نتایج جستجو برای عبارت :

حیواناتی عجیب که نمی‌دانید وجود دارند

 
 
 
جهان مملو از حیوانات وحشی عجیب و غریب است. گونه‌های جانوری زیادی در سراسر جهان وجود دارند که برای عموم مردم کمتر شناخته شده اند که اطلاعات جالبی درباره آن‌ها وجود دارد. امروز، ما یک لیست جالب برایتان گردآوری کرده ایم: ۱۰ حیوان عجیب و غریب که نمی‌دانید وجود دارند و نام آن‌ها را تا کنون نشنیده اید.
 
ادامه مطلب
دانستنی؟
آیامیدانید؟ احتمال دارد درسال 6000میلادی علم به حدی پیشرفت كند كه خودرو ها دیگر استفاده نشوند و انسان توسط موج برروی زمین باسرعت بالا حركت كند!!!!!!!!!!
آیامیدانید؟ ترانزیستور قطعه ای الكترونیكی است كه توسط این قطعه انقلابی درجهان ایجادشد وباعث بوجود آمدن عصر اطلاعات وارتباطات شد.تمام وسایل الكترونیكی ارتباطی برای ایجاد ودریافت امواج ازاین قطعه استفاده میكنند.
آیامیدانید؟اگر از زمین فراتر وبسیار زیاد دور شویم  آسمان ها را به صورت
همه چیز در کنار هم وجود دارند. مثل تصویر های بزرگی که دائما در حال تغییرند. به این ترتیب باید حقایق بیشماری وجود داشته باشند. نه فقط یک حقیقت که ما با حواس گنگ خود درک کنیم. بلکه انبوهی از حقیقت که در پیرامون ما، درون ما و بیرون ما وجود دارند. اعتقاد به هرگونه محدودیت صرفا ناشی از ترس و تعصب است. حدی وجود ندارد؛ نه برای افکار و نه برای احساسات.  اضطراب است که حدود را می سازد ...
تلاش بشر برای درمان بیماری ها به طب مدرن و سنتی خلاصه نمی شود؛ روش های دیگری هم واسه درمان وجود دارند که قطعا از طب مدرن موثرتر است و به شناخت منشا پایه و اصلی بیماری ها که جنبه های متعدد فیزیولوژی و روانی دارند می پردازد تحقیقات و کتاب هایی که در اینباره وجود دارد کمتر از تحقیقات و کتاب های طب مدرن نیست اما عامه مردم آگاهی کمتری در این خصوص دارند؛
طب مدرن که علت بیماری ها رو میکروب و ویروس میداند اما طب های دیگری وجود دارد که به آنها اشاره می
امروز می خواهیم به معرفی گروه تلگرام شیراز و کانال لینکدونی شیراز که لینک های گروه تلگرام شیراز را انتشار می دهد، بپردازیم.
 
گروه یاب شیراز لیست بزرگی از تمام گروه های تلگرامی شیراز سیتی جمع کرده است.
اکثر دوستان عزیز شیرازی در لینکدونی شیراز وجود دارند.
ما می خواهیم خیلی از عزیزان که در گروه تلگرام شیراز وجود دارند.
را وارد این لینکدونی بکنیم.
بزرگترین لینکدونی شیراز کدام است ؟؟؟؟
بزرگترین لینکدونی همین لینکدونی است که ما به شما معرفی
امروز می خواهیم به معرفی گروه تلگرام شیراز و کانال لینکدونی شیراز که لینک های گروه تلگرام شیراز را انتشار می دهد، بپردازیم.
 
گروه یاب شیراز لیست بزرگی از تمام گروه های تلگرامی شیراز سیتی جمع کرده است.
اکثر دوستان عزیز شیرازی در لینکدونی شیراز وجود دارند.
ما می خواهیم خیلی از عزیزان که در گروه تلگرام شیراز وجود دارند.
را وارد این لینکدونی بکنیم.
بزرگترین لینکدونی شیراز کدام است ؟؟؟؟
بزرگترین لینکدونی همین لینکدونی است که ما به شما معرفی
آدم ها گاهی دوست دارند قدم بزنندو به هزار فکرِ نکرده بپردازند !بعد باران بزندو اصلا نفهمند کِی خیس شده اند ...آدم ها دوست دارند دیوانه باشند !آهنگِ مورد علاقه شان را رویِ جدولِ کنارِ خیابان بلند بلند بخوانند ...هوا را با تمام جدول مندلیفش نفس بکشندو از تهِ دل بخندند ...چند شاخه گل بخرند ، ساقه یِ آن را کوتاه نکنند و معتقد باشند همینجوری اش هم خیلی دوست داشتنی تر است ...سیبِ قرمز را با تمامِ وجود گاز بزنند که ترکش هایش بپرد اینور و آنور !آدم ها ، خیل
اغلب افرادی که پوست خشکی دارند به دلیل شکننده بودن پوست و خشکی آن مشکلاتی برای مراقبت از پوست و بخصوص آرایش کردن دارند. در چنین مواقعی تشخیص اینکه از محصول درست یا تکنیک صحیح برای آرایش استفاده می کنید یا خیر کمی دشوار است. اما جای نگرانی وجود ندارد. با رعایت نکاتی که به شما آموزش می دهم، می توانید با وجود پوست خشک آرایشی زیبا و یکدست داشته باشید. نکته کلیدی این است که محصولات مرطوب کننده را برای آرایش انتخاب کنید. با ۴ نکته آرایشی برای افرادی
اغلب افرادی که پوست خشکی دارند به دلیل شکننده بودن پوست و خشکی آن مشکلاتی برای مراقبت از پوست و بخصوص آرایش کردن دارند. در چنین مواقعی تشخیص اینکه از محصول درست یا تکنیک صحیح برای آرایش استفاده می کنید یا خیر کمی دشوار است. اما جای نگرانی وجود ندارد. با رعایت نکاتی که به شما آموزش می دهم، می توانید با وجود پوست خشک آرایشی زیبا و یکدست داشته باشید. نکته کلیدی این است که محصولات مرطوب کننده را برای آرایش انتخاب کنید. با ۴ نکته آرایشی برای افرادی
سیستم های گرمایشی و سرمایشی نقش مهمی در آرامش خانواده دارند. امروزه استفاده از پکیج به عنوان یک سیستم گرمایشی مطمئنترین انتخاب است. در بازار پکیج ها برندهای مختلفی وجود دارند که یکی از برندهای معتبر این حوزه بوتان است. پکیج های بوتان با طول عمر بالا و خدمات پس از فروش عالی یک انتخاب خوب به شمار می آیند اما شما بهترین پکیج را هم که نصب کنید نیازمند نگهداری و سرویس است. حال با این وجود باید یک سرویس دهنده خوب پیدا کرد.
ادامه مطلب
سلام. کثافت درونم طغیان کرده و می‌توانم همین حالا با یک تماس تصویری پشت سر خانوم فلانی نزد دوست مشترکمان حرف بزنم و عقده‌های چندین ساله‌ام را خالی کنم. حتی دیشب خواب دیدم که توی خیابان‌هایی شبیه به خیابان‌های تهران که تاکسی‌های مسیر رشت را داشت با هم دعوا کرده‌ایم. روانشناسی، زبانشناسی و جامعه‌شناسی همیشه برایم جذاب بوده‌اند؛ از چرایی‌ها سخن می‌گویند و من عاشق اینم که علت‌ها را پیدا کنم. ما آدم‌ها عاشق دیگران نمی‌شویم، بلکه عاشق
دانه های سیاهی که روی بینی به وجود می آید
 عوامل متعددی در بروز دانه های سیاه روی بینی تاثیر دارند، در همین راستا پرشین وی در این بخش از اخبار زیبایی و آرایش مطالبی در مورد علل و راه های درمانی دانه های سیاه روی بینی ارائه کرده است.
جوش یا دانه های سیاه روی بینی ، جوش های سربسته ای هستند که به دلیل تنگی منافذ پوست به بیرون پوست تخلیه نمی شوند. روش های درمانی متعددی برای رفع دانه های سیاه روی بینی وجود دارند. در همین راستا پرشین وی در این بخش ا
یکی از مهم‌ترین دلایل شکل گیری خرافات، کمبود اطلاعات و در بسیاری از موارد نداشتن آگاهی درباره مسائل مختلف است.
در بیشتر کشورهای دنیا خرافات وجود دارد، حتی پیشرفته ترین کشورها! به عنوان مثال روسها اعتقاد دارند که اگر بطری های خالی را روی زمین بگذارید، خوش شانسی می آورد. یا اینکه آمریکایی ها برای رفع بد یمنی روی چوب می زنند و اصطلاح «بزنم به تخته» را به زبان می آورند.
در برزیل مردم اعتقاد دارند که اگر کیف پول یا کیف دستی خود را روی زمین رها کنی
فواید قارچ خوراکی و بهترین روش پخت آن
قارچ ها منبع غنی از ویتامین D است
قارچ‌های خوراکی ارزش غذایی خوبی دارند و به همین دلیل می‌توانند در کنار سبزیجات پرخاصیت ‌‌میهمان همیشگی سبد غذایی خانواده‌ها شوند. قارچ‌ها کالری کمی دارند، هیچگونه چربی یا کلسترولی در آنها پیدا نمی‌شود و مقدار نمک بسیار کمی دارند. گروهی از ویتامین‌ها و املاح معدنی مهم مانند سلنیوم، پتاسیم، ریبوفلاوین، نیاسین، ویتامین D و … هم در قارچ‌ها وجود دارد.
ادامه مطلب
خوشان را با خوشان محشور دارندکران را از کران مجبور دارند
صبوران با صبوران باده گیرندعجولان را به خامی غور دارند
هر آنکس بار خود بر دوش داردنه کس را بهر کس در گور دارند
تو غمگینی که غم را دوست داریخوشان از خنده‌ی خود شور دارند
غمت از دوش خود بر کس میفکنتو را با جنس خود در تور دارند
جسوران با جسوران در عروجندخموشان را به حق منصور دارند
عقاید از سر تاریک خیزدرفیقان دل از دل نور دارند
به سربازی دل حلمی سخن راندحروف عشق از حق زور دارند
افراد زیادی در طول تاریخ وجود دارند که توانسته اند به دستاوردهای مهمی دست یابند و در زندگی خود و دیگران تاثیر بسزایی بگذارند و نام خود را در آینده زنده نگه دارند. رشته های متعددی در سراسر جهان وجود دارند که افرادی بزرگی را در خود دیده اند که یکی از آن ها حقوق است. رشته حقوق یکی از مهم ترین زمینه ها در هر جامعه ای به شمار می رود؛ به همین دلیل چهره های علمی این رشته در نزد افراد جایگاه خاصی دارند. یکی از این چهره ها دکتر ناصر کاتوزیان می باشد.
حقو
در حالی که برخی از مردم در آب و هوای گرم و آفتابی برنامه ریزی سفر و
گردش می کنند ، کسانی هستند همچون ما که به سفر در زمان های سرد تر و سفر
های زمستانی علاقه دارند و دوست دارند مناطق زیبا و پوشیده شده از برف را
مشاهده کنند .
من به شخصه آدم گرمایی هستم و زیاد به سفر به مناطق گرم و داغ علاقه
ندارم و بیشتر دوست دارم به مناطق خنک تر سفر کنم ، اگر شما نیز مانند من
به مناطق خنک علاقه دارید با ادامه مقاله همراه باشید.
در اینجا ۱۵ سفر های زمستانی وجود دار
زندگی بسیار زیباست و باید از حضور در این دنیا نهایت استفاده را برد. غم خواری در دنیا مشکلات بسیاری را به وجود خواهد آورد و مردم باید دردسر و غم هایی که در دنیا دارند با کمتر کنند و بیشتر به فکر زندگی کردن باشند. بیشتر بیماری های امروزه به دلیل داشتن مشغله های فکری میباشد و افرادی که آسایش دارند به نوعی زندگی راحت تری را دنبال میکنند.
اگر وضعیت مالی شما مناسب نباشد بازهم میتوانید شرایطی را برای خود به وجود آورید تا بتوانید زندگی راحتی را تجربه
بیشتر مردان واژن بی عیب و نقص را می پسندند. با وجود این که در این دنیا بیشتر چیزها به طور طبیعی بی عیب و نقص نیستند، اما می توانید کارهایی را انجام دهید تا دست کم به بهترین شکل آن ها دست پیدا کنید. اما واقعا مردان چه واژنی را دوست دارند ؟
یک واژن بی عیب و نقص چه ویژگی هایی دارد؟
در این جا پاسخ هایی را از طرف مردها مطرح می کنیم که بهتر ما را راهنمایی کند.
مردان چه واژنی را دوست دارند ؟
منبع: مشخصات یک واژن خوب
ادامه مطلب
معمولا لپ تاپ های ایسوس در بین مردم کشور ما جایگاه خوبی دارند و از طرفی نیز ایسوس با تهیه ی لپ تاپ های مختلف که تقریبا همه ی نیاز هارا پوشش می دهد توانسته از زمان ورود به ایران تا به امروز فروش خوبی داشته باشد .
معمولا در بین مقایسه های لپ تاپ ها با هم اگر یک لپ تاپ ایسوس وجود داشته باشد و با سایر لپ تاپ های مشابه در همان رده مقایسه شود مردم ترجیح می دهند که از لپ تاپ ایسوس استفاده کنند .
در زمینه های مختلف از جمله بازی ، مهندسی ، اداری و … ایسوس ل
روش های بسیاری برای ایجاد زندگی در خانه از جمله مشاغل در خانه ، کار با قرارداد و کار آزاد و ایجاد یا خرید کار در خانه  وجود دارد. در حالی که همه آنها فرصتی برای جلوگیری از رفت و آمد دارند ، اما برخی از مزایا و جوانب مختلف را دارند.
ادامه مطلب
آیا در مورد انواع گیتار کنجکاو هستید؟ در اینجا یک مرور کلی در مورد 9 نوع گیتار (از جمله زمان و چرا ممکن است از هر نوع استفاده شود) آورده شده است.
3 نوع اصلی گیتار وجود دارد: آکوستیک ، برقی و باس. اما برخی از تغییرات مهم در این گروه ها وجود دارد که بعضی از افراد به طور کلی انواع مختلف گیتار را طبقه بندی می کنند.بیایید نگاه دقیق تر ...انواع گیتار شماره 1 - گیتار آکوستیکاین نوع گیتار است که اکثر مردم با آن آشنا هستند.گیتارهای آکوستیک بدنهای توخالی دارن
1️⃣ ویژگی های رفتاری شامل:
تمرکز بیشتری بر فعالیتهای لذت بخش دارند.
از معاشرت با افراد منفی بین و ناراحت پرهیز می کنند.
صبر و حوصله بیشتری دارند.
شوخ طبعند و در شرایط سخت روحیه طنز خود را حفظ می کنند.
بجای عبور از بسیاری موانع، آنها را دور می زنند.
2️⃣ ویژگی های بینشی شامل:
عادت به نگاه مثبت دارند و خوش بین هستند.
اعتماد به نفس بالایی دارند.
توقعات و انتظارات محدودتری از دیگران دارند.
احساس خشم، کینه و انتقام در آنها به سادگی تحریک نمی شود.
وبلاگ و وبسایت چه تفاوت هایی دارند؟
امروزه طراحی وبسایت و ایجاد وبلاگ هر دو در دنیای وب رایج هستند. وبلاگ ها و وبسایت ها شباهت های ظاهری زیادی به هم دارند؛ به همین دلیل تشخیص و تمایز آن ها از یکدیگر نسبتا دشوار است. با این وجود هر کدام از این دو، ویژگی ها و قابلیت های مخصوص به خود را دارند.

ادامه مطلب
خوشان را با خوشان محشور دارندکران را از کران مجبور دارند
صبوران با صبوران باده گیرندعجولان را به خامی غور دارند
هر آنکس بار خود بر دوش داردنه کس را بهر کس در گور دارند
تو غمگینی که غم را دوست داریخوشان از خنده‌ی خود شور دارند
غمت از دوش خود بر کس میفکنتو را با جنس خود در تور دارند
جسوران با جسوران در عروجندخموشان را به حق منصور دارند
عقاید از سر تاریک خیزدرفیقان دل از دل نور دارند
به سربازی دل حلمی سخن راندحروف عشق از حق زور دارند
موسیقی: Sleep D
امروزه بسیاری از خدمات مشاوره سئو در اینترنت وجود دارند که خدمات سئو را ارائه می دهند. با افزایش روز به روز جمعیت ، روزانه میلیون ها وب سایت در شبکه جهانی وب منتشر می شود. در نتیجه ، حفظ موقعیت خود در صفحات جستجوی Google برای وب سایت های موجود بسیار دشوار می شود. …The post چگونه SEO می تواند به هر شغلی کمک کند تا رشد کند؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3fvaCD4
مشاهده مطلب در کانال
قیمت مواد اولیه معدنی
مواد معدنی مواد جامد هستند که در طبیعت وجود دارند و می توانند از یک عنصر یا بیشتر عناصر در کنار هم ترکیب شوند (ترکیبات شیمیایی).
 
طلا ، نقره و کربن عناصری هستند که به خودی خود مواد معدنی تشکیل می دهند. به آنها عناصر بومی گفته می شود. در عوض ، نمک آشپزخانه معمولی یک ترکیب شیمیایی است که به آن نمک سنگ گفته می شود ، ماده معدنی است که از یون های سدیم و کلر تشکیل شده است. اتم ها ، یون ها و مولکول هایی که یک ماده معدنی تشکیل می دهند
ریچارد کارسون معتقد است که شادمانی حالتی از ذهن است نه رشته ای از حوادث، احساس آرامش بخش که می توانید همیشه تجربه اش کنید و با آن زندگی کنید و نه چیزی که برای یافتنش نیاز به جستجو داشته باشید، شادمانی در خارج از وجود شما نیست شادمانی یک احساس است.
مهمترین خصوصیات آدم های شاد عبارت است از:
1- کنترل زندگی 2- توجه به جسم و روح 3- زندگی را صحنه برد و باخت نمی دانند 4- از زندگی یاد می گیرند 5- برنامه ریزی دارند 6- هدفمند هستند و با یادآوری شادی های زندگی ا
افراد تحقیر کننده نقش چاقو را در هر محفلی دارند . زبانی به زهرآگینی تیغ‌های خارپشت دارند. شما هیچگاه از این‌ها تعریفی بدون نقص نمی‌شنوید. آنها همواره در هر صفحه‌ای سفید لکه‌ای سیاه پیدا خواهند کرد.
افراد این گروه سفیهانه دیگران را کوچک می‌کنند تا از خود فردی بزرگتر بسازند. این افراد اعتماد بنفس اندکی دارند و همواره حس می‌کنند وجود صفات مثبت در شما یا دیگران آنها را تهدید میکند. تنها طریقی که افراد این گروه برای ادامه‌ی حیات اجتماعی بلد
مزایای خارق العاده ی دسته گل ها

گلها علامت جهانی عشق و محبت شده شده اند، اما دلایل دیگری برای دوست داشتن این گیاهان رنگارنگ وجود دارد؟ نه تنها یک دسته گل های رنگارنگ می تواند لمس زیبایی و عطر و بوی دلپذیری در اتاق به وجود آورد، بلکه می توانند از مزایای دیگر سلامتی هم برخوردار باشند.
مطالعات بسیاری نشان می دهد که هر دو فیزیکی و فیزیکی برای جذب گل، از گلبرگ ها تا ریشه ها، وجود دارد. در واقع، یک مطالعه نشان داد که بیماران مبتلا به گل در اتاق های
دستبند طلا تک پوش یکی از پر طرفدار ترین مدل های دستبند طلا زنانه است که زنان می پسندند، دستبند های تک پوش به دستبند های پهن و عریضی گفته می شود که معمولا تکی در دست چپ انداخته می شوند. اگر شما هم از ان دسته بانوان سخت پسندید و به دنبال دستبندی لوکس هستید بهتر است این مطلب را بخوانید
بعضی زنان دوست دارند این ئنمونه دستبند ها همیشه در دستانشان باشد و لی برخی بیشتر انها را برای مجالس بسیار ویژه نگه می دارند و فقط در انم شرایط است که انها را می اند
 
بیش از 200 نوع کاهو وجود دارد. با این حال ، بعضی از آنها رایج تر و آسان تر رشد می کنند مانند کاهو شکمبه و کوه یخ. امروز ، ما توصیه هایی را برای شما ارائه می دهیم که کدام یک را انتخاب کنید.
 
انواع کاهو وجود دارد که می توانید در باغچه خود پرورش دهید و در اندازه ها ، شکل ها و طعم های مختلفی وجود دارند. آیا نمی دانید کدام یک را می توانید رشد کنید؟ امروز ، ما در مورد گزینه های موجود برای رشد خود می گوییم.
ادامه مطلب
همانطور که اشاره شد در بازار امروزی سه نوع درب ضد سرقت وجود دارد: درب های ضد سرقت چینی، درب های ضد سرقت ترک و درب های ضد سرقت ایرانی.
  از لحاظ کیفی مانند سایر محصولات چینی این نوع درب ها از کیفیت بسیار پایین تری به نسبت دو نوع دیگر برخوردار هستند و به طبع قیمت پایین تری نیز دارند.
درب های ترک از لحاظ کیفیت در جایگاه خوبی قرار میگیرند اما تنوع مدل ها و ابعاد به دلیل وارداتی بودن آنها محدود بوده و به نسبت دو نوع چینی و ایرانی، قیمت بسیار بالاتری د
حسین فرشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: ۳۸ پزشک متخصص در حوزه‌های مختلف تخصصی متناسب با نیاز قشم در این جزیره وجود دارند.
وی با بیان اینکه چهار تخصص پزشکی زنان، جراحی عمومی، ارتوپد و طب اورژانس نیازهای اصلی جزیره قشم هستند، افزود: چهار متخصص زنان، چهار متخصص طب اورژانس و در هر کدام از تخصص‌های جراحی و ارتوپد نیز ۲ متخصص فعالیت دارند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ادامه داد: یک جراح مغز و اعصاب و یک متخصص مغز و اعص
رصت‌های کسب و  کار زیادی وجود دارند که برای شروع به هزینه‌ی بسیار پایینی نیاز دارند یا حتی ممکن است به هیچ هزینه‌ای نیاز نداشته‌باشند اما درعوض باید زمان و تلاش زیادی برای به ثمر رسیدن آن‌ها صرف کنید. در این نوشتار ۹۸ بهترین ایده کسب و کار با سرمایه کم برای سال ۹۸ را به شما معرفی میکنیم که نیاز به هزینه‌های راه اندازی سنگین ندارند اما می توانند درآمد خوبی نصیب شما کنند. با ما همراه باشید. 
ادامه مطلب
گوسفندان نژاد کردی در شهرهایی مانند کردستان، کرمانشاه و اذربایجان غربی پرورش داده میشوند و این گوسفندان از دسته دام هایی هستند که میتوانند در شرایط سخت کوهستانی زندگی کنند.
این دام در شهرهای دیگری مانند خراسان و شیروان هم وجود دارند که به آنها گوسفندان کردی نژاد دشتی گفته میشود.
قیمت گوسفند زنده نژاد کردی از بقیه  نژادها کمی بیشتر است و این مورد به این دلیل است که ایم گوسفندان دنبه و چربی خیلی کمی دارند و درصد گوشت خیلی بالاتری در مقایسه ب
مهره مار چیست و چه خواصی دارد؟ در بسیاری از کشورهای آسیایی جهان سوم و همچنین در ایران، اعتقادات و باورهای ماوراءطبیعی بسیاری نسبت به برخی اشیاء و موجودات وجود دارد. یکی از این اشیاء مهره‌های مار است. این مهره در حقیقت قسمتی از بدن مارهاست که در هنگام جفت‌گیری از آن‌ها جدا می‌شود. بسیاری اعتقاد دارند که مهره‌های مار خواص بسیاری دارند و حتی می‌توانند سرنوشت انسان‌ها را نیز تغییر دهند.
ادامه مطلب
جمله ای که آقایون از شنیدنش وحشت دارند
بــطور حتم موارد بسیار زیادی وجود دارند که یک مرد هیچوقـت نـمی خـواهـد از زبان همسرش بشنود. "بریم خرید" یـکی از آنهاست. با شنیدن چنین عباراتی متوجه خواهید شـد کـه کل بعدازظهرتان در کنار اتاق پرو خانم تلف خواهد شـد. "تــو مـثـل پـدرت هسـتـی" یـکی دیـگر از این عبارات نـا گـوار اسـت و بـدتـر از آن شنـیـدن " تـو مـثـل پـدرم رفتار مـی کـنـی" اسـت که می تواند به طور جدی مردها را آزار دهـد. در ایـن قـسـمـت چـنـد
به‌طور کلی تفاوت‌های زیر در زمین کردن پست‌های فشار متوسط نسبت به برق فشار ضعیف خانگی وجود دارند:
 
فقط افراد ماهر اجازه ورود به محوطه را دارند.وجود ولتاژهای بسیار بالامعمولاً خط ورودی فاقد سیم نول است؛ بنابراین، در پست‌های فشار متوسط، مسائل مهم در سیستم زمین به ترتیب عبارتند از:تأمین تداوم در تغذیه مشترکینعدم آسیب دیدن تجهیزات و تأسیسات در صورت وقوع اتصالیقابلیت بالا در تأمین حفاظت کارگرانرد کردن ایمن آذرخش به زمین مخصوصاً از طرف خطوط
 
خرید برنج هاشمی
 
 
خرید برنج و تشخیص برنج مرغوب با توجه ویژگی ظاهری انواع برنج که بسیار شبیه به هم هستند کار آسانی
نیست.
هنگام خرید برنج به چند نکته باید توجه کنید:
یک: از جایی که برنج می خرید اطمینان حاصل کنید که برنج اصل به شما بفروشد بساری از گونه های برنج
شبیه به برنج هاشمی و صدری هستند که به سختی می توان آن را از برنج هاشمی تشخیص داد
دو: اگر قیمت برنج از قیمت عرف بازار پایین تر بود یا برنجی که در شهرستان می خرید با قیمت شالیکوبی
در گیلان ی
حتما تا به حال خشکی دهان در صبح را تجربه کرده اید؛ اما آیا می دانید دلیل ایجاد این مشکل چیست؟ زمانی که غده های تولید کننده بزاق دهان شما برای مدت طولانی، بزاق کافی، تولید نکنند؛ بنابراین رطوبت دهانتان کم می‌شود و دچار خشکی دهان یا«زروستومیا» می شوید. در بین افراد مسن خشکی دهان رایج تر است و یکی از دلایل این موضوع، می تواند این باشد که آن ها بیشتر از دیگران، داروهای مختلف مصرف می کنند. البته دلایل دیگری هم برای ابتلا به خشکی دهان وجود دارد که
206 (تیپ 2،3،5،6 و SD) ، پراید، پژو 405، پژو پارس، سمند و تندر 90 ( ال90 ):مصرف بالای سوخت در اغلب خودروها دلایل مشابهی دارند که عبارتند از:1. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه هوا رسانی به موتور را دارند، مثل فیلتر هوا. تعویض به موقع فیلتر هوا، هرچند کم هزینه است، ولی تأثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت دارد.2. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه تراکم، جرقه زنی و انفجار و تخلیه را دارند. مثل تنظیم نبودن زمان بندی باز و بسته شدن سوپاپها (تایم م
علائم وجود انرژی منفی در بدن چیست ؟در این بخش مواردی را معرفی می کنیم که به شما نشان می دهد انرژی های منفی درون بدن تان وجود دارند :_سردرد مداوم_خستگی_ بی قراری_بی خوابی_ شکم درد_ تحت فشار بودن_ نفس تنگی-  تیرگی ذهن
_ در چنین زمان هایی باید چه اقداماتی انجام داد ؟راه های زیادی برای آزاد کردن انرژی منفی وجود دارد اما یکی از تاثیرگزارترین روش ها این است که یک نفس عمیق بکشیم و آگاهی و تفکر خود را ارتقا دهیم . مدیتیشن می تواند برای از بین بردن این انر
با اینکه فناوری ساخت باتری گوشی ها به جایی رسیده که ظرفیت بالایی در نگهداری شارژ دارند. اما پس از مدتی که از استفاده آنها بگذرد مثل روزهای اول شارژ نگه نمیدارند، مشکل از کجاست؟
این درست است که هر باتری عمر مشخصی برایش تعیین می شود، اما موارد متعددی وجود دارند که اگر رعایت نشوند باعث خرابی زودتر از موعد باتری می شود. کارهایی مثل شارژ و استفاده هم زمان از گوشی، داغ شدن بیش از حد و ... هر کدام به نحوی در خرابی باتری تاثیرگذارند.
در این مقاله به موا
شکستگی استخوان در کودکان
 
گرچه هر استخوانی در بدن، چه در بزرگسالان و چه در کودکان، ممکن است دچار شکستگی شود، شیوع، شکل، جوش خوردن و بسیاری از متغیر های دیگر که در روند شکستگی و جوش خوردن آن دخالت دارند، در این دو دسته تفاوت‌هایی دارند. مهم‌ترین این تفاوت‌ها عبارتند از:
 
 وجود صفحه رشد
ادامه مطلب
  206 (تیپ 2،3،5،6 و SD) ، پراید، پژو 405، پژو پارس، سمند و تندر 90 ( ال90 ):مصرف بالای سوخت در اغلب خودروها دلایل مشابهی دارند که عبارتند از:1. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه هوا رسانی به موتور را دارند، مثل فیلتر هوا. تعویض به موقع فیلتر هوا، هرچند کم هزینه است، ولی تأثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت دارد.2. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه تراکم، جرقه زنی و انفجار و تخلیه را دارند. مثل تنظیم نبودن زمان بندی باز و بسته شدن سوپاپها (تایم
ضمیرناخودآگاه چیزی است که همیشه به فکر تو است. چیزی است که تو رو از خودت بیشتر دوست دارد.
اتفاقاتی که دارند می‌افتند خیلی ترسناک اند. اما می‌شد خیلی بدتر از این بشود. این بهترین حالتش بود.من خیلی خوش‌شانسم.
به خدا گفته بودم که خودش هدیه ی تولدم را بدهد. حین این که با خودم دلایل کاملا منطقی را متذکر می‌شدم که وجود خدا را نقض می‌کرد. اما خب این بار هم هدیه ام را گرفتم. این را مطمئن هستم که چیزی وجود دارد که دارد به من کمک می‌کند. که خیلی باید قوی
ضمیرناخودآگاه چیزی است که همیشه به فکر تو است. چیزی است که تو رو از خودت بیشتر دوست دارد.
اتفاقاتی که دارند می‌افتند خیلی ترسناک اند. اما می‌شد خیلی بدتر از این بشود. این بهترین حالتش بود.من خیلی خوش‌شانسم.
به خدا گفته بودم که خودش هدیه ی تولدم را بدهد. حین این که با خودم دلایل کاملا منطقی را متذکر می‌شدم که وجود خدا را نقض می‌کرد. اما خب این بار هم هدیه ام را گرفتم. این را مطمئن هستم که چیزی وجود دارد که دارد به من کمک می‌کند. که خیلی باید قوی
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : بدون وجود ارتش، امنیت یک کشور را می توان تضمین کرد؟ شاید بیشتر مردم فکر کنند که این سؤال به کلی متناقض است و خود خودش را رد می کند، اما حقیقت آن است که در دنیا کشورهایی وجود دارند که حاکمیت ارضی خود را بدون داشتن یک ارتش واقعی حفظ می کنند.
ادامه مطلب
انتخاب دستگاه تصفیه آب واقعاً با توجه به انواع متد‌ها و روش‌های بکار گرفته شده در این دستگاه‌ها توسط شرکت‌های تولیدی مختلف بسیار گیج‌کننده است. این دستگاه‌ها فیلترهای مختلفی دارند، برخی چند کاره و برخی تنها یک وظیفه‌ی اصلی دارند، برخی به سادگی نصب می‌شوند و برخی نیاز به کارشناس مخصوص داشته و برخی از این دستگاه‌ها مراقبت کمتری نیاز دارند.دو راه اصلی برای اینکه بتوانید تصمیم بگیرید که چه دستگاه تصفیه آبی بخرید وجود دارد:انتخاب دستگاه
چه خوشند این رقیبان که ز خود مقام دارندز دُم عقاید خویش همه ننگ و نام دارند
به جهان زر که تصویر همه هستی خسان استبه میان مرگ و میلاد به خسی دوام دارند 
دل من ولیک خوشتر که کسم به هیچ نشمردبه میان بزمهایی که خران خرام دارند
به درون چاه دنیا عجبا چه مستفیض‌اندلب حلقه آی و بنگر که چه وهم بام دارند
طربم مرا به در برد و حراج عیش بنمودبه طرب خدای‌مردان ز خدای کام دارند
ز غبار جلوه رستم که به تخت دل نشستمچه فروتنانه شاهان سر دل هوام دارند
گرچه ره عذا
شیخ محمد تقی آملی می‌گفتند یکبار از ایشان (مرحوم آیت الله قاضی) سوال کردم: «ما خوانده یا شنیده ایم که دیگران هرگاه قرآن تلاوت می ‌کنند، اُفُق‌های عالم در برابر دید ایشان باز می‌شود، ولی هنگامی که ما قرآن می‌خوانیم، اثری از این امور مشاهده نمی‌نماییم».ایشان نگاهی به صورت من انداختند و گفتند: «آری! ایشان در شرایط خاصی قرآن می‌خوانند؛ آنان، ایستاده، و رو به قبله قرآن می‌خوانند، سر خود را لخت می‌کنند و با دو دست خود قرآن را بالا می‌گیرند!
نکات مهم بسیاری در فروش املاک مطرح است که اطلاع و رعایت این نکات معاملاتی ،تضمین کننده سود و سرعت روند معامله ملک می باشد.ترفند ها و نکاتی برای خریدار یک ملکی وجود دارد، که شما با آگاهی و بکارگیری چند نکته کلیدی،میتوانید فروش موفقی داشته باشید.
 
اولین قدم در فروش ملک ،قراردادن آن در بازار معاملات املاک است و برای اینکار راه های مختلفی وجود دارد:
ثبت آگهی ملک در سایتهای املاک :
این روزها سایتها و رسانه های زیادی برای ثبت آگهی فروش و اجاره ام
با اینکه همه ادعا می کنند که درباره مسائل جنسی و زناشویی بیشتر از بقیه می دانند، اما همواره بیشترین آمار طلاق در کشورمان مربوط به نارضایتی های جنسی می شود و اینکه زوجین از پس برآورده کردن نیازهای هم بر نمی آیند.
روزیاتو اقدام به معرفی سی کتاب در این باره کرده که هر یک در نوع خود بسیار ارزشمند هستند. از اینجا می توانید به این مقاله دسترسی داشته باشید.
حتی اگر فکر می کنید که در روابط زناشویی استادید و خیلی حرفه ای عمل می کنید، پیشنهاد می شود یکی
از هر دو سیستم ویپ و سانترال برای برقراری تماس تلفنی استفاده می شود.
سانترال یک خط جداگانه است که کاملاً به انتقال صدا اختصاص دارد. این بدان معنی است که، بر خلاف VoIP، که به اتصال به اینترنت شما متکی است ، اگر از اتصال به اینترنت ضعیفی برخوردار باشید ، هیچ کاهش کیفیت صدا یا خدمات در تلفن های سانترال وجود ندارد.
ویپ از اینترنت برای برقراری ارتباط استفاده می کند.
سیستم ویپ گزینه ای برای تبدیل خودکار پیام های صوتی به متن و یا ایمیل:
با وجود کارمندا
آگاهی از رتبه سایت و چگونگی وضعیت سایت یکی از کارهایی است که مدیران وب سایت ها دوست دارند انجام دهند. اینکه سئوی سایت شما در چه وضعی است یا چه خطاهایی در سایت وجود دارد همگی نیاز به دانش کار با ابزار مختلف دارند.
اما راه ساده تری هم وجود دارد که هاست ایران پیش پای مدیران سایت ها گذاشته، اینجا را ببینید.
کافیست در کادر جستجوی هاست ایران آدرس سایت خود را وارد کنید تا پس از چند لحظه آمار خیره کننده ای از سایت شما ارائه دهد. مواردی مثل وضعیت بهینه س
کانکس ها کاربرد های مختلفی دارند. کانکس فروشگاهی یکی از انواع کانکس های موجود در بازار است. کانکس های فروشگاهی سازه های پیش ساخته ای هستند که محل مناسبی جهت فروش کالا به شمار می روند.
 از این کانکس ها در کاربرد های فست فود، میوه و تره بار، کافی شاپ و مغازه های خرده فروشی کوچک و … می توان استفاده نمود. کانکس های فروشگاهی در مواردی کاربرد دارند که نیاز به قابلیت نقل مکان وجود دارد. جا به جایی و نقل مکان یکی از ویژگی های بارز کانکس های فروشگاهی
فتوباکتریها
فتوباکتری ها جزو گروه باکتری های گرم
منفی  از خانواده ویبریوناسه که از اعضای جنس بیولومینسانس هستند و قابلیت
انتشار نور در آن ها وجود دارد. بسیاری از گونه ها مانند  Photobacterium profundum به محیط های سرد زیر دریا عادت دارند که از نوع ساکروفیل محسوب می شوند. همچنین به عنوان  piezophile  یا ارگانیسم هایی که تحت فشار زیاد زندگی می کنند محسوب میشوند.
طبقه بندی :
در حال حاضر حدود 16 گونه و زیر گونه
شناخته شده  از جنس فتوباکتریوم ها وجود دارند. توس
چرا انسان ها تمایل به اعتراف دارند؟
چرا انسان ها نمی توانند چیزی در دورن شان نگه دارند؟
چرا من باید بگویم که درون من چه می گذرد و در نهایت چرا انسان ها پیوسته به دنبال یارِ غار و سنگ صبور می گردند؟
چرا انسان ها از نگه داشتن حرفی در درون و فکری در درون ابا و ترس دارند ؟
کم پشت شدن موها، بدترین کابوس هر زنی است. با این وجود رشد کردن موهای شما می تواند دشوار باشد و احاطه شدن توسط افرادی که موهایشان به سرعت نور رشد می کند نیز کمکی به شما نمی کند. اگر به شما بگویم که این کار الزاما این قدر سخت نیست، چطور؟ راه هایی وجود دارد که به وسیله آنها می توانید موهایتان را به شکوه سابقش برگردانید.
می خواهم با شما صادق باشم و بگویم که هیچ راه حل معجزه گری وجود ندارد که بتواند یک شبه به شما موهایی ضخیم و بلند بدهد. با این حال درم
پنیر یکی از مواد غذایی بسیار مقوی است.
اما همه نمی توانند از این غذای مقوی بهره ببرند. کسانی که به لاکتوز
حساسیت دارند و یا رژیم گیاهخواری دارند نمی توانند از این مادّه غذایی
استفاده کنند. اما خوشبختانه برای این مشکل راه حلی وجود دارد که می توان
به کمک آن ها از مصرف محصولات حیوانی خودداری کرد. راه های بسیاری برای
تهیه پنیر گیاهی وجود دارد. در این مطلب سایت خانومانه می خواهیم شما را با چند روش خلاقانه برای تهیه پنیر گیاهی آشنا کنیم.
 

ادامه
معدود:
اعداد ترتیبی در وزن فاعل می آیند وغالباً(ال)دارند.
اعداد ترتیبی همیشه نقش صفت دارند.
معدود اعداد ۳ تا ۱۰ همیشه جمع و مجرور می آیند.
معدود اعداد۳ تا ۱۰ با عدد مخالفت جنس دارند.
معدود اعداد ۱۱تا۱۰۰ همیشه مفرد و منصوب می آید.
عدد های یک و دو هم دراعداد اصلی و هم در اعداد ترتیبی نقش صفت دارند.
اعداد داخل جمله میتوانند نقش های مختلفی بپذیرند مثل فاعل,مفعول,جارو
مجرور و....کلمه بعد آنها معدود است.
عقود:عشرونَ,ثلاثونَ,اربعونَ,........(ینَ و ونَ) دارن
#معرفی_اپلیکیشن 
♨️همه ی ما مواقعی وجود دارد که می خواهیم کلیپ های خوبی بسازیم،
➖اما در واقع ساختن یک کلیپ خوب به یک اپلیکیشن عالی نیازمند است.
⭕️اپلیکیشنی که امروز خدمتتان معرفی خواهیم کرد،در لیست برترین اپلیکیشن های ساخت کلیپ در اپ استور وجود دارد.
♨️اپلیکیشن Triller همان اپلیکیشن عالی‌ای است که برای ساخت کلیپ استفاده می گردد.
⭕️ویژگی ها و افکت هایی که در این اپ وجود دارند در ساخت یک کلیپ شگفت‌انگیز به کمک شما می آیند.
➖همینطور می توان
طی سالها تحقیق در کانادا در بین گروه کثیری از  آتش نشانها مشخص شده که چند بیماری در بین این گروه شغلی به نسبت بالاتر از سایر مشاغل دیده میشود.  محققین ارتباطی  بین  این بیماریها و استنشاق گازها و بخارات ناشی از حریق  کشف کرده اند که عبارتند از :1- سرطان ریه بخصوص در آتش نشانهای با سابقه شغلی بالاتر و مصرف سیگار2- سرطان کلیه و مجاری ادرار3- سرطان استخوان و سیستم عصبی4- بیماریهای قلبی5-نارسائی آئورت6-بیماریهای ریوی
ماموران آتش نشانی بیشتر در خطر
فستیوال غذا
یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین فستیوال های موجود در کشور امارات فستیوال غذا می باشد که کسانی که علاقه به میل کردن غذا را دارند می توانند به فستیوال غذا بروند.تاریخ برگزاری فستیوال غذا بین ماه اوریل تا می است.فستیوال غذا در دبی به مدت یک هفته برگزار می شود.از ویژگی هایی که در فستیوال غذا وجود دارد انتخاب بهترین سرآشپزها برای پخت انواع غذاها است.شما می توانید در تور ارزان نوروزی دبی طعم های بسیار خوبی از غذاها را بچشید.در فستیوا
چرا AMERICAN خنک است؟
 تعداد زیادی از مارک های مشهور در کشور ما وجود دارند که مردم آنها را دوست دارند و همیشه به خاطر یک نگرش آنها را خریداری می کنند.  آنها همیشه می گویند: محصولات خارجی بهتر از خانه داری هستند.  آنها همیشه در مورد آن فکر می کنند و چیزهای خود را با این نگرش خرید می کنند.  آنها در مورد محصولات داخلی اهمیتی نمی دهند.  ما در سراسر کشور کارخانه های بسیاری داریم که بهترین ها را تولید می کنند، اما اگر کالاهای شما یک نام منطقی نداشته باشن
پارک ملی ژانگجیانجی
یکی از بهترین پارک های ملی معروف در چین پارک ملی ژانگجیانجی می باشد که هر سال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.در پارک ملی ژانگجیانجی ستون های سنگی بسیار بزرگ و طبیعت بسیار زیبایی وجود دارد.سرسبزی پارک ملی ژانگجیانجی به حدی است که باعث می شود افراد خیره به زیباییش بمانند.از ویژگی های خاص پارک ملی ژانگجیانجی این است که 95 درصد ساختار پارک را پوشش گیاهی پوشانده است و دارای حیات وحش بزرگی نیز است.گونه های جانوری بسیاری در
با وجود این که شاهنامه شهرتی جهانی دارد و زیبایی خاصش کشورهای دیگر را برای مطالعه آن جذب نموده است، ما گاهی توان خواندن آن را نداریم یا اگر هم داریم حوصله خواندن  کتابی که بین چهل تا شصت هزار بیت هست رو نداریم. 
با این وجود من شخصا علاقه دارم آن را بخوانم. توی تبلتم دو نسخهٔ متفاوت از این کتاب رو دارم و گه گاهی ابیاتی رو میخوانم و حالا به کمک سایت های واژه یاب معنایش میکنم.
با این وجود چند روز قبل خواهرم سایتی را  که پادکست فردوسی خوانی داشت مع
 
 
 
مردی به آرایشگاه رفت تا آرایشگر موهایش را کوتاه کند. آرایشگر که مشغول کار شد طبق عادت همیشگی با مشتری شروع به صحبت کرد. درباره موضوعات گوناگونی صحبت کردند تا موضوع گفتگو به خدا رسید. آرایشگر گفت: من هرگز به خدا اعتقاد ندارم. مشتری پرسید: چرا اینگونه فکر می کنی؟ آرایشگر گفت : کافی است پایت را از اینجا بیرون بگذاری و به خیابان بروی و دریابی که خدا وجود ندارد. چرا این همه آدم بیمار و فقیر در جهان هست؟ اگر خدا هست وجود این همه آواره به چه معنی ا
چرا AMERICAN cooled است؟
 تعداد زیادی از مارک های مشهور در کشور ما وجود دارند که مردم آنها را دوست دارند و همیشه به خاطر یک نگرش آنها را خریداری می کنند.  آنها همیشه می گویند: محصولات خارجی بهتر از خانه داری هستند.  آنها همیشه در مورد آن فکر می کنند و چیزهای خود را با این نگرش خرید می کنند.  آنها در مورد محصولات داخلی اهمیتی نمی دهند.  ما در سراسر کشور کارخانه های بسیاری داریم که بهترین ها را تولید می کنند، اما اگر کالاهای شما یک نام منطقی نداشته باشن
چرا AMERICAN cooled است؟
 تعداد زیادی از مارک های مشهور در کشور ما وجود دارند که مردم آنها را دوست دارند و همیشه به خاطر یک نگرش آنها را خریداری می کنند.  آنها همیشه می گویند: محصولات خارجی بهتر از خانه داری هستند.  آنها همیشه در مورد آن فکر می کنند و چیزهای خود را با این نگرش خرید می کنند.  آنها در مورد محصولات داخلی اهمیتی نمی دهند.  ما در سراسر کشور کارخانه های بسیاری داریم که بهترین ها را تولید می کنند، اما اگر کالاهای شما یک نام منطقی نداشته باشن
یکی از سوالات اساسیی که همیشه برام وجود داشته، اینه که مردم دهه ی شصت به قبل، چرا اینقدر به اسم اشرف علاقه داشتند؟؟!
شاید اگه تو دهه های قبل هم این قرتی گریِ شمارش اسامی دختر و پسر در ثبت احوال کشور وجود داشت، اسم اشرف در ردیف اسم فاطمه یا حتی بالاتر از اون قرار میگرفت!
البته تحقیقاتی هم در این زمینه داشتم که نتایجی در برداشته!
بنظر من آدمایی که به اسم اشرف علاقه دارند، چند دسته اند:
دسته ی اول مثل پدر خدابیامرز خودم، یه عشق ناکامِ شکست خورده ب
مرکز بازی لن (به انگلیسی: LAN gaming center) یا مرکز بازی (به انگلیسی: Game center) که در ایران به آن گیم نت و کلوب بازی گفته می‌شود، مکانی است که اشخاص می‌توانند از رایانه‌ها یا کنسول‌های بازی ویدئویی که به یکدیگر از طریق شبکه محلی (لن/LAN) متصل شده‌اند، برای انجام بازی ویدئویی تک‌نفره یا بازی ویدئویی چندنفره استفاده کنند.
در این مراکز هزینه استفاده از رایانه‌ها یا کنسول‌های بازی ویدئویی برحسب دقیقه یا ساعت محاسبه می‌شود، گاهی اوقات اشخاص می توانند د
آنزیم ها هم
جایگاهِ فعال دارند
یعنی با چیزی جز آن اصلِ کاری
جفت نمیشوند
جز آن را
نمیخواهند ...
حالا
تو هی از من بپرس :
چرا من؟!^_^
#مریم_قهرمانلو
{کاربر یک عدد دانشجوی مهندسی صنایع که داره رو پروژه ی کارشناسی که مربوط به داروسازی!! و مدل سازی ویروس و ... هست کار میکند}
پ.ن1:
نوشته بود وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند!
پ.ن2:
گر عدالتی برای
مردم وجود ندارد ،
اجازه نده آرامشی هم برای دولت وجود داشته باشه...
امیلیانو_زاپاتا
پ.ن3:
اینکه فکر میکنیم همه چی کار آمر
سوالات بسیاری در ذهن خریداران خودروهای شاسی بلند در رابطه با قیمت کیا اسپورتیج 2014 وجود دارد. این خودرو یکی از بهترین خودروهای SUV موجود در بازار خودروی ایران محسوب می‌شود و افراد بسیاری در ایران وجود دارند که تجربه‌ی لذّت‌بخشی از رانندگی با این خودرو را در ذهن خود به یادگار دارند.قیمت کیا اسپورتیج 2014 به عوامل مختلفی وابسته است. این خودرو در مدل‌های مختلفی به بازار آزاد عرضه شده است و این مدل‌ها از نظر نوع و قدرت موتور، آپشن‌های خودرو و مو
⁦✍️⁩خدا چگونه به وجود آمده؟ کی به وجود آمده؟
یک سوال میپرسم؛ خدا کی نبوده؟ خدا همیشه وجود داشته است.
به موجودی که از هیچ به وجود آمده ممکن الوجود میگویند مثل انسان و... .
هر ممکن الوجودی(مثل انسان) نیاز به یک مرجح(به وجود آورنده) برای به وجود آمدن دارد؛ حال اگر مرجح یک ممکن الوجود مثل انسان یک ممکن الوجود دیگر باشد دوباره خود آن هم احتیاج به مرجح دیگری دارد و همین طور تا بی نهایت ادامه دارد. 
و چون تسلسل(ادامه تا بی نهایت) باطل است، باید به مرجّ
   از سال ها پیش درک موجودات فضایی برای انسان احساس ترس را به همراه داشت . موجودات فضایی حتی اگر وجود نداشتند ، در کتاب های نویسندگان حضور داشتند . در کتاب های تاریخ و سایت های تاریخی . برای مثال این نظر وجود دارد ، که مردم مصر بدون کمک مخلوقات فضایی امکان ساخت اهرام مصر را نداشتند . و نیز چند سال پیش نقش هایی عجیب و جالبی را در مزارع یافته اند که ادعا می کنند به موجودات فضایی ربط دارند . من در این پژوهش می خواهم به یک نقطه روشنی در این موضوع برسم
میل جنسی و عملکرد جنسی در مردان تحت تاثیر عوامل مختلفی است که در ادامه به چند نکته مهم برای بهبود عملکرد جنسی اشاره می شود.به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، اگر از آن دسته مردانی هستید که تمایل به بهبود عملکرد جنسی خود دارید، بهتر است بدانید تنها نیستید و مردان زیادی این تمایل را دارند.بهبود عملکرد جنسی عبارت است از رفع مشکلات موجود و پیدا کردن روش هایی جدید برای رضایت هر دو شریک جنسی. داروهای زیادی برای بهبود عملکرد جنسی وجود دارد،
گرامر جنبه‌ای از زبان انگلیسی است که زبان‌آموزان نظرات متفاوتی درباره آن دارند. بعضی از آنها تمایل دارند تا قوانین گرامر را بیاموزند و تمرینات زیادی در مورد آن انجام دهند. عده‌ای دیگر از گرامر نفرت دارند و فکر می‌کنند، خسته‌کننده‌ترین بخشِ یادگیری زبان است. شما چه نظری دارید؟ به هر حال نمی‌توانید از یادگیری گرامر زبان انگلیسی فرار کنید، زیرا در هر جمله‌ای که می‌خوانید یا می‌نویسید، صحبت می‌کنید یا می‌شنوید، وجود دارد.
 
گرامر در و
 
هزینه استفاده از این سیستم جدید، فقط 30 دلار است و همین ویژگی، آن را به یک رقیب قابل توجه برای فناوری‌های دیگری که به تامین انرژی در شب اختصاص دارند، تبدیل می‌کند. تنها محدودیت سیستم این است که نمی‌توان از آن در هوای ابری و بارانی استفاده کرد.
 
به گزارش سلام نو و به نقل از نیوساینتیست، شاید ابزاری که از گرمای زمین، الکتریسیته تولید می‌کند، بتواند برای روشن کردن لامپ و شارژ تلفن همراه در مکان‌های دورافتاده به کار برود.
بیش از یک میلیارد
طراحی گرافیکی از ترکیبات تصویری برای حل مشکلات و ارتباط ایده ها از طریق تایپوگرافی ، تصاویر ، رنگ و فرم استفاده می کند. هیچ راهی برای انجام این کار وجود ندارد و به  همین دلیل چندین نوع طراحی گرافیکی وجود دارد که هر کدام حوزه تخصصی خود را دارند.
ادامه مطلب
نصب وردپرس روی لوکال هاست
به قسمت دوم آموزش وردپرس خوش آمدید. در این بخش به نحوه نصب وردپرس روی لوکال هاست می پردازیم. قبل از اینکه آموزش را شروع کنیم لازم است تا بدانیم که لوکال هاست چیست و چه کمکی به ما می کند.
لوکال هاست به زبان ساده یعنی تبدیل سیستم شخصی خود به نرم افزار سرور محلی.
خوب برای شروع لازم است تا تعریفی از Localhost داشته باشیم. هر برنامه نویسی به دلیل محدودیت هایی که در آپلود فایل و تنظیمات پایگاه داده وجود دارد نیازمند به یک سرور مح
بسم الله
مرحوم استاد سید منیرالدین حسینیِ هاشمی: «پیاده شدنِ مدل سرمایه‌داری در ایران بستر تحمیل محرومیت‌های سیاسی و فرهنگی شده، و مشکلات اقتصادی و اختلاف طبقاتی به‌وجود آورده است.در ایران، [فرضا]ً ۲۰ درصد از جامعه، هم پول دارند و هم مقام دارند و هم ارضاء جنسی دارند؛ ۳۰ درصد به‌صورت متوسط در فشار هستند ولی این‌ها را تا حدودی دارا هستند.  و ۵۰ درصد هم در فقر اقتصادی، فقر جنسی و فقر هویتی زندگی می‌کنند. چون آنها دارند تحقیر‌شأن می‌کنند! ج
روش های سفید کردن پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از نظر پزشکی ، نی
عوامل موثر زیادی در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی که در انتخاب این دستگاه تاثیر می گذارد وجود دارد. در صورتی که منبع آب مصرفی شما چاه، رودخانه و امثال این ها باشد، دستگاهی که برای این منظور استفاده می شود باید شامل فیلترهای مناسب و سیستم تصفیه قدرتمندتری نسبت به دستگاه های خانگی باشد. چون دستگاه های مخصوص این نوع آب مصرفی توانایی بهتری برای تصفیه آب دارند. برای این منظور، دستگاه تصفیه آب خانگی صنعتی و نیمه صنعتی بسیار مناسب هستند که ال
برای دانلود مقاله سایت های بسیار زیادی در اختیار شما قرار دارند . از این رو
ابتدا باید بفهمید اهمیت مقاله مورد نظر چسشت . شما برای انتقال علم خود حتما نیاز
دارید تا یک داکیومنت برای معرفی آن داشته باشید . حالا امروزه با انتشار مقالات
در ژورنال های متفاوت شما می توانید اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهید .
از این رو نتایج بهتری را می توانیم به شما معرفی کنیم . ژورنال های متفاوتی وجود
دارند که در پایگاه های متفاوتی قرار دارند و آن پیاگاه آن
اینکه ارواح یا اجنه یا هر موجود ماوراطبیعه دیگری وجود دارد یا نه یک بحثی نیست که بتوان در یک مقاله چند سطری به ان پرداخت ..زیرا که از زمان اولین انسان ها تا به امروز بیشمار مکاتب فلسفی و یا غیر فلسفی ایجاد شده اند تا وجود ارواح یا موجودات ماوراطبیعه رو اثبات یا رد کنند !
ادامه مطلب
کارکنان حرف های زیادی برای گفتن دارند اما نمی گویند. حرف زدنِ رو به بالا(up ward voice) موضوعی مهم در فرهنگ سازمانی است.بعضی مدیران ، سکوت کارکنان را بیشتر از صدای آنها دوست دارند. وقتی کارکنان با ما صحبت نمی کنند به این معنی است که امید و تمایل خود را برای تغییر دادن شرایط و بهبود بخشیدن به اوضاع از دست داده اند.
صحبت کردن در مورد سازمان و مسائل آن، پیشنهاد دادن برای حل و فصل مسائل سازمان، سوال کردن در مورد آینده سازمان و نگران بودن در مورد سرنوشت س
علت وجود درد هنگام رابطه جنسی در خانم ها
بخش زناشویی - بعضی از خانم ها از درد داشتن هنگام داشتن رابطه جنسی شکایت دارند.در اینجا می خواهیم درباره علت و راه های پیشگیری از درد هنگان رابطه جنسی برای خانم ها با شما صحبت کنیم
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
تداخل جراحی بینی با بیماری کم کاری تیرویید
تداخل جراحی بینی با بیماری پر کاری تیرویید
تیروئید و جراحی بینی تا حدی با هم تداخل دارند به طوری که انجام جراحی بینی برای بیمارانی که دچار پرکاری تیروئید هستند می تواند خطرناک باشد. و لازم است قبل از انجام جراحی با مصرف دارو پرکاری  تیروئید در این افراد کنترل گردد . بیماران تیروئید کم کار به مواد بیهوشی حساسیت دارند زیرا باعث افت فشار و توقف نبض آنها می شود و به هوش آمدن شان را به تاخیر می اندازد.
ا
اگر آرم یا logo شما میتوانست سخن بگوید قرار بود چه چیزی را به بیننده بگوید؟ شاید در هیچ زمینه دیگری به اندازه طراحی آرم اختلاف سلیقه وجود نداشته باشد. شما مقالات زیادی در مورد یک طراحی آرم خوب یا بد در اینترنت پیدا میکنید که ممکن است در تضاد با یکدیگر باشند. ولی پنج باور غلط وجود دارد در طراحی آرم که همه طراحان در آنها اتفاق نظر دارند و ما آن را در ادامه برای شما بازگو میکنیم:
ادامه مطلب
خوراکی هایی وجود دارند که خوردن آنها لذت بخش تر از کلوچه های مفید هستند. افرادی که سلامتی برایشان مهم است، از مصرف غذاهای ناسالم و حاوی شکر چشم پوشی می کنند اما بسیاری از ما هنوز بعضی اوقات هوس شیرینی جات می کنیم. به همین دلیل است که داشتن یک دستور غذایی خوب که درکنار حس خوبی که از نظر جسمی و ذهنی به ما می دهد مطابق ذائقه ما نیز باشد، بسیار عالی است. کلوچه های نارگیلی که در ادامه دستور تهیه آنها ارائه شده است سرشار از فیبر، پروتئین و چربی سالم ه
لکه های روی دندان چه علتی دارند؟
مجله زیبا - زیبایی و سلامت دندان ها نقش مهمی در زیبایی شما دارند اما اگر دندان ها لکه داشته باشند تاثیر بسیار بدی در زیبایی چهره شما می گذارند. اما علت این لکه های روی دندان چیست؟
به ادامه بروید
ادامه مطلب
قفل برقی یکی از اجزای قابل استفاده در درب پارکینگی می باشد که با به کار بردن آن می توان ضریب امنیت درب منزل را بالا برد. بیشتر جکهای اتوماتیکی که در حال حاضر در بازار وجود دارند ، آنقدر قدرت دارند که بتوانندمانع نفوذ افراد غریبه در ساختمان شوند ، اما با این حال اگر کسی بخواهد از داخل ساختمان بدون ریموت درب اتوماتیک را باز کند ، می تواند به گونه ای این کار را انجام دهد. در اینجاست که قفل برقی می تواند اطمینان زیادی به درب دهد.
قفل برقی معمولا در
یوهان گوتلیب فیشته در کتاب مقصود انسان، تضادی را در شناخت بشری مطرح می کند و در کتاب به وسیله ی استدلال های خود راه حلی برای این تضاد پیدا می کند.
در علم سعی ما بر این است که هر پدیده ای را تببین علّی کنیم و به این نتیجه برسیم که رخ دادن هر پدیده ای در جهان ضروری است و از عللی پیش از خود به وجود آمده است. اگر بخواهیم این گزاره را تعمیم بدهیم به این موصوع می رسیم که خود رفتار من هم(به عنوان یک انسان) بر اساس عللی بیرونی شکل می گیرد. تضاد در این نقطه ش
بدون شک پوست یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ارزیابی زیبایی افراد، به خصوص خانم‌ها به حساب می‌آید. عوامل مختلفی وجود دارند که هم بر روی ویژگی‌های محافظتی پوست و هم زیبایی آن تاثیرگذارند. اگر افزایش سن و تاثیرات غیرقابل انکاری که بر روی شادابی پوست دارند را کنار بگذاریم، عواملی مانند تابش مستقیم نور خورشید، سردی و گرمی هوا، خشکی پوست، حساسیت‌ها و بسیاری از موارد دیگر می‌توانند به مرور پوست شما را در معرض مشکلات مختلف و گاها جدی قرار دهند. در
 
باسلام بازی MINECRAFT:  این بازی بازی جذابی است جهان این بازی مکعبی است شما در این بازی توان ساخت هرچه  دل خاتون است را بسازید این بازی را شما میتونید با دوستانتان آنلاین بازی کنید. این بازی دارای مود ها و سرورهای زیبا و عالی دارد شما مود ها و سرور ها به بازی ایتم های به تری ازا کنید ولذت ببرید. شما میتونید خودتون کاراکتر هاتون را انتخاب کنید. این بازی دشمنان زامبی عنکبوت و اسکلت هست اما در این بازی یک شخصیت منفی وجود دارد. که گاهی اوقات برای کشتن
اگر به هر علتی برق با بدنه تماس پیدا کند فیوز بیرون می پرد، زیرا سیم ارت با مقاومت صفر تمامی جریان ورودی به خانه را به زمین منتقل می کند یعنی به یک باره جریان شدیدی از فیوز عبور کرده و فیوز بیرون می پرد.
بنابراین نول و ارت شباهت هایی دارند زیرا اگر فاز را مستقیم به نول وصل کنیم باز هم فیوز بیرون می پرد.
سیم ارت فقط برای محافظت بیشتر به کار می رود اما وجود آن الزامی نیست (در این زمینه بهتر است مقاله قبلی آلینداس در زمینه سیم ارت را مطالعه کنید)، در
مدیران خوب از دیدگاه کارکنان چه ویژگی هایی دارند؟ بر اساس تحقیقی که در شرکت گوگل انجام شد، کارکنان گوگل ویژگی های ذیل را برای مدیران خوب معرفی کردند: 1⃣ مدیران خوب، یک مربی خوب برای کارکنان هستند؛ 2⃣ تیم شان را توانمند می کنند؛ 3⃣ مدیرانی جزئی نگر نیستند؛ 4⃣ برای رفاه و موفقیت کارکنان ارزش قائلند و همتشان بر آن است؛ 5⃣ نتیجه مدار هستند و بهره ور 6⃣ ارتباطات خوبی با کارکنان دارند و شنود موثری در طی فرآیند ارتباطات دارند؛ 7⃣ به کارکنان کمک می
قیمت لوله مانیسمان
لوله مانیسمان یکی از پر کاربردترین مقاطع فولادی می باشد که در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد.لوله های مانیسمان که با نام های بدون درز نیز شناخته میشوند با توجه به نامشان،هیچ درزی بر روی این لوله ها نمی باشدو همچنین در اصطلاح علمی به آنها سیم لس(Seamless pipe) گفته میشود.این لوله ها به وسیله کشش یک شمش تو پر روی یک میله حفره ساز برای ایجاد پوسته تو خالی ساخته می شوند.شرکت آهن ایرانیان به عنوان یک شرکت فعال در ز
نگهداری ارزهای دیجیتال یکی از مشکلاتی است که اکثر کاربران با آن مواجه‌اند. خطر سرقت، گم شدن و از دست رفتن اطلاعات حساب، مهمترین خطراتی هستند که در نگهداری وجود دارد.
کیف‌ پول‌های زیادی وجود دارد، از جمله کیف‌ پول‌های آنلاین، آفلاین و سخت‌افزاری که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند ولی بارها اتفاق افتاده که قصد داشته باشید یک ارز که فکر می‌کنید آینده خوبی دارد را خریداری کنید ولی نمی‌دانید چطور آنرا با امنیت نگه دارید.
ادامه مطلب
پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به وجود بی‌عدالتی در سینما و تلویزیون گفت: بازیگرانی هستند که شما آن‌ها را در همه کانال‌های تلویزیون و در بسیاری از فیلم‌ها می‌بینید اما در مقابل عده‌ای از بازیگران هم هستند که سال‌هاست کار نکرده‌اند و راهی هم برای تأمین نیازهای مالی خود ندارند.
 
معصومی افزود: بازیگران نه حقوق بازنشستگی دارند و نه امتیاز ویژه‌ای؛ بنابراین اگر درآمد شخصیِ فارغ از بازیگر
قبلا هم گفته ام؛کلمات جان دارند.روح دارند.احساس دارند.و قدرت،قدرت بسیار.کلمات میتوانند جان ببخشند،میتوانند جان بگیرند.
و بعضی هاشان مثل تیر در قلبت فرو میروند.و تا مغز استخوانت را میسوزانند.
من باختم.من دیگر کلمه ای ندارم.نه از جنس ابلغ من الکلام.از جنس بازندگی.از جنس خستگی.سکوت خواهم کرد.سکوتی تهی.سکوتی سرشار؛سرشار از اندوه.
#واین‌من
7 ویژگی شما که مردان دوست دارندفکر می کنید آقایان فقط سینه های بزرگ و کمر را دوست دارند؟ شما اشتباه می کنید برخی حرکات یا مواردی که شما می گویید باعث می شود مردان عصبانی شوند. آیا علاقه شما را جلب کردم؟ در زیر مشاهده کنید تا این همه سخت تر کار کنند و مقاومت ناپذیر شوند.Ου آنها آنها خنده و لبخند بزرگ شما را دوست دارند ، به خصوص وقتی که آنها احساساتی را به شما نسبت می دهند. بگذارید کیم کارداشیان هر کاری که می خواهد انجام دهد! چند چین و چروک بالاتر
جراحی دندان عقل
علت وجود دندان عقل چیست؟بزرگسالان، ۳۲ دندان دارند. دندانهای عقل آخرین دندان در دهان هستند و معمولاً بین سنین ۱۷ تا ۲۵ بیرون می آیند. گرچه در بعضی ممکن است دیرتر هم رویش کنند. فک اغلب افراد کوچکتر از آن است که جا برای تمام ۳۲ دندان داشته باشد. اگر بقیه دندانها سالم باشد ممکن است فضای کافی برای برای رویش دندان عقل وجود نداشته باشد.

ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها