نتایج جستجو برای عبارت :

چینش دسکتاپ

چینش دسکتاپ!!
گاهی آن قدر دسکتاپ به هم ریخته و پر از آیکون می شود که انسان رغبت نمی کند به آن نگاه کند ، از طرفی دیگر وقتی صفحه دسکتاپ چیدمان خوبی داشته باشد از کار کردن با کامپیوتر هم لذت میبریم لذا در این پست می خواهم چندتا از بهترین والپیپر و پس زمینه ها به نمایش بگذارم به همراه لینک دانلوشان بنابراین اگر می خواهید دسکتاپ شیکی داشته باشید تا هر کسی که نگاه میکند احسن و آفرین به شما بگوید شروع کنید. در ادامه پس زمینه آیکون های دسکتاپ و بک گرا
پروکسی تلگرام دسکتاپ را چگونه فعال کنیم؟
چند وقت پیشتر با به روز شدن تلگرام در هر دو نسخه اندروید و iOS و قابلیت استفاده از پروکسی MTProto در مورد نحوه استفاده از این قابلیت و اتصال بدون نیاز به فیلترشکن توضیحاتی دادیم. سوالات زیادی در این مدت داشته ایم در مورد پروکسی تلگرام دسکتاپ و اینکه در نسخه ویندوزی تلگرام چگونه می توان از این پروکسی ها استفاده کرد. در ادامه البان در این مورد هم برایتان شرح خواهد داد.
مطلب خواندنی: راهکاری مطمئن برای تعمیرا
✅پرایم OS سیستم عامل اندروید را به کامپیوترهای قدیمی می‌آورد
قبلا پروژه Android-x86 با هدف مشابهی کلید خورده بود و اکنون پرایم OS با استفاده از تجربیات پروژه مذکور، قصد دارد تجربه کاربری مناسبی از اندروید دسکتاپ فراهم کند.
پرایم OS ویژگی‌های خاصی هم برای بازی‌های اندرویدی در حالت دسکتاپ در نظر گرفته و امکان بازتعریف دکمه‌ها در محیط گیم و همچنین بهره گیری از توان پردازشی کارت گرافیک را فراهم می‌کند.
oCam Screen Recorder
 نرم افزاری خوش ساخت و رایگان به منظور عکس برداری و فیلم برداری از روی صفحه دسکتاپ می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی می توانید از هر لحظه ای در دسکتاپ خود عکس یا فیلم تهیه کنید و با بهترین کیفیت ممکن آن را ذخیره نمایید.
ادامه مطلب
یک عکس نسبتا با کیفیت برای دسکتاپ کامپیوتر از بازی محبوب و جدید کال آف دیوتی وارزون که به سبک بتل‌رویال هست. این بازی رایگانه و همه در کنسول‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و کامپیوتر می‌تونن بازی کنن.
 
برای دانلود عکس کافیه یک‌بار روی عکس بزنید تا دانلود به شکل خودکار شروع بشه.
 
سلام رفقا
تلگرام دسکتاپ با قابلیت ام پی پروکسی (Mtproto P*r*o*x*y) - Telegram Desktop 2.0.1
حتما در جریان فیلتر تلگرام و مشکلات ورود به اون هستید
اکثر قندشکن ها با افت کیفیت و سرعت همراه شدن،بعضا خیلی از نرم افزار ها هم بکل از کار افتادن
خوده تلگرام نسخه ای از تلگرام دسکتاپ رو عرضه کرده که با اون خیلی راحت میتونید از متد ام پی پروکسی استفاده کنید و این داستان رو دور بزنید.
 
ادامه مطلب
حذف اکانت اینستاگرام
 تنها از  طریق نسخه دسکتاپ می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را به صورت دایم یا موقت حذف نمایید. به طور کل می‌توان اینستاگرام دسکتاپ را به عنوان یک نسخه محدود شده از این شبکه اجتماعی در نظر گرفت که نیازهای پایه و اصلی هر کاربر را برطرف می‌کند.
ادامه مطلب
فیسبوک مسنجر (Facebook Messenger) بالاخره برای پلتفرم های دسکتاپ نیز منتشر شد. اپلیکیشنی که اکنون در مایکروسافت استور و مک اپ قرار پژمان است به کاربران امکان ارسال پیام و رابطه ویدیویی را مشابه اپلیکیشن موبایل و نسخه ی والا وب مسنجر می دهد؛ همچنین قابلیت Dark Mode نیز بوسیله این اپلیکیشن افزایش شده است که فیسبوک از آن به عنوان یکی از انفراد های متاخر بازطراحی اپلیکیشن یاد کرده است.کاربران از مدت ها پیش تو انتظار طرز اندازی اپلیکیشن وارسته دسکتاپ فیسب
 
سه عکس از جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر آمریکایی. دو تصویر مناسب موبایل و سومی مناسب در ابعاد والپیپر کامپیوترهای دسکتاپ.
جنیفر لوپز، متولد 1969 است. او مادر دو فرزند و همسر «الکس رودریگز» است.
 
برای دانلود هرکدام از عکس‌ها در کیفیت بالاتر، یک بار روی عکس بزنید تا دانلود آغاز شود.
 
گوگل انتخاب کننده googlebot desktop و mobile را برای نتایج سئو ی خوب اضافه می کند .
هم اکنون گوگل ابزار سئو یی در اختیار شما گذاشته است که می توانید مشکلات سایت خود را با ایندکسینگ اولیه در موبایل بررسی کنید .
گوگل اطلاع داد که ابزار بررسی نتایج سئو ی قدرتمند را آپگرید کرده است تا به توسعه دهندگان و سئو کار ها اجازه دهد تفاوت بررسی سایتشان در گوگل بوت دسکتاپ و موبایل را مشاهده کنند .
چرا به شما اجازه انتخاب می دهد ؟
یکی از دلایلی که یک سایت ممکن است ب
واتساپ هم مثل سایر نرم افزارهای پیام رسان برای جلب رضایت کاربران ، علاوه بر نسخه موبایل دارای نسخه های دسکتاپ و وب هم هست ، اما بر خلاف سایر نرم افزارها که استفاده از نسخه وب و دسکتاپ شان ، تنها نیاز به وارد کردن شماره همراه و دریافت کد فعال سازی است ، برای استفاده از این نسخه ها و دسترسی به حساب کاربری تان ، باید QR کد واتساپ را اسکن نمایید.
اگر سراغ این نسخه ها رفته باشید حتما متوجه شده اید که برای اسکن QR کد واتساپ نیاز به نسخه موبایلی این برنا
دانلود شمیم یار 98 نرم افزار تقویم مذهبی سال 98 برای کامپیوتر
شمیم یار 98 نسخه 1.0 نرم افزار تقویم مذهبی سال98 برای دسکتاپ ویندوز به همراه امکانات فوق العاده می باشد . نرم افزار تقویم شمیم یار یک تقویم کاملا مذهبی برای دسکتاپ با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان توسط گروه آسک دین طراحی و پیاده سازی و در اختیار شما قرار گرفته است. امکانات برنامه تقویم 98 شمیم یار عبارتند از : تقویم روزانه و ماهانه به همراه رویدادهای ملی و مذهبی ، هر روز شامل
 تعمیرات Desktop اچ پی با نوین ترین روش های تعمیر در نمایندگی رسمی اچ پی ریکاوری می گردد . کامپیوترهای شخصی دسکتاپ فضای زیادی را اشغال می ‌کنند. لازم به ذکر است ، دسکتاپ از قدرت بیشتری نسبت به لپ تاپ برخوردار می باشد . حوزه‌ هایی وجود دارد که یک کامپیوتر دسکتاپ از همتای قابل حمل و وایرلس خود پیشی می ‌گیرد. به عنوان مثال، اگر به‌ دنبال یک کامپیوتر دسکتاپ می‌ گردید که بتواند فایل‌های حجیم را راحت ‌تر دانلود کند، یک کامپیوتر دسکتاپ می‌تواند کار
 
 
 
درست است که پیام‌رسان تلگرام در ایران یکه‌تازی می‌کند. اما مسنجر واتس‌اپ معروف‌ترین و پرطرفدارترین نرم‌افزار پیام‌رسان در جهان می‌باشد.البته این پیام‌رسان همین حالا نیز در ایران دارای طرفداران زیادی هست که کار با آن را بر سایر نرم‌افزار‌های مشابه ترجیح می‌دهند.اکنون جدیدترین نسخه مسنجر واتس‌اپ را برای کامپیوتر در سرزمین دانلود شاهد هستید.دقیقاً همانند نسخه دسکتاپ تلگرام، می‌توانید از نسخه دسکتاپ واتس‌اپ نیز با همان اکان
مجازی سازی دسکتاپ یا به اصطلاح Virtual Desktop Infrastructure (VDI) کلید طلایی حل بسیاری از مشکلاتی است که این روزها مدیران IT سازمان­‌ها درگیر آن هستند.
زیرساخت دسکتاپ مجازی (‌VDI) یک فناوری مجازی‌ سازی است که در آن، یک سیستم عامل دسکتاپ بر روی یک سرور مرکزی در دیتاسنتر میزبانی می‌شود. زیرساخت دسکتاپ مجازی، نوعی از مدل محاسبه‌ای کلاینت-سرور است که گاهی اوقات آن را محاسبه بر مبنای سرور می‌نامند. این اصطلاح نخستین بار توسط VMWare ابداع شد.
ظهور مجازی‌ سازی دس
 
 
 
 
میزکار یا دسکتاپ (Desktop) در سیستم عامل ویندوز 10   
برای اولین بارکامپیوتری را که حاوی سیستم عامل ویندوز  10 می باشد را روشن می کنیم . صفحه ای بر روی نمایشگر نمایش داده می شود که به آن، میزکار (Desktop) می گویند.
Desktop در واقع میز کاری جهت دسترسی سریع به اطلاعاتی که همیشه به آن نیاز داریم می باشد همچنین تمام کارهای کاربر در این صفحه انجام می شود. 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
در محیط ویندوز و با استفاده از Folder Options می‌توان با برداشتن تیک گزینه‌ی Hide extensions for known file types پسوند فایل‌ها را مشاهده کرد. 
به عنوان مثال قرارگیری exe. در انتهای نام یک فایل نشان‌دهنده‌ی اجرایی بودن این فایل است و قرارگیری txt. در انتهای یک فایل بیان می‌کند این که این فایل، یک فایل متنی است. 
اما پسوند برخی فایل‌ها با وجود غیرفعال بودن تیک این گزینه در Folder Options همچنان نمایش داده نمی‌شوند. معروف‌ترین این فایل‌ها نیز فای
گرامرلی نرم افزاری است که متن های انگلیسی شما را از نطر دستورات نگارشی، املایی و گرامری بررسی می کند و اشتباهات متن را مشخص می کند و برای اصلاح آن پیشنهاداتی ارایه می دهد که هم نسخه دسکتاپ دارد و هم افزونه کروم و فایرفاکس که متون نوشته شده شما در gmail و... وتقریبا تمام قسمت های مرورگر بررسی کرده و اشتباهات تایپی یا نگارشی شما را مشخص می کند. grammarly یک برنامه بسیار ساده و راحت است که می توانید یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید و از خدمات آن استفاده ک
این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز عملی می‌باشد.

برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید :

1️⃣ ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید و در محیط Run ، عبارت notepad را وارد نمایید تا نرم‌ افزار Notepad ویندوز باز شود.

2️⃣ در محیط Notepad کد زیر را Copy و Paste نمایید:

taskkill /f /fi "status eq not responding"

3️⃣ اکنون از منوی File بر روی Save as کلیک کنید.
4️⃣ سپس فایل را با نام دلخواه و پسوند bat. در صفحه دسکتاپ ویندوز ذخیره نمایید به عنوان مثال asarayan.bat
5️⃣ اکنون در صورتی ک
دانلود شمیم یار 98 نرم افزار تقویم مذهبی سال 98 برای کامپیوتر
شمیم یار 98 نسخه 1.0 نرم افزار تقویم مذهبی سال98 برای دسکتاپ ویندوز به همراه امکانات فوق العاده می باشد . نرم افزار تقویم شمیم یار یک تقویم کاملا مذهبی برای دسکتاپ با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان توسط گروه آسک دین طراحی و پیاده سازی و در اختیار شما قرار گرفته است. امکانات برنامه تقویم 98 شمیم یار عبارتند از : تقویم روزانه و ماهانه به همراه رویدادهای ملی و مذهبی ، هر روز شامل
چه جوری از دسکتاپ عکس بگیریم؟
چه جوری از دسکتاپ عکس بگیریم ؟ این سوال ساده‌ای است که هر کاربر ویندوز دیر یا زود به آن برخورد می‌کند. عکس گرفتن از دسکتاپ در ویندوز کار ساده‌ای است و روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. می‌توانید از تمام صفحه عکس بگیرید، یا این‌که فقط عکس بخش کوچکی از صفحه را ثبت کنید. برای مشاهده روشها همراه ما باشید.
روش اول: عکس گرفتن از تمام صفحه

۱. ابتدا کلید Print Screen یا Prt Sc را روی کی‌بورد فشار دهید. با این کار تصویر صفح
این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز عملی می‌باشد.

برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید :

1️⃣ ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید و در محیط Run ، عبارت notepad را وارد نمایید تا نرم‌ افزار Notepad ویندوز باز شود.

2️⃣ در محیط Notepad کد زیر را Copy و Paste نمایید:

taskkill /f /fi "status eq not responding"

3️⃣ اکنون از منوی File بر روی Save as کلیک کنید.
4️⃣ سپس فایل را با نام دلخواه و پسوند bat. در صفحه دسکتاپ ویندوز ذخیره نمایید به عنوان مثال asarayan.bat
5️⃣ اکنون در صورتی
گوگل در 5 سال اخیر کاملا به سوی موبایل و کاربران موبایلی روی گردانیده و در حال حاضر به گفته گوگل اکثر جستجو ها توسط موبایل انجام می شود.
این یک چالش جدید برای بازاریابان اینترنتی محسوب می شود تا بخش زیادی از توجه خود را از کاربران دسکتاپ برداشته و به کاربران موبایلی اختصاص دهند.
ادامه مطلب
مجازی سازی دسکتاپ
امروزه بیشتر سازمان ها از محیط هایی استفاده می کنند که در آنها کامپیوتر های فیزیکی و pc ها مستقر هستند. در این محیط ها که به احتمال زیاد همه ی ما با آن آشنا هستیم، وجود pc  هایی که هر کدام به طور مستقل قطعات تشکیل دهنده ی خود را دارند (مادربرد، رم، پردازنده، پاور و...) و آسیب هایی که این قطعات با آنها درگیر هستند منجر به مصرف انرژی، هزینه ی نگهداری و استهلاک بالا می شوند در حالی که فضای مدیریت مناسبی را هم ارائه نمی دهند. از طرفی د
 
 
رتبه بندی سایت های پاپ آپ(نقد و بررسی)سلام.لیست زیر سایت هایی هستند که در زمینه پاپ آپ فعالیت میکنند ما با این سایتها کار کردیم و حالا نتیجه رو براتون شرح میدیم.در این لیست هم به سایت های سالم و هم به کلاهبردارها می پردازیم:رتبه یک: زرپاپ zarpop.comاین سایت کاملا مورد اعتماد است و پرداختی دارد.شمارش آن دقیق است هم در موبایل و هم دسکتاپ و پرداختی منظم دارد و گاهی اوقات نیز پیش پرداخت دارند.حداقل مبلغ جهت واریز نیز 5000تومان بوده و بابت واریز کارمز
بحث SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو بحثی بسیار گسترده است و جزئیات و ظرایف زیادی دارد.
به عنوان مثال، موتور جستجوی گوگل برای این کار، خدمتی به نام Adwords دارد که بخش قابل توجهی از درآمد این شرکت را تشکیل می‌دهد و البته طی سال‌های اخیر، به علت ترکیب شدن جستجوی موبایل و دسکتاپ، نوسانات محسوسی را تجربه کرده است.
۱_ کلید لوگوی ویندوز+F : پیدا کردن فایل ها وپوشه ها
۲_ Ctrl+ESC : باز شدن منوی استارت در هر برنامه و پنجره ای
۳_ Ctrl+P : پرینت گرفتن از صفحه وب یا اسناد
۴_ Ctrl+C : کپی فایل مورد نظر در حافظه
۵_ Ctrl+X : انتقال فایل مورد نظر درحافظه
۶_ ALT+F4 : این میانبر صفحه کلید را قادر میسازد که برنامه های باز شده در ویندوز را به سرعت ببندد.
۷_ با استفاده از Ctrl واسکرول ماوس میتوان در بسیاری از برنامه ها مثل فوتوشاپ زوم کرد.
۸_Win+Prtscr : عکس گرفتن از کل صفحه نمایش و پنجره های آن
۹_ Win+L : با
در مطالب قبل در زمینه آموزش پاور بی آی، به صورت کلی با نحوه کار پاور بی آی دسکتاپ آشنا شده اید. کار power BI desktop به این شکل است که شما با استفاده از این ابزار به داده های خود متصل میشوید (معمولا منابع متعدد داده)، داده های خود را شکل دهی میکنید (با استفاده از کوئریهایی که مدل های داده قابل فهم و گیرایی ایجاد میکنند)، و با استفاده از آن مدل گزارش های خود را ایجاد می کنید.
زمانی که هر سه مرحله بالا با موفقیت به پایان رسید، شما میتوانید نتیجه کار خود را
در این ترفند قصد داریم راه کاربردی غیر از Task Manager را به شما معرفی کنیم که با بهره‌ گیری از آن می ‌توانید تنها با اجرای یک فایل، کلیه پنجره‌های هنگ کرده مربوط به برنامه‌ ها را ببندید.این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز عملی می‌باشد.
برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید :
☑️ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید و در محیط Run ، عبارت notepad را وارد نمایید تا نرم‌ افزار Notepad ویندوز باز شود.☑️در محیط Notepad کد زیر را Copy و Paste نمایید:➖➖➖➖➖
نسخه جدید نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ Mirillis Action منتشر شد! (2.0.6)
 
نرم افزارهای زیادی برای فیلم برداری و عکس برداری از صفحه نمایش وجود دارند. اما بیشتر آنها نمیتوانند از بازی های در حال اجرا فیلم برداری کنند. و اگر هم بتوانند، کیفیت فیلم خروجی چندان مناسب نخواهد بود.
 
نرم افزار Mirillis Action برای فیلم برداری از محیط بازی ها بسیار مناسب است و میتوانید از بازی های خود به صورت حرفه ای فیلم برداری کنید و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید
 
همچنین این نرم
هر روز موبایل ها سهم بیشتری از دسکتاپ ها می گیرند. موبایل ها همیشه همراه ما هستند و این ویژگی کلیدی کاربران را به استفاده بیشتر از موبایل ترغیب می کند. در سه سال گذشته استفاده از موبایل ها بیش از 5 برابر شده است. همچنین 80 درصد زمان استفاده از موبایل ها صرف اپلیکیشن ها می شود.
اگر شما هم می خواهید از این بازار پرطرفدار سهمی داشته باشید، این مقاله می تواند به شما کمک کند.
چگونه اپلیکیشن موبایل بسازیم؟
انواع پسوند ویندوز
محیط ویندوز
در محیط ویندوز و با استفاده از Folder Options می‌توان با برداشتن تیک گزینه‌ی Hide extensions for known file types پسوند فایل‌ها را مشاهده کرد.
exe
به عنوان مثال قرارگیری exe. در انتهای نام یک فایل نشان‌دهنده‌ی اجرایی بودن این فایل است و قرارگیری txt. در انتهای یک فایل بیان می‌کند این که این فایل، یک فایل متنی است.
Folder Options
اما پسوند برخی فایل‌ها با وجود غیرفعال بودن تیک این گزینه در Folder Options همچنان نمایش داده نمی‌شوند. معروف‌ترین این
چندی
پیش تولد 27 سالگی سیستم عامل لینوکس بود به همین مناسبت وبسایت
omgubuntu.org لیستی از 27 حقیقت جالب را راجع‌به لینوکس منتشر کرد که ما
در اینجا 21 مورد آن را نام می‌بریم.
لینوکس
در سال ۱۹۹۱ توسط لینوس توروالدز (linus torvalds) ساخته شد، زمانی که این
سیستم عامل شبه یونیکسی (unix like) و متن باز ایجاد شد تا در جهان
انقلابی به پا کند. استارت آپ‌ها از آن بهره می‎برند،‌ زایش صنایع جدید،
تولید گجت‌ها و گذرگاه‌ها (gateway) همگی مثال‌هایی از کاربرد لینوکس در
دنیا
1) ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید و در محیط Run ، عبارت notepad را وارد نمایید تا نرم‌ افزار Notepad ویندوز باز شود. ✳️در محیط Notepad کد زیر را Copy و Paste نمایید:
taskkill f fi "status eq not responding"
✳️اکنون از منوی File بر روی Save as کلیک کنید. سپس فایل را با نام دلخواه و پسوند bat. در صفحه دسکتاپ ویندوز ذخیره نمایید به عنوان مثال closeproccess.bat
2) حالا در صورتی که یک یا چند برنامه هنگ کرد، کافی است به صفحه دسکتاپ
مراجعه کنید و بر روی این فایل جدید ایجاد شده دوبار کلیک ک
آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل مک‌ به نام macOS Mojave با ویژگی‌هایی مانند قالب ‌گرافیکی تیره و ابزار بهبود‌ یافته‌ی ثبت اسکرین‌شات در دوم مهرماه منتشر شد.






پاسور آنلاین
کازینو آنلاین




مقاله‌های مرتبط:
اپل macOS Mojave را با تم تیره معرفی کرد

نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل دسکتاپ اپل، تم تیره یا Dark Mode را در سطح سیستمی نیز در بر دارد که به‌موجب آن، رابط کاربری با المان‌هایی به رنگ مشکی یا خاکستری، ظاهر جذاب‌تری به خود می‌گیرد. موهاوی اکنون دارای تنظ
 
دوستان من!
گرفتم قضیه تلگرام چیه؛ 
تلگرام دسکتاپ که روی سیستم تون نصب هست اول پروکسی غیر فعال کنید بعد علاوه بر گزینه غیرفعال سازی پروکسی یه گزینه فعال سازی IPV6 داره اونو فعال کنید!
برای بعضی ها رفع فیلتر میشه؛ دیگه شماهستید و شانستون:-)
 
اون خطی که هیچکی ازش خبر نداره:-):-):-)
ویندوز 10 به صورت رسمی منتشر کرد. مایکروسافت منوی استارت را که با معرفی ویندوز 8، حذف شد، به محیط دسکتاپ، ویندوز 10 باز گردادنده است، سیستم‌ جستجو در ویندوز 10 بهبود یافته و پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید نیز بهتر شده است. مایکروسافت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی، توجه نموده و نیازهای آن‌ ها را برآورده کند. ویندوز 10 ترکیبی از قابلیت‌های خوب ویندوز 7 و ویندوز 8.1 به شمار می‌رود.
 
 
ادامه مطلب
حذف فایل های غیرقابل حذف در ویندوز


 نرم افزار حذف فایل های غیرقابل حذف
 
شاید برای شما این مسئله پیش آمده باشد که بخواهید فایلی را حذف کنید ولی بعد از حذف بخشی از فایل باقی می ماند که غیرقابل حذف می باشد این باعث دردسر برای کاربر می شود این بار برای این مشکل راه حلی آماده کرده است که به راحتی می توان باقی مانده فایل را از سیستم خود پاک کنند
 
حذف فایل های غیر قابل حذف با فرمان cmd :
ابتدا وارد Command Prompt شوید. با نگه داشتن کلید ترکیبی Win+R یا رفتن به
سلام. به گیگ هک خوش اومدید. من محمد رجبی هستم و امروز قصد داره با مزایای توزیعی پر ظرفدار به نام اوبونتو آشناتون کنم. با من همراه باشید. زود میرم سر اصل مطلب . ولی اگه میخواید در مورد اوبونتو اطلاعات جمع کنید میتونید   از اینجا به زبان فارسی اطلاعات جمع کنید.
خوب دیگه بحث رو کوتاه میکنم.
دسکتاپ مدرن و راحت
اوبونتو از دسکتاپ gnome unity استفاده میکنه که حقیقتا یزره دسکتاپ سنگینیه ، اما راحته و بسیار مدرن. طوری که ازش خسته نمیشید.
خوب دیگه خودتون فکر ک

نحوه ی دریافت URL تصاویر
   
در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه آدرس اینترنتی را برای یک تصویر آنلاین پیدا کنید. ساده ترین و رایج ترین روش برای انجام این کار استفاده از جستجوی گوگل است ، اگرچه می توانید URL را برای تصاویر در بیشتر موتورهای جستجو پیدا کنید. اگر می خواهید از رایانه خود URL را به یک تصویر اختصاص دهید ، می توانید تصویر را در Imgur بارگذاری کنید و URL را از آنجا کپی کنید.
 
روش 1
با استفاده از گوگل در دسکتاپ
ادامه مطلب
امروز میخوام به معرفی بهترین و کاملترین برنامه لایتنر ایرانی، یعنی "لایتنر پایش" بپردازم که یکی دو ماه پیش اعلام شد نسخه جدید کاملآ رایگان و مجانی ست و نیازی به خرید اکانت ندارد. زیاد حوصله توضیح ندارم. خودتون برید و مشخصات و آموزششو ببینید:
http://www.payesh.com/leitnerbox/fa/
فقط یک ضعف داره. اون اینکه باید درایور اکسس 2007 روی ویندوزتون نصب بشه. اشکالی نداره! از اینجا بگیرید: https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=4438  
محیط کاربریش برا من چندان دلچسب نبوده، ولی خب ب
امروز میخوام به معرفی بهترین و کاملترین برنامه لایتنر ایرانی، یعنی "لایتنر پایش" بپردازم که یکی دو ماه پیش اعلام شد نسخه جدید کاملآ رایگان و مجانی ست و نیازی به خرید اکانت ندارد. زیاد حوصله توضیح ندارم. خودتون برید و مشخصات و آموزششو ببینید:
http://www.payesh.com/leitnerbox/fa/
فقط یک ضعف داره. اون اینکه باید درایور اکسس 2007 روی ویندوزتون نصب بشه. اشکالی نداره! از اینجا بگیرید: https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=4438  
محیط کاربریش برا من چندان دلچسب نبوده، ولی خب ب
Gmail دوستم رو دیدم که حدود 2000 تا ایمیل نخونده داشت! تلگرامش هم تقریبا 5000 تا نوتیفیکیشن unread داشت! یعنی داشتم دیوونه می شدم. من تا ببینم نوتیفیکیشن تلگرام، لینکدین یا جیمیلم روشن شده سریع باید seen یا delete کنم وگرنه مطلقا برای هیچ کاری نمیتونم تمرکز بگیرم!یه مدت پیش کامپیوتر محل کارم رو دادم به همکار جدید. چند بار بهش تذکر دادم همه ی فایل هات رو بر اساس یه دسته بندی منطقی توی فولدر به اسم خودت ذخیره کن. خدا شاهده 10 بار اینو بهش تذکر دادم اما انگار نه
یه ابزار خیلی خوب توی مرورگرهای دسکتاپ هست بنام Inspect Element که خیلی بدرد بخور هست .. این ابزار به کاربر قابلیت های زیادی می ده که یکی از محبوب ترینش برای من به شخصه ، رفع مشکل قالب خودم یا دیگران هست .
بطوریکه با داشتن آدرس وبلاگ هر فرد و استفاده از این ابزار فوق العاده ، می تونم یه تغییراتی رو توی قالبش بدم بعد که نتیجه رو دیدم کد رو بهش تحویل بدم .
حالا از نحوه استفاده از این ابزار فاکتور می گیرم ولی فقط این رو بدونید که برای نمایشش کافیه که وقتی م
*- قبل از هرکاری فایل اکسل بیمه درخواستی کارشناسی تعاون را از اتوماسیون یا  (اینجا) دریافت نمایید.
*-فایل bime.rar را از پست قبلی همین سایت دریافت نمایید
*- فایل bime.rar دریافت شده را در دسکتاپ کپی کنیدو آن را از حالت فشرده خارج نمایید در این صورت پوشه ای به نام bime در دسکتاپ ایجاد خواهد شد.
*- واردسامانه سناد شده و به قسمت امور دفتری و چاپ دفترآمار را اجرا کنید. سال و دوره و رشته و همچنین پایه ی مورد نظر را انتخاب نمایید نیازی به انتخاب کلاس نیست.
*- جستج
مایکروسافت در نسخه‌ ی نهایی ویندوز ۱۰ که به صورت رسمی منتشر کرده بود. راجب آن میگوید : در ویندوز جدید علاوه بر اضافه شدن ویژگی‌ های جدید کلید‌های میان‌ بری وجود دارند که کار با آن را راحت‌تر نیز می‌ کنند. با ما همراه باشید تا با این کلیدهای میان‌ بر آشنا شوید.
وجود کلیدهای میان‌ بر برای هر کاربری می‌ تواند بسیار کاربردی باشد و به نظر می‌ رسد مایکروسافت نیز از این کلیدها در ویندوز ۱۰ غافل نشده است و کلیدهای جدیدی را نیز به آن‌ها اضافه کرد
درباره قیمت بیت کوین کش خوب است بدانیم :
 
بالاترین قیمت بیت کوین کش در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۶(20 December 2017) معادل 3,923.07 دلار بوده که همینک 92.50% پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین کش 18.09 میلیون و تعداد کل واحدهای آن 21 میلیون خواهد بود.  جالب است بدانید هر فردی که در زمان ابداع و ساخت بیت کوین کش دارای اعتبار بیت کوین بوده است در واقع دارنده بیت کوین کش هم می شود .به زودی نمودارهای تحلیل قیمت بیتکوین کش را در همین نوشته درج می کنی
گوگل به‌تازگی نمای ظاهری صفحه‌ی نتایج موتور جستجوی خود را تغییر داده است.
به‌روزرسانی نمای ظاهری صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل  به‌تازگی در اختیار کاربران دسکتاپ قرار گرفته است. البته این به‌روزرسانی و تغییرات، در سال گذشته برای کاربران موبایل منتشر شده بود. در ادامه جزییاتی از تغییرات در این به‌روزرسانی را عنوان خواهیم کرد.
ادامه مطلب
پکیج TopDown Engine یک پکیج کاملا کاربردی و پروژه ی کامل است از خالق موتور Corgi تحسین شده، این بهترین چارچوب عمل پایین تر از آن است، چه شما برای Unity جدید، و یا یک توسعه دهنده با تجربه است. کد تمیز، شیوه های خوب، بهینه سازی ها، پایه های قوی آن باعث ایجاد هر دو بازی دو بعدی و سه بعدی می شود. این بسیار سریع است و بر روی دسکتاپ، تلفن همراه و هر جایی که می خواهید کار می کند. بسته بندی شده با ویژگی های ساخته شده با بازخورد بازیکنان و بازی عالی در هسته خود احساس
بسیاری از کاربران پایتون ترجیح می دهند که با پایتون برنامه های وب یا آنالیز داده و کارهای مشابه انجام دهند. اما با پایتون می توان برنامه های حرفه ای برای دسکتاپ نوشت. به شخصه در این حوزه بسیار کنجکاو هستم که ببینم چگونه با پایتون می توان برنامه های دسکتاپ حرفه ای نوشت.
فریم ورک Qt و NET.
دو فریم ورک بسیار معروف و قدرتمند برای پایتون وجود دارد که با استفاده از آنها می توان برنامه های دسکتاپی نوشت PyQt و دات نت. PyQt نسخه پایتونی فریم ورک محبوب Qt می باش
اهمیت پردازنده (CPU) در لپ‌تاپ خیلی بالاتر از اهمیت آن در کامپیوترهای رومیزی یا دسکتاپ است؛ چرا که برای بسیاری از پردازنده‌های لپ‌تاپ امکان تعویض وجود ندارد و این در حالی‌ست که اگر پردازنده کامپیوتر رومیزی شما دچار مشکل شود و یا اینکه قصد ارتقای آن را داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی آن را تعویض کنید. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین پردازنده‌های لپ‌تاپ پرداخته تا بتوانیم به شما در انتخاب آگاهانه آنها، کمک کرده باش
امروز بعد از سال ها کسب معرفت در محضر خانواده ی C ، رفتم سراغ زبان پایتون ! و الان میگم کاش زودتر رفته بودم سراغش.
کارم رو با کتابخونه PyQt شروع کردم که مخصوص ایجاد برنامه برای دسکتاپ هست. جالبی که داره این کدی که می نویسی Cross platform هست یعنی روی لیتوکس ، ویندوز و Mac قابل اجرا هست.
برای شروع کار نیاز هست اینا رو دانلود و نصب کنید :
1. Python
2. نصب PyQt با استفاده از دستور pip install pygt5 , pip install pyqt5-tools
3. نصب Pycharm به عنوان IDE
و کارمون رو با اولین برنامه به این صورت شرو
این روزها ، می توانید هر چیزی را از یک لپ تاپ گیمینگ گرفته تا یک دسکتاپ پیشرفته HP دریافت کنید. اگر به دنبال چیزی هستید که می تواند بازی متوسط ​​را تحمل کند ، اما هنوز هم متوسط ​​و ارزان است ، ممکن است HP OMEN Desktop 880-160se همان چیزی باشد که شما می …The post HP OMEN Desktop 880-160se: مروری بر گزینه های خوب طراحی و سخت افزار appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2AfsaTH
مشاهده مطلب در کانال
ابتدا روی شکلک ( آیکون ) فایل راست کلیک می کنیم . با راست کلیک کردن ، چندین گزینه در اختیار ما قرار می گیرد
روی Copy چپ کلیک می کنیم ( کلید سمت چپ ماوس را فشار می دهیم ) . حالا به صفحه ی اصلی یا دسکتاپ مراجعه کرده و روی this pc یا my computer  دابل کلیک ( کلید سمت چپ ماوس را دو بار پشت سر هم – در زمانی کمتر از حدود 1 ثانیه - فشار می دهیم )  . 
ادامه مطلب
قالب ایران قالبی دوستونه زیبا و سایده هست . متاسفانه این قالب در حالب پیش فرض واکنش گرا نیست ولی امروز به دست ما واکنش گرا شده.
پیش نمایش در حالب دسکتاپ
پیش نمایش در حالب مبایل
ویزگی های اضافه شده : واکنش گرا بودن ، اضافه شدن فونت وزیر ، اضافه شدن بالابر بدون جاوا اسکریپت و . . .
ادامه مطلب
آیگرام دسکتاپ Igram PC Desktop جایگزینی حرفه ای و قدرتمند، برای شما کاربران و دوست داران پیام رسان تلگرام است. آیگرام نسخه ویژه (غیررسمی) تلگرام با امکانات پیشرفته به صورت متن باز است که تاکنون بیش از یک میلیون نفر از کاربران پیام رسان تلگرام مورد استفاده قرار گرفته است.
ادامه مطلب
 
دوره آموزش زبان Java از مقدماتی به همراه پروژه عملی
 
زبان جاوا یکی از مطرح ترین و قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی است ‌. زبان جاوا زبانی شی گراست و از قوانین شی گرایی استفاده میکند . با آموختن زبان جاوا میتوانید برنامه های مختلفی را به صورت cross-platform یا چند سکویی ایجاد کنید . ومیتوانید برنامه های دسکتاپ ویا وب ویا موبایل را ایجاد کرده و از آنها استفاده کنید.در این دوره تمام مواردی که برای شروع از صفر برنامه نویسی مورد نیاز است گفته خواهد شد
نرم افزار کاربردی ورد یکی از پر استفاده ترین اپلیکیشن‌های دسکتاپ محسوب می‌شود. نرم افزار یاد شده ویژگی‌های متنوع و زیادی دارد که می‌توانند در کنار هم تا حد زیادی کار‌های مربوط به ایجاد سند‌ها را پیش ببرند.
اما در این بین ویژگی‌های کمتر شناخته شده‌ای هم وجود دارند که عمدتا خیلی به آن‌ها توجه نمی‌شود. در این مطلب قصد داریم با ۱۰ ویژگی مخفی و کاربردی مایکروسافت آشنا شویم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بهتر از گذشته سند‌های خود را تنظ
برای اولین پست یکی از بهترین کیف پولها را بهتون معرفی می کنم که زحمت کامل را سایت بیت برگ کشیده است ازشون ممنونیم
بیت برگ سرویس کیف پول ارائه نمی‌دهد اما اگر شما به دنبال یک کیف پول امن، سریع و آسان هستید که تنوع گسترده‌ای از آلت کوین ها را پشتیبانی کند، کیف پول کوینومی یکی از گزینه‌هایی است که با آن می‌توانید ارزهای دیجیتال را بر روی موبایل و یا سیستم دسکتاپی خود ذخیره کنید.
دانلود نسخه اندروید
 دانلود نسخه ویندوز
دانلود نسخه مکینتاش
دان
ویندوز روش‌ها و راه های میانبر زیادی دارد که ممکن است از برخی از آن ها مطلع نباشید. روش ها و میانبرهایی که به تسریع فعالیتتان کمک می‌کنند. در اینجا 11 مورد از این روش ها و راه های میانبر را آورده ایم
1- انتخاب و تمرکز بر روی برنامه های موجود در Taskbarبرای انتخاب و تمرکز بر روی برنامه های موجود در نوار وظیفه ویندوز، فقط کافیست که کلید ویندوز و کلید T را بطور همزمان فشار دهید و با استفاده از کلیدهای جهتی یا فشردن مجدد کلید T برنامه مورد نظر خود را ان
اگر داشتن یک رایانه قادر به انجام وظیفه چند وظیفه ای برای شما مهم است ، ممکن است شما به Acer Aspire T3 AT3-715A-UR12 علاقه مند باشید. این نرم افزار قدرت سخت افزار دسک تاپ را با همه کاره بودن کافی فراهم می کند که می توانید به راحتی قطعات را تعویض یا به روز …The post راهنمای Acer Aspire T3 AT3-715A-UR12 – دسکتاپ چند منظوره قدرتمند و قابل اعتماد با قیمت پایین appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/35lbQfn
مشاهده مطلب در کانال
الگوریتم Mobile First index یکی از الگوریتم های بهینه سازی سئو گوگل است که در حال حاضر یکی از مهم ترین الگوریتم های سئو به شمار می آید. این الگوریتم برای گوشی های هوشمند طراحی شده است و به شکلی است که محتوایی که در گوشی های موبایل جستجو می شود را معیار جستجوی خود قرار می دهد نه محتوایی که در کامپیوترها نشان داده می شود. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این الگوریتم صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین در صورتی که شما هم جز
هک بازی تلگرام lumberjack, ربات هک بازی تلگرام, هک بازی تلگرام corsairs,
کانال هک بازی تلگرام, ربات هک بازی های تلگرام, نرم افزار هک بازی تلگرام,
تقلب در بازی تلگرام, ربات تقلب در بازی تلگرام

برای تقلب در بازی‌های تلگرام در قدم اول،
شما نیازمند به دست آوردن آدرس دقیقی هستید که پس از انتخاب دکمه‌ی Play
در بازی به شما اختصاص داده می‌شود. برای این کار بازی را باید در محیط
مرورگر وب دستگاه اجرا نمایید. به دست آوردن این آدرس در سیستم‌‌عامل‌های
اندروید،
عکس متحرک کم حجم * پس زمینه و بک گراند گیف طبیعت و دریا سری اول
زیباترین عکس های پس زمینه و بک گراند متحرک گیف کم حجم از دریا و طبیعت که می توانید از آنها در دسکتاپ و تبلت استفاده کنید و از فضای طبیعت گیف و متحرک دریا لذت ببرید
لطفا تا بارگذاری عکس ها شکیبا باشید

ادامه مطلب
مجموعه ای از ابزارهای توسعه وب XAMPP که توسط Apache Friends ایجاد شده، آسان ساختن اسکریپت های PHP (Personal Home Pages را به صورت محلی بر روی کامپیوتر شما آسان می کند. نصب دستی دستیابی به سرور وب و پی اچ پی نیاز به دانش عمیق پیکربندی دارد، اما نصب XAMPP در ویندوز فقط نیاز به اجرای یک بسته نصب کننده دارد. این بسته نه تنها یک وب سرور و پی اچ پی، بلکه MySQL، FileZilla، Mercury، Perl و Tomcat را نیز نصب می کند. این برنامه ها اجازه تست کامل وب سایت ها را روی دسکتاپ خودتان بدون نیاز به آپلو
Bandicam
نرم افزاری برای ضبط و فیلم برداری از محیط بازی ها، ویدئوها و فعالیت های صورت گرفته بر روی دسکتاپ با کیفیت بالا می باشد. نرم افزار Bandicam قادر است تا صدا و ویدئو را با کیفیت بالا ضبط کند بدون اینکه منابع زیادی از سیستم را به خود اختصاص دهد. Bandicam با تصویر برداری با رزلوشن بالا به صورت HD کوچکترین جزئیات را نیز ثبت می کند. فایل های خروجی این برنامه را شما می توانید به راحتی در فضای اینترنت به اشتراک بگذارید.تصویر برداری از محیط صفحه نمایش که میت
BlueStacks
 بلواستکس نرم افزاری حرفه ای که به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین اندروید و ویندوز سوئیچ کنید. همچنین می توانید آیکون های برنامه های اندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط برنامه BlueStacks میتوانید نرم افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در کامپی
 
 
 
 
 
 
 امیرحسین آریایی

خاطره انگیز: مرور سیستم عامل های ویندوز از ابتدا تا کنون
سیستم عامل ویندوز امروزه به عنوان پر استفاده ترین سیستم عامل در جهان شناخته می شوند که آخرین نسخه آن تحت عنوان ویندوز 10 هم اینک در بازار است. ویندوز را با نام مایکروسافت و مایکروسافت را با نام بیل گیتس می شناسند. هر چند که بیل گیتس مدتی است که خود را بازنشسته کرده است، اما این شخص دنیای کامپیوترهای شخصی را دگرگون کرد. بیل گیتس یک اسطوره تکرار نشدنی است که اق
سلام.  به گیگ هک خوش اومدین.
امروز میخوایم در مورد دبیان حرف بزنیم. بله درسته دبیان(debian) . توزیعی نام آشنا هم برای حرفه ای ها و هم برای تازه کار ها. دبیان یکی از قدیمی ترین سیستم عامل های دنیای لینوکس هستش و تا به حال آخرین نسخه ی اون نسخه ی دبیان ۱۰ هستش که من ازش استفاده میکنم.
دبیان ۱۰٫۳ یکی از بهترین و حرفه ای ترین سیستم عامل های دنیا هستش . یکسری وبسایت ها در موردش تبلیغ بد کردن و اون رو نا امن جلوه دادن اما از نظر من امنیت بالایی داره. اولش این
اکثر کاربران ویندوز، کامپیوتر خود را توسط گزینه Shut down در منو استارت خاموش می کنند که این راه خاموش کردن ویندوز، سریعترین راه خاموش کردن سیستم نیست و راه های سریع دیگری نیز برای این کار وجود دارد. روش های خاموش کردن سریع سیستم هم شامل ویژگی های خود ویندوز و هم شامل برنامه های جانبی هستند.

چگونه لپ تاپ و کامپیوتر را با کلید میانبر یا بستن در آن خاموش کنیم ؟
Alt-F4 کلید میانبر برای خاموش کردن سریع ویندوز ۱۰ ، ۸ و..
این کلید میانبر در تمامی نسخه های
معرفی نرم افزار اتوکد   AutoCAD
معرفی نرم افزار گرافیکی

نرم افزار اتوکد AutoCAD  یک برنامه تجاری برای طراحی با کمک کامپیوتر CAD به صورت دو بعدی و سه بعدی و نقشه کشی است. نرم افزار AutoCAD از سال ۱۹۸۲ میلادی به عنوان یک برنامه دسکتاپ و از سال ۲۰۱۰ به عنوان یک برنامه موبایل، و برای استفاده در وب و فضای ابری با نام AutoCAD 360  در دسترس است.
ادامه مطلب
بازی brawl stars اندروید را از اینجا دریافت نمایید.(فایل apk)
شبیه ساز nox را از اینجا دریافت نمایید.(386 مگابایت)
NoxPlayer
 نرم افزاری مفید برای افرادی که طرفدار اندروید هستند و به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کنید. توسط این برنامه میتوانید اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز خود تست و استفاده کنید. این بدان معنی است که میتوانید از برنامه ای
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
زبانهای برنامه نویسی رایانه ای
به زبانهایی که برای نوشتن تحت ویندوز و دسکتاپ استفاده میشود زبان برنامه نویسی دسکتاپی گفته می شود ،،، زبان های برنامه نویسی دسکتاپی چند نوع هستند که بیشترین میزان استفاده را در ایران دارند عبارتند از :
☐ سی شارپ (#C) ☐ سی (C) ☐ سی پلاس پلاس (++C)
☐ جاوا (Java) ☐ فاکس پرو (Fox Pro)
☐ ویژوال بیسیک (Visual Basic) ☐  پرل (Perl)
☐ دلفی (Delphi) ☐ پایتون (Python) ☐ رو
دانلود نرم افزار سوپریمو Supremo Remote Desktop | کنترل از راه دور دسکتاپ | ایران دانلود

 نویسنده: علی برقبانی

 تاریخ: اسفند ۱۴, ۱۳۹۷



 
Supremo نرم افزار امن و رایگان جهت اتصال از راه دور به دسکتاپ می باشد. جایگزین مناسب برای تیم ویور می‎باشد، 
سوپریمو برای هر اتصال از الگوریتم رمزنگاری AES 256 استفاده می‎کند که امنیت بالایی دارد 
و  غیرقابل نفوذ می‎باشد. سوپریمو را برای استفاده‎های شخصی می‎توانید رایگان استفاده کنید.
 نسخه اندروید سوپریمو نیز این اج
تبلیغات موبایل
باوجود فرمت‌های مختلفی که به صورت اختصاصی برای تبلیغات تلفن همراه وجود دارد،
تبلیغات تلگرامی
وصیه می‌شود که تمام کمپین‌های تبلیغات اینترنتی خود را با پلتفرم‌های تلفن همراه تطبیق دهید. استفاده از طراحی ریسپانسیو به افزایش اثربخشی تبلیغات موبایل کمک می‌کند. امروزه معمولا هتبلیغات بازدیدیمه ما یک موبایل و یا تبلت متصل به اینترنت داریم که به طور دائم از آن استفاده می‌کنیم. از سال 2016، گوگل اعلام کرده است که ترافیک تلفن هم
تجربه کاربر برای یک وب سایت بر خلاف تجربه کاربر برای نرم افزار سنتی نوت بوک متفاوت است. محل ذخیره سازی داده ها، محدودیت ها با رابط کاربری و دسترسی محدود به ویژگی های سیستم عامل فقط برخی از تفاوت ها هستند. با این حال، به عنوان برنامه های کاربردی وب تبدیل شده اند بیشتر و بیشتر پیچیده، تفاوت در تجربه کاربر بین برنامه های کاربردی دسک تاپ و برنامه های کاربردی وب در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر تار است.
مزایا و معایب مختلفی برای برنامه های مبتنی بر و
 
 
تعریف سئو
کلمه سئو SEO برگرفته از Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است و
شامل تکنیک‌های است که باعث می شود به افرادی که به دنبال محصول یا خدمات شما از طریق موتورهای جستجو مانند بینگ و یاهو و گوگل هستند معرفی شوید.
قرار گرفتن نام سایت شما در رتبه‌های بالا در صفحات نتایج موتور‌های جستجو (SERPs) بسیار ارزشمند است ، در واقع این یک تبلیغ رایگان در بهترین فضای تبلیغاتی جهان است.
این فرآیند باعث می شود ترافیک رایگان و طبی
ما زندگی خود را با استفاده از دستگاه های بی شماری به سر می بریم. انقلاب برنامه و  به وسیله برنامه  انقلاب توسعه وب برنامه، همه را به دنیایی نزدیک تر کرده است که در آن تکنولوژی های جدید با سرعت و بدون در نظر گرفتن رشد می کنند.
برای شروع باید اشاره کرد که برنامه وب یک راه کوتاه برای گفتن یک برنامه وب است، یعنی برنامه ای که در مرورگر وب اجرا می شود. توضیح آسان است: این شامل ایجاد یک نوع ارتباط مستقیم بین دسکتاپ دستگاه شما و یک URL است.
بیایید با مزایا
سیستم عامل ویندوز
امروزه کمتر کسی را سراغ داریم که درباره ویندوز نشنیده باشد و از آن استفاده نکرده باشد. ویندوز، مشهورترین سیستم عامل دسکتاپ در دنیاست و امتیاز بیشترین سازگاری با انواع نرم افزارها و سخت افزارهای موجود را از آن خود کرده است.  ویندوز، قابل نصب بر روی کامپیوترهای ساده و ارزان خانگی تا کامپیوترهای پیشرفته و گران قیمت موجود در بازار می باشد.
ویندوز، سازگاری بسیار خوبی با انواع نرم افزارها دارد. این نرم افزارها می توانند از نرم
دوستان سرور مجازی در واقع یک کامپیوتر (سرور) است در یک جای دیگر دنیا. شما با ریموت دسکتاپ با رمز و پسورد وارد اون سیستم میشید و کنترلش رو بدست میگرید. میتونید باهاش پروکسی بسازید یا بیت کویین استخراج کنید یا حتی باهاش حملات سایبری مثل DDOS بزنید.تست نشدند
 
182.74.167.110:3389@RUPNAGARFOOD\administrator;admin@123203.109.103.202:3389@KDLC\administrator;admin@123203.193.153.40:3389@IIGM\administrator;admin@123117.215.131.170:3389@DESKTOP-E0DS3BQ\admin;admin@123103.65.24.27:3389@SERVER\user;admin@123117.215.131.170:3389@DESKTOP-E0DS3BQ\user;admin@1231.23.185.218:3389@SERVER\administrator;Admin@123
اگر به تازگی گوشی هوشمند و یا تبلت اندرویدی
خریداری نمودید قطعا به یکی از نرم افزارهایی که دیر یا زود به آن نیاز خواهید
داشت یک اپلیکیشن مناسب جهت انتقال فایل با فرمت های مختلف مانند موزیک و ... از
دستگاه شما به دیگری و یا بالعکس آن می باشد. زاپیا و شیریت معروفترین و
قدرتمندترین اپلیکیشن های حال حاضر هستند که به سادگی و با سرعتی 40 برابر بیشتر
از بلوتوث انتقال هر نوع از فایلی  را بین
دستگاه های اندروید رد و بدل کنید. حتی با نصب نسخه دسکتاپ شیریت
این چند روز اخیر روی لپتاپم توزیع لینوکسی deepin رو نصب کرده بودم. محیط دسکتاپ دیپین اسمش dde هست. به جز خود دیپین بعضی توزیع‌های دیگه مثل آرچ‌لینوکس هم dde رو در مخازنشون قرار دادن. توزیع مانجارو هم یک نسخه داره که روش dde نصبه. البته این توزیع کامیونیتی‌بیس هست و جزء نسخه‌های رسمی نیست. دیپین تمام پکیجهای خودش رو از دبیان می‌گیره ولی مخازن جداگانه و مخصوص خودش رو داره. در واقع دیپین رو می‌شه فرزند دبیان به شمار آورد.
تاریخچه
این توزیع در واقع یه
یک عدد از مباحث مهمی که در میان اشخاص فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ و متخصصان سئو مشترک است و بایستی دقت ویژه‌ای به آن داشت،بحث نرخ کلیک یا CTR یک سایت است .در این مقاله میخواهیم در آغاز بدانیم نرخ کلیک چه است و آنگاه تکنیک‌های که باعث ارتقا CTR میگردند را به شما یادگرفتن دهیم . 
بهترین سئو کار
نرخ کلیک یا CTR چیست؟ CTR یا این که نرخ کلیک مخفف سه‌کلمه‌ای Click Through Rate می باشد در حقیقت به میزان تعامل و عکس‌العمل مثبتی که از سوی کاربران دریافت می‌کنی
مزایای بوت استرپ
ایجاد یک وب سایت نه تنها برای ارتقاء کسب و کار شماست، بلکه به ایجاد آگاهی از نام تجاری کمک می کند، به شما امکان می دهد تا افراد را نیز تعامل، رویکرد و کشف کنید. برای به طور موثر یک محصول یا خدمات به بازار، باید یک صفحه وب داشته باشید که در انواع مختلف دستگاه قابل مشاهده است. در دنیای امروز شما دارای تلفن های هوشمند، قرص، لپ تاپ، دسکتاپ و افزایش مداوم در نوع دستگاه ها و فاکتورهای فرم است. از این رو برای حل مسئله که بتوانیم وبسای
روش ها و روند های رایج برای طراحی سایت
تمامی طراحی سایت های مدرن باید از طرح یا قالب پاسخ گو استفاده کنند. این باعث می شود که جست و جو در یک طراحی سایت بر روی تمامی دستگاه ها آسان‌تر شود، اما این طراحی سایت ها کمی سخت تر از طراحی سایت های دیگر است. فیلد جست و جو یکی از مثال های بارز از عناصر طراحی سایت ها است که طراحی و استفاده از آن کمی سخت به نظر می رسد. با افزایش استفاده از قالب های پاسخگو در طراحی سایت ها، طراحان وب روندها و روش‌های جد
 
صحبت از محبوبیت گیف ها [یا با تلفظ درست جیف - عکس های متحرک] بی فایده است. بنابراین وقت خودمان را با مقدمه چینی تلف نمی کنیم. برای ساخت گیف با نداشتن هیچگونه اپلیکیشن شخص ثالث، کافیست به واسطه همان روش همیشگی [کلیک روی سنجاق پایین صفحه و سپس انتخاب Gallery] به منوی ارسال عکس ها رفته و ویدیویی که می خواهید گیف کنید را انتخاب نمایید.
اینجا یک صفحه مرتبط با فریم های فیلم شما به نمایش گذاشته شده و حالا باید با کلیک روی آیکون بلندگو، صدای ویدیو را حذف ک
یکی از مهم ترین مقوله ها در نرم افزارهای تحت وب، میزان کارایی در تعداد بالای درخواست ها می باشد. در نرم افزارهای نسخه دسکتاپ (یا به اصطلاح windows application ) ما نگران خاصی در مورد کارایی نرم افزار نداریم. چون با سخت افزارهای موجود بر روی کامپیوترها و اینکه می دانیم برنامه ما در هر لحظه با یک کاربر سر و کار دارد نگرانی خاصی در رابطه با کارایی سیستم در موقعیت های پر ترافیک نداریم.
اما این مسئله در مورد نرم افزارهای تحت وب و وب سایت هایی که استفاده عموم
لپ‌تاپ رو به زور از دستم گرفت که باهاش بازی کنه. تازه روشنش کرده بودم و روی دسکتاپ بود. چند ثانیه متفکرانه نگاه کرد...+ لادن اینجا کجاست؟- اینجا دانشگاهیه که آرزومه دانشجوش بشم.+ حالا نمیشه همینجا دانشگاه بری؟- دانشگاه اینجا خوب نیست.+ نمیشه نری؟- چرا نرم؟ :)+ خب من دلم برات تنگ میشه. :(...قبلا قبلنا هم به کرات گفته من عاشق لادنم و حسادت عنودان بدگهر رو هم تحریک کرده! حالا جالبه بدونید که من تنها کسی هستم که باهاش بازی نمیکنم و تازه هر وقت میاد خونه‌
نرم افزار AnyDesk یک راه حل جامع نرم افزاری است که برای دستیابی به شما وسیله ای جایگزین برای دسترسی از راه دور به رایانه ایجاد کرده است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا با پرونده ها و اسناد مختلفی از کار کنید. هر زمان که نیاز به دسترسی به صفحه نمایش از راه دور داشته باشید ، خواه فقط در طبقه مطب باشد یا در آن طرف جهان ، می توانید از نرم افزار AnyDesk استفاده کنید. فقط فایل بارگیری شده را شروع کنید و آماده رفتن هستید. با نرم افزار انی دسک می توانید
سلام خدمت همه ی دنبال کنندگان گرامی ببخشید یه مدت فعالیت های وبلاگ کم شده بود. بگذریم امروز با یه مقاله ی جدید درمورد بهترین میزکار های لینوکس  آماده کردم که میتونه خیلی مفید و جذاب باشه. همنطوره که لینوکسی ها میدونن اگه یه لینوکس ابونتو نصب کردید و از محیط کارش که گنومه خوشتون نمیاد لازم نیست توزیعتون رو عوض کنید برای لینوکس هزاران هزار محیط وجود داره مثل ویندوز نیست که فقط یکی باشه. برای مثال من از گنوم خوشم نمیاد میتونم kdeنصب کنم یا هر چیز
این روزها ، شما می توانید از یک لپ تاپ گیمینگ گرفته تا دسکتاپ پیشرفته HP دریافت کنید. اگر به دنبال چیزی هستید که می تواند بازی متوسط ​​را تحمل کند ، اما هنوز هم متوسط ​​و ارزان است ، ممکن است HP OMEN Desktop 880-160se همان چیزی باشد که شما می خواهید. برخی از گزینه های قابل تنظیم برای انتخاب هنگام سفارش این دستگاه وجود دارد. حتی ارزانترین گزینه با پیکربندی اساسی هنوز هم بسیار بیشتر از میانگین دسک تاپ ارائه می دهد.ساخت این برج بسیار چشمگیر است ، زیرا صفحا
آموزش پایتون از صفر [بهترین آموزش رایگان]
آموزش پایتون از صفر; گروه آموزشی زنگ دانش قصد دارد زبان برنامه‌نویسی پایتون را بصورت قسمت به قسمت و رایگان در اختیار عموم قرار دهد. جلسات بصورت متنی، تصویری و ویدیویی خواهند بود. نظرات شما دوستان در این مسیر خیلی می‌تواند به ما کمک کننده باشد و دلگرمی برای هر چه قوی‌تر ادامه دادن این مسیر باشد.
پایتون چیست؟
پایتون یک زبان همه منظوره، اسکریپتی، مفسری، شی گرا و سطح بالا میباشد که توسط گیدو ون روسوم د
انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی
انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی : شما چه برنامه نویس تازه کار باشید و چه قصد یادگیری نوع جدیدی از برنامه نویسی را داشته باشید، همیشه یک سوال مهم وجود دارد و آن این است: “کدام زبان برنامه نویسی برای من مناسب است؟ این روز‌ها، زبان‌های زیادی برای انتخاب وجود دارند، اگر تجربه کافی ندارید انتخاب یک زبان از بین این زبان‌ها می‌تواند سخت باشد. در این مقاله ما بهترین زبان‌های مدرن در زمینه‌های وب، موبایل، بازی،
یه ابزار خیلی خوب توی مرورگرهای دسکتاپ هست بنام Inspect Element که خیلی بدرد بخور هست .. این ابزار به کاربر قابلیت های زیادی می ده که یکی از محبوب ترینش برای من به شخصه ، رفع مشکل قالب خودم یا دیگران هست .
بطوریکه با داشتن آدرس وبلاگ هر فرد و استفاده از این ابزار فوق العاده ، می تونم یه تغییراتی رو توی قالبش بدم بعد که نتیجه رو دیدم کد رو بهش تحویل بدم .
حالا از نحوه استفاده از این ابزار فاکتور می گیرم ولی فقط این رو بدونید که برای نمایشش کافیه که وقتی م
در تقویم مسیحی، آخرین پنج‌شنبه‌ی ماه نوامبر تعطیل است و روز شکرگزاری نامیده شده. از آن‌جا که شنبه و یک‌شنبه هم به‌طور معمول در این تقویم، تعطیل هفتگی است، عموم شرکت‌ها جمعه‌ی میان دو تعطیلی را هم تخفیف می‌دهند. این تعطیلات چهارروزه باعث شده مردم به‌طور سنتی بیشتر مایحتاج سال نوی خود را (یک ماه پیش از آغاز سال نوی مسیحی) در این فرصت تهیه کنند.
فروشندگان هم از این فرصت استفاده کرده و با تخفیف‌های خوب و وسوسه‌انگیز، مردم را به خرید هرچه
کانال "پوسته تلگرام "https://t.me/Postemobogeram
کانالی با بهترین تم های روز
                                                دانلود تم تلگرام دخترونه فانتزی + تم تلگرام مشکی + تم تلگرام روشن
جدیدترین و زیبا ترین تم های تلگرام برای گوشی و دسکتاپ
  Postemobogeram@
برای دریافت جدیدترین و جذاب ترین تم های تلگرام به کانال زیر مراجعه کنید:
https://t.me/Postemobogeram
ادامه مطلب
اگر تا به حال از ویندوز 8 استفاده کرده باشید احتمالا متوجه شده اید که منوی استارت از صفحه دسکتاپ حذف شده و یک صفحه جداگانه برای نمایش و جستجوی برنامه ها به جای آن افزوده شده است.اگر از این وضعیت راضی نیستید می توانید با استفاده از ترفندهای ویندوز 8 منوی استارت را به سیستم خود بازگردانید. برای این کار کافی است برنامه  Classic Shell را دانلود و روی سیستم خود نصب کنید. این برنامه امکان نصب آیتم های قدیمی را روی نسخه های جدید ویندوز فراهم کرده و منوی است
بسیاری از کاربران سیستم های کامپیوتری ترجیح می دهند به جای یک نمایشگر از دو مانیتور همزمان استفاده کنند. با این کار فضای بیشتری برای باز کردن همزمان پنجره ها در اختیارشان قرار می کیرد. برای استفاده از دو مانیتور همزمان باید نمایشگر دوم را به پورت HDMI ، DVI و یا VGA سیستم متصل کنید. سپس تنظیمات مربوط به آن را در ویندوز اصلاح کنید. اگر از ویندوز 7 استفاده می کنید کلید های ویندوز و P را بزنید و گزینه Extend را انتخاب کنید تا صفحه دسکتاپ شما گسترش یابد. پی
گاهی اوقات ممکن است ظاهر و شیوه عملکرد ویندوز 10 باب میل و پسند کاربران نباشد ، از این رو به دنبال راهی برای تغییر یا همان سفارشی سازی ویندوز 10 هستند ، شاید برای شما این سوال ایجاد شود که سفارشی سازی چیست و به چه کاری می آید؟ چرا باید اصلا این کار را انجام دهیم ؟ آیا سفارشی سازی ویندوز 10 به سیستم عامل آسیب خواهد زد یا خیر؟
امروز می خواهیم درخصوص ایجاد یک رابط کاربری و سفارشی سازی ویندوز 10 صحبت کنیم ، تنها چند دقیقه طول می کشد تا دسکتاپ شما به یک
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید اکانت تلگرام خود را حذف کنید و یا خط جدیدی خریداری کنید و بخواهید مجددا در تلگرام ثبت نام کنید. در این شرایط می توانید برای آنکه اطلاعات موجود در تلگرام شما از بین نرود جهت پشتیبان گرفتن از تلگرام اقدام نمایید. برای این کار می توانید از نسخه دسکتاپ تلگرام استفاده کنید. از سه خط بالای صفحه سمت چپ وارد Settings شده و روی گزینه Advanced کلیک کنید. در صفحه بعد وارد قسمت Export Telegram data شده و در پنجره نمایش داده شده
Program4pc Photo Editor 7.3 ویرایش سریع تصاویر
 Image Editor نرم افزاری رایگان به همراه قابلیتهای فراوان می باشد که شما با استفاده از آن می توانید عکس های  مورد نظر خود را از هر فرمتی که باشد ویرایش نمایید، این نرم افزار دارای یک رابط گرافیکی کاربری راحت و سبک می باشد که شما را قادر می سازد تا بصورت مستقیم بر روی عکس های خود کار کنید. در کنار مجموعه عملکردهای معمول فایل مانند Copy, Move, Delete و Rename می توانید رنگهای تصویر خود را تنظیم نمایید، فیلترهای مختلف مانند Hue,
نرم افزار ترجمه و رفع مشکل متون انگلیسی :ProWritingAid


 
ProWritingAid
سرویس ProWritingAid از دیگر سرویس‌های چک
متن انگلیسی است که جذابیت‌های فراوانی دارد. بخصوص برای کسانی مثل
تولیدکنندگان محتوا یا نویسندگان که فراتر از ایرادات به کیفیت نوشته خود
هم اهمیت می‌دهند.
 
ProWritingAid علاوه بر گزارش اشکالات
دستوری و املایی، با بررسی متن از نظر ساختاری سعی می‌کند مانند یک معلم
زبان به بهبود سطح کیفی نوشتار هم کمک کند. مواردی چون تکرار کلمات، لغات
کلیشه‌ای، جمل
بسیاری از کاربران پیامرسان تلگرام با نسخه ویندوز این برنامه آشنایی دارند. شما می توانید این نسخه از تلگرام را روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود نصب کنید و به تمامی اطلاعات موجود در آن از طریق ویندوز دسترسی پیدا کنید. اگر به جای تلگرام از تلگرام طلایی استفاده می کنید هم به دو روش می توانید این برنامه را روی ویندوز نصب کنید. شما می توانید برای نصب تلگرام طلایی برای کامپیوتر از نسخه دسکتاپ این برنامه استفاده کنید و یا در روش دیگری برنامه های شیبه ساز ا
اتریوم چیست؟ به زبان ساده
اتریوم اکنون بزرگ‌‌‌ترین و موفق‌‌‌ترین پلتفرم برای ایجاد قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌‌‌های غیرمتمرکز است اما پلتفرم جدید EOS به دنبال حل چالش‌‌‌های پیش‌‌‌ روی شبکه‌‌‌‌‌‌ی اتریوم بوده و قصد دارد این فعالیت‌ها را با بازدهی بهتری ارائه کند. این پلتفرم‌ها با وجود شباهت‌هایی که در نحوه فعالیت دارند، اما در فلسفه طراحی، نوع الگوریتم اجماع و مقیاس‌پذیری با یکدیگر تفاوت دارن.د
 
اتریوم یکی از پادشاهان ح
سلام خدمت همه ی دنبال کنندگان گرامی ببخشید یه مدت فعالیت های وبلاگ کم شده بود. بگذریم امروز با یه مقاله ی جدید درمورد بهترین میزکار های لینوکس  آماده کردم که میتونه خیلی مفید و جذاب باشه. همنطوره که لینوکسی ها میدونن اگه یه لینوکس ابونتو نصب کردید و از محیط کارش که گنومه خوشتون نمیاد لازم نیست توزیعتون رو عوض کنید برای لینوکس هزاران هزار محیط وجود داره مثل ویندوز نیست که فقط یکی باشه. برای مثال من از گنوم خوشم نمیاد میتونم kdeنصب کنم یا هر چیز

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها