نتایج جستجو برای عبارت :

مجموعه تست زبان تخصصی رشته صنایع غذایی

 
جزوه زبان تخصصی و ۱۰۰۰ نکته تربیت بدنی (مجموعه تربیت بدنی)
کاربران عزیز ، در این بخش جزوه زبان تخصصی و ۱۰۰۰ نکته تربیت بدنی (مجموعه تربیت بدنی) در ۱۳۲ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
 این جز وه جز منابع آمادگی آزمون کارشناسی ارشد سراسری رشته تربیت بدنی می باشد که به طور کامل، به همراه مجموعه تست ها و با پاسخ های تشریحی ارائه شده است.
دانلود جز وه ز
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکور زبان 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا می توان گفت تمامی رشته های انسانی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور زبان ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون زبان از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن کامل م
یکی از اساسی ترین مشخصه های هر زیان برنامه نویسی مجموعه انواع داده است که پشتیبانی می کند. زبان دارت انواع زیر را پشتیبانی می کند:
اعداد
رشته ها
بولین
لیست ها
مپ ها
اعداد
نوع عددی در دارت برای نمایش ثابت های عددی استفاده می شود. این نوع خود به دو زیر نوع تقسیم می شود

نوع صحیح: این نوع برای نمایش اعداد بدون بخش اعشاری استفاده می شود. مثلا عدد ۱۰ کلمه ی کلیدی int معرف این نوع در دارت است.
نوع اعشاری: این نوه برای نمایش اعداد با بخش اعشاری استفاده می
این مجموعه پاورپوینت رشته ادبیات شامل فایل های زیر هست
 

ردیف
 
 
موضوع

اسلاید
 

1
پاورپوینت تاریخ ادبیات ایران 1
166

2
پاورپوینت تاریخ زبان فارسی
179

3
پاورپوینت درس عروض و قافیه 
81

4
پاورپوینت رودکی و منوچهری
133

5
پاورپوینت سبک شناسی (2) نثر
186

6
پاورپوینت فارسی عمومی
206

7
پاورپوینت مرجع شناسی و روش تحقیق -رشته زبان و ادبیات فارسی
209

8
پاورپوینت مسعود سعد سلمان
149

9
پاورپوینت معانی و بیان 2
155

10
پاورپوینت مقدمات زبان‌شناسی
162

11
پاورپوینت م
 
به نام خدا
مجموعه زبان شناسی (Linguistics) یکی دیگر از زیر مجموعه های علوم انسانی به شمار می رود. کد این مجموعه در کنکور کارشناسی ارشد 1110 است که در دانشگاه های دولتی روزانه، شبانه ( نوبت دوم)، مجازی پیام نور، مجازی ویژه شاغلین، پیام نور و پردیس های خودگردان دانشجو می پذیرد.
در تعریف زبانشناسی آمده است، زبان‌شناسی دانشی است که به طور علمی توجیه می‌کند که زبان چگونه کار می‌کند. زبان‌ دستگاهی است نظام یافته از علائم آوایی که ارزش آنها به وسیله اجت
به نام خدا
اگر بخواهیم درباره مجموعه زبان و ادبیات فارسی حرف بزنیم، شاید اولین سوالی که از کسی بپرسید این است: کدام کتاب را جدیدا خوانده ای؟ شعر های سهراب را دوست داری؟ آخرین کتاب رضا براهنی را دیده ای؟
ادبیات جمع ادبیه (منسوب به ادب) است و دانش های ادبی و آثار ادبی را شامل می شود. از نظرگاه دانش زیبایی شناسی در زبان فرانسه ادبیات، هنر بیان نیات به وسیله کلمات است و این معنی تقریبا معادل مفهومی است که از «واژه» استنباط می شود
در فضای دانشگاهی
دانلود کتاب اصول و روش ترجمه
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود رایگان اصول و روش ترجمه - کتابخانه الکترونیکی پیام نورwww.pnueb.com › courses › اصول-و-روش-ترجمهTranslate this pageRating: 4.5 - ‎14 votesدانلود رایگان خلاصه دروس و جزوات درس اصول و روش ترجمه :شامل 2 جزوه. ... بد. نپسندیدم. خوب. خیلی خوب. عالی. 14 رای. از کتاب فوق 2 جزوه و خلاصه درس در سایت وجود دارد.دانلود کتاب اصول و روش ترجمه Becoming a Translator - زبان پژوهhttps://langpro.ir › ... › مترجمی زبان - TranslationTranslate this pageSep 16, 2018 - د
مهم ترین اصل تو انتخاب علاقست.
.اینو در نظر داشته باشین که خیلی از کار هاش اشباع شده و مهم اینه که شما خودتون زرنگی کنید..کسی که تو دانشگاه های دولتی درس خونده و در طول ترم های دانشگاه هم تلاش کرده قطعا براش کار خواهد بود نه فقط تو رشته زبان بلکه تو هر رشته ای..!
شما اگه واقعا سعی کنید و دانشگاه خوبی قبول بشین و همچنین خوب در طول دانشگاه درس بخونین و مهارتهای لازم رو کسب کنید حتما کار براتون هست..و درباره این ک میگین زبان رو در کنار رشته های دیگه ب
ثبت نام دوره آموزش کنکوری زبان انگلیسی شروع شد! آموزش تضمینی و تخصصی زبان انگلیسی برای کنکور سراسری. آموزش دوره کنکوری زبان انگلیسی رشته های ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی. آموزش کنکوری رشته های تخصصی کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان انگلیسی. آموزش و مشاوره در مورد تخصصی ترین منابع کنکوری.
آموزش به صورت خصوصی و نیمه خصوصی
تضمینی
نکات کنکوری و مهم
آموزش منابع دقیق کنکوری و نکات مهم
آموزش زبان امین
تماس : 09145495105
اینستاگرام : amin_language_caf
به نام خدا
سلام و وقتتون بخیر
یکی دیگر از مجموعه هایی که در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مورد آزمون قرار می گیرد، مجموعه آمار زیستی است. در مطلب زیر به معرفی مجموعه آمار زیستی می پردازیم.
 
در معرفی مجموعه آمار زیستی آمده است :« آمار زیستی شاخه‌ای از آمار (کاربردی) است که تمرکز و تأکید آن بر توسعه و استفاده از روشهای آماری است که در راستای حل مسائل و پاسخ به سئوالاتی که در بهداشت، پزشکی و ژنتیک و بیولوژی انسانی مطرح می‌شوند. »
دانشجویانی
دیباچه:

از همان زمان که ایرانیان دروازه‌های خود را بر روی سپاهیان عرب گشودند و با آغوش باز اسلام را پذیرفتند، بدون هیچ تعصبی و با شور و نشاط و علاقه‌ای فوق‌العاده به فراگیری، ضبط و تدوین زبان و ادبیات عرب پرداختند،‌زیرا ایرانیان مانند همه مسلمانان پاک نهاد دیگر، زبان عربی را زبان قوم عرب نمی‌دانستند بلکه به این زبان به عنوان زبان قرآن و زبان بین‌المللی اسلام ارج می‌نهادند تا جایی که به گفته بسیاری از مورخان و ادیبان، خدمات ایرانیان ب
دانلودpdf کتاب اصول و روش ترجمه
 
 
دانلودفایل
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبدانلود رایگان اصول و روش ترجمه - کتابخانه الکترونیکی پیام نورwww.pnueb.com › courses › اصول-و-روش-ترجمهرتبه: ۴٫۵ - ‏۱۴ رأیدانلود رایگان خلاصه دروس و جزوات درس اصول و روش ترجمه :شامل 2 جزوه. ... بد. نپسندیدم. خوب. خیلی خوب. عالی. 14 رای. از کتاب فوق 2 جزوه و خلاصه درس در سایت وجود دارد.دانلود کتاب اصول و روش ترجمه Becoming a Translator - زبان ...https://langpro.ir › گرایش ها - Academic Eng
برای روان و صحیح ترجمه کردن متون علمی باید تکینک های خاصی را به کار برد و باید دانست که اینگونه ترجمه ها با ترجمه های روزمره متفاوت هستند. از آن جا که ترجمه متون مختلف علمی نیازمند تسلط به اصطلاحات و واژگان تخصصی در رشته خاصی است، لذا اولین گام در ترجمه تخصصی، دانش در زمینه تخصصی متن خواهد بود. ترجمه متون تخصصی مانند مقالات مستلزم تسلط بر هر دو زبان مبدا و مقصد، هدف نوشتار و همچنین یک فرد آگاه است که مفاهیم علمی موجود در متن را درک کند. مترجمی
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامى
 
♦️پس از انتخاب رشته براى دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعى و پیام نور ، نوبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مى رسد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت رسمى آن به نشانه اینترنتى 
www.azmoon.org
انجام میگیرد.
 
بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که شامل هر پنج گروه (ریاضى ، تجربى ، انسانى، هنر و زبان) مى شود و انتخاب رشته مورد نظر ، به سایت مراجعه کنید.
 
کد ٧رقمى در ذیل کارنامه سازمان سنجش و کد ملى خو
1) نباید با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نباید بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نباید با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نباید با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد..5) نباید بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نباید با شایعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شایعاتی از این دست )
7)نباید ویژگیهای شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نباید با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
 در وبلاگ متفاوت98 همراه ما باشید
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور
رشته های انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98 کدامند؟
از مهمترین رشته هایی که پذیرفتگان گروه زبان کنکور سراسری 98 می توانند انتخاب رشته کنکور زبان 98 کنند می توان به رشته های زیر اشاره کرد:
آموزش زبان انگلیسی
زبان و ادبیات انگلیسی
مترجمی زبان انگلیسی
زبان و ادبیات فرانسه
مترجمی زبان فرانسه
زبان و ادبیات و مترجمی زبان آلمانی
و...
اشاره نمود که هرکدام در زیرگروه جدا و ضرایب خاص خود می باشند.
فراموش نکنید که انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 می تواند آیند
نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98
نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 با ثبت نام بدون کنکور از بهمن ماه 96 تفاوت دارد و ملاک اصلی پذیرش معدل کتبی دیپلم می باشد و برای بهمن ماه 97 شانس داوطلبان بالاست به طوری که انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه بر اساس میزان بالا و پایین بودن معدل انجام می گیرد.
داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از میزان قبولی معدل کسب شده برای دانشگاه ها با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره
قالب آماده پاورپوینت رشته عمران
دید کلی :این فایل شامل مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته عمران است.

توضیحات کامل :توضیحات:مجموعه قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …
این فایل شامل مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته عمران است.
قیمت : 6500 تومان 
پرداخت آنلاین و دانلود
انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل زندگی افراد در حال تحصیل است. از انتخاب رشته دبیرستان تا انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته ارشد و دکتری.
این روزها انتخاب رشته را موسسات و مشاوران مختلفی انجام می دهند، اما معیارهایی که بعضاً برای این کار در نظر می گیرند چندان اصولی نیست. از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه صفحه انتخاب رشته سازمان بین المللی دانشگاهیان، نسبت به انتخاب اصولی اقدام نمایید.
زبان C++ دو نوع رشته ارائه می دهد 
رشته character به سبک زبان برنامه نویسی C
رشته از نوع کلاس string با استاندارد C++
رشته character به سبک زبان برنامه نویسی C
این نوع رشته همچنان در زبان برنامه نویسی C++ پشتیبانی می شود و در واقع یک آرایه تک بعدی از کاراکترها است که توسط کاراکتر ‘\0’ خاتمه می یابد. بنابراین یک رشته خالی تنها شامل کاراکتر ‘\0’ است. در زیر مقداردهی یک رشته شامل کاراکتر"hello"  نشان داده شده است. برای نگه داشتن کاراکتر ‘\0’  مقدار آرایه یک
 
رشته گرافیک از رشته‌هایی است که در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها تدریس می شود و بخاطر تنوع شاخه‌هایی که این رشته دارد فرد دانش آموخته در صورتیکه خلاقیت و پشتکار بالایی داشته باشد می‌تواند در زمینه‌های مختلفی شروع به کار کند. گرافیک زبان تصویری است. استفاده از علائم، سمبل‌ها، خطوط، منحنی‌ها و نماد‌ها در کنار رنگ‌های موزون و حساب شده دنیایی از حرف و معنا را در خود جای داده است.

ادامه مطلب
مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته پزشکی
دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته پزشکی. قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و … اسلاید بسم الله الرحمن الرحیم : دارد اسلاید سپاسگزاری: دارد اسلاید فهرست مطالب: دارد تعداد: 12 نوع مختلف ...
جزوه مجموعه آزمون های ریاضی مهندسی

دانلود جزوه مجموعه آزمون های ریاضی مهندسی رشته مهندسی مکانیک، در قالب pdf و در 55 صفحه. توضیحات: این جزوه جز منابع آمادگی آزمون کارشناسی ارشد سراسری رشته مهندسی مکانیک ویژه کنکور می باشد که به طور کامل، به همراه مجموعه ...
مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته عمران
دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته عمران. قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و … اسلاید بسم الله الرحمن الرحیم : دارد اسلاید سپاسگزاری: دارد اسلاید فهرست مطالب: دارد تعداد: 12 نوع مختلف ...
مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته عمران
دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته عمران. قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و … اسلاید بسم الله الرحمن الرحیم : دارد اسلاید سپاسگزاری: دارد اسلاید فهرست مطالب: دارد تعداد: 12 نوع مختلف ...
زبان آلمانی رو من از سال ۲۰۱۶ شروع کردم .تقریبا ۴ سال پیش .
زبان آلمانی از 3 سطح تشکیل شده A , B , C که هر کدوم ازین سطح ها به ۲ تا ۴ بخش باز تقسیم میشند .
برای گرفتن پذیرش از دانشگاه به سطح حداقل B1 احتیاج دارید. ولی برای ورود به دانشگاه  در رشته روانشناسی به مدارکی مثل DSH2 یا  DSH3 یا C1 Telc یا C2 Goethe احتیاجه .
من خودم DSH رو گرفتم و اطلاعاتم در این زمینست.
به نام خدا
در این مطلب به اجمال درباره چیستی جغرافیا، گرایش های مجموعه جغرافیا، دانشگاه های پذیرنده رشته های جغرافیا و بازار کار آن صحبت می شود.
عبارت جغرافیا مستقیماً از اصطلاح یونانی " توصیف زمین " مشتق گرفته شده است. ریشه های عمیق زیادی در کلمه جغرافیا وجود دارد, اگرچه این کلمه به احتمال زیاد از کلمه یونانی سرچشمه گرفته است, اما منشا کلمه فرانسوی و همچنین زبان لاتین است.
 امروزه مجموعه علوم جغرافیا به عنوان مطالعه توپوگرافی, زمین و اتمسفر
برنامه درسی شبکه آموزش روز جمعه 16اسفندماه ۹۸ 
 
‌‌‌‌✅ متوسطه دوره اول  :
 
ساعت۹ صبح تا۹:۳۰ درس مطالعات اجتماعی  پایه ۷.
 
ساعت۹:۳۰تا۱۰صبح درس ادبیات فارسی  پایه ۹
 
ساعت:۱۰تا۱۰:۳۰درس مطالعات اجتماعی  پایه۸.
 
برنامه دوره ابتدایی :
 
⏰ساعت۱۰:۳۰تا۱۰:۵فارس۲
 
⏰ ساعت ۱۰:۵۰تا۱۱:۱۰ریاضی۶
 
⏰ساعت ۱۱:۱۰تا۱۱:۳۰درس علوم۴
 
متوسطه دوم:
 
⌛️ ساعت۱۱:۳۰ الی ۱۲ درس زبان ۳  پایه۱۲همه رشته ها.
 
⌛️ساعت۳۰؛۱۲الی۱۳ درس فیزیک۳پایه۱۲ .
 
⌛️ساعت۱۵الی۱۵:۳۰
تحلیل گفتمان ( Discourse Analysis ) که در زبان فارسی به سخن‌کاوی، تحلیل کلام و تحلیل گفتار نیز ترجمه شده است، یک گرایش مطالعاتی بین‌رشته‌ای است که در اواسط دهه‌های ۶۰ و ۷۰ در پی تحولات معرفتی در علوم اجتماعی و انسانی ظهور کرد. این گرایش به دلیل بین‌رشته‌ای بودن به زودی بعنوان یکی از روش‌های کیفی در حوزه‌های مختلف علوم سیاسی، علوم اجتماعی، ارتباطات و زبان‌شناسی انتقادی قرار گرفت.
ادامه مطلب
عنوان رشته ی دلخواهم را کنار اسم یک نفر دیدم.
از خودم پرسیدم:یعنی چند نفر از این ها واقعا فقط و فقط به قصد قبولی در این رشته،وارد دانشگاه شده اند؟چند نفر،قصدشان رشته ای دیگر بوده اما قسمتشان این رشته شده است؟چند نفر این رشته را فقط به خاطر رویای استخدام پس از آن انتخاب کرده اند؟
چه کسی باورش می شود که یک نفر آنقدر دیوانه باشد که کنکور ارشد را فقط به قصد قبولی در یک گرایش از یک رشته- که کل ظرفیت قبولی اش در کشور زیر 15نفر است -برود و بدهد؟یعنی آن
 
 
مهندسی عمران چیست؟
مجموعه مهندسی عمران یا رشته عمران یکی از رشته های پر اهمیت و جذاب در مجموعه رشته های آزمون سراسری است که داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی می تواند آن را انتخاب کند. پیشرفت سریع جوامع و نیازهای روز افزون آنها به انجام طرحهای مختلف عمرانی از یک طرف و رشد و توسعه علوم مختلف از طرف دیگر، ایجاب می نماید تا با یک برنامه ریزی صحیح و همه جانبه و پرورش استعدادهای جوان و نیز استفاده بهینه از ابزار و امکانات موجود در جامعه ،
کتاب «بورا جبهه، بورا معبد» از مجموعه اشعار ایوب شهبازی که به زبان ترکی سروده شده است.
کتاب «بورا جبهه، بورا معبد» مجموعه اشعار ایوب شهبازی است که سال 1366 و توأم با دفاع مقدس توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در 46 صفحه به چاپ رسیده است.
این مجموعه شامل سروده‌هایی است در حوزه جبهه، جنگ و شهادت که به زبان ترکی سروده شده و ترانه‌های حماسه و استقامت را در خود نجوا کرده است.
 
رشته گرافیک کامپیوتر از مجموعه رشته های مهارتی شاخه کاردانش است که مبتنی بر طراحی آثار گرافیکی در زمینه های پوستر ، نشانه لوگو ، بروشور ، تصویر سازی کتب و نشریات ، طراحی جلد کتاب ، بسته بندی ، جلد CD ، آگهی های تبلیغاتی روزنامه ای ، طراحی بیلبوردهای شهری ، طراحی گرافیکی صفحات وب ، کارت ویزیت ، اوراق اداری و … می باشند.
ادامه مطلب
مجموعه اشتباهات رایج در زبان انگلیسی بر اساس قواعد و اصول استاندارد دستور زبان فرهنگ لغات دانشگاه کمبریج انگلستان و بصورت اختصاصی توسط تیم وبسایت آموزشی زبان انگلیسی روزانه تهیه و تنظیم شده. علاوه بر این، این کتاب الکترونیک توسط برخی از اساتید زبان انگلیسی مرور و بررسی شده.
زبان آموزها به دلایل مختلف اشتباهات ناخواسته ای رو مرتکب میشن که گاهی اوقات باعث خجالت و یا حتی سوء تفاهم میشه. این معضل برای زبان آموزهای فارسی زبان به دلیل تفاوت اسا
رشته مترجمی زبان انگلیسی یکی از رشته‌ها در دانشگاه‌های ایران است که در آن کار ترجمه از زبان فارسی به انگلیسی و بالعکس به دانشجویان آموخته می‌شود. این رشته در سطح کاردانی کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا در بیشتر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران وجود دارد. یک رشته نظری و عمومی با عنوان مطالعات ترجمه (که به یک زبان خاص مربوط نمی‌شود) در مقاطع بالاتر هم وجود دارد.
دروس رشته مترجمی زبان انگلیسی به سه بخش دروس عمومی، تخصصی پایه و تخصصی اصلی
داوطلبان کنکور زبان بعد از برگزاری کنکور سراسری و انتشار کارنامه اولیه کنکور 98 با توجه به دوره ای کهدر آن مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند فرم انتخاب رشته کنکور سراسری 98 در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org را تکمیل نمایند . سازمان سنجش با انتشار دفترچه کنکور سراسری 98 کلیه قوانین ، ضوابط انتخاب رشته ، کد رشته محل ها ، ظرفیت پذیرش دوره روزانه کنکور سراسری زبان ۹۸ ، ظرفیت پذیرش دوره پردیس خودگردان کنکور سراسری زبان 98 ، ظرفیت پذیرش دوره
به نام خدا
در کنار  مجموعه روانشناسی، مجموعه پرطرفدار دیگر علوم انسانی مجموعه حقوق است که طرفداران خاص خود را دارد. حقوق یکی از رشته های خاص انسانی به شمار می رود و شرایط خاص و منحصر به فردی دارد. کسانی که در این مجموعه به ادامه تحصیل می پردازند، باید دارای دیسیپلین اداری و آداب دانی خاصی باشند.
عموما افرادی که در مقاطع بالاتر کارشناسی ارشد و دکترا در مجموعه حقوق ادامه تحصیل می دهند، دانشجویان فارغ التحصیل کارشناسی رشته حقوق یا علوم سیاسی
در سال های اخیر، انتخاب رشته تجربی رشد قابل توجهی به نسبت انتخاب رشته ریاضی داشته است؛ دلیل آن هم واضح است: انتظار آینده شغلی بهتر!
در میان رشته‌های تجربی، برخی با استقبال بیشتری مواجه‌اند. از آن جمله می‌توان به رشته‌های زیر اشاره کرد:
رشته پزشکی
رشته دندانپزشکی
رشته داروسازی
رشته مهندسی پزشکی
مهندسی شیلات
در سایت سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (بخش انتخاب رشته) می‌توانید پیرامون هر یک از رشته‌های فوق اطلاعات بسیار ارزشمندی به‌دست آور
آموزش زبان عربی به روش نصرت

آموزش زبان عربی نصرت در حال حاضر از معروفترین و محبوبترین مجموعه های آموزش زبان عربی به فارسی در ایران است. بسته آموزش عربی نصرت زبان عربی را از مقدماتی تا پیشرفته به شما آموزش می دهد. هدف مجموعه آموزش زبان نصرت عربی، صرفا آموزش لغات نیست بلکه آموزش و تقویت شنیدار و گفتار و همزمان آموزش جملات و لغات عربی نیز هست. روش کار این مجموعه به این شکل است که می بایست زبان آموز هر روز یک درس را از این مجموعه (در منزل یا بیر
رشته گفتار درمانی” از زیر مجموعه‌های‌ علوم‌ توانبخشی‌ است و در گروه رشته های پیراپزشکی قرار دارد.البته این رشته را شاخه ای از روانشناسی هم می دانند، به این دلیل که از طریق صحبت کردن در جهت بهبود و اصلاح اختلالات رفتاری می پردازد. در واقع هدف از ایجاد این رشته کمک کردن به بهبود افرادی است که اختلالات‌ گفتاری‌ و زبانی‌،اختلالات درکی، مشکلات بلع ، اختلالات صوت و اختلالات‌ تلفظی‌ دارند و یا کمک به بیمارانی که به دلیل آسیب های مغزی قدرت
کدهای ماشین مستقیم توسط پردازنده اجرا می گردند ولی کدهای اسمبلی برای اجرا، باید به زبان ماشین ترجمه و تبدیل شوند.
درک کردن کدهای اسمبلی برای انسان امکان پذیر هست. اما کد ماشین فقط برای رایانه قابل درک هستند.
زبان اسمبلی از حروف کوتاه انگلیسی در دستورالعمل خودش استفاده می نماید ولی دستورالعمل زبان ماشین رشته ای از اعداد صفر و یک هستند .
متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد زبان شناسی به منظور داشتن برنامه ریزی مناسب و موفقیت در آزمون ارشد 99 می بایست رتبه و کارنامه محل قبولی ارشد زبان شناسی 98 - 99 را مورد بررسی قرار داده و مسیر دستیابی به رتبه قبولی را هموار کنند . به استناد سایت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد زبان شناسی به منظور چینش انتخاب های خود می توانند از رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد زبان شناسی 
مجموع سه نمره پذیرفته شده خرداد یا شهریور در هر یک از درس های زبان و ادبیات فارسی، عربی و مطالعات اجتماعی در سه پایه دوره متوسطه اول بدون ضریب کمتر از ۴۲ نباشد.
نمره درس زبان و ادبیات فارسی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب ۴ محاسبه می شود.
نمره درس مطالعات اجتماعی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب ۳ محاسبه می شود.
نمره درس عربی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب ۲ محاسبه می شود.
مجموع نمرات دروس مرتبط با رشته در سه سال دوره متوسطه اول با در نظر گر
هنر مجموعه‌ای از آثار یا فرایندهای ساخت انسان است که در جهت اثرگذاری بر عواطف، احساسات و هوش انسانی یا به‌منظور انتقال یک معنا یا مفهوم خلق می‌شوند. همچنین می‌توان گفت هنر توان و مهارت خلق زیبایی است. از مهم‌ترین رشته‌های هنری می‌توان به هنرهای تجسمی (نقاشی، طراحی، تندیس‌گری، عکاسی و چاپ)، هنرهای نمایشی (تئاتر و رقص)، موسیقی، ادبیات (شعر، داستان)، سینما و معماری اشاره کرد. واژهٔ هنر در زبان سانسکریت، ترکیبی از دو کلمهٔ «سو»
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی از علومی که در ایران مهجور مانده و غالبا افراد علاقمند در حوزه بهداشت و پزشکی و داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از آن بی خبر اند، کارشناسی ارشد مجموعه ارگونومی است. شما در این مطلب درباره مجموعه ارگونومی می خوانید.
در تعریف مجموعه ارگونومی آمده است :« کارشناسی ارشد ارگونومی به مطالعه و بررسی محیط کار و کارکنان می پردازد تا با طراحی مناسب ابزار، وسایل وشیوه انجام کار از بروز مسائل و مشکلات و آسیب های م
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور نشود. روغن داخل آش رشته باید به ا
عرض ادب و احترام به کاربرانی که ما برگزیدند تا از آخرین اخبار و اطلاعیه
های استخدام آموزش و پرورش اصفهان مطلع گردند که تمامی تلاش خود را جهت
بروزترین اخبارهای استخدامی به کار می گیریم تا متقاضیان شرکت در آزمون های
استخدامی کشور هیچ گونه اخباری را از دست ندهند. این بخش از ما به
جدیدترین اطلاعیه و خبرهای استخدام آموزش و پرورش اصفهان می پردازد و جهت
آمادگی و ارتقاء سطح علمی داوطلبان یک بسته مطالعاتی جامع در رابطه با
آزمون استخدامی آموزش و
مگر می شود  ایرانی باشید و آش رشته را دوست نداشته باشید، اکثریت مردم ایران در هر کجای دنیا که زندگی بکنند به آش رشته علاقه ویژه ای دارند.
اکثریت مردم آش رشته را با کشک میل می کنند، اما برخی از افراد از سرکه و ترشی به عنوان چاشنی آش رشته استفاده می کنند.
 
مواد لازم برای تهیه آش رشته:
رشته آشی: یک کیلو و نیم
سبزی آش: ۲ کیلو
کشک ساییده: یک لیوان
حبوبات (نخود، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، عدس): ۷۵۰ گرم
پیاز: ۲ عدد
نمک: به میزان لازم
زردچوبه: به میزان لازم
 
 
 
همانطور که از نام این رشته پیداست، رشته علوم تربیتی به تعلیم و تربیت در دوره های مختلف زندگی مربوط است. رشته علوم تربیتی یکی از رشته های علوم انسانی است ولی با این حال داوطلبان سایر رشته های نظری همچون علوم تجربی نیز می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. این رشته به صورت با کنکور و بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیز ارائه می شود. بنابراین در صورتی که دوره تحصیلی و دانشگاه محل قبولی برای داوطلبان مهم است، می بایست در کنکور سراسری
پاورپوینت زبان دهم درس از به جرأت بگم بهترین نمونه کمک درسی هایی است ،  در بین سایت های آموزش مجازی با عناوین گوناگون و خفن این کاره . چرا که شما هم می توانید استفاده نمایید لغایت به این مطلب باور بیاورید . هر کس دانلود نموده به تعقیب دیگر محصولات آن نیز آمده است .  پاورپوینت زبان دهم و یازدهم  ودوازدهم پذیرش به تمرینات آموزه ها و برگردان و واژه معنی آموزه ها را در بر میگیرد . و این امر در رده بندی گوگل هویدا می باشد . و نیاز به تعریف ندارد .امروز
هری پاتر و سنگ جادو اولین رمان از هفت رمان مجموعه داستانهای هری پاتر است. کتابی که آغاز پادشاهی این مجموعه رمان بر بازار کتاب بود. نویسنده انگلیسی این کتاب خانم جی کی رولینگ با نگارش این مجموعه داستانها توانست یکی از ثروتمندترین زنان انگلستان بشود. این رمان در تاریخ ۳۰ ژوئن ۱۹۹۷ با عنوان هری و سنگ جادو منتشر شد که تحسین منتقدین و فروش بسیار زیادی را در بازار جهانی تجربه کرد. این مجموعه رمان به 67 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. و حدود 450 میلیون ن
 
از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود.آش رشته از معروف‌ترین آشهای ایرانی است. این آش را غالباً با کشک و گاهی با سرکه و حتی ترشی می‌خورند. بسته به عادت‌های خانوادگی از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا طرز تهیه آش رشته خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم.
 

ادامه مطلب
آموزش زبان عربی به روش نصرت

آموزش زبان عربی نصرت در حال حاضر از معروفترین و محبوبترین مجموعه های آموزش زبان عربی به فارسی در ایران است. بسته آموزش عربی نصرت زبان عربی را از مقدماتی تا پیشرفته به شما آموزش می دهد. هدف مجموعه آموزش زبان نصرت عربی، صرفا آموزش لغات نیست بلکه...
ادامه مطلب
 
دانلود انواع فایل های درسی رایگان در پاراکس
 
دانلود جزوات رشته پزشکی
دانلود جزوات رشته مهندسی عمران
دانلود جزوات رشته مهندسی کامپیوتر
دانلود جزوات رشته مهندسی ایمنی
دانلود جزوات رشته مهندسی مکانیک
دانلود جزوات رشته مهندسی متالوژی
دانلود جزوات رشته مهندسی کشاورزی
دانلود جزوات رشته مهندسی معماری
دانلود جزوات رشته مهندسی شیمی
دانلود جزوات رشته حسابداری
دانلود جزوات رشته بانکداری
دانلود جزوات رشته مدیریت
دانلود جزوات رشته اقتصاد
دا
دانلود کتاب مجموعه علوم جفر
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب مجموعه علوم جفر مکتب عربیه تالیف ... - Pinterestwww.pinterest.com › pinFeb 11, 2020 - دانلود کتاب مجموعه علوم جفر مکتب عربیه تالیف عطاری تبریزی زبان : فارسی فرمت : PDF حجم فایل : 159.9mg مگابایت تعداد صفحات : 190 صفحه.
دانلود خودآموز جفر-مجموعه دو جلدی-نسخه چاپی | Pdf books, Free ...www.pinterest.com › pinدانلود کتاب جفر محمد عطاری تبریزی - برخی از فهرست مطالب بدین شرح اند: در باب علم جفر استخراج جفر جواب از جفر جامع 28 حرو
مجموعه سوالات کنکوری رشته باستان شناسی از دوران ماد و هخامنشی طراحی شده است. این سوال ها بر اساس منابع معتبر فارسی نگاشته شده است. سوالات در قالب فایل ورد(WORD) با تعداد 1000 سوال در 140 صفحه تهیه شده است. مجموعه ای کامل از سوالات چهار گزینه ای که نکات کلیدی و مهم دوران ماد و هخامنشی را به صورت کلیدی ارائه می دهند. و زمان آماده شدن برای کنکور را کاهش می دهد و در مقابل نتیجه مناسبی را به همراه دارد.
ادامه مطلب
1-ژاپن
در مدارس ابتدایی ژاپن، به دانش آموزان زبان ژاپنی (نه تنها زبان مدرن ژاپنی بلکه نسخه های باستانی و میانه)، خطاطی، شعر، حساب، مطالعات طبیعی، مطالعات اجتماعی (اخلاق، تاریخ و نزاکت)، موسیقی، هنرهای تصویری، آموزش جسمانی و خانه داری آموزش داده می شود.در دوره راهنمایی، آموزش های جدیدی مانند علوم کامپیوتر و IT، علوم طبیعی (فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زمین شناسی به صورت ترکیبی)، اصول اولیه داشتن زندگی سالم، تاریخ، انگلیسی (به کمک افرادی که زبان
وَاعلم أَنّ أمامک طریقا ذا مسافة بعیدة و مشقة شدیدة و أنّه لاغنی بک فیه عن حسن الاِرْتِیاد!  امسال چهارمین سالی است که می‌خواهیم کنار شما باشیم. در "ارتیاد" به بهانه انتخاب رشته جمع شده ایم. و به بهانه‌ کلمات. می‌خواهیم روایت‌ها و تجربیات آدم‌های مختلف را از زبان خودشان بشنویم. هشتگ‌ها حرف ها را مرتب تر خواهند کرد.  ما چند دانشجوی سال دومی بودیم، که به قدرت کلمات ایمان داشتیم، پای حرف‌ها و درد‌دل‌های دویست‌ و ‌هفتاد و‌ هشت دانشجو از رش
این مجموعه سوالات کنکوری دربردارنده 1000 نکته کلیدی و ارزشمند از منابع درس پیش از تاریخ ایران در رشته باستان شناسی است. در سوالات این مجموعه سعی بر آن شده است تا از تمامی منابعی که در ادوار گذشته از آنها سوال لحاظ شده است و منابع جدید باستان شناسی استفاده شود.  استفاده از فلش کارت حاضر علاوه بر موثر بودن در بهینه کردن وقت داوطلب، در افزایش یادگیری آن تاثیر مثبت دارد. 
ادامه مطلب
توضیحات فایل:
دانلود جزوه لغات زبان انگلیسی ارشد روانشناسی
دانشجویان و کاربران گرامی ،در این پست دانلود جزوه لغات زبان انگلیسی ارشد رشته روانشناسی با فرمت pdf در ۵۵ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
راهنمای خرید و دانلود فایل
شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.
شما می توانید این مجموعه را به روش های ز
دانلودpdf کتاب زبان ماشین و اسمبلی نیک مهر
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب زبان ماشین و برنامه سازی سیستم مهندس نیک مهرwww.esfand.org › index.php › 91-cat17 › cat91 › 805-د...Translate this pageزبان ماشین و برنامه سازی سیستم یکی از دروس تخصصی رشته کامپیوتر است این درس 3 واحدی بوده و در ترم سوم ارائه می شود. در این درس معمولا زبان اسمبلی تدریس می ...کتاب زبان ماشین و برنامه سازی سیستم - داریوش نیک مهر ...www.mohandesidl.ir › برقTranslate this pageMay 15, 2017 - کتاب زبان ماشین و
با سلام خدمت دوستان
من از قدیمی های خانواده برتر هستم و همیشه از نظرات دوستان استفاده کرده ام.
مدت ها قبل در خانواده برتر مطلبی در مورد راهکار هایی برای شغل خوندم و یکی از پیشنهاد های موضوع این بود که سراغ زبان هایی بریم که متقاضیش کمه. من چون اون موقع به آلمانی خیلی علاقه داشتم شروع کردم یاد گیری این زبان و اول خودم میخوندم ولی الان یه سالی میشه که کلاس میرم. 
الان که دوره ارشدم تو رشته مهندسی داره تموم میشه، دوست دارم رشته زبان آلمانی رو آکا
رشته های دانشگاهی این رشته:‌فارغ التحصیلان با توجه به علاقه و توانایی خود میتوانند بر اساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی تمامی رشته های علوم انسانی را انتخاب نمایند. مانند الهیات و معارف اسلامی و تمامی گرایش های آن -  مدیریت و گرایش های آن مثل (مدیریت صنعتی –  دولتی و بازرگانی) حقوق و علوم قضایی با گرایش های آن – علوم اقتصادی با گرایش های آن مثل امور بانکی – حسابداری بیمه اکو   امور گمرکی کالا (سیستم تامین و توزیع کالا) علوم تربیتی
منشا روان شناسی زبان امروزیروان شناسی زبان امروزی یک حوزه میان رشته ای است که قیمت سمعک دو رشته زبان شناسی و روان شناسی درکی تجربی را با هم ترکیب می کند. مسلما این ترکیب فقط زمانی موفق خواهد بود که این دو زیرشاخه نگاه های مشابه و موافقی به زبان داشته باشند. زمانی که رشته روان شناسی زبان برای اولین بار تکامل یافت، این نگاه سازگار وجود داشت، درست مثل امروز. اما نکته جالب این است که در چند دهه اخیر این نگاه ها بسیار تغییر کرده است.آغاز رشته روان
توضیحات لازم درباره ی شیوه ی پذیرش صرفاً بر اساس #سوابق_تحصیلی جهت مهر سال 1399
 
✔کافی نت فرزاد 
 
✅ زمان ثبتنام و انتخاب رشته ازتاریخ 20/12/1398 لغایت 31/6/1399 میباشد. 
✅ ثبت نام و انتخاب رشته منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد.
✅ داوطلبان مجاز هستند بدون توجه به نوع مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی از کلیه گروههای تحصیلی و رشتههای مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (گروههای تحصیلی علوم ریاضی و فنی،
جواب های ارشد دیروز اومد و نشون داد که ادم نباید پرتوقع باشه! هرچقدر آش بپزی همونقدر آش داری که بخوری!( کاملا من در آوردی!)
اگه نگین پرو ام,  باید بگم توقع داشتم با دو سری تستی که خوندم اونم رشته ای کاملا متفاوت از رشته ی خودم و 3درصد اسیب شناسی و 40درصد مدیریت و 1- درصد یه درس دیگه! 
رشته ای رو قبول شم که ظرفیتش 4نفره فقط!!!
که نشدم :)
حالا کی میخواد سال دیگه 25درصد زبان بزنه ؟؟؟؟؟
من ان شاءالله
و در نتیجه امسال بعد 16سال که من اول مهر میرفتم کلاس امسال
++ C یک زبان برنامه نویسی 
از نوع استاتیک، کامپایل شده، چند منظوره، حساس به حروف کوچک و بزرگ و فرم آزد (free-form) است که از برنامه نویسی رویه ای و شی گرا پشتیبانی میکند. ++C به دلیل آن که ترکیبی از زبان سطح بالا و سطح پایین است، زبان سطح متوسط در نظر گرفته می شود. ++C  که توسط Bjarne Stroustrup در سال ۱۹۷۹ در Bell Labs در  شهر Murray Hill در نیوجرسی توسعه داده شد، در واقع برای ارتقا و توسعه زبان c ارائه شده بود و در ابتدا با نام C with classes نامیده می شد. اما بعدها در سال ۱۹۸۳
معرفی رشته مهندسی عمران محیط زیست
رشته عمران محیط زیست در گروه فنی و مهندسی مجموعه عمرانی قرار گرفته است.
این رشته با هدف طراحی، ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری از محیط فیزیکی به طور طبیعی بنا شده است.
وظایف مهندسان عمرانی محیط زیست حمایت از اقتصاد جهانی، تامین سلامت و ایمنی از جوامع مختلف، حفظ و بهبود محیط زیست و کیفیت کلی زندگی است.
زمینه های مربوط به اتلاف گرما و انرژی حرارتی، تصفیه و پالایش آب و هوا و اصلاح وبهبود مکان‌هائی که در اثر
آسیب‌ه
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی عصرحباد؛ انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۸  آغاز شد و داوطلبانی که  برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌اند باید به دفترچه راهنما انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کنند، دفترچه از دوشنبه ۱۷ تیر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
داوطلبان باید از امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شما
کالج زبان کره ای
همه دانشگاه های کره جنوبی دوره زبان رو برگزار میکنن که شما میتونید خودتون دانشگاه موردنظرتون رو انتخاب کنین.
ولی غالبا افراد همون دانشگاهی رو  که قصد تحصیل  در اون رو برای رشته دانشگاهیشون دارن رو برای دوره زبان هم انخاب میکنن. بهترین دانشگاه برای دوره زبان به نظر من دانشگاه kyounghee هست که این دوره رو با امکانات بیشتر و مدرس های بهتری برگذار میکنه
شهریه دوره های زبان کره ای حدودا بین 1350 الی 1600 دلار در هر ترم هست که بسته به دانش
همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید
درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی های بسیاری است. به واقع باید گفت امروزه برای اینکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهای دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با این شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.
در زیر با شرایط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.
انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:
رتبه بندی شر
آیا رشته ریاضی مناسب انتخاب است
یکی از مطالب بسیار مهم و سوال برانگیز برای تمامی دانش آموزان و والدین این است که آیا رشته ی انتخابی ( رشته ریاضی ) در آینده جایگاه و شغل مناسبی را برای فرد ایجاد میکند یا خیر . در واقع هدف هر دانش آموزی از تحصیل رسیدن به شغلی مناسب در آینده می باشد . در سال های گذشته میزان پذیرش دانشجو در رشته ریاضی بسیار زیاد بوده و همچنین بازار کار این رشته در وضیعت معمولی قرار دارد و نسبت به رشته ی تجربی در رده ی پایین تر قرار می
✅ چند قانون مهم که قبل از انتخاب_رشته باید بدانید ؛
1- انتقال از دروه ی شبانه به روزانه ممنوع میباشد !2- هیچ دانشجویی نمیتواند همزمان در دو رشته یا دو محل ( اعم از دولتی یا غیر دولتی ) تحصیل نماید !3- قبولی در رشته های دوره روزانه باعث محرومیت از پذیرش رشته های این دوره در سال آینده خواهد بود ( یعنی قبول شدی حتما باید بری ، وگرنه از انتخاب رشته ی دوره روزانه سال بعد محروم میشوید ) !4- نقل و انتقال پذیرفته شدگان ظرفیت_مازاد ، فقط بین دانشگاه هایی که دا
زبان روسی زبانی است که شاید برخی مانند من علاقه ای برای یادگیری آن داشته باشند، در مجموعه مطالبی که در این زمینه ارائه خواهد شد سعی خواهم کرد مطالبی که در مورد زبان روسی هم اکنون در حال یادگیری آن هستم در اینجا یادداشت و به اشتراک گذارم. در ضمن منبع تمامی این دروس کانال تلگرامی آموزش زبان روسی است.
«پیشینه و اهمیت زبان روسی:
ادامه مطلب
زبان ترکی استانبولی که با نام‌های تورکیش
تورکجه (Turkish Türkçe) یا ترکی ترکیه (Türkiye Türkçesi) نیز شناخته
می‌شود، یکی از اعضای زبان ترکی بوده که خود زبان ترکی زیرشاخه‌ای از
زبان‌های آلتایی می‌باشد. زبان آلتایی یک خانواده‌ی زبان گسترده شاملِ
زبان‌های ترکی، مغولی، تونگورزی و قسمتی از زبان کره‌ای است که گستره‌ی از
سیبری تا آسیای شرقی کشیده شده است.
ادامه مطلب
اپ حقوق منتشر شد
 
همه منابع حقوق، قضاوت، وکالت، قانون و ... در دستان شما
مجموعه سوالات آزمون های کارشناسی ارشد سال های اخیر
مجموعه کامل سوالات آزمون های دکتری حقوق در گرایش های حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق عمومی، حقوق نفت و گاز به همراه سوالات فقه و مبانی حقوق اسلامی، زبان و استعداد تحصیلی دکتری به تفکیک درس
مجموعه آزمون های وکالت به تفکیک درس
مجموعه آزمون های قضاوت به تفکیک درس
مجموعه قانون اساسی کشور ها
مجموعه
ریاضی تنها محدود به مهندسی نیست
بله، برای ورود به رشته‌های مهندسی بهتر است که رشته ریاضی فیزیک را انتخاب کنید و رشته‌های مهندسی بر اساس تصور عموم از شغل ‌های پردرآمد رشته ریاضی به حساب می‌آیند و به نظر برخی افراد هم کارهای رشته ریاضی محدود به همین مهندسی می‌شود.
اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک تنها محدود به رشته‌های مهندسی نیست. همینطور خانم‌هایی که به دنبال فضاهای کاری متفاوت‌تری از آقایان هس
به نام خدا
در این مطلب مجموعه تاریخ که جز شیرین ترین مجموعه های علوم انسانی است، معرفی می شود.
بعضی آدم ها عاشق داستان های قدیمی اند و هنوز که هنوز است وقتی در تخت جمشید راه می روند انگار به گذشته های دور پرتاب شدند و در ذهن خود می توانند سرستون ها را ببیند ومردمی با لباس های باستانی را تصور کنند. این گونه افراد بهترین آدم هایی هستند که می توانند برای درس خواندن به سراغ مجموعه تاریخ بروند.
در تعریف تاریخ، دو مفهوم، یعنی «موضوع تاریخ» و «خود علم
 
 
حقوق ورزشی درسنامه - دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه
اهمیّت. تربیت. بدنی. و. ورزش. که. الزم. ه. سالمتی. و. تندرستی. در. جامع. ه. امروزی. می. باشد. بر. هیچ. کس. پوشیده. نیست. به. گونه. ای. که. حتّی. با. غرور. یملّ. نیز. پیوند.
 
نمونه سوال درس حقوق ورزشی نیمسال دوم 91-90 
حقوق ورزشی یعنی مجموعه قواعد و قوانین حاکم بر کمیتههای انظباطی ۲. مجموعه قوانین دربرگیرنده مسائل حقوقی ورزشکاران صرفاً در محوطه انجام بازی ۳. مجموعه قوانین در ...
 
حقوق ورزش - پرتال جام
انتخاب رشته دستیاری پزشکی آغاز شد/ امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل
 ، دفترچه انتخاب رشته چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان از امروز ۱۸ فروردین تا ۲۲ فروردین ۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.  
کارنامه علمی شرکت کنندگان در آزمون چهل و ششمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی ٩٩-١٣٩٨ حاوی مواردی از جمله اطلاعات ورودی توسط داوطلب و نمرات و رتبه هر فرد است. 
مجموعه رایگان آموزش زبان انگلیسی در سفر شامل 33 درس کاربردی و مفید در زمینه یادگیری کلمات، اصطلاحات و جملات ضروری زبان انگلیسی در موقعیت های مختلف سفر میشه. هر درس دارای یک موضوع متفاوت و همچنین یک گفتگوی صوتی به همراه متن و تمرین هست. درسهای جدید بصورت هفتگی در این قسمت بروز رسانی میشن.
 
 
 
صفحه اصلی > دانش و زندگی > دایرة المعارف علوم و فنون
تاریخ : سه شنبه 1387/12/13
 
مهندسی عمران چیست؟
مجموعه مهندسی عمران یا رشته عمران یکی از رشته های پر اهمیت و جذاب در مجموعه رشته های آزمون سراسری است که داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی می تواند آن را انتخاب کند. پیشرفت سریع جوامع و نیازهای روز افزون آنها به انجام طرحهای مختلف عمرانی از یک طرف و رشد و توسعه علوم مختلف از طرف دیگر، ایجاب می نماید تا با یک برنامه ریزی صحیح و همه جانبه
سلام  . 
خب ، همونطور که خیلیاتون میدونین و در اخبارها هم میگن ، چند روز دیگه رتبه ها میاد و سوای از استرس بدی که داره ، خیلی ها درگیر انتخاب رشته میشن و من هم از این قاعده مستثنا نیستم . اما خب هیچ نظری در رابطه با رتبه کنکور ندارم ، چون کنکور عجیب و غریبی بود و اصلن نمیدونم چند میشم . من رشته ام تجربی بوده و الان به شدت به کمک کسانی که در این رشته بودن و در رشته های دیگه بودن نیاز دارم و میخوام بدونم انتخاب رشته چجوری هست ؟
کارنامه سبز چیه و کاربر
انتخاب رشته کنکور 98 تمام رشته ها
 
برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 کلیک کنید
 
راهنمای انتخاب رشته کنکور 98 تجربی،ریاضی،انسانی
 
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی98
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98
دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 98
دوره های آنلاین مجموعه کتاب های اسپرسو برای زبان آموزانی که تمایل دارند ایتالیایی را آکادمیک یادبگیرند. در واقع در این روش کتاب های اسپرسو به صورت کاملا سطح بندی شده و کاملا دقیق ویژه آزمون استرنی سفارت ایتالیا به زبان آموزان تدریس می شود. در واقع اگر کسانی هم که علاقه داشته باشند زبان ایتالیایی را جدا از آزمون یاد بگیرند باز هم ممکن است این متدآموزشی را ترجیح دهند. اما در واقع این متد برای زبان آموزانی مناسب است که قصد دارند زبان ایتالیایی
دوره های آنلاین مجموعه کتاب های اسپرسو برای زبان آموزانی که تمایل دارند ایتالیایی را آکادمیک یادبگیرند. در واقع در این روش کتاب های اسپرسو به صورت کاملا سطح بندی شده و کاملا دقیق ویژه آزمون استرنی سفارت ایتالیا به زبان آموزان تدریس می شود. در واقع اگر کسانی هم که علاقه داشته باشند زبان ایتالیایی را جدا از آزمون یاد بگیرند باز هم ممکن است این متدآموزشی را ترجیح دهند. اما در واقع این متد برای زبان آموزانی مناسب است که قصد دارند زبان ایتالیایی
مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی
مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی با ارائه بیش از هزاران ایده جالب و خلاقانه سعی کرده تا به زبان انگلیسی شما را در برگزاری مراسمی خاص کمک نماید. این مجموعه به دلیل ارائه ایده هایی مقرون به صرفه و در عین حال خاص و زیبا، توانسته به یکی از محبوب ترین مجموعه ها در میان زوج های جوان تبدیل شود. امروزه تلاش تمامی زوج های جوان بر برگزاری جشن عروسی خاص و منحصر به فرد با به کار گیری ایده هایی خلاقانه و جذاب
آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان پارت دوم پکیج آموزش حروف و کلمات به کودکان بوده که امروز وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران و علاقه مندان به این مجموعه ها، قرار داده است. این مجموعه یکی از مجموعه های کامل در زمینه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان شما می باشد. مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان با برخورداری از ترانه های فارسی و انگلیسی به همراه آموزش به جذابیت هر چه بیشتر این مجموعه افزوده است. از موارد آموزش داده ش
سلام دوستان !
امیدوارم حالتون خوب باشه ؛ چون کم کم میخوایم وارد فضای برنامه نویسی واقعی در پایتون بشیم .
مباحثی که در این پست مورد بررسی قرار میدیم :
تابع float / تابع int / معرفی مختصر کتابخانه ها / تبدیل رشته ای از عدد به عدد صحیح
ادامه مطلب
کتاب Read This Intro اولین سطح از مجموعه چهار سطجی Read This است و سطح دشواری آن نیز نسبت به سایر کتاب های این مجموعه نیز طبیعتا پایین تر است. این کتاب دارای 5 فصل می باشد و هر فصل دارای 3 متن است. در ادامه هر متن برای سنجیدن مهارت درک مطلب مخاطبان، در کتاب تمرینات و فعالیت هایی در خصوص آن متن نیز ارائه شده است. هر متن در مورد موضوع خاصی است. محتوای هر متن سعی شده است شامل اطلاعات جالبی باشد که مخاطبان به خواندن آن و انجام تمرینات مرتبط علاقمند شوند. این کتا
آموزش زبان انگلیسی در منزل در واقع تکمیل کننده و ادامه مجموعه آموزش زبان Engvid بوده و در بردارنده دروس مربوط به 6 تن از اساتید مجموعه Engvid به نام های Adam, Rebeca, James, Jade, Benjamin و Valen می باشد. مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل شامل 6 بخش است که هر بخش مربوط به دروس یکی از اساتید نام برده شده بوده و جدیدترین و آخرین دروس هر استاد از ابتدا تا انتها به زبان انگلیسی ارائه می شود.

آموزش زبان انگلیسی در منزل
بخش اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل 115 درس ا
دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 واسه رشته های تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان منتشر میشه که هر داوطلب با توجه به گروه آزمایشی که تو کنکورش شرکت کرده ، می تونه وارد سایت sanjesh.org بشه و دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 رو دانلود کنه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، داوطلبا می تونن با توجه به دوره هایی که مجاز به انتخاب رشته شدن ، رشته محل های مد نظرش رو از دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۹ انتخاب و اولویت بندی کنن .
 
مطالعه متن کا
در دهکده‌ی جهانی امروز دانستن زبان انگلیسی
به عنوان زبان بین‌المللی و زبان علمی دنیا امری ضروری است. بدون آن آشنایی با
تمدن و فرهنگ سایر کشورها و تحولات ادبی و هنری ممکن نیست. در واقع زبان انگلیسی
پلی است میان فرهنگ‌ها.

زبان و ادبیات انگلیسی رشته‌ای است جذاب و لذت‌بخش،
چرا که این رشته فرصتی است برای مطالعه‌ی آثار ادبی به زبان انگلیسی. مطالعه در این
رشته امکان آشنایی با آثار ادبی قدیم و جدید جهان و نقد ادبی این آثار را برای
علاقه‌مندان ف
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینایی سنجی

معرفی رشته داروسازی
ادامه مطلب
کوه های ممو واقع در 60 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده که این رشته کوه، بین شهر های بیضا و کامفیروز می باشد. در واقع کوه های بین روستای تنگ تور بیضا تا روستای خواجه کامفیروز را رشته کوه ممو می گویند.
این رشته کوه دارای جاذبه های تفریحی بسیاری می باشد،
دنا، کوه دنا یا رشته‌کوه دنا، بلندترین و بزرگ‌ترین چین‌خوردگی رشته‌کوه بزرگ زاگرس محسوب می‌شود و دارای خط‌الرأسی به طول تقریبی ۹۰ کیلومتر است. نام این کوه برگرفته از شهری باستانی دهنار (ده انار) در دامنه جنوبی کوه می باشد که آثار ویرانه های ان‌ در نزدیکی روستاهای خونگاه و دشت رز شهرستان دنا مشهود است.
ادامه مطلب
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
کنکور سراسری و سایتی در مورد آن
اطلاعاتی در مورد کنکور 99
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹
تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری 99
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
تاریخ انتخاب رشته آزاد
اطلاعاتی در مورد زمان انتخاب رشته
زمان
برای خرید مجموعه کامل با 50 درصد تخفیف روی انتشارات زبان مهر کلیک کنید.
مجموعه کتاب‌های Tactics for Listening
مجموعه کتاب‌های Tactics for Listening پرمخاطب ترین مجموعه در امر آموزش مهارت شنیداری در این یک دهه گذشته بوده و به یقین باید گفت زبان آموزی نیست که حداقل برای یک بار نام این مجموعه را نشنیده باشد. Tactics for Listening را انتشارات آکسفورد در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته به منظور تقویت مهارت شنیداری در آموزش زبان انگلیسی تدوین کرده است. این مجموعه تالیف یکی ا
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینایی سنجی

معرفی رشته داروسازی

معرفی رشته علوم آزمایشگاهی
ادامه مطلب
آموزش گرامر انگلیسی
این بخش شامل هر سه عنوان Essential Grammar in Use، English Grammar in Use، Advanced Grammar in Use می باشد که با تخفیف قابل توجه ارائه گردیده است. سری کتاب های Grammar in Use از منابع اصلی مطالعه گرامر است که توسط انتشارات کمبریج به چاپ می رسید.
این کتاب ها به صورت خودآموز طراحی گردیده اند اما مطالعه آن به صورت خودآموز و بدون استاد و یا مربی برای بسیاری از زبان آموزان مشکل و یا شاید وقت گیر باشد. مجموعه ارائه شده در این پست، به جهت تسهیل این مشکل طراحی و ارائه گ
دانلود جزوه زمین شناسی مهندسی،در قالب pdf و در 324 صفحه.
این جزوه در مورد مبحث زمین شناسی مهندسی رشته مهندسی زمین شناسی است که با فرمت پی دی اف و در 324 صفحه، آماده شده است.
این جزوه جز مجموعه جزوات آمادگی آزمون کارشناسی ارشد سراسری رشته مهندسی زمین شناسی ویژه کنکور می باشد که به همراه تست ها و پاسخ تشریحی ارائه شده است.
 
هیچ وقت تو زندگیم انقدر تو تصمیم گیری ناتوان نبوده ام. هیچ وقت نشده بوده که انقدر فکر کنم و به هیچ نتیجه ای نرسم.
از پارسال می دانستم که بالاخره این انتخاب رشته می رسد. از پارسال هم می دانستم که بالاخره باید بین دو رشته ی تجربی و انسانی یکی را انتخاب کنم. اما هنوز نمی دانم کدامش از آخر؟ و مهم تر از همه، وقتی انتخابش کردم آن وقت چه؟ از آخر دکتر می شوی؟مترجم شفاهی یا کتبی؟ داروساز می شوی؟ استاد دانشگاه می شوی؟ چه رشته ای آن وقت؟ ادبیات فارسی؟ زبان
هدایت تحصیلی در این روزها خانواده‌ها، دانش‌آموزان، اولیا مدارس و مشاورین را درگیر کرده است.
برای ورد به هر رشته در متوسطه دوره دوم نیاز است حداقل نمراتی کسب شود. در صورتی که دانش‌آموزان در دروس تخصصی که ملاک ورود به هر رشته است، در سه پایه هفتم، هشتم و نهم (هفتم و هشتم با ضریب ۱ و نهم با ضریب ۳) حداقل نمره را دریافت نکنند. دانش آموزان برای ورود به هر کدام از شاخه های نظری و فنی و حرفه ای نیازمند کسب حداقل نمرات دروس تخصصی پایانی نوبت دوم (نمره
انتخاب رشته کنکور  هنر 98 چگونه است؟
همانند گروه زبان های خارجه که در مقاله قبل انتخاب رشته کنکور زبان 98 به آن پرداخته شد، هنر نیز یک رشته شناور است به این معنی که داوطلبان گروه های نظری می توانند در کنار شرکت در زیرگروه اختصاصی خود (ریاضی- تجربی- انسانی و زبان خارجه) در زیرگروه هنر نیز شرکت نمایند و شانس قبولی خود را در آن بسنجند.
"البته داوطلبانی که مایل به شرکت در سایر زیرگروه ها نیستند میتوانند تنها در گروه هنر شرکت کنند"
مهمترین رشته های ان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها