نتایج جستجو برای عبارت :

فیلم سینمایی فارست گامپForrest Gump

 
 فیلم سینمایی فارست گامپ(به انگلیسی: Forrest Gump) فیلمی آمریکایی به کارگردانی رابرت زمکیس محصول سال ۱۹۹۴ پارامونت پیکچرز است. فیلم برپایهٔ رمانی به همین نام اثر وینسنت گروم ساخته شده است. فارست گامپ یک موفقیت عظیم تجاری بود به طوری که در مجموع توانست ۶۷۷ میلیون دلار در گیشه جهانی کسب کند و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم آمریکا در آن سال شود.
اینفیلم یکی از فیلمهای معنی گرای سینمایی هالیود و آمریکا محسوب میشود و جزء برترین های انر درام واقعی با طعم
جزو 250 فیلم برتر IMDB 
نسخه دوبله فارسی نیز افزوده شد
دانلود فیلم Forrest Gump 1994
امتیاز : 8.8 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : درام, رمانتیک
کارگردان : Robert Zemeckis
ستارگان : Gary Sinise, Robin Wright, Sally Field, Tom Hanks
سال : 1994
کشور : آمریکا
سازندگان : Winston Groom,Eric Roth
مدت زمان : 2 ساعت و 22 دقیقه
فارست گام نام شخصیت اصلی داستان است که دچار معلولیت ذهنی و جسمی است. او درکودکی بطور باور نکردنیی توانایی راه رفتن را می آموزد اما همچنان از معلولیت ذهنی شدیدی رنج میبرد. در ادامه زندگی ب
دانلود فیلم Forrest Gump 1994 فارست گامپ
:: دوبله شده به زبان شیرین پارسی ::
:: جزو 250 فیلم برتر IMDb با رتبه 12 ::

منتشر کننده فایل : روبیکسفا
 
نام فارسی فیلم : فارست گامپ (Forrest Gump)
زبان : دوبله پارسی + انگلیسی (دو زبانه)
کیفیت : BluRay 720p / BluRay 1080p
ژانر : غم انگیز | درام | عاشقانه
حجم : 2230 مگابایت / 1110 مگابایت
کارگردان : Robert Zemeckis
ستارگان : Tom Hanks, Robin Wright, Gary Sinise, Sally Field
: 8.8
زیرنویس فارسی : دارد با لینک مستقیم
جستجوی زیرنویس : کلیک کنید
خلاصه داستان : فارست
مردی ب
دیشب برای چندین بار فیلم بسیار زیبای فارست گامپ (Forrest Gump) را دیدم. این فیلم یکی از بهترین فیلمهای ساخته شده تا کنون است که اگر تا به حال فرصت دیدن آنرا نداشته اید به شما پیشنهاد میکنم حتماً برای یکبار هم شده این فیلم را ببینید.
این فیلم در عین سرگرم کننده بودن در لایه های زیرین خود مملو از درسهایی برای زندگی هست. یکی از مهم ترین درسهایی که احتمالا هر فرد با دیدن این فیلم در ذهنش تداعی خواهد شد جمع دو وجه غیر قابل جمع سادگی و موفقیت است. در فیلم د
...
استاد شربت سکنجبینش را تا ته خورد. حالش جا آمد. بلند شد. رفت سر قلم و دواتش. روی صفحه بزرگ کاغذی درشت و زیبا نوشت: «زندگی قورباغه زنده ای است که نابینایی آن را با اشتها می خورد».
 
از داستان "ته خیار" نوشته "هوشنگ مرادی کرمانی"
My mama always said, ‘Life was like a box of chocolates. You never
know you’re gonna get.’ ” – Forrest Gump
 
At first, when I was growing up, I played with everybody.
But then some boys hit me, and my mom didn’t want me to play with them again. I tried to play with girls, but they all ran away from me.
I went to an ordinary school for a year. Then the children started laughing and running away from me.
But one girl, Jenny Curran, didn’t run away, and sometimes she walked home with me. She was nice.
 
Sound: Forrest Gump 2
ادامه مطلب
Then they put me into another kind of school, and there were some strange boys there. Some couldn’t eat or go to the toilet without help.
I stayed in that school for five or six years. But when I was thirteen, I grew six inches in six months!
And by the time I was sixteen, I was bigger and heavier than all the other boys in the school.
One day I was walking home, and a car stopped next to me. The driver asked me my name, and I told him.
 
Sound: Forrest Gump 3
ادامه مطلب
چندتا فیلم کمدی و حال خوب کن خدمت شما: :)
 
1. jumanji: Welcome to jungle 2017
قبلا ها توی تلویزیون یه فیلم جومانجی قدیمی میذاشت، من خیلی دوسش داشتم. داستانِ یه خانواده است که با یه بازی خاص، وارد دنیای بازی میشن، اتفاقات و حوادث بازی واقعا براشون اتفاق میافته و چاره ای ندارن که بازی رو تموم کنن. جومانجی: به جنگل خوش آمدید، یه بازسازی از اون فیلم قدیمیه که فقط ایده رو حفظ کرده و بی نهایت مفرح و بامزه شده. من که خیلی خندیدم باهاش :)
2. Jumanji: the next level 2019
ادامه ی فیل
چندتا فیلم کمدی و حال خوب کن خدمت شما: :)
 
1. jumanji: Welcome to jungle 2017
قبلا ها توی تلویزیون یه فیلم جومانجی قدیمی میذاشت، من خیلی دوسش داشتم. داستانِ یه خانواده است که با یه بازی خاص، وارد دنیای بازی میشن، اتفاقات و حوادث بازی واقعا براشون اتفاق میافته و چاره ای ندارن که بازی رو تموم کنن. جومانجی: به جنگل خوش آمدید، یه بازسازی از اون فیلم قدیمیه که فقط ایده رو حفظ کرده و بی نهایت مفرح و بامزه شده. من که خیلی خندیدم باهاش :)
2. Jumanji: the next level 2019
ادامه ی فیل
I began to play football with the high school team, and Coach Fellers helped me. And I went to lessons in the school.
One teacher, Miss Henderson, was really nice. She taught me to read.
And who do you think I saw in the school café? Jenny Curran!
She was all grown-up now, with pretty black hair, long legs, and a beautiful face. I went and sat with her, and she remembered me!
 
Sound: Forrest Gump 6
ادامه مطلب
Mom was there, and they got all the things out of my desk and put them in a brown paper bag. Then they told me to say goodbye to the teacher.
The man in the car took me and Mom to the new high school.
There, an old man with grey hair asked me lots of questions. But I knew that they really wanted me to play football.
The man in the car was a football coach called Fellers. Coach Fellers asked me to put on a football suit, then asked me to undress and dress again, twenty times, until I could do it easily.
 
Sound: Forrest Gump 5
ادامه مطلب
حرف زدن از فیلمی چون فارست گامپ چیز راحتی نیست، چرا که صداقت و سادگی این اثر از دوران کودکی که آن را دیده ام در ذهن من باقی مانده، و تبدیل به یک رویای شیرین شده است. من قبلاً هرگز کسی مثل فارست گامپ را در یک فیلم ملاقات نکرده ام و برای همین موضوع هرگز فیلمی کاملاً مثل "فارست گامپ" هم ندیده ام. تلاش برای توصیف این فیلم چیز راحتی نیست. به قول راجر ایبرت بزرگ حدس می زنم این یک کمدی است. یا شاید یک درام، یا یک رویا. فیلم رابرت زِمِکیس فیلم مدرنی نیست،
پدرم آدم جالبیه 67 سال سن داره، کم حاشیه ترین آدمی هست که توی همه عمرم دیدم ، از 12 سالگیش کار کرده و جور یک خانواده رو کشیده . خرج تقریبا پونزده نفر میداد، پدرم کارگر کارخانه بوده و بعد سی سال بازنشسته شده. 
راستش یه ویژگی هایی داره که خیلی ساده ولی منحصر به فردن:
دروغ نمیگه،مال مردم نمی خوره ، حرفش و عملش یکیه ، کم حوصلس، زود جوش میاره  ولی آدم خیلی خوبیه و انسانه. 
فیللم فارست گامپ رو دیدین؟  پدرم دقیقا مثل فارست گامپه ! 
تناقض رو درک نمیکنه ،
تو تعطیلات آخر هفته ، من بودم و آرشیو فیلم هایم ... فارست گامپ فیلمی بود که انتخاب اولم بود با بازی تام هنکس بزرگ در نقشی جالب ؛ این چندمین بار بود که داشتم این فیلم را می دیدم. فیلمی از رابرت زمیکس که در سال 1994 بخاطر این فیلم جایزه اسکار ، بفتا و گلدن گلوب را در سمت بهترین کارگردانی به کارنامه افتخاراتش افزود.
فارست نماد سادگی درون است ، با میزان IQ پایین تر از حد معمول ولی از همان ابتدای فیلم که دارد شرح داستانش را برای دیگران تعریف می کند عاشقش
 
فارست گامپ ( تام هنکس)، مرد ساده‌دلی است که در ایستگاه اتوبوسی منتظر نشسته‌است. با آمدن خانمی، او خود را معرفی می‌کند و داستان زندگیش را تعریف می‌کند. فارست کودکی با بهره‌ی هوشی پایینتر از همسالانش است و تمام دنیایش مادرش (سالی فیلد) که حوادث اطرافش را با زبانی ساده برایش توصیف می‌کند. او در کودکی مجبور به استفاده از اسکلت و داربست فلزی بود که به پایش بسته می‌شد. بچه‌های همسالش او را دوست نداشتند. اما یکی با او همبازی شد، جنی. طی حادثه‌ا
در این روزهای کرونا و قرنطینه، حوصله‌ی همه‌ی ماها سر رفته و دنبال سرگرمی‌هایی می‌گردیم که از این سکوت و سررفتگی حوصله خلاص بشیم. به همین دلیل تصمیم گرفتم چندتا از بهترین فیلم‌هایی رو که دیدم براتون اینجا بنویسم تا اگر تصمیم گرفتید روزهای قرنطینه رو با فیلم دیدن سر کنید، چندتا خوبشو بهتون معرفی کرده باشم.امیدوارم این لیست به کارتون بیاد و ازش استفاده کنید، و صادقانه قول می‌دم که از دیدن تک تک این فیلم‌ها نهایت لذت رو می‌برید؛ اگر خوب ن
فعلا مثل خانواده ای که نمی خواهد بپذیرد عزیزش مرگ مغزی شده، سعی می کنم همچنان فرض کنم اینجا را می توانم نجات دهم.
دوست داشتم جای جدیدی برای نوشتن پیدا کنم. حرف جدیدی بزنم. آدم جدیدی باشم...
یک سال اخیر کن فیکون شده ام. پاییز 96 سعی کرد به زمینم بزند. ادای ایستادن را در آوردم اما پاییز 97 ضربه ی آخر را زد. دوست دارم فرار کنم. فقط بدوم. مثل فارست گامپ از خودم. یا مثل جاگوار(در فیلم "آخرالزمان") از دیگران. 
دانشمندان موسسه پزشکی احیا کننده وایک فارست از سیستم تحویل خود برای ارائه یک ابزار ویرایش DNA برای تغییر توالی DNA و اصلاح عملکرد ژن استفاده می کنند. سیستم بهبود یافته "ضربه و اجرا" سریعتر کار می کند و کارآمدتر است.
 
ادامه مطلب
نسخه دوبله فارسی نیز افزوده شد
دانلود فیلم The Old Man and the Gun 2018
امتیاز : 6.7 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : بیوگرافی, جنایی, درام, رمانتیک, کمدی
کارگردان : David Lowery
ستارگان : Casey Affleck, Danny Glover, Robert Redford, Sissy Spacek
سال : 2018
کشور : آمریکا
سازندگان : David Lowery,David Grann
مدت زمان : 1 ساعت و 33 دقیقه
این فیلم بر اساس داستان زندگی واقعی فارست تاکر ساخته شده است. تاکر در سن 70 سالگی از زندان سن کوئنتین فرار می کند و در ادامه با سلسله سرقت های بی سابقه اش باعث سردرگمی مسئولین
من آدم دقیق منظمی که برنامه‌های دقیق و درست داشته باشه و بهشون پایبند باشه نیستم متاسفانه. ساعات زیادی از وقتم به کارهای بیهوده می‌گذره و هنوز که هنوزه برنامه‌ریزی درست و عمل کردن بهش رو خوب بلد نیستم. کلی از کارهام رو به تعویق می‌اندازم و یک سری برنامه‌های مهم عمل‌نشده دارم که واقعا آزارم می‌دن.
اما، تو سه تا مقوله تقریبا هیچ‌وقت به خودم تخفیف ندادم؛ فیلم، کتاب و موسیقی.
ممکنه خیلی از اوقاتم به کارهای الکی بگذره (که اصلا خوب نیست و طبعا
قالب وودمارت یکی از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس در 2 سال اخیر هستش که از وقتی فروشش شروع شد به کی از قالب های بسیار حرفه ای و کامل تبدیل شد که در دنیا همان روزهای اولیه مورد توجه زیادی قرار گرفت و توانسن فروش خوبی رو در بین قالب های مشابه داشته باشد و به یک رقیب جدی برای قالب های فروشگاهی دیگر تبدیل شد.
قالب woodmart با بیش از 17 هزاز فروش موفق در تم فارست موفق شد خودش را در بین قالب های محبوب احساس کند و همچنین در کشور ایران به بهترین و محبوب تر
سلام آقای فارست گامپ. امیدوارم نامه‌ام به دستت برسد. خیلی مشتاقم بدانم هنوز روی نیمکتِ ایستگاه اتوبوس نشسته‌ای یا رفته‌ای. کاش من هم می‌توانستم در سال 94 میلادی کنار تو بنشینم. مطمئنم هرگز هم‌نشینی با تو را ترک نمی‌کردم. کاش می‌شد دوباره زندگی‌ات را تعریف کنی. الان کجایی؟ چه کار می‌کنی؟ هنوز پینگ‌پونگ بازی می‌کنی؟ جای تیری که به باسنت خورده بود خوب شده؟ پسرت دانشگاه می‌رود؟ مطمئنم همه‌اش را گوش می‌دادم. من از قصه خوشم می‌آید. مخصوص
معرفی قالب قدرتمند آوادا | Avada
قالب آوادا یکی از حرفه ای ترین و پرفروش ترین قالب های وردپرس است که در سایت تم فارست ارائه شده و بالاترین فروش را در این سایت داشته است.از این پوسته میتوان برای انواع سایت های فروشگاهی،شرکتی،وبلاگی،شخصی،کسب و کار،املاک و.. استفاده کرد.
قالب وردپرس آوادا را هم اکنون می توانید بصورت اورجینال و فارسی با بسته نصبی آسان و آپدیت رایگان از سایت زومکن تهیه کنید.
 
برای اطلاعات بیشتر و دانلود قالب آوادا کلیک کنید
 
 
قالب انفولد وردپرس دومین تم پر فروش تم فارست هست و یکی از برترین و قابل انعطاف ترین قالب های وردپرسی می باشد. این محصول که با استقبال بالای دوستان همراه شد را فارسی سازی کرده و در اختیار شما دوستان قرار داده ایم.
 
https://vipkade.com/
ممنون به خاطر دعوتت :)
حقیقتش هلن که ایده ی چالش از ایشون بود ذکر کردن که کتاب هایی که تو چند روز اخیر خوندیم رو به صورت خلاصه معرفی کنیم ولی به نظرم درکل هدف چالش این بود که کتاب معرفی کنیم و برای همین تصمیم گرفتم قشنگ ترین هایی که اخیرا خوندم رو معرفی کنم.
| مزایای منزوی بودن : استیون چباسکی
فکر می‌کنم این کتاب رو همه خونده باشن ولی از قلم انداختنش به نظرم بی انصافیه. یادم میاد اینو توی یک ساعت و نیم خوندم.به معنای واقعی کلمه منو میخکوب کرد و مج
ممنون به خاطر دعوتت :)
حقیقتش هلن که ایده ی چالش از ایشون بود ذکر کردن که کتاب هایی که تو چند روز اخیر خوندیم رو به صورت خلاصه معرفی کنیم ولی به نظرم درکل هدف چالش این بود که کتاب معرفی کنیم و برای همین تصمیم گرفتم قشنگ ترین هایی که اخیرا خوندم رو معرفی کنم.
| مزایای منزوی بودن : استیون چباسکی
فکر می‌کنم این کتاب رو همه خونده باشن ولی از قلم انداختنش به نظرم بی انصافیه. یادم میاد اینو توی یک ساعت و نیم خوندم.به معنای واقعی کلمه منو میخکوب کرد و م
و به این فکر می‌کنم که اگه تو نبودی هیچ‌وقت توی هیچ چیزی دعوت نمی‌شدم:] 
حقیقتش هلن که ایده ی چالش از ایشون بود ذکر کردن که کتاب هایی که تو چند روز اخیر خوندیم رو به صورت خلاصه معرفی کنیم ولی به نظرم درکل هدف چالش این بود که کتاب معرفی کنیم و برای همین تصمیم گرفتم قشنگ ترین هایی که اخیرا خوندم رو معرفی کنم.
| مزایای منزوی بودن : استیون چباسکی
فکر می‌کنم این کتاب رو همه خونده باشن ولی از قلم انداختنش به نظرم بی انصافیه. یادم میاد اینو توی یک ساع
و به این فکر می‌کنم که اگه تو نبودی هیچ‌وقت توی هیچ چیزی دعوت نمی‌شدم:] 
حقیقتش هلن که ایده ی چالش از ایشون بود ذکر کردن که کتاب هایی که تو چند روز اخیر خوندیم رو به صورت خلاصه معرفی کنیم ولی به نظرم درکل هدف چالش این بود که کتاب معرفی کنیم و برای همین تصمیم گرفتم قشنگ ترین هایی که اخیرا خوندم رو معرفی کنم.
| مزایای منزوی بودن : استیون چباسکی
فکر می‌کنم این کتاب رو همه خونده باشن ولی از قلم انداختنش به نظرم بی انصافیه. یادم میاد اینو توی یک ساع
این دو مارکت یکی از بهترین و قوی ترین مارکت های فروش فایل ایران هستن که به صورت چند فروشندگی فعالیت میکنن هم راست چین هم ژاکت فضای مناسبی رو برای گسترش کار شما فراهم میکنهبعضی ها عقیده دارن کارکردن توی این مارکت ها اشتباهه و بجای کار کردن توی این مارکت ها سایت خودمون رو میزنیم اما باید اینو  بدونیم این دو مارکت روز به روز بیشتر رشد میکنن و میتونن محصول ما رو چندین برابر بفروش بروسونن راست چین و ژاکت هر دو تیم قدرتمندی دارن و میشه گفت تونستن ت
قالب فلتسام - قالب flatsome 3.9.0
قالب flatsome تنها از سایت تم فارست به صورت عمده در حال عرضه است، اما تیم فلت سام فارسی برای اولین بار به صورت اختصاصی این قالب فروشگاهی وردپرس را در ایران و برای کاربران محترم ایرانی به عرضه گذاشته است. پس از تهیه قالب فلت سام فارسی، می توانید به صورت مادام العمر بروزرسانی های قالب flatsome فارسی را از سایت ما دانلود کنید. پس از تهیه قالب، فایلی با فرمت دراختیار شما قرار داده خواهد شد که شامل فایل های قالب و هم چنین افزونه
در این بخش به معرفی امکانات و ویژگی های قالب وردپرس اوادا می پردازیم؛ یکی از ویژگی های برتر قالب آوادا این است که اولین و پرفروش ترین قالب وردپرس در تم فارست بوده و همچنین از امکانات و مزایایی بسیار بالایی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این قالب وردپرسی با ما همراه باشید.
چرا نیاز به استفاده از قالب وردپرس اوادا دارم؟
قالب شرکتی پرفروش اوادا برای تمامی سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی و… مناسب بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.
 
قالب
کله‌ام بوی قرمه سبزی می‌داد. بوی قلیه با ماهی‌های آزاد خلیج فارس. بوی پلو مکزیکی‌ای که لابه‌لایش میگو هم پیدا می‌شود. بوی پلو عدس‌های مامان بزرگم. بوی برنج و مرغ‌های مادرِ مامان بزرگم. بوی کباب‌های ظهر جمعه‌ای که بابایم درست می‌کند. بوی ترشه تره‌ی رِشتی. بوی کوفته‌های سلف دانشگاه. با همین کله‌ی هفت خطِ هشت بو می‌ایستادم به بحث. به اینکه خودتان را جمع کنید و کار راه بیندازید. به اینکه فکر کردی چه خری هستی. با کارمندان اداره. با گشت ارشا
قالب flatsome تنها از سایت تم فارست به صورت عمده در حال عرضه است، اما تیم ایران فلتسام برای اولین بار به صورت اختصاصی این قالب فروشگاهی وردپرس را در ایران و برای کاربران محترم ایرانی به عرضه گذاشته است. پس از تهیه قالب فلت سام فارسی، می توانید به صورت مادام العمر بروزرسانی های قالب flatsome فارسی را از سایت ما دانلود کنید. پس از تهیه قالب، فایلی با فرمت دراختیار شما قرار داده خواهد شد که شامل فایل های قالب و هم چنین افزونه های مورد نیاز است.
هر بخشی ک
دیالوگی کلیدی که در تمام سکانس‌های مهم زندگی‌ام به یاد می‌اورم ‌"خسته شدم" است. بعد از این دیالوگ من فیلم را رها میکنم و سراغ فیلم بعدی میروم. اصلا مهم نیست چه کاری یا چه کسی باشد من از اخرین ذره‌های انرژی‌ام برای گفتن ان جمله استفاده میکنم و صحنه را ترک میکنم. ممکن است کسی باشد و حرفم را بشنود یا اصلا کسی نباشد به هر حال جمله را به خودم میگویم و بعد مثل فارست گامپ وسط دویدن دست جمعی در یک بیابان همه را رها میکنم و میروم. همیشه سکانس محبوبم بو
در اکثر کشورها در زمان و روز مشخص  بر اساس فرهنگ و سنت و آداب و رسوم آن کشور فستیوال
های هیجان انگیز و بسیار جذاب برگزار می گردد. این فستوالهای جذاب هر سال گردشگران
زیادی را مجذوب خود می کند. در سال 2018 در سفر به کشورهای مختلف تماشای این فستیوال
های را از دست ندهید. با الفبای سفر گذری به برخی از فستیوالها می کنیم.

آپریل- جشن آب، چیانگ
مای تایلند
در ماه آوریل، شما می توانید در جشن سال نو تایلندی،
که به جشنواره آب شهرت دارد و در چیانگ مای برگزار می
در اکثر کشورها در زمان و روز مشخص  بر اساس فرهنگ و سنت و آداب و رسوم آن کشور فستیوال
های هیجان انگیز و بسیار جذاب برگزار می گردد. این فستوالهای جذاب هر سال گردشگران
زیادی را مجذوب خود می کند. در سال 2018 در سفر به کشورهای مختلف تماشای این فستیوال
های را از دست ندهید. با الفبای سفر گذری به برخی از فستیوالها می کنیم.

آپریل- جشن آب، چیانگ
مای تایلند
در ماه آوریل، شما می توانید در جشن سال نو تایلندی،
که به جشنواره آب شهرت دارد و در چیانگ مای برگزار می
در اکثر کشورها در زمان و روز مشخص  بر اساس فرهنگ و سنت و آداب و رسوم آن کشور فستیوال
های هیجان انگیز و بسیار جذاب برگزار می گردد. این فستوالهای جذاب هر سال گردشگران
زیادی را مجذوب خود می کند. در سال 2018 در سفر به کشورهای مختلف تماشای این فستیوال
های را از دست ندهید. با الفبای سفر گذری به برخی از فستیوالها می کنیم.

آپریل- جشن آب، چیانگ
مای تایلند
در ماه آوریل، شما می توانید در جشن سال نو تایلندی،
که به جشنواره آب شهرت دارد و در چیانگ مای برگزار می
در اکثر کشورها در زمان و روز مشخص  بر اساس فرهنگ و سنت و آداب و رسوم آن کشور فستیوال
های هیجان انگیز و بسیار جذاب برگزار می گردد. این فستوالهای جذاب هر سال گردشگران
زیادی را مجذوب خود می کند. در سال 2018 در سفر به کشورهای مختلف تماشای این فستیوال
های را از دست ندهید. با الفبای سفر گذری به برخی از فستیوالها می کنیم.

آپریل- جشن آب، چیانگ
مای تایلند
در ماه آوریل، شما می توانید در جشن سال نو تایلندی،
که به جشنواره آب شهرت دارد و در چیانگ مای برگزار می
در اکثر کشورها در زمان و روز مشخص  بر اساس فرهنگ و سنت و آداب و رسوم آن کشور فستیوال
های هیجان انگیز و بسیار جذاب برگزار می گردد. این فستوالهای جذاب هر سال گردشگران
زیادی را مجذوب خود می کند. در سال 2018 در سفر به کشورهای مختلف تماشای این فستیوال
های را از دست ندهید. با الفبای سفر گذری به برخی از فستیوالها می کنیم.

آپریل- جشن آب، چیانگ
مای تایلند
در ماه آوریل، شما می توانید در جشن سال نو تایلندی،
که به جشنواره آب شهرت دارد و در چیانگ مای برگزار می
در اکثر کشورها در زمان و روز مشخص  بر اساس فرهنگ و سنت و آداب و رسوم آن کشور فستیوال
های هیجان انگیز و بسیار جذاب برگزار می گردد. این فستوالهای جذاب هر سال گردشگران
زیادی را مجذوب خود می کند. در سال 2018 در سفر به کشورهای مختلف تماشای این فستیوال
های را از دست ندهید. با الفبای سفر گذری به برخی از فستیوالها می کنیم.

آپریل- جشن آب، چیانگ
مای تایلند
در ماه آوریل، شما می توانید در جشن سال نو تایلندی،
که به جشنواره آب شهرت دارد و در چیانگ مای برگزار می
در اکثر کشورها در زمان و روز مشخص  بر اساس فرهنگ و سنت و آداب و رسوم آن کشور فستیوال
های هیجان انگیز و بسیار جذاب برگزار می گردد. این فستوالهای جذاب هر سال گردشگران
زیادی را مجذوب خود می کند. در سال 2018 در سفر به کشورهای مختلف تماشای این فستیوال
های را از دست ندهید. با الفبای سفر گذری به برخی از فستیوالها می کنیم.

آپریل- جشن آب، چیانگ
مای تایلند
در ماه آوریل، شما می توانید در جشن سال نو تایلندی،
که به جشنواره آب شهرت دارد و در چیانگ مای برگزار می
 
چند روز پیش فیلمی  به نام " فارست گامپ " محصول کشور آمریکا در سال 1994 را تماشا کردم که مرا خیلی تحت تاثیر خود قرارداد.
سرگذشت پسری با ضریب هوشی پایین که پدرش را در کودکی از دست داده بود و مادرش با زحمت او را بزرگ کرده بود.
خنگ بودن و کودن بودن تنها دلیل همکلاسی ها و مردم بی رحمی بود که او را بدون دلیل دیگر مورد حمله با سنگ و یا کلام زشت خود قرار می دادند.
او نمی توانست در مورد اتفاقات اطراف خود تحلیل درستی داشته باشد ولی در هر مسیری که بناچار قرار
 قالب flatsome تنها از سایت تم فارست به صورت عمده در حال عرضه است، اما تیم فلت سام فارسی برای اولین بار به صورت اختصاصی این قالب فروشگاهی وردپرس را در ایران و برای کاربران محترم ایرانی به عرضه گذاشته است. پس از تهیه قالب فلت سام فارسی، می توانید به صورت مادام العمر بروزرسانی های قالب فلت سام فارسی را  از سایت ما دانلود کنید. پس از تهیه قالب، فایلی با فرمت  دراختیار شما قرار داده خواهد شد که شامل فایل های قالب و هم چنین افزونه های مورد نیاز است.
 
ق
ویژگی رفتاری آدم‌ های زرنگ

لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 24 امتیاز : 4]

«کار احمقانه، کاری است که احمق می‌ کند.» طنز بزرگ شخصیت فارست گامپ، در عمق گفته‌ های ساده‌ اش نهفته بود. فارست گامپ به نوعی مقابل شخصیت «پیتر سِلرز» در فیلم کلاسیک حضور قرار داشت. در آن فیلم، همه فکر می‌ کردند که آقای شانسِ باغبان (شخصیت اصلی فیلم) فوق‌ العاده زرنگ است، اما در حقیقت او احمق بود، البته احمقی که می‌ توانست غیرممکن‌ ها را ممکن کند.
در این مقاله درباره ۱
●➼‌┅═❧═┅┅───┄
دین داری بهتر است یا بی دینی؟
#دینداری_و_سودمندی‌های_آن:
با  از  دست دادن دینتان ممکن است  سلامتیتان را هم از دست بدهید!!
Losing your religion may be unhealthy, research suggests
منبع: ساینس دیلیhttps://www.sciencedaily.com/releases/2010/09/100922155120.htm═════════┅┄‌
در پژوهش های دانشگاه ویک فارست نمایان شده است که افراد دیندار علاقه کمتری به داشتن اسلحه ( و عواقب منفی پس از آن ) دارند
Religious involvement lessens likelihood of owning a handgun
منبع: ساینس دیلیhttps://www.sciencedaily.com/releases/2017/01/17011
در دنیای امروزی راه‎اندازی یک سایت به کمک نرم‎افزارهای مدیریت محتوا مانند وردپرس به سادگی و با چند کلیک امکان‎پذیر شده است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس جزء موفق‎ترین نرم‎افزارهای راه‎اندازی و طراحی سایت است که این قابلیت را به فرد می‎دهد بدون نیاز به دانش فنی و برنامه‎نویسی، یک سایت کاملا پویا و انعطاف‎پذیری راه‎اندازی کند.
یکی از شروط موفقیت یک سایت بدون شک ظاهر آن است و این وظیفه به عهده قالب وردپرس است که ظاهر سایت را به وجود می‎
  مهاجم ایرانی السیلیه عنوان کرد که مصدومیتش برطرف شده و آماده بازی است.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، کریم انصاری فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه السیلیه قطر در جدیدترین مصاحبه از آمادگی اش خبر داد.
انصاری فرد در مصاحبه با نشریه «الوطن» قطر گفت: بعد از مصدومیتم پیش از توقف لیگ ستارگان برنامه های درمانی ام را دنبال کردم. در ایام قرنطینه نیز به خوبی توانستم تمرینات ریکاوری را انجام دهم.
وی افزود: اک
 
یعنی انقدر هوا گرم و شرجیه که از سر جام پا شدم اومدم جلوی کولر نشستم! چه خبره خب؟! 
دوشنبه صبح با مربی رفتم باشگاه.... بچه های دیگه از خستگی ِ تمرین ِ روز قبل مون با شهر مجاور، هلاک بودن و نیومدن!!!
با مربی چند تا گیم زدیم و مونده بودیم چرا پس روز قبل بازی مون یادمون رفته بود؟!
برگشتم
خونه، دوش گرفتم و با پسرخاله رفتیم کلینیک... آقای دکتر مراجعه کننده
داشتن..... یکم بعد کارشون تموم شد و پسرخاله رفت داخل واسه ادامه ی
تست......
اون
روز پشت هم مراجعه کن
دانلود فیلم Welcome to Marwen 2018
:: دوبله شده به زبان شیرین پارسی ::

منتشر کننده فایل : روبیکسفا
 
نام فارسی فیلم : به مارون خوش امدید
زبان : دوبله پارسی + انگلیسی (دو زبانه)
کیفیت : BluRay 720p / BluRay 1080p
ژانر : بیوگرافی | خانوادگی | کمدی | درام
حجم : 1690 مگابایت / 905 مگابایت
کارگردان : Robert Zemeckis
ستارگان : Steve Carell , Janelle Monae , Gwendoline Christie , Merritt Wever
: 6.1
زیرنویس فارسی : دارد با لینک مستقیم
جستجوی زیرنویس : کلیک کنید

خلاصه داستان : به مارون خوش آمدید ، فیلمی بیوگرافی
فیلم کوتاهی به کارگردانی و بازیگری دیوید لینچ افسانه‌ای در روز تولدش منتشر شد.
در سالروز تولد "دیوید لینچ" سینماگر صاحب سبک آمریکایی، شبکه نتفلیکس از یک فیلم کوتاه به کارگردانی و بازیگری او رونمایی کرد.
به نقل از نیویورک پُست، این فیلم کوتاه و ۱۷ دقیقه‌ای که از لحاظ مضمونی مشابه فیلم‌های نوآر ساخته شده، روایتگر داستان یک کاراگاه با بازی "لینچ" است که از یک میمون متهم به قتل به نام "جک کروز" بازجویی می‌کند.
"جک چه کار کرد" نام این فیلم سیاه و
 
[از نوشته‌های بدون فکر]به یاد وبلاگ‌نویسی قدیم؛ روزانه نوشت:
شب قبل، شب هجوم پی‌ام‌اس بود. شبی که بعد از مدت‌ها، ساعت‌ها گریه کردم. برای تمام این روزهایی که در این سال گذشت و روحم فشرده شد. بعد به چشمانم، به مغزم و به تمام سطوح بدنم التماس، شکایت و حکم کردم که بخوابید. نمی‌دانم چه موقع از شب بود که خوابیدم اما ازین خواب‌هایی که بیداری. انگار فقط بدنت خوابیده و مغزت مثل ماهی در آب، چشمانش را باز گذاشته.ساعت ۸ صبح با صدای آلارم گوشی متوجه ش
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
دیدم بازار ماسک این روزها با شیوع کرونا بسیار داغ است و با خودم گفتم چه چیزی بهتر از دیدن دوباره فیلم ماسک. برای هر یک از کودکان دهه 90 میلادی یا همان دهه 70 خودمان که اکثر آنها به دنبال یک بحران وجودی هستند ، کمدی کلاسیک ابرقهرمانانه جیم کری ، یعنی ماسک یک ابزار آرامش روان است. فیلم ماسک بدون تردید یکی از مهم ترین عناصر شهرت جیم کری در جهان است ، فروش خوب در زمان نمایش فیلم و همچنین جلوه های بصری چشمگیر و عملکرد مرکزی دیوانه کننده جیم کری دست به
قالب stack پوسته چندمنظوره استک 140 صفحه از پیش ساخته شده برای هر کسب
و کاری را در خود جای داده است. صفحات فرود متعدد ، فروشگاه ها ، ساخت و
ساز ، معرفی نرم افزار ، عکاسی ، بیمه ، رستوران و هزاران صفحه پیش ساخته
برای هزاران کسب و کار مختلف که به آسانی میتوانید از آن ها استفاده کنید.
قالب استک قالب وردپرس
چند منظوره حرفه ای Stack قالب وردپرس اورجینال و حرفه ای با ویژگی های
فوق العاده به همراه فایل راهنما در وب سایت راستچین عرضه شده است .
بیش از 5000 فرو
نقد و بررسی شائوشنگ
رستگاری در شاوشنگ با حال و هوایی راز آلود و معمایی(که حاصل دکوپاژ و فضاسازی بی نقص و دقیق فرانک دارابونت است) آغاز می شود و همزمان با ورود اندی دوفرین (بانکدار درجه یکی که به اتهام قتل همسرش آلوده شده است) به لوکیشن زندان، با خلق راوی و تغییر نسبی زاویه دید و انداختن بار روایت بر دوش رد ( مورگان فریمن) مخاطب را به قضاوت درباره دوفرین و تماشای شخصیت او از مسافتی دورتر دعوت می کند. و این قضاوت و داوری که در ابتدای داستان، تعلی
امتیاز :
5.4/10
ژانر : علمی و تخیلی
سال انتشار : 2012
مدت زمان : 90
کیفیت:BluRay 720p

محصول کشور : آمریکا
کارگردان :Eric Hayden,
ستارگان :Khary Payton,Brian Baumgartner,Lance Henriksen,James Madio,Alec Gillis,Tom Woodruff Jr.,Lira Angel,Sachiyo K,

هنگامی که یک تصادف تاسف‌بار اولین ماموریت با سرنشین را قطع کرد تا حیات سیاره مشتری را کشف کند , مایکل فارست باید سفر 3 ساله خود به زمین را در تنهایی
دانلود فیلم Astronaut: The Last Push 2012
امروزه اکثر کسب و کارها به صورت آنلاین هستند و نمیتوانید یک کسب و کار آینده دار با درآمد صعودی ایجاد کنید اما از اینترنت و فضایه مجازی کمک نگیرید ، درواقع کاربر و مشتری در فضایه مجازی به صورت نامحدود وجود دارد و تنها چیزی که باعث پیشرفت یک کسب و کار میشود این هست که کاربر و مشتری بیشتری بتوان جذب کرد .آژانس سئو چیست؟ پیدا کردن بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ و آخرین اخبار و پستها را از طریق ایمیل دریافت کنید فعالیت های سئوکار.اگر صاحب کسب و کا
بهترین سایت مرجع قالب های وردپرس
وردپرس بدون شک مطلوب ترین سیستم عامل CMS در وب است. با توجه به محبوبیت و توسعه CMS وردپرس ، مضامینی که مخصوص سایتهای دارای وردپرس ساخته شده اند نیز شهرت قابل توجهی در بازار کسب کردند. کاربران عاشق مضامین وردپرس هستند زیرا راه اندازی آن بدون درد است و بهتر است وب سایتی مانند وبلاگ ، سایت های شخصی ، شرکت ها و نمونه کارها ایجاد کنید. با این حال ، یافتن مضامین رایگان وردپرس با کیفیت آسان نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتم
بهترین فیلم های سینمایی انگیزشی موفقیت

یک لیست از از ۶۹ تا از بهترین فیلم های سینمایی انگیزشی موفقیت
چرا این لیست را تهیه کردم؟
اگر بخواهم یک دلیل خیلی رک و راست و بدون حاشیه بگویم این است که نه همه فیلم ها اما بهترین فیلم های سینمایی انگیزشی برای من همیشه تاثیرگذار بوده.
شاید بتوان گفت که نقش یک داروی خوب برای رسیدن از حال بد به حال خوب بوده است.
البته ناگفته نماند افراد موفق بسیاری را دیدم که یکی از بهترین تفریحاتشان و سرمایه گذاری هایشان
آخرین باری که برای یک دوست نامه نوشتم، حدود یک سال و نیم پیش بود. نامه‌ای که البته هرگز پست نشد و ماند روی دستم. اگر این آخرین بار را کنار بگذارم، آخرین خاطراتم از نوشتن نامه برمی‌گردد به سال‌ها پیش. به همان سال‌هایی که در فقط همسایۀ دیوار به دیوارمان تلفن داشت و اگر می‌خواستی با کسی در تماس باشی، چاره‌ای جز نوشتن نامه نبود. گمانم هفت یا هشت سالم بود و وقت‌هایی که مادر یا خاله‌ها دست به کاغذ و قلم می‌شدند، آخرین سطرهای کاغذشان مال من بود.
یادگیری و آموزش زبان انگلیسی با 10 فیلم عالی
یکی از راحت ترین و بهترین راه های تقویت مکالمه انگلیسی و یادگیری لغات کاربردی ، تماشای فیلم زبان اصلی است.
در این مطلب نکات و منابع آموزش زبان انگلیسی با 10 فیلم عالی را معرفی می کنم.
آماده اید؟ نور ، صدا ، تصویر ، اکشن!
در این پست چه چیزی هایی را خواهید آموخت:
چرا با فیلم ، زبان انگلیسی بیاموزیم؟
5 نکته برای یادگیری زبان انگلیسی با فیلم
10 فیلم زبان اصلی برتر برای یادگیری زبان انگلیسی
یادگیری انگلیس
ستاره تلویزیونی و رپی دراک در کانادا به خاطر بازی جیمی بروکس با ویلچر در "Degrassi: The Next Generation" و برای ترانه های hit مانند "مواظب باش" ، "One Dance" و "Hotline Bling" شناخته شده است.دریک کیست؟رپ ، برنده جایزه چند گرمی ، دروپ ، دارای دو عکس در شهرت است - و هر دو را میخکوب کرد. او نخستین بار در صابون نوجوان Degrassi برجسته شد: نسل بعدی در نقش جیمی بروکس ، شخصیتی با ویلچر که وی به مدت هفت سال در آن بازی کرد. پس از ترک نمایش ، وی پس از عقد قرارداد با لیبل وین لی ، سرگرمی Young Money
آخرین باری که برای یک دوست نامه نوشتم، حدود یک سال و نیم پیش بود. نامه‌ای که البته هرگز پست نشد و ماند روی دستم. اگر این آخرین بار را کنار بگذارم، آخرین خاطراتم از نوشتن نامه برمی‌گردد به سال‌ها پیش. به همان سال‌هایی که در فقط همسایۀ دیوار به دیوارمان تلفن داشت و اگر می‌خواستی با کسی در تماس باشی، چاره‌ای جز نوشتن نامه نبود. گمانم هفت یا هشت سالم بود و وقت‌هایی که مادر یا خاله‌ها دست به کاغذ و قلم می‌شدند، آخرین سطرهای کاغذشان مال من بود.
مشخصاتفیلم ها شبیه به رمان ها یا داستان های کوتاه هستند دانلود فیلم به این صورت که داستانی را بیان می کنند. آنها شامل ژانرهای مشابهی هستند: تاپ موویز عاشقانه ، تاریخی ، کارآگاه ، هیجان انگیز ، ماجراجویی ، ترسناک و داستان های علمی. با این حال ، فیلم ها همچنین ممکن است شامل زیر گروه هایی مانند: اکشن ، کمدی ، تراژدی ، غربی ها و جنگ باشد. روشهایی که شما برای تجزیه و تحلیل فیلم استفاده می کنید با روشهایی که برای تحلیل ادبیات استفاده می شود نزدیک اس
در قرن ۱۹ بود که تکنولوژی پا در دنیای پزشکی گذاشت. دستگاه تنفس سنج و دستگاه فشار خون اولین دستگاه هایی بودند که اختراع و مورد استفاده قرار گرفتند. دستگاه هایی که روز به روز بیشتر و پیشرفته تر میشدند و به لطف آن ها تشخیص های درمانی آسان تر و دقیق تر می شد.
تکنولوژی برخلاف تصورات اشتباهی که گاها به وجود میاید هیچ گاه جایگزین نیروی انسانی نشد بلکه مانند یک دستیار وقت شناس و وظیفه شانس کارهارا در کوتاه ترین زمان ممکن مدیریت کرد و اطلاعات را به دقی
آخرین باری که برای یک دوست نامه نوشتم، حدود یک سال و نیم پیش بود. نامه‌ای که البته هرگز پست نشد و ماند روی دستم. اگر این آخرین بار را کنار بگذارم، آخرین خاطراتم از نوشتن نامه برمی‌گردد به سال‌ها پیش. به همان سال‌هایی که در فقط همسایۀ دیوار به دیوارمان تلفن داشت و اگر می‌خواستی با کسی در تماس باشی، چاره‌ای جز نوشتن نامه نبود. گمانم هفت یا هشت سالم بود و وقت‌هایی که مادر یا خاله‌ها دست به کاغذ و قلم می‌شدند، آخرین سطرهای کاغذشان مال من بود.
 
برام مهم بود که اولین پست رو با چه فیلمی شروع کنم که خواننده ها که تازه میخوان با هدف وبسایت اشنا بشن خیلی راحت تر بتونن درک کنن هدف ما چیه ...
که یاد فیلم arrival یا ورود افتادم. و دیدم که درکش خیلی راحت تره چون اون مفاهیمی که میخواستن در فیلم قرار بدن کمی اشکارا و قابل درک تر هست .
توزیع کننده: Paramount
امتیاز: 8.0 از 10 – میانگین رای 316,199 نفر
امتیاز کاربران: 8.0 از 10 – میانگین رای 3198 نفر
بودجه: 47 میلیون دلار       فروش: 198 میلیون دلار
Arrival فیلمی به کارگردانی
برای دمای پایین مناسب نیست بنابراین، اگر پاییز خشک باشد، بهتر است یک کیسه خواب عایدی یک بخش زمستانی را کیسه خواب ماموت (123kif.shop) گزیدن کنید. اگر سرپوش یک کیسه خواب باریک باشند زانوها، رانها و لگن آنها دمل عایق را سرپوش نقاط نچسب فشرده می­کند. هر کدام از آنها مزایای پاک نژاد خود را دارند و گاهی اوقات ترکیبی از این دو عایقبندی، امکانات بهتری به منظور عرضه میآورد. اگه تصمیم گرفتید از خشک کن دل بهم خوردگی نکنید، بهتره عارض یه جای لغزنده و تمیز، ز
برای دمای پایین مناسب نیست بنابراین، اگر پاییز بیگانه خو باشد، بهتر است یک کیسه خواب زنگ یک زمره زمستانی را کیسه خواب گایا منیریه (123kif.shop) گزیدن کنید. اگر تو یک کیسه خواب باریک باشند زانوها، رانها و لگن آنها جرم عایق را دردانه نقاط گرم فشرده می­کند. هر کدام از آنها مزایای برجسته خود را دارند و گاهی اوقات ترکیبی از این دو عایقبندی، امکانات بهتری برای لیاقت میآورد. اگه تصمیم گرفتید از خشک کن زیان نکنید، بهتره وجه یه جای صیقلی و تمیز، زیر نور غی
برای شاد بودن، دستورعمل
معجزه آسایی وجود ندارد. اما برخی از عادتها مانع از شاد بودن می شود. عادتهایی که
ترمزی برای زندگی شما هستند را بشناسید.


برای احساس خوشبختی این عادتها را ترک کنید:


نیاز به کنترل را ترک
کنید

کار، ورزش، داشتن زندگی
اجتماعی، رعایت رژیم غذایی... فرهنگ ما فرم ایده الی از زندگی را که بر ما تحمیل
می کند و ما می خواهیم به آن ایده الها برسیم. شما برای رسیدن به این هدف،  تمایل دارید همه چیز را کنترل کنید، بر همه چیز
مسلط باشید. و ب
از جمله سری های جذاب جذاب دیزنی + ، WandaVision است که توسط جک شفر (کاپیتان مارول) به نمایش در می آید و حضور مجدد اسکارلت جادوگر (الیزابت اولسن) و ویژن (پل بتانی) را به نمایش خواهد گذاشت. پس از تجسس ، دوست پسر ربات مورد علاقه همه ، آخرین باری که او را دیدیم ، در اوج انتقام جویان Avengers: Infinity War ، تازه مرده بود. در حالی که دقیقاً مشخص نیست که چگونه اندیشه Avenging باعث بازگشت او می شود ، چند خرده نان وجود دارد که می توانیم از آنها پیروی کنیم که سرنخی به ما می دهند

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها