نتایج جستجو برای عبارت :

کهکشان راه شیری

سیارات زیر مجموعه کهکشانات هستند. کهکشانی که ما بر روی ان زندگی میکنیم
کهکشان راه شیری نام دارد. کهکشان راه شیری ٨ سیاره دارد که با حساب کردن
خورشید به ٩ تا افزایش میابد که نام این سیارات به ترتیب عبارتند از:عطارد؛
زهره؛ زمین؛ مریخ؛ مشتری؛ زهل؛ اورانوس؛ نپتون.

کوچک ترین کهکشانی که در سرتاسر گیتی وجود دارد کهکشان راه شیری است و
بزرگ ترین کهکشان در ستاسر گیتی وجود دارد بینگ بنگ است.
سلاماین یک سوپرایز هستش که مجموعه عکس نوشته های گلچین و مرتب شده از کهکشان و شگفتی های آفرینش هستشمدتیه دارم گلچین میکنم تا یک مجموعه کامل از بزرگی خلقت رو واستون ارسال کنم
واقعا دیدتون رو از کهکشان بازتر میکنه
این مطلب و عکس هاش رو از دست ندید
روزهای آینده ارسال میکنم
ممنون
این تصویری از کهکشان دوردست است که دارای یک کوازار فعال در مرکز آن است. یک کوثر مقدار زیادی انرژی فوق العاده تولید می کند که توسط یک سیاه چاله فوق العاده تولید شده توسط ماده آلوده کننده ایجاد می شود. اخترشناسان با استفاده از قابلیت های منحصر به فرد تلسکوپ فضایی هابل ، دریافته اند که فشار تابش تاول در مجاورت سیاه چاله با کسری از سرعت نور ، مواد را از مرکز کهکشان دور می کند. "بادهای کوآار" هر ساله صدها ماده خورشیدی از مواد را به حرکت در می آورد. ا
پژوهشگران اخیرا دریافته‌اند ۱۰ میلیارد سال پیش کهکشان راه شیری کهکشان همسایه خود به نام "گایا انسلادوس"(Gaia-Enceladus) را بلعیده است.
بنا بر مطالعات جدید کهکشان راه شیری یک و نیم تن از جرم فعلی خود را ۱۰ میلیارد سال پیش که در قالب یک کهکشان جدا محسوب می‌شده، بلعیده است.
سلام‌به همه ی دوستان‌
ببخشید که این مدت خیلی کم‌ سر زدم ولی با یه تحقیق نسبتا خوبی اومدم (به جان‌خودم‌همش‌رو خودم‌انجام دادم‌کلی چیز خوندم تا بتونم خوب براتون توضیح بدم)
خوب موضوع ما درباره ی نزدیک ترین کهکشان به کهکشان راه شیری هست‌
همه ی ما درباره کهکشان راه شیری یه چیزایی میدونیم‌ اما خیلی کم کسایی هستند که درباره نزدیک ترین کهکشان به راه شیری چیزی بدونن (خودم‌قبلا همینجوری بودم)
خدمتتان عرض کنم که نزدیک ترین کهکشان به خودمون اسم
 گردشگری پایدار از اصول همه‌ی مسافران کهکشانه، مخصوصاً کوله‌گردهای مدخل‌نویس کتاب راهنمای کهکشان که ژست پژوهشی هم دارند و ادعا می‌کنند نگاه جانبدارانه عمراً به یافته‌هاشون درباره‌ی نقاط دیگه‌ی کهکشان راه نداره. 
همه‌ی مسافرهای کاردرست کهکشان می‌دونند که باید حسابی حواسشون رو جمع کنند به طبیعت سکونتگاه مقصد هیچ آسیبی نزنند و کمترین رد و تغییر رو از خودشون در محیط زیست و فرهنگ موجودات اون سرزمین به‌جا بگذارند. ولی مثل همه‌ی چیزها
کهکشان مارپیچی NGC 1097 در آسمان جنوبی در حدود 45 میلیون سال نوری ما در صورت فلکی فورناکس می درخشد،بازوهای مارپیچی آن از نواحی شکل گیری صورتی رنگ ستاره ها تشکیل شده است،در قسمت زیرین در سمت چپ یک کهکشان همسایه دارد که د فاصله 40 هزار سل نوری از هسته آن کهکشان قرار دارد. 
 در تصویر نوری این کهکشان 4 جت ستاره ای ضعیف تشخیص داده شده است،جت هایی های اشعه ایکس که اجسام را به فواصل دور پرتاب میکنند در هسته کهکشان ها قرار دارند اما احتمالا در هسته این کهک
در حدود ۵۱ کهکشان در گروه محلی وجود دارد. در ابرخوشهٔ محلی ما در حدود ۱۰۰٬۰۰۰ کهکشان وجود دارد و در جهان قابل مشاهده برای ما در حدود دو هزار میلیارد کهکشان وجود دارد.
هیچ نامگذاری جهانی مورد توافق همگان برای کهکشان‌ها وجود ندارد، چرا که بیشتر آنها پیش از اینکه مشخص شود آیا یک کهکشان است یا پیکرهای دیگر آسمانی، فهرست بندی شده‌اند. بیشتر آنها با مختصات آسمانی خود همراه با نام پروژه شناسایی می‌شوند، مانند (HUDF, SDSS, 3C, CFHQS, NGC/IC و غیره).
باغ کهکشا
کهکشانِ راهِ شیری،[۶] کهکشانی است که منظومه شمسی در آن قرار دارد. در آسمانی صاف و تاریک و به دور از آلودگی نوری، این کهکشان به صورت نوار شیری‌ رنگی در پهنهٔ آسمان دیده می‌شود. این نوار در واقع از میلیارد‌ها ستاره تشکیل شده‌ است که (چشم غیرمسلح) قادر به تفکیک آن‌ها نیست. به احتمال زیاد راه شیری کهکشانی از نوع مارپیچی است.[۷] کرهٔ زمین به عنوان عضوی از منظومه شمسی، در یکی از بازوهای مارپیچی آن قرار دارد. چون ما از درون صفحهٔ کهکشانی به آن
کهکشان آندرومدا یک کهکشان مارپیچی است که در صورت فلکی آندرومدا قرار دارد. این کهکشان جزو بزرگ‌ترین کهکشان‌های مارپیچی نسبت به راه شیری است.
براساس این گزارش، آندرومدا حدود ۲٫۵ میلیون سال نوری از کهکشان راه شیری فاصله دارد. از آنجایی که آندرومدا نزدیک‌ترین کهکشان مارپیچی به راه شیری است، ولی نزدیک‌ترین کهکشان نیست.
طبق گفته دانشمندان، کهکشان‌های راه شیری و آندرومدا حدود 4.5 میلیارد سال آینده با یکدیگر برخورد خواهند کرد.
اکنون تصاویری س
تصویر یک کهکشان مارپیچی
کهکشان‌ها سامانه‌هایی بزرگ و با اندازه و مرزی مشخّص هستند که از ستاره‌ها، بقایای ستاره‌ای، ماده تاریک، گازها و گرد و غبارهای میان ستاره‌ای تشکیل شده‌اند و با نیروهای گرانشی به گردِ هم آمده‌اند.[۱][۲] کوچک‌ترین کهکشان‌ها دارای پهنایی برابر با چند صد سال نوری، شامل نزدیک به صد میلیون (۱۰۸) ستاره هستند. بزرگ‌ترین کهکشان‌ها تا ۳ میلیون سال نوری پهنا دارند و شامل بیش از صد تریلیون (۱۰۱۴) ستاره هستند.[۳]کهکشان
رکنا: برای نخستین بار در یک کهکشان خارج از منظومه شمسی مولکول اکسیژن قابل تنفس رصد شده است. اکسیژن در این کهکشان ۱۰۰ بار بیشتر از مقدار رصد شده در راه شیری است.
به گزارش رکنا، ستاره شناسان برای نخستین بار مولکول‌های اکسیژن را در یک کهکشان خارج ازمنظومه شمسی رصد کردند.
گروهی از محققان در رصد خانه «شانگهای آسترونومیکال» این کشف را انجام داده‌اند. ستاره شناسان با تحلیل امواج نوری که از کهکشان «مارکاریان ۲۳۱» به زمین می‌رسد، متوجه حضور مولکو
رکنا: برای نخستین بار در یک کهکشان خارج از منظومه شمسی مولکول اکسیژن قابل تنفس رصد شده است. اکسیژن در این کهکشان ۱۰۰ بار بیشتر از مقدار رصد شده در راه شیری است.
به گزارش رکنا، ستاره شناسان برای نخستین بار مولکول‌های اکسیژن را در یک کهکشان خارج ازمنظومه شمسی رصد کردند.
گروهی از محققان در رصد خانه «شانگهای آسترونومیکال» این کشف را انجام داده‌اند. ستاره شناسان با تحلیل امواج نوری که از کهکشان «مارکاریان ۲۳۱» به زمین می‌رسد، متوجه حضور مولکو
رکنا: برای نخستین بار در یک کهکشان خارج از منظومه شمسی مولکول اکسیژن قابل تنفس رصد شده است. اکسیژن در این کهکشان ۱۰۰ بار بیشتر از مقدار رصد شده در راه شیری است.
به گزارش رکنا، ستاره شناسان برای نخستین بار مولکول‌های اکسیژن را در یک کهکشان خارج ازمنظومه شمسی رصد کردند.
گروهی از محققان در رصد خانه «شانگهای آسترونومیکال» این کشف را انجام داده‌اند. ستاره شناسان با تحلیل امواج نوری که از کهکشان «مارکاریان ۲۳۱» به زمین می‌رسد، متوجه حضور مولکو
رکنا:  برای نخستین بار در یک کهکشان خارج از منظومه شمسی مولکول اکسیژن قابل تنفس رصد شده است. اکسیژن در این کهکشان ۱۰۰ بار بیشتر از مقدار رصد شده در راه شیری است.
به گزارش رکنا، ستاره شناسان برای نخستین بار مولکول‌های اکسیژن را در یک کهکشان خارج ازمنظومه شمسی رصد کردند.
گروهی از محققان در رصد خانه «شانگهای آسترونومیکال» این کشف را انجام داده‌اند. ستاره شناسان با تحلیل امواج نوری که از کهکشان «مارکاریان ۲۳۱» به زمین می‌رسد، متوجه حضور مولک
گامورا در فیلم انتقام جویان: پایان بازی نقش کوتاه ولی تاثیر گذاری داشت اما بدون اینکه معلوم شود چه اتفاقی برایش افتاده فیلم پایان یافت. البته آنطور که از پایان فیلم معلوم است نگهبانان کهکشان سوار بر سفینه شده و به دنبال گامورا می روند.
ادامه مطلب
ین رشتۀ درخشان که زمین را به کهکشان راه شیری متصل کرده چیست؟ نور بین الطلوعین (نور زودیاک) – جریانی از غبار است که در منظومه‌شمسی داخلی به دور خورشید، گردش می‌کند.
 
این نور درست قبل از طلوع ِ خورشید که سپیده‌دم کاذب نامیده می‌شود یا درست پس از غروب خورشید به راحتی دیده می‌شود. منشاء غبار زودیاک موضوع تحقیق بوده، اما این فرضیه مطرح شده که این نور از برخوردهای سیارکی و دم دنباله‌دارها به وجود آمده است. این عکس زاویه باز کمان ِ مرکزی کهکشان
نزدیک ترین کهکشان مارپیچی که شبیه کهکشان ماست آندرومدا نام دارد. حتی در شرایط رصدی متوسط هم میتوان آن را همچون ابری مه آلود از گاز و غبار دید. در یکی از خبرهای اخیر ناسا درباره اش چنین آمده: ((... کهکشان آندرومدا را اخترشناس ایرانی، عبدالرحمن صوفی، به نام  «ابر کوچک» می شناخته و در سال 964 میلادی در کتابش «صورالکواکب» به آن اشاره کرده است. احتمالا این اخترشناس ایرانی آن را در سال 905 میلادی رصد کرده است...))
آندرومدا به سبب نزدیکی اش به ما، از هر که
قدمت این جسم به زمانی برمی‌گردد که دنیا تنها 3 درصد از عمر کنونی 13.7 میلیارد سال خود را داشت.ما این کهکشان تازه کشف شده را که MACS0647 نامیده شده، به همان شکلی می‌بینیم که در 420 میلیون سال پس از مهبانگ وجود داشت. نور این کهکشان 13.3 میلیارد سال در فضا سفر کرده تا امروز به زمین برسد، فاصله‌ای که معادل انتقال‌به‌سرخ با اندازه تقریبی 11 است.
«به رغم این که عموما انتظار داریم که با استفاده از قدرت بسیار زیاد عدسی گرانشی، کهکشان‌های بسیار دوردست را بیا
دانشمندان برای نخستین بار ۳۹ کهکشان رصد کرده اند که تا به حال شناخته نشده بودند. این کهکشان ها حتی با تلسکوپ هابل نیز قابل رصد نبوده اند.
به نقل از دیلی میل، دانشمندان گنجینه ای از کهکشان های باستانی عظیم و ناشناخته را کشف کرده اند. این نخستین باری است که چنین کشفی با این تعداد کهکشان انجام شده است.
این تحقیق در نشریه نیچر منتشر شده است. طبق اطلاعات موجود دانشمندان ۳۹ کهکشان کشف کرده اند که به وسیله سیاهچاله های بزرگ و ماده تاریک به یکدیگر متص
امشب خیلی برنامه تلویزیون بهم چسبید و همه ی این الطاف رو مدیون پدر بزرگوارمم
اگر درست گفته باشم مسافران کهکشان (اگر اشتباه بود چک میکنم )
حرف هایی نجومی و اکثر سوالات در مورد مریخ و زندگی درمریخ بود 
نکته ی حائز اهمیت برای من اینجاش بود که:
من نمیدونستم زندگی تو مریخ باعث پوکی استخوان ها میشه ، کمی هم بطوری که اصلا محسوس نیست تغییر قد و اندازه داری :))
 
ممنون از خانم دکتر انسیه عرفانی :)
ممنون از شبکه چهارم سیما :)
 
 
کهکشانِ راهِ شیری، کهکشانی است که منظومه شمسی در آن قرار گرفته است. هنگامیکه آسمان صاف و تاریک و به دور از آلودگی نوری باشد.
این کهکشان به صورت نوار شیری‌رنگی در پهنه آسمان دیده می‌شود. در ادامه با این کهکشان بیشتر آشنا می شوید. با دانشچی همراه باشید.
کهکشان راه شیری ، کهکشانی مارپیچی است که شامل حدود 500 میلیارد ستاره است. این کهکشان حدود 10 میلیارد سال پیش ، از یک ابر عظیم گاز و غبار تشکیل یافت.
در قسمت مرکزی کهکشان راه شیری هسته‌ای کروی قرار
چگونگی ایجاد خلاء و رشته‌ها توسط جهان را می‌توان اکنون به لطف توسعه یک ابزار هوش مصنوعی موسوم به شبیه‌ساز تاریک(Dark Emulator) مورد مطالعه قرار داد. 
ع
عکس ۱: شیوه جمع‌شدنِ کهکشان‌ها در کیهان در این عکس به وضوح نشان داده شده است. محققان برای تهیه این عکس از پروژه عکس‌برداری «SDSS» استفاده کردند. نقاط زرد نشان‌دهنده موقعیت تک‌تک کهکشان‌ها است، اما حلقه نارنجی‌رنگ آن منطقه از کیهان را به تصویر می‌کِشد که یک میلیارد سال نوری گستردگی دارد. زمین د
عکس بالا (دانلود) مربوط به کهکشانی است که دانشمندان علوم فضایی آن را M104 یا کهکشان کلاه   نامیده اند .
این کهکشان بسیار زیباست و عرض آن بالغ بر 50 هزار سال نوری است و بیش از 28 میلیون سال نوری با ما فاصله دارد که هرسال نوری برابر با 9.5 میلیون میلیون کیلومتر می باشد!
این سخن بدان معناست که نور این کهکشان 28 میلیون سال در راه بوده تا هم اکنون به چشم ما رسیده است! درحقیقت ما وضعیت 28میلیون سال قبل این کهکشان رامیبینیم نه وضعیت امروزآنرا!
در این کهکشان بی
هزار سال پیش 
شبی که ابر اختران دوردست 
می گذشت از فراز بام من 
صدام کرد
چه آشناست این صدا 
همان که از زمان گاهواره می شنیدمش
همان که از درون من صدام می کند 
هزار سال میان جنگل ستاره ها 
پی تو گشته ام ...
ستاره ای نگفت کز این سرای بی کسی 
کسی صدات می کند!
هنوز دیر نیست 
هنوز صبر من به قامت بلند آرزوست 
عزیز هم زبان 
تو در کدام کهکشان نشسته ای ... 
 
× هوشنگ ابتهاج - همزاد 
× شعر جدید جناب سایه ، بخش هایی از این شعر باعث می شود نفس آدم بگیرد
× شبی دیگر
کهکشان چیست؟؟

کهکشان سیستمی از ستارگان، گرد و غبار و گاز است که به وسیله نیروهای جاذبه ای، کنار یکدیگر قراردارند. انواع کهکشان‌ها عبارتند از: کهکشان‌های مارپیچی (با بازو)، بیضوی (بدون بازو) و بی قاعده (بدون تقارن گردشی).
کهکشان مارپیچی
کهکشان مارپیچی به شکل فرفره است. با بازوهایی مارپیچی که از یک برآمدگی مرکزی به خارج پیچ خورده اند. کهکشانی که در عکس می بینید، به نام M100 شناخته می شود و خیلی شبیه به کهکشان راه شیری ما است. کهکشان راه شیری مجمو
 
 
 
 
 
وسعت جهان، عظمت خداى بى کران
اگر با سرعت نور حرکت کنیم...( سرعت نور در هر ثانیه سیصد هزار کیلومتر است . )۱ ثانیه بعد به ماه می‌رسیم ؛ ۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه بعد به خورشید می‌رسیم؛ ۲۰۰۰ سال زمان لازم است تا از کهکشان راه شیری خارج شویم ؛
و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار سال طول می‌کشد تا به «آندرومیدا» ، نزدیک ترین کهکشان مارپیچی به راه شیری برسیم !!آیا ما در این عالم تنها هستیم ؟؟؟( ألم یعلم بأن الله یرى_آیا انسان نمى داند که خدا مى بیند) 
هم پایه نام قهرمان ها 
یاد تو طلیعۀ زبان ها 
برخاسته ای در این میانه 
 از خاک به سمت آسمان ها 
 بانام سپید و سرخت ای سرو 
نقشی بکشند نوجوان ها 
تا صبح طلوع حضرت عشق 
 نام تو نشانۀ زمان ها 
برخاسته ای چه با وقاری 
 بر دوش ، رفیق کهکشان ها 
دست من و دامن نگاهت 
بر گونه ببین تو زعفران ها 
 من ملتسم دعای خیرت
یاد تو طلیعۀ زبان ها 
چقدر در مورد شهری که در آن زندگی می‌کنید می‌دانید؟ مطمئنا شما رستوران مورد علاقه‌ی خود و بهترین راه برای دوری از ترافیک در ساعات شلوغ را می‌شناسید؛ اما بعید است که همه‌ی جزئیات شهرتان و تمام خیابان‌های آن را بشناسید. همین مسئله برای کهکشانی که در آن زندگی می‌کنیم نیز صادق است.
خانه‌ی آسمانی ما یک مکان شگفت انگیز پر از ستاره‌ها، ابرنواخترها،سحابی‌ها، انرژی و ماده تاریک است؛ اما بسیاری از جنبه‌های آن حتی برای دانشمندان همچنان مرمو
حباب های فضایی در کهکشان راه شیری. این عکس توسط تلسکوپ فضایی اسپیتزر گرفته شده و در صفحه رسمی ناسا منتشر شده است. این تصویر در بردارنده ابرهای گازی و گردو غبار های فضایی ست که با حباب هایی در ابعاد 10 تا 30 سال نوری پر شده و هر یک از اونها صد ها تا هزاران ستاره رو در بر میگیره.
این منطقه از شکل گیری ستاره ها در داخل کهکشان ما و صورت فلکی عقاب قرار داره. رگه های سیاهی که از داخل ابرها به سمت بیرون متمایل میشن، مناطقی با گاز ها و غبار های سرد و با چگال
آشنایی با تلسکوپ کپلر


همشهری آنلاین:
کپلر رصد‌خانه‌ای فضایی است که توسط ناسا به منظور کشف سیاره‌های شبه زمینی در مدار ستاره‌های فراخورشیدی به فضا پرتاب شده‌است.




نام این فضاپیما به احترام اخترشناس آلمانی قرن هفدهم، ژوهانس کپلر انتخاب شد. تلسکوپ کپلر در تاریخ هفتم مارس 2009 به فضا پرتاب شد.
تلسکوپ کپلر به شکلی خاص طراحی شده تا بتواند بخشی از کهکشان راه‌شیری
را مورد تجسس قرار دهد تا به ا
تو خود جهانی جداییدر چشم های توکهکشان ها به دور خود می گردنددر دست های توخدایان فرمانروایی می کننددر سینه اتبار کائنات نهفته استو آغوشتگنجینه‌ی اعمال آنهایی است که در تو زندگی می کنند..در وصف تو نوشتن.تو از خودت چه می دانی؟چند بار تا کنون کهکشان های درون چشم هایت را در آیینه دیده ای؟چند بار تا کنون دعای کسانی که درونت زندگی می کنند را شنیده ای؟خدایانی که در دستان ات فرمانروایی می کنندبرای مردم ات چه کرده اند؟تو از خودت چه می دانی؟چشم هایت ر
شما هم وقتی دلتون گرفته یاد تموم نامهربونی ها ی دنیا میفتین؟چرا بعضی ها دلشون میخواد کل دنیا مهربون باشن..؟
شاید خیلی بچه ان..!
ی چیز دیگه..
تا حالا فک کردین ‌ک چقد ما کوچیکیم..؟!نسبت ب کهکشان..!
و کهکشان نسبت ب کل مجموعه هستی..
شاید از ی پرز تو هوا هم کمتر باشیم...!
نمیدونم خدا چجوری حواسش ب همه چی هست ..چه خدای خوبی داریم ک حواسش ب ما هست و مراقبمونه..شاید تو پرز  های ک خودمون تو هوا میبینیم یا تو ی برگ گل هم همچین دنیایی باشه و مثل ما آدما زندگی میکن
BluRay,MKV,Night on the Galactic Railroad 1985,x265 HEVC,دانلود Night on the Galactic Railroad 1985 720p,دانلود انیمیشن Night on the Galactic Railroad 1985,دانلود انیمیشن ژاپنی,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم حجم کم,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن Night on the Galactic Railroad 1985 1080p,زبان اصلی,شب در راه کهکشان,کیفیت بلوری,ماجراجویی,
ادامه مطلب
بنام خدا بخشنده و مهربان.
باسلام 
در این تصویر زیبا و جالب می توانید ببینید سیاره زمین ما در مقابل دیگر سیارات همسایه ما، چه اندازه ای می باشد ! همچنین همه سیارات (نزدیک ما) در مقابل خورشید  چه اندازه ای می باشند...!

ادامه مطلب
بنام خدا بخشنده و مهربان.
باسلام 
در این تصویر زیبا و جالب می توانید ببینید سیاره زمین ما در مقابل دیگر سیارات همسایه ما، چه اندازه ای می باشد ! همچنین همه سیارات (نزدیک ما) در مقابل خورشید  چه اندازه ای می باشند...!

ادامه مطلب
بخشی از کهکشان راه شیری در بیابانی بدون آلودگی نوری در نوادا. بخش پرنورتر، مرکز کهکشان را که در صورت فلکی کمان واقع شده نشان می‌دهد.
خط کهکشان راه شیری از کاروانسرای دیر گچین واقع در پارک ملی کویر در استان قم
کهکشان راه شیری، شب‌ها در آسمانی کاملاً تاریک (به دور از نور ماه و آلودگی نوری) به صورت نوار سفید کم رنگی در آسمان دیده می‌شود. پهنای این نوار تقریباً ۳۰ درجه است.[۸]
راه شیری کهکشانی مارپیچی میله‌ای است. شکل کلی کهکشان‌های مارپی
تحقیق آشنایی با کهکشان ها و سیارات فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docxتعداد صفحات: 31حجم فایل: 934 کیلوبایت قیمت: 4000 تومان
توضیحات:تحقیق اخترشناسی با موضوع آشنایی با کهکشان ها و سیارات، در قالب فایل word و در حجم 25 صفحه.بخشی از متن:یادگیری علم و استفاده ازتاریخ گذشتگان در واقع استفاده ازتجربیات همه کسانی است که پیش ازما زندگی کرده و رنج و زحمتی را برای کسب تجربه متحمل شده اند. بی شک نجوم و ستاره شناسی یکی از قدیمی ترین علم های شناخته شده اس
ترس از به پایان رسیدن زندگی در زمین به قدری مورد توجه قرار گرفته که بسیاری از دانشمندان همواره به دنبال کشف سیاره ای جدید شبیه به زمین هستند تا برای بقای نسل بشر به آنجا مهاجرت کنند.
تا اینجای کار که شبیه به فیلم های علمی تخیلی شد. اما با کشف جدید چینی ها امید به چنین سناریوهایی قوی تر شده است. اخیرا دانشمندان چینی موفق به کشف نشانه هایی از وجود اکسیژن قابل تنفس در یک سیاره دور دست و خارج از کهکشان ما شده اند.
دانشمندان اعلام کرده اند که نشانه ه
این‌ تصویر از تلسکوپ هابل، کهکشان M86 را نشان می‌دهد. با وجود اینکه بیش از ۲۳۵ سال پیش توسط ستاره شناس "شارل مسیه" کشف شده، طبقه بندی ریخت شناسی آن هنوز ناشناخته است. ستاره شناسان هنوز در مورد اینکه M86 کهکشانی بیضوی یا مارپیچ است، بحث می‌کنند.
این کهکشان که بخشی از خوشه کهکشانی سنبله است، در فاصله پنجاه میلیون سال نوری از زمین قرار دارد و با سرعت باور نکردنی ۵۴۳۰۰۰ مایل بر ساعت در حال حرکت در فضا است و مسیر فعلی‌، آن را در مواجهه با ما قرار می
وقتی که مارول نخستین قسمت از بخش تازه‌ی دنیای ابرقهرمانی‌اش یا همان Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» را به اکران عمومی گذاشت، کمتر کسی فکر می‌کرد که فیلم نهایی، محصولی تا به این اندازه متفاوت، جذاب و سرگرم‌کننده باشد و تا این حد، به دور از فضای داستانی مابقی قصه‌گویی‌های این کمپانی به نظر برسد. محصولی که نه ترسی از غرق کردن مخاطب در داستان‌گویی بامزه، اغلبا بی‌معنی و همواره جذاب خودش داشت و نه می‌خواست به چیزی خارج از عناصر شکل‌‌ده
سلام
تازگی کتاب کمدی‌های کیهانی رو شروع کردم از ایتالو کالوینو. یه تعداد داستانه که هر کدوم با چند خط از یه حقیقت علمی شروع میشن و بعدش یه داستان تخیلی در ارتباط با اون قضیه می‌خونیم. داستان اولش (سال‌های نوری)، بعد از چند جمله درباره‌ی فاصله‌ی کهکشان‌ها و سرعت دور شدن‌شون از همدیگه، اینطور شروع می‌شه:
یک شب مثل همیشه با تلسکوپ به آسمان نگاه می‌کردم. متوجه شدم که از کهکشانی به فاصله‌ی صد میلیون سال نوری، یک تکه مقوا سر برآورد. روی آن نوش
اسرار کهکشان راه شیری
 
دانشمندان دریافته اند که جهان در۱۵ میلیارد سال قبل براثر انفجار یک ماده با جرمی بسیار زیاد معادل آنچه در هستی وجود دارد، بوجود آمده است. در این فضای بیکران میلیاردها کهکشان، منظومه، ستاره، سحابی (توده های عظیم گاز)، سیاه چالهای فضایی و بسیاری اجرام ناشناخته دیگر وجود دارند، حال سؤال اینست که:»ما کجای این فضای بیکران هستیم؟«خانه ما در یکی از این کهکشانها بنام راه شیری قرار گرفته است. این کهکشان از مرکز انفجار بزرگ، د
چرا برخی کهکشان‌های کوچک سیاه چاله بزرگ دارند؟
 


فیس‌بوک تلگرام  

ستاره‌شناسان کهکشان‌ها‌یی را مشاهده‌ کردند که در عین اندازه‌ی بسیار کوچک، سیاه‌چاله‌ی پرجرمی در مرکز خود‌ دارند. دلیل این نا‌همخوانی چه می‌تواند باشد؟
 
ادامه مطلب
یگ بنگ: تا کجای آسمان را می‌توانید ببینید؟ دورترین شی که به آسانی با چشم غیرمسلح دیده می‌شود، کهکشان آندرومد(M31) است که بیش از دو میلیون سال نوری با زمین فاصله دارد.
بدون تلسکوپ، حتی این کهکشان مارپیچی ِ پهناور نیز شبیه یک ابر سحابی مانند ِ کم نور و کوچک در صورت فلکی آندرومدا دیده می شود. در این موزاییک دیجیتالی تلسکوپی ِ حیرت‌انگیز از نزدیکترین همسایۀ کهکشانی ما، یک هستۀ زرد رنگ روشن، خطوط غباری تاریک ِ در حال چرخش، بازوهای مارپیچی نورانی
منجمان سلسله حوادث مهمی که 10 میلیارد سال پیش
منجر به شکل گیری کهکشان راه شیری ما شده را ردگیری کرده‌اند.
محققان انستیتو IAC در مقاله‌ای اینگونه ادعا کرده‌اند که یک
کهکشان کوتوله به نام گایا آنسلادوس به کهکشان تازه شکل گرفته راه شیری برخورد کرده
و با آن ترکیب شده است. این یافته آن‌ها درک جدیدی از نحوه شکل گیری کهکشان راه شیری
را عرضه می‌کند.
ستاره شناسان پیشتر بر این باور بودند که کهکشان
ما از دو مجموعه مجزای ستارگان تشکل شده اما اینکه دقیق
درود!
امیدوارم حال تک تک تمام شما عزیزان و طرفداران ژانر علمی تخیلی خوب باشه و همیشه روبه پیشرفت باشید.
خب همونطور که میدونید(البته اگر طرفدار واقعی باشد!!)امروزه دنیای مطبوعات ایرانی از جمله مجلات و روزنامه ها فقط و فقط با افکارات سیاسی و خبرهایی از این قبیل پر شده... و دیگر خبری از حضور پر رنگ مجلات داستانی علمی تخیلی و فانتزی نیست.....
ادامه مطلب
مقیاس کیهانعظمت و گستردگی کیهان زمانی قابل درک و تجسم خواهد بود که برای ابعاد حقیقی اجرام آسمانی و فواصل بین آن‌ها، شاخص‌هایی برای مقایسه داشته باشیم. به‌عنوان نمونه، ابعاد یک انسان و محیط پیرامونش می‌تواند شاخصی برای این قیاس باشد، چرا که تعیین بزرگی و کوچکی کاملاً نسبی است و این انسان است که از زاویه‌ی دید خود، بزرگی و کوچکی کلیه‌ی موجودات زنده و غیرزنده را تعیین می‌کند. بنابراین قامت یک انسان شاخص خوبی برای این سنجش خواهد بود.
واحد
با مردم پندارخوی گه این کنم گه آن کنمگه سوی مسجد پر زنم، گه سوی تاکستان کنم گه نوش گیرم از ملک زان ساغر پندارکُشگه قسمت از جام ازل با مردم نادان کنم زان پرده‌های نقش‌نقش هم بگذرم دیوانه‌وارآن دگر اسرار را از خویش و تن پنهان کنم در خویش بنشینم دمی در بارگاه روشنیجام خموشی برکشم تا خویش را پرّان کنم صد قصّه گویم زان دم رخشان همه افلاک راصد کهکشان گریان کنم، صد کهکشان خندان کنم مِی‌بانگ جانان بر زنم سوی همه پندارهازان ریشه‌ی افروخته اندی
آدم‌ها تنها آن لحظه‌ای نیستند که تو تازه ملاقات‌شان کرد‌ه‌ای و با اولین واکنشی که ازشان دیده‌ای، صفت‌هایی را توی ذهنت بهشان چسبانده‌ای. آدم‌ها کهکشانی از لحظه‌ها هستند، گاهی به سرعت نور از کنار هم می‌گذرند و در این گذر، تداعی‌ها و تصویرهای انتزاعی ردوبدل می‌شود. گاهی اما دو کهکشان از دو آدم، همپوشانی پیدا می‌کنند. آن وقت فرصت داری که لحظه‌های خودت را پیدا کنی. جلو می‌روی و مثل فضانوردی معلق دنبال‌ کشف تازه‌ای هستی. شاید تو در دیگ
قسمت دوم: نظریه مِه گسست (گسست بزرگ)
اگر واقعا سرعت انبساط جهان در حال افزایش باشد، این انرژی تاریک سرانجام روزی باعث گسسته شدن جهان از هم خواهد شد.
در مرحله نخست، سازه‌های بزرگ مانند کهکشان‌ها، از هم گسسته می‌شوند و پس از آن همه اجزای کهکشان‌ها اعم از ستارگان، سیارات و همه موجودات روی آن‌ها شروع به جدا شدن خواهند کرد. در نهایت همه موجودات هم متلاشی شده و به اتم‌های سازنده خود تفکیک خواهند شد و خود این اتم‌ها هم در ادامه به انرژی تبدیل می
شرح وضعیت:
استر به فصل هشتم می‌تازد.
خوشه‌ی پروین به گوشه‌ی خودش در کهکشان برگشته بود.
آنجلیکا جلوی در طبقه‌ی دوم ایستاده بود.
 پلوتو به ایستگاه اول - و بیشتر - رسیده بود، اما تصمیم گرفت که برگردد تا جزئیات را در ذهنش تحکیم کند.
 
شرح وضعیت:
استر به فصل هفتم رسید.
خوشه‌ی پروین به گوشه‌ی خودش در کهکشان برگشته بود.
آنجلیکا جلوی در طبقه‌ی دوم ایستاده بود.
 پلوتو به ایستگاه اول - و بیشتر - رسیده بود، اما تصمیم گرفت که برگردد تا جزئیات را در ذهنش تحکیم کند.
 
من چه گویم از دل زارم که بیمارم هنوزشب شده مهتاب در خواب است وبیدارم هنوزغرق نور وشادمانی آسمان تار شبلیک تاریک است و طوفانی دل زارم هنوزماه خندان کهکشان ها نور بارانغم نهان در دل که از عشقش گرفتارم هنوزمثل مجنون غرق افسون آسمان شاداب و گلگوناشک بارم روز و شب می باشد این کارم هنوز
 ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود 
 نی نام زما و نی‌نشان خواهد بود 
 زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل 
 زین پس چو نباشیم همان خواهد بود 
هیچ فکر کردین اگه نبودیم چی میشد؟ قطعا هیچی دنیا همینی که هست می موند. چند وقت پیش یه توئیت دیدم نوشته بود کهکشان در زمان زنده بودن شما و یه کپی از همون عکس با کپشن کهکشان بعد از شما به زبون بی زبونی گفت اگه باشید یا نباشید اگه مثل هیتلر یا چنگیزخان مغول فلان قدر آدم بکشید یا اگه مثل گاندی یا مخترع قلب مصنوعی فلان
نگهبانان کهکشان (۲۰۱۴ Guardians of the Galaxy) فیلمی ابرقهرمانی محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا و به کارگردانی جیمز گان است. این فیلم بر پایه مجموعه کتاب‌های مصوری به همین نام که توسط کمپانی مارول کامیکس انتشار یافته ساخته شده و استودیوی مارول تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته‌است . نگهبانان کهکشان دهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، لی پیس، مایکل روکر، کارن گیلان، جایمن هانسو، جان سی ریلی، گلن ک
30SEDA : تا به حال به آسمان تا این اندازه نزدیک شده اید ؟ با ۳۰صدا همراه باشید تا شمارا با یک واکنش طبیعی ستارگان آشنا کند.
گاهی ستارگان منفجر می شوند، از هم می پاشند و به ابر نواختر(Supernova) تبدیل می شوند. در این مقاله آنچه تاکنون درباره ابرنواختران معلوم شده است توضیح داده میشود و اجرام شگفت انگیزی که پس از انفجار ستاره ای برجای می مانند، شرح داده می شود.

ابرنواختران:
ستارگانی که جرم کم یا متوسط دارند، مراحل نهایی زندگی خود را – به صورت غول های سر
کهکشان‌ها سامانه‌هایی بزرگ و با اندازه و مرزی مشخّص هستند که از ستاره‌ها، بقایای ستاره‌ای، ماده تاریک، گازها و گرد و غبارهای میان ستاره‌ای تشکیل یافته‌اند و با نیروهای گرانشی به گردِ هم آمده‌اند.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فرا
در کتیبه های زیرخاکی که قدمت چند صد ساله دارند آمده که:
وی هماره آرزو داشتندی که در پشت بام خانه تشکی انداختی دست ها به زیر سر زدی ستاره ها را تماشا کند و خیالش را ول بدهد در فضای بی انتهای کهکشان 
ولیکن آنچه بوده و هست و دیده شده این است که نامبرده هر شب تا نزدیک سحر زیر سقف کوتاه خانه،گوشی به دست از این کانال به آن کانال طی مسیر میکند و از این دنده به آن دنده میشود.
#خدایا_خودت_مارو_بخوابون
#هر_جا_چراغی_روشنه_نور_گوشی_منه
کم مانده به صبح دلنشین ، دلنشین تر از صبح های پیشین ، دلنشین تر صبح هایی که با اشک با حسرت هر چه تمام تر با یادآوریت مسیر دانشگاه را می پیمودم ، نمی دانی و نخواهی دانست  که چقدر برایم  گذشتن از سالن و دیدن اتاقت ، کلاسمان سخت و جانسوز بود ، نمی دانم آیا هنوزم هست یا نه ؟! 
روز آخری که دلم را گرفتی و برای همیشه آنجا را ترک کردی ، چیزهایی در من می شکست ، سخت و طیغان ، امان از ذهن بیدادگر خموشم و من دوسال هست که در اندیشه ات هستم ، من خود را گم کردم ، 
سلام سلام من اومدم برید کنار جیگری نشین :)
صبح بخیر رفقا 
خوبین خوشین ؟
من از دیشب تا همین دقایق پیش در حال پرواز بودم 
اون هم تو آسمون شب   من بین تمام ستاره ها و کهکشان ها در حال پرواز :) 
خدایا ممنون ازین هدیه ی قشنگت ،آخه تو خواب یصدایی میگفت این هدیه ی خداست برای تو
 
خدا جونم ممنونتم، عاشقتم ❤
 
#پست موقت 
 
 
 
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
کهکشان 138 شوت
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتن
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
قیمت کهکشان 7 شوت
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با
مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای
کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی
و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما ع
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
قیمت کهکشان 144 شوت
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما ع
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
قیمت کهکشان 138 شوت
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما ع
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
قیمت کهکشان 9 شوت
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عب
پایان ناامید کننده ای برای حماسه فضایی
این یک بررسی دارای اسپویل از فیلم خیزش اسکای واکر است - پیچ و تاپ های داستان مشخص نشده ، نام ها یا اتفاقات تعحب آور ذکر نشده ، اما به هر حال در صورت ندیدن فیلم با مطالعه متن در معرض خطر اسپویل هستید...
"بگذار گذشته ها بمیرند. اگر مجبور شدی آن را بکش. " کایلو رن ، آخرین جدای
ریان جانسون در فیلم آخرین جدای فهمیده بود که برای زنده ماندن و حیات جنگ ستارگان ، ابتدا باید خود جنگ ستارگان بمیرد. به واقع این فلسفه او ب
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
کهکشان مینی لانچر
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما ع
فایرپک ، آبشار سرد
کهکشان 138 شوت
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از : اجرا و فروش لوازم
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
نورافشانی های خاص با کهکشان ها
چبرترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی
استرالیا قصد دارد در حیطه فعالیتهای هفته علوم ملی یک نامه به فضا بفرستد. شبکه استرالیایی ABC اعلام کرد که این نامه را به سیاره "گلیس 581d"، شبیه ترین سیاره به سیاره ما. زمین می فرستد.
گفته می شود این سیاره درآوریل/نیسان2007 میلادی کشف شده است. حجم این سیاره 8برابر زمین است وحدود 20 سال نوری با ما فاصله دارد.
 طرح قضیه فرستادن این نامه فضایی بااستقبال بی نظیری روبرو شد. تا آن جا تعداد بازدید کنندگان از سایت  Hello From Earth "سلامی از سوی زمین" در دقایق اولیه ر
فایرپک ، آبشار سرد
کهکشان های درجه 1
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از : اجرا و فروش ل
فایرپک ، آبشار سرد
کهکشان 7 شوت درجه یک
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از : اجرا و فرو
زیبایی فوق‌العاده و حیرت‌انگیز کهکشان‌های همسایه ما
 
در 2020، تلسکوپ فضایی «جیمز وب»به‌فضا پرتاب شود و عکس‌هایی با بالاترین سطح از جزئیات که تا پیش از این نمونه آن‌ها دیده نشده را به‌ثبت برساند. تا آن موقع باید به عکس‌هایی که از طریق تلسکوپ هابل و سایر ابزارهایی که به دست ما رسیده‌اند بسنده کنیم. در این گالری نگاهی خواهیم داشت به برخی از نفس‌گیرترین و حیرت‌انگیزترین تصاویر بین کهکشانی که تاکنون به‌ثبت رسیده‌اند. بازه زمانی این عکس
فایرپک ، آبشار سرد
قیمت کهکشان 9 شوت
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با
مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای
کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و
مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از : اجرا و فروش
فایرپک ، آبشار سرد
قیمت کهکشان 7 شوت
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با
مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای
کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و
مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از : اجرا و فروش
فایرپک ، آبشار سرد
قیمت کهکشان 9 شوت
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از : اجرا و فروش ل
فایرپک ، آبشار سرد
قیمت کهکشان 144 شوت
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از : اجرا و فروش
فایرپک ، آبشار سرد
قیمت کهکشان 138 شوت
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از : اجرا و فروش
فایرپک ، آبشار سرد
کهکشان تک و عمده
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از : اجرا و فروش لو
فایرپک ، آبشار سرد
اتش بازی خاص با کهکشان های درجه یک
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند
فایرپک ، آبشار سرد
فروش کهکشان 9 شلیک
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از : اجرا و فروش
فایرپک ، آبشار سرد
فروش کهکشان تک و عمده
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از : اجرا و فر
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
کهکشان 7 شوت درجه یک
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
کهکشان های درجه 1
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عب
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
کهکشان تک و عمده
چبرترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عب
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
اتش بازی خاص با کهکشان های درجه یک
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش باز
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
فروش کهکشان 9 شلیک
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما ع
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
فروش کهکشان تک و عمده
چبرترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات
فایرپک ، آبشار سرد
مناسب های عید قربان با کهکشان ها
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
مناسب های عید قربان با کهکشان ها
چبرترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش باز
فایرپک ، آبشار سرد
ابشار سرد و کهکشان ویژه عید قربان
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند ا
ساعت از یک هم گذشته است و احتمالا به خواب رفته ایکهکشان راه شیری نقره میپاشد در آسمان شبمرا شتابی نیست با تلگراف های چون رعددلیلی نیست که بیدارت کنم یا تورا برنجانمهمانطور که میگویند دیگر این مصیبت تمام شده استزورق عشق درهم شکست درین سایش روزمره گیحال که هردوی ما خاموشیم دیگر چه نیازیست به درمیان گذاشتن غصه هایمان، دردها و زخمهایمان؟نگاه کن چه سکوتی بر جهان حکمفرماست!شب میپوشاند آسمان را به پاس حضور ستارگاندر چنین ساعاتی برمیخیزد آدمی ت
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
ابشار سرد و کهکشان ویژه عید قربان
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش باز
فایرپک ، آبشار سرد
برگزاری مناسبت های مختلف با کهکشان ها
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبار
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
برگزاری مناسبت های مختلف با کهکشان ها
چبرترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آت
بازی است گاهی کار نوشتن، جمله‌ای آدم می‌نویسد، بعد یکی دیگر تا آن جمله‌ی اول را توجیه کند، مکانی شکل می‌گیرد یا آدمی سر بر می‌آورد که باید راهش برد. خوب، همین‌طور‌ها درگیر می‌شوی و یک دفعه می‌بینی که داری برای بودنت توجیهی می‌تراشی، سرپناهی می‌سازی تا ظلمت آن‌سوی این منظومه‌ی شمسی یا بگیر کهکشان شیری را مهار کنی یا حداقل ظلمت درون خودت را، بعد می‌بینی باز جایی رخنه‌ای هست. همین‌طورها است که مدام باید نوشت، قمار است این کار، برد هم
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.






param name="AutoStart" value="False">












یک روز آینه ام را میگیرم دستم و می روم، جایی در انتهای شب، جایی که ستاره ها بازیگوشانه کنار
فایرپک ، آبشار سرد
انواع کهکشان های مختلف مناسب عید قربان
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبا
فایرپک ، فروش لوازم نورافشانی و آتش بازی
انواع کهکشان های مختلف مناسب عید قربان
چبرترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و  مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آ
بسم الله 
شکل هستی ، ساحتش شبیه یک دایره است . اصلش عرفا می گویند دایره الوجود ؛ توحید و معاد ، قوس نزول و صعود . می شود یک دایره . 
شکل این دایره در عالم مادی خیلی پیداست . یعنی وضعیت زمین در منظومه شمسی و کهکشان و کل عالم هم شبیه دایره است . 
حالا وقتی به دایره نگاه می کنیم چه می بینیم . یک مرکز و محیطش که گرد مرکز را گرفته . مثل طواف می ماند دیگر ، نه ؟ 
حالا به کل هستی نگاه کنید که ببینید چطور در یک طواف دائم است . از طواف گرد کعبه بگیر تا زمین دور خ
فایرپک ، نورافشانی و آتش بازی
نورافشانی های خاص با کهکشان ها
 برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما
فایرپک ، نورافشانی و آتش بازی
کهکشان 138 شوت
 برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از : اجرا
ای شهد شیـرین عسـل ای آیت نورای کهکشان های هزاران ساله ی دوریــاحَیّ و یاقیّـوم ای عطر دلاویزای روح پاکی در حرا ، آیات پرشوربــاریده از رحمت به روی کائناتتبدها نموده خوب و هر زشتی ز تو حور از شرق وغرب وراست تاچپ مکرو حیلـهجمعند تا قرآن به غربت مانده مهجور کشتی و کشتیبان به طوفان در نبردنددشمن بکن مقهور ،حالش را تو ناجوردرغیبت سردار عرش و صـاحب الامرچشمان نامحرم بهِ رهبر را بکن کورهستند ایشان کیمیای باطِل السّحریک رهبر شا
فایرپک ، نورافشانی و آتش بازی
کهکشان تک و عمده
 برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.
فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از : ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران