نتایج جستجو برای عبارت :

کشته شدن یک سرباز ارمنی در خط مقدم جبهه میان آذربایجان و ارمنستان

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که ارتش ارمنستان بار دیگر اقدام به نقض آتش‌بس در خط مقدم جبهه میان دو کشور کرد.
به گزارش خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ارتش ارمنستان اشغالگر بار دیگر اقدام به نقض آتش‌بس در خط مقدم جبهه میان دو کشور کرده و با تیراندازی به سمت آذربایجان منجر به شروع درگیری شده است.
در این اطلاعیه ضمن اشاره به اقدامات تحریک آمیز ارمنستان آمده است: واکنش لازم به این اقداما
اخد ویزای ارمنستان
دارندگان پاسپورت ایرانی میتوانند بدون اخذ ویزا به کشور ارمنستان سفر کرده وویزا را در فرودگاه بین المللی ایروان  یا مرز زمینی ایران -ارمنستان (مرز نوردوز  ) با هزینه 3000درام (کمتر از 10دلار) دریافت نمایند .
ایرانیان میتوانند با این ویزا تا 90روز در ارمنستان اقامت داشته باشند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
خانم شاوردی
03131315505
09129584751
@chalipatravel
بستن مرز ارمنستان
 
مرز ارمنستان تا اطلاع ثانوی به روی مسافران ایرانی بسته می باشد.
 ایران یکی از شرکای تجاری اصلی ارمنستان و یکی از دو مجرای حمل و نقل کشور به خارج از کشور است. اما ارمنستان به دنبال شیوع  ویروس کرونا در آن کشور و شرایط اضطراری پیش آمده، مرز خود را با ایران را برای مسافران تور ارمنستان بسته است.
 
بستن مرز ارمنستان به علت ویروس کرونا
اندکی پس از گزارش اولین پرونده های کروناویروس در هفته گذشته، دولت ارمنستان با تماس هایی برای
اولین و آخرین کسانی که سرنوشت جبهه و عقبه جبهه را می توانند رقم زنند، نقش آفرینان خط مقدمند. خط مقدمی که گاه ممکن است در جبهه جنگ باشد.گاهی وسط زلزله و گاهی جلوی سیل و ... اصلا روزگار همیشه صحنه نبرد بوده است. گاه در نبرد با طبیعت و حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و طوفان و ... و گاهی با نیروی بشر بر سر آرمان یا منافع می جنگد. روی همین حساب هم تصور دورانی بدون مبارزه تقریبا محال به نظر می رسد. 
ادامه مطلب
نقد مستند مادر جبهه‌ ها به کارگردانی شهرام میراب اقدم؛
مستند مادر جبهه‌ ها روایت زندگی نخستین زنی است که پس از آزادسازی خرمشهر، وارد خاک این شهر شد. در این مستند مرحومه زهرا محمودی به روزهای آغازین جنگ و اشتیاق خود برای رفتن به خط مقدم جبهه اشاره می کند.
«مادر جبهه‌ها» به کارگردانی شهرام میراب اقدم، مستندی کوتاه و باکیفیت است که زندگی بانو زهرا محمودیه و اقدامات این مادر ایثارگر و شجاع ایرانی در ایام دفاع مقدس را مورد بررسی قرار می‌دهد.
«
یکی از کنسولگری های معرفی شده برای گرفتن وقت سفارت آمریکا،کنسولگری آمریکا در ارمنستان می باشد.
این کنسولگری در بلوار آمریکن نزدیک رودخانه هرازدان در شهر ایروان قرار دارد.
برای سفر به کشور ارمنستان نیازی نیست در ایران برای دریافت ویزا اقدام نمائید،ویزای ارمنستان با پرداخت مبلغ 8 دلار به صورت مرزی قابل دریافت است.
از دیگر مزایای کشور ارمنستان این است که میتوانید برای سفر به ارمنستان و مراجعه به سفارت آمریکا به دو صورت زمینی و هوائی اقدام ن
خط اول دفاعی سلامت برخلاف آنچه که این روز‌ها در رسانه‌ها تبلیغ می‌شود، بیمارستان نیست بلکه کوی و برزن و کف جامعه است!
و اولین مدافعان سلامت هم کسانی هستند که جلوی بار اضافی مراجعات به مراکز درمانی و افزوده شدن زحمت و دردسر کادر خدوم و جهادگر درمان را می‌گیرند؛ اما متاسفانه زحمات و خدمات جهادگران خط مقدم جبهه سلامت، عمداً یا سهواً دیده نمی‌شود.
کادر بهداشت و پیشگیری در خط مقدّم جبهه سلامت تلاش می‌کنند که کار به بیمارستان ها کشیده نشود؛ ب
دره گلها در ایروان ارمنستان

دره گلها یکی از شهرها و تفریحگاه های فوق العده ارمنستان است که در حدود 50 کیلو متری پایتخت ارمنستان یعنی ایروان واقع شده است.
ارمنستان کشوری پهناور و زیبا در قفقاز جنوبی است که به یکی از مقاصد مهم گردشگری در دنیا تبدیل شده است. این کشور با طبیعت بکر و زیبای خود، دارای جاذبه‌های متعدد طبیعی، تاریخی و تفریحی است. طبیعت کم نظیر ارمنستان باعث شده تا گردشگران در سفر خود با تور ارمنستان عاشق این کشور شوند. اگرراهنمای س
 کشور ارمنستان در نواحی قفقاز جنوبی واقع شده است. این کشور از سوی شمال همسایه کشور گرجستان ، از سوی شرق همسایه جمهوری آذربایجان، از غرب همسایه ترکیه و از سوی جنوب اب نخجوان مرز مشترک دارد. ایروان پایتخت کشور ارمنستان بوده و واحد رسمی پول این کشور درام است. در سفر با تور ارمنستان متوجه خواهید شد که هنوز هم در برخی از مناطق این شهر سنت ها پابرجا می باشد. هنگامی که به کشور ارمنستان سفر می کنید به فرهنگ و آداب و رسوم آن ها احترام بگذارید، این بدا
دانلود سریال سرباز قسمت 2 لینکمستقیم
دانلود سریال سرباز قسمت 2 با کیفیت عالی ,دانلود سریال ایرانی جدید , دانلود سریال ایرانی
داستان سریال و جزئیاتی در مورد آن : 
شبکه 3 برای ماه رمضن 99 سریال #سرباز را به روی آنتن می فرستد. در ابتدا قرار بود سریال (می جان) برای ماه رمضان پخش شود اما سرانجام هشتگ سرباز راهی پخش رمضانی شد. این سریال به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است.
 
دانلود نسخه 480
امشب ساعت 23
دانلود نسخه 720
 
د
دانلود سریال سرباز قسمت 6 لینکمستقیم
دانلود سریال سرباز قسمت 6 با کیفیت عالی ,دانلود سریال ایرانی جدید , دانلود سریال ایرانی
داستان سریال و جزئیاتی در مورد آن : 
شبکه 3 برای ماه رمضن 99 سریال #سرباز را به روی آنتن می فرستد. در ابتدا قرار بود سریال (می جان) برای ماه رمضان پخش شود اما سرانجام هشتگ سرباز راهی پخش رمضانی شد. این سریال به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است.
 
دانلود نسخه 480
امشب ساعت 23
دانلود نسخه 720
دا
دانلود سریال سرباز قسمت 4 لینکمستقیم
دانلود سریال سرباز قسمت 4 با کیفیت عالی ,دانلود سریال ایرانی جدید , دانلود سریال ایرانی
داستان سریال و جزئیاتی در مورد آن : 
شبکه 3 برای ماه رمضن 99 سریال #سرباز را به روی آنتن می فرستد. در ابتدا قرار بود سریال (می جان) برای ماه رمضان پخش شود اما سرانجام هشتگ سرباز راهی پخش رمضانی شد. این سریال به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است.
 
دانلود نسخه 480
امشب ساعت 23
دانلود نسخه 720
 
د
دانلود سریال سرباز قسمت 5 لینکمستقیم
دانلود سریال سرباز قسمت 5 با کیفیت عالی ,دانلود سریال ایرانی جدید , دانلود سریال ایرانی
داستان سریال و جزئیاتی در مورد آن : 
شبکه 3 برای ماه رمضن 99 سریال #سرباز را به روی آنتن می فرستد. در ابتدا قرار بود سریال (می جان) برای ماه رمضان پخش شود اما سرانجام هشتگ سرباز راهی پخش رمضانی شد. این سریال به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است.
 
دانلود نسخه 480
امشب ساعت 23
دانلود نسخه 720.
دا
ژانر فیلم : اجتماعی | عاشقانه
امتیاز فیلم : --
رده سنی : --
کارگردان : هادی مقدم دوست
نویسنده : --
بازیگران : سیاوش خیرابی , آرش مجیدی ,الیکا عبدالرزاقی , پدرام شریفی, رویا تیموریان ,کوروش تهامی , نیما شعبان نژاد, گلوریا هاردی
محصول کشور : ایران
تاریخ اکران : ماه مبارک رمضان 99
زمان فیلم : --
زبان فیلم : --
 
خلاصه داستان : این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است و در خلاصه داستان آن آمده: در وفای عشق تو مشهور خوبا
تور زمینی ارمنستان 
تور زمینی ایروان همه روزه از تهران می باشد 
امکان انتخاب پکبج گروهی یا انفرادی
امکان انتخاب اتوبوس 32 یا 25 نفره
امکان رزرو هتل های 3 الی 5 ستاره با قیمت های درج شده در پکیج تور زمینی ارمنستان 
مرجع سفر مجری مستقیم تور زمینی ارمنستان به دلیل گارانتی بودن هتل و اتوبوس ها به شما دوستان و مسافرین عزیز تضمین قیمت و کیفیت را می دهد
مشاوره و رزرو 
02188757053
وب سایت رسمی مرجع سفر
خدمات تور ارمنستان
ارمنستان همسایه شمال غربی ایران است. با مساحتی به اندازه استان آذربایجان غربی، جمعیتی بالغ بر 3 میلیون نفر دارد. طبیعت زیبا جاذبه های طبیعی و تاریخی و ارزان بودن خدمات، مقصد بسیار مناسبی برای یک تور چند روزه و ریلکس کردن می باشد. اردیبهشت تا آبان زمان مناسبی برای تور ارمنستان و لذت بردن از این کشور بسیار زیبا می باشد.
خدمات تور ارمنستان:
پرواز رفت و برگشت
ترانسفر رفت و برگشت ( تا هتل و بالعکس)
اقامت در هتل های 3 تا 5 ستاره ( هم
تجربه زیباترین اماکن تاریخی و تفریحی با تور ارمنستان
ارمنستان به دلیل نزدیکی و هم مرزی با کشورمان ایران همواره تورهای مسافرتی اش ازجمله تورهای محبوب مسافران ایرانی است و نیز تور ارمنستان به دو شکل هوایی طرفدار بیشتری دارد و البته تور زمینی ارمنستان هم در سال های اخیر به دلیل گذر از جاده‌ های بسیار سرسبز و خوش‌ منظره مورد توجه قرار گرفته و این کشور جذاب به لطف ارزان بودن نسبت به اکثر مقاصد خارجی، وجود جاذبه های متنوع و کلیساهای تاریخی در ک
سرباز... 
قدم های اجبـــــاری روز های تکـــــراری 
سرباز... خوابیدن اجبار بیدار شدن اجبار...
سرباز یعنی تنهایی... سرباز بی حوصله ، سرخورده
سرباز یعنی برجک است و تنهایی تو خاطرات روز های گذشته تو شیرینی خاطرات و تلخی حال 
سرباز که باشی باید موهاتو از ته بزنی... لباسی که دوست نداری بپوشی و کفشی که دوس نداری پات کنی... 
سرباز که باشی باید دو سال با آدمایی که دوست نداری زندگی کنی
سرباز یعنی لباس پلنگی... پوتین و برگ سینه 
سرباز یعنی ۲۱ ماه بی اختیاری...
دانلود قسمت ۹ سریال سرباز با لینک مستقیم
دانلود نهم سریال سرباز, دانلود سریال ایرانی جدید , دانلود سریال جدید
سریال زیبای Sarbaz
دانلودز فیلم (اس استاروی قدیم)
لینک دانلود امشب ..
ژانر سریال : کمدی
امتیاز سریال : ۷.۷/۱۰ – ۵,۴۹۷ رای
رده سنی :  —
کارگردانان : هادی مقدم دوست
بازیگران : آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا تیموریان، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، کوروش تهامی، نیما شعبان‌نژاد، سیاوش خیرابی، پدرام شریفی، افسانه کمالی، علی عامل هاشمی
نام کتاب : سرباز کوچک امامنویسنده : فاطمه دوست کامیانتشارات : پیام آزادگان توضیحات : این کتاب خاطرات نوجوانی، شجاع و باهوش و صبور در اردوگاه ها ی اسارت است این پسر بچه « ۱۳ » ساله که در برابر نیروهای بعثی با رفتار ها و روحیاتش آنها را شگفت زده می کند و داری «۴۶۶» صفحه و در پایان کتاب، آلبوم خاطرات مهدی طحانیان است و مناسب گروه سنی ( د و ه ) یا از کلاس هفتم تا دوازدهم می باشدقطعه از کتاب :گفتم : سلام آقا سرش را بالا آورد و لبخندی زد و گفت : به ! یاالل
فرهنگ و صف‌آرایی فرهنگی در مقابل دشمن آن چیزی است که بنده هم اگر در راه آن کشته شدم، احساس می‌کنم که در راه خدا کشته شده‌ام. هرکس در این راه کشته شود، در راه خدا کشته شده و هرکس در این راه، زحمتی متحمّل شود، در راه خدا متحمّل شده است. مسأله، مسأله‌ی کوچکی نیست نقش فرهنگ به نظر من یک نقش تعیین کننده و اساسی است و ما امروز مورد تهاجم هستیمامام خامنه ای مدظله العالی
@arnikaseir تور زمینی ارمنستان
 3 شب و 4 روز اقامت 
king 3* …………………………. Dbl(1330)baxos 3* ………………………. Dbl(1480)primer 3* …………………….. dbl(1650) comfort 3* …………………… dbl(1790) silachi 4* ……………………… dbl(1950)diamond 4* …………………. Dbl(2030)congress 4* …………………. Dbl(2090)
✅برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
☎️021-88762762✅برای تماس در ساعات غیر اداری با شماره زیر تماس بگیرید.☎️021-88759777@arnikaseir
کتاب باید كسی از میان ما به كشتن كتاب برخیزدشاعر: فرهاد وفایی

چشم هایششروع ویرانیو من آن دورترین شهر زیر آوارمکه هیچ ، هیچ ، هیچامیدِ نجاتم نیست
برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:@nashreshani1
همچنین می توانید از سایت نشر شانی تهیه کنید: 
http://www.nashreshani.com
به اطلاع دوستان عزیز می رسانم قصد دارم به یاری خدا صفحه ای به نام قهرمان من در این وبلاگ ایجاد نمایم که کل مطالب آن در ارتباط با سردار شهید قاسم سلیمانی باشد. در همین راستا از همه دوستان دعوت می کنم کلیه مطالب شامل متن، عکس و فیلم مربوط به این شهید عزیز را در اختیار بنده قرار دهند. مراجعه حضوری، ایمیل یا هر نوع روش ارتباطی دیگر برای این منظور مناسب خواهد بود. در صورت تمایل مطالب مذکور با نام خود شخص منتشر خواهد شد. لطفا جبهه فرهنگ را جدی بگیریم
به نام خدای مهربون
چن وقته پیش یه ماجرایی پیش اومد که سه جبهه به وجود آورد
و من توی یکی از اون جبهه ها قرار گرفته بودم
امروز یکی دوماه از اون ماجرا گذشته 
هر کودوم از این جبهه ها فکر می کردن حق با اونهاست و بقیه رو مقصر میدونستند
در حالی که حقیقت این بود که هر سه جبهه دچار سوءتفاهم شده بودن
 
دیشب داشتم به این فکر میکردم که این وسط فقط خدا میدونست که چی پیش اومده 
 
یه لحظه به این فکر کردم خدا چه واکنشی نشون داده با دیدن این قضاوت های ما
و احساس ک
@arnikaseir تور زمینی ارمنستان
3شب و 4روز
2* BAXOS...1.150 2* CALIFORNIA ... 1.280 2* NUR...1.550 2* BELLA...1.550 3* PRIMER...1.590 3* SHIRAK...1.650 3* YEREVAN DELUXE ... 1.690 3* REGINEH...1.770 3* COMFORT...1.780 4* METROPOL...1.940 4* DIAMOND...1.990 4* SILACHI ... 2.030 4* AQUATEK...2.120 5* CAUCASUS...1.780 5* PANORAMA RESORT ... 2.350 5* MULTI GRAND...3.190 5* GRAND ... 3.560
✅برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
☎️021-88762762✅برای تماس در ساعات غیر اداری با شماره زیر تماس بگیرید.☎️021-88759777@arnikaseir
تا حالا فکر کردید که چطوری می تونید خیلی ارزون و در حد سفرهای داخلی به کشورهای خارجی سفر کنید؟ راه من برای سفرهای ارزون که امتحانشم کردم اینه که دلو به دریا بزنید و راهی جاده بشید. اگر ماشین ندارید و یا راه رو بلند نیستید و یا حتی حوصله رانندگی ندارید باز هم اصلا مشکلی نیست میتونید تور زمینی ارمنستان رو بخرید که تور ارزان ارمنستان به حساب میاد. من بهار امسال این کار رو انجام دادم و خیلی راضی بودم به همین خاطر خواستم به شما هم بگم که خرید این جو
رفقا غدیر تمام نعمة است، وقتی برای ما تمام نعمت آماده است چه باید کرد؟ باید تمام شکر رو به جا بیاریم آیا تمام شکر این است که در غدیر نام علی (ع) رو داد بزنیم؟ نه دوستان!!!!!!! .
.
.از علی اکتفا به نام علی، نبود در خور نام علی
.
.
. ‌باید که برای غدیر از جان مایه گذاشت. امروزه یارو از شیش تیکه شدن شکمش، از چشم و ابروش عکس میگره و به نمایش میزاره ما میتونیم کمک یه پیر زن بکنیم و بارش رو تا در خونه برسونیم و سلفی بگیریم بگیم به#عشق_مولا . . بزار ریا بشه، نام ع
✴️120 هزار سرباز امریکایی در خلیج فارس!!این روزها پر از خبرهای عجیب و غریب است و عده‌ای هم در کشور مدام به این خبرها دامن می‌زنند. یکی هم اعلام اعزام 120 هزار سرباز امریکایی به آسیای غربی است که به نقل از روزنامه نیویورک تایمز منتشر شده است. این خبر هم مانند همان خبر اعزام ناو هواپیمابر امریکایی است. امریکا برای شروع هر جنگی، در مقیاس حمله به سوریه و نه ایران، نیاز 500 هزار سرباز دارد، حالا اگر بخواهد به ایران به زعم خودش حمله کند، باید سه برابر
یک سرباز سه مامور ناجا را به شهادت رساند
اخبار داخلی -به گزارش فارس به دنبال تیراندازی یک سرباز وظیفه به سمت پرسنل ناجا در پاسگاه درریای برکه سفلین در بندر لنگه متاسفانه ۳ نفر از پرسنل ناجا به درجه رفیع شهادت نائل شدند. علت وقوع این حادثه در دست بررسی است وو ضارب که سرباز وظیفه است دستگیر و در بازداشت به سر می برد.
منبع:عصرایران
سرباز باشیم و دانلود سریال سرباز را انتخاب کنیموبسایت ما مشخص میکند که چگونه فیلم سرباز را دانلود نماییم
در واقع برای تصمیم گیری در مورد سرباز بودن یا نبودن 
باید ابتدا در نظر بگیریم که لباس بپوشیم یا نه اگر
لباس ما برای اینکار ساخته باشد
و آن را بپوشیم تبدیل می شویم
به یک سرباز خوب
و حرف گوش کن
وقتی تونستیم خوب گوش کنیم و خوب انتخاب کنیم به سمتی که لیاقتش را داریم حرکت میکنیم
سمتی که برای ما نیکی به ارمغان میاره
و در نیکی و زیبایی بهتر میتون
پس از آزادی سربازان آمریکایی
فرمانده آمریکایی خطاب به سربازانش : رفتار ایرانی ها با شما چگونه بود؟!سرباز آمریکایی : بسیار خوب؛ حتی به ما ناهار و شام دادند! فرمانده: وای! ایرانی ها در غذایشان ماده ای می ریزند که شمارو دنباله رو عقایدشان می کند! 
سرباز: نه به امام هشتم اصلا اینطور نیست!
 
ما که در جنگ هشت ساله تنها بودیم این بود پیروزی‌مان که به زور و نفاق جلوی پیشروی‌مان به سمت بصره را گرفتند.
یمنی‌ها که ما پشت سرشان هستیم با ده تا پهپاد به میدان نفتی الشیبه عربستان حمله می‌کنند و با موشک میزنند وسط رژه سعودی‌ها آن هم در الدمام عربستان که شرقی‌ترین نقطه با فاصله ۱۲۰۰ کیلومتر است.
در این میان برای نابود کردن مقاومت دو راه بیشتر پیش روی جبهه باطل نیست. یا جنگ هسته‌ای و نابودی جهان یا تغییر باورها و عقاید. روش دوم با یک تکه صف
 
پرستار یک صندلی برایش آورد و سرباز توانست کنار تخت بنشیند. تمام طول شب آن سرباز کنار تخت نشسته بود و در حالیکه نور ملایمی به آنها می تابید، دست پیرمرد را گرفته بود و جملاتی از عشق و استقامت برایش می گفت. پس از مدتی پرستار به او پیشنهاد کرد که کمی استراحت کند ولی او نپذیرفت.
آن سرباز هیچ توجهی به رفت و آمد پرستار، صداهای شبانه بیمارستان، آه و ناله بیماران دیگر و صدای مخزن اکسیژن رسانی نداشت و در تمام مدت با آرامش صحبت می کرد و پیرمرد در حال مرگ
کتاب «بورا جبهه، بورا معبد» از مجموعه اشعار ایوب شهبازی که به زبان ترکی سروده شده است.
کتاب «بورا جبهه، بورا معبد» مجموعه اشعار ایوب شهبازی است که سال 1366 و توأم با دفاع مقدس توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در 46 صفحه به چاپ رسیده است.
این مجموعه شامل سروده‌هایی است در حوزه جبهه، جنگ و شهادت که به زبان ترکی سروده شده و ترانه‌های حماسه و استقامت را در خود نجوا کرده است.
ترک ایران و رفتن به ارمنستان
حصین به منظور تحصیل ایران را ترک کرد و به ارمنستان رفت و در آنجا با صادق و علی مجیدی آشنا شد که باعث خلق آثاری بی همتا در رپ فارسی شد و هنر علی مجیدی و موسیقی های تلفیقی او نقش زیادی در ان قضیه داشت حصین به همره صادق کمپانی کاغذ را تاسیس کردند و بعدها محمدرضا شایع رپر جوان و با استعداد توسط حصین به گروه اضافه شد و پس از مدتی صادق از این گروه جدا شد.
ایران با کشورهای افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ترکیه، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و عراق مرز مشترک زمینی دارد. ایران کوتاه ترین مرز را با ارمنستان و طولانی ترین مرز را با عراق دارد. گروه حمل و نقل بین المللی گلدن گیت ارائه دهنده کلیه خدمات حمل و نقل جاده ای از تمامی مرزهای مهم ایران به اقصی نقاط جهان می باشد.
منبع: مرزهای مهم ایران
@arnikaseir
تور هوایی 4 روزه ارمنستان
✈️پرواز آرمنیا
22 دی
❄️❄️
☃️ 2* BAXOS... 3.920☃️ 2* NUR...3.920☃️ 2* BELLA...4.220
❄️❄️❄️
☃️ 3* PRIMER... 4.360☃️ 3* SHIRAK... 4.320☃️ 3* REGINEH...4.450☃️ 3* COMFORT... 4.460
❄️❄️❄️❄️
☃️ 4* METROPOL ... 4.530☃️ 4* DIAMOND... 4.550☃️ 4* SILACHI ... 4.700
❄️❄️❄️❄️❄️
☃️ 5* CAUCASUS...4.460☃️ 5* PANORAMA RESORT ... 4.890☃️ 5* MULTI GRAND... 5.860☃️ 5* GRAND ... 5.930
✅خدمات تور:پرواز آرمنیا ایر ..سه شب اقامت در هتل با صبحانه، بیمه مسافرتی، لیدر.ترنسفر,سیمکارت
✅برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
☎️021-8876
قاپاما
یکی از بهترین غذاهای ارمنی قاپاما نام دارد که در آن از کدو حلوایی استفاده می شود و طعم بسیار لذیذی دارد.در ارمنستان مردم برای مراسمات خاص یا عید ها قاپاما را می پزند.در تمامی رستوران های ارمنستان قاپاما وجود دارد و شما می توانید میل کنید.پخت قاپاما سخت نیست و شما می توانید خودتان این غذا را بپزید.طرز تهیه قاپاما این گونه است که ابتدا داخل کدو های حلوایی یا کدوهای تنبل را خالی می کنند سپس در داخل آن ها برنج های پخته شده و میوه هایی مثل س
تاکید رسول خدا صلی الله علیه و آله بر خلافت امیر المومنین پس از خود (به روایت اهل تسنن)
ابن ابی عاصم شیبانی از علمای اهل تسنن روایت کرده است:
۱۱۸۸- ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّی، حَدَّثَنَا یَحْیَی بْنُ حَمَّادٍ، عَنْ أَبِی عَوَانَةَ، عَنْ یَحْیَی بْنِ سُلَیْمٍ أَبِی بَلْجٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مَیْمُونٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم لِعَلِیٍّ: " أَنْتَ مِنِّی بِمَنْزِلَةِ هَارُونَ مِنْ مُوسَی، إِ
کشور گرجستان در منطقه ى قفقاز و اوراسیا قرار دارد. از غرب با دریاى سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان و از جنوب شرق با آذربایجان همسایه است. 
دوکشور ترکیه و آذربایجان دو شریک مهم این کشور به حساب مى آیند .
یکى از مهم ترین شرکای اقتصادى کشور گرجستان، ترکیه مى باشد. و آذربایجان نیز به دلیل صادرات نفت به گرجستان نقش مهمى دارد. 
گرجستان و روسیه، که از شمال همسایه این کشور است، رابطه چندان خوبى ندارند. به دلیل اینکه روسیه درسال٢٠٠٨
دانلودpdf کتاب مدار منطقی کریم زادگان
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب مدار منطقی پیام نور نوشته کریم زادگان مقدمwww.esfand.org › index.php › 17-cat17 › 14-cat14 › 7...Translate this pageهمچنان که میدانید در چند سال اخیر دانشگاه پیام نور سرفصل مشخصی برای دروس خود تدوین کرده و با توجه به این سرفصل ها منابع مختص پیام نور را تالیف کرده است.دانلود کتاب درس مدار منطقی داود کریم زادگان مقدم دانشگاه پیام نور ...https://aghazeh.com › کتاب-درس-مدار-منطقی-داود-کریم-...Translate th
#آمار کلی شهدای  #جنگ_تحمیلی؛ تعداد ۲۱۳۲۵۵ نفــر بوده که شامل؛ــ ۱۵۵۰۸۱ نفر در درگیری مستقیم با دشمن، ــ ۱۶۱۵۴ نفر در حملات دشمن به شهرها، ــ ۱۱۸۱۴ نفر درحوادث متفرقهــ و سایر موارد ۹۸۸۹ نفر بوده است.ـ از این آمار تعداد ۱۵۵۲۵۹ نفر مجرد،ــ تعداد ۵۵۹۹۶ نفر متأهل،ــ تعداد ۷۰۵۴ نفر ۱۴ ساله و کمتر،ــ تعداد ۶۵۵۷۵ نفر بین ۱۵ تا ۱۹ ساله،ــ تعداد ۸۷۱۰۶ نفر بین ۲۰ تا ۲۳ ساله،ــ تعداد ۲۲۷۰۳ نفر بین ۲۴ تا ۲۹ ساله،ــ تعداد ۳۰۸۱۷ نفر ۳۰ ساله و بالاتر بود
سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، مجموعه‌ها و شخصیت‌های تأثیرگذار در دیپلماسی عمومی و ارامنه مقیم ایران، بایستی ارمنستان را متوجه اشتباه استراتژیک خود بکنند و نسبت به هزینه‌های این اقدام هشدار دهند.
به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، سایت مشرق در گزارشی نوشت: تصمیم ارمنستان به افتتاح رسمی سفارت خود در فلسطین اشغالی و اعزام سفیر مقیم به رژیم صهیونیستی پس از سفر مشاور امنیت ملی وقت کاخ سفید در پاییز ۲۰۱۸ به ایروان و ترغیب آن کشو
2437 - «سید حسن امین» عضو سابق «جبهه ملی» از
اخراج خودش از این تشکیلات به‌دلیل محکوم کردن تروریست خوانده‌شدن سپاه
پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رئیس‌جمهور آمریکا خبر داد و گفت: “برخی
افراد به‌ظاهر ملی‌گرا و عضو جبهه ملی، علاقه‌مند به تشدید تحریم‌های
ضدایرانی هستند”منبع: yon.ir/mzdr95
دانلود فایل اصلی
مدارک لازم جهت معافیت 28 و 29 ماه جبهه :فتوکپی شناسنامه+کارت ملی+پایان خدمت پدرفتوکپی شناسنامه+کارت ملی+آخرین مدرک تحصیلی+گواهی اشتغال به تحصیل+عکس3قطعهمعاف شونده(درصورتی ک فرد سرباز باشد گواهی اشتغال ب خدمت+برگه اعزام ب خدمت از پلیس+10)درصورتی ک معاف شونده برادر بالای18 سال داشته باشد :فتوکپی شناسنامه + کارت ملی + پایان خدمت یا گواهی اشتغال ب تحصیلافرادی ک دارای جانبازی میباشند روگرفت فرم شماره2 صادره از بنیادشهیدافرادی ک دارای سابقه بسیج میب
ملتی که بانوانش در صف مقدم برای پیشبرد مقاصد اسلامی هست آسیب نخواهد دید. ما دیدیم، که زن در این نهضت چه کرد... خون دادند، کشته دادند، به خیابان‌ها ریختند، نهضت را پیروز کردند. مردها به تَبَع زن‌ها در خیابان‌ها می‌ریختند. تشویق می‌کردند زن‌ها مردان را. (خودشان در صف‌های جلو بودند) ما نهضت خودمان رامرهون زن‌ها می‌دانیم.
قولنج‏:(Colitis) واژه یونانى، تازى شده آماس سخت روده بزرگ یا درد و دل‏پیچه‏ى روده‏اى است سپس واژه همگانى شده و بر هر درد دل‏پیچه‏اى آدمیان و یا از آماس آپاندیس یا روده‏ى كور یا آماس سخت كلیه و یا جز آن آمده است. پزشكان كهن نتوانستند میان آنها تفاوتى بگذارند، [...]
این نوشته قولنج چیست تعریف و تحقیق در این باب برای اولین بار ظاهر می شود در Wpesharat & پرتال جامع علوم صوتی اشارت.
گروه تروریستی القاعده در بلاد مغرب اسلامی با انتشار قطعه فیلمی اعلام کرد که یک سرکرده تونسی این گروه به نام «سیف‌الله بن حسین» ملقب به «ابو عیاض» در حمله هوایی فرانسه در مالی کشته شد.
ابومصعب عبدالودود سرکرده این گروه در فیلم مذکور ضمن تمجید از بن حسین، مرگ او در حمله هوایی فرانسه در مالی را اعلام می‌کند.
طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، عبدالودود همچنین گفت که بن حسین و چند نفر دیگر از عناصر القاعده اخیرا در حمله هوایی فرانسه کشته شدند.
پیشتر ر
از جبهه می گفت .. از کشته شدن .. از ترس از مرگ .. از رسوایی انسان که چه دلبسته، و ناآماده برای دیدار اوست .. تنهایی و نبودن راه برگشت .. از روز روشن شدن شب تاریک غرب کشور در جنگ .. از توسل به امامزاده موقع نزدیک شدن تیر دشمن و جواب گرفتن .. از تکه های بدن رزمنده که به دوش می کشید .. از رفاه زده های فراری از جنگ با متجاوز به خاک وطن .. 
 
 
اما امروز مرگ رو خییییلی از خودش دور می دید .. 
شاید من هم جای او بودم امروز بیش از هر کسی دیگه مشتاق عاشقی کردن با دنیا ب
در منطق قرآن، عزت واقعی و کامل متعلق به خداوند و متعلق به هر کسی است که در جبهه‌ی خدائی قرار میگیرد. در مصاف بین حق و باطل، بین جبهه‌ی خدا و جبهه‌ی شیطان، عزت متعلق به کسانی است که در جبهه‌ی خدائی قرار میگیرند. این، منطق قرآن است. در سوره‌ی فاطر میفرماید: «من کان یرید العزّة فللّه العزّة جمیعا».(۱) در سوره‌ی منافقون میفرماید: «و للّه العزّة و لرسوله و للمؤمنین و لیکنّ المنافقین لایعلمون»؛(۲) عزت متعلق به خداست، عزت متعلق به پیامبر و به مؤم
 
 
عشق بود و جبهه بود و جنگ بودعرصه بر گُردان عاشق تنگ بودهر که تنها بر سلاحش تکیه کردمادری فرزند خود را هدیه کرددر شبی که اشکمان چون رود شدیک نفر از بین ما مفقود شدآنکه که سر دارد به سامان می رسدآنکه که جان دارد به جانان می رسددیده ام ، دستی به سوی ماه رفتبی سر و جان تا لقاءالله رفتزندگیمان در مسیر تیر بودخاک جبهه ، خاک دامنگیر بودآنکه خود را مرد میدان فرض کردآمد از این نقطه طی الارض کردهر که گِرد شعله چون پروانه استپیکر صدپاره اش بر شانه است
انتخاب سفر به ارمنستان با تور ارمنستان، می تواند تجربه ی شگفت انگیزی از
سفر برای شما باشد. ایروان پایتخت ارمنستان است که در فصول مختلف سال
زیبایی های خاص خود را دارد. متاسفانه کمتر از جاذبه های ارمنستان به
گوشمان رسیده و شاید این باعث شده که عده ی نسبتا کمتری از تور ارمنستان
استفاده کنند. در حالیکه ارمنستان سرشار از بناهای تاریخی، جاذبه های طبیعی
و … است. سایت خدمات گردشگری تورنت، تور ارمنستان ارزان و همچنین تور لحظه آخری ارمنستان را ارا
دانلود آهنگ مهدی مقدم پاییز برام بده
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * پاییز برام بده * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , مهدی مقدم باشید.
دانلود آهنگ مهدی مقدم به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Mehdi Moghadam called Paeiz Baram Bade With online playback , text and the best quality in mediac
متن ترانه مهدی مقدم به نام پاییز برام بده
نیستی یه روزی من میمیرم از این درد قلبم فقط واسه تو زندگی میکردهوا چه دلگیره بازم بارون زده انگار
مهدی دانایی مقدم
یکی از بازیگران پرکار و با سابقه ایرانی که در سریال ها و فیلم های موفق بازی کرده است مهدی دانایی مقدم می باشد ، این هنرمند عزیز 19 سال در عرصه هنر تئاتر و تلوزیون و سینما فعالیت دارد و همچنان با اهدافی که دارد این راه را ادامه خواهد داد. برای آشنایی بیشتر با هنرمند عزیز مهدی دانایی مقدم همراه ما باشید .
آثار مهدی دانایی مقدم
آثار مهدی دانایی مقدم در تئاتر و تلوزیون بی شمار هستند در ادامه قصد داریم برخی از آثار موفق و دیده شده
دانلود کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم
 
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultshttps://www.madresehclub.com/www.madresehclub.com › Topics › دانلود-کتاب-ا...
دانلود کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم و ... - مدرسه کلوبhttps://www.madresehclub.com/Translate this pageMar 27, 2019 - دانش پژوهان عزیز ،در این بخش لینک دانلود کتاب کامل اصول حسابداری ۱ عبدالکریم مقدم – علی شفیع زاده در ۳۴۷ صفحه بهمراه خلاصه کتاب اصول ...https://www.irhesabdaran.ir/www.irhesabdaran.ir › ... › دروس تخصصی کاردانی
دانلود رایگان کتاب آموزش
تقویم زندگی شهید « محمدحسین فهمیده»:
(هـ . ش) 1346: (اول ادریبهشت) ولادت – در شهر قم
(هـ . ش) 1352: ورود به کلاس اول دبستان- دبستان روحانی قم (کریمی)(هـ . ش) 1356: (خرداد) پایان دورة ابتدایی(هـ . ش) 1356: (مهر) ورود به کلاس اول راهنمایی- مدرسه راهنمایی حافظ قم(هـ . ش) 1356: (مهر) ورود به کلاس دوم راهنمایی- مدرسه راهنمایی حافظ قم(هـ . ش) 1357: پخش اعلامیه‌های رهبرکبیر انقلاب اسلامی(هـ . ش) 1357: (دوازدهم بهمن ماه) دیدار با مقام معظم رهبر انقلاب اسلامی(هـ . ش) 1358: (تابستان) هجرت
گرایش‏ های فرهنگی متفاوتی درون دنیای اسلام و از جمله ایران وجود دارد که در نگرش به غرب، آرمان‏ ها و رسالت انقلاب اسلامی و نحوه موضع‏ گیری نسبت به جامعه جهانی، مختلف فکر می‏کنند. این اختلاف فکری به اختلاف خط و مشی‏ های سیاسی تبدیل می‏ شود که اگر در جبهه فرهنگی حل نشوند، در صحنه‏ های خیابانی ظهور و بروز پیدا می‏ کنند.۱.اولین جبهه، جبهه‏‏ ی سکولارهاست که معتقدند باید از صحنه حیات اجتماعی دین زدایی کرد تا عقلانیت خودبنیاد، عهده دار مدیریت
آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
       
       
دانلود مداحی جواد مقدم, دانلود گلچین مداحی جواد مقدم, دانلود مداحی جواد
مقدم محرم, زیباترین مداحی جواد مقدم, دانلود بهترین مداحی های شور جواد
مقدم, دانلود رایگان مداحی جدید, مداحی شور جواد مقدم صوتی, مداحی صوتی
جواد مقدم


منتشر کننده فایل: دانلود مداحی محرم
مداح : محرم
سبک : نوحه محرم جواد مقدم ,مداحی محرم جواد مقدم ,روضه محرم جواد مقدم
 مدت زمان : 109 دقیقه
کیفیت : BluRay 720p 
فرمت : MKV 
هیئت : حسینه
فایل : MP3 
سال : 97 

برای دانلود به ادامه مطلب بروی
به گزارش آذرپست، امروز ۲۷ سال از اشغال شهر تاریخی شوشا در قره باغ اشغالی از سوی نیروهای ارمنی می‌گذرد. شوشا یکی از مراکز فرهنگی منحصر به فرد جمهوری آذربایجان می‌باشد، این شهرستان با زیبایی‌های طبیعی خود نمونه ارزشمندی از معماری و هنر شهری قرون وسطی در جمهوری آذربایجان است.
این شهر با داشتن سنت‌ها و ارزش‌های ملی و معنوی تا زمان کسب جایگاه مهم اقتصادی، سیاسی و فرهنگی قابل توجه راه زیادی پیموده است. به عنوان مرکز سیاسی خان نشین قره باغ در د
گرایش‏ های فرهنگی متفاوتی درون دنیای اسلام و از جمله ایران وجود دارد که در نگرش به غرب، آرمان‏ ها و رسالت انقلاب اسلامی و نحوه موضع‏ گیری نسبت به جامعه جهانی، مختلف فکر می‏کنند. این اختلاف فکری به اختلاف خط و مشی‏ های سیاسی تبدیل می‏ شود که اگر در جبهه فرهنگی حل نشوند، در صحنه‏ های خیابانی ظهور و بروز پیدا می‏ کنند.۱.اولین جبهه، جبهه‏‏ ی سکولارهاست که معتقدند باید از صحنه حیات اجتماعی دین زدایی کرد تا عقلانیت خودبنیاد، عهده دار مدیریت
گرایش‏ های فرهنگی متفاوتی درون دنیای اسلام و از جمله ایران وجود دارد که در نگرش به غرب، آرمان‏ ها و رسالت انقلاب اسلامی و نحوه موضع‏ گیری نسبت به جامعه جهانی، مختلف فکر می‏کنند. این اختلاف فکری به اختلاف خط و مشی‏ های سیاسی تبدیل می‏ شود که اگر در جبهه فرهنگی حل نشوند، در صحنه‏ های خیابانی ظهور و بروز پیدا می‏ کنند.۱.اولین جبهه، جبهه‏‏ ی سکولارهاست که معتقدند باید از صحنه حیات اجتماعی دین زدایی کرد تا عقلانیت خودبنیاد، عهده دار مدیریت
جبهه مقابل انقلاب در تلاش است تا مردم را نسبت به نظام نامید کند بدین صورت که چنین جمله ای در ذهن مردم نقش ببندد: " نظام اسلامی/ نظام ولایت فقیه/ حکومت آخوندی /و ... نمی تواند کشور را اداره کند"در این راستا جبهه اصلاحات که پر است از انسان هایی که جاهلانه و یا عامدانه به دنبال قدرت و ثروت هستند گزینه های خوبی برای اجرای اهداف آن جبهه در حکومت اسلامی دارد. گاهی قدرت طلبی گاهی ثروت طلبی و گاهی آزادی خواهی به معنای بی بندباری و ... دست مایه ی سواری گرفتن
هر چند که سخت است غم هجر شهیدی
خرسند ز آنم  که به مقصود رسیدی
 
ای شیر دلاور که شدی مالک اشترسردار سرافراز تو سالار شهیدی
 
در حمله گرگان به تو در خط مقدمدیدند که هرگز به عقب پا نکشیدی
 
از شوق ملاقات شهیدان همه ی عمردر جبهه اسلام سراسیمه دویدی
خَم گشت به تعظیم تو دنیای پُر از کفرای سَرو مقاوم نه شکستی نه خمیدی
 
در جبهه دشمن که همه فکر فرارنددیدند تو سرشار غروری و امیدی
 
هر چند که داغ تو در این سینه نگنجدبر خط خمینی نفس تازه دمیدی
 
از هم چو در
اقدام تامل برانگیز یک سرباز آلمانی موجب شد تا 317 خیابان از سراسر دنیا به نام او نامگذاری شود.
عکس بالایک سرباز آلمانی را نشان میدهد که برای کودک جا مانده از خانواده اش سیم خاردار دیوار برلین را کنار زد. این سرباز به دلیل خیانت به کشور اعدام شد.
متن زیر نوشته ای در دفتر یاداشت این سرباز است :
گاهی انسان بودن گناه بزرگیست . اکنون که میدانم بخاطر کمک کردن به کودکی بیگناه که بازیچه جنگ و خشونت شده است فردا قبل از طلوع آفتاب مرا بدستان خداوند می‌سپا
نگو که دوستم داری اما قدرت جنگیدن به خاطر مرا نداری
نگو که عاشق منی اما کشته شدن به خاطر مرا نمی خواهی
نگو که دلت پر از گریه است اما اشکی به چشمانت نمی آید
نگو که شیرینی دوست داشتن را طالبی اما تلخی هایش را نمی خواهی
دوست داشتن، همان جنگیدن است.
جنگیدن، کشته شدن است.
کشته شدن، یتیم ماندن بچه هاست و بی فرزند شدن مادر ها.
تمام شدن، تنها منزلگاه عاشق است.
 
+آنچه کرده ایم، خود می گوید که چه می خواهیم.
 
"آتشِ بدونِ دود/نادر ابراهیمی"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گرایش‏‌های فرهنگی متفاوتی درون دنیای اسلام و از جمله ایران وجود دارد که در نگرش به غرب، آرمان‏‌ها و رسالت انقلاب اسلامی و نحوه موضع‏‌گیری نسبت به جامعه جهانی، مختلف فکر می‏‌کنند. این اختلاف فکری به اختلاف خط و مشی‏‌های سیاسی تبدیل می‏‌شود که اگر در جبهه فرهنگی حل نشوند، در صحنه‏‌های خیابانی ظهور و بروز پیدا می‏‌کنند.☑اولین جبهه، جبهه‌‏‌ی سکولارهاست که معتقدند باید از صحنه حیات اجتماعی را دین‌زدایی کرد تا عقلان
 خلاصه کتاب اصول حسابداری ۱ عبدالکریم مقدم
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم :: دانلود کتاب و ...۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «خلاصه کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم» ثبت شده است - دانلود کتاب و خلاصه کتاب.https://www.madresehclub.com/www.madresehclub.com › Topics › دانلود-کتاب-اصول-حسابداری-1-ع...دانلود کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم و علی شفیع ...۷ فروردین ۱۳۹۸ - دانش پژوهان عزیز ،در این بخش لینک دانلود کتاب کامل اصول حسابداری ۱ عبدالکر
ملتی که بانوانش در صف مقدم برای پیشبرد مقاصد اسلامی هست آسیب نخواهد دید. ما دیدیم، که زن در این نهضت چه کرد... خون دادند، کشته دادند، به خیابان‌ها ریختند، نهضت را پیروز کردند. مردها به تَبَع زن‌ها در خیابان‌ها می‌ریختند. تشویق می‌کردند زن‌ها مردان را. (خودشان در صف‌های جلو بودند) ما نهضت خودمان رامرهون زن‌ها می‌دانیم.
سخن بختیار در مستند ارثیه پدری
متن آهنگ جدید آمین به نام بچه نشو
Text Music Amin Bache Nasho

چی شده باز گل من  چپ افتادی با دل تو که میدونی من دیوونتم بیا رو تو کم کن
بچه نشو بیا ما که بهم میایم یکاری نکن آتیشی بشم حواستو جمع کن
(ای وای منو کشته چشمای درشتت با اون ناز و ادات گرفتی قلب منو تو مشتت)۲
این که می خوام تویی تو یه تیکه ماه شدی تو تو ام دلت پیش منه اینو داره میگه قلبم
یه حرف تو دلمو می خوام بهت بگم بزار بدونن همه که تو شدی ملکه ی قلبم .
( ای وای من کشته چشمای درشتت با اون ناز و ادات گ
هزار پله ارمنستان + تصاویر

هزار پله ارمنستان

هزار پله ارمنستان
هزار پله ارمنستان : سال 1970، بعد از مستقل شدن ارمنستان، مهندسی به نام الکساندر تامانیان، طرح هزار پله را برای شهر ایروان در نظر گرفت. هزار پله یا گاسگاد، از پایین ترین نقطه از شهر تا بالاترین نقطه شهر، یعنی از مرکز شهر به سمت شمال و پارک پیروزی، تماما پله است. حدود 750 پله داشته که به آن هزار پله نیز میگویند. در واقع این هزار پله، به عنوان 5امین سالگرد پیروزی روس ها در برابر آلمان ها
این پاورپوینت در 15 اسلاید طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از زندگی نامه،نحوه اعزام به جبهه،فعالیت در جبهه و ماجرای اعزام به جبهه هم به صورت روایت گری در فیلم هم داستانی و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد شهید 13ساله مرحمت بالا زاده در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نمایید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
برای هیچ متعصبی دلیل نیاور
با او مجادله نکن
او جبهه میگیرد!
کسی که جبهه گرفت دیگر فکر آموختن نیست؛بلکه فکر پیروزیست!
تغییر دست خود شخص است نه دیگران.
بگذار او خودش کنجکاو شود و عقایدش را نقد کند.
تنها دو کلمه به او بیاموز:
" شک کن "
وینستون چرچیل
مشاهده مطلب در کانال
در مدت زمانی کوتاه چند نفر از نزدیکان مادرم، از جمله بچه‌ی برادرش، بچه‌ی خواهرش و بچه‌ی عمویش به شهادت رسیدند. هم‌زمان من و برادرم مدام می رفتیم جبهه و می‌آمدیم و خال هم بهمان نمی‌افتاد. چندوقتی متوجه شدم مادرم یک جوری به ما نگاه می‌کند! تا این که یک روز ما کنار و گفت: «ننه! شما کجای جبهه هستین که طوری‌تون نمیشه؟ نکنه شما جبهه نمی رین. نکنه میرین یک جای دیگه، بعد برمی‌گردین می گین ما جبهه بودیم؟ اگه این‌طوریه حداقل به من بگید» دیدم خیلی د
مولانا محی الدین بن بدرالدین اناری از اخترشناسان سده 10 هجری قمری بوده است.شاه عباس صفوی به این شتاره شناس اناری،اعتقاد زیادی داشت.
مولانا محی الدین بن بدرالدین انار،سال1012 هجری قمری را سالی پرحادثه پیش بینی کرده بود که همین گونه هم شد.دراین سال،شاه عباس صفوی به ارمنستان لشکرکشی کرد.شاه عباس در این مقطع،پس از فتح تبریز،اقدام به باز پس گیری ولایات از دست رفته ایران در آذربایجان،ارمنستان،گرجستان و شروان نمود که در زمان پدرش از ایران جدا گشته
۲۸ سال از اشغال خانکندی و منطقه استراتژیک کرکیجهان جمهوری آذربایجان توسط ارمنستان اشغالگر می گذرد.
در ۲۸ دسامبر سال ۱۹۹۱ مناطق خان کندی  و منطقه کرکیجهان توسط ارامنه به اشغال درآمد.
مدافعین خان کندی و کرکیجهان که با سلاح های سبک در مقابل شبه نظامیان ارامنه که از سلاح های سنگین و تجهیزات مختلف استفاده می کردند پس از مقاومتی سخت و نرسیدن قوای پشتیبانی مجبور به عقب نشینی شدند. 
قبل از اشغال  ۱۷۹۶ نفر در قالب ۳۵۰ خانوار در این مناطق زندگی می کر
انتخاب متین ان است که  بدور از هرطیف و طائفه ،این حزب و آن حزب ، این گروه و آن گروه  باشند فردی را انتخاب کنیم که توان قانونگداری و تبیین هدایت  دولت در راستای چشم انداز کشور را داشته باشد فلذا علم و عمل ، قول فعل نماینده ایجاد و تکمیل قانون باشد، مردم عزیز: بیآیید سربازی را همچون حاج قاسم سلیمانی را به جبهه مقدم قانونگداری بفرستیم که مثل آن شهید بزرگوار خالصانه در راه اعتلای امنیت کشور ، نظام و عرصه بین الملل تلاش کرد پس دست رنج نماینده بای
این جزوه مربوط به جلسه اول بیوشیمی 2 استاد مقدم پناه هست و شامل سرفصل های: 1- تجزیه قند ها در گوارش 2- کانال های انتقال مونوساکارید ها (GLUT & SGLUT) 3- گلیکوژنز 4- مسیر های سوختن گلوکز و 5- سرنوشت پیرووات است.
 
لینک دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب
نام فیلم: نجات سرباز رایان – Saving Private Ryan
ژانر: اکشن ، درام ، جنگی
کارگردان: Steven Spielberg
ستارگان: Tom Hanks, Tom Sizemore, Edward Burns
محصول کشور: آمریکا
امتیاز: 8.6 از 10
مدت زمان: 169 دقیقه
زبان: دوبله فارسی + زبان اصلی
کیفیت: BluRay 1080p + BluRay 720p
خلاصه داستان: در جریان جنگ جهانی دوم، گروهی از سربازان امریکایی به پشت خطوط دشمن نفوذ می کنند تا یک سرباز چترباز بنام رایان، که تمام برادرانش در جنگ کشته شده‌اند، را نجات دهند …
ادامه مطلب
زنگ درخانه زده شدعین این آدمهایی که تاحالا صدای زنگ را نشنیده بودن چهارتایی به سمت آیفون رفتیمآخه ۳ روزه هیچ کس زنگ خونمون را نمیزنه من وهمسر قرنطینه وبچه ها هم چون ناقل هستن محکوم به ماندن درخانهچه چهره دوست داشتنی پشت آیفون بودمهمان ناخوانده ای با ماسک به دهان ....بچه ها باشتاب به سمت دررفتند درراباز کردند وعقب ایستادند که نکات بهداشتی را رعایت کننددایی جون بود البته تنهابرای بچه ها اسباب بازی خریده بودبرای ماهم قرص ودارو ویه سوپ خانگینم
۲۸ سال از اشغال خانکندی و منطقه استراتژیک کرکیجهان جمهوری آذربایجان توسط ارمنستان اشغالگر می گذرد.
در ۲۸ دسامبر سال ۱۹۹۱ مناطق خان کندی  و منطقه کرکیجهان توسط ارامنه به اشغال درآمد.
مدافعین خان کندی و کرکیجهان که با سلاح های سبک در مقابل شبه نظامیان ارامنه که از سلاح های سنگین و تجهیزات مختلف استفاده می کردند پس از مقاومتی سخت و نرسیدن قوای پشتیبانی مجبور به عقب نشینی شدند. 
قبل از اشغال  ۱۷۹۶ نفر در قالب ۳۵۰ خانوار در این مناطق زندگی می کر
این جزوه مربوط به جلسه اول بیوشیمی 2 استاد مقدم پناه هست و شامل سرفصل های: 1- تجزیه قند ها در گوارش 2- کانال های انتقال مونوساکارید ها (GLUT & SGLUT) 3- گلیکوژنز 4- مسیر های سوختن گلوکز و 5- سرنوشت پیرووات است.
 
لینک دانلود نمونه فایل در ادامه مطلب
ادامه مطلب
 بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- سایت دم خروسی  اسلام ستیز  مستکبرین جهال- ایران اینترنشال- میگیود دولت مردم را از کورنا میترساند ومردم نمیترسند  دلشان خوش است ولی بایدبه انها دلداری داد- دلداری همان است درخط مقدم جبهه کورنا  سربازان ویژه ایستادند- اگر در یوم اربعین پدرجد کورنا ازامن وزمین بروید حسین دوسنان ومحبین الحسین علیه السلا م با سر میرونداین دلداری است
نام فیلم: نجات سرباز رایان – Saving Private Ryan
ژانر: اکشن ، درام ، جنگی
کارگردان: Steven Spielberg
ستارگان: Tom Hanks, Tom Sizemore, Edward Burns
محصول کشور: آمریکا
سال انتشار: 1998
امتیاز: 8.6 از 10
مدت زمان: 169 دقیقه
زبان: دوبله فارسی + زبان اصلی
کیفیت: BluRay 1080p + BluRay 720p
خلاصه داستان: در جریان جنگ جهانی دوم، گروهی از سربازان امریکایی به پشت خطوط دشمن نفوذ می کنند تا یک سرباز چترباز بنام رایان، که تمام برادرانش در جنگ کشته شده‌اند، را نجات دهند …
ادامه مطلب
نام فیلم: نجات سرباز رایان – Saving Private Ryan
ژانر: اکشن ، درام ، جنگی
کارگردان: Steven Spielberg
ستارگان: Tom Hanks, Tom Sizemore, Edward Burns
محصول کشور: آمریکا
سال انتشار: 1998
امتیاز: 8.6 از 10
مدت زمان: 169 دقیقه
زبان: دوبله فارسی + زبان اصلی
کیفیت: BluRay 1080p + BluRay 720p
خلاصه داستان: در جریان جنگ جهانی دوم، گروهی از سربازان امریکایی به پشت خطوط دشمن نفوذ می کنند تا یک سرباز چترباز بنام رایان، که تمام برادرانش در جنگ کشته شده‌اند، را نجات دهند …
ادامه مطلب
جزوه اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم
جهت دانلود و مشاهده فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود جزوه اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم

 جزوه اصول حسابداری  1: دانلود رایگان خلاصه دروس و جزوات درس اصول حسابداری ۱ :شامل 1 جزوه. براساس: اصول حسابداری ۱ نوشته: عبدالکریم مقدم ـ علی شفیع زاده جزوه درس اصول حسابداری مدیر سایت مارس 20, 2013 اصول حسابداری 1 ۵ نظرها. این جزوه برگرفته از کتاب اصول حسابداری (۱) ، نوشته آقایان عبدالکریم مقدم و علی شفیع زاده می با
دیانت ،صداقت ، شجاعت و شرافت سردار سلیمانی را بگذارید در کنار دیانت ، صداقت ، شجاعت و شرافت کسانی که با مطرح کردن "دولت با تفنگ" ،سعی در تخریب سپاه داشتند!
بی شرافتی آنست که به شریف ترین رزمندگان کشور ،که عمری را در جبهه و خط مقدم مبارزه با دشمن گذراندند و امنیت را برای کشورشان به ارمغان آوردند، تهمت دولت با تفنگ بزنیم!
گرایش‏‌های فرهنگی متفاوتی درون دنیای اسلام و از جمله ایران وجود دارد که در نگرش به غرب، آرمان‏‌ها و رسالت انقلاب اسلامی و نحوه موضع‏‌گیری نسبت به جامعه جهانی، مختلف فکر می‏‌کنند. این اختلاف فکری به اختلاف خط و مشی‏‌های سیاسی تبدیل می‏‌شود که اگر در جبهه فرهنگی حل نشوند، در صحنه‏‌های خیابانی ظهور و بروز پیدا می‏‌کنند.
☑اولین جبهه، جبهه‌‏‌ی سکولارهاست که معتقدند باید از صحنه حیات اجتماعی را دین‌زدایی کرد تا عقلانیت خودبنیاد، ع
گرایش‏‌های فرهنگی متفاوتی درون دنیای اسلام و از جمله ایران وجود دارد که در نگرش به غرب، آرمان‏‌ها و رسالت انقلاب اسلامی و نحوه موضع‏‌گیری نسبت به جامعه جهانی، مختلف فکر می‏‌کنند. این اختلاف فکری به اختلاف خط و مشی‏‌های سیاسی تبدیل می‏‌شود که اگر در جبهه فرهنگی حل نشوند، در صحنه‏‌های خیابانی ظهور و بروز پیدا می‏‌کنند.
☑اولین جبهه، جبهه‌‏‌ی سکولارهاست که معتقدند باید از صحنه حیات اجتماعی را دین‌زدایی کرد تا عقلانیت خودبنیاد، ع
گرایش‏‌های فرهنگی متفاوتی درون دنیای اسلام و از جمله ایران وجود دارد که در نگرش به غرب، آرمان‏‌ها و رسالت انقلاب اسلامی و نحوه موضع‏‌گیری نسبت به جامعه جهانی، مختلف فکر می‏‌کنند. این اختلاف فکری به اختلاف خط و مشی‏‌های سیاسی تبدیل می‏‌شود که اگر در جبهه فرهنگی حل نشوند، در صحنه‏‌های خیابانی ظهور و بروز پیدا می‏‌کنند.
☑اولین جبهه، جبهه‌‏‌ی سکولارهاست که معتقدند باید از صحنه حیات اجتماعی را دین‌زدایی کرد تا عقلانیت خودبنیاد، ع
گرایش‏‌های فرهنگی متفاوتی درون دنیای اسلام و از جمله ایران وجود دارد که در نگرش به غرب، آرمان‏‌ها و رسالت انقلاب اسلامی و نحوه موضع‏‌گیری نسبت به جامعه جهانی، مختلف فکر می‏‌کنند. این اختلاف فکری به اختلاف خط و مشی‏‌های سیاسی تبدیل می‏‌شود که اگر در جبهه فرهنگی حل نشوند، در صحنه‏‌های خیابانی ظهور و بروز پیدا می‏‌کنند.
☑اولین جبهه، جبهه‌‏‌ی سکولارهاست که معتقدند باید از صحنه حیات اجتماعی را دین‌زدایی کرد تا عقلانیت خودبنیاد، ع
 
رئیس جمهور آمریکا بر تابوت دو سرباز آمریکایی که به تازگی در افغانستان کشته شدند، حاضر شد و ادای احترام به جا آورد.
به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و همسرش ملانیا روز پنجشنبه به پایگاه نیروی هوایی آمریکا موسوم به پایگاه داور سفر کرده و به خانواده‌های این دو سرباز آمریکایی کشته شده در  افغانستان ابزار تسلیت کردند.
 
امیدوارم رییس جمهور ایران هم بر سر مزار شهدای روزهای اخیر عرصه امنیت ملی که در فتنه بی تدبیری
گرایش‏‌های فرهنگی متفاوتی درون دنیای اسلام و از جمله ایران وجود دارد که در نگرش به غرب، آرمان‏‌ها و رسالت انقلاب اسلامی و نحوه موضع‏‌گیری نسبت به جامعه جهانی، مختلف فکر می‏‌کنند. این اختلاف فکری به اختلاف خط و مشی‏‌های سیاسی تبدیل می‏‌شود که اگر در جبهه فرهنگی حل نشوند، در صحنه‏‌های خیابانی ظهور و بروز پیدا می‏‌کنند.
☑اولین جبهه، جبهه‌‏‌ی سکولارهاست که معتقدند باید از صحنه حیات اجتماعی را دین‌زدایی کرد تا عقلانیت خودبنیاد، ع
 
 
جناب آقای  رضا پور جمشیدی از چه زمانی و کجا وارد دنیای حرفه ای مدلینگ شدید و اولین پروژه حرفه ای شما چه بود؟ 
    حرفه ی مدلینگ را از سال 2012 به صورت آماتور آغاز کرده و در سال 2016برای آموختن آکادمیک این رشته به          آرمنستان سفر کردم . اولین پروژه حرفه ای من همکاری با آکادمی اتکس و شرکت در کت واک این برند روس          بود که خدا رو شکر توانستیم با همکاری هم به نتایج خیلی خوبی برسیم . 
 
 
 
 
 
لطفا تعدای از فعالیت های خود را که با کمپانی های م
پیوست پست قبل باید بگم...
الان فلسفه کفش واکس زدنای سردارای جنگ توی جبهه رو میفهمم. 
فقط دارم به این فکر میکنم کجای زندگیم کفش واکس نزده(کار انجام نشده و عقب افتاده) دارم که فرمانده مو مجبور میکنه به جای فرماندهی بیاد کفش واکس بزنه.
فرمانده های ما اگه کار روی زمین ببینن خودشون انجام میدن، نه بیان بگن چرا انجام ندادی! مگه این که اوضاعمون خیلی خراب باشه. 
چون کار توی این جبهه توفیقه پس اول خودشون حریصن به کار و انجام وظیفه.
 
لیست خیلی طولانی میشه
انتخاب متین آن است که  بدور از هرطیف و طائفه ،این حزب و آن حزب ، این گروه و آن گروه  باشند. فردی را انتخاب کنیم که توان قانونگذاری و تبیین هدایت  دولت در راستای چشم انداز کشور را داشته باشد فلذا علم و عمل ، قول و فعل نماینده ایجاد و تکمیل قانون باشد، مردم عزیز: بیآیید سربازی را همچون حاج قاسم سلیمانی را به جبهه مقدم قانونگذاری بفرستیم که مثل آن شهید بزرگوار خالصانه در راه اعتلای امنیت کشور ، نظام و عرصه بین الملل تلاش کرد پس دست رنج نماینده ب
دانلود سریال خواب زده
خواب زده مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی سعید نعمت‌الله است. فیلم‌برداری این مجموعه از ۲۸ آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید.پخش این سریال از تاریخ ۸ آبان ۱۳۹۸ به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام خواهد شد.
خواب زده ها کاری بسیار متفاوت با کارهای دیگر سیروس مقدم است که بر خلاف پایتخت که طنز بود و سریال نرگس که در موضوع خانوادگی  و اجتماعی بود ، در ژ
دانلود قسمت 3 سریال خواب زده
خواب زده مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی سعید نعمت‌الله است. فیلم‌برداری این مجموعه از ۲۸ آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید.پخش این سریال از تاریخ ۸ آبان ۱۳۹۸ به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام خواهد شد.
خواب زده ها کاری بسیار متفاوت با کارهای دیگر سیروس مقدم است که بر خلاف پایتخت که طنز بود و سریال نرگس که در موضوع خانوادگی  و اجتماعی بود
دانلود قسمت 2 سریال خواب زده
خواب زده مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی سعید نعمت‌الله است. فیلم‌برداری این مجموعه از ۲۸ آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید.پخش این سریال از تاریخ ۸ آبان ۱۳۹۸ به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام خواهد شد.
خواب زده ها کاری بسیار متفاوت با کارهای دیگر سیروس مقدم است که بر خلاف پایتخت که طنز بود و سریال نرگس که در موضوع خانوادگی  و اجتماعی بود
دانلود قسمت 1 سریال خواب زده
خواب زده مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی سعید نعمت‌الله است. فیلم‌برداری این مجموعه از ۲۸ آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید.پخش این سریال از تاریخ ۸ آبان ۱۳۹۸ به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام خواهد شد.
خواب زده ها کاری بسیار متفاوت با کارهای دیگر سیروس مقدم است که بر خلاف پایتخت که طنز بود و سریال نرگس که در موضوع خانوادگی  و اجتماعی بود
خلاصه داستان : بلادشات ، فیلمی اکشن و درام محصول سال 2020 به کارگردانی دیو ویلسن است. داستان این فیلم درباره‌ ی مردی به نام ری گریسون می‌باشد که به نوعی یک سرباز کشته شده محسوب می‌شود ، اما طی یک برنامه‌ ای او دوباره وارد دنیای ابرقدرت‌ ها می‌شود و به جنگیدن ادامه می‌دهد. اما…
ادامه مطلب
هتل کاپیتال ایروان ارمنستان
معرفی : هتل کاپیتال یکی از هتل های 4 ستاره شهر ایروان است که به سبک آپارتمانی است. این هتل که در منطقه آیگدزور قرار دارد در سال 2012 افتتاح شده است. یکی از سیاست های این هتل بر آن بوده است تا واحدهای اقامتی آن شبیهتور ارمنستان زمستان 97 خانه شما به نظر برسد و تا حد زیادی نیز موفق بوده است. در این هتل 15 واحد اقامتی وجود دارد.
امکانات اتاق ها : واحد های اقامتی این هتل از نوع سینگل، دبل، تریپل، اتاق خانوادگی و سوئیت هستند
یعنی من کشته مرده ی اون پراید مدل پایینم که تو یه خیابون 6 متری به جرثقیل چند تونی با بوم 25 متری که از روبروش اومده و هیچکدوم هیچ راهی ندارن، چراغ و نور بالا میزنه که دنده عقب بگیر برو کنار بذار من رد بشم! :))) 
یعنی اعتماد به سقفت منو کشته:) .. اگر این اعتماد  به نفس جوجه اردک زشت داشت فقط دور و بر طاووسها می پلکید:)) 
دوران جبهه آنطور که پدران و مادران ما برایمان تعریف می کنند دوران عجیبی بوده. زنان و مردان ایرانی دوشادوش همدیگر می جنگیدند؛ یکی در خط مقدم جبهه ها و دیگری پشت جبهه ها.
یکی از اقداماتی که زنان و دختران مجاهده این سرزمین طی 8 سال دفاع مقدس انجام دادند انفاق و ایثارگری بود. بخشیدن حلقه طلا، اَلَنگو و گوشواره طلا... این ها شعار نیست؛ بلکه این عمل زیبا نه تنها در دوران دفاع مقدس، که طی سه چهار دهه اخیر همواره از سوی بانوان مجاهده ایران زمین دیده شد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها