نتایج جستجو برای عبارت :

92. هشت مارس

پولدارترین افراد دنیا به تفکیک کشورتعداد ثروتمندان آمریکایی و چینی بیشتر از تعداد ثروتمندان سایر کشورهاست.
به گزارش ایسنا به نقل از فوربس، در بین ۱۰ ثروتمند جهان، شش نفر آمریکایی هستند. این کشور به همراه چین بیشترین تعداد ثروتمندان جهان را دارند؛ به گونه ای که پیش‌تر نیز بیزینس اینسایدر اعلام کرده بود که بیش ۱۸.۵ میلیونر درآمریکا و بیش از ۴.۵ میلیونر در چین وجود دارد.
در ادامه با ثروتمندترین افراد هر کشور تا پایان مارس ۲۰۲۰ آشنا می‌شوید:
سلام. احتمالا شما ها خبر منتفی شدن پروژه ی مارس وانو شنیدین. این شرکت با کمبود بودجه روبرو شده و پروژه به مرحله‌ی عملی شروع ساخت نرسیده. مارس وان قرار بوده که هزینه سفرو از طریق نمایش مراحل پیشرفت پروژه و مخصوصا فرود روی مریخ و پخش زنده یا غیر زنده اون به دست بیاره که بودجه شون به مرحله ای نرسیده که ازش فیلمبردای بشه از طرف دیگه از نظر امنیت هم تهدیداتی وجود داشته که طی بحث های بین مارس وان و متخصص مشخص شده که مخزن اکسیژنی که در نظر گرفته شده ب
13 جولای 2019 ( شنبه )ماه در نشان کماندار به مسیر خود ادامه میدهد و باور کنید این انرژی خیلی کمک کننده هست تا به ذهن خود سبکی و آرامش هدیه کنید ، چون نزدیکی مارس و مرکوری در روزهای گذشته احتمالا اتفاقاتی ایجاد کرده که یا در حال مغزخوری شخصی از خودخوری درونی هستید یا این احساس مغزخوری را از دیگران تجربه کردید. چون تحت تاثیر مارس ارتباطات جنگی و تهاجمی و بدون فکر شده بود و حالا خوشبختانه مرکوری از مارس در حال فاصله گرفتن است و با پیشروی ماه در کماند
آفتاب نیوز: بخشی از لانگ آیلند B5 که هفته گذشته از آن چین بیرون آمد ، پس از یک مأموریت موفق به طور غیرقابل کنترل سقوط کرد و به سواحل موریتانی سقوط کرد. آب شروع به ریزش کرد.
این سواری در 55 مارس با وزن 849 تن ، 16 مارس از محل برگزاری ون چانگ در جزیره جنوبی هنان آغاز شد و هشت دقیقه بعد قایق کوچک ناشناس آن. در ارتفاع 8000 کیلومتری به سطح زمین برسیم.
رول 18 قسمت بسیار بزرگی از سنگ فضایی بزرگترین تعریف نشده در جو زمین در دهه گذشته است. بزرگترین موشک که تاکنون ب
ناسا اعلام کرده که علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به پایگاه اینترنتی این آژانس فضایی نام خود را ثبت کنند تا نام آنها روی یک تراشه که روی بدنه مریخ نورد "مارس 2020" چسبانده می‌شود به مریخ فرستاده شود.
شما با ورود به سایت ناسا یک پاسپورت مخصوص دریافت خواهید کرد که اثبات می‌کند نام شما همراه "مارس 2020" به سیاره سرخ می‌رود، این امکان برای همگان در سراسر جهان در دسترس است و نیاز به هیچ اطلاعات شخصی جز آدرس ایمیل شما ندارد، برای شرکت در این کمپین تا 3
Danny Sullivan میگه الگوریتم سئو ی این هفته به نام"نسخه به روز رسانی شده ی اصلی مارس 2019"تغییر خواهد کرد.امیدواریم این ساختار سردرگمی ها را پایان بدهد.
از آن جایی شروع میشه که گوگل درباره ی سردرگمی ای در نامگذاری ها درباره الگوریتم سئو ی به روز رسانی شده ی اصلی در 12 مارس شنیده بود و تصمیم گرفته بود که همه چیز را روشن کند(واضح کند).گوگل در توئیتر گفته که اسم ما برای این به روز رسانی " آپدیت اصلی مارس 2019"است.
دلیل انتخاب
چرا گوگل این اسم را انتخاب کرد؟گو
ناسا برنامه داره سال 2024 (همون سالی که قرار بود مارس وان پروژه ش. شروع کنه) به ماه سفر کنه. حالا هم با 11 کمپانی امریکا حرف زده تا برای ارتقای سطح سفر های فضایی لاهاش همکاری کنن و حتی جایزه هم براشون در نظر گزفته ( 45.5 میلیون دلار)
موضوع امسال روز جهانی زن می گوید :  برابری یا تعادل برای زنان و دختران به نفع جهان است.
روز جهانی زن در سراسر جهان «هشتم مارس» برگزار می شود، تاریخی که شناخته شده است.
به نوشته وبسایت روز جهانی زن، انتخاب موضوع برابری جنسیتی برای سال ۲۰۱۹ ابتکاری است که هدف از آن افزایش آگاهی ها در مورد تبعیض های صورت گرفته علیه زنان و همچنین جشن گرفتن دستاوردهای آنان است.
از جمله تبعیض های موجود، نابرابری پرداخت دستمزد بین زنان و مردان در سطح جهان است.
هیچ کش
 
ترتی سکندز تو مارس ( Thirty Seconds to Mars ) - (به صورت نوشتاری : 30 Seconds to Mars)، یک گروه موسیقی راک آمریکایی است که در لس آنجلس، کالیفرنیا در سال ۱۹۹۸ بنیان نهاده شد. گروه در حال حاضر از " جرد لتو ( خواننده ارشد، گیتار، کیبورد و ترانه‌سرا ) " و " شنن لتو ( طبل‌ زن، ساز کوبه‌ ای ) " تشکیل شده‌ است...
ادامه مطلب
بانک ملت برای توسعه فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، با همکاری نشر نوین اقدام به راه اندازی کمپین #نشر_آگاهی
کرده است. بانک ملت در این طرح از انتشار رایگان نسخه الکترونیک (پی دی
اف) نسخه مارس آوریل ۲۰۱۸ مجله کسب و کار هاروارد و کتاب های «کِی؛
ترفندهای علمی زمان سنجی عالی» نوشته دنیل اچ پینک و «کفش فروش پیر؛ شرح
حالی از بنیانگذار نایکی» نوشته فیل نایت حمایت کرده است.

دانلود مجله و کتب
هشت مارس مبارکمبارک شمایی که از دورترین نقطه شهرستان با کلی اما و اگر و شرط و شروط رفتی یه شهر بزرگتر درس بخونی و واسه خودت کسی بشی اما پشت سرت گفتن رفته دنبال شوهر!!مبارک شمایی که به هر جا رسیدی گفتن تا وقتی شوهر نکردی و زندگی تشکیل ندادی ارزش نداره و سر و سامون نگرفتی!
 
هشت مارس مبارکمبارک شمایی که واسه برداشتن یه ابروی ساده تا مدتها با پدر و مادرت کل کل و دعوا داشتی، مبارک شمایی که قایمکی از گوشه خیابون رژ میخریدی تا ببینی خوشگل شدن چه جوری
به نقل از فیگارو، پیر لسکور رییس جشنواره فیلم کن درباره احتمال لغو این فستیوال با اطمینان به فیگارو گفت: می توانیم یک سال را بدون درآمد بگذرانیم. این گفته لسکور گمانه زنی ها برای لغو جشنواره را شدت بخشید.
پس از دستور دولت فرانسه در روز یکشنبه ۸ مارس مبنی بر ممنوعیت تجمع بیش از هزار نفر در این کشور بدلیل شیوع ویروس کرونا، گمانه زنی ها درباره لغو مهم ترین فستیوال سینمایی دنیا یعنی جشنواره کن بیش از پیش شدت گرفت.
حالا پس از آنکه بارها اعلام شد که
روز پزشک چه روزی است؟
تاریخ دقیق روز پزشک در ایران 1 شهریور ماه می باشد که زاد روز پزشک بزرگ ایرانی ابن سینا نیز می باشد.
 در آمریکا 30 مارس برای بزرگداشت پزشکان و تقدیر از خدمات ارزنده آنها اختصاص داده شده است، به گونه‌ای که در این تاریخ و سال 1842 دکتر لانگ برای نخستین ‌بار داروی بیهوشی «اتر» را در عمل جراحی به عنوان بیهوش ‌کننده استفاده کرد.
در آن روز دکتر لانگ، اتر را برای یک بیمار تجویز کرد و سپس وی را تحت عمل جراحی قرار داد. این در حالی است
قرار دادن داده های شرکت تحلیلی «STR» اعلام کرد: همانطور که پیش بینی می‌شد٬ ویروس کرونا تاثیر خود را بر صعنت گردشگری گذاشته و هتل‌ها را خالی گذاشته است. به خصوص در اروپا، میزان پذیرش هتل‌ها در مارس 2020 با متوسط 26.3 درصد٬ به پایین ترین سطح از زمان جنگ جهانی دوم رسیده است.
در مارس سال گذشته میانگین نرخ رزرو هتل‌های اروپا 68.5 درصد بود که در مارس 2020، کاهش 61.6 درصدی را نسبت به ماه مشابه سال قبل ثبت کرده است.
در این میان ایتالیا که به عنوان یکی از قطب های
دانلود آهنگ گلهای شمعدانی علی زند وکیلی0
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ علی زند وکیلی گلهای شمعدانیهمینک شنونده آهنگ زیبای * گلهای شمعدانی * با صدای دلنشین هنرمند محبوب و معروف ، علی زند وکیلی باشید.
دانلود آهنگ علی زند وکیلی با بهترین کیفیت (کیفیت 320) به همراه متن و پخش آنلاین از رسانه موزیکول
Download song by Ali Zand Vakili called Golhaye Shamdani With text , online playback and the best quality in musicol
20 مارس 20202 views0
ادامه و دانلود
دانلود آهنگ نا مهربون مهدی جهانی0
دانلود آهنگ جدید
دانلود
شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید، به‌منظور شرکت در کنفرانس «الإسلام؛ رسالة الرحمة و السلام» (اسلام؛ پیام‌آور مهربانی و صلح)، امروز پنج‌شنبه (8 فروردین 1398) تهران را به مقصد موسکو ترک کردند.
به گزارش شریعت نیوز  ، کنفرانس «اسلام؛ پیام‌آور مهربانی و صلح» که توسط سازمان امور اسلامی و افتای چچن برگزار می‌شود، از امروز پنج‌شنبه (28 مارس/ 8 فروردین) آغاز و تا شنبه (30 مارس/ 10 فروردین) ادامه خواهد داشت.
اختتامیۀ این کنفرانس قرار است 10 فروردین در شهر "گ
شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید، به‌منظور شرکت در کنفرانس «الإسلام؛ رسالة الرحمة و السلام» (اسلام؛ پیام‌آور مهربانی و صلح)، امروز پنج‌شنبه (8 فروردین 1398) تهران را به مقصد موسکو ترک کردند.
به گزارش شریعت نیوز  ، کنفرانس «اسلام؛ پیام‌آور مهربانی و صلح» که توسط سازمان امور اسلامی و افتای چچن برگزار می‌شود، از امروز پنج‌شنبه (28 مارس/ 8 فروردین) آغاز و تا شنبه (30 مارس/ 10 فروردین) ادامه خواهد داشت.
اختتامیۀ این کنفرانس قرار است 10 فروردین در شهر "گ
ال جی الکترونیکس، (به انگلیسی: LG Electronics)
شرکت الکترونیکی کره‌ای و چندملیتی است، که به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود.
ریشه‌های تأسیس این شرکت به سال ۱۹۵۸ و راه‌اندازی شرکت گلداستار بازمی‌گردد. ال‌ جی الکترونیکس هم‌اکنون از شرکت‌های تابعه کمپانی ال‌ جی گروپ می‌باشد و در عمل بخش صنایع الکترونیکی این گروه کره‌ای به‌شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد.
شرکت ال جی در تاری
اینکه زنی به دنبال حقوق خودش باشه، لزوما به معنی برابری خواهی اون زن نیست. قبلا گفته م و باز هم میگم. وقتی برای برابری تلاش میکنی، همونقدر که دنبال پس گرفتن حقتی، باید دنبال پس دادن حقی که مال تو نبوده هم باشی. من فکر میکنم این چیزیه که اصالت مبارزه ت رو نشون میده، آدم های بیشتری رو باهات همراه میکنه، و شانس بیشتری برای پیروزی بهت میده.
+ روزتون برابر :)
درمان ایدز با زهر زنبور عسل
درمان
ایدز با زهر زنبور عسل موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم. برای
چند مدت مردم زمین با یک ویروس بسیار قوی به نام HIV مواجه شدند. ابتدا،
همه ما به دنبال یک درمان طبیعی برای آن بودیم، سپس آن قدر از این ویروس
هراس پیدا کردیم که از داروهای شیمیایی استفاده کردیم. با این حال، در ۸
مارس ۲۰۱۳ سایت USNews اعلام کرد که جهان علم، اخیراً کشفی را گزارش کرده
است که دارای پتانسیل تغییر دنیا به سوی دنیایی بهتر است. دانشمند
5 دوره برتر بازاریابی دیجیتال برای موفقیت دیجیتالی امسالبا این دوره های آموزشی محبوب بازاریابی دیجیتال ، آموزش دیجیتال مارکتینگ شغل بازاریابی خود را تقویت کنید.محتوای حمایت شده: Careerplay در تاریخ 20 مارس 2019 در ساعت 9:10 صبحبیشتر 
ادامه مطلب
خلاصه خبر: از مارس سال گذشته و با گسترش تاجی ویروس در کشورهای مختلف ، دولت ها ترافیک مسافری را بهبود بخشیده و حتی پروازهای غیر ضروری انجام داده اند زیرا مرزهای…
منبع:https://big-news.ir/مرزهای-هوایی-ایران-باز-می‌شود؟/
این نوشته در دسته اقتصادی منتشر شده است.
مشاهده مطلب در کانال
بابک جهانبخش (با نام شناسنامه‌ای علی جهانبخش)، زاده ۱ فروردین ۱۳۶۲ برابر با ۲۱ مارس ۱۹۸۳ در بوخوم، آلمان) می‌باشد. بابک با همکاری با کارگردانان مطرح از جمله مجید فرهبد، محمد باقری، وحید امینی، عرفان خاکی اثرات زیادی را ارائه داد.
شروع فعالیت هنری
ادامه مطلب
 
پودر از سیرهای تازه و خشک شده که شامل آلیین و آلیناز هستند، اما شامل آلیسین نیست، ساخته میشود. طبق یک بررسی مارس ۲۰۰۱ منتشر شده در مجله تغذیه.
 
بیشتر تحقیقات نشان داده است که سیر تازه یک منبع مناسب تر برای کسب فواید سیر در بدن را فراهم می کند، اما کپسول سیر هم میتواند یک گزینه جایگزین باشد، به خصوص اگر شما بوی سیر تازه را دوست نداشته باشید. کپسول سیر حاوی پودر سیر غلیظ، اسانس یا عصاره سیر است. 
ادامه مطلب
کوتاه‌کننده‌ی لینک گوگل به‌نشانی goo.gl برای اولین‌بار در دسامبر سال ۲۰۰۹ میلادی به‌منظور استفاده با تولبار و فیدبرنر این شرکت متولد شد. با این‌وجود طی چند سال اخیر، نیاز به استفاده از کوتاه‌کننده‌های لینک تا حد زیادی از بین رفته است و افراد کمی از آن‌ها استفاده می‌کنند. همین موضوع گوگل را ترغیب کرد تا طی اطلاعیه‌ای از پایان کار سرویس کوتاه‌کننده‌ی لینک اختصاصی خود خبر دهد.
گوگل آن زمان طی بیانیه‌ای اعلام کرده که بود که از تاریخ ۳
ماهان پرواز به چین را ادامه می‌دهد؟
بررسی اطلاعات پروازی نشان می‌دهد #پروازهای_ماهان به دست کم یک شهر #چین ادامه دارد. بر طبق اعلام سایت رسمی فرودگاه شهر شانگهای پروازهای خطوط هواپیمایی ماهان به این شهر ادامه دارد. قرار است امروز ( پنجم مارس) یک پرواز این خطوط هواپیمایی به شماره "W۵۷۷" در ساعت ۹:۵۵ به وقت محلی وارد ترمینال شماره دو این فرودگاه شود. وضعیت این پرواز نیز "طبق برنامه ریزی" اعلام شده است./ ایسنا
گوست ریکان: سرزمین‌های وحشی (Ghost Recon Wildlands) یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی تاکتیکی است که توسط یوبی‌سافت پاریس ساخته و به وسیله یوبی‌سافت در ۷ مارس ۲۰۱۷ برای  مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد. این نسخه دهمین قسمت از مجموعه بازی‌های تام کلنسی گوست ریکان به‌شمار می‌رود.
ادامه مطلب
گوست ریکان: سرزمین‌های وحشی (Ghost Recon Wildlands) یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی تاکتیکی است که توسط یوبی‌سافت پاریس ساخته و به وسیله یوبی‌سافت در ۷ مارس ۲۰۱۷ برای  مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد. این نسخه دهمین قسمت از مجموعه بازی‌های تام کلنسی گوست ریکان به‌شمار می‌رود.
ادامه مطلب
طبق برنامه اکران اعلام شده برای اکران فیلم های 2019 در بین آنها انیمیشن های جذاب بسیاری به چشم می خورد. بسیاری از این انیمیشن ها در ادامه قسمت های قبلی ساخته شده اند در لیست زیر 10 تا از بهترین انیمیشن های 2019 را معرفی میکنیم امیدوارم مورد پسند شما واقع شوند :
1- انیمیشن پرندگان عصبانی 2 که قرار است در 20 سپتامبر 2019  اکران شود. تماشای تریلر
2- عروسک های زشت که قرار است در 10 مه 2019 اکران شود. تماشای تریلر
3- لوگو 2  که در ادامه قسمت 1 ساخته شده است و  در 8
سلام من و راجرد واقعا دو زوج موفق هستیم من اکثر روز در خانه ام و راجرد به دلیل شغلی که دارد کل هفته سرش مشغول است. بارها از او خواستم به سفری برویم تا خستگی های کاری او از بین برود راجرد شوهر مهربانی برای من است و همیشه با درخواست های بی منطق من موافقت کرده بنا شد در تاریخ 14 مارس به جنگلی در کالیفرنیا برویم من و راجرد به دلیلی قراری که گذاشته بودیم میخواستیم 2 سال بعد از عروسیمون بچه دار شویم چون شغل راجرد اجازه نمیداد که به فکر بچه باشیم
ادامه م
گروه تی اکس تی یک گروه پسرانه ۵ نفره در کمپانی BIGHIT است . این گروه متشکل است از : یونجون ، سوبین ، بومگیو ، تهیون و هونینگ کای . TXT مخفف TOMORROW X TOGETHER هستش . تی اکس تی در تاریخ 4 مارس 2019 با اولین مینی آلبوم خود به نام 'THE DREAM CHAPTER : STAR' آغاز به کار کردند . تی اکس تی هیچ برنامه ی مشخص شده ای ندارد و ممکن است با هر آهنگ / کامبک سبک را تغییر دهند
ادامه مطلب
رنجر های قوی (به انگلیسی: Power Rangers) یک فیلم آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی به کارگردانی دین ایزرالایت و نویسندگی جان گتینز است که بر اساس فرنچایزی به همین نام ساخته شده‌است. از بازیگران آن می‌توان به دکر مونتگومری، نائومی اسکات، آرجی کایلر، بکی جی، لودی لین، بیل هیدر، برایان کرانستون و الیزابت بنکس اشاره کرد.
نخستین نمایش پاور رنجرز در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۷ در لس آنجلس بود و سپس در ۲۴ مارس ۲۰۱۷ در ایالات متحده اکران شد.
 
شترمرغ ها پرورش دهنده فصلی هستند و فقط در فصول خاصی از سال پرورش می یابند. به طور متوسط ، فصل پرورش یا جفت گیری هر سال از شش تا هشت ماه طول می کشد ، اگرچه زمان و مدت زمان پرورش می تواند با طول و عرض جغرافیایی متفاوت باشد بطور مثال :در نیمکره شمالی ، پرورش در طول ماه مارس آغاز می شود و در حدود اوت تا سپتامبر به پایان می رسد.
دکتر اکبر زمانی شماره تماس:09132098516
 
پس از تصادف تاریخی در ماه مارس و بازیابی جزئی ، مشکل معدنکاری بیت کوین (BTC) بزرگترین پرش از اواسط سپتامبر سال گذشته است که تهدید می کند تعداد بیشتری از معدنچیان را کمتر از سه هفته قبل از قطع پاداش معدن BTC از بازار خارج کند.
ادامه مطلب
همزمان با انتشار گزارش‌ها و تصاویری که در ایران از آغاز سفرهای نوروزی خبر می‌دهد، در آمریکا هم یک بررسی نشان داده که از هر ۵ آمریکایی تنها ۲ نفر سفرهای بهاری خود را به علت شیوع ویروس جدید کرونا لغو کرده است.
در شمال‌شرق آمریکا که هوای بهاری اجازه آفتاب گرفتن در ساحل را نمی‌دهد مسافرت به فلوریدا در جنوب‌شرق تقریبا همان حکم سفر به کیش و قشم را دارد.
روز جمعه، ۲۰ مارس - اول فروردین - ، شبکه خبری سی‌ان‌ان در گزارش خود تصاویری از سواحل فلوریدا
با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی این گزارش ، برنامه مدرسه تلویزیونی ، جمعه 16 مارس 2016آموزش آموزش:دبیرستان تمام وقت:5:30 تا 5:15 مطالعات اجتماعی 35:15 تا 2:45 آموزش تفکر و ثبت زندگی ٨2: 45 صبح. تا 5:35 بعد از ظهرساعت 5: 5 بامداد تا ساعت 2:35 بعد از ظهر
شروع شدن:.: 3 تا 11 بازی کلاس اول و درس ریاضیساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر Pers ارسی آموزش و نوشتن فارسی کلاس دوم3: 1 تا 3 بعد از ظهر ، هدیه ششم هدایا و پیامهای آسمانیساعت 2 تا 3: معرفی درس تدریس فارسی و نوشتن کلاس چهارم5 با
هکتور بیرین مورونو (اسپانیایی: Héctor Bellerín Moruno؛ زادهٔ ۱۹ مارس ۱۹۹۵) یک بازیکن فوتبال اهلاسپانیا است. از هکتور بیرین به عنوان سریعترین بازیکنان دنیای فوتبال یاد می‌شود.
قد۱٫۸۳ متر (۶ فوت ۰ اینچ)[۲]
پست
دفاع چپ
بیرین کار خودرا در باشگاه بارسلونا (لاماسیا) به عنوان وینگر راست حمله شروع کرد، در سال ۲۰۱۳ به باشگاه آرسنال پیوست و در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۶ قرار داد خود را با آرسنال تا سال ۲۰۲۳ میلادی تمدید کرد.
Slytherin Pride Day 
امروز 21 مارس، روز افتخار اسلیترینی‌هاست. نکته‌ی قشنگی که وجود داره، اینه که با روز جهانی بیشه‌ها و جنگل‌ها همراه شده. 
اگر دوست اسلیترینی دارید، بهش روزش رو تبریک بگید یا شروع کنید باهاش کل انداختن، خوش میگذره. ;)
پروژه آی‌جی‌آی: دارم داخل می‌شوم (Project I.G.I.: I'm Going In) نام یک بازی رایانه‌ای در سبک شخص اول محصول شرکت اینرلوپ استودیوز (Innerloop Studios) است که در ۱۵ دسامبر ۲۰۰۰ توسط شرکت ایدوس اینتراکتیو (Eidos Interactive) انتشار یافت. و پس از کسب موفقیت در بازی تصمیم به ساختن قسمت دوم این بازی گرفتند که در نهایت نگارش دوم این بازی در ۴ مارس ۲۰۰۳ منتشر شد.
ادامه مطلب
بیست و هشتم مارس، صندلی های 8A و 8B یک پرواز ده و چهل و پنج دقیقه صبح بوستون به مقصد نیویورک، به نام آقای نون، دانشجوی ممتاز ریاضی MIT و دوست او، آقای صاد، رزرو شده بود. آقایان نون و صاد، این پرواز را در بیست و یکم مارس رزرو کرده بودند و علاوه بر آن، یک صندلی در پرواز بیست و سه و چهل و چنج دقیقه از نیویورک به میسلوس رزرو کردند.
آقای نون از اواسط ژانویه به این فکر افتاده بود که زمان ترک کردن MIT فرارسیده‌ست. از این رو، دوم فوریه، این ایده را با استا
بیست و هشتم مارس، صندلی های 8A و 8B یک پرواز ده و چهل و پنج دقیقه صبح بوستون به مقصد نیویورک، به نام آقای نون، دانشجوی ممتاز ریاضی MIT و دوست او، آقای صاد، رزرو شده بود. آقایان نون و صاد، این پرواز را در بیست و یکم مارس رزرو کرده بودند و علاوه بر آن، یک صندلی در پرواز بیست و سه و چهل و چنج دقیقه از نیویورک به میسلوس رزرو کردند.
آقای نون از اواسط ژانویه به این فکر افتاده بود که زمان ترک کردن MIT فرارسیده‌ست. از این رو، دوم فوریه، این ایده را با استا
الیاس یالچینتاش ilyas yalçıntaş متولد شهر ارزنجان (شهر محل تولد پدرش) ترکیه در ٧ مارس سال١٩٨٩ می باشد. الیاس یک خواهر و چهار  برادر دارد. الیاس فرزند آخر این خانواده پرجمعیت است.      
  
دوران کودکی الیاس در ارزنجان سپری شد. بعد از اتمام دوران ابتدایی برای ادامه زندگی به استانبول آمده اند. در استانبول در منطقه کوچک چکمجه ساکن شدند. 
ادامه مطلب
اون دوستم که مریض بود باهام تماس گرفت، از دردها و ناراحتی های موقع جراحی باهام حرف زد. قشنگ می تونستش درکش کنم باهاش همزاد پنداری می کردم. یاد خودم و همه سختی هاش افتادم. ولی واقعا یه تحربه فوق العاده بزرگه تو زندگی♥️ واقعا ادم بعد از هر سختی قوی تر میشه
البته بعضی وقتها دهنمون سرویس میشه کثیف
* در آستانه بهار گلدون هامو سرو سامون دادم. برای سال نو هم گندم گذاشتم جوونه بزنهسبز شه
** همراه بابایی رفتم تکمیل پرونده و این من همش چشم انتظار آقای پ
وقتی کوین اوزان (Kevin Ozan) در مارس ۲۰۱۵ مدیر مالی مک‌دونالدز شد، به نظر می‌رسید این شرکت از مسیر اصلی خود خارج شده است. فروش به مدتی طولانی کم شده بود، مشتریان وفادار به رستوران‌های دیگر می‌رفتند و رقبا سهم بازار مک‌دونالدز را می‌بلعیدند.
ادامه مطلب
به گزارش خبرگزاری آنلاین ، در پی گزارش های تعدادی از افغان های کشته شده در داخل مرز ، شبکه ای از گزارش های پلیس را اجرا می کند. سرهنگ کاظم صمدی درباره این موضوع توضیح می دهد: در این گزارش در 4 مارس 1999 در وب سایت های افغانستان منتشر شد ، اگرچه ما در آن روز حوادث قابل توجهی نداشته ایم که در مرز اتفاق افتاده باشد.
شایان ذکر است که در جریان تحقیقات اولیه هیچ حادثه خاصی در مرز گزارش نشده است. گلبدین گفت: «برای گفتگو درمورد موضوع با نگهبانان شرقی افغا
 
برام خیلی جالبه این که یک سری از هم خانم‌ها ، نمیتونن یک هفته بدون‌ حضور یک مرد تو زندگیشون بگذرونن و هی از این رابطه وارد یک رابطه‌ی دیگه میشن ، و اگه بین دوتا رابطه چند روزی فردی تو دست و بالشون نباشه دائما ناله میکنن که من همیشه تنها بودم و فلان و بیسار. بعد با همچین شخصیت غیر مستقل و وابسته به جنس مخالف ، دم از حقوق زن و هشت مارس و این جور حرف‌های قشنگ قشنگ میزنن . نمیدونم آیا همه جای دنیا بین حرف و عمل مردم این همه تناقض وجود داره یا فقط
بِرْنْت لنو (انگلیسی: Bernd Leno؛ زادهٔ ۴ مارس ۱۹۹۲) یک بازیکن فوتبال اهل آلمان و دروازه‌بان آرسنال در لیگ برتر است.
او هنگام بازی در مقابل باشگاه فوتبال چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۲–۲۰۱۱، جوانترین دروازه‌بان تاریخ این مسابقات شد.
 
لنو در جام کنفدراسیون‌ها نیز حضور داشت اما پس از خوردن ۲ گل در اولین بازی آلمان در این رقابت‌ها ترکیب اصلی را تا آخر از دست داد.
 
 
اعضای هیئت اجرایی Merck , مدیرعامل Life Scienceاز زمان مدیرعامل علم زندگی در مارک در مارس 2014 , اودیت باترا و تیمش راهکار رویش را توسعه داده اند که مشتمل بر مخلوط علوم فناوری زندگی سیگما - آلدریچ است . این مخلوط که در نوامبر 2015 بسته شد , وسیع ترین خرید و فروش در تاریخ Merck و یکی بزرگترین در صنعت علم زندگی است . بترا در آوریل 2016 به عضویت هیئت اجرایی مرک درآمد .
مرک مفتخر است از بهره‌برداری یک مرکز علمی جدید زندگی , یک قطب دارای اهمیت جهانی برای همیاری با شرکا
همه ی ما به هنگام تصمیم به سفر و گردشگری به این موضوع علاقه مند میشویم تا در رابطه با  شرایط آب و هوایی و جاذبه های گردشگری شهر مورد نظر تحقیق کرده تا بتوانیم برنانه ریزی کرده و در طول سفر لذت بیشتری ببریم.در هر شهری از دنیا ماه هایی وجود دارد که چه از لحاظ زیبایی شناسی و یا شرایط جوی بسیار مناسب تر از ماه های دیگر برای سفر کردن است.حال باهم میخوایم این شهر ها را مرور کنیم.
 
بازدید از لاس وگاس  در ماه فوریه
برای بازدید از لاس وگاس میتوانید در ما
در این پست قصد دارم تمامی آهنگ و آلبوم های یکی از خوانندگان معروف ترکی را برای دانلود قرار دهم امیدوارم از این آهنگ ها لذت نام این هنرمند،الین با نام اصلی حسین یالین  Hüseyin Yalın  متولد  مارس ۱۹۸۰، استانبول خواننده و ترانه‌سرای پاپ ترک است.
Ellerine Sağlık (دستت درد نکند) - ۲۰۰۴Bir Bakmışsın (نگاه کرده‌ای) - ۲۰۰۵Herşey Sensin (همه‌چیز تویی) - ۲۰۰۷Ben Bugün (من امروز) - ۲۰۰۹
اغلب معلمان وقت خود را با پرسیدن سوالاتی برای کشف چیزهایی که دانش آموز نمی داند، تلف می کنند ، در حالی که هنر واقعی سوال کردن یافتن آن چیزی است که دانش آموز می دانند است.
#آلبرت_انیشتین
۱۴ مارس زادروز آلبرت انیشتین فیزیک‌دان، ریاضی‌دان و یکی از تاثیرگذارترین دانشمندان قرن بیستم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✦ @Parsa_Night_narrator ✦
#کانال_آوای_شبانه_پارسا
#اخبار_روز_ایران_و_جهان
-tumblrhttps://avayeshabane.tumblr.com
آخرین خبرها و اتفاقات روز در و
در طراحی لوگوی جدید دایره سیاه رنگ قبلی جای خود را به یک دایره شفاف داده است که سطح ظاهری مسطح و مدرن‌تری نسبت به لوگوی قبلی دارد. البته نماد آبی و سفید داخلی آن همچنان باقی است.در همین راستای جانس تیمر، معاون ارشد برندینگ شرکت BMW می‌گوید: «این آرم جدید که با هدف ارتباط بیشتر با مخاطبان طراحی شده روی برنامه‌ها، وب‌سایت و صفحات شبکه‌های اجتماعی ‌‌BMW قرار خواهد گرفت.» به گفته مدیران BMW لوگوی جدید نمادی از اهمیت تحرک و لذت رانندگی در آینده اس
قابل توجه است که شما در سایت کوین پات به ازای هر Claim خودتان، 3 عدد توکن سایت کوین پات و به ازای هر Claim رفرال ها یا زیر مجموعه های خود، 1 عدد توکن دریافت خواهید کرد. تصویر زیر، رسید تبدیل 209515 توکن کوین پات به 506412 ساتوشی بیت کوین
در سایت کوین پات به تاریخ 29 مارس 2019 برابر با 9 فروردین 1398 می
باشد. شما می توانید با جمع آوری توکن های کوین پات، از آنها برای شرکت در
قرعه کشی سایت کوین پات استفاده کنید و یا آنها را به هر کدام از ارزهای
دیجیتال بیت کوین، لای
اقتصاد کانادا پس از یک دوره 6 ماهه اشتغال ‌زایی که منجر به دستاورد های بزرگی شده بود، در ماه مارس با مشکل از بین رفتن موقعیت های شغلی روبرو شد.
مرکز آمار کانادا روز جمعه پس از بررسی آخرین وضعیت نیروی کار اعلام کرد که میزان استخدام در ماه گذشته (مارس) به میزان حدود 7،200 فرصت شغلی خالص کاهش یافته که این مشاغل بیشتر تمام وقت بوده است و نرخ بیکاری کانادا در حد 5.8 درصد ثبت گردید.
صنعت کانادانتایج ماه مارس به دنبال دستاوردهای بزرگی که در ماه‌ های
جزیره پوکت از بهترین و بزرگترین سواحل دیدنی تایلند است و امروزه تبدیل به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا است. پوکت به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد در منطقه گرمسیری واقع شده است. این جزیره در ماه می تا نوامبر باران های فراوانی را تجربه می کند اگر چه در این ماه ها هوا آفتابی نیز خواهد بود. بهترین زمان سفر به این جزیره دسامبر تا ماه مارس است که هوا رطوبت کمتری دارد.
ادامه مطلب
چند تا از دریم کچرهایی که درست کردم، دفعه بعد از دریم کچرهایی عکس میذارم که شکل ماه بافتمشون^^
 
               
 
 
 
گلدوزی برزیلی هم میکنم. گل هاش برجسته ان، تو عکس خوب نیفتاده. کیف های نمدی هم درست میکنم، این یکی رو برای قلم نوریم، مارس، دوختم. چند تا قشنگتر هم هست، بعدا عکساشون رو میذارم^^
 
         
 
 
عکس اسکرپ بوک اکسو هم به درخواست دوستان:))
اسکرپ بوک های دیگه ام دفعه بعد. دفتر انیمه و دفتر درمان و اینا =))
ادامه مطلب
جاش روگین  واشنگتن پست
برعکس باور رایج این روزها که خیلی‌ها "موفقیت پکن" در کنترل ویروس کرونا را ناشی از سیاست‌های سخت‌گیرانه و سنت‌های به جا مانده از دوران کمونیسم می‌دانند، این کره‌جنوبی است که بدون استفاده از این روش‌های مناقشه برانگیز که برخی آنها را "غیرانسانی" هم تفسیر می‌کنند، توانسته کمترین نرخ مرگ و میر بر اثر بیماری کووید-۱۹ را ثبت کند. «روزنامه نزدیک به حزب حاکم کمونیست پکن نوشته "فواید نظام حکومتی در چین یک بار دیگر به همگا
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، مشعل المپیک 2020 توکیو روز گذشته در محل برگزاری المپیک باستانی روشن شد و قرار وجود تا روز 19 مارس به آتن فصیح و پس از آن در گذر از شهرهای متنوع جهان، درون نهایت تو ماه جولای برسد. اما اکنون کمیته المپیک یونان اخبار کرد که با توجه به جمعیت یدکی که برای تماشای این عرضه جمع می شدند و نگرانی ها درون مورد شیوع ویروس کرونا، این مراسم ابطال شده است. این درون حالی است که حتی در مورد برگزاری خویشتن رقابت های المپ
باغ زیبای کوکنهف هلند
 
باغ گل کوکنهف در هلند هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.
کوکنهوف (Keukenhof) یکی از زیباترین باغ های بهاره دنیا، با بیش از ۸۰۰ نوع گل لاله و ۷ میلیون شاخه گل در شهر «لیسه» (Lisse) کشور هلند قرار دارد. بهترین زمان برای بازید از این باغ شگفت انگیز سی و دو هکتاری در تعطیلات نوروز است چرا که با وجود طرفداران بسیار زیاد، تنها هشت هفته در بهار هر سال امکان بازدید از این باغ زیبا مهیا می شود. با نگاهی به گذشته این باغ متوجه م
مومولند گروهی از دختران کره ای می باشد که توسط MLD Entertainment، یک برنامه استعداد یابی در سال 2016 کشف شد.
 
 
گروه مومولند با 7 خواننده دختر به نام های هیوبین، یونوو، جین، ناین، جو، آهین و نانسی آغاز به کار کرد و در مارس 2017 نیز دو نفر دیگر به نام های دیزی و کیم تاهه به آن ها اضافه شد. حال به معرفی تک تک اعضا این گروه می پردازیم.
 
 
اعضای گروه : Nancy, Taeha, Yeonwoo, Ahin, Daisy, Jane, Nayun, JooE, Hyebin
 
 
ادامه مطلب
پروژه آی‌جی‌آی: دارم داخل می‌شوم (Project I.G.I.: I'm Going In) نام یک بازی رایانه‌ای در سبک شخص اول محصول شرکت اینرلوپ استودیوز (Innerloop Studios) است که در ۱۵ دسامبر ۲۰۰۰ توسط شرکت ایدوس اینتراکتیو (Eidos Interactive) انتشار یافت. و پس از کسب موفقیت در بازی تصمیم به ساختن قسمت دوم این بازی گرفتند که در نهایت نگارش دوم این بازی در ۴ مارس ۲۰۰۳ منتشر شد.
از نقاط قوت این بازی می توان به صدا گذاری مهیج و کنترل خوب برای کاربر و مراحلی متفاوت از لحاظ آب و هوا و نوع تشکیلات
خورخه ماریو برگوگلیو در مارس 2013 به عنوان پاپ فرانسیس به عنوان 266 پاپ کلیسای کاتولیک روم انتخاب شد. او اولین پاپ از قاره آمریکا است.پاپ فرانسیس کیست؟خورخه ماریو برگوگلیو در تاریخ 13 مارس 2013 هنگامی که به عنوان 266 امین پاپ کلیسای کاتولیک روم نامگذاری شد ، پاپ فرانسیس شد. برگوگلیو ، اولین پاپ از قاره آمریکا ، عنوان پاپ خود را پس از سنت فرانسیس آسسی ایتالیا گرفت. قبل از انتخاب وی به عنوان پاپ ، برگوگلیو از سال 1998 تا 2013 به عنوان اسقف اعظم بوئنوس آیرس
 
۱-قطعنامه شماره ۱۱۴۸ مورخ ۱۴ نوامبر ۱۹۵۷ مجمع عمومی سازمان ملل متحد مربوط به کاهش تسلیحات و عدم کاربری نظامی از فضا.
 
۲- قطعنامه شماره ۱۳۴۸ مورخ ۱۳ دسامبر ۱۹۵۸ مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مورد تأسیس کمیته ای وابسته به مجمع عمومی به نام کمیته ی مختص استفاده صلح آمیز از فضاء ماوراء جو.
 
۳-قطعنامه شماره ۱۷۲۱ مورخ ۲۰ دسامبر ۱۹۶۳ مجمع عمومی سازمان ملل در زمینه اصل آزادی فضا.
 
۴-قطعنامه شماره ۱۸۸۴ مورخ ۱۷ اکتبر ۱۹۶۳ مجمع عمومی سازمان ملل متحد
SINGLES - چگونه برای پیدا کردن یک همسر: WRAP UP29 مارس 2018 در چگونگی پیدا کردن سریال های Blog MATEدر حالی که این سریال را برای پیدا کردن همسر خود می پیچیم ، مواردی وجود دارد که می خواهم شما آنها را به خاطر بسپارید.
اول: خود را آماده کنید. از خدا بخواهید که به شما کمک کند بیشتر به کسی که او می خواهد شما باشد تبدیل شوید. خود را از این طریق بفروشید. کوشا و پشتکار باشید. این تغییری ایجاد خواهد کرد.
دوم: در قلب خود بدانید که موارد مهم برای شما در یک همسر چه چیزهایی مه
آشنایی با تلسکوپ کپلر


همشهری آنلاین:
کپلر رصد‌خانه‌ای فضایی است که توسط ناسا به منظور کشف سیاره‌های شبه زمینی در مدار ستاره‌های فراخورشیدی به فضا پرتاب شده‌است.




نام این فضاپیما به احترام اخترشناس آلمانی قرن هفدهم، ژوهانس کپلر انتخاب شد. تلسکوپ کپلر در تاریخ هفتم مارس 2009 به فضا پرتاب شد.
تلسکوپ کپلر به شکلی خاص طراحی شده تا بتواند بخشی از کهکشان راه‌شیری
را مورد تجسس قرار دهد تا به ا
اوپو نسخه بین‌المللی گوشی Reno 3 Pro را با یک دوربین جلو ۴۴ مگاپیکسل معرفی کرده است و دستگاه جدید وارد بازار منطقه MEA (خاورمیانه و آفریقا) خواهد شد. این شرکت برای جشن گرفتن این اتفاق از ستاره مصری تیم لیورپول یعنی محمد صلاح دعوت کرده است سفیر این برند باشد.
رونمایی رسمی از Reno 3 Pro در خاورمیانه ۱۸ مارس رخ می‌دهد و در این موقع جزئیات کمپین تبلیغاتی با همکاری محمد صلاح به طور کامل اعلام می‌شود.
مدیر بخش خاورمیانه اوپو آقای Ethan Xue گفت «مهارت‌های جذاب
Firestorm ، مدتها انتظار مورد انتظار Battlefield V در دنیای نبرد رویال ، در تاریخ 25 مارس خواهد بود. ما با چندین توسعه دهنده در Firestorm صحبت کردیم که چگونه آنها گرد هم آمدند تا چیزی واقعی را برای حق رای دادن Battlefield بلکه ژانرهای جدید ایجاد کنند. رویال نبرد زیاد است. بدون بازگرداندن ، یک حلقه آتش سوزی مخرب ، و احساس اضطراب که دیدار بعدی ممکن است آخرین ساخته های شما باشد. هنوز یک عکس عادلانه از زندگی وجود دارد و وسایل نقلیه جنگی در اختیار آنها است. Battlefield V در ح
رسید پرداختی که در تصویر پایین مشاهده می کنید مربوط به برداشت بیش از سه هزار داگ کوین (Dogecoin) از سایت کوین پات
می باشد که درخواست برداشت آن در تاریخ 27 مارس 2019 برابر با 7 فروردین
1398 انجام گردیده است و کمتر از 48 ساعت به کیف پول اصلی و دائمی ما واریز
گردیده است. شما هم می توانید با عضویت در سایت کوین پات و سایت های متصل
به آن، میزان زیادی از 5 ارز دیجیتال معروف بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش کوین و بیت کوین کش
را جمع آوری کنید و آن را به ریال یا دل
 
یکی از همکارهام یک ماه دیگه طرحش تموم میشه دیگه نمیخواد تمدید کنه . حرفشم اینه که دیگه نمیتونم شوهرمو راضی کنم که طرحمو تمدید کنم و بیام سر کار .و چرا شوهرش نمیذاره ؟ چون میخواد بچه‌دار شه . همه‌ی اینها منو به وحشت میندازه .از وقتی وارد محیط کار شدم بیشتر با این واقعیت رو به رو شدم که خانم‌ها برای رضایت شوهرهاشون چه کارهایی که نمیکنن و از چه خواسته‌هایی که نمیگذرن!و خیالبافی‌های منو راجب زندگی مشترک نیست و نابود کرده .  یبار که باهم شیفت
کمک به آب: تاریخچه مختصری در مورد کشتی های پزشکیدر تاریخ 30 مارس 2020 ، کشتی پزشکی Comfort به بندر نیویورک بخارپز شد و در 27 مارس 2020 ، کشتی پزشکی نیروی دریایی ایالات متحده Mercy به ترمینال کشتی کروز بندر لس آنجلس سوار شد تا در پاندمی کروناویروس کمک کند.
کشتی های پزشکی یا بیمارستانی توسط نیروی دریایی جهان اداره می شوند تا در مناطق جنگی مورد استفاده قرار گیرند و در مواقع سخت برای فاجعه یا کمک های بشردوستانه فراهم شود.
ارتباط: 19 مردم غیرقانونی برای متوقف
روز اضافی سال فوریه 2020 ، مشترکان آمازون نخست فیلم فقط یک روز دیگر در انتظار دریافت پیشنهادهای جدید خود در ماه مارس است ، که شامل یک دسته جدید از مواد اولیه امیدوارکننده است.
در 6 مارس ، سری جدید Prime ZeroZeroZero از حمل کوکائین در سراسر کشورها و قاره ها پیروی می کند. هفته آینده مشترکین می توانند A A Pale Horse آگاتا کریستی را تماشا کنند و روفوس سیول را به عنوان یک فروشنده عتیقه بازی کند. در پایان ماه ، برنده جشنواره فیلم Tribeca ، Blow the Man Down اولین حضور خود را در
قانون علائم تجاری اتحادیه اروپا ، تبلیغات آنلاین ، آزمایش اثر و عملکرد یک مارک تجاری
1- مقدمهاین مقاله به یکی از معروف ترین اختلافات در مورد استفاده از علائم تجاری به عنوان کلمات کلیدی در موتورهای جستجو آنلاین می پردازد:گوگل  - لوئیز ویتون. این سؤال مطرح شد برای آینده حفاظت از علائم تجاری و تبلیغات آنلاین. شرح احزاب و پیشینه پس از آن ، بررسی حکم مقدماتی صادر شده توسط دیوان دادگستری اروپا (ECJ) در مارس 2010 و پیامدهای حقوقی و اقتصادی ناشی از آن اس
افزایش قیمت شمش روی ادامه‌دار است
حدود 2 ماه و نیم از شروع سال جدید میلادی می‌گذرد، باوجودی که معمولا بازار کامودیتی‌ها در ماه‌های ابتدایی سال با کاهش رغبت و افول مواجه می‌شوند، اما فلز روی در همین زمان با اقبال خوبی مواجه شد و مجدد به سطح قیمتی 2 هزار و 800 دلار به‌ازای هر تن در بورس فلزات لندن رسید.
مجموع موجودی شمش روی در انبارهای بورس فلزات لندن و بورس شانگهای در ماه فوریه و ابتدای ماه مارس روندی نزولی داشته است. به‌گونه‌ای که در هفته پ
مشخصات عمومی اپل iPad Air 2019
شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4GLTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 11(1500), 12(700), 13(700), 14(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 21(1500), 25(1900), 26(850), 29(700), 30(2300), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 46, 66(1700/2100), 71(600)
سیم کارتنانو سیم کارت, سیم کارت الکترونیکی (eSIM)
تاریخ معرفی2019, مارس
وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در مارس 2019

بدنه اپل iPad Air 2019
ابعاد250.6x174.1x6.1 میلیمتر (9.87x6.85x0.24 اینچ)
وزن456 گرم (Wi-Fi) / 464 گرم (3G/LTE) (1.01 lb)
Stylus support
صفحه نم
مشخصات عمومی اپل iPad Air 2019
شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4GLTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 11(1500), 12(700), 13(700), 14(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 21(1500), 25(1900), 26(850), 29(700), 30(2300), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 46, 66(1700/2100), 71(600)
سیم کارتنانو سیم کارت, سیم کارت الکترونیکی (eSIM)
تاریخ معرفی2019, مارس
وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در مارس 2019

بدنه اپل iPad Air 2019
ابعاد250.6x174.1x6.1 میلیمتر (9.87x6.85x0.24 اینچ)
وزن456 گرم (Wi-Fi) / 464 گرم (3G/LTE) (1.01 lb)
Stylus support
صفحه نم
بعضی اوقات ، زندگی شما را به سمت یک تور منحنی می اندازد که برای جلوگیری از آن کمی دشوار خواهید بود. این زمان هایی است که شما نمی توانید تازه بیدار شوید و ترک کنید. زیرا برای تهیه و بسته بندی کیف های خود ابتدا بهانه ای نیاز دارید. بنابراین با توجه به سال نو و بیشتر قطعنامه های شما در مورد خاکی ، نباید اجازه دهید که عزم خود را برای سفر بیشتر تنها بشینید و گرد و غبار را روی قفسه فراموش شده جمع کنید. و برای کمک به شما ، در اینجا 16 بهانه هوایی ارائه شده
ر حالی که برخی از گوشی‌های هواوی، گوگل و
OnePlus همین حالا نسخه بتای اندروید 10 یا همان Android Q را دریافته
کرده‌اند، شیائومی همین اخیراً لیست گوشی‌هایی که نسخه بعدی سیستم عامل
موبایل گوگل را دریافت می‌کنند اعلام کرده است. امروز این برند محبوب چینی
لیست 11 گوشی خود را منتشر کرد که نسخه بتای اندروید Q را ظرف سال میلادی
جاری یا نهایتاً اوایل 2020 دریافت می‌کنند.
جدول
زیر زمان‌بندی دریافت نسخه بتای اندروید Q را نشان می‌دهد که 10 مدل آن را
در فصل چها
فری فایر گارنا در ماه مارس توسط کمپانی محبوب MMO Ragnarok عرضه می شود.
فری فایر با rangwork یک تیم شده است تا محتوای بازی های مبمی بر سر MMO های طولانی مدت در اختاری بازیکن ها قرار دهد.
این همکاری تا ۱۳ ام مارس از بین نخواهد رفت بنابراین این یک دستاورد بسیار بزرگ خواهد بود.
این یک ترکیب از کالا های آرایشی و بهداشتی مختلف است که بازیکن ها یا از طریق روش های مختلف قادر به خرید یا دریافت رایگان این کالا ها خواهند شد.
برخی از این لباس ها و لوازم جدید به بازیکن ه
 
 
 
 
​​
مشخصات عمومی اپل iPad mini 2019
شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4GLTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 11(1500), 12(700), 13(700), 14(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 21(1500), 25(1900), 26(850), 29(700), 30(2300), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 46, 66(1700/2100), 71(600)
سیم کارتنانو سیم کارت, سیم کارت الکترونیکی (eSIM)
تاریخ معرفی2019, مارس
وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در مارس 2019

بدنه اپل iPad mini 2019
ابعاد203.2x134.8x6.1 میلیمتر (8.0x5.31x0.24 اینچ)
وزن300.5 گرم (Wi-Fi) / 308.2 گرم (3G/LTE) (10.86 oz)
Sty
 
 
 
 
​​
مشخصات عمومی اپل iPad mini 2019
شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4GLTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 11(1500), 12(700), 13(700), 14(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 21(1500), 25(1900), 26(850), 29(700), 30(2300), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 46, 66(1700/2100), 71(600)
سیم کارتنانو سیم کارت, سیم کارت الکترونیکی (eSIM)
تاریخ معرفی2019, مارس
وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در مارس 2019

بدنه اپل iPad mini 2019
ابعاد203.2x134.8x6.1 میلیمتر (8.0x5.31x0.24 اینچ)
وزن300.5 گرم (Wi-Fi) / 308.2 گرم (3G/LTE) (10.86 oz)
Sty
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از گاردین ادریس آلبا روز دوشنبه ۲۶ اسفند داخل توئیتی در این باره نوشت: «آزمایشکووید-۱۹ من امروز صبح مثبت شد. حالم خوب است. فعلا هیچ علامتی ندارم، اما به فکر کردن قرارگرفتن احتمالی ام در معرض ویروس ایزوله شده ام. مردم در خانه بمانید و عملگرا باشید. من بوسیله خبر رسانی درباره وضعیت سلامتم دنباله خواهم رحم. وحشت نکنید.» هفته پیش آشکار شد که البا در یک مراسم در لندن با سوفی گرگور ترودو، همسر جاستین ترودو، ش
کم کم به پایان سال نزدیک می شویم و بسیار از برنامه ریزها و بخصوص مراکز نوبت دهی نیازمند داشتن تقویم ماه به ماه سال 98 می باشند . موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران بصورت رسمی ، تقویم کشور را برای سال 1398 هجری شمسی منتشر کردند . وبلاگ آوای طبیعت هم در این پست از وبلاگ ، تقویم سال 1398 به همراه جزئیات کامل آن را برای استفاده شما کاربران عزیز ، آماده کرده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد . 

ساعت تحویل سال نو 1398
لحظه دقیق تحویل سال نو بامداد روز پنجشنبه 1 فر
بیوگرافی و زندگینامه بورچین ترزی اوغلو
 
بورچین ترزی اغلو به انگلیسی Burçin Terzioğlu از بازیگران ترک میباشد که در تاریخ 9 مارس 1980 در استانبول، ترکیه متولد شد.  قد او 160 سانتیمتر است.
فیلم ها و سریال های بورچین ترزی اوغلو
بورچین از سن 5 سالگی بازیگری را آغاز کرد و در چندین فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخته است، از سریال های معروف او می توان به ایزل در کنار جانسو دره و کنان ایمیرزالی اوغلو، مرحمت در کنار ابراهیم چلیکول و اوزگو نامال و پویراز کارایل در
طبق گزارش ها به نظر می رسد آیفون SE۲ وارد مرحله تولید آزمایشی شده و پیش بینی می شود در ماه مارس با نام iPhone ۹ رونمایی شود.
 
آیفون SE۲در حقیقت جانشین آیفون SE است که در سال ۲۰۱۶ میلادی به بازار عرضه شد.  پیش بینی می شود این دستگاه با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه شود.
 
به گفته کارشناسان تولید انبوه این آیفون از اواسط ماه جاری میلادی(فوریه) آغاز می شود. علاوه بر آن گزارش های مختلف حاکی از آن است که این دستگاه به جای آیفون SE، آیفون ۹ نامیده می شود. آیفون
Google Play Store
 گوگل پلی برنامه رسمی فروشگاه آنلاین مارکت اندروید جهت دسترسی و دانلود به این مارکت میباشد. Google Play یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چند رسانه‌ای از شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری می‌باشد. این خدمات از طریق وب، اپلیکیشن موبایل Play Store در اندورید و گوگل تی‌ وی در دسترس می‌باشد. خریداری محتوا برای تمام پلاتفرم‌ها/دستگاه‌ها قابل دسترس است. گوگل پلی د
پناهندگی در سوئد، به دلیل قوانین سهل‌گیرانه آن در امر پناهندگی مقصد قابل‌توجهی برای نیازمندان به آن شده‌است بنا بر گزارشکمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در مارس سال ۲۰۱۴ ، آمار پناه‌جویان در دنیا در سال ۲۰۱۳ میلادی با رشد ۲۸ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۲ میلادی مواجه بوده‌است و این آمار بعد از سال ۲۰۰۱ میلادی بیشترین تعداد ثبت‌نام برای درخواست رسمی پناهندگی به‌حساب می‌آید. بر مبنای این گزارش در قارهٔ اروپا تعداد درخواست پن
ممکن است برای همه ما پیش آمده باشد که سرویس گوگل پلی ( GooglePlay ) به درستی کار نکند، مثلا حین دانلود با خطا مواجه شده باشیم و یا اینکه خود برنامه به درستی باز نشود و کار نکند در این مقاله قصد داریم معمول ترین خطاهای گوگل پلی را بررسی و برای رفع هرکدام راه حل هایی ارائه دهیم .
 
ادامه مطلب
 
مورد جدید فوت بر اثر کووید-۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در چین گزارش نشده است کمیته ملی سلامت در چین اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در کشور گزارش نشده است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کمیته ملی سلامت در چین در مدت ۲۴ ساعت گذشته مورد جدیدی از فوت بر اثر بیماری کووید-۱۹ گزارش نشده که این وضعیت از ماه ژانویه سابقه نداشته است.
کمیته ملی سلامت در چین همچنین اعلام کرد: ۳۲ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ شناسایی شده که
دانلود انیمیشن  مربی اژدها 3 How to train your dragon  با لینک مستقیم
ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی
زبان: انگلیسی
کیفیت : 
فرمت : MKV
حجم : 
محصول : آمریکا  _  DreamWorks Entertainment
کارگردان : Dean DeBlois
ستارگان :  Jay Baruchel, America Ferrera, F. Murray Abrahamفیلمی در ژانر فانتزی به کارگردانی دین دبلوا است. این فیلم که ادامه‌ای بر فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۲ است، در ۱ مارس ۲۰۱۹ از سوی یونیورسال استودیوز منتشر شد. در این انیمیشن قرار است بار دیگر شاهد ماجراجویی جدیدی از ه
وَنسان وَن گوگ یا فینسِنت ویلم فان خوخ   (زادهٔ ۳۰ مارس ۱۸۵۳ - درگذشتهٔ ۲۹ ژوئیهٔ ۱۸۹۰) یک نقاش پسادریافتگر هلندی بود، که کارش تأثیر گسترده‌ای بر هنر قرن بیستم داشت. کار او شامل پرتره‌ها، خودنگاره‌ها، مناظر، طبیعت بی‌جان، سروها، مزارع گندم و گل‌های آفتاب‌گردان است. او از کودکی به نقاشی علاقه داشت ولی تا اواخر دههٔ
دوم زندگی‌اش نقاشی نکرد. او بسیاری از کارهای شناخته‌شده‌اش را در دو سال
آخر زندگی‌اش تکمیل کرد. وی در یک دهه بیش از۲٬۱۰۰
معرفی نرم افزار گرافیکی Adobe Illustrator
نرم افزار ویرایش تصویر

نرم افزار ایلوستریتور یا با نام انگلیسی ( illustrator ) نام یکی دیگر از محصولات کمپانی ادوبی طراح برنامه معروف و پر کاربرد فتوشاپ است که هم هنرمندان نقاش و هم طراحان گرافیک برای ساخت تصاویر وکتور یا برداری از آن استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار برای اولین بار در تاریخ 19 مارس سال 1987 برای سیستم‌عامل مکین تاش ساخته شد و پس‌ازآن در سال 1989 برای ویندوز نیز ارائه شد. کمپانی ادوبی سالانه ویژگی‌ه
خلاصه داستان : Pet Sematary – غبرستان حیوانات خانگی یک فیلم آمریکایی در ژانر فراطبیعی ترسناک بر پایه رمانی به همین نام و به قلم استیون کینگ است که سابقا فیلمی در سال ۱۹۸۹ از آن نیز اقتباس شده بود. «غبرستان حیوانات خانگی»یک کتاب در ژانر ترسناک اثر استیون کینگ است که در سال ۱۹۸۳ منتشر شده‌است. واژه cemetery در زبان انگلیسی به معنای «قبرستان» است؛ اما هاوکینگ به عنوان یک اسم خاص از املای متفاوت Sematary بهره جسته‌است. به همین سبب، در ترجمه فارسی هم از واژه
دانلود ترینر Driver: San Francisco یک بازی ویدیویی مسابقه اکشن-ماجراجویی و پنجمین قدم در سریال Driver است. توسط Ubisoft Reflections توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است ، در سپتامبر 2011 برای پلی استیشن 3 ، Wii ، Xbox 360 و Microsoft Windows با نسخه ای برای Mac OS X در مارس 2012 منتشر شد.
 
انتی ویروس را خاموش و محتویات فایل زیپ را از حالت فشرده خارج کنید ، ترینر را اجرا کنید و سپس بازی را انجام دهید. در طول بازی می توانید از کد های تقلب استفاده کنید:
لینک های دانلود مستقیم
نسخه-DRIVER: SAN FRANCI
 
در سال 1665 دانشگاه کمبریج به خاطر شیوع بیماری طاعون، به طور موقت تعطیل شد. به همین دلیل، تعدادی از دانشجویان، همراه با استادان خود به روستاهای اطراف نقل مکان کردند. نیوتن در این زمان، درجه‌ لیسانس خود را گرفته بود و به تنهایی کار میکرد. تعطیلی دانشگاه باعث شد که او در تابستان 1665 به لینکلن شایر برگردد و تا مارس 1666 در همان جا بماند.
شیوع بیماری طاعون در ماه‌های زمستان متوقف شد. به این ترتیب، نیوتن نیز همراه دانشجویان دیگر به کمبریج بازگشت، ا
جاستین بیبر ترانه سرا و خواننده کانادایی ست. او متولد اول مارس ۱۹۹۴در آنتاریو کانادا می باشد. بیبر توسط مادری مجرد و کم سن و سال بزرگ شد.
 
پدر جاستین بیبر “جرمی بیبر” خانواده خود را بخاطر یک زن دیگر ترک کرد. پدرش جرمی معتاد بود و با مشکلات اعتیاد دست و پنجه نرم میکرد.
 
در سال ۲۰۱۰ جاستین اظهار کرد که با پدرش روابط خوب و نزدیکی دارند. جاستین که آن موقع ۱۶ سال داشت در مصاحبه با مجله ای اعلام کرد که “من با پدرم رابطه خیلی خوبی دارم. زمانی که من بچ
کشور هند در نزدیکی استوا قرار دارد، در تمام طول سال نور خورشید دریافت می کند. با توجه به موقعیت منحصر به فرد آن در جهان، هند توان بالقوه ای برای استفاده از انرژی خورشیدی به عنوان یک شکل جایگزین انرژی دارد.
دولت هند اقدامات اولیه را برای تبدیل هند به یک کشور خورشیدی انجام داده است.
همه این مراحل از پروژه هایی که در سراسر هند انجام شده کاملا مشهود است. اولین و شاید جاه طلبانه ترین پروژه دولت هند، ۱۷۵ گیگاوات از ظرفیت عملیاتی انرژی خورشیدی تجدید
رویداد سالانه ی ترقی دهندگان بازی بوسیله دلیل افزایش نگرانی ها درباره ی همگی گیرشدن ویروس کرونا در سطح جهان، بوسیله زمان دیگری موکول شد. راحتی بود این رویداد ۱۶ تا ۲۰ مارس (۲۶ اسفند تا ۱ فروردین) داخل قریه سان فرانسیسکو برگزار شود. رویداد یادشده بزرگ ترین رویداد گیمینگ درون این بطرف خانه است که از سال ۱۹۸۸ تاکنون، هرساله برگزار شده است.پیش تر، مسئولان برگزاری رویداد GDC 2020 با وجود کناره گیری سریالی شرکت های مطرح بازی سازی، از برگزاری آن براب
مشاور پرورش شترمرغ
 
شترمرغ ها پرورش دهنده فصلی هستند و فقط در فصول خاصی از سال پرورش می یابند. به طور متوسط ، فصل پرورش یا جفت گیری هر سال از شش تا هشت ماه طول می کشد ، اگرچه زمان و مدت زمان پرورش می تواند با طول و عرض جغرافیایی متفاوت باشد بطور مثال :در نیمکره شمالی ، پرورش در طول ماه مارس آغاز می شود و در حدود اوت تا سپتامبر به پایان می رسد. 
 
دکتر اکبر زمانی شماره تماس:09132098516
akbarzamani.ir
ثبت نظرات
دانلود فیلم WrestleMania 36 2020
امتیاز : 6.2 از 10
کیفیت : WEB-DL 720p
ژانر : اکشن, ورزشی
کارگردان : Kevin Dunn
ستارگان : Adam Scherr, Bill Goldberg, Brock Lesnar, Drew Galloway
سال : 2020
کشور : آمریکا
رسلمنیا ۳۶ توسط دبلیودبلیوئی برای برندهای اسمکدان، راو و NXT تولید شده‌ است. این پی پر ویو قرار است در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مارس ۲۰۲۰در مرکز تمرینات WWE بدون تماشاچی برگزار شود. و در تاریخ ۴ و ۵ آوریل نمایش داده شود. این اولین رسلمنیا در تاریخ است که قرار است در دو شب پخش شود.ابتدا قرار بود در۵آوریل۲
پارک ملی واشنگتن مکانی عالی برای دور بودن از شلوغی شهر است.
آبشار‌های این پارک که در محدوده‌ی ۱ مایلی قرار دارند با بیش از ۳۰ متر ارتفاع از صخره‌های خاکستری پایین می‌ریزند. چشم‌اندازهای این ناحیه کمی خشن، و رودخانه آن هم خروشان است. در این پارک می توانید انواع پرنده و آهوی وحشی را تماشا کنید.اگر بین ماه‌های مارس و آوریل به واشنگتن سفر کنید امکان دارد به موقع به جشنواره‌ی شکوفه‌ی گیلاس برسید. حوزه‌ی بالا و پائین خیابان Basin درختان شکوفه‌
بازی SMITE محصولی از استودیو Hi-Rez است که در سبک اکشن و MOBA طراحی و ساخته شده است. استودیوHi-Rez در ۲۵ مارس ۲۰۱۵ این بازی را به صورت رایگان (Free to Play) عرضه کرد.
آخرین نسخه آپدیت شده این بازی، به تازگی عرضه شده که در آن شاهد گادها و محتوای جدید خواهید بود. کاراکترهای متعددی در بازی وجود دارند که هر کدام دارای قدرت ها و توانایی های منحصر بفرد خود هستند. با ورود به بازی مشاهده می کنید که بیش از ۸۰ گاد از جمله Thor؛ Kali؛ Ra؛ Zeus و Sun Wukong حضور دارند.
حالت‌های مختلفی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دیجیتال ترندز نوشت: یک شرکت نوپا درون آمریکا مدعی است با توجه بوسیله کمبود کیت های آزمایش ویروس کرونا درون این قلمرو به زودی عمل آزمایش مستقیم خانگی ویروس مذکور را امکان پذیر می کند.  شریک Everlywell اعلام کرده که از ۲۳ مارس یعنی پس فردا قادر بوسیله فروش ۳۰ هزاره کیت آزمایش بوسیله صورت آنلاین خواهد بود. هزینه فروش این کیت ها و نیز ارسال و دریافت نتیجه ۱۳۵ دلار است. افراد قبل از ابتیاع و ارتکاب آزمایش های آن
پس از کاشت درخت در منطقه حفاظت‌شده Halswell پارک در Parkland فلوریدا در ۲۴ جولای ۲۰۱۰ پس از کاشت درختان در منطقه حفاظت‌شده Marjory پارک داگلاس در حومه کریسچرچ در نیوزیلند گرد هم آمدند .
همانند کریستین ، راشل تیلور ، ۱۶ ساله ، یک دانشجوی سال سوم گفت که او بلافاصله پس از دریافت اخبار به دوستانش در کریسچرچ پیغام فرستاد . بعد از ظهر روز جمعه گفت که هنوز نشنیده است .
" من با ناباوری فهمیدم که حتی در حال رخ دادن است . تیلور گفت : " به قدری عجیب است که تمام دلایلی ک
آلبرت اَینشتَین (به آلمانی: Albert Einstein) (به آلمانی اَینشتَین و انگلیسی آینستاین) (زاده ۱۴ مارس ۱۸۷۹ – درگذشته ۱۸ آوریل ۱۹۵۵) فیزیک‌دان نظری آلمانی الاصل بود. او بیشتر، برای نظریه نسبیت و به‌ویژه هم‌ارزی جرم و انرژی (E=mc۲ که از آشناترین رابطه‌ها در فیزیک بین غیرفیزیک‌دان‌هاست) شهرت دارد. افزون بر این، او در گسترش نظریهٔ کوانتوم و مکانیک آماری سهم به‌سزایی داشت. اینشتین جایزه نوبل فیزیک را در سال ۱۹۲۱ به پاس خدماتش به فیزیک نظری و به‌ویژه کش
خلاصه داستان : Pet Sematary – غبرستان حیوانات خانگی یک فیلم آمریکایی در ژانر فراطبیعی ترسناک بر پایه رمانی به همین نام و به قلم استیون کینگ است که سابقا فیلمی در سال ۱۹۸۹ از آن نیز اقتباس شده بود. «غبرستان حیوانات خانگی»یک کتاب در ژانر ترسناک اثر استیون کینگ است که در سال ۱۹۸۳ منتشر شده‌است. واژه cemetery در زبان انگلیسی به معنای «قبرستان» است؛ اما هاوکینگ به عنوان یک اسم خاص از املای متفاوت Sematary بهره جسته‌است. به همین سبب، در ترجمه فارسی هم از واژ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها