نتایج جستجو برای عبارت :

راهکار برای براق کردن پارکت چوبی

پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
کفپوش پارکت لمینت بخریم یا سرامیک ؟ یکی از انتخاب های ما برای پوشش کف اتاق ها در منازل مسکونی و اداره جات سرامیک بوده است که سالیان سال در بسیاری از ساختمان ها استفاده از آن را تجربه کرده ایم. این پوشش عمر نسبتا خوبی دارد و سطح آن به راحتی نظافت می شود . همچنین قیمت آن چندان بالا نبوده و مناسب است. کفپوش دیگری که ظاهری نسبتا لاکچری و طراحی طبیعی و گرم دارد پارکت لمینت ها هستند . این کفپوش ها نسبتا قیمت بالاتری داشته اما قابلیت ها و مزایای بی شما
پارکت لمینت یکی از کفپوش های ساختمانی پرطرفدار است که استفاده از آنها در دکوراسیون مدرن و کلاسیک، جلوه زیبا و خاصی به محیط داده و طول عمر بیشتری را نسبت به دیگر پوشش های ساختمانی دارد. جهت ماندگاری و افزایش دوام پارکت لمینت باید در نگهداری و نظافت آن کوشا باشیم. در نظافت پارکت لمینت چندین نکته وجود دارد که باید رعایت شوند و با استفاده از شوینده های پارکت لمینت می توان به نتیجه ای که باید رسید.
ادامه مطلب
حتما تا به حال طرح های بی نظیر و زیبای کفپوش های پارکت لمینت را دیده اید ، بدون شک طرح های متنوع و طبیعی کفپوش های لمینت با رنگ های متنوع هر سلیقه ای را مجذوب خود می کند ،‌اما جدا از مزیت های ظاهری این کفپوش ، قابلیت های بی شماری در آن وجود دارد که بد نیست پیش از انتخاب و خرید به انها توجه کرد . در این بخش به برخی از این قابلیت های کلیدی اشاره خواهیم کرد.
لمینت ها کفپوش های ارزان تری نسبت به پارکت های چوبی هستند.
با توجه به لایه ی لمینتی که روی آن ر
با عرض خوش آمدگویی خدمت مشتریان گرامی به اطلاع می رساند که تمامی محصولاتموجود در این صفحه از برند معتبر وینیفلکس است و می توانید نسبت به خرید پارکت وینیفلکساقدام کنید.
برای خرید هر محصول روی آن کلیک نمایید.
پس از ورود به صفحه ی هر محصول می توانید برای سفارش یا خرید اقدام نمایید.
در صفحه ی هر محصول یک سری توضیحات در مورد نحوه خرید و مقدار هر بسته پارکتنوشته شده است.
حتما قبل از اقدام مستقیم به خرید پارکت وینیفلکس نکات مربوطه را مطالعه فرمایید
گروه آذرخش دکور مجموعه ای فعال در حوزه ی طراحی داخلی و عامل فروش برترین برندهای تولید کننده متریال مورد نیاز در بازسازی ساختمان است. این مجموعه نمایندگی فروش برندهای پارکت لمینت مانند : پارکت های انزو، فرست وود، زدفور ، آرتا ،‌ویکتوریا فلور و ... می باشد. 
 
تمامی پارکت لمینت های عرضه شده توسط این مجموعه دارای ۱۰ سال گارانتی نصب می باشند و توسط تیم مجرب شرکت آذرخش دکور به صورت رایگان نصب و اجرا می گردند.
 
برای سفارش و خرید لمینت ، کفپوش های پ
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی داخلی مورد توجه قرار میگیرد کفپوش ساختمان است. و پارکت لمینت به عنوان یک کفپوش لاکچری و شیک با کاربردهای فراوان جایگاه خود را در سالهای گذشته به خوبی پیدا کرده است. این کفپوش چوبی که با روکش لمینت پوشیده شده است قابلیت های فراوانی دارد و علاوه بر عمر و دوام بالا قیمت آن نیز مناسب است. جهت خرید پارکت لمینت در کرج و تهران و مشاهده لیست قیمت و طرح های لمینت می توانید به سایت فروشگاهی معتبر دکوراسیون داخلی مراجع
پارکت‌ چوبی از انواع پرطرفدار کفپوش‌ها برای افراد و طراحان داخلی دکوراسیون منزل است. در این مطلب راهکارهایی را جهت تمیز و براق کردن کفپوش‌های چوبی شرح می‌دهیم.
کفپوش‌ها یکی از عناصر کلیدی در سبک‌های مختلف دکوراسیون منزل به حساب می‌آیند. کفپوش‌های چوبی مات و براق از انواعی هستند که مورد توجه بسیاری از افراد و طراحان دکوراسیون داخلی است. اما احتمالا متوجه شده‌اید که بعد از مدتی ممکن است این پارکت‌های چوبی به زیبایی روز اولشان نباشند و
پارکت لمینت یکی از بهترین پوشش های کف برای منازل و محیط های اداری که جلوه و نمای بسیار متفاوت و زیبایی دارد. مجموعه آذرخش دکور وارد کننده و پخش کننده انواع کفپوش های پارکت لمینت لمینت ترکیه ای ، ایرانی و آلمانی ، کفپوش های پی وی سی ، انواع کاغذ دیواری و سایر تجهیزات طراحی داخلی منزل مفتخر است که محصولات مورد نیاز را با کمترین قیمت ممکن در بازار برای شما عزیزان عرضه کند. 
 
برخی از معتبر ترین برندهای موجود در این فروشگاه اینترنتی 
 
پارکت لمی
آذرش دکور فعالیت خود را در دهه ی هشتاد در زمینه طراحی دکوراسیون های داخلی و فروش متریال های مورد نیاز آغاز کرد. این مجموعه نماینده فروش معتبر ترین برندهای پارکت لمینت ، کاغذ دیواری، سقف های کشسان و ...می باشد. 
 
برخی از خدمات آذرخش دکور :
نصب و اجرای انواع پارکت لمینت
نصب و اجرای کفپوش
فروش و نصب پارکت 
فروش و نصب کاغذ دیواری 
طراحی نصب و فروش کابینت
طراحی و اجرای انواع آیینه های دکوراتیو
فروش و نصب درب های ضد سرقت
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفار
توجه داشته باشید که برای خرید یک پارکت لمینت مناسب که دوام و عمر کافی برای شما داشته باشد حتما با به قابلیت های و ویژگی های فنی آن توجه نمایید ، یکی از مهم ترین قابلیتهای این کفپوش ها روکش لمینتی است که با آن محافظت می شود و از خط و خش افتادن روی کفپوش جلوگیری می شود. این روکش ها کلاس های سایشی متفاوتی دارند و رایج ترین آنها کلاس AC3 / AC4 و AC5 است که هر چه عدد ان بیشتر باشد یعنی مقاومت بیشتری در برابر ساییده شدن و رفت و آمد دارد !‌
اطلاعات بیشتر در : 
پارکت چیست ؟
پارکت از لایه های تخت و مسطح که جنس آنها از چوب درختان متفاوتی و متعددی مانند : چوب بلوط ، چوب درخت کاج ، افرا و بامبو و... است ساخته میشود که برای پوشاندن کف منازل یا ساختمان ها مورد استفاده قرارا میگیرد. 
پارکت با توجه به ساختار و متریال مورد استفاده شده انواع مختلفی دارد.
هنگام انتخاب پارکت باید به چه مواردی دقت کرد؟
تنوع بسیار ممکن است باعث ایجاد سردرگمی شود. برای اجتناب از سردرگمی، چند نکته مهم که باید هنگام انتخاب پارکت مد نظ
پارکت لمینت یکی از بهترین پوشش های کف برای منازل و محیط های اداری که جلوه و نمای بسیار متفاوت و زیبایی دارد. مجموعه آذرخش دکور وارد کننده و پخش کننده انواع کفپوش های پارکت لمینت لمینت ترکیه ای ، ایرانی و آلمانی ، کفپوش های پی وی سی ، انواع کاغذ دیواری و سایر تجهیزات طراحی داخلی منزل مفتخر است که محصولات مورد نیاز را با کمترین قیمت ممکن در بازار برای شما عزیزان عرضه کند. 
 
برخی از معتبر ترین برندهای موجود در این فروشگاه اینترنتی 
 
پارکت لمی
مقایسه ی پارکت وسرامیک
هنگامی که کارهای اساسی یک ساختمان به پایان رسیده است ،افراد معمولا به فکر دیزاین داخلی منزل می افتند واین موضوع برایشان بسیار اهمیت پیدا می کند و در انتخاب انواع مختلف کفپوش ها مردد می شوند ،به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در بخشی از این مقاله به مقایسه دوتا از اصلی ترین کفپوش های مورد استفاده در عصر حاضر بپردازیم؛ در زیر می توانید مقایسه ی اجمالی سرامیک وپارکت  را مطالعه بفرمایید.
شباهت ها:
مورد اول :هر دو از نوع کفپوش
پارکت لمینت امگا ساخت کشور ایران است و تحت لیسانس کشور آلمان که یکی از بهترین تولید کننده های پارکت لمینت است تولید می شود. این پارکت لمینت از استاندارد سایشی AC4 بهره مند است همین امر سبب شده تا در برابر ضربه و فشار به راحتی دچار مشکل خط و خش و یا شکستگی نشود.
بررسی مشخصات پارکت لمینت امگا
طراحی و ساخت کلیک های این محصول به گونه ای ساخته شده که مانع از نفوذ مایعات در بین آن می شود همین امر سبب طول عمر بیشتر این محصول می شود،از طرف دیگر با قرار گر
پارکت نوعی کفپوش است پارکت برای پوشاندن سطح زمین و از جنس چوب می باشد. یکی از عیب هایی که می توان برای پارکت ها ( پارکت اپشک ) عنوان کرد این است که پارکت ها نسبت به رطوبت حساس می باشند و رطوبت می تواند ایجاد تورم و برامدگی در سطح پارکت داشته باشد.یکی از زیباترین و چشم نواز ترین بخش های خانه کف ( پارکت اپشک ) آن می باشد. اگه دقت کرده باشین در خانه های قدیمی که نیاز به بازسازی هم دارند از موزاییک استفاده میشد که برای زیباسازی آن مالک خانه از موکت برا
پارکت لمینت hunter ساخت کشور ایران با رویه شفاف و مقاوم  است و با درجه سختی AC3 مناسب برای استفاده معمولی در منازل و مکانهای اداری با تردد کم است .
پارکت لمینت هانتر با کلیک های مقاوم و قیمت مناسب در رده پارکت لمینت های ارزان قیمت قرار گرفته است و نسبت به پارکتهای موجود در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است.
ابعاد لمینت هانتر  1206x199x8 میلیمتر است و هر کارتن آن 1.84 مترمربع را پوشش میدهد.
این پارکت لمینت در 10 رنگ پرفروش به بازار عرضه شده که می تواند
فرق پارکت با سرامیک 
پیش گفتار:
اولین چیزی که در بازسازی خانه باید به آن فکر کنید کف پوش ها هستند .
برای کف منزل گزینه های زیادی پیش روی قرار دارد.
ار موکت که قدیمی ترین نوع کف پوش است تا سرامیک و پارکت .
امروزه برخی از افراد سرامیک را ترجیح می دهند و برخی دیگر پارکت را ترجیح میدهند.
اما این سوال پیش میاید که آیا پارکت یا سرامیک بهتر است.
قبل از شروع باید یک نکته را بگوییم، که کف پوش مانند فرش نیست که بتوان آن را به راحتی عوض کرد باید برای مدتی از
کفپوش طرح پارکت چیست؟
در جهان امروز برای هر مصرفی معمولا چندین جایگزین وجود دارد یکی از آن ها هم کفپوش هایی است که دربازار وجود دارد، در واقع برای پوشاندن کف چندین نوع جایگزین وجود دارد و شما حق انتخاب زیادی دارید و علاوه بر  این که محصولات متنوعی در بازار موجود است خود این محصولات نیز تنوع زیادی دارند و دامنه انتخاب ما را بزرگتر می کند.
پوشاننده های کف شامل،سرامیک،کاشی، مزاییک، پارکت،پارکت لمینت، کفپوش های مختلف و... می شود که افراد با سلی
پیشنهاد می‌کنیم استفاده از سایه‌های براق را کنار بگذارید به‌خصوص وقتی سن بالا می‌رود و به 40 نزدیک می‌شود. هرقدر پلک‌ها مات‌تر باشند، چهره زیبایی بیشتری دارد، با سایه‌هایی براق چروک‌های ریز خودشان را بیشتر نشان می‌دهند.  می‌توانید از یک خط‌چشم براق استفاده کنید.اگر دچار افتادگی پلک شده‌اید و دوست دارید چشم‌های‌تان بازتر و زیباتر به نظر برسد به هیچ وجه زیر مژه‌ها خط‌چشم پررنگ نکشید و تنها خط باریکی بالای چشم به سمت گوشه بیرونی چش
پارکت های چوبی نوعی لایه های مسطح و تخت هستند که جنس آنها از چوب درختان است و برای پوشاندن کف منازل و یا ساختمان ها استفاده می شوند. استفاده از این کفپوش ها از قرنها قبل در اروپا رواج داشته و بعدها در سطح جهان مورد توجه قرار گرفته بطوریکه خرید و فروش آنها حتی به کشورهای دوردست جهان نیز رسیده است. در حال حاضر از چوب درختان متعددی جهت ساخت و تولید پارکت استفاده می شود. از جمله: چوب بلوط، چوب درخت کاج، زبان گنجشگ، بامبو و افرا. 
بعضی از مردم به اشت
پارکت لمینت مکس فلور یکی از برندهای برتر و نمونه در بین برندهای متفاوت پارکت لمینت است. از مشخصات پارکت لمینت مکس فلور دانسیته بالای مغزی آن است که باعث طول عمر آن می شود. کیفیت سایش آن AC5 است که قابلیت استفاده در مکان های پر رفت و آمد را دارد. تمام کلیک های نصب این پارکت لمینت مکس فلور آغشته به پارافین است که کیفیت آن را در برابر رطوبت ارتقا می دهد. و در آخر می توان گفت که رنگ بندی آن کامل و شامل 15 رنگ متنوع است که نظر همه مشتریان را تامین می کند.
شیت لمینیت یا طلق پرس براق 150 میکرون سایز A3
نوع لمینیت: براق
سایز: A3
ضخامت : 150 میکرون
تعداد در هر بسته: 100 شیت
تعداد بسته در هر کارتن: 5 بسته
وزن هر کارتن: 20 کیلوگرم

جهت خرید آنلاین روی لینک فروشگاه طلق پرس کلیک کنید و یا با شماره های واحد فروش تماس بگیرید:

021-88865330
021-88841683
خوب هرچی که در ادامه مینویسم نظر شخصی منهبرای تکمیل خونه به سفارش یک دوست که برای سومین بار داشتم ازش خرید میکردم رفتم سراغ یک مدل به نام راشحالا این دوستمون بعدا فهمیدم جنسی که یک سال یا شیش ماه اقساط فروش داشته رو نقدی بهم فروخته
کل 110 متر مربع پارکت آشغال کج و کوله لبه دار و غلط برش خورده از اب در اومد.نمایندگی اومد و گفت تعویض میکنم ولی اولش باید بری اصناف شکایت کنی!!!
حالا من دارم اجاره خونه میدم و میخوام هرچه سریعتر اثاث کشی کنم. 
یه چیزی
خوب هرچی که در ادامه مینویسم نظر شخصی منهبرای تکمیل خونه به سفارش یک دوست که برای سومین بار داشتم ازش خرید میکردم رفتم سراغ یک مدل به نام راشحالا این دوستمون بعدا فهمیدم جنسی که یک سال یا شیش ماه اقساط فروش داشته رو نقدی بهم فروخته
کل 110 متر مربع پارکت آشغال کج و کوله لبه دار و غلط برش خورده از اب در اومد.نمایندگی اومد و گفت تعویض میکنم ولی اولش باید بری اصناف شکایت کنی!!!
حالا من دارم اجاره خونه میدم و میخوام هرچه سریعتر اثاث کشی کنم. 
یه چیزی
آموزش نصب پارکت لمینت
لمینت نوعی پوشش برای کف می باشد که اشتباهاً به آن پارکت هم می گویند. جنس لمینت از HDF است که از 4 لایه فشرده تشکیل شده و برای کف منازل مسکونی ، تجاری و اداری می توان از آن استفاده کرد.مجموعه آموزش نصب پارکت لمینت(Laminate) بیش از 25 ساعت ویدئوی آموزشی مفید و کاربردی در رابطه با نحوه نصب و تعمیر انواع کفپوش و لمینت دارد که به زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می شود. با تماشای این مجموعه آموزشی نحوه اتصال قطعات به یکدیگر، روش نصب ک
Shirazart.blog.ir 
* نوعی حکاکی نقره مربوط به اواخر سده ی هجدهم و سده نوزدهم که در آن برش های ریز و کوچکی به شکل نقوش هندسی و با زاویه ای که جلوه ای براق و پر تلالو پدید می آورد ایجاد می شود .این روش مشابه روش کنده کاری روی مبل چوبی است.
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
پارکت آرتا : در طی سالیان متمادی که در زمینه طراحی و نصب انواع کفپوش و پارکت تحقیق کرده ایم و در طی پروژه های متفاوتی که برای ما تجارب متفاوتی را به همراه داشته است در نهایت به ضرورت وجود نوعی پارکت به نام لمینت آرتا پی بردیم چرا که در راستای این همه سال تجربه و نصب های مختلف در محل های متفاوت با سختی هایی در حین کار روبرو شدیم که تنها راه حل مناسب برای حل آ ن مشکلات استفاده از لمینت آرتا بوده است .
مشخصات پارکت لمینت آرتا
درادامه علت این ضرورت
 
 
 
خرید فرش تشریفات یا استفاده از کف پوش پارکت و سرامیک:
بسیار پیش آمده که ما در انتخاب کف پوش مناسب برای خانه ی خود دچار تردید باشیم و ندانیم که از سرامیک یا پارکت و یا فرش معمولی و فرش تشریفات (به عنوان فرش راه پله، فرش کناره و... ) استفاده کنیم و نیازمند مشورت و استفاده از تجارب دیگران باشیم.
ما در این مقاله به شما کمک میکنیم با توجه به ویژگی های کف پوش، سرامیک و فرش خوب، آنها را برای پذیرایی، راه پله ، راهرو و فرش کناره انتخاب کنید.
کف پوش پا
 
پارکت لمینت امگا ساخت کشور ایران است و تحت لیسانس کشور آلمان که یکی از بهترین تولید کننده های پارکت لمینت است تولید می شود. این پارکت لمینت از استاندارد سایشی AC4 بهره مند است همین امر سبب شده تا در برابر ضربه و فشار به راحتی دچار مشکل خط و خش و یا شکستگی نشود.
بررسی مشخصات پارکت لمینت امگا
طراحی و ساخت کلیک های این محصول به گونه ای ساخته شده که مانع از نفوذ مایعات در بین آن می شود همین امر سبب طول عمر بیشتر این محصول می شود،از طرف دیگر با قرار
قالیشویی در مشهد
 
بعضا دیگر از تفاوت‌های در میان پارکت و لمینت به شرح پایین میباشد:لمینت مقرون‌به‌صرفه و ارزان خیس از پارکت میباشد.حفظ و نظافت کردن لمینت سهل و آسان‌خیس میباشد.لیمنت ضایعات کمتر فضا زیستی داراست. (به جهت مواد تصنعی)پارکت مشقت بالایی نسبت لمینت دارااست.دوام و ارتفاع قدمت بوستان فراتر میباشد.پارکت قشنگ و گران‌قیمت میباشد و حس زنده بودن را منتقل می نماید.هر دو فارغ از لغزش (سُر میل کردن) می‌باشند، اما لمینت در قبال خراش یه
همه افراد به خصوص خانم ها دوست دارند که پوست صاف و براق ی داشته باشند. اگر چه محصولات زیادی برای زیبایی پوست در بازار وجود دارد، با این حال بسیاری از آنها فقط به درمان سطح پوست پرداخته و همچنین حاوی مواد شیمیایی هستند که برای پوست مضر می باشد.
بنابراین، استفاده از محصولات گیاهی هم می تواند نتیجه بهتری را به ارمغان آورد و هم حتی می توان برخی از آنها را به راحتی در خانه تهیه کرد.
۱۴ماسک برای براق شدن پوست صورت 

ادامه مطلب
قالیشویی در مشهد
 
لمینت چه است؟تفاوت پارکت و لمینتلمینت کف‌پوشی تصنعی و مصنوعی میباشد که به سیرتکامل‌ای پباده سازی شده‌است که مانند کف‌پوش چوبی یا این که بعضی وقت ها کف‌پوش سنگی به حیث رسد. به صورت سنتی جایگزین ارزانتری برای چوب طبیعی میباشد. در سال‌های اخیر کیفیت کف‌پوش لمینت به صورت قابل توجهی ارتقا یافته میباشد.ممکن میباشد فردی به راحتی کف‌پوش لمینت را کف‌پوش تشکیل‌شده از چوب طبیعی غلط بگیرد، البته بایستی بدانید لمینت ابدا دربر
نرم افزار پارکت و کفپوش
توسط این نرم افزار، تنها کافیست از قسمت کوچکی
از انواع کفپوش یا موکت فروشگاه خودعکس گرفته و آن را وارد نرم افزار کرده و در حضور
مشتری، تنها با لمس چند کلیک، تمامیمدل ها را در فضاهای پیشفرض نرم افزار به نمایش
بگذارید.
ادامه مطلب
پیشنهاد می کنیم استفاده از سایه های براق با رنگ سرد را کنار بگذارید به خصوص وقتی سن بالا می رود و به 40سال نزدیک می شود هرقدر پلک ها مات تر باشند، چهره زیبایی بیشتری دارد چون وقتی از سایه ای براق استفاده کنید، چروک های ریز خودشان را بیشتر نشان می دهند. 
 
بیشتر رنگ هایی مانند بنفش، رنگ هلویی ملایم، خاکستری و. . . برای بیشتر افراد مناسب است اما اگر به دلیل مناسبت خاصی دوست دارید به صورت و چشم های تان جلوه بیشتری دهید، می توانید از یک خط چشم براق اس
   بزرگ جلوه دادن منزل با کفپوش
خیلی از شما از کوچکی منزل خود رنج می برید و دوست دارید کاری کنید که این فضا بزرگتر به نظر برسد این خواسته ی شما غیر ممکن نیست بلکه با انتخاب کف پوش مناسب می توانید  خانه ی خود را کوچک تر یا بزرگتر از آنچه که هست نشان دهید ،رنگ پارکتی که انتخاب می‌کنید مطمئنا روی فضای داخلی تاثیرگذار است.با آگاهی از این که رنگ، نور و فضا به هم وابسته‌اند، انتخاب سخت‌تر می‌شود. رنگ سقف و دیوارها تاثیر قابل توجهی روی احساس شما از
09126406390
هوالرزاق).باسلام دکورسازان.از تولید به مصرف . در اسرع وقت . با نازلترین قیمت .مدرن ترین فراورده های چوبی .بهترین کیفیت و ضمانت کار را ازما بخواهید.ساخت کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف .(معمولی.ضداب. مدرن.کلاسیک.ممبران.)دکوراسیون داخلی. کمد دیواری طبقه بندی.جاکفشی.تخت.دراور سیسمونی . .پارتیشن.قرنیز.پارکت.دکور وویترین مغازه .و .. درب سرویس ضد اب.درب اتاقی .درب ورودی تمام چوب.اجرای صفحه ضد اب. کرین.کوارتز.اکریلیک .اجرای طرح از روی ژورنال(((خور
مردم سراسر جهان همیشه برای بهبود مهارت های مدیریت زمان خود تلاش می‌کنند. مردم غالبا احساس می‌کنند وقت کافی برای رسیدگی به هر کاری که می‌خواهند در طول روز انجام بدهند، ندارند. آن‌ها مشغول کار هستند و سرشان حسابی شلوغ است، اما روی چیزهایی که به آن‌ها شادی زیادی می‌بخشد یا تأثیر واقعی در کسب و کار و زندگی آن‌ها می‌گذارد، کار نمی‌کنند. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا ۸ راهکار مدیریت زمان برای افراد پرمشغله را بدانید.

ادامه مطلب
 
یکی از سوالاتی که هنگام خرید پارکت چوبی و لمینیت پیش می‌آید، این سوال است که آیا پارکت چوبی بهتر است یا لمینت؟ ما در این مطلب به توضیح این دو محصول خواهیم پرداخت. پارکت چوبی و لمینت یا پارکت لمینت دارای مزایا و معایبی با یکدیگر دارند که ما در این مطلب به مهم ترین آن‌ها خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.
 
پارکت چوبی چیست؟
پاکت چوبی از چوب اصلی درختان ساخته شده است و در مقابل لمینیت، دارای معایب بسیار فراوانی دارد، پارکت چوبی در برابر آب بسی
 
اسپری نگهدارنده و براق کننده مو تافت مدل ULTIMATE
تافت به دلیل قدمت بالایی که دارد به صورت عامه نام تمام اسپری های مو را به این نام می شناسند. هنگام شنیون موها یا در مهمانی ها و غیره اکثر خانم ها نگران بهم ریختگی موهای خود هستند اما استفاده از اسپری نگهدارنده و براق کننده مو تافت مدل ULTIMATE تمام نگرانی ها را برطرف می کند و علاوه بر اینکه ماندگاری بسیار بالایی دارد باعث درخشش و نرمی مو شما خواهد شد
برچسب‌ها: اسپری نگهدارنده, براق کننده مو تافت, U
آموزش نصب پارکت و کفپوش
با توجه به کاربرد گسترده انواع پارکت و کفپوش در ساختمان های امروزی در این مقاله قصد داریم به بیان مطالبی در مورد آموزش نصب پارکت و کفپوش بپردازیم. اگرچه نصب پارکت و کفپوش یک کار حرفه ای می باشد، اما یادگیری این مطالب کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید پارکت منزل خود را نصب کنید.
قبل از شروع کار بهتر است نکات زیر را رعایت نمایید :
فضایی را که می خواهید پارکت کنید، کاملا تمیز کنید تا عاری از هرگونه گرد و خاک باشد.
دما
پارکت فلورپن
پارکت فلورپن ( Floorpan ) متعلق به شرکت کاستامونو میباشد که در کشورهای ترکیه و روسیه تولید میگردد و از بهترین پارکت موجود در حال حاضر دنیا میباشد .این لمینت از لحاظ میزان فروش در ترکیه رتبه اول و در دنیا رتبه چهارم را کسب نموده است و در کشور ایران دارای دفتر نمایندگی رسمی میباشد که کلیه خدمات فروش وپس از فروش و گارانتی را بنحو مناسب و مطلوب به انجام میرساند .
پارکت  فلورپن در اندازه و وضخامت های متعددی تولید میشود و مشخصات فنی رویه سط
پارکت AGT
یکی از معتبرترین کارخانجات تولید MDF و پارکت لمینت در دنیا شرکت AGT می باشد و مصرف بالای پانل های MDF در صنعت دکوراسیون به عنوان برند درجه یک متداول شده است.پارکت AGT در دو کلاس درز دار و بی درز , و همچنین استاندار AC3 و AC4 در ایران موجود می باشند . تنوع بالا و به خصوص زیبایی نقوش پارکت، حالت طبیعی بودن و گره های چوب در بعضی از تایل ها، پارکت لمینت AGT را به عنوان یکی از برندهای معتبر بخصوص در کشور ایران تبدیل کرده است.
ویژگی ضد آنتی باکتریال بودن
شرایط و نکات زیر پیش از نصب پارکت لمینت
• در ابتدا سطحی که قرار است نصب پارکت لمینت بر روی آن صورت بگیرد، کاملا صاف و بدون برجستگی یا فرورفتگی باشد. (در صورت نیاز زیرسازی انجام دهید)• بسته های پارکت برای مدت دو یا سه روز قبل از نصب بهتر است که در همان فضایی که قرار است نصب شوند (اتاق یا سالن) گذاشته شوند تا پارکت با دمای محیط سازگار شود.• اگر کفپوش لمینت قبل از شروع نصب بر روی سطح آن قرار دارد، در صورت امکان (مثلا کفپوش سیمانی) از سلامت سطح آن و ص
یکی از مشکلات فصل های گرم براق شدن پوست است که باعث می شود پوست شما بسیار ناخوشایند جلوه کند. اما مقابله با این مشکل نیاز به استفاده از لوازم آرایشی و یا شستن بیش از حد پوست ندارد. با رعایت نکاتی که در ادامه گفته می شود می توانید پوستی درخشان اما غیر چرب در تمام ماه های سال داشته باشید.
 
ادامه مطلب
فرآیند تولید محصولات الیماپروگلاس با جدیدترین تکنولوژی براق سازی ام دی اف در جهان انجام میشود . متاسفانه بدلیل پیچیده بودن فرمولهای مواد ام دی اف های فوق براق با تکنولوژی UV در کشور ما هنوز هیچ شرکتی موفق به ساخت لاکهای UV مورد استفاده ام دی اف های فوق براق نشده به همین دلیل الیماپروگلاس همه مواد مورد استفاده را از خارج از کشور تامین میکند . الیماپروگلاس تقریبا با همه شرکتهای معتبر سازنده لاک و مواد UV در جهان کار کرده و لاکهای UV متنوعی را مورد
راهکار مؤثر برای مراقبت از پوست
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
فرآیند تولید محصولات الیماپروگلاس با جدیدترین تکنولوژی براق سازی ام دی اف در جهان انجام میشود . متاسفانه بدلیل پیچیده بودن فرمولهای مواد ام دی اف های فوق براق با تکنولوژی UV در کشور ما هنوز هیچ شرکتی موفق به ساخت لاکهای UV مورد استفاده ام دی اف های فوق براق نشده به همین دلیل الیماپروگلاس همه مواد مورد استفاده را از خارج از کشور تامین میکند . الیماپروگلاس تقریبا با همه شرکتهای معتبر سازنده لاک و مواد UV در جهان کار کرده و لاکهای UV متنوعی را مورد
 
پاورپوینت پارکت و لمینت
دانلود فایل پاورپوینت پارکت و لمینت،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه
154مشخصات فایل

تعداد صفحات
33

حجم
2 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
عمران و ساختمان

توضیحات کامل
پاورپوینت پارکت و لمینت ،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.بخشی از متن:پارکِت یا کف‌پوش چوبی، کف‌پوش ی از جنس چوب است که برای داخل ساختمان استفاده می‌شود. بدین صورت که قطعات پارکت را به صورت موازی در کنار هم ق
زیرسازی ایزوگام توسط پرایمر در کرج : پرایمر: پرایمر در اصل رنگ نیست اما از جمله مواردی است که در کنار رنگ نمای ساختمان مورد نیاز است. پرایمر برای آماده سازی دیوار قبل از رنگ آمیزی استفاده می‌شود. پرایمر موجب می‌شود سطح دیوار یک دست شود و رنگ بهتر به روی دیوار بنشیند. از پرایمر حلال آب برای رنگ آمیزی دیوار خشک، دیواری که قبلا رنگ شده یا لکه دار شده است استفاده کنید. از پرایمر حلال روغن نیز برای دیوارهای آسیب دیده، پنل‌ها، سطح آهنی و چوبی استف
به طور کلی صفحه نمایش لپ تاپ های مختلف در 2 حالت مات یا براق طراحی و روانه بازار می شوند. هر کدام از این 2 نوع دارای ویژگی های مثبت و منفی خاص خود می باشند که قصد داریم برخی از این نکات را برای شما بازگو کنیم:
مزایا صفحه نمایش مات: اصلی ترین ویژگی قابل توجه در صفحه نمایش های مات را می توان قابلیت عدم بازتاب نور در نمایشگر دانست. بطوریکه اگر در محیطی با نور زیاد مانند قرار گرفتن در نور آفتاب باشید، میزان تابش نور در صفحه نمایش شما را اذیت نمی کند و
پارکت ها یکی از پرطرفدارترین کفپوش ها برای دکوراسیون فضای داخلی محسوب می شوند که طرح های متنوع آن ها می توانند جذابیت ظاهر دکوراسیون را دو چندان کنند. بازسازی کف و تبدیل سرامیک به پارکت یکی از پرطرفدارترین اقدامات در جریان فرآیند بازسازی دکوراسیون داخلی منزل می باشد که همواره تعیین هزینه و بررسی مزایا و معایب آن نسبت به سایر کفپوش ها دغدغه ی اصلی افراد برای بازسازی فضای داخلی می باشد. به همین منظور ما قصد داریم در این مطلب شما را با تفاوت پ
تنها با ترکیب چند ماده ی ساده و قابل
دسترس می توانید بالم لب های مختلفی را در طعم ها و رایحه های مختلفی در
منزل بسازید. این بالم لب ها حتی گزینه ای بسیار عالی برای هدیه دادن خواهد
بود. در این مطلب خانومانه
فهرستی از دستورالعمل ها و آموزش ها ارائه شده است که با استفاده از آن ها
به راحتی می­توانید بالم لب و براق کننده های محبوب خود را تهیه کنید.
 

ادامه مطلب
سایه چشم رنگی و عجیب غریباستفاده از رنگ های عجیب و غریب نه تنها جذاب تر نشانتان نمی دهد بلکه ظاهری نامنظم نیز به چهره تان می بخشد. در برخی موارد شاهد بیش از حد روشن بودن رنگ سایه ها هستیم. تا جایی که چشمان مانند چراغ جلوی اتومبیل به نظر می رسند. راهکار:با استفاده از یک میکاپ زیبا می توانید به چشمان خود جلوه ای جذاب ببخشید. تنها کافی است این قانون را رعایت نمایید. برای گوشه های پلک باید از رنگ سفید چرک استفاده کنید. هم چنین برای روی روی پلک از قه
پد پولیش براق کارپرو
لنت های براق CarPro 5.5 اینچ نوارهای مخصوص کف هستند که برای ایجاد درخشش و درخشندگی شدید طراحی شده اند. با استفاده از یک سلول فوم پلی یورتان منحصر به فرد و فوم ، CarPro Gloss Pads با براقیت بسیار بالایی تقریباً در هر نوع رنگ به پایان می رسد. ساخته شده در دو لایه ، یکی براق و دیگری برای تثبیت ، پد براق CarPro می تواند با هر دو بافر دستگاه DA و Rotary استفاده شود.
جزییات فنی
 
شناسه محصول: CP-PU125دسته: پد اسفنج دستگاه پولیش, محصولات, محصولات کارپر
راهکار بهینه کنترل مصرف بنزین چیست؟





یکی از مهم ترین
روش های کنترل مصرف بنزین، افزایش جایگزین های آن مانند حمل و نقل عمومی
است. توسعه حمل و نقل عمومی نیازمند بودجه و برنامه ریزی صحیح است.
ادامه مطلب
به استناد سایت حقوقی دینا یکی از مشکلاتی که امروزه افراد با آن دست به گریبانند مزاحمت و پر سر و صدا بودن همسایه است . ما در این مقاله به بررسی راهکار های مسالمت آمیز و قانونی برای حل این مشکل پرداخته ایم . از جمله راهکار های قانونی برای مقابله با پر سر و صدا بودن همسایه می توان به ارسال اظهار نامه و طرح دعوا در شورای حل اختلاف اشاره کرد . البته به علت هزینه بر و زمان بر بودن راهکار های قانونی توصیه ما این است که ابتدا با استفاده از روش های مسال
پارکت برای پوشش کف منزل استفاده
می شود. پارکت ها از چوب ساخته می شوند. همانطور که در مقالات قبلی توضیح دادیم،
قبل از اسباب کشی مکان جدید را باید تمیز کنید. تمیز کردن پارکت ها
می بایست اصولی انجام شود. چوب پارکت، بسیار ظریف است. درزهای پارکت به وسیله چسب
اورتان، پوشش داده می شود. ظرافت چوب و چسب بکار رفته، پارکت را در برابر رطوبت و
آب حساس کرده است. تمیز کردن و لکه گیری پارکت ها، باید با روش خاصی انجام شود. در
این مقاله شما را با روش های صحیح نظافت
  6 #راهکار برای #کنترل_خشم به یاد داشته باشید :افکار شما باعث #خشم شما شده‌اند نه بقیه مردم بپرسید :آیا #عصبانیت م میتونه کمکم کنه که به اهدافم برسم؟بس کنید :از اینکه حالت دفاعی داشته باشید. به بقیه گوش کنید و سعی کنید آینده نگری اونارو درک کنید.فکر کنید :به موقعیت و میزان خشمتون تمرین کنید :نفس عمیق کشیدن و تکنیکهای ریلکسیشن اگر لازم بود :پیاده روی کنید تا آرام شوید.
چگونه رزین اپوکسی خود را براق کنیم؟
یکی از محصولاتی که بسیار پر کاربرد می باشد در براق کردن رزین اپوکسی محصول رزین شاین می باشد رزین شاین محصولی است که خصوصیت درخشان  بودن را به قطعه رزین کسی شما می دهد گاهی اوقات پیش می آید که شما مجبور هستید رزین اپوکسی خود را سمباده و یا برش بزنید وقتی که این کار را انجام دهید محل صاف کرده و یا برش خورده کاملاً مات می شود و از حالت شفاف خارج می‌شود شما به وسیله رزین شاین می‌توانید این براقیت را کاملاً مانن
رنگ های آکریلیکی در سه نوع براق، مات و نیمه براق در بازار موجود می باشند؛ این نوع از رنگ نسبت به رنگ های پلاستیکی درصد شست و شو بیشتری دارند اما به طور صد در صد قابل شست و شو نیستند.
 از جمله مزایای رنگ های آکریلیک می توان به مقاوت آن در برابر رطوبت، بوی کمتر، اجرای سریع آن و همچنین به پوشش دهی بالا و دوام بالای آن اشاره کرد. غیر از رنگ آکریلیک، به رنگ ضد زنگ آکریلیک که برای سطح های فلزی و رنگ آستری آکریلیک که به عنوان لایه زیرین رنگ آکریلیک از آ
نحوه مراقبت ، شستشو و تمیز کردن کفپوش پارکت
محافظت از پارکت در مقابل خاک و دوده
از پارکت های مات در نزدیکی در ورودی تان استفاده کنید شما با این کار می توانید زمان تمیز کردن آن را کاهش دهید.
پارکت مات را هم بیرون و هم در داخل درهای خارجی قرار دهید تا بتوانید کثیفی را کاهش دهید.
ذرات ریز مانند خاک می توانند مانند کاغذ
سنباده عمل کنند و پارکت شما را خراش دهند. با قرار دادن یک پادری در هر
ورودی و تشویق اعضای خانواده و مهمانان برای پاک کردن پای خود
مثلا چه میشود من در آستانه دهه چهارم زندگی بیشتر به این فکر کنم که چگونه از میان عوالم هستی بگذرم به جای اینکه دائم دکورها و پارکت های جدید را سرچ و بازبینی نمایم؟!
پیامبر در چهل سالگی به بعثت رسید و ما به بعثت مال!چرا آن وجه ابدی نباید از این مادی مهمتر باشد؟! چون نمیبینیمش؟
درمان قطعی خشکی چشم مزمن
گاهی اوقات خشکی چشم به حدی آزار دهنده است که احساس می‌کنید گرد و غبار یا یک جسم خارجی در چشمتان فرو رفته است. برای درمان خشکی چشم ما راهکار‌هایی
 را توصیه می‌کنیم که می‌تواند فوق العاده موثر باشد. برای آشنایی با درمان‌های خانگی خشکی چشم با مجله دلگرم همراه باشید.

ادامه مطلب
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
مانتوهای shine یا براق همیشه یکی از انتخاب‌های زیبایی است که هر خانمی نمی‌تواند به آن نه بگوید. مخصوصا اگر شما علاقه زیادی به درخشیدن و وجود زرق و برق‌های زیبا در استایل‌تان داشته باشید، قطعا خرید مدل‌های جدید و جذابی از مانتوهای shine یا براق برای شما بسیار پراهمیت می‌باشد. در این مقاله ما چند مدل جذاب از مانتوهای shine یا براق را برای شما دسته‌بندی کردیم تا با ایده‌های خلاقانه دوخت این نوع مانتوها آشنا شوید.
 
با چند مدل از مانتوهای shine یا بر
تغییر دکوراسیون کلی منزل علاوه بر زمان‌بر بودن، هزینه‌های بسیاری به خانواده‌ها تحمیل می‌کند. در این مطلب راه های ساده و مقرون به صرفه را به شما معرفی می‌کنیم.
با شروع سال جدید و فصل بهار، هزینه‌های مصرفی خانواده‌ها به‌طور سرسام آوری افزایش پیدا می‌کند و قطعا خرید وسایل جدید برای تغییر دکوراسیون منزل ساده ، هزینه‌های مالی خانواده را بیشتر هم می‌کند. بنابراین، نیاز دارید با تکنیک‌های مقرون به صرفه آشنا شوید تا با کم ترین هزینه ممکن،
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
پارکت فلورکس در طرح ها و رنگ های مختلف قابل عرضه می باشد.
ویژگی های پارکت فلورکس
مقاوم در برابر اجسام نوک تیز همچون پاشنه کفش بانوان است.
مقاوم در برابر خراشیدگی ناشی از پنجه حیوانات خانگی مانند سگ و گربه می باشد.
قابلیت شستشوی راحت و آنتی باکتریال است.
مقاوم در برابر حرارت و آتش غیر مستقیم ( خاکستر سیگار ) می باشد.
مقاوم در برابر سایش چرخ های اسباب منزل می باشد.
برخی از نمونه کارها و دیگر محصولات و پروژه های ما شامل دیوارپوش ،‌ دیوارپوش پی وی
گاهی برخی از افراد ساختار پاهایشان به گونه ای است که برایشان حسابی دردسر ساز می شود. هنوز علت اصلی و مشخصی برای بروز اختلال در ظاهر پاها مشخص نشده است و تنها در برخی از موارد نادر، نرمی استخوان شدید می تواند دلیلی برای ابتلا به این نوع اختلال باشد ولی این مشکل، علت اصلی برای این موضوع محسوب نمی شود.
 

ادامه مطلب
از کجا پارکت بخریم؟
شما هم هنگامیکه قصد خرید چیزی را دارید مسلما سعی می کنید تمامی جوانب را بسنجیدوپس از آن تصمیم نهایی را می گیرید،پس ما نیز وظیفه خود می دانیم که در حوزه ای که توانایی آن را داریم به شما توضیحاتی بدهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید از این رو اگر تمایل دارید پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید تا بتوانیم به شما کمک کنیم .
در ابتدا با این سوال شروع می کنیم که باید از کجا پارکت تهیه کنیم ،پاسخ به این سوال مشخص است و
شامپو براق محافظ کاربانا خودرو روپس
RUPES  یک شامپوی شستشوی اتومبیل با کیفیت بالا است که برای از بین بردن کثیفی و محافظت از نور در برابر نقاشی ، همه در یک مرحله استفاده می شود. M707 حاوی موم واقعی کارناوا است که به روانکاری سطحی کمک می کند و محافظت می کند. از همراه با RUPES P808 برای محافظت از پایدار و براقیت در تمام سطوح رنگ شده استفاده کنید.همین حالا سفارش دهید.ارسال به سراسر ایران انجام می شود.
شناسه محصول : M707
پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه - 70 اسلاید
پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوام
کاور از جمله پوشش های محافظتی خودرو محسوب می شود که امروزه مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. در مقاله حاضر به بررسی ویژگی ها و انواع این کاور ها می پردازیم. کاورها در حالت کلی به دو دسته رنگی و بی رنگ تقسیم می شوند.  کاورهای رنگی شامل کاورهای مات، براق و کرومی می شوند. کاورهای بی رنگ یا PPF  نیز به دو دسته مات و براق تقسیم می شوند.
 
کاورهای رنگی بیشتر برای جذابیت بصری مورد توجه قرار می گیرند و خاصیت حفاظتی آنها کمتر از کاورهای بی رنگ می باشد.
ا
نگهداری از مبل مخملی نیازمند دقت و حوصله بیشتری است و اگر روش‌های درست تمیز کردن آن را یاد بگیریم دیگر جای نگرانی نیست. با استفاده از روش‌‌هایی که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم، به راحتی و با کمترین زمان می‌توانید در منزل، مبل راحتی خود را تمیز کنید.
 اگر از کاورها و روکش مبل برای پوشاندن مبلمان خود استفاده نمی‌کنید، باید به فکر یک راه حل مناسب برای تمیز کردن مبل پارچه مخملی منزل خود باشید. اگر شما هم نمی‌دانید که چه گونه و با چه وسایل
لمینت براق شیت A4 
لمینت یا فیلم لمینت لایه ای طلقی که براثر حرارت بر سطح کارهای چاپی کشیده می شود که به صورت دو لایه بوده و کار چاپی مورد نظر در بین دو لایه قرار گرفته و با عبور از زیر دستگاه لمینیتور به دو طرف سطح کار چسبیده و با توجه به نوع براق و مات بودن لمینت باعث براقی یا ماتی کار و در عین حال شیت لمینت براق باعث ضخامت کار چاپی می شود و از دیگر محاسن استفاده از لمینت بصورت لبه دار باعث مانع ورود آب به سطح کارچاپی می شود .
شیت لمینت براق A4 : 
۱. دلم میخواد همه دامنامو اویزون کنم جلوی چشمم و هی قربون صدقه شون برم...
یاسی براق....یشمی سنتی...گل بهی حریر...سورمه ای کوتاه...
سفید گل دار...سورمه ای گلدار....سبز گیپور...
توی دلم مونده که چرا یه سبز علفی براق هم نخریدم؟
چرا یه قرمز گیپور هم نخریدم؟
۲. تابستونه و باید هدف یخچال پاک کنی و تموم کردن خوراکیهای این یه سال رو در پی داشته باشم در تمامی روزها....
میشد با چایی دم افطار حلوا خورد اما از شوق اینکه شنیدم قند پیدا شده تو یکی از فروشگاها بدو رفتم ق
محافظ رنگ هابریدنت سوناکس اکستریم :
محافظ بسیار پایدار و براقمحافظت تا 6 ماه ادامه داردترمیم کننده رنگ مات خودرواجرا بسیار آسان و سریعآبگریزی بالا و براق شدن بدون واکس برای همه رنگهای خودروها ، جدید و بدون سیلیکون. SONAX XTREME Protect + Shine رنگ را با یک لایه محافظ بسیار پایدار و براق (SONAX Hybrid NetProtection Technology) پوشش می دهد.همین حالا سفارش دهید.ارسال به سراسر ایران انجام می شود.شناسه محصول : 222100
پارکت را تابه حال امتحان کرده اید؟
گاهی اوقات ما بدون این که از چیزی اطلاعاتی داشته باشیم فورا در مقابل آن گارد می گیریم وراجع به آن بد گویی می کنیم حتی در مقابل افراد هم این گونه عکس العمل هایی داریم وهمین موضوع باعث شده است که خلی اوقات افراد مختلی را نیز از دست خود ناراحت سازیم ،اما باید این کار بیهوده را درجایی پایان داد و نقطه شروع آن نیز می تواند همین نقطه باشد ،پس بهتر است در ادامه همراه با ما باشید تا دیگر چیزی یا کسی را بدون دلیل مورد
راهکارهای مهم برای کاهش نرخ پرش سایت
کاهش نرخ پرش سایت
 
قطعا برایتان پیش آمده که موضوعی را در گوگل جستجو کنید و با انبوهی از نتایج مرتبط با موضوع مورد نظرتان،  بر خورد کرده اید. سپس چند وب سایت را باز کرده و بخش عمده آن ها را بدون صرف زمان و با چند ثانیه مرور ، بسته و به سراغ نتایج بعدی می روید. به این عمل، پرش سایت می گویند. البته وارد شدن به صفحه دیگری از وب سایت را نیز پرش سایت می گویند.
توجه هر چه بیشتر  و به کار گیری راهکار های کاهش نرخ پرش سا
#موهبت_کامل_نبودن نوشته ی #برنی_براون کتابی است که به ما گوشزد می کند ناقص بودنمان را قدر بدانیم و به ما راهکار می دهد که چطور با خودِ واقعی مان زندگی خوبِ مدنظرمان را بسازیم و از دنیای فکر و خیالِ خودنبودن بیرون بیائیم..کتاب در ۱۰ سرفصل اصلی راه هایی برای نزدیک شدن به خود اصیل ارائه می دهد:.راهکار ۱ (پرورش اصالت) اگر خود واقعی مان نباشیم، هرچه تلاش هم بکنیم یک روز به بن بست می خوریم. این روز شاید فردا باشد شاید سال بعد، اما نهایتا می آید و خِفتِم
سلام دوستان 
در این مطلب از وبلاگ پرورش بلدرچین می خواهیم شما را با راهکار های ساده بازاریابی و فروش تخم بلدرچین اشنا سازیم
شاید در هیچ وبلاگ یا وبسایت دیگری این تکنیک ها را به شما یاد ندهند اما من در امروز قصد دارم آنها را به شما یاد دهم
اولین تکنیک بازایابی --- استفاده از منابع رایگان است. اینترنتی بهترین راه برای بازاریابی است. سایت های زیادی هستند که حاضرند تبلیغ شما را به صورت کاملا رایگان بر روی وب سایت خود قرار دهند.دیوار و شیپور نمونه
پارکت آرتا
نصب پارکت جدید یکی از گران ترین پروژه های بهسازی خانه است که شما ممکن است بخواهید انجام دهید.
پارکت ها در جنس ها و طرح های متفاوت در حال تولید هستند.و مشتریان پارکت می توانند انواع و اقسام پارکت ها را بنا بر سلیقه و بودجه ی خود و همچنین با توجه به کاربردهای آن ها انتخاب و نصب نمایند.
پارکت های آرتا ، پارکت های چوبی ، پارکت لمینت ، پارکت ایشیک ، پارکت های صنعتی ، پارکت های وینیل و پارکت های کاشی از جمله ی مهم ترین پارکت های موجود در
پولیش واکس مشکی مگوایرز : 
مخصوص رنگهای تیره تا سیاه فرموله شده است. جلا می دهد در حالی که شما برای عمق باورنکردنی واکس می کنید. هنگام ترک نتایج بدون چرخش ، براق اضافه کنید. پلیمرهای مصنوعی محافظتی طولانی ، با دوام و محافظت می کنند.
واکس های مخصوص اتومبیل های سیاه و تیره رنگ ، به فرمولی نیاز دارند که “براق” به رنگ را نشان می دهد تا بازتاب عمیقی به آن ببخشد. این موم مخصوص فرموله شده به گونه ای طراحی شده است که رنگ شما را به کمک روغنهای پولیش آن ب
اجاره آپارتمان
مهرآباد
۲۷۴ متر
۴ خواب
جنوبی شرقی
رهن ۵۰ میلیون
اجاره ۵ میلیون
توضیحات :۲۵سال،۲طبقه،طبقه۲، ۲واحدیپارکینگ،تراس۲،بدون آسانسورپکیج،کولر آبی،پارکت،ام دی افامکان نصب آسانسوررهن و اجاره قابل تبدیلکد ۱۲۵۰ ۰۹۱۳۱۰۸۶۷۱۹ ۰۹۱۶۲۸۷۱۷۸۷
امروزه برای زیبایی و جذابیت کف خانه ها بیشتر از کفپوش های لمینت و پارکت استفاده می شود. هر کدام از این کفپوش ها جذابیت و زیبایی خاص خودشان را دارند. در ادامه این مطلب با تفاوت پارکت و لمینت بیشتر آشنا می شوید تا به هنگام خرید بهتر تصمیم بگیرید که کدام نوع برای منزل شما مناسب تر است.
کفپوش چوبی (پارکت) چیست؟
پارکت (در زبان فرانسوی: Parquet) شاید جذاب‌ترین کفپوشی است که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته چرا که از چوب طبیعی ساخته شده است. لذتی که قدم گذا
مقاله راه کارهای برای میگرن
 
 
 
 
 
چند راهکار برای مقابله با سردردهای میگرنی   میگرن تنها یک سردرد ساده ‏نیست، بسیاری از اوقات با علائم مختلف و آزاردهنده همراه است که عملکرد و فعالیت‌های روزانه فرد را مختل ‏می‌کند . فرمت پی دی اف 10 صفحه ...
دریافت فایل
مقاله راه کارهای برای میگرن
 
 
 
چند راهکار برای مقابله با سردردهای میگرنی   میگرن تنها یک سردرد ساده ‏نیست، بسیاری از اوقات با علائم مختلف و آزاردهنده همراه است که عملکرد و فعالیت‌های روزانه فرد را مختل ‏می‌کند . فرمت پی دی اف 10 صفحه ...
دریافت فایل
فرمول براق کننده اتومبیل
محصول بدست آمده از این فرمول یک ترکیب مناسب جهت براق نمودن بدنه اتومبیل میباشد. با از بین بردن خط و خش های ریز که در طول زمان بر روی بدنه خودرو ظاهر میگردند، سبب جلا و براق شدن سطح مورد نظر میگردد. استفاده از آن آسان و توسط یک پارچه نرم قابل اعمال است. این فرمول در یک صفحه و با فرمت PDFارائه شده است ...دریافت فایل
کفسابی کریمی با ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه کفسابی و ساب سنگ و نماشویی ساختمان
کفسابی چیست؟
کفسابی ساختمان عبارت است از شیشه ای کردن سنگ ، براق کردن سنگ ، درخشان کردن سنگ ، زدودن جرم سنگ و … به منظور زدودن آلودگی و جرم و براق کردن سنگ ، ۲ الی ۵ میلیمتر از سطح آن را ساب زده و میتراشند. کلیه کف های سنگی ساختمانی قابل ساب زنی هستند. از جمله بتنی ، گرانیت ،‌ موزاییک ، گوهره ، دهبید ، تراورتن و…
کفسابی ساختمان علاوه بر زیباسازی باعث افزایش عمر و ح
راهکار های تقویت چشم
کاربران رایانه معمولا عادت به پلک زدن ندارند و اغلب وقتی پای تلویزیون می نشینند پلک نمی زنند. حال به عنوان یک تمرین و برای تقویت عضله چشم به مدت چند دقیقه و هر ۴ثانیه یک بار پلک بزنید. البته تعداد زیادی هستند که به علت بیماری ها و مشکلات چشمی باید از عینک یا لنز استفاده کنند اما بیشتر مردم و افرادی که به قصد اصلاح دید خود عینک می زنند، می توانند با تمرینات ساده ای که طی ۵مرحله عضله چشم را تقویت می کند، به میزان زیادی از ضعی
کفپوش مناسب و ویژگی های آن
کفپوش یا همان پوششی که برای کف ساختمان استفاده می شود یکی از مهره های کلییدی در طراحی دکوراسیون بوده و به سب وسعتی که به آن تعلق داده می شود بایستی با دقت کافی انتخاب شود.کفپوش ها علاوه بر زیبایی محیطی باید دارای ویژگی هایی باشد که برای خانه و کیفیت زندگی اهمیت دارد از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
زیبایی محیطی
تنوع رنگ و طرح
استحکام و مقاومت بالا 
قابلیت اجرا بر روی تمامی سطوح
مقاوم در برابر گرم
سلامی دوباره به همراهان عزیزم. امیدوارم احوالتون خوب و دلتون شاد باشه.این پست با احترام تقدیم همگی شما همراهان و  عزیزانی که پست قبل رو مطالعه کردند و به دنبال راهکار برای رفع کولیک هستند.
❇️ مادر بعد از شیر خوردن و بین شیردادن باید به دفعات،نوزاد را بغل کند تا هوایی که وارد معده او شده با آروغ زدن خارج گردد.
❇️ بعضی از مواقع هوا در معده نیست و در روده هاست، بنابراین مالش دادن شکم و خم کردن پاها نوزاد روی شکم او کمک خواهد کرد و سبب جابچایی گا
سلامی دوباره به همراهان عزیزم. امیدوارم احوالتون خوب و دلتون شاد باشه.این پست با احترام تقدیم همگی شما همراهان و  عزیزانی که پست قبل رو مطالعه کردند و به دنبال راهکار برای رفع کولیک هستند.
❇️ مادر بعد از شیر خوردن و بین شیردادن باید به دفعات،نوزاد را بغل کند تا هوایی که وارد معده او شده با آروغ زدن خارج گردد.
❇️ بعضی از مواقع هوا در معده نیست و در روده هاست، بنابراین مالش دادن شکم و خم کردن پاها نوزاد روی شکم او کمک خواهد کرد و سبب جابچایی گا
کفپوش مناسب و ویژگی های آن
کفپوش یا همان پوششی که برای کف ساختمان استفاده می شود یکی از مهره های کلییدی در طراحی دکوراسیون بوده و به سب وسعتی که به آن تعلق داده می شود بایستی با دقت کافی انتخاب شود.کفپوش ها علاوه بر زیبایی محیطی باید دارای ویژگی هایی باشد که برای خانه و کیفیت زندگی اهمیت دارد از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
زیبایی محیطی
تنوع رنگ و طرح
استحکام و مقاومت بالا 
قابلیت اجرا بر روی تمامی سطوح
مقاوم در برابر گرم
پارکت وجوندگان
هنگامی که ما قصد خرید چیزی را داریم مسلما باید تحقیقات لازم را راجع به شیوه ی نگه داری آنها ،مزایا ومعایب آن ها بدانیم تا ببینیم آیا می توانیم با این موضوعات کنار بیاییم یا خیر وپس از آن تصمیم بگیریم که آن وسیله را بخریم یا خیر ، پارکت  هم یکی از همان هایی است که باید در نگه داری آن ها بسیار دقت کرد وهرچه بهتر بتوان این کار را انجام داد ،مسلما می توان ماندگاری بیشتری هم انتظار داشت . همان طور که می دانید ماده اصلی مورد استفاده د
پارکت آرتا در طرح ها و رنگ های مختلف قابل عرضه می باشد.
برخی از نمونه کارها و دیگر محصولات و پروژه های ما شامل دیوارپوش ،‌ دیوارپوش پی وی سی ،‌ دیوارپوش pvc ، قیمت دیوارپوش ،‌ دیوارپوش سه بعدی ،‌ دیوارپوش چوبی ،‌ دیوارپوش mdf ،‌ انواع دیوارپوش pvc ،‌ دیوارپوش ام دی اف ، دیوارپوش pvc چاپی ، دیوارپوش آجری ،‌ دیوارپوش آینه ای ،‌ دیوارپوش فومی ،‌ آموزش نصب دیوارپوش ، دیوارپوش ضد ضربه ،‌ دیوارپوش در اصفهان ، دیوارپوش در تهران ، 
پارکت زد فور z4 ایرانی در طرح ها و رنگ های مختلف قابل عرضه می باشد.
برخی از نمونه کارها و دیگر محصولات و پروژه های ما شامل دیوارپوش ،‌ دیوارپوش پی وی سی ،‌ دیوارپوش pvc ، قیمت دیوارپوش ،‌ دیوارپوش سه بعدی ،‌ دیوارپوش چوبی ،‌ دیوارپوش mdf ،‌ انواع دیوارپوش pvc ،‌ دیوارپوش ام دی اف ، دیوارپوش pvc چاپی ، دیوارپوش آجری ،‌ دیوارپوش آینه ای ،‌ دیوارپوش فومی ،‌ آموزش نصب دیوارپوش ، دیوارپوش ضد ضربه ،‌ دیوارپوش در اصفهان ، دیوارپوش د
چه رنگ کفپوش مناسب فضای خانه است؟
رنگ کفپوش خانه و انتخاب آن یکی از مهمترین مسائلی است که بسیاری از صاحبان خانه ها امروزه در مورد آن حساس هستند و به آن اهمیت می دهند. شکل ظاهری و رنگ کفپوش خانه اهمیت زیادی در روحیه اعضای خانواده و همچنین ایجاد حس آرامش در خانه دارد و در این زمینه کاملا تاثیر گذار است.
دکوراسیون خانه یکی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید، اجاره و یا بازسازی منزل باید در نظر گرفت. هر چه یک خانه دارای دکوراسیونی زیباتر، دل بازت
اگر به دنبال مانتوهای shine یا براق مشکی با جزئیات زیبا مانند مروارید، پاپیون و… هستید، این آیتم دقیقا برای شما دوخته شده است. این مانتو تقریبا روی تمام پارچه مانتو مروارید‌دوزی دارد. اگر به بالاتنه نگاه کنید، متوجه می‌شوید این مانتو چپ و راستی است که با یک کمربند پاپیونی بزرگ و زیبا گره خورده است. پوشیدن این مانتو در مراسم‌های عروسی انتخاب بسیار خوبی برای خانم‌های شیک‌پوش هست. زیر این مانتو پیراهن، دامن یا لباس مجلسی خود را بپوشید.
 
مدل
همه خانم ها به دنبال داشتن ناخن های زیبا هستیم. در این مقاله میخواهیم به شما 15 کار که باعث زیبا تر شدن ناخن ها میشوند را معرفی کنیم . با مجله خوشکل شو همراه شو.

برای برخورداری ناخن هایی بلند و درخشان موارد جالبی هست که در ادامه به بیان آنها اشاره خواهیم کرد:
1- از ناخن های خود استفاده ابزاری نکنید، به عنوان مثال هنگام باغبانی و یا در آوردن اجسام سفت و سخت مانند منگنه از ناخن های خود استفاده ننمایید.
2- قبل از انجام کارهایی که با خاک در ارتباط است،
انتخاب کفپوش مناسب علاوه بر جلوه ظاهری منحصربه‌فرد، تأثیر زیادی هم در جذاب‌تر شدن دکوراسیون داخلی دارد.
در تعریف کفپوش ساختمان می‌توان گفت پوششی است که برای کف ساختمان استفاده می‌شود. کفپوش‌های ساختمانی از تنوع بالایی در جنس بهره‌مندند که از آن جمله می‌توان به سنگ، سرامیک، پی وی سی، لمینت، چوب و … اشاره کرد. یکی از کفپوش‌های پرطرفدار برای ساختمان، پارکت لمینت است که علاوه بر مزایای قابل توجهی که در ادامه خواهید خواهند، جلوه بسیار زی
آنچه که باید در مورد کفسابی بدانیم
در این مقاله از کافه کفسابی به بررسی برخی نکات کفسابی و سنگسابی می پردازیم:
۱.دستگاه کفسابی در دو نوع برق تک فاز و برق سه فاز وجود دارد  دستگاه با برق سه فاز قوی تر
و حاصل کارش بهتر و باکیفیت تر است. منازلی که مجهز به آسانسور هستند، مجهز به برق سه فاز می باشند.
هزینه کفسابی با دستگاه برق تک فاز بیشتر از سه فاز است.
۲. فاضلاب یا آب حاصل از کفسابی به مرور زمان سفت و محکم می شود و
نباید به سیستم لوله کشی فاضلاب س

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها