در دفتر اسناد رسمی تنظیم می شود. اعتبار بالایی دارد و البته هزینه آن هم از دو نوع دیگر بیشتر است.⬅️ وصیت نامه سری:سند رسمی نیست و می تواند به خط هر کسی باشد، اما باید به امضا وصیت کننده برسد. حتما باید در اداره ثبت اسناد به امانت گذاشته شود.⬅️ وصیتنامه خود نوشت:سند رسمی نیست و توسط خود فرد نوشته می گردد و در صورتی معتبر است که تمام آن را وصیت کننده با خط خود نوشته، تاریخ (روز/ماه/سال) زده و امضا نموده باشد.
امروز با تمام وجودم دریافتم که چیزی دردناک تر از قرنطینه شدن در فکر و خیال و خاطرات و باور های منفی و احساسات نیست . 
 
یادمان باشد میل احساس خاطره فکر قضاوت ها و مقایسه ها و قیاس های ذهنی 
همه و همه فقط یک باتلاق اسارت هستند 
انچه باید غرقش شد برنامه ها  و مشکلاتیست که برایش راهکار وجود دارد وگرنه همه میدانیم ساعت ها غرق خاطرات شدن ساعت ها خوشحالی کردن و ساعت ها فکر کردن گاهی نه تنها چاره ساز نیست بلکه یک تومور فکری می شود که تمام انرژیمان را
به نقل از سایت مشاوره حقوقی دینا ، از زمان های قدیم تا به امروز اسناد مختلفی با عنوان های مختلفی به وجود آمده است که هر یک خصوصیات و ویژگی های متمایزی با سایر اسناد دیگر دارد که در واقع مطمئن ترین راه برای خرید و فروش ملک ، انتقال از طریق دفاتر اسناد رسمی و یا اداره ثبت اسناد و املاک است که سند ملکی در واقع سند مالکیت است که با آن مالکیت فرد نسبت به ملک مشخص می گردد انواع اسناد ملکی در قانون بیان شده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مور
خاطرات عزت شاهی نویسنده: محسن کاظمی انتشارات: سوره مهر
خاطرات عزت شاهی : کتابی برای به تصویر کشیدن تلخی و شیرینی های یک نسل…
 
خاطرات عزت شاهینویسنده: محسن کاظمیانتشارات: سوره مهر
معرفی:
جوان امروز نمی داند که جوان دیروز چه کرده استمردان امروز از رنج و تلاش مردان دیروز چیزی نمی دانندو چقدر تاسف بار است اگر ندانیم انقلاب ما و افتخار ما چه بوده است؟این کتاب با جذابیت، تلخی ها و شیرینی های یک نسل را به تصویر می کشد.
 
 
بریده کتاب:
رهبران قوم(مجا
مثلاً وسط این هیاهو، آهنگ به سوی تو علی زند وکیلی پخش شود و تو همانجا میخکوب شوی و بیخیال تمام کارها... هرچه توان داری در اختیار بگیری تا صدایش را نشنوی، تا با ترانه اش همخوانی نکنی و غرق در خاطرات نشوی. اما راه گریزی نیست، به ناچار تسلیم میشوی. بغض بیخ گلویت را میگیرد، احساس خفگی می‌کنی و پرده اشک جلوی چشمانت دنیا را تیره میکند.صدای شکستن میآید. به خودت می آیی و به خرده شیشه های استکان کف زمین نگاهی می اندازی. خم میشوی تا آنها را جمع کنی، تکه ها
ترجمه‌ قانونی معتبر
اگر برای ترجمه مدارک خود نیاز به دارالترجمه رسمی دارید، ما یک دارالترجمه معتبر به شما معرفی می‌کنیم تا همه نیاز‌های شما را برطرف سازد.
سریع ترین، دقیق ترین و معتبر ترین ترجمه‌ها را می‌توانید از دفتر ترجمه ما بخواهید.
ما با درک حساسیت زمانی انجام امور اداری و حقوقی، اسناد و مدارک شما را در اسرع وقت ترجمه کرده و در اختیارتان قرار می‌دهیم.
اگر قصد تحصیل، زندگی یا کار در خارج از کشور را دارید ، ابتدا باید به فکر تهیه ترجم
انجمن بین المللی ترنم صلح، برای فعالیت در راستای چشم اندازهای خود، و برای معرفی ظرفیت های خودجوش و اشتراک محتوای آموزشی-تبلیغی، اقدام به انتشار خاطرات مبلغین بین المللی اسلام و خاطرات تبلیغی مسلمانان نموده است.

خاطره تبلیغی یک مسلمان از کانادا:
داشتم با عجله دنبالِ کتابِ حساب می‌گشتم که شنیدم کسی گفت چند دقیقه وقت دارم یا نه.همکارم فیلیپ بود. گفت کنجکاو است در مورد اسلام بداند. کمی جا خوردم. فیلیپ هر چند یک سفیدپوست ِ موقرمزِ ایرلندی است،
سلام
دارم پستها رو پاک میکنم جهت حذف وبلاگ  و رسیدم به خاطرات تلخ و شیرین بازی های اسیایی
چقدر دور به نظر میرسه اون خاطرات :)
چالش یکساله رو یادتونه؟؟؟
فقط بنویسم که بدونید تو این یه سال دقیقا هیچ غلطی نکردم
عمر ملی پوش بودن هم بالاخره با تلاش های اون کادر فنی بوووق به اتمام رسید
فقط بعد یکسال عدم آگاهی!! کادر فنی سابق  با کمی کنجکاوی فهمیدم که
بنده 
رکورددار رشته ی تفنگ خفیف آسیا بودم از سال ۲۰۱۸ تا الان
 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها