نتایج جستجو برای عبارت :

روش های درمان منافذ صورت (پوست پرتقالی)

دستگاه جوان سازی پوست اراف مینی MINI R F
 
رفع جای جوش و جای زخم
بهبود و درمان ترک‌های پوست
لایه‌برداری و جوانسازی پوست صورت
درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل
لیفت و بالا کشیدن پوست در تمامی نواحی بدن
بهبود روزاسه و رگ‌های نمایان در زیر پوست صورت
جوانسازی پوست دست و رفع لکه‌های قهوه‌ای روی دست
بهبود رنگ و بافت پوست:رمان مشکلات مربوط به بافت پوست و منافذ بزرگ پوست
رفع زائده‌های پوستی، آفتاب سوختگی و لکه‌های پوستی و روشن کردن پوست صورت
د
درمان عارضه منافذ باز پوست صورت
بسیاری از زنان و مردان از عارضه‌ای به نام "باز شدن منافذ پوست" رنج می‌برند. علت اساسی بروز این عارضه، التهاب‌های ناشی از جوش‌های سرسفید (جوش جوانی) است. 
به همین دلیل است که اینگونه التهاب‌ها را باید سریعاً درمان کرد تا باعث بروز ضایعات عمقی پوست نشود. اگر دچار عارضه جوش جوانی هستید، سریعاً به فکر درمان باشید زیرا 
احتمال دارد به عارضه منافذ باز پوست مبتلا شوید.

ادامه مطلب
میکرودرم پوست
بسیاری از افراد از منافذ باز صورت خود شکایت دارند. این مشکل در افراد جوان و با پوست چرب یا مختلط شایع تر است. این منافذ باز در اثر گشادشدن منافذ طبیعی پوست که در همه افراد وجود دارد، ایجاد می شوند جلسات متعدد درمانی می تواند باعث کاهش منافذ باز پوستی شود. به هیچ عنوان نباید این منافذ را برای همیشه از بین برد و اصولا چنین چیزی نیز امکان ندارد اما می توان با راهکارهای متعددی از شدت آنها کاست و منافذ را غیر قابل رویت نمود.
 
 
http://WWW.NE
 
 
 پاک کننده منافذ
عسل منافذ پوست را باز می کند و با داشتن خواص آنتی اکسیدانی، ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی، پوست را پاکسازی می کند و باعث جلوگیری از جوش های سر سیاه می شود. عسل خام با محافظت منافذ در برابر گردو غبار و چربی های اضافه پوست، موجب جلوگیری از به وجود آمدن آکنه ها می شود و در عین حال پوست را مرطوب نگه می دارد که چهره را شفاف تر می کند.
 
 
 
 
 
کوچک کردن منافذ باز صورت با راه کارهای مفید
 با راهنمای کاربردی و مفید در مورد نحوه کوچکتر و تنگ تر کردن منافذ باز صورت بیشتر آشنا شوید.
قبل از آنکه به موضوع چگونگی کوچک کردن منافذ باز صورت بپردازیم، باید اول به این نکته اشاره کنیم که در حقیقت شما نمی توانید اقدام به کوچک کردن سایز منافذ کنید، بلکه در عوض ظاهر مشخص آن را به حداقل می رسانید.
ادامه مطلب
باز بودن منافذ پوست از نظر زیبایی مشکل
آفرین است. اگرچه این مشکل خیلی حاد نیست و نیاز به مراجعه به پزشک متخصص
پوست ندارد اما باید مراقب آن ها بود زیرا باعث بروز جوش های سر سیاه و آکنه
می شوند. افزایش منافذ باز پوست ممکن است به دلیل قرار گرفتن زیر نور
آفتاب اتفاق بیفتد زیرا اشعه های فرابنفش خورشید (UV) کلاژن را از بین می
برد و حالت کشسانی کانال های منافذ پوست را کاهش می دهد. اما در بیشتر
موارد این منافد باز پوست به دلیل بر هم خوردن تعادل هورمون
برخی از مصارف مهم کرم زینک اکسید روی سنتی حلما به شرح زیر است:درمان و پیشگیری از جوش صورتکرم زینک اکسید می‌تواند به طور مستقیم بر روی بیماری جوش صورت به کار برده شود.
خواص ضدباکتریایی آن باعث کشتن باکتری‌ها شده و خواص ضد التهابی آن‌ها باعث پایین آوردن التهاب پوست می‌گردد؛ بنابراین باعث کاهش جوش می‌گردد. این ماده برای پیشگیری از جوش صورت نیز مفید است.
 این کرم چربی‌های بیش از حد سطح پوست که تمایل به نفوذ در منافذ پوست و ایجاد جوش دارند را
بهترین درمان کک و مک صورت
لکه های قهوه ای روی پوست صورت و بدن یعنی اختلالی بزرگ در زیبایی و جذابیت.برای درمان سریع کک و مک دو روش درمان دارویی و درمان خانگی با ماسک های گیاهی توصیه می شود.سریعترین روش درمان لکه های پوستی را بشناسید.

ادامه مطلب
درمان آکنه و جوش ها
با توجه به خاصیت ضد باکتریایی و ضد التهابی عسل، می توان هرگونه انسداد منافذ را از بین برد، به خصوص صورت که دارای روغن اضافی است. در صورت عدم توجه به این منافذ بسته، بعد از گذشت مدتی شاهد به وجود آمدن آکنه و جوش های صورت می شویم.
 
منافذ باز پوست باعث بد به نظر رسیدن آن شده و همچنین برای همه افراد امری ناخوشایند هستند آن ها باعث می‌شوند از ظاهر پوستتان احساس خجالت کنید. اندازه منافذ پوست ژنتیکی هستند و نمی توان آن را به طور دائمی تغییر داد. اما روش هایی وجود دارند که با آن می توانید اندازه آنها را مقداری کوچکتر کنید.

ادامه مطلب
روش های درمان منافذ صورت (پوست پرتقالی) :
منافذ پوست مانند چاله های کوچک و بزرگ بر روی صورت است که مانند پوست پرتقال می باشد و ظاهری ناخوشایند ایجاد می کند. این منافذ باعث می شود که صورت پیر به نظر برسد. افرادی که دارای پوست چرب هستند، سبوم بیش از حد تولید و ترشح می کنند. منافذ همچنین می تواند منجر به عوارضی مانند جوش های سرسیاه و آکنه و حتی بیماری های پوستی شوند شود.منافذ پوستی در واقع برای پوست ضروری و مفید هستند، روغن ضروری طبیعی را به پوست م
درمان لکه های سفید پوست
تخم شاهی را کوبیده و با عسل مخلوط نموده و بر روی لکه ها قرار دهید .
این عمل را روزی یکبار تا بهبودی کامل ادامه دهید .
شفاف شدن و رفع لکه های پوست
روش های درمان
*سه قسمت آب شاهی را با یک قسمت عسل ترکیب کرده و خوب به هم بزنید
تا به صورت مایعی یک دست درآید .
سپس به وسیله یک تکه ی پنبه تمیز صورت خود را با این محلول صبح و شب بشویید و بگذارید خشک شود .
بعد آن را با آب و صابون بشویید .
تقویت پوست (درمان لکه های سفید پوست)
*متخصصین رژیم د
تعداد جلسات درمانی و فواصل آنها چگونه است؟طبق توصیه انجمن طب زیبایی آمریکا، لازم است همه افراد، با هر نوع پوستی حداقل ماهی یک بار تحت درمان میکرودرم ابریژن قرار گیرند. در شروع درمان، توصیه می شود، این کار هر هفته یک بار برای ۴ هفته انجام گیرد. به تدریج فواصل درمان به یک ماه برسد.همانگونه که جرم گیری دندان ها به رغم شستشو و مسواک روزانه واجب است، پاکسازی پوست نیز لایه های مرده و آلوده پوست را که توسط هیچ شوینده ای برداشته نمی شود، از بین می بر
در صورتیکه پوست کم آب دارید بدون شک قبلی از به کار گیری از پنکیک، از یک مرطوب کننده مطلوب استعمال فرمایید. زیرا ساختار پودری پنکیک آرایشی منجر جذب رطوبت و چربی پوست می گردد و ممکن میباشد پوست رخ شما‌را کم آب خیس نماید. هنگامی از مرطوب کننده به کار گیری می‌کنید، یه خرده طاقت فرمائید تا مرطوب کننده تماما جذب پوست شود تا پنکیک به صورت یکنواخت روی پوست پخش شود.
بهترین مارک پنکیک
پنکیک آرایشی به جهت جور بافت و پوششی که روی سطح پوست تولید می‌نمای
روش اول: شستن صورت
۱-یک شوینده صورت انتخاب کنید: یک پاک کننده انتخاب کنید. از صابون مخصوص پوست چرب استفاده کنید. مایع مخصوص شستشوی صورت حاوی آلفا هیدروکسی اسید هست مثل اسید سیتریک، اسید لاکتیک، یا اسید گلیکولیک، پوست تون رو بشویید و سلول های مرده پوست رو از بین ببرید. پاک کننده هایی با اِمولینت (وازلین، لانولین، روغن های معدنی و سرامید) و گلیسیرین، رطوبت پوست تون رو حفظ می کنن. اگر آکنه دارید، از داروهایی استفاده کنید که شامل سالیسیلیک اسید،
بهترین مارک پنکیکخانم هایی که پوست چرب با منافذ گشوده دارا هستند برای ارتقا ماندگاری پیرایش بر روی پوستشان بایستی از تکنیک های خاصی به کارگیری نمایند.طریقه پیرایش پوست چرب با تکنیک و ترفندهای مطلوباشخاص دارنده پوست چرب ، غدد چربی فعالی دارا هستند و منافذ پوستشان اکثر اوقات وسیع میباشد و زیرا گرد و غبار و آلودگی شل خیس از روش این منافذ پهناور به پوست نفوذ می نماید ، بیش تر از حد جوش میزنند.
یکی اشتباهات اشخاص دارنده پوست چرب ، این میباشد که
- میکرودرم صورت
این روش در درمان چروک های سطحی و کم عمق پوست و جوانسازی پوست کاربرد دارد. معمولا چندین جلسه درمان در این مورد لازم است. پزشک فواصل بین جلسات درمان  را بر حسب وضعیت بیمار تغییر خواهد داد و از هفته ای یک بار تا دو ماه یک بار در نوسان است. میکرودرم قادر به از بین بردن چروک های خیلی عمیق پوستی نمی باشد ولی قوام کلی پوست پس از چند جلسه درمان بهتر خواهد شد و پوست شفاف تر و محکم تر می شود.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
گلاب به صورت سنتی در تهیه غذا و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین از آن می توان برای مراقبت زیبایی یا پوست استفاده کرد. گلاب حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمندی است و از خواص ضدعفونی کننده، ضد باکتری، ضد پیری و ضد التهاب سود می برد. در ادامه با برخی از فواید گلاب برای پوست، مو و سلامت کلی بیشتر آشنا می شویم.تونر عالی برای پوست خشکگلاب یک تونر (مایع آرایشی برای پاکسازی پوست و باز کردن منافذ آن) خوب، به ویژه برای پوست های خشک است. این محصول
کرم روز آلوئه ورا
جوان کننده و لیفتینگ ٬ آبرسان قوی ٬ از بین برنده خطوط و چروک های صورت ٬ بهبود گردش خون مویرگی و متابولیسم پوست  ٬مراقبت از پوست در طول شبانه روز با اثرات جوان کنندگی و ضد افتادگی پوست صورت و گردن ، سفت کننده ٬ مرطوب کننده ٬ تغذیه کننده پوست ٬ تنگ کردن منافذ باز پوست ٬ مناسب برای زیر آرایش.
 
Aloe Fleur de Jouvence - Firming Day Lotion
لوسیون تقویت کننده روزانه، شاهکاری در مراقبت های پوستی است که فرمولی ویژه جهت استفاده در مجموعه رژیم زیبایی الو
علائم لک های پوستی
علائم و نشانه های رایج لکه های تیره پوست عبارتند از:
تفاوت رنگ کلی پوست به علت تغییر رنگ پوست
علائم زایمان که در هنگام تولد یا بعد از تولد رخ می دهند
لک های تیره حذف شده از پوست
لکه ای که از یک نقطه کوچک شروع به بزرگ شدن می کند
 
درمان لک های صورت
لیزرتراپی
برای این درمان، لیزر در قسمت های ناخوشایند پوست نفوذ می کند و نور UV توسط سلول ها جذب و کشته می شود. این درمان در ابتدا پوست را تیره تر می کند، اما در عرض یک هفته، یک پوست روشن
درمان جوش های سر سیاه :
 
 
شستشوی صورت
اسید سالیسیلیک
رتینوئیدها
مرطوب کننده
محصولات غیر comedogenic
ماسک
روال مثال
اگر به تازگی از جوش های سر سیاه خلاص شده اید یا به آنها حرفه ای برخورد کرده اید ، ممکن است تعجب کنید که چگونه از بازگشت آنها جلوگیری کنید. این مراحل را در برنامه روزانه مراقبت از پوست خود قرار دهید تا به پوست بدون سیاهی برسید.
دوباره سرسیاه چیست؟سر سیاه یک نوع متداول از لکه های آکنه است که وقتی منافذ با روغن اضافی (سبوم) و سلول های پوس
   
 
 
 
 
پوست و روغن زیتون
 
 
 *پوست را پاکسازی می‌کنداحتمالاً درمورد “پاکسازی پوست با روغن” شنیده اید، روغن زیتون یکی از بهترین روغن‌های گیاهی برای این کار است. این روغن تمام چربی‌های‌ اضافه، سلول‌های مرده، کثیفی‌ها و آلودگی‌هایی را که در منافذ پوست گیر کرده‌اند، جذب و از منافذ خارج می‌کند.
اگر این آلودگی‌ها از پوست خارج نشوند، منافذ را می‌بندند. باید بدانید آکنه، جوش‌های سرسیاه و سر سفید نتیجه‌ی مسدود شدن منافذ پوست هستند.
* م
   
 
 
 
 
پوست و روغن زیتون
 
 
 *پوست را پاکسازی می‌کنداحتمالاً درمورد “پاکسازی پوست با روغن” شنیده اید، روغن زیتون یکی از بهترین روغن‌های گیاهی برای این کار است. این روغن تمام چربی‌های‌ اضافه، سلول‌های مرده، کثیفی‌ها و آلودگی‌هایی را که در منافذ پوست گیر کرده‌اند، جذب و از منافذ خارج می‌کند.
اگر این آلودگی‌ها از پوست خارج نشوند، منافذ را می‌بندند. باید بدانید آکنه، جوش‌های سرسیاه و سر سفید نتیجه‌ی مسدود شدن منافذ پوست هستند.
* م
میکرونیدلینگ، یک روش درمانی (پروسیجر) پوستی است، که با ورود همزمان سوزن‌های بسیار نازک به داخل پوست و ایجاد جراحت، به طور طبیعی منجر به تحریک ساخت کلاژن و الاستین با حداقل آسیب اپیدرم‌ می‌شود. هدف از درمان، تولید کلاژن و بافت پوستی جدید برای داشتن پوستی صاف، محکم‌تر و بانشاط‌تراست.‌ میکرونیدلینگ بیش‌تر برای صورت استفاده‌ می‌شود و ممکن است زخم‌های مختلف، چین و چروک و منافذ بزرگ را درمان کند.
ادامه مطلب
منافذی روی پوست وجود دارد که محاظت نکردن و رعایت نکردن برخی نکات سبب آسیب و بسته شدن به این منفذها می شود.
روش هایی برای پاک سازی پوست بینی و جلوگیری از بسته شدن منافذ آن
منافذ پوست سوراخ هایی هستند که فولیکول های مو در آن ها قرار دارند. تمیز نگه داشتن منافذ پوست از بروز گرفتگی در آن ها پیش گیری کرده و سلامت پوست را هم تقویت می کند.
پوست بینی دارای غدد چربی میباشد و سبوم یا چربی را ترشح می کنند. بر اساس گفته متخصصات پوست، غدد چربی بینی بزرگ تر و ب
 چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم ؟در این مطلب،سایت هفت و یک سعی شده انواع پوست ها و اینکه چطور پوست خود را بشناسید به شما آموزش داده شود .اگر شما نوع پوست خود را به‌خوبی نمی‌شناسید و محصول مراقبتی مناسب آن را خریداری نمی‌کنید ممکن است آن محصولات مراقبتی برا پوست شما متناسب نباشد و وضعیت بدتری برا پوست شما ایجاد کند پس تشخیص نوع پوست بسیار مهم و ضروری است.انواع پوست عبارتند از: خشک، چرب، مختلط و نرمال.ممکن است با خودتان فکر کنید که چگونه م
http://WWW.NEGARSKIN.IR
 
جوان‌سازی پوست چه‌طور؟ بسیاری از خانم‌ها با این امید روانه کلینیک پوست می‌شوند.
از این روش می‌توان در درمان چروک‌های سطحی و کم عمق پوست استفاده کرد.
چند جلسه درمان در این مورد به‌کار می‌رود. فواصل درمان را می‌توان برحسب وضعیت بیمار تغییر داد
و از هفته‌ای یک بار تا دو هفته یک بار فواصل را اضافه کرد.
درمارولر سه در یک تیتانیومی derma roller 3in1
 درمارولر 3در 1 شامل:
 3 سری در سایزهای مختلف + ظرف ضد عفونی + برای سیلیکونی پاکسازی صورت
دارای سایزهای 0.5، 1، 1.5 
کیفیت ساخت و جنس بسیار مرغوب و استاندارد
جنس سوزنها تیتانیوم کیفیت بالا
کاهش ریزش مو و کمک به رویش مجدد موها
کاهش منافذ باز و ایجاد یکپارچگی پوست.
بهبود اسکارهای سوختگی یا جراحی 
کمک به افزایش کلاژنسازی و شفافسازی پوست
از بین برنده و جلوگیری از چین و چروک، درمان جای جوش و اسکار و آکنه،کشیدگیها
چه عواملی باعث بروز جوش چرکی می شود؟
 
بررسی اجمالی :
نبض ها برجستگی های کوچکی روی پوست هستند که حاوی مایعات یا چرک هستند. آنها معمولاً به صورت برجستگی های سفید رنگ پوست پوست قرمز ظاهر می شوند. این برجستگی ها بسیار شبیه به جوش ها هستند ، اما می توانند بسیار بزرگ شوند.
ممکن است نبض ها در هر قسمت از بدن ایجاد شوند ، اما آنها معمولاً در قسمت پشت ، سینه و صورت تشکیل می شوند. آنها ممکن است در خوشه هایی در همان ناحیه از بدن یافت شوند.
پاستول ها ممکن است
با چند روش ساده که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم، می‌توانید منافذ پوست را ببندید.
برای داشتن پوستی سالم و ظاهری جذاب باید سلامت آن را حفظ و عیوب آن را برطرف کنید. از بین بردن آکنه، جوش‌های سرسیاه، جلوگیری از چروک و بستن منافذ پوست از جمله مواردی است که به شما در افزایش جذابیت کمک می‌کند. بستن منافذ به عملی گفته می‌شود که سبب پاکسازی سوراخ‌های کوچک روی پوست می‌شود. در این مطلب مجله دلتا چند روش برای بستن منافذ پوست را به شما خواهیم گفت.
ش
توضیحاتی در مورد ماسک خاک رس
خاک رس باعث افزایش گردش خون، پاک کردن سموم پوستی، تصفیه کردن بافت‌های پوست، تنظیم چربی پوست و بستن منافذ باز پوست استفاده می‌شود. خاک رس بعنوان مکمل کرمهای ضدلک برای درمان لک نیز استفاده می شود.در این مطلب از سایت جسارت در مورد خواص و طرز تهیه ماسک خاک رس قرمز و سفید و گلاب لورال اوریجینز و سرکه برای لک صورت و جوش و پوست خشک صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.
ماسک خاک رس قرمز
کسانی که پوست حساس دارند می ت
سلام
دوستان شما راهی برای روشن شدن دائمی پوست صورت و بدن سراغ ندارید؟  خصوصا راهی برای شفافیت و صافی پوست؟ 
راهی دائمی که بشه تمامی لک های سیاه و قهوه ای که رو صورت جاخوش کردن برداشت و انداخت دور !‏‏!‏؟ چکار کنیم صورتمون یک دست شفاف و صاف و روشن بشه؟
لطفا تجربیات خودتون رو در میان بگذارید؟!‏‏!‏
پیشنهاد :
تجربیات شما در مورد روشن تر کردن پوست و رفع روزنه های روی بینی
تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت
بهترین روش برای از بین بردن
بهترین مارک پنکیک
پنکیک آرایشی به جهت جور بافت و پوششی که روی سطح پوست ساخت می نماید برای اشخاصی که پوست چرب دارا هستند بسیار ایده آل میباشد. زیرا پنکیک به ساختار پودری خویش سبب ساز در اختیار گرفتن چربی و تعرق پوست می گردد. یکی‌از موضوعات آزار دهنده برای افزادی که پوست چرب یا این که حتی پوست مختلط دارا هستند درخشان شدن پوست بر اثر ترشح چربی روی سطح پوست میباشد. پنکیک توان برطرف کردن این گزینه را نیز دارااست. با پوشش بالایی که پنکیک روی پوست س
پرایمر اساسا ماده ای بصورت ژل ، کرم یا این که مایع میباشد که یک لایه پوششی را روی پوست ساخت می نماید. این ماده خیر صرفا سبب ساز تسهیل در آراستن و مراقبت آن در ساعت‌های متمادی میشود بلکه از پوست نیز حفاظت می‌کند. پرایمر برای گونه های پوستهای در رنگ های متفاوت (مثل پرایمر سبز برای تعادل رنگ پوست های قرمز‌رنگ) موجود هست.
بهترین مارک پنکیک
برندهای مشهور عالم از گزاره لورال ، فلورمار ، گلدن رز ، مک و دیگر برندها آفریننده پرایمر می باشند. پرایمر ضر
 
فوم شستشوی صورت جونسیو چیست؟نوعی خاصی از پاک کننده صورت است که برای افرادی با پوست‌های ترکیبی، معمولی، چرب و مستعد آکنه و جوش پیشنهاد می‌شود. وظیفه اصلی فوم شستشو صورت جونسیو پاک کردن عمقی صورت و از بین بردن چربی اضافه پوست و همچنین آلودگی‌های آن است. پس اگر می‌خواهید پس از یک آرایش سنگین یا یک روز طولانی که صورت‌تان در معرض آلودگی و گرد و غبار بوده، منافذ پوست صورت را کاملاً تمیز کنید و فوم شستشوی صورت جونسیو رو انتخاب کنید.ساخت کشور:ا
عسل به دلیل داشتن خواص آنتی سپتیک یا ضد عفونی کننده بهترین روش برای درمان جوش های صورت محسوب می شود.ویژگی های آنتی بیوتیکی و ضد عفونی کننده عسل باعث از بین بردن باکتری های موجود در منافذ پوست می شود.به جرات می توان گفت که هیچ کدام از درمان های خانگی به اندازه استفاده از عسل در برطرف کردن آکنه موثر نیستند.مقادیر کم هیدروژن پراکسید موجود در عسل به بهبود سریع جوش ها و نرمی و لطافت پوست کمک می کند و علاوه بر این قند موجود در آن نیز باکتری ها را نا
آفتاب سوختگی، خشکی پوست ، چین و چروک افتادن، زبر شدن ، تیره شدن از عوارض اثرات اشعه مضر نور خورشید بر روی پوست بدن است . کرم سنتی و طبیعی حلما علاوه بر جلوگیری از خرابی پوست ، منافذ خالی پوست را پر نموده و سلولهای پوست را تقویت و پوستی صاف و روشن را به شما ارمغان میدهد
ماسک ها و درمان های آن ها برای پوست
برای رفع لک صورت می توان از ماسک های گیاهی استفاده کرد، البته اگر کسی بخواهد درمان کلی شود خوب است که خودش را به یک پزشک حاذق طب سنتی دانشگاهی بسپارد.
فواید زرده تخم مرغ برای پوست
زرده تخم مرغ عمدتا از آب و چربی تشکیل شده است، که باعث می شود عامل مهمی برای اتصال به آب باشد.
به همین دلیل ماسک زرده تخم مرغ و عسل بر روی صورت باعث رطوبت رسانی در سلول های پوست شما شده و صورت شما را نرم و لطیف می کند.
ماسک های چهره ی زر
ماسک ها و درمان های آن ها برای پوست
برای رفع لک صورت می توان از ماسک های گیاهی استفاده کرد، البته اگر کسی بخواهد درمان کلی شود خوب است که خودش را به یک پزشک حاذق طب سنتی دانشگاهی بسپارد.
فواید زرده تخم مرغ برای پوست
زرده تخم مرغ عمدتا از آب و چربی تشکیل شده است، که باعث می شود عامل مهمی برای اتصال به آب باشد.
به همین دلیل ماسک زرده تخم مرغ و عسل بر روی صورت باعث رطوبت رسانی در سلول های پوست شما شده و صورت شما را نرم و لطیف می کند.
 
ماسک های چهره ی
پوست چرب خود را با گیاهان دارویی درمان کنید
 پوست بدن انسان‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتیه، پوست چرب یا خشک یه امر طبیعی در بین همه است. هر کدوم جداگانه باعث بروز مشکلاتی میتونن بشن. چرب بودن پوست
 تا یه حدی خوبه، اما اگه پوستتون بیش از حد چرب باشه مشکلاتی رو بوجود میاره. برای پوست‌های چرب دارو‌های گیاهی زیادی وجود داره که میتونه بهتون کمک کنه تا چربی 
پوست کنترل بشه. در مطلب زیر تعدادی از روش‌های طبیعی برای درمان پوست چرب رو باهاتون به اشتر
فواید دستگاه درما اف
دستگاه درما اف یا اتوی صورت یا اولتراسونیک می توانند بهترین جایگزین برای لوازم آرایش و جراحی زیبایی باشند،
اتوی صورت جایگزینی ایمن و ملایم برای جراحی دشوار پلاستیک، لایه برداری با لیزر، پیلینگ با مواد شیمیایی،
تزریق کلازن و بوتاکس و سایر روش های درمانی تهاجمی برای جوانسازی دوباره پوست می باشد.
این دستگاه با تولید ارتعاشات صوتی در فرکانس پایین
به عمق پوست نفوذ میکنه و باعث از بین رفتن آلودگی های مختلف از روی پوست
ست پاکسازی صورت (فیس براش) تاچ بیوتی مدل TB 14838
TOUCH BEAUTY ELECTRIC FACIAL CLEANSER SET TB14838
راز جوانی پوست
منافذ پوست شما می‌تواند با چربی، سلول‌های خشک یا مرده پر شده و همه‌روزه با آلودگی و انواع کثیفی مسدود شود. زمان‌هایی نیز به دلیل زیاد‌بودن گلبول‌های سفید خون، پوست متورم و این منافذ مسدود می‌شود.جلوگیری از مسدود‌شدن منافذ پوست در درمان جوش صورت و جلوگیری از جوش و آکنه بسیار مؤثر است. بهترین راه برای خلاصی از مسدود‌شدن منافذ پوست، داشتن یک رژ
بسیاری از افراد به خصوص بانوان به زیبایی پوست و صورت خود اهمیت زیادی می دهند این افراد به دنبال زیبایی بوده و هزینه های بسیاری را صرف داروها و کرم های شیمیایی می کنند لازم است بدانید امروزه بسیاری از دستگاه های زیبایی در بازار وجود دارد که می تواند شمار زیادی از مشکلات پوستی این افراد را به راحتی برطرف سازد. آیا با دستگاه زیبایی صورت آشنایی دارید؟ ما در ادامه ی مطلب به شما انواع مختلفی از دستگاه های زیبایی و کاربرد هر کدام را معرفی خواهیم کر
در اینجا ما طرز نهفته کردن جای جوش را با آرایش و پیرایش فراگیری می‌دهیم.
بهترین مارک کرم پودر
پیرایش فیس جوش دار۱- در آغاز پوست رخ را با تونر غیر الکلی یا این که گلاب یا این که هر محلول تمیز کننده پوست که فاقد الکل باشد منزه نمایید تا منافذ پوست پاک شود.
۲- با تزکیه پوست و منافذ ان ممکن میباشد شم کم آبی در پوست چهره به شما دست دهد. مقداری کرم مرطوب کننده چای سبز یا این که عصاره درخت چایی یا این که استخودوس به صورتتان بزنید تا پوست تسکین و التیام ی
ماسک ها و درمان های آن ها برای پوست
برای رفع لک صورت می توان از ماسک های گیاهی استفاده کرد، البته اگر کسی بخواهد درمان کلی شود خوب است که خودش را به یک پزشک حاذق طب سنتی دانشگاهی بسپارد.
فواید زرده تخم مرغ برای پوست
زرده تخم مرغ عمدتا از آب و چربی تشکیل شده است، که باعث می شود عامل مهمی برای اتصال به آب باشد.
به همین دلیل ماسک زرده تخم مرغ و عسل بر روی صورت باعث رطوبت رسانی در سلول های پوست شما شده و صورت شما را نرم و لطیف می کند.
 
ماسک های چهره ی
ماسک ها و درمان های آن ها برای پوست
برای رفع لک صورت می توان از ماسک های گیاهی استفاده کرد، البته اگر کسی بخواهد درمان کلی شود خوب است که خودش را به یک پزشک حاذق طب سنتی دانشگاهی بسپارد.
فواید زرده تخم مرغ برای پوست
زرده تخم مرغ عمدتا از آب و چربی تشکیل شده است، که باعث می شود عامل مهمی برای اتصال به آب باشد.
به همین دلیل ماسک زرده تخم مرغ و عسل بر روی صورت باعث رطوبت رسانی در سلول های پوست شما شده و صورت شما را نرم و لطیف می کند.
ماسک های چهره ی زر
بهترین روغنهای اساسی برای پوست شما
 
 
پوست خشک
پوست چرب
پوست حساس
آکنه
شرایط پوستی
رنگدانه
ضد پیری
نحوه استفاده
اقدامات احتیاطی
از کجا بخریم
خلاصه
روغنهای اساسی عصاره های گیاهی هستند که از گلها ، برگها و دانه ها تهیه می شوند. برخی ممکن است دارای خواصی باشند که می توانند شرایط خاصی از پوست را درمان کنند. اگر علاقه دارید روغنهای اساسی را برای نگرانی های پوستی خود امتحان کنید ، در مورد گزینه های زیر با متخصص پوست خود صحبت کنید.
روغنهای اساسی ب
برس پاکسازی صورت(فیس براش) تاچ بیوتی مدل TB1487M
TOUCH BEAUTY ELECTRIC FACIAL CLEANSER TB1487M
برس پاکسازی صورت(فیس براش) محصولی از شرکت TOUCH BEAUTY(تاچ بیوتی)
همه انسان ها نگران سلامتی خود هستند یکی از نگرانی های مهم امروزه ما مخصوصا خانمها،پیری پوست میباشد که باعث میشه احساس پیری کنید و اعتماد به نفس شما را کاهش دهد.
شستشوی نادرست، ناقص وعدم پاکسازی کامل پوست از آلودگی ها باعث ایجاد چین و چروک،کدر شدن رنگ پوست وایجاد لکه بروی پوست شما میشود.از این رو شرکت Touch Beaut
از حساس بودن،چربی،پیری یا چروک و یا خشکی پوستتان رنج می برید؟ دوست دارید خودتان درمانش کنید؟ برای این منظور همیشه لازم نیست به یک مرکز خدمات پوست گران برید تا پوستتان درمان خاصی بگیرد، در صورتی که می توانید ماسک های خانگی که از مواد اولیه طبیعی درست می شوند را به صورت انلاین پیدا کنید که احتمالا این مواد را در خانه دارید. در ادامه بخش سلامت پوست و موی نمناک جمع آوری از دستورالعمل هایی از ماسک های خانگی که مطابق با نوع پوست هستند را به طور خلا
فواید گلاببسیاری از بیماری های دهان و دندان با استفاده از گلاب قابل درمان است. این عرق التهابات و مشکلات لثه را تسکین می دهد و در درمان آن ها بسیار موثر است. گلاب دندان ها را تقویت می کند و درد لثه ناشی از دندان درد را تسکین می دهد. علاوه بر این گلاب می تواند در درمان بوی بد دهان موثر است. برای رفع این مشکل می توانید از گلاب به عنوان دهان شویه استفاده نمایید.درمانگران طب سنتی برای افزایش استحکام و تقویت لثه قرقره گلاب را توصیه می‌کنند. آنها بر ا
عسل و گیاهان موثر بر بیماری های پوست و مو
درمان سرمازدگی پوست
پودر شلغم را با عسل به مقدار مساوی مخلوط نموده و آن را روی پوست سرمازده می مالند .
در درمان سرمازدگی دست و پا و خشونت آنها موثر واقع می شود .
یک قاشق غذاخوری عسل ، یک سفیده تخم مرغ و مقدار کمی آرد را به صورت خمیری درآورید ،
محل سرمازده را تمیز و خشک نموده و خمیر را روی آن بمالید و با پارچه ای بپوشانید .
چون این خمیر نسبتا چسبناک است گفته می شود
که این دستورالعمل بعد از یکبار انجام دادن م
رفع چین و چروک صورت
 
 
پیلینگ به معنی برداشتن یک قشر سطحی از روی پوست است دراین روش لایه های سطحی پوست ریزش میکنندو روی پوست اپیدرم نو و تازه می شود در نتیجه این عمل اشکالات پوستی مانند کدر بودن،زبر بودن،منافذ باز و چروکهای ریز کمتر شده و یا کاملا از بین می روند.
 

 
محلولهای پاک کننده یا پلینگ از نوع قوی تا ملایم متفاوتند محلول های گیاهی از نوع ملایمند و هر کس بخواهد می تواند به راحتی از آن روش استفاده کند و آن را بر روی پوست خود به کار برد در
روش های درمان جوش های سرسیاه 
 
چسب بینی
شستشوی صورت
اسید سالیسیلیک
رتینوئیدها
مرطوب کننده
محصولات غیر comedogenic
ماسک
اگر به تازگی از جوش های سر سیاه خلاص شده اید یا به آنها حرفه ای برخورد کرده اید ، ممکن است تعجب کنید که چگونه از بازگشت آنها جلوگیری کنید. این مراحل را در برنامه روزانه مراقبت از پوست خود قرار دهید تا به پوست بدون سیاهی برسید.
دوباره سرسیاه چیست؟سر سیاه یک نوع متداول از لکه های آکنه است که وقتی منافذ با روغن اضافی (سبوم) و سلول ها
سه ماسک شگفت انگیر برای درمان جوش صورت ۲۰۱۹
سه ماسک شگفت انگیر برای درمان جوش صورت ۲۰۱۹
یکی از مهمترین مسائلی که همه ما با آن سر و کار داشته ایم جوش صورت هست . جوش صورت در سنین مختلف روی پوست های مختلف مشاهده میشود و همیشه هم یا مساله ناراحت کننده بوده که ما را مجبور به جستجو برای راه هایی برای درمان و از بین بردن سریعتر جوشها و جای جوش از روی پوستمان کرده است .
همه ما راه های مختلفی را برای درمان جوش های پوست صورتمان امتحان کرده ایم . و اما ای
حجم100gویژگی ها- حاوی کربن فعال شارکل- پاک کننده آلودگی ها- تمیز کننده منافذ پوست- حاوی ویتامین B3- روشن کننده کامل پوست- کاهش نقاط و لکه های تیره پوستدسته کالاپاک کننده صورتفوم پاک کننده و روشن کننده صورت پوندز Ponds Pure White حاوی کربن فعال شارکل بوده و پاک کننده آلودگی ها و تمیز کننده منافذ پوست می باشد. فوم شوینده صورت پیور وایت همچنین حاوی ویتامین B3 جهت تغذیه پوست بوده و استفاده از آن سبب روشن شدن و شادابی صورت می شود.درباره برند پوندزپوندز برند ت
پوست معمولی 
انواع پوست در یک تقسیم بندی کلی به چهار نوع پوست نرمال، خشک، چرب و مختلط تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی براساس میزان فعالیت غدد سبوم و میزان ترشح چربی صورت می‌گیرد. متخصصین پوست براساس ویژگی‌ها و در نظر گرفتن شرایط پوست می‌توانند به بهبود کیفیت آن کمک کنند.همانطور که می‌دانید زیبایی چهره و صورت بیش از هفتاد درصد به سلامتی، شفافیت و لطافت پوست بستگی دارد. پوست بدن و صورت در افراد مختلف به دلیل عوامل وراثت و عوامل محیطی ویژگ
درمان بثورات ناشی از بستن پوشک‌ با کرم سنتی سفیداب حلماکرم زینک اکسید برای درمان بثورات پوشک بسیار موثر است. اکسید روی یک ماده‌ شیمیایی قوی بوده و می‌تواند به صورت امن بر روی پوست ظریف نوزادان بدون ترس از هر گونه واکنش خشن پوستی مورد استفاده قرار گیرد.
 نوزادان کوچک به دلیل رطوبت به دام افتاده در داخل پوشک که یک محیط پرورش ایده آل برای رشد کنترل نشده‌ی باکتری‌ها است، به بیماری بثورات پوشک دچار می‌شوند. در نتیجه، پوست تحریک و ملتهب شده و
تعداد جلسات میکرودرم ابریژن
نتایج استفاده از پاکسازی صورت با دستگاه همانند بسیاری از درمان های غیر تهاجمی پوست، تجمعی بوده و در جلسات درمانی متعدد ظاهر می شوند. بطور مثال؛ برای لایه برداری پوست حداقل ۳ جلسه و برای درمان لک ها و ضایعات قهوه ای پوست ۶ الی ۱۵ جلسه درمانی لازم است. مدت زمان هر جلسه میکرودرم نیز به طور معمول بین ۱۰ الی ۱۵ دقیقه است.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
تقویت پوست
کمی عسل را روی پوست صورت بمالید و بعد ماساژ دهید ، بگذارید عسل به مدت 10 دقیقه روی پوست بماند .
سپس آن را با گلوله پنبه ای که در آب گریپ فروت خیسانده اید از روی پوست پاک کنید و بعد از 5 دقیقه صورت را با آب گرم بشویید .
درمان جوش های بدن
روش های درمان
جوش های خارش دار : برای تهیه ضماد ، تخم گشنیز را با عسل و روغن زیتون مخلوط نمایید و روی جوش ها بمالید
در درمان جوش های خارش دار نافع است .
جوش های قرمز : هر روز یک لیوان شربت عسل مخلوط با آبلیمو ب
اگر پس از خشک کردن صورتتان حوله لکه دار شد یا در عکس هایی که با فلش گرفته می شود نقاط براق روی پیشانی و بینی خود دیده اید پوستتان چرب است.
متخصصین پوست می گوید: پوست چرب در تمام سنین بسیار شایع مخی باشد، چه شامل کل صورت شود چه فقط ناحیه T ( پیشانی، بینی و چانه ) را در بر بگیرد.
اگر پوست شما نیز چرب است نکاتی وجود دارد که هرگز نباید انجام دهید، تا پوستتان درخشان و مرطوب بماند.
 
از تونرهای ساده استفاده کنید.
گاهی افرادی که پوست چرب دارند فکر می کتت
روغن آرگان اصل ما محصول کشور مراکش و فرمولاسیون آن متعلق به کشور ژاپن می باشد. این محصول سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز پوست و بخصوص مو است که میتوان گفت غذای کاملی برای پوست و موی شماست، در ادامه به برخی از خواص آن اشاره میکنیم. پیشگیری از ایجاد چروک و ضد افتادگی پوست ناشی از افزایش سن، تقویت کلاژن سازی و ترمیم بافت سلول، مرطوب کننده و آب رسان قوی برای پوست های خشک، ترمیم سوختگی های پوست ناشی از لیزر و آفتاب، متعادل کننده ی PH و
درمان جوش صورت مسئله ای مهم است که میخواهیم  در مورد آن صحبت کنیم اما قبل از آن بهتر است آکنه ها را بهتر بشناسید. این کار به شما کمک میکند تا بتوانید راحت تر با آنها مقابله کنید.
هنگامی که غدد سبوم یا همان غده های تولید کننده چربی پوست بیش از حد معمول چربی ترشح میکنند ، پوست چرب میشود. در نتیجه منافذ پوست بسته میشوند. البته منافذ پوست ممکن است به وسیله ی سلول های مرده پوست و موارد دیگر نیز بسته شوند.
 
به هر حال با بسته شدن حفره های پوست ، چربی در
نکاتی درباره چگونگی سفت کردن پوست شل
 
بررسی اجمالی :
پوست شل می تواند ناامید کننده باشد و می تواند بر عزت نفس تأثیر بگذارد. در حالی که روش های بسیاری برای توسعه پوست شل وجود دارد ، پس از داشتن این روش ، برگرداندن آن دشوار است.
استفاده هفته ای یک تا دو بار از ماسک خاک روس میتواند پوست را لیفت کند و منافذ باز پوست را ببندد .
دلایل پوسته پوسته شدن می تواند شامل کاهش وزن ، بارداری و اثرات پیری باشد. مکانهای معمولی که افراد پوست شل را تجربه می کنند شا
مصارف دیگر استفاده از کرم زینک اکسیدملاسما یک اختلال پوستی بوده که توسط لکه‌های قهوه‌ای تیره بر روی پوست صورت تشخیص داده می‌شود.استفاده‌ منظم کرم زینک اکسید تا حد زیادی به تسکین علائم ملاسما کمک می‌کند. این کرم می‌تواند برای درمان اگزما نیز استفاده شود که یک اثر آرام بخش بر التهاب و تحریک پوست دارد. صدمات پوستی جزئی مانند بریدگی ها، سوختگی‌ها یا خراش‌ها نیز می‌تواند با زینک اکسید درمان گردد.
سلام دوستای خوشگلم
منافذ پوست که دریچه های ریزی در محل فولیکول های مو هستندبرای خارج شدن سموم و چربی که ممکنه ارثی باشن یا در اثر عوامل محیطی به وجود بیان.
ازجمله دلایلش می تونه قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید باشه یا استفاده طولانی مدت از کرم دارای چربی زیاد و همچنین بالا رفتن سن .
این منافد هیچوقت کامل از بین نمیرن ولی ما می تونیم با یک سری راهکار ها قطرشون رو کم کنیم تا جایی که به چشم نیان
راهکارها
شستشوی صورت با شوینده مناسب پوست 
استفاده م
سرطان پوست
سرطان پوست (رشد غیرطبیعی سلول‌های پوست) اغلب در پوست‌هایی ایجاد می‌شود که در معرض آفتاب قرار دارند. البته، این نوعِ شایعِ سرطان در ناحیه‌هایی از پوست که 
معمولاً در معرض آفتاب نیستند نیز بروز می‌کند. می‌توان از طریق قرار نگرفتن در معرض اشعه فرابنفش یا محدود کردن زمان آن، خطر بروز سرطان پوست را کم کرد. بررسی مرتب 
تغییرات مشکوک پوست به تشخیص زود هنگام سرطان پوست کمک می‌کند. تشخیص زود هنگام سرطان پوست شانس درمان موفقیت‌آمیز آ
کرم ضد لک قوی برای لک صورت
کرم ضد لک قوی برای کسانی مفید است که هنوز از دست لک و مک و جوش‌های پوستی راحت نشده‌اند.
هر پوستی می‌تواند دچار کک‌ومک شود اما این اتفاق در سن نوزادی و جوانی و نیز در فصل بهار و تابستان بیشتر اتفاق می‌افتد.
 
انواع لک صورت
۱- نوع سطحی: در این نوع ، رنگدانه ها در قسمت های سطحی پوست افزایش می یابند.
این نوع شایع تر است و پاسخ بهتری به درمان نشان می دهد.
۲- نوع عمقی: به رنگ آبی مایل به خاکستری دیده می شود.
در این نوع، رنگدانه
ترفندهایی برای بستن منافذ باز پوست
>> ترفندهایی برای بستن منافذ باز پوست
ترفندهایی برای بستن منافذ باز پوست وجود دارند که در مراقبت های پوست ارائه شده اند. یکی از مهم ترین فاکتورهایی زیبایی هر فردی داشتن پوستی سالم و عاری از هر گونه عیب و نقص می باشد.     این امر که منافذ پوست صورت بسته باشد و غدد چربی به اندازه مناسب ترشح شوند در زیبایی پوست تاثیر بسزایی دارد و موجب می شود چهره فرد زیباتر و جذاب تر دیده شود. قبل از این که با روش های مختلف مر
ری هیدراته تونر
این کرم با دو ماده موثر در بهبود عملکرد سلول ها می باشد : کلاژن و آلانتوئین- ارای  ژل آلوئه ورا و فندق به همراه مرطوب کننده های طبیعی پوست و عصاره های گیاهی سفت کننده پوست این محصول جهت پاک کردن اثرات نهایی تمییز کننده ها ٬چربی و آلودگیها و آرایش.  جداسازی سلول های مرده پوست و آشکار کردن پوستی صاف و شفاف و عاری از هرگونه ناپاکی تنگ کردن منافذ باز پوست سبب بالانس PH پوست می شود.
aloe Fleur de Jouvence Rehydrating Toner
«ری هیدراتینگ تونر» یا ری هاد
روش های درمان منافذ صورت (پوست پرتقالی) :
منافذ پوست مانند چاله های کوچک و بزرگ بر روی صورت است که مانند پوست پرتقال می باشد و ظاهری ناخوشایند ایجاد می کند. این منافذ باعث می شود که صورت پیر به نظر برسد. افرادی که دارای پوست چرب هستند، سبوم بیش از حد تولید و ترشح می کنند. منافذ همچنین می تواند منجر به عوارضی مانند جوش های سرسیاه و آکنه و حتی بیماری های پوستی شوند شود.منافذ پوستی در واقع برای پوست ضروری و مفید هستند، روغن ضروری طبیعی را به پوست م
مراقبت های پس از آر اف فرکشنال
پس از درمان با آر اف فرکشنال رعایت یک سری مراقبت ها برای رسیدن به نتیجه دلخواه لازم است، این دستورالعمل ها را به طور حتم پزشک معالجتان به شما یادآوری خواهد کرد. این نکات مهم عبارتند از:
در روز درمان، شستشوی ملایم پوست بلا مانع است، ولی از مصرف شوینده های قوی و مالش پوست خودداری کنید.
مصرف کرم ضد آفتاب بعد از درمان ضروری است.
مصرف مرطوب کننده های سبک به کاهش سریع تر التهاب و برافروختگی پوست شما کمک می کند.
به مدت ۲۴
بهترین شستشوی برای پوست های خشک :
 
چگونه انتخاب کردیمبرای خشکی پوست و آکنهبرای پوستهای خشک و حساسبرای پوست خشک و اگزماچگونه انتخاب کنیمنکات ایمنیبردناگر از طریق پیوندی در این صفحه چیزی بخرید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. چگونه این کار می کند
وقتی پوست خشکی دارید ، مرطوب کننده ممکن است محصولی باشد که برای بیشترین میزان به آن می رسید. اما شستن صورت می تواند به همان اندازه در زرادخانه مراقبت از پوست برای حفظ پوست به نظر برسد و بهترین احس
درمان فرورفتگی و اسکار جای جوش صورت
درمان اسکار صورت :  با آب سیب زمینی و عسل
آب سیب زمینی به دلیل داشتن مواد مغزی که داره یکی از بهترین درمان های خانگی برای درمان جای جوش صورت به حساب میاد. برای اینکار ، شما به یک سیب زمینی تازه و آبدار نیاز دارین . سیب زمینی رو به صورت ورقه ( نازک ) برش بزنید و این برش ها رو روی صورت و جای جوش ها بگذارین و اجازه بدین 15 دقیقه بمونه. بعد صورتتون رو با آب ولرم بشورید.
 
برای استفاده از سیب زمینی روش های دیگه یا هم وجو
چگونه می توان جوش های زیر پوستی را از بین برد !
 
 
فشردن یا ظاهر شدن
فشرده سازی گرم
برچسب آکنه
آنتی بیوتیک موضعی
روغن درخت چای
عسل خام
به متخصص پوست مراجعه کنید
چرا این جوش شکل گرفت؟جوش کور به آکنه هایی اشاره دارد که در زیر سطح پوست ایجاد شده است. اگرچه جوش از فاصله قابل توجه نیست ، اما می توانید توده را احساس کنید. این بیماری اغلب در اثر کیست یا گره ایجاد می شود.
این نوع آکنه ها از ترکیبی از سبوم (روغن) ، باکتری و خاک که در منافذ شما گرفتار می شون
 
هر جلسه درمان چه قدر طول می کشد؟
حدود یک ساعت زمان برای کل مراحل میکرودرم ابریژن نیاز است. در بدو ورود آلودگی های سطحی توسط کرم های مناسب و شیر پاک کن پاک می شوند. سپس با بخور ملایم ولرم یا گرم که بسته به نوع پوست انتخاب می شود، به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه سطح پوست مرطوب و نرم  می شود.
این بخور ملایم به جدا شدن لایه های مرده ضخیم پوست در هنگام میکرودرم کمک می کند. پس از انجام  میکرودرم ابریژن که حدود چند دقیقه طول می کشد، از ماسک های آبرسان و درمانی م
ماسک گلاب جهت طراوت و تازگی پوست
 
پس از هر بار استحمام که منافذ پوست بازتر هستند، گلاب را به پوست صورت بمالید. در این حالت اسانس موجود در گلاب به سرعت جذب پوست می‌شود که با توجه به اثرات آن در افزایش جریان خون، باعث شادابی پوست می‌گردد. البته استفاده مداوم از این روش می‌تواند این اثرات مطلوب را ایجاد کند.
 
هایفوتراپی برای لیفت و سفت کردن پوست صورت و گردن استفاده می شود. در سال های اخیر این روش درمانی بسیار رواج پیدا کرده و  طرفداران بسیاری را در ایران و دنیا پیدا کرده است. در واقع هایفوتراپی یکی از بهترین و جدیدترین درمان برای کشیدن پوست و سفت کردن پوست به شمار می رود و برای لیفت پوست صورت، گردن، چانه،ابرو و ... به کار می رود.

ادامه مطلب
شیر دارای ویتامین، کلسیم و آنتی‌اکسیدان است که با استفاده از آن به صورت ماسک صورت می‌توانید از فواید آن بهره ببرید. ماسک شیر به رفع آکنه، تسکین التهاب و آفتاب‌سوختگی کمک می‌کند. در ادامه به طور خلاصه به آن می‌پردازیم.
شیر تازه سرشار از ویتامین B، کلسیم و سایر آنتی اکسیدان‌های قوی است و فواید زیادی برای پوست دارد. این ماده، می‌تواند تمام سلول‌های پوست را تغذیه کند و موجب حفظ رطوبت پوست در تمام روز شود. اگرصورت شما جوش می‌زند، ماسک شیر با
ماسک خانگی برای زیبایی بیشتر پوست:
ماسک‌های زیبایی از مهم‌ترین راه‌های ایجاد زیبایی بیشتر در پوست صورت هستند که اگر در منزل و با مواد طبیعی توسط خودتان تهیه شوند، هم هزینه کمتری دربر خواهند داشت و هم اینکه تاثیر آن‌ها بیشتر خواهد بود.ماسک تخم‌مرغ برای از بین بردن جوش‌های سرسیاهشکستن تخم مرغ:یکی از راه‌های کاهش جوش‌های سرسیاه، لایه‌برداری اصولی از پوست صورت است که با استفاده از مواد طبیعی مانند تخم‌مرغ، می‌توان به تغذیه سلول‌های پ
بآید پوست رو مرطوب نگهـدآرید می تونید صورتتون رو هر روز با آب سرد بشورید تآ منآفذ پوست بسته بشهچند تآ قرص آسپرین رآ با آب ترکیب و چند دقیقهـ روی صورت بذآرید تآ سلول هآی مرده صورت رو حذف و چربی یآ فرو رفتگی هآی پوست رو از بین ببره
همه‌ی افراد در دوره‌ای از زندگی خود دچار آکنه‌ها می‌شوند. آکنه‌های مزاحم در اثر تولید بیش از حد چربی ایجاد می‌شوند و منافذ پوست را مسدود می‌کنند. برای درمان آکنه داروهای شیمیایی بسیاری وجود دارند (که البته به عوارض جانبی‌اش نمی‌‌ارزد)، اما آیا بهتر نیست که برای درمان آکنه‌ها از راه‌های طبیعی استفاده کنیم؟
در دوران نوجوانی و با فرارسیدن سن بلوغ، نوجوانان به دلیل تغییر در سطح هورمون‌ها که باعث تولید بیش از حد چربی می‌شود، بیشتر دچار
همه افراد به خصوص خانم ها دوست دارند که پوست صاف و براق ی داشته باشند. اگر چه محصولات زیادی برای زیبایی پوست در بازار وجود دارد، با این حال بسیاری از آنها فقط به درمان سطح پوست پرداخته و همچنین حاوی مواد شیمیایی هستند که برای پوست مضر می باشد.
بنابراین، استفاده از محصولات گیاهی هم می تواند نتیجه بهتری را به ارمغان آورد و هم حتی می توان برخی از آنها را به راحتی در خانه تهیه کرد.
۱۴ماسک برای براق شدن پوست صورت 

ادامه مطلب
پوست یکی از ارگان های اصلی بدن برای زیبایی است که می‌تواند بر اثر بیماری های گوناگون، زیبایی خود را از دست دهد. یکی از بیماری‌های پوستی، آکنه است. درواقع آکنه، بیماری فولیکول های مو در صورت، گردن یا هر قسمت پوست است که تقریبا در تمام نوجوانان در سن بلوغ، دیده می‌شود.
از آکنه همچنین به عنوان جوش صورت نیز یاد می‌شود اما نام علمی آن بیشتر مد نظر است. این بیماری شایع ترین بیماری پوستی است که اغلب صورت، گردن و پوست دست را درگیر می‌کند.
بسته به شد
گل رز در ساخت بسیاری از محصولات آرایشی و زیبایی کاربرد دارد و یکی از پرطرفدارترین این محصولات ، گلاب است که از تقطیر گلبرگ گل رز با بخار ایجاد می شود . گلاب یکی از شگفت انگیز ترین موادی است که برای پوست و یا مراقبت از زیبایی استفاده می شود.گل رز همچنین به طور سنتی در غذاها و نوشیدنی ها استفاده شده است. گلاب، حاوی تعدادی از آنتی اکسیدان های قوی است و دارای خواص ضد عفونی کننده، ضد باکتری، ضد عفونی کننده و ضد التهابی است.فواید گلاب برای پوست و موخ
در این مقاله که نقل قولی از وب سایت ویرگول است، مهم ترین توصیه های متخصصین در رابطه با درمان جوش صورت را برایتان شرح داده ایم. 
 
1. حداقل 4 هفته به درمان جوش بپردازید.
 
احتمالا هر بار که یک محصول ضد جوش جدید را پیدا می کنید بای اینکه از شر جوش های خود خلاص شوید به سراغ آن ها رفته و محصو جدید را مصرف می کنید. درست است که هر محصولی ادعا می کند که حوش صورت شما را خوب کرده و اثری از ان باقی نمی گذارد. اما مطمئنا تاثیر آن ظرف مدت چند روز و یک تا دو هفته ن
لاب از تقطیر گلبرگهای گل محمدی با بخار ساخته می‌شود. گلاب ماده‌ای معطر
است و گاهی اوقات به عنوان یک عطر ملایم به عنوان جایگزین عطرهایی که حاوی
مواد شیمایی هستند، استفاده می‌شود.در این مقاله با خواص بی نظیر گلاب برای
سلامتی بدن آشنا می شوید.گلاب از هزاران سال پیش مورد استفاده
بوده است. ظاهرا منشا معرفی و استفاده از آن کشور ایران است. این ماده بطور
سنتی در محصولات زیبایی، غذایی و نوشیدنیها مورد استفاده است. همچنین گلاب
خواص بسیاری برای س
اگر از وجود میخچه روی بدن خود ناراحتید و بدنبال درمان آن هستید...
بهترین مرکز درمان میخچه پا در تهران را به شما معرفی می کنیم
مرکز زیبایی و پوست  آوا بیوتی واقع در عباس آباد تهران، به همراه کادر مجرب و بهترین متخصصین پوست و زیبایی به شما در درمان میخچه کمک خواهد کرد
آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
     آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
بهبود پوست های خشک با گلاب 
 
 
یکی از کاربردهای مهم گلاب بهبود و درمان پوست های خشک و حساس است. ماسک کردن گلاب روی پوست یا جایگزین کردن آن به جای شیرپاک کن توسط افرادی که پوست خشک یا حساس دارند موجب می شود تا به مرور پوست آنها طراوت و نشاط خود را به دست آورد. بهترین روش برای ماسک کردن گلاب روی پوست آن است که پارچه ای نخی و تمیز را به گلاب خالص آغشته کنید و آن را برای 20 دقیقه روی صورت تان بگذارید. این کار بعد از هر بار استحمام تاثیر درمانی بیشتری د
آیا روغن آفتابگردان برای پوست مفید است؟
 
 
روغن آفتابگردان حاوی چندین ترکیب است که فوایدی برای پوست دارد. آنها شامل موارد زیر هستند:
روغن آفتابگردان یک روغن حامل غیر comedogenic است که بسیار جاذب است و منافذ مسدود نخواهد شد. برای اکثر افراد غیر تحریک کننده است و می تواند در انواع پوست از جمله خشکی ، طبیعی ، روغنی و مستعد آکنه استفاده شود.
آنتی اکسیدان هاویتامین E یک آنتی اکسیدان است که می تواند به محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و در براب
چگونه از شر جوش های زیر پوستی خلاص شویم؟
درمان جوش های صورت گاهی نیازمند دوره درمان طولانی و صبر زیاد است اما همیشه راه های ساده تر و گاهی سریعتر برای درمان هست که طب سنتی یکی از این راه هاست.پس برای خلاص شدن از شر جوش های زیر پوستی صورت و بدن تان ادامه این بخش از سلامت پوست نمناک را به خوبی مطالعه کنید و برای تهیه مواد اولیه روش های درمانی کافیست سری به عطاری محلتان بزنید.

ادامه مطلب
باورهای غلط در مورد پوست کدامند؟
 
 
فکر می کنید واقعا پیتزا و شکلات باعث به وجود آمدن جوش های آکنه ای در شما می شوند؟آیا واقعا برای اینکه از شر جوشهای خود خلاص شوید سرخ کردنی کمتر می خورید؟اگر چه مطالعات کمی در مورد رابطه رژیم غذایی و آکنه انجام شده است امادر اکثر این مطالعات چیزی راجع به تاثیر شکلات بر آکنه گفته نشده است.
 
 
مردم اغلب فکر میکنند غذاهای چرب مثل شکلات و پیتزا و سیب زمینی سرخ کرده و بقیه غذاهای سرخ کردنی یک جورهایی باعث بسته ش
خواص بی نظیر روغن رز ماری
روغن رزماری یکی از سالم ترین مواد غذایی کره زمین است. روغن رزماری خوراکی به دلیل مقادیر بالای مواد مغذی که دارد باعث لاغری و کاهش وزن شده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و آلزایمر را از بین می برد.روغن رزماری از برگ های رزماری تازه به دست می آید و طبع روغن رزماری گرم و خشک می باشد.
روغن رزماری فواید زیادی برای پوست و مو دارد که ما در این مقاله از سایت هفت و یک به طور کامل خواص روغن رزماری را برای پوست صورت، موهای سر، ریش،
میزان تغییرات بینی،به ضخامت پوست که تنها عامل تاثیرگذار در جراحی است که جراح نمی تواند جز به مقدار کم آن را دست کاری کند وابسته است. افراط ها مانند پوست بسیار نازک یا بسیار ضخیم، گام های مختلف عمل جراحی بینی گوشتی دارند. 
تاثیر پوست نازک بر روی نتیجه جراحی زیبایی بینی
در بیماران دارای پوست بسیار نازک، اسکارها خیلی زود درمان می شوند و تورم در ناحیه جراحی کم است. با این حال پوست نازک تنها پتانسیل استتار کمی برای پوشش دادن اسکلت بینی زیرین دار
مزوتراپی صورت چه فوایدی دارد








مزوتراپی صورت
مزوتراپی
- مزوتراپی یک روش درمانی جدید می‌باشد. در این روش دارو در قسمتهای مختلف
پوست تزریق می‌شود. در واقع دارو به بجای اینکه از راه دهان خورده شود،
مستقیماً به داخل پوست تزریق می‌شود.  تزریقهای متعدد توسط دستگاه مزوتراپی
در فواصل منظم در پوست صورت میگرد. در حال حاضر از این روش برای درمان
موارد زیر استفاده می‌شود:
ادامه مطلب
بهترین پک های خانگی برای روشن شدن پوست صورت
1.ماسک پودر شیر، سفید کننده پوست صورت:
یک قاشق غذا خوری پودر شیر ، 1 الی 2 قاشق غذاخوری آب پرتقال طبیعی و یک قاشق غذا خوری جوی دو سر را تهیه کنید.
همه مواد را با هم مخلوط کنید تا یک ترکیب خوب بدست آید.
صورتتان را تمیز کنید و سپس با انگشت های تمیز این ماسک را روی صورت و گردن خود اعمال کنید و بعد از 15 الی 20 دقیقه با آب سرد بشویید.
این درمان را 1 الی 2 بار در هفته تکرار کنید.

ادامه مطلب
ماسک پاکسازی کننده حرارتی – پوستهای نرمال ، مختلط و چربپاک کننده عمقی پوستپاک کننده عمقی پوست است که پس از مصرف ،پوستی شفاف ، صاف و بدون التهاب را برای شما به ارمغان میاورد.حاوی سه مدل از خاک رس به شرح ذیل مباشدخاک رس سبز:از سایر انواع خاک رس موثرتر است.اثر خشک کنندگی قوی بر روی جوشهای صورت ،مات و صاف و مرطوب کننده لایه اپیدرمال پوست ،به طور شگفت انگیز و فوق العاده ای دارای اثر مغذی بر روی پوست میباشدکائولین (خاک رس سفید ): که خاک رس چینی هم گف
خواص روغن آفتابگردان برای پوست !
 
غیر comedogenic
آنتی اکسیدان ها
محافظ
التیام زخم
چگونه
اشکالاتی
منابع نفتی
روغن آفتابگردان حاوی چندین ترکیب است که فوایدی برای پوست دارد. آنها شامل موارد زیر هستند:
اسید اولئیکویتامین Eکنجداسید لینولئیکغیر comedogenicروغن آفتابگردان یک روغن حامل غیر comedogenic است که بسیار جاذب است و منافذ مسدود نخواهد شد. برای اکثر افراد غیر تحریک کننده است و می تواند در انواع پوست از جمله خشکی ، طبیعی ، روغنی و مستعد آکنه استفاده شود.
چگونه از شر جوش های زیر پوستی خلاص شویم؟
درمان جوش های صورت گاهی نیازمند دوره درمان طولانی و صبر زیاد است اما همیشه راه های ساده تر و گاهی سریعتر برای درمان هست که طب سنتی یکی از این راه هاست.پس برای خلاص شدن از شر جوش های زیر پوستی صورت و بدن تان ادامه این بخش از سلامت پوست نمناک را به خوبی مطالعه کنید و برای تهیه مواد اولیه روش های درمانی کافیست سری به عطاری محلتان بزنید.

ادامه مطلب
چگونه از شر جوش های زیر پوستی خلاص شویم؟
درمان جوش های صورت گاهی نیازمند دوره درمان طولانی و صبر زیاد است اما همیشه راه های ساده تر و گاهی سریعتر برای درمان هست که طب سنتی یکی از این راه هاست.پس برای خلاص شدن از شر جوش های زیر پوستی صورت و بدن تان ادامه این بخش از سلامت پوست نمناک را به خوبی مطالعه کنید و برای تهیه مواد اولیه روش های درمانی کافیست سری به عطاری محلتان بزنید.

ادامه مطلب
نحوه حذف لکه های تیره و جوش های پوست
لکه های تاریک در مقابل زخم ها
درمانهای خانگی
محصولات
درمان های داخل بدن
هر وقت جوش خوردید ، احتمالاً می خواهید آن را سریع بهبود دهید. اما گاهی اوقات ، لکه های آکنه حتی پس از از بین رفتن جوش ، علامت تیره ای روی پوست شما می گذارد. این ناامید کننده است ، اما غیر معمول نیست.
خلاص شدن از شر این نقاط تاریک بر روی پوست شما با درک اینکه چه چیزی در وهله اول ایجاد می شود ، شروع می شود.
هنگامی که یک جوش روی پوست شما ظاهر می
از کرم های ضد آفتاب بدون چربی، با فاکتور محافظت در برابر نور خورشید (SPF)30 استفاده کنید تا از رسیدن طیف وسیعی از اشعه فرابنفش نور آفتاب به پوست جلوگیری نمایید.
حتما کرم بدون چربی بخرید تا منافذ پوست را مسدود نکند و منجر به بروز آکنه های پوستی نشود.
کرم ضد آفتاب را هر دو ساعت یک بار مجددا استفاده کنید.
اپیلاسیون کار سیار - شماره تماس برای خانم ها: 09140848217
ایجاد مزاحمت از طرف آقایان پیگرد قانونی دارد.
1-ماسک صورت موز
موز غنی از چربی ها است که به هیدراته کردن پوست کمک کرده و رطوبت را در آن نگه می دارد. همچنین در بهبود انعطاف پذیری پوست و سفت شدن آن نیز کمک می کند. ترکیب عسل و روغن زیتون با موز، به بهبود سلول های آسیب دیده کمک می کند.
مواد مورد نیاز
نصف موز رسیده
یک قاشق چای خوری روغن زیتون
یک قاشق غذاخوری عسل
روش:
وز را پوست گرفته و خوب له کنید، به طوری که هیچ توده ای باقی نماند.
عسل و روغن زیتون را اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید.
خمیر را روی صورت
زندگی کردن با میخچه یکی از سخت‌ترین و دشوارترین مشکلات روی زمین است. بی‌شک کسی دوست ندارد با یک میخچه دردناک در خیابان قدم بزند یا برای انجام کارهای روزانه خود از این سر شهر به آن سر شهر برود. میخچه یکی از مشکلات رایجی است که بیشتر انسان‌ها دست کم یک‌بار آن را در طول زندگی تجربه می‌کنند.میخچه در نقاط مختلف پا به ویژه در ناحیه انگشتان و مفاصل آن دیده می‌شود.درحقیقت میخچه واکنشی است که پوست بدن در برابر فشارهایی قرارمی‌گیرد .
که به صورت مست

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها