نتایج جستجو برای عبارت :

سانتریفیوژ حوادث و غنی سازی اجتماعی با درصد بسیار بالا

بر اساس آمار پزشکی قانونی کشور، در هفت ماهه سال جاری دو هزار و ۱۸۱ عابر پیاده در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم حدود یک پنجم (۱۹.۸ درصد) از کل تلفات تصادفات این مدت را به خود اختصاص داده است که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته (2120 نفر) 2.1 درصد افزایش داشته است.
 
بر اساس این گزارش در هفت ماهه امسال سه چهارم عابران متوفی در تصادفات مرد و یک چهارم زن بوده اند. همچنین استان‌های تهران با ۳۱۷، خراسان رضوی با ۱۷۱ و فارس با ۱۴۹ نف
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
ماده 43: بروز حوادث قهری
جنگ ، اعم از اعلام شده یا نشده ،انقلاب ها و اعتصاب های عمومی ، شیوع بیماری های واگیر دار ، زلزله ، سیل ، و طغیان های غیر عادی‌ ،‌آتش سوزی های دامنه دار و مهار نشدنی ، طوفان ، و حوادث مشابه خارج از کنترل دو طرف پیمان که در منطقه اجرای کار وقوع یابد و ادامه کار را برای پیمانکار ناممکن سازد جزء حوادث قهری به شمار می آید و در صورت بروز آنها ، به ترتیب زیر عمل می شود . در بروز حوادث قهری، هیچ یک از دو طرف مسئول خسارت های وارده ب
اورانیوم غنی شده فقط از خودِ خودش انرژی خارج میکند البته پس از قرار گرفتن در چرخه های پر سرعت سانتریفیوژی
امروز انرژی های زیبایی از عمق فرهنگ پر از ذخایر ناب ایران در حال آزاد شدن استآن هم پس از قرار گرفتن در سانتریفیوژهای حوادث که آخری اش بحران کرونا است
انرژی های خیره کننده از جنس نوعدوستی و محبت و همیاری و ایثار و فداکاری و جان نثاری و ازخودگذشتگی توسط مردم عزیز ایران در حال آزاد شدن به فراسوی مرزهاست و چشمها را به این نور زیبا خیره دواند
"آواز گنجشک‌ها" فیلم به یاد ماندنی مجید مجیدی کارگردان مشهور ایرانی به شرح زندگی خانواده فقیری می‌پردازد که برای تأمین مخارج درمان کم‌شنوایی دختر خانواده مجبور به مهاجرت از روستا به شهر شده  و در خانه‌ای محقر در حاشیه تهران ساکن می‌شوند. 
در حالیکه پدر برای کسب درآمد با مشکلات متعددی مواجه است ناگهان روزی سقف بخشی از خانه بر سر او آوار شده و...
هفته پیش رو به نام پیشگیری از سوانح و حوادث نامگذاری شده. 
آتش سوزی پلاسکو، انفجار کشتی سانچی،
مرد چینی که فرزند یک ساله‌اش را از طبقه پنجم پایین انداخته بود به‌ اتهام قتل بازداشت شد.
به‌گزارش میرر، متهم «جانگ ژآنگ» 29 ساله فرزندش را از پنجره خانه به پایین پرت کرد و باعث مرگ او شد.
پلیس چین

مادر این مرد به پلیس گفت:«نوه‌ام خیلی گریه می‌کرد ناگهان پدرش او را از آغوش من گرفت و به سمت پنجره رفت در یک لحظه مقابل چشمان وحشت زده من پسر کوچولو را به بیرون پرت کرد. من آنقدر شوکه شده بودم که نتوانستم واکنشی نشان دهم و مانع او شوم.»


چند رهگذر
بیمه‌نامه حوادث دفترچه‌ای طرح جامع مشاغل
با پوشش‌های:
*نقص عضو
*ازکارافتادگی
*پوشش خانواده
*هزینه پزشکی بیمارستانی و سرپایی
*فوت
توجه:
حداکثر سرمایه در این بیمه‌نامه، 100 میلیون تومان می‌باشد
برای پوشش خانواده هزینه مازاد اخذ می‍شود
بازه سنی از یکسال تا 75 سالگی میباشد
رادیوتراپی شدید می تواند در 60 درصد بیماران مبتلا به تومور در حفره گوارشی سمی باشد. افزایش سطح پروتئین URI محافظ موش در برابر سندرم های دستگاه گوارش ناشی از اشعه یونیزاسیون با دوز بالا و افزایش بازدهی و بازماندگی روده موش در 100 درصد موارد است. این یافته می تواند برای کاهش عوارض جانبی دیگر منابع پرتوهای شدید مانند حوادث هسته ای، جنگ هسته ای و یا قرار گرفتن در معرض اشعه کیهانی در طول تحقیقات فضایی مفید باشد.

ادامه مطلب
 
از جمله مخاطراتی که در حال حاضر در زندگی افراد وجود دارد، حوادث رانندگی می باشد
که به دلیل وضعیت نامناسب جاده ها شاهد بروز حوادث سنگین و از دست دادن تعداد زیادی از هموطنان خود هستیم.
 
 
در واقع بایستی برای جلوگیری از بروز سوانح رانندگی، بایستی ایمنی جاده ها و خودروها بهبود پیدا کرده
و پلیس نیز کنترل رانندگان را با جدیت بیش تری پیگیری نماید.
 
از جمله مسائل مهم دیگری که در هنگام بررسی علل سوانح و حوادث مزتبط با تصادفات رانندگی مطرح بوده
و د
 
تصادفات هر دو ساعت جان 5 ایرانی را می گیرد
درسال 98 تاکنون ۱۳ هزار و ۷۱۱ نفر در حوادث جاده‌ای جان باخته‌اند، مهمترین عوامل در این سوانح و حوادث سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، بی توجهی به جلو ، صحبت با تلفن همراه، خستگی و خواب آلودگی، استفاده نکردن از کمربند و کلاه ایمنی بوده است.
عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه، مرگ زود هنگام در اثر سوانح رانندگی باعث از دست رفتن 4 میلیون سال عمر در ایران می‌شود، گفت: ضرر و زیان ناشی از تصادفا
سلام
حادثه تا شادی 
اگرما مراقبت کنیم که حوادث زیادی اتفاق نیفتد ما میتوانیم که محیط شادی درست کنیم
 حادثه سخت تریتن اتفاق ممکن است یعنی اگرحادثه ای اتفاق نیفتد مدرسه شاد می شود و غم و اندوه کم میشود
و یکی از راه های جلو گیری از حوادث رعایت بهداشت است
یکی دیگر از راه های جلو گیری از حوادث همکاری کردن بچه ها با معلم بهداست مدرسه است 
یکی دیگر از راه های محا فضت در برابر بلا ها از خود است
32 کشته در محورهای استان کرمان
از آغاز اجرای طرح نوروزی طی 13 روز ، 32 نفر در حوادث جاده ای استان کرمان جان باختند.
به گزارش ندای زرند، جانشین پلیس راه استان کرمان گفت: در 13 روز ابتدایی طرح نوروزی پلیس راه که از 25 اسفند آغاز شد، 28 نفر کشته و 235 مجروح که برخی از این مجروحان قطع نخاع و قطع عضو شدند.

سرهنگ رضایی افزود : 60 درصد حوادث جادهای را واژگونی وسیله نقلیه دانست و گفت: نیمی از علل این حوادث ناشی از بی توجهی به جلو ،خستگی و خواب آلودگی است.

وی به را
بنی آدم همیشه اهل یاری است/مسلمان تابع بر رب باری است/خدا داده به ما فرمان ایثار/که این توفیق، بهرحق مداری است/حوادث تارسد دلها پرآشوب/برای مبتلاهم غمگساری است/به یاری مسلمان می شتابیم/برِآیندگان هم یادگاری است/گهی برزلزله یاسیل مشغول/به چشم مردمانی اشک وزاری است/کمک سوی مسلمان بس چه زیباست/برای مبتلا امیدواری است/برو کاری برای قلب خود کن/که این توفیق چون آئینه کاری است/حوادث بهرما یاریگریهاست/درآن پیدافقط انسان مداری است/ولایت هم دهدفرما
این روند با نوساناتی در ماه‌های آینده مواجه شد و در تیرماه ۱۳۹۸ واحدهای ۵۰ تا ۶۰ متر مربع با ۱۴.۶ درصد از کل معاملات، بالاترین سهم را در توزیع فراوانی تعداد معاملات شهر تهران بر حسب سطح زیربنای و احد مسکونی از آن خود کردند. خانه‌های ۶۰ تا ۷۰ متر و خانه‌های ۷۰ تا ۸۰ متر مربع نیز به ترتیب با ۱۳.۸ و ۱۱.۹ درصد از کل معاملات در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
از سوی دیگر آمار گویای آن است که طی پنج سال گذشته خریداران به‌تدریج به واحدهای قدیمی‌تر روی آ
سهامی که چند روز پیاپی اصلاح کرده ند و ریزش داشته اند بر اساس شرایط تکنیکال باید در پیش گشایش تحت نظر باشند و مواردی که تقاضای خوبی دارند که تا باز شدن بازار قیمت رو از کف به سمت بالا رشد میدن این قابلیت رو دارن که حداقل ۴ درصد همون اول کار رشد کنند یعنی با همون هیجان اول بازار و میشه حدود ۲.۵ به بالا ازشون سود گرفت.
بلافاصله بعد از خرید سهم رو ۴ درصد بالاتر برای فروش میزاری.
✅ تعداد افرادی که 100% زده اند.
ادبیات فارسی : 47 نفر
عربی : 6 نفر
دین و زندگی : 16 نفر
زبان خارجی : 37 نفر
ریاضی : 67 نفر
فیزیک : 31 نفر
شیمی : 3 نفر
زیست شناسی : 1 نفر
✅ تعداد افرادی که درصد 33.33- زده اند.
ادبیات : 16 نفر
عربی : 8 نفر
دین و زندگی : 15
زبان خارجی : 28
ریاضی : 9 نفر
فیزیک : 11 نفر
شیمی : 9 نفر
زیست شناسی : 7 نفر
✅ درصد تعداد افرادی که دروس عمومی را زیر 30% پاسخ داده اند.
ادبیات : 72 درصد داوطلبین
عربی : 85 درصد داوطلبین
دین و زندگی : 76 درصد داوطلبین
زبان خارجی : 86 درصد
زوج عاشق پیشه هندی در حرکتی باورنکردنی قبل ازاقدام به خودکشی سلفی مرگبار خود را در فضای مجازی منتشر کردند.
به گزارش ایران آنلاین به نقل از ان دی تی وی ، گزارش های پلیس نشان میدهد که زن هندی متاهل، دلباخته مرد جوان دیگری شده و مدتی نیز رابطه پنهانی داشته اند و چون نمی توانستند با یکدیگر ازدواج کنند تصمیم به خودکشی گرفته اند.

قربانیان «آنجو سوتار» و « شامکارچائودهاری » هر دو 21 ساله بوده که پس از گرفتن سلفی مرگ با شلیک گلوله به زندگی خود پای
در امتحان‌ها و فتنه‌ها باید درست دید، درست محاسبه کرد. قضایای اصلی را با قضایای فرعی جابه‌جا نکنیم؛ چیزهای بزرگ، حوادث بزرگ و مهم را کوچک نبینیم و در مقابل، حوادث کوچک را بزرگ بینگاریم. این قدم اول. بعد هم احساس مسئولیت کنیم.کتاب عهد مشترک
به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر بوسیله صورت زمینی بوسیله مراکز درمانی واگذاری یافته اند و ۸ نفر در محل به عارض سرپایی تداوی شده اند. وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر تو بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر داخل خراسان جنوبی،
شمارش آرا مجلس در بعضی از حوزه های انتخاباتی با جمعیت زیاد و درنتیجه  نمایندگان بیشتر مجلس مثل تهران خیلی طول می کشه. اما وزارت کشور می تونه خیلی منتظر نمونه و خیلی سریع جواب اولیه ای رو اعلام کنه که با دقت 98 درصد (یعنی تقریبا 100درصد!!!) مطمئن باشه.
روش کار هم اینه که فرض کنیم در صندوقی 2000 رای انداخته شده و یک نماینده در این صندوق مثلا 600 رای (30 درصد آرا رو داره).حالا اکر فقط 10 درصد آرا این صندوق به طور تصادفی انتخاب بشه و  آراء  شمرده بشه؛ به احتما
جالب است بدانید خواب بیش از ۹ ساعت خطر حمله قلبی را ۳۴ درصد افزایش می‌دهد و سبب بالا رفتن سطح قند خون می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جالب است بدانید خواب بیش از ۹ ساعت خطر حمله قلبی را ۳۴ درصد افزایش می‌دهد و سبب بالا رفتن سطح قند خون می‌شود. در این گزارش جدیدترین دانستنی‌های روز پزشکی که هر روز با آن سر و کار دارید،‌ را دنبال می‌کنیم.

ادامه مطلب
⭕️راز سرمایه گذاری موفق در 10 سال آینده
اقتصاددانان داخلی میگن باید 30 درصد دارایی ها در طلا سرمایه گذاری بشه و 20 درصد در بورس و 50 درصد مابقی هم در کسب و کار و کارآفرینی باشد.
♦️اقتصاددانان و سرمایه گذاران خارجی هم 30 درصد داراییها به طلا، 30 درصد به صندوق های سرمایه گذاری سهام ، 30 درصد به تجارت کالا و 10 درصد نیز به صندوق سرمایه گذاری در بازار های نوظهور تخصیص می دهند.
نتیجه دو دیدگاه این است که در 10 سال آینده، 30 درصد داراییها باید در طلا سرمایه
بیمه حوادث :
هر شخصی حقیقی و حقوقی با خرید بیمه نامه حوادث برای مدت معین می تواند خود و یا اعضاء خانواده ، و یا کارکنان خود را در طول مدت 24 ساعت شبانه روز و در تمام نقاط دنیا در مقابل خطر فوت ، نقص عضو و یا از کارافتادگی دائم جزئی ، کلی ، پرداخت هزینه پزشکی و غرامت روزانه بر اثر حادثه تحت پوشش بیمه قرار دهد .
حادثه به هر واقعه ناگهانی ناشی از عامل خارجی که بدون قصد و اراده بیمه شده در مدت بیمه رخ دهد ،اطلاق می گردد.
منظور از نقص عضو یا از کار افتادگ
بیمه های اتومبیل شامل بیمه بدنه اتومبیل، بیمه نامه حوادث راننده و بیمه شخص ثالث است که خسارات وارده به اشخاص ثالث از بیمه شخص ثالث پرداخت می‌شود.
در بیمه‌ بدنه، خسارت وارده به اتومبیل فرد خاطی و مقصر پرداخت می‌شود و تفاوت آن با بیمه شخص ثالث از این جهت است.
جهاندیده با تاکید بر اینکه بیمه شخص ثالث برای رانندگان اجباری است، ادامه داد: بیمه بدنه یک بیمه اختیاری است اما اگر بدنه و فنی اتومبیل راننده مقصر در سوانح دچار خسارت شود هم با این بیمه
یک کشته طی واژگونی پژو در زرند
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان زرندگفت: واژگونی یک دستگاه پژو پارس در زرند یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ندای زرند ، امین عرب پور رییس مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی زرند گفت: واژگونی یک خودرو پژو پارس در حوالی یزدانشهر به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند اعلام شد و بلافاصله نیرو‌های اورژانس در صحنه حاضر شدند.
وی افزود: دراین خودرو حادثه دیده یک مادر و دختر بوده اند.
عرب پور بیان داشت: فرد م
امروزه انسان ها طبق ساختاری که دارند با محیط بسیار زود همخونی پیدا میکنن
این امر باعث شده تا مغز هم درگیر این حوادث و رخداد ها باشد
انتشار این مقاله صرفا جهت بالا بردن سطح اگاهی توسط تجربه به شما است
امید وارم روزی که تاثیرات مثبت رو حایگزین تمامی تاریکی ها کنیم
هر ساله تقریباً پنج میلیون نفر در جهان بر اثر آسیب ناشی از حوادث ترافیکی، خشونت، سوختگی، سقوط، غرق شدگی و غیره، جان خود را از دست میدهند. عالوه بر این، میلیونها نفر نیز دچار معلولیت و ناتوانی میشوند و هزینههای سنگینی بر فرد، خانواده و جامعه او تحمیل میشود. میزان آسیب ناشی از حوادث در کشورهای در حال توسعه به مراتب بیش تر است )3 ،)به طوری که تروما اولین علت مرگ و میر و از علل اصلی از کار افتادگی و معلولیت، جمعیت فعال در کشورهای در حال توسعه میباش
رییس کمیسیون اصل ٩٠ مجلس:
تا چند دهه پیش ایران ٨٠ درصد بازار فرش دستباف دنیا را در اختیار خود داشته که این رقم در حال حاضر به 15 درصد کاهش پیدا کرده
اگر تنها ١٠ درصد حمایت‌هایی که از صنعت خودرو صورت گرفت از فرش دستباف ایرانی می‌شد چندین برابر ارز آوری و اشتغال زایی داشت.
ما همچنان می‌توانیم با افتخار سرمان را بالا بگیریم و فرش ایرانی را تولید ملی بنامیم، بر خلاف خودروی ایرانی که نه تنها افتخار آفرین نیست بلکه باعث سرافکندگی است./ایسنا
@IrNews_24
سلام
حادثه تا شادی                      
اگرما مراقبت کنیم که حوادث زیادی اتفاق نیفتد ما میتوانیم که محیط شادی درست کنیم
 حادثه سخت تریتن اتفاق ممکن است یعنی اگرحادثه ای اتفاق نیفتد مدرسه شاد می شود و غم و اندوه کم میشود
و یکی از راه های جلو گیری از حوادث رعایت بهداشت است
یکی دیگر از راه های جلو گیری از حوادث همکاری کردن بچه ها با معلم بهداست مدرسه است 
یکی دیگر از راه های محا فضت در برابر بلا ها از خود است
 
شیعیان مژده مهدی چه عیان می آید/بوی بهبود زاوضاع جهان می آید/هرکجامی نگری نام نکویش پیداست/ناگهان لطف خدانورفشان می آید/بنگرمنطقه را شام وعراق و لبنان/ازیمن جلوه حق مژده رسان می آید/قدس شدمنتظرش رفتن دشمن پیداست/ذلت قوم یهودی به میان می آید/گشته ایران ولایی همه اش لشکراو/رهبری عزت این عصرو زمان می آید/کعبه آماده شده کرببلا منتظرش/عشق معبودنگربادل وجان می آید/وقت نابودی دشمن ز حوادث پیداست/نام مهدی همه جا وردزبان می آید/این حوادث بدهد بازشت
سیمان چیست؟
سیمان به شکل امروزی توسط فردی به نام Jeseph Aspidin کشف شده است. وی از پختن آهک و خاک رس در حرارت بالا و آسیاب کردن آن سیمان را بدست آورد و چون بعد از سخت شدن به رنگ سنگ های جزیره پرتلند در می آید به همین دلیل نام سیمان پرتلند بر آن گذاشته شده است. 
مواد تشکیل دهنده سیمان پرتلند
رایج ترین سیمان مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی اعم از پل، راه سازی و یا ساختمان و غیره سیمان پرتلند می باشد. خاک رس و سنگ آهک مواد اصلی سیمان را تشکیل می دهند. 
اج
در عرض 5 روز یک میکروب به این مملکت این همه خدمت کرده ، چه مشکلاتی رو حل کرده:
 
1 مشکل ترافیک بطور کلی حل شد الان شلوغترین خیابانها را می توان ظرف مدت سی ثانیه دور زد
 
2 رعایت نظافت و بهداشت عمومی شده و تمامی لوازم و وسایل جامعه کلا دقیقه ای یکبار ضد عفونی شده و مردم با فرهنگ و تمیز شده اند.
 
3 حمل و نقل هوایی و زمینی بسیار ارزان شده و اگر وضع به همین منوال پیش برود بعید نیست رایگان هم بشود.
 
4 زندانها و پرورشگاهها خالی شده است، حواشی و حوادث در اس
تاریخ گذشته، تومار بازى است در برابر تومار بسته آینده. به وسیله این تومار باز، باید بخش بسته را گشود، و خطوط حرکت آینده را ترسیم کرد، و از زندگانى گذشتگان درسھایى فراوان آموخت. تا چندى پیش، تاریخنگاران، بیشتر، بازگو کننده حوادث و یادآور متن رویدادھا بوده، و غالباً روى علل حوادث، و یا نتایج تلخ و شیرین آن، انگشت نمىگذاشتند، تو گویى، تاریخ را براى سرگرمى و وقت گذرانى افراد مىنوشتند، و یا حمل این بار سنگین را بر دوش خود خوانندگان مىگذاردند.
ن
با توجه به نقش ضروری اتومبیل در زندگی روزمره انسان و ملموس بودن خطرهای ناشی از وقوع حوادث رانندگی ، بیمه اتومبیل در دنیا از استقبال خاصی برخوردار است  و جزو پرفروش ترین بیمه ها محسوب می گردد . بیمه اتومبیل جبران کننده خسارتها و صدمات و زیان هایی ناشی از حوادث رانندگی است که در اثر استفاده از وسایل نقلیه به اشخاص ثالث ، سرنشینان یا مالک اتومبیل وارد می شود.
ادامه مطلب
تخفیف های ارائه شده به صورت کلی و همیشگی در سایت ایران مدرس:تمدید آگهی ویژه برای بار دوم: 10 درصد تخفیفتمدید آگهی ویژه برای بار سوم: 15 درصد تخفیفتمدید آگهی ویژه برای بار چهارم : 20 درصد تخفیفتمدید آگهی ویژه برای پنج بار و بیشتر: 25 درصد تخفیف
مشاهده صفحه اصلی سایت ایران مدرس----------------------در ضمن، ثبت آگهی دو ماهه شامل 10 درصد، سه ماهه 15 درصد، شش ماهه 20 درصد و 1 ساله 25 درصد تخفیف می شود.----------------------
برای مشاهده تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی در حالت عادی در
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس خبرگان: «آنچه بنده میخواهم به ‌عنوان موضوع مورد بحث عرض کنم، عبارت است از این مسئله: نوع مواجهه‌ی کشور و افراد مؤثّر کشور با چالشها، با حوادث؛ این را میخواهیم بحث کنیم.بالاخره هر کشوری، هر جامعه‌ای حوادثی دارد؛ این حوادث بعضاً حوادث خوب است، بعضاً حوادث تلخ است، بعضاً فشار هست -فرض کنید ما دچار تحریمیم، دچار تهاجم فرهنگی هستیم و از این قبیل چیزها، یا بعضی از کشورها دچار تهاجم سخت و
حوادث در ارتش های دنیا

واژگونی های کامیون بخاطر سرعت بالا
رعایت نکردن سرعت مجار سر پیچ و مهار نا منسب بار برای پیشگیری از از حوادث این چینینی رزمایش های های در غالب ارتقای مهارت و بازدید مسایل فنی اموزش داده می شود 
تا ملکه ذهن رانندگان بشه که در تصاویر ذیل می ببینید
بازدید میل صفحه ریش بازدید موتور
بازدید صفحه ریش یا همون چرخ پنجم بازدید چرخها
و در اخر تمرین مهارت رانندگی و راتقای آن
و حرکت در مسیر های تعیین شده و امتیاز دهی به بهترین مها
دیروز تصمیمشو گرفتم..یک برنامه برای خودم نوشتم و امروز شروع میکنم...مهم نیست اگه امروز فقط سی درصد اون برنامه رو با موفقیت انجام بدم...چون مطمئنم فردا اون سی درصد میشه چهل درصد..و بالاخره به همین زودیا میرسه به صد درصد و همون موقع ست که برنامه مو عوض میکنم...تا دوباره از سی و چهل شروع کنم و برم بالا(:مینیمم 417 و ماکزیمم 425 روز فاصله دارم تا اون روز(:
یه حس خوبی ته قلبم هست که حالمو خوب میکنه برای اینکه شروع کنم حتی اگه از خیلی کم شروع کنم...دلم نمیخواد
سیمان چیست؟
سیمان به شکل امروزی توسط فردی به نام Jeseph Aspidin کشف شده است. وی از پختن آهک و خاک رس در حرارت بالا و آسیاب کردن آن سیمان را بدست آورد و چون بعد از سخت شدن به رنگ سنگ های جزیره پرتلند در می آید به همین دلیل نام سیمان پرتلند بر آن گذاشته شده است. 
مواد تشکیل دهنده سیمان پرتلند
رایج ترین سیمان مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی اعم از پل، راه سازی و یا ساختمان و غیره سیمان پرتلند می باشد. خاک رس و سنگ آهک مواد اصلی سیمان را تشکیل می دهند. 
اج
ونکوور (Vancouver) شهری در کانادا است که از لحاظ قومی و نژادی بسیار متنوع است.زندگی در ونکوور نیز از کیفیت و استانداردهای بالایی برخوردار است. حدود 50 درصد از ساکنین شهر ونکوور و حدود 44 درصد از شهر بزرگتر که شامل خود ونکوور و حومه ی آن می شود از زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی خود برای صحبت استفاده نمی کنند که نشان دهنده تنوع جمعیتی بالا در این شهر است.
ادامه مطلب
ونکوور (Vancouver) شهری در کانادا است که از لحاظ قومی و نژادی بسیار متنوع است.زندگی در ونکوور نیز از کیفیت و استانداردهای بالایی برخوردار است. حدود 50 درصد از ساکنین شهر ونکوور و حدود 44 درصد از شهر بزرگتر که شامل خود ونکوور و حومه ی آن می شود از زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی خود برای صحبت استفاده نمی کنند که نشان دهنده تنوع جمعیتی بالا در این شهر است.
 
ادامه مطلب
همه چیز شبیه قمار بود. که من باختم. تمام.
اما مسئله اینجاست که من روی یه احتمال شرط بستم. احتمالی کمتر از پنج درصد. شایدم خیلی کمتر. مسئله اینه، من اون نود و پنج درصد رو ندیدم. نخواستم ببینم. با اینکه همیشه از فریب متنفر بودم و از فریب خودم می ترسیدم. ندیدم. الان مسئله اینه: نود و پنج درصد حقیقت امروزم چیه؟
 مسئولیت رابطه  
 ← بهترین راه برای خوب پیش رفتن یک رابطه دوستانه چیست ؟
 
← برای خوب پیش رفتن یک رابطه باید هر فرد چند درصد مسئولیت رابطه را به عهده بگیرد ؟
 
← آیا 50 درصد به 50 درصد !  آیا هردو طرف باید 50 درصد از مسئولیت رابطه را به عهده بگیرند ؟
 
← آیا ما باید حاضر باشیم بیشتر از طرف مقابل تلاش کنیم ؟ 49% به 51 % ؟؟
 
← آیا روابط باید بر اساس خود شیفتگی و سخاوتمندی بنا شوند ؟ 80% به 20% ؟
 
 
 
- خیر 
← در یک رابطه باید بدون انتظار داشتن چیزی از طرف م
همه چیز شبیه قمار بود. که من باختم. تمام.
اما مسئله اینجاست که من روی یه احتمال شرط بستم. احتمالی کمتر از پنج درصد. شایدم خیلی کمتر. مسئله اینه، من اون نود و پنج درصد رو ندیدم. نخواستم ببینم. با اینکه همیشه از فریب متنفر بودم و از فریب خودم می ترسیدم. ندیدم. الان مسئله اصلی اینه: نود و پنج درصد حقیقت امروزم چیه؟
ﻣﺴﺌولیت حقوقی در برابر حوادث کار
کارفرمایان و مسئولان کلیه واحدهای موضوع ماده 85 این قانون مکلفند براساس مصوبات شورای عالی حفاظت فنی برای تامین حفاظت و سلامت وبهداشت کارگران در محیط کار، وسایل وامکانات لازم را تهیه و در اختیار آنان قرار داده و چگونگی کاربرد وسایل فوق الذکر را به آنان بیاموزند و درخصوص رعایت مقررات حفاظتی و بهداشتی
 
این بررسی ها حاکی از آن است که ضریب نفوذ اینترنت باندپهن ثابت از سال ۹۵ تاکنون رشد قابل توجهی نداشته است و ضریب نفوذ اینترنت موبایل که در سال ۹۵ حدود ۴۰ درصد بوده در منحنی رشد، سیر صعودی خود را طی می کند و در سال ۹۶ به نزدیک ۶۰ درصد رسیده، در سال ۹۷ ضریب نفوذ ۷۰ درصد را رد کرده و در سال ۹۸ به ضریب نفوذ ۸۰ درصد نزدیک می شود.
 
آخرین آمار و اطلاعات بخش فناوری اطلاعات کشور مربوط به پایان خردادماه امسال توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یوسف عرفانی نسب، به مناسبت سالروز پسند عادت تشکیل  شریک آبفا داخل جمع اصحاب رسانه افزود: فرسودگی شبکه آبرسانی موجب می شود تا ۲۲ درصد آب کیفی آشامیدنی از دسترس مشترکان خارج شود و بوسیله هدر برود. وی پیش روی کرد: سرریزی مخازن، برداشت غیرمجاز از کنتورهای مصرف، حوادث و اتفاقات احتمالی و عبرت دستگاه های حد گیری از دلایل هدر رفت آب در شبکه آبرسانی است. همچنین در سال جاری  ۱۵ هزاره و ۴۰۰ متر ساری توسعه در شب
♦️high inflation تورم بالا
♦️hyper inflationary 
بیش از حد تورمی(ابر تورم)
◀️ مبنای اندازه گیری بهای تمام شده  در کشور های با تورم بالا مبنای صحیحی نیست و از سیستم حسابداری تورمی(ias29) باید استفاده شود
◀️سازمان IPTF که با کمیسیون اوراق بهادار آمریکا همکاری نزدیکی دارد کشورهای با تورم بالا را در گزارش های دوره ای خود شناسایی و اعلام می کند.
✅معیار اصلی برای انتخاب این گونه کشورها، نرخ تورم انباشته سه ساله باید بالای 100 درصد باشد.
three-year cumulative inflation rate
نرخ تو
 
طبق قانون و میشه گفت عادت و احتیاط و اقدامات ایمنی در هر 20 کیلومتر مسافت طی شده باید بار و تجهیزات مهار بار رو چک کرد که شل نباشند
در اکثر حوادث ریختن بار معمولا در بزرگراه و اتوبان ها می باشد که تریلی یا کامیون بعد از مهار بار بعد ازطی مسافت کوتاهی تجهیزات مهار رو چک نکرد و متاسفانه منجر به ریختن بار شده و ایجاد مشکل و حادثه هم برای خودش و هم برای دیگران
به طور مثال در کمربندی ازادگان تهران بیشتر شاهد این حوادث هستیم . علت آن هم این است که اک
رشد کار : آنچه در پی خواهید خواند گزارش یکی از خبرگزاری های رسمی کشور درباره کمیت فاجعه نما - و به تعبیر این خبرگزاری نگران کننده ! - حوادث کار در میهن ما است . پیدا است که این قبیل گزارشها خواسته یا ناخواسته یا شاید هم به خاطر برخی معذوریتها به برخی عوامل اشاره می کنند و برخی دیگر را - که عواملی با درون مایه  سیاسی  آنهم در سطح کلان است - ناگفته می گذارند.
ادامه مطلب
درود همراهان عزیز
عمل امروز31.6.98 مربوط به جوان28ساله است که به علت حوادث کاری و انگشت سوم فالنکس قطع شده بود که با تکنولوژی الیزاروف پین گزاری و استئوتومی شد.
آدرس مطب تهرانسر بلوار اصلی مجتمع سهند طبقه4 واحد 410
تلفنهای تماس 09382624034 و 02144563178
وبسایت Www.baharteb.blog.ir
#اصلاح_دفورمیتی #اصلاح_کوتاهی_اندامها #افزایشقد #اصلاح_کوتاهی #زخم_گلوله #گرافت_پوستی #الیزاروف #شکستگی_استخوانها #شکستگی_فمور #تیبیا #تصادف_ناجور #اکسترنال #فیکساتور #ارتوپد #جراح #آسیب_ورز
میلگرد St52
 
 
میلگرد ST52 در بخش های وسیعی از صنایع مختلف به کار گرفته می شود.
این میلگرد با دارا بودن مقادیر قابل توجهی از عناصر سیلیسیم و منگنز و همینطور خاصیت ارتجاعی بالا، در برابر پیچش و خمش و تحمل وزن رفتار مناسبی از خود نشان می دهد.
میلگرد ST52 با عنوان کامل ST52-3N به عرضه می گردد که حرف N از واژه Normalized گرفته شده است.
میلگرد ST52 دارای حدود ۰٫۲ درصد کربن، ۰٫۵۵ درصد سیلیس و ۱٫۶ درصد منگنز می باشد که خاصیت مقاومت به خمش و خواص ارتجاعی خود را مرهون عن
 
زمان محدودبا توجه به وضعیت اقتصادی و قیمت قطعات وهزینه بالای دستمزد صافکاری و نقاشی, فقط با ۱۰ درصد حق بیمه ماشین خود را بیمه نمایید.
شرایط 80% تخفیف بدنه فقط تا پایان ۱۵ فروردین۹۹ اعتبار دارد.
در صورت خرید بیمه نامه شخص ثالث و بدنه به صورت همزمان،  بیمه نامه حوادث انفرادی از ما جایزه بگیرید
بیمه میهن نمایندگی محمدی کد2922
 
http://mihanins2922.bimic.ir
ونکوور (Vancouver) شهری در کانادا است که از لحاظ قومی و نژادی بسیار متنوع است.زندگی در ونکوور نیز از کیفیت و استانداردهای بالایی برخوردار است. حدود 50 درصد از ساکنین شهر ونکوور و حدود 44 درصد از شهر بزرگتر که شامل خود ونکوور و حومه ی آن می شود از زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی خود برای صحبت استفاده نمی کنند که نشان دهنده تنوع جمعیتی بالا در این شهر است.
 
ادامه مطلب
1. داشتن یک بسته حمایتی کامل هم زمان (پس انداز مالی مطمئن + پوشش های بیمه ای در مقابل حوادث و بیماری های خاص)اختصاص دو نوع سود به پس انداز شما1- سود تضمینی2سال اول 16 درصد2سال دوم 13 درصدسال پنجم به بعد 10 درصد
2-سود مشارکت در منافعاین سود در آخر هر سال  محاسبه شده و علاوه بر سود تضمینی به پس انداز شما تعلق خواهد گرفت
پرداخت : غرامت فوت طبیعی - غرامت فوت بر اثر حادثه - غرامت نقص عضو بر اثر حادثه - غرامت هزینه های پزشکی بر اثر حادثه - غرامت از کارافتادگی ب
پوشش‌های بیمه عمر
بیمه عمر به‌عنوان یکی از انواع بیمه اشخاص مانند سایر بیمه‌ها پوشش‌هایی را شامل می‌شود. اصلی‌ترین پوشش بیمه عمر، فوت است؛ ولی این بیمه موارد دیگری را تحت پوشش قرار می‌دهد. پوشش‌های این بیمه به شرح زیر است:
 
فوت در اثر حادثه
چنانچه بیمه شده طی مدت بیمه­ نامه به­ علت حادثه فوت نماید معادل ۲،۳ و یا ۴ برابر سرمایه بیمه عمر، به استفاده کنندگان از قرارداد پرداخت می شود.
    نقص عضو و از کارافتادگی در اثر حادثه
 
در صورتی که بی
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهای ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان های سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
47-  و من کلام له (علیه السلام)
> فی ذکر الکوفة <
کَأَنِّی بِکِ یَا کُوفَةُ تُمَدِّینَ مَدَّ الْأَدِیمِ الْعُکَاظِیِّ تُعْرَکِینَ بِالنَّوَازِلِ وَ تُرْکَبِینَ بِالزَّلَازِلِ وَ إِنِّی لَأَعْلَمُ أَنَّهُ مَا أَرَادَ بِکِ جَبَّارٌ سُوءاً إِلَّا ابْتَلَاهُ اللَّهُ بِشَاغِلٍ وَ رَمَاهُ بِقَاتِلٍ.
خطبه 047-درباره کوفه 
خبر از آینده کوفه 
ای کوفه! تو را می نگرم گویا چنان چرمهای بازار عکاظ کشیده می شوی، زیر پای حوادث لگدکوب می گردی، و حو
⭕️ویژگی کسب و کارهای ورشکسته:
80 درصد از ورشکستگی ها ناشی از پول نزول بوده است. (یعنی دریافت وام و بدهی بالا در زمان رکود)
دریافت وام در زمان رونق اقتصادی باید باشد.
20 درصد از ورشکستگی ها ناشی از این است که نتوانسته اند خود را با رفتار مصرف کننده تطبیق بدهند. یعنی وقتی بازار به سمت خدمات رفته است همچنان به بازرگانی غیر هایپری اصرار دارند.
♦️درباره هایپری شدن بیشتر بدانید:t.me/thesfa/302
 @TheSFA
یکی از دغذغه های دانش آموزان محاسبه درصداشون توی آزمون و نمره منفیه! جدای ازینکه دانش آموزا از فرمول استفاده می کنند گاهی اوقات یه نرم افزار می تونه سرعت محاسبه درصد رو افزایش بده تا بدون دردسر چند درصد رو سریع حساب کنید.
برای اینکار از درصد گیری کلاسند استفاده کنید تا بدون دردسر درصدتون توی آزمون های مختلف حساب کنید.
ترکیبات عسل 
 
 
ترکیبات و نوع عسل، بسته به نوع تغذیه زنبورعسل و نوع گل‌های مورد استفاده، متفاوت است. درصد آب موجود در عسل‌ها، به شرایط اقلیمی و میزان رطوبت منطقه بستگی دارد. در مناطقی که میزان رطوبت هوا بالاتر است، درصد آب عسل بیش تر است.
 درصد آب عسل با توجه به شرایط آب‌وهوایی منطقه استقرار کندوها، می‌تواند تا حدود ۲۵ نیز بالا رود.
به این ترتیب از لحظه شهد آوری تا تولید عسل، دو مرحله انجام می‌گیرد. مرحله اول زنبوران هم به‌طور فعال هم به
تقریبا غیرممکن بتوان تعداد کودکان خیابانی را تخمین زد، هرچند که سازمان بهداشت جهانی و یونیسف در اواسط دهه ۱۹۹۰ تعداد آن‌ها را ۱۰۰ میلیون نفر تخمین زده اند. همچنان‌که جمعیت دنیا رشد می‌کند پدیده اجتماعی کودکان خیابانی افزایش می‌یابد. در همه کشورهای جهان آمار کودکان خیابانی پسر بیش از دختران است. بر طبق مطالعه‌ای که درکشورهای افریقایی انجام شده در زیمبابوه ۹۵ درصد، در آنگولا ۸۴ درصد، در اتیوپی ۸۴ درصد، در زامبیا ۷۰ درصد و در سودان تقریب
بسم الله الرّحمن الرّحیم
سلام علیکم؛ در این بخش می خواهیم اتفاقات شش ماه پایانی سال ظهور رو یک نگاه کلی بهش داشته باشیم، تا بعداً بتونیم خیلی دقیق تر این اتفاقات رو بررسی کنیم.
نکته: قسمت هایی که با تیک مشخص شده جزو علائم حتمی ظهور هستند.
نکته: ترتیب ماه ها به این گونه است: رجب/شعبان/رمضان/شوال/ذی القعده/ذی الحجه/محرم
نکته: ان شاءالله در جلسه ی مسجد حوادث ماه شوال به صورت دقیق و کامل توضیح داده خواهد شد.
نکته: برای دانلود یا مشاهده ی تصویر با
تقویت کننده های مغز
احتمالاً همه تقصیرها را به گردن ژنتیک سن یا زندگی پرمشغله خود انداخته اید نگاهی به رژیم غذایی خود بیندازید آنچه که می خورید روی تمرکز تصمیم گیری راحت و سریع شما اثر می گذارد، سطح هوش حافظه و زمان عکس العمل شما و حتی پیری زود رس مغز به رژیم غذایی وابسته است.
اساس مغز:
مغز یک بافت گرسنه است. اگر چه مغز ۲ درصد از وزن بدن را تشکیل می دهد اما تا بیش از ۳۰ درصد کالری (انرژی) روزانه را مصرف می کند. مشکل دیگراین که همه انرژی خود را از ئ
هر کسی که بر حسب سن و قد، 15 تا 20 درصد زیر وزن طبیعی باشد، به عنوان لاغر تعریف می شود. به عنوان مثال، اگر یک خانم با سن 25 تا 50 سال هستید و قد شما 1.68 متر است، وزن شما در حالت ایده آل باید 59 کیلوگرم باشد. اگرچه، وقتی وزن بدن به 50 کیلوگرم (15 درصد) و 47 کیلوگرم (20 درصد) افت می کند، به عنوان لاغر بیان می شود. یک زن با وزن 59 کیلوگرم باید شاخص توده بدنی 20.90 کیلوگرم/متر مربع داشته باشد. هرچه وزن کاهش پیدا می کند، BMI تا 18.8 (15- درصد) پایین می آید، که همچنان در محدود
اختراع هواپیما تحول عظیمی را در حمل و نقل ایجاد کرد و دسترسی به مقاصد دور به راحتی و در کم ترین زمان فراهم شد. با رشد روزافزون صنعت هوانوردی، استفاده از هواپیما به عنوان راهی ایمن و سریع، در اولویت بسیاری از افراد قرار دارد. با این حال سوانح هوایی هنوز هم کم و بیش اتفاق می افتد و تلفات بسیاری را برجای می گذارد. بعد از هر سانحه ی هوایی تیم هایی در جهت پیگیری عوامل سقوط هواپیما ، تشکیل می شوند و فرضیه های بسیاری نیز مطرح می شود.در این مطلب از سفرم
ابزار ایمنی
در عصر حاضر، ایمنی در محیط های کار یکی از مسائل مهم و حائز اهمیت است. ایمنی به معنای میزان دور بودن از خطر و حوادث می باشد. در محیط های صنعتی، با وجود ماشین آلات و ابزارهای گوناگون صنعتی، کارکنان در معرض خطرات گوناگونی می باشند. بنابراین     ابزار ایمنی      صنعتی می تواند در پیشگیری از حوادث نقش بسزایی داشته باشد. ایمنی فضا و کارکنان در بازده و بهره وری واحدهای تولیدی و صنعتی نیز تأثیر زیادی خواهد داشت، چرا که موجب کاهش صدمات، جر

«کنکور از ۸۰ درصد کتاب‌های درسی پایه دوازدهم است»
‏معاون وزارت آموزش و پرورش: امتحانات پایه دوازدهم حضوری خواهد بود، حجم امتحانات نیز ۸۰ درصد محتوا با ۲۰ نمره خواهد بود و ۲۰ درصد هم نمره اختیاری است تا آموزش‌های ارائه شده دوره ⁧‫کرونا‬⁩ هم ترتیب اثر داده شود.
ونکوور (Vancouver) شهری در کانادا است که از لحاظ قومی و نژادی بسیار متنوع است.زندگی در ونکوور نیز از کیفیت و استانداردهای بالایی برخوردار است. حدود 50 درصد از ساکنین شهر ونکوور و حدود 44 درصد از شهر بزرگتر که شامل خود ونکوور و حومه ی آن می شود از زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی خود برای صحبت استفاده نمی کنند که نشان دهنده تنوع جمعیتی بالا در این شهر است.
 
ادامه مطلب
افراد عادى انسان همه همّشان مصروف حوائج مادى از قبیل غذا و مسکن و لباس است، لکن حوادث مختلفى که گاه گاه در خلال ایام زندگى بر او هجوم مى آورد، او را از غیر خود منصرف و به خود متوجه مى سازد. حوادث تکان دهنده نظیر ترس و وحشت شدید و مسرت فوق العاده و محبت مفرط و اضطرار شدید و امثال این‌ها در این معنا تأثیر به سزایى دارند. 
هم چنین سایر عوامل و پیش آمدهایى که چه بسا یکى از آن‌ها باعث شود، پاره اى از حقایق را که حواس ظاهرى و فکر خالى هیچ گاه نمى تواند
دانستنی؟
آیامیدانید؟ احتمال دارد درسال 6000میلادی علم به حدی پیشرفت كند كه خودرو ها دیگر استفاده نشوند و انسان توسط موج برروی زمین باسرعت بالا حركت كند!!!!!!!!!!
آیامیدانید؟ ترانزیستور قطعه ای الكترونیكی است كه توسط این قطعه انقلابی درجهان ایجادشد وباعث بوجود آمدن عصر اطلاعات وارتباطات شد.تمام وسایل الكترونیكی ارتباطی برای ایجاد ودریافت امواج ازاین قطعه استفاده میكنند.
آیامیدانید؟اگر از زمین فراتر وبسیار زیاد دور شویم  آسمان ها را به صورت
1- همدلی یعنی چه؟
همدلی یعنی اینکه خود را به‌جای فرد حادثه دیده بگذاریم و احساس و شرایط او را درک کنیم.
 
2- همیاری یعنی چه؟
همیاری یعنی پس از درک احساس فرد حادثه دیده به کمک او بشتابیم.
 
3- به نظر شما آیا همدلی فقط مربوط به حوادث بزرگ است؟
خیر. ما باید در حوادث کوچک هم با دیگران همدلی کنیم.
ادامه مطلب
کاربرد فیلتر در صنعت تصفیه آب و فاضلاب:آب یکی از واجب ترین عناصر حیات بر روی زمین است و اگر چه بیش از 70 صد از سطح کرة زمین با آب پوشیده شده است اما، کمتر از 3 درصد آن آب شیرین می‌باشد. از این مقدار 79 درصد به قله‌های یخی تعلق دارد، 20 درصد آن آبهای زیر زمینی است که به راحتی قابل دسترسی نمی‌باشند و فقط 1 درصد آن شامل دریاچه‌ها و رودخانه‌ها و چاه‌ها می‌باشد که به راحتی به دست می‌آید. فرایند پاک‌سازی و تصفیه آب بسیار طولانی و زمان‌بر است. یکی از
طبق آمار رسمی ارائه شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران و با توجه به بررسی ها و تحلیل های شرکت فرا ترخیص آریا می توان این گونه بیان کرد که در سال ۱۳۹۵ واردات و ترخیص ازگمرک غرب تهران از لحاظ وزنی بیش از ۲۰۱ هزار تن و از لحاظ ارزش دلاری بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون بوده است. در نتیجه سهم ارزشی گمرک غرب تهران در این سال نسبت به کل واردات معادل ۲٫۱۶ درصد و سهم وزنی آن ۰٫۶ درصد می باشد. واردات به گمرک غرب تهران از کشورهای مختلف صورت می پذیرد به گون
یکی از سهمیه های تاثیر گذار تو کنکور سراسری ، سهمیه ایثارگران هستش که به سهمیه ایثارگران 25 و 5 درصدی تقسیم میشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، سهمیه ایثارگران بیست و پنج درصد به همسر و فرزندای شهدا ، جانبازای 25 درصد به بالا و همسر و فرزنداشون و آزاده ها و همسر و فرزندشون تعلق می گیره و جانباز زیر 25 درصد و همسر و فرزنداشون و همسر و فرزندای رزمنده شامل سهمیه ایثارگران 5 درصد میشن . 
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/862/سهمیه-ایثار
یک کتابی خوندم به نام قانون ۷۰ درصد چند جمله ی خیلی واقعی و جالبی داشت. * ۷۰ درصد برنامه های آخرین مدل گوشی ها ، بدون استفاده می ماند! * به ۷۰ درصد سرعت یک ماشین گران قیمت و آخرین سیستم نیاز نیست! * ۷۰درصد فضاهای یک ویلای لوکس، بدون استفاده می ماند! * ۷۰ درصد یک قفسه پر لباس، به ندرت پوشیده می شود! از۷۰درصد استعدادهایمان استفاده نمیشود، ۷۰درصد از محبت وعشقمان را ابراز نمیکنیم * ۷۰ درصد از کل درآمد طول عمرمان ، برای دیگران باقی می ماند! روزهایمان م
چقد خودمو شبیه ترانه میدونم. 90 درصد... شایدم 100 درصد. 
اینکه غصه همه رو میخوره. خودشو برا همه چیز و هرکاری ک هر کس میکنه مقصر میدونه... و... و... 
ولی... ولی... 
اون یکی مثل سهیل رو داره. که حواسش بهش هست. که دوستش داره. که میفهمتش... 
+ دلم گرفته :(
✅سهمیه مناطق ؛ 
منطقه ۱ : مرکز تهران،اصفهان،شیراز،مشهد،تبریز
منطقه ۲ : بیشتر  شهرستانها
منطقه ۳ : مناطق محروم و برخی شهرهای کوچک
✅سهمیه ایثارگران ؛
۲۵ درصد ظرفیت رشته با نمره‌ی حداقل ۷۰ درصد پذیرش آزاد
۵ درصد ظرفیت سهمیه‌ی  ایثارگران با کمتر از ۲۵٪ جانبازی
✅سهمیه رزمندگان : پذیرش با کسب حداقل ۷۵درصد نمره پذیرش عادی

✅سهمیه تعهد خدمت مناطق محروم : ۳۰ درصد ظرفیت رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی دارای تعهد خدمتی ۳ برابر تحصیل غیرقا
1-گوشت گاوگوشت گاو مانند همه گوشت ها منبع خوبی از ریبوفلاوین است. 85 گرم استیک تندیلین کبابی 24 درصد از ارزش روزانه (DV) ویتامین B را تأمین می کند. با این حال گوشت جگر گاو حتی یک گزینه بهتر است، زیرا 85 گرم گوشت جگر ۱۷۱ درصد از ارزش روزانه ریبوفلاوین را تأمین می کند.
2- جوجهگوشت تیره مرغ (پاها) حاوی ریبوفلاوین بیش تری نسبت به سینه مرغ است. اگر 85 گرم گوشت تیره مرغ پخته شده میل کنید، حدود 11 درصد DV ویتامین B خود را دریافت می کنید. از طرف دیگر، 85 گرم گوشت سین
 
1- همدلی یعنی چه؟
همدلی یعنی اینکه خود را به‌جای فرد حادثه دیده بگذاریم و احساس و شرایط او را درک کنیم.
 
2- همیاری یعنی چه؟
همیاری یعنی پس از درک احساس فرد حادثه دیده به کمک او بشتابیم.
 
3- به نظر شما آیا همدلی فقط مربوط به حوادث بزرگ است؟
خیر. ما باید در حوادث کوچک هم با دیگران همدلی کنیم.
ادامه مطلب
پروردگارت را یاد کن .
دریافت فایل صوتی
!خداوند متعال گاهی مشکلات را بوجود می آورد برای اینکه من وشما را وادار کند به توجه با او وتضرع...
قرآن کریم به ما دستور میدهد:قل مایعبؤا بکم ربی لولا دعاوکم ؛ در یک جای دیگر : و انیبوا الی ربکم و اسلموا له؛در یک جای دیگر :واذکر ربک فی نفسک تضرعا وخیفه ؛ و موارد متعددی در قرآن هست که مارا دستور میدهد در مقابل حواث گوناگون-فرق نمی کند،چه حوادث طبیعی از این قبیل 
چه حوادث گوناگون دیگری که پیش می آید برای کشور ،
236-  و من کلام له (علیه السلام)> اقتص فیه ذکر ما کان منه بعد هجرة النبی (صلی الله علیه وآله) ثم لحاقه به <فَجَعَلْتُ أَتْبَعُ مَأْخَذَ رَسُولِ اللَّهِ (صلی الله علیه وآله) فَأَطَأُ ذِکْرَهُ حَتَّی انْتَهَیْتُ إِلَی الْعَرَجِ.#قال السید الشریف رضی الله عنه : فی کلام طویل ، قوله (علیه السلام) فأطأ ذکره من الکلام الذی رمی به إلی غایتی الإیجاز و الفصاحة أراد أنی کنت أعطی خبره (صلی الله علیه وآله) من بدء خروجی إلی أن انتهیت إلی هذا الموضع فکنی عن
در حالی است که میانگین رشد قیمت  در شهر تهران نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۵۷ درصد بوده اما خرید آپارتمان  40 متری در تهران، ۷۵ درصد رشد قیمت را به خود اختصاص داده اند.
  
خرید آپارتمان 40 متری در تهران در پی افزایش قیمت مسکن، فشار تقاضا را موجب شده است. از دیگر سو نیز عدم  تمایل بساز بفروش ها به ساخت واحدهای زیر 60 متر، زمینه کمبود عرضه واحدهای  ۴۰ متر مربعی را فراهم کرده است؛ تا جایی که این واحدها با ۷۵ درصد رشد  قیمت، بالاترین میزان تورم را در ب
 
 ۱. رتبه یکمیزان سابقه:  ۲ سالدوره های ضمن خدمت: ۱۲۰ ساعتارزشیابی:۷۵ درصدشاخص صلاحیت معلمی:۶۰ درصد
۲‌. رتبه دومیزان سابقه: ۶ سالتوقف در پایه اول :۴ سالدوره های ضمن خدمت: ۱۸۰ ساعتارزشیابی: ۸۰ درصدشاخص صلاحیت معلمی:۶۵ درصد
 ۳. رتبه سهمیزان سابقه: ۱۲ سالتوقف در رتبه دوم: ۳ سالدوره های ضمن خدمت: ۱۵۰ ساعتشاخص صلاحیت معلمی:۷۰ درصد
۴. رتبه چهارمیزان سابقه: ۱۸ سالتوقف در رتبه سوم : ۴ سالدوره های ضمن خدمت: ۱۲۰ ساعتشاخص صلاحیت معلمی:۷۵ درصد
۵. رتبه پنجم
‏«کنکور از ۸۰ درصد کتاب‌های درسی پایه دوازدهم است»
‏معاون وزارت آموزش و پرورش: امتحانات پایه دوازدهم حضوری خواهد بود، حجم امتحانات نیز ۸۰ درصد محتوا با ۲۰ نمره خواهد بود و ۲۰ درصد هم نمره اختیاری است تا آموزش‌های ارائه شده دوره ⁧‫کرونا‬⁩ هم ترتیب اثر داده شود.
حوادث بزرگ هرگز نمی توانند یک شبه شکل بگیرند، و یا یک عامل مشخص را بهانه ای برای وقوع آنها معرفی کرد. حوادث بزرگ حاصل میلیون ها و بلکه میلیاردها حادثه کوچک و بزرگ دیگر هستند که روزانه در اطراف همگی ما اتفاق می افتد و ما بی اعتنا به آن عبورمی کنیم. 
#جامعهشناسیخودمانی✍ #حسن_نراقی
______________________________________
سفارش ازطریق #سایتwww.amirabook.irسفارش به صورت تلفنی۰۷۱_۳۲۳۲۱۴۳۲۰۷۱۳۲۳۲۰۸۸۱۳
باامیراکتاب در پیام رسان#اینستاگرام و#تلگرام همراه باشید.@amirabook
____________
سلام دوستای کنکوری
امروز، هفده‌ خرداد98، روز ِتولد biozist هستش
وبلاگ biozist قراره تجربیات کنکوری رتبه های برتر رو با تمرکز بر درس زیست شناسی در اختیارتون قرار بده
اگه کنکوری هستین، قطعاً از اهمیت تستای زیست و تاثیرشون روی تراز آگاه هستین ، و با وضعیت سختی سوالات رسیدن به درصد بالا توی این درس کار هر کسی نیست ولی قطعا با برنامه ریزی صحیح و تلاش میشه ب درصد بالای۸۰ رسید.
ما تمام تلاشمون رو می کنیم که شما دوستای خوبم به اونچه که برای رسیدن به درصد با
 
اینک در تقاطع های روستای محمدآباد و قشلاق داودآباد قرچک، روستاهای باغخواص، قلعه بلند و محمدآباد عرب های ورامین و نیز تقاطع روستای اسلام آباد به پیشوا ایستگاه سوزن بانی نصب شده که هنگام عبور قطار در مسیر عبور خودروها مانع قرار می‌دهد تا قطار بدون برخورد با خودروهای عبوری به مسیر خود ادامه دهد.
 
به‌گزارش اقتصادنیوز، تصادف در محل سوزن‌بانی ورامین در جنوب شرق پایتخت به روستای باغخواص رخ داد؛ سوزن‌بانی را گذاشته‌اند برای جلوگیری از تص
حسام عقبایی در گفت‌‍‌وگو با خبرگزاری میزان ، در خصوص وضعیت بازار مسکن در سال 98 و وضعیت مسکن در سال 98 بیان کرد: باوجود اینکه از سال ۹۲ تا ۹۶ رکود در این بازار‌ها حاکم بود و نوید خروج مسکن به گوش می‌رسید، اما در سال ۹۷ به یکباره این رکود عمیق‌تر شد به طوری که حجم معاملات در تیر ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد، مرداد ۳۶ درصد، شهریور ۴۵ درصد، مهر ۵۴ درصد، آبان ۵۸ درصد و آذر ۶۲ درصد کاهش داشت. وی در ادامه افزود: عمق رکود معاملات در سال ۹
ضرورت وجود لباسکارلباس کار به منظور جلوگیری ازحوادثی مانند ضربه و جلوگیری از سوختن و احتراق وبرق گرفتگی و در کل از این قبیل حوادث و اتفاقات احتمالی بسیار ضرورت دارد واز اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .انتخاب انواع جنس لباسکار وابسته به عوامل مختلفی از جمله وضعیت جوی و آب و هوا(سرما وگرما) وچه ساعاتی از شبانه روز (کار کردن در تاریکی و روشنی) وهمچنین رنگ لباسکار نیز بسیار مهم می باشد برای مثال کارگران راه سازی که در هنگام شب در جاده ها کا
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، فاصله تورمی در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» نسبت به ماه قبل 0.5 واحد درصد و در گروه عمده «کالاهای غیر خوراکی و خدمات» نسبت به ماه قبل 1.2 واحد درصد افزایش نشان می‌دهد.

متن کامل خبر: نرخ تورم کل کشور به 34.2 درصد رسید
باطری‌های Lithium Ion که امروزه مورد استفاده لپ‌تاپ‌ها هستند با رعایت نکردن برخی اقدامات به سادگی خراب می‌گردند. نکات زیر به شما در نگهداری صحیح این باطری‌ها کمک می‌کند.
۱- در ابتدا شارژ باطری را تا ۳ درصد خالی کنید و بعد از آن کاملاً شارژ نمائید. (برای بار اول حدود ۸ ساعت شارژ شود.)
۲- شارژ باطری نباید هیچ زمانی کمتر از ۳ درصد خالی شود. خالی کردن شارژ باطری تا صفر درصد ممنوع می‌باشد و اگر این کار انجام گردد باطری به سادگی خراب می‌شود یا عمر آن ک
برحسب آمار اعلام شده در دسامبر سال 2019 ، جمعیت ترکیه رشد صعودی داشته است. در این اطلاعات بدست آمده دیده میشود که جمعیت مردان 136/721/41 نفر ( 2/50 درصد جمعیت) و جمعیت زنان 861/433/41 نفر (8/49 درصد جمعیت) میباشد به طور کلی جمعیت کشور ترکیه به 997/154/83 نفر رسیده و نسبت به سال قبل 115/151/1 افزایش داشته است که میتوان اشاره کرد نرخ رشد جمعیت در سال 2018 ، 7/14 درصد بوده که این نرخ در سال 2019 ، به 9/13 درصد کاهش یافته است. 
استانبول پر جمعیت ترین شهر ترکیه میباشد ،
ادامه مطلب
توضیح مهم:
مشخصات کلی: الکل یک لیتریمایعی است بیرنگ ، زلال، فرارقابل اشتعالدر اثر سوختن آن آب و گازکربنیک حاصل میشودبه هر نسبتی در آب حل میشودحجم آن یک لیتر می باشد.با درصد خلوص بالاالکل یک لیتری در ایران تحت نظارت و بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تولید و به بازار عرضه میشود.سازگار با اکثر مواد طبیعی و مصنوعی و صنعتی مانند پلاستیک، منسوجاتاثرات آلرژی زایی پوستی و تنفسی برای ا
 به منظور رفاه حال شما بیمه گذاران محترم ؛
صدور  انواع رشته های  بیمه ای اعم از ؛
بیمه های عمر (آتیه و حوادث)
بیمه مسئولیت( کارفرمایان، مهندسی، تجاری، درمانی، پزشکی، پیراپزشکی، مدنی، مهد کودک، انبارها) 
بیمه آتش سوزی ( مسکونی، تجاری، صنعتی)
بیمه درمان مسافرتی
 بیمه حوادث انفرادی
 بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو با شرایط و تخفیفات خاص بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه، انجام می پذیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با  شماره 09385491718 تماس حاصل
آدامس جویدن؛ مفید است اما مضراتی هم دارد!
مردم سراسر دنیا همیشه از جویدن آدامس و طعم آن استقبال کرده‌اند و امروزه آمار نشان می‌دهد که در مصرف آدامس، ایران با 82 درصد، عربستان با 79 درصد و ایالات متحده با 59 درصد در جایگاه اول تا سوم مصرف آدامس قرار گرفته‌اند. ( البته یکی از دلایلی که باعث شده تا مصرف آدامس در کشورهای خاورمیانه بالا رود دادن آدامس به جای باقیمانده پول در خریدهای روزانه است)اگر شما به مصرف آدامس عادت دارید، توصیه می شود این مطلب
 
 

 
در رابطه با برنامه حوادث غیرمترقبه بیمارستانی سئوالاتی به ذهن خطور می‌کند که عبارتند از :مگر
یکی از فعالیت‌های عادی هر بیمارستانی مقابله با موارد اورژانس و اضطراری
نیست پس چرا بیمارستان به چنین برنامه ای نیازمند است؟آیا حوادث غیرمترقبه
همان اورژانس‌های روزمره بیمارستان ولی در مقیاس بزرگتر نیستند؟آیا بهترین
راه پاسخ به حوادث غیرمترقبه گسترش پاسخ روزمره بیمارستان به موارد اورژانس
در کنار افزایش تعداد پرسنل و منابع اورژانس، ت
بیمه حوادث انفرادی در 7030
با هفتادسی می‌تونی بیمه حوادث انفرادی رو بدون سود و کارمزد، قسطی بخری و تو سود خرید بیمه هم با ما شریک باشی.
با احترام
تیم ۷۰۳۰
دیگه وقتشهبا روزی ١٠٠ ثانیه وقت گذاشتن می‌تونی هم درآمد کسب کنی، هم برنده باشیلینک دانلود نسخه اندروید:  7030.ir/bazaar‏  7030.ir/playstoreلینک دانلود نسخه iOS: 7030.ir/sibche
==================
شناسه‌ی معرف هنگام ثبت نام: 99199
 https://7030.ir/r/
اتوبوس آمبولانس
اتوبوس آمبولانس یکی از امکانات پیشرفته اورژانس پیش بیمارستانی در صحنه حوادث و بحرانها می باشد.
 
این اتوبوس آمبولانسها ویژه حوادث جاده ای و اورژانس 115 بوده و دارای 9 تا ۱۳ تخت برای رسیدگی و درمان حادثه دیدگان حوادث جاده ای و حوادثی چون زلزله و سیل می باشدکه بعضآ  قابلیت افزایش به 15تخت خواب را نیز دارد. یکی از مزایای اتوبوس آمبولانس این است که با تغییراتی در تجهیزات داخلی آن می توان با کمک حداقل 3 دستگاه اتبوس آمبولانس در کنار
در روز عاشورا امام حسین علیه السلام دعایی را به امام سجاد علیه‌السلام آموخت تا شیعیان در حوائج و مشکلات و حوادث تلخ از آن استفاده کنند.
از حضرت زین‌العابدین علیه‌السلام روایت شده که می‌فرمایند: پدرم در آن روز که به شهادت رسید (روز عاشورا) مرا به سینه خویش چسبانید و در حالی که از زخم‌هایشان خون، فوران می‌کرد و فرمود: ای فرزند! از من دعایی را که فاطمه علیها‌السلام آن را به من آموخت فراگیر و او از رسول الله صلی الله علیه و آله و آن حضرت نیز ا
بسیاری از سایت ها بونوس و هدیه اولیه در اختیار کاربران قرار می دهند، با پیش بینی رایگان در پلتفرم پین اسکور برنده فری بت و مبلغ نقدی تا 10 میلیون تومان شوید. همچنین میتوانید 100 درصد واریز اول در کازینو و یا روز تولد و همچنین 50 درصد واریزی ورزشی تا مبلغ 10.000.000 ریال هدیه بونوس دریافت کنید. از سایر بونوس های پین باهیس می توان به 80 درصد، 20 درصد واریز آنی با درگاه شارژ مستقیم نامحدود اشاره کرد که می توانید دریافت کنید.
 
«من منچستر‌یونایتد را دوست دارم» اثر مهدی یزدانی خرم.
این کتاب به سبک کاملا متفاوتی نوشته شده. داستان‌های متوالی و تو‌در‌تو درمورد افراد مختلف که ممکنه درمورد هر شخصیت و حادثه‌ی کتاب فقط چند خط نوشته شده باشه و درنهایت آدم‌ها و حوادث متفاوتی به‌طور زنجیروار به هم مرتبط شدن. کتاب، حوادث دهه ۲۰ و ۳۰ ایران رو به تصویر میکشه. از اشغال ایران توسط متفقین تا نخست‌وزیری مصدق و کودتای ۲۸ مرداد. فضای جامعه در اون سال‌ها به تصویر کشیده شده. از سلط
سمت راست ، آمریکایی ها❌سمت چپ، فریب خوردگان آمریکایا با #کودتا یا با #جنگ یا #تحریم و #مذاکره ، نابودشان کردند..
پس چه زمانی درس میگیریم؟؟ 
 
نقطه آغاز فشارهای ترامپ علیه ایران حوادث دی ماه ۹۶ بود و اجماع غربی جدید برای فشار به کشور هم بعد از حوادث آبان ماه شکل گرفته است
‏برای اتخاذ هر تصمیمی علیه ایران، چشم‌هایشان به داخل مرزهای کشور است؛ تنها نقطه آسیب پذیرِ قدرتی که دیگر نمی‌توانند با تهدید نظامی مهارش کنند. چه دایره تاریخی عجیبی بر سرنو
آباد عالم ما، از یک دعای مادر،
صد سد ره شکسته از یک صدای مادر.
شیر سفید او شد شعر سفید شاعر،
بالا نبوده شعری از الّه های مادر.
گر بخت خود بیابیم در عالم حوادث،
در عالم دل ما خالی است جای مادر.
غرق گنه شود دهر از آب دیده او،
اشکی اگر بریزد از دید ه های مادر.
خوشبخت عالمستیم از هر کلام نیکش.
حرف خوشی نیابیم اندر بهای مادر.
 راضی از این جهان و راضی ز خویش باشیم،
راضی ز ما خدا هم، باشد دعای مادر.
جنّات نقد آدم باشد کنار مادر،
جنّات هر دو عالم در پیش پای
آمار اداره کل گمرک چین نشان داد واردات نفت این کشور از ایران در ژوییه نسبت به مدت ماه پیش از آن ۴.۷ درصد رشد کرده و به ۹۲۶ هزار و ۱۱۹ بشکه در روز رسیده است.
به گزارش ایسنا، بر مبنای تن، صادرات نفت ایران به چین در ژوییه نسبت به ماه پیش از آن ۸.۲ درصد رشد کرد و به ۹۲۶ هزار و ۱۱۹ تن رسید اما در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۷۱.۹ درصد کاهش نشان داد. آمار اداره کل گمرک چین به تن منتشر می‌شود که از سوی پایگاه خبری "اس اند پی گلوبال پلاتس به بشکه تبدیل شده

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها