نتایج جستجو برای عبارت :

قرار داد هوشمند اتریوم

خانه هوشمند چیست؟ویکی پدیا، درباره اینکه خانه هوشمند چیست و اتوماسیون خانگی یعنی چه، اینطور می نویسد که:
«خانه هوشمند یک فناوری نوظهور و در حال گسترش است. خانه هوشمند در پایین‌ترین سطح خود می‌تواند به همهٔ خدماتی اشاره داشته باشد که بدون دخالت صاحب‌خانه عملی را در محیط خانه اجرا می‌کنند»
چیزی متوجه شدید؟!بله، قرارمان سرجای خودش باقی ست. قرار است به زبان ساده با شما درباره هوشمند سازی صحبت کنیم و بگوییم که خانه هوشمند چیست ؟
پس بی خیال وی
معرفی قفل هوشمند
در قفل هوشمند دیگر نیازی به داشتن کلید برای باز و بسته کردن درب ندارید. با قفل هوشمند شما می‌توانید با استفاده از گوشی خود، اثرانگشت یا حتی حسگر شناسایی چهره درب را باز کنید. این در حالی است که قفل هوشمند همچنین می‌تواند با استفاده از وارد کردن رمز به صورت دستی درب را به روی صاحب‌خانه باز کند. عموما قفل هوشمند یا قفل دیجیتال دارای پروفایل های مختلفی است که می توانید برای تک تک اعضا رمز ، اثر انگشت و چهره گوناگون تعریف کنید.
 
 
تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.
 
 
 
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت بسیار حرفه ای و با کیفیت با موضوع خودرو هوشمند در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت خودرو هوشمند ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
– مطالبی که قراره در ادامه با آنها آشنا شویم:
* مقدمه* خودرو هوشمند چیست؟* تاریخچه خودروی هوشمند* نحوه کار خودروهای هوشمند*آپشن های خودرو
وایت برد هوشمند
 
عرضه وایت برد های هوشمند با کیفیت بالا،قابل اتصال به اینترنت،وصل به چاپگر،از2تا 10 کاربر.....
 
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید09121144229
تاچ برد
یک سیستم کامل شامل صفحه هوشمند،کامپیوتر داخلی ،بدون نیاز به پروژکتور ،بدون نیاز به سیم کشی،بدون نیاز به تنظیم نقاط،قابل استفاده بعنوان تلویزیون......
شهر هوشمند مفهومی است که چند سال است بسیار شنیده می شود. هدف از این ایده، استفاده از ظرفیت های اینترنت و فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت یک شهر یا یک منطقه شهری است.مهمترین اهداف ایجاد شهرهای هوشمند انجام کارها در سریعترین زمان و ارائه خدمات مناسب به شهروندان و همچنین جلوگیری از اتلاف سرمایه و انرژی است.
در دهه های اخیر و با توجه به افزایش جمعیت و همچنین تمایل به مصرف گرایی، حجم زباله های تولیدی بسیار بیشتر شده است که مدیریت آنها از دغدغ
بهترین سیستم های هوشمند هتلی باید چگونه باشند؟ و عملکرد مناسب آنها به چه صورت است ؟از کجا بفهمیم سیستم ها هوشمند هستند ؟
اینه ها همه سوالاتی است که شاید خیلی از شماها دوست داشته باشید بدونید که هتل هوشمند چطوری معروف و خدماتی بی نظیر ارائه میدهند...
ادامه مطلب
 هوشمند سازی یکی از مواردی است که در سال های اخیر خیلی نامشان را میشنویم، تجهیزاتی مانند تلویزیون های هوشمند، تلفن هوشمند و قفل هوشمند. اما چه ویژگی ای در این وسایل وجود دارد که باعث میشود که با این پسوند آنها را صدا کنیم ، مفهموم هوشمند سازی چیست و چرا باید از این تجهیزات استفاده کنیم. در این نوشته در این باره توضیحاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
به این دلیل به این تجهیزات هوشمند گفته میشود که در آنها از ویژگی هایی مشابه رفتارهای انسان
هوشمند سازی ساختمان یکی از مواردی است که میتواند سبب لوکس شدن ساختمان گردد عمدتا مخاطبان هوشمند سازی به فاکتور لوکس شدن ساختمانشان بیشتر از فاکتورهای دیگر ایمنی و امنیتی اهمیت میدهند اما در هوشمند سازی ساختمان همه این موارد یکجا به ساختمان اعطا شده و ساختمان هوشمند نه تنها لوکس است بلکه ابمنی آن هم بیشتر و از نظر امنیت ساختمان بروز تری است
 
 
لطفا به لینک زیر سر بزنید
مولتی تک
قبل از هر چیز درباره سیستم های هوشمند مولتی تک براتون مختصر توضیح میدهم. شرکت مولتی تک یک شرکت هوشمند ترکیه ای است که محصولات متنوعی در رابطه با خانه های هوشمند و مدیریت خانه های هوشمند و تجهیزات ساختمان های هوشمند از قبیل پنلهای لمسی هوشمند ,پنلهای روشنایی , پنل های هوشمند هتلی از قبیل کارت هولدر , درب ضد سرقت , سیستم هوشمند صوتی , کارتهای روشنایی , آیفون تصویری , دوربین مدار بسته , سوئیچ شبکه , کنترلر های پرده و ..  را در محصولا
تعمیرات ساعت هوشمند را می توان یکی از دستگاه هایی بشمار آورد که نیازمند دقت و توجه بالایی دارد. تعمیر قطعات ساعت هوشمند، آی سی ساعت هوشمند، تعمیر تغذیه ساعت هوشمند، تعمیر آنتن، وایرلس، باتری و آی سی شارژ از مواردی است که به هنگام خرابی ساعت هوشمند با آن مواجه شده و نیاز به تعمیر آن دارید. تعمیر ساعت هوشمند اپل و سامسونگ به هنگام باز و بسته کردن آن نیازمند نکاتی است که در صورت رعایت نکردن آن باعث صدمه یه ساعت می گردد.
 
 

ادامه مطلب
اگر به تازگی تصمیم به نصب کرکره هوشمند گرفته اید با مرکز خدمات کرکره برقی "ایران کرکره" تماس بگیرید.(02155449064)
ما بهترین نصاب کرکره برقی را در کوتاه ترین زمان نزد شما اعزام می نماییم. تمامی نصابان ایران کرکره دارای سال ها سابقه حرفه ای در زمینه خدمات کرکره هوشمند می باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله "معرفی کرکره هوشمند" را مطالعه نمایید.
برای مشاهده یکی از پروژه های ایران کرکره از لینک زیر دیدن نمایید:
"نصب کرکره هوشمند در عباس
 ساعت هوشمند مدل M3

ساعت هوشمند مدل M3- شارژ شدن از طریق کابل رابط و 6 ساعت حفظ شارژ- قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون- دارای قابلیت اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی- محاسبه‌ی مسافت طـی شده و شمارش گام ها- پایش فعالیت‌های ورزشی از جمله دویدن و ...- دارای صفحه نمایش رنگی- دارای سنجش فشار خون- قابلت امکان انتخاب تم- شمارشگر ضربان قلب- اتصال از طریق بلوتوث- امـکان تنظیم هشدار- پایش وضعیت خواب- هشدار عدم تحرک- محاسبه‌ی کالری- مقاوم د
وایت برد هوشمند
 
عرضه وایت برد های هوشمند با کیفیت بالا،قابل اتصال به اینترنت،وصل به چاپگر،از2تا 10 کاربر.....
 
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید09121144229
تاچ برد
یک سیستم کامل شامل صفحه هوشمند،کامپیوتر داخلی ،بدون نیاز به پروژکتور ،بدون نیاز به سیم کشی،بدون نیاز به تنظیم نقاط،قابل استفاده بعنوان تلویزیون......
وبلاگ هوشمند سیستم درنظر دارد تا اطلاعات جامع و کاملی درخصوص سیستم های هوشمند ، دیتالاگر آنلاین، خرید دیتالاگر ، قیمت دیتالاگر و ... برای مخاطبان محترم منتشر نماید. امید به این که بتوانیم در جهت آگاهی شما مخاطبان گرامی مثمرثمر باشیم .
موفق باشید
توضیحات فایل
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت بسیار حرفه ای و با کیفیت با موضوع خودرو هوشمند در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت خودرو هوشمند ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
- مطالبی که قراره در ادامه با آنها آشنا شویم:
* مقدمه* خودرو هوشمند چیست؟* تاریخچه خودروی هوشمند* نحوه کار خودروهای هوشمند*آپشن
سنسورهای دما با تبدیل داده های مقاومت به درجه فارنهایت یا سلسیوس دمای محیط را اندازه گیری می کنند. یک قطعه فلز کوچک در داخل سنسور وجود دارد که هنگام فعال بودن سنسور، جریان الکتریکی از طریق آن جریان می یابد. هر چه هوای اطراف سنسور داغ تر باشد ، مقاومت فلز بالاتر می رود. سپس این مقاومت توسط ریزتراشه به عنوان یک درجه حرارت دقیق اندازه گیری و تفسیر می شود. سنسورهای دمای هوشمند کاربردهای گسترده ای دارند. آنها در دماسنج های هوشمند و ایستگاه های هوا
ژوئن امسال «جین مونستر» یکی از مدیران اسبق مرکز «وال استریت» اعلام
کرد عینک هوشمند اپل مجهز به فناوری واقعیت افزوده (AR) سال 2020 میلادی
وارد بازار می شود و این محصول گسترده‌تر از گوشی هوشمند آیفون بازار جهانی
را در دست می‌گیرد.
این تحلیل‌گر در حالی پیش‌بینی‌های خود را منتشر کرد که «الکس کیپمن» مخترع عینک هوشمند
«هولولنز» و «دونا ساکار» مدیر مرکز «ویندوز اینسایدر» مایکروسافت هم
پیش‌بینی مشابهی را انجام دادند. هر دو این افراد با مون
گزارشی جدید به تاریخ عرضه مودم 5G اینتل اشاره می کند. این مودم از سال 2020 در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد.
کوالکام و سامسونگ مودم های 5G خود
را معرفی کرده اند و امسال آن ها را روانه بازار می کنند. کوالکام چیپست
اسنپدراگون 855 را در نسخه ای مجهز به مودم 5G در اختیار تولیدکنندگان قرار
می دهد و سامسونگ نیز به تازگی گلکسی اس 10 5G را معرفی کرده است.
ادامه مطلب
اهداف
 هوشمند سازی چیست؟
اغلب مردم تصور می کنند که هوشمند سازی و اتوماتیک کردن و از کنترل دستی خارج نمودن ادوات، تجهیزات و مصرف کننده های ساختمانی تنها جنبه راحتی دارد ولی در کل، اهداف بسیار فراتر و والاتری را دنبال می کند.
دانشمندان و محققان در زمینه اتوماسیون نه تنها به رفاه، آسایش، زیبایی و مدرن بودن فکر می کنند بلکه علاوه بر اینها به شبکه ها، حسگرها و پردازشگرهایی جهت رسیدن به اهداف ایمنی و بهینه سازی مصرف انرژی، گزارش گیری و اهداف مدی
 
یکی از راهکارهای مهی که برای افزایش امنیت منازل میتوان از آنها استفاده کرد، هوشمند سازی منزل است، همانطور که در مقاله های قبلی گفتیم یکی از ارکان هوشمند سازی، استفاده از قفل هوشمند است. با استفاده قفلهایی که توسط برندهای معتبر ارائه میشود میتوان امنیت خانه  و محل کار را تا حد زیادی افزایش داد.
این قفل ها انواع مختلفی دارند، از انواع آنها میتوان به قفل رمزی، قفل اثر انگشت و قفل کارتی اشاره داشت. زمانی که از این نوع استفاده میکنید دیگر نیاز
از مهمترین رویکردهایی که این روزها بسیار مورد توجه قرار میگیرد، رویکردهایی برای حفاظت و امنیت ساختمان هوشمند است که میتواند، تحت یک سیستم مدیریت هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد، و باعث امنیت بیشتر ساختمان شما شود. خانه هوشمند به دلیل به کارگیری از سیستم های بهینه مصرف انرژی میتوانند، علاوه بر تامین امنیت خانه شما، زمان و هزینه های نگهداری از ساختمان را کاهش دهند و بهبود زندگی افراد کم توان مانند معلولین و سالمندان کمک کند.
امنیت مجازی و ا
 
 
به زبان ساده، قرارداد هوشمند یک کد برنامه نویسی است که روی بلاک چین پیاده‌سازی می‌شود تا در صورت اتفاق افتادن دادن یک سری شرایط، دستورات خاصی را که برنامه نویس به آن‌ داده است، اجرا کند. قراردادهای هوشمند یک نوآوری بسیار انقلابی هستند که ما را از اعتماد کردن به دیگران بی نیاز می‌کنند.
برای درک بهتر قرارداد هوشمند، ابتدا باید بدانیم که یک قرارداد معمولی چیست.
ادامه مطلب
تفاوت اصلی خانه هوشمند با خانه معمولی در این است که همه ی وسایل در Smart Home ها به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند.
کنترل آب و هوا
چراغ ها
لوازم
قفل ها
و انواع مختلفی از دوربین ها که می توانند به خانه هوشمند اضافه شوند و از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل باشند.
 
ارتباط وسایل در خانه هوشمند چه فایده ای دارد؟
در یک کلام و به طور خلاصه جواب این است: راحت بودن!
داشتن یک خانه هوشمند باعث می شود بتوانید کارهای زیادی را با
رسانه کلیک – از بهمن ماه امسال سهمیه سوخت وانت بارها بر اساس پیمایش به آن ها تعلق می گیرد. در ادامه آموزش نحوه دریافت کارت هوشمند برای وانت بار برای شما آماده شده است. عبدالهاشم حسن نیا با بیان اینکه بر اساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل و نقل، هرگونه فعالیت در […]
نوشته چگونه برای وانت بار کارت هوشمند بگیریم؟ اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.
چگونه برای وانت بار کارت هوشمند بگیریم؟
منبع : رسانه کلیک
ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28
ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 طراحی بسیار زیبا و خیره کننده دارد و
در این رده قیمت از بهترین و به صرفه ترین مدل های موجود است. بند چرمی آن
بسیار زیبا و با کیفیت است.
صفحه نمایش این ساعت هوشمند 1.31 اینچ 240 *240 پیکسل با کیفیت عالی
است. میزان رم ساعت هوشمند کینگ ور KW28 برابر با 64 مگابایت است.
باتری 340 میلی آمپر ساعت در استفاده معمولی 5 روز شارژدهی دارد.
قابلیت نصب سیمکارت
امکان نصب سیمکارت روی ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 وجود
ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28
ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 طراحی بسیار زیبا و خیره کننده دارد و
در این رده قیمت از بهترین و به صرفه ترین مدل های موجود است. بند چرمی آن
بسیار زیبا و با کیفیت است.
صفحه نمایش این ساعت هوشمند 1.31 اینچ 240 *240 پیکسل با کیفیت عالی
است. میزان رم ساعت هوشمند کینگ ور KW28 برابر با 64 مگابایت است.
باتری 340 میلی آمپر ساعت در استفاده معمولی 5 روز شارژدهی دارد.
قابلیت نصب سیمکارت
امکان نصب سیمکارت روی ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 وجود
کارت ملی هوشمند یا کارت ملی دیجیتالی جدید ترین مدرک هویتی ایرانیان است که توسط سازمان ثبت احوال کشور به عنوان مرجع امور هویتی کشور، زیر مجمعه وزارت کشور تولید شده‌است. این کارت‌ها تراشه دارد جایگزین کارت‌های ملی شده‌اند. کارت هوشمند ملی ، یک کامپیوتر ساده و کوچک است که با اتصال به یک کارتخوان، می‌توان به اطلاعات درون آن دسترسی پیدا کرد.با فراگیری و جایگزینی این کارت ها خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیت بالاتر به ایرانیان ارائه شوند. ا
تبلیغات بخش عمده‌ای از دنیای امروز رو تشکیل میده. هرکس هم که منکر این امر میشه حداقل یه بار خاویار بادمجون رو به خاطر تبلیغش خورده. اما همیشه بخشی از تبلیغ رو دروغ تشکیل میده، دروغ‌هایی مثل بهترین گوشی های هوشمند سال یا امکانات جدیدی که مشابهش رو هزار جا دیدیم. اپل استاد اینجور ترفندهای تبلیغاتیه و خیلی‌ها هم عاشق اینن که از اپل گول بخورن
ادامه‌ی آن را در ویکی لوپ بخوانید...
Wikiloop
قرارداد هوشمند GramFree یک پروژه دیجیتالی مبتنی بر فناوری بلاکچین است که با سرعت، ایمن، مقیاس پذیر و قادر به پردازش میلیون ها تراکنش در ثانیه ساخته شده است. TON برای ایجاد رقابت با قراردادهای هوشمند اتریوم و برنامه های غیر متمرکز طراحی شده است، در حالی که بسیار مقیاس پذیر است. گرام نشانه خدمات TON است و با نماد TON مثلث نشان داده شده است. این به عنوان اصلی رمزنگاری برای اقتصاد درون برنامه ای در تلگرام و همچنین برای استفاده های خارجی در دسترس خواه
شرکت روباتیک کاکتوس(خانه رباتیک آمل) جهت ارائه بهترین آموزش دوره ها و کلاس های رباتیک در شهرستان آمل ، ساری ، نور ، محمود آباد ، بهشهر و بابل برای دانش آموزان مازندرانی آماده کار می باشد.
سوابق شرکت رباتیک کاکتوس :
- 9 سال سابقه کار در حوزه رباتیک.
- کسب مقام اول و دوم فوتبالیست هوشمند دانش آموزی جهانی در کشور مکزیک
- کسب مقام اول فوتبالیست هوشمند در  مسابقات جهانی چین
کسب مقام دوم در مسابقات جهانی ربات فوتبالیست هوشمند در مسابقات ترکیه
و کسب م
شیائومی از اولین ساعت هوشمند خود به نام می واچ (Mi Watch) رونمایی کرد. قابلیت های این محصول آنقدر زیاد است که شیائومی به آن لقب «تلفن هوشمند مچی» را داده است.
ساعت هوشمند می واچ از نمایشگر همیشه روشن 1.78 اینچی امولد که روی قاب 44 میلیمتری قرار داده شده، بهره می برد. جنس قسمت پشتی قاب از سرامیک بوده و سمت راست آن یک دکمه معمولی در کنار یک دکمه چرخشی قرار گرفته که برای کار کردن با رابط کاربری به کار می روند. سمت چپ نیز میکروفون و اسپیکر به چشم می خورد.
 
قرارداد هوشمند GramFree یک پروژه دیجیتالی مبتنی بر فناوری بلاکچین است که با سرعت، ایمن، مقیاس پذیر و قادر به پردازش میلیون ها تراکنش در ثانیه ساخته شده است. TON برای ایجاد رقابت با قراردادهای هوشمند اتریوم و برنامه های غیر متمرکز طراحی شده است، در حالی که بسیار مقیاس پذیر است. گرام نشانه خدمات TON است و با نماد TON مثلث نشان داده شده است. این به عنوان اصلی رمزنگاری برای اقتصاد درون برنامه ای در تلگرام و همچنین برای استفاده های خارجی در دسترس خواه
موسسه Counterpoint Research در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرده که آیفون XR
پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ در تمام دنیا بوده و سه درصد
از فروش موبایل‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. درواقع به به جز
ماه سپتامبر ۲۰۱۸ که آیفون‌های جدید معرفی و عرضه شدند، آیفون XR از سه
ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ لقب پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در هر ماه را به خود
اختصاص داده است.
ادامه مطلب
به طور متوسط، انسان ها ۸۰ درصد از زندگی خود را درون ساختمان ‌های اداری، مدارس، بیمارستان‌ ها، هتل ها و خانه ‌ها به سر می برند و ساختمان‌ ها یکی از بزرگ ‌ترین سرمایه‌ های افراد برای کسب و کارها و گذراندن زندگی هستند. بنابراین جای تعجب نیست که صاحبان ملک و مدیران دائماً به دنبال راه‌ های جدیدی برای افزایش کارآمدی، پایداری و امنیت ساختمان ها هستند. به همین منظور و برای تحقق این اهداف، اینترنت، در حالی که توانسته است فرآیند سنتی اتوماسیو
ساعت هوشمند مدل A1 یک ساعت شیک و زیبا می باشد که در چهار رنگ مشکی، نقره ای، طلایی و آبی عرضه شده است. این ساعت مناسب برای موقعیت های ورزشی رسمی و روزمره هم برای آقایان و هم برای خانم های می باشد.
ابعاد ساعت هوشمند مدل A1 10*40*45 میلی متر می باشد و وزن آن تنها 60 گرم است که باعث می شود گاهی اوقات وجود آن روی مچ دستتان را احساس نکنید.فرض صفحه نمایش ساعت A1 مستطیلی شکل بوده و جنس بدنه آن فلزی می باشد. همچنین بند این ساعت سیلیکونی بوده و با کمک پین بند بسته م
اول از همه این پست رو جدی نگیرید! چون صرفا برداشت‌های اولیه من از اخباره....و چون ما هیچ وقت اشراف کامل به کنه موضوعات نداریم پس نمیشه با قطعیت در موردش صحبت کرد. اما:
1. کووید 19 یا همون بیسکوئیت با همه ویروس‌ها متفاوته
2. این ویروس تابع مصوبات... است. 
3. یه بطری آب خانواده بخوری و بهش بگی از 30 فروردین گورتو خفه کن، دمشو میذاره رو کولش و گم میشه!
4.  بیسکوئیت هوشمند فرق دانشجوی کارشناسی و دانشجوی تحصیلات تکمیلی رو متوجه میشه! 
5. بیسکوئیت هوشمند تا س
آیا مکان استفاده از موبایل های امروزی به عنوان مغز متفکر خودرو ها وجود دارد؟
در سال های اخیر و با پیشرفت صنایع ارتباط میانی، امکان استفاده از موبایل در خودرو ها با استفاده از اپل کار و اندروید اتو فراهم شده است. ولی این ارتباطات هنوز در آغاز مسیر طولانی مدت خود هستند.
محققان میگویند در آینده امکانی برای یک سری از خودرو های حمل و نقل عمومی مانند تاکسی های بدون سرنشین وجود خواهد داشت که میتواند پس از تشخیص هویت فرد از طریق قرار دادن موبایل در م
این روزها دنیای گوشی‌های موبایل توسط گوشی‌های هوشمند مختلف و متفاوت تسخیر شده است. انواع و اقسام گوشی‌ها با قابلیت‌هایی که گاهی فراتر از یک موبایل هوشمند هستند همه‌جا در دسترس مردم قرار گرفته‌اند. اما در چنین شرایطی هنوز افراد زیادی وجود دارند که استفاده از یک موبایل کلاسیک را ترجیح می‌دهند و هنوز اصلی‌ترین قابلیت یک گوشی موبایل را تماس گرفتن و پیامک زدن می‌دانند.
ادامه مطلب
این روزها دنیای گوشی‌های موبایل توسط گوشی‌های هوشمند مختلف و متفاوت تسخیر شده است. انواع و اقسام گوشی‌ها با قابلیت‌هایی که گاهی فراتر از یک موبایل هوشمند هستند همه‌جا در دسترس مردم قرار گرفته‌اند. اما در چنین شرایطی هنوز افراد زیادی وجود دارند که استفاده از یک موبایل کلاسیک را ترجیح می‌دهند و هنوز اصلی‌ترین قابلیت یک گوشی موبایل را تماس گرفتن و پیامک زدن می‌دانند.
ادامه مطلب
این روزها دنیای گوشی‌های موبایل توسط گوشی‌های هوشمند مختلف و متفاوت تسخیر شده است. انواع و اقسام گوشی‌ها با قابلیت‌هایی که گاهی فراتر از یک موبایل هوشمند هستند همه‌جا در دسترس مردم قرار گرفته‌اند. اما در چنین شرایطی هنوز افراد زیادی وجود دارند که استفاده از یک موبایل کلاسیک را ترجیح می‌دهند و هنوز اصلی‌ترین قابلیت یک گوشی موبایل را تماس گرفتن و پیامک زدن می‌دانند.
ادامه مطلب
این روزها دنیای گوشی‌های موبایل توسط گوشی‌های هوشمند مختلف و متفاوت تسخیر شده است. انواع و اقسام گوشی‌ها با قابلیت‌هایی که گاهی فراتر از یک موبایل هوشمند هستند همه‌جا در دسترس مردم قرار گرفته‌اند. اما در چنین شرایطی هنوز افراد زیادی وجود دارند که استفاده از یک موبایل کلاسیک را ترجیح می‌دهند و هنوز اصلی‌ترین قابلیت یک گوشی موبایل را تماس گرفتن و پیامک زدن می‌دانند.
ادامه مطلب
این روزها دنیای گوشی‌های موبایل توسط گوشی‌های هوشمند مختلف و متفاوت تسخیر شده است. انواع و اقسام گوشی‌ها با قابلیت‌هایی که گاهی فراتر از یک موبایل هوشمند هستند همه‌جا در دسترس مردم قرار گرفته‌اند. اما در چنین شرایطی هنوز افراد زیادی وجود دارند که استفاده از یک موبایل کلاسیک را ترجیح می‌دهند و هنوز اصلی‌ترین قابلیت یک گوشی موبایل را تماس گرفتن و پیامک زدن می‌دانند.
ادامه مطلب
امروزه لوازم جانبی موبایل یا گجت‌های پوشیدنی طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از این محصولات مچ‌بند هوشمند است.اگر قصد تهیه مچ‌بند هوشمند را دارید و قصد ندارید هزینه بالایی برای برند پرداخت کنید، مچ بند هوشمند سلامتی M4 یکی از گزینه‌هایتان می تواند باشد.
مشخصات مچ بند هوشمند M4
مچ بند M4 با صفحه مستطیل شکل و جنس بدنه، سیلیکونی شما را یاد مچ‌بندهای برندهای دیگر می‌اندازد. یکی از ویژگی‌های این محصول زیبایی آن است. نمایشگر ۰٫۹۶ اینچی رنگی ا
مشخصات دوربین Mi Note 10 شیائومی رسما اعلام شد
شیائومی ۲۳ آبان در کشور لهستان از تلفن هوشمند Mi Note 10 رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که این دستگاه نسخه جهانی Mi CC9 Pro خواهد بود که قرار است ۱۴ آبان معرفی شود. حالا امروز پوستر جدیدی از این دستگاه منتشر شده که مشخصات سنسورهای دوربین پنج‌گانه این گوشی هوشمند را مشخص می‌کند.
این روزها دنیای گوشی‌های موبایل توسط گوشی‌های هوشمند مختلف و متفاوت تسخیر شده است. انواع و اقسام گوشی‌ها با قابلیت‌هایی که گاهی فراتر از یک موبایل هوشمند هستند همه‌جا در دسترس مردم قرار گرفته‌اند. اما در چنین شرایطی هنوز افراد زیادی وجود دارند که استفاده از یک موبایل کلاسیک را ترجیح می‌دهند و هنوز اصلی‌ترین قابلیت یک گوشی موبایل را تماس گرفتن و پیامک زدن می‌دانند
ادامه مطلب
این بخاری ها از چهار بخش کلی تشکیل میشوند:
سیستم و برد هوشمند
سیستم گاز رسانی هوشمند
کوره ی اشتعال
فن و موتور
درون کوره یک مشعل کوچک قرار دارد که با شروع به کار بخاری گاز را مشتعل میکند و باعث گرم شدن کوره میشود فن و موتور هوای محیط را از پشت بخاری به محوطه ی کوره رسانده که باعث گرم شدن هوا میشود و از پنجره ی جلوی بخاری به بیرون پرتاب میکند. وقتی دمای محیط به درجه ی تنظیم شده رسید شعله بخاری کاهش پیدا میکند و دور موتور فن آهسته میشود که باعث صرف
با پیشرفت تکنولوژی و بازسازی خانه و هوشمند سازی آن تجهیزات داخل ساختمان نیز به حالت هوشمند تبدیل شد و با یک کلیک می توانید در کمترین زمان و بدون اتلاف هیچ انرژی ای به نتیجه دلخواهتان برسید. شیشه هوشمند در بازسازی خانه می تواند بسیار پر کاربرد باشد و در یک سری هزینه ها صرفه جویی کند. شیشه هوشمند در بازسازی خانه شیشه هایی هستند که شما می توانید در دو حالت مات یا شفاف از آن ها استفاده کنید در واقع ماده ی پوشش شیشه در دو حالت مات یا شفاف از آن ها اس
ربات ها این روزها در اکثر کارخانجات و مراکز علمی وفنی مورد استفاده قرار می گیرند،و تا چند سال آینده خودروها نیازی به راننده ندارند و به صورت خودکار و هوشمند شما را به مقصدتان می رسانند.وسایل نقلیه خانگی هم به همین شکل پیشرفت کرده اند.و شما برای تمیز کردن خانه نیازی به نیرو و انرژی خودتان ندارید،کافی است یک جارو برقی رباتیک تهیه کنید و این جارو برقی به طور خودکار و با زمانبندی روزانه، کل منزل شما را تمیز می کند ادامه مطلب
 
