نتایج جستجو برای عبارت :

خواص سدر برای پوست و مو

خواص دارچین برای پوست
دارچین حاوی خواص ضد میکروبی است که می‌توانند برای پوست مفید باشند. دراین نوشتار با ما باشید تا بیاموزید که این ادویه‌ی متواضع چگونه می‌تواند به تمیز کردن و پاکسازی پوست‌تان بدون نیاز به آب‌گرم‌های گران قیمت و درمان‌های سالنی کمک کند.
ادامه مطلب
#آموزشی
پوست پرتقال طلاست؛ آن را دور نریزید.
پوست پرتقال دارای ویتامین‌های C و B1 و فولیک اسید ، فلاوونوئید ، آلفاکاروتن و بتاکاروتن است.
دارای خواص ضد میکروبی ، ضد ویروسی ، ضد باکتری و نیز ضد التهابی است.
پوست پرتقال مرکز تجمع بسیاری از خواص از جمله خواص آنتی‌اکسیدانی و آنزیم‌های اساسی است که در خود پرتقال کمتر وجود دارد.
باعث تقویت سیستم هاضمه شده و نیز نفخ و حالت تهوع را از بین می‌برد.
 
چطور استفاده کنیم:
پوست یک پرتقال را در مقداری آب (حد
خواص آسپرین برای پوست و زیبایی
ماسک آسپرین و عسل فواید زیادی برای پوست‌های مختلف دارد، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و به شادابی و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند، همچنین این ماسک خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد آکنه نیز دارد، تهیه ماسک عسل و آسپرین بسیار ساده است و موجب درخشندگی و طراوت پوست می‌شود.
وقتی شما آسپرین و عسل را با یکدیگر ترکیب می‌کنید ماسکی حاصل می‌شود که موجب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست، درخشش و طراوت بیشتر می‌شود.
خواص مصرف ناشتا یک لیوان آب ولرم با عسل و آب لیمو، بدن را پاک سازی می کند...
خواص عسل معجزه ای برای سلامتی بدن
مصرف عسل باکتری هایی را که آکنه ایجاد می کند، از بین می برد. با استفاده از عسل به صورت موضعی
می توان زخم های دیابتی را درمان کرد.سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث نرمی آن می شود،
ادامه مطلب
خواص حنا برای مو بسیار است و در کشور های جنوبی آسیا طرفداران بسیاری دارد. اکثرا از حنا برای رنگ کردن مو استفاده می شود و رنگ آن قهوه‌ای مایل به قرمز برای موهای مشکی است. سال های زیادی است که حنا از محبوب ترین گیاهان در هند است. اگر فکر می‌کنید حنا فقط برای رنگ کردن مو کاربرد دارد، باید طرز فکرتان را عوض کنید. از حنا استفاده‌های زیادی می شود که هر کدام از آن‌ها، پوست سر را سالم و موی شما را قوی تر میکند و همچنین برای سلامت عمومی بدن تان بسیار مف
میوه‌ها سرشار از مواد مغذی‌اند و برای سلامتی و زیبایی فواید شگفت انگیزی دارند. اما پوست میوه نیز مانند خود میوه خواصی دارد.
 
پوست پرتقال
پوست پرتقال برای کاهش وزن بسیار مفید است و به عنوان لایه برداری طبیعی و موثر برای سفید کردن پوست عمل می‌کند. پوست پرتقال، به سلامت دهان، تسکین مشکلات تنفسی، پیشگیری از یبوست و برطرف کردن سوزش معده کمک می‌کند. پوست پرتقال از سرطان پیشگیری می‌کند و ریسک بیماری قلبی را پایین می‌آورد.

ادامه مطلب
خواص گلاب برای پوست بسیار زیاد است. قرن‌هاست که مردم این سرزمین برای مراقبت از پوست خود از گلاب استفاده می‌کنند. امروزه در تمام دنیا هم خواص گلاب برای پوست صورت مورد توجه پزشکان و متخصصان زیبایی و سلامت قرار گرفته است. گلاب به علت داشتن خاصیت نرم کنندگی، آرام‌بخشی و جوان‌سازی، در محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین به صورت مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. گلاب برای انواع پوست مناسب است که شامل پوست‌های خیلی حساس هم می‌شود. از دیگر فواید گل
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
برخی از مهم ترین خواص عسل برای پوست
اکثر ما عسل را به‌عنوان یک ماده ی سالم و شیرین‌کننده‌ می‌شناسیم و از خواص عسل برای پوست اطلاعی نداریم، اما باید بدانید که ترکیبات عسل می‌تواند برای پوست و مو هم مفید باشد. این ماده ی طبیعی مجموعه‌ای از شهدگل‌ها، صمغ و گرده‌ی گل است که به حفظ رطوبت و جلوگیری از پیری کمک می‌کند. علاوه بر این عسل طبیعی ترکیبی از مواد مغذی، آنتی‌اکسیدان‌ها و عناصر شفابخشی‌ است که می‌تواند به سلامت پوست و موی شما کمک کند
گلاب؛ راز زیبایی و جوانی
خواص گلاب برای پوست به قدری زیاد است که سالیان متمادی است که انسانها برای مراقبت از پوست خود از گلاب استفاده می کنند. گلاب حاوی ویتامین های A، E و C بوده و برای انواع پوست مناسب است و گذاشتن آن بر روی پوست باعث شادابی و نشاط می شود.
گلاب، علاوه بر آنکه عطر و طعم بی نظیری دارد؛ برای تهیه بسیاری از دسرهای ایرانی نیز مورد استفاده قرار گرفته و خاصیت ضدعفونی کننده دارد و از ایجاد تحریکات پوستی جلوگیری می کند.
گلاب یکی از بهتر
خواص انبه برای پوست آنقدر شهرت یافته است که در تمام دنیا از برای این هدف از آن استفاده می شود. انبه فواید بسیار زیادی مانند مبارزه با جوش و آکنه، مبارزه پیری زودرس و کاهش لکه های تیره برای پوست دارد. این میوه منبع فوق العاده ای از ویتامین ها و مواد معدنی است و نقش مهمی در تولید کلاژن برای استحکام پوست دارد.
شما می توانید از خمیر، عصاره، روغن و حتی پوست انبه برای محافظت، احیا و صاف کردن پوست استفاده کنید. البته در اکثر موارد از عصاره و روغن انبه
همه چیز در باره ی خواص کرم آبرسان صورت شون با عصاره آلوئه ورا 50 میلی لیتری
پوست شما بزرگترین اندام بدن است و حفظ سلامت آن برای بدن بسیار حیاتی است و باید برای حفظ سلامت و شادابی پوست از ابزارهای لازم برای مقابله با هرگونه آسیب های محیطی و خشکی پوست استفاده کرد.
کرم آبرسان صورت شون با عصاره آلوئه ورا 50 میلی لیتری بهترین مارک کرم مرطوب کننده برای پوست خشک تا نرمال می باشد چرا که با داشتن فرمول هیدراته کردن پوست ، کم آبی پوست را جبران کرده و با
برخی از مصارف مهم کرم زینک اکسید روی سنتی حلما به شرح زیر است:درمان و پیشگیری از جوش صورتکرم زینک اکسید می‌تواند به طور مستقیم بر روی بیماری جوش صورت به کار برده شود.
خواص ضدباکتریایی آن باعث کشتن باکتری‌ها شده و خواص ضد التهابی آن‌ها باعث پایین آوردن التهاب پوست می‌گردد؛ بنابراین باعث کاهش جوش می‌گردد. این ماده برای پیشگیری از جوش صورت نیز مفید است.
 این کرم چربی‌های بیش از حد سطح پوست که تمایل به نفوذ در منافذ پوست و ایجاد جوش دارند را
خواص گزنه برای مو
 
گزنه یکی از گیاهانی است که خواص زیادی دارد، یکی از این خواص اهمیت مصرف آن ها برای موهاست که در ادامه به مهمترین خواص گزنه اشاره میشود .
چند مورد از مزایای گزنه را برای شما بازگو می کنیم:
ضد ریزش مو، درخشان کننده مو و عامل رشد مجدد مو ها
درمان خشکی مو، موخوره، شوره سر و کاهش خارش پوست سر
درمان پوست های چرب، اکنه، جوش و اگزما
مناسب برای درمان کم خونی، افزایش گلبول های قرمز و انعقاد خون
افزایش شیردهی در زنان
مناسب برای قائدگی،
خواص روغن آرگان:۳۰ فایده روغن آرگان برای پوست، مو، ناخن و سلامتی
روغن آرگان داخل یک میوه‌ی کوچک، با مغزی کوچک است و به حدی مغذی است که بزها برای خوردن آن از درخت بالا می روند! بومیان جنگل آرگان در مراکش برای نسل‌ها، روغن ارزشمند این مغزها را استخراج کرده‌اند، و از آن به عنوان یک مکمل غذایی، برای التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده کرده‌اند. این درختان که به آرامی رشد می‌کنند به قدری مورد تکریم هستند که در سال ۱۹۹۸ جنگ
کرم تغذیه و تقویتی (غلیظ شده) لاکورت محصولی است با خواص غلیظ شده از گیاهان برگ سوزنی، که دارای مواد معدنی به مقدار زیاد و هم‌چنین مواد مُغذی مفید برای پوست که رطوبت را به مقدار زیاد به پوست منتقل می‌نماید. این محصول علاوه بر رطوبت‌ رسانی به پوست، با دارا بودن موادی چون شی‌ باتر (عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی) که تأثیر به سزایی در بالا بردن خاصیت ارتجاعی پوست دارد، می‌تواند علاوه بر رساندن مواد مُغذی به پوست از افتادگی پوست نیز جلوگیری
پوست بعضی از میوه ها خواص بسیاری دارد که ممکن است از خود میوه بیشتر باشد. یکی از میوه هایی که پوستش خواص بسیاری دارد کیوی می باشد.
به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در پی تحقیقات و مطالعات کامل مشخص شده که پوست نازک، پرز دارش ، نه تنها برای خوردن مناسب و امن است، بلکه برای شما بسیار مفید است ، این پوست کرکی و پرز دار به نظر جالب و اشتها برانگیز نمی رسد، اما مهم این است که به یاد بیاورید،پوست کیوی بسیار نازک است درست مانند خوردن یک سیب ؛ هنگامی که
گیاه سدر فواید بسیار زیادی برای پوست و مو دارد وجزء بهترین ماده طبیعی برای زیبایی یا درمان مشکلات پوست و مو می باشد. قابض یا سدر از گیاهانی که درطب سنتی بیشترین کاربرد را دارد. خواص سدر برای پوست و مو فراوان است و تقریبا روی تمام نقاط بدن برای زیبایی و سلامت استفاده میشود. تقریبا تمام قسمت‌های آن در زیبایی و سلامت بدن و نگهداری پوست شما می‌تواند مورد استفاده قرار ‌گیرد.
 
فواید و اثرات سدر روی پوست و مو
با سدر میتوانید پوستی سفت وکشیده داشته
خواص میوه ها برای سلامتی بسیار است. اکثر میوه ها دارای فیبر هستند که به هضم غذا کمک کرده و همچنین موجب تناسب اندام می شوند. یکی دیگر از خواص میوه ها مخصوصا میوه های آبدار درمان کم آبی بدن و زیبایی پوست است. در این بخش خواص برخی از انواع میوه ها را به شما معرفی می کنیم.
خواص میوه گردو
مغز میوه گردو دارای خاصیت خون سازی است و بعضی از دانشمندان معتقدند که خوردن آن مانع تشکیل سنگ کیسه صفرا می شود . پوست ریشه ی گردو و پوست خارجی میوه ی گردو هر دو قابض ب
 
 
 پاک کننده منافذ
عسل منافذ پوست را باز می کند و با داشتن خواص آنتی اکسیدانی، ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی، پوست را پاکسازی می کند و باعث جلوگیری از جوش های سر سیاه می شود. عسل خام با محافظت منافذ در برابر گردو غبار و چربی های اضافه پوست، موجب جلوگیری از به وجود آمدن آکنه ها می شود و در عین حال پوست را مرطوب نگه می دارد که چهره را شفاف تر می کند.
 
 
 
 
 
گیاه سدر فواید بسیار زیادی برای پوست و مو دارد وجزء بهترین ماده طبیعی برای زیبایی یا درمان مشکلات پوست و مو می باشد. قابض یا سدر از گیاهانی که درطب سنتی بیشترین کاربرد را دارد. خواص سدر برای پوست و مو فراوان است و تقریبا روی تمام نقاط بدن برای زیبایی و سلامت استفاده میشود.
تقریبا تمام قسمت‌های آن در زیبایی و سلامت بدن شما می‌تواند مورد استفاده قرار ‌گیرد.
 
فواید و اثرات سدر روی پوست و مو
با سدر میتوانید پوستی سفت وکشیده داشته باشد
سدر پیشنه
خواص روغن آرگان:۳۰ فایده روغن آرگان برای پوست، مو، ناخن و سلامتی
روغن آرگان داخل یک میوه‌ی کوچک، با مغزی کوچک است و به حدی مغذی است که بزها برای خوردن آن از درخت بالا می روند! بومیان جنگل آرگان در مراکش برای نسل‌ها، روغن ارزشمند این مغزها را استخراج کرده‌اند، و از آن به عنوان یک مکمل غذایی، برای التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده کرده‌اند. این درختان که به آرامی رشد می‌کنند به قدری مورد تکریم هستند که در سال ۱۹۹۸ جنگ
پسته فواید زیادی برای بدن دارد که ما در این مقاله به طور خلاصه خواص مغز پسته  را برای سلامتی و لاغری، کودکان، زنان باردار و پوست و مو شرح داده ایم.
خواص پسته برای پوست و مو
1. آکنه و جوش صورت
2. جوان سازی پوست صورت
3. سرطان و عفونت پوست
4. مرطوب کننده طبیعی پوست
5. ضد آفتاب طبیعی
6. تقویت و افزایش رشد مو
7. نرم کننده طبیعی مو
8. درمان ریزش مو
خواص دارویی و درمانی پسته برای بدن
9. مفید برای نوزادان و کودکان
10.مفید برای جنین و زنان باردار
11. تقویت کننده نی
لاب از تقطیر گلبرگهای گل محمدی با بخار ساخته می‌شود. گلاب ماده‌ای معطر
است و گاهی اوقات به عنوان یک عطر ملایم به عنوان جایگزین عطرهایی که حاوی
مواد شیمایی هستند، استفاده می‌شود.در این مقاله با خواص بی نظیر گلاب برای
سلامتی بدن آشنا می شوید.گلاب از هزاران سال پیش مورد استفاده
بوده است. ظاهرا منشا معرفی و استفاده از آن کشور ایران است. این ماده بطور
سنتی در محصولات زیبایی، غذایی و نوشیدنیها مورد استفاده است. همچنین گلاب
خواص بسیاری برای س
موز خیلی برای پوست و مو مفید هستش و دهها ماسک پوست و مو وجود داره. برای مثال ماسک به عنوان مرطوب کننده پوست،ضد پیری ،روشن کننده پوست، اسکراب،برطرف کننده پف چشم ،ضدریزش مو،نرم کننده مو و از بین برنده موهای خشک و آسیب دیده وجود داره.
ادامه مطلب
کلسیم چیست؟
کلسیم، یک ماده معدنی متداول است که برای سلامت مطلوب، ضروری می باشد. آن به طور طبیعی در برخی مواد غذایی به خصوص محصولات لبنی یافت می شود. هنگامی که بحث مکمل های قوی برای سلامت پوست به میان می آید، ممکن است در ابتدا به فکر کلسیم نیفتید اما در حقیقت این ماده معدنی، اثرات مفید بسیاری روی پوست می گذارد. کلسیم می تواند به رشد و بازسازی پوست کمک کند و خشکی پوست را کاهش دهد.
ادامه مطلب
خواص دارویی گل محمدی و فواید چای گل محمدی
گل سرخ یا گل محمدی نام نوعی گل رز است که نماد عشق و زیبایی بوده و عطر بی نظیری دارد و از آن گلاب می گیرند. علاوه بر عطر استثنایی این گیاه ، خواص دارویی آن نیز از دیرباز شناخته شده است. گل سرخ دارای مزایای زیادی برای سلامتی، زیبایی پوست و مو است. گل محمدی را به شکل های مختلف از جمله چای و دمنوش گل محمدی، روغن گل محمدی و گلابنیز استفاده می شود. در این بخش از سلامت نمناک با فوایدی که دمنوش گل محمدی برای س
خواص روغن آرگان:30 فایده روغن آرگان برای پوست، مو، ناخن و سلامتی
روغن آرگان داخل یک میوه‌ی کوچک، با مغزی کوچک است و به حدی مغذی است که بزها برای خوردن آن از درخت بالا می روند! بومیان جنگل آرگان در مراکش برای نسل‌ها، روغن ارزشمند این مغزها را استخراج کرده‌اند، و از آن به عنوان یک مکمل غذایی، برای التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده کرده‌اند. این درختان که به آرامی رشد می‌کنند به قدری مورد تکریم هستند که در سال 1998 جنگل آ
خواص شیر و عسل
خواص
شیر و عسل آنقدر زیاد است که میتوان گفت مصرف آن یکی از بهترین راه ها
برای سلامت و بهبود بدن می باشد. با توجه به اینکه هریک دارای مقدار زیادی
ویتامین و مواد معدنی می باشند، معجون شیر با عسل یک روش خوب برای کاهش
مصرف شکر و کمک به تغذیه سالم تر برای بدن است. برای افرادی که دارای اضافه
وزن هستند، عسل نه تنها خطر مرض های قلبی عروقی را کاهش می دهد، بلکه از
افزایش وزن نیز جلوگیری می کند. مخلوط شیر و عسل باعث به وجود آمدن یک غذای
بس
اکسید در این واقعیت نهفته است که آنها خواص ضد عفونی کنندگی بسیار عالی داشته که باعث تخریب میکروب‌های سطح پوست می‌گردند. علاوه بر این، باعث سرکوب اثرات هیستامین‌های آزاد شده توسط سیستم ایمنی شده و بنابراین به کاهش التهاب پوست کمک می‌کنند.
مصارف کرم زینک اکسیدباتوجه به اینکه روی یک جزء طبیعی سلول‌های پوست است، هنگامی که این کرم به کار برده می‌شود، مواد مغذی به آسانی جذب پوست می‌گردد. به همین دلیل، این کرم می‌تواند برای درمان تعدادی از ب
 
خواص روغن آرگان:۳۰ فایده روغن آرگان برای پوست، مو، ناخن و سلامتی
روغن آرگان داخل یک میوه‌ی کوچک، با مغزی کوچک است و به حدی مغذی است که بزها برای خوردن آن از درخت بالا می روند! بومیان جنگل آرگان در مراکش برای نسل‌ها، روغن ارزشمند این مغزها را استخراج کرده‌اند، و از آن به عنوان یک مکمل غذایی، برای التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده کرده‌اند. این درختان که به آرامی رشد می‌کنند به قدری مورد تکریم هستند که در سال ۱۹۹۸ ج
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
در این پست برخی از خواص زعفران برای پوست بیا می شود. آنچه به عنوان زعفران در بازار می‌شناسیم در حقیقت بخش رشته مانند گل زعفران است که دارای فواید درمانی و سلامتی زیادی است. زعفران یکی از گرانترین چاشنی‌های دنیا است و تقریبا تمام فرایند تولید آن توسط دست انجام می‌گیرد. از دلایل ارزش زعفران می‌توان به طعم متمایز آن و خواص سلامت بخش این چاشنی اشاره کرد.
فواید زعفران برای پوست
۱. روشن شدن پوست
اولین خواص زعفران برای پوست روشن شدن پوست است. زعف
روغن آرگان اصل ما محصول کشور مراکش و فرمولاسیون آن متعلق به کشور ژاپن می باشد. این محصول سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز پوست و بخصوص مو است که میتوان گفت غذای کاملی برای پوست و موی شماست، در ادامه به برخی از خواص آن اشاره میکنیم. پیشگیری از ایجاد چروک و ضد افتادگی پوست ناشی از افزایش سن، تقویت کلاژن سازی و ترمیم بافت سلول، مرطوب کننده و آب رسان قوی برای پوست های خشک، ترمیم سوختگی های پوست ناشی از لیزر و آفتاب، متعادل کننده ی PH و
 اگر می خواهید یک لایه برداری قوی از پوست تان انجام دهید تا به روشن شدن صورت و حذف سلول های مرده آن کمک کنید، پیشنهاد می کنیم از پوست گردو استفاده کنید. پوست گردو قابلیت های زیادی در لایه برداری و اسکراب پوست دارد.
 
 می‌توانید مقداری پوست گردو یعنی پوست چوبی آن را به‌خوبی آسیاب کرده تا به صورت پودر درآید و آن را در انواع ماسک و کرم های لایه بردار بریزید. این ماسک تمام سلول های مرده را به خوبی از بین برده و رنگ پوست را روشن می کند. همچنین باعث م
ما در این مطلب سعی کرده ایم از خواص خرمالو برای پوست که در نتیجه هضم مناسب غذا رخ می دهد برای شما صحبت کنیم و البته این میوه هم برای مردان و هم برای کودکان بسیار مناسب است و سعی کنید مصرف آن را در رژیم غذایی تان بگنجانید. خوردن خورمالو و در واقع مصرف خرمالو دارای روشهای مختلفی است از جمله طبخ آن است، البته به صورت خام هم می توان آن را خورد که در این صورت از فواید پوست خرمالو هم بهره مند می شوید.
ادامه مطلب
مصرف روزانه‌ی انواع سبزیجات و صیفی جات علاوه بر اینکه در تناسب اندام و سلامت بدنی شما بسیار موثر است می‌تواند برای زیبایی و سلامت پوست و مو شما هم موثر باشد. پس برای اینکه بیشتر با خواص سبزیجات و صیفی جات آشنا شوید با ما همراه باشید تا ۲۲ خوراکی مفید برای سلامتی، پوست و مو را بشناسید.
آشنایی با خواص قهوه سبز
خواص قهوه سبز برای بدن و به خصوص پوست و مو زیاد است و یکی از تاثیرات قهوه سبز، لاغری است.
قهوه به عنوان یکی از نوشیدنی های خاص و پر طرفدار در دنیا خواهان زیادی دارد. اغلب مردم در
خانه های خود از قهوه استفاده می کنند. قهوه ی سبز به نوعی از قهوه گفته می شود که حرارت
ندیده است. در صورتی که این قهوه حرارت نبیند مقدار کافئین، اسیدهای کلروژنیک، پولیفنول ها و
مواد دیگری که در قهوه وجود دارد از بین نمی رود. به همین دلیل خواصی نظیر
انواع روغن های گیاهی و خواص آن ها 
روغن نارگیل : روغن نارگیل روغن نارگیل برای تسکین درد , بواسیر و زانو موثر است و بهترین روغن در صنعت صابون و شامپو است . همچنین خوردن و مالش روغن نارگیل بر روی بدن برای تقویت ماهیچه‌ها و پوست سر مفید است .روغن بادام‌زمینی به نام روغن زیتون , یکی از سبک‌ترین روغن با کیفیت است و حدود ۸۰ / ۹۷ % پروتئین دارد . این روغن خالص و خالص با روغن زیتون برای مصارف غذایی و دارویی است . استفاده از این روغن قبل از استحمام روی پوس
خواص روغن آفتابگردان برای پوست !
 
غیر comedogenic
آنتی اکسیدان ها
محافظ
التیام زخم
چگونه
اشکالاتی
منابع نفتی
روغن آفتابگردان حاوی چندین ترکیب است که فوایدی برای پوست دارد. آنها شامل موارد زیر هستند:
اسید اولئیکویتامین Eکنجداسید لینولئیکغیر comedogenicروغن آفتابگردان یک روغن حامل غیر comedogenic است که بسیار جاذب است و منافذ مسدود نخواهد شد. برای اکثر افراد غیر تحریک کننده است و می تواند در انواع پوست از جمله خشکی ، طبیعی ، روغنی و مستعد آکنه استفاده شود.
هل میوه‌ ای کوچک از خانواده زنجبیلیان است که به عنوان دانه‌ ای خوشبو در انواع مختلفی از جمله هل سیاه، هل سفید و هل سبز یافت می شود.
دانه هل فواید زیادی برای سلامتی دارد که در این مقاله از سایت کوکا به طور کامل خواص پودر، دمنوش و عرق هل را برای لاغری، سلامتی، پوست و مو و بارداری شرح داده ایم.
ادامه مطلب
خواص انبه:
انبه سرشار از ویتامین‌ ای و سی است که به تولید کلاژن کمک می‌کند. کلاژن عامل اصلی بازسازی سلول‌های پوست و افزایش الاستیسیته است. عواملی چون آلودگی هوا، تغییرات آب و هوایی و مشکلات ژنتیک می‌توانند موجب از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و افتادگی آن شوند.انبه ماده‌ی غذایی تابستانی کاملی است، زیرا سرشار از کاروتنوئید، به ویژه بتاکاروتن است. بتاکاروتن از بدن‌مان در برابر اشعه‌های خطرناک نور خورشید در فصل تابستان محافظت می‌کند. انب
خواص معجزه آسای ترب سفید
از
خواص و فواید بی نظیر ترب سفید آگاه هستید؟ آیا می دانید ترب سفید برای
پوست و مو و درمان بیماری ها بسیار مفید است؟ در ادامه با تمام خواص و
فواید ترب سفید آشنا می شوید.
خواص و فواید ترب سفید برای زیبایی و سلامت بدن
ترب
سفید اولین بار سال ها پیش در چین کشت شد و به آرامی راه خود را به
بخش‌های دیگر جهان هموار کرد. در حقیقت، در زمان های گذشته، طیف گسترده ای
از منافع که ترب بسیار مورد توجه مصر و یونان بود.وضعیت آن ها آنقدر
خواص عسل خام برای صورت را میخواهیم در این سری از مقالات وبلاگ شناخت عسل خام بررسی کنیم. در مقاله قبلی به این پرداختیم عسل خام چیست و چرا به آن عسل حرارت ندیده می گویند. حالا در این مقاله به فواید عسل خام برای پوست می پردازیم. اغلب ما عسل را به‌عنوان یک شیرین‌کننده‌ی سالم می‌شناسیم، ولی خوب است بدانید که ترکیبات عسل می‌تواند برای پوست و مو هم مفید باشد. عسل که بدست کیمیاگری به نام زنبور تولید می‌شود مجموعه‌ای از شهدگل‌ها، صمغ و گرده‌ی گل
فواید ویتامین ها برای پوست
 
 
ویتامین C:به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و در درمان و شفای زخم ها و جراحت ها لازم و ضروری می باشد زیرا میزان کلاژن
 
را در پوست شما تثبیت کرده و به حالت موازنه در می آورد برای حفظ ظاهر شما لازم است چون به شما ظاهر طراوت و شادابی میدهد
 
اگربه مشکل موضعی بر روی پوست به کار برده شودمیتواند چین و چروک ها و خطوط ریزی که برروی پوست بوجود آمده راکم کند ممکن
 
است که شدت آفتاب سوختگی ها را نیز بکاهد.
 

 
ویتامین E:یک آنت
انواع روغن های گیاهی و خواص آن ها 
روغن نارگیل : روغن نارگیل روغن نارگیل برای تسکین درد , بواسیر و زانو موثر است و بهترین روغن در صنعت صابون و شامپو است . همچنین خوردن و مالش روغن نارگیل بر روی بدن برای تقویت ماهیچه‌ها و پوست سر مفید است .روغن بادام‌زمینی به نام روغن زیتون , یکی از سبک‌ترین روغن با کیفیت است و حدود ۸۰ / ۹۷ % پروتئین دارد . این روغن خالص و خالص با روغن زیتون برای مصارف غذایی و دارویی است . استفاده از این روغن قبل از استحمام روی پوس
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
خواص دارویی سنجد
 
ضد تب و درد است.
بادشکن و مقوی قلب است و سردرد را تسکین می دهد.
پودر هسته آن غضروف ساز بوده و جهت ترمیم مفاصل و کمردرد میتوان آنرا با شیر میل کرد
از گل آن برای التیام زخم استفاده می شود.
کم کالری و مقوی معده است.
سنجد پخته شده در روغن زیتون، درد مفاصل وخارش پوست را درمان می کند و برای رشد مومفید است.
 

 
                             
ماساژ و پوست
 
ماساژ پوست جریان خون زا تحریک می کند، در سلانتی و قابلیت ارتجاعی پوست نیز نقش مهمی دارد. 
استفاده از زوفن های مغذی و مالش پوست همچنین به حذف سلول های مرده سطح پوست و آب رسانی بهتر آن کمک می کنند.
 
نارنگی از خانواده مرکبات و یکی از پرطرفدارترین اعضای این خانواده است که اولین بار در جنوب شرقی آسیا تولید شده است. این میوه، کوچک‌تر از پرتقال است و پوست آن به راحتی با دست کنده می‌شود. شاید همین خاصیت از بیشمار خواص نارنگی، دلیل علاقه زیاد مردم به این میوه باشد. طعم آن مانند پرتقال ترش و اسیدی است و خوردن این میوه، آرامش خوبی به افراد می‌دهد. نارنگی می‌تواند در وعده‌های غذایی به‌ صورت سالاد، دسر و مربا و همچنین در بعضی غذاهای اصلی به کار
۱۰ مورد از بهترین خواص نعناع
خواص نعناع
نعنا گیاهی به رنگ سبز و برگهای چروکیده بیضی شکل با ساقه های بسیار کوتاه یا بیشتر بی ساقه با بوی خوش و دلپزیر برای روح است، این امر در سراسر جهان به عنوان یک نوشیدنی یک و یا اضافی برای برخی نوشیدنی ها شناخته می شود.این ماده در بسیاری از مصارف پزشکی ، مراقبت از پوست و مو استفاده می شود.
ادامه مطلب
خواص سیب زمینی
عکس سیب زمینی
سیب زمینی گیاهی یک ساله است که ما از غده موجود در آن استفاده می کنیم و ساقه و برگ های آن حاوی مواد سمی بنام سولانین است که نباید مصرف شود. 9 تا 25 درصد سیب زمینی حاوی نشاسته است که نشاسته برای تامین انرژی و سلامتی بدن ماده بسیار مفید است. برای اینکه مواد مغذی موجود در سیب زمینی از بین نرود بهتر است آن را به صورت آب پز یا کبابی بخورید و از سرخ کردن سیب زمینی تا حد ممکن خودداری کنید.
در مورد تاریخچه سیب زمینی جالب است بد
بادام نوعی میوه است، که درخت آن بومی ایران و کشورهای اطراف و آسیای مرکزی است، اما در مناطق بسیاری کشت می‌شود. در اصل بادام جزو مغزهای حقیقی به حساب نمی‌آید، بلکه از انواع شفت هاست که دارای یک پوسته بیرونی و یک پوشش درونی سخت است که دانه (مغز) در درون آن قرار می‌گیرد.
 
بزرگترین کشورهای تولیدکننده بادام در دنیا ایالات متحده آمریکا و اسپانیا هستند. ایران با تولید ۶٪ در رتبه پنجم تولیدکنندگان این میوه قرار دارد.
 
ارزش غذایی بادام چیست؟
۴۹٪ د
خواص برنج؛ ۱۰ خاصیت باورنکردنی برنج برای سلامت بدن
تقویت متابولیسم، مراقبت از پوست، کمک به هضم، کاهش فشار خون بالا، کمک به کاهش وزن، تقویت سیستم ایمنی و حفاظت در برابر دیسانتری، سرطان و بیماری‌های قلبی از دیگر خواص برنج به‌شمار می‌روند.
این خواص در بیش از چهل هزار نوع از این دانه‌ی غلات وجود دارد. برنج به دو دسته‌ی اصلی دانه‌های کامل و برنج سفید تقسیم می‌شود. دانه‌های کامل برنج که به شکل اولیه و خالص هستند، ارزش غذایی بالایی دارند. اما
دستگاه جوان سازی پوست اراف مینی MINI R F
 
رفع جای جوش و جای زخم
بهبود و درمان ترک‌های پوست
لایه‌برداری و جوانسازی پوست صورت
درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل
لیفت و بالا کشیدن پوست در تمامی نواحی بدن
بهبود روزاسه و رگ‌های نمایان در زیر پوست صورت
جوانسازی پوست دست و رفع لکه‌های قهوه‌ای روی دست
بهبود رنگ و بافت پوست:رمان مشکلات مربوط به بافت پوست و منافذ بزرگ پوست
رفع زائده‌های پوستی، آفتاب سوختگی و لکه‌های پوستی و روشن کردن پوست صورت
د
خواص عسل برای پوست زیاد است که به کمک آن می‌توانید زیبایی را به صورت تان باز گردانید. با رویال همراه باشید.
عسل
یکی از قدیمی‌ترین خوراکی‌هایی است که بشر شناخته‌است و قرن‌ها است که نه
تنها به عنوان خوراکی استفاده می‌شود، بلکه خواص دارویی شگفت‌انگیزی دارد.
یکی از فواید بسیار زیاد عسل برای سلامتی این است که می‌تواند برای درمان جوش و آکنه
مفید باشد، جای زخم و لکه‌ها را محو می‌کند و عموما ظاهر بهتری به پوست
می‌دهد. درست کردن ماسک صورت با
شماره پروانه سیب سلامت: 56/22344


جینسینگ یکی از مهمترین کشفیات قاره آسیاست که زاد گاه آن کشور چین است.
این گیاه از زمانهای دور در کشور چین مورد استفاده قرار می گرفته و شکل
ظاهری آن بسیار شبیه به انسان بوده که آن را جینسینگ می نامیدند و بنا به
خاصیت درمانی آن برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گرفته است.
خواص جنسینگ، ویتامین‌های گروه B، ویتامین D و A و فلز روی به وفور در
جنسینگ یافت می‌شود، اما خاصیت آن را باید در طیفی از ترکیبات روغنی،
استی
خواص بی نظیر روغن رز ماری
روغن رزماری یکی از سالم ترین مواد غذایی کره زمین است. روغن رزماری خوراکی به دلیل مقادیر بالای مواد مغذی که دارد باعث لاغری و کاهش وزن شده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و آلزایمر را از بین می برد.روغن رزماری از برگ های رزماری تازه به دست می آید و طبع روغن رزماری گرم و خشک می باشد.
روغن رزماری فواید زیادی برای پوست و مو دارد که ما در این مقاله از سایت هفت و یک به طور کامل خواص روغن رزماری را برای پوست صورت، موهای سر، ریش،
ماسک صورت با ماست برای زیبایی و مشکلات رایج پوستی
 با روش تهیه و ساخت چند ماسک صورت با ماست برای زیبایی و درمان مشکلات مختلف پوست، آشنا شوید.
بیشتر ما احتمالا با این باور بزرگ شدیم که ماست خواص تغذیه ای بالایی دارد و حتی ممکن است به طرق مختلف آن را در رژیم غذایی خود جا داده باشید و این عالی است. ولی آیا می دانستید ماست علاوه بر خواص تغذیه ایی، می تواند بخشی از روتین مراقبت پوست شما را نیز تشکیل داده و به حفظ لطافت و جوانی آن کمک کند؟ در زیر با
پوست خشک بیشتر یک نوع پوست است تا این که یک شرایط یا بیماری پوستی باشد و هر فردی با آن مواجه نیست.افراد بسیاری طی ماه های سرد زمستان از خشک شدن پوست خود شکایت می کنند. اما بین پوست خشک و پوست کم آب یا دهیدراته تفاوت های وجود دارد و آگاهی از این که چه چیزی آنها را از هم متمایز می کند می تواند به رسیدگی بهتر به شرایط پوست کمک کند.

ادامه مطلب
نارنگی از خانواده مرکبات و یکی از پرطرفدارترین اعضای این خانواده است که اولین بار در جنوب شرقی آسیا تولید شده است. این میوه، کوچک‌تر از پرتقال است و پوست آن به راحتی با دست کنده می‌شود. شاید همین خاصیت از بیشمار خواص نارنگی، دلیل علاقه زیاد مردم به این میوه باشد. طعم آن مانند پرتقال ترش و اسیدی است و خوردن این میوه، آرامش خوبی به افراد می‌دهد. نارنگی می‌تواند در وعده‌های غذایی به‌ صورت سالاد، دسر و مربا و همچنین در بعضی غذاهای اصلی به کار
قارچ یا گیاه گانودرما؛  گانودرما یکی از گیاهان دارویی است با خواص شگفت انگیز در درمان بسیاری از بیماریها. به همین منظور خواص، مضرات و روش های استفاده از آن را برای شما کاربران عزیز بیان کردیم.
اینک در این بخش به دستور تهیه قهوه گانودرما، خواص و مضرات آن نیز می پردازیم.
ادامه مطلب
طبیعت گرم وخشک دارد.گردو میوه مغزدار باارزشی است ویتامین B موجوددرآن کاهش دهنده استرس است که درشادابی وحفظ سلامت پوست نقش مهمی دارد.گردو باعث می شود روده ها کار دفع را راحتر انجام دهند.مصرف گردودر رشدفیزیکی کودکان بسیار مفید است.
ادامه مطلب
خواص روغن سیاه دانه 
خواص سیاه دانه برای لاغری به دلیل ترکیبات موجود در آن است که به عنوان چربی سوز عمل می کنند. سیاه دانه در تقویت دستگاه گوارش نیز موثر بوده و از بیماری های مربوط به گوارش جلوگیری می کند. در این مطلب به چند روش موثر برای لاغری با سیاه دانه می پردازیم. در طب سنتی به روش های لاغری با سیاه دانه تاکید شده و با به کارگیری آن می توان در مدت کم مقدار قابل قبولی وزن را کاهش داد.
سیاه دانه و عسل
برای بهره بردن از خواص سیاه دانه برای لاغ
در حقیقت بهارنارنج گیاهی است که معمولا
به صورت خوراکی و اغلب به عنوان یک طعم دهنده مورد استفاده قرار می گیرد.
بنابراین به واسطه ی طعم خوشی که دارد نیاز به استفاده از هیچ طعم دهنده ای
وجود ندارد. اما بهارنارنج از خواص بی شماری برخوردار می باشد که از مهم
ترین آنها می توان به خواص بهارنارنج برای پوست نیز اشاره کرد.
بهارنارنج برای پوست
معمولا پوست صورت ما به دلیل آلودگی های
مختلف موجود در محیط اطراف و همچنین به دلیل استفاده از لوازم آرایش
شیم

آشنایی با خواص سنگ نمک
   
سنگ نمک چه ویژگی ها و خاصیت هایی دارد
 
نگه داشتن سنگ نمک در خانه فواید بسیار زیاد است که ممکن است هیچکدام از آن ها را نشنیده باشید. از جمله فواید این سنگ می توان به پاک کردن محیط و دور کردن انرژی منفی اشاره کرد. سنگ نمک همچنین می تواند بیماری های بسیاری را درمان کند و خواص درمانی زیادی دارد. در این مقاله با بعضی از خواص سنگ نمک آشنا می شویم.
ادامه مطلب
 
چیست؟
در میکرودرم ابریژن پوست، یک لایه از پوست شما سمباده کشیده می شود و به جای آن یک لایه پوست تازه جایگزین می شود. این سمباده کشیدن با کریستالهایی ظریف انجام میشود که بر روی پوست اسپری می شود. این کار بهترین روش برای مشکلاتی از جمله کدر شدن پوست، تیرگی پوست، لکه های قهوه ای، و لکه های ناشی از افزایش سن است.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
فواید گلاببسیاری از بیماری های دهان و دندان با استفاده از گلاب قابل درمان است. این عرق التهابات و مشکلات لثه را تسکین می دهد و در درمان آن ها بسیار موثر است. گلاب دندان ها را تقویت می کند و درد لثه ناشی از دندان درد را تسکین می دهد. علاوه بر این گلاب می تواند در درمان بوی بد دهان موثر است. برای رفع این مشکل می توانید از گلاب به عنوان دهان شویه استفاده نمایید.درمانگران طب سنتی برای افزایش استحکام و تقویت لثه قرقره گلاب را توصیه می‌کنند. آنها بر ا
 آیا به پاک کننده آرایش نیاز دارید که به سلامتی پوستتان نیز کمک کند؟ آیا تا به حال روغن بادام را در نظر گرفته اید؟ همان طور که می دانید این روغن شگفت انگیز، فواید بسیاری برای سلامتی پوست و مو دارد. معمولا روغن بادام در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود، چرا که به تقویت پوست در بسیاری جهات کمک می کند.
این روغن یک آنتی اکسیدان فوق العاده است که آثار مخرب آفتاب را ترمیم کرده و اثرات پیری پوست را کم می کند. این ها تنها تعداد محدودی
خواص گلاب برای شادابی پوستگذاشتن گلاب بر پوست، باعث شادابی می‌شود. گلاب برای انواع پوست مفید است و پوست را نرم و شاداب می‌کند. حتی قرمزی پوست را نیز می‌توان با گلاب کاهش داد. می‌توانید گلاب را به وان حمام خود اضافه کنید.۳. روشن کردن پوستخاصیت دیگر گلاب، توانایی آن در روشن کردن پوست است. این توانایی به دلیل وجود ویتامین A و E است که سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. بنابراین پوستی شاداب‌تر و روشن‌تر جایگزین پوست قبل می‌شود.۴. رفع خشکی پو
تمام خواص و فایده میوه ، غوره و برگ انگور برای سلامتی ، زیبایی و درمان
انگور به عنوان " ملکه میوه ها " مشهور است و به سه نوع براساس رنگ قرمز، سبز، و سیاه آبی طبقه بندی می شود. این میوه لذیذ نه تنها مزه خوبی دارد بلکه بسیار مفید و حاوی ویتامین ث،است انگور شکر ساده ای است که انرژی فوری و آنتی اکسیدان ها را فراهم می کنند که ضد التهاب هستند.
ترکیبات شیمیایی انگور:
برگ مو حاوی ساکارز ، لوولز Levulose ، اینوزیت Inosite ، مواد نشاسته ای و تعدادی اسیدهای آلی
دمنوش گل محمدی که به نام های دمنوش گل سرخ یا دمنوش گل رز هم شناخته می شود، با استفاده از گل رز محمدی تهیه می شود.
خواص دمنوش گل محمدی برای پوست و مو
1. جوان سازی پوست صورت
دمنوش گل محمدی حاوی مقادیر بالای ویتامین A و ویتامین E می باشد که هر دو آنتی اکسیدان های قدرتمندی هستند و نوشیدن آن با آبرسانی و افزایش کلاژن پوست به کاهش چین و چروک و جوان سازی پوست صورت کمک می کنند.
2. آکنه و جوش صورت
دمنوش گل سرخ خواص ضد باکتری و ضد التهابی داشته و نوشیدن آن
بآید پوست رو مرطوب نگهـدآرید می تونید صورتتون رو هر روز با آب سرد بشورید تآ منآفذ پوست بسته بشهچند تآ قرص آسپرین رآ با آب ترکیب و چند دقیقهـ روی صورت بذآرید تآ سلول هآی مرده صورت رو حذف و چربی یآ فرو رفتگی هآی پوست رو از بین ببره
طرز تهیه خورش انار
خورش انار یکی از انواع خورش های خوشمزه و مجلسی ایرانی است که از نظر طعم و ظاهر شباهت زیادی به خورش فسنجان دارد. این خورش خوشمزه متعلق به استان گیلان می باشد و به عنوان یک غذای شمالی شناخته می شود.
انار خواص بسیار زیادی دارد که با تهیه این خورش می توانید از این خواص ارزشمند بهره مند شوید. از مهم ترین خواص انار می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن ، سلامت و شادابی پوست ، تقویت مو ، آبرسانی و رفع خشکی پوست اشاره کرد.
خورشت انار به
خواص شکلات تلخشکلات حاوی میزان کمی ماده شیمیایی با ساختاری شبیه ماریجواناست که آناندامید نامیده می‌شود؛این ماده مستقیما روی مرکز لذت مغز اثر می‌گذارد
چربی سوزی و کمک به کاهش وزن
کاهش فشار خون
گشاد کننده عروق
افزایش جریان خون به مغز
محافظت پوست
بهبود فعالیت فکری
جلوگیری از فراموشی درسالمندان.
آیا از خواص روغن زالو چیزی به گوشتان خورده است ؟
زالو یک جاندار عجیب و استثنایی به شمار می رود به گونه ای که درمانگر بسیاری از بیماری ها می باشد .
حال میخواهیم به بررسی خواص روغن زالو ( فواید و عوارض ) بپردازیم :
 
۱- خاصیت اول از خواص روغن زالو :
بزرگ کننده اندام حیات دهنده مرد ( آلت تناسلی )
ادامه مطلب
پوست چیست؟پوست اولین و مهمترین سیستم دفاعی بدن انسان است که به صورت مستقیم در معرض آب، هوا، نور و غذا قرار دارد به همین دلیل نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. پوست نمایانگر جسم سالم بدن ماست.  14 الی 16 درصد وزن خشک بدن را پوست تشکیل می دهد.  این لایه ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل بدن جلوگیری می کند. هر 21  الی  28  روز یک بار سلول های مرده پوست از سطح آن خارج می شوند. ما با انواع روش های نگهداری از پوست می توانیم این عمر را به 28 روز افزایش داده و هر 10
بهترین مزایای خیار برای پوست، مو و سلامتی:
خیار،  رنگ سبز روشن تا تیره، پوستی نازک، گوشتی بسیار مرطوب با دانه های خوراکی دارد و در سالادها، ساندویچ ها یا آبمیوه ها به کارمی رود. این میوه، آب فراوانی دارد که به هیدراته نگه داشتن بدن کمک می کند و کالری پایین آن، خیار را به انتخابی عالی برای رژیم کاهش وزن تبدیل می کند. خیار یکی از سیفی جات خوشمزه و خوش خوراک است که از زیبایی پوست و مو تا درمان بسیاری از بیماری ها که در ادامه این بخش از سلامت نمن
نحوه استفاده از روغنهای اساسی
 
 
پخش کننده
استنشاق
تبخیر خشک
روی پوست خود
حمام و دوش
رطوبت ساز
اقدامات احتیاطی
فواید
خلاصهروغنهای اساسی عصاره های طبیعی بسیار غلیظی از برگ ، گل و ساقه گیاهان هستند.
رایج ترین روش برای استفاده از روغنهای ضروری استنشاق آنها ، هم به دلیل رایحه شگفت انگیز و هم از نظر خواص درمانی آنها است. اما آنها همچنین می توانند در دیفیوزرها و رطوبت سازها استفاده شوند ، همچنین با روغن حامل رقیق شده و به پوست بمالند.
روغنهای اسا
بارهنگ به دلیل داشتن خواص ضد التهابی و ضد درد طبیعی می تواند به درمان هموروئید خونی یا بواسیر کمک کند. اسید اولانیولیک موجود در بارهنگ دارای خواص ضد ویروسی قوی است که از کبد در برابر ابتلا به هپاتیت محافظت می کند.
 
 
 
بارهنگ یا بارهنگ کبیر که به نام های لسان الحمل، ذنب الفار و بارتنگ و در هند به نام داروی زندگی شناخته می شود یک گیاه دارویی بسیار مفید است که از برگ و دانه های آن برای پیشگیری و درمان عفونت مثانه، سرماخوردگی، برونشیت و هموروئید
آب جعفریقلیایی ترین سبزیجات و به همین خاطر هم خاصیت سمزدایی بالایی داره.روزانه یک شات ناشتا آب جعفری و لیموترش تازه بدلیل داشتن مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین ث باعث کاهش چربی، و متعادل کردن چربی پوست میشه و به کاهش آکنه و جوش و درخشندگی پوست و کاهش چین و چروک کمک میکنه.همچنین یکی از مهم ترین دلایل ریزش مو کمبود ویتامین و مواد معدنی هست. که آب جعفری بدلیل مقادیر بالای ویتامین ها و مواد معدنی مثل آهن و مس با افزایش گردش خون در سر به تق
ویژگیهای سفیداب پنبه رو اصلی حلما :
۱_ ضد بوی بدن قوی بدن
۲_ضد عرق 
۳_ضد آفتاب قوی
۴_سفیدکننده و روشن کننده پوست بدن                                                       
۵_ضد چین و چروک 
۶_ضد اشعهuv
۷_جوان کننده پوست
۸_ رفع تیرگیهای نواحی مهم بدن
۹_قابض پوست و جلوگیری از شل شدگی
۱۰_شادابی و نشاط پوست 
۱۱_صددرصد طبیعی و ارگانیک
۱۲_ضدحساسیت و ضرر روی بدن
۱۳_بدون سرب و مواد معدنی مضر
۱۴_حاوی زینک اکساید به مقدار مشخص
۱۵_مقوی و مرطوب کننده برای انواع پوست
۱۶_د
 
ماسک صورت گارنیر ورقه ای (GARNIER) با فرمولاسیون منحصر به فرد، پوست صورت را فوق العاده درخشان و رنگ صورت را یکدست و یکنواخت می کند. این محصول با سرم مرطوب کننده خود تا یک هفته پوست را مرطوب نگه می دارد و از خشک و زبر شدن آن پیشگیری می کند.
ماسک صورت گارنیر ورقه ای مدل ISILTI VERICI تک عددی
ماسک های ورقه ای به دلیل استفاده آسان و قدرت تاثیر گذاری فوری از بهترین محصولات مراقبت از پوست به شمار می روند و برای مواقعی که به مهمانی یا عروسی دعوت شده اید و محدود
طرز تهیه خورش انار
خورش انار یکی از انواع خورش های خوشمزه و مجلسی ایرانی است که از نظر طعم و ظاهر شباهت زیادی به خورش فسنجان دارد. این خورش خوشمزه متعلق به استان گیلان می باشد و به عنوان یک غذای شمالی شناخته می شود.
انار خواص بسیار زیادی دارد که با تهیه این خورش می توانید از این خواص ارزشمند بهره مند شوید. از مهم ترین خواص انار می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن ، سلامت و شادابی پوست ، تقویت مو ، آبرسانی و رفع خشکی پوست اشاره کرد.
خورشت انار به
چسب زدن بینی بعد از عمل به خصوص می تواند برای افرادی که ضخامت پوستشان زیاد یا متوسط است، مفید باشد. بیمارانی که پوست اینچنینی دارند، کمی بیش از حد معمول طول می کشد تا پوست بینی شان بعد از جراحی منقبض و جمع شود. بعلاوه، پوست آنها بیشتر از بقیه مستعد تشکیل بافت زخم بین ساختار غضروفی / استخوانی و پوست است. اگر قبل از جمع شدن کامل پوست، بافت زخم در زیر پوست تشکیل شود، از منقبض و کوچک شدن آن جلوگیری خواهد کرد.
تاثیر پوست بینی در جراحی
ادامه مطلب
روغن آرگان داخل یک میوه‌ی کوچک، با مغزی کوچک است و به حدی مغذی است که بزها برای خوردن آن از درخت بالا می روند! بومیان جنگل آرگان در مراکش برای نسل‌ها، روغن ارزشمند این مغزها را استخراج کرده‌اند، و از آن به عنوان یک مکمل غذایی، برای التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده کرده‌اند. این درختان که به آرامی رشد می‌کنند به قدری مورد تکریم هستند که در سال ۱۹۹۸ جنگل آرگان توسط یونسکو به عنوان یکی از ذخایر بیوسفر (زیست‌کره) به رس
ب سنتی میوه درمانی را تقریبا برای درمان هر دردی توصیه می کند . بسیاری از بیماری های گوارشی ، عفونی و پوست و مو با میوه درمانی اصولی درمان پذیرند.
به گزارش افکارنیوز، هر میوه ای که در طبیعت یافت می شود، قطعا دارای خواص بی شماری است و بسیاری نیز خواص درمانی دارند.
میوه های شفابخش از نگاه طب سنتی میوه هایی هستند که از لحاظ ارزش غذایی بسیار مفید هستند.
میوه ثمر طبیعت و تنزیلى از میوه‌ هاى بهشتى است. کسانى که مرتب با انواع میوه‌ ها خود را تغذیه 
آب طالبی و خواص آن
 
 
آب طالبی باعث آب رسانی بیشتر به پوست و درخشندگی و نرم شدن پوست می شود
 
کسانی که با مشکل سفید شدن زودهنگام مو و پیری زودرس پوست مواجه‌اند، از این آبمیوه طبیعی استفاده کنند.
 
طالبی میوه‌ای معطر و شیرین است که این روز‌ها مهمان سفره‌های شماست. محققان برای انجام یک آزمایش، مقداری از پلاکت های خون را گرفته با مقدار کمی عصاره یا آب طالبی شیرین مخلوط کردند.
ادامه مطلب
کانی شناسی سنگ،کیفیت سنگ(تراوایی)،خواص و ترکیب نفت مخصوصا محتوای اسفالتینی،خواص و ترکیب اب سازند،شوری و PH,دما و فشار مخزم،اشباع و تاریخچه اشباع مخزن، به طوری که می توان گفت ترشوندگی یکی از پارامترهای پیچیده مخزن است که به عوامل مختلفی بستگی دارد.این عوامل شامل خواص سنگ و خواص نفت و اب سازند در شرایط مخزن می باشد.
استفاده از سنگ فیروزه خواص فراوانی برای روح و جسم انسان دارد. در ادامه اینفوگرافیک خواص سنگ فیروزه را برای شما جهت مطالعه قرار داده‌ایم تا با خواص این سنگ شگفت‌انگیز آشنا شوید. (جهت مشاهده عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید.)
 
خواص عرق چهل گیاه
 
از جمله خواص عرق چهل گیاه می توان به گرم بودن طبع این گیاه اشاره نمود. تقویت و آرامش اعصاب از دیگر خواص عرق چهل گیاه به شمار می رود.
عرق چهل گیاه نمونه ای از عرقیجات بوده که نوعی شبه دارو به حساب می آید و دارای خواص فراوان است. از جمله خواص عرق چهل گیاه تقویت دستگاه گوارش بوده که عمدتا در میان مردم شناخته شده نیست. این عرق طبعی گرم داشته و سبب رفع ناراحتی های روده، دل درد، نفخ شکم، دل پیچه و همچنین ضد استفراغ و تهوع می باشد.
ویتامین ای با استحکام‌بخشی به دیواره مویرگی و افزایش رطوبت و خاصیت کشسانی پوست، مانند یک ماده خوراکی ضدپیری عمل می‌کند و تأثیرات مثبتی بر پوست می‌گذارد. طبق مطالعات انجام شده ویتامین ای برای پوست مفید است و علاوه بر کاهش التهابات درونی بدن، باعث حفظ سلامت و جلوگیری از پیری زودرس می‌شود.همچنین زمانی که پوست در معرض دود سیگار و اشعه ماورای بنفش خورشید قرار می‌گیرد، ویتامین E  به کمک آن ‌می‌آید و از ابتلا به سرطان جلوگیری می‌کند.مصرف وی
لیمو شیرین میوه‌ بومی آسیای جنوب شرقی و از خانواده مرکبات است. جالب است بدانید درخت این میوه 60 متر رشد کرده و در سال‌های پنجم تا ششم به بعد شروع به باردهی میوه می‌کند. این میوه بسیار مفید با داشتن منبع غنی‌ای از ویتامین C، آهن و اسید سیتریک برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله سرماخوردگی و گلودرد مفید است. در ادامه به خواص لیمو شیرین برای سلامتی و پوست بیشتر خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب
خواص روغن های مختلف بر روی پوست
 
1. روغن نارگیلروغن نارگیل یک روغن خوراکی است که از گوشت نارگیل های بالغ ساخته شده است. در انواع تصفیه شده یا تصفیه نشده موجود است.
روغن نارگیل تصفیه نشده از گوشت نارگیل تازه تهیه می شود. با مواد شیمیایی فرآوری نشده و عطر و طعم نارگیل آن را حفظ می کند.
روغن نارگیل تصفیه شده از گوشت نارگیل خشک شده که به آن کپرا نیز می گویند ، می آید. برای از بین بردن آلاینده ها و همچنین عطر و طعم و مزه های مختلف نارگیل سفید شده و از ب
 
چگونه انجام می شود؟
میکرودرم ابریژن در مطب پزشک یا کلینیک تخصصی پوست انجام می شود. در این روش، بلورهای ریزی بر روی پوست اسپری می شوند که به آرامی لایه بیرونی پوست را حذف می کند. این روش به هیچ وجه روشی تهاجمی نیست. بنابراین لازم نیست از بی حس کننده استفاده شود. میکرودرمی پوست یک روش جوان سازی و لایه برداری پوست است که پوست را نرم تر و روشن تر می کند.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
پوست بینی سه نوع مختلف دارد
: ۱.نازک ۲.نرمال ۳.زخیم
در عمل جراحی نوع پوست بینی هیچ گونه تغییری نمیکند ولی نوع پوست بینی در نتیجه جراحی تاثیر زیادی دارد . افرادی که پوست بینی بسیار نازک یا بسیار زخیم دارند نتیجه دلخواه خود را از عمل به دست نمی آورند.
از معایت پوست نازک میتوان به این موضوع اشاره کرد که بعد از عمل عیب های ریزی که توسط جراح ممکن از به وجود بیاید فورا نمایان میشود ، این پوست بیشتر در معرض قرمز شدن و بروز مویرگ های روی پوست است و همچین

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها