نتایج جستجو برای عبارت :

زمین خوردن

الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
نهی از اعتماد بیجا حتی به نزدیک‌ترین افراد
ثقة الاسلام کلینی و ابن شعبه حرانی رضوان الله علیهما روایت کرده‌اند:
محمد بن یحیى، عن أحمد بن محمد، عن علی بن إسماعیل، عن عبد الله بن واصل، عن عبد الله بن سنان قال: قال أبو عبد الله علیه السلام: لا تثق بأخیك كل الثقة فإن صرعة الاسترسال لن تستقال.
امام صادق علیه السلام فرمودند: حتی به برادرت اعتماد كامل و تمام (بدون ملاحضه) مكن؛ زیرا زمین خوردن ناشی از اطمینان كردن، قابل جبران نیست.
الکافی، تالیف ثقة
دیر شام خوردن برای خانم ها خطرناک است
بیشتر مردم به زمان غذا خوردن خود زیاد توجه نمی کنند به همین خاطر شام را هروقت آماده شد می خوردن در حالی که دیر شام خوردن بخصوص برای خانم ها می تواند خطرناک باشد
به ادامه بروید
ادامه مطلب
توجه داشته باشید که خوردن چند نوع میوه همراه هم مضر است، بعد از خوردن یک نوع میوه ، نیم ساعت صبر کنید و بعد میوه دیگری میل نمایید. میوه ها باید به عنوان میان وعده مصرف شود، زیرا خوردن میوه ها همراه غذا یا با فاصله کمی قبل یا بعد از آن باعث فساد هضم می شود. میوه های تر (آب دار ) مخصوصا خربزه، هندوانه و انگور را ناشتا میل نکنید. در هر فصلی میوه مخصوص آن فصل را میل کنید، برای مثال در زمستان خوردن هندوانه مضر است. نوشیدن آب و مایعات دیگر همراه میوه ها
12 غذای برتر برای خوردن در صبح
علیرغم آنچه که شما شنیده اید ، خوردن صبحانه برای همه ضروری نیست.
در حقیقت ، نخوردن صبحانه ممکن است بهتر از خوردن غذاهای صبحانه ناسالم باشد.
 
با این وجود ، یک صبحانه مناسب و متعادل می تواند به شما انرژی بخشد و از خوردن بیش از حد در بقیهروز جلوگیری کند.
 
در اینجا 12 بهترین غذایی که می توانید صبح ها میل کنید ، آورده شده است.
 
ادامه مطلب
اسلام دینی کامل است و برای همه جنبه‌های زندگی انسان حتی نوع تغذیه و آداب غذا خوردن رهنمود‌هایی دارد. در این مطلب شیوه زندگی سالم در اسلام درباره آداب غذا خوردن و آداب اسلامی تغذیه گردآوری شده است.
 
۱. میانه‌روی در خوردن غذا
میانه روی و رعایت اعتدال در خوردن غذا از اصول اولیه شیوه زندگی سالم در اسلام است. در همه جای قرآن اسراف و پرخوری امری ناپسند و نکوهیده معرفی شده است. حضرت علی (ع) در این باره فرموده اند: «کم خوردن نفس را گرامی‌تر و تندرست
آداب غذا خوردن:
*مستحبات:
1- شستن دست ها پیش از غذا و پس از آن.2- در ابتدا گفتن بسم الله الرحمن الرحیم در آخر گفتن الحمد لله رب العالمین.3- خوردن غذا با دست راست.4- کوچک برداشتن لقمه.5- خوب جویدن غذا.6- هرکس از غذای روبرویش بخورد.7- بتدا میزبان و سپس میهمان بخورند.
* مکروهات:
1- خوردن در حالت سیری.2- پر خوری.3- نگاه به دیگران هنگام خوردن.4- خوردن غذای داغ.5- فوت کردن به غذایی که خورده می¬شود.
6- پاره کردن نان با چاقو.7- گذاشتن نان زیر ظرف غذا.
آداب نوشیدن:
* مستحبا
چاقیکم شدن حرارت معده سردردکم شدن فعالیت غده‌ها افزایش قند خون سوء هاضمه 
بهتره اول تشنگی خود را رفع کنید و نیم ساعت بعد غذا آب بخورید، یا بعد از حداقل ۱ تا ۱٫۵ ساعت از غذا خوردن می‌ توانید آب بخورید. خوردن آب حدود ۲ ساعت بعد از غذا می تواند مفید باشد، چون به دفع فضولات ایجاد شده به دنبال عمل هضم از معده و روده کمک می‌کند.
دانستنی؟
آیامیدانید؟ احتمال دارد درسال 6000میلادی علم به حدی پیشرفت كند كه خودرو ها دیگر استفاده نشوند و انسان توسط موج برروی زمین باسرعت بالا حركت كند!!!!!!!!!!
آیامیدانید؟ ترانزیستور قطعه ای الكترونیكی است كه توسط این قطعه انقلابی درجهان ایجادشد وباعث بوجود آمدن عصر اطلاعات وارتباطات شد.تمام وسایل الكترونیكی ارتباطی برای ایجاد ودریافت امواج ازاین قطعه استفاده میكنند.
آیامیدانید؟اگر از زمین فراتر وبسیار زیاد دور شویم  آسمان ها را به صورت
عوارض خوردن آب منی
به گفته پزشکان اصولا هرچیزی که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی و یا غیر طبیعی دفع می شود مانند عرق ، ادرار، مدفوع ، خون ، ناخن ، شوره  و منی غیر قابل خوردن وچندش آور و همچنین دارای میکروب و مشکلات قارچی خواهد بود. به دلیل اینکه مواد دفع شده جزوء سموم حاصل از فعل وانفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع ، رشد و تکثیر مبکروب ها هستند.
همچنین در بعضی از بیماری های خاص روانی وانحرافات جنسی خوردن این ضایعات انجام می شود که متاسفا
تقویت حافظه
- حلال خوری
- آیة الکرسی و قرآن حفظ کردن
- رو به قبله غذا خودن و نشستن
- خوردن گوشت خوب
- دیدار علماء و بزرگان و مؤمنین 
- شیرینی خوردن مثل خرما
- عدس خوردن
- دائم الوضوء بودن حتی موقع خوابیدن
- اطاعت والدین
- شنیدن احادیث و کلام اهلبیت(ع) و عمل به آنها
- شنیدن کلام علماء و عمل به آنها
- خوردن عسل مخصوصاً صبح یک قاشق ناشتا باشه بهتره
- ...
دانلود فیلم خوردن بچه موش های زنده
تا حالا درباره مردم چین چیزهای زیادی شنیده اید .یکی اینکه مردم چین هر چیزی را می خورند در اینجا فیلم خوردن بچه موش های زنده را در چین می بینید
برای دانلود فیلم اینجا را کلیک کنید
منبع : مجله اینترنتی هلو  www.holoo1.ir
خوردنی های چاق کننده:
• شیر، عسل، میوه به با هسته، برگ چغندر،مویز ۲۱ عدد ناشتا
• خوردن گوشت (کبوتر و گوسفند)
• حلیم خوردن
• گوشت و شیر را با هم پخته و خوردن
• خوردن غذای کواکب (غذایی متشکل از ماش و عدس و نخود) / ترید خوردن (گوشت)
ادامه مطلب
d
خاک خوردن کودک چه علل و عوارضی دارد؟ کودکان در سنین پایین مواد غیر خوراکی را در دهان خود می‌گذارند. برخی اوقات علاقه به خوردن خاک نیز در کودکان دیده می‌شود. کنجکاوی آن‌ها نسبت به محیطشان باعث انجام چنین اعمالی می‌گردد. اما گاه این رفتار کودکان تنها یک کنجکاوی نبوده و می تواند نشانه‌هایی از اختلال هرزه خواری را به مراقبان گوش زد کند. هرزه خواری پیامدهای ناگواری دارد که سلامت کودک را نیز به خطر می اندازد. در این مقاله درباره علائم، علل و
خوردن عسل قبل از خواب فواید بسیاری دارد که ما قصد داریم در این مطلب شما را با فواید بی نظیر آن آشنا کنیم.
خوردن عسل قبل از خواب چه فوایدی دارد؟
عسل طبیعی فواید شگفت انگیزی دارد و معمولا خوردن آن قبل از خواب پیشنهاد می شود.
عسل باعث می شود کبد گلیکوژن لازم را برای شب تولید کند. وقتی قبل از خواب عسل
می خورید مغز در حالت جستجو برای سوخت قرار می گیرد.
ادامه مطلب
یکی از دلایل مهم ابتلا به برخی بیماری‌های گوارشی و ناراحتی‌های کبدی، خوردن همزمان برخی از مواد غذایی است که هیچ سازگاری با هم ندارند و مصرف همزمان آنها با هم، ضمن ایجاد فساد در معده در نهایت باعث تولید "خون ناصالح" و درگیر کردن اندام‌های رئیسه از جمله "کبد" است.
در ادامه به اهم موارد و غذاهایی که خوردن آنها با هم، مضر و باعث تهدید سلامت می‌شود، اشاره شده است:
ادامه مطلب
شرایط قسم خوردن و احکام شکستن قسم








کسی که قسم می‌خورد باید بالغ و عاقل باشد
 
قسم‌هایی
که معمولاً از روی عادت برای امور عادی و کم‌ارزش‌، بر زبان جاری می‌گردند،
در عین حال که نامطلوب و شایستة پرهیز هستند لغو و بی‌اعتبار شمرده شده و
اسلام هیچ گونه عقوبتی را چه دنیوی و چه اخروی بر آن مترتب نمی‌سازد.
قسم خوردن
ادامه مطلب
یکی از باورهای قدیمی که در بین همه خانواده ها رواج دارد، این است که خوردن خربزه با عسل به صورت همزمان منجر به مرگ می شود. این امر در متون قدیمی طب سنتی هم هشدار داده شده است. اما هیچ گاه در طب جدید به این موضوع پرداخته نشده است. امروز در بخش پزشکی و سلامت مجله اینترنتی “حرف تازه” به این موضوع می پردازیم که آیا به راستی خوردن خربزه با عسل منجر به مرگ می شود یا خیر؟ برای بررسی این موضوع و پاسخ به این سئوال با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
آشنایی با آداب غذا خوردن در رستوران
اگر تا به حال به رستوران های لوکس رفته باشید حتما می دانید که غذا خوردن در این رستوران ها آداب و رسوم خاص خود را دارند. رستوران های لاکچری چه در ایران و چه در کشورهای مختلف دنیا از اصولی بین المللی پیروی می کنند که اطلاع از آن ها ضروری است. ممکن است برخی از آداب غذا خوردن در رستوران از جمله نحوه قرار دادن قاشق و چنگال، دستمال سفره و … را بدانید، اما از برخی دیگر بی اطلاع باشید. امروز می خواهیم مهم ترین و ضروری
چرا عده‌ای با خوردن "آب" هم چاق می‌شوند + راهکارهای لاغریچرا عده‌ای اصلاً چاق نمی‌شوند و عده‌ای هم به‌قول خودشان با خوردن آب چاق می‌شوند؟ بهترین راه‌ لاغرشدن بدون بازگشت، خارج‌کردن رطوبت از بدن و در نتیجه تحصیل سلامتی است.
در دنیای امروز، کاهش وزن و درمان چاقی برای بسیاری به یک معضل تبدیل شده است؛ بسیاری از بیماری‌ها رابطه مستقیم با ازدیاد وزن دارند که از جمله می‌توان به کبد چرب، دیابت، فشار خون، درد مفاصل، تنگی نفس، برخی از مشکلات گ
چرا بعد از غذا خوردن کمردرد می گیریم؟





کمردرد پس از خوردن غذا اغلب نتیجه
درد ارجاع شده است و از ناحیه ای دیگر به کمر منتقل می شود. ایم مساله ممکن
است علت های متفاوتی داشته باشد که از حالت بد نشستن تا زخم معده را
دربرمی گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کمردرد پس از خوردن غذا و انواع درمان ها مقاله زیر را مطالعه کنید.
علت ها
ادامه مطلب
سعی کنید کمتر برنج بخورید
مجله زیبا - متاسفانه خیلی از مردم ایران به خوردن برنج وابسته شده اند در حالی که خیلی از غذاهای سنتی از برنج بهتر و مفیدتر هستند .در اینجا می خواهیم درباره عوارض خوردن برنج کمی با شما صحبت کنیم
به ادامه بروید
ادامه مطلب

حکم خوردن حشرات
  
حکم شرعی خوردن حشرات
 
حشرات جانوران ریز و نیز ساکن درون زمین هستند. عنوان حشرات بر جانوران ریز همچون پشه و مگس و نیز جانورانی که درون زمین لانه دارند، مانند مار، عقرب و موش اطلاق می‏شود. در اینکه حشرات دارای خون جهنده و پوست‏ قابل استفاده، تذکیه ‏پذیرند یا نه، اختلاف است.
حکم خوردن حشرات:
ادامه مطلب
خرما به واقع دارویی عجیب است.
اگر دچار بیماری کم خونی هستید و برای درمان آن باید بدن خود را به خوردن قرص و کپسولهای شیمیایی بسپارید ، بهتر است بدانید که بهترین درمان کم خونی در خوردن روزانه خرما است که عوارض خاصی هم ندارد.
خوردن خرما حتی باعث ایجاد یا تشدید بیماری دیابت نیز نمی شود.
خرما بهترین گزینه برای از دست رفتن انرژی حاصل از فعالیتهای روزانه است.
همچنین اگر کبدتان چرب و پر کار است ، خوردن خرما توصیه می شود.
یکی دیگر از خواص و فواید خوردن
غذا و تغذیه در آموزه های دینی همچون سایر موضوعات ، مورد توجه قرار گرفته است . مبداء پیدایش غذا از جانب خداوند است که جهت تندرستی ، تداوم حیات و توانمندی در انجام تـکـالیـف بـه انـسـان عـطا شده است . قریب به 250 آیه قرآنی و دهها روایت از معصومین عـلیـهـم السـلام بـر اهـمـیـت غـذا و تـغـذیـه دلالت مـی کـنـنـد. سـؤ ال ایـن اسـت که اسلام ، خوردن چه نوع غذاهایی را توصیه کرده است ؟ چه مقدار باید غذا خـورد؟ اسـلام چند وعده برای خوردن را توصیه می کند؟
بعد از دوسال رژیم منظم و ورزش و تغییر صد و هشتاد درجه ای لایف استایل و رسیدن به وزن چهل و شش کیلویی(حتی!)،دوباره اُفتادم به پرخوری و خب اجالتا تنها انگیزه ی امید به زندگی که سرپا نگهم داشته همین شوق پریدن سر یخچال خوردن و خوردن و خوردن ست!
هر روز تفاوت وزنم نسبت به روز قبل را واضحا احساس میکنم و گرچه درحال حاضر در خوش اندام ترین حالت ممکن خودم هستم  اما تصور هیکل ده ماه آینده ام کار سختی نیست...تصور یک گردالی که وسط راهروهای بیمارستان قل میخورد و
سیر علاوه بر خواص و فواید بسیار زیادی که برای سلامت بدن دارد برای برخی افراد با شرایط خاص می تواند عوارض و خطراتی هم داشته باشد که باید از خوردن آن پرهیز کنند.مواردی که باید از خوردن سیر پرهیز کنیدسیر یکی از پایه های ثابت نسخه های درمانی طب سنتی است و خواص فراوانی برای سلامتی دارد اما برای برخی از افراد که شرایط خاصی دارند خوردن سیر به هیچ وجه توصیه نمی شود.سیر حاوی آلیسین است که برای سلامتی مفید است و به کاهش فشار خون و کلسترول کمک می کند،همچ
مواردی که باید در هنگام غذا خوردن رعایت شوند عبارتند از :
الف : تدبر در خوراکی های مورد نیاز انسان که چگونه در نظام آفرینش پدید آمده اند.
ب : آغاز خوردن با نام و یاد خدا.
ج : آغاز غذا با نمک
د: آغاز کردن از سبک ترین غذا.
ادامه مطلب
میز غذای خانوادگی از اهمیت زیادی برخوردار است. کودکان نه تنها گرسنگی خود را سر میز غذا رفع می کنند، بلکه هم زمان خویشتن داری، ارزشهای خانوادگی، مهارتهای گفتاری و تعارف به میهمان را می آموزند. ما آداب خاص غذا خوری از جمله چگونگی استفاده از قاشق و چنگال را به کودک خود یاد می دهیم ، اما در واقع آموزش آنها اهمیت غذا خوردن جمعی را به عنوان یک مراسم فرهنگی مشخص می کند. 
 
 
ادامه مطلب
یکی از خوبیای ماه رمضون میدونید چیه؟آدم قدر نعمت خوردن رو میدونه!
تو روزای عادی هی دم به دقیقه میریم دم یخچال یه چی میخوریم ولی الان بعد 16 ساعت میتونی غذا بخوری,اصلا لذت میبری از خوردن:| :),خیلی خوبه:)
+بخوانید مخصوصا بخش دلالش رو:)
تند تند غذا خوردن یک عادت بسیار نامناسب غذایی است،که علاوه بر افزایش احتمال خفگی افراد، موجب ایجاد امراض بسیاری در بدن می شود. در این روش غذا به خوبی جویده نشده و باعث افزایش فشار به دستگاه گوارش انسان می شود.
زمانی که به آرامی غذا می خورید، بهتر هم هضم می کنید. شما به راحتی وزن خود را از دست می دهید یا حفظ می کنید. با این حال، شما هم از هر وعده غذایی احساس رضایت بیشتری می کنید. در مقابل چنانچه اگر غذای خود را سریع بخورید، گوارش شما آسیب می بیند.
 
۱.استشمام دود اسفند و کندر 
۲.خوردن سیر 
۳.مصرف سرکه در غذا
۴.مصرف نمک دریا قبل و بعد غذا
۵.مصرف روغن زیتون در غذاها
۶.مصرف عسل 
۷.استشمام گل نرگس
۸.تربت الحسین در ابتدای تولد
۹.روغن مالی بدن با روغن زیتون
۱۰.مداومت به خوردن سیب
۱۱.مصرف شلغم
۱۲.قرائت آیه الکرسی و معوذتین هر روز
۱۳.تنقیه 
۱۴.عطسه 
۱۵ .خوردن نیم خورده مسلمان 
16ـ صدقه دادن
توت فرنگی خاصیت ضد پیری دارد.
مصرف مداوم توت فرنگی از بروز سرطان مری پیشگیری می کند.
جوشانده برگ توت فرنگی برای استسقاء مفید است (هر چهار ساعت ۱ قاشق مرباخوری)
خوردن سه یا چند وعده توت فرنگی می تواند خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولا که در آن بینایی از دست می رود را کاهش دهد.
خوردن توت فرنگی بعضی از ویروس‌ها را از بین می‌برد.
توت فرنگی از سرطان جلوگیری می نماید.
توت فرنگی باعث کاهش کلسترول خون می‌شود.
کسانی که سرطان دارند سعی کنند توت فرنگی را در
غذا خوردن عملی است که ما از اولین دقایقی که به دنیا آمده ایم یاد گرفتیم که انجام دهیم، اما آموزش نحوه انجام درست این کار می‌تواند یک عمر طول بکشد. از طرفی عادات اشتباه غذا خوردن می‌تواند باعث بروز هر عارضه‌ای از سوء هاضمه تا دندان درد شود و خطراتی برای سلامتی شما ایجاد کند که گاه جبران ناپذیر است. در ادامه به برخی از رایج‌ترین عادات نادرستی که اکثر ما در خوردن غذا با آن انس گرفته ایم، می‌پردازیم.
رایج‌ترین اشتباهات مرگبار در غذا خوردن
جدی
سبزی خوردن؛ همان یار قدیمی سفره‌های ایرانی. ریحان، نعناع، جعفری، تربچه، پیازچه و... شما کدام را بیشتر دوست دارید؟ با مجله دلتا همراه باشید.
مگر می‌شود بر سر سفره گرم ایرانی بدون سبزی خوردن نشست؟ این را باید از خانم‌های خانه‌دار ایرانی پرسید. سبزی‌های معطر و اشتها‌آوری مانند شاهی، ریحان، تره، نعنا، جعفری، ترخون، مرزه، تربچه و … هر کدام ویژگی‌های تغذیه‌ای و درمانی خاص خودشان را دارند؛ شما کدام یک را بیشتر دوست دارید؟ با مجله دلتا و این
❣️آیا خوردن اسپرم باعث حاملگی میشود
بارداری با خوردن منی اصلا موجود نیست و امکان چنین موضوعی به کلی رد میشود و حاملگی فقط بر اثر ریختن مایع منی
و اسپرم بر داخل واژن امکان پذیر خواهد بود و در صورتی که اسپرم های مردانه باخل واژن ریخته شود
و با تخمک های زنانه برخورد نماید ایجاد خواهد شد.
یادم میاد کوچیک تر که بودم ﻠﻮ ﻏﺬﺍ ﺭﺍ ﺧﺎﻟ ﻣﺧﻮﺭﺩم، ﻮﺷﺖ ﻭ ﻣﺮﻏﺶ ﺭﺍ ﻣﺬﺍشتم ﺁﺧﺮ ﺎﺭ! ﻣگفتم: ﻣﺧﻮﺍﻫﻢ ﺧﻮﺷﻤﺰ ﺍﺵ ﺑﻤﺎﻧﺪ ﺯﺮ ﺯﺑﺎﻧﻢ...ﻫﻤﺸﻪ ﻫﻢ ﻠﻮ ﺭﺍ ﻪ ﻣﺧﻮﺭﺩم، ﺳﺮ ﻣﺷﺪم، ﻮﺷﺖ ﻭ ﻣﺮﻍ ﻏﺬﺍ ﻣﻣﺎﻧﺪ ﻮﺷﻪ ﺑﺸﻘﺎب!ﻧﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺁﻥ ﻠﻮ ﻟﺬﺕ ﻣﺑﺮﺩم، ﻧﻪ ﺩﺮ ﻣﻠ ﺩﺍشتم ﺑﺮﺍ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻮﺷﺖ ﻭ ﻣﺮﻏﺶ...
ادامه مطلب
چندتا از شاگردها رو بردم مسابقه‌ی فوتسال. در جریان بازی یکی ماتش می‌برد. یکی از استرس ناخن می‌جوید یکی وسط بازی خم می‌شد بند کفش ببنده! و البته خم شدن همانا و گل خوردن همان. باختیم در نهایت. چیزی که ناراحتم کرد گریه‌هاشون و افسوس خوردن‌هاشون بود..
عوارض  هر روز خوردن  بیش از یک تخم مرغ:
 بررسی ها و  نتایج مطالعات انجام شده نشان می دهد  که خوردن بیش از یک عدد تخم مرغ در روز ، خطر ابتلا به حمله قلبی یا سکته را زیاد می کند زیرا آنها سرشار از کلسترول می باشند.در یک مطالعات جدید در طی 31 سال، که بین 30 هزار نفر فرد بالغ انجام شد، روزانه 1 و نیم عدد تخم مرغ بزرگ می خوردند، و در آخر احتمال بروز بیماری های قلبی در آنها 17 درصد افزایش پیدا کرد.


پروفسور کاترین تاکر، می گوید :حتی افرادی که دارای رژیم های
یادم میاد کوچیک تر که بودم ﻠﻮ ﻏﺬﺍ ﺭﺍ ﺧﺎﻟ ﻣﺧﻮﺭﺩم، ﻮﺷﺖ ﻭ ﻣﺮﻏﺶ ﺭﺍ ﻣﺬﺍشتم ﺁﺧﺮ ﺎﺭ! ﻣگفتم: ﻣﺧﻮﺍﻫﻢ ﺧﻮﺷﻤﺰ ﺍﺵ ﺑﻤﺎﻧﺪ ﺯﺮ ﺯﺑﺎﻧﻢ...ﻫﻤﺸﻪ ﻫﻢ ﻠﻮ ﺭﺍ ﻪ ﻣﺧﻮﺭﺩم، ﺳﺮ ﻣﺷﺪم، ﻮﺷﺖ ﻭ ﻣﺮﻍ ﻏﺬﺍ ﻣﻣﺎﻧﺪ ﻮﺷﻪ ﺑﺸﻘﺎب!ﻧﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺁﻥ ﻠﻮ ﻟﺬﺕ ﻣﺑﺮﺩم، ﻧﻪ ﺩﺮ ﻣﻠ ﺩﺍشتم ﺑﺮﺍ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻮﺷﺖ ﻭ ﻣﺮﻏﺶ...
ادامه مطلب
سلام
اخیرا شایع شده که خوردن خفاش باعث شیوع کرونا شده
اما من که از اون بالاها با خبرم بهتون میگم که دروغه
طبق اعلام متخصصان بلند پایه چین، خوردن مورچه خوار پولکی خام باعث شیوع کرونا شده؛ نه خفاش
فهمیدین؟ خوردن مورچه خوار؛
اونم نه هر مورچه خواری؛ مورچه خوار پولکی
تازه مورچه خوار پولکی پخته هم خطر ساز نیس ...
مورچه خوار پولکی خام
یعنی زنده زنده افتادن به جونش
ادامه مطلب
قل یا بانوی زیباییلا تعبدونَ الا دو چشم سیاه:
جراحت مکروه روی گونه‌های معصومغیاب ابلیس با واژه‌های کم سن وسالبگو از تکریم گیسو با دهان این ماهبگو از شرماز دو دوهای بی‌اختیاربگو عین الجمیله‌ی که می‌شوی؟بگو تخریببگو شقه‌های نامانوسبگو از کناره‌های این شهر به کابین که می‌روی؟*با دو دست چوبیبر تخت های فنریتاب خوردنتاب خوردنتاب خوردن در تقویم قمری* زیبایم زیباتا انتهای این همه واژگان نگواز بلور سینه‌ تا شهری دور افتادهزیبایم از بهار ا
کم کردن اندازه غذا و پرهیز از غذای رنگارنگ (خوردن غذای ساده سه ترکیبی)خوردن زنیان و گردو با همگوشت خشک خوردنپرهیز از خوراک های چاق کنندهداروی کاهنده اشتها (بقلة الفاطمه) قبل از وعده غذایی (یک قاشق چای خوری)خوردن دم کرده سنای مکی (دو قاشق غذا خوری) و یک قاشق شوید و سویق جو (ناشتا دو قاشق غذاخوری)استفاده از روغن شحم گاو جهت مصرف روزانه به جای روغن های دیگرحمام رفتن هر روز و به صورت ناشتا (سونا) و ریختن آب سرد بر بدنخوردن خرفه یا تخم خرما نیم ساعت ق
کم کردن اندازه غذا و پرهیز از غذای رنگارنگ (خوردن غذای ساده سه ترکیبی)خوردن زنیان و گردو با همگوشت خشک خوردنپرهیز از خوراک های چاق کنندهداروی کاهنده اشتها (بقلة الفاطمه) قبل از وعده غذایی (یک قاشق چای خوری)خوردن دم کرده سنای مکی (دو قاشق غذا خوری) و یک قاشق شوید و سویق جو (ناشتا دو قاشق غذاخوری)استفاده از روغن شحم گاو جهت مصرف روزانه به جای روغن های دیگرحمام رفتن هر روز و به صورت ناشتا (سونا) و ریختن آب سرد بر بدنخوردن خرفه یا تخم خرما نیم ساعت ق
تغذیه مناسب در ورزش تنیس
ورزشکاران حرفه ای نسبت به آداب غذا خوردن خود حساسند ، یکی از زیرکانه ترین روشهای آنها این است که وقتی گرسنه شدند، غذا می خورند آنها غذا را به دفعات زیاد در روز می خورند. علت این است که می خواهند سطح انرژی خود را بطور مرتب بالا نگهدارند و بروز خستگی را به تعویق بیندازند .این شیوه غذا خوردن باعث می شود وزن اضافی از طریق ثبات سطح قند خون ، از بین برود و فشار ناشی از گرسنگی نیز حذف شود. این روش غذا خوردن را مربیان هنگام آموز
آیا خوردن خربزه با عسل منجر به مرگ می‌شود؟
خوردن عسل با خربزه یکی از سوالاتی است که همیشه دوستان و کاربران از ما می پرسند این است که آیا خوردن عسل و خربزه منجر به مرگ می شود؟! اگر خربزه بخورم و چندساعت بعد عسل هم بخورم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ من خربزه و عسل را باهم خوردم حالا چکار کنم؟ادامه مطلب آیا خوردن خربزه با عسل منجر به مرگ می‌شود ادامه مطلب...
آداب غذا خوردن مردم کره جنوبی
غذا خوردن بخش مهمی از فرهنگ کره محسوب می‌شود و از آن برای شروع یک رابطه استفاده می‌کنند. هنگام غذا خوردن باید صبر کنید تا بزرگ‌تر مجلس شروع کند. معمولاً در رستوران‌ها می‌بینید که مردم با صدای بلند حرف می‌زنند که این خود نشانه شاد بودن و لذت آنها از غذاهای خوشمزه است. هورت کشیدن نودل هم خیلی عادی است و نشان می‌دهد که شما از غذای خود لذت برده و از دستپخت آشپز راضی هستید. اگر می‌خواهید پول هدیه بدهید آنرا در پاک
با بعضی‌ها حال آدم یک جوری میشود؛ یک جورِخوب! از آن خوب‌هایی که شبیه خوردن آب یخ وسط گرمای تابستان است، یا شاید هم شبیه خوردن گوجه سبز با نمک است که به تلخی هم نمی‌زند، شبیه قدم زدن در زیر باران! می‌دانی آدم خیالش یک جورِخاص راحت است، راحت از آن‌که خوبیشان هیچ‌وقت ته‌نشین نمی‌شود. این جور آدم‌ها شبیه فرش رنگ به رنگ نمی‌شوند، شبیه باران می‌مانند؛ همین قدر لطیف، همین قدر آرام، همانقدر دلنشین.
دریافت همه ی وعده های غذایی
به جای اینکه سه وعده غذایی بزرگ در روز بخورید ، خود را به خوردن چهار یا پنج وعده غذایی کوچک عادت دهید ، زیرا احتمالاً فرزند شما همه آنها را نخواهد خورد.
هر روز یک یا دو میان وعده معمولی سالم امتحان کنید.
از خوردن غذاهای بی ارزش مانند آب نبات ، چیپس و نوشابه اجتناب کنید.
از غذاهای پر ارزش و پر انرژی ، که کالری بالایی دارند و دارای ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی هستند مانند شیر کامل ، ماست تهیه شده با شیر کامل
 
19راهمبارزه با سرطان:
1(سبزیجات ومیوه جات نشسته ممنوع)
2(خراشیدن کارت شارژبا ناخن ممنوع)
3(خوردن دارو با آب سردممنوع)
4(پاسخ به موبایل با گوش راست ممنوع)
5(خوردن غذا گرم درضروف یکبار مصرف ممنوع)
6(پاسخ به موبایل در حالتlowباتری ممنوع)
7(دیر خوابیدن داِعمی ممنوع)
8(دراز کشیدن فوری پس از صرف غذا ودارو ممنوع)
 
 
ادامه مطلب
حقیقتش،
من خودمم گاهی دوست دارم به گرگ زاده زنگ بزنم، ازش بپرسم حالت چطوره؟ خوبی؟
ولی شما به آدمی که هیچ رحمی نداره، متکبره، خودخواهه، چی میخواین بگین؟
طرف در کمال قباحت اومده میگه من عمدا کمکت نکردم که بخوری به زمین گرم. واقعا با این آدم چه حرف مشترکی میشه داشت؟
با کسی که آرزوشه به زمین خوردن دورو بریاشو ببینه چه حرف مشترکی میشه داشت؟
یکی از دلایل اصلی سرد مزاجی، کرختی و بی انگیزگی جنسی در آقایان، مصرف زیاد غذاهای دارای طبع سرد است.برای رفع این حالت از خوردن این غذاها پرهیز کنید: کاهو، هندوانه، خیار، لیمو، رازیانه، گشنیز، آبغوره، ماست و دوغ. غذاهایی که برای شما مفید است: موز، نارگیل، خرمالو، آب هویج، پلو کشمش، شوید پلو، عسل، تخم مرغ آب پز، کره و روغن حیوانیهمچنین، ترکیب زیره سیاه و دارچین به میزان مساوی و دم کردن آن مثل چای، یک نوشیدنی مفید برای رفع سردمزاجی ناشی از خورد
ﺍﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼ ﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪ ،ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻨﺪ ...
ﺍﺮ ﺑﺎ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪ ،ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻗﺪﺭﺗﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻨﺪ ...
ﺍﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼ ﻪ ﺯﻣﺎﻧ ﺗﺮﺖ ﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ، ﺭﻭﺑﺮﻭﺷﺪ ،ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺸﻤﺎﻧ ﻨﺪ ...
ﺍﺮ ﺑﺎ ﻏﺮﺒﻪ ﺍ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪ ،ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺎﺳﺨﺖ ﺭﺍ ﺩﻫﺪ ...
ﺍﻦ ﺭﻣﺰ ﻣﻮﻓﻘﺖ ﺗﻮﺳﺖ ...
ﻭﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﺳﻬﺮ؛
ﺯﻧﺪ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺧﻮﺶﻣﺤﻔﻞ ﺳﺎﺖ ﻏﻢ ﺧﻮﺭ
چطور بفهمیم که انگشت شست پیچ خورده است؟





پیچ خوردن انگشت شست در اثر پاره شدن
یا کشیده شدن رباط اتفاق می افتد. رایج ترین علت پیچ خوردن انگشت شست پاره
شدن رباط جانبی است. بیشتر پیچ خوردگی ها با درمان های خانگی بهبود پیدا
می کنند و به جراحی نیاز ندارند.
ادامه مطلب
بسم الله
 
یادداشت یک دوست؛ با کمی دست‌کاری
باز خدا را شکر که مراسم یلدا، ریشه‌ی فقهی ندارد؛ وگرنه باید ده همایش در توجیه هندوانه خوردن در زمستان می‌گذاشتیم و تازه هر سال هم یکی مدعی می‌شد پدربزرگش که حرف‌های آخوندها را باور می‌کرده، بر اثر خوردن هندوانه در این شب، لرز کرده و مرده. یک عده هم مدام می‌پرسیدند چرا این هزینه‌ها خرج فقرا نمی‌شود. اما حالا سکوت است و سکوت.
  آداب اسلامی و  احادیثی گهربار درباره غذا خوردن


 

 
 سبک زندگی اسلامی جزئی ترین مسائل زندگی
مسمانان را نیز رها نکرده و در حوزه آداب غذاخوردن عنوان کرده که خوردن و
آشامیدن در ظروف طلا و نقره حرام است و در ظرفهای طلا کوب و نقره کوب مکروه
است.اسلام خوردن طعام های لذیذ و همچنین دادن این گونه طعام به
مردم را خوب می داند، اما باید حلال باشد و در خوردن نیز زیاده روی نشود.
زیاده روی در خوردن مثل اسراف است و این اسراف در خوردن، نباید مو
دریافت همه ی وعده های غذاییبه جای اینکه سه وعده غذایی بزرگ در روز بخورید ، خود را به خوردن چهار یا پنج وعده غذایی کوچک عادت دهید ، زیرا احتمالاً فرزند شما همه آنها را نخواهد خورد.هر روز یک یا دو میان وعده معمولی سالم امتحان کنید.از خوردن غذاهای بی ارزش مانند آب نبات ، چیپس و نوشابه اجتناب کنید.از غذاهای پر ارزش و پر انرژی ، که کالری بالایی دارند و دارای ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی هستند مانند شیر کامل ، ماست تهیه شده با شیر کامل ، ک
1_ لبخند همسر
2_ رضایت پدر و مادر
3_ آگاهی دادن به دیگران
4_برآورده کردن خواسته های خانواده و دیگران
5_ خوردن سالاد و مخصوصا سس سالاد
6_ موفقیت دیگران
7_ کمک به دیگران
8_ بخشش از هر مدل و نوع و شکلش
9_ شنیدن خاطرات زندگی دیگران
10_ نصیحت شدن
11_  خبر ازدواج دیگران
12_ دیدن کسایی که تازه ازدواج کردن
13_ خوردن
14_ نوشیدن آب
15_ مسافرت 
16_ رانندگی کردن
17_ دیدن مکانهای تاریخی
18_ دیدن مکانهای عجیب
19_ تماشای مستند های تاریخی از سرگذشت ادمهای بزرگ تاریخ
20_ گپ زدن با همس
اولش فکر کردم سرماخوردگیه، سرفه میکردم بعد بدن درد و سردرد و تب و لرز و هذیون بهش اضافه شد. تمام مدت خوابم میبرد و ننیتونستم پاشم، رفتم دکتر و دوتا آمپول خوردم. حالا حالم بهتره اما دوروزه بخاطر سوزش معده هیچی نتونستم بخورم.مثلا امروز صبحانه یه ذره نون خالی خوردم ناهارم یه آبمیوه!شبم اومدم خونه تا شروع کردم ب سوپ خوردن معدم درد گرفت.وسط این هاگیرواگیر امتحان حذفی 6 نمره ای ام دادم:)
جدا دلم برا غذا خوردن تنگ شده
 
از دیرباز طلا در دنیا به عنوان یک ماده ارزشمند و گرانبها شناخته می شده است. حتی باستانیان نیز بر سر سفره از این فلز به عنوان برای جنبه تزئینیش استفاده می کردند. امروزه این فلز به دو صورت نوشیدنی و خوردنی مصرف می شود اما خوردن طلا برای بدن مضر است یا مفید ؟
نوشیدنی طلا به همراه آب در آلمان به مصرف می رسد،‌ امروزه کارشناسان تحقیقات زیادی درباره این فلز نموده اند و به این نتیجه رسیده اند که این فلز هیچ جایی در میان نیازهای بدن انسان ندارد. به عبا
از غذا خوردن لذت ببرید. از دورچینها استفاده کنید و غذای کودک را به شیوه ی بامزه و جذاب بچینید.
هر هفته از غذاهای متنوع استفاده کنید و غذاهای جدید و طعمهای جدید را نیز امتحان کنید.
آب را به عنوان اولین منبع برای رفع تشنگی به کودک معرفی کنید. شما می توانید آب را با اضافه کردن خیار، برش های میوه یا کمی آب پرتقال، خوشمزه و خوش عطر کنید.
زمان خاصی برای وعده های غذایی خانواده تنظیم کنید. غذا خوردن بهمراه کودک یک راه عالی برای تغذیه ی سالم و منظم است. ت
فتوای شافعی و ابی یعلی حنبلی به جواز خوردن گوشت انسان‌ها!!!
ابن قدامه مقدسی از علمای بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد:
وَإِنْ كَانَ مُبَاحَ الدَّمِ، كَالْحَرْبِیِّ وَالْمُرْتَدِّ، فَذَكَرَ الْقَاضِی أَنَّ لَهُ قَتْلَهُ وَأَكْلَهُ؛ لِأَنَّ قَتْلَهُ مُبَاحٌ. وَهَكَذَا قَالَ أَصْحَابُ الشَّافِعِیِّ؛ لِأَنَّهُ لَا حُرْمَةَ لَهُ.
اصحاب شافعی و قاضی ابو یعلی گفته‌اند: کشتن و خوردن گوشت انسان‌های محارب و مرتد جایز است، زیرا این افراد حرمت ندار
آقا زن عمو و دخترعموهام  عرق یا شراب زده بودن بر بدن بعد دو شب عروسی که بودن خبر رسیده که هم کلی رقصیدن خستگی ناپذیر هااا هم کلی کار کردن(اگه از من بپرسین تنها اتفاق نادر و تعجب آوری که در این قرن افتاده چیه ؟حتما به کار کردن اینا اشاره می کنم.)و من از همین تریبون خوردن این مشروبات که در چند پست قبلم گفتم که دست ساز پسر خانواده است برای جمیع این خانواده جایز می دانم و حلالشون و نوش جونشون هرچقدر خوردن!تازه یه شب از این دو شب که منم رفته بودم اصلا
به تازگی ماست یونانی در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است و اکثر ورزشکاران هم به خوردن این نوع ماست روی آورده اند. همچنین در بیشتر سوپرمارکت ها هم می توانید آن را پیدا کنید. این نوع ماست غلیظ، خامه‌ای و سرشار از پروتئین است که با خوردن آن می‌توانید کاهش وزن پیدا کنید.
 
ادامه مطلب
فواید خوردن تخم مرغ و خواص خوردن آن برای سلامت اعضای بدن
تخم مرغ، یکی از معدود خوراکی هایی است که باید به عنوان "سوپر غذا" طبقه بندی شود ؛ آن ها دارای مواد مغذی هستند که برخی در رژیم غذایی مدرن نادر و کمیاب هستند.خوردن تخم مرغ آب پز, سالم ترین راه برای خوردن تخم مرغ است, زیرا بدون روغن یا کره پخته می شود, که کالری و چربی اضافی بیشتری را به غذا اضافه نمیکند و باعث کاهش وزن می شود. ارزش غذایی یک تخم مرغ آب پز با سایر روش ها یک سان است. در این بخش ا
ما می‌دانیم که زندگی نوعی جنگ است اما در برخی از قسمت‌های دنیا چیزی فراتر از جنگ است و در این بخش‌ها انسان‌ها خورده می‌شوند. آیین خوردن انسان از طرف اکثریت جوامع نفرت‌انگیز محسوب می‌شود اما این رسم هنوز زنده است. مناطقی از جهان وجود دارد که خوردن گوشت انسان ریشه در سنت آنها و بخشی از فرهنگشان دارد. خوردن گوشت انسان به دلایل مختلف انجام می‌شود، این دلایل شامل مراسم‌های مذهبی یا حتی نیاز شدید به غذا می‌باشد. این اقدام چه قانونی باشد و چه
در ادامه این مقاله با چند ایده جذاب آشنا خواهید شد که کودک شما را از خوردن هله هوله دور کرده و به خوردن غذای سالم تشویق خواهد کرد. اکثر این خوراکی‌ها کودک شما را تا مدت زمان نسبتا طولانی سیر نگه خواهد داشت و انرژی کافی برای آن‌ها را فراهم خواهد کرد.
ادامه مطلب
1_هر روز خوردن یک مشت برگ زرد آلو 2_ خوردن  برگ کاسنی یا یک استکان عرق کاسنی3_یکی دیگر از شیوه های درمان کبد چرب و کاهش جذب چربی در بدن مصرف زنجبیل در برنامه غذایی هفتگی است. افرادی که در طول هفته 2 تا 3 بارزنجبیل استفاده می کنند، می توانند از خواص درمانی آن در افزایش میزان متابولیسم و سوخت و ساز بدن و کاهش جذب چربی ها بهره مند شوند. برای این منظور می توانید یک تکه زنجبیل را درون یک کاسه ماست رنده کرده و آن را بعد از صرف وعده های غذایی میل کنید.
 
 
آدم ها اولین بارها که عاشق می شوند چه تصوراتی دارند، فکر می کنند دیگه به اون آدم خوشبخته تو فیلما تبدیل شدند... 
اصولا آدمیزاد همین گونه است در مورد یک چیز تخیلات زیاد می کند بعد که دید آن چیز همانی نیست که او می خواهد می خورد توی ذوقش و شاید هم دلیل خوردن توی ذوقش همین بافتن های الکی ذهنی بوده .
مثلا من فکر می کردم خوردن هندونه خنک تو شرجی زیر کولر گازی می تونه یکی از بزرگترین لذت های دنیا باشه خیلی این مسئله رو تو ذهنم بزرگ کردم تا این که یه روز
من وقتی کوچک بودم بدنیا آمدم و مشغول خوردن شیر شدم چون فکر می کردم برای اینکه بزرگ شوم لازم است شیر بخورم ولی بعدا فهمیدم باید غذا بخورم پس مشغول خوردن غذا شدم چون قدم اندازه وزنم نشد رفتم مدرسه تا عقلم اندازه کفشم بشود ولی هرچه بیشتر مشق می نوشتم دفترم بیشتر تمام می شد چون این کار فایده نداشت از آن دست کشیدم و به خوردن مشغول شدم
ادامه مطلب
بخور، نخورهای معده خالی!
غذا خوردن برای سلامت و بهزیستی ما حیاتی است. ما برای تداوم زندگی خود نیازمند مواد غذایی هستیم. در برخی موارد، این که چه زمانی غذا می خورید و این که چه 
چیزی مصرف می کنید نیز می تواند مهم باشد. خوردن مواد غذایی خوب در زمان اشتباه نه تنها ممکن است سودی نداشته باشد، بلکه مضر نیز باشد.
به گزارش گروه سلامت عصر ایران به نقل از "لایف هک"، هدف از سالم غذا خوردن تنها مصرف مواد غذایی سالم و پرهیز از نمونه های بد و ناسالم نیست. بلکه
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا در قانون مدنی سابق مهلتی ذکر شده بود که طرح دعاوی ناشی از به هم خوردن نامزدی صرفا در آن مهلت زمانی امکان پذیر بود که پس از گذشت مهلت زمانی مذکور دیگر اقامه دعوا برای مطالبه خسارات ناشی از بهم خوردن نامزدی امکان پذیر نبود . بر اساس این ماده " مدت مرور زمان دعاوی ناشی از بهم خوردن وصلت منظور دو سال است و از تاریخ به هم خوردن آن محسوب می شود " . با این حال با توجه به اینکه در فقه اسلامی مرور زمان شناخته نشده ب
یکی میگفت بخور بابا چیه الکی هی خودتو اذیت کنی و تمام خوشمزه ها رو از دست بدی
اونموقع جواب کوبنده ای براش نداشتم و باعث شد کل سبک زندگی که در پیش گرفتم و خب وزنمم خیلی عالی شده بره زیر سوال
اما یه جواب خیلی زیبا به ذهنم رسید
حال بهم زن نیست وقتی نمیتونی در برابر خوردن چیزی مقاومت کنی؟
من نمیگم نخور
میشه به اندازه خورد
غذاهای سالم خورد
و از زندگی لذت برد
و حال بهم زن نیست وقتی چاق و بدون هیچ اراده و حال بهم زن باشی؟
وقایع رمضان 
19 ماه رمضان1 ـ ضربت خوردن امیر المؤمنین علیه السلام
در 19 ماه رمضان سال 40 هـ در نماز صبح در مسجد کوفه با شمشیری مسموم به دست ناپاک ابن ملجم منافق بر فرق مبارک امیر المؤمنین علیه السلام ضربت وارد شد. (1)
در 13 ماه رمضان سال 40 هـ حضرت مولی الموحّدین علی بن ابی طالب امیر المؤمنین علیه السلام بعد از فارق شدن از جنگ نهروان از شهادت خود خبر دادند. (2)
ادامه مطلب
خوردن  آب سرد در حمام به قلب و مغز آسیب میرساند !
▫️برخی افراد در حمام آب سرد میخورند که بسیار ضرر دارد و این آب خنک سریع جذب اعضای رئیسه مانند قلب, کبد و مغز می‌شود و به آنها آسیب جدی وارد می‌کند.
حمام رفتن با معده خالی بسیار به معده آسیب وارد میکند.
عربى بدشکل و بسیار زشت رو، میهمان حضرت مجتبى (علیه السلام ) گردید و بر سر سفره
نشست . از روى حرص و اشتهاى فراوان مشغول غذا خوردن شد. از آنجا که خوى امام و این
خانواده کریم است آنجناب از غذا خوردن او خرسند گشت و تبسم فرمود. در بین صرف غذا
پرسید: اى عرب زن گرفته اى یا مجردى ؟ عرض کرد زن دارم . فرمود: چند فرزند دارى ؟
گفت هشت دختر دارم که من به شکل از همه بهترم اما آنها از من پرخورترند. حضرت تبسم
نموده او را ده هزار درهم بخشید گفت این سهم تو و زوجه و هش
شکستگی استخوان در کودکان
 
گرچه هر استخوانی در بدن، چه در بزرگسالان و چه در کودکان، ممکن است دچار شکستگی شود، شیوع، شکل، جوش خوردن و بسیاری از متغیر های دیگر که در روند شکستگی و جوش خوردن آن دخالت دارند، در این دو دسته تفاوت‌هایی دارند. مهم‌ترین این تفاوت‌ها عبارتند از:
 
 وجود صفحه رشد
ادامه مطلب
چند نکته مفید برای غلبه بر خوردن زیاد :
 
اختلال خوردن Binge (BED) شایع ترین اختلال تغذیه و غذا خوردن در ایالات متحده (منبع 1 اعتماد) به حساب می آید.
BED چیزی بیش از غذا است ، یک وضعیت روانی شناخته شده است. این بدان معناست که مبتلایان به این اختلال به احتمال زیاد به یک برنامه درمانی نیاز دارند که توسط یک متخصص پزشکی برای رفع آن انجام شود.
افرادی که به BED مبتلا هستند ، قسمتهایی از خوردن مقادیر زیاد غیرمعمول را تجربه می کنند ، حتی اگر گرسنه هم نباشند. ممکن
اونقدر آدمها قبل من و تو غصه خوردن، لب پنجره سیگار کشیدن، عاشق شدن، فارغ شدن، فحش دادن..اونقدر آدمها قبل من و تو بردن، باختن، گذاشتن رفتن، گم و گور شدن..
اونقدر آدمها قبل من و تو به گذشتشون فکر کردن، حسرت خوردن، بغض کردن..حالا کجان؟
رها کن رفیق.. رها کن بره..
گله ها را بگذار !ناله ها را بس کن !
روزگار گوش ندارد که تو هی شِکوه کنی !
زندگی چشم ندارد که ببیند اخم دلتنگِ تو را !
فرصتی نیست که صرف گله و ناله شود !
تا بجنبیم تمام است تمام !
روزها  رو  دیدی که
نمی‌دانم چه اندازه با فرهنگ غذا خوردن گیلانی‌ها آشنایی دارید اما در خانواده‌ی من که اصالتا اهل شرق گیلان هستند رسم است که میوه بیاوریم روی سفره‌ی‌غذا. ما با خوردن خیار، هندوانه، خربزه، طالبی، و انگور به عنوان ساید/Side هیچ مشکلی نداریم. برای ما خوردن کوکوی سیب‌زمینی همراه هندوانه یک امر عادی محسوب می‌شود. در این بین، خیار محبوب‌ترین است. همانطور که می‌بینید حتی در لیستم آن را در رتبه‌ی اول جای دادم. دایی حسین که دایی کوچکم است یک دعای ف
افراد چاق: 20 دقیقه قبل از غذا بخورید چون اولاً به پر شدن معده و کاهش غذای دریافتی کمک می کند. ثانیاًبا آغاز خوردن سالاد، دستور سیر شدن در زمان مناسب از مغز به معده می رسد.(مغز افراد چاق، دستور سیر شدن را کمی دیرتر از معمول صادر می کند.)
افراد لاغر: بعد از غذا بخورید؛ توصیه می شود با اندکی سس و روغن زیتون.
افراد با اندام متناسب: قبل، حین یا بعد از غذا تفاوت چندانی نمی کند
جمعه9/1/98
 برای اولین بار انگشت پاهاتو خوردی،خیلی بامزه بود این کارت چه انعطافی داره بدن نی نی هاموقع شیر خوردن با دستات پاهاتو میگیری و یه کم شیر میخوردی یه کم پااااهمگی ذوق میکردن ...
الهی من فدای تو بشم
سپاس از خداوند مهربون
افراد بزرگ همیشه تجارب و دانسته هایشان را در قالب نصیحتی مثبت و ایجاد کننده انگیزه به عموم افراد ارائه می دهند و تحت عنوان جملات انگیزشی طرفداران خاص خود را دارند.
 
 
*** آبراهام لینکلن ***
زمین خوردن، شکسن خوردن نیست؛ بلکه
از زمین بلند نشدن، شکست خوردن است!
فواید خوردن تخم مرغ و خواص خوردن آن برای سلامت اعضای بدن
تخم مرغ، یکی از معدود خوراکی هایی است که باید به عنوان "سوپر غذا" طبقه بندی شود ؛ آن ها دارای مواد مغذی هستند که برخی در رژیم غذایی مدرن نادر و کمیاب هستند.خوردن تخم مرغ آب پز, سالم ترین راه برای خوردن تخم مرغ است, زیرا بدون روغن یا کره پخته می شود, که کالری و چربی اضافی بیشتری را به غذا اضافه نمیکند و باعث کاهش وزن می شود. ارزش غذایی یک تخم مرغ آب پز با سایر روش ها یک سان است. در این بخش ا
این روزا ام میگذره نارحتی و غم و ناامیدی و میشه یه جورایی گفت افسردگی اینا ام میگذرن
یه روزی به خودمون میایم میبینیم شدیم داغووون پیر چروک خمیده و لول شده
چه اهمیتی داره شرایط چجوری باشه دیگران چی فک میکنن مدیر معلم چه رفتاری دارن آره من لای کتابامم باز نکردم آره خاااک نشسته رو وسایلم آره من بد تن پرور تنبل بی عرضه خوبه؟؟ اصا هر چی تو میگی اصا به دیگران چه ربطی داره من چطور زندگی میکنم
این همه آدم قبل ما زندگی کردن بالا پایین کردن حرص خوردن غ
 
_هوس خوراکی‌های شیریناگر بیشتر مواقع علاقه زیادی به خوردن شیرینی از هر نوعی دارید، ممکن است قند خون شما در نوسان باشد. با خوردن شیرینی، کیک، شکلات و نان های شیرین فقط این مشکل را بدتر می کنید زیرا قندخون باعث بیشتر شدن اشتهای شما می شود. بالا و پایین شدن میزان قند خون باعث افزایش تولید انسولین می شود که احتمال ابتلا به دیابت نوع دوم را در فرد افزایش می دهد.
ادامه مطلب
پستانک موجب لاغری (کم شیر خوردن به دلیل زودتر رسیدن به پستانک)، اسهال، قارچ، بیماری های گوارشی به ویژه بیماری های روده و گودی سقف دهان می شود. همچنین پستانک باعث لکنت زبان و برهم خوردن نظم دندان های کودک در آینده خواهد شد. بیشتر افراد سیگاری در کودکی به پستانک وابستگی شدید داشته اند.
اولین اتفاقی که با خوردن چربی می‌افتد چیست؟ خوشحال می‌شوید! چربی با پوشش دادن دهان و کمکی که به شما می‌کند تا طعم غذا مدت طولانی‌تری در دهان‌تان بماند، باعث می‌شود احساس لذت بیشتری بکنید.


به گزارش :
ادامه مطلب
  *١۵ توصیه حاج میرزا اسماعیل دولابی برای یک زندگی مومنانه که فوق العاده است:*
١. هر وقت در زندگی‌ات گیری پیش آمد و راه بندان شد، بدان خدا کرده است؛ زود برو با او خلوت کن و بگو با من چه کار داشتی که راهم را بستی؟ هر کس گرفتار است، در واقع گرفته ی یار است . ٢. زیارتت، نمازت، ذکرت و عبادتت را تا زیارت بعد، نماز بعد، ذکر بعد و عبادت بعد حفظ کن؛ کار بد، حرف بد، دعوا و جدال نکن و آن را سالم به بعدی برسان. اگر این کار را بکنی، دائمی می شود؛ دائم در زیارت و
میم از امروز شیفت عصره.صبح ساعت هفت با موطلایی بیدار شدن و صبحانه خوردن.اومدم تو اتاق خوابیدم با پس زمینه صداشون که با هم صحبت میکردن.بعدم خانوم کوچولو بیدار شد و سروصداهاشون بیشتر شد.هشت و نیم بعد از یه چرت دلچسب از اتاق تاریک اومدم بیرون در حالی که نور و روشنایی همه جا رو پر کرده بود و بوی زندگی می اومد.
امروز روز سوم قرارمه و حالم از همیشه بهتره.از طرفی اینجوری جلوی پرخوری های عصبی وحشتناک و ریزه خواری های بین روزم هم گرفته میشه‌‌.هرچند مو
 
 
متن اشعار شهادت امام رضا (ع)
 
ساکت و بی صدا زمین خوردن
زپر پا یک عبا، زمین خوردن
 
بی تعادل شدن شکسته شدن
وسط کوچه ها زمین خوردن
 
ارثی از مادر است که حالا
می رسد به شما زمین خوردن
 
ناله های تو را در آوردند
آتش زهر با زمین خوردن
 
صورتت را چقدر خاکی کرد
یا اما رضا زمین خوردن
 
سوزش زهر سینه کافی بود
حال دیگر چرا زمین خوردن؟
 
پشت درهای حجره می گفتی
ای جوادم بیا زمین خوردن.....
 
بال من را شکست و زخمی کرد
خسته کرده مرا زمین خوردن
 
آخرین لحظه بود د
غذاهای ممنوعه قبل از ورود به هواپیما
در هنگام سفر رعایت یک سری از نکات مهم و حائزه اهیمت است هم برای خود فرد و هم برای بقیه مسافران .مخصوصا سفر هوایی رعایت نکات به ویژه رژیم غذایی قبل پرواز یکی از مهم ترین نکاتی است که با رعایت آن سفر آسان و راحتی را برای خودتان رقم بزنید .امرزو از غذا های ممنوعه در سفر های هوایی صحبت می کنیم با ما همراه باشید .
خوردن غذا های فست فودی  ممنوع
غذا های فست فودی یکی از هیجان انگیز ترین غذا ها و هوس برانگیز ترین غذا ه
اتوبوس تند میرفت و جاده پر از گردنه
با توجه به اتفاقات اخیر منم احتمال دادم که ممکنه انا لله و انا...
در نتیجه به طور طبیعی یه سوال از خودم پرسیدم،اگه آخرین لحظات عمرت باشه چیکار میکنی؟
خب مدتی فکر کردم و نوشتم و نوشتم...
ولی در نهایت به این نتیجه رسیدم که میخوام کتابم رو بخونم و به موسیقیم گوش بدم.همین!
درست مثل حس خوردن یک آبنبات چوبیِ گردِ سبز با طعم سیب ترش.
همیشه همین بوده جوابم به این سوال که اگه فلان وقت فرصت داشته باشی چیکار میکنی؟
این بو
از خوردن مواد غذایى محرک باید پرهیز کرد مانند:خرماپیازفلفل و ادویه جاتتخم مرغگوشت قرمزغذاهاى پرچربمیگوکاکائوزعفرانسیرنارگیلانجیربهارنارنجموزو هر غذا یا خوراکی که طبع گرم دارد البته فراموش نشود؛ مقصود نخوردن همیشگی نیست، بلکه کم خوردن و در حد ضرورت خوردن اینگونه خوراکی ها می باشد.
خوردن مواد غذایی سرد از جمله سویق جو و گندم و عرق کاسنی و.... توصیه میشود.
دارویی از طب اسلامی می باشد که کاهنده گرمای درون بدن و میل جنسی می باشد که ان شاءالله
آیا خواص میوه های رنگی را می دانید؟
مردم باید بدانند که خوردن پنج وعده میوه و سبزی در روز بسیار مهم و حیاتی است. با خوردن میوه وسبزی های رنگی، می‌توان از بهترین خواص درمانی میوه ها بهره برد؛ زیرا آن‌ها بسته‌های کاملی از مواد مغذی هستند. این مواد مغذی به شما در جنبه‌های مختلف سلامتی کمک می‌کند از چشم‌هایتان بگیرید تا استخوان‌هایتان.
حتماً اسم رژیم مدیترانه ای را شنیده‌اید. به دلیل اینکه مصرف میوه و سبزی‌های متنوع جزء ارکان اصلی ای
پسر جوانی مریض شد.
اشتهای او کور شد و از خوردن هر چیزی معده‌اش او را معذور داشت.
 
حکیم به او عسل تجویز کرد.
 
جوان می‌ترسید باز از خوردن عسل دچار دل‌پیچه شود لذا نمی‌خورد.
حکیم گفت: بخور و نترس که من کنار تو هستم.
جوان خورد و بدون هیچ دردی معده‌اش عسل را پذیرفت.
حکیم گفت: می‌دانی چرا عسل را  معده تو قبول کرد و پس نزد و زود هضم شد؟
جوان گفت: نمی‌دانم.
 
حکیم گفت: عسل تنها خوراکی در جهان طبیعت است که قبل از هضم کردن تو، یک‌بار در معده زنبور هضم شد
می‌توان گفت بیشتر افراد علاقه‌ی خاصی به خوردن پیتزا دارند اما برخی افراد به دلیل مصرف فست فودها، سوسیس و کالباس از خوردن این خوراکی خوشمزه امتناع می‌کنند. اما اگر پیتزا را به سبک خانگی بپزید مطمئناً بیشتر عاشق این غذا می‌شوید و برای خوردن دوباره‌ی آن لحظه‌شماری می‌کنید و همچنین زمانی که در خانه پخته شود بسیار مفیدتر می‌باشد.
تهیه‌ی خمیر پیتزا از اصلی‌ترین اصولی است که در طعم پیتزا تأثیر می‌گذارد و باید برای تهیه‌ی آن نکاتی را رعایت
‏روزی چرچیل، روزولت و استالین برای خوردن شام با هم نشسته بودند. در کنار میز، یکی از سگ‌های چرچیل ساکت نشسته بود و به آنها نگاه می‌کرد، چرچیل خطاب به همرهانش گفت: «چطوری می‌شه از این سسِ خردل تند به این سگ داد؟»
روزولت گفت من بلدم و مقداری گوشت برید، سس خردل را داخل گوشت مالید و جلوی سگ انداخت ... سگ گوشت را بو کرد و شروع به خوردن کرد تا اینکه به خردل رسید، خردل دهان سگ را سوزاند و از خوردن صرف نظر کرد.
‏بعد نوبت به استالین رسید. استالین گفت هیچ
✨مگس و عنکبوت✨
افلاطون روزی شاگردان خود را گردش علمی برد. در کوه و دشت در طبیعت سبز بهاری گشتند و از افلاطون، فلسفه وجود آموختند.
وقت استراحت مشغول خوردن، غذا شدند. مگس ای مزاحم غذا خوردن افلاطون شد و مدام بر روی غذای او می‌خواست نزدیک شود و بنشیند. افلاطون قدری از غذای خود در مقابل مگس گذاشت، مگس از آن مکید. افلاطون خواست شاگردانش به توجه مگس را زیر نظر داشته باشند. مگس بر خواسته و روی دست یکی از شاگردان که قدری زخم بود و خون داشت نشست و مشغو
 
از آنجایی که خیار دارای ویتامین های آ، سی و انواع ویتامین ب و همچنین حاوی کلروفیل، اسید فولیک، منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی، منگنز،کلسیم و سلولوز است، توصیه می شود در طول روز حداقل یک خیار بخوریم.
وی افزود: برای از بین بردن یبوست در دوران بارداری مصرف خیار توصیه می شود و همچنین خوردن پوست خشک خیار سبز زایمان را آسان می کند و لازم به ذکر است زنان حامله قبل از درد باید از مصرف خیار خود داری کنند.
ادامه مطلب
فتوای ابن حزم به حلال بودن خوردن لاک‌پشت، کرکس و خفاش و موش و بزمجه و خرچنگ!!!
ابن حزم اندلسی از علمای بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد:
۱۰۰۰- مَسْأَلَةٌ: وَالسُّلَحْفَاةُ الْبَرِّیَّةُ وَالْبَحْرِیَّةُ حَلَالٌ أَکْلُهَا، وَأَکْلُ بَیْضِهَا لِقَوْلِ اللَّهِ تَعَالَى: {کُلُوا مِمَّا فِی الأَرْضِ حَلالا طَیِّبًا} [البقرة: ١٦٨] مَعَ قَوْله تَعَالَى: {وَقَدْ فَصَّلَ لَکُمْ مَا حَرَّمَ عَلَیْکُمْ} [الأنعام: ١١٩] وَلَمْ یُفَصِّلْ لَنَا تَحْرِیمَ ا
با خوردن یک قاشق عسل ، انرژی بدن را به نسبت خوبی افزایش دهید
با خوردن یک قاشق عسل ، انرژی بدن را به نسبت خوبی افزایش دهید. در زمان باستان ورزشکاران یونان برای افزایش انرژی و همچنین تقویت بدنشان در زمان برگزاری مسابقات المپیک حتما مصرف عسل خود را بالا می بردند.ادامه مطلب با خوردن یک قاشق عسل ، انرژی بدن را به نسبت خوبی افزایش دهید ادامه مطلب...
دستورات طب سنتی برای مقابله با #کرونادکتر مهرداد کریمی عضو هیأت علمی دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران در برنامه طبیب شبکه سه1-  رعایت بهداشت فردی و شستن دست‌ها و عمل به توصیه‌های حفظ صحت و پیشگیری  وزارت بهداشت2-  نوشیدن چای‌های مفرح و مقابله با اپیدمی ترس از ویروس کرونا3-  خوردن مایعات گرم و غذاهای سوپی همانند:4-  1.5لیوان شیر +1 عدد تخم مرغ+ ۱ حبه سیر رنده شده5-  سوپ مرغ/ گوشت +پیاز + گزنه 2 ق غذاخوری6-  بخور با پوست نارنج+پرتقال+بالنگ7-  بخور پوست پ
مواردمکروه هنگام خوردن
1-غذاخوردن درحال سیری
2-پرخوری درروایت است که خداوندبیش ازهزچیزازشکم پربدش می آید
3-نگاه کردن به صورت دیگران هنگام غذاخوردن
4-خوردن خوراکی داغ 
5-فوت کردن خوراکی داغ
6-باوجودنان منتظرغذای دیگربودن
7-تکه کردن نان باکاردوامثال آن
8-گذاشتن ظرف غذاروی نان
9-پاک کردن کامل گوشت ازاستخوان
10-پوست کندن میوه
11-دورانداختن باقی مانده میوه
پایگاه اطلاع رسانی دفترمقام معظم رهبری
و تو تنها پولار و مو وز وزری!!! هستی که اتفاقات خاص که هیچ... حتا چای خوردن....
، تکه نانی ساده برداشتن.....
، لیوان ابی خنک خوردن...
رشته ی کلامی کوتاه  داشتن را  می شود با او خاص ترین روزمرگی ها کرد....
 و چه دل ادم هی غنج برود، که تکرار کنم با تو پشت سر  هم این روزمرگی ها.....
و آیا لازم است بگویم از حس نفس کشیدن در نفس هایت...؟!!


پ.ن: اصولا خرس ها عوالم خاصی دارن، ما خرس ها صرف نظر از نژادمون ، عوالم، جنگلی تر، وحشی تر، و..و..و احتمالا گاهی خنگانه تر داریم...

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها