نتایج جستجو برای عبارت :

همه چیز درباره چهارمحال و بختیاری

-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی اسن
-و.....
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
پوشش در استان چهارمحال و بختیاری براساس تفاوت های اقلیمی وفرهنگی، متفاوت است.
پوشاک مردان و زنان بختیاری با چهارمحال فرق دارد. پوشاک زنان چهارمحال شامل لچک ،چارقد، دواق، تمبان پاکش، شلیته، کالک ، دستینه، و پیراهن است.پوشاک مردان چهارمحالی عبارتست از: شب کلاه، پیراهن، نمدکول، شلوار دبیت، شال کمر، قبا، ارخالق و گیوه.تن پوش مردم چهارمحال وبختیاری، به ویژه عشایر، پوشاکی بسیار ساده و زیبا است که در گویش محلی به آن رخت می گویند. پوشاک  مردانه ش
خرید و فروش فیش حج چهارمحال و بختیاری
 
نمایندگی دفتر ایران حج با بیش از ۷ سال سابقه 
 
در استان چهارمحال و بختیاری فعالانه آماده ی خدمتگزاری در
امر خرید و فروش فیش حج با مناسبترین قیمت می باشد.
نمایندگی های ایران حج در استان چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کوهرنگ، کیار، بن، سامان، خانمیرزا
خریدار فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و بانک ملت با بالاترین قیمت
فروش فیش حج عمره و تمتع با مناسبترین قیمت
لطفا جهت خرید و فروش فی
استان چهارمحال و بختیاری با وسعت بیش از 16 کیلومتر مربع در جنوب غربی ایران واقع شده است، مرکز این استان شهرستان شهرکرد که به دلیل ارتفاع بالایی آن نسبت به سطح دریا به بام ایران مشهور است چهارمحال و بختیاری دارای رودخانه های پر آبی است که به واسطه بارش های سالانه دو رودخانه زاینده رود و کارون از این استان سرچشمه می گیرند. از جاذبه های گردشگری این استان وجود کوه های مرتفع که بیشترین وسعت چهارمحال و بختیاری را تشکیل می دهد، میتوان اشاره کرد.
ب
-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی استان
-و.....
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
برای اطلاع از تورهای شاد و مفرح به طبیعت استان چهارمحال و بختیاری، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
https://www.instagram.com/raftingia/
مردم استان چهارمحال وبختیاری به 3 گویش ،فارسی درمنطقه چهارمحال(در بین ساکنان شهرکرد و بروجن) گویش لری درمنطقه بختیاری (لردگان-اردل-کوهرنگ-فارسان) و گویش ترکی قشقایی(سامان، فرادنبه،بن وشهرکیان،جونقان) تکلم می کنند.زبان مردم استان چهارمحال وبختیاری از اصیل ترین زبانهای فارسی است که ریشه آن فارسی پهلوی است نزدیکی لهجه شیرین بختیاری با زبان پهلوی به قدری است که زبان شناسان آن دو را از هم جدا نمی دانند ومی توان گفت که گویش بختیاری از زبان ای
هم اکنون طرح کاداستر ۱۱۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

شهرام جزایری مدیر امور اراضی اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: اجرای طرح کاداستر از سال ۹۵ در اراضی کشاورزی استان آغاز شد.
او افزود: تا کنون برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی (باغ و زمین کشاورزی) ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
جزایری اضافه ک
طراحی و تولید و فروش انواع راه بند در چهارمحال و بختیاری توسط تیم حرفه ای شرکت دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد , نمایندگی رسمی شرکت حافظان حریم سپاهان در استان چهارمحال و یختیاری.
ارایه ۴ سال وارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش.
فروش محصولات زیر در سراسر استان زیبای چهارمحال و بختیاری :
فروش راه بند در شهرکرد
فروش راهبند در شهرکرد
فروش راهبند هیدرولیکی در شهرکرد
فروش راهبند اتوماتیک در شهرکرد
فروش راهبند آکاردءونی در شهرکرد
فروش جک هیدرولیک د
 
شهرستان سامان در حدود 25 کیلومتری شمال شرقی شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری به دلیل نزدیکی به مرکز استان این شهرستان از رونق خوبی برخوردار است، مساحت کلی سامان چیزی حدود 460 کیلومتر مربع که جعمیت 36 هزار نفری را در خود گنجانده است.
سامان از 2 بخش، 1 شهر به نام سامان و 4 دهستان جذاب در شرق استان چهارمحال و بختیاری استوار و محکم ایستاده با ارتفاعی حدود 2000 متر از سطح دریا همچون دیگر شهرستان های چهارمحال بام ایران را نشان می دهد، موقعیتی که شهرستان
چشمه های استان چهارمحال و بختیاری بدون شک یکی از بی نظیر ترین جلوه های طبیعت زیبای این استان و ایران هستند.  
چهارمحال و بختیاری، مرتفع ترین استان کشور است که به سبب اقلیم و موقعیت منحصر بفردش دارای چشمه های جوشان بسیاری است که برخی از آنها منشا رودخانه های بزرگی چون زایند رود و کارون هستند.چشمگیرترین چشمه ها در سطح استان چهارمحال وبختیاری عبارتنداز :
چشمه کوهرنگ 
 یکی از پر آب ترین چشمه های استان چهارمحال و بختیاری چشمه کوهرنگ است که با
استان چهارمحال و بختیاری بدون شک یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین نقاط کشور محسوب می گردد. آبشارهای استان چهارمحال و بختیاری  یکی از جاذبه های گردشگری  بکر و منحصر بفرد این استان هستند.آبشارهای شیخ علیخان، آتشگاه و گاهکده لردگان، دره عشق، کردی سبزه کوه، تونل اول کوهرنگ، زردلیمه، آبشارهای بهشت‌آباد و لندی از جمله مهم‌ترین آبشارهای استان چهارمحال و بختیاری هستند که از زیباترین جاذبه‌های طبیعی این استان به شمار می‌آیند.
 
برای خوان
طراحی و تولید و فروش انواع راه بند در چهارمحال و بختیاری توسط تیم حرفه ای شرکت دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد , نمایندگی رسمی شرکت حافظان حریم سپاهان در استان چهارمحال و یختیاری.
ارایه ۴ سال وارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش.
فروش محصولات زیر در سراسر استان زیبای چهارمحال و بختیاری :
فروش راه بند در شهرکرد
فروش راهبند در شهرکرد
فروش راهبند هیدرولیکی در شهرکرد
فروش راهبند اتوماتیک در شهرکرد
فروش راهبند آکاردءونی در شهرکرد
فروش جک هیدرولیک د
تالاب های استان چهارمحال و بختیاری با ایجاد یک مجموعه بزرگ زیستی، علاوه بر ایجاد محیط زیبا و دل انگیز،  زیستگاه‌های کم همتایی هم برای پرندگان مهاجر و ماهیان منحصر به فرد  پدید آورده اند.
تالاب‌ها، محیط‌هایی هستند که مشخصاتشان چیزی میان خشکی و آب است، تالاب‌ها ممکن است همواره دارای آب و یا اینکه گاه خشک و گاه آب‌دار باشند، برخی تالاب‌های نزدیک دریا نیز با جزر و مد تغییر وضعیت می‌دهند.استان چهارمحال و بختیاری دارای شش تالاب مهم است ک
موسیقی در استان چهارمحال و بختیاری جایگاه خاصی دارد.آوازهاى محلى روستاهاى چهارمحال و بختیارى با لهجه‌‌هاى مخصوص به خودشان به خصوص در هنگام عروسى و شادى واقعاً جالب توجه است. ادوات موسیقى آن‌ها عبارت‌اند از : دهل، سنج، نى، کرنا، طبل و سنتور که در میان آنها افراد نى‌زن و سنتور نواز ماهر نیز وجود دارد.ویژگی مناطق زاگرس ایران،کوهستانی بودن آن و وجود آب و هوای سرد و نیمه معتدل است که همین مولفه ها باعث شده است موسیقی در استان چهارمحال و بخت
نصب دوربینهای مدار بسته در شهرکرد + نصب دوربین مداربسته در شهرکرد + نصاب دوربین مداربسته در شهرکرد + نصاب دوربین مدار بسته در شهرکرد + نساب دوربین مداربسته در شهرکرد + نسب دوربین مداربسته در شهرکرد + نصب دوربین مداربسته + نمایندگی دوربین مداربسته + خرید دوربین مداربسته + نصب دوربین های مداربسته + دی وی آر + خرید دوربین حفاظتی + نصاب سیار دوربین در شهرکرد + فارسان + شهر سامان + چهارمحال و بختیاری + چهارمحال + کوهرنگ + چلگرد + شماره مغازه حفاظتی نظارت
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: همایش آموزشی«توانمندسازی و ارتقای دانش مهارت‌های مدیریتی» با حضور، مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن کشور و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن چهارمحال‌وبختیاری در سالن بلاغ اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.
 
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه راه اندازی بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی در استان ضروری است، گفت: تشکیل این بانک سبب می شود تا در مواقع نیاز به اطلاعات دقیقی از شمار فعالان قرآنی و برنامه های قرآنی به آسانی دسترسی داشت.
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش و کارگاه آموزشی « توانمندسازی و ارتقای دانش مهارت های مدیریتی»،  مدیران موسسات و خانه های قرآن  روز چهارشنبه 29 آبان ماه با حضور حسین بهبودی مدیر اداره توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن کشور خبر داد.
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش  آموزشی « توانمندسازی و ارتقای دانش مهارت های مدیریتی»،  مدیران موسسات و خانه های قرآن  روز چهارشنبه 29 آبان ماه با حضور حسین بهبودی مدیر اداره توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن کشور خبر داد.
ادامه مطلب
مدیرعامل مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت چهارمحال‌وبختیاری از آمادگی تمامی کارکنان و کارشناسان اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان ، اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات و مربیان مراکز قرآنی استان برای همکاری در طرح ملی مبارزه با کروناویروس خبر داد.
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از تغییر تاریخ برگزاری نخستین دوره تربیت داور حُسن حفظ قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: این دوره یکم و دوم اسفندماه سال جاری با حضور استاد محمدمهدی بحرالعلوم برگزار خواهد شد.
ادامه مطلب
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری از حدنگاری ۶۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی این استان خبر داد. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح کاداستر تاکنون ۶۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی این استان حدنگاری گردید.او با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۹۵ درصد اراضی ملی سندار شده است گفت: با اجرای طرح ک
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله اول آزمون چهاردهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، جمعه سیزدهم اردیبهشت در استان همزمان با سراسر کشور با حضور 97 نفر در دو حوزه شهرکرد و بروجن برگزار شد.
 
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به قبولی 17  حافظ در مرحله کتبی چهاردهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ افزود:  آمار دریافت کنندگان مدرک تخصصی حفظ، امسال نسبت به سال گذشته 50  درصد افزایش یافته است.
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به قبولی 17  حافظ در مرحله کتبی چهاردهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ افزود: آمار دریافت کنندگان مدرک تخصصی حفظ، امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
ادامه مطلب
اینترنت من وصل شد(مخابرات)
امشب اول آذر نود وهشت...
بماند یادگار در ارشیو این بلاگ
قطعی نت بعد از شش روز........
لیست استان‌های متصل شده به شرح زیر است:(تا صبح 2 آذر)
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
 
 از دیگر شهرستان های جذاب استان چهارمحال بختیاری می توان به بن اشاره نمود که مرکز آن شهر بن است بن نیز به مانند شهرستان سامان در نزدیکی شهرکرد واقع شده فاصله بن تا شهرکرد چیزی در حدود 35 کیلومتر می باشد، که جمعیتی در 28 هزار نفری را در خود گنجانده، ارتفاع این شهر همانند دیگر شهر های استان 2000 متر نسبت به سطح دریا می باشد ، بن متشکل از 2 بخش، 2 شهر و 4 دهستان است.  قصد داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری - تاریخی و مذهبی، آب و هوا، صنایع دستی و سوغ
 
موقعیت شهرستان کوهرنگ باحداکثرمختصات 50 درجه و 26 دقیقه طول شرقی و 32 درجه و 49 دقیقه عرض شمالی، در شمال و شمال غرب استان چهارمحال و بختیاری بلندترین نقطه استان بامرکزیت شهرچلگرد، از مغرب به استان خوزستان، از جنوب به شهرستان های فارسان و شهرستان اردل و از شمال به استان اصفهان و لرستان و از مشرق به شهرستان شهرکرد محدود می شود.این شهرستان باجمعیتی بالغ بر35915 نفردارای 3 بخش (مرکزی،بازفت و دوآب صمصامی) و 7 دهستان ،مساحتی در حدود 7/3795 رابه خود اختص
با سلام و عرض ادب محضر همه ی بازدیدکنندگان محترم 
قصد داریم در این وبلاگ اخبار و رخداد های روستای مارکده و استان چهارمحال و بختیاری و گاها سراسری را به اطلاع شما گرامیان برسانیم 
لطفا با نگاه سبزتان ما را یاری نمایید . 
 
ارادتمند شما 
محمود شاهسون مارکده 
شهریور ماه 1398 
 
شهرستان کیار در استان چهارمحال و بختیاری با مختصات حداکثر 51 درجه و 6 دقیقه طول شرقی و 32 درجه و13دقیقه عرض شمالی، با مرکزیت شهر شلمزار ازشهرهای تاریخی استان که در 30 کیلومتری مرکز استان دربین شهرستان های شهرکرد، فارسان، اردل، بروجن، و لردگان احاطه شده است. این شهرستان 03/1657 کیلومترمربع وسعت دارد و دارای 2 بخش (مرکزی وناغان) و 4شهر (شلمزار، گهرو، وناغان) و 5 دهستان ،به سرزمین قلاع تاریخی معروف گردیده است. طبق آخرین سرشماری درسال1390جمعیت این شهر
 
از دیگر شهرستان های جذاب و زیبای استان چهارمحال بختیاری می رسیم به شهرستان فارسان که از شمال به شهرکرد و کوهرنگ از جنوب و شرق به کیار و از غرب به اردل متصل است. این شهرستان جمعیت تقریبا ۱۰۰ هزار نفری را در خود جا می داده است که ۴ شهر اصلی فارسان شامل جونقان ،بابا حیدر و پردنجان می باشد ، که در اطراف این شهرها ۵ دهستان است که مساحت فارسان را ۵۶۰ کیلومتر نموده.
از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهرستان می توان به چشمه و آبشار پیر غار و کتیبه های
شهرستان شهرکرد، با مرکزیت شهر شهرکرد (مرکزاستان) و با مساحت 3022 کیلومتر مربع در مشرق و شمال شرقی استان چهارمحال و بختیاری، جمعیت این شهرستان بالغ بر277120 هزارنفر ودارای 2 بخش( مرکزی، لاران،) می باشد،شهرکرد، فرخشهر، هفشجان، کیان، سورشجان، چالشتر، نافچ، ،طاقانک و از شهرهای این شهرستان می باشند.
قلاع تاریخی چالشتر،شمس آباد،فرخشهر، پارک ملت شهرکرد،حمام پرهیزگار(موزه باستانشناسی)چشمه زنه هفشجان،چشمه مایک،چشمه وقت وساعت، امامزاده گان حلیمه و
از لحاظ ساختارایلی، ایل بزرگ بختیاری به دو شاخه هفت لنگ و چهار لنگ تقسیم می شود .هر ایل از چند طایفه بزرگ تشکیل شده هر ایل از چند طایفه بزرگ تشکیل شده است و هر تیره به چندتش وهر تش به چند اولاد و سرانجام هر اولاد به چند خانواده تقسیم می شود. ساختار سنتی در ایل هفت لنگ و چهار لنگ یکسان نیست ایل هفت لنگ به 5 باب دورکی ، بابادی ، دهستانی، دینارانی ، بهداروند تقسیم شده در حالی که شاخه های چهارلنگ به طور مستقیم به چهار طایفه محمد صالحی، مَمی وند، موگو
#بازار_بزرگ_استانی،دیوارانحصاری مخصوص استان چهارمحال وبختیاری ✅فعال ترین وبزرگترین پایگاه خریدوفروش وتبلیغات در استان خریدوفروش شیرمرغ تاجون ادمیزاد و #کاریابی مردم بازار بزرگ استانی #شعبه دیگری هم ندارد. @ali_6900 مدیر علی خلیلی سامانی 09170998459 @tarefeegoroh
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سیدمحمد موسوی، معاون مدنی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: داخل دو ماه­ گذشته ۵۲ گزارش کرونا درون سامانه­ سجام ثبت و برای پیگیری و اقدام بوسیله مراجع مربوطه ارجاع شد.   وی افزود: شهروندان از طریق سامانه جامع ارتباطات بشریت قوه قضاییه (سجام)، می توانند هرگونه سرکشی و جرمی را که باعث شیوع مصیبت کرونا می شود، از طریق تارنمای sajam. scpd. ir ثبت و بخاطر تجسس و رسیدگی متولیان ح
امروز یه اقا پسر ایرانی دیدیم
 
بچه ها کپییییییییییی حرفایی که من هر روز اینجا مینویسم حرف میزد.
 
دقیقاااا ایده هاش درباره سوشال دموکراسی، اینکه اینا همه سر و ته کامیونیزمن
درباره کانادا
درباره زندگی
درباره اروپا
درباره امریکا
همه چی!
 
انگار کپی من بود!
 
میگفت وقتی توی جامعه خیلی بچرخی و خیلی فکر کنی و خیلی درگیر جزئیاتش بشی همین میشه!
 
قراره باز همو ببینیم و گپ بزنیم!
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات  اسلامی چهارمحال و بختیاری با  اعلام شروع دوره جدید طرح استعدادهای درخشان قرآنی با محوریت تطبیق، گفت: این دوره وارد فصل جدیدی شده و از میان افرادی که در سه سال گذشته در دوره تقلیدی کار می‌کردند 30 نفر در دوره جدید طرح شرکت می‌کنند.
ادامه مطلب
بررسی های ایسنا نشان می‌دهد اینترنت خانگی در چند استان کشور برقرار شد.
گزارش واصله از خبرنگاران ایسنا در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنتهای خانگی در این استانهاست، ایسنا در تلاش است در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب نماید.
آبشارها یکی از زیباترین مناظر طبیعی دنیا بوده و انسان با به نظاره نشستن آنها آرامشی وصف ناشدنی را کسب می کند. به ویژه اگر این آبشار از طبعت پیرامون بکری نیز برخوردار بوده و همچنین لقب طولانی ترین آبشار کشور را به خود اختصاص داده باشد.
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با  اعلام شروع دوره جدیدطرح استعدادهای درخشان قرآنی با محوریت تطبیق، گفت: نشست توجیهی این طرح روز پنجشنبه سوم مرداد با حضور شرکت کنندگان در این طرح ،خانواده های آنان و اساتید دوره در اداره امور قرآنی استان برگزار شد.
ادامه مطلب
دبیرستان صادق آل محمد (ص) وردنجان در سال 1361 تاسیس گردیده است این آموزشگاه با 5000 مترمربع مساحت کل، و زیر بنای 600 متر مربع در دو طبقه توسط اداره کل نوسازی استان چهارمحال و بختیاری ساخته شده است این آموزشگاه دارای 13 کلاس درس، سه اتاق هوشمند، کارگاه، کتابخانه با حدود 500 جلد کتاب، نمازخانه مستقل با زیربنای 150 متر مربع، سیستم امنیتی، یک دستگاه تکثیر می باشد. سالن و حیاط آموزشگاه با امکانات فوتسال و میز پینگ پونگ در اختیار دانش آموزان می باشد.
کوهرنگ، جایی‌ست در چهارمحال و بختیاری که هم آب معدنی‌اش معروف است و هم دشت لاله‌های واژگونش در بهار. اما خوبی این منطقه این است که در هر فصلی قشنگی‌های خودش را دارد.شهرستان کوهرنگ یکی از شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری است. مرکزیت این شهرستان شهر چلگرد در ۸۵ کیلومتری شهرکرد واقع شده‌است، که بزرگترین جامعه ایلی کشور یعنی ایل هفت لنگ بختیاری را در خود جای داده‌است. طبیعت بکر و دست نخورده منطقه به همراه جاذبه‌های گردشگری بی‌نظی
جلسه کاربرد GIS در توسعه و کشت گیاهان دارویی(موسیر،گل محمدی،زعفران،باریجه،گل گاو زبان،آنقوزه) با حضور معاونت بهبود تولیدات گیاهی و مرکز تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی در محل دفتر معاونت بهبود تولیدات گیاهی برگزار شد.

مکان نیوز - به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، این جلسه با هدف شناسایی مناطق مستعد کشت گیاهان دارویی در سطح استان چهارمحال بختیاری برگزار شد.
مقرر شد جلسات دیگری با حضور دستگاه های مرتبط مانند اداره کل مناب
سخنگوی وزارت بهداشت درباره آمار جدید مبتلایان به کووید19 در کشور گفت : از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 1075 مورد بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به 10075 نفر افزایش یافت.
 
جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون 3276 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 بهبود یافته و ترخیص شده اند
جهانپور ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 75 نفر از مبتلایان جدید کووید19 جان خود را از دس
معاون وزیر راه و شهرسازی:
هر زمان اینترنت در تمام نقاط کشور متصل شود ثبت نام مسکن ملی در سه استان یزد، همدان و چهارمحال و بختیاری را شروع می‌کنیم
طرح ملی مسکن برای کارگران در دست تهیه است که به زودی با وزارت کار در این زمینه تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم./ایسنا
دوشنبه ، ۴ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 320×223]
مشاهده مطلب در کانال
شهر سیجاسیکو یکی از شهر های استان چهارمحال بختیاری می باشد. این شهر که به تازگی از شهرستان به شهر ارتقا پیدا کرده از پتانسیل های گردشگری، معدنی و ... زیادی برخوردار می باشد. 
جمعیت این شهر طبق آخرین سرشماری سال 97 به عدد 1/790/000 هزار نفر رسیده است که این آمار را 51 درصد آقایان و 49 درصد دیگر را بانوان تشکیل داده اند. 
برای شناخت بهتر شهر سیجاسیکو تصمیم داریم به بررسی پتانسیل های این شهر بپردازیم. پس با ما همراه باشید.
وردنجان یکی از شهرهای شهرستان بن در استان چهارمحال و بختیاری است. این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ دارای جمعیتی در حدود ۷۱۴۷ نفر بوده‌است. مردم این شهر مسلمان شیعه بوده و به زبان فارسی صحبت می‌نمایند. این شهر به مهد شهیدان معروف است و تا قبل از شهر شدن، یکی از روستاهای با آمار بیشترین تعداد شهدا در میان روستاهای ایران بود.
ادامه مطلب
    باربری مشهد به عنوان فعالترین شرکت باربری در شرق کشور حمل بار از مشهد به چهارمحال و بختیاری و شهرکرد و دیگر شهرهای این استان را در حداقل زمان به انجام می رساند. حمل بار بین شهری و درون شهری سرویسهای اصلی این باربری می باشد.باربری مشهد سالهای سال است که با برند تجاری نتسان در بازار حمل و نقل کشور می درخشد و خدمات گسترده و ویژه ای را به مشتریان ارائه می دهد.حمل بار از مشهد به استان چهار محال و بختیاری یکی دیگر از مسیرهای طولانی حمل و نقل در ک
 
بروجن در 60 کیلومتری شهرکرد واقع شده است و مساحتی بالغ بر 2250 کیلومتر مربع که جمعیتی 150 هزار نفری را دربر گرفته است.6 بخش و 5 دهستان در ارتفاع 2200 متر از سطح دریا، بروجن را تقسیم کرده است.
شهرستان بروجن به دلیل همرزی نزدیک با استان اصفهان از ارثیه خویی نسبت به جذب گردشگر برخوردار است، اما ناگفته نماند، استان چهارمحال و بختیاری نیز به خودی خود در امر جذب گردشگر و طبیعت گردان فعال و پیشرو است. بروجن به دلیل ارتفاع زیادی که از سطح دریا دارد،
اینترنت ثابت در ۱۰ استان وصل می‌شود 
◀️ خبرنگار ایران در تماس با یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات از صحت خبر منتشر شده  مبنی بر وصل اینترنت در شش استان پرسید، این منبع آگاه با تایید خبر افزود ساعتی قبل مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ده استان کشور که به اپراتورها ابلاغ شده است، واصل شده است.
رفع محدودیت اینترنت ثابت در استانهای
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
به اپراتورها ابلا
طرح آشنایی دانش آموزان با مسجدموضوع تربیت و تقویت بنیه فکری؛ معنوی، رفتاری، اجتماعی، سیاسی  نوجوانان و جوانان (#بچه_های_مسجد ) در مسجد جامع شهر سامان توسط پایگاه  شهید بسیج بهشتی و کانون فرهنگی هنری نور سامان برگزار شد.
کانون فرهنگی هنری نور - استان چهارمحال و بختیاری
 
شهرستان لردگان درجنوب استان چهارمحال و بختیاری بامختصات حداکثر50 ئدرجه و 16 دقیقه طول شرقی و 31 درجه و 44 دقیقه عرض شمالی وباوسعت 1/3421 کیلومترمربع وجمعیتی بالغ بر 194783 نفر، دارای 5 بخش (مرکزی،خانمیرزاد،فلارد،طلایه،ومنچ) و 4 شهر(لردگان،آلونی ومالخلیفه ومنچ)و13 دهستان، به همه استان های همسایه راه ارتباطی داشته که اخیراً جاده خوزستان از این شهرستان عبور کرده وباعث رونق خاص به این منطقه شده است. مرکز این شهرستان، لردگان ( تقریبا در170 کیلومتری مرکز
اتصال اینترنت که از دو شب پیش و در سطح اینترنت ادارات ، اینترنت شرکت هو و دانشگاه آغاز شده بود  شب گذشته به اینترنت خانگی در ۱۰ استان رسد
مردم استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، همدان، اردبیل، سمنان، زنجان، گلستان و چهارمحال و بختیاری به اینترنت جهانی وصل شدند.طی اخبار رسیده از سوی وزارت ارتباطات، بسیاری از استان‌ها نیز تا امشب به اینترنت متصل می‌شوند و این فرآیند ادامه خواهد داشت. این منابع خبری از آغاز اتصال اینترنت همر
اساتید عزیز و گرانقدر رشته برق
با سلام
تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و
تعهد است .نتیجه بذر تلاش و کوشش شما ، درخت امیدی است که به بار می نشیند
و نوید بخش آینده ای پر نشاط و زیباست ، درود بر همت بلندتان .بدین وسیله
گروه فنی  و کاردانش برق استان چهارمحال و بختیاری  از زحمات بیدریغ
شما در سال تحصیلی گذشته و همچنین همکاری و مساعدت شما با گروه برق استان صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل می آورد و برای شما آرزوی توفیق روز افزو
آبشار زیبای دره‌ی عشق، یکی دیگر از جاذبه‌های تماشایی و شگفت‌انگیز است که در روستای «دره‌ عشق»، قرار دارد. در واقع این آبشار را می‌توان اصلی‌ترین جاذبه‌ی گردشگری طبیعی و یکی دیگر از نعمت‌های بی‌نظیر خداوند در این منطقه نامید که با قرارگیری در قلب ناحیه‌ی حفاظت‌‌شده‌ی هلن و منطقه‌ی مشایخ، منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی و تماشایی را برای دوستداران طبیعت، ایجاد کرده است. آبشار دره عشق، دارای بلندایی بیش از ۱۰۰ متر است و با سرعتی بسیار ا
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اینترنت جهانی در 10 استان کشور « خراسان های جنوبی و شمالی ، ایلام ، یزد ، اردبیل ، همدان ،گلستان ، سمنان ، زنجان و چهارمحال و بختیاری » متصل است و مردم این استان ها می توانند از اینترنت خانگی استفاده کنند .
همچنین برخی از منابع خبری اعلام کردند که بسیاری از استان ها هم اینترنت شان  تا امشب متصل خواهد شد .
لازم به ذکر است که برخی منابع از  اتصال اینترنت همراه بعد از اتصال اینترنت خانگی و ثابت خبر دادند  
 
منبع :
آبشار زیبای دره‌ی عشق، یکی دیگر از جاذبه‌های تماشایی و شگفت‌انگیز است که در روستای «دره‌ عشق»، قرار دارد. در واقع این آبشار را می‌توان اصلی‌ترین جاذبه‌ی گردشگری طبیعی و یکی دیگر از نعمت‌های بی‌نظیر خداوند در این منطقه نامید که با قرارگیری در قلب ناحیه‌ی حفاظت‌‌شده‌ی هلن و منطقه‌ی مشایخ، منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی و تماشایی را برای دوستداران طبیعت، ایجاد کرده است. آبشار دره عشق، دارای بلندایی بیش از ۱۰۰ متر است و با سرعتی بسیار ا
 

به نام خدا
وزارت آموزش و پرورش سازمان آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری
مدیریت آموزش وپرورش منطقه/ناحیه/شهرستان شهرکرد
((وامرهم شوری بینهم))
کارت شناسایی اعضای شورای دانش آموزی
نام و نام خانوادگی:حسنا فاضلیان شهرستان:شهرکرد
شماره شناسنامه:4611050831      آموزشگاه:علامه دهخدا
تاریخ تولد:   10/1/1385         کلاس:هشتم
سال تحصیلی:99-98 اعتبار این کارت تا یک سال می باشد.                                                                    
استان چهارمحال و بختیاری از مهمترین قطب های گردشگری ایران می باشد که جاذبه های دیدنی بسیاری را در خود جای داده و نمادهای کهنی از ایران عزیزمان را می توان در اتاق آینه شهرکرد ببینید، جاذبه ای بزرگ و البته جذاب برای هر گردشگری که به آنجا می رود. میراثی ارزشمند که افراد کوچک و بزرگی در آینه های این اتاق شگفت انگیز بارها و بارها ظاهر خود را آشفته و خوشحال دیده و به راحتی از آنجا گذر کردند
تا حدود پنج دهه پیش خانه های تاریخی مجلل زیادی در شهرکرد
دوس دارم با یکی حرف بزنم...
نمی‌دونم درباره چی!... فقط دوس دارم حرف بزنم...
شاید یه دلیلش اینه که کلا ما ایرانیا دوس داریم درباره هرچیزی اظهار فضل کنیم!
یعنی یه نفر یه چیزی بگه، بعد ما درباره‌ش نظر بدیم... بریم توی فاز سخنرانی...
واقعا الان نیاز دارم! خیلی وقته موندم توی خونه و نتونستم دوستان رو مستفیض کنم!
طبق منابع کمک آموزشی پیشنهادی از سوی استانها از استانهای آذر شرقی
،آذرغربی ،اردبیل،البرز،شهرستانهای تهران ،سیستان و بلوچستان ،سمنان،خراسان
جنوبی و لرستان لیکن با توجه به  بررسی صورت گرفته و تائید دفترآموزش دوره
دوم متوسطه کاردانش  " کتاب میکس رایانه ای شاخه کاردانش رشته تولید
چندرسانه ای کد 612/15 انتشارات پیام کوثر " برای کاربر Adobe  Premiere 
رشته تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای جهت هماهنگی معرفی می گردد.
آدرس دانلود Pdf کتاب:   
http://chap
 
 
بیگلری خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح شبکه فاضلاب در بخش کیار آغاز شده است و شهرهای چلگرد، ناغان و دشتک نیز ردیف ماده ۲۳ را دریافت کرده‌اند که با پایداری ردیف‌های اعتباری شبکه‌های فاضلاب را در این مناطق ایجاد می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: این تصفیه‌خانه فاضلاب دارای کیفیت مطلوب و از استانداردهای زیست‌محیطی برخوردار است.
قدرت‌الله بیگلری افزود: این طرح، نخستین تصفیه‌خانه در اس
 
در شرایطی که ظرفیت مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن ۲۰۰ هزار نفر​ اعلام شده، فقط ظرف دو روز در پنج استان ۹۲ هزار و ۷۶۳ نفر نام‌نویسی کرده‌اند.
ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در پنج استان البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل ساعت ۲۴ روز گذشته به اتمام رسید که طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی ۹۲ هزار و و ۷۶۳ نفر در این پنج استان نام نویسی کرده‌اند.
محمود محمودزاده - معاون وزیر راه و شهرسازی - به ایسنا گفته که ظرفیت
در حالیکه ساعتی قبل خبر وصل شدن اینترنت در برخی استان‌های کشور در فضای مجازی منتشر شده بود، پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور پیشتر به اپراتورها ابلاغ شده بود و هم اکنون اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور وصل شده است.بنا به پیگیری‌ها اینترنت ثابت در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام رفع محدودیت شده است.
مقا
تمام این هفته میخواستم بنویسم. درباره اینکه هوا واقعا خوبه اما من رو غمگین میکنه. درباره اینکه دوست دارم ۱۴ساله باشم. دوست دارم شبیه ۱۴سالگیم از رمان های نودوهشتیا طور لذت می‌بردم. دوست دارم ریاضی میخوندم. نجوم میخوندم. خدایا، نجوم‌ میخوندم. درباره اینکه خیلی استرس دارم. و‌ خیلی می‌ترسم. درباره اینکه برعکس همیشه هیچ لیست ارزویی برای امسال نساختم. اینکه از ارزوهام می‌ترسم. اینکه نمیتونم غذا بخورم، نمیتونم بخوابم، تمام مدت سردمه و میدون
صادق حیدری جوان ورزشکار و موفق در عرصه قرآن از استان چهارمحال و بختیاری است که تشویق پدر و مادرش را علت موفقیت خود می‌داند و در حال حاضر علاوه بر تدریس عمومی قرآن به صورت اختصاصی مباحث قرآنی را نیز آموزش می‌دهد.
ادامه مطلب
ثبت‌نام اولین جشنواره تواشیح و مدیحه‌سرایی نورالهدی، با یاد و نام شهید قاسم سلیمانی از سوی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از اول اسفندماه آغاز شده و تا پایان خردادماه سال آینده ادامه دارد.
ادامه مطلب
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد از برپایی کرسی تلاوت در نجف خبر داد و گفت: قاریان برجسته استانی طبق برنامه‌ریزی در حرم امام علی(ع) و یا مسجد سهله به حسب شرایط اسکان کاروان، یک کرسی تلاوت برپا می‌کنند.
ادامه مطلب
سایت about.me یکی از سایت هایی هست که می توانید درباره خودتان مطلب بنویسید. اگر برای خود وب سایت ندارید این وب سایت برای شما این امکان را تا درباره همه چیز بنویسید درباره خودتان ،علایقتان، تخصصتان، معرفی پیجتان در شبکه های اجتماعی و ...
وب سایت طلوع فیلم مطالب را درباره خود در این سایت نوشته و لینک آن را در زیر برای شما قرار داده است.
 
https://about.me/hosseinfilm
استاد پیشکسوت قرآن و فرهنگی بازنشسته در چهارمحال‌وبختیاری گفت: لحن بی‌حوصله و حاکی از عدم علاقمندیِ معلم قرآن سبب ریزش قرآن‌آموزان می‌شود. هر حرکت یا تکیه‌کلام نامناسب سبب دور شدن ذهن قرآن‌آموزان از فضای یادگیری می‌شود و جذابیت درس را کاهش می‌دهد.
ادامه مطلب
د‌‌‌‌‌ر این روید‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌، ۱۴ گروه موسیقی از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، خراسان، آذربایجان، کرد‌‌‌‌‌ستان، لرستان، مازند‌‌‌‌‌ران، گیلان و گلستان به مد‌‌‌‌‌ت پنج روز برای موسیقی د‌‌‌‌‌وستان شیرازی به اجرای برنامه پرداخته‌اند.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام‌خبر(گزارش) - پیام خبر (عکس) - هنرشیراز -
ادامه مطلب
چهارمحال و بختیاری (شهرکرد و....)
مثب 18ممنوعتبلیغ ممنونپی وی رفتن بدونه اجازه ممنوعبی احترابی وبی ادبی ممنوع
لینک عضویت گروه تلگرام چهارمحال و بختیاری شهرکرد
 
لینک عضویت بهترین لینکدونی فعال رایگان تلگرام
روی بنر زیر کلیک کنید.
اگه کانال با کلیک باز نشد این آی دی کانال هستش:
telro@
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهای ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان های سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
شروع می کنم به نوشتن
پاک می کنم.
و مجددا از نو می نویسم.
از بین بی نهایت لغات موجود در سرم می گردم که واژه ای را پیدا کنم. نمی توانم.
حساس تر از همیشه به دنبال کلماتی هستم که بتوانم با آن ها درباره چیزی که می خواهم بنویسم.
کم پیش می آید دچار چنین حالتی شوم مگر اینکه درباره آن موضوع خاص هنوز به نتیجه کلی نرسیده باشم. یعنی وقتی موضوع تازه ای مطرح می شود تا نفهمم با خودم چند چندم نمیتوانم آن طور که شایسته است درباره اش بنویسم.
بلاتکلیفی یک وقت هایی مث
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
فیزیک 
حل صفحه دوم برگه داده شده
درباره (سوخت های فسیلی چگونه تولید می شوند ) حداقل 2 صفحه تحقیق کن(یک صفحه درباره نفت و گاز و یک صفحه درباره ذغال سنگ ) ، درباره سوخت های فسیلی تحقیق و جند دقیقه صحبت در باره ان (اختیازی)

دوم
عربی
پرسش از دریس  1 2 3 4 5 ، پرسش از درس 6
پرسش از درس 6

سوم
ریاضی
حل نمونه سوال پیشرفت تحصیلی
امادگی برای جلسه بعد

چهارم
هنر
اجرای کسانی که ساز می زنند
کتاب
سال‌ها می‌گذرد و طعم خوش روضه همچنان پای دندانم است. به همین خاطر محرم را دوست دارم و مرور خاطراتش را بر خیلی از چیزها ترجیح می‌دهم.»
کتاب حاوی قصه‌هایی از خاطرات اصحاب روضه است که سه فصل دارد. فصل اول درباره خدای تعالی و حضرات معصومین، فصل دوم درباره عالمان دینی و فصل سوم درباره شهدا، پیر غلامان و هنرمندان است.
هم کوپه ایم
با یه دانشجوی عقده ای،
یه سلیطه؛ ازینایی که هی داد و بیداد میکنن... و همش میگن ایران بده، عربا ملخ خورن، آلمان اقتصادش قویه ولی در عمل نهایتا نظرانشون درباره ی کاشت ناخن و شینیون عروس میتونه مورد قبول باشه..
و‌ یک آدم بی نهایت معقول و آروم.
درباره ی این نفز سوم چیز زیادی در دسترس نیست ، ولی درباره ی دانشجوی عقده ای میتونم بیشتر توضیح بدم :))
تا خود کوپه اومد و کمکم کرد :) بعدش صبر کرد قطار حرکت کنه، دست تکون داد! بعد رفت خونشون!
بررسی های خبرنگاران نشان می‌دهد اینترنت خانگی در چند استان کشور برقرار شد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش واصله از خبرنگاران ما در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنتهای خانگی در این استانهاست.همچنین ما در تلاش هستیم در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب نماییم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 منبع:ایسنا
انتهای پیام/
رئیس  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: اولین نشست سال 98  با حضور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان  و کارشناسان قرآنی شهرستان ها، صبح روز پنجشنبه 13 تیر ماه در سالن جلسات  این اداره برگزار شد.
ادامه مطلب
چگونه در اصفهان شرکت ثبت کنیم






شهر اصفهان در 424 کیلومتری جنوب
تهران واقع شده است. اصفهان در غرب مناطق کوهستانی تا استان چهارمحال
ادامه دارد و در شرق تا کوه های کرکس و قهرود. منطقه جلگه ای از آبرفت
جویبارهای کوهستانی و رودخانه زاینده رود به وجود آمده است. اصفهان با
داشتن آب و هوای معتدل فصل های نسبتاً منظمی دارد.

شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و
عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثا
شرکت هوشمند سازان سپاهان بزرگترین تولید کننده انواع راهبند های بازویی با بیش از 13 سال سابقه اجرایی و مجرب ترین کادر اجرایی جهت نصب و ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز.
تمامی راهبند های بازویی تولیدی این شرکت دارای گارانتی ،15 سال خدمات پس از فروش و خدمات تعمیراتی هستند.
انواع راهبند اتوماتیک بازویی در استان چهارمحال بختیاری و شهرستانهای آن:راهبندشهرکرد،راهبندبروجن،راهبندفارسان،راهبند سامان.
 
 
جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حا
سلام:))
دکتر مجتبی شکوری، که احتمالا خیلی‌هامون می‌شناسیمش - یک واقع‌بین و در عین‌حال آرمان‌گرا، یک لطیف متفکر پرهیجان- دو سال پیش ٨گام برای موفقیت در سال جدید نشون داد.
«من مجتبی شکوری هستم و فکر می‌کنم این حرف‌ها درباره دنیای بعد از مرگ نیست. حقیقت واقعی درباره زندگی قبل از مرگ است. درباره این‌ که چه‌طور به سن ٣٠ یا شاید ۵٠سالگی برسید بی‌ آن‌ که بخواهید تفنگ روی شقیقه‌تان بگذارید.»
درباره ٨ زندان صحبت کرد که باید ازشون فاصله بگیریم. ک
مرکز تکثیر نژاد های سانن
و آلپاین در سال 97  توسط  سه تن از کارشناسان با تجربه دامپروری راه
اندازی و با همکاری معاونت بهبود تولیدات دامی استان چهارمحال بختیاری در
حال  تکثیر  این نژادهای شیری در استان میباشد.این مرکز  با هدف
تولید بزهای سانن و آلپاین با تولید و خلوص بالاتر با توجه به شرایط آب و
هوایی منطقه و  استفاده از فنون  روز   با هدف  کمک  و راهنمایی دامداران
علاقمند به  پرورش این نژاد دایر گردیده است و امید است با همکاری اساتید و
ص
دقیقا الان یک ماه هست که دست و دلم به مطالعه آزاد نرفته و وقتم رو دارم به بطالت تمام می گذرونم،قرار بود بعد از سفر کربلا یک بازنگری در خودم انجام بدم ببینم با خودم چند چندم؟!،به همین بهانه دست از مطالعه کشیدم تا کمی بیشتر درباره آموخته هام فکر کنم...و الان نه چیز جدیدی یاد گرفتم و نه بازنگری درباره خودم انجام دادم و نه درباره آموخته هام فکر کردم...
ادامه مطلب
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: لازم است همه مبلغان آیات نورانی قرآن کریم را مبنا و محور تبلیغات اسلامی‌شان در منبرها قرار دهند، مروّج قرآن باشند و آیات قرآن محور مباحثشان در مناسبت‌های مختلف‌ باشد.
ادامه مطلب
خخخخخخخخخخ اینو درباره نظر امریکا درباره پول شویی در کانادا بخونین ها ها ها
امریکا میگه کانادا یکی از مهم تری کشورهای پول شویی جهانه :))))
گرگ زاده اینو بخون برای اطلاعات عمومیت خیلی خوبه. آفرین کفتر کاکل به سر.

نظر امریکا درباره پول شویی کانادا
درباره لنزهای رنگی چشم بیشتر بدانید
درباره لنزهای رنگی چشم بیشتر بدانید ، امروزه به مدد تکنولوژی، انسان می تواند رنگ چشم های خود را به طور موقت تغییر دهد. لنزهای رنگی در طیف رنگی گوناگون قابلیت استفاده بر روی چشم ها را دارند.
خانم ها بیشترین متقاضی لنزهای رنگی می باشند. لنزهای چشمی کاربرد زیبایی و یا طبی دارند.
ادامه مطلب
اساسی‌ترین سوالاتی که معمولا افراد درباره بیت کوین می‌پرسند،
حول محور واحدهای ارزی آن است. سوالاتی درباره ارزش آن، امنیت، تاریخچه و
در نهایت این پرسش که بیت کوین‌ها از کجا می‌آیند؟ در این مقاله به جواب
سوالات خود درباره چگونگی کار استخراج بیت کوین خواهید رسید.
ادامه مطلب
رئیس  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: اولین نشست سال 98  با حضور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان  و کارشناسان قرآنی شهرستان ها، صبح روز پنجشنبه 13 تیر ماه در سالن جلسات  این اداره برگزار شد.
ادامه مطلب
د‌‌‌‌‌ر این روید‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌، ۱۴ گروه موسیقی از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، خراسان، آذربایجان، کرد‌‌‌‌‌ستان، لرستان، مازند‌‌‌‌‌ران، گیلان و گلستان به مد‌‌‌‌‌ت پنج روز برای موسیقی د‌‌‌‌‌وستان شیرازی به اجرای برنامه پرداخته‌اند.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام‌خبر(گزارش) - پیام خبر (عکس) - هنرشیراز - روزنامه عصرمردم شماره 6790 مورخ 16 آذر 1398 صفحه 12 - روزنامه طل
عصر امروز در دیدار اساتید: ما درباره مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم/ مذاکره درباره اینجور مسائل، دو کلمه است: آنها میگویند این را میخواهیم، ما میگوییم نه! مثل قضیه آن خواستگاری که پرسیدند چه شد؟ گفت همه چیز پیش رفته غیر از دو چیز: ما میگوییم دختر شما را میخواهیم و آنها میگویند غلط میکنید!منظور اینها از مذاکره، مذاکره با آمریکاست که گفتیم مذاکره نمیکنیم؛ مذاکره هیچ فایده ای ندارد و ضرر هم دارد.
انشا در مورد یک روز سرد زمستانی انشا درباره یک روز برفی انشا در مورد یک روز سرد زمستانی را توصیف کنید انشا کوتاه درباره برف انشا در مورد برف با مقدمه خاطره از یک روز برفی انشای ذهنی درباره برف داستان کوتاه در مورد یک روز برفی
ادامه مطلب
استان چهارمحال و بختیاری ، یکی از استان های مرتفع کشور است. این استان ، به لحاظ داشتن منابع طبیعی در منطقه زاگرس میانی یکی از استان های خاص در ایران محسوب می شود.به علت وجود منابع سرشار آب، کوه های مرتفع و برف گرفته ، طبیعت زیبا ، جنگل های طبیعی بلوط ، مراتع و خاک حاصلخیز، لقب هایی چوه همسایه آفتاب، سرزمین طلای جاری ، سرزمین گنج های پنهان ، سرزمین آب و آیینه و آفتاب ، هند کوچک و سوییس ایران را به خود اختصاص داده است.از جمله مزایای ثبت شرکت در چه
شرکت هوشمند سازان سپاهان بزرگترین تولید کننده انواع راهبند های بازویی با بیش از 13 سال سابقه اجرایی و مجرب ترین کادر اجرایی جهت نصب و ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز.
تمامی راهبند های بازویی تولیدی این شرکت دارای گارانتی ،15 سال خدمات پس از فروش و خدمات تعمیراتی هستند.
انواع راهبند اتوماتیک بازویی در استان چهارمحال بختیاری و شهرستانهای آن:راهبندشهرکرد،راهبندبروجن،راهبندفارسان،راهبند سامان.
 
 
جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حا
وجه تسمیه آموزشگاه پسرانه شهید دانشور


  
 وزارت آموزش و پرورش
 سازمان آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری
 
شناسنامه آموزشگاه:
 اداره آموزش و پرورش  ناحیه ی دو شهرستان شهرکرد
نام آموزشگاه: شهید دانشور فرخشهر
سال تحصیلی:1389-1388
ادامه مطلب
انشا کوتاه درباره برف انشا درمورد زمستان پایه هفتم انشا در مورد برف با مقدمه انشای ذهنی درباره برف انشا در مورد زمستان با مقدمه و نتیجه انشا درباره روستا در زمستان انشا در مورد کوهستان برفی انشا در مورد یک روز سرد زمستانی
ادامه مطلب
برق صنعتی در شهرکرد + لوازم برق در شهرکرد + تابلوبرق صنعتی در شهر شهرکرد + تابلوبرق کنتوری در شهرکرد + تعمیر تابلوبرق + تابلو برق در شهرکرد + شهرکرد + لوازم برقی شهرکرد + نصاب تابلو برق + تابلوهای برق در شهرکرد + چاه عمیق در شهرکرد + کفکش در شهرکرد + چاه کشاورزی در شهرکرد + کشاورزی در شهرکرد + تابلو کونتوری درشهرکرد + خرید تابلو کنتوری + خرید تابلوبرق + ساخت تابلوبرق + ساخت لوازم تابلوبرق +شماره الکتریکی در شهرکرد + مغازه الکتریکی در شهرکرد + نصاب تاب
انشا فیل و فنجان طنز انشا طنز درباره ی فیل و فنجان معنی فیل و فنجان داستان کوتاه درباره فیل و فنجان انشا درباره فیل و فنجان به کمک راههای پرورش فکر انشا فیل و فنجان جدید تفسیر ضرب المثل فیل و فنجان انشا درمورد فیل و فنجان با مقدمه و نتیجه
انشا در ادامه مطلب
ادامه مطلب
به استادم گفتم بیا یک ساعتی حرف بزنیم او هم قبول کرد.اول درباره تحقیقات اخیرش درباره سرطان گفت و بعد هم از عرفان سرخپوستی برایم حرف زدگفتم چند تا توصیه و راه حل به من بده که خیلی از دست این روزهایم کلافه ام گفت بنویس.اینها هم توصیه هایش با پاره ای توضیحات:
ادامه مطلب
 
فرهنگ آسیای شرقی همیشه جذابیت ویژه ای دارد و نکاتی درباره کشورهای آسیای شرقی وجود دارد که تحسین همگان را بر می انگیزد. در این مقاله حقایقی جالب درباره کشور ژاپن را بررسی می کنیم.
 
ژاپن، کشور چشم بادامی ها، فرهنگ و تمدنی غنی دارد. ژاپن از پیشگامان صنعت و نوآوری در جهان است و مردم این کشور به سخت کوشی مشهورند. تفاوت های گسترده فرهنگی بین غرب و شرق آسیا باعث شده که حقایق و قوانین ژاپن برای ما جالب به نظر برسد. در مقاله به معرفی حقایقی جالب دربا
 شاید بتوان گفت از زمانی که کامپیوتر ها وارد زندگی افراد شده اند شکل زندگی انسان ها به شدت تغییر کرده است و زندگی به سمتی رفته است که محاسبات دقیق و گرافیک بالا توانسته است جای زندگی واقعی افراد را به شدت پر کند.
یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر است. افراد زیادی مایلند در این رشته تحصیل کنند و در شغل های مختلف و بسیار متنوعی که مربوط به آن است شاغل شوند. با پرشین وی همراه باشید تا درباره رشته کامپیوتر و آینده شغلی آن در ایران بی
#شهید_نوشت سخن شهید مهدی لطفی درباره ❤ عشق  ❤… در تاریخ ۱۷ محرم سال ۱۳۷۸ متن : اینکه من از این آمدنها و رفتنها یک چیز را فهمیدم که انسان فقط باید به ❤عشق❤ سه چیز زندگی را ادامه دهد ، والغیر ولا غیر : اول : ❤خود انسان❤ است که عشق انسان به خود …
نوشته سخن شهید لطفی نیاسر درباره عشق اولین بار در شهید محمد مهدی لطفی نیاسر. پدیدار شد.
صبحتون بخیر ی سوال درباره توییتای جانگ کوک..چرا جانگ کوک چند روزه (بهتر بگم کل تابستونو) هیچ عکس یا ویدیویی نزاشته.....همه اعضاء از کارایی که می کنن فیلم می گیرن و عکس و می زارن ولی جانگ کوک نه ...همه میگن شاید منتظر یه فرست مناسبه ....منکه نمی دونم ....اگه دلیلشو می دونید بهم بگید....ممنون....
درباره ما
چارتر دوران (گروه فارس گشت) با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری سیستم فروش پروازهای سیستمی و چارتری : لحظه آخری و ارزان را راه اندازی نمود.در صورت بروز هرگونه مشکل لطفا با شماره تلفن های اعلام شده در انتهای صفحه تماس حاصل نمایید.
آخرین اخبار برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 98
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام، بدین طریق گلچینی از اخبار مهم منتشر شده در خصوص جذب و استخدام آموزش و پرورش در سال 98 را خدمت شما اطلاع رسانی میکنیم:– فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نیمه اول شهریور ماه آغاز خواهد شد.– استخدام 12 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده 28 در آموزش و پرورش– شرایط ثبت نام از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد.– امسال شرط بومی بودن برای استخد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها