نتایج جستجو برای عبارت :

خاطرات دور و نزدیک ( نگاهی به داوران، هواداران و فعالان عرصه فوتبال و فوتسال کاشمر)

سم الله الرحمن الرحیم
طبق رسالتی که احساس کردیم، سعی داریم خارج از حب و بغض های مرسوم، وظیفه خود را جهت معرفی و اطلاع رسانی در حوزه فوتبال و فوتسال کاشمر، انجام بدهیم. هدف اصلی ما، فعال شدن حوزه رسانه بوده و بدون وابستگی های خاص و بدور از انعکاس های مخرب، تریبونی برای همه اهالی این صنعت عظیم در شهرمان خواهیم شد. و با ایجاد چالش های مثبت، به دنبال راهکارها و ایده های نوین برای ارتقاء فوتبال و فوتسال شهر هستیم. در این راه، همه عزیزان را به یاری
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمباعنایت به پیشینه درخشان فوتبال، در منطقه ترشیز و به خصوص شهرستان کاشمر، نگارش تاریخ فوتبال و فوتسال این منطقه ، ضروری بوده و  پرداختن به تمامی اتفاقات ریز درشت این رشته خالی از لطف نخواهد بود. 
ادامه مطلب
رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمرخبر داد:

به گزارش خبرنگار ترشیز اسپرت ، هادی پارسا کندری  درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  در دومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز جمعه (20اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب 3  گروه برگزار می شود.
ادامه مطلب
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
شهرستان کاشمر روستای رزق آباد - ترشیز اسپرت
نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی روباز روستای رزق آباد دهستان بالاولایت بخش مرکزی کاشمر با حضور 10 تیم از روستا در زمین ورزشی روباز زیر نور روستا در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
هشتم آبان ماه مصادف با 30 اکتبر از سوی فیفا به عنوان روز مربی نام گذاری شده است تا این قشر زحمتکش در فوتبال شهرستان کاشمر نیز روز مخصوص خود را داشته باشند.هیات فوتبال شهرستان کاشمر این روز را صمیمانه به همه‌ی مردان زحمتکش مربی در شهرستان  تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و آرزوی موفقیت روزافزون در زندگی شخصی و حرفه‌ای برای این عزیزان دارد.
ادامه مطلب
مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان کاشمر با نزدیک شدن به روزهای پایانی دور مقدماتی از حساسیت بیشتری برخوردار شده و ترس از حذف و عدم صعود ، فضای خاصی را در هر بازی حاکم کرده است. مهم ترین مساله ای که در رقابت های امسال از همان روزهای اول آغاز رقابت ها قابل مشاهده است […]
ادامه مطلب
برادر گرامی جناب اقای صادق ناصریان
داور محترزم فوتبال ساحلی لیگ کشوری
به نام او که مهر را آفرید و مهربانی را و تو را، زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برایتان آرزو دارم.
با احترام ؛
هادی پارسا - رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر
 
روتبط عمومی هیات فوتبال کاشمر 
فصل جدیدی از مدیریت فوتبال خراسان شروع شده است ، خراسان بزرگ با
پتانسیل فراوان در هر مقوله ای ، از قدیم الایام با داشتن نوسانات بسیار به
حق خود نرسیده است در این اثنا ، فوتبال این دیار همیشه مظلوم واقع شده و
در یک حالت یک قدم به جلو و چند قدم به عقب بوده است و میانگین مدیران
کارآمد و فوتبال فهم در این استان در حداقل خود قرار داشته است  ، بهر صورت
هر چه بوده و هست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر برادران
،رئیس سابق هیات فوتبال خراسا
بنا به گزارش روابط عمومی ، پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال شهرستان کاشمر در گفتگو با محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر وی گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل و بهار وشروع نقل و انتقالات و برنامه های هیات فوتبال برابر تقویم اجرایی مسابقات سال 98 و  به منظور کوتاه نمودن زمین چمن های زیر نظر این اداره از جمله استادیوم آزادی ، انقلاب و مجموعه ورزشی روستایی عارف آباد شهرستان اقدام به خرید  یک دستگاه چمن زن موتوری گیربکسی اولیومک ایتال
نَظَّفوا بِکُلِّ مَا استَطَعتُم فَإِنَّ اللّه  تَعالى بَنَى السلامَ عَلَى النَّظافَهِ و َلَن یَدخُلَ الجَنَّهَ إِلاّ کُلُّ نَظیفٍ؛در روزهایی که دغدغه بسیاری از انسان ها حفاظت از خود و خانواده در عدم ابتلا به ویروس کرونا است، مردی از تبار عشق و تعصب، اندیشه فردایی بهتر را در سر پرورانده و دل به دریای خدمت زده است.مهدی یوسف پور مسئول کمیته اجرایی هیات فوتبال با حضور در محل هیات فوتبال کاشمر، اقدام به ضد عفونی و گندزدایی محیط کرده تا شرایط
 
 
عکسی که می تواند درس باشد
 
به اعتماد به نفس و استیل راه رفتن این داوران پیشکسوت  فوتبال بروجرد نگاه کنیدطزیقه حرکت، فاصله با همدیگر، سر و سینه های جلو، لباس ها منظم، طریقه گرفتن توپ در دست و ..... همه اینها می تواند برای داوران جوان فوتبال درس باشدوقتی تیم داوری با ابهت باشد، هیچ بازیکنی به خودش جرات نزدیک شدن به اینگونه داوران را نمی دهدبه آرم فیفا بر لباس استاد عبدالله باعزم تنها داور بین المللی تاریخ فوتبال لرستان توجه کنید، امیدواریم
نرم افزار باشگاهی، آکادمی و مدارس فوتبال، فوتسال توسط سامانه فوتبالیت تهیه و طراحی شده است و توانسته بسیاری از نیازهای اولیه آکادمی های فوتبال را برطرف کرده  و مورد استقبال باشگاه ها و آکادمی های فوتبال قرار گیرد.
ادامه مطلب
نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان از عدم بودجه جایزه رقابت های تیم های فوتسال بانوان آسیا علی رغم اینکه 2 سال می گذرد و خواستار این بازی شد ، انتقاد کرد.
به گزارش نت سنتر ، تیم فوتسال بانوان ایران در تاریخ 12 مه 1997 برای دومین بار پیاپی قهرمان آسیا شد. پس از این اجرا ، تصمیم گرفته شد که فوتبال به اعضا بپردازد ملی با 22 میلیون تومان ، اما صرف نظر از این که دو سال از قهرمانی می گذرد ، هنوز این جایزه پرداخت نشده است و اعضای تیم ملی بار
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال عصرحباد؛ مسابقه فوتسال رده بندی و فینال جام یادواره شهدای شهر حبیب اباد عصر روزگذشته با حضور حجت الاسلام غفوری نژاد رئیس کمسیون ورزشی شورای اسلامی حبیب آباد، و جمعی از پیشکسوتان و فوتبال دوستان برگزار شد.
در دیدار رده بندی تیم ستارگان مقابل تیم پاسارگاد حاضر نشد و نتیجه ۳-۰ به سود تیم پاسارگاد به پایان رسید.
در فینال مسابقات دو تیم سپاهان و آذرخش به مصاف همدیگر رفتند و بازی با نتیجه ۱-۵ با برد تیم سپاهان به
 

سخن گفتن از داوران کاری بسیار دشوار است. مردان و زنانی که احساسات قوی داشته و توامان باید، خود و دیگران را به قضاوت بنشینند. به این مقوله باید فرهنگ هواداری را نیز اضافه کرد. هواداری که پیروزی تیم خود را تحت هر شرایطی خواهان است و با دمیده شدن در هر سوتی، دچار هیجانات مثبت و منفی می شود.
ادامه مطلب
;ldji
کمیته فوتسال  کاشمر
با سلام احترام خدمت تمام پیشکسوتان و جوانان ورزشکار کاشمر
در سال ٩٧ که وارد مجموعه هیات فوتبال شدم، با توجه به اینکه تمام مشکلات تیم داران را  به خاطر فعالیت در استان لمس کرده بودم، با هدف گذاری کار خودم را شروع کردم.
ادامه مطلب
خرید کفش فوتسال و فوتبال مردانه و پسرانه مدل WORLDCUP BLACK 
 
قیمت : 41700 تومان
 
 
برند : Miscellaneous
 
 
خرید پستی کفش فوتسال و فوتبال مردانه و پسرانه مدل WORLDCUP BLACK 
 
 
قیمت کفش فوتسال و فوتبال مردانه و پسرانه مدل WORLDCUP BLACK 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلی
                                                                 
جوان پر شور حال و غیرتی فوتسال کاشمر که در سال های اخیر با شهدای حیدری و بازرگانی محمدی یکتازی کرده است، در مورد شرایط باشگاه و فوتسال حرف های شنیدنی ای دارد که  با هم می خوانیم:
ادامه مطلب
                                                                 
جوان پر شور حال و غیرتی فوتسال کاشمر که در سال های اخیر با شهدای حیدری و بازرگانی محمدی یکتازی کرده است، در مورد شرایط باشگاه و فوتسال حرف های شنیدنی ای دارد که  با هم می خوانیم:
ادامه مطلب
اختصاصی سایت سپاهان کاشمر 
جلسه معارفه مدیر فنی باشگاه سپاهان کاشمر و نیز سرپرست تیمهای فوتبال
این باشگاه روز یکشنبه 1397/2/15 در محل باشگاه ؛ با حضور آقایان ؛ هادی
کامل، مرتضی قائمی ، کاظم خوشه چین ، علی مزاری ، علی یکتاپرست ، رامین
کاوسی ، مهدی ایزدی و حسن صانعی پور برگزار شد در ابتدا کاووسی سخنگوی
باشگاه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت : حضور آقای مجید حسابی را در
باشگاه سپاهان کاشمر را به فال نیک میگیریم و این امر از همین ابتدا باعث
ایجاد ج
پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سیمای سراسری
فوتبال حل چدن اصفهان تراکتورسازی تبریز هفته 27 لیگ عالی فوتبال کشور رشت آهن خوزستان فوتبال یکدوم اول موجود حل چدن اصفهان. صاحب باشگاه تراکتورسازی بود هواداران در ورزش مقابل ذوب آهن را مجانی اعلام.
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی مخابرات کاشمر با تلاش  مخابرات شهرستان کاشمر سایتbtsهمراه اول با پشتیبانی باند 2gو4gروستای فرگ جهت پوشش و تامین ارتباط روستاهای منطقه و محور کاشمر به تربت حیدریه راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و با استعانت از خداوند منان در هفته اتی2gو4g در سایت btsهمراه اول بهاریه نیز راه اندازی خواهد گردید .
سلام خسته نباشید خدمت همه ی اعضا خانواده برتر
پسر هستم با سن 19/5، با مهارت فوتسال خوب یعنی اگر نمره ی 100 رو هم به فوتسالیست های تیم ملی بدیم من در حد 75 هستم. میخوام برم وارد فوتبال بشم، علاقه م از بدو تولد فوتبال بوده. مطمئنم بعد 3 سال با تلاشی که تو خودم میبینم و سطحی که الان هستم به نمره 80 از 100 تو فوتبال برسم.
واقعا افرادی مثل رونالدینیو که از فوتسال اومدن به فوتبال و انقلاب کردن نظرشون اینه که اگر بتونی تو سالن حرکاتت رو به بهترین شکل انجام بدی
                                   

به گزارش وبلاگ فوتبال کاشمر به نقل از ورزش سه: کیست که شک داشته باشد رونالدو نازاریو یا رونالدوی برزیلی یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ است. مریخی چه در زمین‌های فوتبال و چه بیرون از مستطیل سبز شهرتی داشت که همچنان نام او را به عنوان یکی از مهمترین چهره‌های تاریخ فوتبال مطرح می‌کند.
ادامه مطلب
امینی مطرح کرد:
کاشمر قطب صنعت قند و شکر شرق کشور است
رئیس شهرک‌های صنعتی کاشمر با اشاره به وجود ? واحد قند و شکر در این شهرستان گفت: کاشمر به عنوان قطب صنعت قند و شکر شرق کشور مطرح است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، امینی در جلسه حمایت از سرمایه گذاری کاشمر در جمع خبرنگاران گفت: همه ما موظفیم در جهت حمایت از صنایع قدم برداریم.
وی شرکت گیاهان معطر پرند را صادر کننده نمونه کشوری دانست و عنوان کرد: واحد بسته‌بندی کشمش و لبنیات ، واحد تولیدی تر
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپورت
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشمر با بیان اینکه باید به داشتن چنین آئین‌هایی افتخار کرد، گفت: در زمانه‌ای که هر روز شاهد از بین رفتن یک آئین هستیم، شاهدیم در کاشمر آئین‌هایی مذهبی که برخی از آنها به ثبت میراث معنوی هم رسیده‌اند، زنده بوده و از پویایی و شور خاص خود برخوردار هستند.

ادامه مطلب
  کلاس توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال برای اولین بار توسط فیفا برگزار می شود.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دوره توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال به مدرسی محمدصالح سوبخیدین از مالزی از پنجم مردادماه به مدت چهار روز در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.
 
این اتفاق برای اولین بار است که در کلاس های توجیهی پیش فصل داوران لیگ
ورزش روستایی در کاشمر باید جدی گرفته شود.
علاوه بر تلاش برای ایجاد امکانات ورزشی در روستاها، باید برای حفظ امکانات موجود نیز جدیت به خرج داده شود.
در کل دهستان بالاولایت کاشمر، تنها یک زمین چمن روستایی وجود دارد که در روستای عارف آباد قرار گرفته است.
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
بنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپورت به نقل از روابط عمومی هیات شطرنج شهرستان کاشمر در گفتگو با رئیس محترم هیات شطرنج شهرستان کاشمر وی گفت : در این مسابقات 80شرکت کننده در9دور به روش سویسی با هم به رقابت پرداختند.
ادامه مطلب
 تیم  فوتسال المهدی  قهرمان مسابقات فوتسال  رده سنی نوجوانان جام رمضان در شهرستان حاجی
اباد گردید.

به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، مسابقات فوتسال رده
سنی نوجوانان   به مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهید
ذاکری  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی
اباد با شرکت 5 تیم به صورت دوره ای  آغاز
گردیده بود   با قهرمانی تیم فوتسال نوجوانان  المهدی  مورخه 18/3/98به کار خود پایان داد .

بنابه
اظهار علی کشاورزی  رئیس هیئ
علی خسروی کارشناس برجستۀ داوری فوتبال ایران و رئیس کمیته داوران فوتبال استان همدان افشاگری بزرگی را علیه کارلوس کی‌روش انجام داد.
ورزش 11 - پس از شکست تیم ملی ایران برابر ژاپن، سیل واکنش‌ها از سوی بزرگان فوتبال ایران ارائه شد تا هرکدام به نوبۀ خود به اظهار نظر در ارتباط با این ناکامی تلخ بپردازند و زوایایی از این نتیجۀ بد را شفاف‌سازی کنند که در این میان واکنش و ادعای علی خسروی در گفت‌وگو با رادیو ورزش، بسیار عجیب و تأمل برانگیز بود.
ادامه
کمیته فوتسال خراسان رضوی در نظر دارد به منظورمعرفی باشگاه های فعال در رشته فوتسال و تجدید خاطره از هر باشگاه عکس تیمی به همراه اسامی کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها را در این گروه بارگذاری نماید.شایان ذکر است به ترتیب رده های سنی و اولویت تیم‌های لیگ برتری اینکار انجام خواهد شد.
تیم فوتسال اسپاد  قهرمان مسابقات 4 جانبه فوتسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس  در شهرستان حاجی آباد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات 4 جانبه فوتسال رده سنی جوانان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت هیئت فوتبال و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان    از روز چهار شنبه  مورخه 98/7/3در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب  شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود  جمعه مورخه 5/7/98با قهرمانی تیم فوتسال اس
به گزارش دورتموند ایران ، در آستانه سال جدیدی میلادی و کریسمس طبق روال هر ساله باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند با حضور هواداران و اعضای این تیم جشنی برگزار کرد. در این جشن برنامه های متنوعی تدارک دیده شده بود و هواداران بسیاری نیز در این جشن حضور داشتند.
از جمله برنامه هایی که در این مراسم انجام شد، امضای پیراهن تیم توسط بازیکنان دورتموند بود. آنها پیراهن های خود را امضا می کردند و به هواداران هدیه می دادند. همچنین در قسمتی از این جشن بازیکنان
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته دوازدهم رقابت های بوندسلیگا به مصادف پادبورن رفت. پیش از این دیدار و با تصمیم باشگاه دورتموند، در یک اقدام فرهنگی از شش نفر از هواداران وفادار و دیرینه این باشگاه تقدیر به عمل آمد.
 
آینده سازان جنوب قهرمان مسابقات فوتسال جام فجر شهرستان حاجی آباد شد
.
به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی نونهالان
که بمناسبت دهه مبارک فجر با حضور 6 تیم در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی
انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردیده بود با قهرمانی تیم فوتسال  آینده سازان جنوب به پایان رسید .
 بنابه اظهار محمود معصومی نایب رئیس هیئت فوتبال
شهرستان حاجی آباد ،این رقابتها با حضور 6 تیم :رامین ،سقای
                                                                  
 
باشگاه شاهین از بهترین باشگاه های فعال، در رده فوتسال پایه ی کاشمر می باشد. شاهین علیرغم مشکلات موجود توانسته است خدمات فراوانی را به این رشته نموده و بازیکنان مستعد کاشمر را شناسایی و راه ورود آنان را به تیم های بزرگتر استان و کشور هموار کند. در ادامه صحبت های حامد عرب، در مورد فعالیت های باشگاه شاهین را خواهیم خواند:
ادامه مطلب
                                                                  
 
باشگاه شاهین از بهترین باشگاه های فعال، در رده فوتسال پایه ی کاشمر می باشد. شاهین علیرغم مشکلات موجود توانسته است خدمات فراوانی را به این رشته نموده و بازیکنان مستعد کاشمر را شناسایی و راه ورود آنان را به تیم های بزرگتر استان و کشور هموار کند. در ادامه صحبت های حامد عرب، در مورد فعالیت های باشگاه شاهین را خواهیم خواند:
ادامه مطلب
نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ...؛#پلی_اف✒️■ دو تیم گیتی پسند و سن ایچ ساوه ، دقایقی قبل به مصاف هم رفتند .سن ایچی که به نوعی خط قرمز فرش آرا از جمله مرتضایی مدیر عامل این تیمشده است ...!!!مرتضایی اعلام کرده بود ، بدلیل  اعتراض و شکایتش نسبت به گل دقایق پایانی فرش ، اگر به این موضوع رسیدگی نشود ، و تصمیمی درباره ساوه ای ها گرفته نشود، برای همیشه از فوتسال کناره گیری میکند ...!!!¤ و اما حالا باید منتظر بود و دید ، باتوجه به حضور سن ایچ در دیدار پلی آف مقا
نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ...؛#پلی_اف✒️■ دو تیم گیتی پسند و سن ایچ ساوه ، دقایقی قبل به مصاف هم رفتند .سن ایچی که به نوعی خط قرمز فرش آرا از جمله مرتضایی مدیر عامل این تیمشده است ...!!!مرتضایی اعلام کرده بود ، بدلیل  اعتراض و شکایتش نسبت به گل دقایق پایانی فرش ، اگر به این موضوع رسیدگی نشود ، و تصمیمی درباره ساوه ای ها گرفته نشود، برای همیشه از فوتسال کناره گیری میکند ...!!!¤ و اما حالا باید منتظر بود و دید ، باتوجه به حضور سن ایچ در دیدار پلی آف مقا
ناوگان حمل‌ونقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و طبق آخرین خبرها فعالیتش را در شهرهای کاشمر و گنبد کاووس هم آغاز کرده است.
آنطور که روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد، با اضافه شدن کاشمر به فهرست شهرهای فعال در استان خراسان رضوی، شهروندان ۱۲شهر، چناران، سبزوار، شاندیز، طرقبه، طوس، گلبهار، مشهد، نیشابور، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر در این استان می‌توانند از خدمات اسنپ در شهر خود استفاده کنند. همچنین علاوه بر شهر گرگان،
به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون پس از باخت این تیم مس ورزقان در فینالفوتسال جام باشگاه‌های آسیا در برابر ناگویا ژاپن گفت: از مردم شریف شهرستان ورزقان، خانواده شهدا، مسئولین و بویژه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عذرخواهی می‌کنم. قول قهرمانی آسیا را داده بودم و نتوانستم به این قول خود عمل نمایم.
 
آموزش نویسندگی
 
او افزود: بازیکنان و کادرفنی مس تمام توان خود را
Futsal Team Bagher Al-ulum
In the Velayat Cup - August 21, 2018
تیم فوتسال باقر العلوم 
در جام ولایت _ ۳۰ مرداد ماه ۹۷
#سجاد_خلوصی
#ابوالفضل_بابایی
#ابوالفضل_التافی
#سید_حسین_نورایی
#رضا_بهلولی 
#امیر_حسین_حیدری
#محمد_طاها_صید_محمدی
#ابوالفضل_علیمحمدی
#احمد_صید_محمدی
#سید_علی_نورایی
علی خسروی کارشناس برجستۀ داوری فوتبال ایران و رئیس کمیته داوران فوتبال استان همدان افشاگری بزرگی را علیه کارلوس کی‌روش انجام داد.
ورزش 11 - پس از شکست تیم ملی ایران برابر ژاپن، سیل واکنش‌ها از سوی بزرگان فوتبال ایران ارائه شد تا هرکدام به نوبۀ خود به اظهار نظر در ارتباط با این ناکامی تلخ بپردازند و زوایایی از این نتیجۀ بد را شفاف‌سازی کنند که در این میان واکنش و ادعای علی خسروی در گفت‌وگو با رادیو ورزش، بسیار عجیب و تأمل برانگیز بود.
ادامه
کتاب خاطرات آدم و حوا به قلم مارک تواین عاشقانه‌ی لطیفی است از اولین زوج آفرینش.
 
عنوان: خاطرات آدم و حوا
نویسنده: مارک تواین
مترجم: حسن علیشیری
آدم، اولین آفریده خدا، به تنهایی در بهشت زندگی می‌کند تا سر و کله‌ی حوّا، کسی که او را مزاحم می‌داند؛ پیدا می‌شود. حوا با خصوصیات زنانه‌اش عرصه را بر آدم تنگ می‌کند و آدم با اخلاقیات مردانه‌اش حوا را کلافه! و کم کم دست تقدیر این دو را به هم علاقه‌مند می‌کند.
دانلود کتاب خاطرات آدم و حواحجم: 922
 
 
⚽️ پلتفرم Chiliz (توکن $CHZ) در حال کار بر روی طراحی پاسپورت‌های مصونیت از ویروس کرونا بر پایه‌ی بلاکچین برای هواداران فوتبال می‌باشد تا مجددا علاقه‌مندان به فوتبال به تدریج بتوانند با در دست داشتن این پاسپورت‌ها در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.
-----
شایعه قوی شهر  برانکو بجای ویلموتس در تیم ملی
صبح امروز خبری مبنی بر جانشینی برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی در رسانه ها منتشر شد.ساعتی بعد برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با او از سوی فدراسیون فوتبال ایران انجام گرفته است یا نه؟ گفت: تا این لحظه مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون نداشته‌ام.وی درباره اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال با او تلفنی صحبت کرده‌اند یا خیر اظهار داشت: خیر، هیچ‌گونه تماسی بین من و مسئولان فد
انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ؛  طی حکمی از سوی محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر مشاور جوان این اداره  بنام دکتر مهدی ناظمی را منصوب کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ترشیز اسپرت ؛ محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان  کاشمر مشاور جوان خود را منصوب کرد.
 دکتر مهدی ناظمی پیش از این مدیر گروه بخش تربیت بدنی مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمررا در کارنامه خود دارد.
قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر(مبارزه با کرونا)
ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.
«ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و
تاریخچه فوتسال
نام فایل : تاریخچه فوتسال فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 14 حجم : 25 مگابایت تاریخچه فوتسالمنشا شکل گیری فوتسال به شهر مونت ویدئوی اروگوئه باز میگردد. در سال 1930، ژوان کارلوس سریانی، فوتبال پنج نفره را برای مسابقات جوانان در YMCA پی ریزی کرد. این رقابتها در زمینی به ابعاد زمین ...
دریافت فایل
بنابه گزارش روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان کاشمر درپی اعزام دونفر کاراته کاربانوات شهرستان کاشمر مراسم استقبال ازاین ورزشکاران گرامی باحضورروسای اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و مربی این قهرمانان ونیز والدین وپیشکسوتان درروزچهارشنبه مورخه ۹۸/۲/۴ درمحل اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.
ادامه مطلب
مسابقات ورزشی شطرنج  همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ؛ ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشمر در دانشگاه دولتی کاشمر در روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان پسر و روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
 نماینده خوشه انگشتر استان نیز در این همایش به مشکلات فعالان این عرصه اشاره کرد و گفت: نبود بازاچه ویژه صنایع دستی ، نبود بیمه هنرمندان، نبود تسهیلات کم بهره، اجرایی نشدن قانون حمایت از هنرمندان و حمایت نکردن از ثبت جهانی عقیق  و انگشتر قم از عمده مشکلات فعالان این عرصه است .
 
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این همایش استاندار قم گفت: رونق تولید در بخش صنعت یکی از محورهای مدیریتی سطح استان در سال رونق تولید است که راه اندازی خوشه انگشتر اس
دیدار بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در چارچوب بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر قرار است از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج شنبه به میزبانی ورزشگاه آزادیبرگزار شود.
 
این مسابقه قرار بود طبق برنامه ریزی اولیه سازمان لیگ از ساعت ۱۷ برگزار شود که با یک ساعت و نیم تغییر زودتر برگزار خواهد شد.
 
شنیده می‌شود تلاش مسئولان برگزاری این مسابقات تغییر مجدد ساعت برگزاری این دیدار است و پیش بینی می‌شود این بازی حتی ساعت ۱۴ روز پنج شنبه برگزار شود!
 
برای ج
به گزارش دورتموند ایران، مارکو رویس کاپیتان باتجربه و آلمانی تیم فوتبال بورسیا دورتموند پس از نمایش ضعیف این تیم مقابل پادرپورن تیم ته جدولی بوندسلیگا در مصاحبه با خبرنگار گفت : " دیگر هرگز نباید به این شکل بازی کنیم. عملکرد امشب ما بسیار ضعیف بود و ما شرمنده هواداران شدیم. از هوادران معذرت می خواهم.
تیم فوتبال بورسیا دورتموند در این دیدار با دریافت سه گل در نیمه اول بازی را به تیم قعر جدولی پادربورن واگذار کرد. اما با شروع نیمه دوم آنها یک گ
به نام خدا
ضمن آرزوی بهروزی و سلامتی برای همه شما دوستان عزیزم 
خداوند بزرگ رو شاکریم که دوباره توفیق خدمت در عرصه ورزش فوتسال رو نصیب ما کرد.
به لطف خدا امسال پس از تلاش فراوان تونستیم یه سهمیه از مسابقات کشوری در رده ی نوجوانان بگیریم و تیم خوب پیام لالی رو بهمراه چند تن از دوستان خوب دزفولیمون عازم استان اصفهان کنیم. علی رغم تمام کم و کاستی ها ولی بعنوان اولین تجربه ی کشوری برای شهرستانی مثل لالی که تا کنون در هیچ رده و سطحی تیم رسمی و باش
تیم فوتسال اتحاد  قهرمان
مسابقات فوتسال جام رمضان رده سنی بزرگسالان  شهرستان حاجی آباد شد .

به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی بزرگسالان
 که بمناسبت  گرامیداشت ماه مبارک رمضان  با حضور 12 تیم در 3 گروه  4 تیمی  در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب
شهرستان حاجی آباد برگزار گردیده بود با قهرمانی تیم فوتسال  اتحاد  در مورخه 18/3/98به پایان رسید .

 بنابه اظهار علی کشاورزی رئیس هیئت فوتبال
ش
تیم ملی فوتبال کلمبیا در دومین دیدار دوستانه خود در ماه جاری میلادی نیز نتوانست به برد برسد و برابر الجزایر با ۳ گل شکست خورد. کارلوس کی‌روش بعد از این دیدار عنوان کرد تیمش بازی بهتری نسبت به حریف ارائه داد ولی دریافت دو گل در فاصله زمانی کوتاه باعث شد تا شیرازه این تیم از هم بپاشد. او عنوان کرد این بازی دوستانه به تیمش کمک خواهد کرد تا بازی در شرایط سخت را یاد بگیرد و بتواند بازی را در شرایط سخت و وقتی که عقب است را مدیریت کند. 
هواداران تیم م
باشگاه فوتبال بارسلونا 
ورزشگاه باشگاه بارسلونا، نیوکمپ که با حمایت‌های مالی هواداران در سال ۱۹۵۷ ساخته شد.
بارسلونا با مربیگری هلنیو هررا و لوییز سوارز جوان (بازیکن سال فوتبال اروپا در ۱۹۶۰) و دو بازیکن مجارستانی به توصیه کوبالا با نام‌های ساندور کوچیس و زولتان زیبور توانست دو عنوان ملی دیگر در سال ۱۹۵۹ و لا لیگا و جام بین شهری را در ۱۹۶۰ کسب کند. در ۱۹۶۱ بارسلونا اولین باشگاهی بود که توانست رئال مادرید را در رقابت‌های لیگ قهرم
با انصراف کویت از حضور در تورنمنت فوتسال مشهد این مسابقات با سه تیم برگزار می شود.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری مسابقات مرحله نهایی قهرمانی فوتسال آسیا در اسفند سال جاری، کمیته فوتسال تورنمنت دوستانه‌ای را جهت آماده‌سازی مناسب تیم ملی فوتسال در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار می‌کند.پیش از این قرار بود تیم ملی فوتسال کویت نیز علاوه بر اسلواکی و
Shirazart.blog.ir 
* زیبا پسندی و علاقه ایرانیان باستان به درخت تا به آن جا کشید که پیامبرش سروی از بهشت به ارمغان آورد و در کاشمر کاشت .
داستان سرو و کاشمر و تقدس آن معروف است و در شاهنامه فردوسی و بسیاری از کتابهای تاریخی ذکر آن رفته است ( آنچنان است که زرتشت درخت سرو را در کاشمر کاشت ) که به قول دقیقی ، چنان کهن شده بود که کمند برگرد او نگشتی .
خلیفه متوکل عباسی به طاهر بن عبدا....حاکم خراسان نامه نوشت که آن را قطع کند و تنه آن را برای پوشش طاق کاخ به بغدا
فوتبال ایتالیا در فصل گذشته روزهای خاطره
انگیز، جذاب و البته تلخی را به خود دید. از حضور رونالدو در فوتبال
ایتالیا گرفته تا درخشش غیرمنتظره آتالانتا، خداحافظی ده روسی و رفتارهای
نژادپرستانه هواداران. در این گزارش نگاهی به فصل 2018-2019 سری آ خواهیم
داشت؛

ادامه مطلب
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته سیزدهم بوندسلیگای آلمان هرتابرلین را در خانه خود دو بر یک شکست داد. در این بازی هازاد و سانچو برای زنبورها گلزنی کردند.
هواداران دورتموند که از پرشورترین هواداران فوتبال در دنیا هستند، بار دیگر این موضوع را ثابت کردند.
در  فیلم زیر آتش بازی هواداران دورتموند را در ورزشگاه خانگی هرتابرلین مشاهده می کنید.
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا
با اعلام برنامه سرمربی نارنجی پوشان تمرینات تیم فوتبال سایپا، 20 خرداد شروع خواهد شد.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، طبق برنامه پیشنهادی سازمان لیگ فوتبال از تاریخ 10 مرداد ماه آغاز خواهد شد و تیم فوتبال سایپا با سرمربیگری ابراهیم صادقی در این دوره از رقابت ها حضور خواهد داشت.
باشگاه سایپا با تعیین سرمربی این فصل خود پیش از
هر زمان در سیاست خارجی از مواضع خود کوتاه نیامدیم و محکم ایستادیم، نتیجه بهتری گرفتیم.
این در حالی است که هیچ‌وقت نتوانسته‌ایم از ابزارهای خود در دیپلماسی بین‌الملل فوتبال استفاده کنیم و از همه بدتر این‌که اعضای ما زمانی متوجه تصمیمات سیاسی و غیرورزشی می‌شدند که کار از کار گذشته بود و باید به این تصمیمات تن می‌دادیم؛ میزبانی نکردن از تیم‌های عربستانی از این دست تصمیماتی است که به آن تن دادیم و تبعات آن به اینجا رسیده است.
بازی ندادن اع
یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است.فوتبال را دو تیم یازده‌نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدفگل‌زدن انجام می‌دهند. یازده بازیکن هر تیم شامل چندمهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند که توسطسرمربی در زمین چیده می‌شوند و مانند یک سیستم عمل می‌کنند که سیستم فوتبال نامیده می‌شود. امروزه بیش از ۲۵۰ میلیون فوتبالیست در بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد.
 
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
نعیم نژاد مدیر محترم کانون فرهنگی هنری امیر عرب شهر کاشمر از برگزاری اردوی طرح اوقات فراغت تابستانه "اخلاق ، نشاط و معنویت " ویژه جوانان و نوجوانان کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد به اردوگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره ) (( اردوگاه قدس )) سپاه ناحیه کاشمر خبر داد ؛
ادامه مطلب
باشگاه استقلال فرصت زیادی برای پرداخت پول به شیخ دیاباته ندارد.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
درخشش فوق العاده شیخ دیاباته در ترکیب استقلال باعث شده تا او خیلی زود به یک چهره محبوب در بین هواداران این تیم تبدیل بشود.دیاباته اما مثل سایر بازیکنان خارجی لیگ برتر بعد از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشورش سفر کرد و دقیقا از همان زمان بود که شایعاتی در مورد اینکه تا او دیگر به ایران باز نخواهد گشت به راه افتاد.
در نهایت پیش
مسابقات لیگ فوتسال دهستان کمبل با حضور سرپستان ۹ تیم در منزل شخصی سلیمان باهویی قرعه کشی شد
گروه ۱
امید وشنام .اتحاد وشنام . کمبل بالاد . کمبل سلیمان
گروه ۲
امید دمبدف . پرومی . جوانان کمبل محمد عظیم .مکران گورانکش .  پلانی
روابط عمومی دهستان کمبل 
@kambelfootball
سفیر جنوب:مدرسه فوتبال پارس آبپخش،شش سالی است که در زمینه آموزش فوتبال آموزان در رده های سنی مختلف در حال فعالیت هست.
مدیرفنی و مربی این مدرسه فوتبال،سعید صادقی است که موفق شده کارنامه پرافتخارترین مدرسه فوتبال در شهر آبپخش را تقدیم به شهروندان عزیز کند.
.
ادامه مطلب
همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین ـ کاشمر
شرکت‌کنندگان در این همایش با پای پیاده مسیر  حرم امامزاده سیدحمزه (ع) تا حرم امامزاده سیدمرتضی (ع) را پیمودند و حدود ۵۰ موکب سیدالشهدا (ع) در این مراسم از عزاداران در روز اربعین پذیرایی کردند.
یشکسوت پرسپولیس معتقد است داوران نسبت به سرخ‌پوشان پایتخت کم‌لطفی می‌کنند.
حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط پرسپولیس گفت: من نمی‌توانم نظر فنی دهم اما بازی خوبی بود و مهم این است که پرسپولیس توانست به سه امتیاز دست یابد. گل‌محمدی، کادر فنی و مدیریت باشگاه همگی برای این تیم زحمت می‌کشند و با آمدن آقای گل‌محمدی  تیم یک پارچه و کاملا پرسپولیسی شده است. بازیکنانم با همه مشکلاتی که درگیر آن هستند تمام تلاش خود ر
فرزاد فتاحی در سفر استانی خود به شهرستان کاشمر از در ابتدا ضمن دیدار با ریاست و معاون امور ورزشی بانوان و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در شهرستان ؛ استخر آبگرم سرپوشیده مجموعه تختی ، سالن ورزشی روستای قوژددر بخش مرکزی  ، پروژه خانه جوان شهرستان کاشمر بازدید نمودند .
ادامه مطلب
انسان های بزرگ، بزرگ فکر می کنند. نقش افراد موفق در پیشرفت هر کشور به همین قدرت و بزرگی است. متاسفانه مساله ای که امروزه در ایران با آن رو به رو هستیم این است که ما عموما از موفق شدن خود در کنار دیگران لذت نمی بریم. تنها اتفاقی که ما را خوشحال می کند، این است که ما موفق شویم و همزمان دیگران شکست بخورند. با این وصف همواره افرادی وجود دارند که علیرغم داشتن مسئولیت های کلیدی، هرگز به چشم نیامده و به قولی در حاشیه قرار می گیرند. از یک سرمایه دار خارج
حجت علزاده رزق آباد از بسیجیان گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج قمر بین هاشم ع بخش مرکزی کاشمر و مسئول اجرایی طرح ضدعفونی معابر در روستای رزق اباد در گفتگو با خبرنگار ویژه بخش مرکزی کاشمر گفت :ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج خدمت شما و همه شیعیان جهان بیش از  130/000/000 ریال کمک‌ از اهالی محترم دهستان رزقاباد جمع آوری شد، که از این مبلغ دو عدد گوسفند خریداری و قربانی گردید و همچنین 130 بسته حمایتی تهیه و
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب
جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
آنها که مصونیت کامل دارند...
هواداران استقلال تمام صندلی‌های ورزشگاه فولادشهر را پس از باخت به ذوب آهن شکستند دریغ از حتی یک  تذکر!!
جالب است حال این جماعت کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند که چرا فقط پرسپولیس ۳۰ میلیون جریمه شده است!!!
شاید انتظار داشته‌اند ۶ امتیاز هم از پرسپولیس کسر شود و بدهند به تیم وزارتی و مربی گران و خوشتیپ و عصبانی‌اش تا گریه نکند
 
بنا به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر بیستم اسفند ماه 98 مجوز تاسیس  باشگاه کوهنوردی و سنگ‌نوردی طلوع ترشیز خراسان - کاشمر ، پروانه فعالیت این باشگاه برای دومین بار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تمدید شد.
ادامه مطلب
حضور موسسه کودک ایمن ـ ناجی فردا در هشتمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان
محورهای دورهمی هشتم:
۱. سخنرانی اساتید برجسته کودک و نوجوان
۲. ارائه فعالیت ها و اقدامات تعدادی از فعالان حوزه کودک و نوجوان
۳. رونمایی محصولات تولید شده اعضای دورهمی و کتاب دورهمی
۴. شبکه سازی و هم افزایی میان اعضا
همیشه تفکر ما از کسب و کار، شغل هایی سنتی است که تمام با کار یدی آمیخته شده است و در آن کمی هم علم و اطلاعات میباشد ولی هیچ موقع به کارهایی مثل آموزش فوتبال یا مدارس فوتبال کسب و کار نمی گوییم.
چرا مدارس فوتبال را باید به عنوان یک کسب و کار حرفه ای دید؟
ادامه مطلب
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
همایش و مراسم‌های جایزه دوسالانه ادبی بوشهر به‌خوبی و خوشی برگزار شد و داوران و فعالان ادبی آمدند و رفتند، تصاویر سناتورهای پهلوی در بوشهر نصب و جمع شد اما حواشی های آن باعث شد تا مردم پاسخگویی شهرداری بوشهر و مدیران زیرمجموعه را آن مطالبه کنند.

ادامه مطلب
ذهن اهالی فوتبال کاشمر همچنان مشغول است. حرف و حدیث ها نیز، فراوان شده و تکاپوها برای خدمت فزونی گرفته است. چهار گوشه ی شهر نیز مملو از شایعه و صحبت هایی است که در صحت و سقم آن شک و تردید وجود دارد. با هر کسی که سخن می گویی از ظن خود یار شده و ایده ای و نظری دارد.
ادامه مطلب
علی پروین به شایعات جدایی برانکو از پرسپولیس واکنش نشان داد.
خبرگذاری نیوزمای :
پرسپولیس موفق شد با برانکو برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود و همچنین با کسب قهرمانی جام حذفی به اولین تیمی تبدیل شود که در فرمت جدید فوتبال ایران، دوگانه کسب می‌کند. علی پروین اسطوره #باشگاه پرسپولیس در پستی اینستاگرامی از برانکو حمایت کرد.
علی پروین نوشت:
«یکبار دیگه قهرمانی تو لیگ برتر و جام حذفی رو به مدیریت، هواداران، کادر فنی با درایت و #بازیکنان با
                                                    
تَنَظَّفوا بِکُلِّ مَا استَطَعتُم فَإِنَّ اللّه  تَعالى بَنَى السلامَ عَلَى النَّظافَهِ و َلَن یَدخُلَ الجَنَّهَ إِلاّ کُلُّ نَظیفٍ؛در روزهایی که دغدغه بسیاری از انسان ها حفاظت از خود و خانواده در عدم ابتلا به ویروس کرونا است، مردی از تبار عشق و تعصب، اندیشه فردایی بهتر را در سر پرورانده و دل به دریای خدمت زده است.
ادامه مطلب
به گزارش  پایگاه خبری ترشیز اسپورت از شهرستان کاشمر ؛ یکدوره کارگاه آموزشی شطرنج با تدریس استاد مرصاد خداشناس استاد بین المللی شطرنج و عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در کاشمر تالار نیلوفر در تاریخ پنجشنبه 29فروردین ماه 98 برگزارو به پایان رسید ؛
ادامه مطلب
روستای داوران در ۳۰ کیلومتری شرق رفسنجان و بین راه رفسنجان زرند قرار دارد. روستای داوران به دلیل سرسبزی .. واقع شدن در ارتفاع، داشتن باغات میوه از نقاط بسیار دیدنی در این شهرستان است.
اطراف این روستا کوه‌های بلندی است که معروفترین آنها کوه کوسه‌است که وجه تسمیه آن به دلیل سنگی بودن کامل و عدم رویش گیاهان در آن است – آب قنات داوران تا چند سال پیش به عنوان بهترین آب در کل منطقه رفسنجان شناخته می‌شده.
در بالا ده و پایین ده ۲ برج با قدمت بیش از ۱
 
 
 
ترس خارجی‌ها از نارضایتی مردم
 
برانکو و شفر بی تردید جزو بهترین خارجی های فوتبال ایران هستند که در میان هواداران پرسپولیس و استقلال محبوبیت زیادی کسب کرده اند. حتی برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه ای تاریخی عنوان کرد: «از زمانی که من به ایران آمده ام دربی ها جذاب تر شده اند.» اما دو پیروزی خفیف در لیگ هفدهم و یک تساوی بدون گل در بازی رفت لیگ هجدهم سبب شده تا هواداران حتی از تیم های های که تحت هدایت سرمربیان خارجی هستند نیز ناراضی باشند. حالا
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
  اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای معوقه هفته یازدهم لیگ برتر از سوی کمیته داوران مشخص شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای معوقه هفته یازدهم لیگ برتر از سوی کمیته داوران مشخص شد.
اسامی داوران به شرح زیر است:
سه شنبه 3 دی ماه
پارس جنوبی – پیکان تهران
داور: رضا عادل
کمک ها: تورج عیوض محمدی – محمدعلی رضایی
کمک داوران اضافی: محمدرضا تارخ –
ژسوس کار خود را از باشگاه پالمیراس آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۵ جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد به مسابقات را از آن خود کرد، همان سالی که کمک زیادی برای دستیابی تیمش به قهرمانی جام حذفی برزیل کرد. در فصل بعدی عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برزیل را همزمان با قهرمانی تیمش پس از ۲۲ سال در مسابقات سری آ برزیل نصیب خود کرد. او در ژانویه ۲۰۱۷ با قراردادی به مبلغ ۳۲ میلیون یورو به تیم فوتبال منچسترسیتی پیوست و در سال ۲۰۱۸ به همراه تیمش موفق به کسب عنوان
علاقه من از اونجا شروع شد که یک روز چند تا از رفیقام داشتن به سالن میرفتند،و تفریحشون رو اونجا انجام میدادند.روز هایی بود که من از بیکاری حوصله ام سر میرفت و تصمیم گرفتم که به سالن بروم.اولین بارهایی که شروع کردم به بازی کردن برای وقت گذرونی و تفریح بود اما بعد از مدت کوتاهی متوجه استعداد خود در پست دربازه بان شدم از ان زمان به بعد دوران تقریبا حرفه ایی خودم رو شروع کردم . در روز های تابستا هفته ایی یک جلسه تمرین تخصصی گلری میرفتم و روز به روز پ
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نوامبر 1880 اولین بازی رسمی خود را در برابر بو
فوتبال آلمان فقط یک بازی و سرگرمی نیست. امشب بایرن با 6 گل برنده مسابقه فوتبال در برابر هافنهایم بود.
مالکیت اکثر باشگاه های معروف در آلمان به صورت سهام در دسترس مردم و تماشاگرانیست که برای تماشای بازی حضور دارند. 
اما این مالکیت در باشگاه هافنهایم فقط متعلق به یک فرد است. 
پس از پیروزی پر گل بایرن مونیخ که در اواسط بازی قطعی شده بود هواداران این تیم با شورش در ورزشگاه و توهین به مالک باشگاه هافنهایم باعث ایجاد جو ناخوشایندی شدند. 
با وجود تذ
هاروی بارنز (انگلیسی: Harvey Barnes؛ زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بارنزلی، باشگاه فوتبال وست برومویچ آلبیون،باشگاه فوتبال میلتون کینز دونز، و باشگاه فوتبال لستر سیتی اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۸ سال انگلستان،زیر ۲۰ سال انگلستان، و زیر ۲۱ سال انگلستان بازی کرده‌است.
 
مدیرعامل باشگاه تراکتور در نامه ای به رئیس سازمان لیگ به خاطر حرکت تماشاگران پرسپولیس شکایت کرد.
به گزارش مهر به نقل از سایت باشگاه تراکتور، باتوجه به خواسته و مطالبه هواداران تراکتور پیرامون فیلم منتشر شده از هواداران باشگاه پرسپولیس شکایتی در این خصوص توسط غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور تنظیم و به سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال شد. رونوشت این شکایت نیز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال شد.

در بخشی از این نامه آمد
  تیم ملی فوتسال بانوان ایران فروردین‌ماه 2 دیدار دوستانه با چین برگزار می‌کند.
بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهناز یاری گفت: سومین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال از 13 دیماه در مرکز ملی فوتبال  آغاز می شود. در این مرحله برنامه های تمرینی مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم و با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار داریم سعی‌مان بر این است تا ملی پوشان
در اخبار تمروز استقلال آمده که لیست داوران هفته یازدهم به شرح زیر میباشد و اخبار جدید استقلال حاکی از آن هست که کلیه بازیها برگزار میگردد
 
*پنجشنبه 30 آبان
گل گهر سیرجان – ماشین سازی تبریز
داور: سیدمهدی مرجانزاده
کمک ها: محمد جواد مداح – داریوش صابر مطلق
کمک داوران اضافی: یاسر همرنگ – مرتضی منصوریان
داور چهارم: محمدعلی رضایی
ناظر داوری: یدالله جهانبازی
پارس جنوبی جم – پیکان تهران
داور: سیدوحید کاظمی
کمک ها: سعید قاسمی – هیوا بهمنی
کمک داور
تغییر ساعت بلیت فروشی با اعتراض شدید تماشاگران روبرو شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس از جم،در حالی که اعلام شده بود از ساعت 16 بلیت فروشی آغاز می شود اما به دلیل حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در اطراف استادیوم، بلیط فروشی از ساعت 13 آغاز شد.
هواداران پارس جنوبی به دلیل تغییر زمان آغاز بلیت فروشی به شدت از مسئولان برگزاری انتقاد کردند و می گویند که فدراسیون فوتبال می خواهد هواداران بیشتری از تیم مهمان وار
مصاحبه خواندنی با امیر قلعه‌نویی
به گزارش "ورزش ‌سه"، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: خدا را شکر در بازی قبل به پیروزی رسیدیم. قبل از بازی با پیکان در سه دیدار مساوی کردیم که حداقل در دو دیدار حقمان پیروزی بود. وقتی  پیکان را با یک بازی خوب بردیم، به جدول بازگشتیم. شاهین بوشهر با تغییر و تحولات روی نیمکت مربیگری نتایج خوبی کسب کرده است. شاهین در مقابل استقلال یک فوتبال خوب انجام داد و مربی این تیم
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
کاشمر، ترشیز اسپرت / بخش مرکزی ؛ پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد ؛ محمد جعفرنژاد خبرنگار -  همزمان با هفتم ربیع الاول، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام حسن عسگری(ع) در مسجد صاحب الزمانی عج روستای قوژد برگزار شد.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

CHERRY BULLET