قفل های دیجیتالی (قفل هوشمند) با پیشرفت فناوری در صنعت ساخت و ساز وارد بازار شده اند. تحولات فناوری در ساختمان به دنبال دستیابی به اهدافی همچون راحتی، دسترسی بهتر به تجهیزات و امنیت است. در حال حاضر، این پیشرفت ها به گونه ای است که می توان به راحتی از ساختمان بسیار هوشمند سخن گفت. یکی از مباحث ساختمانهای هوشمند مسئله امنیت است.
در جوامع مدرن و امروزی، امنیت ساختمانهای مسکونی مانند اماکن کار و مراکز تفریحی و ورزشی اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
 
ظهور اینترنت پر سرعت به همراه دستگاه های قابل حمل پیشرفته مثل گوشی های هوشمند، استفاده از برنامه های ردیابی برای نظارت بر گوشی فرزندان را ضروری ساخته است.
به این دلیل که اکثر تهدیدهایی که کودکان را تهدید می کند، مربوط به استفاده از دستگاه های قابل حمل پیشرفته مثل گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه ها است.
در سال های اخیر، نگرانی والدین در مورد رفتارهای بد کودکان و اعتیاد آن ها به تلفن های همراه و دیگر دستگاه های هوشمند بیشتر شده است.
شاید بپرسی
ربات ها این روزها در اکثر کارخانجات و مراکز علمی وفنی مورد استفاده قرار
می گیرند،و تا چند سال آینده خودروها نیازی به راننده ندارند و به صورت
خودکار و هوشمند شما را به مقصدتان می رسانند.وسایل نقلیه خانگی هم به همین
شکل پیشرفت کرده اند.و شما برای تمیز کردن خانه نیازی به نیرو و انرژی
خودتان ندارید،کافی است یک جارو برقی رباتیک تهیه کنید و این جارو برقی به
طور خودکار و با زمانبندی روزانه، کل منزل شما را تمیز می کند ادامه مطلب
تصاویر ردمی 8A به اینترنت راه پیدا کرد
تصاویر ردمی 8A توسط تاییدیه TENAA در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند اقتصادی دارای دوربین اصلی تکی است.
ردمی 8A یک گوشی ارزان قیمت بوده که انتظار می رود همراه با ردمی 8 معرفی شود. در گذشته تصاویر زنده این دستگاه در اختیار رسانه ها قرار گرفته که البته با توجه به تاییدیه TENAA، این تصاویر مروبط به گوشی هوشمند دیگری بودند. به تازگی تصاویر این گوشی اقتصادی توسط تاییدیه TENAA در فضای مجازی منتشر شده است.
حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.
از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و ت
چند سالی است که روز به روز محبوبیت مدل های مختلف دستگیره درب هوشمند ، در حال افزایش است. هنگامی که این محصولات امنیتی برای اولین بار به بازار معرفی شدند، بسیاری از صاحب خانه ها و کسب و کارها از به کارگیری آن اطمینان نداشتند؛ زیرا قفل های سنتی و قدیمی تا حدودی نیازهای آن ها را برآورده می کرد. اما گذشت زمان به آن ها نشان دارد که این نوع قفل ها علاوه بر افزایش امنیت، راحتی در رفت و آمد را نیز به دنبال دارد.
دستگیره درب هوشمند به صاحب خانه ها این ام
معمولا هنگامی که در خانه نیستید ممکن است دچار شک و تردیدهایی در مورد امنیت منزلتان شوید که باعث می شود ذهنتان از کاری که در آن لحظه انجام می دهید منحرف شده و به طور کلی روند فعالیت های روزانه شما را دچار اخلال کند. به عنوان مثال به مسائل امنیتی همچون قفل بودن درب منزل و  تنظیمات آژیر خطر یا خطرات احتمالی ناشی از روشن ماندن یکی از وسایل برقی فکر می کنید و یا نگران به هدر رفتن انرژی در محیط خانه هستید. اما با داشتن یک خانه هوشمند ، می‌توانید تم
خرید گوشی هوشمند یکی از سخت ترین کارهایی است که امروزه می توان انجام داد، نه به خاطر قیمتش بلکه به خاطر نتوع محصولات موجود در بازار. راستش را بخواهید باید متخصص بود تا بتوان بهترین گوشی را از بین این همه برند و محصول پیدا کرد.
 
طبیعتا با هر بودجه ای که در اختیار دارید می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید. در اینجا دیجیاتو به بررسی گوشی های موجود در بازار پرداخته و برای هر رنج قیمیت پیشنهاداتی داده است. اگر قصد خرید گوشی هوشمند دارید بی شک خ
مدرسه هوشمند چیست؟
مدرسه هوشمند مدرسه ای است که که کنترل و مدیریت آن بر اساس تکنولوژی کامپیوتر و شبکه بوده است. بطور کلی مفهموم مدرسه هوشمند در سال ۱۹۸۴ توسط دیوید پرکینز در دانشگاه هاروارد معرفی شد که بعد از آن به تدریج در چند مدرسه اجرا گشت و بعدها تا حدودی توسعه یافت، به طوریکه امروزه برخی از کشورهای توسعه یافته ، از این مدارس جهت تربیت نیروی انسانی در برنامه های توسعه خود استفاده می کنند.
خصوصیات یک مدرسه هوشمند
یکی از خصوصیات برجسته مد
تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 50MU7980 (قیمت فوق العاد)دو میلیون زیر قیمت بازرا و شرکت

رابط هوشمند:دارد
تکنولوژی صفحه:LED
کیفیت تصویر:Ultra HD - 4Kتلویزیون "سامسونگ" مدل "50MU7980" از محصولات کارآمد ساخت  استرالیا. کیفیت تصویر 4K این امکان را دارد و برای کاربرانی که همواره در این محتوا را دردسترس خود می کنند ، دارای ویژگی های ویژه و کارآمدی هستند. برای کاربرانانی که کنسول می توانیم از کیفیت 4k آن لذت بردبرای اطلاع از قیمت امروز این محصول روز میتوانید به لینک
 
گوشی‌های هوشمند با ورود خود به عرصه زندگی انسان‌ها جایگاه و اهمیت بسیار مهمی را کسب کرده‌اند و به جرات می‌توان گفت که محبوب‌ترین ابزار هوشمند در جهان می‌باشند که طیف وسیعی از مردم دارای یک گوشی هوشمند بوده و یا به دنبال خرید آن هستند. شرکت‌های مطرح تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان نیز در رقابت شدید با یکدیگر قرار دارند تا با ارائه مدل‌های مختلف با امکانات متفاوت و به‌روز توجه کاربران را به سوی محصول خود جلب نموده و سهمی از بازار
اتوماسیون خانه هوشمند و اینترنت اشیا(IoT) در سالهای اخیر آوازه خود را در صنعت فناوری اطلاعات به گوش همگان رسانده است. زندگی روزمره با افزایش روزافزون خانه هوشمند و دستگاه های متصل شده به انها ساده تر، بهتر و راحت تر شده است. خانه هوشمند زندگی مردم را تغییر داده است. برای مثال، چگونه تهویه مطبوع خانه خود را قبل از اینکه به ان داخل شوید کنترل کنید؟ چگونه در مورد درخواست خانواده تان برای پخش موسیقی مورد علاقه انها و به روز رسانی آب و هوا در حال
بهترین گوشی های سال 2019 را در این مطلب معرفی خواهیم کرد. بهترین گوشی های هوشمند سال 2019 در دسته‌بندی‌های متفاوتی معرفی شده‌اند.
 
روزگاری، برای خرید یک گوشی تلفن همراه تنها چند نام شناخته شده همچون سامسونگ و نوکیا وجود داشت، اما امروز، تعدد برندهای فعال در زمینه ساخت گوشی هوشمند، که هر یک به طور مداوم تعداد زیادی محصول به بازار عرضه می‌کند، سبب شده انتخاب محصولی مناسب بسیار سخت باشد.
همچنین روزگاری، گوشی های چینی را به عنوان محصولاتی بی‌ک
داشتن هوای پاک و سالم در هر جایی لازم و ضروری است. جمعیت هر مکان یکی از مهمترین عوامل در داشتن هوای پاک و  بدون آلاینده میباشد. یکی از روش ها در داشتن هوای پاک استفاده کمتر از اتوموبیل شخصی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی.یکی از شرکت های وابسته به شهرداری استانبول به نام ISPARKT ، در سال 2013 پروژه ای در رابطه با استفاده از دوچرخه های هوشمند با نام ISBIKE، راه اندازی کرد و از آن زمان در نقاط مختلف استانبول فعالیت میکند.
اولین ایستگاه آن در جاده ساحلی
در سال های اخیر، استفاده از تکنیک های هوش مصنوعی (AI) بسیار افزایش یافته است. اصطلاح "هوش مصنوعی" به نظر می رسد که یکی از "باید"  های مهم در بیشتر پروژه های بین المللی باشد. تکنیک های هوش مصنوعی در بیشهر حوزه ها کاربرد دارد. سیستم های برنامه ریزی ،معمولا با استفاده از تکنیک های ناشی از جستجوی هوشمند، نمایندگی دانش، یادگیری ماشین، کشف دانش، عوامل هوشمند، هوش کامپیوتری و غیره، که نوعی "هوش" را در بر می گیرد، طراحی می شود. کارگاه آموزشی "برنامه های
برد هوشمند پروگرس P-IFP86
کنتراست: 5000:1
سرعت ردیابی: 5 میلی ثانیه
رزولوشن: 2160*3840
شدت روشنایی: 400 cd/m2

معرفی برد هوشمند Progress P-IFP86
برد هوشمند P-IFP86 محصول شرکت پروگرس می باشد. این برد هوشمند با 1989*1194.2*116.6 میلی متر و وزن 84 کیلوگرم دارای فرمی از رنگ مشکی می باشد.
برد هوشمند پروگرس Progress P-IFP86 برای استفاده در سالن جلسات و آموزش و مدیریت مناسب می باشد.
این تخته هوشمند لمسی که نسبت ابعاد صفحه آن 16:9 می باشد از رزولوشن بسیار بالای 2160*3840 برخوردار است.
برای معرفی برد
برد هوشمند پروگرس P-IFP86
کنتراست: 5000:1
سرعت ردیابی: 5 میلی ثانیه
رزولوشن: 2160*3840
شدت روشنایی: 400 cd/m2

معرفی برد هوشمند Progress P-IFP86
برد هوشمند P-IFP86 محصول شرکت پروگرس می باشد. این برد هوشمند با 1989*1194.2*116.6 میلی متر و وزن 84 کیلوگرم دارای فرمی از رنگ مشکی می باشد.
برد هوشمند پروگرس Progress P-IFP86 برای استفاده در سالن جلسات و آموزش و مدیریت مناسب می باشد.
این تخته هوشمند لمسی که نسبت ابعاد صفحه آن 16:9 می باشد از رزولوشن بسیار بالای 2160*3840 برخوردار است.
برای معرفی برد
کتاب هوشمند سلامت و ثروتمند زندگی کنید نوشته رندی گیج توسط نشر نگاه نوین منتشر شده است. همه ی ما در هر جایگاهی که باشیم حتما با این موضوع برخورد کرده ایم که بعضی روزها یا بعضی ساعت ها، گنگ، کسل یا درمانده شده ایم. قوانینی در دنیا وجود دارند که ضمن به وجود آوردن این مشکلات، شما را عقب نگه می دارند. گیج در این کتاب پس از شرح کامل این قوانین، شما را به سمتی می برد که بتوانید با آن ها مقابله کنید و در نهایت هوشمند،سلامت و ثروتمند زندگی کنید، به نحوی
یک توضیح عامیانه میدم برای این قراردادهوشمند 
دوستان تو این قرار داد فقط پول جابه جا میشه  مثلا شما وقتی با لینک کسی وارد میشوید و لول خود را فعال میکنید پولی که برای خرید لول میزنید میره به حساب اونی که رفرالش شدید یا برای برای یکی از رفرالهاش (چون یکی از مزیت های این قرارداد هوشمند اینه که شما برای لول یک خود ۲ رفرال میگیریدو برای لول ۲ خود با کمک دو رفرالت ۴ رفرال میگیرید و یرای لول ۳ خود به کمک ۲ رفرال لول دو و به کمک ۴ رفرال لول ۲ خود ۸ رف
در این گزارش راهکارهایی که به بالا رفتن عمر باتری گوشی کمک می‌کنند، بررسی شده‌اند.
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عمر باتری تلفن‌های همراه در حال حاضر یکی مهم‌ترین مسائل برای کاربران این دستگاه‌های هوشمند است و از آنجایی که کاربران به طور مداوم از گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند؛ عمر باتری‌ها روز به روز کاهش پیدا می‌کند و هیچ کس توانایی جلوگیری تخریب باتری‌ها را نخواهد داشت. یکی از م
امروزه، فلسفه ی تجاری صنعت هتلداری دچار تغییرات اساسی شده است. مواجه شدن با فرصت ها و چالش های جدید که یکی از آنها قفل های هوشمند است گزینه ی مناسبی هم برای مهمان و هم برای هتل است. مهمانان می توانند از خدمات بهتر استفاده کنند و هتل می تواند پذیرای مهمانان بیش تری باشد. در ادامه مزایای استفاده از قفل الکترونیکی در هتل ها آمده است:
مزیت 1 نصب قفل کارتی در هتل ها : بالا بردن کیفیت خدمات
قفل هوشمند تجربه ی جدیدی را برای مهمانان فراهم می کنند. مهمان
http://lavanshop.sabzgostar.net/product/pid/3458
حراج ساعت هوشمند مدل Smart M4
فروش ویژه ساعت هوشمند مدل Smart M4
خرید پستی ساعت هوشمند مدل Smart M4
ساعت هوشمند مدل Smart M4
ساعت هوشمند مدل M4
98,000 تومان





ساعت هوشمند مدل M4 فقط 98 تومان دارای تقویم روزشمار انتخاب افرادخاص وخوش سلیقه

ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

مطابقت کامل با محصولات

تحویل و پرداخت درب منزل در سراسر کشور

پشتیبانی قبل و بعد از ارسال سفارشات


ادامه مطلب
✅گوگل امروز اعلام کرد که OSS-Fuzz ربات هوشمند فازینگ شرکت گوگل، موفق شده در دو سال گذشته بیش از ۹۰۰۰ آسیب پذیری در اپلیکیشن‌های متن باز بیابد.
این ربات برای پیدا کردن باگ‌ها و آسیب پذیری‌های اپلیکیشن‌های مختلف از تکنیکی به نام فازینگ استفاده می‌کند.
در چندین سال گذشته به دلیل استفاده بی رویه از تلفن های همراه مضرات این جعبه کوچیک جادویی نیز چندین برابر شده است.
نتایج تازه‌ترین تحقیقات نشان داده است، گوشی‌های هوشمند روی مغز دانش‌آموزان تأثیر منفی می‌گذارد و می‌تواند موجب آسیب به مغز آنها شود. 
بر اساس این بررسی صورت گرفته، دانش‌آموزانی که به طور مداوم از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و در فضای مجازی حضور دارند، دچار استرس و اضطراب بیشتری می‌شوند و در نهایت بیش از دیگران مستعد
در دورانی به سر‌می‌بریم که از هرچیز دنبال هوشمندش هستیم، از مدرسه گرفته تا سیستم خطایاب ماشین. حتی چند وقت پیش بالش هوشمند خریدیم که خودش می‌فهمید وزن سرمان چقدر است و چقدر باید پهن شود تا گردن‌درد نگیریم، جل الخالق! در این میان کارت هوشمند چند وقتی‌ست زیادی سر دور است. هر چند مدت یک‌بار دولتی‌ها یادشان می‌افتد یکی از امورمان را کارتی کنند و برایش کلی پول ازمان بگیرند، بعد که پول‌هایشان ته کشید باز یاد کارت‌های ما می‌افتند و این‌بار
این روزها به لطف سیستم های نظارتی هوشمند کنترل و برقراری امنیت بسیار ساده تر از گذشته شده است به طوری که میتوان با نصب یک سیستم هوشمند از دوربین های مداربسته یک مجموعه بزرگ را به صورت کامل پوشش داد و یا حتی کل ترافیک یک شهر را مدیریت کرد.
ادامه مطلب
انبارهای هوشمند و مکانیزه
 
 
مهم ترین دغدغه‌های هر بنگاه اقتصادی است. سازمان ها به دنبال آن هستند که از زمان خرید مواد و ورود آن به کارخانه، ساخت محصول در طول خط تولید، تحویل آن به انبار و در نهایت خروج آن از انبار و فروش، اطلاعات کالا را با شماره منحصر به‌فردی ردگیری کنند.این راهکار در انبارهای مکانیزه معتبر داخلی و خارجی بسیار مرسوم است و تمامی شرکتهای ارائه دهنده راهکارهای یکپارچه معتبر دنیا آن را به مشتریان خود ارائه می دهند. با اینکا
ساعت هوشمند بخشی جدایی ناپذیر از فناوری پوشیدنی است که با مصرف کنندگان در تلاش برای گسترش استراتژی فعالیت های شخصی خود محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. ساعتها عموماً قرنها است که نه تنها به گفتن زمان بلکه به عنوان بخشی از یک دیدگاه مد که طی سالها با روشهای مختلف تغییر شکل داده است …The post آیا به ساعت هوشمند خود وصل هستید؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2WIYINs
مشاهده مطلب در کانال
سرعت پیشرفت تکنولوژی به قدری زیاد شده که گاهی پیگیری موارد عرضه شده جدید هم کاری سخت میشود. اما حالا شرکت های بزرگ تکنولوژی میخواهند بازاری جالب و کم تر مورد توجه قرار گرفته را هدف قرار دهند. بازار محصولاتی که مختص کودکان هستند. بازاری که تا به حال محصولاتی همچون تبلت و تلفن همراه های مخصوص کودکان را به خود دیده است این بار با محصولی تا حدی منحصر به فرد رو به رو شده است.ساعت هوشمند شیائومی می بانی واچ 3 سی با ویژگی های بسیار جالب خود معرفی گردی
iphone mashhadآیفون ۷ و ۷ پلاس دارای تغییراتی در طراحی است و یکی از نکات برتری آن نسبت به آیفون ۶s خاصیت ضدآب بودن آن است؛ در این نوشته‌ی‌علمی به باز بینی تفاوت‌های این دوگوشی آیفون می پردازیم.
کلیک-آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس دو موبایل هوشمند جدید آیفون است که کمتر کسی پیدا می‌شود که دیگر با این دوگوشی آشنا نشده باشد. در هر دو موبایل هوشمند نو اپل؛ جک‌های هدفون حذف‌شده‌اند البته در عوض آن خاصیت ضدآب بودن و اسپیکرهای دوگانه به این تلفن همراه ها اضافه
اطلاعات محصولآنچه در آن وجود دارد کنترل دما را کنترل می کند و تهویه مطبوع شما را از هر کجا با استفاده از تلفن هوشمند هوشمند خود تنظیم می کند ، هوا را گرم می کند و هوا را تمیز می کند - عالی برای تمام سال استفاده مقدار زیادی از پول24000 BTU - ایده آل برای خنک کردن فضاهای بزرگ تا 60 SQMS خود تمیز کردن با فناوری طلا تیتانیوم که هوا را نیز تمیز می کند ، هزینه تعمیر و نگهداری را کاهش داده و طول عمر کولر شما را تمدید می کند.
ادامه مطلب
«همراهان زندگی». این ایده سامسونگ از نسل بعدی ربات‌ هاست. شرکت کره‌ ای اعتقاد دارد ربات جدیدش موسوم به «Ballie» به شکلی هوشمند شما را درک می‌ کند، از شما پشتیبانی می‌ کند و به نیاز‌هایتان پاسخ می‌ دهد. در کنار همه این‌ ها، Ballie قرار است مدیریت مرکزی همه ابزارهای هوشمند در خانه شما را نیز بر عهده بگیرد.
سامسونگ رویداد خبری‌اش در نمایشگاه CES را بامعرفی یک ربات جالب به نام «Ballie» آغاز کرد؛ رباتی که ظاهری شبیه به یک توپ تنیس دارد و می‌ تواند در سط
در دنیای امروزه به کمک سیستم های پیشرفته که طی سالیان سال توسط مهندسین طراحی و توسعه داده شده اند، می توان ساختمان های پیشرفته تر و امن تری ساخت. با بهره گیری از سیستم های هوشمند در   ساختمان هوشمند می توان علاوه بر کنترل محیط، امنتیت آن را نیز تضمین کرد. در ادامه به اختصار به این موارد میپردازیم
کنترل عبور و مرور
با سیستم های جدید و تولید شده می توان در تمامی ساعات شبانه روز در ساختمان تجاری و مسکونی و اداری ورود و خروج افراد را کنترل کنیم.ای
تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل 55MU8995 | ارزان قیمت 
تلویزیون سامسونگ 55 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55MU8995 سایز 55 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ55MU8995 ”یکی از تلویزیون های منحنی و هوشمند سامسونگ است. طراحی زیبا ، صفحه خمیده و کیفیت تصویر 4K از ویژگی های مهم این تلویزیون است ، اما پشتیبانی HDR نیز از ویژگی های این تلویزیون است. طراحی آن متنوع و جذاب است و می تواند برای هر مخاطبی جذاب باشد.این تلویزیون 55 اینچ فوق العاده ار
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R800 یک گجت پوشیدنی زیبا و شیک است که از بدنه استیل ضد زنگ با فرم گرد و قابی به قطر 46 میلیمتر بهره برده و دارای یک بند پلاستیکی مقاوم همراه با قفل سگک دار می باشد و برای خانم ها و آقایان نیز یک انتخاب ایده ال بشمار می رود. صفحه نمایش این ساعت هوشمند از نوع لمسی رنگی Super AMOLED در اندازه 1.3 اینچ است که می تواند تا 16 میلیون رنگ را پشتیبانی نماید و همچنین از قابلیت GPS و NFC بهره می برد و با سیستم عامل تایزن نیز سازگاری دارد. س
کارت پارکینگ
چاپ کارت پارکینگ | چاپ کارت پارکینگ هوشمند | کارت پارکینگ
چاپ کارت پارکینگ | چاپ کارت پارکینگ هوشمند | کارت پارکینگ
برای سرعت بخشیدن به روند کاری پارکینگ می باشد این کارت ها برای وسایل نقلیه برای استفاده از پارکینگ های عمومی، پارکینگ طبقاتی و.. مورد استفاده قرار می گیرد.این روش های برای حذف هزینه در ثبت اطلاعات پارکینگ می باشد و همچنین تخلفات و توقف اتومبیل هنگام  ورود و خروج به پارکینگ را کاهش می دهد  مدیریت پارکینگ  راحتتر به 
تکنولوژی جزء جدانشدنی از زندگی های امروز است و تاثیر آن بر آسان تر شدن زندگی انسان ها غیرقابل انکار است. پیشرفت تکنولوژی کمک می کند که هر آنچه که در اطراف ما هستند، حتی خانه ها، هوشمند شوند. اگر علاقه مند هستید که با خانه هوشمند آشنا شوید و بدانید که خانه هوشمند چیست با ما همراه شوید.
خانه هوشمند
خانه هوشمند به خانه ای گفته می شود که وسایل آن را بتوان از راه دور کنترل کرد. نظارت و کنترل را با هر وسیله ای که به اینترنت متصل  شود (مانند تلفن همراه)
دانلود لایه باز کارت ملی هوشمند فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: psdتعداد صفحات: 1حجم فایل: 3957قیمت: 12000 تومانبخشی از متن:
دانلود لایه باز کارت ملی جدید با فرمت psd
کارت های ملی جدید هوشمند که از سال 96 جایگزین کارت های ملی قدیمی طلقی شدند کارت های ملی جدید علاوه بر ظاهر محکم تر و زیبا تر دارای یک تراشه هوشمند الکترونیکی درون خود بودند که حاوی اطلاعات شناسایی فرد صاحب کارت ملی است و امکان جعل آن سخت تر از کارت های ملی قدیمی است.
 
این فایل لایه
تکنولوژی جزء جدانشدنی از زندگی های امروز است و تاثیر آن بر آسان تر شدن زندگی انسان ها غیرقابل انکار است. پیشرفت تکنولوژی کمک می کند که هر آنچه که در اطراف ما هستند، حتی خانه ها، هوشمند شوند. اگر علاقه مند هستید که با خانه هوشمند آشنا شوید و بدانید که خانه هوشمند چیست با ما همراه شوید.
خانه هوشمند
خانه هوشمند به خانه ای گفته می شود که وسایل آن را بتوان از راه دور کنترل کرد. نظارت و کنترل را با هر وسیله ای که به اینترنت متصل  شود (مانند تلفن همراه)
نگاهی بر تکنولوژی‌های خانه هوشمند در بیزینس
مزایای فناوری‌های نوین اینترنت اشیا (IOT) در ساختمان‌ها بر کسی پوشیده نبوده و همین امر سبب گسترش روز افزون آن شده است. اما سؤالی که مطرح می‌شود این‌که آیا تکنولوژی‌های خانه هوشمند برای بیزینس‌‌ها نیز کارآمد و به صرفه است؟ جواب مثبت است. شرکت‌ها با هر نوع زمینه فعالیتی با استفاده از امکانات تکنولوژی خانه هوشمند می‌توانند دفتر کار خود را هوشمند سازی کرده و هزینه‌های مصرفی سالیانه را تا حد ق
شیائومی علاوه بر گوشی‌های هوشمند، محصولات متنوع دیگری نیز به بازار عرضه می‌کند که ممکن است حتی نام برخی از آن‌ها را تاکنون نشنیده باشید. 
 
بسیاری از افراد شیائومی را به‌عنوان شرکت تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند اقتصادی می‌شناسند؛ درحالی‌که این شرکت چینی محصولات متنوع دیگری نیز به بازار عرضه می‌کند که در بازار هند و برخی بازارهای اروپایی فروخته می‌شوند و شناخته‌شده هستند. 
درکنار گوشی‌های هوشمند، شیائومی محصولات هوشمند دیگری از
ساعت هوشمند مدل M3
در مقایسه با نسخه قبلی، این نوآوری یک به روز رسانی تمام عیار محسوب می شود. بر خلاف مدل های قبلی، ساعت هوشمند مدل M3 جدید دارای صفحه نمایش لمسی OLED با ابعاد 0.78 اینچ است. ساعت هوشمند مدل M3 برای کنترل فعالیت های روزانه بدن و نیز پیگیری تمرینات ورزشی طراحی شده است. از مهمترین قابلیت های این دستبند می توان به خواندن پیام ها های (فیس بوک، توئیتر و واتس اپ)، اعلان تماس ها، سنسور تست فشار خون، شمارش تعداد ضربان قلب در دقیقه، نمایش میزان
افراد در سنین و از نسل‌های مختلف استفاده‌ها و برخورد‌های متفاوتی در مواجهه به موضوع خانه هوشمند دارند، در این مقاله به بررسی خانه هوشمند در ارتباط با نسل‌ها ، کاربردها، نگرش و نحوه ی استفاده از سیستم های خانه هوشمند توسط گروه های سنی مختلف می پردازیم.
باید گفت که هوشمندسازی ساختمان ها یکی از مطلوب ترین مزیت های اینترنت اشیا است و همگان بر این نکته باور دارند که ظهور تکنولوژی اینترنت اشیا(IOT) عملا تمامی نسل‌ها و گروه‌های سنی را تحت ت
گوشی هوآوی جان یک انسان را نجات داد
عملکرد خوب باتری یکی از گوشی‌های هوشمند هوآوی باعث نجات جان یک انسان در شرایط اضطراری شد.

فناوری‌های مرتبط با سلامتی در عصر نوین، در دستگاه‌های الکترونیکی متفاوتی ادغام شده‌اند. به عنوان نمونه می‌توان به گوشی‌های همراهی اشاره کرد که با تشخیص‌دهنده‌های هوشمند می‌توانند در شرایط حاد و ضروری به طور خودکار با مرکز فوریت‌های پزشکی تماس بگیرند. علاوه بر این، سیستم‌های ویژه پایش وضعیت سلامتی افراد که
در سیستم‌ های امنیتی و نظارتی هوشمند از تجهیزات بی سیم و با سیم مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آنها معایب و مزایای خاص خود را دارند. در ادامه این مقاله با مقایسه سیستم های هوشمند بی سیم و با سیم ، می خواهیم با انواع کاربردهای این دو روش و مزیت هایی که هرکدام نسبت به دیگری دارند بیشتر آشنا شویم.
مزایای سیستم‌ های هوشمند با سیم
سیستم های هوشمند با سیم به دلیل قابلیت اعتماد، امنیت و ثبات بالایشان به طور کلی توسط برخی از شرکت ‌ها و متخصصان
هوش مصنوعی به همان اندازه که ترسناک است به همان اندازه هم دوست داشتنی و لذت بخش است. ایده پردازان منفی گرا سعی کرده اند ما را از جنبه بد هوش مصنوعی بترسانند و برای همین فیلم هایی مثل ترمیناتور و امثال آن را ساختند. واقعا فکر می کنید هوش مصنوعی در همان ربات های هوشمند و عصیانگر خلاصه می شود و روزی آنقدر هوشمند خواهند شد که اختیار را از سازندگانشان بگیرند و بر علیه نسل بشریت قیام کنند؟
خب چرا به کاربرد هی پزشکی و اجتماعی این پدیده خارق العاده فک
دوست دارید مطبی هوشمند و خلاقانه داشته باشید؟ 
میخواهید نرخ ویزیت بیمارانتان در روز بالاتر رود؟
دوست دارید شما انتخاب شوید؟
پس جای درستی آمده اید.
نرم افزار مطب هوشمند یاس این مشکل ها را برای شما حل کرده است.
 
سامانه مطب و کلینیک هوشمند یاس برای اولین بار در شیراز
 
 
این نرم افزار برای مطب ها کاربرد دارد. می تواند نیازهای بیماران را سریع تر پاسخ دهد. از هرج و مرج بین بیماران و منشی جلوگیری شود و هر بیمار از زمان نوبت و تایم اصلی خودش باخبر با
تصاویر و مشخصات سخت افزاری ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e لو رفت.
به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، بر اساس نام منصوب، شاهد ساعت کاملا جدید نیستیم بلکه اساس آن روی مدل Watch GT 2 بنا شده و با داشتن بند متفاوت، اسپرت شده است تا کاربران جدید را به عنوان تارگت فروش در نظر گیرد.
ساعت 46MM نمایشگر امولد 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 پیکسل دارد و تراشه HiSilicon Hi1132 و باتری 455 میلی آمپر ساعت را در خود جای داده است.
 
ادامه مطلب...
گوشی های هوشمند همه چیز را  بسیار ساده کرده اند و به قولی به بازی گرفته اند. روزگاری بود که مردم برای گرفتن یک عکس دسته جمعی چقدر منتظر می ماندند، که یک نفر دوربین دار بیاید و با کلی منت گذاشتن عکسی نه چندان با کیفیت از آنها بگیرد ...
از زمانی که سرو کله گوشی های هوشمند و دوربین های با کیفیت شان پیدا شد، عکاس ها آن وجهه پر ابهت شان را از دست دادند. حالا دست هر بچه ای دوربینی چندین مگاپیکسلی است، که بسیار هم با کیفیت اند.
روزانه میلیون ها تصویر در ش
دوست دارید مطبی هوشمند و خلاقانه داشته باشید؟ 
میخواهید نرخ ویزیت بیمارانتان در روز بالاتر رود؟
دوست دارید شما انتخاب شوید؟
پس جای درستی آمده اید.
نرم افزار مطب هوشمند یاس این مشکل ها را برای شما حل کرده است.
 
سامانه مطب و کلینیک هوشمند یاس برای اولین بار در شیراز
 
 
این نرم افزار برای مطب ها کاربرد دارد. می تواند نیازهای بیماران را سریع تر پاسخ دهد. از هرج و مرج بین بیماران و منشی جلوگیری شود و هر بیمار از زمان نوبت و تایم اصلی خودش باخبر با
هوشمند سازی ساختمان
شاید شما اتوماسیون خانه هوشمند را به عنوان الزام استفاده از تکنولوژی برای بهبود کیفیت زندگی بشر بدانید. اما بدون تردید مزایای علمی شگفت انگیزی نیز برای خانه بوجود خواهید آورد. مهم ترین مزیت ها هوشمند سازی ساختمان در اینجا بیان شده اند :
مدیریت تمام دستگاه های برقی خانه از یک مکان
از مهم ترین مزایا خانه هوشمند است. راحتی کار با تجهیزات خانه در اینجا بسیار مشهود است. مخصوصاً زمانی که در یک خانه ویلایی سکونت دارید و در سرما
سربازان ۲۰۲۵، تمام هوشمند به جنگ می‌روندلباس هوشمند
پوشش سربازانی که دهه آتی برای عملیات‌های نظامی آموزش می‌بینند با امروز تفاوت فراوان دارد. لباس این سربازان به حسگرهای هوشمند مجهز شده است تا در قالب زره نظامی عمل کند و ضمن افزایش امنیت فرد، میزان آگاهی او از محیط پیرامون را بالا ببرد. مهم‌ترین بخش در این لباس هوشمند مربوط به کلاه آن می‌شود. کلاه جدیدی که برای نخستین بار در نمایشگاه DSEI از آن رونمایی شد بجز آنکه یک رایانه شخصی برای سربا
پاورپوینت ایجاد مدل اولیه ای از کارت هوشمند سلامت فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .pptتعداد صفحات: 59حجم فایل: 2349قیمت: 6000 تومانبخشی از متن:پاورپوینت ایجاد مدل اولیه ای از کارت هوشمند سلامتفرمت فایل: پاورپوینتتعداد اسلاید: 59تصادفات رانندگیسالیانه 25-30 هزار نفر به علت حوادث رانندگی جان خود را از دست میدهند.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
در دنیای امروزه به کمک سیستم های پیشرفته که طی سالیان سال توسط مهندسین طراحی و توسعه داده شده اند، می توان ساختمان های پیشرفته تر و امن تری ساخت. با بهره گیری از سیستم های هوشمند در   ساختمان هوشمند می توان علاوه بر کنترل محیط، امنتیت آن را نیز تضمین کرد. در ادامه به اختصار به این موارد میپردازیم
کنترل عبور و مرور
با سیستم های جدید و تولید شده می توان در تمامی ساعات شبانه روز در ساختمان تجاری و مسکونی و اداری ورود و خروج افراد را کنترل کنیم.ای
ارسال پست به صورت تکی و گروهی آن هم به صورت زماندار یکی از ویژگی هایی است که یک ربات خوب و هوشمند دارد. در یک ربات هوشمند شب و روز معنایی ندارد و همیشه آماده خدمت رسانی میباشد. در ربات مد نظر خود حتما این قابلیت وجود داشته باشد.
بعضی از ربات ها مانند ربات اینستاداب پا را فراتر گذاشته و شما را از ارسال پست بی نیاز میکند. ربات هوشمندی مثل اینستاداب پست هایی را که بیشترین لایک وکامنت دارند را شناسایی میکند و آنها را دانلود کرده و سپس از آن ویدیوها
در این مقاله به شرح مزیت ها و قابلیت های کلینیک هوشمند میپردازیم.
پس با ما باشید.
 
مزیت های سامانه مطب هوشمند چیست؟
قابلیت های کلینیک هوشمند چیست؟
 
 
تحت وب
 
بدون نیاز به نصب
 
قابل استفاده با تبلت، رایانه شخصی و ...
 
کنترل گیت و کاهش ازدحام
 
کاهش اتلاف وقت
 
افزایش بهره وری
 
پرونده پزشکی الکترونیکی
 
رویت خلاصه پرونده
 
ثبت تصاویر در پرونده
 
نسخه نویسی و چاپ
 
کیوسک نوبت دهی و فیش نوبت
 
مانیتورینگ صف های انتظار
 
آمار مراجعات بیمار
 
آما

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خرید لوازم آرایشی،خرید عطر،خرید لوازم آرایشی اصل در تهران