نتایج جستجو برای عبارت :

ساعت هوشمند ردیاب کودک ونلکس مدل GW500S

ساعت هوشمند ردیاب کودک ونلکس مدل GW500S
امروزه بیشتر شرکت‌های تولیدکننده گجت‌های هوشمند در میان محصولات خود یک ساعت هوشمند هم جای داده‌اند، Wonlex GW500S ساعت هوشمندی است که فقط برای کودکان ساخته شده که با ویژگی های منحصر‌به‌فردش می‌تواند وسیله خوبی برای آنها باشد. GW500S با بهره گیری از دو تکنولوژی GPS، LBS این امکان را فراهم می سازد تا والدین بتوانند در شرایط مختلف و در زمان عدم حضور کودکان، موارد مختلف و اتفاقات به وقوع پیوسته را رصد و مدیریت کنند
تعمیرات ساعت هوشمند را می توان یکی از دستگاه هایی بشمار آورد که نیازمند دقت و توجه بالایی دارد. تعمیر قطعات ساعت هوشمند، آی سی ساعت هوشمند، تعمیر تغذیه ساعت هوشمند، تعمیر آنتن، وایرلس، باتری و آی سی شارژ از مواردی است که به هنگام خرابی ساعت هوشمند با آن مواجه شده و نیاز به تعمیر آن دارید. تعمیر ساعت هوشمند اپل و سامسونگ به هنگام باز و بسته کردن آن نیازمند نکاتی است که در صورت رعایت نکردن آن باعث صدمه یه ساعت می گردد.
 
 

ادامه مطلب
 ساعت هوشمند مدل M3

ساعت هوشمند مدل M3- شارژ شدن از طریق کابل رابط و 6 ساعت حفظ شارژ- قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون- دارای قابلیت اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی- محاسبه‌ی مسافت طـی شده و شمارش گام ها- پایش فعالیت‌های ورزشی از جمله دویدن و ...- دارای صفحه نمایش رنگی- دارای سنجش فشار خون- قابلت امکان انتخاب تم- شمارشگر ضربان قلب- اتصال از طریق بلوتوث- امـکان تنظیم هشدار- پایش وضعیت خواب- هشدار عدم تحرک- محاسبه‌ی کالری- مقاوم د
تولید کننده: Wonlex
ساعت هوشمند Wonlex KT04
805,000 تومان
ساعت هوشمند مدل KT04 محصولی از Wonlex است. این محصول مناسب کودکان می باشد . مهم ترین و اصلی ترین ویژگی این محصول تکنولوژی GPS آن است. که توسط این تکنولوژی والدین به راحتی می توانند فرزند دلبند خود را رصد کنند. ساعت KT04 با ابعاد 46mm*38mm*15mm و باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 450 میلی آمپرساعت طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول به راحتی قابل شارژ و استفاده می باشد. این دستگاه با پشتیبانی از یک سیم کارت رجیستر شد
ساعت هوشمند مدل A1 یک ساعت شیک و زیبا می باشد که در چهار رنگ مشکی، نقره ای، طلایی و آبی عرضه شده است. این ساعت مناسب برای موقعیت های ورزشی رسمی و روزمره هم برای آقایان و هم برای خانم های می باشد.
ابعاد ساعت هوشمند مدل A1 10*40*45 میلی متر می باشد و وزن آن تنها 60 گرم است که باعث می شود گاهی اوقات وجود آن روی مچ دستتان را احساس نکنید.فرض صفحه نمایش ساعت A1 مستطیلی شکل بوده و جنس بدنه آن فلزی می باشد. همچنین بند این ساعت سیلیکونی بوده و با کمک پین بند بسته م
ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28
ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 طراحی بسیار زیبا و خیره کننده دارد و
در این رده قیمت از بهترین و به صرفه ترین مدل های موجود است. بند چرمی آن
بسیار زیبا و با کیفیت است.
صفحه نمایش این ساعت هوشمند 1.31 اینچ 240 *240 پیکسل با کیفیت عالی
است. میزان رم ساعت هوشمند کینگ ور KW28 برابر با 64 مگابایت است.
باتری 340 میلی آمپر ساعت در استفاده معمولی 5 روز شارژدهی دارد.
قابلیت نصب سیمکارت
امکان نصب سیمکارت روی ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 وجود
ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28
ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 طراحی بسیار زیبا و خیره کننده دارد و
در این رده قیمت از بهترین و به صرفه ترین مدل های موجود است. بند چرمی آن
بسیار زیبا و با کیفیت است.
صفحه نمایش این ساعت هوشمند 1.31 اینچ 240 *240 پیکسل با کیفیت عالی
است. میزان رم ساعت هوشمند کینگ ور KW28 برابر با 64 مگابایت است.
باتری 340 میلی آمپر ساعت در استفاده معمولی 5 روز شارژدهی دارد.
قابلیت نصب سیمکارت
امکان نصب سیمکارت روی ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 وجود
مجموعه لوح هوشمند زبان انگلیسی کودک

اولین مجموعه لوح هوشمند زبان انگلیسی کودک با دو لهجه امریکن و بریتیش در 20 مرحله آموزش همراه با آزمون های هوشمند 4 لوح هوشمند آموزشی   ویژگی های منحصر به فرد: آموزشی با نام و تصویر کودک شما اعلام زمان خواب و تغذیه به کودک غیر فعال شدن نرم افزار در ساعات دلخواه والدین قابلیت اعنبار دهی و اهداء لوح تقدیر ( لوح تقدیر در پایان دوره با نام و عکس کودک قابل پرینت می باشد ) تبریک روز تولد کودک و تمامی مناسبت های
آیا سن تربیت کودک مربوط به دوره  خاصی است؟ همه پدر و مادرها می خواهند کودک خود را به بهترین شکل تربیت کنند و از همان اولین روزهای زندگی کودک به دنبال بهترین نحوه برخورد با کودک و پرورش او هستند. اما خیلی از والدین به درستی نمی‌دانند در چه سنی چه رفتاری با کودک مناسب‌تر است. آگاهی از سن مناسب برای تربیت کودک و چگونگی آن والدین مانند راهنمایی همیشگی برای پیشبرد رفتاری متناسب با درک کودک ارائه می دهد. 

ادامه مطلب
تصاویر و مشخصات سخت افزاری ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e لو رفت.
به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، بر اساس نام منصوب، شاهد ساعت کاملا جدید نیستیم بلکه اساس آن روی مدل Watch GT 2 بنا شده و با داشتن بند متفاوت، اسپرت شده است تا کاربران جدید را به عنوان تارگت فروش در نظر گیرد.
ساعت 46MM نمایشگر امولد 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 پیکسل دارد و تراشه HiSilicon Hi1132 و باتری 455 میلی آمپر ساعت را در خود جای داده است.
 
ادامه مطلب...
http://lavanshop.sabzgostar.net/product/pid/3458
حراج ساعت هوشمند مدل Smart M4
فروش ویژه ساعت هوشمند مدل Smart M4
خرید پستی ساعت هوشمند مدل Smart M4
ساعت هوشمند مدل Smart M4
ساعت هوشمند مدل M4
98,000 تومان





ساعت هوشمند مدل M4 فقط 98 تومان دارای تقویم روزشمار انتخاب افرادخاص وخوش سلیقه

ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

مطابقت کامل با محصولات

تحویل و پرداخت درب منزل در سراسر کشور

پشتیبانی قبل و بعد از ارسال سفارشات


ادامه مطلب
خانه هوشمند چیست؟ویکی پدیا، درباره اینکه خانه هوشمند چیست و اتوماسیون خانگی یعنی چه، اینطور می نویسد که:
«خانه هوشمند یک فناوری نوظهور و در حال گسترش است. خانه هوشمند در پایین‌ترین سطح خود می‌تواند به همهٔ خدماتی اشاره داشته باشد که بدون دخالت صاحب‌خانه عملی را در محیط خانه اجرا می‌کنند»
چیزی متوجه شدید؟!بله، قرارمان سرجای خودش باقی ست. قرار است به زبان ساده با شما درباره هوشمند سازی صحبت کنیم و بگوییم که خانه هوشمند چیست ؟
پس بی خیال وی
برای بسیاری از والدین، کنترل کودک در زمان اتصال به اینترنت به یک دغدغه و مسئولیت روزانه تبدیل شده است. متاسفانه امروزه تعداد زیادی از کودکان به تلفن های هوشمند و تبلت ها دسترسی پیدا کرده اند. گاه دیده می شود کودکی که هنوز توانایی خواندن و نوشتن ندارد یکی از آخرین مدل های تلفن همراه در دست گرفته است. در اصل تلفن هشمند و تبلت حکم یک ابزار بازی برای کودکان دارد. والدین ادعا دارند که نمیتوانند در برابر خواست کودک برای داشتن یک تلفن هوشمند مقاومت
 
ظهور اینترنت پر سرعت به همراه دستگاه های قابل حمل پیشرفته مثل گوشی های هوشمند، استفاده از برنامه های ردیابی برای نظارت بر گوشی فرزندان را ضروری ساخته است.
به این دلیل که اکثر تهدیدهایی که کودکان را تهدید می کند، مربوط به استفاده از دستگاه های قابل حمل پیشرفته مثل گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه ها است.
در سال های اخیر، نگرانی والدین در مورد رفتارهای بد کودکان و اعتیاد آن ها به تلفن های همراه و دیگر دستگاه های هوشمند بیشتر شده است.
شاید بپرسی
ساعت هوشمند بخشی جدایی ناپذیر از فناوری پوشیدنی است که با مصرف کنندگان در تلاش برای گسترش استراتژی فعالیت های شخصی خود محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. ساعتها عموماً قرنها است که نه تنها به گفتن زمان بلکه به عنوان بخشی از یک دیدگاه مد که طی سالها با روشهای مختلف تغییر شکل داده است …The post آیا به ساعت هوشمند خود وصل هستید؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2WIYINs
مشاهده مطلب در کانال
پرستار کودک
خدمات پرستار کودک در منزل
بسیاری از خانواده های شاغل که در ساعت هایی از شبانه روز به خاطر مشغله های کاری یا هر دلیل دیگری فرصت کافی برای رسیدگی به امور فرزندان خود ندارند از شخصی تحت عنوان پرستار کودک برای مراقبت از کودکان خود کمک می گیرند و این شخص با هدف کسب درآمد، روزانه حداقل دو ساعت در خصوص نگه داری و آموزش کودکان از طریق بازی و سرگرمی به صورت خصوصی فعالیت می کند.
ادامه مطلب
معرفی قفل هوشمند
در قفل هوشمند دیگر نیازی به داشتن کلید برای باز و بسته کردن درب ندارید. با قفل هوشمند شما می‌توانید با استفاده از گوشی خود، اثرانگشت یا حتی حسگر شناسایی چهره درب را باز کنید. این در حالی است که قفل هوشمند همچنین می‌تواند با استفاده از وارد کردن رمز به صورت دستی درب را به روی صاحب‌خانه باز کند. عموما قفل هوشمند یا قفل دیجیتال دارای پروفایل های مختلفی است که می توانید برای تک تک اعضا رمز ، اثر انگشت و چهره گوناگون تعریف کنید.
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R800 یک گجت پوشیدنی زیبا و شیک است که از بدنه استیل ضد زنگ با فرم گرد و قابی به قطر 46 میلیمتر بهره برده و دارای یک بند پلاستیکی مقاوم همراه با قفل سگک دار می باشد و برای خانم ها و آقایان نیز یک انتخاب ایده ال بشمار می رود. صفحه نمایش این ساعت هوشمند از نوع لمسی رنگی Super AMOLED در اندازه 1.3 اینچ است که می تواند تا 16 میلیون رنگ را پشتیبانی نماید و همچنین از قابلیت GPS و NFC بهره می برد و با سیستم عامل تایزن نیز سازگاری دارد. س
شیائومی از اولین ساعت هوشمند خود به نام می واچ (Mi Watch) رونمایی کرد. قابلیت های این محصول آنقدر زیاد است که شیائومی به آن لقب «تلفن هوشمند مچی» را داده است.
ساعت هوشمند می واچ از نمایشگر همیشه روشن 1.78 اینچی امولد که روی قاب 44 میلیمتری قرار داده شده، بهره می برد. جنس قسمت پشتی قاب از سرامیک بوده و سمت راست آن یک دکمه معمولی در کنار یک دکمه چرخشی قرار گرفته که برای کار کردن با رابط کاربری به کار می روند. سمت چپ نیز میکروفون و اسپیکر به چشم می خورد.
 
ساعت هوشمند مدل M3
در مقایسه با نسخه قبلی، این نوآوری یک به روز رسانی تمام عیار محسوب می شود. بر خلاف مدل های قبلی، ساعت هوشمند مدل M3 جدید دارای صفحه نمایش لمسی OLED با ابعاد 0.78 اینچ است. ساعت هوشمند مدل M3 برای کنترل فعالیت های روزانه بدن و نیز پیگیری تمرینات ورزشی طراحی شده است. از مهمترین قابلیت های این دستبند می توان به خواندن پیام ها های (فیس بوک، توئیتر و واتس اپ)، اعلان تماس ها، سنسور تست فشار خون، شمارش تعداد ضربان قلب در دقیقه، نمایش میزان
9 نکته ی تربیتی:
1- همیشه به کودک خود سلام کنید و به او احترام بگذارید2- زمانی با کودک بازی کنید که او مشتاق باشد
3- از زورگویی پرهیز کنید4- با کودک رفتار محبت آمیز داشته باشید
5- برای آموختن زندگی به کودک عجله نکنید و اجازه بدهید او از کودکی خود لذت ببرد6- ناکامی کودک را محترم بشمارید و او را از شکست نترسانید
7- کودک را برای خودش و بر اساس توانایی هایش پرورش دهیدو نه برای اینکه تصویری از آرزوهای شما باشند
8- با صبر و سکوت با کودک خود ارتباط برقرار کنی
 
 
تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.
 
 
سرعت پیشرفت تکنولوژی به قدری زیاد شده که گاهی پیگیری موارد عرضه شده جدید هم کاری سخت میشود. اما حالا شرکت های بزرگ تکنولوژی میخواهند بازاری جالب و کم تر مورد توجه قرار گرفته را هدف قرار دهند. بازار محصولاتی که مختص کودکان هستند. بازاری که تا به حال محصولاتی همچون تبلت و تلفن همراه های مخصوص کودکان را به خود دیده است این بار با محصولی تا حدی منحصر به فرد رو به رو شده است.ساعت هوشمند شیائومی می بانی واچ 3 سی با ویژگی های بسیار جالب خود معرفی گردی
کمپانی چینی لنوو که اخیرا از دو گوشی هوشمند A6 Note و K10 Note رونمایی کرده بود، حالا ساعت هوشمند جدیدی را با نام Lenovo Carme معرفی کرده است. ساعت هوشمند لنوو از یک نمایشگر رنگی لمسی 1.3 اینچی استفاده می‌کند که طراحی 2.5 بعدی خمیده دارد. چنین طراحی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا محتوای صفحه را از زوایای مختلف راحتتر بخوانند.
ساعت هوشمند  لنوو می‌تواند اعلانات مرتبط با اس‌ام‌اس‌ها و تماس‌ها را روی نمایشگر نشان داده و قابلیت‌های ورزشی مختلف
روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) اعلام کرد: برنامه اردو های شناختی ویژه «کودک و مادر» و با حضورکودکان ۵ تا ۷ سال است، مخاطبان را با همراهی و آموزش کارشناسان تسهیل‌گر، با توانمندی ها و استعدادهای فردی آنان آشنا می‌کند.
در این برنامه انواع ملزومات مورد نیاز مادر و کودک در اختیار آنان قرار می‌گیرد و کارآفرینی با استفاده از ساخت کاردستی، توام با بازی با وسایلی همچون سرسره، استخر توپ، ربات، شن بازی، وسایل فکری و هوشمند و دیگر محصولات و اسباب باز
وایت برد هوشمند
 
عرضه وایت برد های هوشمند با کیفیت بالا،قابل اتصال به اینترنت،وصل به چاپگر،از2تا 10 کاربر.....
 
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید09121144229
تاچ برد
یک سیستم کامل شامل صفحه هوشمند،کامپیوتر داخلی ،بدون نیاز به پروژکتور ،بدون نیاز به سیم کشی،بدون نیاز به تنظیم نقاط،قابل استفاده بعنوان تلویزیون......
زمانى که کودک شروع به گفتن "من،من" میکند یعنى خودم میخواهم انجام دهم به این معنیست که کودک در حرکت بسوى استقلال است .
مسلما در ابتدا همه کارها را اشتباه انجام میدهند و برخورد والدین تاثیر تعیین کننده ایى در اعتماد بنفس کودک دارد.
اگر به او بگوییم نکن، بده، بشین، دست نزن تو نمیتونى، به جاى آنکه به او بیاموزیم و مراقبش باشیم کودک به این نتیجه میرسد که من ناتوان و ابله هستم و نمیتوانم.
ROA نام سیستم هوشمندی است که هیوندای آن را در خودروهای ۲۰۱۹ به بعد استفاده خواهد کرد.
این سیستم بعد از پارک خودرو با استفاده از #سنسورهای #اولتراسونیک #حرکات سرنشینان عقب را بررسی کرده و در صورتیکه #کودک یا حیوان  خانگی شما در خودرو باشد به شما #اخطار می دهد و اگر بی‌توجه خودرو را ترک کنید چراغ‌ها روشن وخاموش شده و بوق خودرو به صدا در می‌آید.
سیستم بلولینک هیوندای نیز آلارمی را به  تلفن هوشمند شما ارسال می‌کند.
در تابستان سال جاری ۳۸ کودک در آ
اصلا ساعت هوشمند چیست؟!
ساعت هوشمند (smart watch) وسیله ای است به ظاهر شبیه یک ساعت معمولی اما با کارایی نزدیک به یک تلفن همراه.ساعت های هوشمند با انواع و کارایی های گوناگونی ساخته میشوند.امروزه اکثر شرکت های بزرگ نظیر ال جی،سامسونگ،اپل،هواوی،سونی و… پا در این عرصه نهادند و تنها HTC است که تمایلی برای ورود به این دنیای جذاب از خود نشان نداده است.تفاوت ساعت هوشمند با دستبند هوشمند چیست؟ساعت های هوشمند نظیر LG G WATCH,SAMASUNG GALAXY GEAR S,APPLE WATCH,SW2,HUAWEI WATCH غالبا
در بخش دوم قاعده لطف گفتیم که خداوند منبع لطف کامل است و با فراهم شدن بستر دریافت زمینی به هر مقدار که ظرفیت ایجاد شود به نوع انسان میرساند و گاهی اوقات عامل انسانی در این فرایند نقص ایجاد میکند.
سئوال:آیا این اتفاق معنایش اینست عامل انسانی از قدرت الهی در تاثیرگذاری روی این جریانات قوی تر است؟
جواب:خیرکائنات بر مبنای قواعد کاملا مشخص و قانونمند و هوشمند فعالیت میکند.زمین هم قواعد خاص خودش را در پیوند با کائنات دارد.در بعضی موارد کلیدهای در
انتظارات در تغذیه با شیر بطری : بشتر کودکان می توانند تغذیه با شیشه شیر را در چند ساعت بعد از تولد شروع کنند. بیشتر نوزادان حدود ۶ تا ۱۰ بار در هر ۲۴ ساعت  شیر می خورند. مقادیر تغذیه متوسط بسته به سن کودک و میزان گرسنگی که او در آن لحظه دارد متغیر است.
مقادیر تغذیه متوسط بر اساس سن کودک
کودک یک ماهه : ۲۰ fl oz (۶۰۰ میلی لیتر) در 24 ساعت
کودک دوماهه: ۲۸ fl oz(۸۵۰ میلی لیتر) در 24 ساعت
کودک سه ماهه: ۳۰ fl oz(۹۰۰ میلی لیتر) در 24 ساعت
کودک چهار ماهه: ۳۰ fl oz( ۹۰۰ میلی
 بهداشت را رعایت کنید: قبل از اولین تغذیه، بطری ها را طبق دستور بسته بندی بشویید یا استریل کنید.
شیر را گرم کنید: برای گرم کردن شیر مادر یا شیرخشک از یک بطری گرم یا آب گرم استفاده کنید. (از ماکروفر استفاده نکنید). قبل از تغذیه کودک، کمی از شیر را روی قسمت داخلی مچ دست امتحان کنید.
به علاقه ی کودک خود اهمیت دهید: اگر کودک شما شیر گرم دوست ندارد ، می توانید آن را کمی سرد کنید یا دمای آن را به دمای اتاق برسانید.
کودک را در یک مکان راحت قرار دهید: یک مکا
خرید ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101 
قیمت : 213000 تومان
برند : Miscellaneous
خرید پستی ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101 
قیمت ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
خرید ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101 ارزان , ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ا
خرید ساعت هوشمند مدل TS002 
قیمت : 416000 تومان
برند : Miscellaneous
خرید پستی ساعت هوشمند مدل TS002 
قیمت ساعت هوشمند مدل TS002 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
خرید ساعت هوشمند مدل TS002 ارزان , ساعت هوشمند مدل TS002 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی ساع
کودک پس از مصرف سیتریزین، ممکن است خواب آلود و یا تنبل شود. این می تواند برای چند ساعت طول بکشد، بنابراین بهتر است که سیتریزین را در شب به جای صبح بکار ببرید.کودک ممکن است دچار خشکی دهان شود. خوردن مرکبات (مثل پرتقال) و یا مصرف آب شیرین ممکن است کمک کند.بینایی کودک ممکن است مبهم و تار شود.کودک ممکن است دچار یبوست شود. او را تشویق کنید که مقدار زیادی مایعات بنوشد و غذاهای حاوی فیبر را بخورد (مثلا غذاهای کره ای، میوه و سبزیجات). اگر بعد از 2 هفته هنو
بهترین سیستم های هوشمند هتلی باید چگونه باشند؟ و عملکرد مناسب آنها به چه صورت است ؟از کجا بفهمیم سیستم ها هوشمند هستند ؟
اینه ها همه سوالاتی است که شاید خیلی از شماها دوست داشته باشید بدونید که هتل هوشمند چطوری معروف و خدماتی بی نظیر ارائه میدهند...
ادامه مطلب
رشد کودک: ماه اول تا سوم
در این ماه‌ها رشد قدی و وزنی کودک بسیار
سریع است. روند رشد کودک در این ماه‌ها مشابه رشد سریعی است که طی یک ماه
اول داشته است. در این ماه کودک بین 2.5 الی 3.8 سانت رشد قدی و در حدود
907 گرم رشد وزنی خواهد داشت. این اعداد تنها نشان‌دهنده میانگین مورد
انتظار هستند و امکان آن وجود دارد که روند رشد کودک شما آرام‌تر یا
سریع‌تر باشد و یا در مقطعی رشد او به طور ناگهانی زیاد شود. اگر در سن 6
هفتگی کودک شما بیش‌ازحد بی‌قرار است یا
 
قانون ارتعاش چیست؟ | ارتعاش در قانون جذب | قانون ارتعاش | ارتعاش  | بالا بردن ارتعاش | ارتعاش فکری چیست؟
 
بهترین روانشناس کودک ارومیه | بهترین روانشناس کودک سنندج | بهترین روانشناس کودک کرمانشاه | بهترین روانشناس کودک ایلام | بهترین روانشناس کودک اهواز | بهترین روانشناس کودک خرم آباد
بهترین روانشناس کودک اصفهان | بهترین روانشناس کودک یزد | بهترین روانشناس کودک سمنان | بهترین روانشناس کودک اراک | بهترین روانشناس کودک همدان | بهترین روانشناس
۱. بازی‌کردن تمرکز کودکان را افزایش می‌دهدازآنجایی‌که کودکان در هنگام بازی‌، مطالب زیادی را یاد می‌گیرند، بهتر است کاری کنیم فعالیت‌هایشان بیشتر شبیه بازی‌کردن باشد. تلفن هوشمند، تبلت و رایانه را از آنها دور نگاه دارید و اجازه دهید کودکان، با اسباب‌بازی‌های معمولی بازی کنند و همچنین بازی‌هایی که تمرکز آنها را بیشتر می‌کند را انجام دهند و تمرکزکردن را تمرین کنند.تحقیقات نشان داده‌ است تلفن‌های هوشمند می‌توانند مدت‌زمان تمرکز ک
فروش ویژه ساعت مچی هوشمند V8




ساعت مچی هوشمند V8، قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون. هشدار تماس ها و پیام های دریافتی. دارای دوربین سلفی باکیفیت ...
ساعت مچی هوشمند V8 جدید دارای استایل و شکل زیبایی با صفحه نمایش گرد می باشد. این مدل کمی ظریف تر از سایر مدل های ساعت مچی هوشمند است و بر روی دست به خوبی قرار می گیرد. این ساعت امکانات زیادی را در حالت اتصال بلوتوثی برای گوشی های اندروید فراهم می نماید ولی با اینکه به اپل متصل می شود
ساعت هوشمند به سبک آلکاتل
شاید تا چندی پیش وقتی صحبت از ساعت‌های هوشمند با طراحی گرد و کلاسیک می‌شد تنها چیزی که به فکرمان می‌رسید، ساعت هوشمند موتورولا، یعنی MOTO360 بود. البته بودند مدل‌های دیگری که ساعت‌های هوشمند خود را با طراحی گرد و کلاسیک روانه بازار کرده بودند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در کنفرانس CES امسال، کمپانی آلکاتل در کنار رونمایی از چندین تلفن هوشمند، دست به رونمایی از اولین ساعت هوشمند خود، یعنی Alcatel
فروش ویژه ساعت مچی هوشمند اذان گو




ساعت مچی هوشمند اذان گو، قرائت اذان و دعای فرج در صورت تنظیم. نمایشگر بسیار بزرگ و جذاب. بند سیلیکونی مشکی ...
ساعت مچی هوشمند اذان گو که به تازگی روانه بازار شده است ساعتی بسیار با کیفیت با طراحی ساده اما شیک می باشد که دارای ساعت و تقویم بوده و همچنین قابلیت تنظیم آلارم با دو زنگ ساده و یا زنگ با صدای دلنشین اذان می باشد. این ساعت قابلیت قرائت دعای فرج بعد از قرائت اذان را نیز دارد. این محصول با برگه را
 
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت بسیار حرفه ای و با کیفیت با موضوع خودرو هوشمند در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت خودرو هوشمند ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
– مطالبی که قراره در ادامه با آنها آشنا شویم:
* مقدمه* خودرو هوشمند چیست؟* تاریخچه خودروی هوشمند* نحوه کار خودروهای هوشمند*آپشن های خودرو
از دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن اجتناب کنیم. اگر زمانهایی کودک احساس کند حوصله اش سر رفته میتوان سرگرمی هایی مثل ساختن کاردستی ، آشپزی و پخت کیک و خواندن کتاب و قصه استفاده کرد. متناسب با سن کودک میتوان ساعاتی را به تماشای تلویزیون یا بازیهای رایانه ای اختصاص داد( حداکثر دو ساعت در روز) .اگر کودک علایمی از بیماری نشان داد در درجه اول حفظ خونسردی اهمیت زیادی دارد و از واکنشهای احساسی شدید اجتناب کرد تا اضطراب کودک زیاد نشود. در تمام مراحل تشخیص
خرید ساعت هوشمند مدل S1 
قیمت : 369000 تومان
برند : Miscellaneous
خرید پستی ساعت هوشمند مدل S1 
قیمت ساعت هوشمند مدل S1 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
خرید ساعت هوشمند مدل S1 ارزان , ساعت هوشمند مدل S1 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی ساعت هوشمند
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با “دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با “دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
فروش ویژه ساعت هوشمند مدل M4




ساعت هوشمند مدل M4، قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون. هشدار تماس ها و پیام های دریافتی. پایش فعالیت روزانه و گزارش آن ...




»
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خر
یکی دیگر از عوارض اختلال در خواب کودک، پرخاشگری و خشک کودک است.زمانیکه کودکتان در زمان مناسب نخوابد، در کل روز بی حوصله است و به دلیل اینکه انرژی لازم را برای انجام کارهایش نداردبا کوچکترین چیزی دچار استرس و اضطراب می شود و پرخاشگری می کند.از این رو خواب کودک می تواند روی پرورش کودک تاثیر مثمر ثمری داشته باشد.
خرید ساعت هوشمند سونتو کد SS050051000 
قیمت : 4400000 تومان
برند : Suunto
خرید پستی ساعت هوشمند سونتو کد SS050051000 
قیمت ساعت هوشمند سونتو کد SS050051000 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
معرفی کلی ساعت ( SUUNTO 3 FITNESS OCEAN ( SS050051000 یک ساعت زیبا و قدرتمند مناسب تناسب اندامSuunto 3 Fitness یک ساعت مخصوص تناسب اندام ، بسیار زیبا با ویژگی های هوشمند است که برای شما طراحی شده تا یک شیوه زندگ
خرید ساعت هوشمند بی اس ان ال مدل A1 
قیمت : 170000 تومان
برند : BSNL
خرید پستی ساعت هوشمند بی اس ان ال مدل A1 
قیمت ساعت هوشمند بی اس ان ال مدل A1 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
خرید ساعت هوشمند بی اس ان ال مدل A1 ارزان , ساعت هوشمند بی اس ان ال مدل A1 با قیمت ارزان , خرید BSNL ارزان
خرید ساعت هوشمند مدل w90 
قیمت : 275000 تومان
برند : Miscellaneous
خرید پستی ساعت هوشمند مدل w90 
قیمت ساعت هوشمند مدل w90 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
خرید ساعت هوشمند مدل w90 ارزان , ساعت هوشمند مدل w90 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی ساعت هوش
هنگام تشنج کودک چه کارهایی انجام بدهیم؟
پس از ترخیص از بیمارستان اگر دارویی برای کودک‌تان تجویز شده است، به منظور پیشگیری از تکرار تشنج آن را همیشه و به موقع به کودک تان بدهید
هنگامی که کودک دچار تشنج می‌شود، به هیچ وجه استرس نداشته باشید.
آرامش خود را حفظ کرده و کنار کودک خود بمانید.

ادامه مطلب
خرید ساعت هوشمند مدل bakeey x6a کد 61 
قیمت : 700000 تومان
برند : Miscellaneous
خرید پستی ساعت هوشمند مدل bakeey x6a کد 61 
قیمت ساعت هوشمند مدل bakeey x6a کد 61 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
خرید ساعت هوشمند مدل bakeey x6a کد 61 ارزان , ساعت هوشمند مدل bakeey x6a کد 61 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان ,
فروش ویژه ساعت مچی هوشمند V8




ساعت مچی هوشمند V8، قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون. هشدار تماس ها و پیام های دریافتی. دارای دوربین سلفی باکیفیت ...




»
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید،
حضور موسسه کودک ایمن ـ ناجی فردا در هشتمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان
محورهای دورهمی هشتم:
۱. سخنرانی اساتید برجسته کودک و نوجوان
۲. ارائه فعالیت ها و اقدامات تعدادی از فعالان حوزه کودک و نوجوان
۳. رونمایی محصولات تولید شده اعضای دورهمی و کتاب دورهمی
۴. شبکه سازی و هم افزایی میان اعضا
گریه های زیاد کودک در شب چه علتی دارد؟
بخش کودک مجله زیبا - بیدار شدن کودک در خواب علت های مختلفی دارد.در این مطلب می خواهیم درباره علت های بیدار شدن کودک از خواب و گریه های شبانه با شما والدین عزیز صحبت کنیم
به ادامه بروید
ادامه مطلب
شهر هوشمند مفهومی است که چند سال است بسیار شنیده می شود. هدف از این ایده، استفاده از ظرفیت های اینترنت و فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت یک شهر یا یک منطقه شهری است.مهمترین اهداف ایجاد شهرهای هوشمند انجام کارها در سریعترین زمان و ارائه خدمات مناسب به شهروندان و همچنین جلوگیری از اتلاف سرمایه و انرژی است.
در دهه های اخیر و با توجه به افزایش جمعیت و همچنین تمایل به مصرف گرایی، حجم زباله های تولیدی بسیار بیشتر شده است که مدیریت آنها از دغدغ
دیوار های اتاق کودک مهمترین بخش برای استفاده از ایده و خلاقیت برای تزیین اتاق پسر میباشد و تاثیر زیادی در زیبایی اتاق کودک دارد.رنگ آمیزی و نوشتن به خلاقیت کودک میتواند کمک زیادی بکند.قسمتی از دیوار و یا درب  را مانند یک تخته سیاه درست کنید تا کودک شما در آن تخته به هنرنمایی خود برسد (با اختصاص دادن تخته سیاه برای کودک میتوانیم از  استعداد و علایق کودک مطلع شویم )
پس از چشم پوشی ۶ ماه از نمایش ی نسل مبدا سری اکتیو ساعت های هوشمند سامسونگ، شرکت زور ای از دوده دوم ساعت های هوشمند خود با شهرت گلکسی واچ اکتیو ۲ رونمایی کرد. سامسونگ داخل نسل قبلی از ساعت های هوشمند خود، حاشیه نویسی چرخان و محبوب را حذف کرد و بوسیله عارض کند افزاری کاربر را با ژست های حرکتی بیشتری آشنا کرد ولی گویا بازخورد های منفی قابل توجه بوده چرا که داخل اکتیو ۲ این توان داخل شکل حاشیه نویسی های لمسی حساس برگشته است.Galaxy Watch Active 2 ازلحاظ طرا
از پوشک گرفتن بچه در سه روز

روزه کودک را از پوشک بگیرید + آموزش کامل
از
پوشک گرفتن کودک یکی از مراحل سخت برای مادران است که می توانند با رعایت
نکات ساده و روش صحیح کودک بدون پوشک این کار را به آسانی انجام دهند.

در سه روز کودک خود را از پوشک بگیرید
ادامه مطلب
هوشمند سازی ساختمان یکی از مواردی است که میتواند سبب لوکس شدن ساختمان گردد عمدتا مخاطبان هوشمند سازی به فاکتور لوکس شدن ساختمانشان بیشتر از فاکتورهای دیگر ایمنی و امنیتی اهمیت میدهند اما در هوشمند سازی ساختمان همه این موارد یکجا به ساختمان اعطا شده و ساختمان هوشمند نه تنها لوکس است بلکه ابمنی آن هم بیشتر و از نظر امنیت ساختمان بروز تری است
 
 
لطفا به لینک زیر سر بزنید
فرش یکی از مهمترین وسایل اتاق کودک است.فرش اتاق کودک مانند سایر فرش ها نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد.طرح و رنگ فرش اتاق کودک می تواند فضای اتاق را برای کودک جذاب کند و روی هوش هیجانی کودک تاثیر مثبت بگذارد.از طرفی طرح های امروزی فرش اتاق کودک این قابلیت را دارند که روی خلاقیت کودکان اثرگذار باشند.همانقدر که انتخاب درست فرش اتاق کودک میتواند برای کودک مفید باشد ، انتخاب نادرست می تواند ضررهای روحی و جسمی به کودک برساند.میپرسید چگونه؟فرش ا
عکاسی کودک در زیر نور خورشید
اولین چیزی که شما هنگام عکاسی کودک در زیر نور خورشید باید بدانید این است که باید نور را پشت سر خودتان قرار دهید یعنی به گونه ای بایستید که پشتتان به نور و نور خورشید به سوژه ی شما بتابد . اینگونه باعث ایجاد نور پس زمینه نیز نمیشوید . ولی این کار هم مشکلاتی در پی دارد و مهم ترین آن این است که چون سوژه ی شما انسان است در نور شدید چشمانش نیمه بسته میشود و اگر کودک باشد غالبا نمیتوان او را مجبور به نگاه کردن به لنز دوربین
سامسونگ به تازگی از هفتمین ساعت هوشمند خود ، Gear S3 در کنار دو نوع خود یعنی Classic و Frontier رونمایی کرده است. آخرین مدل دارای برخی از ویژگی های شگفت انگیز است و باعث بهبودهای مختلفی در ساعات سال گذشته می شود. در اینجا ، ما هر یک از این ساعتهای استثنایی را با …The post سامسونگ Gear S3 VS Gear S2: مقایسه جانبی appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3bUGoXN
مشاهده مطلب در کانال
گوشه گیری کودک چه علتی دارد؟
بخش کودک- درون گرایی و گوشه گیری برای آینده کودک بسیار مضر است . اگر کودکی برون‌گرا بوده، اما حالا به طور ناگهانی گوشه گیر شده باید علت یابی شود که این مشکل از کجا آغاز شده است
به ادامه بروید
ادامه مطلب
برخوردهای «حالی به حالی» والدین با کودکان آسیب زننده ترین رفتار با کودک است!
در این برخورد والدین هر موقع حال خودشان خوب باشد، با کودک برخورد خوبی داشته و هر زمان حالشان بد است، کودک را تخریب می‌کنند! تا زمانی که والدین با این شیوه "حالی به حالی" با کودک برخورد کنند، کودک در مورد  تصمیم هایش گیج می‌شود و فکر می‌کند مشکل از اوست و این شیوه غلط تربیتی به نسل‌های بعدی نیز تعمیم می‌یابد همانطور که رفتارهای غلط امروز والدین نیز نشان‌دهنده همی
امروزه لوازم جانبی موبایل یا گجت‌های پوشیدنی طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از این محصولات مچ‌بند هوشمند است.اگر قصد تهیه مچ‌بند هوشمند را دارید و قصد ندارید هزینه بالایی برای برند پرداخت کنید، مچ بند هوشمند سلامتی M4 یکی از گزینه‌هایتان می تواند باشد.
مشخصات مچ بند هوشمند M4
مچ بند M4 با صفحه مستطیل شکل و جنس بدنه، سیلیکونی شما را یاد مچ‌بندهای برندهای دیگر می‌اندازد. یکی از ویژگی‌های این محصول زیبایی آن است. نمایشگر ۰٫۹۶ اینچی رنگی ا
پس از گذشت ۶ ماه از ارائه ی سلاله شروع سری اکتیو روزگار های هوشمند سامسونگ، مشارکت کره ای از دودمان دوم زمانه های هوشمند خود با اشتهار گلکسی واچ اکتیو ۲ رونمایی کرد. سامسونگ در نسل قبلی از شایسته کردن های هوشمند خود، حاشیه چرخان و محبوب را حذف کرد و به صورت نرم افزاری کاربر را با ژست های حرکتی بیشتری آشنا کرد ولی روان بازخورد های منفی قابل توجه بوده چرا که درون اکتیو ۲ این قابلیت تو شکل حاشیه نویسی های لمسی حساس برگشته است.Galaxy Watch Active 2 ازلحاظ
ساعت هوشمند فسیل Gen 5 از راه رسید. این محصول به سیستم عامل Wear OS مجهز شده و قیمتی برابر با 295 دلار دارد.
برند آمریکایی فسیل بدون تردید یکی از ارزشمندترین شرکای گوگل که دارای سیستم عامل اندروید پوشیدنی است، محسوب می شود. این برند نه تنها ساعت های هوشمند را تحت برند اصلی خود به فروش می رساند، بلکه همکاری هایی نیز با برندهای مایکل کورس، امپریو آرمانی، کیت اسپید و دیزل دارد.
این برند اخیرا از ساعت هوشمند فسیل Gen 5 رونمایی کرده که قرار است در دو مدل زن
تزئین اتاق کودک ، یکی از دغدغه های والدین هست و معمولا سوالاتی از قبیل “شلف اتاق نوزاد را از کجا بخریم؟”، “مراکز فروش شلف اتاق کودک کجاست؟” مطرح می‌شود.اگر کودک ماجراجو و خلاقی دارید به شما خرید شلف دیواری کودک طرح کشتی را پیشنهاد می کنیم.
ادامه مطلب
رشد کودک : 4 تا 7 ماهگی
کودکان در این سن همچنان به رشد سریع ادامه می‌دهند، رشد در اندازه‌ی بدن، مهارت‌های فیزیکی و توانایی ارتباط با جهان پیرامون خود. بسیاری از مهارت‌های جدیدی که می‌آموزند می‌تواند برای خوردن غذاهای سفت‌تر و جامد به کار آن‌ها بیایید. در واقع در این زمان یا طی چند ماه دیگر، کودک شما برای اولین بار می‌تواند طعم غذایی به جز شیر مادر یا شیر خشک را بچشد. البته همچنان اصلی‌ترین غذای کودک، شیر است اما او کم‌کم می‌تواند بسیار
عکس کودک در فضای باز در شیراز و صدرا بدون پرداخت ورودی باغ با تخفیفات عالی به مدت محدود

بخش تخصصی کودک اتلیه کودک سنترال با دکور روز و زیباترین دکوره در محیط آتلیه نیز در خدمت همشهریان عزیز است شماره تماس: 09367621156

زیباترین عکسهای کودک در فضای باز
همانطور که میدانیم یکی از بروزترین متدهای روز جهت عکاسی کودک ، عکاسی در فضای باز میباشد.پس ثبت خاطرات شیرین خود را به ما بسپارید.
اتلیه عکس کودک
بخش تخصصی کودک اتلیه کودک سنترال با دکور روز و زیبا
مقدار خوابی که کودک نیاز دارد بسته به فاکتورهای فردی و معینی مانند سن کودک، متغیر است.
 در ادامه رهنمود های کلی آورده شده است:
کودک یک ماهه : ۱۶-۱۵ ساعت در روز
نوزادها نوعا حدود ۱۵ تا ۱۸ ساعت در روز می خوابند اما تنها در دوره های کوتاه دو تا چهار ساعت به خواب می روند. نوزادانی که زود به دنیا آمده اند ممکن است بیشتر بخوابند و آن هایی که گاز معده دارند، کوتاه تر می خوابند.
از آنجایی که نوزادان هنوز ساعت بیولوژیک درونی ندارند، الگوهای خواب آن ها مر
عکس کودک در فضای باز در شیراز و صدرا بدون پرداخت ورودی باغ با تخفیفات عالی به مدت محدود

بخش تخصصی کودک اتلیه کودک سنترال با دکور روز و زیباترین دکوره در محیط آتلیه نیز در خدمت همشهریان عزیز است شماره تماس: 09367621156..09178095208

زیباترین عکسهای کودک در فضای باز
همانطور که میدانیم یکی از بروزترین متدهای روز جهت عکاسی کودک ، عکاسی در فضای باز میباشد.پس ثبت خاطرات شیرین خود را به ما بسپارید.
اتلیه عکس کودک
بخش تخصصی کودک اتلیه کودک سنترال با دکور روز
مولتی تک
قبل از هر چیز درباره سیستم های هوشمند مولتی تک براتون مختصر توضیح میدهم. شرکت مولتی تک یک شرکت هوشمند ترکیه ای است که محصولات متنوعی در رابطه با خانه های هوشمند و مدیریت خانه های هوشمند و تجهیزات ساختمان های هوشمند از قبیل پنلهای لمسی هوشمند ,پنلهای روشنایی , پنل های هوشمند هتلی از قبیل کارت هولدر , درب ضد سرقت , سیستم هوشمند صوتی , کارتهای روشنایی , آیفون تصویری , دوربین مدار بسته , سوئیچ شبکه , کنترلر های پرده و ..  را در محصولا
تمام والدین دوست دارند فرزند آن‌ها به عنوان یک کودک باهوش و موفق شناخته شود. یک کودک باهوش در مدرسه دانش‌آموزی موفق و در جامعه فردی بدون مشکل خواهد بود. تربیت یک کودک باهوش و موفق، دوران بزرگ‌سالی او را هم به عنوان فردی پیشرو تضمین خواهد کرد. اما چگونه کودک باهوش داشته باشیم؟ تربیت یک کودک باهوش چقدر ساده است؟ پدر و مادر در مسیر تربیت فرزند خود چه موانعی را پیش رو دارند و با چه مشکلاتی مواجه خواهند بود؟ یکی از بزرگ‌ترین سوالات والدین میزا
 هوشمند سازی یکی از مواردی است که در سال های اخیر خیلی نامشان را میشنویم، تجهیزاتی مانند تلویزیون های هوشمند، تلفن هوشمند و قفل هوشمند. اما چه ویژگی ای در این وسایل وجود دارد که باعث میشود که با این پسوند آنها را صدا کنیم ، مفهموم هوشمند سازی چیست و چرا باید از این تجهیزات استفاده کنیم. در این نوشته در این باره توضیحاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
به این دلیل به این تجهیزات هوشمند گفته میشود که در آنها از ویژگی هایی مشابه رفتارهای انسان
بخش تخصصی کودک آتلیه سنترال 
بخش تخصصی کودک آتلیه سنترال در شیراز و صدرا با بروزترین دکورهای کودک در شهر شیراز در خدمت ههمشهریان عزیز است.
خدمات اتلیه مادر و کودک آتلیه عکس و فیلم سنترال در شیراز و صدرا
از خدمات ویژه آتلیه عکس کودک سنترال در شهر صدرا و شیراز آتلیه مادر و کودک است که با ژست های بروز و زیبای بارداری در خدمت همشهریان عزیز میباشیم.
عکس کودک در فضای باز در شیراز و صدرا بدون پرداخت ورودی باغ با تخفیفات عالی به مدت محدود

بخش تخص
بازی رفتن به پارک با کودک
آنچه تحقیقات درباره بازی رفتن به پارک با کودک می گوید:
برای کمک به رشد مغزی یک کودک، باید او را در محیط های محرک و غنی از نظر عاطفی و فکری غرق کنید.
این بازی مهارت های زبانی کودک را تکامل می دهد...برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید..
بازی رفتن به پارک با کودک
ساعت هوشمند جی تب طرح اپل واچ
خرید پیامکی با ارسال کد محصول 1158387 به سامانه 10000235
حراج استثنایی با تعداد محدود
فقط 150 تومن
✔️دارای دوربین VGA
✔️نمایش عکس با کیفیت HD
✔️تک سیم کارت
✔️اطلاع زنگ، پیامک‌ با لرزش و صدا
✔️گام شمار
خرید آسان+ پرداخت درب منزل
خرید از طریق ربات تلگرام
10درصد تخفیف پرداخت اینترنتی
خرید آنلاین

ادامه مطلب
هرگز کودک را به زور نبوسید یا به زور در آغوش نگیرید. کودکی که به زور بوسیده میشود به مرور یاد می گیرد که در برابر دیگران ناتوان است و مقاومت او سودی ندارد. اگر برای بوسیدنش از او اجازه بگیرید زمانی که فردی میخواهد به زور او را ببوسد یا بدن او را لمس کند کودک مقاومت کرده و قطعا شما را آگاه خواهد کرد.
 
کتاب هوشمند سلامت و ثروتمند زندگی کنید نوشته رندی گیج توسط نشر نگاه نوین منتشر شده است. همه ی ما در هر جایگاهی که باشیم حتما با این موضوع برخورد کرده ایم که بعضی روزها یا بعضی ساعت ها، گنگ، کسل یا درمانده شده ایم. قوانینی در دنیا وجود دارند که ضمن به وجود آوردن این مشکلات، شما را عقب نگه می دارند. گیج در این کتاب پس از شرح کامل این قوانین، شما را به سمتی می برد که بتوانید با آن ها مقابله کنید و در نهایت هوشمند،سلامت و ثروتمند زندگی کنید، به نحوی
 
 
ساعت هوشمند فسیل Gen 5 از راه رسید. این محصول به سیستم عامل Wear OS مجهز شده و قیمتی برابر با 295 دلار دارد.
 
برند آمریکایی فسیل بدون تردید یکی از ارزشمندترین شرکای گوگل که دارای سیستم عامل اندروید پوشیدنی است، محسوب می شود. این برند نه تنها ساعت های هوشمند را تحت برند اصلی خود به فروش می رساند، بلکه همکاری هایی نیز با برندهای مایکل کورس، امپریو آرمانی، کیت اسپید و دیزل دارد.
این برند اخیرا از ساعت هوشمند فسیل Gen 5 رونمایی کرده که قرار است در د
چرا مشاوره کودک لازم است؟
تجربه های بالینی و آموخته های متعدد،این باور را در من انگیخته است که کودک بدون مساله وجود ندارد.بنابراین یک خانواده خوب باید بتواند به نحوی شایسته مسائل فرزندان خود را حل کند و در مواقع لزوم بتواند از بهترین مشاوره کودک کمک بگیرد.
امروزه نوع تربیت و مدت زمانی که پدران و مادران صرف رسیدگی به مسائل و مشکلات کودکان خود میکنند،اشکارا نسبت به 40 سال قبل فرق کرده است.این روزها کمتر با بچه هایی برخورد میکنیم که به امان خد
چند نکته درباره ی آماده سازی کودک برای شیشه گرفتن:
 
بهداشت را رعایت کنید: قبل از اولین تغذیه، بطری ها را طبق دستور بسته بندی بشویید یا استریل کنید.
شیر را گرم کنید: برای گرم کردن شیر مادر یا شیرخشک از یک بطری گرم یا آب گرم استفاده کنید. (از ماکروفر استفاده نکنید). قبل از تغذیه کودک، کمی از شیر را روی قسمت داخلی مچ دست امتحان کنید.
به علاقه ی کودک خود اهمیت دهید: اگر کودک شما شیر گرم دوست ندارد ، می توانید آن را کمی سرد کنید یا دمای آن را به دمای ا
چطور به بچه‌ها لباس بپوشانیم؟
پوشاندن لباس کودک برای خیلی از پدر و مادرهای جوان یک چالش است.
آن‌ها هنوز یاد نگرفته‌اند چطور باید لباس بپوشند و اصلا چرا باید قبول کنند لباس تنشان کنیم!
پوشاندن لباس کودک به بچه‌های کوچک فوت و فن‌های خودش را دارد و با رعایت چند نکته ساده می‌شود این کار را سریع‌تر و ساده‌تر انجام داد و وقت خرید لباس کودک بیشتر دقت کرد.
شرایط را هیجان‌انگیز کنید
بچه‌ها عاشق بازی و شادی هستند پس پوشاندن لباس کودک را می‌توان
ساعت هوشمند چیست؟
ساعت هوشمند یا Smartwatch چیست ؟ساعت هوشمند یا " Smartwatch یا Smart watch" ساعت های مچی کامپیوتری هستند که علاوه بر نمایش زمان ،قابلیت انجام و پردازش برخی چیزهای دیگر را نیز دارد. ساعت های هوشمند در مدل های اولیه خود فقط توانایی انجام وظایفی مانند محاسبات (ماشین حساب) ترجمه و یکسری از بازی های کامپیوتری را داشتند. 
ساعت های هوشمند امروزی نیز به موبایل های هوشمند متصل شده و با یکدیگر همگام میشوند و شما میتوانید بسیاری از کارهای موبایلتان
 
بهترین روانشناس کودک ارومیه | بهترین روانشناس کودک سنندج | بهترین روانشناس کودک کرمانشاه | بهترین روانشناس کودک ایلام | بهترین روانشناس کودک اهواز | بهترین روانشناس کودک خرم آباد
بهترین روانشناس کودک اصفهان | بهترین روانشناس کودک یزد | بهترین روانشناس کودک سمنان | بهترین روانشناس کودک اراک | بهترین روانشناس کودک همدان | بهترین روانشناس کودک زنجان
 بهترین روانشناس کودک تبریز | بهترین روانشناس کودک تهران | بهترین روانشناس کودک شیراز | بهتر
خوشبختانه به لطف تکنولوژی های بی‌نظیر، هوشمند سازی خانه برای کودکان به منظور تسهیل در بزرگ کردن آن‌ها، بیش از هر زمان دیگری آسان‌تر شده است.
سلامت کودک خود را با یک سیستم هوشمند نظارت بر سلامت تامین کنید
تکنولوژی های خانه هوشمند برای کودکان، بیشتر از هر زمان دیگری اجازه نظارت بر سلامتی آن ها را به والدین می‌دهند. علاوه بر نظارت و مشاهده آنی کودک در خانه، می‌توان از گجت های پوشیدنی استفاده کرد تا به صورت آنی به اطلاعاتی مثل دمای بدن، تنف
استفاده از وسایل تزئینی در سقف و دکوراسیون اتاق کودک در عین حال که اتاق کودک باید فانتزی و هیجان انگیز به نظر برسد، ولی پیدا کردن آسایش و آرامش در دکوراسیون اتاق کودک باید حرف اول را بزند.بهتر است از آویزهای زیبا، رنگی و براق که در زمینه رنگ اندکی متضاد با فضای اتاق باشد، استفاده کرد.طرح ماه و ستاره با احساس نگاه به آسمان می تواند خوابی آرام و لذت بخش برای کودک ایجاد کند.
روزى کشاورزى متوجه شد ساعت طلایش را که یک میراث خانوادگى بود در انبار علوفه گم کرده. بعد از آنکه در میان علوفه بسیار جستجو کرد و آن را نیافت از گروهی کودک که بیرون انبار مشغول بازی بودند کمک خواست و وعده داد هرکس آنرا پیدا کند جایزه میگیرد. به محض اینکه اسم جایزه برده شد کودکان به درون انبار هجوم بردند و تمام کپه هاى علوفه را گشتند اما بازهم ساعت پیدا نشد. همین که کودکان ناامید از انبار خارج شدند پسرکى نزد کشاورز آمد و از او خواست فرصتی به او ب
سازمان جهانی بهداشت (WHO): غذای کودک نیازی به طعم شیرین ندارد.اکثر غذاهای آماده کودک با طعم شیرین (مانند شکلات) فرموله شده اند. استفاده از این غذاها در طولانی مدت یک عادت غلط و یک سبک تغذیه ناسالم را برای کودکان به همراه دارد .استفاده از طعم دهنده ها در سنین پایین، با افزایش فشار به کبد، اثرات مخربی بر رشد جسمی و روانی کودکان دارند.تغذیه کودک 
{autotoc}سامسونگ بیش از دو سال پیش، اولین ساعت هوشمند خود را با نام گلکسی گیر روانه بازار کرد. این ساعت هوشمند با طراحی مربعی و ابعادی نسبتا بزرگ و سیستمی عاملی اختصاصی مبتنی بر اندروید نتوانست خیلی در بازار موفق باشد. سامسونگ بعدها این امکان را به وجود آورد که کاربران Galaxy Gear بتوانند سیستم عامل این ابزار را به تایزن تغییر دهند که منجر به بهبود تجربه کاربری می‌شد. چند ماه بعد کره‌ای‌ها با حذف برند گلکسی از ابزارهای پوشیدنی خود، نسل بعدی این محص
چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟
شغل والدین:
شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد بر
چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟
شغل والدین:
شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد بر
چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟
شغل والدین:
شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد بر
چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟
شغل والدین:
شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد بر
چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟
شغل والدین:
شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد بر
چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟
شغل والدین:
شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد بر
چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟
شغل والدین:
شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد بر
چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟
شغل والدین:
شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد بر
اگر به تازگی تصمیم به نصب کرکره هوشمند گرفته اید با مرکز خدمات کرکره برقی "ایران کرکره" تماس بگیرید.(02155449064)
ما بهترین نصاب کرکره برقی را در کوتاه ترین زمان نزد شما اعزام می نماییم. تمامی نصابان ایران کرکره دارای سال ها سابقه حرفه ای در زمینه خدمات کرکره هوشمند می باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله "معرفی کرکره هوشمند" را مطالعه نمایید.
برای مشاهده یکی از پروژه های ایران کرکره از لینک زیر دیدن نمایید:
"نصب کرکره هوشمند در عباس
سیستم روشنایی هوشمند
خانه هوشمند هایکا گروه مهندسی خانه هوشمند در اصفهان
کلیه چراغ های ساختمان به تجهیزات کنترلی سیستم هوشمند متصل می شوند برای مثال در سیستم هوشمند پارمیس کلیه چراغ ها به کلیدهای لمسی متصل می شوند و از طریق کلیدهای لمسی می توان چراغ ها را روشن و خاموش نمود.
حال آنکه ریموت کنترل و پنل مرکزی نیز می تواند به کلیدها دستور دهد تا چراغ ها را روشن یا خاموش شوند پنل مرکزی نیز با توجه به اینکه می تواند از سنسورهای حرکت یا سنسور نور ا
کودک دو ماهه : شما از مرحله نوزادی عبور کرده اید و اکنون, در ماه دوم, شخصا حسی از کودک خود به دست می آورید. شما همینطور یاد می گیرید چه چیزی کودک دو ماهه شما را بر می انگیزد – چیزهایی که دوست دارد یا دوست ندارد, چیزهایی که باعث گریه او می شود که در این مرحله کاملا پایه ای هستند: گرسنگی, خواب آلودگی و پوشک کثیف.
مهارت های حرکتی کودک دو ماهه
کودکان دو ماهه نسبت به یک کودک یک ماهه کنترل بیشتری بر بدن خود به دست می آورند. این به این معناست که آنها می تو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها