نتایج جستجو برای عبارت :

شامپو کلیر با هدیه ویژه

 
خرید اینترنتی شامپو شوما
شوما (schauma) از محصولات شرکت بزرگ schwarzkopf می باشد که به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا باعث تقویت کنندگی مو شده و موهایی سالم خواهید داشت. شامپو شوما آلمانی، بهترین شامپو برای ریزش مو، موهای چرب و غیره بوده و دارای انواع مختلفی می باشد. از جمله:
شامپو شوما آلمانی نارنجی (از نوع شامپو ویتامینه)شامپو شوما هفت گیاه (سبز)شامپو شوما ضد شوره (مردانه)شامپو شوما قهوه ای (نرم کننده و محافظت کننده)
برچسب‌ها: شامپو شوما هفت گیاه, 
وقتی کسی قصد خرید شامپو بدن را دارد، فاکتوری که خیلی به دنبالش است خوشبویی شامپو بدن است و وقتی که مطمئن شدند که این عطری است که دوست دارند، به دنبال باقی ویژگی‌های شامپو بدن می‌گردند. همچنین شاید برای خیلی‌ها این سوال پیش آمده باشد که شامپو بدن بهتر است یا صابون معمولی؟
شامپو بدن معمولا با پوست لطیف‌تر و ملایم‌تر از صابون حمام است و اکثر مردم این روزها ترجیح می‌دهند بدن خود را با شامپو بدن تمیز کنند. اگر شما پوست حساسی دارید، شامپو بدن
دیشب خواب دیدم رفتم شامپو پرژک بخرم.
یعنی تو خوابم پرژک همه جور شامپویی زده بود! شامپو قهوه، لیموترش، لیموشیرین، زغال اخته!
یه شامپو لیمو شیرین برداشتم روشو خوندم دیدم نوشته 12هزار و 800
بردم صندوق حساب کنم، خانمه زد تو کامپیوترش، گفت 128هزار تومن!
گفتم یه شامپو 128 هزار تومن؟؟؟ گفت این شامپو حاوی نرم کننده اس، اگه ارزونتر میخای برو شامپو گردو یا انار بردار!( مگه حاوی اورانیومه؟؟!)
منم دیدم اگه شامپو لیمو رو بخرم شوهرم طلاقم میده با این قیمتش، گفت
 
خرید شامپو نرم کننده و ویتامینه مو شوما حجم ۲۵۰ میلی لیتری
شامپو نارنجی شوما جز شامپوهایی است که مخصوص موهای معمولی بوده و به دلیل وجود ویتامین های A ,D ,E باعث افزایش استقامت تار مو شده و سبب نرم شدن، درخشش و خوشبو شدن موهای شما می شود.
نوع عصاره موجود در این شامپو از نوع انار و زالزلک بوده و بسیار خوشبو می باشند. دو نوع 250 میلی لیتری و 400 میلی لیتری از این نوع شامپو موجود می باشد.
برچسب‌ها: شامپو نرم کننده
 
 
شامپو شوما هفت گیاه (سبز) شامل عصاره ی 7 نوع گیاه متفاوت است که هر کدام تاثیر به سزایی روی مو و پوست سر خواهد داشت.این شامپو مخصوص موهای چرب بوده و باعث درخشش، خوش حالتی و نرمی موهای شما خواهد شد. این شامپو بدون ویتامین بوده و مخصوص بانوان می باشد.
برچسب‌ها: خرید اینترنتی شامپو شوما, موهای چرب
انتخاب بهترین شامپو برای موهای خشک، می‌تواند در بازگرداندن موهای شما به حالت طبیعی مؤثر باشد. برای آشنایی و انتخاب شامپوی مناسب برای موهای خشک و وز، این مطلب را دنبال کنید.
 موهای ما در معرض آسیب‌های زیادی هستند. ما از ابزارهای حرارتی بر روی موهایمان استفاده می‌کنیم، با محصولاتی که رطوبت مو را از بین می‌برند، آن‌ها را شکننده می‌کنیم و مرتب آن‌ها را رنگ  می‌کنیم. جای تعجب نیست که موهای ما خشک و شکننده هستند. یکی از راهکارهای رفع خشکی مو
سدر بابونه گل ختمی  گل گاو زبون با ابغوره با سرکه و اب خمیرش کنید  و سرتون   بشورید.

اگر طبعتون سرده مواد گرم تقویتی مثل تخم مرغ نسکافه قهوه و....بش اضافه کنید
اول همه رو آسیاب کنیدو هر به مقداری که نیاز دارید درست کنید و استفاده کنید.
شامپو را می تونید با شامپو تخم مرغی استفاده کنید

حجامت عام و سر 
انجیر و ترب و برگ ترب تا تمام شدن شپش نخورید
 
شامپو تقویت کننده و ویتامینه شوما با عصاره میوه ۴۰۰ میلی لیتری
شامپو تقویت کننده و ویتامینه شوما با عصاره میوه ۴۰۰ میلی لیتری با عصاره انار و زالزالک حاوی ویتامین های A ,D ,E سبب تقویت و افزایش استقاومت تار موهای شما شده و درخششی خاص به موهایتان خواهد بخشید. این شامپوی شوما مخصوص بانوان بوده و به شامپو شوما نارنجی شهرت دارد که ساخت کشور آلمان می باشد
 
شامپو بازسازی کننده مو گلیس ۲۵۰ میلی لیتری
شامپو بازسازی کننده مو گلیس ۲۵۰ میلی لیتری ، شامپوی مشکی gliss بوده و مخصوص آقایان و بانوان می باشد. این شامپو به دلیل داشتن کراتین مایع و ویتامین باعث صافی، لطافت تقویت کنندگی و سلامت موی شما خواهد شد. و اگر دارای موهای آسیب دیده می باشید باعث ترمیم موهای شما خواهد شد.
 
وقتی کسی قصد خرید شامپو بدن را دارد، فاکتوری که خیلی به دنبالش است خوشبویی شامپو بدن است و وقتی که مطمئن شدند که این عطری است که دوست دارند، به دنبال باقی ویژگی‌های شامپو بدن می‌گردند. همچنین شاید برای خیلی‌ها این سوال پیش آمده باشد که شامپو بدن بهتر است یا صابون معمولی؟
شامپو بدن معمولا با پوست لطیف‌تر و ملایم‌تر از صابون حمام است و اکثر مردم این روزها ترجیح می‌دهند بدن خود را با شامپو بدن تمیز کنند. اگر شما پوست حساسی دارید، شامپو
 
شامپو شوما ترمیم و محافظت کننده مو ۴۰۰ میلی لیتری
مراقبت از مو و بهداشت مو از کارهایی است که هر فردی به آن اهمیت فراوانی می دهد. عوامل زیادی وجود دارند که باعث آسیب دیدگی مو شده و باعث کدری و شکنندگی آن می شود. مواردی مانند سشوار کشیدن های پی در پی، عوامل ارثی، تغذیه ی نامناسب و غیره.اما استفاده از یک شامپوی ترمیم کننده و محافظت کننده از مو می تواند بسیاری از مشکلات را حل نماید. شامپو شوما ترمیم و محافظت کننده مو ۴۰۰ میلی لیتری محصول شرکت schwa
شامپو ولوم سونیا
فرمول منحصر به فرد این محصول، حجمی کامل و درخششی بی نظیر به موهای شما می دهد و به شما این امکان را می دهد تا موهایتان متعادل و در کنترل شما باشند. دو عنصر اصلی این شامپو، آلوئه ورا و رویال ژلی است که موهایتان را پر پشت تر و ضخیم تر می کنند. شامپو حجم دهنده سونیا بدون هیچ ماده تقویتی اضافه شده، سلامت و درخشندگی موهایتان را افزایش می دهد. این محصول برای موهای رنگ شده کاملا مناسب است.
 

آلوئه ورا به مرطوب کردن و حفظ پی هاشِ پوست سر
 
شامپو گلیس مناسب موهای رنگ شده ۲۵۰ میلی لیتری
شامپو گلیس مناسب موهای رنگ شده ۲۵۰ میلی لیتری، مناسب موهایی است که بسیار نازک بوده و دارای موهای آسیب دیده و شکننده دارند مناسب است چرا که این شامپوی گلیس دارای خاصیت کراتینه بوده و باعث نرمی . دخشانی موهای شما خواهد شد.
یه شامپویی دارم که بوش برام خاطره‌انگیزه اگرچه هر تلاشی کردم نتونستم معین کنم که مربوط به چه خاطره‌ای هست. اونچه ازش در ذهنم ثبت شده یه حال خوب عاشقانه هست و خب همین کافیه که هربار احساس فقدان کردم رفتم و این شامپو رو به موهام زدم و حالم خوش شد.
یه چیزهایی واقعی نیست مربوط به بازنماییه و خدا میدونه چقدر عوامل در این بازنمایی دخیلند. انگار کن داستان زندگی خودت رو بنویسی.
آیا هرگز آرزو می کنید موهای براق و براق مانند افراد مشهور از بین برود؟ خوب حالا می توانید ، حتی اگر بودجه سختی دارید! لازم نیست پول زیادی برای خرید اسپری مو ، نرم کننده یا انواع مختلف شامپو سرمایه گذاری کنید - می توانید شامپو مخصوص خود را تهیه کنید. می خواهید بدانید چگونه؟ بنابراین در اینجا نقش یک تخم مرغ و نحوه استفاده از آن در ساخت شامپو به وجود می آید.
بله ، احتمالاً عجیب به نظر می رسد ، اما می دانم که این کار شگفتی هایی دارد. تخم مرغ سرشار از
با مصاحبه ای که تهیه کرده ایم نظریات دو متخصص آموزش آرایشگری را برای شما بیان می کنیم که هر چند وقت یک بار باید این کار را انجام دهید .
اگر تا به حال از خود سوال کرده اید که هر چند وقت یک بار باید موی خود را شست و شو دهید ، تنها نیستید ! گفت و گو های زیادی وجود دارد که بیان می کند هر چند وقت یک بار باید از شامپو برای داشتن پوست سر مطلوب و موی سالم استفاده کنیم . اما همچنان هیچ نتیجه ی مشخصی ذر این باره به دست نیامده است .
ما تحقیقاتمان را کامل کردیم
رفتم تو مغازه "شامپو" میخواستم...
گفتم من فلان شامپو رو میخوام ! 
شامپپو رو گذاشت جلوم گفت مدلهای دیگه هم داره ، و برام چند مدل دیگه اورد ! 
داشتم مدل ها رو نگاه میکردم و روشون رو میخوندم که دیدم همینجوری داره لوازم ارایشیم میاره ! تند تند هم یه چیزایی میگه! 
عین منگ ها نگاه میکردم که اینا چیه! 
واسه کجاس ! 
من ی رژلب و سایه و رژگونه و ریمل بلدم خدایی ! 
این همه چیز چیه اومده دیگه !!!! 
کانتور :/ 
پرایمر :/ 
هایلایت ! 
انصافا هایلایتا خیلی خوش رنگ بودن
در داروخانه ها انواع مختلفی از شامپوهای ضدشوره وجود دارد که تقریبا مکانیزم عمل همه آنها مشابه هم است. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که شامپو ضد شوره درمان کننده شوره سر نیست و تا زمانی که از آن استفاده می کنید به کاهش و کنترل شوره سر کمک می کند تا در کنار مصرف آن علت شوره سر خود را که توسط پزشک متخصص  ریشه یابی می شود بیابید.
 
ادامه مطلب
سیاری از خانمها هرروز آرایش میکنند ولی برخی سالی یا ماهی این کار را انجام میدهند . بالطبع پاک کردن آرایش برای خانمهایی که هرروز آرایش میکنند سخت است و در اثر پاک کردن ممکن است پوست آسیب ببینید مخصوص وقتی ریمل را از چشم پاک میکنیم  سخت تراست. امروز درباره نحوه پاک کردن آرایش چشم مباحث بسیار آموزنده و مفیدی را بیان میکنیم.
1- از شامپو بچه استفاده کنید. بهترین راه بدون سوزش چشم و ریزش اشک برای پاک کردن آرایش چشم، از جمله، ریمل مژه و ابرو (حتی ضد آ
 
دلایل ریزش مو در افراد و رفع این مشکل به وسیله شامپو ضد ریزشارثی : همان طور که می دانید یکی از دلایل ریزش مو در اکثر افراد ارثی می باشد ؛ یعنی این حالت ، به صورت ژنتیکی و نسل به نسل به فرد انتقال می یابد و در اکثر مواقع موجب تاسی وسط سر در مردان می شود .هورمونی : یکی از دلایل اصلی ریزش موی سر در مردان ، به علت وجود و فعالیت بیش از حد برخی از هورمون ها می باشد .وسیله های گرمایشی : علت دیگر ریزش مو ، استفاده بیش از حد افراد ، مخصوصا زنان از وسایل گرما
شامپو ضدریزش نلی
بهترین شامپو برای ریزش موشامپو ضد ریزش نلی معالجه کننده ریزش گیسو Nelly Anti Hair Loss با فرمولی فوق العاده، ریزش موها را متوقف کرده و موجب پرورش دوباره موها می‌گردد. این شامپو دربردارنده پروتئین بی نیاز گردیده سویا و ترکیبات هیدرولیز گردیده عصاره گیاهان موءثر مانند: رزماری، مریم گلی، ریشه پدر انسان، صنوبر، پیچک، نعنا و بقیه گیاهان اثرگذار میباشد که موجب احیا و مرمت موهای از دست رفته خواهد شد.
ترکیبات اعجاز آسای مو جود در شامپو ض
 
در این خودآموز، به آموزش کامل طراحی بطری شامپو در کتیا و با دستورات محیط‏‎های Sketcher, Part Design و GSD به صورت حرفه‏‎ای و بسیار ساده می‏‎آموزیم.
طراحی بهینه و استفاده از کمترین دستورات برای طراحی مدل
طراحی پارامتریک قطعات را می‏‎آموزیم.
 
برای مشاهده توضیحات تکمیلی، ویدئوی کامل آموزش و دریافت فایلهای مورد نیاز آموزش، روی لینک زیر کلیک کنید:
طراحی بطری شامپو در کتیا
گلیس
مراقبت از مو و بهداشت مو یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخشهای زندگی هر فردی است. مشکلاتی مانند ریزش مو، عدم رشد سریع مو، موخوره، شوره سر و غیره همواره مسائلی است که دامن گیر بسیاری از افراد می شود.دلایلی که ممکن است افراد با مشکلات مو مواجح شوند بسیار است اما استرس و اضطراب، آب و هوا و تغذیه ی نامناسب، عوامل ارثی و غیره می تواند از دلایل عمده ی آنها باشد.حال انتخاب یک شامپوی مناسب، با کیفیت با برند خوب می تواند مشکل گشا باشد.گلیس  GLISS از جمل
شامپو کلیر ضد ریزش و شوره مو
 
 
فروش ویژه شامپو هیرفال کلیر با قیمتی ویژه و هدیه ایی خاص از طرف دیجیکالا
با خرید این محصول یک توپ کلیر با امضای کریستیانو رونالدو دریافت کنید هدیه ایی ویژه از طرف دیجی کالا و دیجی تخفیف
 
برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید
1-یه دونه پست دارم خیلی وقت پیش آماده کردمش ... اما اینجا هنوز اونقدر شلوغ نشده که بخوام انتشارش بدم... شلوغش کنین دیگه ... اع
2- شامپو چرا دوباره گرون شده؟ شامپو 9 تومنی رو میخریدم 15 تومن امروز شده بود  19 تومن :(
3-  من : حساب من چقدر شد؟ اون: 85 تومن  من: ایول چقدر خوب شد یه بار من اومدم اینجا زیر 100 پیاده شدم :))
اون : ببخشید 112500 ... اون دو قلم نخورده بود 
من: گفتم یه چیزی مشکوک :| 
4- اونروز
اون: من رفیق مهرانم .... اگه باید پارتی بیارم بگو :)
من: نه این چه حرفیه ...
جنس موها با هم متفاوت است و موهای هرکس با نفر دیگر نسبت به یک شامپو عکس العمل متفاوتی ممکن است نشان دهد پس نمی توان یک شامپو را برای همه تجویز کرد. آنچیزی که مهم است این است که اگر موهای شما در اثررنگ و مش زیاد و یا مواد فر کننده آسیب دیده اند، بهتر است به اسیدیته شامپو دقت کنید. اسیدیته شامپوها بین قلیایی متوسط تا اسیدی سبک تنظیم می‌شود. اگر موهایتان آسیب‌دیده شامپوهای خنثی یا شامپویی با اسیدیته اسیدی سبک که مو را کمتر متورم کرده و لایه خارج
شامپو براق محافظ کاربانا خودرو روپس
RUPES  یک شامپوی شستشوی اتومبیل با کیفیت بالا است که برای از بین بردن کثیفی و محافظت از نور در برابر نقاشی ، همه در یک مرحله استفاده می شود. M707 حاوی موم واقعی کارناوا است که به روانکاری سطحی کمک می کند و محافظت می کند. از همراه با RUPES P808 برای محافظت از پایدار و براقیت در تمام سطوح رنگ شده استفاده کنید.همین حالا سفارش دهید.ارسال به سراسر ایران انجام می شود.
شناسه محصول : M707
قیمت و خرید شامپو استم سل 200 میل
شامپوهای بسیار قوی در بازار موجودند، ولی پشت پرده این شامپوها را همه نمی‌دانند. هر شامپو علاوه بر پاک کردن موها و پوست کف سر مقداری هم به بدن شما آسیب می‌رساند. بدن ما از سلول‌هایی تشکیل شده است، مانند چربی‌ها و پروتئین‌ها و نظایر آن، که شباهت زیادی با چربی‌هایی دارند که از محیط به عنوان چرک و کثیفی روی موهای ما ‌می‌نشیند. هر شامپو وقتی به پاک کردن موهای ما می‌پردازد، مقداری هم از بدن ما را پاک می‌کند. مو
قیمت و خرید شامپو استم سل 200 میل
شامپوهای بسیار قوی در بازار موجودند، ولی پشت پرده این شامپوها را همه نمی‌دانند. هر شامپو علاوه بر پاک کردن موها و پوست کف سر مقداری هم به بدن شما آسیب می‌رساند. بدن ما از سلول‌هایی تشکیل شده است، مانند چربی‌ها و پروتئین‌ها و نظایر آن، که شباهت زیادی با چربی‌هایی دارند که از محیط به عنوان چرک و کثیفی روی موهای ما ‌می‌نشیند. هر شامپو وقتی به پاک کردن موهای ما می‌پردازد، مقداری هم از بدن ما را پاک می‌کند. مو
شستن مبل با شامپو فرش
بهترین مبل ها، کاناپه های پارچه ای عالی هستند که بیشترین آمار خرید را دارند، اما زمانی که لکه ای روی مبل ایجاد می شود و یا مبل چرک می شود، یک کابوس بزرگ است .در ادامه تکنیک هایی برای شستن مبل با شامپو فرش و یا ترفند های دیگر آموزش داده خواهد شد تا مانند یک قالیشویی حرفه ای مبل را شستشو دهید.
خطر آلودگی مبل :
خطرناک تر آن است که مبل به صورتی است که لکه و یا آب به مرور به قسمت های زیرین مبل رفته و به سرعت در مبل ماندگار خواهد شد.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استقبال بالایی که از حرید های آنلاین انجام می گیرد می توان با خرید از فروشگاه های آنلاین علاوه بر خریدی سهل و به سرفه در حفظ محیط زیست هم تاثیرگزار باشیم
با ما همراه باشید تا به معرفی چند شامپو ضد شوره مناسب بپردازیم.
در رابطه با لیست موجود ذکر این نکته مهم است که لیست ذبل حاصل بررسی محصولات فروشگاه دیجی کالا می باشد.
شامپو فولیکا (200 میلی لیتر و مخصوص موهای چرب)
از جمله شامپوهای پر فروش دیجی کالا که بیش از 290 نفر از
شامپو بدون آب ( شامپو واترلس)شامپو بدون آب نانو سان محصولی فوق العاده و با قابلیت تمیز کنندگی و چربی زدایی بسیارعالی می باشد ، با استفاده از این محصول بدون نیاز به آب و هر گونه ماده شوینده فقط با استفاده از دستمال می توانیم در هر زمان و هر مکان خودروی خود را کاملا تمیز نماییم ، این محصول دارای خواص براق کنندگی و ضد گرد و غبار نیز بوده که آن را نسبت به رغبای خود کاملا متمایز کرده است . استفاده از این محصول موجب صرفه جویی در مصرف آب می گردد .کاربرد
 
 
در این مقاله از فروشگاه اینترنتی زز زاگرس به بررسی شامپو خشک میپردازیم.
گاهی محدودیت زمانی باعث میگردد تا وقتی برای استحمام و تمیز کردن موهایتان نداشته باشید.
یا در مواقعی که مسافرت هستین و بعد از یک گشت و گذار طولانی نیاز به تمیز کردن موهایتان در آخر شب هستید.
اما به دلیل خستگی مفرد این امکان میسر نیست.
احتمالا برایتان پیش آمده که آب قطع شده و دسترسی به حمام امکان پذیر نمی باشد.
برخی موارد به دلیل برخی بیماریهای پوستی امکان تماس با آب وج
شامپو 300 میل ضد شوره مخصوص مو های چرب آموس وان
رفع شوره سر - تنظیم چربی پوست و مو - درمان پوسته ریزی
حاوی سالسیلیک اسید، پروویتامینB5، پروتئین هیدرولیز شده سویا و Dermosoft liquid
شماره پروانه سیب سلامت :  56/21664حجم : 300 میلی لیتری

ادامه مطلب
اثربخشی شامپو ضد ریزش دکتر خوش رج
شامپو ضد ریزش و ایجاد اثربخشی عالی : یکی از مشتریان که کم پشتی موها شدیدی داشتن. بعد استفاده از شامپو و تونیک مو دکتر خوش رج نتیجه را مشاهده کنید. 
 
شامپو ضد ریزش دکتر خوش رج و اثربخشی
 
مشخصات یک شامپو خوب
 
نتیجه بهتر و سریعتر برای رشد موها
 
در تهیه، تولید آن استاندارد و اصول اولیه رعایت شده باشد.
 
در عصاره گیری گیاه دقت کافی بخرح رفته باشد
 
زمان نگهداری و تولید آن در اولویت قرار گرفته شده باشد
 
موها پس از
چند نکته مهم لطفا لطفا توجه کنید
 
1.طریقه شستن کلاه گیس دقت کنید
اول از همه کامل کلاه گیس را شانه کنید تا هیچگونه #گره #خوردگی یا #پت #بودن درون موها مشاهده نشود
سینک یا ظرفی را پر از آب ولرم کنید به اندازه ای که وقتی کلاه گیس را درون ظرف آب فرو میکنید آب تا #یک #بند #انگشت از کلاه گیس بالاتر باشد
روی کلاه گیس #شامپو #نرم #کننده بریزید و کلاه گیس را با آرامی درون آب فرو برده تا #نیم #ساعت بزارید تا کامل درون #آب و #شامپو #خیس بخورد
پس از نیم ساعت کلاه گ
استحمام بعد از
کاشت مو موضوعی است که باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید. حمام کردن
نادرست و شستشو اشتباه سر بعد از کاشت مو باعث بروز مشکلاتی از جمله آسیب رسیدن به
گرافت های کاشته شده می شود.
شما با گذشت دو
روز از کاشت موی خود بهتر است دو بار در روز به حمام بروید و این کار را تا 10 روز
ادامه دهید. تا 10 روز بعد از کاشت مو باید از قرار گرفتن زیر دوش آب مستقیم و
عمودی پرهیز کنید، زیرا تماس مستقیم سر با آب به گرافت های کاشته شده آسیب وارد می
کند.
ب
شامپو بدون آب اتومبیل (واترلس شامپو )
شامپو بدون آب نانو سان  محصولی فوق العاده و با قابلیت تمیز کنندگی و چربی زدایی بسیارعالی می باشد ، با استفاده از این محصول بدون نیاز به آب و هر گونه ماده شوینده فقط با استفاده از دستمال می توانیم در هر زمان و هر مکان خودروی خود را کاملا تمیز نماییم ، این محصول دارای خواص براق کنندگی و ضد گرد و غبار نیز بوده که آن را نسبت به رغبای خود کاملا متمایز کرده است . استفاده از این محصول موجب صرفه جویی در مصرف آب می گر
ماسک گیسو با کشک :
بهترین شامپو برای ریزش مو
مواد مایحتاج :
 
1 فنجان کشک
دو قاشق غذاخوری پودرآملا
کشک به جهت داشتن ویتامین ب5 ، د به تندرست ، تقویت ساقه گیسو و رفع شوره راز امداد می‌کند علاوه براین آملا درین ماسک به پرورش موی و ارتقا ویتامین ث پوست راز امداد می نماید.
 
شیوه به کار گیری :
 
این دو مواد را تا‌هنگامیکه به طور کامل قابل انعطاف شود، مخلوط فرمائید و بعد از آن روی پوست راز و گیسو بمالید.
 
وقتی که موهایتان کاملا پوشیده گردیده، ماسک را
شامپو بدن یا همان ژل دوش از محصولات بهداشتی است که برای شستشوی بدن در حمام استفاده می‌شود. معمولاً شامپو بدن از ترکیباتی  شیمیایی ساخته می‌شود که از صابون ملایم‌تر است و کمتر باعث خشکی پوست می‌شود ، با این حال کسانی که پوست خشک دارند ، بهتر است حتی بعد از شستشوی بدن با شامپو بدن یا ژل دوش باز از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنند تا از خشک شدن و کشیدگی پوستشان جلوگیری شود.
بسیاری از متخصصان پوست بر این باورند که صابون‌‌ و شامپو بدن به دلیل داشت
شامپو بدن یا همان ژل دوش از محصولات بهداشتی است که برای شستشوی بدن در حمام استفاده می‌شود. معمولاً شامپو بدن از ترکیباتی  شیمیایی ساخته می‌شود که از صابون ملایم‌تر است و کمتر باعث خشکی پوست می‌شود ، با این حال کسانی که پوست خشک دارند ، بهتر است حتی بعد از شستشوی بدن با شامپو بدن یا ژل دوش باز از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنند تا از خشک شدن و کشیدگی پوستشان جلوگیری شود.
بسیاری از متخصصان پوست بر این باورند که صابون‌‌ و شامپو بدن به دلیل داشت
پسرک وارد فروشگاه شد. در به در در قفسه‌ها به دنبال شامپویی می‌گشت که انقلابی باشد، حتما نه شامپویی که چپیه دورِ درش انداخته باشند یا که زیرِ قوطی‌اش که دست بکشی ته ریش‌های نرم کرکی‌ای وجود داشته باشد، او می‌خواست یک شامپوی ایرانی بخرد. 
آن قدر این حرکتش به زعم خودش حماسی بود که یک گروه موسیقی نظامی درونِ مغزش با طبل و شیپور مشغول اجرای موسیقیِ سر زد از افق بودند. به شامپویی رسید که اسمش پرژگ بود و کنیه‌اش سیر!
او قبلا در آینه جادو دیده بود
شستن مو‌ها با شامپو و چنگ زدن آن‌ها باعث ایجاد کرک و پیچ خوردگی در مو‌ها می‌شود و گاهی باز کردن کرک مو مخصوصا مو‌های نازک و بلند به حدی سخت و آزاردهنده می‌شود که فرد مجبور می‌شود موهایش را قیچی کند. موهای رنگ شده به دلیل اینکه تحت تاثیر مواد دکلره قرار گرفته‌اند بافتیم و جنسی خشک پیدا می‌کنند و با شست‌و شو بیشتر رطوبت خود را از دست می‌دهند. شرکت‌های آرایشی- بهداشتی برای رفع این مشکل اقدام به تولید نرم‌کننده‌ها کرده اند که پس از شامپوی
سوپر شامپوسوپر شامپو ترکیبی بسیارعالی و موثر برای از بین بردن انواع کثیفی ها و آلودگی ها از بدنه خودرو است ، PH این محصول به اندازه ای است که به هیچ عنوان به رنگ خودرو آسیب نمی رساند . غلظت بالا ، تمیز کنندگی عالی ، مقرون به صرفه بودن این محصول و مزایای متعدد دیگر این محصول را به انتخاب اول کسانی تبدیل کرده است که برای تمیزی و کیفیت رنگ خودرو اهمیت قایل هستند.کاربرد :شستشوی انواع وسایل نقلیه بصورت دستی و ماشینیمزایا :فاقد فسفاتفوق غلیظکف زیادچ
روش های مختلفی برای شستشو وجود دارد.
بسته به نوع بافت فرش دستی یا ماشینی، روش های قالشویی متفاوت می باشد.
کارشناسان کارخانه قالیشویی افرا، باتوجه به عواملی مانند میزان گردو غبار
موجود درفرش، نوع الیاف فرش و شرایط محیطی که فرش در آن قرار گرفته است ،
مناسبترین روش را انتخاب می نمایند. البته نباید از این نکته غافل شویم که
تعداد دفعات نظافت فرش نیز در این امر مهم می باشد، طول عمر فرش و آسیب
دیدگی آن تا حد زیادی به تکرا دفعات شست و شو بستگی دار
کلمه شامپو از ریشه زبان سانسکریت در هندی به معنای مالیدن، فشار دادن، ماساژ دادن می آید و در سال ۱۷۶۲ وارد زبان انگلیسی شده است. پوست کف سر و موها توسط ماده ای به نام سبوم که از ریشه های مو ترشح می شوند چرب و براق می شوند. این ماده چرب علاوه بر اینکه باعث درخشندگی و جلای موها میشود بعلت چربی خود جاذب گرد و غبار و کثیفی نیز می باشد. فلسفه وجودی شامپو برداشتن این کثیفی و چربی هاست طوریکه بیش از اندازه پوست سر و مو خشک نشوند.
یک شامپوی خوب باید بتوا
شامپو تخصصی مخصوص موهای خشک  آموس وان
دارای تاییدیه سیب سلامت سازمان غذا و دارو ایران
دارای نشان استاندارد تولید
شماره پروانه سیب سلامت: 56/20688
مناسب جهت استفاده آقایان و بانوان
تحت لیسانس فرانسه -تولید ایران
 حاوی مواد کاملا  طبیعی  شرکت sinerga فاقد پارابن ، کوکامید DEA و سیلیکون 
حجم : 300 میلی لیتر

ادامه مطلب
۱. برا روز مادر شامپو هلث نوشن خریدیم جلو جلو دادیم به مامی استفاده کنه چون لازم داشت + پن اسطوخدوس L'dora خریدم [شفاف کنندگیشو همون اولین بارم که میزنی معلومه .. راضیم ازش] 
۲. کیک خوردن با زهرا
۳. تونسم تایم پلانکمو طولانی تر برم بدون لرزش
شامپو تخصصی تقویت کننده و ضد ریزش مو  آموس وان
دارای تاییدیه سیب سلامت سازمان غذا و دارو ایران
دارای نشان استاندارد تولید
شماره پروانه سیب سلامت: 56/20692
مناسب جهت استفاده اقایان و بانوان
تحت لیسانس فرانسه -تولید ایران
حجم : 300 میلی لیتر

ادامه مطلب
شامپو ضد ریزش مو
افزودنی های شامپو ضد ریزش مو خود به دو دسته تقسیم بندی می شوند.
الف- افزودنی های عمومی
موادی مانند نگهدارنده ها برای جلوگیری از آلودگی میکروبی، نمک برای افزایش قوام شامپو و اسانس برای خوشبو نمودن شامپو و ا.د.ت. آ (EDTA) برای کاهش سختی آب و سیتریک اسید جهت تنظیمپ هاش جزء افزودنی های شامپو به حساب می آیند.
اگر به ترکیبات تشکیل دهنده شامپوهادقت کنیم خواهیم دید اجزائی مثل اسیدسیتریک، نمک، ا.د.ت.ا، نگهدارنده، اسانس، رنگ و آب در همه شا
چگونه از شر موهای چرب خلاص شویم
 
بررسی اجمالیموهای چرب می توانند مانع از نگاه و احساس بهترین شما شوند. مانند پوست روغنی و آکنه ، ممکن است باعث شود شما خودآگاهی داشته باشید. این امر می تواند به ویژه دشوار باشد اگر علت و یا نحوه کنترل آن را نمی دانید. همه ما می خواهیم موها و پوست مان وقتی به دنیا می رویم سالم به نظر برسند!
در ادامه بخوانید تا بیشتر بدانید چه عواملی باعث ایجاد موهای چرب و آنچه می توانید برای لکه برداری موهای روغنی انجام دهید
7 راه
شامپو با پشتیبانی خشککردن برای شستشوی دستی خودرو. مناسب برای سطوح رنگ,فلز,
شیشه, لاستیک و پلاستیک. شستشو بدون خشک کردن!: تمیز کننده با عوامل کمپلکس دهنده خاص.
مرحله ۱: خشک شدن از طریق مواد فعال سطحی ویژه. این یک لایه نازک آب است کهخشک می‌شود
عاری از لکه‌های آبی.
SONAX XTREME SHAMPOO 2 IN 1
Shampoo with drying support for the manual car wash. Suitable for paintwork surfaces, metal,glass, rubber and plastics. Wash without drying! Step1: Cleans with special complexing agents.Step 2: Dries through special surface active surfactants. These form a thin wat
بهترین راه تمیز کردن انواع لکه فرش
فرش از مهمترین بخش‌های زیباسازی و دکوراسیون است که در اکثر خانه‌ها وجود دارد. این شی زیبا و گرانبها پس از چندی به خود آلودگی جذب کرده و تمیزی خود را از دست می‌دهد.
اگر می‌خواهید مدام مجبور به شستن فرش‌هایتان نباشید بهتر است به محض اینکه فرش دچار کثیفی و لکه شد خودتان شروع به تمیز کردن آن کنید.
این کار باعث می‌شود به طور مداوم نیاز به شستن فرش پیدا نکنید و با این کار به ماندگاری فرشتان و طول عمر آن کمک کنید
 
نکات قابل توجه قبل از خرید شامپو ضدریزش
3 چیز که قبل از خرید شامپوی جلوگیری از ریزش مو باید بدانید :
- اگر شامپویی دارید که موثر است آن را عوض نکنید. به دنبال محصولاتی باشید که دارای بازخورد مثبت زیادی هستند. بیشتر شامپو هایی که ادعا می کنند ریزش مو را متوقف کنند و باعث رشد موهای جدید می شوند، روغن مار دارند.
- کتوکونازول پادشاه است. در نظر داشته باشید هر شامپوی جلوگیری از ریزش مو که حاوی این ماده نباشد مناسب نیست. 
- از شامپویی استفاده کنید که
۱. Bonding time + خواب بغلی [- یه دل تنگی عمیـــــــق]
۲. ماکارونی + آش رشته+ چایی وانیل داغ که میرف تو رگام
۳. حموم آب داغ + ماسک پیل آف + شامپو هلث نوشن [ خیلی راضیم ازش هم خارش کف سرمو کم کرده هم ریزش معمول موامو خیلی کمتر کرده هم از جنس موام راضی ترم .. خدا برا سازندش نگهش داره]
همه خانم ها به رنگ کردن موهایشان علاقه دارند و دوست دارند با این کار در چهره شان تنوع ایجاد کنند اما مشکلی که وجود دارد این است که پس از گذشت مدتی رنگ موها تغییر کرده و شفافیت و زیبایی خود را از دست میدهند. فرقی ندارد موهایتان را خودتان در خانه رنگ کرده باشید یا
توسط آرایشگر با کلی هزینه به هر حال باید ترفندهای ثابت ماندن رنگ مو را بدانید، برای ثابت ماندن رنگ مو راهکارهایی وجود دارد که در این بخش از دنیای مد چفچفک  آن ها را با شما در میان میگذا
قبل از شستشو با شامپو موها را نرم کنید.
از آنجایی که موهای فر طبیعی مجعد هستند، امکان گره خوردن و در هم تنیدگی در آنها بسیار بالا است. اگر شما دارای این نوع از موها هستید، باید قبل از شامپو کردن، از نرم کننده های طبیعی برای جداسازی موها و جلوگیری از گره خوردن و آسیب رسیدن به آنها استفاده کنید.
روغن های طبیعی و نرم کننده های آبرسان، گزینه مناسبی برای این منظور عنوان می شوند. موهای خود را به دو بخش تقسیم کنید و روغن را به تمام نقاط ساقه مو بمالید.
چند نکته مهم بهتر است بدانیم
1.اموزش شستن صحیح کلاه گیس:
سینک یا ظرفی مناسب جهته شستن کلاه گیس تا نصفه آب نمایید کلاه گیس را درون اب فرو نمایید مقدار کافی شامپو نرم کننده اضافه کنید به مدت30 دقیقه
کلاه گیس را درون سینک گذاشته تا کامل خیس شود پس از مدت زمان 30 دقیقه به آرامی کلاه گیس را بیرون آورده با کمی فشار آب درون کلاه گیس را خارج نمایید سپس با آب ولرم کلاه گیس را بشویید تا کاملا شامپو درون کلاه گیس خارج شود سپس کلاه گیس را فشرده تا آب اضافی خا
یه کتابی میخوندم که مضمونش این بود شما تنها نیستید خداوند یا کائنات با یک سری نشانه ها ما را راهنمایی میکنند فقط باید آگاه باشیم. فقط باید بفهمیم این اتفاقات تکراری زندگیمون دلیلش چیه . اشتباهاتمون رو دوبار تکرار نکنیم. 
اسم کتاب زبان سری رویاهای بیداری هست . خیلی کتاب خوبیه 
من هیچوقت نشانه های زندگیم رو جدی نمیگرفتم .
مثلا اصرار داشتم ینفر تو زندگیم باقی بمونه ولی اون ینفر آدمی بود که باعث رشد من نمیشد و فقط وابستگی منفی ایجاد شده بود . هر ب
اثربخشی شامپو ضد ریزش دکتر خوش رج
 
شامپو ضد ریزش و ایجاد اثربخشی عالی : یکی از مشتریان که کم پشتی موها شدیدی داشتن.
بعد استفاده از شامپو و تونیک مو دکتر خوش رج نتیجه را مشاهده کنید. 
 
 
برای دیدن محصول روی متن پایین کلیک کنید
شامپو ضد ریزش دکتر خوش رج و اثربخشی
 
مشخصات یک شامپو خوب
 
نتیجه بهتر و سریعتر برای رشد موها
 
در تهیه، تولید آن استاندارد و اصول اولیه رعایت شده باشد.
 
در عصاره گیری گیاه دقت کافی بخرح رفته باشد
 
زمان نگهداری و تولید آ
چگونه تشخیص دهیم شامپو تریاک اصل از تقلبی را :

دقت نمایید که شامپو تریاک اصل که توسط کارخانه ایتالیایی تولید میگردد .

تفاوت های ریزی با شامپو تریاک اصل دارد و شکل آنها بسیار باهم تشابه دارد و عملا تشخیص آن توسط اشخاص کمی دشوار است

با این حال مشخصات شامپو تریاک اصل را برای شما آورده ایم .

۱- بر روی شامپو تریاک اصل هولوگرام اورجینال نازک نقره ای چسبیده میشود که یک دایره مشکی رنگ نازک دور آن قرار دارد .

۲- شامپو تریاک اصل دارای علامت R team بسیا
انواع بطری اسپری
یکی دیگر از محصولات آرایشی بهداشتی انواع ظرف اسپری است که مدل های متنوع می تواند داشته باشد و معمولا با کیفیت های متفاوت و قیمت های ارزان تا گرانی عرضه می شود. ظرف اسپری معمولا در حجم های 50 میلی لیتر تا 200 میلی لیتر عرضه می شود که البته حجم های بالاتر نیز موجود است که برای مصارف غیر عمومی مثل آرایشگاه ها و غیره کاربرد دارد.
متریال مورد استفاده برای تولید ظرف اسپری معمولا از پلاستیک، اکریلیلک، شیشه و یا آلمینیوم می باشد که با ت
بهترین شامپو برای ریزش موبرای ریزش موی چه بایستی کرد؟ حدود ۲۰ درصد از آقایان در ده سال سوم معاش خویش به ریزش موی دچار میشوند. درین سن مهم ترین علت ریزش گیسو مردان ژنتیک میباشد. اما می‌اقتدار بعضی دیگر از عوارض فرعی را نیز پیدا کرد و برای خودداری از ریزش موی آن‌ها‌را زیر در دست گرفتن درآورد. البته بایستی بدانید که چنانچه در سن ذیل در گیر ریزش گیسو راز میباشید، بایستی در شجره‌طومار خویش دلیل اصلی را پیدا نمائید! با این حالا، عوارض ریزش گیسو م
جهته خرید کلاه گیس با کیفیت زنانه و مردانه 
لینک کانال تلگرام gkolahgiis@ شماره ثبت سفارش 09178846627 
لینک اینستا گرام kolahgiis@
چند نکته مهم بهتر است بدانیم
1.اموزش شستن صحیح کلاه گیس:
سینک یا ظرفی مناسب جهته شستن کلاه گیس تا نصفه آب نمایید کلاه گیس را درون اب فرو برده مقدار کافی شامپو نرم کننده اضافه کنید به مدت30 دقیقه
کلاه گیس را درون سینک گذاشته تا کاملا خیس شود پس از مدت زمان 30 دقیقه به آرامی کلاه گیس را بیرون آورده با کمی فشار آب درون کلاه گیس را خار
بهترین شامپو برای ریزش مو
ویتامین E برای پرهیز از ریزش گیسو یکی‌از مزیت‌های ویتامین‌ E بهبود پرورش و بسط مویرگ‌ها و عروق خونی میباشد. این همت باعث ارتقا جریان خون به ریشه موها می‏ شود، به همین خیال و خاطر می‌قدرت اظهار‌کرد این ویتامین به پرورش موها امداد کرده و پرورش آنان‌را در اکثری از اشخاص تسریع می‏ بخشد. علاوه بر این نشان داده گردیده که مصرف مقادیر اضافه ویتامین E در رژیم غذایی می تواند از موخوره و یکسری شاخه شدن انتهای موها پیشگیری
۶-به موهای خویش رایحه بزنید.
بهترین شامپو برای ریزش موپیشین از به کار گیری از ژل گیسو راز، رایحه گزینه عشق ی خویش را با آن ادغام فرمائید. در اینصورت موهای شما علاوه بر ظواهر قشنگ بوی بسیار مطلوبی نیز خواهند داشت.۷-استعمال از روغن های ضروریشامپوی عادی خویش از روش ادغام کردن با چندین قطره روغن ضروری، تبدیل به شامپوی گیاهی نمایید. بدین مراد شامپوی خویش را با حدود ۲۰ قطره اسانس اسطوخودوس ترکیب نمائید و از نتیجه ها شگفت انگیز آن لذت ببرید.
۸-معالج
پلی کواترنیوم ۷  یک ماده ی کاتیونی عالی برای مو و پوست است. این ماده  به ویژه در سیستم های سورفاکتانت مانند شامپو و ژل دوش مناسب است و برای استفاده در اسپری مناسب است،  راحتی شانه خوردن مو های خیس را فراهم میکند. علاوه بر این نرمی و درخشش را به مو اضافه می کند. مقادیر توصیه شده  ۰٫۳٪ تا ۰٫۵٪ برای ژل دوش و تا ۱٪ برای شامپو هست.
موارد استفاده از پلی کواترنیوم : پلی کواترنیوم به عنوان نگهدارنده به فرآورده افزوده شده تا میکرو ارگانیسم ها را از بین
اگر شما از فرش های ماشینی استفاده می کنید نیازی نیست بر روی زمان و فصل آن حساس باشید.
چرا که این فرش ها برای خشک شدن و بو گیری نیازی به نور خورشید ندارند و به راحتی و در گرمخانه های گازی خشک می شوند.
بهترین زمان هم برای نور مستقیم آفتاب و پهن کردن فرش ها ۶ ماه اول سال می باشد.
شما در صورتی که نتونید از فرش هاتون بصورت دقیق و اصولی نگهداری کنید یقینا طول عمر اون ها کم خواهد شد و این هزینه ها و مشکلات بیشتری را برای شما بوجود می آورد.
اگر بصورت منظم ف
سلولز یکی از انواع مختلف پلیمرهایی است که در طبیعت یافت می‌شود. چوب، کاغذ، و پارچه‌ی نخی همگی حاوی سلولز هستند. سلولز یک لیف بسیار خوب می‌باشد. چوب، پارچه‌ی نخی، و طناب تهیه شده از کنف تماماً از سلولز لیفی ساخته شده‌اند. سلولز از واحدهای تکراری مونومر گلوکز تشکیل شده است. این همان گلوکزی است که برای ادامه‌ی حیات در سوخت و ساز و متابولیسم بدن مصرف می‌شود، ولی شما نمی‌توانید آن را به شکل سلولز هضم کنید. سلولز را یک پلی‌ساکارید نیز می‌نام
امروز صبح ساعت هشت و ده دقیقه آبجی بزرگه زنگ زد که تو ساعت چند میری سرکار گفتم هشت و ربع ،گفت خوبه دنبال منم بیا ببرم سرکار 
حالا محل کارش قشنگگگگگ بیست دقیقه ای با محل کار من فاصله داره،من بهش گفتم باشه.چون آبجی هستیم و چون یه بار پول ماکسیم رو اون حساب کرده 
راه افتادم اول دخترم رو بردم مهد و اونجا یه چیز تکون دهنده شنیدم :شپش!!!
البته انتظارش رو داشتم چون آبجی کوچیکه و مامان تو سرشون بود و اون‌ها از پسر کوچیکی که مامانم پرستارشه گرفته بودن 
--- پک جشنواره فروردین ماه شامل:
۲ عدد سوپریم گانودرما
۱ عدد موکا گانودرما
۱ عدد لاته گانودرما
۲ عدد خورش
۱ عددخرما بار
۲ عدد سبوس برنج
۳ عدد ژل ضد عفونی۲۵۰ میلی
۲ عدد آنتی باکتریال
۱ عدد شامپو گانودرما
۲ عدد صابون گانودرما
۱ پک صابون زیبایی
۱ عدد شامپو بدن گانودرما
۲ عدد چای-۱ عدد چای سیلان و ۱ عدد چای عطری
۲ عدد پودر نبات
۱ عدد عسل ۵۰۰ گرمی
۱۰ عدد عطرینه
۱ پک  ۱۲ عددی پودر ژله
 
--- هدیه پک شامل :
۱ عدد پودر کیک
۱ عدد سبوس برنج
۱ عدد ژل ۱۰۰ میل
22,680,800
ماسک زغال چیست؟
اگر این روزها نگاهی به ترکیبات به کار رفته در محصولات زیبایی بیندازید، در بسیاری از موارد می‌توانید نام زغال را نیز مشاهده کنید. زغال فعال اخیرا به یکی از مهمترین مواد به کار رفته در محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل شده و از پاک کننده‌های صورت تا انواع ماسک زغال ، شامپو، صابون و اسکراب‌ها را در بر می‌گیرد.
ادامه مطلب
پدهای صورت لوفا پدهای دایره ای لوفا کاربرد فراوانی دارد وبه دلیل سایز متناسب میتوان در کیف گذاشته و روزانه همراه خود داشته باشید و در صورت نیاز با صابون و یا شامپو بدن پوست خود را تمیز کرده و ...
نوشته پدهای صورت لوفا اولین بار در لوفا گستر. پدیدار شد.
شامپو تخصصی مناسب موهای چرب  آموس وان
دارای تاییدیه سیب سلامت سازمان غذا و دارو ایران
دارای نشان استاندارد تولید
شماره پروانه سیب سلامت: 56/20692
مناسب جهت استفاده آقایان و بانوان
تحت لیسانس فرانسه -تولید ایران
حجم : 300 میلی لیتر
ویژگی و خواص شامپوی تخصصی اموس وان مخصوص انواع موهای چرب :
* قدرت پاک کنندگی مناسب پوست و موی سر و تنظیم دقیق غدد چربی 
* ایجاد محافظت از ساقه مو در برابر انتقال چربی از پوست سر به ساقه مو 
* جلوگیری از التهاب و ضد خارش در
شستشو بعد از کاشت مو چگونه است؟

نحوه شستشو و
تمیز کردن موها پس از کاشت مو با شستشو همیشگی سر متفاوت است. شما باید مواردی را
هنگام شستشو سر رعایت کنید.

هنگام شستشو
موهایتان بهتر است از شامپو بچه استفاده کنید زیرا فاقد مواد شیمیایی هستند.

زمانی که موهای
خود را می شویید حواستان باشد نوک انگشت و ناخن خود را به سرتان نکشید، این کار
باعث آسیب رسیدن به گرافت های کاشته شده می شود.  

برای خشک کردن
موهای کاشته شده خود از سشوار استفاده نکنید و اجازه د
شامپو بچه جانسون حجم 750 میلی‌ لیتر 
قیمت محصول : 22000 تومان
برند : Johnson
برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
 
نقد و بررسی تخصصی
شرکت «جانسون» با بیش از 125 سال فعالیت در زمینه محصولات بهداشتی کودک، پیشگام تحقیقات در خصوص کودکان و لوازم  بهداشتی مورد نیاز آن‌ها بوده و با رعایت استانداردهای جهانی، در مراقبت هر چه بیشتر از پوست لطیف کودکان گام برداشته است. این شرکت نیازهای کودک شما را در اولویت کار خود قرار داده و از این نیازها، در جهت تولید بهتر
نحوه شستن فرش در قالیشویی#روش شستن فرش کرمی-شستن فرش در خانه با شامپو فرشطریقه شستن فرش فانتزی/قیمت شستشوی فرش ماشینی-تعبیر خواب شستن قالی|بهترین مواد شوینده برای فرش ماشینی,شستشوی فرش در منزل با دستگاه
 
راهنمای شستن فرش
نکات کلیدی برای شستشوی فرش
شتشوی فرش و موکت دغدغه ی بزرگ خانم های خانه دار در خانه تکانی عید است به همین دلیل در این روزها که بازار خانه تکانی داغ است نکته هایی را برایتان جمع آوری کرده ایم که برای شستشوی فرش و شامپو فرش کش
بهترین شامپو برای ریزش مو
7. نارگیل
یکی‌از دلایلی که شامپوهای نارگیل متعددی موجود هست همین میباشد. نارگیل به داشتن خاصیت مرطوب‌کننده توانمند آوازه داراست. درضمن، یک کدام از عارضه ها اصلیِ ریزش گیسو پوست رمز کم آب میباشد. برای خودداری از ریزش گیسوِ ناشی از کم آبی و تندرست‌سازی فولیکول‌های رمز، هرروز روستا دقیقه روغن نارگیل را به ریشه موهای خویش بمالید.
 
8. سرکه سیب
علاوه بر جراحت ناشی از بی آبی، ریزش گیسو ممکن میباشد به جهت فولیکول‌های مس
نحوه شستن فرش در قالیشویی#روش شستن فرش کرمی-شستن فرش در خانه با شامپو فرشطریقه شستن فرش فانتزی/قیمت شستشوی فرش ماشینی-تعبیر خواب شستن قالی|بهترین مواد شوینده برای فرش ماشینی,شستشوی فرش در منزل با دستگاه
راهنمای شستن فرش
نکات کلیدی برای شستشوی فرش
شتشوی فرش و موکت دغدغه ی بزرگ خانم های خانه دار در خانه تکانی عید است به همین دلیل در این روزها که بازار خانه تکانی داغ است نکته هایی را برایتان جمع آوری کرده ایم که برای شستشوی فرش و شامپو فرش کشید
نحوه شستن فرش در قالیشویی#روش شستن فرش کرمی-شستن فرش در خانه با شامپو فرشطریقه شستن فرش فانتزی/قیمت شستشوی فرش ماشینی-تعبیر خواب شستن قالی|بهترین مواد شوینده برای فرش ماشینی,شستشوی فرش در منزل با دستگاه
راهنمای شستن فرش
نکات کلیدی برای شستشوی فرش
شتشوی فرش و موکت دغدغه ی بزرگ خانم های خانه دار در خانه تکانی عید است به همین دلیل در این روزها که بازار خانه تکانی داغ است نکته هایی را برایتان جمع آوری کرده ایم که برای شستشوی فرش و شامپو فرش کشید
لیست محصولات ما: 
کرم پودر ضد آفتاب نورا
کرم بیرنگ ضدآفتاب نورا
کرم بوتاکس نورا
کرم ضدلک
کرم دورچشم رازیانه نورا
کرم زعفران نورا
کرم نارگیل نورا
کرم حلزون نورا
کرم ژل رویال نورا
روغن اکسیر جوانی
روغن خراطین و زالو
صابون پنج گیاه
صابون زردچوبه مکس لیدی
صابون زردچوبه تورمریک
مام پودری نرگس
مام پودری نیکا
مام ژله ای بهارنارنج
رژلب رولی
رژلب مایع
نوره زرنیخ دار 400 گرمی
نوره زرنیخ دار یک کیلویی
ریمل تقویتی
ژل شستشو صورت آلوئه ورا
رنگ مو
شامپو ژ
 
بهترین شامپو ضد شوره برای درمان شوره سر آن هم در میان این همه شامپو کدام است؟در این مقاله شما را با ۸ تا از بهترین شامپوهای ضد شوره دنیا آشنا می کنیم. اما در ابتدا انواع شوره سر، عوامل ایحاد شوره سر و راهکار درمان شوره سر را توضیح میدهیم تا بتوانید شامپو ضد شوره مناسب خودتان را به راحتی انتخاب کنید و از ریزش مو جلوگیری کنید.
شوره سر چیست؟نام دیگر شوره سر سبوره است شوره سر با پوست ریزی پوست سر آغاز میشود که همراه با خارش و گاهی اوقات قرمزی است
راهکارهایی برای جلوگیری از ریزش مو
شامپو و حالت دهنده مو
درک نوع پوست و انتخاب شامپوی مناسب بسیار حائز اهمیت است و روی این بیماری تاثیر بسزایی دارد. همچنین یک حالت دهنده موی خوب می تواند تاثیر زیادی بر کیفیت مو بگذارد. بنابراین در انتخاب شامپو و حالت دهنده مو باید وسواس به خرج داد.
رژیم غذایی و ورزش
متعادل کردن رژیم خود با مواد معدنی بخصوص آهن و پروتئین، تاثیر مستقیم بر رشد و تقویت مو دارد. همچنین ورزش کردن و مراقبه نیز می تواند در این امر موث
شوره سر یک میکروب طبیعی در پوست سر است. و یک بیماری پوستی شایع است که سبب پوسته پوسته شدن پوست سر می شود. پوسته های تولید شده در کف سر اغلب ریزش می کند و لکه‌های سفیدی روی شانه افراد بر جای می گذارد. حدود 50 درصد افراد مبتلا به شوره سر هستند. موثر ترین روش برای درمان و کنترل شوره سر استفاده از شامپو ضد شوره و درمان پوست سر است.

شوره سر و درماتیت سبورئیک چهره ای از درگیری قارچی و یک بیماری پوستی می باشد و نزدیک به نیمی از جمعیت جهان را تحت تاثیر قرا
شامپو فوق تخصصی  تقویت کننده و ضد ریزش مو حاوی عصاره گیاه دم اسب و گوارانا آموس وان
دارای تاییدیه سیب سلامت سازمان غذا و دارو ایران
دارای نشان استاندارد تولید - بدون پارابن و فاقد sls و sles
شماره پروانه سیب سلامت: 56/19685
مناسب جهت استفاده و جلوگیری از ریزش مو در زنان و مردان
تحت لیسانس فرانسه -تولید ایران
حجم : 300 میلی لیتر

خواص و مزایای شامپوی تقویت کننده اموس وان حاوی عصاره گیاه دم اسب و گوارنا 
*  از بین برنده علل و عوامل ریزش مو و جلوگیری از ریز
از بیمارستان برگشتم و لباس درآورده در نیاورده دوشی گرفتم و توی تخت ولو شدم.استرس درس هایی که این یک و نیم روز نخواندم در خواب رهایم نکرد...حالا بیدار شده ام و ترکیب سکوت خانه و موهای نم دارم که بوی شامپو میدهند با صدای هو هوی باد کولر مرا نه که یاد چیزی بیندازد،انگار دقیقا بُرد به سالهایی که دم ظهر تابستان داغ میرفتیم استخر و بعد با موهای نم دار جلوی کولر ولو میشدیم...
حسش انقدر عجیب است و انگار یک دلتنگی خاصی دارد که مرا یک ساعت است در تخت نگه د
آداب و روش صحیح شستشو و استفاده ازشامپو:
درابتدا باید بگوییم : قبل از ورود به حمام چند جرعه آب هم دما با محیط بخورید.داخل حمام یا بلافاصله بعد از حمام مایعات و ‌نوشیدنی های سرد نخورید.هیچوقت بطور ناگهانی زیر د‌وش قرار نگیرید.برای شستشو آبتدا پاها را با آب ولرم رو به گرم بشویید و کم کم به سمت بقیه اندام ها و سر و مو بروید بطور ناگهانی آب خیلی گرم یا سرد روی سر و بدن خودتان نریزید.از آب ولرم رو به گرم استفاده کنید.کم کم دمای آب را تنظیم کنید.هیچو
شامپو 300 میل تقویت و ترمیم کننده حاوی روغن ماکادمیا و کافئین آموس وان
ضد ریزش و تقویت موهای خشک و شکننده
دارای تاییدیه سیب سلامت سازمان غذا و دارو ایران
دارای نشان استاندارد تولید - بدون پارابن و فاقد sls و sles
شماره پروانه سیب سلامت: 56/21363
مناسب جهت استفاده و جلوگیری از ریزش مو در زنان و مردان
تحت لیسانس فرانسه -تولید ایران
حجم : 300 میلی لیتر
مشخصه ها و خواص اصلی شامپوی آموس وان 300 میل حاوی روغن ماکادمیا اموس وان (روغن نهال فندق) 
سازگار با موهای
شوره سر چیست؟
شوره سر یک میکروب طبیعی در پوست سر است. و یک بیماری پوستی شایع است که سبب پوسته پوسته شدن پوست سر می شود. پوسته های تولید شده در کف سر اغلب ریزش می کند و لکه‌های سفیدی روی شانه افراد بر جای می گذارد. حدود 50 درصد افراد مبتلا به شوره سر هستند. موثر ترین روش برای درمان و کنترل شوره سر استفاده از شامپو ضد شوره و درمان پوست سر است.
علل  شوره سر
یکی از دلایل ایجاد شوره سر اختلال های هورمونی می باشد. زیرا اغلب اوقات شوره سر در دوران بلوغ ش
کارخانه قالیشویی و مبل شویی و خشک شویی راگا با مدیریت عزیزی
کارخانه قالیشویی عزیزی با بیش از 40 سال سابقه کار در عرصه و زمینه ی قالیشویی و خشک شویی با بهره گیری از بهترین و مدرن ترین امکانات و دستگاه ها و تجهیزات سعی دارد تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.
اصولی که در قالیشویی دارآباد رعایت میشود:
شستن فرش ها با شامپو : از انجایی که مواد شوینده اسیدی و قلیایی به دلیل داشتن مواد سخت به تارو پود فرش آسیب رسانده و باعث خشکی و ترک فرش وهمچ
رفتم شامپو بخرم از مرکز خرید نزدیک...
دیدم یه مغازه یه سری ماشین اسباب بازی بامزه اورده...
باتری رو که میذاشت تو ماشین بعد یا لامسه ی هر سمت ماشین یه حرکت میکرد...
پنجره سمت راننده...پنجره سمت مسافر....شیشه جلو...شیشه عقب...هر کدوم رو که لمس میکردی ماشین حرکت میکرد و سرعتش کم و زیاد میشد یا میچرخید....
در حالی که محو این بودم که ایا این چیز عجیب و جالبیه که ماشین ساده با لامسه کار میکنه و نه با کنترل...
یه سایه دیدم...
بعد که ماشینه رو گذاشتم روی زمین دیدم
شستشو بعد از
کاشت مو یکی از مهم ترین مواردی است که پس از کاشت مو باید به آن توجه کنید. زیرا توجه
نکردن به شستشو بعد از کاشت مو باعث بروز مشکلاتی جدی برای شما می شود. شستشو سر
بعد از کاشت مو باید به گونه ای باشد که به گرافت های کاشته شده آسیب وارد نشود. همچنین
نشستن و تمیز نکردن سر بعد از کاشت مو باعث ایجاد چربی و شوره می شود که احتمال
بروز جوش های چرکی و کیست مویی را روی سر افزایش می دهد.
موهایی که به
تازگی کاشته شده اند به اندازه موهای اولیه شما ق
۴ – برس گرد وسیع، برای صاف کردن موها
بهترین شامپو برای ریزش مو
 
در صورتی دوست دارید موهایتان شرایط‌دار شود یا این که در پی ساخت موهای موج‌دار می باشید، این برس برایتان مطلوب میباشد، اما چنین برسی برای صاف کردن موهای خیلی فر یا این که موهای کوتاه هم خیلی به عمل می آید.
 
 
 
۵ – برس دندانه چوبی، برای موهای فر
 
در شرایطی که موهایی فر دارید پیشنهاد می کنیم برسی با دندانه‌های چوبی تهیه و تنظیم نمایید، چون چنین برسی از طرفی فشار کمتری به موهای
نکات قابل توجه قبل از خرید شامپو ضد ریزش مو
سه نکته که قبل از خرید شامپوی جلوگیری از ریزش مو باید بدانید :
اگر شامپویی دارید که موثر است آن را عوض نکنید. به دنبال محصولاتی باشید که دارای بازخورد مثبت زیادی هستند. بیشتر شامپو هایی که ادعا می کنند ریزش مو را متوقف کنند و باعث رشد موهای جدید می شوند، روغن مار دارند.
کتوکونازول پادشاه است. در نظر داشته باشید هر شامپوی جلوگیری از ریزش مو که حاوی این ماده نباشد مناسب نیست. 
از شامپویی استفاده کنید
بد وجود ندارد چندین نکته برای تقویت و داشتن موهای قشنگ بدانید
بهترین شامپو برای ریزش مو
داشتن موهای قشنگ با این متاعموی علاوه بر زیبایی بخشیدن بها بیولوژیکی دیگری نیز داراست. موی راز را گرم نگه می‌دارد و به تهیه و تنظیم دمای تن نیز یاری می نماید. موی مانند ناخن بخشی از پوست را تشکیل میدهد و طولانی تر از پروتئین درست شده میباشد در این مکان به بعضی نکات برای تقویت و داشتن موهای خوشگل اشاره می‌کنیم:
در شرایطی که میخواهید موهایتان پر‌نور خیس ب
درمان های غیر تهاجمی ریزش مو
این راهکار ها اولین اقداماتی هستند که افراد در  صورت مواجهه با ریزش مو به سراغ آنها می روند. در واقع عمل جراحی آخرین گزینه ای است  که مورد توجه قرار می گیرد. این روش ها علت ریزش مو را شناسایی می کنند. علاوه بر این، میزان رشد موها نیز با استفاده از این روش ها به شدت افزایش می یابد.
مراقبت های طبیعی از مو
ماساژ دادن سر با استفاده از مواد طبیعی
ماساژ کف سر بر میزان گردش خون در این ناحیه می افزاید. به این ترتیب خون بیشتری
قالیشویی در مشهد 
قالی فروشان گبه را جز فرش اکانت نمی‌کنند و ان را یکی‌از اشکال فرش ها معرفی می نمایند .چون ضخامت پرز و ارتفاع گره ان نسبت به پرزهای قالی بسیار قطور خیس و بلند خیس میباشد .
 
گبه دست بافته ای منحصربه‌فرد عشایر میباشد ، که امروزه به جهت وجود پیشنهاد از این جور قالی ، در سوله های شهر بافته میگردد .نقشه ی گبه فرضی میباشد و براساس ان چیزی میباشد که زنان عشایر در حوالی خویش می چشم اند ، مثل کلبه ، حیوان یا این که گل و بوته و ادم و درخ
اسفنج شستشوی مایکروفایبر سوناکس :

اسفنج بزرگ بزرگی که وسیله نقلیه شما را کاملاً تمیز می کند
دارای دو سطح مختلف است
یک طرف دارای الیاف چنیل طولانی است که بسیار جاذب است ، آب زیادی را در خود نگه می دارد و  کف شامپو را تقویت می کند
عادت های بهداشتی کودکان
 
شستن مو
حمام کردن
مراقبت از پوست
برای نوجوانان
بهداشت دهان
مراقبت از زیر بغل
شستن دست
ناخن ها
توالت
چرخه قاعدگی
عادت های بهداشتی خوب از اوایل شروع می شودداشتن عادت های بهداشتی خوب بیش از شستن دست ها است. به فرزندان خود بیاموزید که در سن جوانی یک روال بهداشت سالم داشته باشند می توانند عاداتی را ایجاد کنند که در طول زندگی آنها پایدار باشد. از این راهنمای سر تا پا استفاده کنید و به بچه های خود عادت های بهداشتی خوبی یاد
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از کوتاه کردن موهایتان پشیمان شده باشید و آرزو کنید که ای کاش خیلی زود دوباره بلند شوند. خوشبختانه روش های علمی متعددی وجود دارد که می تواند شما را به آرزویتان برساند. با مراقبت کردن و تغذیه مناسب موها و همینطور استفاده از ماسک های مخصوص مو به راحتی می توانید رشد موهایتان را تقویت کنید. با اینکه نمی شود دقیقا گفت که موها در طول هفته چقدر رشد می کنند اما بعد از به کارگیری روش هایی که قرار است در این مطلب
11. معالجه موخوره با موز
بهترین شامپو برای ریزش مو
موز با داشتن روغن های طبیعی، پتاسیم، روی، آهن و ویتامین A، C و E برای معالجه بی آبی موی و موخوره موءثر است. یک موز رسیده را با دو قاشق غذاخوری ماست و پاره ای گلاب و آب لیموترش نو در ادغام کن ادغام نمایید و آن را بر روی موهای خویش بمالید، بگذارید یک ساعت بماند و آن‌گاه آن را با آب بشویید.
این نحوه را یک یا این که دو توشه در هفته استعمال نمائید تا سود بگیرید.
 
12. ترکیب براق‌کننده انبه و ماست
یک انبه ر
ممکن است فرش هایتان حسابی کثیف شده باشند و حالا در حال گشتن به دنبال راه حلی باشید. یا شاید هم مدتی است که فرش های جدید گرفته اید و حالا به فکر این افتاده اید که آیا وقت قالیشویی آن ها فرا رسیده یا فعلا وقت نگرانی برای قالیشویی نیست. در هر حال، در این مقاله تمام نکات مربوط بهقالیشویی را ذکر خواهیم کرد.
آیا وقت قالیشویی فرش هایم فرا رسیده؟
به صورت کلی، هر فرشی باید حدود سالی یک بار به صورت حرفه ای قالیشویی شود. البته در طول این مدت احتمالا فر
چه چیزهایی « وز» گیسو را از بین می بـرد؟
بهترین شامپو برای ریزش مو
هیچ‌چیز بدتر از وز کردن موها نیست ولی چاره‌های معمولی‌ای موجود است که می‌توانید تـا حد زیادی از وز شدن موهای‌تـان جلوگیری کنید.
 
آب گازدار:
در‌صورتی‌که معمولا ترجیح می‌دهید بـرای خشک کردن موهای‌تـان از سشوار به کارگیری نکنید و دوست دارید موهای‌تـان بـه‌رخ طبیعی خشک شود و در‌صورتی‌که موهای شما بـه دلیل رطوبت وز می‌کنند، یک طریق خوب بـرای جلوگیری از این وز، استعمال
همه سطوح زمین کثیف می شوند، اما برخی سطوح این کثیفی را بیشتر نشان می دهند. فرش هایی که الیاف نخی دارند، به خاطر طبیعتشان، کثیفی را بهتر از فرش هایی که الیاف مصنوعی دارند می پوشانند و تمیز کردنشان نیز آسان است. این مقاله به شما کمک خواهد کرد که از این فرش ها را در مقابل برخی لکه های به خصوص مواظبت کنید. اولین نکته مهم آن است که هل نکنید!
لکه قهوه، چای، آبمیوه و خون
با یک دستمال که قدرت جذب بالایی دارد تا حد ممکن مایع را جذب کنید. سپس یک پارچه سفید
تقریباً برای هر مشکلی طب سنتی راه‌کاری دارد؛ ازجمله درمان ریزش مو!
با جستجو در طب سنتی، بهترین روش برای جلوگیری از ریزش مو، درمان ریزش مو با طب سنتی و بدون استفاده از شوینده‌های شیمیایی و راه پرپشت شدن سریع موهای سر را یافتیم و در این مطلب آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم
بهترین راه درمان ریزش مو با طب سنتی
به گزارش مجله دلتا؛ ریزش مو و کم پشتی موی سر را امروزه بیشتر افراد تجربه می‌کنند. تغییر الگوی رفتاری و رژیم غذایی انسان های دنیا مدرن ن

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها