نتایج جستجو برای عبارت :

کلاس آموزشی مشاوره خانواده با موضوع نحوه همدلی با نوجوانان و با هدف ترویج سبک زندگی برتر به میزبانی کتابخانه عمومی شهدای سنجان برگزار شد.

زهرا حسینخانی ،مشاور نیروی انتظامی شهرستان اراک بیان داشت:در دوران بلوغ تغییرات زیادی در کودکان و همچنین والدین آنها روی می دهد. برخورد با نوجوانان باید به گونه ای باشد که به تشدید عصبانیت، عصیانگری ولجبازی منجر نگردد. زیرا چنین روحیاتی به اندازه کافی در سنین بلوغ وجود دارد. مهمترین امری که والدین باید به خاطر داشته باشند این است که آنها نه دیگر با یک کودک بلکه با یک فرد بالغ روبرو هستند..یک نوجوان ممکن است انتظار داشته باشد که مانند فرد با
به همت کتابخانه شهدای سنجان، نشستمعرفی و جمع خوانی کتاب هدهد سفید با حضور فعال دختران نوجوان در کتابخانه برگزار شد.
هدهدسفید کتابی است که برای نوجوانان عضو کتابخانه های عمومی منتشر شده است،هدهد سفید می خواهد راوی سفر به سوی کوه قاف دانش و فرهنگ و آگاهی و مهربانی باشد.
کارگاههای آموزشی ((خودشناسی)) باحضور استاد موسوی در کتابخانه شهدای سنجان تشکیل خواهدشد.
شایان ذکر است کلاسهای آموزشی صرفا برای اعضای کتابخانه تشکیل می گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره کلاسهای آموزشی در ساعات اداری با کتابخانه تماس حاصل فرمایید.
ظرفیت کلاس محدود می باشد.
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
با سلام و عرض ادب خدمت مراجعین و اعضای محترم کتابخانه ی سعدی
کلاس قصه گویی و خلاقیت هر هفته در کتابخانه ی سعدی برای رده ی سنی کودکان برگزار می شود. در این کلاس که به مدت یک ساعت در بخش کودک کتابخانه برگزار می گردد، بر اساس یک برنامه ی مدون، کتاب های ادبیات فاخر ایران، نظیر قصه های شاهنامه، کلیله و دمنه، حکایت های سمک عیار، داستان های هزار و یک شب و ... برا کودکان خوانده می شود و بر اساس داستان و بسته به خلاقیت کودکان نمایش، کاردستی و ... ساخته می ش
«هدهد سفید» کتابچه ای با موضوع کتاب برای نوجوانان و کودکان است که با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به نوجوانان و کودکان در زمینه کتاب، ترویج، فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان و ترغیب آنان به مطالعه و انس بیشتر با کتاب و تعمیق دیدگاه مطالعاتی کودکان و نوجوانان در مواجهه با کتاب منتشر می‌شود.مخاطب هدف این کتاب نوجوانان( وکودکان) عضو کتابخانه های عمومی سراسر کشور، مراجعان کودک و نوجوان کتابخانه ها و دانش آموزان مدارس هستند که
در تاریخ 1398/08/29 هنرستان فنی حرفه ای دخترانه عصمت از کتابخانه  بازدید کردند و کلاس گزارش نویسی با موضوع اهداف، منابع و خدمات کتابخانه  توسط مربی هنرستان برگزار شد که با مقررات و خدمات ارائه شده در کتابخانه آشنا شدند و در پایان فرم عضویت بین دانش آموزان توضیع شد.
با هدف آشنایی بهتر نوجوانان با کتاب و کتابخانه؛ ششمین جلد از کتاب «هدهد سفید» ویژه نوجوانان که بر اساس نیاز به ترویج و تبلیغ کتاب و کتابخوانی با زبان و ادبیات مناسب این گروه سنّی تهیه شده، به همراه ضمیمه‌ای با موضوع انقلاب اسلامی منتشر و در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور موجود است.
خانواده درمانی یا مشاوره خانواده یک نوع درمان یا استحکام بخشی به خانواده است که برای رفع مسائل خاصی که بر سلامت و عملکرد یک خانواده تأثیر می گذارد، طراحی شده است.زهرا علی آبادی،مشاور امور خانواده در این زمینه بیان داشت: این درمان می تواند مورد استفاده زوجها برای حل مشکلات زناشویی قرار گیرد که از طریق یک دوره جالب، انتقال عمده مشکلات یا آسیبها توسط یک مشاور خانواده متخصص برای ارزیابی و  حل مشکلات زناشویی و در ادامه در ودرصورت وجود فرزندان
کتابخانه فرهنگیان در دهه فجر برگزار می کند:
1- نشست کتابخوان انقلاب                                                                                          
2- جمع خوانی
3- مسابقه پیامکی از کتب انقلاب 57
4- برگزاری نمایشگاه کتاب دهه فجر                                                                                   
5- عضویت رایگان در 15 بهمن ماه
6- مشاوره کتابداران جهت تحقیق دانش آموزان با موضوع انقلاب اسلامی
7- معرفی شخصیت حض
برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای :
 به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه ، نشست کتابخوان  با حضور جمعی از نوجوانان  علاقه مند به مطالعه  در محل کتابخانه برگزار گردید. در این نشست اعضای فعال کتابخانه به معرفی کتابهای مورد علاقه خود پرداختند.
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند تمامی کلاس های اینجانب روز چهارشنبه 22 اسفندماه برگزار نخواهد شد و برنامه برگزاری کلاس های جبرانی متعاقبا اعلام خواهد شد.
تاکید می گردد صرفا کلاس های روز چهارشنبه که مربوط به اینجانب می باشد برگزار نخواهد شد و سایر کلاس ها مطابق برنامه اعلام شده برگزار خواهد گردید.
در تاریخ 1398/08/28 دانش آموزان پایه نهم مدرسه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که نحوه عضویت در کتابخانه و بخشهای مختلف کتابخانه معرفی گردید و در پایان کتاب حکایت های امیرحمزه صاحبقران و نسیم عیار نوشته محمدرضا شمس توسط کتابدار کتابخانه معرفی گردید و جلسه پرسش و پاسخ بین دانش آموزان برگزار شد.
✨*خواندن کتاب های خوب مانند گفتگو با بهترین ذهن های قرن های گذشته است“رنه دکارت”*✨جلسه انجمن کتابخانه عمومی پیشین در جهت بررسی مشکلات کتابخانه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه با محوریت و موضوع هفته کتاب با حضور مسئولین شهرستان و بخش در محل بخشداری برگزار گردید.✨وبلاگ کتابخانه:pishinlb.blog.ir✨
نحوه برخورد با اشتباهات نوجوانان
همه ما می خواهیم نوجوانان مان موفق باشند ، اما گاهی با رفتارهای نادرست از سر علاقه و دلسوزی باعث اشتباه و نتیجه عکس در تربیت نوجوان می شویم . نحوه برخورد با اشتباهات نوجوانان یکی از مهم ترین مهارت هایی است که بسیاری از خانواده ها ، از آن بی خبرند . ما به عنوان پدر و مادر اشتباهاتی می کنیم . 

ادامه مطلب
در کلاس های آنلاین، آموزش و فراگیری زبان نسبت به کلاس های حضوری بسیار ساده است دیگر از دشواری های موجود جهت شرکت در کلاس های حضوری خبری نیست. ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ را دور زده اید و البته همه چیز بدون نیاز به حضور فیزیکی شما و استاد در محلی برگزار خواهد شد که برای شما امکان دارد. در کلاس های آنلاین بعد مسافت دیگر معنا ندارد و در هر ساعت از روز که تمایل داشته باشید کلاس برگزار خواهد شد. فقط کافی است با استاد  هماهنگ کنید تا کلاس های آنلاین
در کلاس های آنلاین، آموزش و فراگیری زبان نسبت به کلاس های حضوری بسیار ساده است دیگر از دشواری های موجود جهت شرکت در کلاس های حضوری خبری نیست. ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ را دور زده اید و البته همه چیز بدون نیاز به حضور فیزیکی شما و استاد در محلی برگزار خواهد شد که برای شما امکان دارد. در کلاس های آنلاین بعد مسافت دیگر معنا ندارد و در هر ساعت از روز که تمایل داشته باشید کلاس برگزار خواهد شد. فقط کافی است با استاد  هماهنگ کنید تا کلاس های آنلاین
کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی با موضوع خانواده با نشاط وراهکارهای غم زدایی 
✳با حضور استاد مجرب حوزه ودانشگاه سرکار  خانم درویشی✳سه شنبه ۹۸/۹/۱۲(فردا) ساعت ۸:۳۰صبح  این دوره  به مدت ۱۵ جلسه برگزار میشود مکان :میدان پلیس ابتدای شهید محلاتی کوچه ۲ موسسه قرآنی شیفتگان وحی تلفن :۹۲_۳۷۲۳۳۳۹۰
یک خانوم با کلاس صد کیلو ارایش نداره ولی همیشه سعی داره ابروها و صورتش اصلاح شده و مرتب باشه
خانوم با کلاس مرتب و تمیز  لباس می پوشه و بند مد روزهای عجیب و غریب نیست!
خانوم با کلاس لبخند به لب داره و خوش برخورده ولی جلف و دلقک نه!
خانوم با کلاس اهل مطالعه هست و عضو کتابخانه
خانوم با کلاس تا لنگ ظهر نمی خوابه
خانوم با کلاس یادگیری هنرها رو عار نمی دونه 
خانوم با کلاس کم حرف و گزیده گویی هست
خانم با کلاس اهل مجادله و جر و بحث نیست
خانم با کلاس اهل غ
 
رضوان سلماسی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از سیاست های شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: کارهای خوب و ارزشمندی با مشاوره و هدایت نهاد کتابخانه های عمومی مانند طرح پایتخت کتاب و نقاشی های دیواری در سطح شهر با موضوع کتاب را در دست پیگیری داریم.
 
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در آئین آغاز بکار کتابخانه عمومی سیار شهر همدان گفت: ۱۱۴ کتابخانه عمومی در سطح استان دایر است که ۲۴ باب آن در شهر همدان به کتابخوان ها خدمات ارائه می کند.
عاط
به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی ، باهدف آشنایی با کتاب و ترویج و ترغیب دانش آموزان به امر مطالعه و کتابخوانی بازدید دانش آموزان دبستان مهرگان شهرستان اراک  از کتابخانه عمومی شهدای سنجان به عمل آمد.
در بازدید دانش آموزان برنامه های همچون، مسابقه نقاشی با موضوع کتابخوانی و جمع خوانی کتاب داستان های شاهنامه اجرا شد.
در ادامه دانش آموزان از بخش کودک کتابخانه بازدید کردند و مسوول کتابخانه آموزش های مورد نیاز جهت استفاده از این منابع را به دانش
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند جلسه کلاس جبرانی مربوط به درس ماشین های الکتریکی 1 روز چهارشنبه 6 آذرماه از ساعت 09:30 تا 11:30 برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است کلاس فوق جبرانی بوده و کلاس اصلی درس مطابق برنامه آموزشی چهارشنبه ساعت 12 تا 13:30 برگزار خواهد شد. 
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
کلاس توجیهی جهت سالمندان در بهزیستی آب پخش برگزار شد.
مسئول بهزیستی آب پخش در این رابطه اظهار داشت:این کلاس جهت ذکر موارد آموزشی جهت قلب سالم و سلامت روان به سالمندان عزیز برگزار شد.
لیلا رضوانیان افزود:قرص ویتامین دی نیز بین سالمندان توزیع گردید.

ادامه مطلب
مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران یکی از مراکزی است که می تواند شما در بهبود روابط خانوادگیتان یاری دهد.
اختلاف میان پدر بزرگ و مادر بزرگ با والدیناختلاف میان برادر و خواهربهبود روابط جوانان با خانواده هاحل اختلالات کودکان و نوجوانانبهبود روابط جنسی زناشوییارتقاء روابط میان زوجیندر برخی خانواده ها عدم تامین مسائل عاطفی زوجین سبب کاهش صمیمیت میان آنان شده و در نهایت عواقب زیادی دارد.
منبع: مشاوره خانواده-مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران 
مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران یکی از مراکزی است که می تواند شما در بهبود روابط خانوادگیتان یاری دهد.
اختلاف میان پدر بزرگ و مادر بزرگ با والدیناختلاف میان برادر و خواهربهبود روابط جوانان با خانواده هاحل اختلالات کودکان و نوجوانانبهبود روابط جنسی زناشوییارتقاء روابط میان زوجیندر برخی خانواده ها عدم تامین مسائل عاطفی زوجین سبب کاهش صمیمیت میان آنان شده و در نهایت عواقب زیادی دارد.
منبع: مشاوره خانواده-مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران 
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
به همت سمیه رحمتی نژاد مسئول کتابخانه عمومی بکه کودکان 4
الی 7 ساله مهد قرآن در برنامه درختکاری شرکت کردند. در این برنامه که روز 15
اسفند برگزار شد قصه خوانی و آموزش قرآن برای کودکان انجام شد سپس در حیاط
کتابخانه با نحوه کاشت درخت آشنا شدند.
نحوه برخورد با اشتباهات نوجوانان
همه ما می خواهیم نوجوانان مان موفق باشند ، اما گاهی با رفتارهای نادرست از سر علاقه و دلسوزی باعث اشتباه و نتیجه عکس در تربیت نوجوان می شویم . نحوه برخورد با اشتباهات نوجوانان یکی از مهم ترین مهارت هایی است که بسیاری از خانواده ها ، از آن بی خبرند . ما به عنوان پدر و مادر اشتباهاتی می کنیم . برای مثال :سعی می کنیم از اشتباهات نوجوان خود جلوگیری کنیم ، این امر کار اشتباهی است . همه ما انسان ها اگر اشتباه نکنیم ، تج
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
با استناد به سایت آزمون های حقوقی دینا در راستای اجرای آیین نامه قانون حمایت از خانواده مصوب 1393 هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده برگزار می شود . از جمله شرایط اساسی برای ثبت نام در این آزمون متاهل بودن و داشتن شرایط سنی مشخص همراه با سابقه کار مرتبط می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1885/ثبت-نام-آزمون-اخذ-پروانه-مشاوره
هدف اصلی کلینیک روانشناختی طلوع ارتقا سطح کیفی سبک زندگی افراد به صورتی است که بتوانند خود با مشکلات مواجه شوند
• تشخیص و درمان اختلالات خلقی( افسردگی،اضطراب،وسواس ، پرخاشگری و...)
• مشاوره خانواده( ازدواج ،طلاق،خانواده درمانی ،بررسی و رفع تنش های خانواده و مشکلات فرزندان)
•مشاوره کودک و نوجوان( پرخاشگری کودکان و نوجوانان،بیش فعالی، کاهش تمرکز،ناخن جویدن،شب ادراری، اختلالت خواب و...)
•مشاوره تحصیلی(برنامه ریزی درسی)
•ارائه آزمون های هو
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر حبیب آباد از کلاس های تابستانه این کانون گفت.

به گزارش عصرحباد؛ سرکار خانم فاتحی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر حبیب آباد در گفت و گو با عصرحباد اظهار کرد: ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که مجهز به کتابخانه ی تخصصی کودک و نوجوان است علاوه بر امانت کتاب و فعالیتهای کتاب محور و بیش از چهل نوع فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی در راستای استعداد یابی، پرورش استعداد ه
اردوی کتابخوانی با طعم کتاب پاییز توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری برگزار شد.
اعضای باشگاه های کتابخوانی کتابخانه عمومی آزادگان، روز 5 شنبه خود را در پارک جنگلی شهید زارع به کتاب خوانی گذراندند.
ابوذر علی زاده رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ساری، از اردوی کتابخوانی با طعم کتاب پاییز خبر داد و گفت: به مناسبت بیست و هفتمین دوره کتاب و کتابخوانی و اختتامیه باشگاه های کتابخوانی کتابخانه، اردویی علمی فرهنگی در طبیعت پاییزی نزدیک کت
مرکز مشاور خانواده به مکانی گفته می شود که در آن مشاوره تخصصی به خانواده داده می شود.
 
**سوال این است چه کسانی با این مراکز روانشناسی مراجعه می کنند؟**
 
زوجینی که در روابط زناشویی خود اختلاف نظر دارند.
والدینی که در تربیت کودکان خود مشکل دارند.
زن و شوهری که در روابط جنسی خود مشکل دارند.
خواهر و برادری که با هم دعوا دارند.
اختلاف مادر زن با داماد به دلایلی همچون دخالت در زندگی.
اختلاف مادر شوهر با عروس به دلایلی همچون عدم پذیرش نظر یکدیگر.
هدر س
مرکز مشاور خانواده به مکانی گفته می شود که در آن مشاوره تخصصی به خانواده داده می شود.
 
**سوال این است چه کسانی با این مراکز روانشناسی مراجعه می کنند؟**
 
زوجینی که در روابط زناشویی خود اختلاف نظر دارند.
والدینی که در تربیت کودکان خود مشکل دارند.
زن و شوهری که در روابط جنسی خود مشکل دارند.
خواهر و برادری که با هم دعوا دارند.
اختلاف مادر زن با داماد به دلایلی همچون دخالت در زندگی.
اختلاف مادر شوهر با عروس به دلایلی همچون عدم پذیرش نظر یکدیگر.
هدر س
نوجوانان از طرفدار ان پر و پا قرص تردستی و شعبده بازی هستند. در این ویدئو، 7 ترفند جادویی برای نوجوانان آموزش داده می شود.
مشاوره رایگان: 09130919446,7,8 وب سایت: 118file.com
برای تماشای نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
#ترفند_جادویی
#تردستی
#شعبده_بازی
#نوجوانان
#آموزش_تردستی
جلسه سوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.
جلسه دوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.کتابخانه فدک
جلسه دوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.کتابخانه فدک
جلسه دوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.کتابخانه فدک
جلسه دوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.کتابخانه فدک
معرفی کتاب به مناسبت سالروز حمله طبس

پنجشنبه 98/2/5  کتابخانه عمومی جوادالائمه(ع)شهرستان قدس برگزار کرد؛
جمع خوانی و معرفی کتاب "شکست طبس" نوشته مریم جمشیدی ،انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
حادثه عملیات طبس که نام عملیاتی آن در ارتش آمریکا "عملیات پنجه عقاب" بود، عملیاتی نظامی توسط نیروی دلتا برای آزادسازی آمریکایی های گرفته شده توسط دانشجویان پیرو خط امام در تهران بود.در پی سالروز این واقعه تاریخی نشست معرفی و جمع خوانی کتاب شک
خدمات مشاوره خانواده بسیار مختلفی در مراکز خانواده -درمانی ارائه می شود. به اختصار بیان شده و در ادامه توسط سایت ” مشاوره خانواده ” شرح داده می شود.
جلسات فردیجلسات خانوادهزوج درمانیجلسات تلفیقیجلسات نوروفیدبکتست های روانشناسی با تحلیل روانسجکارگاه های آموزشیکاردرمانی و گفتاردرمانیجلسات درمانگری کودک و نوجوانبرنامه ریزی تحصیلیتماس تلفنی راهنمایی شغلیادامه دارد
منبع: مشاوره خانواده-خدمات مشاوره خانواده 
خدمات مشاوره خانواده بسیار مختلفی در مراکز خانواده -درمانی ارائه می شود. به اختصار بیان شده و در ادامه توسط سایت ” مشاوره خانواده ” شرح داده می شود.
جلسات فردیجلسات خانوادهزوج درمانیجلسات تلفیقیجلسات نوروفیدبکتست های روانشناسی با تحلیل روانسجکارگاه های آموزشیکاردرمانی و گفتاردرمانیجلسات درمانگری کودک و نوجوانبرنامه ریزی تحصیلیتماس تلفنی راهنمایی شغلیادامه دارد
منبع: مشاوره خانواده-خدمات مشاوره خانواده 
در کلاس های آنلاین، آموزش و فراگیری زبان نسبت به کلاس های حضوری بسیار ساده است دیگر در زمستان تحمل سرما و در تابستان تحمل گرما را نخواهید داشت از ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ خبری نیست و همه چیز در محل شماست البته بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس درس و استاد. در کلاس های آنلاین بعد مسافت (مکان) دیگر معنا ندارد و در هر ساعت از روز که تمایل داشته باشید کلاس برگزار خواهد شد. فقط کافی است با استاد زبان ایتالیایی هماهنگ کنید تا کلاس های آنلاین راس سا
 مشاوره خانواده
«چرا مشاوره خانواده؟….. زیرا منشا بسیاری از مشکلات ما  خانواده است.»  
 مشاوره خانواده با درد و مشکلی سر و کار دارد که منشا آن خانواده است و هدف از آن، درمان زخم‌هایی است که منشا آن خانواده می‌باشد.
 
                                        
 
اهمیت مشاوره خانواده
در زندگی موارد بسیار پیچیده ای وجود دارند که تمامی اعضای خانواده را درگیر یا بر آنها اثر می گذارد. مشاوره خانواده یا خانواده درمانی چارچوب مفهومی برای درک این پیچیدگ
در تاریخ 1398/08/25 پیش دبستانی دخترانه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که  کلاس شعر خوانی از کتاب بخور تو سیب نوش جون/ مفیده اون فراوان از مژده پورحسینی و کتاب کله کدو چه ماهه / فکر گل و گیاهه از ناصر کشاورز برگزار شد که بچه با شوق و هیجان خاصی گوش دادند و در پایان شعری در مورد کتاب خواندند.
زهرا علی آبادی مشاور و مدرس کارگاه آموزشی ضمن بیان مطالبی پیرامون آسیب های اجتماعی و علل بروز این آسیب ها گفت: تغییر سبک زندگی خانواده ، رشد آمار طلاق و آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، وجود عوامل مخاطره‌‌آمیز شهری مانند خشونت برای خانواده‌ها، رشد بیماری‌های نوپدید و وجود عوامل مخاطره‌آمیز بهداشت روان جزوچالش های پیش روی خانواده هاست.
وی ادامه داد: آموزش و توانمندسازی زنان در زمینه تحکیم بنیان خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی بین
به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی ویژه برنامه امام حسین(ع) را چگونه شناخته ام در کتابخانه کوثر برگزار گردید. در این برنامه اعضا کتابخانه به ذکر خاطرات خود از عزاداری های خود پرداختند. همچنین هر یک از آنها اطلاعاتی را که از نحوه شهادت امام حسین و روز عاشورا داشتند را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.
 
 
مسابقه دارت در ایام الله دهه فجر در کتابخانه عمومی شهید عراقی از طرف واحد مقاومت بسیج مدرسه فارابی و با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کنگاور و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار و با حضور جمعی از بسیجیان اغاز شد و به نفرات برتر جوایز اهدا شد .
 فرارسیدن عید سعید غدیر خم  به همین مناسبت  مراسم جشنی در کتابخانه مرحوم حاج عیسی رضایی همراه با اعضا کتابخانه برگزار گردید.در ابتدای این برنامه قرآنی توسط مداح تلاوت شد و مولودی خوانی و مدیحه سرایی توسط آقای اکبری برگزار شد
برای تعیین و رزرو تلفنی وقت مشاوره و یا حضوری و آنلاین به نکات زیر دقت کنید و در پایین صفحه شماره مراکز مشاوره تخصصی به صورت ماهانه قرار داده می شود
در صورت نیاز به مشاوره فوری به انتهای صفحه مراجعه کنید.
اما پیش از تماس در مورد انواع رزرو وقت بدانید تا بهتر انتخاب کنید.
رزرو وقت مشاوره تلفنیدر این روش با مرکز مشاوره خانواده تماس گرفته و برای مشاوره خود وقت می گیرید
پیش از تماس زمان هایی که می توانید مراجعه کنید و یا مشاوره تلفنی بگیرید را رو
برای تعیین و رزرو تلفنی وقت مشاوره و یا حضوری و آنلاین به نکات زیر دقت کنید و در پایین صفحه شماره مراکز مشاوره تخصصی به صورت ماهانه قرار داده می شود
در صورت نیاز به مشاوره فوری به انتهای صفحه مراجعه کنید.
اما پیش از تماس در مورد انواع رزرو وقت بدانید تا بهتر انتخاب کنید.
رزرو وقت مشاوره تلفنیدر این روش با مرکز مشاوره خانواده تماس گرفته و برای مشاوره خود وقت می گیرید
پیش از تماس زمان هایی که می توانید مراجعه کنید و یا مشاوره تلفنی بگیرید را رو
مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو در فرمانداری دشتستان برگزار شد.
سرپرست فرمانداری دشتستان:خانواده ای که عضو عزیز خود را اهدا می کند در واقع با خدا معامله کرده است.
به گزارش سفیر جنوب، صبح امروز، مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو برگزار گردید.

ادامه مطلب
تحقیق کنترل خشم نوجوانان
بررسی کنترل خشم نوجوانان دختر و پسر 
تعداد صفحات: 65فرمت : ورد (قابل ویرایش)
مقدمه خانواده  نخستین گروهی است که به صورت طبیعی وجود داشته و جامعه بر آن بنا شده است. که بوسیله ازدواج زن و مرد تشکیل می‌شود و با تولد فرزندان تکامل می‌یابد. اکثر افراد در خانواده بدنیا می‌آیند و در خانواده نیز می‌میرند. خانواده مثالوده حیات اجتماعی محسوب می‌شود. که گذشته از وظیفه تکثیر نسل و کودک پروری، برای بقای نوع بشر وظایف متعدد دیگر
اولین جلسه این کارگاه در روز پنجشنبه مورخ 26/10/98 در کتابخانه مجتمع فرهنگی بازرگان برگزار گردید که استاد ابتدا به نیاز سنجی والدین و فرزندان شرکت کننده در جلسه پرداخت که این نیازها موضوعات مباحث جلسات آتی قرار گرفت که عبارت بودند از میزان اعتماد والدین و فرزندان نسبت به یکدیگر، بهبود ارتباط میان والدین و فرزندان، ارتقا اعتماد بنفس در فرزندان،مسائل مربوط به خانواده های تک فرزندی و ...... همچنین در پایان جلسه نیز کتاب هایی در رابطه موضوع مورد ب
یک فرآیند است باید به آن توجه زیادی شود
قبل از هر چیز به موارد زیر توجه کنید
مرکز مشاوره خانواده مختلفی وجود دارد ولی باید متخصص در زمینه خانواده را انتخاب کنید
سعی کنید فضای مناسبی داشته باشد
گاهی می توانید ابتدا مشاوره تلفنی و سپس حضوری در یافت کنید
سرای مشاور خانواده به مراکز مشاوره-ای گفته می شود که خدمات زناشویی ارائه می دهند و صدای مشاور به مراکزی گفته می شود که خدمات تلفنی ارائه می دهند
منبع: مشاوره خانواده-مشاوره خانواده سرای مشاور 
یک فرآیند است باید به آن توجه زیادی شود
قبل از هر چیز به موارد زیر توجه کنید
مرکز مشاوره خانواده مختلفی وجود دارد ولی باید متخصص در زمینه خانواده را انتخاب کنید
سعی کنید فضای مناسبی داشته باشد
گاهی می توانید ابتدا مشاوره تلفنی و سپس حضوری در یافت کنید
سرای مشاور خانواده به مراکز مشاوره-ای گفته می شود که خدمات زناشویی ارائه می دهند و صدای مشاور به مراکزی گفته می شود که خدمات تلفنی ارائه می دهند
منبع: مشاوره خانواده-مشاوره خانواده سرای مشاور 
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.دریافت
۱.  کتابخانه بریتانیا: این کتابخانه در لندن واقع شده و در سال ۱۹۷۳ تاسیس گردیده است. در این کتابخانه بالای ۱۵۰ میلیون نسخه کتاب موجود است. اگر یک فرد روزی ۵ کتاب بخواند ۸۰۰۰ سال طول میکشد تا تمام کتابهای آن را بخواند.
۲. کتابخانه کنگره: این کتابخانه در واشنگتن آمریکاست و بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه کتاب و سند در آن جای گرفته است.
۳۰ کتابخانه سلطنتی کپنهاک: این کتابخانه در سال ۱۹۹۹ در کشور دانمارک تاسیس شده است. به خاطر معماری خیره کننده آن به الماس س
با حضور علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حسام قربانعلی مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد کتابخانه ها، خانم یوسفی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار آئین معارفه خانم زهرا رضایی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و تکریم آقای علی افسری سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار برگزار شد.
سلام
ذخیره آدرس پست ها و موضوعات خانواده برتر و دسترسی سریع به اون ها از نیازهای کاربران محسوب میشه، جهت اطلاع دوستانی که در این بخش مشکل دارند، توضیحاتی عرض می کنم.
اگه دوست دارید لیستی از آدرس پست هایی که در اون ها نظر دادید رو یک جا داشته باشید، یا این که مایل هستید دسترسی سریعی به لیستی از آدرس پست هایی که نظرات شون رو دنبال می کنید داشته باشید، یا این که پست های خانواده برتر رو به دلخواه خودتون موضوع بندی کنید و ... ، ادامه پست رو مطالعه بف
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با “دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با “دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
این روزها مکتب اسلامی کلاس‌های زیادی رو به صورت آنلاین برگزار کرده از کلاس های مدرسه گرفته تا طب اسلامی و پرورش نوغان(کرم ابریشم) و زبان عربی به شکل کاربردی
مشاهده جدول زمانبندی کلاس‌های آنلاین مکتب اسلامی
اینجاکلیک کنید
کلاس قصه گویی و نقاشی با حضور کودکان مهد قرآن بیت الزهرا
در کتابخانه محمد رهگذر برگزار گردید. در این برنامه ابتدا کتاب
فاطمه فاطمه از سری کتاب های نهمین جشنواره رضوی که شامل اشعاری در وصف حضرت فاطمه
(س) و حضرت معصومه (س) می باشد برای کودکان خوانده شد. سپس کودکان برداشت های خود را از اشعار به تصویر کشیدند.
نقش و اهمیت خانواده در بسیاری از مسائل زندگی افراد به وضوح قابل مشاهده است. خانواده اولین بخش از یک اجتماع است که هر کدام از ما به صورت تولد، فرزند خواندگی، یا ازدواج به آن وارد می‌شویم. روابط بین افراد خانواده و نقش‌هایی که هر یک از اعضا بر عهده می‌گیرند، می‌تواند بر شکل‌گیری شخصیت و نحوه تعاملات افراد اثر بگذارد. علاوه بر ژن‌های مشابه، سبک‌های ارتباطی افراد یک خانواده نیز منجر به پیدایش خصوصیات مشترک در بین آن‌ها می شود. برای آنکه در
 نشست کتابخوان با موضوع محوری مهدویت در تاریخ1398/08/21 
راس ساعت 10 صبح در کتابخانه عمومی امام حسین (ع) برگزار می گردد.
لذا از کلیه دوست داران کتاب دعوت می شود به کتابخانه عمومی
امام حسین (ع) واقع در مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی مراجعه فرمایند. 
به مناسبت هفته بهزیستی نشست جمع خوانی و قصه گویی باحضور مسئول کتابخانه هشت بهشت و کتابدار محترم کتابخانه سلمان فارسی در پارک لاله گلبهار برگزار شد

در این نشست کتاب پنج انگشت بودند که....به نقش همکاری و همدلی و استحکام  بنیان خانواده اشاره داردتوسط مسئول کتابخانه هشت بهشت قصه گویی شد .
و کتاب من خانواده ام را دوست دارم توسط خانم هاشمی زاده قصه گویی و جمع خوانی شد .
مشاوره خانواده یکی از شاخه های علم روانشناسی است که بیشتر بر مسائل خانوادگی و بین فردی افراد تمرکز دارد و سعی می کند با راهکارها و درمان های سازنده برای این مشکلات راه حل های درخوری فراهم آورد. البته باید گفت مشاوره خانواده در برخورد با مشکلاتی که افراد با آنها دست و پنجه نرم می کنند؛ چالش های رایجی دارد. همچنین به افراد در آشنایی کمک میکند.
 
اولین جلسه قرآن با همکاری کتابخانه عمومی نیمروز زابل و  سرکار خانم صیادی مربی قرآن و اهالی محترم روستای خراشادی برگزار شد که در طی برگزاری این جلسه جوایز فرهنگی جشنواره رضوی به شرکت کنندگان در این مسابقه توسط کتابخانه عمومی نیمروز زابل اهدا شد.
 
 
دبیرستان آپادانا در تابستان برای دانش اموزان دوازدهم کلاس های کنکوری و مشاوره ای، برای دانش آموزان یازدهم و دهم کلاس های مهارت های زندگی و ریاضی برگزار میکند، از دانش اموزان کنکوری بعد از اتمام مطالب درسی ازمون هایی گرفته میشود. که در ادامه درصد های دانش اموزان در این وبلاگ قرار خواهد گرفت. 
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی با موضوع خانواده با نشاط در روز سه شنبه برگزار شد
با حضور استاد مجرب حوزه ودانشگاه سرکار خانم درویشی✳ این دوره با استقبال خوبی شروع شد حدود ۱۶۰ نفر در این کارگاه شرکت نمودندو با توجه به استقبال شرکت کنندگان ودرخواست آنها ادامه این دوره از سه شنبه هفته آینده به مدت ۱۵ جلسه برگزار میشود ✅مهلت ثبت نام تا روز دوشنبه ۹۸/۹/۴
ازمتقاضیان عزیز خواهشمند است برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به موسسه قرآنی شیفتگان وحی م
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
به اطلاع کلیه دوستان واعضای محترم کتابخانه می رساند:
 
در روز 28مهرماه98عضویت در کتابخانه های عمومی سراسر استان مرکزی به صورت رایگان می باشد.
 
مدارک لازم جهت عضویت در کتابخانه شهدای سنجان:
کارت ملی ویا اصل شناسنامه
یک قطعه عکس 
پرداخت مبلغ 10000ریال بابت صدور کارت عضویت
بنا بر اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال 98، کتابخانه عمومی میرجعفری به علت شیوع کرونا تا پایان سال 98 تعطیل است. پس از پایان ایام تعطیلی خدمات کتابخانه از سر گرفته خواهد شد و اعضای محترم می توانند کتاب های امانتی خود را بدون هیچ مشکلی به کتابخانه برگردانند.
با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، کتابخانه عمومی میرجعفری ضدع
کدام کلاس عکاسی در تهران بهتر است؟ 
 
با روی کار اومدن دوربین های دیجیتال و علاقه مند شدن مردم به هنر و حرفه ی عکاسی ، خرید و فروش دوربین عکاسی افزایش پیدا کرده . به طبع نیاز به آموزش عکاسی هم بعد از این موضوع جزو نیاز های افرادی که دوربین خریدند به حساب میاد . طبق آمارهای گرفته شده بیشترین شهری در ایران که فروش دوربین عکاسی داره تهران است پس نیاز به کلاس عکاسی در تهران بسیار احساس میشه .
کلاس های عکاسی گوناگونی در تهران برگزار میشن حال چه به ص
آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان رده سنی 13 تا 16 سال در 24 ترم 15 جلسه ای برگزار می شود.
 تمامی دوره های این مرکز بر روی چهار مهارت اصلی (گفتاری، شنیداری، نگارش، خواندن) از سطح مقدماتی تا پیشرفته می باشد تا نوجوانان علاوه بر یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، برای شرکت در دوره های پیشرفته زبان انگلیسی در سطوح بزرگسالان و دریافت مدرک رسمی زبان آماده شوند.
زمانبندی این مرکز کاملا مطابق میل خانواده هاست و محدودیت های زمانی و تحصیلی در نظر گرفته شده است.
باهمکاری دبیرستان دخترانه بشارت شهرستان اراک ،کارگاه آموزشی مقابله با آسیبهای اجتماعی با موضوع نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی با حضور کارشناس مربوطه برگزار گردید.در انتهای کارگاه آموزشی پرسش وپاسخ بین شرکت کنندگان وکارشناس مطرح گردید.
 
Shirazart.blog.ir 
* شروع کلاس کنکور عملی هنر در شیراز از شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در شیراز 
* تدریس از صفر تا ۱۰۰ کنکور عملی 
* تدریس طراحی فیگور ، کمپوزیسیون در طراحی ، طراحی ذهنی و ذهن پروری طراحی ، طراحی موضوع ، موضوع سالهای قبل 
* مدرس : زهرا جوکار با ۱۷سال سابقه تدریس کنکور تئوری و عملی هنر
* جهت هماهنگی و مشاوره با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ تماس حاصل فرمائید ‌.
Shirazart.blog.ir 
* شروع کلاس کنکور عملی هنر در شیراز از شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در شیراز 
* تدریس از صفر تا ۱۰۰ کنکور عملی 
* تدریس طراحی فیگور ، کمپوزیسیون در طراحی ، طراحی ذهنی و ذهن پروری طراحی ، طراحی موضوع ، موضوع سالهای قبل 
* مدرس : زهرا جوکار با ۱۷سال سابقه تدریس کنکور تئوری و عملی هنر
* جهت هماهنگی و مشاوره با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ تماس حاصل فرمائید ‌.
سلام آقای مدیر من ۵ سال است که در این مدرسه هستم، نظر من در مورد مدرسهٔ شاد این است که زنگ ورزش بچه‌ها باید بیشتر شود و در هنگام صف صبحگاهی کمی نسبت به قبل نرمش کنیم.
برای آنکه بچه‌ها شاداب و با نشاط شوند مانند چند سال پیش به آن‌ها شیر دهید. برای داشتن مدرسه‌ای شاد کلاس‌های آموزشی همراه با سرگرمی برگزار کنید تا بچه‌ها خسته نباشند و مانند کشور هند که هر ۱ ساعت زنگ آب‌خوری دارند برگزار کنید تا بچه‌ها به‌خاطر کم‌خوردن آب دچار سردرد و ... نشون
شاید تا بحال با خود به این فکر کرده باشید که بعضی از حالات بد نوجوانان شما در خانواده ناشی از چیست؟ باید روشن کنیم که افسردگی از بیماری هایی است که بسیار زیاد دامن گیر نوجوانان و جوانان می شود و باید در درمان افسردگی نوجوانان کوشا باشیم.
اما چاره کار برای غلبه بر افسردگی نوجوانان چیست؟ راه درمان افسردگی نوجوانان چیست؟ روانشناسی چه راهکارهایی را پیشنهاد میکنم؟
در اینجا با ارائه راهکار های علمی و عملی توضیح خواهیم داد که برای درمان افسردگی ن
ابراز عشق در خانواده یکی از اصول داشتن خانواده‌ای شاد و موفق است. در واقع ابراز عشق عنصر مهمی است که در کیفیت روابط خانوادگی تأثیر بسیار زیادی می‌گذارد. سه ویژگی صمیمیت، جاذبه جنسی و تعهد در تشخیص عشق و تفکیک انواع آن اهمیت دارد. در همه انواع عشق از جمله دوستی، صمیمیت و احساس نزدیکی تعیین کننده کیفیت رابطه دوستی است، اما در زوج‌ها برای داشتن عشق کامل و سالم به هر سه فاکتور فوق نیاز است. اهمیت خانواده و عشق بین آن‌ها انکار نشدنی است. به هم
  کلاس توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال برای اولین بار توسط فیفا برگزار می شود.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دوره توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال به مدرسی محمدصالح سوبخیدین از مالزی از پنجم مردادماه به مدت چهار روز در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.
 
این اتفاق برای اولین بار است که در کلاس های توجیهی پیش فصل داوران لیگ
کتابخانه مرحوم حاج
عیسی رضایی دوره آموزشی((نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان))در شش جلسه با هدف آموزش
تکنیک ها و روش های نقاشی به کودکان و نوجوانان در روز های یکشنبه هرهفته با تدریس خانم فاطمه یوسفوند نقاش نگارگر و متخصص آموزش نقاشی به کودکانبرگزار می کند
فعالیت کتابخانه ها در فضای مجازی ادامه می یابد...
هفته آینده(هفته اول اردیبهشت۹۹)فعالیت کتابخانه ها به منظور رعایت توصیه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا دایر نخواهد بود.
با این حال پیگیری ها برای بازگشایی کتابخانه ها با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی در حال انجام است و به محض فراهم شدن شرایط مناسب فعالیت کتابخانه ها جهت ارایه خدمات حضوری مطابق قوانین و مقررات مناسب وصع موجود آغاز خواهد شد.
به همت مسئول و کتابداران کتابخانه عمومی استاد شهریار در
راستای جشنواره کتابخوانی رضوی قصه گویی از کتاب 8 قصه از امام جواد (ع) در بخش
کودک این کتابخانه برگزار شد. در این برنامه که اعضاء فعال کودک حضور داشتند بخش
هایی از این کتاب بلندخوانی شد سپس کودکان برداشت های خود را از این کتاب
تصویرسازی کردند.
این زبان دارای توابع کتابخانه ای می باشد که برنامه برای اجرای هر دستور به تابع کتابخانه ای مربوطه مراجعه می کند که مانند کتاب راهنما می ماند و راهنمای استفاده از هر دستور در آن می باشد. 
نکته: برای معرفی توابع کتابخانه ای قبل از دستور main به شیوه زیر عمل می کنیم:
#include <تابع کتابخانه ای >
int main( ){
.................
.................
.................
}
اولین تابع کتابخانه ای تابع (iostream) می باشد. این تابع تمام دستورات مربوط به خواندن و نوشتن را شامل می شود.
دومین تابع کتا
هیئت شیفتگان وحی برگزار می نماید . قالَ رَسولُ اللّه(ص)«یافاطمة! کُلُ عِینٍ باکیة یَومَ القیامة إلا عَینٍ بَکَتْ علیٰ مُصابِ الحُسَینْ فَإنَّها ضاحِکةٌ مُسْتَبْشِرةٌ بِنَعیمِ الجَنّة»
السلام علیک یا رقیه خاتون (ع).
         ▪مجلس عزاداری رقیه بنت الحسین سلام الله علیها در روز پنجشنبه (۴صفر ویژه نوجوانان )
                ساعت ۹الی ۱۱
  سخنرانی ،مداحی ،دکلمه ،پذیرایی  
نوجوانان عزیز به مراسم عزاداری ویژه گروه سنی خودتان خوش آمدید
حضورتان ت
کتابخانه PIL که مخفف عبارت Python Imaging Library یا کتابخانه تصویر پایتون است، یکی از کتابخانه‌های پردازش تصویر با پایتون محسوب می‌شود. این کتابخانه، پشتیبانی از عملیات مرتبط با پردازش تصویر نظیر باز کردن، دستکاری و ذخیره‌سازی تصاویر در فرمت‌های مختلف را به زبان پایتون اضافه می‌کند. با این حال، توسعه آن از سال 2009 دچار وقفه شده است.
آدرس و نشانی بهترین مراکز مشاوره در شمال تهران در زمینه خانواده و ازدواج در تهران:
مراکز مشاوره تهران و آدرس مرکز برگزیده تهران بهمراه شماره تماس و آدرس:
 
تهران:سعادت آباد، ضلع شمال غربی چهارراه سرو، ساختمان دلفین، پ ۵، طبقه ۴برای رزرو یا تعیین وقت مشاوره لطفا با شماره زیر(دفتر مرکزی) تماس حاصل فرمایید:
 
 
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲ ده خط
 
 
 
 
منبع :مرکز مشاوره خانواده و ازدواج شمال تهران- مشاوره خانواده
بسمه تعالی
نشست کتابخوان با موضوع حقوق بشر آمریکایی در تاریخ 1398/05/08 در کتابخانه عمومی نیمروز زابل برگزار شد.
کتابهای ارائه شده در نشست عبارتند از:
1. سیاست حقوق بشر کارتر: نوشته فراز چمنی
2. امنیت انسانی و حقوق بین الملل: نوشته اربارا فن تیگر شتروم
3. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد: نوشته دفتر مطالعات سیاسی
5.حقوق بشر دوستانه و مسائل نوظهور (جنگ های پسانوین): نوشته نادر ساعد
6. سازمان کنفرانس اسلامی حقوق بشر: نوشته اطهره السادات موسوی
         
خانواده به عنوان خواستگاه هر فرد برای حضور و فعالیت در اجتماع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین همه ما نسبت به خانواده ای که در آن حضور داریم یکسری وظایف و تعهدات داریم و می بایست برای حفظ خانواده به آنها متعهد باشیم. این تعهد بخصوص در زمانی که به عنوان راس خانواده یعنی همسر، مادر و یا پدر نقش داریم اهمیت بالاتری بخود می گیرد زیرا مدیریت و راهبرد خانواده به عهده ماست. اگر برای تشکیل خانواده و مدیریت آن نیاز به کمک دارید خدمات مشاوره
مشاوره خانواده در میانه ، مشاوره ازدواج در میانه ، مشاوره طلاق در میانه ، مشاوره نامزدی و دوران عقد در میانه، مشاوره تلفنی خوب ، روانشناس خوب در میانه ، روانپزشک خوب در میانه ، مشاوره تلفنی رایگان ، روانشناس خوب در میانه کی سراغ داره ؟ ، تلفن روانشناس خوب در میانه ، آدرس روانشناس خوب در میانه ، تلفن مرکز مشاوره خوب در میانه ، آدرس مرکز مشاوره خوب در میانه ، مشاوره قبل از ازدواج و بعد ازدواج در میانه ، مشاوره مشکلات جنسی زناشویی زوجین ، زنان ،
نحوه شروع یک کلاس دوختن 
نحوه دوختن دیگران را به دیگران بیاموزید.
با آموزش کلاس های خیاطی عشق خود را به خیاطی با دیگران که مایل به یادگیری هستند به اشتراک بگذارید. برای شروع ، باید فضایی برای برگزاری کلاسها پیدا کنید ، دانش آموزانی را پیدا کنید که در آن شرکت کنند و وسایل خود را جمع آوری کنند.
همچنین باید یک برنامه درسی انتخاب کرده و اهداف را برای کلاس تعیین کنید. شما ممکن است در آخر هفته تعطیلات آخر هفته را در یک فروشگاه پارچه محلی ، در طی یک ب
ولادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز مادر گرامی باد.
به مناسبت روز مادر در کتابخانه عمومی روستا دانش آموزان روستا به کتابخانه آمده بودند و کارگاه قصه گویی با حضور مسئول کتابخانه برگزار گردید. در این کارگاه قصه زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) توسط مسئول کتابخانه اجرا گردید.
به همت کتابخانه شهدای سنجان نشست کتاب خوان با حضور بانوان واعضای  فعال با هدف تبدیل کتاب به گفتمان  برگزار شد.در این نشست کتابهای ذیل با علاقه مندان به کتاب وکتابخوانی به اشتراک گذاشته شد
"حماسه 9دی " به کوشش دفتر حفظ ونشر آثار حضرت آیت  الله خامنه ای ،معرفی توسط:فاطمه عمرانی.
"بادیگارد" نوشته:افروز مهدیان ،معرفی توسط:زهره ساجدی.
"کنارپل امنتظر ایستادم"نوشته:مهرداد علی رضا ،معرفی توسط:جمیله ربیعی.
"عباس دست طلا" نوشته:محبوبه معراجی پور،معرفی
ارسطو در توصیف نوجوانی گفته نوجوانان افکار پرشور و انقلابی دارند، خیلی خوشبین هستند،خیال می کنند توانایی تغییر دنیا و انجام کارهای خارق العاده را دارند جوانان اکثر امور جاری را نفی میکنند . آنها را کهنه،فرسوده و کنار گذاشتنی می دانند .
جوان می خواهد دنیای تازه و جدید بسازد زیرا سرد و گرم روزگار را نچشیده است از جانب  آن تحقیر نشده است .
نوجوانان معمولاً دنیای بزرگسالان را ریاکارانه رو به زوال و فاسد می‌دانند احساس وظیفه می کنند که باید دنی
ارسطو در توصیف نوجوانی گفته نوجوانان افکار پرشور و انقلابی دارند، خیلی خوشبین هستند،خیال می کنند توانایی تغییر دنیا و انجام کارهای خارق العاده را دارند جوانان اکثر امور جاری را نفی میکنند . آنها را کهنه،فرسوده و کنار گذاشتنی می دانند .
جوان می خواهد دنیای تازه و جدید بسازد زیرا سرد و گرم روزگار را نچشیده است از جانب  آن تحقیر نشده است .
نوجوانان معمولاً دنیای بزرگسالان را ریاکارانه رو به زوال و فاسد می‌دانند احساس وظیفه می کنند که باید دنی
ارسطو در توصیف نوجوانی گفته نوجوانان افکار پرشور و انقلابی دارند، خیلی خوشبین هستند،خیال می کنند توانایی تغییر دنیا و انجام کارهای خارق العاده را دارند جوانان اکثر امور جاری را نفی میکنند . آنها را کهنه،فرسوده و کنار گذاشتنی می دانند .
جوان می خواهد دنیای تازه و جدید بسازد زیرا سرد و گرم روزگار را نچشیده است از جانب  آن تحقیر نشده است .
نوجوانان معمولاً دنیای بزرگسالان را ریاکارانه رو به زوال و فاسد می‌دانند احساس وظیفه می کنند که باید دنی
ارسطو در توصیف نوجوانی گفته نوجوانان افکار پرشور و انقلابی دارند، خیلی خوشبین هستند،خیال می کنند توانایی تغییر دنیا و انجام کارهای خارق العاده را دارند جوانان اکثر امور جاری را نفی میکنند . آنها را کهنه،فرسوده و کنار گذاشتنی می دانند .
جوان می خواهد دنیای تازه و جدید بسازد زیرا سرد و گرم روزگار را نچشیده است از جانب  آن تحقیر نشده است .
نوجوانان معمولاً دنیای بزرگسالان را ریاکارانه رو به زوال و فاسد می‌دانند احساس وظیفه می کنند که باید دنی
بازی های هفته هفدهم لیگ برتر رو روزهای شنبه ۵ بهمن و یکشنبه ۶ بهمن برگزار خواهد شد. البته بازی شهر خودرو و شاهین یک هفته قبل برگزار شده و بازی فولاد و استقلال هم لغو شد.
 
 ماشین سازی- سپاهان    پیش بینی : سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
پیکان- نساجی             پیش بینی: تساوی
 
گل گهر - سایپا             پیش بینی:  تساوی
 
ذوب آهن - پارس جنوبی     پیش بینی: تساوی
 
پرسپولیس - تراکتور         پیش بینی: پرسولیس با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
نفت مسج
برگزاری نشست کتابخوان در محل کتابخانه:
به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه، نشست کتابخوان با محوریت نهمین دوره جشنواره رضوی در محل کتابخانه  با معرفی کتب منتخب جشنواره  و با حضور جمعی از اعضای فعال و کتابخوان برگزار گردید.
توجه    توجه موسسه قرآنی شیفتگان وحی برگزار می کند                 کلاس امر به معروف ونهی از منکر همراه با مهدویت 
اساتید مجرب ستاد امر به معروف یک روز در هفته تا پایان سالی جاریمبلغ:۲۰هزار تومان که به شرط حضور مستمر برگردانده می شود (رایگان )برگزاری کلاس بعد از ماه صفر☎۳۷۲۳۳۳۹۰
سلام
تصمیم بر این شد که کانال سروش خانواده برتر مجددا فعال بشه .
مطالب کانال سروش خانواده برتر شامل موارد زیر هستند :
1 - لیست عنوان و آدرس پست های جدید
2 - معرفی بعضی از پست ها
3 - ارائه مطالب منتخب خانواده برتر و سایر منابع4 - عکس، کلیپ و صوت های آموزنده و سرگرم کننده
و ...
https://sapp.ir/khbartar1

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها