نتایج جستجو برای عبارت :

(205) دعا رفع درد مثانه

 
تکرر ادرار ممکن است نشانگر این باشد که کودک مثانه بیش فعالی دارد. در این مقاله به تشریح علل ، تشخیص و درمان آن می پردازیم. مثانه بیش فعالی در کودکان نوعی سندرم است که باعث نیاز فوری به ادرار کردن می شود. در بعضی موارد ، نیاز آنقدر ضروری است که کنترل آن دشوار است و حتی ممکن است باعث ادرار غیر ارادی شود.
اگرچه این بیماری ممکن است در بزرگسالان و کودکان نیز رخ دهد ، در این مقاله به سندرم مثانه بیش فعالی در کودکان ، علل آن ، تشخیص و درمان پرداخته
                                      لا اله اله الله سبحان العظیم العظم  الباقی
بسم الله الرحمن الرحیم
به جهت رفع درد مثانه این آیات را در وقت خواب سه مرتبه و بعد از بیدار شدن یک بار بخواند:
 
الم تعلم ان الله علی کل شی قدیر - الم تعلم ان الله له المک السموات و الارض و ما لکم من دون الله
من ولی و لا نصیر (106 و107 بقره)
برای رفع سنگ مثانه سوره انشراح را نوشته وبشوید و آب را بنوشد شفا یابد
نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد که دو سوم از زنان بالای ۴۰ سال از مشکل ضعف مثانه رنج می‌برند.
 در این بررسی آمده‌ است: در حال حاضر دو سوم از زنان میانسال از ضعف مثانه رنج می‌برند که این مشکل در عین حال وضعیت سلامت روان آنان را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.
در این نظرسنجی از هر ۱۰ زن مبتلا به ضعف مثانه ۹ نفر معتقد بودند که این عارضه که بر اثر زایمان و افزایش سن بوجود می‌آید تاثیر قابل توجهی بر کیفیت زندگی آنان گذاشته و عامل افسردگی در یک د
عفونت کلیه از لحاظ پزشکی به پیلونفریت شناخته شده است و نوعی از عفونت مجاری ادراری (UTI) است. باکتری هایی که وارد مجاری ادرار می شوند از مثانه به یک یا هر دو کلیه حرکت می کنند. عفونت های مجاری ادرار در صورتی که سریع درمان شود موجب سلامت کلیه ها می شود و دیگر در معرض خطر جدی قرار نمی گیرید.
چندین اندام مختلف، سیستم ادراری را تشکیل می دهند. این سیستم برای استخراج، نگهداری و حمل مواد زائد از بدن تان به صورت ادرار طراحی شده است و شامل اندام های زیر می
عفونت مثانه
عفونت جهاز ادراری عفونتی است که به مجراری ادرار و یا مثانه و یا هر دوی آن ها مربوط می شود. مجاری  ادرار لوله هایی است که  ادرار را از مثانه به بیرون از بدن منتقل می کند.
مثانه و مجاری ادرار بخشی از سیستم ادراری را تشکیل می دهند به این علت است که عفونت مثانه عفونت جهاز ادراری نیز خوانده می شود.
علائم عفونت مثانه
اگر شما به عفونت مثانه مبتلا شده باشید در زمان ادرار در اغلب موارد احساس سوزش خواهید کرد و یا فشار یا احساس درد در قسمت پا
مثانه عصبی
منظور از مثانه عصبی چیست ؟ در این مقاله می خواهیم در مورد کارکرد مثانه و وعواملی که سبب ایجاد مثانه عصبی می شود توضیح دهیم .
کارکرد مثانه چیست؟
هر فردی دو کلیه دارد که نقش کلیه ها به عنوان دیالیزور است یعنی مواد سمی را از بدن دفع می کند و موادی که برای بدن لازم است از خون جذب می کند و دوباره وارد بدن می کند. موادی که برای ما موندشان سم است از طریق لوله حالب به داخل مثانه وارد می شود .
مثانه کیسه ای است که در حالت طبیعی به صورت خوابیده ق
نفوذ باکتری ها از طریق مثانه به یک یا هر دو کلیه باعث عفونت کلیه میشود که عدم درمان آن سبب آسیب جدی به کلیه ها خواهد شد ،بنابر این لازم است علائم عفونت کلیه و درمان های خانگی آن را بشناسید.
عفونت کلیه چیست و چه علائمی دارد
نفوذ باکتری ها از طریق مثانه به یک یا هر دو کلیه می تواند باعث عفونت کلیه شود که در علم پزشکی این حالت را «پیلونفریت» می گویند. در صورتی که عفونت کلیه به موقع درمان شود، سبب آسیب جدی کلیه خواهد شد.
ادامه مطلب
تطابق پنج عنصر در طب سوزنی
 
چوب: کبد و کیسه صفراآتش: قلب و روده کوچکزمین: طحال و معدهفلز: ریه ها و روده بزگآب: کلیه ها و مثانه
- عناصر پنجگانه به عنوان ویژگیهای اصلی
 
⦁    آنچه میخیساند و به پایین میرود (آب) شور است.( کلیه و مثانه)⦁    آنچه به بالا شعله میکشد (آتش) تلخ است.( قلب، روده کوچک، پریکاردیوم و سانجیائو)⦁    آنچه میتواند خم و راست شود ( چوب) ترش است.(کبد و کیسه صفرا)⦁    آنچه میتواند ذوب شده و دوباره سخت شود (فلز) تند است.( ریه و روده بزرگ)
موارد زیر باعث خونریزی ادراری می شوند که به شرح آنها می پردازیم:
1- عفونت ادراری
هر گونه التهاب و تورم چه با منشأ ویروسی و چه با منشأ باکتری می تواند باعث خونیریزی در ادرار شود و نکته مهم این است که وقتی خونریزی ادراری به علت التهاب و تورم مجرا و مثانه و کلیه باشد علائم دیگر از قبیل سوزش شدید ادرار، درد، تکرر ادرار و گهگاهی تب نیز به همراه دفع خون دیده می شود.
وقتی فرد آزمایش ادرار می دهد علاوه بر سلول های خونی سلولهای التهابی و باکتری نیز در اد
امروز رکورد خودم رو زدم و پنج ساعت پیاپی بدون پا شدن از پشت میز درس خوندم...ساعت دو بعد از ظهر نشستم پشت میز و هفت بعد از ظهر بخاطر آلارم مثانه ام بلند شدم...من اصولا اعتقادی به این سوسول بازی که میگن یک و نیم ساعت درس بخونید و نیم ساعت استراحت کنید ندارم،والا!
 کرفس میوه های کوچک ، بیضوی، بدون بال و به رنگ قهوه ای با خطوط سفید دارد. گل های کرفس کوچک و سفید رنگ اند که به صورت چتری ظاهر شده و بر اثر پرورش زیاد موفق به ایجاد واریته های متعددی از آن می شود.
منشاء اصلی این گیاه، جنوب اروپا است اما امروزه به عنوان سبزی در قسمت های مختلفی از جهان کاشت می شود؛ هم اکنون در ایران نیز در سطح نسبتا وسیعی کشت می شود.
تحقیقات اخیر نشان داده است که خاصیت متفاوت گیاهان به منبع و موقعیت اجزاء شیمیایی تشکیل دهنده آن بست
نام های شناخته شده دیگر: کلردینیوم، کلیندکس، لیبراکس.کلردیازپوکساید یک بنزودیازپین است که مواد شیمیایی نامتعادل در مغز را تحت تاثیر قرار می دهد.کلیدنیوم اسید معده و اسپاسم روده را کاهش می دهد.کلردیازپوکساید و کلیدینیوم یک داروی ترکیبی (کلردیازپوکساید+ کلیدنیوم) است که در درمان زخم معده، سندرم روده تحریک پذیر یا نشانه های مربوط به عفونت روده موثر است. کلردیازپوکساید و کلیدینیوم با هم و به همراه داروهای دیگر برای کاهش نشانه های بالا تجویز
تشخیص و آزمایشات سنگ مثانه
دکتر از شما درباره هر کدام از علایم بالا
سوالاتی می پرسد و کار خود را با بررسی فیزیکی بدن شروع می کند و پایین شکمتان را برای
بررسی مثانه لمس می کند. شما ممکن است بعدا موارد زیر را انجام دهید:
✅ سیستوسکوپی
پزشک لوله کوچکی به همراه دوربین روی آن
را که سیتوسکوپ نامیده می شود در مجاری ادراری شما قرار می دهد و آن را تا زمانی که
به مثانه برسد فشار می دهد تا بتواند سنگ را ببیند.
✅ تصویربرداری سنگ مثانه
 این امر به دکتر در تع
تطابق پنج عنصر در طب سوزنی
چوب: کبد و کیسه صفراآتش: قلب و روده کوچکزمین: طحال و معدهفلز: ریه ها و روده بزگآب: کلیه ها و مثانه
- عناصر پنجگانه به عنوان ویژگیهای اصلی
 
⦁    آنچه میخیساند و به پایین میرود (آب) شور است.( کلیه و مثانه)⦁    آنچه به بالا شعله میکشد (آتش) تلخ است.( قلب، روده کوچک، پریکاردیوم و سانجیائو)⦁    آنچه میتواند خم و راست شود ( چوب) ترش است.(کبد و کیسه صفرا)⦁    آنچه میتواند ذوب شده و دوباره سخت شود (فلز) تند است.( ریه و روده بزرگ)⦁ 
سونوگرافی کلیه یک روش برای گرفتن تصاویر کلیه های راست و چپ شما است.بر خلاف اشعه ایکس، تکنولوژی سونوگرافی از تابش استفاده نمی کند.در عوض، از امواج صوتی استفاده می کند که توسط گوش انسان قابل شناسایی نیستند.امواج صوتی تصاویری را ایجاد می کنند که به پزشک شما اجازه می دهد تا اندازه، شکل، مکان و در برخی موارد جریان خون خود را به کلیه ها ببینید.از آنجایی که سونوگرافی کلیه تابش اشعه را از بین نمی برد و یا از رنگ کنتراست به عنوان بخشی از فرایند تست اس
موارد کاربرد طب سوزنی
 
 
موارد کاربرد طب سوزنی از نظر سازمان بهداشت جهانی (WHO)، سال 1997
 
بیماریهای مجرای تنفسی:
 
آلرژیبرونشیت حاد مزمن شبه حناق (دیفتری)آسم برونکیالالتهاب حاد مزمن سینوس هاتب یونجه افراد مستعد عفونت  
 
 بیماریهای معده و روده:
کولیت اولسراتیوبیماری کروننشانگان روده تحریک پذیراسهال یبوست    
 
بیماریهای اندامهای حسی:
وزوز گوشگوش دردالتهاب مزمن ملتحمهآب مرواریدکوری تدریجی
بیماریهای غیر ارادی و  روانی:
 
التهای خستگیاخ
لزوم انجام تمرینات کگل در بارداری
تمرینات کگل در بارداری تمریناتی است که به آسان شدن زایمان و بی اختیاری ادرار کمک می‌کند. با نحوه انجام تمرینات کگل در بارداری آشنا شوید.

همزمان، بزرگ شدن رحم و وزن نوزاد بر روی عضلات کف لگن فشار می‌آورد و ممکن است ضعیف شوند. این تغییر اصلا مساله مناسبی نیست؛ زیرا این عضلات از اعضای درون لگن حفاظت می‌کنند (عضلاتی همانند مثانه، مجرای خروجی مثانه، رحم و راست روده) و ادرار را کنترل می‌کنند. تمرینات کگل برای ک
علت تب و لرز در دوران بارداری
 
 
 
زنان باردار در خطر بالاتر آنفولانزا و بیماری‌های شدید هستند
 
بیش از ده درصد از زنان باردار در دوره‌ای از دوران بارداری خود عفونت ادراری را تجربه می‌کنند. سیستم ادراری شما عبارت است از مثانه، کلیه‌ها، حالب و مجرای ادرار. عفونت زمانی ایجاد می‌شود که باکتری وارد این سیستم شده و چند برابر شود. بیشتر عفونت‌های ادراری اگر با آنتی‌بیوتیک و مایعات زیاد درمان شوند جدی نخواهند بود. اما اگر عفونت درمان نشود ممک
گشنیز  (Coriander)گیاهی علفی و یکساله است. 
اثر ادرارآوری این گیاه در انسان، باعث کاهش فشار خون، دفع سنگ‌های کلیه و مثانه، رفع تجمع آب در بافتها(اِدم) می‌گردد.
 در طب سنتی ایران برای درمان بیماری های مختلف از این گیاه استفاده می کردند
درمان ضعف جنسی و اثر شستشوی مثانه و کلیه این گیاه مد نظر بوده، اغلب گشنیز ایران که در شهرستان نهاوند استان همدان و بقیه در شهرستان‌هایی نظیر اقلید و… کشت میشود.
عسل گشنیز حاصل فراوری شهد گل های این گیاه توسط زن
گشنیز  (Coriander)گیاهی علفی و یکساله است. 
اثر ادرارآوری این گیاه در انسان، باعث کاهش فشار خون، دفع سنگ‌های کلیه و مثانه، رفع تجمع آب در بافتها(اِدم) می‌گردد.
 در طب سنتی ایران برای درمان بیماری های مختلف از این گیاه استفاده می کردند
درمان ضعف جنسی و اثر شستشوی مثانه و کلیه این گیاه مد نظر بوده، اغلب گشنیز ایران که در شهرستان نهاوند استان همدان و بقیه در شهرستان‌هایی نظیر اقلید و… کشت میشود.
عسل گشنیز حاصل فراوری شهد گل های این گیاه توسط زن
علائم بزرگی پروستات
 
▫️سخت ادرار کردن و یا عدم کنترل ادرار
▫️ادرار کردن در شب
▫️خالی نشدن کامل مثانه بعد از ادرار کردن
▫️احساس ناگهانی دفع ادرار
▫️قطع و وصل شدن جریان ادرار هنگام ادرار کردن
▫️فشار در دفع ادرار
 
واقعیت این است که مشکلات پروستات فقط برای پیرمردها نیست، جوان‌ها نیز ممکن است درگیر این بیماری شوند.
 
 
سرطان پروستات چیست و چگونه درمان می شود؟
واژه ی تقریبا نام آشنا و تلخ سرطان پروستات که امروزه آمار بالایی را در میان مردان بالای 40 الی 50 سال دارد مثل تمام بیماری های دیگر با علائم و نشانه هایی در بدن ایجاد می شود ، نشانه هایی که با شناخت آنها می توان مانع از بروز و پیشروی بزرگ شدن پروستات شد . در این مسیر مراقبت ها ، تغییرات در سبک زندگی و انتخاب بهترین گزینه درمان که توسط پزشک متخصص تشخیص داده می شود مهم ترین قدم ها محسوب می شوند.
 
سرطان پروست
یکی از بیماری‌های کلیه که ممکن است باعث از دست رفتن و تخریب کلیه‌ها شود، عفونت کلیه یا «پیلونفریت» است. در واقع، به علت احتمال بالای آسیب به کلیه‌ها به دنبال عفونت، درمان عفونت ادراری جزء اورژانس‌های ارولوژی محسوب می‌شود. شایع‌ترین علت ایجاد عفونت حاد کلیه، نوعی باکتری است که از بخش‌های پایینی دستگاه ادراری به بالا صعود می‌کند و سبب درگیری کلیه می‌شود.وجود ریفلاکس ادراری یا برگشت ادرار به کلیه نیز موجب افزایش خطر پیلونفریت حاد می‌
بادام شیرین از نظر طب قدیم ایران کمی گرم و تر است .
1) بادام ملین بوده و روغن بادام ضد یبوست است مخصوصا از روغن بادام می توان رفع یبوست برای بچه ها استفاده کرد .
2)بادام سینه را نرم می کند .
3)شیر بادام برای رفع سرفه ، ناراحتی حنجره و تنگی نفغس مفید بوده و خلط آور است .
4) بادام برای درمان زخم روده ها و مثانه و اسهال مفید است .

ادامه مطلب
 تکرر
ادراربه معنای کم‌شدن فاصله طبیعی بین هر احساس دفع ادرار است. این مشکل، بویژه در
شب، آزاردهنده است و باعث بیدار‌شدن پیاپی برای تخلیه ادرار می‌شود. طبق اعلام
انجمن اورولوژی آمریکا تکرر ادراری در 40 درصد زنان و 30 درصد مردان این کشور شایع
است. این عارضه می‌تواند بر اثر بیماری‌ها و اختلالات مختلفی چون افتادگی لگن در
زنان یا بزرگ شدن پروستات در مردان،‌ عدم فعالیت مناسب عضلات مثانه به دلیل سن یا
اختلالات عصبی همچون سکته مغزی ناشی شود.

 
ع
مکمل غذایی بی پروپولیس
60 قرص- از بره موم عسل- دارای آنتی بیوتیک طبیعی- ضد باکتری- 22 آمینو اسید- تقویت سیستم ایمنی بدن- ضد سرطان
 
Forever Bee Propolis
مکمل بره موم عسل، به درمان موارد زیر کمک میکند:
زخم ها ، سرگیجه ( گیجی و منگی )، عفونت مهبل ، سل ، ورم لوزه ، کزاز ، آبسه لثه ( پرودنتال )، آبسه دندان ، استرس ، سینوزیت ، تب مخملک ( تب سرخ ) ، چرک دندان ( پیوره ) ، انسداد ریه ، ذات الریه ، عفونت کلیه ( نفریت )، اوریون ، درد و گرگرفتگی قاعدگی ، سرخک ، التهاب حنجره ، ار
عدم توانایی مثانه در نگه داری ادرار، بی اختیاری ادرار
نامیده می شود که اغلب با افزایش سن پدیدار خواهد شد. این وضعیت ممکن است
با ترشح ادرار هنگام سرفه و عطسه، و یا دفع ادرار ناگهانی همراه باشد. در
صورتی که این حالت، انجام فعالیت های روزانه شما را مختل کرد، بدون شک به  متخصص اورولوژی مراجعه کنید.۵۵۷۳۷۱۹۵
در بیشتر موارد، بی اختیاری ادرار زمانی اتفاق می افتد که عضلات یا بیش از حد ضعیف می شوند و یا فعالیت بیشتری دارند. در صورتی که عضلات این ناحی
پاورپوینت آشنایی با کلیه (ویژه ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی)








فرمت فایل : pptx
حجم : 3713


صفحات : 40






چه مواردی ریسک ابتلا به سرطان مثانه را بالا می‌برد؟دیدگاه‌های متفاوتی در این زمینه وجود دارد، اما محققان چند عامل اصلی و مهم را در ابتلا به سرطان مثانه مشترک می‌دانند که شامل موارد زیر می‌شود:• محتوای ژنتیکی، نژاد و سابقه فامیلیسرطان مثانه در مردان بالاتر از سن ۵۵ بسیار شایع است. اگر یکی از نزدیکان یعنی پدر و مادر و یا یکی از خواهران و برادران شما به سرطان مثانه مبتلا است ریسک ابتلا به این سرطان نیز در شما افزایش پیدا می‌کند.• التهاب مز
موارد کاربرد طب سوزنی
 
 
موارد کاربرد طب سوزنی از نظر سازمان بهداشت جهانی (WHO)، سال 1997
 
بیماریهای مجرای تنفسی:
 
آلرژیبرونشیت حاد مزمن شبه حناق (دیفتری)آسم برونکیالالتهاب حاد مزمن سینوس هاتب یونجه افراد مستعد عفونت  
 
 بیماریهای معده و روده:
کولیت اولسراتیوبیماری کروننشانگان روده تحریک پذیراسهال یبوست    
 
بیماریهای اندامهای حسی:
وزوز گوشگوش دردالتهاب مزمن ملتحمهآب مرواریدکوری تدریجی
بیماریهای غیر ارادی و  روانی:
 
التهای خستگیاخ
سرطان پروستات
به عنوان یکی از شایع ترین سرطان هایی که گریبان گیر مردان در تمام دنیا
هست شناخته می شود ۱۵% از کل سرطان های تشخیص داده شده دردنیا رو سرطان پروستات
تشکیل داده است و در جوامع غربی و آمریکای شمالی شایع ترین سرطان مردان
است در ایران سومین عامل بروز سرطان در مردان ایرانی شناخته می شود که شیوع
آن ۱۸ مورد در هر ۱۰۰ هزار نفر در هر سال می باشد .علائم بیماری در سنین
کهنسالی اتفاق می افتد هر چند که شروع بیماری از سن بالای ۵۰ سالگی است و
ا
1. مصرف برخی مواد غذایی را قطع کنید:
بسیاری از این مواد غذایی بخشی از رژیم های غذایی روزانه ما شده اند، اما در واقعیت شما فقط باید آنها را در حد اعتدال میل کنید. این شامل قهوه ، نوشابه ، نمک و غذاهای پر پروتئین است. سعی کنید هر چند روز یک مینی سم زدایی داشته باشید و حدود دو بار در هفته مصرف این غذاها را قطع کنید.
 
2. مصرف بیشتر چای سبز ، آب و ... زغال اخته
غذا دشمن شما نیست، زیرا غذاهای زیادی وجود دارند که می توانید به رژیم غذایی خود بیفزایید تا به کا
 
بیماری‌های کلیه کودکان؛ مثانه و مجاری ادرار در کودکان (نفرواورولوژی کودکان) از سال 1966 میلادی کودکان مبتلا به انواع بیماری‌های کلیه و مجاری ادرار در ایران تحت نظر و ویزیت نفرولوژیست‌ها قرار می‌گرفتند. از سال 1990 برنامه‌ریزی برای گرفتن دستیار فوق تخصص نفرولوژی کودکان آغاز شد.
ادامه مطلب
آب خیار کم کالری است
یکی از خواص آب خیار کم بودن کالری آن است که برای افرادی که در حال رژیم لاغری هستند بسیار مفید است. هر 100گرم خیار فقط 15 کالری دارد. این ماده غذایی اغلب توسط ورزشکاران مصرف میشود.لازم است بدانید که شاخص گلایسمی آب خیار بسیار کم است .بنابراین حتی افرادی که به دیابت مبتلا هستند هم میتوانند از این نوشیدنی استفاده کنند.
آب خیار اثر ملین دارد
با توجه به ویژگی های آب خیار .استفاده منظم از آب خیار باعث میشود همه مواد مضر برا بدن را د
در طب سنتی گل زعفران دارای طبیعتی گرم و خشک است و از خواص دمنوش زعفران می توان به کاهش تحریکات بینی، تعریق زیاد پوست، غنی شدن خون، درمان دردهای معده و عصبی، تشنج و سرفه های تشنجی و همچنین هیستری اشاره کرد. خوردن مخلوط زعفران و عسل طبیعی نشاط آور و خنده آور می باشد و برای خرد کردن سنگ مثانه مفید است.مصلح زعفران، بادیان رومی یا همان انیسون و سکنجبین می باشد.
دمنوش زعفرانی
چای زعفران برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند آسم، سرفه، خشکی پوست
بواسیر یا هموروئید نوعی از بیماری های مقعدی است. این بیماری در اثر تورم عروق و التهاب عروق مقعدی ایجاد شده و موجب گشاد شدن عروق می شود. بواسیر با علائمی مثل درد، خارش، سوزش شناخته می شود. البته احتمال خونریزی و حس کامل نبودن دفع نیز در مراحلی از این بیماری وجود دارد. علت بواسیر سبک زندگی غلط است که موجب می شود، فشار زیادی به عروق مقعدی وارد شود. به طور مثال کم تحرکی، بارداری، یبوست و …. از جمله عواملی هستند که ریسک ابتلا به این عارضه
بواسیر یا هموروئید نوعی از بیماری های مقعدی است. این بیماری در اثر تورم عروق و التهاب عروق مقعدی ایجاد شده و موجب گشاد شدن عروق می شود. بواسیر با علائمی مثل درد، خارش، سوزش شناخته می شود. البته احتمال خونریزی و حس کامل نبودن دفع نیز در مراحلی از این بیماری وجود دارد. علت بواسیر سبک زندگی غلط است که موجب می شود، فشار زیادی به عروق مقعدی وارد شود. به طور مثال کم تحرکی، بارداری، یبوست و …. از جمله عواملی هستند که ریسک ابتلا به این عارضه
بواسیر یا هموروئید نوعی از بیماری های مقعدی است. این بیماری در اثر تورم عروق و التهاب عروق مقعدی ایجاد شده و موجب گشاد شدن عروق می شود. بواسیر با علائمی مثل درد، خارش، سوزش شناخته می شود. البته احتمال خونریزی و حس کامل نبودن دفع نیز در مراحلی از این بیماری وجود دارد. علت بواسیر سبک زندگی غلط است که موجب می شود، فشار زیادی به عروق مقعدی وارد شود. به طور مثال کم تحرکی، بارداری، یبوست و …. از جمله عواملی هستند که ریسک ابتلا به این عارضه
همه آنچه که باید درمورد خربزه بدانید را درادامه ببینید.
خواص خربزه بیشمار است و مصرف خربزه از سوی امامان نیز توصیه شده است. خربزه رفع کننده یبوست و کمک کننده به هضم غذا، افزاینده ادرار و دفع کننده کم خونی و سنگ مثانه و تولیدکننده عرق در بدن. به طور کامل به خواص و فواید و در عین حال به مضرات خوردن خربزه می پردازیم.

ادامه مطلب
 
آبسه های کلیوی در اثر عفونت های ادراری که در مثانه شروع می شوند ، ایجاد می شوند و سپس به کلیه ها و نواحی اطراف آنها گسترش می یابد. برای یادگیری بیشتر بخوانید!
آبسه های کلیوی تجمع چرک در اطراف یک یا هر دو کلیه است. آنها عموماً نتیجه پارگی آبسه حاد قشر مغزی هستند. متأسفانه آبسه های کلیوی میزان مرگ و میر بالایی دارند زیرا تشخیص آنها دشوار است.
آنها در سن متوسط ​​46 سالگی بروز می کنند و 80٪ موارد بر زنان تأثیر می گذارد. اگرچه در کودکان نادر هستند
هیچی بدتر از انتظار نیست . نه انتظار برای آدمی که رفته و نمیدونی که برمیگرده یا نه . این انتظاری که من امروز دارم با چشمای خیس می‌نویسم ازش فرق داره . انتظارِ اینکه یکی با چهارپایه پلاستیکی بیاد خونه تا بتونی بعد از ۴ روز بری حموم ، انتظار برای اینکه یکی بیاد دستتو بگیره تا بتونی بلند شی و این و مثانه پر رو برسونی به توالت فرنگی تا تخلیه شه و از شر دل درد رها بشی ، اینکه یکی غذای بینمک بیاره بذاره جلوت و آب خورش هم کم باشه و منتظر بمونی تا یکی نم
آلفوزوسین (Alfuzosin) باعث شل شدن عضلات پیرامون مثانه در افراد مبتلا به هیپرپلازی غده پروستات می‌شود به طوری که دفع ادرار آسان‌تر شود. دو نوع از آلفوزوسین موجود است قرص‌هایی که سریعاً ماده را آزاد می‌کنند و نیز قرص‌های بلند اثر که به آرامی تجزیه می‌شوند. قرص‌های بلند اثر روزانه یک بار مصرف می‌شوند.
ادامه مطلب
زنان بارداری که ورزش میکنند زایمان راحت تری دارند.
تقویت عضلات در دوران بارداری در هنگام وضع حمل و درد زایمان می تواند به شما کمک کند تا کنترل بیشتری بر روی درد داشته باشید و از این مرحله راحت تر عبور کنید.
تقویت همه عضلات بدن به شما در کاهش مشکل رایج در دوران بارداری کمک می کند.1- عدم کنترل مثانه (نشت ادرار بی اختیار)
2- بواسیر
همچنین تمرینات و ورزشهایی که در ادامه به آنها اشاره می شود در بهبود وضعیت قسمت "میان دوراه"، بازیابی مجدد کنترل بر مثان

عوارض رابطه جنسی زیاد
  
کثرت جماع باعث کاهش طول عمر و سستی بدن می شود
 
کثرت جماع باعث کاهش طول عمر و سستی بدن می شود . افراط در جماع در هر حال مضرترین چیز هاست، خصوصا هنگامی که پی در پی باشد چرا که باعث ضعف مغز، قلب، کبد، قوا، اعصاب، بینایی، معده، کلیه، مثانه و تپش قلب و درد کمر و باسن، سیاتیک، نقرس و امثال این ها می گردد .
ادامه مطلب
آیا کودک شما هم شب‌ها ادرار می‌کند؟ به جای سرزنش کودک‎تان با روش‎های طب سنتی بیماری او را درمان کنید.


شب ادراری یک مشکل بسیار رایج در میان نوزادان و کودکان کم سن و سال است. این فرایند کاملا ناخودآگاه و در هنگام خواب رخ می‌دهد.
به گزارش مجله دلتا، شب ادراری در کودکان زیر 6 سال یا بالای آن می‎تواند رخ دهد؛ علت‎های مختلفی برای این حالت وجود دارد؛ مثلا ممکن است کودک شما در محیط استرس‌زایی باشد یا اختلال خواب یا مثانه داشته باشد یا حتی از
علائم هشدار دهنده و علائم دیابت در مردان و زنان یک‌سان هستند ؟ علائم هشدار دیابت وجود دارد که هم زنان و هم مردان به عنوان مثال : تشنگی بیش از حد و ادرار کردن مکرر بدن ( از عفونت دستگاه ادراری یا مشکلات کلیوی ) عفونت پوست و پوست در مناطق بدن و یا بوی استون و یا بی‌حسی در دست‌ها و یا بی‌حسی .
علائم هشدار دهنده و علائم دیابت برای مردان منحصر به فرد هستند ؟
علایم و نشانه‌های دیابت منحصر به فرد عبارتند از: اختلال عملکرد sex ( تصادفات ، عجز ) Retrograde ejaculat
مواردی که در رژیم غذایی نوزاد دوست‌داشتنی شما باید رعایت شود
دادن مایعات فراوان به کودک جهت رقیق شدن ادرار
دادن داروهای تجویز شده به طور کامل
پرهیز از غذاهای محرک و ادویه دار

مواردی که در رابطه با پوشک و ادرار کودک باید کنترل شود
پوشک کودک زود تعویض و حتی الامکان خشک نگه داشته شود؛ پیشنهاد من به عنوان تجربه شخصی استفاده از پوشک مولفیکس است.در صورت بی قراری کودک، اشکال در ادرار کردن، احساس بوی بد ادرار به پزشک مراجعه نماید.داروهای تجویز شد
منبع تحت فشار با تیوپ داخلی یک روش مؤثر برای تأمین آب در یک سیستم لوله کشی است. هنگامی که یک شیر آب باز می شود ، فشار موجود در منبع تحت فشار باعث می شود که آب تیوپ به جای اینکه پمپ بلافاصله درگیر و در حال کار باشد. پمپ فقط برای شارژ مجدد مخزن با فشار مشخص کار می کند.
 
دوچرخه سواری پمپ بیش از حد مکرر یا خاموش یا فشار آب ممکن است نتیجه یک مثانه خراب در منبع تحت فشار آب باشد. در این حالت ، مثانه نیاز به تعویض دارد.
 
 
جهت مشاوره و مشاهده لیست قیمت منب
بیماری پروستات در سالمندان
پروستات غده ای است که حدودا به اندازه یک گردو می باشد و در مردان دقیقا زیر مثانه قرار دارد و قسمتی از   سیستم تناسلی مردان را تشکیل می دهد.
این غده کوچک که بخش ابتدایی پیشابراه را احاطه می کند. پیشابراه مجرایی است که ادرار را از مثانه به سمت خارج از بدن هدایت می ‌کند. این غده در زیر مثانه و در محل خروج ادرار از آن و نیز در جلوی راست روده قرار دارد. پروستات طبیعی در معاینه قوام نرم دارد و فاقد توده می باشد. این غده که اع
به طور شایع اندازه ی غده ی پروستات در مردان با افزایش سن افزایش می یابد.اما این افزایش سایز فرد را با مشکلاتی از جمله مشکلات در دفع ادرار مواجه می‌نماید و علائمی همچون عدم احساس خالی شدن مثانه، ادرار قطره قطره،تکرر ادرار  افزایش دفعات احساس نیاز به  دفع ادرار مواجه می نماید.تامسولوسین دارویی است که با شل کردن عضلات صاف اطراف مثانه و غده ی پروستات، موجب تسهیل دفع ادرار می گردد و به این ترتیب علائم ناشی از بزرگ شدن پروستات را کاهش می دهد. در ب
افتادگی واژن قدامی (سیستوسل یا اورترکوس) هنگامی که مثانه به سمت واژن ریخته شود اتفاق می افتد.
افتادگی واژن عقبی (رکتوسل) پس از آن اتفاق می افتد که دیواره جدا شده از مقعد در واژن ضعیف شود. این به مقعد اجازه می دهد تا به واژن برسد.
افتادگی رحم زمانی است که رحم به داخل واژن واژگون می شود.
پرولاپس اپیکیال (پرولاپس طاووس واژن) زمانی است که دهانه رحم یا قسمت فوقانی واژن به داخل واژن می افتد.
تمام افتادگی ها بخاطر رطوبت بالای بدن هست 
حتی کسی ک بیش از حد
سنگ کلیه به ذرات کوچک و سختی در کلیه گفته می شود که بیشتر در دهه های چهارم و پنجم زندگی فرد را درگیر می کند. کسانی که سابقه ی خانوادگی سنگ کلیه دارند 2 برابر دیگر افراد در معرض ابتلا به سنگ کلیه هستند. افزایش چاقی، دیابت و سندرم متابولیک ، مصرف ناکافی مایعات به خصوص آب و تاخیر در تخلیه مثانه می تواند احتمال ایجاد سنگ کلیه را افزایش دهند.
به گزارش بهداشت نیوز طبق آمار سنگهای کلسیمی شایعترین نوع سنگهای کلیوی هستند. 60 % سنگهای کلیوی  از نوع  اگزال
تخمه کدو به عنوان یک فراورده جانبی حاصل از کدو تنبل محسوب می‌شود که بیشتر در میان خانواده‌های ایرانی در کنار دیگر تخمه‌ها از آن در آجیل استفاده می‌شود. جالب است بدانید که خواص تخمه کدو بسیار بیشتر از انواع تخمه‌ها است و اگر بتوانید آن را با تخمه آفتابگردان یا تخمه‌های نمکی جایگزین کنید، مسلماً فواید سلامتی بیشتری بهره‌مند خواهید شد.
تخمه کدو را به صورت بو داده و همچنین خام مصرف می‌کنند. بو دادن تخمه کدو می‌تواند خواص تخمه کدو را تغییر
تخم کدو سلامت دستگاه گوارش را بهبود می‌بخشد و اضطراب را کاهش می‌دهد.
معمولاً همۀ ما تخمه کدو را مصرف می‎کنیم، اما شاید از فواید و خواص تخمه کدو برای سلامتی آگاه نباشیم. تخمه کدو منبع غنی از مواد معدنی است. ما در این مطلب از خواص تخم کدو برای سلامتی و زیبایی می‌گوییم.
به گزارش مجله دلتا؛ با گنجاندن میان‌وعده‌های سالم در برنامۀ غذایی روزانه می‌توانید گام بزرگی در جهت سلامتی خود و خانواده‎تان بردارید. مغزها و دانه‌ها منبع ارزشمندی از ویتا
نام : کرفس
کد : 224

تقویت کننده استخوان و مفید جهت سیاتیک‌، لاغرکننده قوی، مفید جهت پاکسازی کلیه و مثانه و سنگ شکن کاهنده اسید اوریک ادرار آور
توضیحات :
کَرَفْس گیاهی است با نام علمی Apium graveolens. این گیاه در آشپزی کاربرد داردو ارتفاع آن تا یک متر می‌رسد.کرفس دارای مواد معدنی منیزیوم و پتاسیم می‌باشد که برای آرامش اعصاب و بیماریهای روحی نظیر (Vertigo) مفید می‌باشند. کرفس همچنین دارای مقدار زیادی ویتامینهای ک. و سی است که آنتی اکسیدان بوده، موجب کا
 
نقرس چیست؟
نقرس در واقع نوعی آرتروز است و می­تواند باعث ایجاد درد و ورم در مفاصل شود. در ابتدا به نظر می­رسد که تنها یک مفصل را درگیر خواهد کرد و این مشکل بیشتر در انگشتان بزرگ پا دیده می ­شود. این اتفاق بیشتر در افرادی رخ می­ دهد که دارای مقادیر بالایی از اوریک اسید در خونشان می­ باشند. اوریک اسید می­تواند کریستال­ های سوزن مانندی را تشکیل دهد که در مفاصل ساخته شده و عامل ایجاد درد می­ باشند. کریستال­ های اوریک اسید می­توانند در داخل لوله­
امام صادق(علیه السلام):کسی که درماه رمضان آمرزیده نشود, تارمضان آینده آمرزیده نگرددمگرآنکه درعرفه حاضرشود.
پیامبر(صلی الله علیه وآله):هرکه ماه رمضان رادریابدوآمرزیده نشود, خداونداورا ازرحمت خود دورگرداند.
پیامبر(صلی الله علیه وآله):به راستی بدبخت آن کسی است که این ماه راپشت سرگذاردوگناهانش آمرزیده نشود.
پیامبر(صلی الله علیه وآله):رمضان , بدین سبب نامیده شده است که گناهان را می سوزاند.
پیامبر(صلی الله علیه وآله):درنخستین شب ماه رمضان د
 کلینیک توانبخشی و لیزر درمانی حالی
این مرکز با تمامی امکانات در اختیار شما عزیزان بوده است و می توانید از خدمات این مرکز بهره مند شوید.
خدمات » فیزیوتراپی - لیزر تراپی - توانبخشی بیوفیدبک مگنت تراپی میگان تراپی شاک ویو لیزر تراپی ای پی اس تراپی کاپرشن تراپی درای نیدلینگ فیزیوتراپی زنان قبل و بعد از زایمان فیزیوتراپی رحم, مثانه, بی اختیاری ادراری بیماران عصبی,سکته مغزی و سیستم تنفسی آرتوروز و سیاتیک,درمان التهابات شانه, آرنج, مچ دست خارپاشن
علت و راه های درمان سوزش ادرار
یکی از مشکلات ادراری شایع در زنان سوزش ادرار است. سوزش ادرار به خودی خود بیماری خاصی تلقی نمی‌شود، بلکه فقط یک علامت است و می‌تواند ناشی از مشکلات 
مختلف باشد؛ اما برخلاف باور عموم، سوزش ادرار همیشه دلیل بر وجود عفونت ادراری نیست.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به عنوان مثال اگر سوزش ادرار همراه با احساس ناراحتی و درد در قسمت خارجی دستگاه تناسلی باشد، معمولا 
نشان‌دهنده وجود التهاب در واژ
سونوگرافی ترانس واژینال با استفاده از امواج صوتی فرکانس بالا تصاویری از داخل بدن ایجاد کرده و نمایش می دهد. تصاویری که از این سونوگرافی به دست می آید بسیار دقیق می باشد. از آنجا که سونوگرافی شکمی دقیق است و اطلاعات کاملی از ارگان های شکمی به ما می دهد ولی در مورد ارگان های لگنی به این صورت نیست. برای چک کردن ارگان های لگنی بهتر است از سونوگرافی ترانس واژینال استفاده شود.
سونوگرافی اندوواژینال ، نوعی سونوگرافی لگن است که پزشکان از آن برای بر
عفونت  کلیه یکی از بیماری های رایج دستگاه ادراری است که در بیش تر بزرگسالان و کودکان به وجود می آید.  بیماری عفونت کلیه به نوعی از عفونت دستگاه ادراری گفته می‌شود که به طور معمول از مثانه یا میزراه شروع و بعدها به کلیه‌ها منتقل می‌شود. این نوع عفونت را بایستی جدی گرفت و برای درمان آن اقدام کرد، چرا که عفونت موجب آسیب رسیدن به کلیه می‌شود و با انتقال دادن باکتری توسط گردش خون باعث بروز عفونت های کشنده در بدن می‌شود. 
 اغلب با استفاده از آنت
ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   ​
خرید بادکنک از چین , انواع بادکنک وارداتی
کلمه Balloon مشتق شده از کلمه لاتین Ball به معنی توپ می باشد.
کیسه ای کشسان که با گونه‌های مختلفی از گاز، مانند هلیوم، هیدروژن، نیتروژن، نیترو اکسید یا هوا پر می‌شود. نخستین بادکنک‌ها از مثانه خشک شده حیوانات بوده‌اند. بادکنک‌های نوین را می‌توان از موادی چون لاتکس، لاستیک و…  ساخت. برخی بادکنک‌ها کاملاً تزئینی هستند، در حالی که برخی برای کاربردهای ویژه چو
عوارض رابطه جنسی زیاد








کثرت جماع باعث کاهش طول عمر و سستی بدن می شود
 
کثرت جماع
باعث کاهش طول عمر و سستی بدن می شود . افراط در جماع در هر حال مضرترین
چیز هاست، خصوصا هنگامی که پی در پی باشد چرا که باعث ضعف مغز، قلب، کبد،
قوا، اعصاب، بینایی، معده، کلیه، مثانه و تپش قلب و درد کمر و باسن،
سیاتیک، نقرس و امثال این ها می گردد .
ادامه مطلب
عوامل یرقان در گربه ها 
یرقان پیش کبدی: عفونت با ارگانیسم‌های هموبارتونلا ، بابزیا ( به ندرت ) - سیتاکسزونوز – کم خونی اجسام هاینز- داروها ( استامینوفن – متیلن آبی ) - باکتریمی یا سپتی‎سمی - انتقال خون – تجزیه اریتروسیت‎های نوزادییرقان کبدی: لوسمی ویروسی گربه سانان همراه با بیماری ها ( لنفوسارکوم ، ناراحتی های میلوپرولیفراتیو، توقف دهنده‎های ایمنی و عفونت میکروبی ثانویه ) - التهاب مجاری صفراوی یا صفراوی و کبدی – لیپیدوز کبدی با عامل ناشنا
اندازه گیری فشار خون اگر از حد نرمال بالا  است به پزشکتان اطلاع دهید.
در ارتباط با پزشک و...از آنها بخواهید فشار خون شما را اندازه گیری کنند.
قبل از اندازه گیری فشار خون باید با مثانه خالی باشد ،از غذا  نوشیدنی ،فعالیت بدنی ، درگیری های عصبی ، سیگار پرهیز کنید.
پتاسیم برای فشار خون بالا تاثیر بهبود دارد با مصرف میوه جات وسبزیجات می توانید پتاسیم را تامین کنید.
کم کردن مصرف نمک ، سدیم و چربی.
چگونگی افزایش جریان ادرار
 
 

درمان های پزشکی، داروها و بعضی از داروهای خانگی می تواند به جریان ادرار شما کمک کند
 
داشتن جریان ادرار کم می تواند خسته کننده و ناراحت کننده باشد. آیا جریان ادرار ضعیف دارید؟ آیا ادرار کردن دشوار است؟ آیا شما هرگز احساس نمی کنید که مثانه را کاملا تخلیه کرده اید؟ برای مردان، این مشکلات به طور عمده توسط بزرگی پروستات ایجاد می شود. با این حال، مسائل مربوط به ادرار نیز می تواند به علت تعدادی از مشکلات پزشکی برای مر
هدهد میگه چی می‌شد اگه همین‌جور که شکم بزرگ می‌شد و کش میومد، نازک‌تر و در نهایت شفاف می‌شد و می‌شد توشو دید؟ حالا شفاف هم اگه نشه، حداقل یه سایه که اینور اونور میره معلوم باشه. از اون نگاه‌های عاقل‌اندرسفیه می‌کنم، ولی هیچی در برابر این رویای زیبا نمی‌تونم بگم. مثلا بگم روده‌ها و مثانه و عروق و اینارم می‌دیدی خوب بود؟ یا اینکه بچه‌ت لخت، در معرض دید بقیه باشه خوبه؟ یا چرا اصرار داری، زودتر از موعد مقرر، چشمای عزیزشو به این دنیا باز ک
مواردی که برای درمان عفونت ادراری کودکان باید رعایت شود:
موارد مربوط به رژیم غذایی کودک
دادن مایعات فراوان به کودک جهت رقیق شدن ادرار
اجتناب از مصرف میوه های خام و نشسته ( در صورت وجود اسهال)
پرهیز از غذاهای محرک و ادویه دار

 
موارد مرتبط با داروی کودک
دادن داروهای تجویز شده به طور کامل
مصرف به موقع و سر ساعت درمان خوراکی در منزل
داروهای تجویز شده توسط پزشک از نظر دوز ، زمان ، مقدار را به طور کامل اجرا نمایید.
 
مواردی که در رابطه با پوشک و ادر
در مطالب قبلی چند نکته ای را درباره حدیث مهمی از حضرت علی علیه السلام عنوان کردیم که راه کار های خوبی برای بی نیازی از طبیب، به ما آموزش داد.
این حدیث که متشکل از چهار توصیه می باشد، راه کار ساده و مهمی برای تضمین سلامتی به ما نشان داد.
برای یاد آوری و استفاده دوباره، آن حدیث را تذکر می دهیم. حضرت علی علیه السلام به فرزند خود امام حسن علیه السلام فرمودند : فرزندم آیا می خواهی چهار چیز را به تو یاد دهم که به وسیله آنها از مراجعه به پزشک بی نیاز شوی
گانودرما یک قارچ درمانی است که برای قرن ها به ویژه در چین ، ژاپن و کره مورد استفاده قرار می گیرد. کارهای زیادی روی Ganoderma lucidum انجام شده است. نامهای رایج قارچ گانودرما Lingzhi ، Munnertake ، Sachitake ، Reishi و Youngzhi است.
فعالیت های بیولوژیکی گزارش شده از آماده سازی گانودرما قابل توجه است . متابولیتها از پلی ساکاریدها و ترپنوئیدها تشکیل شده اند. بسیاری از آنها فعالیتهایی علیه بیماریهای عمده زمان ما دارند و بنابراین بررسی حاضر از اهمیت بالایی برخوردار است. لی
شیر عسل و شیره خرما
مردم
صحرا هسته درخت خرما را در آورده و از آن نان می پزند این هسته را بو داده
و از آن به عنوان قهوه استفاده می کنند، چرا که دم کرده آن بسیار مطبوع
است یا حتی آن را در آب برای چند روز خیس کرده و به عنوان غذای مقوی به
شترهای خود می دهند و معتقدند که این غذا از گندم و جو مقوی تر است.اثر
دیگر معجزه آسای هسته خرما از بین بردن تورم پلک های چشم است؛ برای این
منظور پمادی از هسته خرما درست کرده و آن را روی چشم می گذارند؛ این پماد
برای ر
خوردن سیر ناشتا مفید برای دل و روده
 
 
به عملکرد مناسب کبد و مثانه کمک می کند و برای مشکلات شکم مانند اسهال موثر است. اشتها و هضم را تحریک و هم چنین به کنترل استرس کمک می کند که از اسید معده جلوگیری می کند و معمولا زمانی ترشح می شود که عصبی می شوید.
سنگ ماه تولد خرداد ماه مروارید می باشد که اصلی ترین سنگ این ماه است البته سنگ های ماه تولد مختلف اند ولی این یکی از بهارین و موثر ترین هاست مروارید موثر در دفع نیروهای منفی و جذب انرژی مثبت، پادزهر، خوش شانسی، تنظیم عادات نادرست در زمینه خوردن و خوابیدن.مروارید برای تقویت عشق خالصانه، از خودگذشتگی، تقویت عضلات، طول عمر، قدرت بدنی، عفت و پاکدامنی، گردش خون و همچنین مروارید این سنگ ماه تولد  موجب تقویت چشم می شود و برای درمان زخم معده موثر اس
سنگ ماه تولد خرداد ماه مروارید می باشد که اصلی ترین سنگ این ماه است البته سنگ های ماه تولد مختلف اند ولی این یکی از بهارین و موثر ترین هاست مروارید موثر در دفع نیروهای منفی و جذب انرژی مثبت، پادزهر، خوش شانسی، تنظیم عادات نادرست در زمینه خوردن و خوابیدن.مروارید برای تقویت عشق خالصانه، از خودگذشتگی، تقویت عضلات، طول عمر، قدرت بدنی، عفت و پاکدامنی، گردش خون و همچنین مروارید این سنگ ماه تولد  موجب تقویت چشم می شود و برای درمان زخم معده موثر اس
‌ خواص معجون رویایی ( معجون قدرتمند پاییزی ) * سلطان دمنوشهای پاییزی  و زمستان
 ✨✨ گیاه پرسیاوشان ✨✨
• برای دفع سنگ مثانه، مفید است.
• تنگی نفس را درمان می‌کند.
• سرفه و سرماخوردگی را تسکین می‌دهد.
• ادرارآور است.
• التهاب گلو را درمان می‌کند.
• برای درمان برونشیت موثر است.
• خوردن گرد خشک آن برای اسهال مفید است.
• ضماد سوخته آن جهت جلوگیری از ریزش مو و رویاندن آن کاربرد دارد.
• پرسیاوشان تب‌بر است 
✨✨دمنوش مرزنجوش✨✨
با سرفه کردن تما
پیامبر(صلی الله علیه وآله):وقتی بهار رادیدید , بسیارازقیامت یادکنید زیرا قیامت شبیه بهار است.
امیرالمؤمنین علی(علیه السلام):سپاسگزاری مؤمن درعملش آشکار میشود.
امیرالمؤمنین علی(علیه السلام):هرگاه مؤمن بیمارشودسپس خداوندشفایش دهد, آن بیماری کفاره گناهان گذشته وپندی برای آینده اوست ومنافق , هرگاه مریض شودسپس سلامت یابدمانندشتری است که صاحبش اورا بسته است وسپس رهایش کرده اند او نمی داندبرای چه اورابسته اند وبرای چه رهایش کرده اند.
امام ر
علایم ایدز در گربه ها 
 
- معمولاً تب پایدار و از دست رفتن اشتها و به هم ریختگی پوشش خارجی بدن حیوان وجود دارد.- التهاب لثه و دهان و عفونت های مزمن یا عودکننده پوست ، مثانه و بخش فوقانی دستگاه تنفس- اسهال پایدار و مشکلاتی در چشم- از دست رفتن هر چند به آرامی اما اتفاق می افتد- انواع بیماریهای خونی و سرطانها هم همزمان می تواند رخ دهد- در گربه هایی که عقیم نشده اند سقط و سایر ناهنجاریهای تناسلی رخ می دهد- تشنج در برخی موارد ، تغییر رفتار حیوان و سایر
میوه‌های تابستانی علاوه‌بر این‎که خوشمزه و خوش‌رنگ هستند، خواص بی‌شماری دارند. زرآلو یکی از آن میوه‌های محبوب و پرخاصیت است.
میوه زردآلو طبیعتی سرد و تر دارد که البته نوع شیرین آن خاصیت گرم دارد. زردآلو از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. این میوه دارای مقادیر زیادی قند طبیعی است که راحت هضم می‌شوند و دارای ویتامین‌های A ،C، ریبوفلاوین (B2) و نیاسین (B3) است. در این مطلب برخی از خواص زردآلو و هستۀ آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.
به گزارش مجله دل
عرقیات از گذشته های دور مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گرفته است. هر چند امروزه با وجود داروهای شیمیایی کمتر کسی سراغ عرقیات میرود اما شاید با دانستن گوشه ای از خواص آنها در مورد استفاده مجدد تجدید نظر کنیم:
عرق کاکوتی:
ضد عفونی کننده، ضد اسپاسم در ناراحتی های گوارشی ،ضد اسهال، مقوی معده، خلط آور.
بهار نارنچ:
معطر، مقوی اعصاب و قلب، آرام بخش، ضد نفخ .
زیره سبز:
ضد چاقی، چربی، تنگی نفس، باد شکن، هضم غذا، زیاد کننده شیر مادران.
نسترن:
تقویت
بارهنگ به دلیل داشتن خواص ضد التهابی و ضد درد طبیعی می تواند به درمان هموروئید خونی یا بواسیر کمک کند. اسید اولانیولیک موجود در بارهنگ دارای خواص ضد ویروسی قوی است که از کبد در برابر ابتلا به هپاتیت محافظت می کند.
 
 
 
بارهنگ یا بارهنگ کبیر که به نام های لسان الحمل، ذنب الفار و بارتنگ و در هند به نام داروی زندگی شناخته می شود یک گیاه دارویی بسیار مفید است که از برگ و دانه های آن برای پیشگیری و درمان عفونت مثانه، سرماخوردگی، برونشیت و هموروئید
عسل خارشتر توسط زنبور‌های عسل و از گل‌های خاردار گیاه خار شتر تهیه می شود.
گیاه خار شتر در مناطق گرم و کویری رشد می کند و دارای طبع گرم و خشک است که در استان گلستان و در منطقه ترکمن صحرای استان گلستان می روید
 یکی از خواص عسل خارشتر، مدر و مسهل بودن آن است. این عسل همچنین برای مشکلات و بیماری‌های مربوط به کلیه و مجاری ادرار کاربرد دارد. عسل طبیعی خارشتر به دفع سریع‌تر و آسان‌تر سنگ کلیه و سنگ مثانه کمک می‌کندو برای درمان و رفع مشکلات مربو
قرص ویسول 5 یا سولیفناسین برای درمان مثانه
بیش فعال استفاده می شود. ویسول پنج با شل کردن عضلات مثانه، قابلیت کنترل ادرار را
بهبود بخشیده و به کاهش نشت ادرار (چکه کردن)، نیاز فوری به دفع ادرار و دفعات رفتن
به توالت کمک می کند. این دارو به دسته ای از دارو ها تعلق دارد که به عنوان ضد اسپاسم
شناخته می شوند.
نحوه استفاده از قرص ویسول 5
قرص ویسول 5 معمولا به صورت یک بار در روز
مصرف شده و مصرف آن باید به همراه یک لیوان پر از مایعات باشد. از آنجایی که پودر
سنگهای ادراری در نوزادان (Urinary Stones in Neonates) و شیرخواران (Infants) بیشتر در نوزادان نارس و با وزن کم دیده می شوند. این نوزادان معمولاً قبل از هفته ۳۲ حاملگی بدنیا آمده و وزن آنها خیلی اندک و در حدود ۱۵۰۰ گرم می باشد. ممکن است یک نوزادی دارای وزن طبیعی بوده و در موعد طبیعی بدنیا آمده باشد ولی باز مبتلا به سنگهای ادراری شود.مقوله سنگهای ادراری در نوزادان و شیرخواران متفاوت از کودکان و بالغین است و نیازمند اقدامات تشخیصی، درمانی و پیشگیری خاص است تا از
خروج ترشحی شبیه به مایع منی هنگام ادرار کردن یک مشکل نسبتاً رایج است که در بسیاری از موارد سبب نگرانی فرد مبتلا می گردد. عمدۀ مردم به اشتباه به آن خروج اسپرم می گویند. باید متذکر شد که وجود اسپرم در ادرار را فقط آزمایشگاه می تواند تشخیص دهد. معمولاً خروج هر مایعی با رنگ، قوام و غلظت شبیه به مایع منی را، مردان مایع منی تلقی می کنند، در صورتیکه بسیاری از این ترشحات، مایع منی نیستند.علت غلیظ بودن مایع منی وجود مقادیر زیاد قند فروکتوز در آن جهت تغ
کلیه یکی از اعضایی است که در پاکسازی و تصفیه بدن نقش دارد. بخشی از سوخت و ساز در بدن به تولید موادی منجر می‌شود که برای بدن مضر بوده یا تجمع آن آسیب‌رسان است. این مواد از سوی کلیه دفع می‌شود. بخشی از داروهایی که مصرف می‌کنیم در بدن از سوی کبد (جگر) خنثی شده و تحویل کلیه می‌شوند تا از راه ادرار دفع شود.از کار افتادگی این اندام می‎تواند ناشی از عللی باشد که به کلیه آسیب مستقیم می رساند مانند انواع داروها که در کلیه ممکن است رسوب کرده و باعث تخری
پوشک بزرگسالان خارجی فوق العاده با کیفیت
پوشک بزرگسالان خارجی هم مانند پوشاک است که توسط افرادی که بی اختیاری و کنترلی در مثانه خود ندارند مورد استفاده قرار می گیرد. و همچنین افرادی که از نظر جسمی دچار معلولیت می باشند و قادر به رفتن به دستشویی نیستند نیاز به استفاده از پوشینه بزرگسال را دارند که این پوشینه مناسب برای خانوم ها و آقایان می باشد.
پوشک بزرگسال خارجی آبنا
پوشینه بی اختیاری آبنا از مواد ضد آلرژیک ساخته شده و به عنوان بهترین پوشک
پتاسیم و منگنز موجود در چلغوز موجب تعادل فشار خون می شود. و دردهای عضلانی، تنش و اضطراب و خستگی مفرط را از بین می برد همجنین موجب رفع سنگ مثانه می شود. موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. موجب افزایش عملکرد مغز و تقویت حافظه می شود.چلغوز را در سرکه خیس کنید و سپس میل نمایید. درمان بسیار خوبی برای از بین رفتن مشک کبد می شود.چلغوز با چربی ها و فیبری که دارد موجب کاهش اشتها می شود در نتیجه کاهش وزن را به دنبال خواهد داشت. چلغوز منبع غنی از آهن است که
ویژگی های محصول زعفران نگین کاویانی (خاتم)
وزن خالص: ۴۶ گرم، ۱۰ گرم
وزن با بسته بندی:  ۳۰گرم
شیوه ی نگهداری: درجای خشک و خنک نگهداری شود
موارد استفاده: شربت، چاشنی غذا، درست کردن انواع شیرینی، صنایع قنادی و لبنی
سایر توضیحات: زعفران با عطر و طعم عالی در خراسان کشت می شود
زمان ماندگاری: مدت زمان ماندگاری زعفران بسیار زیاد است به طوری که میتوان گفت هیچگاه غیرقابل استفاده نمیشود.
زمان برداشت محصول: آبان ماه ۱۳۹۸
درباره محصول
زعفران نگین کاوی
  این روزها عادت کرده ام همان ابتدای صبح و حتی اگر نیمه شب برای خالی کردن مثانه به توالت می روم از گوشی همراهم اخبار و رویدادها را چک کنم. چون وقایعی که در این روزها اتفاق افتاده  بسیار نامنتظره  و غافلگیر کننده بوده است. هر آن امکان دارد بلایی سرمان آمده باشد و خودمان بیخبر بوده باشیم .برای لحظه ای  یاد قسمتی از فیلم سفیر می افتم که سواری با ضربت شمشیر سر از تن پیاده ای جدا کرد و آن تن بی سر مسافتی را بدون سر طی کرد و سپس نقش زمین شد. و من الان هم
کوجو بیشتر از اینکه یک ورزش باشد، یک تمرین نظامی بود. تمرینی برای نظم‌بخشی به سربازان در حکومت چین باستان. بعدها اما این تمرین نظامی به یک سرگرمی کوچه‌بازاری در آمد و رنگ‌وروی دیگری گرفت. پیشینۀ کوجو به دویست تا سی‌صد سال پیش از میلاد مسیح برمی‌گردد و از چند نظر شباهت زیادی به فوتبال امروزی دارد. نخست اینکه درست مانند فوتبال، بازی با یک توپ و در یک زمین برگزار می‌شد. توپ‌های اولیه درحقیقت جمجمۀ سربازانی بود که در میدان‌های جنگی کشته می
 
کنترل کردن اختلالات چربی خون
استفاده از میوه وسبزی = وجود پتاسیم =کنترل فشار خون بالا
ترک اعتیاد مواد دخانیات
بالا بردن فعالیت فیزیکی
اندازه کردن قند خون
کم کردن استفاده از سدیم،نمک و چربی
اندازه گیری فشار خون به طور منظم چناچه فشار خون بالا است به پزشک مراجعه کنید.

هربار که به بهداشت یا پزشک مراجعه میکنید از آن ها بخواهید فشار خونتان را اندازه گیری کنند.
حداقل باید 30 دقیقه قبل از اندازه گیری فشار خون  باید غذا نوشیدنی قهوه و چای مصرف نکنی
خواص بهار نارنج
 
بهار نارنج
شکوفه درخت نارنج است که در عطرسازی و ساختن اسانس، انواع نوشیدنی‌های
فصلی و عرقیجات و تهیه مربا، گز، سوهان و … کاربرد بسیار دارددر این مطلب
از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص بهار نارنج خشک شده و دمنوش برای پوست و اعصاب و لاغری در طب سنتی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
ترکیبات و مواد مغذی بهار نارنج
بهار نارنج
منبع بسیار خوبی از مواد مغذی و مواد معدنی ضروری است ک
خواص بهار نارنج
 
بهار نارنج
شکوفه درخت نارنج است که در عطرسازی و ساختن اسانس، انواع نوشیدنی‌های
فصلی و عرقیجات و تهیه مربا، گز، سوهان و … کاربرد بسیار دارددر این مطلب
از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص بهار نارنج خشک شده و دمنوش برای پوست و اعصاب و لاغری در طب سنتی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
ترکیبات و مواد مغذی بهار نارنج
بهار نارنج
منبع بسیار خوبی از مواد مغذی و مواد معدنی ضروری است ک
خواص بهار نارنج
 
بهار نارنج
شکوفه درخت نارنج است که در عطرسازی و ساختن اسانس، انواع نوشیدنی‌های
فصلی و عرقیجات و تهیه مربا، گز، سوهان و … کاربرد بسیار دارددر این مطلب
از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص بهار نارنج خشک شده و دمنوش برای پوست و اعصاب و لاغری در طب سنتی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
ترکیبات و مواد مغذی بهار نارنج
بهار نارنج
منبع بسیار خوبی از مواد مغذی و مواد معدنی ضروری است ک
خواص بهار نارنج
 
بهار نارنج
شکوفه درخت نارنج است که در عطرسازی و ساختن اسانس، انواع نوشیدنی‌های
فصلی و عرقیجات و تهیه مربا، گز، سوهان و … کاربرد بسیار دارددر این مطلب
از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص بهار نارنج خشک شده و دمنوش برای پوست و اعصاب و لاغری در طب سنتی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
ترکیبات و مواد مغذی بهار نارنج
بهار نارنج
منبع بسیار خوبی از مواد مغذی و مواد معدنی ضروری است ک
خواص بهار نارنج
 
بهار نارنج
شکوفه درخت نارنج است که در عطرسازی و ساختن اسانس، انواع نوشیدنی‌های
فصلی و عرقیجات و تهیه مربا، گز، سوهان و … کاربرد بسیار دارددر این مطلب
از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص بهار نارنج خشک شده و دمنوش برای پوست و اعصاب و لاغری در طب سنتی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
ترکیبات و مواد مغذی بهار نارنج
بهار نارنج
منبع بسیار خوبی از مواد مغذی و مواد معدنی ضروری است ک
خواص بهار نارنج
 
بهار نارنج
شکوفه درخت نارنج است که در عطرسازی و ساختن اسانس، انواع نوشیدنی‌های
فصلی و عرقیجات و تهیه مربا، گز، سوهان و … کاربرد بسیار دارددر این مطلب
از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص بهار نارنج خشک شده و دمنوش برای پوست و اعصاب و لاغری در طب سنتی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
ترکیبات و مواد مغذی بهار نارنج
بهار نارنج
منبع بسیار خوبی از مواد مغذی و مواد معدنی ضروری است ک
خواص بهار نارنج
 
بهار نارنج
شکوفه درخت نارنج است که در عطرسازی و ساختن اسانس، انواع نوشیدنی‌های
فصلی و عرقیجات و تهیه مربا، گز، سوهان و … کاربرد بسیار دارددر این مطلب
از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص بهار نارنج خشک شده و دمنوش برای پوست و اعصاب و لاغری در طب سنتی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
ترکیبات و مواد مغذی بهار نارنج
بهار نارنج
منبع بسیار خوبی از مواد مغذی و مواد معدنی ضروری است ک
خواص بهار نارنج
 
بهار نارنج
شکوفه درخت نارنج است که در عطرسازی و ساختن اسانس، انواع نوشیدنی‌های
فصلی و عرقیجات و تهیه مربا، گز، سوهان و … کاربرد بسیار دارددر این مطلب
از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص بهار نارنج خشک شده و دمنوش برای پوست و اعصاب و لاغری در طب سنتی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
ترکیبات و مواد مغذی بهار نارنج
بهار نارنج
منبع بسیار خوبی از مواد مغذی و مواد معدنی ضروری است ک
خواص بهار نارنج
 
بهار نارنج
شکوفه درخت نارنج است که در عطرسازی و ساختن اسانس، انواع نوشیدنی‌های
فصلی و عرقیجات و تهیه مربا، گز، سوهان و … کاربرد بسیار دارددر این مطلب
از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص بهار نارنج خشک شده و دمنوش برای پوست و اعصاب و لاغری در طب سنتی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
ترکیبات و مواد مغذی بهار نارنج
بهار نارنج
منبع بسیار خوبی از مواد مغذی و مواد معدنی ضروری است ک
خواص بهار نارنج
 
بهار نارنج
شکوفه درخت نارنج است که در عطرسازی و ساختن اسانس، انواع نوشیدنی‌های
فصلی و عرقیجات و تهیه مربا، گز، سوهان و … کاربرد بسیار دارددر این مطلب
از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص بهار نارنج خشک شده و دمنوش برای پوست و اعصاب و لاغری در طب سنتی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
ترکیبات و مواد مغذی بهار نارنج
بهار نارنج
منبع بسیار خوبی از مواد مغذی و مواد معدنی ضروری است ک
مکانیزم نعوظنعوظ صبحگاهینعوظ در هنگام بیدار شدن از خواب , تجربه ایست که تمام مردان دارا هستند . این حادثه برای خانم ها نیز می افتد و در هنگام صبح ارتقا حجم و محکم شدن کلیتوریس فیس میدهد . علت ظریف این که چرا این سفتی آلت در صبح واقعه می افتد تا کنون معین نشده است . اما مهم‌ترین تئوری در این باره اینست که فشار مثانه بجهت تجمع ادرار منجر فعال شدن سیستم عصبی نعوظ در نخاع می شود . این تحریک عصبی نخاعی سبب ساز محکم شدن و بزرگ شدن آلت فارغ از شهوت در شخ
مزایای مصرف آب
 
هر سلول از بدن ما برای درست عمل کردن به آب نیاز دارد و هر عمل متابولیک (سوخت و ساز مواد غذایی) در بدن نیز تشنه آن است. تغریبا 55% تا 75% از حجم بدن از آب تشکیل شده است و اگر آبی که در روز از طریق نفس کشیدن، عرق کردن و ادرار را از دست میدهیم را حدود 8 لیوان فرض کنیم ضروری است که این آب را با خوردن آب جبران کنیم.
در این مقاله قصد داریم تا به فواید نوشیدن آب ، میانگین مصرف آب برای هر فرد و نحوه نوشیدن آب و تاثیر آن در قبل یا بعد از خواب بپردا
 درمان بیماری های تنفسی و سرماخوردگی
این روش درمانی به طور معمول برای کمک به تغذیه ریه‌ها و پاکسازی ریه‌ها
و درمان احتقان استفاده می‌شود. همچنین می‌تواند برای سرعت بخشیدن به زمان
بهبودی بیماری‌های تنفسی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا موثر باشد.
بادکش به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده، حرکت خون در سراسر بدن به کاهش بیماری‌های ریوی، آلرژی، عفونت و آسم منجر می‌شود.
۵٫ بهبود گوارش
طب سوزنی و حجامت دو راه محبوب در بهبود 
مشکلات گوارشی و کا
وقتی آب گرم می شود ، منبسط می شود. در خانه های قدیمی تر ، آب منبسط شده به داخل آب اصلی فشار می آورد.
امروزه ، بیشتر خانه ها دارای دریچه های جلوگیری از جریان برگشت هستند که مانع از بازگشت آب در خانه شما به تأمین آب می شوند.
این شیرها می توانند در داخل نرم کننده های آب ، شیرهای تنظیم فشار یا خود متر سنج باشند. دریچه های جلوگیری از برگشت جریان (همچنین به عنوان "شیرهای چک" نیز شناخته می شوند) مانع از ورود مجدد آب منبسط ( فروش منبع انبساط ) به خط اصلی آب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها