نتایج جستجو برای عبارت :

چطور رمز پویا (یکبار مصرف) را فعال کنیم؟

نمایش 1 تا 33 از مجموع 33 عدد
د تاریخ ثبت سررسید بعدی تمدید خودکار وضعیت  
123kharidi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropd
akforoosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
 
akforooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
bfrosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyaab.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyabha.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efrooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efroshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
forooshia.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
gilanion.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggl
وقتی که آلودگی ها جذب کربن فعال
می شوند، ظرفیت جذب به تدریج کاهش یافته و در نهایت به حدی می رسد، که به
آن کربن مصرف شده (Spent) می گویند ، و در این مرحله نیاز به بازیافت دارد.
دو اصطلاح در مورد بازیافت کربن فعال وجود دارد ، یکی احیاء
(Regeneration)و دیگری بازیابی مجدد . Reactivation منظور از احیاء خارج
کردن آلاینده ها از کربن، بدون تجزیه ی آن ها است، در حالی که فعال سازی
مجدد در دماهای بسیار بالا انجام می گیرد و در آن مواد آلاینده ی تجزیه شده
و کربن، مجدداً
هدایای ویژه در «دوشنبه سوری»های همراه اول مشترکین همراه اول در آخرین دوشنبه هر ماه می توانند با شماره گیری کد *100*641# هدیه طرح «دوشنبه سوری» خود را فعال کنند. هدیه دوشنبه سوری تیر ماه از 100 مگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت یک روزه به صورت تصادفی میباشد. فرصت فعالسازی از هم اکنون تا ساعت 12 شب دوشنبه ( 31 تیر ) میباشد.⏳بسته های اینترنت یک روزه و از ساعت 5 صبح لغایت 5 عصر قابل استفاده هستند.♦️پس از دریافت پیام فعال سازی میتوانید در بازه زمانی مشخص شده
شاه در عین حال که مهم ترین مهره شطرنج است، آسیب پذیرترین نیز هست. همین امر موجب شده که اغلب شطرنجبازان شاه را مهره ای منفعل دانسته و هیچ استفاده تهاجمی از آن نکنند. اما باید دانست که شاه در مواردی در آخر بازی و حتی وسط بازی می تواند مهره ای فعال باشد!
استاد بزرگ نایجل دیویس در این بخش از سلسله آموزش های شطرنج مدرن و مدون همراه با آوردن نمونه هایی از معتبرترین شطرنجبازان دنیا بما نشان می دهد که چطور میتوان از شاه بصورت مهره ای فعال استفاده کرد...
اینطور نیست که من خیلی خمار اینترنت باشم و استخون‌درد گرفته باشم از نبودنش. فقط نمیدونم با زندگیم چیکار کنم. نمیدونم بعد یه روز طولانی که از دانشگا برمیگردم چطور خستگیمو در کنم. چطور با مامانم اینا تماس تصویری بگیرم. چطور جزوه و ویس دانلود کنم. چطور گوگل کنم که چرا سرامیکای کف اتاقمون بلند شدن و صدا میدن. 
و به طور کلی، بیشتر نگرانم که قراره چی بشه. قراره اینطوری بمونه؟
▪️ رمز دوم یکبار مصرف از اول خرداد برای خرید اینترنتی الزامی می‌شود. البته نه به این معنی که برای هر خرید اینترنتی یک سر به بانک بزنیم و رمز دوم یکبار مصرف دریافت کنیم، رمز دوم یکبار مصرف خودش به سراغمان می‌آید. حالا یا با پیامک، یا از طریق اپلیکیشن‌های موبایل‌بانک.
▪️ اینطور که بانک مرکزی اعلام کرده رمز دوم ایستا تا آخر اردیبهشت اعتبار دارد و در این دو هفته باقی مانده، باید برای فعال کردن رمز دوم یکبار مصرف یک سر به شعبه بانک بزنیم. رمز
نحوه فعال کردن رمز دوم پویا برای کاربران بانک صادرات
دانلود اپلیکیشن رمزساز “ریما” بانک صادرات
امروز در سایت لیموناپ قصد داریم تا نحوه فعال کردن رمز دوم پویا را برای شما کاربران عزیز توضیح بدیم.
حتما اطلاع دارید که در تغییرات اخیر، دیگه نمیتونید از رمز دوم های ثابتتون استفاده کنید و برای انتقال پول و یا هر کاری دیگه ای که نیاز به رمز دوم داشتید، باید رمز دوم پویا را فعال کرده باشید.
چطور باید رمز دوم بانک صادرات را فعال کرد؟
اگر شما از گوشی
بنابر اطلاعات رسیده، بدلیل الزام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر الزام دارندگان رمز دوم به استفاده از رمزهای پویا و متنوع بودن روش های بانکها برای در اختیار گذاشتن این رمزها ، کلاهبرداران با شگردهایی در تلاش اند تا از این فضا جهت دریافت اطلاعات کارت اقدام نمایند.بانک ملی ایران ضمن توصیه به مشتریان خود مبنی بر فعال سازی هر چه سریعتر رمز یکبار مصرف بدلیل احتمال  «فیشینگ» و سرقت اطلاعات حساب های بانکی تاکید کرد فعال سازی برنامه ی رمز
.
هدایای ویژه«دوشنبه سوری»همراه اول
مشترکین همراه اول در آخرین دوشنبه هر ماه می توانند با شماره گیری کد *100*641# هدیه طرح «دوشنبه سوری» خود را فعال کنند.
هدیه دوشنبه سوری تیر ماه از 100 مگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت یک روزه به صورت تصادفی میباشد.
 فرصت فعالسازی از هم اکنون تا ساعت 12 شب دوشنبه ( 31 تیر ) میباشد.بسته های اینترنت یک روزه و از ساعت 5 صبح لغایت 5 عصر قابل استفاده هستند.
✅پس از دریافت پیام فعال سازی میتوانید در بازه زمانی مشخص شده در پیام
چطور رمز پویا (یکبار مصرف) را فعال کنیم؟
همانطور که مطلع هستید از اول فصل زمستان یعنی یکم دی ماه سال ۱۳۹۸ استفاده از رمز دوم یکبار مصرف(رمز پویا) اجباری است. کاربرانی که از فعالیت های بانکی اینترنتی استفاده می کنند باید نسبت به فعال سازی رمز دوم پویا برای کارت های بانکی خودشان اقدام کنند. لیموناپ در این مقاله برای شما از چرایی و چطور فعال کردن رمز پویا خواهد گفت تا بار دیگر کمکی جهت همراهی شما لیموناپی های عزیز انجام داده باشیم.
 
رمز دوم یک
مشتری گرامیبا مراجعه به خودپردازهای بانک مسکن، نسبت به فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف مسکن کارت خود اقدام نمایید. جهت نصب نرم افزار رمز یکبار مصرف و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ذیل مراجعه نمایید:https://www.bank-maskan.ir/maskan-otp"روابط عمومی بانک مسکن"
احتمالا در صفحه اکانت‌های اختصاصی گوگل ادز جی ادز دیده‌اید که نوشته‌ایم به هر اکانت جدید یک کپن هدیه تعلق می‌گیرد. این کپن‌ها برای هر اکانت فقط یک بار و آن هم در اولین خرید شما فعال می‌شوند و به شما اعتبار هدیه اضافه می‌کنند.
میزان شارژ هدیه این کپن‌ها بر اساس ارز مورد نیاز شما متفاوت است. به طور مثال در صورتی که اکانت اختصاصی با لیر ترکیه تهیه کنید، ۱۵۰ لیر کپن به صورت خودکار روی حساب شما فعال می‌شود. در طی ۳۱ روز از افتتاح اکانت، تا سقف
چقد هوا خوبه...منکه فردا نوبت ارائه ی پروژه ای رو ندارم که انجام ندادم تایپش نکردم و تستش هم نکردم...شما چطور؟؟منکه اصلا معدلم وابسته به سه واحد پیشرفته ی فاکی نیست...شما چطور؟منکه نمیخوام شب زلزله بیاد اصلا قیامت شه تا صبح نرسه...شما چطور؟
امروز می خواهیم در خصوص رمز دوم یکبار مصرف پست بانک استفاده کنید. لذا اگر چنانچه مشتریان محترم این بانک اقدام به دریافت رمز دوم پویا نکرده اند ، با مطالعه این مقاله می توانند به راحتی رمز دوم پویا پست بانک را فعال سازی نمایند. در نظر داشته باشید از اوایل بهمن ماه استفاده از رمز دوم یکبار مصرف اجباری شده و دیگر به وسیله رمز دوم هایی که تا کنون تراکنش های بانکی را انجام می دادید نمی توانید به پرداخت ، انتقال وجه و ... بپردازید.
جهت کسب اطلاعات بیش
 
 
قارچ گانودرما را چطور مصرف کنیم؟ +عوارض آن
خواص درمانی متعددی برای قارچ گانودرما ذکر شده است و به دلیل طعم تلخ و نامطبوعی که دارد، در تهیه غذا و به صورت خام استفاده نمی‌شود.
به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، قارچ گانودرما، از جمله قارچ هایی محسوب می شود که انواع و گونه های مختلفی از آن در طبیعت یافت شده است و در سراسر جهان به عنوان بهترین قارچ دارویی از آن یاد می شود. اما سوالی که امروز باشگاه خبرنگارا
 دانلود اپلیکیشن رمزساز “رمزنت” بانک شهر برای اندروید
دانلود برنامه “رمز نت” با لینک مستقیم از سرورهای داخلی 
امروز در سایت لیموناپ قصد داریم تا نحوه فعال کردن رمز دوم پویا بانک شهر از طریق اپلیکیشن “رمزنت” را برای شما کاربران عزیز توضیح بدیم.
حتما اطلاع دارید که در تغییرات اخیر، دیگه نمیتونید از رمز دوم های ثابتتون استفاده کنید و برای انتقال پول و یا هر کاری دیگه ای که نیاز به رمز دوم داشتید، باید رمز دوم پویا را فعال کرده باشید.
چطور
 
کلوتریمازول دارویی است که حاوی کلوتریمازول است زیرا ماده فعال کلوتریمازول است. این برای درمان عفونتهای قارچی سطحی ، از جمله عفونت های واژن است. چطور به کارش می بری؟ به خواندن ادامه دهید ، زیرا همه چیز را در مورد آن خواهیم گفت
بسته به نوع درمانی که می خواهید ، کلوتریمازول را می توانید به عنوان یک کرم یا پودر برای استفاده های پوستی ، به عنوان یک کپسول نرم یا یک قرص واژینال پیدا کنید. کلوتریمازول ماده فعال آن است . بنابراین ، به ما بپیوندید
یادگیری فعال (Active Learning) روشی است برای آموزش که در آن از همه دانشجویان خواسته می‌شود در فرآیند یادگیری مشارکت کنند. اصول یادگیری فعال برخلاف شیوه های آموزش “سنتی – یادگیری غیر فعال” است که در آن دانش آموزان دریافت کننده منفعل دانش از یک متخصص هستند. خب در این مطلب از سایت ویکی روان به بررسی کامل یادگیری فعال می پردازیم.
لینک : https://www.wikiravan.com/active-learning
ادامه مطلب
طبق مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران استفاده از رمز یکبار مصرف از دی ماه امسال اجباری می شود و دیگر رمز های ایستا برای انجام تراکنش های آنلاین اعتباری نخواهد داشت ، لذا ما سعی کردیم آموزش فعال سازی رمز دوم بکبار مصرف بانک های دولتی و غیر دولتی را در به صورت کاملا رایگان در این اپلیکیشن به صورت جامع و کامل به شما آموزش دهیم که چگونه اقدام به فعال سازی رمز پویا (رمز یکبار مصرف) کنید.

شاید شما هم در فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف ، دچار مشکلاتی
۱: زندگی عجب داستان پیچیده ای داره. عجب ناگفته ها و ناپیدا شده ها! هر روز یه ایده ی جدید، یه تیوری جدید می یاد و یا اینکه بوده و تو تازه پیداش می کنی! اینکه چطور شد که ما این شدیم، رفتارهای ما چطور شکل گرفت! ما به عنوان ادمیزاد، از کجا امدیم و چطور شد که از مرز بی نهایت بد تا مرز بینهایت خوب متنوع شدیم! اصلن مرز خوب و بد چطور شکل گرفت؟ مردم جامعه را می سازند یا جامعه مردم را؟ کدومش اول اگاهانه اتفاق افتاد...زندگی عجب داستان پیچیده ای دارد. 

ادامه مط
فقط یک ربع دارم الکی میخندم
دریای خزر زلزله اومده
دو تا پشت سر هم
یعنی صفحه دریا داره جا به جا میشه
صفحه دریا جا به جا بشه یعنی آتشفشان های نیمه فعال فعال میشن
خب حالا آتشفشان مستعد فعال شدن کیه
دماوند
یه چند تا دیگه زلزله بیاد دماوند هم فعال میشه
یه صحنه ای توی مغزم بود زلزله سیل آتشفشان
یک ربع دارم میخندم
Total madness
پکیج تک مبدل و دو مبدل
برای پی بردن به تفاوت پکیج تک مبدل و دو مبدل ابتدا باید عملکرد هر دو را بررسی کنیم.
و سپس به تفاوت های آن ها برسیم.
پکیج تک مبدل یا بی ترمیک عملکردی مشابه آبگرمکن فوری دارد.
در این مدل ها فقط از یک مبدل اصلی استفاده می شود که هم وظیفه ی گرم کردن آب مصرفی را دارد هم  آب مورد نیاز سیستم گرمایش.
زمانی که تقاضای آب گرم از سمت مصرف کننده می شود، آب شهر وارد دستگاه و مبدل اصلی می شود.
و با در معرض مستقیم قرار گرفتن شعله گرم می شود
توی رویاهام، یک پسر داشتم بزرگش می‌کردم بهش درس شهادت می‌دادم بعد می‌شد سرباز رکاب حاج قاسم. حاجی بهش یاد می‌داد یک سرباز امام زمان چطور باید باشه؟ میگفتم پسرم هر چی سردار میگه گوش بده دل بده کم کسی نیست. حرفاشو بذار روی چشمات...
صبح بیدار شدم تا حالا اشکم بند نمیاد چطور باور کنم نبودنتو؟ چطور باور کنم رفتنو؟ چیزی جز شهادت حق شما نبود.
دارم رویاهایی که بافته بودم پنبه می‌کنم پسرم بی سردار موند
 
 
نمی دونم چطور اومدی تو زندگیم و چطور از زندگیم رفتی و کجا رفتی.امابودنت چنگ زدن به چیزی به نام زنده گی بودنبودنت چنگ زدن برای قبول نبودن و اینکه چطور زنده مانده ام و اما زنده ماندم و تو ارزشمندترین و رازآلودترین و دردآور ترین یادی که همیشه به احترامت سر خم می کنم. 
در این قسمت میخواهیم شما را با روش جلوگیری از مصرف اینترنت توسط برنامه ها در پس زمینه آشنا بکنیم. دقت داشته باشید که این روش برای اندروید 7 ,8 و9 میباشد. خیلی از برنامه ها هستند که با خروج از برنامه همچنان در پس زمینه در حال اجراء هستند و از حجم اینترنت شما میکاهند. برای جلوگیری از این کار شما باید گزینه (( ذخیره کننده اینترنت همراه )) را فعال کنید. با انتخاب این گزینه ، تمام برنامه های که نصب کرده اید دیگر نمیتوانند از اینترنت همراه در پس‌ زمینه ا
قرص کم کاری تیروئید  یا تیروکسین  که در ایران به اسامی تجاری  لووتیروکسین یا  لووکسین  یا یوتیروکس و... موجود است در مصرف این قرص باید نکات زیر رعایت شود :
1- مصرف قرص لووتیروکسین باید حتما با معده خالی و ناشتا انجام شود در غیر این صورت جذب خوبی نداشته و اثرات درمانی لازم را نخواهد داشت توصیه میشود قرص لووتیروکسین صبح ناشتا و با اب مصرف شود و حداقل تا نیم ساعت بعد مصرف ان غذا یا داروی دیگری مصرف نشود .
2- دارو را با اب میوه یا شیر مصرف نکنید .
3- اگ
وضعیت حفاظت خانگی در دزدگیر چیست ؟ 
زمانی که داخل منزل هستیم هم می توانیم بعضی از سنسورها را فعال کنیم تا حفاظت پیرامونی محیط ما برقرار باشد. شما می توانید در هنگام نصب مشخص کنید که کدام سنسورها در حالت حفاظت خانگی فعال باشند. سنسورهای درب و پنجره به صورت پیش فرض در حالت کاری ((معمولی)) قرار دارند به این معنی که وقتی حفاظت خانگی را فعال کنیم این سنسورها نیز فعال می شوند و سنسورهای حرکتی هم در حالت کاری ((خانگی)) هستند و در زمانی که حفاظت خانگی را
RapidPars, [02.09.19 04:50]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 04:50]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16422754/jb44sqe7a0c/292sh1001qwer_(new).avi
RapidPars, [02.09.19 04:50]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 04:50]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16422755/yh4xc6121sa/292sh1002asdc.mp4
RapidPars, [02.09.19 04:51]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل ش
یه سوال چند وقته فکرم رو به خودش مشغول کرده :
واقعا اگه فعالیت ویروس تو دمای بالا متوقف میشه پس چرا تو همون سوپ لعنتی خفاش متوقف نشده؟! 
جدی  تا بحال به این موضوع فکر کردین ؟ اگر نه فکر کنین که چطور میشه ؟!
میگن اگر نان از بیرون خریدین بصورت داغ شده استفاده کنین!
گوشت و مرغ و غذاهای دیگه رو بصورت پخته و گرم مصرف کنین !
شیر رو جوشانده که ویروس بمیره و نتونه به شما ضرری برسونه!
خب این سوپ هم بالطبع داغ بوده دیگه!!
 چطور همچین ویروسی ازش تولید شده؟!

+
RapidPars, [02.09.19 12:03]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 12:03]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16424026/2kyurfnp7wj/35588.mp4
RapidPars, [02.09.19 12:04]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 12:04]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16424031/hj1y0srw1js/26070.mp4
RapidPars, [02.09.19 12:04]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق ل
KillApps به شما امکان می دهد تمام برنامه های در حال اجرا را با یک لمس ساده ببندید! موجب صرفه جویی در مصرف باتری و بهبود عملکرد می شود. دیگر نیاز نیست چه کنید کدام برنام هها در حال اجرا هستند و با باز کردن این اپلیکیشن میتوانید برنامه های در حال اجرا را مشاهده کنید و در صورتی که تمایل ندارید آنها فعال باشند آنها را غیر فعال کنید.
ادامه مطلب
چطور آبمیوه ها را به صورت روزانه مصرف کنیم؟
اغلب شما آب میوه و سبزیجات  را تعیین می کنید. این چطور ممکن است؟! مثلا 6 عدد توت سیاه به اندازه ی یک سیب آبمیوه تولید نکند، اما وقتی آنها را داخل آبمیوه گیری می ریزید نتیجه مشابه خواهد بود و گاهی شاید خیلی بیشتر!
برای دانستن این مساله نیاز به داشتن علم دقیق نیست. برای شروع قطعاتی از میوه ها را داخل دستگاه آبمیوه گیری بیندازید و ببینید چقدر آبمیوه به شما خواهد داد. در طول روز میزان مصرف آبمیوه خود را بس
 پس از اختصاص ۱۰۰ گیگابایت ترافیک رایگان به مشترکان اینترنت ثابت، جزئیات نحوه فعال‌سازی بسته‌های رایگان را در این خبر دنبال کنید.
 
نحوه فعال سازی هدیه ۱۰۰ گیگابایتی برای مشترکین اینترنت ثابت به صورت زیر است:
 
نحوه فعال سازی ۱۰۰ گیگ نت برای مشترکین شاتل: برای فعال‌سازی بسته ترافیک رایگان ۱۰۰ گیگابایتی ابتدا به صفحه‌ی «کد تخفیف» در پورتال مای‌شاتل مراجعه کنید. کد تخفیف را در پایین صفحه دریافت و کپی و در بالای صفحه اعمال کنید. بسته‌ی تر
♨️ #رایتلی‌ها، جمعه‌ آخر هر ماه از رایتل هدیه بگیرید.
@Charge_MciBlog
شما می‌توانید در آخرین جمعه هر ماه، یک بسته اینترنت تا 30 گیگابایت یا یک بسته مکالمه جذاب هدیه بگیرید.
 
روش‌های فعال‌سازی بسته :
 کد دستوری #20*
 اپلیکیشن رایتل من / بسته هدیه من
@Charge_MciBlog
امکان فعال‌سازی بسته هدیه فقط یک‌بار در آخرین جمعه ماه امکان‌پذیر است.
 
⌛️مهلت فعال‌سازی بسته هدیه از بامداد روز جمعه (ساعت 00:00) تا ساعت 23:59 همان روز است و پس از آن امکان فعال‌سازی بسته هدیه
RapidPars, [02.09.19 16:01]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 16:01]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16425459/1bhv5v7p26m/291f1001wjka_(new).avi
RapidPars, [02.09.19 16:02]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 16:02]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16425461/uw08tc7n2hr/291f1116wqer_(new).avi
RapidPars, [02.09.19 16:03]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل
اگر به بازار خرید و فروش کربن فعال سری بزنید می بینید که کربن فعال یا ذغال اکتیو (activated carbon) از پرکاربردترین موادی است که در صنعت تصفیه آب مورد استفاده قرار می ­گیرد. کربن فعال ، بیشتر به دو صورت پودری و گرانول تولید می شود و در جداسازی رنگ ، بو ، مزه و کلر آب در کارخانه جات صنایع غذایی و شیمیایی و همچنین برای تسویه آکواریوم ، استخر ، تصفیه آب خانگی و صنعتی و پاکسازی پوست و دندان مورد استفاده قرار می گیرد.
ادامه مطلب
اگر به بازار خرید و فروش کربن فعال سری بزنید می بینید که کربن فعال یا ذغال اکتیو (activated carbon) از پرکاربردترین موادی است که در صنعت تصفیه آب مورد استفاده قرار می ­گیرد. کربن فعال ، بیشتر به دو صورت پودری و گرانول تولید می شود و در جداسازی رنگ ، بو ، مزه و کلر آب در کارخانه جات صنایع غذایی و شیمیایی و همچنین برای تسویه آکواریوم ، استخر ، تصفیه آب خانگی و صنعتی و پاکسازی پوست و دندان مورد استفاده قرار می گیرد.
ادامه مطلب
در زمینه‌ی مسائل اقتصادی بایستی همه فعّال باشند، بخصوص جوان‌ها؛ در جبهه‌ی مسائل فرهنگی همه باید فعّال باشند، بخصوص جوان‌ها؛ در جبهه‌ی حرکت‌های سیاسی و آگاهانه همه باید فعّال باشند، بخصوص جوان‌ها. جوان‌ها آماده‌اند و می‌توانند فعّال باشند و فعّال هم خواهند بود به توفیق الهی. و فردای این کشور متعلّق است به جوان‌‌های مؤمن و پُرانگیزه‌ای که می‌توانند با اراده‌ی قاطع، با نیروی جوانی، با فکر روشن، با ابتکار پی‌در‌پی، این کشور را ان
مالیات بر ارزش افزوده چیست؟
بر مبنای تعریف ارزش افزوده، نوعی مالیات (مطلب مرتبط با اظهارنامه مالیاتی) بر مصرف طراحی شده است که مستقیما توسط مصرف کنندگان در هنگام خرید پرداخت می گردد و فروشندگان این مالیات ها را به نیابت از طرف دولت جمع آوری می کنند و سپس آن را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می دهند. به عبارت دیگر، مالیات بر ارزش افزوده نوعی مالیات بر فروش کالا و خدمات چند مرحله ای است، که در طی مراحل زنجیره واردات، تولید، توزیع و مصرف با
فعال کردن حالت DARK MODE واتس آپ بر روی آیفون
 
 

 نحوه فعال کردن حالت تاریک در واتس آپ
 
ویژگی حالت تاریک در حال افزایش است (اکثر برنامه های این روزها آن را دارند)، بسیار واضح است که کاربران مایلند آن را برای همه چیز داشته باشند. 
در این مطلب آموزش می دهیم تا حالت تاریک در WhatsApp برای iOS را انجام دهید:
ادامه مطلب
وقتی پا به این خوابگاه گذاشتم همینقدر دلم گرفته بود که حالا گرفته...حالا که آخرین شب بودنم در اینجاست...من چهارسال در این شهر فقط زندگی نکردم...من بزرگ شدم،تجربه کردم...آدم دیگری شدم...این روزهای آخر هرکجای شهر که پاگذاشتم یاد خاطرات بیشمارم می افتادم و تازه میفهمیدم که چقدرها در این شهر ریشه دوانده م...که سخت است اینکه این آدمها و این فضاها را بگذارم و بروم...و تازه بروم در شهر خودم که حس میکنم غریبه تر از این حرفها شده م با کافه ها و کتابفروشی ها
برخورد و نوع رفتار با بیمار افسرده یکی از عوامل تعیین کننده در بهبود و یا تداوم بیماری افسردگی می‌باشد. رفتار با افراد افسرده چگونه باید باشد؟ بیمار افسرده دوست دارد با دنیای خارج در ارتباط باشد، فعال باشد و مانند دیگر انسان‌ها شادی و لذت را تجربه کند. زمانی که با فردی افسرده در ارتباط هستید آن چه اهمیت دارد این است که بتوانید با زبان او صحبت کنید و دنیایش را درک کنید. او نیازمند کمک است، ولی توان بیان خواسته‌هایش را ندارد. ممکن است این س
دیدین چطور کلی از زمستون گذشت،چطور این ترم تموم شد،دی که رفت یادم اومد چطور خودمو از کتاب خوندن عقب کشیده بودم،جز کتابای درسی دست به هیچ کتابی نزدم و راستش زیاد به خودم بابت امتحانا سختی ندادم هنوز نتیجه ی تنبلیام نیومده و نمیدونم چه کردم من هنوز امیددارم که اتفاق خوبی قراره بیوفته اما از تایمش اطلاعی ندارم،خیلی کارا انجام دادم،از دیدن ح.ه و آشنایی با م.آ و و ونوشتمشون ازم رمز نخواین من خجالت میکشم.
به زودی قراره استارت یه کتاب رو بزنم که حس
نگاهی به زندگی روزمره
خودتان بکنید. چه کارهایی را بدون فکر کردن انجام می‌دهید؟ اینکه صبحانه‌تان را
چطور بخورید، چطور بند کفشتان را ببندید، چطور قدم بردارید، چطور ماشین را روشن
کنید ، هنگامی که احساس خاصی به شما دست می‌دهد چه کار کنید، چطور با دوستانان و
همینطور غریبه‌ها مکالمه داشته باشید و ... . زندگی همه ما مملو از همچنین فعالیت‌هایی
است. این فعالیت‌های کوچک و به ظاهر ساده می‌توانند تاثیر شگرفی در زندگی‌مان داشته
باشند.
ادامه مطلب
کاربری بسیار آسان
دارای 280 حافظه زنگ
قابلیت قفل اتوماتیک صفحه کلید و جلو گیری از دستکاری
دارای باطری backup جهت جلو گیری از حذف برنامه در صورت قطع برق شهری
صفحه نمایش کریستال مایع جهت نشان دادن ساعت و تنظیمات
 دارای دفترچه راهنما جهت کاربری آسان
قابلیت تعریف طول زنگ ها از 1 تا 99 ثانیه
دارای سیستم هوشمند ضد هنگ
خروجی مجزا 220 ولت برای فعال سازی زنگ اخبار موجود در مدرسه یا کارگاه
عدم نیاز به تعویض زنگ
عدم نیاز به سیم کشی مجدد
مصرف انرژی بسیار کم
 قا
طبق گزارشات وزارت نیرو، با شیوع کرونا و متعاقب آن مراقبت های شخصی و بهداشتی، مصرف آب تا 40 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که کشور ما با بحران جدی آب مواجه است و این افزایش مصرف می تواند عواقب بدی را به همراه داشته باشد. تابستان نزدیک است و اگر مصرف به همین رویه ادامه یابد در تابستان ممکن است با قطعی های پی‌درپی آب مواجه شویم. از طرفی نمی توان انتظار داشت که مردم به خاطر صرفه جویی در مصرف آب از مراقبت و شستشو در برابرکرونا صرف نظر کنند.
ام
دیشب خوابم نمی برد و به گذشته فکر می کردم.انگار که اینهمه سالو پشت سر نذاشته باشیم، نزدیک بود.
به دوستای دوران کودکی فکر می کردم. دختر همسایه ی مادربزرگ، پسرخاله، دخترعمو. چقدر اون زمان بازی می کردیم.
اون روزای گرم تو کوچه های انزلی. امروز به شکل عجیبی مسیرامون خیلی از هم دور شده.
دختر همسایه ی مادربزرگ مونده تو شهر خودش ما تو شهر خودمون. پسرخاله دلش سنگ شده و صورتش صفحه ی گوشیش. دخترعمو هم ۸سالی میشه ندیدم.شکایت نیست، بیشتر تعجبه. اینهمه تغییر
 
دوستان من!
گرفتم قضیه تلگرام چیه؛ 
تلگرام دسکتاپ که روی سیستم تون نصب هست اول پروکسی غیر فعال کنید بعد علاوه بر گزینه غیرفعال سازی پروکسی یه گزینه فعال سازی IPV6 داره اونو فعال کنید!
برای بعضی ها رفع فیلتر میشه؛ دیگه شماهستید و شانستون:-)
 
اون خطی که هیچکی ازش خبر نداره:-):-):-)
چطور پیشرفت کنم ؟ شاید این سوالی باشه که مرتب از خودتون بپرسید .
جواب این سوال هم چیزی جز تلاش برای کسب مهارت های جدید  و امتحان کردن دانش و آموخته های قبلی هست . 
پس لطفا دست از آرزو کردن و ... بردارید و بچسبید به یاد گیری چیزای جدید . 
شرکت محبوب و پرطرفدار گری یکی از شرکت های بسیار مناسب در زمینه تولی دانواع محصولات سرمایشی و گرمایشی است که امکانات بسیار قابل توجه یا را برای شما در نظر گرفته است. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی شرایطی فراهم گردیده است که در مدل های جدید این محصولات به خوبی می توان مصرف برق را به میزان 73 درصد کاهش داد. اما چطور؟ به کمک دو سیستم پرقدرت دی سی اینورتر و یا سیستم اسمارت هوشمند می توانید چنین شرایط بسیار خاص و ایده آلی را تجربه کنید. اما شیوه
   درست است که من میدانم بچه ای که تب دارد را باید چطور تیمار کرد، یا اینکه چه غذایی برایش پخت، یا چطوری بغل اش کرد و یا حتی چطوری پوشکش را عوض کرد یا اگر پایش قرمز شد چطور خوبش کرد، اما در مورد بچه داری که چیزی بسیار فراتر از اینهاست هیچ چیز نمیدانم. که اگر میدانستم یک دمبل 1.5 کیلویی نمیدادم دست یومونچه ای که حوصله اش سر رفته تا با آن بازی کند.
ترس در طوطی های غیر فعال 
به خاطر داشته باشید طوطی هایی که دارای اسباب بازی های فراوان برای جویدن می باشند و به جای بازی های فعال و فکری مدت زیادی را به بازی با آن ها می پردازند،
مشاوره و آموزش درمان بیماری پرندگان زینتی 
دچار افزایش رفتار های درونگرا و کاهش اعتماد به نفس و فعالیت می گردند و همین نکته یکی از عوامل افزایش وحشت در پرندگان می باشد. به علاوه رژیم غذایی محدود و نامناسب و خواب ناکافی، یا قرار گرفتن در قفس کوچک باعث بازگشت واکنش های
سوال *آیا تریپسین همانند پپسین در اندام دارای بی کربنات واکنش آبکافت پروتئین ها را انجام می دهد ؟
 بله (زیرا تریپسین فعال در محیط قلیایی (دارای یون بیکربنات)روده باریک فعالیت می کند و پپسین در محیط اسیدی معده فعالیت میکند . طبق متن کتاب در لایه ژله ای و چسبناک محافظ معده یون بیکربنات نیز وجود دارد و درنیتجه در محیط فعالیت هردو آنزیم یون بیکربنات یافت میشود . ) 
* نکته : تریپسین و پپسین هردو بصورت غیرفعال ترشح می‌شوند و در محیط خارج از غده و مجر
دانلود اپلیکیشن رمزساز “رمزبان” بانک ملی برای اندروید
دانلود برنامه “رمزبان” با لینک مستقیم از سرورهای داخلی 
امروز در سایت لیموناپ قصد داریم تا نحوه فعال کردن رمز دوم پویا بانک ملی از طریق اپلیکیشن “رمزبان” را برای شما کاربران عزیز توضیح بدیم.
حتما اطلاع دارید که در تغییرات اخیر، دیگه نمیتونید از رمز دوم های ثابتتون استفاده کنید و برای انتقال پول و یا هر کاری دیگه ای که نیاز به رمز دوم داشتید، باید رمز دوم پویا را فعال کرده باشید.
چطو
کابل شارژر که غلط خریدم رو اومدن در خونه تحویل گرفتن و بردن، دوسه متری که رد کردیم و نپیچیدیم با دویست سیصد متر دور زدن برگشتیم. ولی چطور میشه یه عمر رو برگشت؟
یه آجر اشتباهی وسط یک دیوار رو چطور میشه درآورد ؟
قاعده ی توبه ی مبدل السیئات بالحسناتی که دنباله ی اشتباه گذشته ی تو رو به حسنات مبدل کنه چیه!
چطور فردی رو پیدا کنم که دوست دارم؟اغلب افرادی که ازدواج نکردند یا در روابط خوبی نیستند معمولا میگن من چطور میتونم اون فردی رو پیدا کنم که مثل خودم باشه و چیزایی که دوست دارم توی اون رابطه اتفاق بیوفته؟برای رسیدن به چیز هایی که میخوایم باید نیروی جذابیت درونی مون رو بالا ببریم تا با آدم های بهتری در زندگیمون رو به رو بشیم و هم خودمون از زندگی با اون افراد لذت بیشتری ببریم و هم دیگران از بودن با ما لذت ببرند.این خودش یک لذت بزرگ هست که فرد بدون
هندوانه
زمان مصرف: درست بعد از تمرینات
علت مصرف:
اگر چه میگویند میوه را قبل از تمرین مصرف کنید اما برخی از میوه ها دارای هضم کند می باشند. اما هندوانه یکی از میوه هایی است که سریع الهضم می باشد. یعنی موجب متوقف کردن سطح انسولین می شود که بعنوان کربوهیدرات خوب بعد از تمرین محسوب می شود.
محتوای قرمز و بخصوص پوست سفید سرشار از سیترولین آمینو اسید است که به راحتی در بدن به آرزنین تبدیل می شود و آرژنین درون بدن را حتی بهتر از مصرف خود مکمل افزایش می
 
با سلام خدمت کاربران عزیز سایت ؛ حتما در خیلی از سایت ها عنوان ‘بانک شماره تلگرام’ رو دیدید و قیمت های فروش رو هم مشاهده کردید ما این بانک را خریداری کرده ایم و تصمیم گرفتیم آن را امروز برای شما عزیزان با تخفیف فوق العاده قرار دهیم …
این فایل ارزشمند برای اولین بار به صورت ویژه در سایت فاپول منتشرشده است و قبل از آن در هیچ سایتی با این قیمت منتشر نشده است!
محتویات فایل دانلودی:
+ فایل اکسل شامل بیش از یک میلیون شماره فعال در تلگرام 
+ شماره ه
در طول این یه هفته به طور کلی فراموش کرده بودم که این‌جا هم می‌شه نوشت!
چقدر عجیب و آزار دهنده. ترجیح می‌دادم الانم می‌تونستم تو کانال بنویسم ولی شاید این قطعی موقت اینترنت،( امیدوارم موقت باشه) بهانه ای شد که وبلاگ دوباره فعال بشه. 
فروش و نصب دزدگیر اماکن در پرند با 7 سال سابقه فعالیت و دانش آکادمیک
- فروش و نصب انواع دزدگیر اماکن و اعلام حریق و دوربین مداربسته ( منزل - مغاز - فروشگاه - شرکت - انبار )
- دارای باتری داخلی تا 4 ساعت فعالیت در حالت فعال و قطع برق ( قابلیت اضافه کردن مدت زمان بیشتر
- نصب چشمی فضای داخل و فضای خارج
- دارای گزارشات ( از قبیل ورود(غیر فعال سازی ) و خروج ( فعال سازی ) - قطع برق - وصل برق و ارسال پیام سرقت در ورود غیر مجاز
- قابلیت اعمال شما تماس و گزارش تا 20 مو
 
۱.استشمام دود اسفند و کندر 
۲.خوردن سیر 
۳.مصرف سرکه در غذا
۴.مصرف نمک دریا قبل و بعد غذا
۵.مصرف روغن زیتون در غذاها
۶.مصرف عسل 
۷.استشمام گل نرگس
۸.تربت الحسین در ابتدای تولد
۹.روغن مالی بدن با روغن زیتون
۱۰.مداومت به خوردن سیب
۱۱.مصرف شلغم
۱۲.قرائت آیه الکرسی و معوذتین هر روز
۱۳.تنقیه 
۱۴.عطسه 
۱۵ .خوردن نیم خورده مسلمان 
16ـ صدقه دادن
چطور ندیدمت؟
این یه قدم مثبته؟
که‌متوجه حضورت اونم درست پشت سرم نشدم؟؟؟
چرا؟
الان میگی پشت سرت نشسته بودم...!
کی باورش‌میشه ندیدمت!
....
چرا درست وقتی تصمیم میگیری فراموشش کنی انقددد بهت نزدیک میشه که نتونی نادیده اش بگیری ؟؟؟چرا این شکلیه؟؟؟
من گناه دارم خدا...
چطور جذاب صحبت کنیم ؟ اول خسته کننده صحبت نکنیم!
چطور جذاب صحبت کنیم ؟ در مقاله پیشنین یعنی چرا خسته کننده صحبت می‌کنیم؟ به این موضوع پرداختیم که دلیل این موضوع چیست و البته ممکن است که خود ما نیز جزو این دسته از افراد باشیم که خسته کننده صحبت می‌کنیم و برای این که فن بیان خوبی داشته باشیم و جذاب  صحبت کنیم باید نکاتی را رعایت کنیم که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.
ادامه مطلب
سیر یکی از گیاهان خوراکی و قابل دسترس در بازار است که تحقیقات وسیعی روی آن صورت گرفته است. از لحاظ طبی، آلیسین ماده تشکیل دهنده فعال سیر می باشد که از نام لاتین سیر گرفته شده است که در زمان های قدیم در چین و مصر مصرف می شد. در بیست سال اخیر بیش از هزار مقاله علمی در مورد تاثیرات نهایی سیر روی عفونت، گلوکز و کلسترول خون بالا، رادیکال های آزاد با سمیت عصبی و لخته شدن خون در عروق منتشر شده است. با این وجود که سال ها تحقیق گیاه شناسی روی سیر انجام گر
#کتابی بسیار مفید#در حوزه ی کاهش سطح مقطع راداری فعالنام کتاب:Active Radar Cross Section Reductionنام نویسندگان:Hema Singh ,Rakesh Mohan Jha
خلاصه :این کتاب در مورد سطح مقطع راداری فعال و غیر فعال پرداخته است و همچنین با مطالبی همانند اساس RCS و روش ها و شیوه های اصلی تخمین RCS و بررسی آرایه فازی شامل اثرات تزویج متقابل با توضیحات جزئی قابل مشاهده است....
این کتاب شامل:-سطح مقطع راداری آنتن آرایه فازی-کاهش RCS فعال در آرایه فازی-عملکرد حذف گلبرگ فرعی در RCSR فعال-سطح مقطع راداری
چطور هیجان نامزدی را حفظ کنید؟
زناشویی

سایر خبرهای : زناشویی و همسرداری
: اشتراک گذاری
 
 
وقتی با اجازه خانواده ها با فردی که به او علاقه دارید و برای زندگی اینده انتخاب نموده اید نامزد می شوید تصور می کنید روز ابرها راه یم ریود و انقدر احساس خوب وهیجان انگیزی دارید که دوست دارید همواره آن را حفظ کنید.
ادامه مطلب
از آنجاییکه بسیاری از کاربران روزانه چندین ساعت از وقت خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌ گذرانند، فعال کردن Dark Mode یا همان تم تاریک می‌ تواند به صرفه‌ جویی در مصرف شارژ کمک کند. علاوه‌ براین استفاده از اینستاگرام در هنگام شب برای چشم‌ ها آسان‌ تر است و خواندن متن‌ها راحت‌ تر به نظر می‌ آید. اما از همه این موارد گذشته، با تم تاریک ظاهر برنامه جذاب‌تر به نظر می‌ آید.
توسعه‌دهندگان برنامه‌های موبایلی در ماه‌های اخیر تلاش کرده‌ اند ت
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
یادمه قبلا وقتی افزایش قیمت نان صورت می پذیرفت لااقل تا چند ماه نان ها با کیفیت تر و بزرگتر می شد و با گذشت زمان آب می رفتند. جالبه جدیدا برعکس شده. هم قیمت نان بالا می رود و هم اندازه و کیفیت نان کاهش می یابد. نمی دانم این همه خوشی هم زمان را چطور با هم داشته باشیم و از سرخوشی نمی ریم.
قیمت بنزین هم که اضافه شد. واقعا این ملت چطور باید این همه هزینه را تحمل کنند؟ چطور این همه هزینه ها را بالا برده اند ولی درآمدها نه تنها زیاد نشده است بلکه کاهش هم
دستگاه تولید ماسک پزشکی یکبار مصرف
ماسک های چند لایه یکی از انواع ماسک های پزشکی یکبار مصرف است که از پارچه اسپان باند و ملت بلون تشکیل می شود.
شرح لایه های مصرفی در ماسک یپزشکی یکبار مصرف
1. لایه های اسپان بند : جهت جلوگیری از ورود ذرات معلق در هوا به داخل مجاری تنفسی می باشد.
2. لایه ملت بلون : به عنوان لایه اصلی ماسک عمل می کند. ماسک پزشکی یکبار مصرف حدود 2 الی 4 ساعت در برابر عوامل بیماری زا محافظت دارند و بعد از گذشت این زمان باید ماسک تعویض گرد
۵ فایده مصرف سرکه سیب هنگام صبح
افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
سایت "مدیکال دیلی" در مطلبی به برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
ادامه مطلب
کولیت روده یا به طور کلی بیماری های التهابی روده، معمولا باعث مرگ بیمار نمی شوند ولی هنگامی که التهاب آنقدر زیاد شود که تمام روده را درگیر کرده و بدن بیمار به دارو جواب نداد، نیاز به عمل جراحی می باشد. در این حالت اگر بیمار از جراحی صرف نظر کند در عرض چند روز ممکن است جان خود را از دست بدهد.
این بیماری اگرچه درمان قطعی ندارد اما با مصرف دارو قابل کنترل است و می توان جلوی عوارض آن را گرفت. از آنجایی که کولیت روده دائما خاموش و فعال می شود، بیمار ن
هرچقدر کسب و کارهای اینترنتی بیشتر می شوند به همان اندازه اهمیت بهینه سازی موتورهای جستجو «SEO» نیز افزایش میابد. در کشور ما نیز شرکت ها و افراد متعددی وجود دارند که خدمات سئو را ارائه میدهند. صرف نظر از اینکه کیفیت کارشان چطور است، چیزی که مشتری در وهله اول باید آن را بپذیرد قیمت سئو است!
از آنجایی که هر وب سایت با توجه به سابقه و زمینه فعالیتش رقبای مختلفی دارد نمیتوان قیمت مشخصی برای سئوی همه سایت ها در نظر گرفت. در واقع فرایند بهینه سازی وب
 
برای هر متر مکعب بتن ۲٫۲ تن شن و ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات دیوار چینی ۱٫۸ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب اندود افقی یا قائم، ۱٫۸۵ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات فرش کف (سنگ وسرامیک)، ۱٫۶۷ تن ماسه مصرف می شود.
تحقیق بررسی و احیای کربن فعال شده
تحقیق بررسی و احیای کربن فعال، در قالب فایل word و در حجم 65 صفحه. مقدمه: فصل اول به معرفی کربن فعال شده و ساختار فیزیکی آن، بیان مبانی ابتدایی و نیز مختصری از موارد کاربرد آن در ابعاد صنعتی و غیره پرداخته شده است، و با مطالعه این بخش به ذهنیتی جامع در باره این ماده جاذب و ...
کنیستر مخزنی است که توسط دانه‌های کربن فعال پر شده است، این مخزن در زیر گلگیر (سمت شاگرد) قرار دارد و وظیفه آن جلوگیری از ورود بخارهای سمی ناشی از بنزین به هوا است. این قطعه علاوه بر پیشگیری از آلودگی محیط زیست می‌تواند مصرف سوخت را نیز تا حد زیادی کاهش دهد.
ادامه مطلب
مدتی که کلا فعال نبودم در واقع کلا زندگیم فعال نبود
به هم ریختگی هایی داشتم
مشکلی نبود
بهم ریختگی بود
رفع شده خداروشکر

خداروشکر هنوز بیشتر از نصف ماه رمضان مونده و وقت هست استفاده کنم از این فرصت خونه بودنم
ببخشید کامنت دادید و جواب ندادم
امیدوارم از این جا به بعد برنامه ها عالی پیش بره
به امید خدا
یک فوق تخصص گوارش و کبد گفت: روزه گرفتن موجب بروز بیماری و زخم معده نمی‌شود.
به گزارش ایسنا، ‌سیدحسن عابدی اظهار کرد: روزه‌داری صحیح که با کاهش مصرف غذا همراه است، نتایجی مانند کم شدن چربی‌های ذخیره، کم شدن میزان چربی خون و کلسترول و فعال شدن سیستم ایمنی بدن را به دنبال دارد.
ادامه مطلب
آسانسور مسافربر چطور کار می‌کند؟
یک آسانسور حمل مسافر در حدود ۲۳۰۰ کیلوگرم وزن دارد این آسانسور حدود ۱۶۰۰ کیلو را حمل می‌کند. در یک ساختمان بلند، آسانسور ماشین‌آلات مورد نیاز را بالا و پائین می‌برد که وزنش ۱۴۰۰ کیلو یا بیشترمی‌باشد.
ادامه مطلب
زیاد شنیده‌ایم که هر کس از  پنجره ذهن خودش به دنیا نگاه می‌کند. داشتم فکر می‌کردم که خودم چطور دارم به دنیا نگاه می‌کنم. پنجره ذهنم چه شکلی است؟ دنیا را چطور نشانم می‌دهد. دنیا را چطور قضاوت می‌کنم؟ با چه عینکی جهان را می‌بینم؟ به نظرم سوالی است که ارزش فکر کردن دارد.
ادامه مطلب
رژیم‌ لاغری هندی سنتی و سالم
رژیم‌های غذایی گیاهی هندی بر مواد غذایی تازه و تصفیه‌نشده و کامل که ایده‌آل‌ترین مواد غذایی برای رسیدن به کاهش وزن و سلامتی مطلوب هستند، تأکید دارند. حدود ۸۰٪ از جمعیت این کشور هندو هستند. هندوئیسم آیینی است که رژیم‌ غذایی گیاهی یا شیرگیاهخواری (lacto-vegetarian) را توصیه می‌کند. رژیم‌ غذایی سنتی هند بر مصرف زیاد گیاهانی مانند سبزیجات، حبوبات و میوه‌ها و کاهش مصرف گوشت تأکید دارد. البته امروزه چاقی به مشکل رو
#کتابی بسیار مفید#در حوزه ی کاهش سطح مقطع راداری فعالنام کتاب:Active Radar Cross Section Reductionنام نویسندگان:Hema Singh ,Rakesh Mohan Jha
خلاصه :این کتاب در مورد سطح مقطع راداری فعال و غیر فعال پرداخته است و همچنین با مطالبی همانند اساس RCS و روش ها و شیوه های اصلی تخمین RCS و بررسی آرایه فازی شامل اثرات تزویج متقابل با توضیحات جزئی قابل مشاهده است....
این کتاب شامل:-سطح مقطع راداری آنتن آرایه فازی-کاهش RCS فعال در آرایه فازی-عملکرد حذف گلبرگ فرعی در RCSR فعال-سطح مقطع راداری
     احوال پرسی این چند روز خانواده از من و نگرانی شون از اینکه اصلا چطور میرم سر کار و چطور میام ثابت کرد که نگرانی ها و مشکلات فک و فامیل به طور کل [به قول شاخدار] پهنای باند دغدغه های پدر و مادر عزیز رو پر کرده و اصلا کسی این وسط حواسش به ما نیست و اصلا چه جای شکایت؟  زندگی و اعصاب و وقت و همه چیزمون فدای سرور و سالار ما، خاندان مامانم اینا.
گاهی کار اشتباهی می کنی و پشیمان می شوی. شاید راه جبرانی باشد برای جبران این اشتباه. اما گاهی این اشتباه را تکرار می کنید. بارها تکرار می کنی. در این صورت چطور ممکن است راهی برای جبران اشتباه وجود داشته باشد؟
دلم می خواهد به او بگویم من را ببخشید به خاطر تکرار اشتباهم. ناراحت نباشد به خاطر ناراحتی که من برای او پیش آوردم. می دانم اشتباه می کنم. می دانم آخر هر اشتباهم به بد سرانجامی می رسد نمی دانم چرا هی تکرارش می کنم. امیدوارم او انقدر بزرگوار و
سناریوهای آخرالزمانی موضوع فیلم های پرطرفدار بسیاری در دو سه دهه اخیر بوده اند. اگرچه پیش از آنکه فیلم هایی مثل ترمیناتور ساخته شوند، کتاب هایی با چنین محتوایی نوشته شده بودند. اما همه مردم که اهل کتاب نیستند و از طرفی همه کتاب خوان ها هم که اهل کتاب های علمی و تخیلی نیستند.
بنابراین فیلم های سینمایی جرقه اولیه را در ذهن ها شروع کردند، که امکان دارد دنیای زیبای ما روزی پایانی دردناک داشته باشد.
برایان والش یک فعال رسانه ای حوزه اخبار علمی اس
فاصله ی شان ...نزدیک ..به اندازه دو‌قدم....که هیچ‌کدامشان دل پیمودنش‌...دل زیر پا گذاشتنش را‌ ندارند...
به هم‌نگاه میکنند ...دزدیده؟؟؟
نه ...!آنقدر به هم‌ خیره میشوند ...تا دلتنگی از چشم هر دو‌ مثل اشک کوچک اما داغی روی گونه هایشان بچکد ...
میدانی...هردو محتاجند به گرمای ..._آغوش که نه_...دست هایشان حتی...میدانی این روزها ...هردو‌پر از خستگی ...پر از دلهره اند و ...و شانه های او ...و سینه ستبر دیگری ..‌.میتواند جان به جسم و روح نیمه جان هم ببخشد ‌‌‌...
زبان ح
فعال سازی چند آهنگ پیشواز ایرانسل  در آموزش حالت‌های پخش آهنگ پیشواز
چگونه چند آهنگ پیشواز ایرانسل داشته باشیم؟

سرویس آهنگ پیشواز امکان پخش در حالت «چند آهنگی» را دارد. اطلاعات مربوط به این سرویس در جدول زیر آورده شده است.
ادامه مطلب
به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جورج بوش پسر این اظهارات را در نشستی در ابوظبی، پایتخت امارات مطرح کرد که توسط موسسه میلکن که یک اندیشکده اقتصادی مستقر در کالیفرنیا است، برگزار شده بود.وی گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه یک انسان خودخواه است. او نمی‌تواند فکر کند که چطور دو نفر می‌توانند برنده شوند. او تنها فکر می‌کند که چطور خودش بنده شود و دیگری ببازد.

چطور با شکست عاطفی مدارا کنیم؟
  
هیچ‌چیزی به صورت اتفاقی در زندگی انسان روی نمی‌دهد و همه چیز نظمی الهی دارد‎
 
چطور با شکست عاطفی مدارا کنیم؟مهم‌ترین مسئله برای مقابله با از دست دادن عملکرد عادی روزمره است.
ادامه مطلب
یک بار گم شدن در ثانیه ها و هزار بار گم شدم در آینه .در آینه انعکاس تصویر من نبود . من به دنبال خودم به دور اینه پرسه می زنم و او تکرار می کند تصویر زنی در تاریکی . تصویر زنی در حجمی از سکوت . 
به خود شک می کنم . انگار لبانم دوخته است . چشم هایم چطور ؟ 
افکارم چطور ؟ باورهایم کجاست ؟ 
من درون سیاه چاله ای گیر کرده ام . طناب کجاست . ؟ 
دست هایت را دراز کنی بر می خیزم . جان می گیرم.  گره ای از لبانم باز می شود . 
 
 
تایپ این مطلب رو در حالی شروع میکنم که مطمئن نیستم چطور میخوام انجامش بدم، چطور قراره پیش بره و چطور میخواد تموم بشه!
هوم! خب، روش خیلی جالبی برای تولید محتوا نیست ولی بالاخره باید از یک گوشه ای شروع کرد دیگه!
ماجرا از این قراره که میخوام درباره ی موضوعی صحبت کنم که خیلی وقت هست که در پستهای مختلف، پاسخ به کامنتها و یا در بخش گفتگو، وعده ی پرداختن به اون رو داده بودم اما هربار به دلیل بزرگ بودن و گستردگی موضوع، به سمت نوشتنش نمی رفتم. تا الآن!
ا
 
اگر شما هم از اون دسته از افرادید که موقع درس خوندن عذاب میکشید و طعم لذت بردن از درس خوندن رو هنوز نچشیدید این پست از وبسایت انگیزان برای شماست در این پست توضیح میدیم که چطور با کیف و لذت درس بخونید و مطالعه کنید و خستگی و در موندگی برای شما بی معنی باشه پس با ما تا انتهای پست همراه باشید و یادتون نره نظرتون رو هم با ما به اشتراک بزارید
لذت بردن از درس خوندن
تصوری از 40 50 روز حمام نرفتن دارید؟ از چندین ساعت خیس شدن و خیس ماندن زیرِ باران چطور؟ از 30 کیلومتر پیاده روی در ارتفاعات بالای دو هزار متر و در برف چند متری اون هم فقط طی 2 روز چطور؟ از کمین 12 و گاهی 18 و حتی گاهی 24 ساعت آن هم به تنهایی یا نهایتا دو نفره و با دو اسلحه ی کلاش فکستنی، در جایی که پر از گروهک و قاچاقچی مسلح است، تصوری دارید؟ آن وقت اصلا تصوری دارید اگر در این شرایط یک بار قاچاق عبور کند، مقصر اصلی و اولیه و ثانویه همان سربازی است که سر م
سلام دوستان
من یک دختر 25 ساله هستم. اخیرا به خاطر اینکه فکر میکردم موهام کم پشت تر از قبل شده رفتم دکتر. دکتر فقط چند تا سوال پرسید، مثلا اینکه خانوادگی چطور هستیم که گفتم مادرم موهای جلوی سرشون کم پشته و زیر چانه خودم و مامانم تک و توک مو در میاد. 
دیگه سوال خاص یا آزمایشی نخواست. الان برام ویتامین، مکمل، قرص فیناستراید داده ولی من در وب سرچ کردم دیدم که فیناستراید برای ریزش موی آقایون تجویز میشه. از داروخانه هم پرسیدم گفت اگه تجویز شده مصرف ک
سلام دوستان
درباره استارت آپ ها چقدر اطلاعات دارید؟ تو ایران پتانسیل های زیادی تو این زمینه هست . شما میدونید چطور میشه یه استارتاپ راه اندازی کرد و به چه مهارت ها و اطلاعاتی نیاز داره؟
با توجه به اینکه لزوما نیازی نیست در ابتدای راه به فکر اجاره دفتر کار و ... بود و میشه یه استارتاپ رو به صورت آزمایشی با کمک نرم افزارهای مختلف و ... ایجاد کرد. به نظر شما الان تو ایران با توجه به فرهنگ و شرایط اقتصادی مردم و نیازها چه زمینه هایی مستعدتره برای فعا
✅مصرف باتری سیستم شما موضوعی بسیار مهم است و میزان آن به عوامل زیادی بستگی دارد. اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌ها در مصرف زیاد باتری موثر هستند. برخی از آن‌ها حجم زیادی از شارژ باتری را مصرف می‌کند اما این مصرف کنترل‌شدنی است.
در این مقاله نحوه مدیریت مصرف باتری برنامه‌ها در ویندوز ۱۰ را به شما آموزش می‌دهیم.
ادامه مطلب
منظور از فعلی که به صورت فعال ( در مقابل انفعالی) انجام شود، موثر بودن در رخداد اتفاق است، به بیان ساده تر یعنی من عامل به وقوع پیوستن اتفاق باشم و اتفاق یه صورت خود به خودی انجام‌ نشود.  اعمال انفعالی به مراتب جایگاه پایین تری نسبت به فعال ها دارند. 
عشق نیز از این طبقه بندی مستثنا نیست. یعنی می توان تصمیم گرفت به صورت فعال عاشق شد. عشق فعال بر خلاف انفعالی پایدار است.
روشی که معمولا برای عاشق شدن گفته می شود به این صورت است که پس از شناخت کامل،
هایبرنت (Hibernate) یا خواب زمستانی یکی از انواع حالت‌های خاموش کردن سیستم است که اجازه حفظ پرونده‌ها، برنامه‌ها و داده‌هایی که بر روی حافظه RAM قرار دارد را پس از خاموش کردن سیستم، به کاربر می‌دهد.
هایبرنت (Hibernate) چیست؟هایبرنت (Hibernation)، خواب زمستانی یا Suspend to disk (تعلیق بر روی دیسک) یکی از انواع حالت‌های خاموش کردن سیستم است که عملکرد آن بسیار شبیه به حالت Sleep می‌باشد. در حالت هایبرنت، تمامی پرونده‌ها و برنامه‌های باز شده‌ای که قبل از خاموش کرد
شبیه وضعیت یه آدم مرگ مغزی که همه ازت نا امید می شن. با این تفاوت که منتظرن برگه رضایت نامه رو، خودت، با دستای خودت امضا کنی...
بعدش هم میان پشت شیشه می ایستن تا ببینن چطور نفس نفس زنان، دم و دستگاه ها رو از خودت جدا می کنی... که چطور به خودت خاتمه می دی...
 
+اهل مناسبت ها نیستم اما آرزوی "شادیِ عمیق" دارم برای اونایی که اینجا رو می خونن و برای اونایی که اینجا رو نمی خونن.
عوارض مصرف هروئین
همانطور که در کمپتو گفته شد، عوارض مصرف هروئین را می‌توان به دو دسته کلی عوارض کوتاه‌مدت و عوارض بلندمدت تقسیم کرد. از جمله عوارض کوتاه مدت مصرف هروئین، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
احساس رخوت سستی اندام‌ها
احساس خارش شدید
کاهش اشتها
آبریزش از بینی و چشم‌ها
اضطراب و نگرانی
کاهش سرعت تنفس
کاهش ضربان قلب
خواب‌آلودگی
اختلال در حافظه
تهوع و استفراغ
چطور دوست داشتنمان را به شوهرمان نشان دهیم
پس از سال‌ها، یکی از دوستان قدیمی‌ام را دیدم. محل کار همسرش به شهر ما منتقل شده بود و خانواده کوچک‌شان تصمیم گرفته بودند در شهر جدید، شرایط متفاوتی را تجربه کنند. نکته جالب برای من رابطه بین این زوج پس از سال‌ها زندگی مشترک بود. خانم و آقا بسیار محترمانه و عاشقانه با همدیگر رفتار می‌کردند. مشخص بود رابطه دوطرفه محکمی برقرار است که بعد از 10 سال زندگی مشترک، این میزان خوشبختی به چشم می‌آید. مطمئنا
محبت ها و ارادت ها و تحویل گرفتنهایی که به خاطر امنیت شغلی و منافع شخصی هست حالم رو بهم میزنه...
چطور بعضی دخترها و پسرهایی که به خاطر زیبایی شون یا موقعیت اجتماعی شون یا موقعیت اقتصادیشون یا هر چیزی که باید توی این دنیا گذاشت و رفت بهشون محبت میکنن، اون محبت و توجه رو جدی میگیرن...
چطور بالا نمیارن؟!!!
حالم از بعضی از توجه ها بهم میخوره...
 
دستگاه پایانه فروش S910 پکس یکی از مطلوب ترین های این برند است. وزن کم محصول که دارای پرینتر سریع با مصرف انرژی بسیار کم و دستگاهی مقرون به صرفه است. این کالا را در زمره بهترین و باصرفه ترین های پایانه فروش قرار داده است.این دستگاه قابلیت ثبت و ارسال تراکنش های کارت بانکی خرید در کوتاه ترین زمان ممکن و با امنیت مورد تایید نظام پرداخت شاپرک را دارا است. برای فعال سازی دستگاه باید تصویر مدارک هویتی و کسب و کار خود را جهت راه اندازی و اتصال دستگاه ب
هنوز هم برام قابل هضم نیس ولی از  96.11.1 تا الان چیزی حدود یه سال و نیم باید میگذشت تا بفهمم چقد تغییر کردم و مطمئنم اگه تایم کمتری میگذشت محال بود بتونم قبول کنم این واقعیتو.
نمیخام و نمیتونم راجع به خوب یا بد این تغییرات یکی دوساله حرف بزنم ولی کاملا مشهوده برام که از اون محمدحسین دوسال قبل فقط یه سایه خیلی کمرنگی مونده. واقعا آدم چطور میتونه سخت معتقد باشه به پایبندی به اصول ثابتش و تو یه سال نصفشونو زیرپا بزاره؟
چطور؟؟
آیا سرنوشت انسان از پیش نوشته شده؟ یا اینکه انسان همیشه میتونه همه چیز رو تغییر بده؟
ژنتیک ما چقدر در موفقیت و شکست و سلامتی و بیماری ما دخیله؟!

یافته های جدید اپی ژنتیک نشون دادن که ما میتونیم حتی ژنهامون رو دستکاری کنیم!
چطور؟
این داستان اسرار آمیز رو اینجا بخونین...

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها