نتایج جستجو برای عبارت :

خط تولید با پانصد میلیون

ابن سیرین به کسی گفت: چگونه‏ ای؟گفت: چگونه است حال کسی که پانصد درهم بدهکار است، عیالوار است و هیچ چیز ندارد؟
ابن سیرین به خانه خود رفت و هزار درهم آورد و به وی داد و گفت: پانصد درهم به طلبکار بده و باقی را خرج خانه کن و لعنت بر من اگر پس از این حال کسی را بپرسم!
گفتند: مجبور نبودی که قرض و خرج او را بدهی.گفت: وقتی حال کسی را بپرسی و او حال خود بگوید و تو چاره ‏ای برای او نیندیشی، در احوالپرسی منافق باشی...
رسم مردانگى و رفاقت اینچنین است
 
حضرت آیت ا... دستغیب(ره) می‌فرمودند: روز اول ماه که می‏خواستم شهریه طلاب را
واریز کنم، پول‌ها را شمردم و متوجه شدم که یازده هزار و پانصد تومان آن کم است. من
در بازار افراد ثروتمند آشنا سراغ نداشتم و اگر هم سراغ می‏داشتم بنایم بر آن نبود
که از کسی تقاضا کنم. در اتاقم تنها نشسته بودم؛ عرض کردم: خدایا! خودت می‏دانی بنا
ندارم به سوی غیر تو دست دراز کنم و حال هم امید و اطمینانم به توست. لحظاتی بیش
نگذشت که درب منزل را زدند. یک نفر برای حساب وجوهات
 مردی از مسلمانان مدینه به شخصی بدهکار شد و نتوانست قرض خود را ادا کند، از طرفی طلبکار اصرار داشت که او قرضش را بپردازد، آن مرد برای چاره‌جویی به حضور امام حسین علیه‌السلام آمد.
 هنوز سخنی نگفته بود که امام حسین علیه‌السلام دریافت او برای حاجتی آمده است. برای اینکه آبروی او حفظ شود، به او فرمود: «آبروی خود را از سوال و درخواست رویاروی  و مستقیم نگهدار، نیاز خود را در نامه‌‌ای بنویس که به خواست خدا آنچه تو را شاد کند، به تو خواهم داد.»
او در
چند سال پیش یک لپ تاپ آخرین سیستم خریده بودم. اگر اشتباه نکنم دو میلیون و پانصد هزار تومان . چند روز پیش خواستم یک تبلت بگیرم و کلی جستجو کردم. دیدم یک تبلت واقعا متوسط به همان قیمت است. 
بجاش امکاناتی را که می تونیم بخریم را می تونیم حمل کنیم ....
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
امروز روز عطفی در اعطای حق برابر زنان با مردان در ایران خواهد بود. روزی که سه هزار و پانصد نفر یا بیشتر از  زنان کشور ما توانستند بعد از چهل سال چالش با فرهنگ دینی سنتی و حاکمیت هوادار آن آزادانه  برای دیدن بازی ایران و کامبوج در استادیوم آزادی حضور پیدا کنند.
ادامه مطلب
آیا میدانید : بطور متوسط یک انسان در طول زندگی خود در حدود ۴۴ پوند گرد و خاک را تنفس می‌کند ؟آیا میدانید : در تمام انسانهای کره زمین ۹۹۹ % شباهت ژنتیکی وجود دارد ؟آیا میدانید : طول رگهای بدن انسان پانصد و شصت هزار کیلومتر است ؟ ...
ادامه مطلب
صبح های یکشنبه اسکوئیلر طومارهای بلندبالایی با خود می آورد، برای حیوانات می خواند و اعلام می کرد میزان تولید محصول در مزرعه تا پانصد درصد افزایش یافته است! حیوانات دلیلی نمی دیدند که حرف او را باور نکنند، خصوصا که حالا خیلی دقیق به خاطر نمی اوردند اوضاع قبل از شورش چگونه بود.حیوانات احساس می کردند به غذا نیاز دارند نه به این اعداد و ارقام و آمارها.
دیگه چی می خواستی گاگولی ؟
پیغمبری ساختم که مرده هایتان را زنده می کرد و هر مرضی داشتید شفا می داد
حال که او را کشتید بعد از پانصد سال
باید دچار رسول امی عربی شوید 
که با زور شمشیر 
آدمتان کند .
و اما بعد از تحمیل کلی رنج و سختی بعد از چندین سال در سوره بقره به حبیب خود فرمود :
(ای رسول ما) کافران را یکسان است که ایشان را بترسانی یا نترسانی، ایمان نخواهند آورد.
 
و اما او حبیب بود چون انتقام محبوب را می گرفت .
سابقه مدیریت به هزاران سال پیش و قدمت تاریخی بشری مربوط می شود ایرانیان، مصریان، رومیان، چینیان و سایرین دارای پیشینه هایی در مورد چگونگی اداره واحد های اداری، تجاری، نظامی و آموزشی خود بودند. به عنوان مثال لشکر کشی پانصد هزار نفری خشایار به مقدونیه و لشکر کشی اسکندر به آسیا و ایران بدون…
ادامه مطلب
نه. نباید. نباید حتی از شعاع پانصد متری اش بگذری. نباید یک لحظه، فقط یک لحظه احتمال برود که تو را دیده است. اصلش تو را برای دیده نشدن آفریده اند. ببیندت که چه بشود. که اوقاتش تلخ شود؟ که راهش را کج کند؟ که احساس نا امنی کند؟ که کلا اتفاقی نیفتد؟
راستی نکند واقعا کلا اتفاقی نیفتد. هیچ وقت هیچ اتفاق خاصی نیفتد. تا انتهای نامعلومش همین طور پیش برود.
مخالفت مجلس با برداشتن ارز دولتی برنج
حبیب الله نیکزادی پناه گفت: برکنار کردن پول های دولتی برای وارد کردن برنج در شرایطی است که تولید داخلی با نیازهای کشور مطابقت ندارد، بر خلاف تأکید دولت بر حمایت از حقوق مصرف کننده، گفت که این بدان معنی است که مردم برنج میل نکنند.عضو کمیسیون کشاورزی ادامه داد:«در حال حاضر بسیاری از بخش های برنج وارد می شود و گفت: تصویب حذف ارز چهار هزارودویست تومان از واردات برنج به معنی دریافت حداقل از سفره از مردم است ک
سوار تاکسی شدم. همیشه اولِ راه کرایه را حساب می کنم. جنگ اول بِه از غرولند و نارضایتی آخر. دلیل دیگرم هم این است اگر پول خرد لازم داشته باشد کارش راه بیفتد. راه همیشگی بود و کرایه مشخص. راننده پانصد تومان اضافی تر می خواست. ندادم. ترمز زد. پیاده شدم. دو ثانیه بعد سوار تاکسی دیگری بودم که نذر داشت امروز کرایه نگیرد. گفت کارگر است. این دومین باری بود که سوار ماشینی می شدم که به عشق ائمه مسافر جا به جا می کرد.
به قول آقای فاطمی نیا «اینا از اسراااره آق
قبلاً دل خوشی از خواب نداشتم. بهتر بگویم، حاضر بودم به جای خواب روزانه یک قرص پانصد سی‌سی از یک فرمول شیمیایی خاص را مصرف کنم و تمام روز را بیدار باشم. اما حالا و در روزهای خانه‌مانی یک وقت‌هایی فکر می‌کنم خواب را به بیداری ترجیح می‌دهم. لااقل در خواب می‌توانم با خیال راحت از خانه بیرون بروم. توی خیابان دوچرخه‌سواری کنم. قدم بزنم. با دیگران دست بدهم. دوستانم را ببینم. ساندویچ بندری بخورم و خیلی کارهای دیگری که این روزها دلم می‌خواهد انجام
معماها چرخ دنده های ذهن کودک را به حرکت درمی آورند. خواص مفید معما ها این است که باعث تیز شدن ذهن کودکان می‌گردند. معماها به کودک می‌ آموزند که می‌توانند متفاوت‌تر هم فکر کنند و استدلالهای منطقی داشته باشند.
حالا به معمای زیر پاسخ دهید:کدام سنگین تر است؟ پانصد گرم پر،  یا پانصد گرم سنگ؟پاسخ : وزن هر دو یکی است. هر دو پانصد گرم است.

lمنبع: قلم چی
برای نازلیِ عزیز ،زندگی هایمان شده گره کور، وَبـال! بگذار از تو بگوییم، بانو تو به اندازه تمام مرد ها مردی، تو به درد پیوسته بارداری، برای دنیات بجنگ، بجنگ بانوی آفتاب. برای خودت برای چشم هایت من خوبی دعا کردم، شفایی از خودش با دل صدا کردمـ، و تسکینی سوی قلبت من نشان کردم. شاید دوستی مان برمیگردد به پانصد شب قبل! اما تو ندیده زیبایی، سوگلی قرنِ خزان زده ی آفاقی. بانو تو بی اندازه رهـایی، پروانه ای، دردانه ای .
در ﺍﺯ ﺷﻬﺮﻫﺎ ﺎﻧﺎﺩﺍ ﺮﻣﺮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺍﺩﺎﻩ ﺍﺣﻀﺎﺭ ﺮﺩﻧﺪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺩﺯﺩﺪﻥ ﻧﺎﻥ. ﺮﻣﺮﺩ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺶ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﺮﺩ ﻭﻟ ﺎﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﺭا ﺍﻨﻮﻧﻪ ﺗﻮﺟﻪ ﺮﺩ: «ﺧﻠ ﺮﺳﻨﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ ﻧﺰﺩ ﺑﻮﺩ ﺑﻤﺮﻡ!»
 
ﻗﺎﺿ ﻔﺖ: «ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺕ می‌دانی ﻪ ﺩﺯﺩ ﻫﺴﺘ ﻭ ﻣﻦ ﺩﻩ ﺩﻻﺭ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺟﺮﻤﻪ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺮﺩ ﻭ می‌دانم ﻪ ﺗﻮﺍﻥ ﺮﺩﺍﺧﺖ آن را ﻧﺪﺍﺭ، ﺑﻪ ﻫﻤﻦ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺟﺎ ﺗﻮ ﺮﺩﺍﺧﺖ می‌کنم.»
 
ﺩﺭ ﺁﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﻤﻪ ﺳﻮﺕ ﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺩﺪﻧﺪ ﻪ ﻗﺎﺿ ﺩ
نظر به این که بشر بی سر و پا – این جانور دو پای عجیب الخلقه وحشی، خودخواه، زورگو، درنده خو، دد منش، بی رحم، سفاک، خونخوار، قسی القلب، بهره کش ، ستمگر، غدار، قهار، زبان باز، دو رو، مکار ، جانی، روانی- و هم چنین این موجود بسیار حقیر پست فطرت جاهل و کاهل، نادان و ناتوان، کوردل و کر باطن، تنگ نظر و خام اندیش، خرافاتی و خیالاتی، گمراه و سر به هوا، مفلوک و منفور، که خیال می کند عقل کل است
 
و اشرف مخلوقات، ولی در بی عقلی و پست فطرتی زبانزد خاص و عام و
آراء دادگاه‌های کیفری فقط در موارد ذیل قابل تجدیدنظرخواهی در دادگاه‌های تجدیدنظر استان است:
الف. ضبط اموال بیش از یک میلیون ریال.
ب. جرائمی که طبق قانون مستلزم پرداخت دیه بیش از خمس دیه کامل است.
ج. جرائمی که حداکثر مجازات قانونی آن بیش از سه ماه حبس یا شلاق یا جزای نقدی بیش از پانصد هزار ریال.
و. محکومیت‌های انفصال از خدمت دولت.
┄┅═══✼✼✼═══┅┄
️ #پیک_خبری_ملارد
@peikemalard
مشاهده مطلب در کانال
 
 
شیخ بهاءالدین عاملی در یکی از کتاب‌ های خود مینویسد:
 
«روزی زنی نزد قاضی شکایت کرد که پانصد مثقال طلا از شوهرم طلب دارم و او به من نمیدهد.
قاضی شوهر را احضار کرد.
سپس از زن پرسید: آیا شاهدی داری؟
 
زن گفت: آری، آن دو مرد شاهدند.
 
قاضی از گواهان پرسید: گواهی دهید که این زن پانصد مثقال از شوهرش طلب دارد.
 
گواهان گفتند: سزاست این زن نقاب صورت خود را عقب بزند تا ما وی را درست بشناسیم که او همان زن است.
 
چون زن این سخن را شنید، بر خود لرزید!
 
شوهرش
به گزارش همشهری آنلاین و بوسیله نقل از دپورته کواترو، لیونل مسی فوق هنرمند آرژانتینی آویشن پیاده روی بارسلونااسپانیابه دلیل مسری ویروس کرونا و تعویق مسابقات فوتبالی مختلف در اروپا از جمله لیگ قهرمانان و لالیگا، دستمزد سالیانه خود را که بالغ بر ۵۰ میلیون یورو  وجود را به ۱۵ میلیون کاهش قسط. لازم به ذکر است که پیش از این مسی مبلغ یک میلیون و پانصد هزار یورو هم بابت مبارزه با این بلای ناگهانی به بیمارستان ها معاون کرده است. عدم ارامش ستاره ه
احمدبن حسن گوید یزیدبن عبدالله چارپایی را شمشیر و مالی برای ناحیه مقدسه وصیت کردسپس بهای بهای چارپاو غیر ان فرستاد وشمشیر را نفرستاد نه خودش نه بهایش را نامه امد که همراه انچه فرستادید شمشیری بود بما نرسیدیا بعبارتی نطیر این محمدبن علی شاذان نیشابوری گویدپانصد در همیکه 20 درهمش کم بود از سهم امام نزد من جمع شد مرا ناگوار بود که 500 درهمیکه 20 در همش کمست بفرستم لذا 20 درهم از مال خودم روی ان گذاشتم و نزد اسدی فرستادم و ننوشتم جقدر از خودم گذاشته
خرید ویلا نوساز ساحلی
200 متر زمین + 170 متر بنا
 
جزئیات ملک
کد ملک : 494A
استان : مازندران
شهر : نوشهر
نوع ملک : ویلا
سند : بدون سند و جواز
مساحت : 200
زیربنا : 170
سن بنا : نوساز
اتاق خواب : 2
نمای ملک : آنتیک
کفپوش : سرامیک
گرمایش و سرمایش : شومینه
امکانات ملک : محوطه سازی, مبلمان
بهای ملک : 550000000
بها بحروف (تومان) : پانصد و پنجاه میلیون
وضعیت ملک : برای فروش
ساعت یک بعد از ظهر بود و من از چُرت مختصرم بیدار میشدم،کورمال کورمال دست بُردم و هوهوی کولر بالاسرم را که شده دقّ دل مادرم قطع کردم...شُششش...شُرر..گوش دادم...باران بود...
دویدم بیرون...نگاه کردم،سیر نشدم،بیشتر نگاه کردم،بازهم سیر نشدم،بیشتر و بیشتر...نه فایده ای نداشت...و یک ساعت بعدش من دختری بودم که کف راهروی رو به در باز خونه و شُرشُر بارون درس میخوندم...امروز خدا نعمتش را در حقم تمام کرد...
*آزمون اول،جامعه ی آماری صد و شصت نفر،نفر اول...آزمون دو
می‌دانید روز تولد واقعی آدم کی است؟ روزی که برود برای ثبت نام یک‌جایی، سنش را بپرسند، بگوید: «من  پنج سا... وای نه. اشتباه گفتم. پاکش کنید. چند ماه پیش شیش سالم شده.» این روز، حتی از روز تولد شناسنامه‌ای آدم‌ هم غم‌انگیزتر است. روزی که یکهو یک سال کوبیده می‌شود توی صورت آدم. 
بعد از آموزشگاه می‌زنی بیرون، روی پله‌ی ورودی می‌نشینی و با خودت دو دوتا چهارتا می‌کنی که چطور گذشت این یک‌سال؟ چی‌تر شدی؟ بزرگ‌تر؟ عاقل‌تر؟ مهربان‌تر؟ احمق‌تر؟
داشتم برای سفر به جنوب کشور برنامه ریزی می کردم. برای هر نفر بلیط سفر با هواپیما حداقل یک میلیون تومان برای رفت و برگشت است. یک اتاق سه نفره هم حداقل شبی پانصد هزار تومان.
پس یک سفر خانوادگی فقط هزینه های هواپیما و اقامت به همراه رفت و برگشت تاکسی تا فرودگاه حدودا پنج میلیون تومان میشه. البته هزینه های خورد و خوراک و گشت و گذار را هم باید افزود.
در حقیقت حداقل هزینه یک سفر به جنوب کشور هفت میلیون تومان خواهد بود.
 
واقعا جالبه
ما دو هزار و پانصد سال در قفس نفس کشیدیم؛ ۲۵۰۰ سال پرچم‌هایمان در نسیم شمشیر تکان می‌خورد. مغول‌ها به کاشی‌های ما تجاوز کردند. شرح نیستان سوخته ما یک مثنوی هفتاد من کاغذ است. آنها با هُلاکو آمدند و ما با مولانا برخاستیم. ما برگرد شهیدان خود سماع می‌کردیم، تیمور رویاهای ما را به آتش کشید. اسکندر ما را به کرانه کابوس تبعید کرد. این یک مشت مینیاتور ِمعلول، حاصل محاصره نیشابور است.
 
* یک لیوان شطح داغ: داغترم میشه
 
معنی رنگهای استعلام چک صیاد چیست؟
سامانه صیاد برای افرادی که چک گرفته اند این امکان را فراهم کرده است
تا بتوانند وضعیت فرد صادر کننده ی چک در نظام بانکی را مورد ارزیابی قرار دهند.
 
 
افرادی که دارنده ی چک هستند می توانند با نصب اپلیکیشن چک نما
و وارد کردن شناسه 16 رقمی که در چک های صیادی درج شده است، استعلام چک صیاد خود را گرفته
و بدین ترتیب از خوش حساب و یا بد حساب بودن صادر کننده ی چک اطلاع پیدا کنند.
 
در پاسخی که شما از چک نما دریافت می کنی
ماشین با سرعت بالایی در جاده حرکت می کرد، در این کشور انگار قوانین راهنمایی رانندگی، چیزی بیشتر از خطوطی که کاغذ را سیاه کرده اند، نیستند و باید آیین نامه را دور انداخت. اصلا علائم راهنمایی و رانندگی کو که من صحبت از آیین نامه می کنم؟ در طول این پانصد و چهل و نُه کیلومتری که آمدم یک علامت راهنمایی و رانندگی ندیدم. تابلوی فاصله ی بین شهرها بود اما آن هم دقیق نبود.
ادامه مطلب
مشاوره رفتیم بعد از این طلاق چقدر زمان میبره وهزینه ش چقدره ؟

با سلام تقریبا یک هفته زمان می بره. دعوای طلاق غیر مالی و خیلی هزینه زیادی نداره
هزینه دادرسی تقریبا دویست هزار تومن وهزینه دفترخانه پانصد هزار تومان 

منبع: سایت وکالت دادراه
۵۰۰ روز از بیانی بودنمان گذشت:)من و پشت ابرهای سیاه خیلی خوشحالیم اینجا و شمارو داریم :)
درسته من و پشت ابرهای سیاه مدرکی نداریم از 500 روزه شدنمون اما خودمون که میدونیم 500 روزه شمارو داریم :)
+همینجوری دیدم خیلی رنده خواستم بهتون تبریک بگم پشت ابرهای سیاه دلسوز رو داارید .. خلاصه از ما گفتن بود :))) 
ازین خز بازیایی که تو اینستا انجام میدن 500 k  شدنمان مبارک :) دیگ ما اینقد نمیشیم توبیان ۵۰۰k?!
shirazart.blog.ir 
**" داستان کوتاه " که شاخه ای از ادبیات داستانی منثور است ، به طور تقریب دارای سابقه ای یکصد و پنجاه ساله در جهان است .داستان کوتاه معمولا از هزار و پانصد تا پانزده هزار کلمه را شامل می شود ." ارنست همینگوی " و " جیمز جویس" با آثار خود معیارهای تازه ای را برای داستان کوتاه خلق کرده اند .
** از میان داستانهای کوتاه فارسی ، نمونه های زیر شایان ذکرند: یکی بود یکی نبود ، اثر : جمال زاده _ زن زیادی ، سه تار و پنج داستان ، اثر : جلال آل احمد_ شهری چون
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
احمد شوقی در کتاب
الحریة السیاسیة فی الاسلام
مینویسد:
روزی عمر در خطبه خود اعلام کرد هرکسی مهریه همسرش را بیش از پانصد درهم قرار دهد اضافه آنرا میگیرم و به بیت المال باز میگردانم زنی اظهار داشت که سخن تو مخالف قرآن کریم است که میگوید اگر مهریه زنانتان را قنطاری قرار دهید چیزی از آنرا نمی توانید باز ستانید. عمر گفت:
کل الناس افقه من عمر حتی المخدرات
آنگاه از تصمیم خود منصرف شد
اللهم عج
اولین سوالی که افراد سرمایه دار می خواهند برای خودشان کار کنند. پرداختن به این موضوع که با 500 میلیون چیکار میشه کرد؟ قطع به یقین ساعت های زیادی را برای صحبت و مشورت کردن می طلبد.
اگر از آن دسته از افرادی هستید که زیاد اهل ریسک کردن نیستید و مدت زیادی است که به دنبال راه اندازی یک کار جدید هستید و اخبار هر روزه دنیای اقتصادی را هم بررسی می کنید. 
نگران و واهمه دارید که چطور می توان بهترین کار با 500 میلیون را شروع کرد بهتر است بدانید تنها کمک کنند
سرزنش مصقله پسر هبیره
از سخنان آن حضرت علیه السّلام است هنگامیکه مصقلة ابن هبیره شیبانىّ گریخته نزد معاویه رفت.  و او اسیران بنى ناجیه را از عامل امیر المؤمنین خریده آزاد کرد، چون حضرت بهاى آنرا مطالبه نمود خیانت کرده بشام گریخت (گروهى از بنى ناجیه بعد از جنگ صفّین با خوارج نهروان متَّفق و به آن حضرت یاغى گشته رو به مدائن آوردند، حضرت معقل ابن قیس را با دو هزار سوار بجنگ آنها فرستاد، چون معقل در کنار دریاى فارس بایشان رسید جنگید و رئیس بنى ن
خدایا ممنونم ازت بابت احساساتم
بابت حس لامسه ام
خدایا ممنونم بابت حس بینایی و چشایی ام
خدایا ازت هزاران بار ممنونم
بابت حس دلتنگی و حس شادی ام
 
خدایا ازت خیلی ممنونم بابت حس شنوایی ام
ازت ممنونم بابت حس تنهایی و حس ِ همدم بودن
 
بارالها ازت ممنونم که وعده هایت همه صادق است
ممنونم که گفتی بخوانید تا اجابت کنم شما را
ممنونم که برای اجابت دعاها و ارزوهامون اما و اگر نیاوردی و فیلتر نذاشتی
 
بارخدایا
میخاستم بگم بهم عطا کن درآمدی با میزان هفته ا
کشاورزی و منابع طبیعی
بررسی بودجه سال یکهزارو سیصد ونود و نه در بخش کشاورزی حکایت از آن دارد که وزارت جهاد کشاورزی نسبت به سال گذشته افزایش بودجه دونیم برابری را تجربه می کند و بخش کشاورزی و منابع طبیعی اعتبارات مناسبی را برای سال آینده از صندوق توسعه ملی دریافت خواهد کرد. این اعتبارات حدود پنج هزارو پانصد و سی هفت میلیارد تومان خواهد بود.
بر اساس جداول بودجه، این وزارتخانه بالغ بر سه هزار و هجده میلیارد تومان بودجه جاری و دوهزارو پانصد و ه
اگر کسی روز قبل یک جنسی را پانصد تومان خریده، باید ده درصد به روی آن اضافه کرده و بفروشد . نباید نگاه کند که فردا قیمت آن ششصد تومان خواهد شد. فردی می گفت که گرفتن پول از دست مردم راحت است اما خوردن آن سخت است .
یک نفر نزد آیت الله احمد خوانساری که از علمای بازار تهران بودند آمد و گفت: من یک جنسی را به قیمت صد تومان می خرم. ولی چون بازار کشش دارد آن را دویست تومان می فروشم . آیا این کار اشکال دارد؟ ایشان فرمودند که این مال متعلق به تو است و می توانی ه
اعلام خرید تضمینی زعفران در بورس
حسین شیرزاد با استناد به تولید پانصد هزار کیلو زعفران در سال 1398 بیان کرد از این به بعد زعفران را می توانید از بورس کالا تهیه کنید .
معاون وزیر جهاد کشاورزی  در مورد خرید تضمین شده زعفران از طریق تعاون روستایی هر شهر گفت : خرید تضمین این محصول از سال نود و شش تا نود و هفت توسط تعاون روستایی اداره شد  و فروش آن نیز در بازار سهام ایران صورت گرفت.
حسین شیرزاد با بیان اینکه زعفران یک محصول استراتژیک برای صادرات به کش
کتاب طلسمات گلشن سیاه قلم یا همان طلسمات سیمرغ نوشته استاد اکبر حسن
زاده سیاه قلم کتابی است ارزشمند، قابل اطمینان و دست نویس. در این کتاب
بیش از ۲۰۰۰ طلسم نوشته شده که در مجموع از بیش از پانصد کتاب گردآوری شده
اند و به نوعی میتوان این کتاب را گنج طلسماتت نامید. قاعده اولیه طلسمات
از فیثاغورث بوده و برای پر کردن آنها رعایت وقت و ساعت، خواندن آیت الکرسی
و چهار قل الزامی است.
ادامه مطلب
موتور کم صدا , قدرت و توان بالا فیلتر های با کیفیت و بدنه ی مستحکم , مخزن بزرگ ,ضد قارچ و ضدباکتری که باعث می شود آب در طولانی مدت در سلامت کامل قرار داشته باشد و .... از دیگر مزایا و برتری های این دستگاه است که باعث می شود نظر هر مخاطبی جلب شده و آکوا را بهترین مارک آب تصفیه کن مناسب نیاز خود تشخیص دهد. کلیه ی قطعات به کار رفته در این دستگاه اصل و اورجینال بوده و همین امر کیفیت آنرا تضمین می نماید. قطعات دستگاه قابل تغییر و ارتقا هستند و فیلترها با ک
نگاهی به درخت سیب بیندازید. شاید پانصد سیب به درخت باشد که هر کدام حاوی ده دانه است. خیلی دانه دارد نه؟ ممکن است بپرسیم «چرا این همه دانه لازم است تا فقط چند درخت دیگر اضافه شود؟»
اینجا طبیعت به ما چیزی یاد می دهد. به ما می گوید:
«اکثر دانه ها هرگز رشد نمی کنند. پس اگر واقعاً می خواهید چیزی اتفاق بیفتد، بهتر است بیش از یکبار تلاش کنید.»
از این مطلب می توان این نتایج را بدست آورد:
- باید در بیست مصاحبه شرکت کنی تا یک شغل بدست بیاوری.
- باید با چهل نفر
محل و مطلب دانلود:برای دانلود سریع و راحت و ارزان و مطمئن بر روی کلمه نصب کلیک کنید.
توضیحات: pes2019 برترین بازی فوتبال اندروید در سال 2019 همراه با اپدیت بزرگ pes2019 بروز شدن بازیکنان و امدن تیم های جدید و همین طور امدن بازی جام قطر 2018 همین حالا از کلیک کردن بر روی دکمه نصب با قیمت 1،500 تومان تک تومانی که به حروف هزار و پانصد تومان است وارد درگاه پرداخت شتاب بانکی وسامان کیش یا همان ایدی پی شوید و بعد پرداخت فایل نصبی بازی به صورت خودکار شروع به دانلو
نگاهی به صفحه می اندازی و سعی می کنی کلمات را کنار هم بچینی. یک خط می نویسی به سختی خط دوم و به خط سوم که می رسی قلم خشک می شود. بی ذوق و بی هنر، این گونه نوشتن را خوب می شناسم بر گرفته از اجبار است نه لذت. بی تردید محکوم به شکست.
اما نوع دیگری هم وجود دارد. برای مثال بعد از ظهر تصادف کردی و یک طرف ماشینت رفته است به کلانتری می روی و بعد از شکایت و کلی داد و بیداد و یک روز سخت را پشت سر می گذاری و پای پیاده به خانه می رسی حالا یک چیز مهم فارق از این که آن
همزمان با هفته کتاب (19 لغایت 30 آبان) صحنه
سازی ها و نمایش های مضحک فرهنگی از سر گرفته خواهد شد.
هر چند از به کار بردن کلمه متاسفانه (که حاوی
مقدار زیادی بار معنایی منفی ست، خسته شدیم) با این حال باز هم متاسفانه عادت زشتی
که گریبان جزء جزء مسئولین اجرایی کشور را گرفته، در هفته کتاب به بهترین شکل ممکن
اجرا می شود.
"نمایش اقتدار گونه"؛ یک هفته پرکار
برای کتابخانه ها، خالی از اتفاقات مثبت؛
شاید در ظاهر افزایش تعداد اعضا، بازدید دانش
آموزان از کتابخ
جاذبه عمودِمُنصف بر پیکرِ بی‌جان من است و بالغ بر حجمی فرای پانصد پوند بر افکار چروکیده و زائل‌گشته‌ی من فشار وارد می‌آورد. همه‌چیز ناجوانمردانه تیره‌و‌تار است و نیروی عظیمی گریز از مرکزِ انفاس و ادراکِ من، مهره‌ی چهارم ستونِ فقراتِ مرا به درد می‌آورد. خوابِ‌شَب این‌گونه سخت به یغما می‌رود و چشمانِ سردم بی‌اراده به خماریِ ابدی فرو می‌رود. مرگ دندانِ تیزش را بی‌اختیار نشانت می‌دهد و جسم بی‌مهابا پوزخند عریان‌شده‌اش را به باد م
جاذبه عمودِمُنصف بر پیکرِ بی‌جان من است و بالغ بر حجمی فرای پانصد پوند بر افکار چروکیده و زائل‌گشته‌ی من فشار وارد می‌آورد. همه‌چیز ناجوانمردانه تیره‌و‌تار است و نیروی عظیمی گریز از مرکزِ انفاس و ادراکِ من، مهره‌ی چهارم ستونِ فقراتِ مرا به درد می‌آورد. خوابِ‌شَب این‌گونه سخت به یغما می‌رود و چشمانِ سردم بی‌اراده به خماریِ ابدی فرو می‌رود. مرگ دندانِ تیزش را بی‌اختیار نشانم می‌دهد و جسم بی‌مهابا پوزخند عریان‌شده‌اش را به باد م
پل خشتی در لاهیجان، جلوه ای است از دوران حکومت کیائیان که در غرب لاهیجان، یکی از محله های قدیمی شهر، در انتهای خیابان کاشف غربی، قرار دارد. میرظهیر مرعشی در کتاب خود از این پل نام برده است. در این کتاب آمده که در اوایل قاجار، حاج جعفر کاشانی، پلی آجری با آهک و ساروج را جایگزین پل قدیمی و سنگی نموده. بازسازی این پل در سال 1271 هجری قمری صورت گرفت. ابعاد این پل 50 در 5/4 در 11 متر است و با آجری به رنگ قرمز ساخته شده است.این پل زیبا که به پل خشتی پردسر و خ
  تسهیلات ۵۰ میلیونی ترنج کارت بانک آینده.
بانک آینده؛ در سال «رونق تولید» و در راستای حمایت از «کالای ایرانی»، تسهیـلات کارت اعتباری «تُرنج کارت» را برای بهره‌برداری مشتریان محترم، رونمایی و به بازار عرضه کرد.
سقف تسهیلات کارت اعتباری «تُرنج کارت»؛
مبلغ ۵۰۰ (پانصد) میلیون ریال، با قابلیت بازپرداخت اقساطی، حداکثر ۳۶ ماهه است.
ادامه مطلب
خرید آپارتمان، تهران منطقه 4، هروی
 
قیمت4,500,000,000 تومانچهار میلیارد و پانصد میلیون
مشخصات ملک
مساحت: 156 متر
 
تعداد اتاق: 3
 
وضعیت بنا: نوساز
 
طبقه: 3
پارکینگ  دارد انباری  دارد آسانسور  دارد وام  ندارد
توضیحات
ساختمانی برند با پیشینه قوی سازنده لابی مجلل به همراه دو لاین آسانسور ۲پارکینگ سندی تراس کاربردی نمای شیک و دیدنی فول امکانات در لوکیشنی بی نظیر و قیمتی استثنایی در این روزها خوش نقشه و خوش نور کلیدنخورده آماده تحویل
همین چند دقیقه پیش داشتم تو سایت https://www.gsmarena.com میگشتم و گوشی های جدید رو نگاه میکردم.
دیدم برای گوشی Samsung Galaxy Note Plus (البته نسخه ای که 5G نداره) قیمت زده هزار و صد یورو.
حساب کردم با پول ما تقریباً میشه پانزده میلیون تومان! البته این قیمت برای کشورهایی هست که به صورت قانونی و مستقیم عرضه میشه و وقتی وارد ابران بشه بس که دلال بازی در میاد و دست به دست میچرخه تا به دست مشتری برسه، قیمتش خیلی بالاتر میره.
یعنی ارزش داره تو ایران این پول رو بدی این گوشی
توی ایستگاه اتوبوس در تاریکی و سرما و همهه ی بی مورد ِ باد ایستاده بودم . برای چند لحظه دست به سر کردن غصه ای که این روزها به جانم افتاده،  زیر لب تصنیف غریبانه ای را می خواندم ، یکهو صدای زنی میانسال با قد و بالای میانه که چادر خیلی براق سرش بود و رویش را هم محکم گرفته بود تصنیف خوانی ام را قطع کرد : ببخشید خانم ! خانم با شمام ! من : جانم حاج خانم ؟ او :  اینجا اتوبوس صارمی هست ؟ من : بله ، او : خیلی سرماست ، دو بار از وَن های اول کوثر پیاده شدم توی این
قیمت طراحی سایت
قیمت هر سایت یا وبلاگ بسیار متفاوت است
برای مثال قیمت وبلاگ ارزان تر از سایت است و سایت فروشگاهی 
از سایر سایت ها قیمت بیشتری دارد!
اما کف قیمت هر سایت از پانصد هزار به بالا و هر وبلاگ از پنجاه هزار به بالاست
آگهی جدید
#185کد
⚜️ #کلش_اف_کلنز
برای خرید به پی وی واسطه های کانال مراجعه کنین✅
قیمت:یک میلیون ،پانصد
    نام اکانت : Rashid afg
      تان هال :13
⛏      کارگر :6
      جم :300
    تغییر نام:ندارد
〽️    لول اکانت:213
    کینگ بربر:70
    آرچر کویین:70
    گرند واردن:46
 رویال چمپیون:20
توضیحات : 
✥✥✥✥✥✥✥✥✥✥✥✥✥✥✥✥
‼️ توجه ‼️ 
فروشگاه   ایلو ایلو تنها واسط این معامله میباشد برای انتقال وجه و اکانت به صورت مطمئن،به همین خاطر پس از تایید شما،پول را برا
مقاله در قالب word تحقیقات در رابطه با آبنما ها و استخر در بوستان وباغ ایران که یکی از مهم ترین عنصر راه اندازی و ایجاد باغ بوده و در این آموزش سعی شده تمام توضیحات کامل و جامع مطرح شود دانلود این محصول در لینک پایین صفحه درج شده است،تحقیق بر روی استخر در باغ های دراری قدمت زیاد نمونه استخر باغ چند هکتاری در زمان صفویه که در اصفهان بنا شد و خدود پانصد فواره داشته است،از گذشته در ایران باستان ما همیشه آب به معنای پاکی و روشنایی بوده است آب ارزش ب
خطای انسانی یعنی تلافی، یعنی فکر کردن به اینکه جان با جان فرق دارد، آمریکایی با ایرانی و غربی با شرقی فرق دارد. خطای انسانی یعنی جنجال، هوار، یعنی لعنت. 
دلتان چطور تاب می‌آورد با بار سنگین این اشتباه؟ خرد نمی‌شود؟ له نمیشود؟ می‌دانم، می‌دانم، اشتباه پیش می‌آید، اتفاق است، اتفاق است. ولی می‌دانید؟ عزیزِ جانی داشتم که با اشتباه در پرونده‌ی پزشکی زندگیش دگرگون شد، پزشکی که پرونده را در طول روند بررسی تغییر می‌داد، دروغ می‌گفت، پارتی د
سفارش بافت تابلو فرش چهره در شهر های مختلف از جمله شیراز، تهران و اهواز و سایر شهرستان های کشور با قیمت مناسب از سوی این مرکز پذیرفته می شود.
تکس هایی که برای بافته شدن به صورت تابلو فرش به مجموعه ارائه می شوند، معمولا شامل عکس های عروسی، عکس کودکان و سالگرد ازدواج و... می باشد. در کنار این نوع سفارشات، سفارشات خارجی نظیر تبدیل نمودن عکس شیخ های عربی نیز بسیار پرطرفدار بوده و ماهانه تعداد زیادی از این سفارشات بافته و به کشور های منطقه ارسال می
متره برآورد چیست؟ و  مورد استفاده آن چیست؟
 
برای آگاهی از هزینه کلّی یک پروژه نیاز به دانستن حجم عملیّاتی آن پروژه و هزینه اجرای آن می باشد. که برای دانستن آن نیاز به محاسبات آن ها می باشد. که به این محاسبات اصطلاحاً متره گفته می شود.
برای اجرای یک پروژه مثل ساختن یک منزل مسکونی اولّین چیزی که باید بدانیم مبلغ هزینه ایست که باید برای ساختن آن خرج نماییم . این هزینه چطوری مشخّص می شود؟ اکثراً با حدس زدن و با توجّه به زیر بنای ساختمان، و این که ه
مسئول اجرایی دبیرخانه شورای زکات شهرستان شبستر خبر داد:
رشد ۴۰ درصدی پرداخت زکات فطره در شهرستان شبستر

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در گفتگو با خبرنگاران با ذکر ۴۰ درصدی ساماندهی پرداخت زکات در سطح شهرستان شبستر تصریح کرد: بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون ریال از دبیرخانه شبستر شامل بخش مرکزی و تسوج و حدودا یک میلیارد ریال از دبیرخانه صوفیان فطریه جمع آوری شده که نسبت سال گذشته حداقل ۴۰ درصد رشد را نشان می دهد.
مشاور رییس اداره زکات استان ج
آرتور اش قهرمان افسانه ای تنیس هنگامی که تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت، با تزریق خون آلوده، به بیماری ایدز مبتلا شد. طرفداران آرتور از سر تا سر جهان نامه هایی محبت آمیز برایش فرستادند. یکی از دوستداران وی در نامه خویش نوشته بود: "چرا خدا تو را برای ابتلا به چنین بیماری خطرناکی انتخاب کرده؟" 
 
آرتور اش، در پاسخ این نامه چنین نوشت:
در تمام دنیا هر سال بیش از پنجاه میلیون کودک به انجام بازی تنیس علاقه مند شده و شروع به آموزش می کنند.
حدود پنج میلیون
شرح برنامه :امروزه و با پیشرفت تکنولوژی ابداع روش هایی که بتواند به کمک افراد آمده تا از اتلاف هزینه، وقت و انرژی بکاهد لازم و ضروری به نظر می رسد. در این راستا می توان از خدمات الکترونیکی که در قالب کدهای USSD و یا اپلیکیشن های تلفن همراه خدماتی را به کاربران خود ارائه می دهند بهره جست، یکی از این موارد کد USSD و سامانه دستوری # 780 * است که خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد. این سامانه تمامی آن دسته از خدماتی که با کد #780* در بسترUSSD  ارائه می
اطلاعات


PDF
دانلود

APK
دانلود

EPUB
دانلود

ژانر
عاشقانه



خلاصه رمان
دانلود رمان قلبم طاقت بیار    زندگی کردم با این سختی سختی نگویم این غم است غم از دست دادن روحم،جانم این زندگی نیست رگبار غم است داستانی زییا که داستان زندگی یک دختر درد کشیده و فقیر را به تصویر می‌کشد. داستان دختری که بخاطر پانصد هزار تومان فروخته می‌شود. فروخته می‌شود به یک […]
گسترش بخش کشاورزی
داوود محمدی : ما باید توجه ویژه ای به صنعت کشاورزی داشته باشیم
بنا به گفته نماینده شهرهای قزوین البرز و آبیک در مجلس ؛صنعت کشاورزی یکی از تکیه گاه های مشکلات کشوری محسوب میشوب میشود که باید به آن توجه بیشتری گردد.
طبق خبرگذاری ایانا با داوود محمدی در آیین بزرگداشت از تولید کنندگان ملی اعلام شد صنعت کشاورزی در شرایط سخت تحریمات توانسته باعث تسهیل وتسریح در روند کشور باشد .
محمدی افزود :در صنعت کشاورزی آسیب پذیری کمتری سایر
خبر کاهش قیمت میوه!
براساس اخباراتی که با
مصاحبه با آقای مصطفی دارایی نژاد منتشر شده است درسال
جاری، انواع میوه‌ها و صیفی جات بسیار زیاد تولید می شوند که از این رو پیش بینی
می‌شود  نرخ ها در ماه جاری و ماه آینده تا
۴۰ درصد کمتر شود.
از جمله میوه هایی که قیمت آن ها به دلیل تولید خوب کاهش یافته است
گیلاس، هلو، شلیل، گوجه سبز، زردآلو، آلبالو، هندوانه، ازگیل، شبرنگ، توت فرنگی و
... هستند که تقریبا 20 الی 40 درصد کاهش قیمت داشته اند. دقت داشته باشید م
 
متره برآورد چیست؟ و  مورد استفاده آن چیست؟
 
برای آگاهی از هزینه کلّی یک پروژه نیاز به دانستن حجم عملیّاتی آن پروژه و هزینه اجرای آن می باشد. که برای دانستن آن نیاز به محاسبات آن ها می باشد. که به این محاسبات اصطلاحاً متره گفته می شود.
متره برآورد چیست؟ و  مورد استفاده آن چیست؟برای اجرای یک پروژه مثل ساختن یک منزل مسکونی اولّین چیزی که باید بدانیم مبلغ هزینه ایست که باید برای ساختن آن خرج نماییم . این هزینه چطوری مشخّص می شود؟ اکثراً با حدس
مرحله جدید فروش اینترنتی ایران خودرو از روز یک شنبه -20 بهمن ماه- آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. در طرح پیش فروش اعتباری ایران خودرو، مشتریان امکان ثبت نام برای انواع محصولات این شرکت را دارند.
در طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر، موعد تحویل خودروها برای مردادماه 99 خواهد بود.
آغاز ویرایش قراردادهای معوق مشتریان
ایران خودرو طی اطلاعیه ای که در تاریخ دهم دیماه، برای نمایندگی‌هایش منتشر کرده، خبرهای جدیدی به مشتر
این طور که از شواهد امر بر می آید دولت و وابستگان دولت در مجلس خواب جدیدی برای بنزین 99 دیده اند.
رییس جمهور در حالی از مفسده انگیز بودن بنزین دو نرخی سخن می گوید که یکی از نمایندگان مجلس هم خبر از بنزین تک نرخی در بودجه سال 99 داده است. به نظر می رسد قرار است بنزین در سال بعد به قیمت دو هزار تومان عرضه شود. با این وصف از طرفی دولت بر سر مردم منت می گذارد که بنزین سه هزار تومانی را ارزان کرده و به صدای اعتراضات توجه نشان داده از سوی دیگر تبدیل بنزین
این پونصدمین پستیه که من دارم توی این بلاگ می‌نویسم!
روی "می‌نویسم" تاکید دارم چرا که یه سریشو منتشر نکردم.. و روی "این بلاگ" هم تاکید دارم چرا که از قبل باز کردن وبلاگ برای خودم هم دست نوشته‌هایی داشتم، و توی این مدت هم به جز اینجا چیزهایی برای خودم یادداشت کردم....
 
اما اینا مهم نیست!
چیزی که می‌خوام بگم اینه که وقتی این بلاگ رو باز کردم هیچ فکر نمی‌کردم که روزی برسه که پانصد تا متن کوتاه یا بلند بنویسم...
هیچ فکر نمی‌کردم که هزار و هفت‌صد و س
کمپانی مایکروسافت ۱۴ مهر ماه سال جاری رویداد بزرگی برگزار کرد و پاسخ خوبی به انتظارات هواداران خود داد.مایکروسافت در این رویداد از طیف وسیعی از سخت افزار های جدید خود ، از مایکروسافت بند ۲ گرفته تا لومیا ۹۵۰ و سرفیس پرو ۴ رونمایی کرد.اما یکی از ستارگان اصلی مایکروسافت در رویداد ۱۴ مهر ، اولین لپ تاپ این شرکت با نام سرفیس بوک بود.لپ تاپی زیبای و خلاقانه که نیازهای بسیاری از کاربران را از یک کامپیوتر همراه برآورده خواهد کرد.
 
مایکروسافت با رو
متره برآورد چیست؟ و  مورد استفاده آن چیست؟
 
برای آگاهی از هزینه کلّی یک پروژه نیاز به دانستن حجم عملیّاتی آن پروژه و هزینه اجرای آن می باشد. که برای دانستن آن نیاز به محاسبات آن ها می باشد. که به این محاسبات اصطلاحاً متره گفته می شود.
متره برآورد چیست؟ و  مورد استفاده آن چیست؟برای اجرای یک پروژه مثل ساختن یک منزل مسکونی اولّین چیزی که باید بدانیم مبلغ هزینه ایست که باید برای ساختن آن خرج نماییم . این هزینه چطوری مشخّص می شود؟ اکثراً با حدس زد
بسم الله الرحمن الرحیم 

پست هفتم
سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی:
ازدواج باید زمینه ای شود که بهترین افراد محله شما، در مجلس ازدواجتان جمع شوند.
هرکسی را احساس می کنید جان پاکی دارد، یک نفس گرمی دارد، حقیقتی دارد، شما باید او را برای ازدواجتان دعوت کنید.
پانصد نفر کلّاش را دعوت می کنید، می زنید می رقصید و لذتها را می برید، بچه هایتان را خراب می کنید و بعد دنبال دوا می گردید. آیا این درست است؟
اصلاً ازدواجها، عروسیها جای یک نفر آخوند هست؟
*************
 
متره برآورد چیست؟ و  مورد استفاده آن چیست؟
 
برای آگاهی از هزینه کلّی یک پروژه نیاز به دانستن حجم عملیّاتی آن پروژه و هزینه اجرای آن می باشد. که برای دانستن آن نیاز به محاسبات آن ها می باشد. که به این محاسبات اصطلاحاً متره گفته می شود.
متره برآورد چیست؟ و  مورد استفاده آن چیست؟برای اجرای یک پروژه مثل ساختن یک منزل مسکونی اولّین چیزی که باید بدانیم مبلغ هزینه ایست که باید برای ساختن آن خرج نماییم . این هزینه چطوری مشخّص می شود؟ اکثراً با حدس
 
متره برآورد چیست؟ و  مورد استفاده آن چیست؟
 
برای آگاهی از هزینه کلّی یک پروژه نیاز به دانستن حجم عملیّاتی آن پروژه و هزینه اجرای آن می باشد. که برای دانستن آن نیاز به محاسبات آن ها می باشد. که به این محاسبات اصطلاحاً متره گفته می شود.
متره برآورد چیست؟ و  مورد استفاده آن چیست؟برای اجرای یک پروژه مثل ساختن یک منزل مسکونی اولّین چیزی که باید بدانیم مبلغ هزینه ایست که باید برای ساختن آن خرج نماییم . این هزینه چطوری مشخّص می شود؟ اکثراً با حدس
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، حداقل میزان عیدی کارگران مشمول قانون کار در سال 99 معادل سه میلیون و سی و سه هزار تومان و حداکثر میزان عیدی و پاداش کارگران برای سال ۹۹​ نیز معادل چهار میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان می باشد که این مبلغ بایستی توسط کارفرمایان به کارگران پرداخت شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مبلغ عیدی کارگران در سال 99 بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1872/مبلغ-عیدی-کارگران-در-سال-99.html
 
محدودیت نویسه: ۵۰۰۰
در آیا مزایای CrossFit و آیا ایمن است؟    افزایش قدرت    بهبود تناسب اندام هوازی    بهبود چابکی    مدیریت وزن    خطرات    چگونه شروع کنیم    بردنورزشگاه
CrossFit، که به عنوان جعبه شناخته می شود، در سراسر دنیا ظاهر می شود،
زیرا محبوبیت آن افزایش می یابد. بنابراین، CrossFit چیست و مزایای و خطرات
بهداشتی چیست؟CrossFit یک فرم تناسب اندام با شدت بالا (HIPT) است. تمرین CrossFit ممکن است شامل تمرینات پویا مانند:    پیلومتریک پریدن    مهمات
دقیقا نزدیک امتحانای ترم به شدت مجذوب بازار بورس شدم منی که به این چیزا هیچ وقت توجه نداشتم الان هر اطلاعاتی بهم میرسه میبلعم .تصمیم دارم چند تا کتاب بخرم و در موردش یاد بگیرم.البته نگران امتحان ها هم هستم که اگه نبودم بدون شک میرفتم کتاب میخریدم در مورد بورس.
تو محل کارم به مرگ و زندگی گفتم که بورس ثبت نام کردم. زندگی مردده و ترجیح میده پولش رو بزاره توی بانک و سود بیست درصد بگیره. 
مرگ ولی به سرعت گفت منم ثبت کن و بهش یاد دادم که خودش ثبت نام ک
به استناد سایت قوانین چک و سفته دینا ، قیمت سفته که با تصویب مصوبه مجلس شورای اسلامی تعیین می شود ، در حال حاضر برای هر یک میلیون تومان سفته ، پانصد تومان است . بنابراین ، قیمت خرید سفته تا مبلغ دو میلیون تومان ، هزار تومان و سفته تا مبلغ ده میلیون تومان ، پنج هزار تومان و سفته تا مبلغ بیست میلیون تومان ، ده هزار تومان خواهد بود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اینکه مبلغ و قیمت خرید سفته چقدر است بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/arti
در این پست می خواهیم درباره ما و داستان راه اندازی کسب و کارمان توضیحاتی بدهیم .شاید خلاصه ای از تجربیات کودکی بنیانگذار مهرزمان جالب باشد.در دوران گذراندن تحصیلی دوران راهنمائی و کتاب هنر اول راهنمائی و دل بستن به این کتاب زیبا شروع شد.یکی از بهترین و جذابترین و بهتربگویم دوست داشتنی ترین کتاب من بود.معلم هنر ما مشاغل کاریش در دو نوبت بود و بعدظهرها به مغازه ایی که دایر کرده بود در زمینه مهرسازی و تابلو سازی بود و از انجا که بنده علاقه ا
#داستانک_معنوی
ماجرایی واقعی 
که دکتر راتب نابلسی آنرا روایت میکند : 
گفتند : آنجا که تاکسی ها منتظر مسافر هستند  ، شخصی فقیر  تاکسی را نگه داشت ، راننده به او گفت کجا می روی ؟ 
گفت: به خیابانی که در پایین کوه هست میروم ولی هیچ درهمی (پولی) ندارم تا به تو بدهم ! 
گفت : چشم میبرمت سوارشو...
اورا به آخر خیابان رساند ، وقتی که از ماشینش پیاده شد پسرش به بدرقه اش آمد وسؤال کرد : پدر جان آیا با نان آمده ای ؟ 
گفت : نه والله با نان نیامدم ، و در خود سببش را پ
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، شهادت کذب در دادگاه جرم محسوب شده و برای آن مجازات در نظر گرفته شده است . بر اساس ماده 650 قانون مجازات اسلامی ، شهادت دروغ نزد مقامات رسمی جرم شمرده شده است که بر اساس این ماده : " هر کس در دادگاه نزد مقامات رسمی شهادت دروغ بدهد ، به سه ماه و یک روز تا دو سال حبس و یا به یک میلیون و پانصد هزار تا دوازده میلیون ریال جزای نقدی محکوم خواهد شد " . علاوه بر این ، در تبصره این ماده نیز مجازات دیگری برای شهادت کذب مقرر شده
در این پست می خواهیم درباره ما و داستان راه اندازی کسب و کارمان توضیحاتی بدهیم .شاید خلاصه ای از تجربیات کودکی بنیانگذار مهرزمان جالب باشد.در دوران گذراندن تحصیلی دوران راهنمائی و کتاب هنر اول راهنمائی و دل بستن به این کتاب زیبا شروع شد.یکی از بهترین و جذابترین و بهتربگویم دوست داشتنی ترین کتاب من بود.معلم هنر ما مشاغل کاریش در دو نوبت بود و بعدظهرها به مغازه ایی که دایر کرده بود در زمینه مهرسازی و تابلو سازی بود و از انجا که بنده علاقه ایی ز
پیتزا ناپولی به سه نوع مختلف تقسیم می شود به نام  های پیتزای مارینارا که حاوی گوجه فرنگی ، سیر، آویشن و روغن زیتون خالص است و پیتزای مارگاریتا که ترکیبات آن شامل گوجه فرنگی ، ورقه های پنیر موزارلا، ریحان و روغن زیتون خالص تهرو یه می شود و پیتزای مارگاریتای ویژه حاوی گوجه فرنگی ، پنیر موزارلای کامپانیایی(منطقه ای در جنوب ایتالیا که مرکز آن ناپل است)، ریحان و روغن زیتون خالص فراوان است ما در این مقاله شما با طرز تهیه پیتزا ناپولی خوشمزه و لذ
به گزارش خاورستان، حجت الاسلام والمسلمین الهی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوسف گفت: آقای گل محمد نوری 9 هکتار زمین از سهم ارث خود را وقف کرد که بخشی از نیت این واقف خرید جهیزیه برای نیازمندان است.
وی افزود: این موقوفه در جاده بیرجند کرمان واقع شده که ارزش ریالی آن حدود 500 میلیون تومان است.
حجت الاسلام الهی عنوان کرد: نیت واقف در این موقوفه برگزاری کلاس‌های قرآنی و ترویج فرهنگ قرآن و خرید جهیزیه برای افراد نیازمند است.
رئیس اداره اوقاف و امو
پس از اینکه اعلام شد عرضه اولیه دو شرکت صنعتی دوده فام با نماد شصدف و تامین سرمایه ملت تا پایان سال ۹۸ انجام می‌شود و نماد پتروشیمی تندگویان در بازار دوم فرابورس برای عرضه اولیه درج شد، این بار معاون بازار شرکت فرابورس از عرضه اولیه پنج شرکت فرابورسی تا پایان سال خبر داد.
 
 عرضه اولیه های شصدف و تملت چهارشنبه می‌آیند
 
روز چهارشنبه قرار است دو نماد در بورس و فرابورس عرضه اولیه شوند، بر اساس محاسبات انجام شده، میزان نقدینگی مورد نیاز برای
دستبند طلای دوره هخامنشی : تعداد بسیار زیادی از زیور آلات ایران باستان  در موزه های بزرگ جهان نگه داری می شوند. اما دو دستبند کشف شده مربوط به حدود  دو هزار و پانصد سال پیش به دلیل زیبایی ساخت و ظرافت توجه بیشتری را به خودشان جلب کرده اند.
یک جفت دستبند خارق العاده که به مدل مچ دستی با ظرافت و هنر هرچه تمام تر ساخته شده  یکی با دو انتهای سر گاو در موزه هنر های والترز مریلند نگه داری می شود.و انتهای سر شیر در موزه باستانی پنسیلوانیا در دید است.

سلام مهربون ترین خدا 
امروز لیلا زنگ زد گفت چنور دستگاه GPS ت رو لازم داره هیچ کدام از دستگاه های اداره نیستن 
منم گفتم باشه مشکلی نیس من کمی میوه بخرم ، میرم خانه ، بیاین اونجا ازم بگیرید 
یاد روزی افتادم که تازه نقشه کشی یاد گرفته بودم 
ولی gps نداشتم 
از معاون اداره GPS خواستم گفتم پول در آوردم 
یکی میخرم فعلا پول ندارم ، ندادن بهم...تا رفتم حساب شرکت رو فعال کردم 
و از حساب شرکت یه GPS خریدم. 
خب خیلی دلم شکست چون نقشه بردار های قبل حتی از کامپیوت
پاورپوینت کاروانسراها
دانلود پاورپوینت کاروانسراها این فایل در قالب پاورپوینت قابل ویرایش، آماده پرینت می باشد   قالب: پاورپوینت تعداد اسلاید: 73 توضیحات: کاروانسراها، مهمانخانه های بین راهی کشور ایران در طی قرون متمادی گذشته بوده و سابقه آن به دوره هخامنشی یعنی بیش از دو هزار و پانصد سال قبل می رسد. در مسیر راه های مهم بین شهری، کاروانسرا ها به فاصله مسافتی که کاروان در یک روز می توانسته طی کند، ساخته می شده است. به دلیل خشکی نسبی آب و هو
اگر زنی در کشور ما عامدانه بخشی از حجاب اسلامی خود را بر‌دارد، چگونه و تحت چه شرایطی این عمل جرم و قابل مجازات است؟ در جریان دادرسی و محاکمه متهم از چه حقوقی برخوردار خواهد بود؟ و «کشف حجاب» اساساً در چه اماکنی تعریف و برای آن مجازات در نظر گرفته شده است؟
از پرسش اول شروع می‌کنیم. ‌«بی‌حجابی» در کجا و چگونه جرم شناخته شده است؟ در تبصرۀ مادۀ ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی (بخش تعزیرات) آمده است: «زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر ش
در این پست می خواهیم درباره ما و داستان راه اندازی کسب و کارمان توضیحاتی بدهیم .شاید خلاصه ای از تجربیات کودکی بنیانگذار مهرزمان جالب باشد.در دوران گذراندن تحصیلی دوران راهنمائی و کتاب هنر اول راهنمائی و دل بستن به این کتاب زیبا شروع شد.یکی از بهترین و جذابترین و بهتربگویم دوست داشتنی ترین کتاب من بود.معلم هنر ما مشاغل کاریش در دو نوبت بود و بعدظهرها به مغازه ایی که دایر کرده بود در زمینه مهرسازی و تابلو سازی بود و از انجا که بنده علاقه ایی ز
مواسات سکولار در جمهوری اسلامی خمینی (1)
 آن‌ وقت‏ شیطنت‏ این‏ بود که‏ سیاست‏ از مذهب‏ خارج‏ است ... این مطلب شکست‌خورده. حالا مى‏گویند که سیاست حق مجتهدین است. یعنى در امور سیاسى در ایران پانصد نفر دخالت کنند، باقی‌شان بروند سراغ کارشان. یعنى مردم بروند سراغ کارشان، هیچ کار به مسائل اجتماعى نداشته باشند، .... این از آن توطئه سابق بدتر است. (امام خمینی ۱۳۶۲/۱۲/۰۹)
در جمهوری اسلامی که امام می‌گفت مردم به حدی نقش داشتند که در نظام ولایت فقیه
 
 
امروزه زندگی ما کلا دچار مشکلات است. غذا ها طبیعی نیستند. ژنتیکی و دارای کود شیمیایی اند.چیز های خوب را گرفتند و چیزهای بد را جایگزین کردند. شکرِ نیشکر را که همه اش درمان است، را گرفتند و شکر چغندر قند که بیماری زا و سودا زا هست را جایگزین کردند.روغن مفید مانند پیِ گاو و امثال آن را گرفتند و روغن نباتی که از نفت درست می شود، را به ما دادند. علاوه بر این، دارو های شیمیایی همه مال آن هاست.
هر بلایی بخواهند با همین دارو ها بر سر ما می آورند.الان د
✍رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: هنگامی که خداوند از بنده اش راضی شد، به عزرائیل می فرماید: از جانب من نزد فلانی برو و روح او را برای من بیاور تا آنچه که از اعمال انجام داده کافی است، من او را امتحان نمودم، او را در جایگاه ارجمندی که مورد علاقه من است یافتم. عزرائیل همراه پانصد فرشته که با آنها شاخه های گل و دسته های ریشه دار گل زعفران است، از بارگاه الهی به زمین نزول می کنند و نزد آن بنده صالح. می آیند و هر کدام از آن فرشتگان او را به
 
متره برآورد چیست؟ و  مورد استفاده آن چیست؟
 
برای آگاهی از هزینه کلّی یک پروژه نیاز به دانستن حجم عملیّاتی آن پروژه و هزینه اجرای آن می باشد. که برای دانستن آن نیاز به محاسبات آن ها می باشد. که به این محاسبات اصطلاحاً متره گفته می شود.
متره برآورد چیست؟ و  مورد استفاده آن چیست؟برای اجرای یک پروژه مثل ساختن یک منزل مسکونی اولّین چیزی که باید بدانیم مبلغ هزینه ایست که باید برای ساختن آن خرج نماییم . این هزینه چطوری مشخّص می شود؟ اکثراً با حدس
انجامه های نسخ خطی یک شناسنامه کوتاه فرهنگی تاریخی اند که در دل خود حرف های زیادی و زوایای ناشناخته ای از عصری که کاتب در آن می زیسته را دارند . در میان کاتبان کهن فارسی نگار دونفر هستند که کاتب شاعرند یکی اسدی طوسی که قدیمی‌ترین نسخه دست نویس فارسی را در سال447ه.ق نگاشته است و دیگری ابوالهیجا اردشیر ابن دیلمسار که ترجمان البلاغه را در سال 507ه.ق کتابت کرده است .با تطبیق این دو انجامه می توان به چند نکته رسید اسدی در پایان الابنیه عن حقایق الادو
ژانر : اکشن , جنگی , مهیج
مدت زمان : ۱۱۸ دقیقه زبان : انگلیسی کیفیت : BluRay 720p فرمت : MKV / MP4 انکودر : F2M حجم : ۱٫۱ گیگابایت محصول : استرالیا ستارگان : Travis Fimmel, Richard Roxburgh, Nicholas Hamilton, Luke Bracey کارگردان : Kriv Stenders لینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت‌های دیگر
خلاصه داستان :
داستان این فیلم اکشن و جنگی که در آگوست دهه‌ی شصت میلادی روایت می‌شود ، درباره‌ی گروهی از سربازان جوان و بی‌تجربه‌ی استرالیا و نیوزلندی می‌باشد که در حال جنگیدن در برابر بیش از دو ه
معرفی پنل JA Solar مدل JAM72S01-360A : پنل JA Solar مدل JAM72S01-360A  هزار و پانصد ولت سری Percium می باشد که مونوکریستال بوده و دارای دو صفحه شیشه ای در روبرو و پشت جهت محافظت از صحه اصلی سلول خورشیدی پنل می باشد.
قیمت پنل خورشیدی پلی کریستال کلیک کنید.
ویژگی ها :
مقاومت بسیار عالی در برابر خوردگی و به سبب استفاده از شیشه مستحکم گرما دیده به جای استفاده از یک پوشش پلیمری در قسمت پشتی پنل دارای قابلیت اطمینان بالاتری می باشد.
این پنل به گونه ای ساخته شده که در برابر ش
خرید و فروش پسته افزایش پیدا کرد
با استفاده از کود های مناسب براشت محصول پسته بسیار مناسب بوده است . در اولین روز معاملات گواهی های سپرده پسته در بورس کالای ایرانی ، پسته های فندقی سی و دو -سی با نماد طلای سبز زرند دیسکاوری و معامله شد و تاجران تا پایان این معاملات روزانه سه هزارو هشتصد عدد گواهی سپرده پسته را خرید و فروش کردند. تاجران در همان روز معامله کردند که قیمت هر کیلوگرم آجیل پسته سی و دو -سی در کمترین حد به قیمت نهصدوهجده هزار و نهصدوچ
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
 در صورت نارضایتی منتشر کننده مطلب لینک و نمایش از سایت برداشته خواهد شد ...

نام اث
هتل شمس قشم

توضیحات
دسته: هتل های 3 ستاره قشم

قشم
 
هتل های قشم
 
هتل های 3 ستاره قشم
 
هتل های لوکس قشم
 
هتل شمس قشم

هتل شمس قشم
هتل شمس قشم در نزدیکی سواحل غربی جزیره و نزدیک به ساحل تور قشم مرداد ماه 98 دریا قرار گرفته و جزو هتل های 3 ستاره قشم می باشد. این هتل در فاصله پانصد متری مراکز خرید ستاره فردوسی- پردیس و خلیج و مرجان قرار گرفته است. فاصله هتل شمس تا مراکز دیدنی و مراکز خرید نیز نزدیک می باشد و مسافران تور قشم می توانند تور فشم مرداد 9
فرش 1500 شانه از تازه واردان و جدیدترین مدل‌های فرش ماشینی است و از عرضه نخستین نمونه آن به بازار تنها چند سال می‌گذرد. فرش 1500شانه از نظر ظرافت، زیبایی و چشم نوازی سرآمد فرش‌های‌ موجود در بازار، از جمله گرانترین فرش‌های ماشینی و همچنین شبیه‌ترین نوع فرش ماشینی به فرش دستباف است.
مدل های فرش 1500 شانه تراکم 4500
 
فرش 1500 شانه چیست؟
پیش از آنکه به خصوصیات و ویژگی‌های‌ فرش 1500 شانه اشاره کنیم، ابتدا باید بدانیم شانه و تراکم به چه معناست و چه تفاوت
اولین فرش ماشینی که با استقبال فراوان در کشور روبرو شد فرش ماشینی 500 شانه بود.فرش ماشینی 500 شانه در واقع بعد از فرش ماشینی 440 شانه روانه بازار شد.فرش ماشینی 500 شانه با تعداد 500 گره عرضی از ضخیم ترین فرش های ماشینی موجود است.همانطور که گفته ایم با بالا رفتن شانه و تراکم، فرش ماشینی نازک تر می شود.این فرش با داشتن نخ خاب بالا، از فرش هایی است که برای سبک زندگی سنتیخیلی مناسب است.چراکه ارتفاع بالای نخ خاب در فرش ماشینی موجب نرمتر شدن فرش شده و همین
قطره‌ای از دریای کرم امام حسن علیه السلام
شیخ رضی الدین حلی، برادر علامه حلی روایت کرده است:
۲۳- قیل: وقف رجل على الحسن بن على علیهما السلام فقال: یا ابن أمیر المؤمنین بالذى أنعم علیك بهذه النعمة التی ما تلیها منه بشفیع منك إلیه، بل انعاما منه علیك، الا ما أنصفتنی من خصمى، فانه غشوم ظلوم، لا یوقر الشیخ الكبیر، ولا یرحم الطفل الصغیر. وكان متكئا فاستوى جالسا وقال له: من خصمك حتى أنتصف لك منه، فقال له: الفقر، فأطرق (علیه السلام) ساعة، ثم رفع رأسه
گزارش برنامه جهادی غبار روبی مزار شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ..
درتاریخ ۱۲\۷\۹۸ جمعی از طلاب حوزه حضرت ابالفضل علیه السلام با مسئولیت آقایان مهدی نژاد و دهقانی از طلاب فعال حوزه برای غباری روبی مزار شهدا و توزیع عدسی به سمت بهشت رضا راهی شدند ..
این اردوی جهادی ساعت سه ونیم بعداز ظهر بر سر مزار مرحوم آیت الله تهرانی ومزار پاک ‌شهدا شروع شده و تا ساعت هفت شب ادامه داشت ..
طلاب بسیجی بعد از غبار روبی مزار پاک شهدا و توزیع بیش از پانصد غذا به
ماه به روایت آه: روایت زندگی ماه بنی هاشم
ماه به روایت آه: نویسنده ابوالفضل زرویی نصرآباد

معرفی:

همیشه وقتی آه می کشی که هیچ راهی نداری تا از رنج و سختی رها شوی، تنها میتوانی آه بکشی و دیگر هیچ…اما می شود که آه تو آنقدر سنگین باشد و آنقدر عمیق، که دلهای همگان را تا انتهای تاریخ بسوزاند…آنقدر هم آتشش تند است که می شود راجع به آن داستان های طولانی و بلند نوشت و خواند و گفت…

خلاصه:

“ماه به روایت آه” روایت زندگانی ماه بنی هاشم، حضرت ابوالفضل ع
صادرات منصفانه
صادرات یکی از دغدغه های اصلی جوامع توسعه یافته و درحال توسعه میباشد، که در این امر متاسفانه با توجه به قابلیت بسیار بالا در این حوزه، استراتژیها در جهت خلاف عمل کرده و از پتانسیل بالقوه موجود در کشور به دلیل نگاه اشتباه تصمیم گیران خلاف واقع عمل گردیده است.
صادرات منصفانه به زبان عام به مفهوم صادرات مازاد و یا غیر استراتژیک کالا و خدمات میباشد، که با توجه به وجود رانت و بسیاری دلایل دیگر به صادرات غیرمنصفانه تبدیل گردیده است

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها