نتایج جستجو برای عبارت :

زمانی دوری هافبک گل‌گهر از میادین مشخص شد

باشگاه استقلال پس از جدایی پاتوسی سخت به دنبال جانشین وی به عنوان هافبک بازیساز و خلاق است.
گفته می‌شود گزینه مدنظر استراماچونی برای تقویت خط میانی استقلال کریستین پاسکواتو هافبک 30 ساله باشگاه لژیا ورشو لهستان می‌باشد، این بازیکن در پایان این فصل پس از پایان قرارداد 2 ساله‌ش با لژیا ورشو بازیکن آزاد محسوب می‌شود و آبی‌پوشان فقط با پرداخت حقوق وی می‌توانند این هافبک خلاق و بازی‌ساز را به خدمت بگیرند.
این هافبک که هم وطن استراماچونی می
اندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال برای مدیریت تیم ی ضرب اجل دو هفته ای جهت خرید یک هافبک بازیساز و روبه جلو داده است.
استراماچونی از آقای فتحی درخواست کرده که حتما باید این خرید تا قبل از بازی  هفته سوم که در مسجد سلیمان برگزار میشود انجام بگیرد.
در این دو هفته روبرو انشالله هافبک خوبی نصیب بشه چون پنجره نقل و انتقالات بسته شده بازیکن درجه یکی پیدا نمیشه. 
تحلیلی از آخرین تمرینات بارسلونا: 
آنطور که مشخص است گریزمان جایگزین سوارز خواهد شد. گریزمان، شماره 9 بارسا مقابل گرانادا خواهد بود.
در کنار او #مسی قرار خواهد گرفت. لئو مسی با آزادی کامل در خط حمله خواهد بود و در سمت راست قرار خواهد گرفت. سومین عضو در خط حمله فاتی خواهد بود! بازیکنی که توسط والورده شناخته شد و ممکن است توسط ستین به ستاره تبدیل شود. کارلوس پرز یکی دیگر از گزینه های نیمکت است! او احتمالا در نیمه دوم به جای فاتی به بازی خواهد آمد.
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
هافبک ایرانی ردینگ گزینه تیم لیدز یونایتد شد.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت «footballleagueworld» انگلیس، سعید عزت اللهی اسمی است که اکثر هواداران لیدز یونایتد با آن آشنا نیستند با این وجود هافبک ایرانی می تواند یک گزینه ریسکی برای تیم لیدز یونایتد باشد.
 
هافبک ایرانی اکثر دوران قرضی اش در ردینگ را با مصدومیت گذراند. با این وجود با بازی های اندکش توجه ها را به خود جلب کرده است. اما از مزایای امضای
 

معادل فارسی
معادل انگلیسی
اختصار

حمله از عمق
Attack In the Middle
AIM

حمله از جناحین
Attack On Wings
AOW

تماما تهاجمی
All Out Attack یا All Offensive
AOA یا AO

بات (بدون صاحب)
bot
Bot

ضد حمله
Counter Attack
CA

مدافع وسط
Central Defender
CD

مدافع وسط تهاجمی
Central Defender Offensive
CDO

مدافع وسط متمایل به کنار
Central Defender Towards Wing
CDTW

تدافعی
Defensive
Def

هافبک وسط اضافی
Extra Inner Midfielder
(ex) eIM

مهاجم متمایل به کنار
Forward Towards Wings
FTW

دروازه بان
Goalkeeper
GK

ارشد بازی
Game Master
GM

هت تریک ارگانایزر
Hattrick Organizer
HO

هت تریک
Hattrick
HT

ضربه
نحوه جدایی پیام صادقیان از فوتبال ترکیه
پیام صادقیان هافبک سابق پرسپولیس بعد از نزدیک به دو فصل حضور در فوتبال ترکیه از تیم عثمانلی اسپور جدا شد.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، پیام صادقیان هافبک سابق پرسپولیس بعد از نزدیک به دو فصل حضور در فوتبال ترکیه از تیم عثمانلی اسپور جدا شد.
ادامه مطلب
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی عرفان اوجاقلو هافبک طراح و بازی ساز قدرتمند تیم جوانان پرسپولیس در انتقالی قرضی به مدت نیم فصل به تیم جوانان پیکان پیوست!هاشمی سرمربی پرسپولیس از این انتقال راضی نبود ولی به دلیل پیشنهاد مالی خوب پیکان عرفان اوجاقلو به پیکان انتقال یافت تا نیم فصل اول را در این تیم بازی کند.در این قرارداد بندی با عنوان خرید دائمی برای تیم بزرگسالان نیز دیده میشود که با مشاهده بازی خوب از اوجاقلو فعال میشود و امکان خرید دائمی برای
پس از آنکه میلان موفق به جذب دنی سبایوس بخاطر دستمزد بالای این بازیکن نشد روسونری برای تقویت خط میانی خود به فکر جذب آنخل کوریا هافبک آرژانتینی اتلتیکو مادرید افتاد.
به گزارش دی‌مارتزیو، میلان صد در صد علاقه دارد تا کوریا را جذب کند اما سران دو باشگاه بر سر رقم انتفال با هم اختلاف نظر دارند و به همین دلیل مدیربرنامه‌های این هافبک 24 ساله امروز راهی ایتالیا شده تا با بوبان و مالدینی در میلان دیدار کند و بر سر رقم انتقال این بازیکن با هم گفتگ
هافبک سایپا برابر ذوب آهن یکی از بهترین نمایش‌های خود را به اجرا گذاشت و موفق به ثبت یک گل برای تیمش شد.




به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کفشگری،
هافبک دفاعی شوتزن سایپا در جدال با ذوب آهن به خوبی این کیفیت خود را به
نمایش گذاشت و البته تنها یکبار موفق به تسلیم کردن رشید مظاهری شد.

هافبک نارنجی‌پوشان در این دیدار علاوه بر گلی که به ثمر رساند و یک شوت
دیدنی هم روانه د
  بازیکن تیم گل گهر سیرجان به علت مصدومیت از ناحیه صورت نمی‌تواند تیمش را در هفته‌های آتی همراهی کند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در جریان بازی دو تیم گل‌گهر و صنعت نفت آبادان که با پیروزی 2 بر یک تیم سیرجانی حاضر در لیگ برتر به پایان رسید هافبک این تیم در برخورد با محمد قریشی بازیکن نفت آبادان به شدت مصدوم و از ناحیه صورت و گونه دچار شکستگی شد.
هافبک تیم گل‌گهر روز گذشته تحت عمل جراحی قرار
به گزارش خبرنگار مدال، عصر امروز از لیست مازاد دو نفره پرسپولیس رونمایی شد تا با تصمیم گابریل کالدرون، شایان مصلح و سروش رفیعی در مسیر خروج از این تیم قرار گرفته باشند. این در حالی است که پیشتر حمیدرضا طاهرخانی در سکوت خبری از این تیم کنار گذاشته شده بود و احتمالا به زودی شاهد خط خوردن چند بازیکن جوان دیگر از جمع پرسپولیسی‌ها خواهیم بود.پرسپولیسی‌ها در پست‌هایی چون دروازه‌بان، دفاع میانی و کناری، هافبک تدافعی و وینگر به تعداد کافی بازیک
رکورد پرسپولیس در پشت سر هم قهرمان شدن 4 بار است و اگر امسال یعنی سال 1399 قهرمان شود به رکورد خود میرسد. پرسپولیس یک شگفتی خیلی عجیب دارد.یک روز که استقلال 2 ر 0 از پرسپولیس جلو بود و یکی از بازیکنان پرسپولیس در دقیقه ی 60 کارت قرمز گرفته بود، پرسپولیس سه گل در دقیقه های 85، 88، 92 زد و به همراه هتریک امون زاید.
بهترین گلزن پرسپولیس در کل تاریخ، فرشاد پیوس است که برای پرسپولیس 151 گل زده است.
بهترین دروازه بان پرسپولیس در کل تاریخ علیرضا بیرانوند است
  نوع و مدت دقیق مصدومیت هافبک برزیلی پارس جنوبی جم روز دوشنبه مشخص خواهد شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مگنوباتیستا هافبک برزیلی تیم پارس جنوبی جم در جریان بازی تدارکاتی روز پنجشنبه مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت شد و بر اساس تشخیص‌های اولیه او ادامه مسابقات فصل را از دست داده است.
طبق معاینات اولیه باتیستا دچار پارگی مینیسک و همچنین کشیدگی رباط شده است اما وضعیت دقیق او با عکسبردا
  یک سایت روسی مبلغ انتقال هافبک ایرانی روبین کازان به تراکتورسازی را اعلام کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، رضا شکاری، هافبک تهاجمی روبین کازان روز گذشته به صورت رسمی با قراردادی 5 ساله به تراکتورسازی تبریز ملحق شد.
 
امروز سایت «tatar-inform» روسیه رقم قرارداد این بازیکن ایرانی را فاش کرد و نوشت: به صورت رسمی رقم قرارداد شکاری با تراکتورسازی اعلام نشده ولی بنا به سایت ترانفسر مارکت تیم ایرانی برای جذب
  نائب رئیس باشگاه نیرو هوایی عراق مدعی شد که با هافبک استقلال برای برگشتن به تیم سابقش به توافق رسیده است.


 
  بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ولید الزیدی، نائب رئیس هیئت مدیر باشگاه نیرو هوایی عراق در مصاحبه با رسانه های عراق مدعی شد که همام طارق، هافبک استقلال در یک قدمی بازگشت به این تیم قرار دارد.
 
الزیدی در مصاحبه اش گفت: در تماس تلفنی که با طارق داشتم به توافق نهایی رسیدیم تا او برگردد. او نیز ب
یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است.فوتبال را دو تیم یازده‌نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدفگل‌زدن انجام می‌دهند. یازده بازیکن هر تیم شامل چندمهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند که توسطسرمربی در زمین چیده می‌شوند و مانند یک سیستم عمل می‌کنند که سیستم فوتبال نامیده می‌شود. امروزه بیش از ۲۵۰ میلیون فوتبالیست در بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد.
 
  هافبک تیم فوتبال سایپا طی یک دو روز اخیر مذاکرات جدی را با مسئولان باشگاه استقلال انجام داده است.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس مسئولان باشگاه استقلال مدتی است در انتظار مذاکرات جدی با روزبه چشمی هستند اما تاخیر در زمان حضور این بازیکن در ایران و همچنین اتفاقاتی که بعد از بازگشت وی به تهران رخ داده است باعث شد تا مسئولان باشگاه استقلال با رضا اسدی هافبک سایپا به صورت جدی وارد مذاکره ش
  هافبک ملی پوش کشورمان در رده پنجم بهترین های فصل آمیان قرار گرفت.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «le11amienois» در یک نظرسنجی بهترین های فصل 2018-2019 تیم آمیان را با نظر کاربرانش معرفی کرد.
 
سامان قدوس، هافبک ملی پوش کشورمان و عضو این باشگاه فرانسوی در این نظرسنجی در رده پنجم بهترین‌های فصل قرار گرفت.
 
انتهای پیام
 
شاگردان ویلموتس در رده‌بندی فیفا 20 شدند/ صعود 2 پله‌ای پرتغال
11 مرد منتخب برانکو برای فینال حذفی
ترکیب تیم پرسپولیس برای بازی فینال جام حذفی مشخص شد.
ادامه مطلب

سرخپوشان پایتخت از ساعاتی بعد در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف داماش گیلان خواهند رفت. این مسابقه حساس در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس در صورت کسب برد در این بازی، قهرمان جام حذفی خواهد شد. باتوجه به همین موضوع، برانکو ایوانکوویچ در طول هفته با جدیت تمام بازیکنانش را مهیای این بازی کرده و به هیچ عنوان دوست ندارد جام حذفی را از دست بدهد.
 
علیر
تاتنهام تا اینجا برای جذب جیووانی لو کلسو، هافبک رئال بتیس و تانگوی اندومبله، ستاره خط میانی لیون به این دو باشگاه پیشنهاد داده که پیشنهادهایش تا کنون رد شده است. از جمله دیگر مهره‌های مد نظر تاتنهام باید به ماکسی گومز، مهاجم سلتاویگو و رایان سسگنون، وینگر جوان فولام اشاره کرد. پوچتینو چندی پیش از مزیت مالی چهار تیم بزرگ انگلیسی نسبت به تاتنهام و همینطور برتری تیمهای بزرگ اروپایی از نظر بودجه نقل و انتقالاتی گلایه کرده بود.
هافبک فصل قبل تیم فوتبال ذوب‌آهن به تیم سپاهان پیوست.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سید محمدرضا حسینی با امضای قراردادی 2 ساله با تیم نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر شروع به همکاری کرد.
 
سپاهان که جزو تیم‌های خواهان این هافبک بود، با این بازیکن سال‌های اخیر ذوبی‌ها به توافق رسید و قرارداد بست.
 
این انتقال در حالی رخ داد که تیم‌های دیگری در لیگ برتر نیز علاقمند به همکاری با این بازیکن  بودند.
 
انتها
  کنفدراسیون فوتبال آسیا 6 دربیل زن برتر هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز بهترین دربیل زن های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
در این راستا محمدرضا خلعتبری، هافبک شهرخودرو با 8 دربیل در رده پنجم قرار گرفت. ماشاریپوف، هافبک پاختاکور با 12 دربیل در صدر بهترین ها قرار دارد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــ
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
  هافبک عراقی پرسپولیس در تیم منتخب سال 2019 کشور قرار گرفت.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «شبکه الکره العراقیه» بعد از اتمام سال 2019 تیم منتخب سال گذشته فوتبالیست های این کشور را معرفی کرد.
بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس با عملکرد درخشانش به همراه سرخ پوشان در سال گذشته در این تیم منتخب قرار گرفت. او همچنین پیش از این جایزه بهترین بازیکن، بهترین لژیونر و بهترین هافبک عراق را از آن خود کرده بود.

ا
  شبکه «بی بی سی» اسپورت انگلیس گل هافبک ایرانی برایتون را به عنوان بهترین گل ماه لیگ جزیره انتخاب شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه «بی بی سی» اسپورت انگلیس سوپر گل علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون مقابل چلسی را بهترین بازیکن ماه ژانویه انتخاب کرد.
علیرضا در این بازی با یک ضربه زیبای قیچی برگردان موفق شده بود دروازه کپه آ را باز کند. همچنین این گل هافبک ایرانی نامزد بهترین گل ماه از دید سازمان لی
محمد صلاح بازیکن فوتبال اهل مصر میباشد وی در باشگاه لیورپول اینگلیس بازی میکند وی در پست هافبک هجومی و حمله و وینگرراست بازی میکند و سابقه عضویت در تیم های المقاولون و العرب وچلسی و فیورنتینا و رم و لیورپول را دارد او همچنان سابقه57بازی و 33گل ملی قد:175      سن:26      شمارهپیراهن:11           تیم:باشگاه لیورپول و تیم ملی مصر
پس از یک نیم فصل نه چندان خوب، وحید امیری در نیم فصل دوم ستاره پرسپولیس بوده است. او در مقابل نساجی موفق به گلزنی شد و سپس برابر تراکتور علاوه بر ثبت یک گل، یک پاس گل هم داد.
اما در اولین بازی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ وحید امیری در غیاب اوساگوآنا و استوکس، در منطقه ای نزدیک به علی علیپور بازی کرد و نتوانست توانایی خود را آنطور که باید نشان دهد.
حالا شاید گل محمدی از بازی قبل درس گرفته باشد و امیری را به همان پست هافبک چپ منتقل کند. جایی که او یکی از بهتر
  هافبک تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه آمیان سرمربی جدید تیم ملی ایران مربی ای خوب توصیف کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سامان قدوس، هافبک تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه آمیان فرانسه در مصاحبه با سایت «fotbollskanalen» سوئد به شرایطش در اولین فصل حضورش پرداخت و گفت: همیشه می گویند که سال اول باید سال تطبیق باشد ولی من موافق این موضوع نیستم. دوست داشتم بازی های بیشتری را برای آمیان انجام دهم. در ابتدا امور خیلی
کارت ها و مصدومیت ها: به جز کارت های قرمز حین بازی، کارت ها هیچ پیامدی ندارند و مصدومیت ها همانند دیگر تورنمنت ها ثبت می شوند.نگرش تیم: اثر نگرش دست گرمی/بازی فصل در افزایش/کاهش روحیه کمتر از مسابقات معمولی در لیگ یا حذفی است. البته اثر این دو نگرش بر ریت هافبک در حین بازی همانند دیگر بازی هاست.تمرین: بازی در یک مسابقه از لیگ قهرمانان هیچ نقشی در تمرین دیدن بازیکنان ندارد ( یعنی دقایق بازی در لیگ قرمانان، جزء دقایق تمرینی بازیکنان محسوب نمی ش
  یک مدافع خارجی در آستانه پیوستن به گل‌گهر قرار دارد.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی کروات تیم گل گهر
مدتی پیش اعلام کرد که نیاز به سه بازیکن خارجی در پست‌های دفاع، هافبک
بازیساز و مهاجم دارد و به همین خاطر باشگاه سیرجانی برای رفع نیازهای
وینگو با چند بازیکن خارجی وارد مذاکره شد.

اولین
بازیکن خارجی جذب شده، کوین جانی جانسون هافبک 21ساله هلندی بود که به
عنوان هافبک بازیساز ب
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی و به نقل از فارس، علیرضا جهانبخش، هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه برایتون در مصاحبه با سایت «آرگوس» انگلیس گفت: من زمان خوبی را با کریس هیوتن، سرمربی سابقم گذراندنم. او مرد بزرگی است. او به من اعتماد داشت به همین خاطر مرا از آلکمار به برایتون آورد. به خاطر این اقدامش از صمیم قلبم از او تقدیر و تشکر می کنم.
 
وی افزود: اما برخی از اوقات در فوتبال همه چیز بر وفق مراد نمی شود. برای من مهم نیست که سرمربی چه کسی باشد. من ه
وضعیت مبهم ماریانو : در یک هفته اخیر با تیم تمرین نکرد ، سایت باشگاه فقط نوشت که در سالن بدنسازی تمرین می‌کند و هیچ بیانیه ای مبنی بر مصدومیت او صادر نشد
از سویی با حضور یوویچ در تیم زیدان دیگر جایی ندارد و تا به این لحظه مشتری هم برایش پیدا نشده است.
عکس؛ پیراهن ایسکو تن نوزادش
ایسکو هافبک مالاگایی رئال مادرید در ابتدیا تابستان صاحب پسری به نام تئو از نامزدش سارا سالامو شد ، حالا سارا لباس ایسکو را تن فرزندشان  کرده و عکس گرفته است
 
باشگاه ر
 بنام خداوند
مهاجمان ارسنال :اوبامیانگ-لاکازت-نیکلاس په په
هافبک های ارسنال:گندوزی-اوزیل-ژاکا
دفاع های ارسنال:سوکراتیس-داوید لوئیز-بیرین-سئاد کولاشیناج
دروازه بان ارسنال:برند لنو
اینم از ترکیب ارسنال. منتظر لیورپول هم باشید.به افتخار ارسنالی ها.
http://Marzfootbal.blog.ir
جوردن هندرسون (به انگلیسی: Jordan Henderson) (زاده ۱۷ ژوئن ۱۹۹۰) بازیکن فوتبال اهل کشور انگلستاناست که پست تخصصی او هافبک (باکس تو باکس) است. وی در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۰ نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال فرانسه انجام داد و تاکنون در ۵۰ بازی ملی حضور داشته است.[۳] او هم‌اکنون عضو لیورپولاست. در سال ۲۰۱۴ او کاپیتان دوم لیورپول بود و بعد از رفتن استیون جرارد به لس آنجلس گلکسی، کاپیتان اول لیورپول شد.جردن هندرسون به همراه لیورپول در فصل
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
اهل سقیفه
خود را پیرو سنت پیامبر میدانند،ادعای کذب و دروغ 
اگر پیرو سنت پیامبر بودند ، وقتی اعتقاد دارند که پیامبر رحمت برای خود جانشینی مشخص نفرمودند،چرا ابوبکر بر خلاف سنت جانشین مشخص کرد و عمر هم شورا مشخص نمود؟؟؟؟
اللهم عجل لولیک فرج 
دانلود خودکار یک فایل در یک زمان مشخص در لینوکس
 
درود به همه .
 
در این قسمت میخوایم یه اسکریپت فوق العاده کاربردی برا خودمون بنویسیم .
 
خیلی وقتا هست که ما میخوای یه فایل در یک زمان مشخص دانلود بشه . همچنین نمیخوایم سیستم زیاد روشن باشه بنابراین اگر پس از دانلود یک فایل در یک ساعت مشخص سیستم خودکار  خاموش بشه هم خیلی خوب میشه :)
ادامه مطلب
بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس که در پایان دومین فصل حضورش در این تیم، سرنوشت نامعلومی برای ادامه همکاری دارد، از روند مثبت مذاکرات برای تمدید قرارداد خبر داده است.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس که علیرغم تمدید قرارداد در اواسط نیم فصل به دلیل عدم اجرایی شدن مفاد مالی آن، سرنوشت نامعلومی با سرخپوشان داشت، دقایقی پیش در گفتگوی لایواینستاگرامی خود با هواداران این تیم تایید کرد مذاکرات بین طرفین به شکل مثبت پیش رفته و طی فردا یا پس فردا روند تم
سون‌هیونگ‌مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، پس از گلزنی در بازی دیشب مقابل ستاره سرخ بلگراد شادی پس از گل جالبی داشت و به نوعی از آندره گومز به خاطر مصدومیتش عذرخواهی کرد.
 
 
به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز شنبه در ورزشگاه گودیسون پارک مهمان اورتون بود. در این بازی یک اتفاق تلخ رخ داد و مچ پای آندره گومز، هافبک پرتغالی اورتون، روی خطای سون هیونگ مین دچار شکستگی شد. ستاره کره ای پس از مصدومیت گومز از زمین مسابقه اخراج شد اما با این وجود چند روز پس ا
  هافبک تیم فوتبال استقلال امروز در نشست با مدیرعامل پیرامون مسائل مالی به صحبت پرداخت.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، علی دشتی هافبک تیم فوتبال استقلال امروز در محل باشگاه حضور پیدا کرد و پیرامون مسائل مالی یا امری حسین فتحی گفت‌و‌گو کرد.
 
این بازیکن که در ابتدای امسال از سایپا به استقلال منتقل شده است در نشست با مدیرعامل استقلال خواستار روشن شدن وضعیت مالی خود با یان باشگاه شد که مدیرعامل استق
هافبک تیم سپاهان به خبر مذاکره با باشگاه پرتغالی واکنش نشان داد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از سایت‌های کشور پرتغال از عقد قرارداد تیم آوس با بازیکن تیم سپاهان خبر داد و اعلام کرد مهرداد محمدی با باشگاه پرتغالی به توافق رسیده و قرار است با قراردادی 3ساله پیراهن این تیم را بر تن کند. 
مهرداد محمدی در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: من نمی‌توانم در این مورد صحبتی داشته باشم. نمی‌دانم ای
#غیر_رسمی 
 امره جان از یوونتوس به دورتموند پیوست
انتقال امره جان به دورتموند تکمیل شده است. امره جان، هافبک 26 ساله آلمانی که در این فصل به یک نیمکت‌نشین مطلق در یوونتوس تبدیل شده بود، پس از چندین بار ابراز نارضایتی، به خواسته‌اش رسید و می‌تواند در بوندس‌لیگا به فوتبالش ادامه دهد. طبق توافقات انجام شده، امره جان در انتقالی قرضی به ارزش 2 میلیون یورو همراه با بند خرید اجباری 27 میلیون یورویی از یوونتوس راهی دورتموند می‌شود. امره جان فردا ر
زندگینامه ژوزه مورینیو سرمربی سابق رئال
نام کامل :ژوزه ماریو دوس سانتوس فلیکس مورینیو
متولد : 26 ژانویهٔ 1963 ‏(56 سال)
محل تولد :پرتغال
فعالیت فعلی :مربیگری
پست گذشته :هافبک

ژوزه مورینیو سرمربی کارکشته ی اروپایی
مورینیو همسرش (ماتیلدا فاریا) که متولد آنگولاست، را در ستوبال پرتغال و در زمانی که نوجوان بود، دید. این دو در سال 1989 با هم ازدواج کردند. نخستین فرزندشان، یک دختر بود که در سال 1996 به دنیا آمد و مورینیو به رسم مذهبی خود، نامش را از روی نا
کلیک کنید
 
تیم فولاد خوزستان تمرینات خود را از روز یکشنبه در اهواز آغاز کرده است، شاگردان نکونام برای حضور قدرتمندتر در نیم‌فصل دوم تلاش می‌کنند و طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ روز جمعه هفته آتی باید به مصاف استقلال در فولاد آره‌نا بروند که با اعتراض دو‌ باشگاه همراه بوده است.
 
تیم فولاد تاکنون دو خرید داشته است، سینا زامهران هافبک تیم پدیده که در تیم ملی امید حضور دارد و البته آیاندا پاتوسی که حضورش یک برد نقل و انتقالاتی برای فولاد خو
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ابتدای فصل از تیم انتقاد کردم ولی معتقدم
استقلال در حال حاضر بهترین فوتبال را در لیگ برتر بازی می‌کند.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیروزی استقلال مقابل نساجی مازندران که منجر به ششمین پیروزی آبی‌پوشان در لیگ برتر شد، اظهار داشت: اگرچه مسابقات به خاطر تعطیلی و البته زمین‌‌های چمن تحت‌الشعاع قرار گرفته بود ولی با این وجود استقلا
دوستی نیمار و فیلیپ کوتینیو می تواند یکی از عوامل انتقال ستاره برزیلی بارسلونا به فرانسه لقب گیرد.
بعد از حدود یک سال و نیم از انتقال 160 میلیون یورویی کوتینیو از آنفیلد به نوکمپ، شرایط مطابق میل او پیش نرفته و عملکرد ضعیف هافبک برزیلی خصوصا در بازی های بزرگ، مدیران بارسلونا را مجاب به فروش وی کرده است.
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد پاری سن ژرمن یکی از مشتریان پر و پا قرص خرید کوتینیو است و دوستی قدیمی و از دوران کودکی نیمار با هافبک بارسا ممکن ا
 
 
١- آقاى کفاش - قبول با اصلاحات- عنوان اصلاح شود، نوآورى در عنوان مشخص شود. روش kNN بررسى شود. چالش هاى مساله را مشخص کنید. هدف واضح و روشن بیان شود. تعداد مقالات در پروپوزال اصلاح شود. 
 
٢- آقاى فرهى - قبول با اصلاحات- modeling حرکت موش صحرایى مشخص شود. تعداد benchmark ها افزایش پیدا کند. عنوان تغییر کند، به صورتى که وزن کار بر روى ارایه الگوریتم جدید باشد. در پروپوزال تابع fitness و بهینه سازى پارامترها مشخص شود. 
 
٣- خانم هاشم زهى - قبول با اصلاحات- تعداد م
سامان قدوس هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه آمیان فرانسه روز گذشته به مدت ۴ ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد.
قدوس به دلیل نقض قوانین نقل و انتقالات و پیوستن وی به آمیان فرانسه این بازیکن را ۴ ماه محروم کرده است.
بازیکن ملی‌پوش در تابستان ۲۰۱۸ در حالیکه ابتدا با با توافق باشگاه اوسترشوندس با اوئسکا اسپانیا قرارداد بست. اما بعد از مدتی راهی فرانسه شد و به عضویت آمیان درآمد. به همین خاطر اوئسکا به فیفا شکایت برد که فیفا تیم اسپانیایی ر
زندگینامه ژوزه مورینیو سرمربی سابق رئال
نام کامل :ژوزه ماریو دوس سانتوس فلیکس مورینیو
متولد : 26 ژانویهٔ 1963 ‏(56 سال)
محل تولد :پرتغال
فعالیت فعلی :مربیگری
پست گذشته :هافبک

ژوزه مورینیو سرمربی کارکشته ی اروپایی
مورینیو همسرش (ماتیلدا فاریا) که متولد آنگولاست، را در ستوبال پرتغال و در زمانی که نوجوان بود، دید. این دو در سال 1989 با هم ازدواج کردند. نخستین فرزندشان، یک دختر بود که در سال 1996 به دنیا آمد و مورینیو به رسم مذهبی خود، نامش را از روی نا
مهاجم تازه وارد پرسپولیس به‌زودی یکی از ستاره‌های تاثیرگذار تیم گل‌محمدی می‌شود.
آنتونی استوکس به عنوان خرید جدید سرخ پوشان در نیم فصل دوم به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد تا خط حمله این تیم تقویت شود.
در دو بازی که استوکس برای پرسپولیس به میدان رقته نشان داده علاقه زیادی به بازی در بیرون باکس دارد. نزدیک شدن به هافبک‌ها، گرفتن توپ اول، جاگیری در باکس برای گرفتن پاس بعدی و ضربه نهایی‌. شیوه‌ای که به او فرصت شوت‌زنی از داخل و بیرون
 کنفرانس مطبوعاتی زیزو  :
خیلی عملکرد خوبی داشتیم‌ و مستحق برد بودیم
اینجا همه با هم هستیم ، اینجا بازیکنانی هستند که وقتی بهشون فرصت بازی داده میشه همه چیزشون رو در زمین میذارن تا تیم نتیجه بگیره
مهمترین چیز این بود که تونستیم عملکرد بسیار خوبی در زمین ارائه بدیم
در حال حاضر بیل شرایط بازی در فینال رو نداره ولی با دکترش صحبت خواهیم کرد
5 هافبک؟ ما همیشه به دنبال چیزهای متفاوت هستیم در فینال میتونه همه چیز متفاوت باشه
از نظر من که یوویچ باز
سلامبرندگان مسابقه دی 13968 مشخص شدنداگر می خواهید برنده مسابقه زمستان 1398 باشید به نشانی زیر مراجعه کنید:http://eaes.ir/2020/02/16/%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d9%87-%d9%85%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%af-%d8%ad%d8%b6%d8%b1%d8%aa-%d9%81%d8%a7%d8%b7%d9%85%d9%87-%d8%b2%d9%87%d8%b1%d8%a7-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87/
آیا می دانید زبان فارسی مختصرترین زبان دنیاست ؟

مثال :
معادل جمله میری سریع این کارو انجام میدی وبرمیگردی یک کلمه است : اومدیا

کارت بانکیم گم شد ،رفتم بانک بسوزونمش بانکیه گفت:
"با این میانگین حسابی که تو داری برو خودتو بسوزون،چه کار به کارت بانکیت داری؟"

تا حالا به قیافه شتر مرغ دقت کردین؟!

یه جوری تند تند وسربالا چپ وراستشو نگاه میکنه انگار هافبک وسط بارسلوناست
دو گزینه نهایی برای هدایت پرسپولیس مشخص شدند.
بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس مسوولان این باشگاه در تلاش
هستند تا جانشین او را انتخاب کنند. مدیرعامل و چند عضو هیات مدیره باشگاه
پرسپولیس در روزهای گذشته به استانبول سفر کرده بودند و با گزینه‌ها مختلف
برای هدایت این تیم مذاکراتی داشتند.
ادامه مطلب
► در تیم های ملی، پس از رسیدن روحیه به سطح "رویایی"، میزان کاهش روحیه در هر آپدیت روحیه برابر با 0.66 واحد است.► از 2016، مربی استانداردی که در تیم های ملی وجود دارد، دارای قدرت رهبری 6.95 است..(16980638.309) (این پست ارسال شده توسط HT-Tasos در تایید این مقدار در انجمن ملی) شما الان میتوانید برای هر بازی مربی خود رو انتخاب کنید و نحوه بازی تیمتان را از بین 100% دفاعی تا 100% هجومی تغییر بدید► در مرحله مقدماتی (انتخابی)، تیم های ملی که در خانه بازی می کنند، هافبک آن
رکورد پرسپولیس در پشت سر هم قهرمان شدن 4 بار است و اگر امسال یعنی سال 1399 قهرمان شود به رکورد خود می رسد. پرسپولیسیک شگفتی خیلی عجیب دارد.یک روز که استقلال 2 ر 0 از پرسپولیس جلو بود و یکی از بازیکنان پرسپولیس در دقیقه ی 60 کارت قرمز گرفته بود، پرسپولیس سه گل در دقیقه های 85، 88، 92 زد و به همراه هتریک امون زاید.
بهترین گلزن پرسپولیس در کل تاریخ، فرشاد پیوس است که برای پرسپولیس 151 گل زده است.
بهترین دروازه بان پرسپولیس در کل تاریخ علیرضا بیرانوند است
 سابقه ندارد که برانکو ایوانکوویچ در چهار سال مدت حضورش بر روی نیمکت پرسپولیس کار غیر متعارف و‌ خاصی به خصوص برای کادر و بازیکنانش انجام دهد.
 اما حساسیت بالای دربی و لزوم برد در آن برای حفظ صدرنشینی و هم‌چنین از پیش رو‌ برداشتن یکی از رقبای اصلی در راه قهرمانی باعث شده کارهای متفاوت از سرمربی سرخ‌ها ببینیم.
او که از روز دوم تمرینات، کار شاگردانش را زیر نظر گرفته برای تقابل با استقلال تفکر عجیبی در سر دارد. نکته جالب توجه این است که پس از پ
در انتخاب رشته قبل از هر چیز لازم است انگیزه واقعی خود را از این که میخواهید ادامه تحصیل دهیم مشخص کنیم.
برای این کار باید مواظب باشیم تا خودمان را گول نزنیم  یعنی با خودمان خیلی روراست باشیم چراکه ما با شناخت واقعی انگیزه خود می‌خواهیم سرنوشت زندگی خودمان را رقم بزنید اما چگونه می توانیم انگیزه خود را مشخص کنیم؟
معمولاً مهمترین چیزی که می تواند انگیزه ما را مشخص کند طرح این سوالات  و پاسخ واقعی ما به این سوال است مثلاً اینکه از خودمان بپرس
سالهای قبل وقتی در مورد انقلاب ها فکر میکردم و می‌خواندم و گاهی بحث هم میکردم
مدعی بودم در دنیا فقط میتوان یک انقلاب جدی را دید که در بررسی مولفه های یک انقلاب بتوان سربلند بیرون بیاید و به معنای واقعی کلمه انقلاب خطاب شود.
بی راه هم نمیگفتم در میان انقلاب های هیجانی و فاقد تئوری دنیا انقلاب اسلامی حرف های زیادی برای گفتن داشت.
انقلاب ها عموما نیاز به مانیفستی برای راه و مشی خود داشتند، احتیاج به جماعتی نخبگانی که هم در تصدی امور و هم تئوری پ
یه جامعه، برآیندی از تفکر غالب اون جمع میشه و این برآیند جهت حرکت اون جمع رو مشخص می کنه، خیییلی در این ارتباط برام سوال پیش میاد، که من کجا قرار دارم؟؟ وضعیت خودم دقیقا چیه در این جمع؟؟
آیا از نجات یافتگان میشم یا عذاب خدا من رو هم شامل میشه؟؟
وضعیت یه جمع درست مثل وضعیت یه انسانه، که میشه در موردش گفت، کل نفس بما کسبت رهینه .. مدثر
 
خدا وضع هر قومی رو به شناسنامه شون مشخص نمی کنه
اونا رو به انواع ابتلائات دچار می کنه .. 
 
طفل بی حوصله ام خسته ز تعطیلی ها، مِهر من زود بیا وقت دبستان من است...
 
**أللَّهُمَ عَجِّل لِوَلیکَ أَلفَرَج**
 
**********
 
تیم ملی ایتالیا برای رفتن به جام جهانی روسیه احتیاج به یک گل داشت، ونتورا سرمربی ایتالیا تصمیم گرفت در لحظات پایانی بازی، دِروسی هافبک دفاعی را وارد بازی کند، دستیار سرمربی به سراغ این هافبک مشهور میرود و میگوید باید خودت را آماده ورود به زمین کنی.
اما واکنش دِروسی به این تعویض جالب بود، با حالتی عصبانی به دستیار سرمربی م
با استناد سایت حقوق تجاری دینا سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت گفت: حدودا در تاریخ ۸ خردادماه بعد از مشخص شدن تعداد واقعی سهامدارانی که روش مستقیم و غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، در اطلاعیه‌ای تاریخ مراجعه افراد به سامانه‌ها برای فروش سهام عدالت اعلام خواهد شد و حدود ۱۰ روز بعد از این تاریخ امکان خرید و فروش سهام عدالت ایجاد خواهد شد . برای مشاهده جزئیات مشخص شدن زمان خرید و فروش سهام عدالت می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com
  همه ما با مالی که صاحبش مشخص نیست، مواجه شده ایم. برخی اوقات در خیابان پولی روی زمین افتاده که مشخص نیست صاحبش کیست. آیا واکنش به چنین پولی، صدقه دادن آن است؟
جواب این پرسش را حجت الاسلام و المسلمین مهدی آذر طوسی کارشناس مذهبی در ویدیو پایین بیان کرده است.
وینفرد شفر، سرمربی فصل گذشته استقلال که چندی پیش هدایت بنی یاس امارات را بر عهده گرفت، به تازگی با جذب آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی فصل گذشته خودش به نوعی به تیم سابقش رو دست زد.
استقلالی در حالیکه به شدت به دنبال حفظ پاتوسی بودند در این راه از بنی یاس شکست خوردند و حالا ستاره فصل قبل خود را در پیراهن تیم دیگری می‌بینند.
پاتوسی پس از عقد قرارداد به تمرینات بنی یاس رفته و کارش را با این تیم شروع کرده است.
  هافبک آفریقایی مدنظر استقلال بعد از ردن شدن از تست های پزشکی از هواداران به خاطر استقبال گرمشان تقدیر و تشکر کرد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، برنی ایبینی، هافبک خارجی مدنظر تیم فوتبال استقلال روز گذشته در تست‌های پزشکی شرکت کرده و در این تست‌ها رد شد تا نتواند با استقلال قرارداد ببندد.
این بازیکن نیجریه‌ای الاصل است که تابعیت استرالیایی هم دارد در صفحه شخصی خود درباره این اتفاق نوشت: هواداران عزیر
  بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی با الدحیل، روز چهارشنبه به مصاف تیم الشحانیه خواهد رفت.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، قهرمان فوتبال ایران قرار بود در نیم فصل راهی قطر شود و در اردوی زمستانی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم الشحانیه برود. برخی بازی‌های تدارکاتی دیگر هم هماهنگ شده بود که در پی لغو اردو، این بازی‌ها منتفی شد.
بر همین
  کاپیتان برایتون به تمجید از همبازی ایرانی اش پرداخت و او را الگوی تلاش و جنگندگی معرفی کرد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، لویس دانک، کاپیتان برایتون به تمجید از عزم و اراده علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی تیمش پرداخت و او را الگو برای همه دانست.
دانک در مصاحبه با سایت «آرگوس» انگلیس، گفت: من سختی های علیرضا در راه رسیدن به این جایگاه و ترکیب تیم را دیدم. این عزم و اراده جهانبخش باید الگوی تمام اعضای تیم باشد
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
آیا فدریکو والورده نسخه ارزان‌تری از پوگبا برای رئال مادرید است؟
کد تولز » اخبار ورزشی: زین‌ الدین زیدان در پاسخ به این پرسش که «آیا فدریکو والورده نسخه ارزان‌تری از پوگبا است؟»، گفت: من اینطور به این قضیه نگاه نمی‌کنم. فدریکو والورده بازیکن خیلی جوانی است که آینده درخشانی در انتظارش است. او عالی کار  می‌کند و از عملکردش سورپرایز نشدم. فدریکو بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود.
»» نتایج زنده فوتبال
سرمربی رئال مادرید همچنین درباره
تومانی می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌ها در سایت هدفمندی یارانه درخواست خود را ثبت کنند.
به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، متقاضیان وام یک تا دو میلیون تومانی می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌ها در سایت هدفمندی یارانه (refahi.ir) درخواست خود را ثبت کنند و یارانه نقدی این افراد به عنوان ضمانت توسط بانک‌ها پذیرفته می‌شود.
ادامه مطلب
 بسم الله الرحمن الرحیم دین انسان را از( بدی ها و لغزش ها) باز می دارد امیرالمومنین علی علیه السلام دین که مجموعه بایدها و نبایدها را معین کرده و تکلیف را مشخص کرده و در آن منع از بدی‌ها و هشدار در رابطه با لغزش ها را گفته است کسی که تابع دین شد در حقیقت پذیرفته است در یک چارچوب مشخص حرکت کند و دین اسلام که برترین است مسیر حرکت به سمت خدا را ترسیم کرده و در این مسیر باید هایش از بدی‌ها مصون است و نباید هایش خبر از لرزش ها می دهد
         داوداحمدپ
امروزه در موارد زیادی از فقیهان انتظار می‌رود که بر اساس قاعده‌ی دفع ضرر محتمل فتوایی صادر کند. اما یک فقیه نمی‌تواند بر اساس ادعای صِرف بر وجود ضرر یا خطر فتوا دهد. فتوا بر اساس این قاعده مستلزم چند نکته‌ی مهم است:
۱) مشخص بودن نوع ضرر یا خطر؛
۲) مشخص بودن شدت ضرر یا خطر؛
۳) مشخص بودن موقعیت وقوع ضرر یا خطر (زمان، مکان و زمینه‌ها)؛
۴) مشخص بودن شخص متضرر یا خطر؛
۵) مشخص بودن میزان احتمال ضرر یا خطر بر اساس شواهد قطعی؛
۶) مشخص بودن عامل وقوع ضرر
  باشگاه تراکتور برای معاوضه یکی از دروازه بان های خود با باشگاه ها آمادگی دارد اما حاضر نیست این بازیکن را قطعی از دست بدهد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چند روزی است که بحث معاوضه محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور با برخی باشگاه ها مطرح می شود اما هنوز مذاکره رسمی از سوی باشگاه تراکتور صورت نگرفته است.
با توجه به عملکرد رشید مظاهری درون دروازه تراکتور بازیکنی مثل اخباری که سابقه ملی هم دا
  تیم پیکان بعد از پیروزی در بازی دوستانه تمرینات خود را دو روز تعطیل کرد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت باشگاه پیکان، شاگردان ویسی دیروز در جریان یک بازی تدارکاتی با سه گل تیم تازان تهران را شکست دادند و بعد از این دیدار دو روز به آنها استراحت داده شد تا از سه شنبه تمرینات این از سر گرفته شود.
تیم پیکان بعد از شکست خانگی برابر فولاد قرار است 9 اسفند از هفته بیست و یکم لیگ برتر  به مصاف نفت مسجد س
امروزه در موارد زیادی از فقیهان انتظار می‌رود که بر اساس قاعده‌ی دفع ضرر محتمل فتوایی صادر کند. اما یک فقیه نمی‌تواند بر اساس ادعای صِرف بر وجود ضرر یا خطر فتوا دهد. فتوا بر اساس این قاعده مستلزم چند نکته‌ی مهم است:
۱) مشخص بودن نوع ضرر یا خطر؛
۲) مشخص بودن شدت ضرر یا خطر؛
۳) مشخص بودن موقعیت وقوع ضرر یا خطر (زمان، مکان و زمینه‌ها)؛
۴) مشخص بودن شخص متضرر یا خطر؛
۵) مشخص بودن میزان احتمال ضرر یا خطر بر اساس شواهد قطعی؛
۶) مشخص بودن عامل وقوع ضرر
مهاجم تیم ملی سوئد در یک قدمی پیوستن به الاهلی قطر است.

 
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه الرایه قطر خبر داد که مارکوس برگ، مهاجم تیم ملی سوئد و عضو باشگاه العین امارات در چند روز آینده به دوحه می آید تا قراردادش را با الاهلی امضا کند.
توافقات نهایی با این مهاجم سرشناس سوئدی صورت گرفته شده است. امید ابراهیمی، هافبک سابق استقلال در این فصل نیز مثل فصل گذشته برای این تیم قطری توپ می زند.
انتهای پ
« برای دیدن تصویر در اندازه بزرگ، روی عکس کلیک کنید. »
 
 
یک ماجرای بسیار زیبا
 
تیم ملی ایتالیا برای رفتن به جام جهانی روسیه احتیاج به یک گل داشت، ونتورا سرمربی ایتالیا تصمیم گرفت در لحظات پایانی بازی، دِروسی هافبک دفاعی را وارد بازی کند، دستیار سرمربی به سراغ این هافبک مشهور میرود و میگوید باید خودت را آماده ورود به زمین کنی.
اما واکنش دِروسی به این تعویض جالب بود، با حالتی عصبانی به دستیار سرمربی میگوید چرا من باید به زمین بروم؟ ما که به
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
۱- مشخص نمودن رابطه ویژگیهای فردی نوجوانان و جوانان با اعتیاد آنان در شهر کلاله                 ۲- مشخص نمودن اثر ویژگیهای فردی نوجوانان و جوانان با اعتیاد آنان در شهر کلاله
۳- مشخص نمودن نقش عوامل خانوادگی در اعتیاد نوجوانان و جوانان در شهر کلاله
۴- مشخص نمودن نقش گروه همسالان (همالان) در اعتیاد نوجوانان و جوانان در شهر کلاله
۵- مشخص نمودن نقش میزان دسترسی به مواد مخدر در اعتیاد نوجوانان و جوانان در شهر کلاله
۶- مشخص نمودن نقش اشتغال در اعت
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  همیشه فوتبال با ابراز احساسات عمیق همراه است اما اشک‌ها چیزی عادی در ورزشگاه‌های لیگ جزیره است.
همیشه پول‌های کلان در فوتبال باعث شده تا جنبه انسانی و احساسی آن نادیده گرفته شود اما در ساعت 3:30(به وقت محلی) روز شنبه وقتی علیرضا جهانبخش گل اولش برای برایتون بعد از 18 ماه زد، جنبه انسانی بر او غلبه کرد.
اشک‌های بازیکن ایرانی بعد از پیروزی برایتون مقابل بورنموث به خاطر دوران سختی است که گذارند. او با مبلغ 17 میلی
سهم چیست؟
سهم قسمتی از سرمایه شرکت است که مشخص کننده میزان مشارکت تعهدات و منافع صاحب آن در شرکت می باشد که درواقع کوچکترین واحد مالکیتی یک شرکت ، سهم گفته می شود.
سرمایه شرکت های سهامی را به قسمت های برابر و مساوی تقسیم می کنند تا تعداد سهام یک شرکت مشخص گردد. برای این کار از فرمول زیر استفاده می شود.
طبق قانون تجارت ارزش اسمی هر سهم ۱۰۰۰ریال می باشد بنابر این سرمایه کل شرکت تقسیم بر عدد ۱۰۰۰ ریال می شود تا تعداد سهام کل شرکت مشخص شود.
جهت مطال
بازی هفته دوم هم به پایان رسید. یک مساوی بغرنج برای استقلال و همه ما دیدیم که استقلال تهران چه زیبا بازی کرد بازیسازی از خط دفاع تحت هر شرایطی و پرس بازیکنان حریف و باز پس گیری سریع توپمالکیت بالا وضعف هایی در خط حمله بعلت نبود بازیساز در تیم دیده می شود اما نمیتوان پیشرفت لحظه به لحظه استقلال را نادیده گرفت
به این تیم و این مربی باور داشته باشیم و از او حمایت کنیم چرا که بهترین گزینه خود اوست
حالا بعد از تساوی با فولاد خوزستان که در اخبار امر
به دنبال خبرهای جدای بیل از رئال مادرید چند روز پیش پل اینس هافبک سابق باشگاه لیورپول در مصاحبه‌ی از کلوپ خواسته بود تا این ستاره ولزی را به آنفیلد بیاورد.
به همین جهت یورگن کلوپ در اظهارات اخیر خود به این صحبت اینس واکنش نشان داد و گفت: برای من بسیار تعجب آور است و نمی دانم چرا بازیکنان فوق العاده همیشه ایده های عجیب و غریبی دارند، بیل بازیکن رئال مادرید است و اگر قرار باشد از این تیم جدا شود قطعا دستمز بالای دارد، او بازیکن فوق العاده‌ای
نقشه کامل منطقه 22 تهران،بصورت فایل اتوکد.
به همراه پارسل بندی دقیق و توضیحات لازم و راهنمای نقشه و مشخص نمودن کاربری ها به تفکیک.
به همراه ناحیه بندی ها(با مشخص بودن ریز به ریز کاربری ها)----->بصورت فایل پی دی اف
 
 
برای دانلود کلیک کنید
  هافبک تیم فوتبال استقلال بعد از شرکت در تمرین و دیدار با استراماچونی راهی ایفمارک شد.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس،علی کریمی هافبک استقلال که روز گذشته قراردادش را با این تیم تمدید کرده بود، امروز در محل تمرین تیمش حاضر شد و بعد از صحبت کوتاه با استراماچونی، برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، محل تمرین را ترک کرد.
 
 
تمرین تیم فوتبال استقلال در حال برگزاری است.
 
انتهـــــــــــــــــــــــــا
مدافع جوان فصل گذشته پرسپولیس به عضویت تیم گل گهر سیرجان در آمد.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، شاهین عباسیان، مدافع راست
22ساله فصل قبل پرسپولیس با عقد قراردادی 2ساله به عنوان سهمیه زیر23سال، 
به جمع شاگردان وینگوبگوویچ پیوست.

با توجه به
اعلام نیاز سرمربی تیم گل‌گهر برای جذب یک مدافع، یک
به راستی چرا باید اوقات فراغت مطالعه و بررسی شود؟
به این خاطر که فراغت برای مردم مهم است. فراغت مهم است چرا که ما به مقداری از آزادی نیازمندیم تا بتوانیم خود را درک کنیم و برای خودمان باشیم. فراغت مهم است چرا که ما به تحول و حفظ روابط با دیگران بر پایه‌ای فراتر از اجبار نیاز داریم. از آنجا که ما برنامه‌های خود را تنظیم و کنترل می‌کنیم، اولویت‌های خود را توسعه و رشد می‌دهیم و تا حد امکان در جستجوی ساختن یک زندگی کامل و غنی برای خودمانیم. این ف
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، قرارداد کار معین به قراردادی اطلاق می شود که موضوع آن ، انجام کاری معین و مشخص توسط کارگر است که با انجام آن کار معین و مشخص ، قرارداد کار خاتمه پیدا می کند . با توجه به این تعریف ، از جمله مهم ترین نمونه های قرارداد کار معین می توان به قراردادهای مربوط به ساخت و ساز اشاره کرد که برای انجام کار مشخص منعقد شده اند ؛ بی آنکه بتوان زمان دقیقی را برای آن تعیین کرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ق
ریسک و بازده در  اقتصادی همانند دو کفه یک ترازو هستند که تعادل بین آن‌ها در رسیدن به موفقیت‌های مالی کم‌خطر و ایمن بسیار حائز اهمیت است. درواقع افراد با توجه به  که انجام می‌دهند، متناسب با آن بازده و نتیجه متفاوتی خواهند داشت. ازآنجایی‌که رابطه ریسک و بازده در تجارت و اقتصاد خرد و کلان جایگاه بسیار مهمی دارد، در ادامه این مطلب به تشریح و شفاف‌سازی بیشتر آن پرداخته می‌شود.
 بررسی رابطه کلی ریسک و بازده :
ریسک و بازده دو موضوع جدا  از ی
یک لیست بلند بالا از ستاره‌های لیگ هنوز تکلیف فصل بعدشان مشخص نشده؛ از دژاگه، کریمی و بیرانوند تا منتظری، استوکس و علیپور.
32 روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر زمان
باقی مانده و هنوز تکلیف چند ستاره لیگ برتر مشخص نشده است. پاتوسی
هواداران استقلال را نگران کرده‌ و هر روز خبر جدیدی در مورد پیشنهادهای
بیرانوند و علیپور در پرسپولیس به گوش می‌رسد. تمدید نکردن کی‌روش استنلی
آرامش را از قلعه‌نویی گرفته و تکلیف ادامه یا قطع همکاری اشکان دژاگه با
 
‍پشت پرده دعوای دشتی و اسماعیلی
میلیچ هافبک گران قیمت و خارج کیسه تهران در چند صحنه با علی دشتی بر سرتوپ برخوردهایی جدی پیدا می‌کند که در نهایت در آخرین صحنه علی دشتی بدون توپ رو میلیچ خطا می‌کند و سریعا از این مدافع عذرخواهی می‌کند اما میلیچ که به شدت عصبانی بوده دشتی را هل می‌دهد و دشتی از سوی استراماچونی به سمت رختکن هدایت می‌شود اما این پایان ماجرا نیست
درحالی که دشتی از تصمیم استراماچونی عصبی بوده و زیر لب غرولند می‌کرده با اعترا
  هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال امروز قرارداد خود را با این باشگاه تمدید خواهد کرد.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کریمی که در پایان فصل گذشته قصد جدایی از تیم فوتبال استقلال را داشت بعد از بررسی پیشنهادات سرانجام تصمیم گرفت در جمع آبی پوشان باقی بماند.
 
این بازیکن که طی روزهای گذشته در اردوی تیم ملی به سر می‌برد از طریق مدیر برنامه‌هایش با مسئولان استقلال مذاکره کرد و در نه
کاپیتان پارس جنوبی با اشاره به شرایط این تیم و بی توجهی مسوولان مدعی است که علاوه بر عدم حضورشان مقابل سایپا، نگرانی بزرگش سقوط احتمالی این تیم خواهد بود.
 
به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری، هافبک سابق پرسپولیس که دومین فصل حضورش در پارس جنوبی را پشت سر می‌گذارد، گلایه خود را بابت بی توجهی مسوولان جمی به سرنوشت این تیم را اعلام کرد. او مدعی است طی زمان حضورش در جم و همراهی با هواداران این تیم احساس خوبی نسبت به آنها دارد و این بی معرفتی بزرگی است
  سایت «ترانسفر مارکت» مدعی شد که انتقال هافبک پرویی به تراکتور قطعی شده است.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه تراکتورسازی از هفته گذشته بنا به اخبار مطرح شده به دنبال جذب ویلیام میمبلا، هافبک اهل پرو بود.

امروز
سایت «ترانسفر مارکت» انتقال ویلیام به تراکتورسازی را قطعی دانست و
قرارداد این بازیکن با تراکتورسازی را تا 2022 اعلام کرد. مبلغ قرارداد
ویلیام بنا به ادعای
 
لیزر، سخت‌ترین اشیاء را نیز برش می‌دهد و به هر چیزی نفوذ می‌کند. فکر می‌کنید علت چیست؟ لیزر، ویژگی عجیب و نامتعارفی دارد؛ اشعه‌ی لیزر متمرکز است و تمام قدرتش را بر نقطه‌ای مشخص از یک شی‌ء متمرکز می‌کند و آن‌قدر این کار را ادامه می‌دهد که نقطه‌ی مذکور ذوب می‌شود. ثروتمندان مانند لیزر هستند. آنها اهداف مشخص و بزرگی تعیین می‌کنند. به اهداف خود پایبند هستند و همه‌ی تلاش‌های خود را برای رسیدن به اهداف‌شان متمرکز می‌کنند. آنها آن‌قدر
قیمت درب استیل عامل مهمی است که نوع و مدل درب را برای خریدار مشخص می کند
به همین دلیل اطلاع از شیوه قیمت گذاری آن به انتخاب درب استیل مناسب برای
خریدار کمک می کند. قیمت درب استیل با توجه نوع کاربری درب و کیفیت متریال
استفاده شده در ساخت آن و تعداد لنگه های باز شو و ثابت محاسبه و تعیین می
شود. در صورتی که ابعاد درب ساخته شده از استاندارد مشخص شده بیشتر باشد
هزینه ساخت آن افزایش می یابد. قیمت درب استیل تک لنگه نسبت به درب استیل
دولنگه کمتر است
سان ، اکسپرس
به نقل از منابع نزدیک به رئال ، هازارد فصل آینده تو رئال شماره 7 میپوشه
پوگبا در حالی تعطیلاتش را سپری می کند که منتظر رئال مادرید است و انتظار دارد انتقالش در ماه ژوئن انجام شودمثل تمامی رسانه ها آس هم نوشت پوگبا درخواست زیدان است اما خرید او بسیار دشوار خواهد بود

کونته به دنبال ربودن بدنساز رئال
آنتونیو کونته مربی ایتالیایی جدید اینتر در نظر دارد که آنتونیو پینتوس بدنساز رئال را به خدمت بگیرد.
این بدنساز به شدت مورد علاقه زید
هافبک ایرانی برایتون به انگلیس برگشت و در تمرینات تیمش شرکت کرد تا شایعات بازگشت او به آلکمار به پایان برسد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، طی روزهای اخیر شایعات
فراوانی پیرامون جدایی علیرضا جهانبخش از برایتون و بازگشت این بازیکن به
لیگ هلند مطرح شده اما این بازیکن امروز راهی انگلستان شد و در تمرینات
صبحگاهی تیمش شرکت کرد تا به شایعات پایان دهد.



جهانبخش
در تعطیلات اخیر عازم کشور هلند شده بود و رسانه
نکات مهمی که باید در طراحی بردمدارچاپی (PCB) رعایت کنید عبارتند از:
فوت پرینت (Footprint) کلیه قطعات را چک کنید و بررسی کنید که از لحاظ ابعادی کاملا با دیتاشیت قطعه مطابقت داشته باشد. البته اگر قطعه موجود باشد پرینت یک به یک از فوت پرینت قطعه بگیرید و با قطعه چک کنید.
پین های کلیه قطعات در شماتیک را با دیتاشیت چک کنید و مطمئن شوید که شماره پایه پین های شماتیک با شماره پین های فوت پرینتی که انتخاب کرده اید مطابقت دارد.
از اتصالات مدار شماتیک (مثلا جدا 
 خواباندن نوزاد بد خواب
علی محتشمی متخصص اطفال اظهار کرد: ماساژ نوزاد یکی از بهترین راهکارها برای داشتن خواب خوب در کودک است؛ بازی کردن با دست و پای نوزاد و انجام حرکات کششی به
همراه ماساژ دادن او می‌تواند نوزاد را خسته و خواب را به او القا کند، بنابراین والدین می‌توانند زمان کمتری را به خواباندن نوزاد اختصاص دهند.
این متخصص اطفال بیان کرد: قبل از ماساژ نوزاد باید روش‌های صحیح ماساژ را یاد بگیرید تا خطری او را تهدید نکند؛ عادت دادن نوزاد ب
خرید گوشی از جمله کارهایی است که برای بسیاری از افراد فرایند زمان‌بر و سختی محسوب می‌شود. بیشتر افراد آشنایی چندانی با پیشرفت‌های تکنولوژی ندارند و با توجه به تعداد زیاد گزینه‌های موجود، برای خرید گوشی دچار سردرگمی می‌شوند.
برای اینکه خرید هوشمندانه ای داشته باشید بهتر است، از بین صدها گوشی موجود، چند مورد را مشخص کنید. اول از همه بودجه موردنظر خود را مشخص کنید و به آن پایبند بمانید. این یعنی گوشی‌هایی که گران‌تر از بودجه شما هستند، با
آیاندا پاتوسی بازیکن فصل گذشته تیم استقلال و فعلی تیم کیپ تاون سیتی آفریقای جنوبی با عقد قراردادی رسمی به تیم بنی یاس امارات پیوست.
هدایت ینی یاس را در فصل جدید وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال به عهده دارد و پاتوسی و شفر پس از جدایی از استقلال بلافاصله با یکدیگر هم‌تیمی شدند.
باشگاه بنی یاس در خبری که از عقد قرارداد با پاتوسی منتشر کرده به سوابق درخشان این هافبک 26 ساله با لوکرن بلژیک در لیگ اروپا و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرده است.
 
استاد کاظمی توضیح داد: با نزدیک شدن به فصل سرد و افزایش ذرات آلاینده هوا، وظیفه سازمان است تا با نظارت بر سلامت و ایمنی اتوبوس هایی که در سطح شهر تردد می کنند، سهم خود را در کاهش آلودگی ها ایفا کند.
 
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، گفت: با شروع فصل مدرسه، تعداد اتوبوس ها در خطوط پرتردد شهر افزایش می یابد.به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید استاد کاظمی اظهار کرد: علی رغم این که راه اندازی خطوط اتوبوس ویژه مدارس در قانون مشخص
 1 – پاره خط فقط یک نقطه ی وسط دارد .
2 – برای کشیدن یک خط راست کافی است 2 نقطه از آن را داشته باشیم .
3 – نیم خط قسمتی از خط راست است که ابتدای آن مشخص و لی انتهای آن مشخص نباشد . فقط از یک طرف ادامه پیدا کند .
4 – نیم خط قسمتی از خط راست است که ابتدای آن مشخص و لی انتهای آن مشخص نباشد . فقط از یک طرف ادامه پیدا کند .
5 – پاره خط قسمتی از خط راست است که ابتدا و انتهای آن مشخص باشد و ما نتوانیم آن را ادامه دهیم .
 
این مجموعه در سه صفحه تهیه و تنظیم شده و شام
خوابگاهی عجیب و تک داریمدر بدنسازی‌اش خرک داریمگرچه این کاخ هست در «حافظ»لیک استخر در «ونک» داریمپولدار و فقیر یکساننداز همه قشر و هر دهک داریمروز و شب در تلاش بی‌وقفهکشت تدریجیِ کپک داریمتا که ثابت کنیم این شدنی‌ستطرح گنداندنِ نمک داریمتا مگر ظرف‌ها تمیز شودمته، سمباده، کاردک داریمدر کمدهای‌مان به جای کتابتیغ اصلاح، کش، پفک داریمغالباً در نماز آخر وقتهر دو رکعت سه بار شک داریمدر نمک‌پاش‌مان مربا ودر شکرپاش‌مان نمک داریمروی بالش

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها