نتایج جستجو برای عبارت :

آشنا نداریم که به مراسم عروسی مون دعوت کنیم

کارت دعوت
کارت دعوت ابزاری برای اطلاع رسانی و دعوت از میهمانان و ارائه اطلاعات نحوه برگزاری ، زمان و مکان مراسم توسط میزبان می باشد.از متداول ترین موارد استفاده از کارت دعوت برای مراسم ها می توان به کارت دعوت عروسی ، کارت دعوت عقد ، کارت دعوت جشن تولد اشاره کرد. البته برای اطلاع رسانی از مراسم های خاص مطابق هر فرهنگ نیز از کارت دعوت استفاده می شود. 
کارت دعوت آنلاین
کارت دعوت آنلاین علاوه بر تمامی امکانات کارت دعوت قدیمی و مرسوم از امکانات ب
کارت دعوت
کارت دعوت ابزاری برای اطلاع رسانی و دعوت از میهمانان و ارائه اطلاعات نحوه برگزاری ، زمان و مکان مراسم توسط میزبان می باشد.از متداول ترین موارد استفاده از کارت دعوت برای مراسم ها می توان به کارت دعوت عروسی ، کارت دعوت عقد ، کارت دعوت جشن تولد اشاره کرد. البته برای اطلاع رسانی از مراسم های خاص مطابق هر فرهنگ نیز از کارت دعوت استفاده می شود. 
کارت دعوت آنلاین
کارت دعوت آنلاین علاوه بر تمامی امکانات کارت دعوت قدیمی و مرسوم از امکانات ب
برعکس دیروز دیر راه افتادم و دیر رسیدم و جا پارک هم پیدا نکردم و خیلی دور پارک کردم و حدود یک ربع بعد مراسم رسیدم.
وقتی رسیدم فهمیدم امروز، جمعه بعد از ظهر مصادف هست با شب هفت حضرت زهرا.
و مراسم شب هفت دعوتی است.
و به عنایت و بزرگواریشون به این مراسم دعوت شده بودم. گرچه دیر رسیدم.
السلام علیک یاروح الله                                                                                                                                 مراسم بزرگداشت رحلت ملکوتی امام خمینی (ره)وقیام خونین ۱۵خرداد                                                  درروزسه شنبه مورخ ۹۸/۳/۱۴ازساعت ۶:۳۰عصردرمسجدحضرت ولی عصر(عج)برگزارمی گردد.                                                                  ازکلیه خواهران وبرادران جهت شرکت دراین مراسم دعوت به عمل می آید.
سلام دوستان
خانواده ما بنا به دلایلی سال های سال هست که با هیچ یک از اقوام و فامیل در ارتباط نیستیم و 15 ساعت ازشون فاصله داریم. به جز چند تا از خاله ها که همون ها رو هم 10 ساله ندیدم و به صورت محدود چندین دوست و آشنای غریبه در ارتباطیم چندین ماه دیگه مراسم عروسی مون هست. خانواده همسرم هم از اقوام شون شهرستانن و راه شون خیلی دوره شاید خیلی هاشون نیان.
در اصل مشکل ما اینه میخوایم مراسم بگیریم و مهمون نداریم که دعوت کنیم. و تعداد مهمون هامون جمعا ا
در مراسم افتتاحیه شرکت ها معمولا از صاحبان و کارمندان شرکت دعوت به عمل می آید . ممکن است که خانواده آن ها نیز در مراسم حضور داشته باشند . در این گونه مراسم از گل آرایی یا دیزاین خاصی استفاده می شود و معمولا از نور پردازی در این گونه مراسم استفاده نمی شود .
امروزه این رسم در بسیاری از کشورها بصورت رسمی، برگزار می شود و به همین دلیل این مراسم هم تشریفات مربوط به خودش را دارد:
- آماده سازی مراسم وافتتاحیه و نصب روبان به منظور بریدن
- حضور کارمندان ،
همانند همه دعوت‌نامه‌های دیگر و همچنین از نظر تاریخی این وظیفه عروس و داماد است که کارت عروسی را تهیه نموده و آن را به خدمت مهمانان ارائه کنند. در فرهنگ غربی این کار وظیفه عروس یا خانواده عروس است که کارت‌های دعوت را تهیه نماید و شخصا آنها را به دست مهمانان برساند یا برای آنها ارسال کند. اما در فرهنگ ما معمولا این وظیفه به عهده داماد یا خانواده داماد است که کارتهای عروسی را تهیه نموده و برای رساندن آنها به دست مهمانان عروس و داماد هر کدام جد
هزار درنا
کیکوجی1 دیرتر از آن‌چه باید، رسیده بود. با این حال، حتا وقتی به کاماکورا2 و معبد اِنگاکوجی3 رسید، هنوز نتوانسته بود تصمیم بگیرد که به مراسم مقدس نوشیدن چای برود یا نه.
هر وقت کوریموتو چیکاکو4 در کلبه‌ای در اندرونی معبد انگاکوجی مراسم مقدس نوشیدن چای را برگزار می‌کرد، دعوت‌نامه‌ای هم به دست او می‌رسید. هر چند از وقتی پدرش مرده بود یک بار هم در این مراسم شرکت نکرده بود؛ چرا که احساس می‌کرد ارسال این دعوت‌نامه‌ها بیش‌تر از سر قد
بسم رب الشدا ءوالصدیقین
علمدار بدان هیچ وقت علمت بدون علمدار نخواهد ماند
بدینوسیله مراسم یاد بود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز یکشنبه1398/10/15
  بعد ازنماز مغرب و عشا ءدر محل مسجد عسگریه خوردیماق واقع در فلکه مدرس بر گزار میگردد
لذا از عموم مردم شهید پرور و خادمیاران رضوی شهرستان مینودشت و حومه جهت شرکت دراین  مراسم دعوت بعمل می اید
شنبه هفته قبل یعنی یازده آبان آقای محمدحسن قدیری ابیانه به دانشگاهمون دعوت شده بودند. با یه سرچ تو اینترنت می تونین در موردشون اطلاعات بدست بیارید.
مراسم خوبی بود.در پایان مراسم در هنگام تقدیر از ایشون بهشون گفتند که در زمان انقلاب در تلویزیون ایتالیا یک جمله طلایی گفته اید و اون این بوده که: به نام خداوند قوی تر از ناوهای آمریکا.
ایشون بعد اندکی تامل با خنده گفتند:
البته الان باید بگوییم که به نام خداوند قوی تر از کدخدا!
دعوت کردنِ مردم به امام زمان و شناساندنِ حضرت
هر کس به میزان علم و دانش خود، باید مردم را به سوی امام دعوت نماید و مردم را به ایشان نزدیک نماید و نشر معارف مهدویت از جمله این کارهاست. شخص دعوت کننده باید علاوه بر حکمت علمی، دارای حکمت عملی بوده و بصورت عملی مردم را با حضرت آشنا نماید زیرا تاثیر بیشتری دارد.
☀️ امام معصوم میفرماید: همانا عالِمی که به مردم معارف دینشان را یاد میدهد و ایشان را به امامشان دعوت میکند، از هفتاد هزار عابد، برتر است.
همچنین بخوانید: آداب و رسوم مراسم بله برون   این لباس که همانند لباس عروس جز مهم ترین موارد از خرید هاست،
اگر در مراسم خواستگاری خانواده ها توافق نکرده باشند که هزینه مراسم نامزدی را بین خود تقسیم کنند.
همچنین بخوانید: رقص عروس و داماد    همچنین بخوانید: کیک عروسی 
بهتر است تیمی برنامه ریز با ایده های متفاوت را برای مراسم خود برگزینند.
موسسه پیوند مهرافزا با بکارگیری کادری مجرب و دفتر عقد شیک، آماده برای برگزاری تمامی مراسم های شما می باشد.
یاناصرنا
ایام سوگواری حضرتش تسلیت باد
از همه خواهران بزرگوار دعوت می‌گردد در این مراسم شرکت نمایند
لطفا در انتشار پوستر مراسم اگر می‌توانید همکاری نمایید
خواهران بزرگواری که تمایل دارند برای خادمی مراسم حضور داشته باشند اطلاع دهند
جشن ازدواج یکی از اقوام بود مراسم در یک باغ بزرگ اطراف شهر تهران برگزار می شد قبلا از پدر داماد که برای دعوت آمده بود عذر خواهی کرده بودم اما بخاطر ارادتم به میزبان که شخصا فردی متدین و اخلاقی است و اصرار زیاد و تاکیدش به اینکه تا پایان سرو شام مراسم مختلط نیست (بعدش هم عیسی به دین خود موسی به دین خود) تصمیم گرفتم تا در این مراسم شرکت کنم هم فال بود و هم تماشا .هم اجابت دعوت یک دوست و هم دیدار اقوام دور و نزدیک بلاخره با هر زحمتی بود محل جشن عروسی
کاشمر- ترشیز اسپرت - مراسم بدرقه 2 بانوی ورزشکار خانم ها مهناز گل محمدی ، معصومه محمدی دعوت شدگان به تیم ملی سبک کیوکشین کاراته ناکامورا جهت مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان  با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، معاونت ورزشی اداره ، معاونت ورزش بانوان و مشاور فرماندار شهرستان در امور بانوان و خانواده رئیس هیات ، نائب رئیس بانوان هیات کاراته شهرستان و جمعی از ورزشکاران و خانواده آنان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار
مفسر بزرگ، علامه طباطبایی فرمودند:
«هنگامی‌که کوه مشکلات در مقابل شما قرار گرفت، آن‌ها را با سیل صلوات بر محمد و آل محمد(ص) از میان بردارید».
به شکرانه لحظات بهشتی روزهای پایانی ماه رمضان که همگی انشاالله از جهنم نجات پیدا کرده ایم بیایید سیل صلوات راه بیندازیم. (حدیث درباره صلوات زیاد هست که من چون روزه ام خودتون برید بخونید.) من خودم 22 تا تسبیح صدتایی تقبل می کنم تا عید فطر.

سوال تستی:: وقتی دعوت میشید به مراسمی و بهتون خییلی خوش میگذره بیش
اول تشکر میکنم از ماجده عزیز که با وجود خنگی بی نهایت من برام توضیح داد قضیه از چه قراره
نکته دوم اینکه ظاهرا باید آخر این پست چند نفرو دعوت کنم به این چالش که چون من طبق عادت زندگی عادیم‌ در دنیای مجازیهم بسیار مراقبم که آرامش کسیو نخراشم هنوز با کسی آشنا نیستم که دعوت کنم. پس صمیمانه از هر عزیز وبلاگ نویسی که این پست رو میخونه دعوت میکنم که این چالش رو انجام بده و اگه قابل دونست واسه همین پست کامنت بذاره که آشنا بشیم.
۱- موسیقی و آهنگسازی رو
قبل از انتشار خبر بگم که چانیول علاقه خاصی به مارورل داره و سر اومدن جوکر چقد ذوق داشت و یکی از محبوب ترین فیلماشم ددپول هست:)
خلاصه که رایان رینولدز بازیگر نقش ددپول برای فیلم جدیدش که اتفاقا با پیمان معادی ما هم همبازی بودن میرن کره واسه ی اکران فیلم در اونجا:)
امسو هم به اون مراسم دعوت شده بود و با لباس های ورژن اکسو ابسشن به اون مراسم رفتن:)
رایان در اون مراسم با اکسو ملاقات کرد و معلوم شد ایشونم فن اکسو هستن
پس چانیولم که رو ابرا بود واسه به
چند روز پیش از طرف یکی از موسسات مطرح قرآنی پیامکی آمد که به یک محفل انس با قرآن دعوت کرده بودند. گفته بودند این محفل در یکی از امامزاده های قم برگزار می شود و در پایان افطاری داده می شود.اول اینکه گفته بودند از ساعت۱۸تا۲۰برگزارمیشه، اماساعت ۱۹شروع شد و ما این مسئله رو به سختی فهمیدیم چون کسی پاسخ گو نبود و درها بسته بود. مراسم فقط تواشیح و قرائت چندآیه توسط آقای شاکرنژاد و خواندن یک حدیث توسط  یک روحانی بود. اما وقتی مراسم تمام شد مسئولین برگ
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️حاج حبیب الله مبینی امروز دارفانی را وداع و دعوت حق را لبیک گفت.
مراسم تشییع عصر امروز برگزار خواهد شد.
این مصیبت را خدمت خانوده آن مرحوم تسلیت می‌گویم.
مراسم هفت و ختم در مسجد جامع برگزار خواهد شد
مفسر بزرگ، علامه طباطبایی فرمودند:
«هنگامی‌که کوه مشکلات در مقابل شما قرار گرفت، آن‌ها را با سیل صلوات بر محمد و آل محمد(ص) از میان بردارید».| این روزهای پایانی ماه رمضان که همگی انشاالله از جهنم نجات پیدا کرده ایم یعنی الان توی بهشت هستیم.|به خاطر همین حس می‌کنیم این روزهای آخر زودتر داره میگذره|پس به شکرانه این لحظات بهشتی بیایید سیل صلوات راه بیندازیم. (حدیث درباره صلوات زیاد هست که من چون روزه ام خودتون برید بخونید.) من خودم 22 تا تسبیح صد
مفسر بزرگ، علامه طباطبایی فرمودند:
«هنگامی‌که کوه مشکلات در مقابل شما قرار گرفت، آن‌ها را با سیل صلوات بر محمد و آل محمد(ص) از میان بردارید».| این روزهای پایانی ماه رمضان که همگی انشاالله از جهنم نجات پیدا کرده ایم |پس| یعنی الان توی بهشت هستیم.|به خاطر همین حس می‌کنیم این روزهای آخر زودتر داره میگذره| پس به شکرانه این لحظات بهشتی بیایید سیل صلوات راه بیندازیم. (حدیث درباره صلوات زیاد هست که من چون روزه ام خودتون برید بخونید.) من خودم 22 تا تسب
مراسم جشن سال نو یاقوت‌ ها در یاقوتستان یکی از جمهوری‌ های روسیه برگزار شد. به گزارش چفچفک، یاقوت‌ ها یا یاکوت‌ ها گروهی از مردم ترک در منطقه یاقوتستان می‌باشند.
قوم یاقوت نیز بیشتر در ناحیه یاقوتستان در فدراسیون روسیه و همچنین ناحیه آمور، ماگادان، ساخالین و نواحی خودمختار ایونکی و تایمور زندگی می‌کنند.
یاقوت‌ ها از نظر اقتصادی و جغرافیایی به دو گروه عمده تقسیم می‌شوند. یاقوت‌ های شمالی به طور سنتی ماهیگیر و شکارچی می‌باشند؛ در حالی
نامزدی مراسمی است که برای آشنایی خانواده های عروس و داماد انجام می شود . برخی از افراد این مراسم را با عقد کنان یکجا برگزار می کنند که در این صورت نه تنها از هزینه ها کاسته می شود بلکه مهمانان دو طرف به یکباره در یکجا حضور دارند .
برخی این مراسم را بسیار مفصل و مجلل برگزار می کنند و گاهی آن را خودمانی برگزار می کنند .
برگزاری این مراسم بر عهده خانواده عروس است . تاریخ برگزاری مراسم نامزدی را از قبل مشخص می کنند. چون در این مراسم خانواده های دو طرف
عموی همسرم یکشنبه یعنی همین امشب افطاری دارن، چهارشنبه که دیدمشون دعوتم کردن و اصرار کردن که مامان بابا رو هم دعوت کنم و سفارش کنم که حتتتتما بیان! و خب برای رسوندن این منظور از یه عبارتی استفاده کردن که خیلی جالب و شیرین بود برام! فرمودن که : مامان بابا رو از طرف ما سخت دعوت بگیرید ! 
"سخت دعوت گرفتن" .. یه چیزی مثلِ سخت در آغوش گرفتنه انگار! یعنی یطوری دعوتشون کن که نگن نه! دعوتش سرسری نباشه.. خیلی قرص و محکم باشه!
داشتم فکر می‌کردم خدا ما رو برا
اعلام جزئیات مراسم تشییع شهلا ریاحی
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت:مراسم تشییع مرحومه شهلا ریاحی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.این هنرمند در کنار همسرش اسماعیل ریاحی به خاک سپرده می‌شود.مراسم ترحیم شهلا ریاحی، روز پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.
‌‌
 #وظیفه_منتظران
 
✨دعوت کردنِ مردم به امام زمان(عج)
✨و شناساندنِ حضرت ؛ 
هرکس به میزان علم و دانش خود، باید مردم 
را به سوی امام دعوت نماید و مردم را به ایشان 
نزدیک نماید و نشر معارف مهدویت از جمله 
این کارهاست. شخص دعوت کننده باید علاوه 
بر حکمت علمی، دارای حکمت عملی بوده و 
بصورت عملی مردم را با حضرت آشنا نماید 
زیرا تاثیر بیشتری دارد. 
امام معصوم میفرماید: 
همانا عالِمی که به مردم معارف دینشان را 
یاد میدهد و ایشان را به امامشان دعوت
بسم رب الشداء والصدیقین
به اطلاع مردم شهید پرور منطقه شهرستان مینودشت و حومه میرساند
 مراسم یاد بود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز سه شنبه 1398/10/17
  بعد ازنماز مغرب و عشا ءدر محل پنج تن آ ل عبا مینودشت واقع خیابان ولی عصر
بعد از چها راه برق بر گزار میگردد
لذا از عموم مردم شهید پرور و خادمیاران رضوی  جهت شرکت دراین  مراسم دعوت بعمل می اید
ازدواج در ترکیه نیز مراسم مخصوص به خود را دارد. و طبق رسم و رسومات مخصوص به خود انجام می شود. مراسم خاستگاری و صحبت با بزرگترها در ترکیه نیز مانند ایران وجود دارد.
خانواده پسر به خانه دختر رفته و به صورت رسمی دختر را از خانواده و بزرگترهایش خاستگاری می کند. ترک ها رسم دارند که دختر در مراسم خاستگاری برای مهمان ها قهوه درست کند.

ادامه مطلب
ارسال سفارش با ماشین مخصوص حمل تاج گل و تحویل سر وقت در محل مراسم.
تاج گل برای تسلیتدسته گل مراسم عزاتاج گل مجلس ختمتاج گل مراسم افتتاحیهتاج گل مجلس ترحیمتاج گل عرض تسلیتقیمت تاج گل ترحیمتاج گل ارزانتاج گل ترحیم ارزاندسته گل تسلیتدسته گل مراسم عزاتاج گل تسلیتتاج گل خیریه محک
گل فروشی- کلیه خدمات گل آرایی -تزئین ماشین عروس -دسته گل عروس -انواع تاج گل و ...
 
بسته پذیرایی ختم
بسته پذیرایی ختم چه ویژگی هایی دارد ؟
بسته ها میتوانند در شکل ها و با اقلام متفاوتی باشند ، بستگی به مشتریان ایپک دارد ؟
شرکت ایپک شمارا با محصولات جدید خود در مراسم ختم آشنا میکند .
بازدید کنندگان سایت ما در روز به 90 نفر میرسد و شما میتوانید با این مجموعه زمانی آشنا شید که حضوری ملاقات کنید و شمارا در این زمینه راهنمایی کنند .
بسته ترحیم را چگونه انتخاب کنیم در سایت ؟
آموزش انتخاب بسته ترحیم : وارد سایت که شوید به کادر سبز رنگ
مراسم عزاداری در فاطمیه شهر خالدآبادمداح:حسین عابدیسخنران:حجت الاسلام والمسلمین ترابیانمراسم هرشب از ساعت ۲۱:۳۰ شروع میشود و طبق سنوات گذشته تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
همزمان در حسینیه ی مرکزی شهر خالداباد نیز مراسم عزاداری هر شب تا پایان ماه صفر دایر می باشد .میلاد نعیمی
هزینه مراسم ختم در مشهد
جهت آگاهی از هزینه های مراسم ختم در مشهد تماس بگیرید: 38331044 شما می توانید با استفاده از خدمات ترحیم تشریفات بهشت , هزینه های خود را کاهش دهید.بهشت مطمئن ترین برگزار کننده مراسم ختم در مشهد می باشد و توانسته ایم خدمات خود را به مردم عزیز شهر مشهد ارائه نماییم...
ادامه مطلب
امروز بعد از ساعت اداری رفتیم...مراسم بود و منو فائزه هم دعوت بودیم.برای اولین بار تو عمرم،منو با عنوانی صدا زدن که هروقت بهش فکر میکنم حالم یه جور خوبی بد میشه!خادم گرامی قرآن....خادم!خادم قرآن!من!چی شد خدایا!ایمان داشتم دوستم داری اما نه انقدر زیاد که چنین لقبی بهم بدی.من لایقش هستم!؟
 به مناسبت بزرگداشت نهضت عاشورا مراسم سخنرانی ونوحه خوانی از روزدوشنبه مورخ 98/7/29به مدت 3شب بعدازنمازمغرب وعشاء با حضورفرهنگیان وسایراقشاردرمسجدکربلائی ابوالحسن واقع درخیابان محسنی برگزارگردید. دراین مراسم  حجج الاسلام حاج آقا سپاسی وحاج آقا حقدادی سخنرانی نموده ومراسم با نوحه خوانی مداح اهل بیت جناب آقای حاج سیدعباس سجادی ادامه یافت. 
دعوت جکی چان از رزمی کار ایرانی ،ستاره فیلمهای اکشن از یک رزمی کار ایرانی رسما دعوت کرد ! به گزارش چفچفک جگی چان بازیگر و کارگردان و رزمی کار معروف جهان , از آقای جعفری دعوت کرد تا مهمان ویژه یک مراسم مهم باشد .پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم اکشن جکی چان در شهر تاریخی داتونگ چین با همکاری تلویزیون ملی چین در حال برگزاری است.
پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم اکشن جکی چان از 30 تیرماه تا 5 مردادماه (21 الی 27 جولای )در شهر تاریخی داتونگ چین
سلام. شاید مسخره به نظر برسه اما یه مهمونی خیلی بزرگ و مجلل با کارت دعوت از دوستان و آشنایان و کاسبای محل و خلاصه هر کس دیگه ای که می شناسمشون ترتیب می دم (که بیایند همه) و ازشون میخوام حلالم کنن اگه بدهی دارم می دم ، نصیحتم رو می نویسم و می خونم توجمع، سعی می کنم اشخاصی که واسم مهمن رو از ته دل به آغوش بکشم بعدشم می رم زودتر یه قبر می خرم با سنگ و ترتیب مراسم ترحیمم می دم و زود توبه می کنم
یه بنده خدایی بعد مدت ها یه مراسم گرفته برای شهدا که سخنران ومدعوین شهری نیست
یه رزمنده ساده دفاع مقدس و مدافع حرم بوده... 
ایشون که در تموم زمینه ها و زمان ها از استر اژی محافظه کاری استفاده می کرد تا به کسی خدای ناکرده بر نخوره... 
 
الان با دیدن پستی در تلگرام از مسئولین شهری در مراسمات داخل شهر شاکی شده 
گفته چرا مراسم من نیومدیم شاید دوربین نبوده؟؟؟
 
حاجی جان خودت می دونی چقدر بهت علاقه مندم که اینجا جوابتو می دم نه در گروه تلگرامی
 
ولی قب
تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا
مراسم شب یلدا در ایران و شهر های مختلف آن به روش های گوناگون و مختلفی برگزار می شود. این
شب که از قدیم از زمان داریوش یکم وارد رسوم و فرهنگ مردم ایران شده است. شب یلدا یکی از
قدیمی ترین وکهنه ترین جشن های ایرانی است.
مراسم شب یلدا در روز آخر ماه آذر فصل پاییز یعنی ۳۰ آذر  جشن گرفته می شود که در خونه
پدربزرگ، مادر بزرگ ها ( بزرگ خانواده) جمع می شدند و این شب که یک دقیقه بیشتر از شب های
دیگر است نیز دور هم جمع می شوند و به
زرشک پلو با مرغ مجلسی درست کنید حرفه ای و خوشمزه
زرشک پلو یکی از خورشت های لذیذ و خوشمزه ای است که در این بخش از آشپزخانه نمناک قصد داریم روش پخت آن را آموزش دهیم.
همانطور که می دانید زرشک پلو با مرغ یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانیان است که اکثرا در مراسمات خاص و مهم خود مثل مراسم عروسی یا مراسم ختم از آن استفاده می کنند برای آنکه با روش پخت این غذای خوشمزه به روش کامل و ساده آشنا شوید در این مطلب از آشپزخانه نمناک ما را همراهی کنید.
طرز تهی
اَلسلامُ علی الحُسین▪️مراسم عزای روز اول محرم▪️
سخنران:حُجت الاسلام سید شفیع امامیبانوای:کربلایی علی محجوبزمان:یکشنبه 10شهریور ساعت 17:30
مکان:کوی شهدای اسلام نبش کوچه 21 
پایگاه مقاومت بسیج المهدی(عج) رشت 
#منتظرتان_هستیم
آئین و رسوم چهارشنبه سوری
مراسم چهارشنبه سوری در ایران که مردم ایران در آخرین روز چهارشنبه آخر سال جشن می گیرند.
همچنین مردم در این روزهای آخر سال مشغول خرید لباس نو و چیدن سفره هفت سین خود نیز
مشغولند. چهارشنبه سوری، یکی از رسومات خاص و جالبی که در بین ایرانیان رایج است و هر
چقدر به عید نوروز و سال جدید نزدیک تر می شویم استقبال از چهارشنبه سوری نیز افزایش
پیدا می کند. در تمام نقاط ایران و اکثر قومیت ها این رسم در چهارشنبه آخر سال انجام می پذ
 
 
کسی که از این دعوت بزرگ آگاه شود، باید بکوشد که از دعوت شدگان این دعوت گردد. این جانشین و برادر او امیرالمؤمنین  علیه‌السلام است که می‌فرماید: «از زمانی که ندای منادی رسول خدا صلوات الله علیه را که برای روزه این ماه ندا می‌کرد شنیدم، هیچ‌گاه روزه این ماه را از دست نداده و در تمام عمرم آن را از دست نخواهم داد؛ اگر خدا بخواهد.»
ادامه مطلب
50 قالب دعوت عروسی شیک در آموزش ایلوستریتور مقدماتیتوسط Melody Nieves1 اوت 2019 طول: زبانهای زبانی:مراسم عروسی Adobe PhotoshopAdobe Illustrator طراحی دعوت نامه ها نقشه ها نقشه گرافیکی منابعاین پست بخشی از سریال به نام هفته عشق است.چگونه می توان جلوه متن ساده ای را برای عروسی در Adobe Photoshop ایجاد کردنحوه ایجاد یک قلم مو Confetti در Adobe Illustratorعشق در هوا است. و در این مجموعه از دارایی های طراحی برتر ، ما 50 الگوی خیره کننده دعوت عروسی را به شما ارائه می دهیم.
این مجموعه با طراحی
فاطمیه... 
چقدر عوض شدم!!! 
خیلی دغدغه فاطمیه داشتم پیش تر... 
اعتقادم این بود که رزق سالم و باید از فاطمیه بگیرم
تو مراسمات شرکت میکردم حداقل یه کتابی میخوندم
کتاب بانوی بی نشان و دوست داشتم خیلی
خطبه فدکیه رو یکمش و خونده بودم
یه تصمیمات مهمی تو زندگیم میگرفتم... 
امروز با خودم فکر کردم
چه راحت دارک روزهام و از دست میدم
زمان مثل باد میگذره
میگن دعوت ها با خود بی بیِ
اینکه هنوز جایی دعوت نشدم علت داره یعنی
علتش برمیگرده به خودم
چراهنوز دعوت نشدم
سوالات دعوت به همکاری بانک پاسارگاد(اسفند 98)
سوالات دعوت به همکاری بانک پاسارگاد(اسفند 98) با پاسخ
سوالات بانک پاسارگاد در سال ۹۸ (جدید اسفند 98)
نمونه سوالات بانکها در سال 98 (عمومی و تخصصی)

نمونه سوالات بانکی


سوالات دعوت به همکاری بانک پاسارگاد(اسفند ۹۸ (جهت دانلود کلیک کنید)
«ملت ایران در روز 22 بهمن، با نمایش وحدت کلمه و اتحاد خود، جبهه استکبار را بار دیگر همچون گذشته مبهوت خواهد کرد.»
از کلیه خادمیاران گر امی شهرستان مینودشت و حومه و خانواده محترمشان دعوت می گردد با حضور خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، شکوه اعتماد ملی و نمایش اقتدار نظام اسلامی را در صفوف به هم پیوسته به جهانیان نشان دهیم تا موج بیداری اسلامی در سراسر جهان جانی تازه بگیرد و با طنین فریاد ا... اکبر در سایه ولایت ولی امر مسلمین جهان، حکومت صالحان را
من ی ماه رمضان دعوت داشتم برای سخنرانی در لندن.یکی دو جای دیگر هم دعوت بودم.یک روز در منزل نشسته بودم که دیدم خانم خیلی محترمی زنگ زد و بمن گفت میخوام ماه رمضان بیایید منزل ما صحبت کنید.گفتم"حاج خانم،من مجلس زنانه نمیرم.
گفت:ببین آقا.من دو تا پسر داشتم.
پسراولیم به شهادترسید.خبر شهادتپسر دومیم رو هم اوردند.
پدرش همان دم  در سکته کرد و رفت کما.
بعد یک هفته همسرم چشمش رو باز کرد و گفت ، پسرم شهید شد؟
گفتند بله.
دو تا نفس کشید و در بیمارستان فوت کرد.
من ی ماه رمضان دعوت داشتم برای سخنرانی در لندن.یکی دو جای دیگر هم دعوت بودم.یک روز در منزل نشسته بودم که دیدم خانم خیلی محترمی زنگ زد و بمن گفت میخوام ماه رمضان بیایید منزل ما صحبت کنید.گفتم"حاج خانم،من مجلس زنانه نمیرم.
گفت:ببین آقا.من دو تا پسر داشتم.
پسراولیم به شهادترسید.خبر شهادتپسر دومیم رو هم اوردند.
پدرش همان دم  در سکته کرد و رفت کما.
بعد یک هفته همسرم چشمش رو باز کرد و گفت ، پسرم شهید شد؟
گفتند بله.
دو تا نفس کشید و در بیمارستان فوت کرد.
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند برگزار شد
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند همراه با ضیافت افطاری برگزار شد.
 
شب گذشته  مراسم افطاری 21 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس شرکت برق با همراه خانواده و با حضور مدیر عامل شرکت برق استان کرمان و همکاران بنیاد شهرستان زرند در محل اداره برق آن شهرستان برگزار شد.
دراین مراسم قریشی ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت : جانبازی یعنی گذشتن از جان در راه هدفی والا و ارزشمن
خلاصه داستان:
داستان از آن قرار است که لیدا به همراه همسرش به یک مهمانی دعوت می شوند. کیوان دوست این دو نفر،
با فرد جدیدی به اسم رها آشنا می شود و او را هم به مهمانی می آورد. این
چهار نفر در راه بازگشت به منزل با یک چیز یا کسی تصادف  می کنند و فرا
ادامه مطلب
عروس که فمینیست باشه فق میخاد خانوم ها رو به عروسیش د عوت کنه . نمیدونم چرا وقتی میخایم یه خانواده رو دعوت کنیم اول اسم آقا رو مینویسیم بعد مینویسیم همراه با خانم. مخصوصا وقتی که خانم اون خانواده باهامون نسبت داره. مثلا میخوایم خانواده دخترخاله رو دعوت کنیم مینویسیم آقای فلانی و همسر محترم .
در صورتی که درستش اینه بنویسیم دخترخاله عزیزم و همسر محترمش .
پس از انجام مراسم خاستگاری و رد و بدل شدن حلقه های نامزدی، زمان برنامه ریزی جشن عروسی فرا می رسد. اگر قصد دارید مراسم عروسی خود را در سال جدید برگزار کنید، برای خاص و متفاوت برگزار کردن مراسم عروسی خود می توانید روی ترفند هایی که در این مقاله معرفی می شوند، حساب کنید. روز عروسی زمان بسیار مناسبی برای نشان دادن هویت خود و همسرتان به عنوان یک زوج است و بهتر است از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.
ادامه مطلب
رسم و رسوم حنابندان چیست؟مراسم حنابندان از مراسم‌هایی است که پیش از شب عروسی برگزار می‌شود. این مراسم در برخی از شهرهای ایران و در میان بعضی از قومیت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به شکل خاص خودشان برگزار می‌شود. البته این روزها که برگزاری مراسم عروسی با دردسر زیادی همراه است، خیلی از افراد بسیاری از مراسم‌های پیش و پس از عروسی را حذف می‌کنند. اما حنابندان از آن مراسم‌هایی است که به دلیل خاص بودن هنوز طرف‌‌داران خود را دارد. حتی د
بسم الله الرحمن الرحیم
؛انالله واناالیه راجعون؛
با تسلیت وتعزیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصرعلیه آلاف الثناء  ونائب برحقشان حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی وأمت شهیدپرورایران بمناسبت رحلت فقیه عالیقدرورئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله شاهرودی..به همین مناسبت مجلس ترحیمی ازطرف امام جمعه محترم اروندکنارحجه الاسلام والمسلمین محمدی پور جهت تجلیل ازمقام شامخ مرجعیت وفقاهت وگرامیداشت زنده یادمرحوم حضرت آیت الله شاهرودی امروزسه شنبه
شـارژ 66000تومانی #همراه_اول❤️
سرویس اول
✅ فعــــــالـه /بـــــرای کســــانی کــــه نگــــرفتـــن
ثبت فوری شارژدهی فوری....
1⃣ابـتدا ارسـال کد 2307553
 بـه40520
2⃣سـپس ارسـال ڪدفعـالسازی بـه40520
#توجه
اگه کد دعوت دریافت نکردین سامانه رو لغو کنین دوباره با کد دعوت عضو بشین✅
سپس با دعوت دوستانتون تا سقف 66000 تومان شارژ بگیرید
نفر اول=1000تومان
سـه نفربعدی=5000تومان
هر5 نفر بعدی=10000تومان
دریافت شـارژ بعـد از هـر تبریڪ از طریق پیامڪ  با ارسـال  checkout بـه40
از دوستان علاقه مند به بازاریابی طراحی سایت دعوت می شود
تسویه فوری بعد از گرفتن حتی یک سایت برای ما با پورسانت
بالا
اطلس وردپرس از تمام بازاریاب هایی که اولا به زمینه وب،
اینترنت، رسانه های دیجیتال و طراحی سایت آشنا و علاقه مند هستند و ثانیا توانایی
برقراری ارتباط با شرکت های نیازمند به طراحی سایت را دارا هستند از افراد واجد
شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید:
- دارای اعتماد به نفس بالا، فعال و پرانرژی
- آشنا به فنون مذاکره و بازاریابی حضوری 
-
2000 تومان اعتبار «ایزی‌پی»
#ایرانسل #همراه_اول #رایتل 
بدون هزینه و بدون نیاز به لغو
 
1-وارد لینک زیر شده و تیک من ربات نیستم را بزنید و شماره خودتون رو وارد کنید و سپس دکمه ثبت رو بزنید
ezpayapp.tosansoha.com
 
2-اپلیکیشن ایزی‌پی رو دانلود کنید
3-از قسمت پروفایل گزینه دعوت از دوستان لینک دعوت خودتون رو دریافت کنید
 
هر دعوت = 2000 تومان (دعوتی ها با تاخیر اضافه میشه)
سقف دعوت روزانه: 50 نفر
از قسمت شارژ موبایل میتونیدبا اعتبارتون شارژ دریافت کنید
مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بخش آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بخش آب پخش با حضور مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان و مسئولان محلی بخش و شهر آب پخش برگزار شد.
ادامه مطلب
خب بالاخره منم دعوت شدم، چه مصیبتی برای کسی که با وبلاگ اصلن آشنا نیست، حتی واسه یه آپلود عکس ساده یا لینک کردن هم انقدر به مشکل می خوره که رهاش می کنه :/
به هر حال ممنونم از آقای حمید آبان که منو دعوت کردند. با توجه به بقیه پست ها یه تعداد پیشنهاد برای توسعه وبلاگ رو اینجا میارم:
1. فعال کردن امکان تهیه ی نسخه پشتیبان
2. امکان منشن کردن بقیه وبلاگ ها در پست ها و کامنت ها
3.طراحی اپلیکیشن موبایل با تمام قابلیت های وبلاگ
4. تنوع بیشتر قالب ها و طراحی ق
 
آنتالیا رزیدنس 
طراح و مجری برگزاری مراسم عقد و عروسی در مجلل ترین کشتی، سالن و ویلاها در آنتالیا ترکیه 
اجرای مراسم ازدواج و عقد در سواحل زیبای مدیترانه شهر آنتالیا
رویای شما تحقق پیدا میکند
آنتالیا رزیدنس
طراح و مجری برگزاری مراسم عقد و عروسی  در مجلل ترین کشتی، سالن و ویلاها در آنتالیا ترکیه
❤️ اجرای مراسم عروسی و عقد بصورت خصوصی یا دسته جمعی
❤️ اجرای مراسم برروی کشتی
❤️ اجرای مراسم در ویلا
❤️ اجرای مراسم در ویلاهای آنتالیا
حضور نوزاد نماینده انگلیسی در مراسم تحلیف
۲ نماینده انگلیسی از احزاب کارگر و محافظه‌کار به همراه نوزادان خود در مراسم سوگند پارلمان جدید حضور یافتند.دیلی‌میل با انتشار تصاویری از این واقعه نوشت: استیلا کریسی نماینده حزب کارگر در حالی سوگند را به جا آورد که فرزند شیرخوارش را در آغوش خود داشت.کیمی باندوک نماینده حزب راستگرای انگلیس نیز به همین شکل و در حالی که فرزندش را به سینه‌اش بسته بود در مراسم تحلیف حاضر شد.کریسی که مادر سه فرزند است
 کسب‌ درآمد از طریق اپلیکیشن کیپاد
 
 برای همه اپراتورها
بدون هزینه و بدون نیاز به لغو
مراحل:
1- اپ کیپاد رو دانلود و نصب کنید.
 
دانلود 
 
2- شمارتون رو وارد و در قسمت کد معرف 09374082525   رو وارد کنید.
 
3- پروفایلتون رو تکمیل کنید
 
✔ با دعوت از 10 تا 15 نفر، 30هزار تومان✔دعوت از 15 تا 30 نفر 50هزار تومان✔و دعوت از 30 نفر و بیشتر 100هزار تومان اعتبار دریافت میکنید.
✔ کد دعوت شما شماره موبایلتون هست که باید با اعداد لاتین وارد شود
✔ مدت زمان جشنو​​اره: از
مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو در فرمانداری دشتستان برگزار شد.
سرپرست فرمانداری دشتستان:خانواده ای که عضو عزیز خود را اهدا می کند در واقع با خدا معامله کرده است.
به گزارش سفیر جنوب، صبح امروز، مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو برگزار گردید.

ادامه مطلب
به گزارش خبر نگاران اورانوس حضور بی سا بقه مردم باعث شد که مراسم وداع با شهیدان در مصلی تهران کنسل شود. هم اکنون ورود شهدا به صحن جامع رضوی که با استقبال پر شور مردمی همراه شد .به گزارش گزارشگران اورانوس حاضر در مراسم این مراسم از ساعت 14:30 شروع و تا اکنون ادامه دارد . و همچنین افرادی هم در این مراسم به علت تراکم جمعیت مصدوم گشته و برخی هم آسیب های مالی و مادی دیده اند .باما همراه باشید.
با سلامبه اطلاع می رساند مراسم جشن باشکوه میلاد منجی عالم بشریت حضرت حجة ابن الحسن المهدی علیه السلام امشب در حیدرآباد برگزار می گردد.شروع مراسم با نماز جماعت مغرب و عشا در #مسجد_جامع و در ادامه برپایی جشن در #حسینیه_حضرت_علی_اکبر علیه السلام برقرار خواهد بود!@Haydarva
برگزاری مراسم ترحیم
برگزاری مراسم ترحیم را با خیال آسوده به کادر ایپک بسپارید .
از دیرباز تاکنون سوگواری برای عزیز از دست رفته در میان ایرانیان رایج بوده است .
هنگامی که شخصی فوت می کند بستگان ، دوستان ، آشنایان و همسایگان فرد متوفی به دیدار خانواده او می آیند .
و با برگزاری مراسم ختم به سوگواری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن فرد می پردازند .
این سوگواری از خاکسپاری فرد تازه درگذشته شروع شده و شامل مراسم های مختلفی مانند سوم ، هفتم ، چهلم و سا
مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی
مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی با ارائه بیش از هزاران ایده جالب و خلاقانه سعی کرده تا به زبان انگلیسی شما را در برگزاری مراسمی خاص کمک نماید. این مجموعه به دلیل ارائه ایده هایی مقرون به صرفه و در عین حال خاص و زیبا، توانسته به یکی از محبوب ترین مجموعه ها در میان زوج های جوان تبدیل شود. امروزه تلاش تمامی زوج های جوان بر برگزاری جشن عروسی خاص و منحصر به فرد با به کار گیری ایده هایی خلاقانه و جذاب
پک پذیرایی تولد
پک پذیرایی تولد یکی از خاص ترین پک های مجموعه ی ایپک می باشد .
در ابتدا اجازه دهید در رابطه با اهمیت برپایی جشن تولد صحبت کنیم ، با یک سوال شروع می کنم . چه کسی مهمانی را دوست ندارد ؟  البته هر شخص نظر خودش را  دارد اما به طور کلی همه حداقل بعضی از مهمانی ‌ها را دوست دارند ، به خصوص کودکان .
حالا چه جشنی خاص ‌تر از از جشن تولد ، که یک مهمانی برای کودک و در مورد اوست .
یکی از مراسمی که در اکثر خانواده ها سالانه حداقل یکبار صورت میگیر
دفتر عقد و ازدواج لوکس
همچنین بخوانید: آداب و رسوم مراسم بله برون همچنین بخوانید: کیک عروسی
همچنین بخوانید: کیک نامزدی همچنین بخوانید: کیک نامزدی 2
اگر در مراسم خواستگاری خانواده ها توافق نکرده باشند که هزینه مراسم نامزدی را بین خود تقسیم کنند.
همچنین بخوانید: رقص عروس و داماد 
خانواده های متمول که به دنبال برگزاری مراسمی مفصل هستند، بهتر است تیمی برنامه ریز با ایده های متفاوت را برای مراسم خود برگزینند.
موسسه پیوند مهرافزا با بکا
رضا صادقی – دعوت
دانلود آهنگ دعوت با صدای رضا صادقی ، خواننده ی محبوب کشورمون.
امیدوارم از گوش دادن به این ترانه ، لذت ببرید.
این آهنگ مربوط به تیتراژ ویژه برنامه دعوت است.
Reza Sadeghi – DAVAT
خواننده رضا صادقی آهنگساز و تنظیم کننده مهدی ابراهیمی نژاد شاعر پیام ربیعی میکس و مستر فرید ایمانی گیتار … هیراد نیکنام،پاشا فاطمی کارگردان محمد سیحونی
ایندانلود این آهنگ از آی سانگز
---
کانال تلگرام : ♫ @isongsir ♫
سایت : http://isongs.ir
[عکس 320×320]
مشاهده مطلب در کانال
نود و دومین مراسم اهدای جوایز اسکار Oscars 2020، توسط آکادمی علوم و هنرهای سینما و به افتخار بهترین فیلم‌ های سال ۲۰۱۹، در روز دوشنبه ۹ فوریه ۲۰۲۰ میلادی در سالن تئاتر دالبی، هالیوود، لس آنجلس (دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ به وقت ایران) برگزار شد. این مراسم پس از یک‌ دهه برگزاری در اواخر فوریه، امسال اوایل فوریه ۲۰۲۰ برگزار می‌شود. این مراسم در ایالات متحده از شبکه تلویزیونی شرکت پخش رسانه‌ ای آمریکا ABS (ای‌.بی‌.سی) به صورت زنده پخش شد و تهیه‌کنندگی آن
مراسم احیای لیالی قدر در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد،این مراسم در شب های ۱۹،۲۱،۲۳ رمضان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بازآمد و مراسم روضه خوانی و قرآن به سر توسط حجت الاسلام والمسلمین فدائیان برگزار شد ،همچنین در ادامه برنامه ها نیز جزءخوانی قرآن کریم و قرائت دعای جوشن کبیر و قرائت زیارت عاشورا توسط شب زنده داران لیالی قدر برگزار شد.


تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️ با نهایت تاسف و تاثر درگذشت شادروان سیدولی موسوی خالدی را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم ، مرحوم موسوی شب گذشته در اثر سکته ی قلبی دارفانی را وداع و دعوت حق را لبیک گفت . مراسم تشییع و تدفین مرحوم متعاقبا اعلام خواهد شد .روحش شاد و یادش گرامی
مراسم ١٣ آبان در شهرستان رامهرمز با حضور اقشار مختلف مردمی
زمان: دوشنبه ٩٨/٨/١٣ ساعت ١٠ صبح مکان تجمع: میدان آزادی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی - اداره تبلیغات اسلامی - ستاد برگزاری مراسم ١٣ آبان شهرستان رامهرمز
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز
 
ما را در پیام رسان سروش دنبال کنید 
https://sapp.ir/rumezidoوبلاگ اداره تبلیغات اسلامی رامهرمزhttp://ramhormoztablighat.blog.ir
صفحه اینستاگرام اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان
https://instagram.com/khz.ido?igshid=16pprlgbvb0ko
 بالاخره لحظه رویایی فرا رسیده است؛ حلقه نامزدی را در انگشت دارید و روی ابرها سیر می‌کنید. از همین حالا دلهره برگزاری جشن عروسی به دلتان افتاده و می‌خواهید که هر چه زودتر شروع کنید... درست در همین لحظه بهتر است کمی صبر کنید و این مطلب را بخوانید چون اشتباهات ساده‌ای هست که معمولا عروس ها و دامادهای جوان در فاصله نامزدی تا جشن ازدواجشان مرتکب می‌شوند و در آینده نمی‌دانند که پیامدهای این تصمیمان نادرست را چطور جمع و جور کنند.1. هر کسی را که م
بسم الله الرحمن الرحیم
شما دعوت هستید .
برا نوشتن یک مطلب چه کوتاه و چه بزرگ
مطلبی با بوی شهدا..
شما تو این نوشته شهدا های میشناسید اسم می برید
از استان ها مختلف اسم ببرید که عالی می شود.
چندتا کتاب هم در مورد شهدا اسم می برید.
چندتا کتاب دفاع مقدسی نام می برید.
مطلب هم نوشتید هدیه می کنید به رفیق شهید تون
لطفا به چند نفر دعوت نامه رو بفرستید تا اون ها دست به قلم بشوند.
بنده دعوت می کنم
از آقای سلیمانی،آقای رهام
خادم اما زمان عج
آقای مقدم
فانوس
آقا
هفته ی گذشته تولد بچه های جاری کوچیکه بود و دعوت بودیم به جشن و شام. البته بچه ها در دو ماه مختلف متولد شده اند ولی تولد هر دو را نزدیک به روز تولد یکی اشان گرفتند. کل فامیل اینور و آنور اعم از خاله ها و دایی و عموها و عمه دعوت بودند. جشن تولد خوبی بود. اوایل سال، جاری بزرگه برای دوقلوهایش تولد گرفت و به بهانه ی تولد بچه هایش بعد ۴ سال به ما شام داد! همین جاری بزرگ، در مراسم تولد چند روز پیش بچه های جاری کوچیکه رو به من گفت این دی ماه نوبت توست که هم
سامانه دعوتی #همراه_اول
برای کسانی که نگرفته اند
‼️ ممکنه به بعضی سیمکارتها کد دعوت نده
هر خطی که کد دعوت نده موثر حساب نمیشه 
 ‼️
#سرویس_دستپخت
بدون شارژم میشه / ثبت و دریافت شارژ #فوری
1️⃣ارسال.  4282886   به 40510
↩️` سپس ارسال کد فعالسازی دریافتی به سرشماره 40510
 
به ازای دعوت از:
نفر اول : 1000تومان شارژ
سه نفر بعدی : 5000تومان شارژ
هر پنج نفر بعدی : 10 هزارتومان شارژ
 تا سقف 66هزارتومان
✅ بعد از تکمیل دعوتهای هر مرحله پیام تبریک دریافت میکنید
دریا
مراسم هفتگی شب زیارتی حضرت سید الشهدا (علیه السلام)سخنران:حجت الاسلام و المسلمین موسی بهاءالدینی عاملیمداح:کربلایی اسماعیل سناییپنج شنبه۲۱ آذرماه ، ساعت ۲۰:۳۰کیانشهر بلوار امام رضا ع، خ ایثار ، خ ۱۱ الحدید ، پلاک ۸۷الهم عجل لولیک الفرج*هیئت فرهنگی مذهبی حسن جان(ع) اهواز*مراسم راس ساعت اعلام شده شروع خواهد شد

 
*«پرونده ویژه گروه»* روز سه شنبه *موضوع: احکام* متن شماره ۳ : *استفتاء از دفتر مقام معظم رهبری(حفظه الله):* سلام و وقت بخیر؛ ۱)در منطقه ی ما همه ی مراسمات ترحیم رو در مسجد محل می گیرند و برای هر مرحوم دو تا سه روز در مسجد از حدود ساعت ۹صبح تا یازده شب مراسم دارند. معمولا این مراسمات باعث مختل شدن برخی برنامه های مذهبی مسجد نیز میشود؛ تاجایی که یکبار مراسم اعتکاف نیز بخاطر همزمانی با مراسم ترحیم یکی از عزیزان برگزار نشد! ۲)بیشتر جلسات هم با پخش قرائ
مهم ترین کار فرهنگی زمان ظهور

قطعا ظهور منجی و قیام امام دوازدهم از نسل رسول خدا ص  در کنار برپایی قیامت، یکی از بزرگترین حوادثی است که برای همه بشریت و به وسعت کل زمین، اتفاق خواهد افتاد. اگر زمین در اینده دو اتفاق مهم و فراگیر و جهان شمول را تجربه کند یکی ظهور امام مهدی علیه السلام و دیگری برپایی قیامت می باشد. بی شک، هر انسانی باید برای این آینده مهم، خود را آماده کند.همانطور که آیه شریفه قرآن  اَ لَیس الصبحُ بِقریب (قرآن کریم هود81) به روز ق
بوسیله گفته رئیس نماینده پایتخت، تدابیر و تمهیدات انتظامی و ترافیکی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم، پیش بینی شده است: «افتخار ما این است که درون مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین، خادم عاشقان امام حسین(ع) هستیم و تلاش می کنیم این همایش داخل امان و آرامش طولانی برگزار شود.» سردار «حسین رحیمی» گفت: «راهپیمایی عظیم اربعین حسینی داخل واقع بزرگ ترین ازدحام بشری است که اتحاد، انسجام و همدلی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) را به جهانیان علامت
✳️ دعوت به همکاری نیروی IT به صورت نیمه وقت در تهران
 
به افراد واجد شرایط زیر جهت همکاری در #تهران نیازمندیم:
 
نیروی IT
دارای سابقه کار
به صورت نیمه وقت
آشنا به امور مربوط به اتوماسیون
آشنا به مدیریت وب سایت
آشنا به مدیریت امور شبکه
آشنا به سخت افزار، نرم افزار
 
متقاضیان گرامی می توانند جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایند.
 
tahvieharya@gmail.com
09128577012
 
_____________________________
 
باغ عروسی در شرق تهران
باغ عروسی 
تشریفات عروس
فیلم Ma 2019

دانلود فیلم Ma 2019

مشخصات فیلم Ma 2019
نام فیلم:Ma 2019
زبان:انگلیسی
ژانر:مهیج , ترسناک , رازآلود
سال انتشار:2019
مدت زمان:99 دقیقه
محصول کشور:آمریکا
فرمت فایل دانلودی:MKV
کیفیت فایل دانلودی:۷۲۰p Web-dl
حجم فایل دانلودی:850مگابایتانکودر: MkvCage
کارگردان:Tate Taylor
بازیگران:Octavia Spencer, Diana Silvers, Juliette Lewis, Luke Evans
امتیاز: ۵٫۸/۱۰ از ۹,۱۳۹ رای

خلاصه داستان فیلم Ma 2019:
ما ، نام فیلمی ترسناک و مهیج محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی تیت تیلور می‌باشد. این فیلم داستان گروهی ا
'اَلا نوروز سلطانی
دوصد من کُنده سوزانی
هنوز فکر زمستانی...!'
نهم فروردین
در بین زرتشتیان و حتی مردم عامه یزد به "نوروز سلطانی" معروف است.
در قدیم
پادشاهان و اعیان با اطعام دادن به مردم کوچه و بازار این روز را جشن می‌گرفتند
و به زیردستان و خدمتگزاران و پهلوانان صله و جایزه می دادند.
اما در ادبیات عامه داستانی وجود دارد مبنی بر این که  
زنی ۹ پسر داشته که همه پسران و شوهر خود را در جنگ ایران با توران از دست داده بوده 
و مردم برای بزرگداشت این زن
مراسم هفتگی شب زیارتی حضرت سید الشهدا (علیه السلام)سخنران:حجت الاسلام و المسلمین موسی بهاءالدینی عاملیمداح:کربلایی اسماعیل سناییپنج شنبه۲۱ آذرماه ، ساعت ۲۰:۳۰کیانشهر بلوار امام رضا ع، خ ایثار ، خ ۱۱ الحدید ، پلاک ۸۷الهم عجل لولیک الفرج*هیئت فرهنگی مذهبی حسن جان(ع) اهواز*مراسم راس ساعت اعلام شده شروع خواهد شد

 
میخواستم برم ولی به یکی دو دلیل بیخیال شدم.یکیش ویستا بود و یکی دیگش شخصی.
 
 
 
 
 
الانم نگم دیگه خودتون بگید کی انه.
 
 
 
برای bts دعا کنید تو سه بخش نامزده ببره.بلینک هام برای بلک پینک دعا کنید.ادرس پیج پوران درخشندم میزارم برید فوشش بدید بیخیال bts شه.
                                                                                         پوران درخشنده.
 
 
دقت کردید اسم مراسم یادم رفت؟مراسم vmas که فرداس.
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : بیشتر مردم در گوشه و کنار جهان آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی را جشن گرفتند. به رسم هر سال، در لحظه سال تحویل جشن و آتش بازی برپاست و صحنه‌های جذابی از این مراسم ساخته می‌شود.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
شما دعوت هستید .
برا نوشتن یک مطلب چه کوتاه و چه بزرگ
مطلبی با بوی شهدا..
شما تو این نوشته شهدا های میشناسید اسم می برید
از استان ها مختلف اسم ببرید که عالی می شود.
چندتا کتاب هم در مورد شهدا اسم می برید.
چندتا کتاب دفاع مقدسی نام می برید.
مطلب هم نوشتید هدیه می کنید به رفیق شهید تون
لطفا به چند نفر دعوت نامه رو بفرستید تا اون ها دست به قلم بشوند.
بنده دعوت می کنم
از آقای سلیمانی،آقای رهام
خادم اما زمان عج
آقای مقدم
فانوس
آقا
امروز بعد از اینکه نماز ظهر و عصر رو به امامت آقای دکتر برگزار کردیم، موقع بازگشت به اتاق جلسه خواستم یه پیشنهادِ هیجان‌انگیز و تا قسمتی هم سادیسماتیک مطرح کنم و برای مستر نوشتم که :"به نظرت آقای دکتر رو برای جمعه دعوت کنم به دعای ندبه؟"
و این پیام رو به اشتبااااااه برای خودِ آقای دکتر ارسال کردم!
بدین ترتیب آقای دکتر اینطوری به خونه ما دعوت شد!

+میگم تشریف بیارین خوشحال میشیم. میگه: حالا اول شما مشورت‌هاتونو بکنین! :دی
+حجم شرمندگی و خجالتم
به نام خدا 
بازی فروت کرفت یکی از بازی های پر طرفدار ایرانی هست که خیلی ها دوست دارن با پول و سکه ی بینهایت ، بازی رو تجربه کنند.
این بازی قابلیت هک رو بصورت مستقیم نداره ولی با *کد دعوت* میشه اون رو هک کرد.
ما هر هفته کد دعوت هک شده برای شما قرار میدیم تا سکه های شما افزایش پیدا بکنه.
تاریخ اولین کد دعوت هک شده "کد دعوت درهمین وبلاگ قرار داده می شود":
1398/05/12
✳️ استخدام دامپزشک با پروانه کلینیک در تهران
از واجدین شرایط ذیل جهت کار در #تهران دعوت به همکاری می نماید:
دامپزشکبا پروانه تاسیس کلینیک دامپزشکی تهران
متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.
09121852096
_____________________________✳️ استخدام طراح لباس آقا و خانم در تهران
از افراد واجد شرایط زیر در #تهران دعوت به همکاری می نماییم.
طراح لباسمسلط به نرم افزارهای گرافیکمسلط به الگو سازیمسلط به رنگ شناسیفعالیت و ارزیابی مح
«هزینه مراسم عید و برات را به سیل زدگان اختصاص دهید»با توجه به ارادت همشهریان محترم به اهلبیت و احترام به اموات، بویژه در نیمه شعبان، که مراسم عید و برات را برگزار می نمایید، پیشنهاد می شود در صورت صلاحدید، هزینه های برگزاری مراسم یاد شده را به هم میهنان آسیب دیده از سیل اختصاص دهید و ثواب این صدقه بزرگ را به ارواح در گذشتگان نثار و ایثار فرمایید که قطعا مورد تایید امام زمان"عج" و رضایت پروردگار خواهد بود.خدا رحمت کند همه در گذشتگان را و خداو
حضرت امام جعفر صادق(ع) فرمودند:
مقدرات در شب نوزدهم تعیین، در شب بیست و یکم تأیید و در شب بیست و سوم (ماه رمضان) امضاء می‌شود.
«اصول کافی، ج4، ص159»
برنامه و زمان مراسم:
تلاوت کلام الله مجید، قرائت دعای افتتاح، بیان احکام و مداحی ساعت 22:25 الی 23:40
مراسم احیاء و مناجات ساعت 23:45 الی 1:45 بامداد
شبهای نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم
توجه: 
- حضور در مراسم فوق با مراعات پوشش و شئونات اسلامی برای عموم آزاد می‌باشد.
- عزیزانی که مایل به شرکت هستند باید قبل از
جلسه مذکور با یاد و نام خدا آغاز شد ...
دستور جلسه (6): 
1 برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم هفته احسان و نیکوکاری با حضور تشکلات دانش آموزی 
2- برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم درختکاری 15 اسفند ماه ا حضور تشکلات دانش آموزی 
3- برگزاری بازارچه از دستاورد های دانش آموزان 
4- برگزاری ویژه برنامه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر 
5- برگزاری ویژه برنامه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر 
6- برگزاری آیین مراسم چهارشنبه سوری با حضور تشکلات دانش
2512 - «امیرعباس فخرآور» عامل سرویس جاسوسی آمریکا و اسرائیل، با توهین به مقدسات اسلامی بخصوص امام حسین(ع)، با تکرار ادعاهای وهابی‌ها و داعشی‌ها گفت: “مراسم محرم یک خیمه‌شب‌بازی و افسانه است که آخوندها بعد انقلاب درست کرده‌اند. ماجرای عاشورا درگیری درون خانوادگی و بر سر قدرت بود که حق به حق‌دار رسید ... مردم ایران به مراسم محرم معتاد شده‌اند و باید به جنگ این تفکر رفت و شرکت در مراسم خرافی محرم را تحریم کرد!! ”منبع: www.goo.gl/7B5ect
دانلود فایل اصل
مصوبات کلی انجمن مذهبی در طی نیم سال دوم:
1_نصب پلاکارد در سالن مدرسه به مناسبت دهه فاطمیه
2_نوحه خوانی توسط دانش آموزان به مناسبت دهه فاطمیه در مراسم صبحگاه
3_ برگزاری مراسم عذاداری دهه فاطمیه با همکاری انجمن مناسبت ها
4_تسلیت شهادت حضرت ام البنین {س} توسط اعضاء انجمن
یه مسائلی هست به ظاهر شخصیه ولی در باطن تنها چیزی که نیست شخصی بودنه، در واقع انقدر اثرات اجتماعیش زیاده که شخصی بودنش به چشم نمیاد.
 مثلا حجاب ..‌ از اصل حجاب بگیریم تا مدل حجاب تا حتی رنگِ چادر و روسری! کاملا اجتماعی هستند و اثر گذار بر دیگران. 
ازدواج و هر چه به ازدواج مربوط هست هم یه پدیده خیلی اجتماعیه .. اونم در مقیاس خیلی خیلی بزرگ و اثر گذاری خیلی خیلی زیاد
از نحوه آشنائی و  مراسم خواستگاری بگیرید تا مهریه، جشن ها، مراسم ها و دید و بازدی
گاهی فقط دوست دارم بنویسم من نوه بزرگ این روستام وقتی میایم اینجا باید همون چیزی بشیم که مردم اینجا میخوان محرم امسال اصلا حوصله نداشتم برای همین فقط توی دوتا از مراسماشو شرکت کردم تا امشب که مادرم گفت همه حالت رو میپرسن پاشو بیا بیرون فکر نکنن مشکلی داری خلاصه امروز رفتم یک ساعت توی مسجد نشستم حال و احوال کردم و بعد رفتم نذری خوردم برگشتنم با عموزاده های پدرم احوال پرسی گردم و اومدم تازه فردا باید توی یک مراسم عزاداری دیگه شرکت کنم که همه ه
یک روز وقتی کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگی را در تابلو اعلانات دیدند که روی آن نوشته شده بود:دیروز فردی که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت! شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات برگزار می‌شود دعوت می‌کنیم!
ادامه مطلب
*معجزه بی نظیر*
 سوره_اسراء آیه ۸۸
قُل لَئِنِ اجتَمَعَتِ الاِنسُ عَلی اَن یَاتُوا بِمِثلِ هذا القُرآنِ لا یَاتُونَ بِمِثلِهِ وَ لَو کانَ بَعضُهُم لِبَعضٍ ظَهیرا
بگو: اگر (تمام) انس و جن گِرد آیند تا همانند این قرآن را بیاورند، نمی‌توانند مثل آن را بیاورند، هرچند که بعضی پشتیبان و یاور دیگری باشند
 تفسیر_و_توضیح
آیه با صراحت تمام همه جهانیان از کوچک و بزرگ، عرب و غیر عرب دعوت به مقابله با قرآن کرده و میگوید: اگر فکر میکنید قرآن سخن خدا نیست ش
از افراد علاقمند و مستعد برای همکاری در زمینه های زیر دعوت میشود لطفا از طریق ایمیل زیر (ایمیل شرکت) در خواستها و پیشنهاد های خود را ارسال نمائید.
behentarhe@yahoo.com
برنامه نویسی، و توسعه محصول، آشنا به برنامه نویسی دات نت در سیویل تری دی
مهندسین آبیاری، عمران، نقشه برداری، هیدرولیک
ایده های تجاری، فنی و مهندسی
بی تی اس مجددا افتخار افرینیده و تو مراسم vmas که معتبر ترین مراسم برای موزیک ویدیو هاست دو تا جایزه برده.جایزه بهترین گروه(بهترین موزیک ویدیوی گروهی)وبهتریم موزیک ویدیوی کی پاپو کسب کرده.گرچه خودشون نبودن.خیلی حیف شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
امروز احتمالا اخرین روزمه و میرم دعا کنید بتونم بازم بیام.
 
رامتین.
#امشب 
اللَّهُمَّ رَبَّ شَهْرِ رَمَضَانَ {قرار عاشقی در هیأت مجازی}
احیای شب قدر و عزاداری در شب شهادت امام علی(ع)
⏰ حوالی ساعت ۲۳:۰۰ بامدادآدرس:تهران_منطقه۱۷_میدان ابوذر_خیابان بهبودی_مسجد باب الحوائج(ع)(مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و با فاصله گذاری انجام می شود)به همراه داشتن ماسک و دستکش و مهر شخصی و مفاتیح،الزامی می باشد.
پخش مراسم مسجد باب الحوائج(ع) در کانال های هیئت حضرت قاسم ابن الحسن(ع): آپارات و گپ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها