نتایج جستجو برای عبارت :

ستادهای انتخاباتی حاج علی شانظری فعال شدند/آماده مناظره با همه کاندیداها با حضور اقشار مختلف هستم

عصر امروز همه ستادهای انتخاباتی حاج علی شانظری کاندیدای مجلس یازدهم در سطح دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار فعال شدند.
  حاج علی شانظری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با معرفی کوتاهی از خود اظهار کرد: بنده متولد ۱۳۴۴ متأهل و دارای سه فرزند هستم و همچنین دارای مدرک فوق‌لیسانس جغرافیا و برنامه‌ریزی مدیریت شهری و همچن
حاج علی شانظری کاندیدای مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار حسینعلی حاجی دلیگانی را به مناظره انتخاباتی دعوت کرد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حاج علی شانظری امشب در جمع مردم شهر گز با انتشار خبری مبنی بر کناره‌گیری وی به نفع آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده کنونی مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار کرد: این شایعات از پایه کذب و بی‌اساس است چراکه با قاطعیت تمام تا پایان این ماراتن در صحنه رقابت حضور خواهم داش
مناظره هشام بن حکم با عمرو بن عبید (ابامروان)
 
در کتاب کافى  در کتاب الحجة مرحوم کلینى از على بن ابراهیم از پدرش‏ از حسن بن ابراهیم از یونس بن یعقوب روایت مى‏کند که:
 
در نزد حضرت امام جعفر صادق علیه السلام جماعتى از اصحاب بودند که از آنجمله حمران بن أعین و محمّد بن نعمان و هشام بن سالم و طیّار و جماعتى که در میان آنان جوانى برومند بنام هِشام بن حَکَم بود.
 
حضرت به هشام بن حکم فرمودند اى هشام! آیا خبر مى‏ دهى به ما از آن مناظره و مکالمه‏ اى که
نمایش 1 تا 33 از مجموع 33 عدد
د تاریخ ثبت سررسید بعدی تمدید خودکار وضعیت  
123kharidi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropd
akforoosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
 
akforooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
bfrosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyaab.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyabha.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efrooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efroshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
forooshia.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
gilanion.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggl
پس از اینکه کلیپ «دلالت قرآن» را در کانال «عهد الله» منتشر کردم ، یکی از روحانیون حوزوی - که خودشان را معرفی نکردند - نقدی بر این کلیپ داشتند که باعث شد مناظره ای بین من و ایشان در دو جلسه صورت گیرد.
ایشان ابتدا نقدی صوتی برای من فرستادند که بنده در دو بخش صوتی پاسخ دادم و سپس ایشان نقد صوتی دومشان را فرستادند که بنده کتبا پاسخ ایشان را دادم و مناظره و گفتگو ما پایان یافت.
استماع و اقراء این مناطره که تقریبا دو ساعت طول می کشد ، از جهات زیر ارزشم
اشاره:
آبان‌ماه سال ۹۷، مناظره‌ای با سه موضوع سند ۲۰۳۰، سند تحول آموزش و پرورش و برنامه‌ درسی ملی با شرکت دکتر محمود مهرمحمّدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس و مسئول تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و حجّت‌الاسلام علی ذوعلم، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ اسلامی و معاون وزیر و رئیس فعلی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد که خبرگزاری فارس، متن این مناظره را منتشر کرده است.
لازم به ذکر است پیش از این فا
چهل‌وچهارمین همایش دانش‌آموختگی طلاب عین‌العلوم گشت سراوان، صبح امروز چهارشنبه (14 فروردین 1398/ 27 رجب 1440)، با حضور علمای برجسته‌ای از استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و هرمزگان و با شرکت اقشار مختلف مردم اعم از حوزویان، دانشگاهیان، فرهنگیان و... در مصلای این شهر برگزار شد.
ادامه مطلب
خدایا شکرت که مسیر را برام روشن میکنی، خدایا شکرت که پیشاپیش من قدم بر می داری و موانع را از سر راهم بر می داری. تو که هستی نقشه راه برام مشخصه، من قوی هستم، من باهوش هستم، من تحصیلکرده هستم، من دارای روابط رویایی هستم، من دارای شغل ایده آلی هستم، من سالم و سرحال هستم، من داری زیبایی ظاهر و باطن هستم، من راستگو هستم، من درستکار هستم، من بسیار مهربان و صبور هستم...
مباحثه در لغت معنای نسبتاً متعددی دارد.  یکی از معناهای مباحثه مناظره است و دیگری با یکدیگر پژوهیدن علم، با یکدیگر بحث کردن می  باشد.  همیشه معتقد بوده و هستم که مباحثه با انسان های متعصب راه به جایی نمی برد. چرا که تعصبات اجازه تفکر منطقی را از ذهن فرد (گوینده یا شنونده)  می گیرد و به جای آن، مغلطه را جایگزین خواهد کرد . در این حالت ،نه دردی دوا می شود و نه مباحثه به جریان می افتد.  


ادامه مطلب
پورتال بیتوته با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 150 عنوان مجموعه گسترش داده است. همچنین بیتوته چندین سال است که در جایگاه پربیننده ترین پورتال خبری اجتماعی کشور قرار دارد و در حال حاضر روزانه نزدیک به 700 هزار نفر بازدید کننده دارد.
 
پایگاه خبری بیتوته بدون هرگونه گرایش سیاسی به حزب یا گروه خاصی همواره سعی در تحقق اهداف ذیل داشته است :
 
-
زاهدان - ایرنا -جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده و پرشور مردم شیعه و سنی در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.
http://www.irna.ir/sb/fa/News/83205170
به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم شیعه و سنی اعم از فارس و بلوچ و زن و مرد در آیین باشکوه راهپیمایی 22 بهمن خاش با سردادن ندای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی تنفر و انزجار خود را از سران استکبار ابراز داشتند.امامان جمعه شیعه و سنی، فرما
از یک منظر اصلاح نظام جهانی با رفُرم نظام‌های ملی و دموکراتیزه و کارآ کردن ساختار حکومتی و اداری آنها آغاز می‌شود . دولت‌های ملی از جمله بازیگرانِ اصلی نظام جهانی می‌باشند . میزان پایبندیِ دولت‌های ملی به اداره‌ی دموکراتیک نظام جهانی بر پایه‌ی ارزش‌ها و اهداف مشترک ، همکاری و همیاریِ بین‌المللی و درک تاثیر سیاست‌های‌شان بر سایر کشورها ، تعیین کننده‌ی چگونگی و کیفیت مدیریت نظام جهانی می‌باشد . فزون بر این ، دولت‌های ملی می‌بایست م
شرح جلسه مناظره بین آقای جوکار و آقایان شهبازیان و آیتی
موضوع: یمانی موعود سید احمدالحسن علیه السلام
تعداد صفحات: 27
سایز: A4. سیاه و سفید
فرمت: pdf
زبان: فارسی همراه با متن روایات
تاریخ مناظره: 96/11/15 
توضیحات بیشتر : 
ادامه مطلب
من غرق دریای شما هستم
محو تماشای شما هستم 
هرکس‌ در این دنیا پیِ چیزیست
من در تمنای شما هستم
در سر خیال خام می سازم
مبهوت رویای شما هستم
آینده ای با عشق می خواهم
در فکر فردای شما هستم
اما ، اگر، شاید، نمیدانم...!
درگیر ‌حاشای شما هستم
سجاد نوبختی
****
پیونشت : 
یک روز اگر بی عشق سر کردم
دل‌ را فقط درمانده تر کردم
دیدار جمعی از فعالان سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی با فرماندار تکاب در چند سال اخیر که فرمانداران متفاوتی سکان این شهر را در دست داشته اند بارها جلساتی با عناوین مختلف همچون نشست های مردمی ،اندیشمندان و نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی و یا کارگروه هایی برای توسعه و پیشرفت شهر تکاب تشکیل شده است که جای بسی امید بوده و هست که شهر تکاب این همه فعال سیاسی،اجتماعی و فرهنگی دارد که همیشه به فکر توسعه شهر هستند اما به راستی این دیدارها و نشست ها چ
همیشه مطابق سنت و رسوم قبلی ، نزدیکهای عید به اقشار ضعیف کمک کرده ایم. امسال فراموش نکنید! این اقشار ضعیف امسال خیلی ضعیفتر شده اند و نیاز شدیدتر و بیشتری به ما دارند.
لطفا هر طور که می توانید به سایرین کمک کنید.
لطفا بدانیم و باور کنیم که ما انسان های مهربانی هستیم و به هیچ وجه بقیه را فراموش نمی کنیم.
 
لطفا ضعفا را خصوصا در این شرایط سخت فراموش نکنید
عروس‌مون پیام داده برای آشنایی بیشتر و برقراری مناسبات سیاسی، ته‌ش گفته من در پیام‌رسان‌های سروش، بله، ایتا و آی‌گپ فعال هستم. 
شخصاً که به‌ش نگفتم، ولی کم‌کم به گوش‌ش می‌رسه که بنده هم از این‌های که گفتی فراری‌م. 
 
 
× حالا الان فکر می‌کنین من چه آدم پلنگی هستم.
×× بهانه‌ی این پست، این‌ئه که دوباره نت همراه این‌جا ملقی شده.
مناظره‌ احمد دیدات با یک کشیش امریکایی در مورد شباهت کلمه‌به‌کلمه‌ی کتاب اشعیاء و پادشاهان انجیل و حقه‌ای که مبلغان مسیحی به مسیحیان زده‌اند.شهرت احمد حسین دیدات بیشتر به خاطر تسلط وی بر مسیحیت بود تا بر اسلام.⚠️⚠️این کلیپ بی‌نظیر را از دست ندهید.⚠️⚠️ ترجمه و تدوین: انجمن بین المللی ترنم صلح
ادامه مطلب
 
شنیده ام حجت الاسلام ابراهیم برارپور از نامزدهای این دوره انتخابات مجلس شهرستان بابل و دانش آموخته حوزه و دانشگاه، همه رقبا را به مناظره درباره مسائل مهم کشور و امور مرتبط با مجلس در عرصه های اقتصاد و فرهنگ و سیاست نموده است.
بی تردید مناظره و بحث و بررسی کارشناسانه یکی از بهترین راه های تشخیص نامزد اصلح برای مردم خواهد بود.
باید دید کسی شهامت استقبال از این پیشنهاد را دارد یا نه.
فراموش نکنیم متأسفانه یکی از دردهای تأثیرگذار کشور که باعث
انجمن بین المللی ترنم صلح، برای فعالیت در راستای چشم اندازهای خود، و برای به اشتراک گذاشتن محتوای آموزشی-تبلیغی، اقدام به انتشار مناظره بین الادیانی مرتبط با اسلام نموده است، تا ضمن معرفی شخصیت های برجسته بین المللی اسلامی، رویکرد منتقدان به اسلام را نیز به نمایش گذارد و مجالی را برای مشتاقین به امر تبلیغ بین المللی اسلام را فراهم آورد.
«David Wood» در پاسخ به این سوال که «اگر عیسی مسیح، خداست، پس چرا روز و زمان واقعه را نمیدانست؟» شوکه می‌شو
بیشتر مناظره اقای مهدیان و صدرالساداتی را دیدم در نوع خودش  مباحثی که مطرح شدخیلی جالب بود کلیت بحث در مورد عدالتخواهی بود و اینکه چطور بحث عدالت را در جامعه مطرح کنیم.اقای صدرالساداتی این اعتقاد را دارند که که باید فساد و فساد گر در جامعه به صورت مصداقی مطرح بشوند هرچند در نگاه اول این شیوه برای خود من خیلی جذابه مثلا بدونیم فلان مسئول چکار کرده و چه میکنه ولی قطعا این شیوه تبعات خاص خودش را دارد و یواش یواش وارد سیاه نمایی نظام اسلامی می ش
باطلاع عموم مردم شریف استان البرز خصوصا مسئولین ادرارات، مؤسسات، امامان محترم مساجد، مسولین هیئات مذهبی و سایر اقشار محترم فعال در عرصه غدیر می رساند، بنیاد غدیر استان البرز آمادگی دارد اخبار و گزارش های فعالیت های شما را در سایت رسمی خود منتشر نماید.
گرازش های خود را از طریق شبکه های اجتماعی به شماره 09382441879 ارسال نمایید.
 
 
 
 
یحیی بن اَکثَم یکی از دشمنان خاندان رسالت و منکر مسأله امامت بود، بین او و امام جواد «علیه السلام» بارها بحث و مناظره پیش می‌آمد. ولی همیشه یحیی محکوم و مغلوب می‌شد؛
چنانکه خود وی به یکی از این مناظرات که دربردارنده علم غیب امام است اشاره کرده، می‌گوید :
روزی داخل مسجد مدینه شدم و قبر رسول خدا صلی الله علیه و آله را طواف می‌کردم ، در آن میان محمد بن علیٍ الرضا علیه السلام را دیدم که مشغول طواف است. درباره مسائل مشکلی که در نظرم بود با
چندی هست کم پیدا شدم. کمتر وبم رو بروز میکنم.
تو یه انجمن (انجمن سافت 98) عضو هستم و ارتقا درجه گرفتم و شدم عضو فعال. به همین دلیل بیشتر وقتم اونجا هستم.
وقتی هم اونجا نباشم یا آهنگ گوش میدم یا سریال میبینم.
خلاصه اگر دیر سر میزنم بهتون ببخشید.
( چرا هر یک از وبلاگ های بیان رو باز میکنم افزونه نورتون گیر میده که Scam هست؟)
یکی از مناظرات امام رضا(ع) با ابوقره بود. در این مناظره سوالات متعددی مطرح شده
است. یکی از این سوالات بدین شرح می باشد:ابو قرّه گفت: چرا هنگام دعا دستهاى خود
را به آسمان بالا مى‌برید؟فرمود: خداوند هر کدام از بندگان را به نوعى از عبادت
استعباد فرموده(بنده خود نموده است)، و خداوند را پناهگاه و مکانهایى براى عبادت است که بدان پناه
مى‌برند، بندگان خود را ملزم فرمود به رعایت گفتار، علم و عمل و توجّه و مانند اینها. توجّه نمود در نماز به کعبه، و حج
مناظره در شعر فارسی
مناظره
،شعر یا نثری که در آن دو طرف در مقابل هم قرار می گیرند و بر سر موضوعی با هم بحث
می کنند تا سرانجام یکی بر دیگری غالب شود
.هدف شاعر یا نویسنده از مقابله دو عنصر
مخالف،اثبات نظریه ی فلسفی یا نتیجه ای اخلاقی است
.برای دیدن ادامه بر روی لینک کلیک کنید تا فایل ارائه پاورپوینت باز شود
دریافتعنوان: پروین اعتصامیحجم: 3.58 مگابایتتوضیحات: مناظره در شعر  
حمیدرضا فولادگر نماینده دوره‌های هفتم تا دهم مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون صنایع و معادن و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، با انتشار بیانیه‌ای، از عدم حضور خود در انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.
متن بیانیه فولادگر به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق واجعلنی من لدنک سلطانا نصیرا
با عرض تشکر از اظهار لطف و توصیه به حضور در انتخابات آتی شهرستان اصفهان از سوی همه اقشار مردم عزیز،
مراسم ١٣ آبان در شهرستان رامهرمز با حضور اقشار مختلف مردمی
زمان: دوشنبه ٩٨/٨/١٣ ساعت ١٠ صبح مکان تجمع: میدان آزادی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی - اداره تبلیغات اسلامی - ستاد برگزاری مراسم ١٣ آبان شهرستان رامهرمز
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز
 
ما را در پیام رسان سروش دنبال کنید 
https://sapp.ir/rumezidoوبلاگ اداره تبلیغات اسلامی رامهرمزhttp://ramhormoztablighat.blog.ir
صفحه اینستاگرام اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان
https://instagram.com/khz.ido?igshid=16pprlgbvb0ko
روابط مجازی
این روزها به دلیل گسترش ارتباطات مجازی، شکل گیری روابط دوستانه و عاشقانه در این فضا نیز رشد فزاینده ای را شاهد است. هر نوع رابطه ای در دنیای مجازی، می تواند آسیب هایی هم به دنبال داشته باشد. شاید در سالهای گذشته ورود به این فضاها و حضور فعال در آن صرفا مربوط به قشر خاصی از جامعه می شد، جوانان و نوجوانانی که فرصت های فراغت خود را در آن سپری می کردند و وارد شبکه ها و گروه های مختلف ارتباطی می شدند. اما امروزه به لطف گوشی های تلفن هوشمن
حسن #نوریان وارد گود #انتخابات می شود!حسن نوریان از مدیران دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه نطنز و قمصر  که در واپسین روز تبلیغات از ادامه رقابت انصراف داد ، امروز در مورد احتمال ثبت نام در انتخابات سالجاری گفت: خوشبختانه منطقه ما مملوّ از نیروهای شایسته و توانمند برای ایفای نقش وکالت مردم در مجلس شورای اسلامی است و از این جهت هیچ جای نگرانی برای همشهریان عزیز وجود ندارد . وی گفت : تاکنو
در صنایع امروزه با توجه به نیاز استفاده بهینه از فضا و صرفه جویی در زمان سیستم های قفسه بندی نقش بسزایی در کمک به این مقوله ایفا می کنند و به ویژه در صنعت انبارداری و لجستیک این نیاز بیشتر خودنمایی می کند.به فراخور نیاز کاربران و نوع استفاده آن‌ها از فضا و چیدمان و محصول مورداستفاده در انبار، سیستمهای قفسه‌بندی انبار توانسته با تنوع محصولات و طرح‌های مختلف گام مهمی در جهت رفع نیاز اقشار مختلف و صنایع بردارد.
ادامه مطلب
نمیدونم چرا مدتی که توی خوابگاهم انقدر منفعلم و حتی نمیتونم یک کتاب رو توی تایم بیکاریم تموم کنم و کارهایی که دوست دارم رو به خوبی انجام بدم ولی همینکه میام خونه فعال فعال میشم و از صبح تا شب توی سرم کلی ایده واسه آیندم میسازم، کتاب میخونم فیلم میبینم، نقاشی می کشم ، شادم و خلاصه لذت میبینم از حضور در کنار خونوادم. برای همینه من زندگی خوابگاهیو  دوست ندارم برخلاف خیلی از دوستانم . به هر حال کس یک جوریه دیگه!!
ذهنم قدم به ذهنیت یار میکشدکه از هر چه میکشد سر اسرار میکشدبر روی بام تا خود صبحم خمار دوستباده کشی شدم که بی انکار میکشدانگشت هایشان به سوی من اشاره شدآری اشاره شد که چو خمّار میکشددیوانه و رها است شما هم ولش کنیدراهی که مانده است به اکثار میکشدآنقدر زخمی ام که فراموش کرده امآنقدر یادم است به اقرار میکشدباید که طی کنم برسم من به شهر یارآن شهریار کز همه اقشار میکشدباید سفر کنم که بیابم نشانی اشخورشید از نبودن اسفار میکشدگر من اویس باشم او ه
با سلام و عرض ادب خدمت دانشجویان محترم
احتراماً با عنایت به شرایط کنونی کشور ناشی از شیوع بیماری کرونا و همچنین تصمیم معاونت آموزشی دانشگاه مبنی بر احتمال عدم برگزاری امتحانات پایان ترم و محاسبه نمره نهایی درس بر حسب فعالیت های کلاسی، حضور و غیاب، تحقیق، پروژه و.... به اطلاع می رساند حضور تمامی دانشجویان و مشارکت آنها در حین تدریس مجازی الزامی بوده و عدم حضور دانشجو (بیش از 2 جلسه غیبت) به منزله عدم حضور در جلسه امتحان و حذف درس تلقی می گردد
سیاست های زیست محیطیفصل سیزدهم :بهداشت و درمانتبصره های فرهنگی برنامه سوم :فصل بیست و یک – فرهنگ و هنر، ارتباطات جمعی و تربیت بدنیماده 155- الف- به منظور گسترش عدالت اجتماعی و فراهم کردن امکان استفاده عادلانه اقشار مختلف جامعه از کالاها و خدمات فرهنگی، ورزشی و هنری و به منظور ایجاد تعادل و […]
ادامه مطلب
امروزه با توجه به گستردگی خدمات  و فعالیت های روانشناسی و مشاوره ای و دستاوردهای علمی و تخصصی روانشناسان در ایران و استقبال از خدمات سلامت روان گسترش یافته و مردم اقشار مختلف جامعه بیشتر از قبل درصدد استفاده از متخصصان این حوزه هستند.
ادامه مطلب
بسم الله الرّحمن الرّحیم
قابل توجه برادران اهل سنت...
از طریق قرآن خیلی راحت میشه ثابت کرد که خلفای راشدین! حق مولامون علی(ع) را خوردند.خلافت حق امام علی بود و شیعه بر حق است.
هرکی براش مهمه اثباتش رو دارم پیام بزاره ده ها دلیل قرآنی وجود داره.
البته اگه به قرآن اعتقاد دارید.
آماده مناظره هستم بسم الله
قبر هر روز پنج مرتبه انسان را صدا میزند :1.من خانه فقر هستم با خود تان گنج بیاورید2.من خانه ترس هستم با خود تان انیس بیاوردید 3. من خانه مار ها و عقرب ها هستم با خود تان پادزهر بیاورید 4. من خانه تاریکی ها هستم با خود تان روشنایی بیاورید5. من خانه ریگ ها و خاک ها هستم با خودتان فرش بباوردید
1. گنج . لا اله الا الله 2. انیس . تلاوت قرآن کریم3. پادزهر .صدقه و خیرات4. روشنایی . نماز نماز شب 5. فرش . عمل صالح
┈┈•✾✾•┈┈
 
نیاز به راه رفتن،گام های بلند برداشتن،دویدن.
من پاهایی هستم که هیچ گاه ندویده‌اند.
نیاز به چشم باز کردن،دیدن،زل زدن.
من چشم هایی هستم که هیچ گاه باز نشده اند.
نیاز به لمس کردن،نوازش کردن،مشت زدن.
من دست هایی هستم که هیچگاه حرکتی نکرده ‌اند.
نیاز به فکر کردن،حساب کتاب کردن،بحث کردن
من مغزی هستم که هیچ گاه به کار نیفتاده‌ام.
نیاز به خندیدن،عصبانی شدن،گریه کردن.
من احساساتی هستم که هیچ گاه خودشان را بروز نداده‌ اند.
ادامه مطلب
حضور فعال تمامی اعضای شورا در امور آموزشگاه و به کار گیری آنان در فعالیتهای مدرسه
تمامی اعضای شورای دانش آموزی آموزشگاه پس از اخذ رای مثبت از سوی دانش اموزان آموزشگاه در تمامی طول سال در تمام برنامه ها حضور و شرکت فعال و موثر داشتند و به عنوان بازوی مربی پرورشی ، مدیر ، معاون مشاور و... حضور پر رنگ داشتند و نیز برای هر چه بهتر شدن مدرسه تمام تلاش خود را به کار بردندو از آنجا که دیگر دانش آموزان آموزشگاه نیز در قالب انجمن های شورا سازمان دهی شدن
سرکار خانم طاهری که در بین نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بابل حضور دارد بانوی فعال و افتخارآفرینی است که از دوره جوانی و در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب تا کنون همواره در صف نخست مبارزه و جهاد فرهنگی و فکری خوش درخشیده است.
او در اوج فعالیت گروهک تحریک شده معاندان در منطقه ترکمن صحرا با حضور جسورانه در این خطه و تشکیل جبهه گفتمانی انقلاب اسلامی با همراهی و وحدت دشمن شکن بانوان شیعه و سنی به دفاع از حریم اندیشه ه
بسم اللهچیزهایی که در ادامه می آید، دغدغه من نیست. بی شک مهمترین مشکل هم نیست. ولی مساله است!هزاران هزار بار خوانده ایم که “چرا زن در جامعه حضور نداشته باشد؟ ““اتفاقا خیلی هم خوب است که بانوان حضور موثر و فعال در جامعه داشته باشند و ...”حضور بانوان را پذیرفتیم ولی لوازمش را نمی پذیریم!این است که یک خبر ، که اصلا در دیگر نقاط این کره خاکی خبر محسوب نمی شود، بولد می شود و تمرکزها را جلب می کند ‌.زن اگر بخواهد در جامعه حضور داشته باشد، می تواند ف
2422 - «مهدی خلجی» عضو اندیشکده ضدایرانی واشینگتون، طی مقاله‌ای با بیان اینکه دولت آمریکا نباید امیدی به اپوزیسیون خارج‌نشین داشته باشد، گفت: “رضا پهلوی فردی بی‌کفایت است. او در گردآوردن اپوزیسیون زیر چتری واحد و جلب حمایت اقشار مختلف ضدانقلاب، شکست خورده است”منبع: www.yon.ir/mzdr85
دانلود فایل اصلی
وقتی که آلودگی ها جذب کربن فعال
می شوند، ظرفیت جذب به تدریج کاهش یافته و در نهایت به حدی می رسد، که به
آن کربن مصرف شده (Spent) می گویند ، و در این مرحله نیاز به بازیافت دارد.
دو اصطلاح در مورد بازیافت کربن فعال وجود دارد ، یکی احیاء
(Regeneration)و دیگری بازیابی مجدد . Reactivation منظور از احیاء خارج
کردن آلاینده ها از کربن، بدون تجزیه ی آن ها است، در حالی که فعال سازی
مجدد در دماهای بسیار بالا انجام می گیرد و در آن مواد آلاینده ی تجزیه شده
و کربن، مجدداً
در دیدار اقشار مختلف مردم: همه ملتهای مسلمان باید از فلسطینیها حمایت کنند. البته من عقیده ام این است که سازمانهای مسلح فلسطینی خواهند ایستاد؛ راهش مقاومت است/ از همه افراد فلسطینی الاصل، از هر مذهبی -چه مسلمان،چه مسیحی وچه یهودی- نظرخواهی بشود و نظام مورد قبول آنها سر کار بیاید/ امیدواریم شما جوانان آن روز را ببینید و ان شاءالله خواهید دید در بیت المقدس که این قدر برای آنها مسئله مهمی است، نماز خواهید خواند.
به استناد سایت حقوق تجاری دینا سهام عدالت از زمان دولت نهم برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه و خصوصی سازی ایجاد به بعضی از اقشار جامعه تعلق گرفت . امروزه عده زیادی از کسانی که در ایران زندگی می کنند مشمول این سهام هستند . با موافقت رهبری امکان آزاد سازی سهام عدالت 99 برای مشمولان از طریق سامانه سهام عدالت فراهم شده است . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سهام عدالت چیست می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1990/سهام-عدالت-چیست.
لَهُ مُعَقِّباتٌ مِن بَینِ یَدَیهِ وَمِن خَلفِهِ یَحفَظونَهُ مِن أَمرِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم  وَإِذا أَرادَ اللَّهُ بِقَومٍ سوءًا فَلا مَرَدَّ لَهُ  وَما لَهُم مِن دونِهِ مِن والٍ۱۱ برای انسان، مأمورانی است که پی در پی، از پیش رو، و از پشت سرش او را از فرمان خدا [حوادث غیر حتمی‌] حفظ می‌کنند؛ (امّا) خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان ا
صحبت کردیم در مورد :
+ عشق و عشق و عشق با طعم حیلت رها کن عاشقا و مناظره عاشقانه فرهاد و خسرو
+ گیـــــتهاب و جریانات آن و چرا بعنوان یک فعال در حوزه آی تی باید دهانمان آره؟
+ عدسی پختیم باهمدیگر
+ توضیحات جزیی برای قسمت های بعد .
دریافت پادکست با کیفیت عالی | دریافت پادکست با کیفیت ضعیف
برای دریافت موسیقی ها به ادامه متن بروید
ادامه مطلب
ادامه مطلب
صحبت کردیم در مورد :
+ عشق و عشق و عشق با طعم حیلت رها کن عاشقا و مناظره عاشقانه فرهاد و خسرو
+ گیـــــتهاب و جریانات آن و چرا بعنوان یک فعال در حوزه آی تی باید دهانمان آره؟
+ عدسی پختیم باهمدیگر
+ توضیحات جزیی برای قسمت های بعد .
دریافت پادکست با کیفیت عالی | دریافت پادکست با کیفیت ضعیف
برای دریافت موسیقی ها به ادامه متن بروید
ادامه مطلب
ادامه مطلب
یادگیری فعال (Active Learning) روشی است برای آموزش که در آن از همه دانشجویان خواسته می‌شود در فرآیند یادگیری مشارکت کنند. اصول یادگیری فعال برخلاف شیوه های آموزش “سنتی – یادگیری غیر فعال” است که در آن دانش آموزان دریافت کننده منفعل دانش از یک متخصص هستند. خب در این مطلب از سایت ویکی روان به بررسی کامل یادگیری فعال می پردازیم.
لینک : https://www.wikiravan.com/active-learning
ادامه مطلب
طبق جلسه شورای مدرسه قرار شد در هر ماه جهت تقدیر از دانش آموزان برتر عرصه پرورشی و بخصوص حضور فعالانه در مراسمات نماز و صبحگاه مدرسه ، هر ماه از سه دانش آموز فعال این حوزه تقدیر شود. دانش آموزان برگزیده ماه مهر آقایان محمد همتی،محمد مراد رییسی و علی محمدی و برگزیدگاه ماه آبان آقایان محمد کرمی، امیرحسام میرزاییان و حسن عسگر بودند. 
سلام و عرض تبریک به مناسبت نوروز باستانی. امیدوارم برای همگی سالی پر از اتفاق ها و خبرهای خوب باشه. دوستان و همرهان گرامی مدتی است که دیگر در این فضا مطلب درج نمیشه و جا داره خدمتتون عرض کنم این وبلاگ عملا تعطیل شده...
از این پس با نام جدید " با اولی ها" در خدمتتون هستم. آدرس وبلاگ «که البته فعلا خیلی فعال نیست و احتمالا در آینده ای نزدیک شروع به کار کنم» و کانال تلرام که در حال حاضر فعال هست و کلی پیک و کاربرگ به صورت رایگان در آن جا قرار میگیره رو
همایش بزرگ ۹ دی ماه با حضور سخنران کشوری امروز در مصلی امام خمینی (ره) اردبیل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل همایش بزرگ ۹ دی ماه با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران امروز در مصلی امام خمینی (ره) اردبیل با سخنرانی حسین مظفر عضو تشخیص مصلحت نظام و دبیرکل خانه مطبوعات برگزار شد و در این همایش مردم ولایتمدار اردبیل بار دیگر از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و با
2- آیا من عکاس هستم؟
خب اگه به عکاسی و هنر علاقه‌مند هستید، باما همراه باشید.
در ابتدا چند روز خوب به اطرافتون نگاه کنید. مناظر مختلف رو ببینید؛ از دیدهایی غیرعادی و زوایایی که خیلی افراد از دیدن محروم اند، چیزها را ببینید. 
لازمه بدونید که تفاوت یک عکاس با یه فرد عادی در زاویه دید و هنر و خلاقیت اون هست که اون رو از بقیه افراد جدا میکنه...
خب دوربین یا موبایلتون رو بردارید و از مناظره مختلف عکس بگیرید. از زوایایی که به نظر خودتون جالب به نظر می
♦️ثروتمندزاده اى در کنار قبر پدرش نشسته 
بود و در کنار او فقیرزاده اى که او هم 
در کنار قبر پدرش بود.
 
 ثروتمندزاده با فقیرزاده مناظره مى کرد
 و مى گفت: صندوق گور پدرم سنگى
 است و نوشته روى سنگ رنگین است. 
 
مقبره اش از سنگ مرمر فرش شده و در
 میان قبر، خشت فیروزه به کار رفته است، 
ولى قبر پدر تو از مقدارى خشت خام و 
مشتى خاک، درست شده، این کجا و آن کجا؟
 
فقیرزاده در پاسخ گفت: 
تا پدرت از زیر آن سنگ هاى سنگین 
بجنبد، پدر من به بهشت رسیده 
 
سعدی
در دیدار اقشار مختلف مردم: هرکسی که به ایران و امنیت آن علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند. مجلس قوی از مؤلفه های قوی شدن ایران است و تشکیل مجلس قوی نیز به رأی بالای ملت وابسته است/ مردم گله هایی از وضع معیشتی دارند اما گلایه ها به اصل انتخابات مربوط نمی شود/ ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید اما اگر ایران را دوست دارد، باید به پای صندوق رأی بیاید/ هرکس به ایران علاقه مند است و امنیت کشور، حل شدن مشکلات و گردش صحیح نخبگانی را دوست دارد، در انتخ
فقط یک ربع دارم الکی میخندم
دریای خزر زلزله اومده
دو تا پشت سر هم
یعنی صفحه دریا داره جا به جا میشه
صفحه دریا جا به جا بشه یعنی آتشفشان های نیمه فعال فعال میشن
خب حالا آتشفشان مستعد فعال شدن کیه
دماوند
یه چند تا دیگه زلزله بیاد دماوند هم فعال میشه
یه صحنه ای توی مغزم بود زلزله سیل آتشفشان
یک ربع دارم میخندم
Total madness
از جمعه ها بی زارماسمونش غم داره . غروبش ماتم داره و من در این شرایط غمگین ترین مخلوقم .
جمعه ها رو باید شست . باور کنید بلد نیسم باید با جمعه چکار کرد .
خسته ام. و این ب طرز خنده داری مزحکه.
کاش بشر می تونست زندگی رو جلو عقب کنه هر لحطه ان را به گونه ای که دلش ارام میگرفت دنبال کنه .من شدیدا دلم میخواد زندگی های مختفلی تجربه کنم . شهر و کشور های مختلف ادم های مختلف کار های مختلف .چ بد ک یک بار هستم .
 
ریتیل آدیت یا Retail Audit همانطور که از نام آن بر می آید گزارشی است که برای ارزیابی و ممیزی خرده فروشی ها به کار می رود. معمولا شرکتهای تولیدکننده و یا شرکتهای پخش جهت اطلاع از وضعیت بازار دسته محصولات خود به دنبال تهیه این گزارش می روند. این گزارش می تواند شامل اطلاعات زیر باشد:
1. سهم بازار برندهای فعال در صنعت
2. سهم حضور برندهای فعال در صنعت
3. تخمین اندازه بازار در آن صنعت(حجمی و ریالی)
4. روند رشد(مثبت یا منفی) سهم بازار برندهای فعال در صنعت
5. کا
تشییع پیکر شهید نیروی انتظامی در اردبیل

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان پیکر شهید والامقام مدافع حریم نظم و امنیت نیروی انتظامی (محمد محمودزاده خیارک) در اردبیل
تشییع شد. مردم ولایی استان اردبیل با حضور باشکوه و منظم خود مراسم تشییع
پیکر پاک شهید گروهبان یکم محمد محمودزاده را برگزار کردند و پیکر مطهر این
شهید والامقام پس از تشییع بر روی دستان مردم شهید پرور گرمی به سمت زادگاهش اردبیل روستای خیارک
منتقل شد. شهید والامقام محمد محمودز
با تمامی قلب شکسته ام با تمامی در هایی که بسته ام با تمامی راه هایی که به بن بست رسیدند با تمامی پل هایی که پشت سرم خراب کردم من اسیر  تویی هستم که در خواب و بیدار ندیدمت من زندانی دستانی هستم که نگرفتمشان و مبتلای دیوانه چشمانی که نمی دانم چه رنگی هستند 
نامت را نمی شناسم اما چه طور در گرگ و میش خیانت حضور نامرئی ات را احساس می کنم کاش می توانستم از یاد ببرمت اما در من زندگی می کنی بی ان که بخواهم 
غریبه ی خواستنی وقتش رسیده که باز ایی خسته شدم
آخر کلاس جبر خطی بود
استاد واث..(۱) پشت میز رو صندلی گوشی بدست نشسته بود که حضور غیاب کنه. تا صفحه حضور غیاب لود بشه گفت: در ضمن اونایی که میان ترمشون پایین تر از 10 گرفتن حواسشون باشه نیفتن.
بعد با مکث کمی گفت: (با لحن حضور غیاب گونه استادای دانشگاه بخونید): خب آقای آقاجا...(۲)؟
بنده خدا رفیقم حواسش نبود یه دفعه جاخورد و گفت: ما استاد؟! ما بالاتر از 10 گرفتیم!
همه زدیم زیرخنده.
تازه بنده خدا فهمید قضیه حضور غیابه الان و‌ اون بحث نمره 10 میان ترم اینا تم
لازم به توجه است که مطالب این وبلاگ بر اساس تاریخ در سایت قرار نگرفته اند بلکه به صورت انجمن های جداگانه در وبلاگ قرار گرفته اند.
تمامی برنامه ها به صورت مشترک و همکاری با نهاد مختلف اجرا شده اند.نهادهایی از جمله بسیج دانش آموزی و...
در اکثر برنامه های شورای دانش آموزی و آموزشگاه نهاد های مختلف شهری از جمله شورای اسلامی شهر حضور داشته اند.مانند حضور دکتر خدیجه ربیعی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی
من هر کاری دلم بخواد میکنم به هیچکسم مربوط نی
حالت تحو هستم که هستم به تو چه مربوط
دلم میخواد رابطه یسریا رو به گ.ا بدم بازم به تو چه مربوط
الان مثلا اون عطستون شاه کار کرده تونسته اینجا رو پیدا کنه؟؟؟؟؟؟ فکر میکنین میترسم؟؟؟
من اینجا هستم نظراتم بازه که ثابت کنم همچین پخی هم نیستین ازتون بترسم
بی تی اسم ارزونی خودتون
آرون افشار با نام اصلی وحید اولین بار با اجرای قطعه جانم باش وارد عرصه موسیقی شد و به شهرت رسید. این خواننده جوان یک برادر کوچکتر از خود دارد و در کنار پدر و مادرش زندگی می کند و مجرد می باشد. این خواننده پاپ در برنامه های تلویزیونی حضور فعال دارد و به تازگی در برنامه دورهمی مهران مدیری نیز حضور یافته و اما بیشترین شهرتش به خاطر اجرای برنامه و حضور در برنامه خندوانه بوده است. در ادامه جزئیات زندگی آرون افشار خواننده جوان و آینده دار کشورمان ر
دامنۀ عترت
 
7203
 از مباحثم در مدرسه‌ی فکرت
 
(۵)
 
 
به قلم دامنه. به نام خدا. با امام هشتم (قسمت ۵). مأمون خلیفه‌ی عباسی _که فردی دانشمند و اهل نیرنگ باهم بود_ دارالحکمه را که در دوره‌ی پدرش هارون‌الرشید (=زاده‌ی شهر ری و مدفون در پشت قبر امام رضا) شکل گرفته بود، رونق بخشید و افرادی را برای ترجمه‌ی کتاب‌های یونانی، سریانی و کلدانی گمارد و ناظرانی برای آنان گذاشت و خود نیز به ترجمه پرداخت.
 
حرم امام رضا (ع). ورودی نواب. 4 فروردین 1398. عکاس: دامنه
ب
غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام یکی از قابلیت هایی است که اکثر کاربران از وجود آن در این اپلیکیشن بی خبرند و گاهی کاربران میخواهند که اکانتشان را از کسی مخفی کنند و بگویند که در اینستاگرام حضور ندارند و سرانجام اقدام به حذف اکانت اینستاگرام میکنند که این راه تنها راه آن نیست و ما در نهایت به شما روش غیر فعال کردن موقتی اینستاگرام را پیشنهاد میکنیم.در این روش شما قادر خواهید بود که اکانتتان را بصورت موقتی مخفی کنید و سپس بعد از زمان مشخص شده ا
من محمدامین ربیعی نژاد هستم  ۱۶ ساله از خوزستان :)
طراح گرافیک رایانه و طراح وب  :)
کار من دیزاین/طراحی  هست. لوگو ،پوستر،قالب وب،وب،کارت ویزیت و...
من چندین سال هست در این کار هستم و خود را به یک دوستار هنر گرافیک 
معرفی میکنم ، من مدیر یه آکادمی مجازی هستم به نام آکادمی مارن شما میتوانید 
آکادمی من رو داخل فضای مجازی دنبال کنید ،
کار های گرافیکی من و... در فضای مجازی انتشار داده میشن و میتوانید آن هارو نگاه کنید و امید کار هستم لذت ببرید :)
من مد
سلام . 
امکان نظر دهی به صورت ناشناس رو در این پست فعال کردم . 
لطفا نظر خودتونو درباره ی من بدهید ؟ چجور ادمی هستم ؟ و یا هر چیزی در باره ی من ؛ نقد یا پیشنهادی :)
مرسی ...
+اگر ناشناس نظر دهی یعنی به من احترام گذاشتی ! و پیشا پیش بخاطر احترامی که به من میزاری ممنونم :)
+تمام مطالب قبلی به حالت "نمایش" در امد !:))
من اهورا پردل هستم مخلص تک تکتون هستم من اومدم برای کسانی که میخان کنسولی جدید داشته باشن از جمله خودم  که بنظرم کنسولی بهتر از ایکس باکس نیست خدمتتون هستم تا ببینید چرا و چگونه ایکس باکس از نظرم بهترین
کنسوله ممنون از وقتی که برای خوندن این بخش گذاشتین 
 
 
ارادتمند شما اهورا پردل 
 
در عالم ثبوت تو را دوست دارمت
در واقعیّت فرضم ندارمت
اثبات میکنم به تو عشقم عزیز من
هستم اسیر و گرفتار عالمت
دیوانه ی تو هستم و زنجیری جنون
جان میکُنم تو بخواهی فراهمت
پایان بده به غم و انتظار من
من را نکن بهانه ی اشک محرّمت
از عالم ثبوت گذشتم برای تو
من عاشق تو هستم و تصمیم محکمت .
.
دوستان عزیز اگر شما هم مثل من از قیمت آنتی ویروسی که در پایین صفحه گذاشته شده حیرت زده شده اید کافیست یک سری به سایت ارتباط گستر پرشیا بزنید و با اطمینان خرید کنید البته من نه دلال هستم نه ربات و نه هکر و غیره قیمت پایین این محصول بنده را وادار به انجام این کار نمود این تخفیف فقط تا بیست و پنج ساعت دیگر فعال است.
www.egp.ir
به گزارش شریعت نیوز شامگاه پنجشنبه (24 مرداد 98) در مجتمع علوم قرآنی امام شافعی روستای رمکان قشم برگزار شد. در این همایش با شکوه، علما، اندیشمندان، مسئولان شهرستان قشم و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.لازم به ذکر است در این همایش از 20 حافظ قرآن کریم تجلیل به‌عمل آمد.



انتهای پیام / م 
منبع خبر/ سنی آنلاین 
انتشاردهنده** صالحی 
سمیه کوه بر:
ما یک واسطه گری فروشگاهی هستیم بین تولید کننده و فروشنده
افرادی ک نمی توانند هزینه هنگقتی برای تبلیغات دهند شرکت به صورت رایگان تبلیغاتو در سایت میگذارد و در قبال خرید اعضا ام ای ام بهشون تخفیف داده میشه
ما خدمات محور هستیم
برای شروع کار 3 تا پکیج خدماتی و پلن درامدی وجود داره
ک هر اقشار جامعه بتونن استفاده کنند
خدمات طلا 30ت
خدمات الماس 150ت
خدمات سفیران660ت
هرکدوم از اینا فعال شه یک سری امتیازات به ما تعلق میگیره
با30 ت
1کد تخفیف 10ت
پیکر ۲ شهید گمنام در خلخال تشییع شد





به گزارش روابط عمومی انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل؛ پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس روز یکشنبه در مراسمی بر روی دستان مردم ولایی و شهید پرور خلخال تشییع شد.



به گزارش
ایرنا، در این آئین که با حضور گسترده هزاران نفر از اهالی مؤمن و ولایت
مدار خلخال برگزار شد، پیکرهای ۲ شهید گمنام ۲۰ و ۲۴ ساله تازه تفحص شده در
مناطق عملی
تشییع پیکر شهید نیروی انتظامی در اردبیل

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان پیکر شهید والامقام مدافع حریم نظم و امنیت نیروی انتظامی (محمد محمودزاده خیارک) در اردبیل
تشییع شد. مردم ولایی استان اردبیل با حضور باشکوه و منظم خود مراسم تشییع
پیکر پاک شهید گروهبان یکم محمد محمودزاده را برگزار کردند و پیکر مطهر این
شهید والامقام پس از تشییع بر روی دستان مردم شهید پرور گرمی به سمت زادگاهش اردبیل روستای خیارک
منتقل شد. شهید والامقام محمد محمودز
ﺷﻌﺮى ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩه از ایرج میرزا
ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺭﻫ ﻣﺮﺍ ﺬﺭ ﺑﻮﺩ
ﺧﻮﺍﺑﺪﻩ ﺑﻪ ﺭﻩ ﺟﻨﺎﺏ ﺧﺮ ﺑﻮﺩ
ﺍﺯ ﺧﺮ ﺗﻮ ﻧﻮ ﻪ ﻮﻥ ﻬﺮ ﺑﻮﺩ
ﻮﻥ ﺻﺎﺣﺐ ﺩﺍﻧﺶ ﻭ ﻫﻨﺮ ﺑﻮﺩ
ﻔﺘﻢ ﻪ ﺟﻨﺎﺏ ﺩﺭ ﻪ ﺣﺎﻟ
ﻓﺮﻣﻮﺩ ﻪ ﻭﺿﻊ ﺑﺎﺷﺪ ﻋﺎﻟ
ﻔﺘﻢ ﻪ ﺑﺎ ﺧﺮ ﺭﻫﺎ ﻦ
ﺁﺩﻡ ﺷﻮ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻦ ﺻﻔﺎﻦ
ﻔﺘﺎ ﻪ ﺑﺮﻭ ﻣﺮﺍ ﺭﻫﺎ ﻦ
ﺯﺧﻢ ﺗﻦ ﺧﻮﺶ ﺭﺍ ﺩﻭﺍ ﻦ
ﻧﻪ ﻇﻠﻢ ﺑﻪ ﺩﺮ ﻧﻤﻮﺩﻢ
ﻧﻪ ﺍﻫﻞ ﺭﺎ ﻭ ﻣﺮ ﺑﻮﺩﻢ
ﺭﺍﺿ ﻮ ﺑﻪ ﺭﺯﻕ ﺧﻮﺶ ﺑﻮﺩﻢ
ﺍﺯ ﺳﻔﺮ ﺲ ﻧﺎﻥ نَرُﺑﻮﺩﻢ
ﺩﺪ ﺗ
ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان عزیز در امتحانات پایانی نیمسال اول 99-98، به اطلاع می رسانم روز چهارشنبه 11 دی حضور ندارم. هفته آینده روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنبه حضور دارم. سایر روزهای حضور متعاقبا در وبلاگ اطلاع رسانی خواهد شد. هماهنگی از طریق ایمیل ضروریست. موفق باشید
‍ اجرای پویش ورزش و بازی های خانگی ویژه اقشار خاصپویش ورزش و بازی های خانگی ویژه جانبازان ومعلولین با هدف تامین حفظ سلامتی و آسایش جسمی ، روانی اجتماعی و معنوی برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی معاون امور اجتماعی و فرهنگی در تشریح این برنامه افزود: بازی های ورزشی و خانگی در فضای مجازی به منظور ترویج تحرک بیشتر و ورزش در محیط خانه و زمان قرنطینه انجام می شود.او همچنین بیان کرد: طبق دستورالعمل های ابلاغی سازمان ورزش
چند روزی است که اجرای طرح ملی مسکن برای کمک به تامین مسکن اقشار ضعیف آغاز شده و بر اساس زمانبندی به نوبت ثبت نام برای شهر های مختلف کشور فعال خواهد شد. اگر شما سابقه سکونت 5 ساله در شهر زنجان را داشته باشید می توانید برای ثبت نام طرح ملی مسکن استان زنجان اقدام کنید پس از ثبت نام ، زمان مراجعه حضوری شما برای تطبیق و ارائه اصل مدارک در سامانه آباد مشخص خواهد شد و شما باید با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از شعب بنیاد مسکن استان زنجان مراجعه کنید:
-
نرم افزار احکام شرعی + بیان احکام شرعی به صورت مختصر و مفید  + بیان احکام شرعی تمام اقشار جامعه به صورت گرافیکی و تفکیک شده + پرداختن به فلسفه احکام شرعی + همراه کردن مقالات علم روز با احکام شرعی برای فهم صحیح جایگاه دین در زندگی + استفاده از تجربیات خود و دیگران در برنامه + آموزش روش های بیان احکام شرعی به صورت تصویری + قرار دادن احکام شرعی برای ناشنوایان عزیز + امکان محاسبه گرها در برنامه + بیان مباحث به روز و مور
وضعیت حفاظت خانگی در دزدگیر چیست ؟ 
زمانی که داخل منزل هستیم هم می توانیم بعضی از سنسورها را فعال کنیم تا حفاظت پیرامونی محیط ما برقرار باشد. شما می توانید در هنگام نصب مشخص کنید که کدام سنسورها در حالت حفاظت خانگی فعال باشند. سنسورهای درب و پنجره به صورت پیش فرض در حالت کاری ((معمولی)) قرار دارند به این معنی که وقتی حفاظت خانگی را فعال کنیم این سنسورها نیز فعال می شوند و سنسورهای حرکتی هم در حالت کاری ((خانگی)) هستند و در زمانی که حفاظت خانگی را
گروه ضد شیطان
مارپلا کنار آتیش اون افراد که توی کلیسا بودن نشست و گفت: معذرت می خوام واقعا فکر کردم مزاحمین من مارپلا هستمو بعد اونها به ترتیب شروع به معرفی کردن خودشون کردن:من نادیا هستممن جک هستممن اولویا هستممن مایک هستم
ادامه مطلب
به گزارش ایسنا، متن تمام توییت وزیر امور خارجه ایران، خطاب به رئیس جمهور آمریکا به تطویل زیر است: "برداشت های اشتباه، صلح را به ریسک می اندازند، - تحریم ها جایگزین جنگ نیست، تحریم همان بحران است، نابودی= نسل کشی= قتل جنگی، کسی که جنگ را آغاز می کند، همان کسی نیست که به تلاطم اختتام می دهد، مناظره و تهدید کاملاً ناسازگار هستند، جنگ کوتاه با ایران یک توهم است. "
RapidPars, [02.09.19 04:50]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 04:50]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16422754/jb44sqe7a0c/292sh1001qwer_(new).avi
RapidPars, [02.09.19 04:50]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 04:50]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16422755/yh4xc6121sa/292sh1002asdc.mp4
RapidPars, [02.09.19 04:51]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل ش
پاییز!
الف. جیم!
کژال!
غزل!
آتش!
مریم!
لبخند!
خودت باش!
هستی!
مهرنوش!
مخ سوخته!
یاقوت!
میترا!
طلوع!
هدهد!
مینا!
محدثه!
این حضور و غیاب چله نشینها بود! (از بس مسوول آموزش دانشگاه روی حضور و غیاب تاکید دارد عادتم شده است! ) و در این حضور و غیاب فقط جلوی اسم ۳_۴ نفر تیک حضور می خورد.
یک شرط مهم... خیلی مهم... خیلی خیلی مهم... اصلا یک شرط حیاتی چله گروهی اثربخش، مشارکت فعال است. وگرنه چه نیازی به گروهی کردن آن است؟! هر کس برای خودش چله بگیرد و تمام!
اگر دارید کاره
پاییز!
الف. جیم!
کژال!
غزل!
آتش!
مریم!
لبخند!
خودت باش!
هستی!
مهرنوش!
مخ سوخته!
یاقوت!
میترا!
طلوع!
هدهد!
مینا!
محدثه!
این حضور و غیاب چله نشینها بود! (از بس مسوول آموزش دانشگاه روی حضور و غیاب تاکید دارد عادتم شده است! ) و در این حضور و غیاب فقط جلوی اسم ۳_۴ نفر تیک حضور می خورد.
یک شرط مهم... خیلی مهم... خیلی خیلی مهم... اصلا یک شرط حیاتی چله گروهی اثربخش، مشارکت فعال است. وگرنه چه نیازی به گروهی کردن آن است؟! هر کس برای خودش چله بگیرد و تمام!
اگر دارید کاره
چند روزی است که اجرای طرح ملی مسکن برای کمک به تامین مسکن اقشار ضعیف آغاز شده و بر اساس زمانبندی به نوبت ثبت نام برای شهر های مختلف کشور فعال خواهد شد. اگر شما سابقه سکونت 5 ساله در شهر فارس را داشته باشید می توانید برای ثبت نام طرح ملی مسکن استان فارس اقدام کنید پس از ثبت نام ، زمان مراجعه حضوری شما برای تطبیق و ارائه اصل مدارک در سامانه آباد مشخص خواهد شد و شما باید با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از شعب بنیاد مسکن استان فارس مراجعه کنید:
- گوا
RapidPars, [02.09.19 12:03]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 12:03]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16424026/2kyurfnp7wj/35588.mp4
RapidPars, [02.09.19 12:04]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 12:04]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16424031/hj1y0srw1js/26070.mp4
RapidPars, [02.09.19 12:04]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق ل
مذهبی، اسلامگرا، انقلابی و میهن‌دوست قطعاً هستم؛
سنّتی، پان‌اسلامیست، محافظه‌کار و ناسیونالیست قطعاً نیستم؛
حزب‌اللهی، اصولگرا، اصلاح‌طلب و روشنفکر هم نمی‌دانم هستم یا نیستم؛ شاید باشم، شاید نه. چرا که متأسّفانه هنوز که هنوز است، تعاریف روشنی ازشان ارائه نشده است که مورد قبول همۀ موافقان و مخالفانش باشد.
چند روزی است که اجرای طرح ملی مسکن برای کمک به تامین مسکن اقشار ضعیف آغاز شده و بر اساس زمانبندی به نوبت ثبت نام برای شهر های مختلف کشور فعال خواهد شد. اگر شما سابقه سکونت 5 ساله در شهر خراسان رضوی را داشته باشید می توانید برای ثبت نام طرح ملی مسکن استان خراسان رضوی اقدام کنید پس از ثبت نام ، زمان مراجعه حضوری شما برای تطبیق و ارائه اصل مدارک در سامانه آباد مشخص خواهد شد و شما باید با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از شعب بنیاد مسکن استان خراسان
آدامسم رو تو کاغذ رسید عابر بانک مچاله می‌کنم. نماز میخونم. توی زمین تنیس توپ ها را با بقیه تقسیم می‌کنم. ایمیل می‌دهم. احساس می‌کنم زیبا هستم. می‌‌پرسم بدنم روی یک خط راست است؟ راه می‌روم. می‌نشینم. صدای باز و بسته شدن درهای دانشگاه را چک می‌کنم  منتظر محل دقیق برهمکنش مولکول ها هستم. منتظر محل دقیق برهمکنش مولکول ها هستم. 
بسمه تعالی
میزان همراهی وهمکاری
اعضای شورابایکدیگر :
میزان همراهی وهمکاری
اعضای شورای دانش آموزی درسال تحصیلی98-97مناسب بود ودرتمامی برنامه ها حضور فعال
داشتند .
رئیس شواری دانش آموزی بادیگر اعضا درتمامی برنامه ها
حضور وشرکت داشتند واین همراهی وهمدلی ازعکس ها وتصاویر مختلف درمناسب های ویژه
پیداست .امید است درجهت فعال کردن شوراهای دانش آموزی درتمام عرصه هاگامهای موثری
برداشته شود.
سرویس وبلاگدهی بیان چند ابزارک که خیلی کاربردی هستش رو فعال ( نذاشته ) نکرده. مهم ترین و کاربردیش بنظرم مطالب مرتبط هستش که برای یک وبلاگ خیلی مهم و مفید هست. در حال ایجاد روشی هستم که بشه این امکان رو فعال کرد.تا اینجای کار به مرحله نمایش مطالب مرتبط رسیدم ولی مشکل اینه که امکان نمایش تصویر مطلب مرتبط نیست!!! با بلاگ تماس گرفتم در این مورد فعلا که جواب ندادن.اگرم نشد تصویر فکر کنم نمایش تنها عنوان و لینک فعلا کافی باشه و من توو قالب های که منتشر
معارف قرآنی
«اِنَّ مَثَلَ عیسی عِنْدَ اللّهِ کَمَثَلِ آدَمَ خَلَقَهُ مِنْ تُرابٍ ثُمَّ قالَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ* الْحَقُّ مِنْ رَبِّکَ فَلا تَکُنْ مِنَ الْمُمْتَرینَ* فَمَنْ حآجَّکَ فیهِ مِنْ بَعْدِ ما جآءَکَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعالَوْا نَدْعُ أَبْنآءَنا وَ أَبْنآءَکُمْ وَ نِسآءَنا وَ نِسآءَکُمْ وَ أَنْفُسَنا وَ أَنْفُسَکُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَةَ اللّهِ عَلَی الْکاذِبین»(1).
«:«بی شک داستان عیسی نزد خدا مانند دا
 پس از اختصاص ۱۰۰ گیگابایت ترافیک رایگان به مشترکان اینترنت ثابت، جزئیات نحوه فعال‌سازی بسته‌های رایگان را در این خبر دنبال کنید.
 
نحوه فعال سازی هدیه ۱۰۰ گیگابایتی برای مشترکین اینترنت ثابت به صورت زیر است:
 
نحوه فعال سازی ۱۰۰ گیگ نت برای مشترکین شاتل: برای فعال‌سازی بسته ترافیک رایگان ۱۰۰ گیگابایتی ابتدا به صفحه‌ی «کد تخفیف» در پورتال مای‌شاتل مراجعه کنید. کد تخفیف را در پایین صفحه دریافت و کپی و در بالای صفحه اعمال کنید. بسته‌ی تر
اشکال هراسفراد با نمونه‌هایی از ترس‌های گوناگون مواجه میشوند البته کلام کردن درمورد بعضی هراس‌ها را که یک گونه ایراد اضطرابی اسـت کارشناسان تقسیم‌ بندی کرده‌‌اند . وضعیت ترسناکی که شخص اضطراب شدید را در مکان‌های همگانی که گریزو فرار کردن در آن طاقت فرسا اسـت شم می‌کند , خوف از حاضر شدن در اجتماع و اجتناب از موقعیت‌های اجتماعی بـه نوعی واهمه یگانه مرضی و خوف غیر منطقی از موقعیت مختص اسـت .مناظره‌ای برگزار شده بودو
کار ثواب میخوای انجام بدی بشتاب اینجا

سلام دوستان عزیزم
نماز و روزه هاتون قبول باشه
من برای یکی واحد های دانشگاهم باید یه نظرسنجی رو از اقشار مختلف انجام بدم.
بخاطر همین به یاری شما به شدت نیازمندم.
سوالات فقط 18 تاس و 5 دقیقه بیشتر وقتتون رو نمیگیره. ( خیل خیلی کوتاههه )
اینم بگم تمام اطلاعات و پاسخ هاتون پبش من محفوظ میمونه و کسی ازون اطلاع پیدا نمیکنه و اینکه شما ناشناس پرش میکنید.
تاازه امیدوار هستم نه تنها اینکه خودتون پرش کنید به دوستای د
♨️ #رایتلی‌ها، جمعه‌ آخر هر ماه از رایتل هدیه بگیرید.
@Charge_MciBlog
شما می‌توانید در آخرین جمعه هر ماه، یک بسته اینترنت تا 30 گیگابایت یا یک بسته مکالمه جذاب هدیه بگیرید.
 
روش‌های فعال‌سازی بسته :
 کد دستوری #20*
 اپلیکیشن رایتل من / بسته هدیه من
@Charge_MciBlog
امکان فعال‌سازی بسته هدیه فقط یک‌بار در آخرین جمعه ماه امکان‌پذیر است.
 
⌛️مهلت فعال‌سازی بسته هدیه از بامداد روز جمعه (ساعت 00:00) تا ساعت 23:59 همان روز است و پس از آن امکان فعال‌سازی بسته هدیه
RapidPars, [02.09.19 16:01]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 16:01]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16425459/1bhv5v7p26m/291f1001wjka_(new).avi
RapidPars, [02.09.19 16:02]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 16:02]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16425461/uw08tc7n2hr/291f1116wqer_(new).avi
RapidPars, [02.09.19 16:03]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل
فعالیت های فرهنگی کتابخانه شال در هفته دوم مرداد
 
کلاس آموزش عروسک دوزی
یک دوره کلاس آموزش کاردستی به صورت هفتگی در کتابخانه شال برپا می باشد. در کلاس این هفته بچه های یاد گرفتند با جوراب های غیر قابل استفاده خود عروسک بسازند.
آموزش رعایت قوانین شهروندی درقالب بازی و سرگرمی
با استفاده از بازی فکری شهر زیبا بچه ها یاد گرفتند چه طور مراقب شهر خود باشند و از وسایل عمومی آن به درستی استفاده کنند و همچنین درباره راهکارهای بهبود اموال عمومی آسی
اگر به بازار خرید و فروش کربن فعال سری بزنید می بینید که کربن فعال یا ذغال اکتیو (activated carbon) از پرکاربردترین موادی است که در صنعت تصفیه آب مورد استفاده قرار می ­گیرد. کربن فعال ، بیشتر به دو صورت پودری و گرانول تولید می شود و در جداسازی رنگ ، بو ، مزه و کلر آب در کارخانه جات صنایع غذایی و شیمیایی و همچنین برای تسویه آکواریوم ، استخر ، تصفیه آب خانگی و صنعتی و پاکسازی پوست و دندان مورد استفاده قرار می گیرد.
ادامه مطلب
اگر به بازار خرید و فروش کربن فعال سری بزنید می بینید که کربن فعال یا ذغال اکتیو (activated carbon) از پرکاربردترین موادی است که در صنعت تصفیه آب مورد استفاده قرار می ­گیرد. کربن فعال ، بیشتر به دو صورت پودری و گرانول تولید می شود و در جداسازی رنگ ، بو ، مزه و کلر آب در کارخانه جات صنایع غذایی و شیمیایی و همچنین برای تسویه آکواریوم ، استخر ، تصفیه آب خانگی و صنعتی و پاکسازی پوست و دندان مورد استفاده قرار می گیرد.
ادامه مطلب
چند روزی است که اجرای طرح ملی مسکن برای کمک به تامین مسکن اقشار ضعیف آغاز شده و بر اساس زمانبندی به نوبت ثبت نام برای شهر های مختلف کشور فعال خواهد شد. اگر شما سابقه سکونت 5 ساله در شهر خراسان شمالی را داشته باشید می توانید برای ثبت نام طرح ملی مسکن استان خراسان شمالی اقدام کنید پس از ثبت نام ، زمان مراجعه حضوری شما برای تطبیق و ارائه اصل مدارک در سامانه آباد مشخص خواهد شد و شما باید با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از شعب بنیاد مسکن استان خراسا
روزی کسی بود که از آینده‌های دور حرف می‌زد بدون‌ این‌که بگوید من هستم و می‌مانم.روزی کسی بود که حمایت می‌کرد بدون این‌که بگوید تکیه کن و من هستم.روزی رفت و من ماندم با ناباوری و دخترانه‌های احمقانه‌ای که جابه‌جا شد و بازی گرفته‌شد.
حالا کسی هست که محکم و مستقیم می گوید من هستم و می‌مانم.حالا کسی هست که همیشه حمایت کرده و گرما بخشیده و امن بوده.حالا کسی هست که عمیق است.اما دخترانه‌های ترک خورده‌ی من حالا به هر حرفی بدگمان‌اند و پر از ت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها