نتایج جستجو برای عبارت :

معامله‌ی قرن هیچ‌گونه دستاوردی نخواهد داشت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «راه‌پیمایی روز قدس که دفاع از فلسطین به‌وسیله‌ی حضور مردمی است، همیشه مهم است. امسال این راه‌پیمایی مهم‌تر است به‌خاطر این کارهای خیانت‌باری که بعضی از دنباله‌های آمریکا دارند در منطقه انجام میدهند برای جا انداختن معامله‌ی قرن؛ که البته جا نخواهد افتاد و هرگز تحقق هم پیدا نخواهد کرد و آمریکا و دنباله‌هایش حتماً در این قضیه هم شکست خواهند خورد.» ۱۳۹۸/۰۳/۰۸نوجوان خامنه‌ای در آستانه‌ی آخرین جمعه‌ی ماه مبا
معامله فضولی:
به موجب ماده۲۴۷ قانون مدنی معامله به مال غیر جز به عنوان ولایت یا وصایت یا وکالت نافذ نیست ولو اینکه صاحب مال باطنا راضی باشد؛ ولی اگر مالک یا قائم‌مقام او پس از وقوع معامله آن را اجازه نمود، در این صورت معامله صحیح و نافذ می‌شود.
اجازه مالک نسبت به معامله فضولی حاصل می‌شود به لفظ یا فعلی که دلالت بر امضای عقد نماید.
تعیین حد ضررآیا شما هم جزو معامله‌گرانی
هستید که بازار را درست پیش‌بینی می‌کنید، اما همیشه با فعال شدن زود هنگام
حد ضرر با زیان از بازار خارج می‌شوید؟ تعیین حد ضرر به استراتژی معاملاتی
بستگی دارد. با این حال دیدگاه‌های غلطی در میان معامله‌گران در رابطه با
تعیین حد ضرر وجود دارد و چنین دیدگاه‌های غلطی می‌توانند بر عملکرد
معامله‌گر تأثیر بگذارند. حتی بسیاری از معامله‌گران تازه‌کار به حد ضرر
توجهی ندارند و آن را به طور “ذهنی” تعیی
 
 
وقتی که ما تمامی چارچوب های زمانی و شرایط بازار را لحاظ می کنیم، می توانیم بفهمیم چگونه در تمامی چارچوب های زمانی سود کنیم و چگونه احتمالات را به نفع خودمان به پیش ببریم و به احتمال موفقیت بالاتر دست پیدا کنیم. یک معامله گر نباید صرفا به دلیل کسب سود در چند دوره متوالی که ممکن است ناشی از مهارت های وی هم نباشند، میزان خرید خود را افزایش دهد یا ریسک بیشتری را متحمل شود. همچنین او نباید میزان خرید خود را بعد از تجربه یک روند طولانی کسب سود، ک
در دیدار اساتید: امسال راهپیمایی روز قدس مهمتر است بخاطر این کارهای خیانت باری که بعضی از دنباله های آمریکا دارند در منطقه انجام میدهند برای جا انداختن معامله قرن؛ که البته جا نخواهد افتاد و هرگز تحقق هم پیدا نخواهد کرد و حتما در این قضیه هم شکست خواهند خورد. منتها فرقش با گذشته ها این است که حالا صریحا میگویند میخواهیم مسئله فلسطین را از مسائل مطرح دنیا حذف کنیم؛ البته چنین کاری را نخواهند توانست و ناکام خواهند ماند.
اکسپرت یا ربات معاملاتی در فارکس چیست؟
معامله گران کم تجربه همواره به دنبال یافتن ربات هایی معامله گر بوده اند که تمام کارها را انجام دهد و تریدر نیازی به تکان دادن حتی یک انگشت هم نداشته باشد. این ایده توجه همه معامله گران عصر کامپیوتر ها را به خود جلب کرده است. اکنون بر عهده گرفتن بار مسئولیت تصمیم گیری های پر استرس و پر فشار معامله گران بر عهده ی ربات های معامله گر یا همان اکسپرت ها میباشد.
معنی اکسپرت در لغت به معنی "متخصص و کارشناس" است. ه
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا طرحی موسوم به معامله‌قرن را که مدعی است برای حل مسئله فلسطین طراحی شده، از همان ابتدای به قدرت رسیدن مطرح کرد و طی 3 سال اخیر دائماً گمانه‌زنی‌هایی راجع به این طرح، جزئیات و اجرای آن در رسانه‌های بین‌المللی منتشر می‌شد؛ تا اینکه ترامپ در روز سه‌شنبه، 8 بهمن‌ماه در نشستی رسماً از این طرح رونمایی کرد.
پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر گفت‌وگویی با «دکتر مجید صفاتاج»، کارشناس مسائل منطقه ترتیب داده ا
 
معامله‌گری یعنی سروکار داشتن با ریسک...
معامله کردن آسان نیست و هیچ ضمانتی هم برای کسب سود وجود ندارد؛ به همین دلیل باید قبل از واردکردن حتی بخش کوچکی از سرمایه‌تان در یک معامله تا حدودی مطمئن شوید که مجموع احتمالات به نفع شما هستند. وقتی‌که سرمایه‌ را در معامله‌ای وارد می‌کنید، انگار بعضی فاکتورها تغییر می‌کنند که باعث می‌شوند، معامله‌گران، به‌صورت وسواس گونه‌ای تمام حرکت‌های بازار را زیر نظر بگیرند، و سود یا زیان‌ها را تحت تأث
اکسپرت یا ربات معاملاتی در فارکس چیست؟ (قسمت اول)
معامله گران کم تجربه همواره به دنبال یافتن ربات هایی معامله گر بوده اند که تمام کارها را انجام دهد و تریدر نیازی به تکان دادن حتی یک انگشت هم نداشته باشد. این ایده توجه همه معامله گران عصر کامپیوتر ها را به خود جلب کرده است. اکنون بر عهده گرفتن بار مسئولیت تصمیم گیری های پر استرس و پر فشار معامله گران بر عهده ی ربات های معامله گر یا همان اکسپرت ها میباشد.
معنی اکسپرت در لغت به معنی "متخصص و کارش
در این مقاله تصمیم داریم تا در رابطه با مقدمه ای بر روانشناسی معامله گری صحبت کنیم.
هرساله تعداد زیادی از معامله گران در سراسر دنیا آموزش های تحلیلی را به پایان رسانده و مسیر معامله گری را آغاز می کنند اما آمار تقریبی کارگزاری های جهان نشان می دهد فقط ۱۰ تا ۲۰ درصد معامله گران آموزش دیده، معامله در بازارهای مالی را تا سال ها ادامه می دهند.
این نتایج باعث طرح اولین سوالات جهت احساس نیاز به موضوعی مهم در مسیر رشد معامله گران بود و اولین گام های
اکسپرت یا ربات معاملاتی در بورس بین الملل چیست؟ (قسمت اول)
معامله گران کم تجربه همواره به دنبال یافتن ربات هایی معامله گر بوده اند که تمام کارها را انجام دهد و تریدر نیازی به تکان دادن حتی یک انگشت هم نداشته باشد. این ایده توجه همه معامله گران عصر کامپیوتر ها را به خود جلب کرده است. اکنون بر عهده گرفتن بار مسئولیت تصمیم گیری های پر استرس و پر فشار معامله گران بر عهده ی ربات های معامله گر یا همان اکسپرت ها میباشد.
معنی اکسپرت در لغت به معنی "متخ
خدایا مگه نگفتی با من معامله کنید
من با تو معامله کردم
چرا باید زندگیم دو سر سوخت باشه
یه روز خوش
یه دل شاد
چیز زیادیه
مگه من تاحالا برای خودم ازت چیزی خواستم
اما اینبار میخوام
بچم داره جلو چشمم پر پر میشه
میخوای برسونیم به لحظه ای که بودنتو انکار کنم
میخوای برسونیم به جایی که حسین و اهل بیتتو فراموش کنم
پس کجاست اون ثمن معامله ی با تو
کم نزاشتم برات
در حد خودم بنده لایقی برات بودم
بزار سرت منت بزارم بلکم صدات دراومد
 
 
⭕️پاسخ به شبهه ی معامله ی خون سردار با آمریکایی ها جهت حفظ انقلاب اول در خصوص اصل توهم معامله بین ایران و آمریکا بر سر خون شهید سپهبد #قاسم_سلیمانی باید عرض کنم که چنین توهمی به دلایل عدیده ساخته و پرداخته اذهان مریضه! از جمله ی این دلایل امکان ترور با کمترین هزینه برای امریکایی ها توسط منافقین در ایران،
ادامه مطلب
دریافت عکس با کیفیت اصلیحجم: 44.7 مگابایت
راه‌پیمایی روز قدس که دفاع از فلسطین است به وسیله‌ی حضور مردمی، همیشه
مهم است، امسال مهم‌تر است به خاطر این کارهای خیانت‌باری که بعضی از
دنباله‌های آمریکا دارند در منطقه انجام میدهند برای جا انداختن «معامله‌ی
قرن» که البتّه جا نخواهد افتاد و هرگز تحقّق هم پیدا نخواهد کرد؛ و
آمریکا و دنباله‌هایش حتماً در این قضیّه هم شکست خواهند خورد. فرقشان با
گذشته‌ها این است که حالا صریحاً میگویند که میخو
اکثر معامله گرانی که در بازارهای مالی فعالیت می کنند با چالش های معامله گری مواجه بوده­اند، چالش هایی نظیر ازدست رفتن معاملات سودده، حال سهمی سیگنال خرید داشته و معامله گر دچار تردید خرید بوده یا سهامی که می توانست بازدهی عالی داشته باشد را با کمترین سود ممکن از آن خارج شویم  و یا افزایش ضرر در معاملاتی که منجر به زیان می شود.
این اتفاق می تواند برای هر معامله گری رخ دهد حال ممکن است به دلیل رفتار بازار باشد که در بازه های زمانی مختلف قیمت تغ
 
فردی هستم که دچار بیماری etinitis pigmentosa می باشم ، آیا تزریق بوتاکس در اطراف چشم مشکل مرا بیشتر خواهد کرد؟
پاسخ) خیر ، این بیماری مربوط به سیستم چشم می باشد و تزریق صحیح بوتاکس در محل عضلات اطراف چشم هیچ گونه تاثیری بر روی این بیماری نخواهد داشت.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
طبق نظر قانونگذار هر گونه  عملیات و اقداماتی که باعث فریب فرد در خصوص ویژگی‌ های مورد معامله شود،  چه از طرف فروشنده و چه از طرف خریدار باشد، سبب تحقق تدلیس و ایجاد خیار  فسخ برای آن معامله خواهد شدکه اثر فوری دارد و باید اعمال شود. 
  
تدلیس در اصطلاح حقوقی عبارت است از  عملیاتی که موجب فریب طرف معامله شود. به عبارت دیگر به معنای پوشاندن  عیبی در مال یا نشان دادن یک صفت یا امتیاز غیر واقعی در مال است. به گزارش  مجله دلتا به علت جبران ضرر و زی
مفاهیم پایه ای بورس- قسمت سوم
در این مطلب با اصطلاحات بسته شدن یا توقف نماد،مجمع سالیانه،سود تقسیمی(DSP)،اندوخته(قانونی و عادی)،افزایش سرمایه(جایزه و آورده) آشنایی پیدا می کنید.
 
بسته شدن نماد یا توقف نمادانجام هر گونه تغییر در اساسنامه شرکت همانند محل شرکت،میزان سرمایه و سایر موارد مشابه تنها در صورتی ممکن است که نماد معاملاتی شرکت بسته شود.یعنی معامله بر روی سهام شرکت طی مدت فوق الذکرصورت نمی گیرد و بعد از انجام امور یاد شده، سهام با قیمت
گل‌محمد گفت :
- به هرجا که خیال می‌برم می‌بینم تا امروز ما برای بابقلی بندار بد نبوده‌ایم . ها ؟
خان‌عمو گفت :
- نه که ؛ ما برای او بد نبوده‌ایم . اما پابندِ ذات مرد دغل نمی‌توان شد . عقرب به عادت نیش می‌زند . از این گذشته ، یک‌وقت می‌بینی درِ باغ سبز نشانش داده باشند . همه‌اش که نباید به کسی بدی کرده باشی تا گمان تلافی داشته باشی ! معامله ! آنها که سرِ دوست‌محمدخانِ سردار را گرد تا گرد بریدند ، چه بدی از آن مرد دیده بودند ؟ دوست‌محمد چه بدی در
 
با تغییر مداوم شرایط، یک پیش‌بینی هیچ‌گاه کامل و بی‌عیب و نقص نخواهد بود و هر اتفاقی محتمل است...
کسب سود مستمر و درازمدت در بازار سرمایه برای معامله‌گران تازه‌کار ممکن است که امری دشواری باشد. شاید تصور افراد ناآگاه از معاملات بازار سهام این باشد که خرید سهام و نگه‌داشتن آن باشد، قطعا‌ کار سختی نیست و همه از پس آن برمی‌آیند؛ نیاز به پیشینه و مهارت خاصی هم ندارد؛ تنها کاری که باید انجام شود این است که پشت سیستم بنشینید و سرمایه‌ای که م
عقد بیع به قراردادی گفته می شود که مایه انتقال ازآنش مبیع از فروشنده به شخص و خریدار و انتقال ثمن از خریدار به فروشنده میشود. وانگهی عقد بیع طوری است که معوض یعنی باره معامله مجانی به طرف مقابل داده نخواهد شد چنانچه مجانی باشد. ، عمل حقوقی باره نظر عقد بیع نیست.
مورد معامله را در اصطلاح حقوقی مبیع گفته میشود به عنوان مثال میتوان به  آپارتمان و باغ. ارزش پولی که بابت آن پرداخت می شود اشاره کرد که آنها را اصلاحا ثمن معامله میگویند. همچنین در معا
نکات مهم درباره تنظیم قولنامه و مبایعه نامه:
از توان مالی خریدار برای پرداخت قیمت مورد معامله اطمینان حاصل نمایید و با شروطی که در قرارداد می آورید، حق فسخ معامله را در صورت عدم پرداخت وجه در موعد مقرر توسط خریدار با خسارت برای خود قائل شوید.
مورد معامله را قبل از دریافت حداقل دو سوم معامله به خریدار تحویل ندهید و فقط در صورتی سند را به نام وی منتقل کنید که تمام مبلغ معامله را دریافت کرده‎اید.
در صورتی که فروشنده در عیوب ملک آن را با خریدار ش
توصیه هایی که قبل از خرید ملک قولنامه ای نباید فراموش کنیم عبارتند از :

اول باید از درست بودن مورد معامله آگاهی کامل پیدا کنید بعد برای خرید قول و قرار خود را مکتوب کنید و آنرا امضا کنید .
باید ملک مورد معامله در بانک یا جای دیگری رهن نباشد و از این موضوع اطمینان حاصل کنید .
اگر وکیلی از طرف مالک ، وکالت برای امضا قولنامه داشت ، باید اطمینان پیدا کنید که وکالت نامه وی برای فروش ملک دارای اعتبار باشد .
اگر می خواهید ملک مشاعی که به ارث رسیده را خر
تفاوت مبایعه نامه و قولنامه چیست؟
یکی از رایج ترین سوال هایی که در رابطه با معامله ملک پرسیده می شود تفاوت بین قول نامه و مبایعه نامه است. در جواب این سوال اولین چیزی که باید با آن آگاهی داشته باشید این است که قول نامه اسمی بوده که چند وقتی می باشد به مبایعه نامه تغییر داده شده است. عنوان جدید یک نام حقوقی برشمرده می شود. از این رو قول نام هیچگونه بار حقوقی را با خود به همراه ندارد. این بدان معناست که اگر بین دو طرف قرارداد بحث هایی پیش آید، به گ
 
 
 
                      توصیه هایی قبل از خرید ملک قولنامه ای  
  توصیه هایی که قبل از خرید ملک قولنامه ای نباید فراموش کنیم عبارتند از :
 
اول باید از درست بودن مورد معامله آگاهی کامل پیدا کنید بعد برای خرید قول و قرار خود را مکتوب کنید و آنرا امضا کنید .
باید ملک مورد معامله در بانک یا جای دیگری رهن نباشد و از این موضوع اطمینان حاصل کنید .
اگر وکیلی از طرف مالک ، وکالت برای امضا قولنامه داشت ، باید اطمینان پیدا کنید که وکالت نامه وی برای فروش م
حضرت
آیت‌الله خامنه‌ای: «راه‌پیمایی روز قدس که دفاع از فلسطین به‌وسیله‌ی
حضور مردمی است، همیشه مهم است. امسال این راه‌پیمایی مهم‌تر است به‌خاطر
این کارهای خیانت‌باری که بعضی از دنباله‌های آمریکا دارند در منطقه انجام
میدهند برای جا انداختن معامله‌ی قرن؛ که البته جا نخواهد افتاد و هرگز
تحقق هم پیدا نخواهد کرد و آمریکا و دنباله‌هایش حتماً در این قضیه هم شکست
خواهند خورد.»
یک چیزهایی رو اگر انسان بدهد برود هدر برود دلش شاید بسوزد ولی تاسف نخواهد خورد؛ آن مال رفت که رفت باکی نیست، مثلا.. اما اگر معامله‌ای با خدا کردی و به زعم خودت خالصانه کاری را انجام دادی، چون با اعتقاد، چون با اخلاص چون از دلت برآمده انتظار داری هرطور شده جوابی بگیری، عکس‌العملی ببینی، حتی اگر بی‌خلل نبوده باشد که کار بشری بی‌خلل نیست و اغلب نقصی است ولی کمال کار تو به خاطر نیت پاک تو و نیت عاری از ریا و تظاهر توست.. بله، شاید کسی بگوید همین
کشاورزان این مرز و بوم سالیانه محصولات مختلفی را تولید می‌کنند و هر کدام از این محصولات با قیمت‌های مختلفی در بازار معامله می‌شود، اما همان‌گونه که شما بهتر از ما می‌دانید، محصولات کشاورزی پر‌ درآمدی هم وجود دارد که با کشت و زرع این محصولات می‌توانید سود بیشتری ببرید. پیش‌از‌این از کشت پرسودترین محصولات کشاورزی و ایده‌های کارآفرینی کشاورزی برای کسب‌و‌کار بهتر نوشته بودیم، در ادامۀ آن متن‌ها با هم نگاهی به محصولات کشاورزی پر درآم
اعتبار سنجی
یکی از معضلاتی که همواره در عرصه صنعت و بازار با آن در معاملات مختلف رو به رو بوده ایم، مسئله چک برگشتی است. بسیاری از افراد پس از رقم زدن معاملات مختلف با افراد در بازار اقدام به نوشتن چک به جای پول نقد می کنند و از آنجایی که توان شارژ کردن حساب خود را در طی بازه زمانی مشخص ندارند، چک آنان برگشت می خورد. برگشتن خوردن چک از طرف هر فردی در بازار منجر به خدشه دار کردن اعتباروشخصیت فرد مذکور می گردد که هر چقدر تعداد این چک های برگشتی زی
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی - خبری تاریخ تطبیقی؛ معامله قرن از حربه های صهیونیست برای تسلط بر جهان است؛
معامله قرن(در عربی: صفقة القرن) اصطلاحی سیاسی است که به طرح عادی سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی اطلاق شده و نتیجه آن تثبیت و تضمین حیات رژیم صهیونیستی بدون وجود موانعی از جمله حقوق فلسطینیان خواهد بود.
با انجام این معامله، اعراب آشکارا رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناسند و مردم فلسطین نیز نباید به دنبال حق و حقوق خود در سرزمین م
‎✏️در معاملات کلان از طریق وکالتنامه ضرورت دارد قبل از انجام معامله اعتبار وکالتنامه از دفترخانه تنظیم کننده سند، کتباً استعلام شود.‎✏️مبایعه نامه و وکالتنامه لازم و ملزوم و مکمل یکدیگرند و هرگز بدون مبایعه نامه وصرفاً باعتبار تنظیم وکالتنامه مبادرت به انجام معامله نشود. ‎✏️جهت پیشگیری ازسوءاستفاده در آینده، دقت شود که وکالتنامه صادره محدودیت زمانی نداشته باشد.‎✏️از انجام معامله بواسطه وکالتنامه های کلی که مربوط به اموال منقول
بازار سرمایه در هفته جاری دو رکورد جدید را تجربه کرد، به طوریکه شاخص کل بورس برای نخستین بار وارد کانال ۶۰۰ هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز برای نخستین بار وارد کانال ۸۰۰۰ واحد شدند.
آمار و ارقام حاکی از آن است که ارزش کل معاملات انجام شده در هفته جاری در بازار بورس ۲۹۸ هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال بوده است که نسبت به هفته گذشته که ۲۸۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال بوده، ۲.۹۵ درصد افزایش یافته است. این درحالی است که حجم معاملات که در این هفته ۳۲ هزار و ۴۹۱
در خطبه های نماز عید فطر: مسئله فلسطین، اینروزها جزو مسائل درجه یک دنیای اسلام است/ اجلاس بحرین متعلق به آمریکاییهاست لکن حکام بحرین با ضعف و ناتوانی زمینه ساز این کار شده اند/ معامله قرن هرگز تحقق پیدا نخواهد کرد و ما تشکر میکنیم از کشورهای عربی و گروه های فلسطینی که با آن مخالفت کردند و همچنین. امیدواریم که حکام بحرین و سعودی بفهمند پا در چه باتلاقی میگذارند.
✨✨خدای خوش حساب✨
شخصی را قرض بسیار آمده بود. تاجری کریم را در بازار به او نشان دادند که احسان می کند.
آن شخص، تاجر سخاوتمند را در بازار یافت و دید که به معامله مشغول است و بر سر ریالی چانه می زند، آن صحنه را دید پشیمان شد و بازگشت.***تو را که این همه گفت وگو ست بر دَرمی،چگونه از تو توقع کند کسی کَرمی؟***تاجر چشمش به او افتاد و فهمید که برای حاجت کاری آمده است پس به دنبال او رفت و گفت با من کاری داشتی؟
شخص گفت: برای هر چه آمده بودم بیفایده بود. تاجر
 
 
چک در معاملات مسکن کاربردهای فراوانی دارد و شما معاملات بسیار کمی در خصوص معاملات ملکی می بینید که در آن حداقل یک برگ چک در میان طرفین معامله تبادل نشود.  در بیشتر مواقع چک به عنوان چک تضمین، چک چک بیعانه و ... در این نوع معاملات مورد استفاده قرار می گیرد.
 
 
در متن زیر برخی نکات مهم در خصوص صدور چک در معاملات مسکن را بیان خواهیم کرد:
1. در معامله هایی که بین دو طرف رد و بدل می شود، حتما در متن قرارداد شماره چک ها را وارد کنید تا احتمال هر گونه
دانلود اندیکاتور DT یا ITM برای متاتریدر5 (مفید تریدر)
 
 
- این اندیکاتور به گونه ای طراحی شده است که کار با آن بسیار ساده و قابل فهم بوده و معامله گر نیازی به دانش تحلیل بنیادی و تکنیکال ندارد . - با استفاده از این اندیکاتور معامله گر جهت صحیح بازار را تشخیص داده و تا کسب حداکثر سود سوار بر سهم می ماند . - با استفاده از این اندیکاتور روزانه فقط یکبار نیاز دارید پس از بسته شدن بازار نمودار را مشاهده نمائید، اندیکاتور به شما میگوید که فردا سهم را بخ
 حواسمون باشه،راهپیمایی روز قدس امسال، مهمتر از هر سال دیگست، توی امتحان الهی، رد نشیم...
رهبرانقلاب: راه‌پیمایی #روز_قدس که دفاع از فلسطین به‌وسیله‌ی حضور مردمی است، همیشه مهم است. 
امسال این راه‌پیمایی مهم‌تر است
⛔️ به‌خاطر این کارهای خیانت‌باری که بعضی از دنباله‌های آمریکا دارند در منطقه انجام میدهند برای جا انداختن معامله‌ی قرن؛ 
✖️که البته جا نخواهد افتاد و هرگز تحقق هم پیدا نخواهد کرد و آمریکا و دنباله‌هایش حتماً در این قضی
 
 
 
بازار سرمایه در هفته جاری دو رکورد جدید را تجربه کرد، به طوریکه شاخص کل بورس برای نخستین بار وارد کانال ۶۰۰ هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز برای نخستین بار وارد کانال ۸۰۰۰ واحد شدند.
به گزارش ایسنا، آمار و ارقام حاکی از آن است که ارزش کل معاملات انجام شده در هفته جاری در بازار بورس ۲۹۸ هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال بوده است که نسبت به هفته گذشته که ۲۸۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال بوده، ۲.۹۵ درصد افزایش یافته است. این درحالی است که  حجم معاملات که در
خواب آشفته آمریکایی‌ها تعبیر نخواهد شد
 
رهبر انقلاب اسلامی طی بیاناتی ضمن اشاره به نقشه‌ی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی فلسطین و قدس و توطئه‌ی موسوم به «معامله‌ی قرن» فرمودند: «یهودی‌سازی فلسطین خواب آشفته‌ای است که دیده‌اند؛ نه آن اتّفاق می‌افتد نه معامله‌ی قرن.» (۱۳۹۷/۴/۳۱)
این سخنان رهبر انقلاب را باید در ادامه‌ی موضع‌گیری‌های ایشان در رابطه با «مسئله‌ی فلسطین» و «توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم» مورد توجه قرا
 
 
سه شنبه 12 نوامبر 2019
با انتظار بازار برای سخنرانی پایان امروز ترامپ، سهام آسیا ترکیب می شود.
معامله قوی تر جفت پوند/دلارآمریکا در پی پیامی مبنی بر اینکه حزب برکسیت رقابتی در برابر حزب توری مجلس انگلیس نخواهد داشت.
پایین آمدن دلارنیوزلند با احتمال بالا از سوی بازار در مورد کاهش نرخ رزرو بانک نیوزلند در روز چهارشنبه.
✏️✏️✏️✏️✏️
سهام آسیا شبانه و با توجه به تداوم بی ثباتی سیاسی در هنگ کنگ و پیش از سخنرانی اواخر امروز ترامپ، معامله ترکی
تفاوت معامله‌گری و سرمایه‌گذاری
ما معتقدیم معامله‌گری (تریدینگ) و سرمایه‌گذاری با هم تفاوت دارند. سرمایه‌گذار کسی است که یک دارایی را با هدف نگهداری چندماهه یا چندساله خریداری می‌کند و هدفش کسب سود از طریق نوسانات کوتاه‌مدت نیست.
بیشتر بخوانید: آموزش اصول سرمایه گذاری (اینفوگرافیک)
در حالیکه هدف معامله‌گر، کسب سود از نوسانات ریز و درشت سهم در بازه‌های کوتاه‌مدتی مانند روزانه و چندساعت است.
به دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن بازارها در
توقف نماد و بازگشایی نماد در بورس چیست؟ در بازار بورس اوراق بهادار به دلایل متعددی ناظر بازار (سازمان بورس اوراق بهادار) از خرید و فروش سهام جلوگیری می کند و اجازه معامله را به سهامداران نمی دهد یا به عبارتی نماد معاملاتی متوقف گردیده است. به این وضعیت توقف نماد گفته می شود.
در وضعیت توقف نماد اگر شما سهامدار شرکت باشید نمی توانید سهام خود را بفروشید و برعکس اجازه خرید سهام را هم نخواهید داشت تا زمانی که ناظر بازار دستور بازگشایی نماد را صاد
غرض توجهی، نوعی غرض شناختی است که شخص وقتی به چیزی توجه می کند، بصورت خودکار چیزهای دیگر را نمی بیند. بعنوان مثال، معامله گری جفت ارز  یورو و دلار را معامله کرده و تمام توجه اش بر روی آن است و دیگر فرصت ها در جفت ارزهای دیگر را نمی بیند.
 این غرض بیشترین تاثیر را در تصمیم گیری دارد. وقتی شخص می خواهد تصمیم بگیرد اگر دچار این غرض باشد یک احتمال را می بیند و احتمال های دیگر را نمی بیند. وجود این غرض در معامله گر و تصمیم گیرنده با پیامدهای ضعیفی همر
امام صادق (ع) به نقل بحار الانوار در شرح امام علی (ع) می فرماید:
همانا با خویشتن گرانبها و انسانیت گرانقدر خودم،در همه هستی تنها یک چیز را قابل معامله می دانم و آن پروردگار است.دیگر در همه ماسواهایی که ارزش برابری داشته باشند،وجود ندارد.
ادامه مطلب
 
 
 معرفی نکاتی جهت افزایش مدیریت ریسک و جلوگیری از وقوع اشتباهات رایج که منجر به ضرر در معاملات می‌شود...
 
3- مدیریت ریسک را جدی بگیریدبرای پیشرفت در معاملات بازار سرمایه صرفاً به دنبال اندیکاتورهای خاص و استراتژی‌های معاملاتی خارق‌العاده نباشید زیرا باعث می‌شود موارد مهم و ارزشمندی را انجام ندهید. مدیریت ریسک و سرمایه یکی از همان مواردی است که در دنیای معامله‌گران تازه‌کار نادیده گرفته می‌شود و بعد از چندین معامله و ضرر است که معام
لنگر انداختن نوعی غرض شناختی است. شخص بر روی اولین اطلاعاتی که کسب کرده است تکیه می کند و بر مبنای آن اطلاعات تصمیم گیری می کند. بعنوان مثال، معامله گری که این غرض شناختی را دارد قبل از ورود به بازار تحلیلی را می خواند و با خواندن آن تحلیل متقاعد می شود و تصمیم می گیرد سهمی را بخرد. او با دیده شک به این تحلیل نگاه نکرده و اطلاعات تکمیلی را جمع آوری نمی کند و به اصطلاح در آنجا لنگر می اندازد و به سوی کسب داده های بیشتر حرکت نمی کند.
چگونه غرض لنگر
چهارشنبه 13 نوامبر 2019
در پی سخنرانی ترامپ، سهام آسیا معامله پایینی داشت.
جفت پوند/دلارآمریکا در پی داده اشتغال ترکیبی انگلیس، معامله سایدویز داشت.
رزرو بانک نیوزلند برخلاف انتظارات بازار، نرخ بهره را دررقم 1% نگه داشت.
✏️✏️✏️✏️✏️
سهام جهانی شبانه و به دنبال سخنرانی ترامپ در موضوع سیاست تجاری و تداوم ناآرامی ها در هنگ کنگ، معامله پایینی داشت. طی سخنرانی پیش بینی شده دیروز، ترامپ گفت که توافق تجاری «بسته» شد هرچند درصورتیکه چین موافق تو
آربیتراژ در واقع خرید و فروش هم زمان یک دارایی است، تا معامله گر بتواند از تفاوت قیمت ها سودی بدست آورد یا به عبارتی نوعی معامله است که با بهره از تفاوت قیمت های یک دارایی و یا ابزارهایی یکسان یا مشابه میتواند،
 
سودی را برای معامله گر به وجود آورد این اختلاف می‌تواند از لحاظ زمانی باشد مثل بازار نقد و آتی، و هم از نظر مکانی مثل تفاوت نرخ در دو بازار در مکان‌های جغرافیایی متفاوت باشد (البته یکپارچگی بازار‌های مالی و پیشرفت ارتباطات امکان آ
عوام ثروتمندان را محترم می‌دانند و خواص دانشمندان را
با دوست طوری رفتار کن که به حاکم محتاج نشوی و با دشمن طوری معامله نما که اگر کار به محاکمه کشید ظفر تو را باشد
زینت انسان به سه چیز است: علم، محبت، آزادی
کسی که از اندک خویش خوشنود نباشد، هیج چیز خوشنودش نخواهد کرد
اگر در شهری دارایی و توانگری ارجمند شمرده شود، البته به همان نسبت از بزرگداشت نیکی و نیکوکاران کاسته می‌شود
ادامه مطلب
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
سه شنبه 21 ژانویه 2020
جفت پوند-بریتانیا/دلار-آمریکا در یک بازه کوچک معامله شدند
با افزایش نگرانی‌ها از ویروس کرونا، سرمایه‌گذاران به دنبال یک محل مطمئن برای سرمایه‌گذاری می‌گردند
مؤسسه بارکلی پیش‌بینی قیمت نفت را بدون تغییر حفظ کرد
✏️✏️✏️✏️✏️
 جفت پوند-بریتانیا/دلار-آمریکا در بازه کوچکی بین 1.2962 تا 1.3009 معامله شده‌اند. گزارش شده است که در طول شب اتحادیه اروپا خواستار این شده که هر گونه معامله با بریتان
وسدیدگروه صنعتی سدید درخصوص تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های
زیرمجموعه خبر داد."وسدید" اعلام کرد: شرکت فرعی لوله سازی ماهشهر (با مالکیت ۷۰
درصدی) اقدام به انعقاد قرارداد فروش لوله با پیمانکاران وزارت
نفت به مبلغ ۲۳ میلیون یورو کرده است. این قرارداد تأثیر در کاهش زیان
انباشته شرکت فرعی و به تبع آن کاهش زیان تلفیقی گروه خواهد داشت.
شستا
نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از روز شنبه مورخ 1399/01/30 تا اطلاع ثانوی در
زمان جلسه معام
یٰا أَیُّهَا اَلَّذِینَ آمَنُوا إِذٰا تَدٰایَنْتُمْ بِدَیْنٍ إِلىٰ أَجَلٍ مُسَمًّى فَاکْتُبُوهُ وَ ..... وَ اَللّٰهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ (٢٨٢) بقره
ای کسانى که ایمان آورده‏ اید، هر گاه به وامى تا سررسیدى معین‏، با یکدیگر معامله کردید، آن را بنویسید. و .... از خدا پروا کنید، و خدا (بدین گونه‏) به شما آموزش مى‏ دهد، و خدا به هر چیزى داناست‏.

این آیه معروف شده به آیه "دین " 
قرآن چقدر زیبا در بلند ترین آیه شرایط یک معامله سالم رو نوشته 
ولی با
یٰا أَیُّهَا اَلَّذِینَ آمَنُوا إِذٰا تَدٰایَنْتُمْ بِدَیْنٍ إِلىٰ أَجَلٍ مُسَمًّى فَاکْتُبُوهُ وَ ..... وَ اَللّٰهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ (٢٨٢) بقره
ای کسانى که ایمان آورده‏ اید، هر گاه به وامى تا سررسیدى معین‏، با یکدیگر معامله کردید، آن را بنویسید. و .... از خدا پروا کنید، و خدا (بدین گونه‏) به شما آموزش مى‏ دهد، و خدا به هر چیزى داناست‏.

این آیه معروف شده به آیه "دین " 
قرآن چقدر زیبا در بلند ترین آیه شرایط یک معامله سالم رو نوشته 
ولی با
۲۶۰۶ - «اسدالله علم» معتمد «محمدرضا پهلوی» می‌نویسد: "راجع به یک معامله عرض کردم «فلان کس یک میلیون دلار حق معامله می‌خواهد از طرف ما بگیرد». با کمال تعجب دیدم اجازه دادند بازهم معامله بکنیم. بعد پیش خودم این مطلب را تجزیه و تحلیل کردم که چطور شاهنشاه ... به این آسانی تسلیم نظر شدند. باز دیدم شاه انسان کاملی است. می‌خواهد به این شخص کمک شده باشد(!)»منبع: خاطرات علم، جلد۳، ص۱۳۷ (۳۱ مرداد ۱۳۵۲)
دانلود فایل اصلی
ورد به دنیای معاملات و خرید و یا فروش با یک چیز شروع می شود و آن هم باور ما است. کسی که وارد دنیای معاملات می شود این باور را دارد که در اینجا به هدف هایش می رسد. و همچنین وقتی سهم و یا جفت ارزی را می خرد باور دارد که آن بالا می رود و یا زمانی که می فروشد باور دارو که آن سهم و یا جفت ارز پایین خواهد آمد.
باور داشتن به معنی دیدن است، در واقع معامله گر  قیمت سهم مورد معامله را در آینده بالا  می بیند و اقدام به خرید می کند و در برابر او معامله گری هم هست
دانلود اندیکاتور DT یا ITM برای متاتریدر5 (مفید تریدر)
 
 
 
 
 
- این اندیکاتور به گونه ای طراحی شده است که کار با آن بسیار ساده و قابل فهم بوده و معامله گر نیازی به دانش تحلیل بنیادی و تکنیکال ندارد . - با استفاده از این اندیکاتور معامله گر جهت صحیح بازار را تشخیص داده و تا کسب حداکثر سود سوار بر سهم می ماند . - با استفاده از این اندیکاتور روزانه فقط یکبار نیاز دارید پس از بسته شدن بازار نمودار را مشاهده نمائید، اندیکاتور به شما میگوید که فردا سهم ر
یکی از مسائلی که همواره در خرید مسکن استعلام بانکی  گریبانگیر افراد می گردد، نحوه پرداخت هزینه آن می باشد. امروزه افراد برای خرید مسکن از پول نقد کمتر استفاده می کنند و از چک ها بیشتر برای خرید مسکن بهره می جویند. همان گونه که می دانید پرداخت هزینه با چک به خودی خود ممکن است با مشکلاتی همچون خالی بودن حساب طرف معامله گر، ایجاد هرگونه کلاهبرداری و... همراه باشد. به همین منظور سامانه اعتبارسنجی تاسیس گردیده است تا با ارائه راهکارهایی بتواند به
 
 معرفی نکاتی جهت افزایش مدیریت ریسک و جلوگیری از وقوع اشتباهات رایج که منجر به ضرر در معاملات می‌شود...
 
مدیریت ریسک اصولاً در پایین فهرست اولویت‌های معامله‌گران قرار می‌گیرد. معمولاً، بسیار پایین‌تر از یافتن سهم مناسب یا سیگنال‌های ورودی دقیق‌تر؛ بااین‌حال، بدون دانش کافی درباره‌ی مدیریت ریسک، نمی‌توانید از معاملاتتان سود کسب کنید. معامله‌گرانی که می‌خواهند در بازار سود کنند و همانند یک معامله‌گر حرفه‌ای کار کنند، می‌بایس
هری استایلز می گوید که بازی در لایو اکشن جدید دیزنی با نام پری دریایی کوچولو را رد کرده تا بتواند بیشتر روی حرفه موسیقی اش تمرکز کند. طبق گزارشات به نظر می رسید که این خواننده قرار بود نقش شاهزاده اریک را بازی کند.
ادامه مطلب
سلام
« اگر به جامی فلزی که در حالت آزاد است، ضربه‌ای وارد شود، تا مدتی ارتعاش خواهد داشت؛ ولی اگر جام را با دست بگیریم و ضربه‌ای به آن وارد کنیم، دیگر ارتعاشی نخواهد داشت.
انسانی که خدا را تکیه‌گاه خود قرار نداده است، آرامش خود را با یک ضربه از دست می‌دهد و تا مدت‌ها مضطرب و سردرگم و حیران خواهد‌ ماند؛ اما کسی که متکی به خداست و دلش به او آرام شده و خدا هم او را در آغوش گرفته است، در مقابل ضربات مضطرب نخواهد شد و آرامش خود را حفظ خواهد کرد.»
 
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
چهارشنبه 9 اکتبر 2019
معامله پایین سهام آسیا در پی تنش های تجاری آمریکا و چین.
معامله جفت ارز پوند/دلارآمریکا تا کف یک ماه.
تمرکز بازارها روی انتشار گزارشات نشست FOMC در ساعت 19:00 به وقت گرینویچ.
سهام آسیا شبانه با تشدید تنش های تجاری آمریکا و چین پس از اعمال محدودیت ویزا درمورد مقامات چینی درموضوع بازداشت گسترده اویغورها، معامله پایینی داشت. این وضعیت درست چندروز پیش از گفت و گوی سطح بالای طرفین در تاریخ 10-11اکتبر بو
تدلیس
تدلیس در لغت به‌معنای کتمان کردن و پوشاندن است و در معنای حقوقی و در ماده ۴۳۸ قانون مدنی این‌گونه تعریف شده‌ است «تدلیس عبارت است از عملیاتی که موجب فریب طرف معامله شود.»تدلیس، از ریش عربی دلس و دلسه (ظلمت و تاریکی) و در لغت به‌معنای کتمان کردن و پوشاندن است و در معنای حقوقی و در ماده ۴۳۸ قانون مدنی این‌گونه تعریف شده‌ است «تدلیس عبارت است از عملیاتی که موجب فریب طرف معامله شود.» بزرگان حقوقی نیز آن را بدین شکل تعریف کرده‌اند که تدل
‍ ‍ ‍ ‍تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
پنجشنبه 13 فوریه 2020
افزایش سریع مبتلایان جدید ویروس کرونا تا سقف 15هزار نفر.معامله جفت یورو/دلارآمریکا با کمترین سرعت از سال 2017.افت GDP سه ماهه چهارم مالزی تا رقم 3.6% سالانه.
‍⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
⚛️شمار مبتلایان جدید ویروس کرونا تا حدود 15هزار نفر در بخش مرکزی هیوبی چین افزایش پیدا کرد که این پس از بازنگری روش محاسبه مبتلایان بوده است. همچنین شمار تلفات رشدی بالای 1350 نفر بود. همچنین گزارش شد که ایتالیا احتمال
دانلود اندیکاتور DT یا ITM برای متاتریدر5 (مفید تریدر)
 
 
 
 
 
- این اندیکاتور به گونه ای طراحی شده است که کار با آن بسیار ساده و قابل فهم بوده و معامله گر نیازی به دانش تحلیل بنیادی و تکنیکال ندارد . - با استفاده از این اندیکاتور معامله گر جهت صحیح بازار را تشخیص داده و تا کسب حداکثر سود سوار بر سهم می ماند . - با استفاده از این اندیکاتور روزانه فقط یکبار نیاز دارید پس از بسته شدن بازار نمودار را مشاهده نمائید، اندیکاتور به شما میگوید که فردا سهم ر
✳دعوای تأیید بطلان فروش ملک به دلیل در بازداشت بودن
هرگاه ملکی توسط دادگاه به جهات قانونی بازداشت شده باشد، مطابق ماده ۵۶ قانون اجرای احکام مدنی، هر گونه معامله نسبت به چنین ملکی بی اعتبار است.
 بنابراین در مواردی که مالک، ملک بازداشتی را به موجب قراردادی به دیگری منتقل کند، شخصی که ملک به نفع او بازداشت شده است، می تواند به استناد مواد ۳۴۸، ۳۶۵ قانون مدنی، ماده ۵۶ قانون اجرای احکام مدنی و ماده ۸۹ آیین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجر
 
 
شخصی بسیار مقروض شده بود. تاجری کریم را در بازار به او نشان دادند که احسان می کند .. آن شخص، تاجر سخاوتمند را در بازار یافت و دید که به معامله مشغول است و بر سر ریالی چانه می زند ، آن صحنه را دید پشیمان شد و بازگشت. .. تو را که این همه گفت و گوی است بر دَرمی،چگونه از تو توقع کند کَسی کَرمی؟ .. تاجر چشمش به او افتاد و فهمید که برای حاجتی آمده است پس به دنبال او رفت و گفت با من کاری داشتی؟ .. شخص گفت: برای هر چه آمده بودم بیفایده بود. تاجر فهمید که برای
س 1619: راننده‏ای قصد دارد کامیونی بخرد و برای این کار پول مورد نیاز را از شخص دیگری گرفته تا به عنوان وکیلِ وی، آن را برای او خریداری کند، سپس صاحب پول آن را به‌طور قسطی به راننده بفروشد، این معامله چه حکمی دارد؟
ج: در صورتی که راننده، این معامله را به عنوان وکیل از طرف صاحب مال انجام دهد و سپس او هم آن را به خود راننده به‌طور قسطی بفروشد، اگر قصد آنان حیله برای فرار از ربا نباشد و در هر دو معامله قصد جدّی خرید و فروش داشته باشند، اشکال ندارد.
س
دوشنبه  11 نوامبر 2019
سهام آسیا در پی بی ثباتی مذاکرات تجاری و آشفتگی ها در هنگ کنگ، در محدوده قرمز است.
افت بیش از 2.5% شاخص سهام هنگ سنگ.
موعد تصمیم گیری نرخ بانک نیوزلند در این هفته.
بخش زیادی از شاخص های سهام آسیا شبانه و با توجه به بی ثباتی مذاکرات تجاری، تشدید تظاهرات خشونت آمیز در هنگ کنگ و داده بسیار ضعیف چین، معامله پایینی داشت. بنابر گزارشات، ترامپ ابراز کرد که تمایلش برای کاهش تعرفه های چین اشتباه است و اینکه چین بیشتر خواهان توافق است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر به واشنگتن برای رونمایی از معامله قرن در جمع خبرنگاران گفت، سه‌شنبه روزی تاریخ‌ساز خواهد بود.
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (امروز) در آستانه رونمایی از طرح موسوم به «معامله قرن»، راهی واشنگتن شد.
نتانیاهو در فرودگاه تل‌آویو، گفت:‌ «به واشنگتن می‌روم تا درباره طرح آمریکا که فکر می‌کنم موجب پیشرفت اسرائیل خواهد شد، بشنوم. به دفعات با رئیس
پنجشنبه 14 نوامبر 2019
سهام آسیا پس از داده اقتصادی ضعیف چین، تحت فشار است.
با کاهش اخبار سیاسی، جفت پوند/دلارآمریکا معامله سایدویز دارد.
GDP آلمان امروز صبح صعود غیرمنتظره داشت.
سهام آسیا شبانه و در پی داده اقتصادی ضعیف تر از انتظار چین، تحت فشار قرار گرفت. رقم سرمایه گذاری فقط 5.2% رشد داشت و داده تولید صنعتی نیز ضعیف بود با رقم 4.7% سالانه در برابر رقم توافقی 5.4%. داده ژاپن نیز ضعیف بود همچنانکه GDP رشد 0.2% سه ماهه داشت دربرابر رقم برآوردشده 0.9%.
سهام Nik
توضیحاتی در مورد وکیل ملکی
امروزه خرید و فروش، رهن و اجاره و سایر خدماتی که در حوزه املاک بوده، گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است. این امر باعث شده تا اختلافات و مشکلات بسیار زیادی نیز در این حوزه به وجود بیاید. این امر باعث شده تا افراد زیادی روزانه به وکیل ملکی مراجعه کرده و به بررسی دقیق پرونده های حقوقی مربوط به املاک بپردازند. پرونده های حقوقی مربوط به املاک معمولا بسیار تخصصی بوده و وکیل متخصص در امور ملکی می تواند به راحتی و در کوتاه ت
35 نکته ارزشمند برای حرفه‌ای شدن در بورس و معامله‌گری سهام
اوج و نهایت فعالیت در بورس، معامله گری و البته موفقیت در آن است.
معامله‌گری با سرمایه‌گذاری تفاوت دارد. معامله‌گری به معنای کسب سود از نوسانات در کوتاه‌مدت است، در حالیکه
سرمایه‌گذاری یک استراتژی بلندمدت است.
سخت‌ترین کار برای معامله‌گران، تشخیص روند آتی بازار به شکل صحیح است.
اصولا” همه‌ی ما دوست داریم سهامی را خریداری کنیم که در کف قیمت قرار داشته باشد و پس از خرید ما، بلا
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
چهارشنبه 28 آگوست 2019
سهام جهانی همچنانکه بازار منتظر بهبود بیشتر در روابط تجاری است، عملکرد ترکیبی دارد.
پوند با توجه به روند مثبت برکسیت، معامله قوی تری دارد.
دیدارامروز رئیس جمهور ایتالیا با رهبران احزاب برای تصمیم گیری درمورد آینده دولت.
✏️✏️✏️✏️✏️
⚡️سهام جهانی شبانه در پی انتظار بازارها برای بهبود بیشتر حول موضوع نبرد تجاری آمریکا-چین در هدایت بیشتر و بهتر تمایلات عملکرد ترکیبی داشت . شاخص ارز اسپ
بورس چندنوع است؟
انواع بورس
در بازار بورس، کالاهای مختلفی مورد معامله قرار می‌گیرد و بر همین اساس بازار بورس به ۳ دسته کلی تقسیم می‌شود:
• بورس کالا: بورس کالا، بازار متشکل و منسجمی است که تعداد زیادی از فروشندگان، کالای خود را عرضه و کالای مربوطه پس از بررسی‌های کارشناسی و قیمت‌گذاری توسط کارشناسان آن بازار، به خریداران ارائه می‌شود.در این بورس معمولا مواد خام و مواد اولیه مورد معامله قرار می‌گیرد. هر بورس کالایی را با نام کالایی که د
کسی مرا بیدار نخواهد کرد... اگر بخوابم و خودم را بیدار نکنم،

کسی مرا نخواهد ساخت... اگر آوار شوم و خودم را نسازم،
کسی مرا آرام نخواهد کرد... اگر بهم بریزم و خودم را آرام
نکنم،
کسی نوشته هایم را نخواهد خواند... اگر بنویسم و خودم
نخوانم،
کسی زخم هایم را نخواهد بست... اگر زخمی شوم و خودم زخم
هایم را نبندم،
کسی مرا درک نخواهد کرد... اگر بفهمم و خودم را درک نکنم،
کسی با من حرف نخواهد زد... اگر تنها باشم و با خودم حرف
نزنم،

کسی مرا جمع نخواهد کرد... اگر از هم ب
خویش را باور کنهیچکس جز تو نخواهد آمدهیچکس بر در این خانه نخواهد کوبیدشعله ی روشن این خانه تو باید باشیهیچکس چون تو نخواهد تابیدچشمه ی جاری این دشت تو باید باشیهیچکس چون تو نخواهد جوشیدسرو آزاده ی این باغ تو باید باشیهیچکس چون تو نخواهد روییدباز کن پنجره صبح آمده استدر ِ این خانه ی رخوت بگشایباز هم منتظری؟!هیچکس بر در این خانه نخواهد کوبیدو نمی گوید برخیز که صبح است، بهار آمده استخانه خلوت تر از آن است که میپنداریسایه سنگین تر از آن است که
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
سه شنبه 17 فوریه 2020
سهام آسیا با توجه به نگرانی درمورد اثراقتصادی ویروس کرونا، در محدوده قرمز است.
مذاکره کننده تجاری انگلیس فراست Frost نخستین نظرات خود را روز گذشته عمومی کرد.
گزارشات رزرو بانک استرالیا با یک تاد تمایلات کاهشی تر از برآورد منتشر شدند.
سهام آسیا شبانه و با توجه به نگرانی ها حول موضوع ازسرگیری تولید کارخانجات چین با سرعتی کمتر از میزان برآورد ضمن تشدید نگرانی ها درمورد اثر اقتصادی ویروس کرونا، مع
 
در زمان های گذشته صدور چک بی محل مجازات زندان داشت
و افرادی که اقدام به صدور چک های بی محل می کردند با مجازات زندان روبرو می شدند.
 
ولی در حال حاضر همه روزه چک های بسیاری برگشت می خورند ولی صادر کننده ی آن ها به زندان نمی افتند.
برخلاف برات و سفته چک نشان دهنده ی طلب شخصی به شخص دیگر نمی باشد.
و همین طور بر اساس قانون تجارت نمی توان برای چک محل در نظر گرفت.
 
 
برای استعلام چک صیاد می توانید از اپلیکیشن چک نما استفاده نمایید.
 
در قوانین قبلی
آموزش باینری آپشن
باینری آپشن یکی از روش های کسب درآمد بر اساس واحد ارزی و تجارت آنلاین است و اگر می خواهید به موفقیت بزرگ در اندک زمانی برسید و سود خوبی را کسب کنید ما به شما پکیج های آموزش و فرا گیری راه و رسم موفقیت را پیشنهاد می کنیم، به راحتی می توانید با بهترین و نازل ترین هزینه آن را دریافت کرده و هر بخش را به صورت ویژه بررسی کنید.
فراموش نکنید که کل پروسه آموزش و فرا گیری این علم در این پکیج کاملا شرح داده شده است و در صورتی که می خواه
" بورس تنها دانشگاهی است که فارغ التحصیل ندارد"
1- بدون تجربه و علم کافی ترید نکنید2- دارای سیستم معاملاتی باشید3- دارای استراتژی بوده و به آن وفادار باشید4- برای خود سبد سرمایه گذاری درست کنید
5- در هیچ شرایطی تک سهم نشوید6- در کف های معتبر خریدار باشید7- در سقف های معتبر سود شناسایی کنید8- در صورت شناسایی زیان ؛ علت اصلی را حتما پیدا کنید9- در همه معاملات خرید ؛ حد ضرر تعیین کنید و وفادار به آن باشید 10- با هیجان و احساسات به هیچ وجه معامله نکنید11- هم
#برشی_از_یک_کتاب

مادام که تلقى ما از انسان و برداشت ما از خویشتن دگرگون نشده، 
مادام که نقش انسان مجهول مانده و بینش او از این نقش در حد تنوع، در حد زندگى تکرارى و مدار بسته، در حد خوشى‌ها و سرگرمى‌ها، در حد بازیگر شدن و بازیچه ماندن، و تماشاچى بودن، خلاصه شده، 
مادام که زندگى جز نمایش و بازى،بارى ندارد، ناچار سنگینى حجاب طبیعى است، مگر اینکه با شعارها همراه شوى و یا در جو روشنفکرى قرار بگیرى و یا بخواهى به گونه‌اى دیگر به نمایش بپردازى، یا
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
پنجشنبه 31 اکتبر 2019
ترکیب شبانه سهام آسیا.
کاهش 25BP نرخ بهره فدرال رزرو.
معامله پایین دلارآمریکا دربرابر سایر ارزها.
سهام آسیا شبانه و پس از نشست شب گذشته FOMC و داده رسمی چین که نشان داد بخش کارخانه کاهش بیش از میزان اننظار در این ماه داشت، ترکیب شد. اثر دیگر بر تمایلات ریسک، لغو نشست ماه بعد APEC در شیلی بود که آمریکا و چین انتظار داشتند توافق تجاری خود را نهایی کنند(تایمز مالی).
در آمریکا فدرال رزرو نرخ های بهره را حد
نظر لطف خداوند به چهار گروه  ....⁉️
قالَ الصّادِقُ علیه السلام: اَرْبَعَةٌ یَنْـظُرُ اللّهُ اِلَیْـهِمْ یَـوْمَ الْقِـیامَةِ: مَنْ اَقـالَ نادِما اَوْ اَغاثَ لَهْفانَ اَوْ اَعْتَقَ نَسَمَةً اَوْ زَوَّجَ عَـزَبـا. حدیث
امام صادق علیه السلام فرمود: چهار کس در قیامت مورد نظر پروردگارند: 
1 ـ آنکه چون طـرف معامله پشیمان شود، معامله را برگرداند. 2 ـ کسى که غم از دل پرفتاری برگیرد. 3 ـ کسى که برده اى را آزاد کند. 4 ـ کسى که  زمینه ازدواج (پسر یا
پنجشنبه 9 ژانویه 2020
با کمتر شدن تنش ها در خاورمیانه، سهام جهانی در محدوده سبز قرار میگیرد.
جفت پوند/دلارآمریکا در پی سخنرانی ریاست کمیسیون اروپا، معامله پایین دارد.
افزایش (رقم) پیش بینی های GDP بارکلیز برای ژاپن.
با آرام گرفتن تنش ها بین آمریکا و ایران، سهام جهانی دیروز و شبانه در محدوده سبز قرار گرفت. خبرهایی در تأیید کشته نشدن هیچ سرباز آمریکایی در حمله به دو پایگاه آمریکا در عراق منتشر شد. ترامپ در سخنرانی عصر دیروز خود به «عقب نشینی ایران»
ریشه ی واژه ی ‌«بیعت»، بیع به معنای معامله و خرید و فروش است. در قرآن تعابیر مختلفی در این مورد وجود دارد؛ از جمله، تعبیری در مورد انسان که در یک نوع معامله قرار دارد: «وَالْعَصْرِ؛ إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ»
وقتی دنیا مزرعه باشد، انسان دائم در حال معامله و سود و زیان است. اگر انسان در معامله و سود و زیان است، دین، به معاملات او جهت می‌دهد و جهت دهی آن، بیعت با امام است. در واقع کار دین، جهت‌دهی به معاملات انسان است؛ جهت‌دهی به اینکه در
فصل ششم فرار از زندان در سال ۲۰۲۰ پخش نخواهد شد
ونتورت میلر ستاره‌ی سریال فرار از زندان (Prison Break) می‌گوید فصل ششم این سریال به این زودی‌ها و در سال ۲۰۲۰ پخش نخواهد شد. این سریال در اصل با پنج فصل و بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ از شبکه FOX پخش شده بود، تا اینکه در سال ۲۰۱۷ فصل پنجم آن ساخته و در ماه آوریل پخش شد.
فسخ قرارداد یعنی پایان دادن به قرارداد توسط یکی از طرفین قرارداد یا شخص دیگری که در قانون خیارات نام‎گذاری شده است.
شاید در بسیاری از کارها یا قراردادهای‎تان بارها واژه فسخ به گوش‎تان خورده باشد، اما آیا با خیار فسخ یا همان حق فسخ هم آشنایی دارید؟
قانون
در هر نوع قراردادی برای دو طرف آن قرارداد حق وحقوقی را در نظر گرفته است
که از مهم‎ترین آنها حق فسخ یا به اصطلاح حقوقی خیارات است.
فسخ
قرارداد یکی از عواملی است که باعث لغو  تعهدات طرف‎ها
 
یکی از مواردی که از سوی برخی از معامله‌گران در شرایط کنونی مطرح می‌شود هراس از توقف نمادها به دنبال برخی از موارد قانونی است. برای مثال افزایش سرمایه سنگین بالای ۲۰۰ درصد موجب توقف چند هفته‌ای یک نماد می‌شود. گرچه در شرایط کنونی جهش قیمتی سهام به واسطه توقف طولانی‌مدت (مانند جهش بیش از ۱۰۰ درصدی خگستر) را شاهد هستیم اما به باور برخی از فعالان بازار خگستر در شرایط خوب بازار بازگشایی شد و اگر وضعیت معاملات این‌گونه نبود قطعا وضعیت متفاو
⭕️ریسک های شخصی قبل از ورود به بورس:
تا خانه ندارید، سهام نخرید.
معامله گر باید درآمد کافی برای هزینه زندگی شخصی خود داشته باشد تا تمرکز خود را در مسیر معامله گری از دست ندهد.
به امید بورس، کار فعلی خود را ترک نکنید.
بیش از 30 درصد دارایی خود را در بورس سرمایه گذاری نکنید. اگر حد ضرر 10 درصدی داشته باشید در شرایط بد بازار تنها 3 درصد زیان خواهید کرد.
مسئولیت اشتباه خود را بپذیرید ؛ اگر مسئولیت اشتباه خود را نپذیرید در صدد رفع آن بر نمی آیید.
@TheSFA
امروزه روش های بسیاری برای جوانسازی پوست وجود دارد که افراد زیادی برای جوانسازی و از بین بردن مشکلات پوستی خود از آن ها استفاده می کنند، استفاده از فیلر یکی از انواع این روش هاست از آن جایی که چین و چروک بر اثر کاهش چربی در پوست افراد ایجاد می شود تزریق فیلر به عنوان پر کننده در پوست سبب از بین رفتن این چروک ها خواهد شد. با تزریق ژل فیلر در صورت افراد علاوه بر از بین بردن چین و چروک های پوستی می توان باعث پر شدن چانه، خط خنده و یا چاله های ایجاد
☑️تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
چهارشنبه 12 ژوئن 2019
سهام آسیا با توجه به نگرانی ها درمورد روابط تجاری چین-آمریکا، معامله پایینی دارد.
بازارها انتشار CPI آمریکا را امروز در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ دنبال میکنند.
پوندانگلیس/دلارآمریکا پس از داده کارگری مثبت انگلیس، حرکت رو به بالا دارد.
سهام آسیا شبانه و پس از تأیید ترامپ برای جلوگیری از توافق تجاری آمریکا- چین و بیان اینکه « علاقه ای به توافق ندارم مگراینکه بخواهند به توافق اصلی بازگردند»، مع
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه سند خیانت‌بار 2030 از اذهان مردم پاک نمی‌شود، گفت: مسئولان در قراردادهای محرمانه بر سر فرهنگ این کشور معامله کردند.
تاریخ دیدار در 17 خرداد 96 بوده که به نظرم شاید جزو مطالب مهم باشد.

ادامه مطلب
دارم به این فکر میکنم کاش از همون بچگی خاطره نویسی میکردم..ثبت لحظات شیرین یاحتی نیمه شیرین:)
اگه نوشته بودم الان نوشتن یه خاطره از مشهد راحت تر بود برام..
الان نمیدونم از چی بگم..از کجای بهشت..از کدوم سفرم به بهشت..
یعنی بهشت قشنگ و خوش حال و هواتر از این میخواد باشه؟!
قبل اولین سفرم به مشهد رو اصلا یادم نمیاد ارتباطم چطور بود با امام..
اما دقیق تو اولین سفرم تو دلم یه معامله کردم باهاش خیلی طلبکار باهاش معامله کردم..حتی  دستور دادم…معامله سنگین
چهارشنبه 4 دسامبر 2019
سهام جهانی پس از سخنان ترامپ معامله پایینی دارد.
معامله بالای ارزهای امن.
صعود جفت پوند/دلارآمریکا پس از انتشار آرا در روز گذشته.
سهام جهانی شبانه و روز گذشته پس از سخنان ترامپ در مورد انجام توافقات تجاری آمریکا/چین پس از انتخابات ریاست جمهوری 2020، معامله پایین داشت. سخنان او کمتر از دوهفته پیش از دور جدید اعمال تعرفه ها روی واردات چینی بود و این روند باعث نگرانی سرمایه گزاران درمورد تنش های تجارت جهانی شد(تایمز مالی).
مجل
چهارشنبه 4 دسامبر 2019
سهام جهانی پس از سخنان ترامپ معامله پایینی دارد.
معامله بالای ارزهای امن.
صعود جفت پوند/دلارآمریکا پس از انتشار آرا در روز گذشته.
سهام جهانی شبانه و روز گذشته پس از سخنان ترامپ در مورد انجام توافقات تجاری آمریکا/چین پس از انتخابات ریاست جمهوری 2020، معامله پایین داشت. سخنان او کمتر از دوهفته پیش از دور جدید اعمال تعرفه ها روی واردات چینی بود و این روند باعث نگرانی سرمایه گزاران درمورد تنش های تجارت جهانی شد(تایمز مالی).
مجل
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
چهارشنبه 30 اکتبر 2019
معامله پایین سهام آسیا.
تصویب لایحه برگزاری انتخابات سراسری در پارلمان انگلیس برای تاریخ 12 دسامبر.
توجه سراسری به نشست امشب فدرال رزرو.
سهام آسیا شبانه و پس از بازار آرام آمریکا درروز گذشته و پیش از نشست امروز فدرال رزرو، در محدوده قرمز معامله شد. بارکلیز انتظار دارد که فدرال رزرو محدوده تنگ برای نرخ بودجه فدرال را حدود 25bp همسو با ارزش گذاری بازار کم کند. انتظاردارند که « تأکید ژروم پاول روی
با همه ی قوانین مربوط به پرداخت مهریه در سایت خوب گروه وکلای پارسای آشنا شوید 

معامله به قصد فرار از دین مهریه
 
این سوال بسیاری از عزیزان مراجعه کننده و موکلین است که مثلا همسرم به جهت فرار از پرداخت مهریه و توقیف نشدن اموال، مال خود که ممکن است خودرو یا ملک باشد به نام دیگری و خاصه یکی از نزدیکان خود کرده است و مالکیت ملک را انتقال داده است.
یک سوال دقیق تر این است که در بازه زمانی اختلاف و مهم تر بعد از ابلاغیه دادگاه با اداره ثبت، شوهر اقدا
پکیج آموزش باینری آپشن
باینری آپشن یکی از روش های کسب درآمد بر اساس واحد ارزی و تجارت آنلاین است و اگر می خواهید به موفقیت بزرگ در اندک زمانی برسید و سود خوبی را کسب کنید ما به شما پکیج های آموزش و فرا گیری راه و رسم موفقیت را پیشنهاد می کنیم، به راحتی می توانید با بهترین و نازل ترین هزینه آن را دریافت کرده و هر بخش را به صورت ویژه بررسی کنید.
فراموش نکنید که کل پروسه آموزش و فرا گیری این علم در این پکیج کاملا شرح داده شده است و در صورتی که می
قانون جدید حجم_مبنا
حجم مبنا برای تمای بازارها معادل ۰.۰۰۰۴ درصد از تعداد سهام شرکت خواهد بود به شرطی که ارزش حجم محاسبه شده کمتر از مبالغ زیر نباشد:
بازار اول و دوم(۵ درصدی ها): ۵ میلیارد تومان باید معامله بشه
بازار زرد(۳ درصدی ها): ۲ میلیارد تومان  باید معامله بشه
بازار نارنجی(۲ درصدی ها): ۱ میلیارد تومان  باید معامله بشه
بازار قرمز(۱ درصدی ها): ۵۰۰ میلیون تومان  باید معامله بشه
سهمی با بازدهی 500 درصدی در گروه ویژه برای فردا شنبه درج شد 
زم
غریبه از تو، غریبه با خودم. دور افتاده از تمامِ خود بودنم. توی پیچ ها و مسیر هایی نامربوط و جدید. توی یک رقابتِ ناخواسته کثیف، توی داستانی نانوشته سر برآورده ام و آنجا، با گیاهی معمولی چندان تفاوتی نخواهم داشت. توی این داستانِ "اهمیت نداشتن". یک جور هایی کمرنگ تر از قبل و نامرئی، قدم می زنم با کفش هایم، اگر بفهمی. خالی از حماسه روی خطی صاف، خالی از تمامِ خود بودنم. از یاد بردن خاطرات و آدم دیگری شدن، برایت همه ی اینها کافی نیست؟ کمتر مخاطب شدنت ا
مقاومت کردم، این بار شکل جدیدی در رابطه ظاهر شدم، برای خودم قیمت گذاشتم، نپرداخت، رها کردم.
بله واقعیت همین است که کسی حاضر نیست برای بودن با تو چیزی بپردازد، رابطه‌ای که از سر خوش‌گذرانی‌ست و دیگر هیچ اما فهمیدم که مفت هم نفروشم، اهل معامله شده‌ام، شاید اینجور بهتر است، می‌دانم حدیقفی ندارد، اما خوبیش این است که خودم را مفت نمی‌بازم.
گمان هم نکنم جز میم کسی حاضر به معامله شود. مهم نیست لااقل از امروز معیاری برای رابطه دارم، البته پیاده
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه سند خیانت‌بار 2030 از اذهان مردم پاک نمی‌شود، گفت: مسئولان در قراردادهای محرمانه بر سر فرهنگ این کشور معامله کردند.
تاریخ دیدار در 17 خرداد 96 بوده که به نظرم شاید جزو مطالب مهم باشد.

ادامه مطلب
حجم مبنا چیست؟حجم مبنا:
حداقل تعداد سهام یک شرکت است که باید در طول روز، معامله شود تا قیمت پایانی آن سهم برابر با میانگین وزنی قیمت سهم نسبت به دامنه مجاز نوسان قیمت افزایش یا کاهش یابد.
میانگین وزنی
به این معناست که هرچه حجم معامله در یک قیمت خاص بیشتر باشد آن قیمت در میان گیری وزن تأثیر بیشتری خواهد داشت.
علت وجود حجم مبنا
حجم مبنا باعث جلوگیری از نوسان های ساختگی قیمت می شود اگر حجم مبنا وجود نداشته باشد یک یا چند سرمایه گذار می تواند با م
سه شنبه 3 دسامبر 2019
افت سهام جهانی پس از اعلام تعرفه های جدید از سوی ترامپ.
تضعیف استرلینگ در برابر ارز یورو در پی شمارش آرای پایان هفته.
ثبات نرخ نقدینگی از سوی رزرو بانک استرالیا دررقم 0.75%.
✏️✏️✏️✏️✏️
سهام جهانی پس از اعمال تعرفه هایی از سوی ترامپ روی واردات استیل و آلمینیوم از کشورهای برزیل و آرژانتین معامله پایینی داشت؛ ضمن اینکه رئیس جمهور آمریکا دو کشور را متهم به بی ارزش کردن ارزهایشان کرد. همچنین آمریکا به تلافی مالیات خدمات دیج
 
 
 معرفی نکاتی جهت افزایش مدیریت ریسک و جلوگیری از وقوع اشتباهات رایج که منجر به ضرر در معاملات می‌شود...
2- از اهداف روزانه استفاده نکنیدبسیاری از معامله‌گران هر از چند گاهی اهداف عملکردی روزانه یا هفتگی برای خود تعیین می‌کنند. چنین رویکردی بسیار خطرناک است و باعث می‌شود شما به سودهای روزانه یا هفتگی فکر کنید. درواقع، تعیین اهداف روزانه فشار زیادی به شما وارد می‌کند و درنتیجه باعث می‌شود شما احساس نیاز به انجام معامله کنید. کوتاه‌مد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مجله اینترنتی 24 خبر