نتایج جستجو برای عبارت :

دسترسی راحت و دنبال کردن مطالب مورد علاقه در خانواده برتر

درود 
آیا امکان این وجود داره که تقسیم بندی شکل بگیره که هر کس به فراخور علایقش وبلاگ رو دنبال  و در همون قسمت هم پرسش هاش رو مطرح کنه ؟
مثلا بعضی کاربران هستند که نظرات شون رو می پسندم و معمولا کامنت هاشون مفید و مرتبط با موضوعه، و من تا به حال خیلی پیش اومده پرسشی داشته باشم , اما میدونستم حتی اگر عضو بشم و مطرح کنم اصلا پرسشم دیده نمیشه. من که 3_4 روز یه بار سر میزنم  باید بگردم و پست های مورد دلخواهم رو پیدا کنم . راهی برای دسترسی آسون تر به پ
باسلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی؛
این سایت به تازگی آغاز به کار کرده است و بزودی مطالب جذابی پیرامون ازدواج ٬ خانواده و همسرداری بر روی آن بارگزاری خواهد شد.
همچنین بخشی به پاسخ سؤالات شما اختصاص می یابد.
اگر شما بدنبال مطلبی به این سایت آمده اید و آن را پیدا نمیکنید ! ما به شما میگوییم سیاستمان اندکی فرق کرده است و بنابه دلایلی تعدادی از مطالب حذف شده اند !
اما به شما این مژده را می دهیم که با دنبال کردن ما و دادن نظرات خود می توانید مطالب م
سلام
تصمیم بر این شد که کانال سروش خانواده برتر مجددا فعال بشه .
مطالب کانال سروش خانواده برتر شامل موارد زیر هستند :
1 - لیست عنوان و آدرس پست های جدید
2 - معرفی بعضی از پست ها
3 - ارائه مطالب منتخب خانواده برتر و سایر منابع4 - عکس، کلیپ و صوت های آموزنده و سرگرم کننده
و ...
https://sapp.ir/khbartar1
سلام
لطفا سوالات و مطالب خود را در بخش نظرات ارسال بفرمائید، تا بعد از بررسی، به صفحه اصلی وبلاگ ارسال شود.
لطفا قبل از ارسال سوال یا مطلب شرایط ارسال پست در خانواده برتر را مطالعه بفرمائید.
مهمترین قوانین ارسال پست:
1 - قبل از ارسال سوال یا مطلب در وبلاگ جستجو بفرمائید تا با عبارت "قبلا بحث شده!" مواجه نشوید.
2 - سوالی که ارسال شد امکان حذف آن را نخواهید داشت، پس جوانب مختلف را بسنجید.
3 - در سوالی که ارسال می کنید دقت داشته باشید اطلاعاتی ندهید که
ساعت بازیهای امروز لیگ برتر از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
برنامه بازی های لیگ برتر خلیج فارس
ارائه نتایج موجود امتحانات ورزشی لیگ های درونی و لیگ برتر لیگ برتر 19 00 لیگ اروپا یک چهارم 23 30 مطالب مرتبط با دو های. به همه حال بازی آزادی تهران و خودرو سازی گروه آزادی در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل خودرو سازی تبریز یک بر خالی پیروز.
ادامه مطلب
سلام
کانال های خانواده برتر در سروش، ایتا و آی گپ فعال شد
مطالب کانال های خانواده برتر شامل موارد زیر هستند :
1 - لیست عنوان و آدرس پست های جدید
2 - معرفی بعضی از پست ها
3 - ارائه مطالب منتخب خانواده برتر و سایر منابع4 - عکس، کلیپ و صوت های آموزنده و سرگرم کننده
و ...
سروش ←https://sapp.ir/khbartar1
ایتا ←https://eitaa.com/khbartar
آی گپ ←https://iGap.net/khbartar
سلام
ذخیره آدرس پست ها و موضوعات خانواده برتر و دسترسی سریع به اون ها از نیازهای کاربران محسوب میشه، جهت اطلاع دوستانی که در این بخش مشکل دارند، توضیحاتی عرض می کنم.
اگه دوست دارید لیستی از آدرس پست هایی که در اون ها نظر دادید رو یک جا داشته باشید، یا این که مایل هستید دسترسی سریعی به لیستی از آدرس پست هایی که نظرات شون رو دنبال می کنید داشته باشید، یا این که پست های خانواده برتر رو به دلخواه خودتون موضوع بندی کنید و ... ، ادامه پست رو مطالعه بف
سلام
اخیرا بنده و به نوعی بعضی از کاربران فعال خانواده برتر متهم شدیم به این که با خانواده برتر داریم؛
1 - ناخواسته در راه دشمن قدم میگذاریم.
2 – نقشه های اون ها رو عملی می کنیم.
3 - نقشه رابرت مرداک صهیونستی رو اجرایی می کنیم.
4 - نظریه قورباغه رو در مورد "احتمالا" تضعیف خانواده اجرایی می کنیم.
5 – خانواده رو به اضمهلال می کشونیم.
6 - منسوخ کردن تشکیل خانواده.
7 - منسوخ دانستن زن مسلمان ایرانی.
8 - کشیدن زنان به بازار کار.
9 – در معرض دید همگانی قرار داد
سلام. دختری 32 ساله و شاغل و مجرد هستم. 4سالی هست که یک خواستگار دارم که بخاطر آشنایی بیشتر باهم رابطه پیدا کردیم و بهم علاقه داریم ولی خانواده من مخالف این ازدواج هستن. چون من شغل دایمی دارم و ایشون شغل آزاد دارن. هر تلاشی کردیم که راضیشون کنیم نتونستیم. هیچ مشکل دیگری ندارن. لطفا راهنمایی کنین که چیکار کنیم. از این وضع خسته شدیم.
 
مشاور گفته:
با سلام خدمت شما دوست عزیزبهتر است سعی کنید در این مورد با مشورت با خانواده ، مشاوره پیش از ازدواج، تح
بنام خداوند قادر ز هیچ
خداوند فکر و خداوند ایج 
خداوند افراد ایجی تبار 
هنر با هنرمند گرددبسیج
با سلام به همه کسانی که زادگاه خودشان و یا پدرانشان ایج بوده و این افتخار بزرگی است که منسوب به ایج باشیم و این وب لاگ اختصاص دارد به هنرمندان ایج اعم از :
شاعران 
بازیگران 
ورزشکاران 
خطاطان
نویسندگان 
ایده های برتر 
مدال آوران 
حافظان 
متفکران 
اندیشمندان 
دانشجویان برتر 
دانش آموختگان برتر 
مدرسان برتر 
صنف های برتر 
مشاغل برتر 
خیرین 
و.....
سلام
تا حالا شده که احساس کنید اخلاق فضای مجازی تون مطابق با واقعیت نیست؟، مثلا رفتارتون تو خانواده برتر، خب موضوعی که برای من تو این مورد مهمه اینه که اخلاق واقعی من مطابق با مثلا خانواده برتر نیست.
دقت کنید مطابق نبودن با تفاوت فرق میکنه یعنی اخلاق متفاوت نیست ولی مطابق هم نیست...، مثلا من تو واقعیت کاملا برونگرا و اجتماعی هستم و شاید چهار برابر همسن و سال های خودم تجربه و دوست و آشنا و زبون داشته باشم، ولی اصلا و به هیچ عنوان علاقه ای به ص
متاسفانه امروزه دوکلمه عشق و علاقه را یکی میدانند و همین که یکی از این دو را درون خود ودیگری میبینند فکر میکنند باید یک زندگی مشترک را شروع کنند اما اینطور نیست.علاقه به معنای وجود شباهت و عشق زمانی به وجود می آید که بامشاهده علاقه اگر بخواهند یک رابطه عاطفی عمیقی را بوجود آورند که هیچ چیزی نتواند بین آنها جدایی اندازد و آنچنان دیوانه یکدیگر شوند که شب و روز فکرشان از یکدیگر خالی نماند آن وقت است که میگدیند این دو عاشق یکدیگر هستند.و همین عش
باسلام خدمت اعضای صفحه ی خوب خانواده  برتر
من یه دختر ۲۰ ساله ام، تازه رفتم دانشگاه، ترم ۲ هستم، همون ترم اول با یه آقا پسری آشنا شدم که برحسب اتفاق جفت مون همدیگه رو دیده بودیم و از هم خوش مون اومده بود، ایشون ترم ۷ هستن و اومدن به من پیشنهاد دادن.
از همون اول به قصد ازدواج اومدن جلو الان ۶ ماهه باهم هستیم و رابطه مون در حدی جدی شده که این آقا برای من حلقه گرفته، خانواده ش در جریان هستند و خانواده ی من هم همین طور، من پدرم فوت شدند ولی ایشون با م
یکی از امکانات بدرد بخور بلاگ بیان ، اینه که کاربران خیلی راحت می تونن همدیگه رو دنبال کنن و از جدیدترین مطالب باخبر بشن ؛ اما ممکنه خیلی از وبلاگ نویس ها ، مطالب افراد دیگری رو در سرویس های وبلاگ دهی مختلف و یا حتی وبسایت های مستقل دنبال کنن که اکثرا هر بار وارد آدرس مورد نظر می شن تا ببینن مطلب جدیدی اضافه شده یا نه !! همچنین در خود بلاگ بیان هم مثلا اگر فردی 2 تا پست رو با فاصله زمانی کم بگذاره شاید خیلی از دنبال کننده هاش پست قبلیش رو از دست ب
گهگاهی تو یه سری از وبلاگ ها می بینم که با دنبال کننده های مخفی صحبت می شه ، مثلا می گن لطفا با هویت ما رو دنبال کنید تا ما بفهمیم چه کسایی بیننده مطالب ما هستن یا بعضی ها با حالت گلایه رسما اعلام می کنن که قطع دنبال کنید ؛ خیلی ها هم هستن که شاید اشاره ای بهش نکنن ولی حس کنجکاوی تو وجود هر فردی هست و بالاخره دوست داره بدونه اون مخفی ها کیا هستن ؟
اما تا حالا فکر کردید اگه توی پنل مدیریت وبلاگ گزینه ای بنام فهرست دنبال کنندگان وجود نداشت با خیال ر
سلام
جامعه ی ما در هر برهه از زمان با موضوعات خاصی درگیر میشه، در خانواده برتر تصمیم بر این شد که فضا برای پرداختن به موضوعات مهم تر فراهم بشه.
بنابراین شما می تونید سوالات و مطالب خودتون رو در مورد مسائل روز جامعه در بخش نظرات همین پست ارسال بفرمائید تا بعد از بررسی، به عنوان یک پست جداگانه به بحث گذاشته بشه.
برای آگاهی شما از شرایط ارسال پست، توجه شما رو به چند نکته جلب می کنم؛
1 - به یک موضوع جزئی اشاره بفرمائید نه موضوعات کلی
برای مثال اگه د
حقیقتا من یک نفر نیستم 
چهار نفرم در یک جسم نیمه ضعیف که تمام تلاششو میکنه با تمام ضعفاش قوی به نظر بیاد
سعی می کنهکار و علاقه و دوستان و خانواده رو همزمان پیش ببره،کسی ازش دلخور نشه.
 برای علاقه هایی که تاالان ازشون گذشتم تلاش میکنم و نه تنها خسته نمیشم حالمن از قبل بهتره.
دبیرستان میگفتن علاقه رو بیخیال طبق جامعه ات پیش برو.بعد درکتارش علاقه ام برس.
اما حالا میگم وقتی علاقه نباشه تو ی ماشینی بی هیچ حس زندگی
حس زندگی اینروزا برام قابل لمس تر
با سلام خدمت دوستان
من از قدیمی های خانواده برتر هستم و همیشه از نظرات دوستان استفاده کرده ام.
مدت ها قبل در خانواده برتر مطلبی در مورد راهکار هایی برای شغل خوندم و یکی از پیشنهاد های موضوع این بود که سراغ زبان هایی بریم که متقاضیش کمه. من چون اون موقع به آلمانی خیلی علاقه داشتم شروع کردم یاد گیری این زبان و اول خودم میخوندم ولی الان یه سالی میشه که کلاس میرم. 
الان که دوره ارشدم تو رشته مهندسی داره تموم میشه، دوست دارم رشته زبان آلمانی رو آکا
سلام
چه خوب که بیایم از مشکلات و دردسرها و مسائلی که قبلا داشتیم و در خانواده برتر مطرح کردیم و حل شد بگیم.
البته فقط نگید که یه مشکل یا سوالی داشتم حل شد، کوتاه از اون هم بنویسیم، مثلا یکی که با شوهرش سر اختلاف فرهنگی و ... مشکل داشت بگه که مشکلش حل شد یا نه، اگر حل شد با چه شیوه ای یا یکی که دنبال دختر دلخواهش بود حالا چه محجبه یا چه معمولی یا شاغل یا خونه دار، اگه ازدواج کرد یا دختر دلخواهش رو پیداکرد با راه حلی که براش جواب داد بنویسه.
با تشکر
ا
سلام
دوستان، متن و نوشته های وبلاگ بسیار زیاد شده و مطالب حاشیه ای فرصت زیادی رو از من میگیره، دوست دارم یه تاپیکِ جمع و جور ولی با کیفیت به وجود بیاد تا نکته های زندگی که از خانواده برتر و مطالبش یاد گرفتید رو به صورت جمع بندی و خلاصه شده بیان کنید.
قوانین صفحه: 
1 - هر نکته و گزاره ای رو به صورت فلش کارتی در حداکثر یک یا دو خط بیان کنن و همچنین از بحث با همدیگه و ریپلای کردن دیگران هم خودداری کنید.
2 - آدرس یا عنوان پست مد نظرتون رو هم اضافه بفرما
سلام دوستان
من حدود دو سال با دختری بودم و رابطه ما فراز نشیب هایی داشت، ولی در کل خوب بودیم. ایشون در این مدت خواستگارهایی داشتن ولی همه رو رد میکردن تا اینکه خواستگار براشون اومد و پدرشون گفتن باید ازدواج کنید، با وجود مخالفت دختر پدرشون گفتن باید ازدواج کنی وگرنه قید خانواده ت رو باید بزنی ، دختر مورد علاقه بنده هم از یه مرحله ای کم آورد و گفت دیگه نمیکشم تو هم برو تا از دست من و خانوادم راحت بشی ولی هر چی گفتم بمون گفت نه دیگه نمیتونم.
ببین
سلام خدمت همه ی دوستان عزیز خانواده برتر 
زمانی که 7 سالم بود خانواده بنده رو گذاشتن کلاس زبان - از روی دلسوزی و نگرانی بدون اینکه از من بپرسن که آیا اصلا علاقه ای دارم به زبان یا نه؟ آیا اصلا این سن خوب هست، برای  شروع یا نه؟، خلاصه بنده رو گذاشتن کلاس زبان من هم که یه بچه ی 7 ساله شر و شیطون. 
اصلا نمیدونستم زبان چیه؟، انگلیسی چیه؟، به چه درد من میخوره، اصلا چرا من باید اینجا باشم، فقط میگفتن بخون برات خوبه به دردت میخوره، خلاصه یه 4 سالی به ز
سلام به همه
چند سوال داشتم از شما دوستان همیشگی خانواده برتر
بهترین و منطقی ترین جمله ای که در خانواده برتر شنیدید و براتون سرنوشت ساز و عمل کننده بوده و حتی  ممکنه طرز فکر تون رو عوض کرده باشه چی بوده؟ از طرف کدوم کاربر؟ 
بدترین و غیرمنطقی ترین جمله ای که در خانواده برتر شنیدید چی بوده؟، اسم کاربر رو میتونید عنوان نکنید برای جلوگیری از ایجاد حاشیه
میتونید در واقعیت هم تصور کنید و پاسخ بدید، بهترین و منطقی ترین جمله ای که در نا امیدی و سختی
❌نام واقعی: kim namjoon ( دوست دارم )نام استیج: rap monsterتاریخ تولد: september 12th 1994گروه خونی: Aجایگاه در گروه: لیدر ، رپراسم مستعار: leader mon و rapmonخانواده: پدر ، مادر، خواهر کوچکترغذای مورد علاقه: گوشترنگ مورد علاقه: سیاهوسایل مورد علاقه: لباس، کامپیوتر، کتابلذت ها:آهنگگشتن تو اینترنتشماره1هوای صافتوانایی:نوشتن رپ-موزیک-خوندن رپ(سریع)خودش سلام انگلیسی و ژاپنی رو یاد گرفتهرو اعضای گروه حساسه و میخاد گروهشون بهترین باشه(بابا با جذبههههه)خیلی هم خفنه لامصبب
کشورهای برتر اروپا برای تحصیل کدامند
کشورهای برتر اروپایی که در سال 2018 پذیرای دانشجویان بین المللی بودند.
تحصیل درخارج از کشور راحت تر شده است. در سال 2017، 4 میلیون دانشجو
تحصیل در خارج از کشور را انتخاب کرده اند که این رقم، 2 میلیون نفر بیشتر
از سال 2000 بوده است. با این حال، ادامه تحصیل در یکی از برنامه های خارج
از کشور، همچنان با ریسک هایی همراه است.
اکثر دانشجویان بین المللی برای
پرداخت هزینه های دانشگاه و زندگی خود از یک وام و یا کمک مالی خ
سلام
در این مطلب خیلی کوتاه میخوام فقط این رو بگم که فکر نکنید خانواده برتر مثلا فقط چند تا کاربر محدود هستیم که فقط فایده های بحث هامون به خودمون میرسه. هزاران نفر از گوگل میان این متن ها رو میخونن و نظرات رو میخونن و یه چیزهایی از بحث های ماها میفهمن، بنابراین کاری که انجام میدیم فقط محدود به کاربران ثابت که نظر میذارین نیست و حتی اگه بر روی یک نفر تاثیر مثبت گذاشته بشه اون یه نفر میتونه روی افراد دیگر تاثیر بذاره، یک خانواده درست ایجاد بشه
              سلام دوستان عزیز و علاقه مندان به کی درام و کی پاپ     
  تو این وب قرار از این به بعد رمان هایی از شخصیت های کی درام و کی پاپ (بیش تر کی درام )قرار بدیم  پس اگر علاقه مند هستید  ما رو دنبال کنید !
   شخصیت های اصلی این داستان ها هم  مین یانگ و مین هو هستند پس لطفا شکایت نکنید !
    درضمن از اون حایی که بار اول که می خوام رمان هاعاشقانه بنویسم  ممکنه یه مقدار کلیشه بشه پس لطفا اونایی که سابقه دارند راهنمایی کنند !
   اما قوانین وب :
اول از
                                                                         سلام دوستان عزیز و علاقه مندان به کی درام و کی پاپ     
                     تو این وب قرار از این به بعد رمان هایی از شخصیت های کی درام و کی پاپ (بیش تر کی درام )قرار بدیم  پس اگر علاقه مند هستید  ما رو دنبال کنید !
                                        شخصیت های اصلی این داستان ها هم  مین یانگ و مین هو هستند پس لطفا شکایت نکنید !
          درضمن از اون حایی که بار اول که می خوام رمان هاعاشقانه بن
سلام خانواده برتری ها 
یه دختر خانم مجرد لیسانسه ام که دیگه دارم میشم 34 ساله. 
خانواده ام اهل نماز و روزه هستند و همیشه از حروم دوری میکنند. خودم هم همیشه از نامحرم و دوستی و این چیزها دوری کردم و هرگز با نامحرم ارتباط دوستی نداشته و ندارم. چند ماهی هست تصمیم به ازدواج گرفتم برای آشنایی با مسائل ازدواج به مشاوره و سایت های ازدواج مراجعه میکردم اتفاقی با خانواده برتر آشنا شدم. جو وبلاگ برام جالبه اما با دیدن نظرات بعضی از آقایون کلا از ازدواج ت
نتایج کنکور به زودی اعلام میشه و کارنامه اعمال منتشر می کنند!
اگر رشته مورد علاقتون قبول شدین که ناز شصتتون!
اگر نه سخت نگیرید و اوقات تلخی نکنید...
 
اینایی که پول و شهرت و قدرت دارن هیچکدوم کنکور قبول نشدن!
اصلا چون قبول نشدن به این چیزها رسیدن!
 
در عوض این روزها و سن ها زمان مستقل شدن و آزادی بیشتر گرفتنه از کانون خانواده!
عاقبت خوب واسه اونیه که بره دنبال علاقه اش...
 
از امروز فعالیت وبلاگ تدریس برتر، با هدف آموزش نکات مربوط به تدریس خصوصی و آموزش شروع می شود.
مقالات این وبلاگ هم برای دانش آموزان، خانواده ها و دانشجویان مفید است، هم برای معلم های خصوصی و معلم های مدارس.
ما را از پیشنهادات و انتقادات خود مطلع کنید.
با سلام حضور سروران و بزرگان بازدید کننده ی این رسانه , امیدوارم مطالب مندرج در وب سایت اسفاد وطنم  , مورد علاقه و پسند شما قرار گرفته باشد . هرچند که فعالیت در فضای مجازی و تهیه مطالب کاری سخت و وقت گیر می باشد امیدوارم بتوانم ادامه دهنده این راه باشم .
کلیه مطالب تهیه شده در وب سایت اسفاد وطنم مطالبی برگرفته از واقعیت و اتفاقاتی از  پیشینه حقیر و در  رخداد حال می باشد . و مطالبی از زبان حیوانات و گیاهان  وداستانهایی خیالی , اشعار و  مطالبی با
سلام 
خانمی هستم سی و چند ساله که دارای دو فرزند، یکی دختر و یکی پسر که از بچگی پیش مادر شوهرم بزرگ شدن. منو شوهرم صبح ها میرفتیم سر کار، مادر شوهرم از بچه هامون مراقبت میکرد.
مشکلی که دارم اینه که بچه هام اصلا از خانواده من خوش شون نمیاد، هر وقت که میخواییم بریم خونه مامانم اینا بچه ها یا نمیان یا به زور و اعصاب خورد کنی میان، چیکار کنم با خانواده منم راحت باشن، یعنی راحت بیان خودشون بگن بریم خونه مادر بزرگ، بیشتر دوست دارن برن خونه مادر شوهرم
دو روش برای بهبود یادآوری و جلوگیری از اشکال در بازخوانی اطلاعات وجود دارد که عبارت است از:
الف: یادگیری تفهیمی:روش اول بیان می کند که شما برای اینکه بتوانید مطالب را به یاد بیاورید و بازخوانی کنید، باید ابتدا بسته های اطلاعات را به درون حافظه بلند مدت فرستاده باشید. این پرتاب بسته های اطلاعات به انرژی نیاز دارد که این انرژی را کیفیت مطالعه شما، میزان توجه و علاقه شما به موضوع مورد مطالعه و تکرار مباحث تأمین می کند. پس برای مرور مطالب، باید آ
مشتری برتر
 
 
در طول حدود سه دهه تولید وایت برد ثابت نمودیم که همواره برترین کیفیت را ارایه نموده ایم.
 
رضایت کاربران ما در این مدت عامل اصلی در بالا بردن کیفیت بوده است.از همه شما متشکریم.
مشتریان ما یقینا برتر از دیگران هستند......
با سلام
دختری ۲۰ ساله ام که تقریبا ۲ ماه میشه که یه پسر ۲۲ ساله که شرایط ازدواج هم داره و به نظر  پسر خوبی میاد، بهم ابراز علاقه کرده و قراره ۳ ماه دیگه بیاد خواستگاری. یعنی خانواده ام هنوز چیزی نمیدونن و خودشون بهم گفتن دو ماه دیگه با خانوادش میاد خواستگاری.
حالا سوال من اینه که من هیچ شناختی از این پسر ندارم. درسته همشهری هستیم و خیلی هم منو دوست داره. ولی نه خودش رو میشناسم و نه خانواده اش رو! که بخوام تو این ۳ ماه به ایشون فکر کنم! (کلا اخلاقم
سلام خدمت همه دوستان
من یه پسر 20 ساله هستم، دانشجوی یکی از رشته های علوم پزشکی، من مدتی هست علاقه مند به یه خانومی تو دانشگاه مون شدم و قصدم هم ازدواج هست، اوایل سر موضوعات دیگه ای مربوط به فعالیت های جانبی کاملا اتفاقی با هم در ارتباط بودیم که منم از این فرصت استفاده کردم برای شناخت بیشتر و در نهایت بعد مدتی که یه سری مسائل رو از ایشون سوال کرده بودم بهشون گفتم که علاقه مند شدم بهشون و اگه تمایلی دارن به من اجازه بدن من با خانوادم حرف بزنم که
سیروس گرجستانی با وجود اینکه در سال های اخیر فعالیت های هنری کمتری داشته است اما همچنان طرفداران و علاقه مندان خاص خود را دارد و افراد زیادی هستند که همچنان بازی های او را دنبال می کنند.
سیروس گرجستانی بازیگر پرطرفدار تلویزیون ایران این روزها به همراه خانواده در مسافرت به سر می برد و علاقه مندان می توانند عکس های ان بلزیگر را به همراه عروس و همسرش مشاهده کنند.

منبع : آرگا برچسب :
منب
یک چیزی ته دلم میگه راحت باش و هر چی توی ذهنت هست بنویس چه عیبی داره وقتی این همه بلاگر هستند که از ریز جزئیات زندگیشون میذارن و کلی دنبال کننده جمع می‌کنند و از این دنبال کننده ها پول درمیارن هر چی تعدادشون بیشتر شه هزینه ی تبلیغشونو بیشتر می‌کنند!
یک چیزی میگه راحت باش ولی من نمیتونم راحت باشم چون نمیدونم چند جفت چشم این مطلب رو میخونن و چقدر ممکنه منظور منو بد برداشت نکنند!  من نمیتونم خیلی راحت عکس دسته گل نرگس بذارم و بگم "مرسی عشقم که به
قبل از ازدواج همیشه سر خانواده ام غر میزدم‌که ما چرا مثل بقیه راحت زندگی نمی کنیم همه اش دنبال زندگی لاکچری و لباس های آنچنانی هستیم همیشه تصورم از یه فرد مذهبی یه کسی مثل پیامبر بود زندگی ساده و بی پیرایه ولی بعد از ازدواج فهمیدم بعضی آدمهای مذهبی هم از اون طرف بوم افتادن دنبال لباس و کفش مارک و آخرین مدل و چادر گرون ترین مدل هستن،  باید هرماه وسایل خونه شون رو عوض کنند و ... و ماه رمضان های لاکچری دارن وقتی روزه میگیرن بیشتر از ماههای دیگه غذ
سلام
از 24 اسفند 97، در انتهای مطالب جدید، لیستی از عناوین مطالب مرتبط اضافه شد، این مطالب رو به صورت کدهای آماده در قالب فایل txt بایگانی کردم.
گفتم بد نیست اون ها رو در اختیار شما هم قرار بدم، شاید خواستید در بخش نظرات یا وبلاگ تون کسی رو به یه سری از مطالب خانواده برتر ارجاع بدید.
روش استفاده:
بعد از دانلود فایل، اون رو از حالت فشرده خارج کنید. فایل ها در یک پوشه قرار خواهند گرفت، حالا کافیه از طریق بخش جستجو، کلمه ی مورد نظرتون رو بنویسید تا فا
فناوری باعث شده است که افراد جامعه بتوانند مداحی‌ها و ترانه‌های مورد علاقه‌شان را به راحتی و به دفعات گوش دهند که نتیجه آن افراط کاربر در گوش دادن مداحی/ترانه مورد علاقه‌‌اش است. این افراط باعث دلزدگی فرد از نوحه/ترانه مطلوبش می‌شود، در این وضعیت مداح/خواننده نمی‌تواند اشعار قبلی را تکرار کند و بنابراین به دنبال تولید محتوای جدید می‌رود و چون این اقدام در مدت زمان کوتاهی صورت می‌گیرد احتمال تولید محتوی ضعیف افزایش پیدا می‌کند.
تعریف تون از خانواده ی شاد چیه؟
چه کارهایی میشه کرد تا اعضای خانواده کنار هم شاد و خوشحال باشن؟
هرکدوم از اعضا چه سهمی توی این شادی دارن؟
میزان و حد اش چقدر باشه خوبه؟
این مقوله همیشه برای من وجود داشته. از سال های نوجوانی که دنبال راه های شاد زندگی کردن میگشتم و نمی یافتم. حتی یادمه یه کتابی راجع به خانواده شاد هم خریدم. هنوز توی کتاب خونه ست.
با تماشای سریال this is us دوباره پرت شدم به اون دوران و سوال ها تکرار شد.. تلاش پدر و مادر خانواده برای ساخ
عزیزانِ جان سلام و عرض ارادت خدمت همه اعضای وبلاگ وزین و محبوب خانواده برتر
به طور کلی سوال من می تونه این باشه که آیا هدف از ازدواج باید صرفا فرزند آوری باشه؟، بذارید کمی بیشتر توضیح بدم. من پسری هستم در شرف ازدواج البته اگر قسمت باشه.
موضوع از این قراره که خانواده ی بنده علاقه زیادی به بچه دارن و حتی قبل از شروع شدن پروسه ازدواج من، همیشه به شوخی و یا توی بحث ها گوناگون تمایل و توقع خودشون از من برای داشتن دو یا سه فرزند را بیان می کردن. 
حالا
در این وبلاگ سعی می شود، برندهای برتر حوزه سئو و خدمات هر یک، با توجه به سطح خدمات دریافت شده، معرفی گردد.
انتشار اسم هر سایت، مبنی بر تایید یا رد همه محتوای آن سایت و یا فعالیت مورد بحث نیست و تنها تحلیل شخصی ارایه شده، مد نظر است.
 
با ما همراه باشید تا تکمیل پست...
توی گیر و دارِ تغییر رشته ام واسه ترم بعد،بالاخره اونقدر با خودم و اطرافیانم مبارزه کردم که به اون چیزی که میخوام برسم و رشته ای رو انتخاب کنم که به تایپ شخصیتیم بیشتر نزدیکه،این بار دیگه حرف هیچکس از هیچ جنبه ای برام مهم نیست،حرف تموم آدم هایی که هزار بار از راهی که میخواستم برم و عاشقش بودم برگردوندنم و پشیمونم کردن.فقط و فقط میخوام علاقه ام رو دنبال کنم حتی اگه یه قرون درآمد نداشته باشه،از امروز صبح تا الان روحیم خیلی خیلی بهتر از روزای د
توی گیر و دارِ تغییر رشته ام واسه ترم بعد،بالاخره اونقدر با خودم و اطرافیانم مبارزه کردم که به اون چیزی که میخوام برسم و رشته ای رو انتخاب کنم که به تایپ شخصیتیم بیشتر نزدیکه،این بار دیگه حرف هیچکس از هیچ جنبه ای برام مهم نیست،حرف تموم آدم هایی که هزار بار از راهی که میخواستم برم و عاشقش بودم برگردوندنم و پشیمونم کردن.فقط و فقط میخوام علاقه ام رو دنبال کنم حتی اگه یه قرون درآمد نداشته باشه،از امروز صبح تا الان روحیم خیلی خیلی بهتر از روزای د
10 نکته طلایی در مورد سئو محتوا
 
سئو محتوا و مطالب پیرامون آن، بسیار تخصصی و در عین حال برای یادگیری بسیار ساده هستند. در این مطلب بطور کامل 10 نکته طلایی در مورد سئو محتوا و سئو on page را بررسی میکنیم.
 
سرعت سایت را جدی بگیرید.
یکی از مهم ترین معیار های گوگل برای رتبه دهی به سایت های داخل اینترنت، سرعت آنهاست. به دلیل اینکه سرعت سایت مهم ترین فاکتور برای علاقه فرد به مشاهده مطالب سایت شماست. سعی کنید سرعت و حجم سایت خود رو بین 500 کیلوبایت تا 1 مگاب
در این کانال مطالب آموزشی بورس رو از سطح  صفر و مقدماتی شروع کردیم و تا سطح پیشرفته و حرفه ای پیش رفتیم. نحوه شناسایی و شکار سهام برتر بازار رو خودتون یاد بگیرید.اگر میخواهید در بورس حرفه ای شوید به ما  بپیوندید..
در این کانال مطالب آموزشی بورس رو از سطح  صفر و مقدماتی شروع کردیم و تا سطح پیشرفته و حرفه ای پیش رفتیم. نحوه شناسایی و شکار سهام برتر بازار رو خودتون یاد بگیرید.اگر میخواهید در بورس حرفه ای شوید به ما  بپیوندید.amuzesh_bours_iran@
 
گروه کنکور پیشگامان برتر
متشکل از رتبه های برتر و تک رقمی های کنکور ایران
شاید برات سوال پیش اومده باشه که برای موفقیت در کنکور چیکار کنم؟
از بین این همه تبلیغات کنکوری به کدوم می شه اعتماد کرد؟
آیا از مشاور دوستم استفاده کنم؟به درد منم می خوره؟
بهترین برنامه که بدونم هر روز چیکار کنم رو کی می توه بهم بده؟
واقعیت اینه که کامل بستگی به خودتون داره و باید یه سری نکات رو بدونی که بسیار مسلط بتونی انتخاب بهترین مشاوره یا بهترین تدریس رو داشته با
سلام
در ابتدا از همه ی کسانی که طی دیروز و امروز این جا اعصاب شون خورد شد عذرخواهی می کنم، اما این امکان وجود داشت که عصبانی نشید ! حالا عرض می کنم چطور ؛
یکی از اهداف خانواده برتر اینه که علاوه بر مشورت در مورد مشکلات کاربران، عقاید کاربران (در محدوده ای خاص) هم توسط دیگران نقد بشه. در پست هایی که دیروز از "اسقف اعظم" منتشر شد، ایشون اومدن عقیده شون رو مطرح کردند ، مثل کسی که میاد مشکلش رو مطرح میکنه . 
دیروز ایشون پست منتشر کردند، فردا و پس فردا
آیا شما یک تاجر هستید که به شدت به دنبال راه هایی برای تبلیغ محصول یا خدمات خود در اینترنت هستید؟ آیا روشهای مختلفی را امتحان کرده اید اما به نظر می رسد هیچکدام از آنها کارایی ندارند؟ خوب ، شما خوش شانس هستید که این مقاله شامل پنج راز برتر برای بازاریابی آنلاین مؤثر است. نکات ذکر شده در زیر را بخوانید ، بفهمید و بکار ببرید و سود خود را به صورت جیفی افزایش دهید!1. از رسانه های اجتماعی برای تأیید محصول یا خدمات خود استفاده کنید
Facebook ، Twitter ، Tumblr و
قبلا در مورد پیوند‌های روزانه باهم صحبت کردیم، این چند وقت که فرصت خواندن بلاگر‌های عزیز کمتر به من دست داده است، اهمیت یک ویژگی دیگر از وبلاگ‌های تراز را دریافتم؛ تحت عنوان «آخرین مطالب»!
به خاطر ندارم که جعبه آخرین مطلب از چه زمانی در کنار وبلاگ‌ها خود را نشان داد، البته مهم هم نیست، آنقدر مسائل تاریخی دیگر زمین مانده و آنقدر تاریخ پژوه کم داریم که سهمی به وبلاگ نمی‌رسد !! :(
وقت‌تان را نگیرم؛ وقتی نوشته‌های یک وبلاگ برای‌تان مهم باشد
امروز هوا بهاری و خیلی قشنگه و همه جا سبز و زیبا شده ما تو مازندران هستیم، داشتم پست های قبلی خودم و سایر کاربران رو میخوندم و اینکه چقدر همه ما ناامیدیم، نمی‌دونم گاهی فکر میکنم ما پسر دخترهای سالم انگار راهی جز خانواده برتر پیدا نمی‌کنیم که درد دل کنیم.
من حدس میزنم خیلی هامون بی کس و تنهاییم و قطعا اگه راست میگیم انقدر با پدر و مادرها مون خوبیم و انقدر مثلا اون ها هوای ما رو دارن و راضی هستیم و آنقدر از مجردی راضی هستیم پس اینجا چیکار میک
از هنرآموزان رشته های گرافیک ، پویانمایی و گرافیک رایانه ای علاقمند دعوت می شود پیشنهادات خود را در مورد جشنواره الگوهای برتر تدریس و نمونه آثار را در قالب فیلم ، عکس و متن تا تاریخ 97/11/5 به گروه هنر متوسطه دوم استان ارسال نمایند.
کتاب ۲۴ استراتژی وارن بافت نوشته جیمز پاردو در مورد استراتژی‌ها و روش‌های سرمایه گذاری فردی به نام وارن بافت – Warren Buffett است وارن بافت در سال ۲۰۰۱ به‌عنوان ثروتمندترین مرد جهان توسط مجله فوربس انتخاب شد.
 
وارن بافت یک سرمایه گذار خارق‌العاده یا دمدمی‌مزاج نیست خبر خوب درباره‌ی استراتژی وارن بافت این است که این نوع سرمایه گذاری ؛ البته اگر خیلی شتاب نداشته باشید می‌تواند شمارا ثروتمند کند و حتی بهتر از آن هیچ‌وقت شمارا فقیر نخواهد کرد
علائم زبان بدن غیر کلامی‌‌از سر تا انگشتان پا عبارتند از:
تکان دادن سر: این حرکت شبیه به حرکات فرد هیجان زده است.
نگاه خیره: در این حالت حرفی برای گفتن وجود ندارد، جز این که شخص نمی‌‌تواند چشم خود را از فرد علاقه عاشقانه مورد نظر خود برداشته باشد.
لبخندها: افرادی که به یکدیگر علاقه مند هستند بیشتر لبخند می‌‌زنند و حتی ممکن است موقع لبخند زدن دهانشان کمی‌‌باز باشد.
حرکات دست: حرکات جذاب می‌‌تواند علاقه مندی به شخص دیگر را نشان دهد.
یک لمسی
علائم زبان بدن غیر کلامی‌‌از سر تا انگشتان پا عبارتند از:
تکان دادن سر: این حرکت شبیه به حرکات فرد هیجان زده است.
نگاه خیره: در این حالت حرفی برای گفتن وجود ندارد، جز این که شخص نمی‌‌تواند چشم خود را از فرد علاقه عاشقانه مورد نظر خود برداشته باشد.
لبخندها: افرادی که به یکدیگر علاقه مند هستند بیشتر لبخند می‌‌زنند و حتی ممکن است موقع لبخند زدن دهانشان کمی‌‌باز باشد.
حرکات دست: حرکات جذاب می‌‌تواند علاقه مندی به شخص دیگر را نشان دهد.
یک لمسی
گهگاهی تو یه سری از وبلاگ ها می بینم که با دنبال کننده های مخفی صحبت می شه ، مثلا می گن لطفا با هویت ما رو دنبال کنید تا ما بفهمیم چه کسایی بیننده مطالب ما هستن یا بعضی ها با حالت گلایه رسما اعلام می کنن که قطع دنبال کنید ؛ خیلی ها هم هستن که شاید اشاره ای بهش نکنن ولی حس کنجکاوی تو وجود هر فردی هست و بالاخره دوست داره بدونه اون مخفی ها کیا هستن ؟
اما تا حالا فکر کردید اگه توی پنل مدیریت وبلاگ گزینه ای بنام فهرست دنبال کنندگان وجود نداشت با خیال ر
پرسپولیس در مجموع 18 دوره لیگ برتر، عنوان پرافتخارترین تیم را در اختیار دارد. در شرایطی که نوزدهمین دوره مسابقات طی هفته‌های آتی آغاز خواهد شد، ترین‌های این تیم در تاریخ لیگ برتر مرور شده است. پرسپولیس در ادوار گذشته لیگ برتر، دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرد. این تیم نخستین تیمی بود که تعداد قهرمانی‌اش از یک بیشتر شد ولی در برخی از دوره‌ها خطر سقوط به دسته پایین‌تر را نیز احساس کرد ولی سرخپوشان در 3 فصل گذشته رویایی ظاهر شدند و با 3 قهرمان
سلام
به دلایلی پایان عمر این وبلاگ رسیده است و به زودی حذف می‌شود!
مطالب قبلی و همچنین مطالب جدید‌تر در باب نویسندگی، به یاری خدا در این وبلاگ (halazun.blog.ir) نوشته می‌شوند؛ البته بعداز ماه مبارک رمضان.
اگر احساس می‌کنید که مطالب برای‌تان مفید بود، می‌توانید آن وبلاگ را دنبال کنید.
پایان
برق خوشحالی تو چشمام بود ...
از اینکه چشم های دخترم در جشن عروسی به جای اینکه  دنبال عروس باشه ،دنبال هلی کم بود...
ومدام نشونم میداد ومیگفت : مامان ،هواپا...
 
چون این یعنی اولین استارت آرزوی مامانش ...
 
 
پیوست
 
 
 
 
 
+هیچ اجباری نیست که بچه هامون اونی بشن که ما میخوایم
 
ما فقط راه رو بهشون نشون میدیم
 
علاقه رو به وجود میاریم
 
علاقه هاشون رو کشف میکنیم
 
بقیش باخودشونه
 
همین...
 
برق خوشحالی تو چشمام بود ...
از اینکه چشم های دخترم در جشن عروسی به جای اینکه  دنبال عروس باشه ،دنبال هلی کم بود...
ومدام نشونم میداد ومیگفت : مامان ،هواپا...
 
چون این یعنی اولین استارت آرزوی مامانش ...
 
 
پیوست
 
 
 
 
 
+هیچ اجباری نیست که بچه هامون اونی بشن که ما میخوایم
 
ما فقط راه رو بهشون نشون میدیم
 
علاقه رو به وجود میاریم
 
علاقه هاشون رو کشف میکنیم
 
بقیش باخودشونه
 
همین...
برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر ایران
- کمیته مسابقات برنامه نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه نیم فصل دوم مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر به شرح زیر است:
ادامه مطلب
مدتی پیش که پویش درخواست توسعه خدمات بیان راه افتاده بودید ، دیدم که خیلی ها بر این نکته تاکید داشتن امکان دنبال کننده مخفی غیر فعال بشه ، من خودم هیچ کس رو بصورت مخفی دنبال نمی کنم ولی لازم دونستم نکاتی رو عرض کنم !
ورود به وبلاگ که تنها از طریق فهرست دنبال کنندگان نیست ، شما اگر وبلاگی رو بصورت مخفی هم دنبال نکنی از طریق نوار آدرس مرورگر خیلی راحت می تونی لینکش رو تایپ کنی و یه اینتر ناقابل بزنی و مطالب رو ببینی !
پس اگر قراره احساسی باشه که ا
با سلام به دوستان و علاقه مندان گل و گیاه
مطالب وبلاگ حاضر حاصل تجربیات ومطالعه به روز نویسنده است که علاقه مندی زیادی به گسترش دانش همگانی علمی در ضمینه گل وگیاه دارد لزا به منظور تداوم وبقای عمر وبلاگ از شما عزیزان خواهشمند م به موارد زیر حتما توجه داشته باشید :


برخلاف اکثرسایت و وبلاگها کلیه مطالب تجربیات و دانش شخصی است  مگر در مورد برخی از عکسها و یکسانی مطالب
علمی
برای هر پست حداقل دوتا سه ساعت وقت برای نگارش وبیشتراز آن زمان
بر
آیا شما یک تاجر هستید که به شدت به دنبال راه هایی برای تبلیغ محصول یا خدمات خود در اینترنت هستید؟ آیا روشهای مختلفی را امتحان کرده اید اما به نظر می رسد هیچکدام از آنها کارایی ندارند؟ خوب ، شما خوش شانس هستید که این مقاله شامل پنج راز برتر برای بازاریابی آنلاین مؤثر …The post 5 اسرار برتر بازاریابی اینترنتی برای کارآفرینان appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3cnZWUM
مشاهده مطلب در کانال
سلام خدمت کاربران فهیم خانواده برتر
بعد از اجرایی کردن قانون جدید، طبیعتا باید دقت در تائید نظرات رو بالا می بردم، این کار نیاز به صرف زمان بیشتری داشت، با این وجود باز یکی دو خط که به یکی از کاربران تهمت زده شده بود رو ندیدم و ...
برای این که کمتر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم و از طرف دیگه بشه حداقل فرد خاطی رو با مسدود کردن تنبیه کرد، ارسال نظر در خانواده برتر از این به بعد تنها با عضویت در بیان امکان پذیر خواهد بود.
بابت اتخاذ چنین تصمیمی شرمنده
مشتری برتر
 
 
در طول حدود سه دهه تولید وایت برد ثابت نمودیم که همواره برترین کیفیت را ارایه نموده ایم.
 
رضایت کاربران ما در این مدت عامل اصلی در بالا بردن کیفیت بوده است.از همه شما متشکریم.
مشتریان ما یقینا برتر از دیگران هستند......
 
 
برای مشتریان خوبمان امکانات ویژه ای داریم:
 
وایت برد سرامیکی و مغناطیسی با عرض 100 و120 در طول نامحدود یک تکه....
09121144229
سلام 
دختری ۲۲ ساله هستم به تازگی تو فضای مجازی با پسری ۲۲ ساله از هم دانشگاهی ها آشنا شدم، تقریبا شاید دو ماه البته حضورا، اصلا هم دیگه رو ندیدیم و به صورت تصادفی پیدا کردیم هم دیگه رو و بعدا فهمیدیم هم دانشگاهی هستیم
اوایل خیلی خشک و رسمی حرف میزدیم در حد درس و اساتید و این جور حرف ها بعد آروم آروم انگار صمیمی تر شدیم و در مورد موضوعات مختلف حرف زدیم و آزمون شخصیت هم پیشنهاد دادم که بده و تیپ شخصیتی مون تقریبا نزدیک به هم هست، البته من منطقی
سلام وقت تون بخیر
این صفحه رو میذاریم برای تشکر کردن از همدیگه. در خانواده برتر خیلی ها به همدیگه کمک کردند، حالا با نظر دادن هاشون و یا هر کار دیگه ای، حتی بعضی از نظرات زندگی خیلی ها رو نجات داده.
پیشنهاد توسط یکی از کاربران
مرتبط:
نظرات منتقدان ناشناس تایید نشه!
کسانی که در بخش نظرات درگیر میشن، وقتش نشده تغییر کنن ؟
نقد عقاید در خانواده برتر
آتش بس در جنگ بین دختران و پسران خانواده برتری
یک توصیه به مشارکت کنندگان در بخش نظرات پست ها
نشانه
احساس نداشتن به همسر : موضوع مهمی است که می تواند تمامی ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرار دهد.
در زندگی زناشویی، برای هر دو طرف هیچ چیز سخت تر از شنیدن عبارت “من شما را دوست ندارم” نمی باشد.
اگر این علائم را در زندگی با شریک زندگی خود مشاهده کنید، به همسر خود را کمی بیشتر دقت کنید.احساس نداشتن به همسر
نشانه های عدم علاقه به همسر چیست؟ هیچ چیز سخت تر از شنیدن “دوستت ندارم” از جانب همسر نیست.
عشق عامل اصلی زنده ماندن زندگی است، که گاهی اوقات در بین
یکی از امکانات مفید سرویس بلاگ بیان ، نشانه مطالب هست . شما با استفاده از نشانه مطالب می تونید یک سری از مطالب رو در یک جای دیگری از وبلاگتون نمایش بدید !
مثلا شما یک سری مطالب دارید که دوست دارید بیشتر جلو چشم مخاطب باشه و داخل بخش جداگانه ای بنام مهمترین مطالب باشه ، استفاده از نشانه مطالب مشکل شما رو حل خواهد کرد .
اما برای استفاده تمام و کمال از نشانه مطالب باید تا حدودی به زبان های نشانه گذاری مثل اچ تی ام ال و سی اس اس آگاهی داشته باشید ولی
فرض کنیم نظراتی که اینجا می ذاریم عقاید واقعی خودمونه، به طوری که گاهی اوقات از بروز این عقاید تو فضای حقیقی امتناع می کنیم. مثلا اگر یک روز یکی از اعضای خانواده برتر رو اتفاقی تو خیابون دیدید حاضرین بهش بگید که من همون فلانی هستم که با نام کاربری فلان در خانواده برتر نظر میذارم و از نشون دادن شخصیت واقعی خودتون به کسی که برای اولین بار می بینید نهراسید؟
با توجه به اینکه شخص مقابل ما ابزار زیادی برای قضاوت کردن مون با توجه به نظرات مون تو فضا
کشکول شیخ بهایی کتابی جُنگ‌ مانند از شیخ بهایی شامل شعرها و نثرهای مورد علاقه او است. برخی از این شعرها و نثرها از خود وی و برخی نیز گردآوری او از دیوان‌ها و کتاب‌های مورد علاقه‌اش هستند. مطالب این کتاب، مضامینِ دینی، تاریخی، ادبی، ریاضی و نجومی دارند. این مطالب اغلب بی‌هیچ نظم خاصی به دنبال هم آمده‌اند. با این حال این اثر بیش از سایر تالیفات وی خواننده را به ضمیر فکری شیخ بهایی نزدیک می‌کند.
***نسخه ای که اکنون برای دانلود قرار داده ایم نس
با سلام 
چند سالی هست خواننده خاموش خانواده برتر هستم 99 درصد کاربران رو به اسم مخصوصا کابوی تنها ( یعنی کشت منو با اون 50 50 درصد دختر پسر معروفش) { البته مزاح} و عزیزان دیگر رو میشناسم . اولین باریه که پستی میذارم یا نظری اعمال میکنم
در خانواده برتر پست هایی هست با مضمون سخت گیری دختر خانوم ها در بحث ازدواج و بی نتیجه بودن خواستگاری پسر از دختر، بعضا شاهد هستیم که پست های متعددی زده میشه با این مضمون مهریه بالا، خواستگاری های بی نتیجه، سختگیری خ
اگر تا به حال هشتگ را در اینستاگرام جستجو کرده اید ، 
قبلاً در برنامه اینستاگرام تلفن همراه وجود داشت که شما فقط 9 پست برتر برای هر هشتگ را مشاهده می کنید ، اما به لطف یک به روزرسانی اخیر اکنون می توانید هنگام جستجوی هشتگ ، بین پست های "برتر" و "اخیر" جابجا شوید (توجه:
بدست آوردن در پست های برتر برای یک هشتگ راهی عالی برای کشف توسط کاربران جدید است. مانند نمایش در صفحه کاوش ، می تواند به یک اثر شبکه عظیم منجر شود که اساساً باعث می شود پست شما در ای
از این به بعد تمام پست‌ها رمز‌دار خواهد بود.
از دوستانی که وبلاگ من رو میخونن و مطالب رو دنبال می‌کنن خواهش می‌کنم آدرس وبشون رو به صورت خصوصی بذارن تا رمز ثابت مطالب عمومی براشون ارسال بشه.
مطالبی که شخصی باشن هم به نحو دیگه‌ای توی عنوانشون مشخص میشه.
ممنونم از همراهی‌تون :)
 
+ چقدر جای خاتون خالیه... اگه اینجا رو میخونی لطفا برگرد، دلم برات تنگ شده.
با سلام خدمت کاربران خانواده برتر
آیا ازدواج تک دختر و تک پسر با هم میتونه موفقیت آمیز باشه؟ راستش پسر مورد نظر برادر خودمه و حدود 25 سالشه، پاکه، کاملا پاستوریزه است ولی داره دندان میخونه و تک پسره خونواده است،  دختر مورد نظر هم تو دانشگاه باهاش آشنا شده و خوشبختانه خانواده خوب و سرشناسی هستند، ازدواج این دو تک پسر و تک دختر ،چه مزایا و معایبی میتونه براشون داشته باشه ؟
مرتبط:
تک پسرم هنوز به سن بلوغ نرسیده از کنترل خارج شده
صفحه گفتگوی تک ف
 
دانلود برترین موزیک های دنیا با استفاده از سایت های زیر ممکن است.
یکی از بیشترین سرچ هایی که مردم در چند سال اخیر انجام می دهند سرچ عبارت دانلود آهنگ  یا دانلود آهنگ جدید است. در حال حاضر سایت های ایرانی بسیاری با محتوای دانلود موسیقی در اینترنت
وجود دارد. در این مطلب قرار است به معرفی یک سایت دانلود موسیقی یعنی سایت نیترو موزیک
بپردازیم.
نیتروموزیک سایتی رو به رشد در عرصه ی دانلود آهنگ ایرانی است که روز به روز در حال پیشرفت است. یکی از وی
سلاااااااامممممممم
بعد از یه قرن برگشتم با یه چالش هفته بیجار
از همه چی هست
از همه چی قاتیهههه ککککک
فکر کنم تکراری باشه براتون
ولی لفطن شرکت کنینو دلمو شاد کنین
خوب دیگه خیلی حرفیدم
بریم سراغه چالش
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1.اسم:
2.سن:
3.قد:(فکنم جدیده:))
.
.
4.غذای مورد علاقه:
5.نوشیدنیه مورد علاقه:
6.درس مورد علاقه:
7.عضو مورد علاقه در صورت:
.
.
8.اکیپت تو اینجا کیان:
9.دوست داری از اعضایه اکیپت کیو از نزدیک ببینی:
10.کدومشون برات عزیز ترن:
11.دوست داشتی اگه پسر بو
دیشب نه پریشب بود! یه خواب کاملا واضح داشتم می‌دیدم. تو ماشین نشسته بودیم با خانواده(البته نه همه‌ی خانواده‌ی خودم). فاطمه(خدا رحمتش کنه) هم توی ماشین بود. توی خواب داشتم به این فک می‌کردم که فاطمه که دو ماه پیش فوت شد! بعد داشت دوزاریم می‌افتاد که بله، من خوابم...
در واقع در این شرایط که می‌فهمین خوابین بعدش مغزتون تموم سعی‌ش رو می‌کنه که به شما حالی کنه که "خواب؟ تو بیداری، نگاه کن که چقد همه چی واقعیه، نگاه کن می‌تونی جریان سرد هوا رو حس ک
دانشگاه ترکیه و تحصیل در دانشگاه‌های برتر دولتی و خصوصی :ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دانشگاه‌های برتر ترکیه و مورد تایید وزارت بهداشت ایران بپردازیم.در ابتدا لیست دانشگاه‌ها برتر ترکیه را بصورت تیتر وار ذکر می کنیم.و در ادامه به معرفی تک تک دانشگاه‌ها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک نمایید 
 
دانشگاه ترکیه
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان؛ کارشناس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و خبرنگار آنا در کرمان برتر استان کرمان شد.
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار و از محمدحسین توکلی کارشناس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به عنوان خبرنگار برتر استان کرمان در زمینه انتشار اخبار و مطالب درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تجلیل شد.
ادامه مطلب
با سلام و احترام
 
وبلاگ روشنفکری از تابستان سال 1392 فعالیت خود را در جهت ارائه مطالب فلسفی و علوم شناختی آغاز کرده و از سال 1394 و 1395 کانال های تلگرامی فلسفه تحلیلی، علوم شناختی و روشنفکری ایرانی به ترتیب با حدود 10 هزار عضو، 5 هزار و دویست عضو و 800 عضو، ذیل مدیریت این وبلاگ در حال فعالیت هستند.
 
از آنجایی که مدیریت و هماهنگی این وبلاگ و کانال های تلگرام هزینه بر و زمان بر است، چنانچه دوستان و مخاطبین علاقمندی، علاقه به کمک و مشارکت در ادامه فعال
خدا لطفی کرده و چند نفری مطالب وبلاگ رو دنبال می کنن و گهگاهی نظر هم می گذران و لطفشون رو ابراز می کنن اما یک سوال ذهنم رو درگیر کرده و درخواست دارم بعنوان کسی که مطالب دیگران رو دنبال می کنید و براش نظر می گذارید حس واقعیتون رو بگید !
وقتی نظری برای کسی می گذارید دوست دارید اون طرف بهتون پاسخ هم بده یا نه ؟ منظور نظراتی که حالت پرسشی دارن نیست بلکه یک سری از نظرات که حالت تایید مطلب یا تشکر و یا مثال هایی از این دست دارن !!
مثلا وقتی بر می گردید و
 
به هیچ عنوان چه وبلاگ و چه وبسایت از مطالب کپی شده از منابع دیگر قرار ندهید زیرا گوگل با هوش مصنوعی خود توانایی شناخت منبع و حتی درصد کپی شدن رو دارد و در نتیجه برای شما امتیاز منفی داده می شود و در صوورت تکرار بیشتر سایت پنالتی می شود پس سعی شود در توالید محتوا 
از صفر کار تایب رو انجام دهید این امر در مورد تصاویدر هم صدق می کند .
 
خیلی از افرادی که علاقه مند به سفرهای دسته جمعی و گروهی هستند از خدمات های رفاهی مانند اجاره ون استفاده میکنند.
حتما در شبکه های اجتماعی کسانی را دیده اید که دائما در حال سفر با ون های مسافرتی و یا ون های کمپری مثل ون فولکس واگن هستند.
بیستر ون های مسافرتی دارای امکانات فوق العاده راحت برای تمامی افراد خانواده میباشند.
در ادامه با ما همراه باشید تا مزیت های اجاره ون های مسافرتی را بیان کنیم.
ادامه مطلب
Parasite 2019نام : انگلژانر: درام , کمدی , هیجان انگیزامتیاز: 8.6/10 از  109,500 رای جوایز: جر 250 فیلم برتر با رتبه 31 - نامزد 3 گلدن گلوب - برنده 102 جایزه و نامزدی 128 جایزه دیگرزبان فیلم:اصلی + زیرنویس چسبیده فارسی
خلاصه داستان:اعضای خانواده کی-تایک که همگی بیکار هستند، علاقه زیادی به زندگی در پارک ها دارند اما هنگامی که درگیر یک حادثه غیر منتظره می شوند، همه چیز تغییر می کند…
کارگردان:    Bong Joon Ho , joon-ho bongستارگان:        Billy Crudup,Cate Blanchett,Kristen Wiig,Judy Greer
محصول: کره ج
سلام به کاربران خانواده برتر
من به مطالب فیزیک کوانتوم علاقه دارم و قصد دارم در این رشته تحصیل کنم اما درباره این رشته اطلاعات کمی دارم، مثلا نمیدونم در کدوم دانشگاه فیزیک کوانتوم آموزش داده میشه و یا بعد اتمام تحصیل کجا باید مشغول به کار بشم.
ممنون میشم هر اطلاعاتی در این زمینه دارین در اختیارم بذارین.
مرتبط:
معرفی کتاب با موضوع فیزیک کوانتوم
معرفی کتاب با زبان ساده در زمینه نجوم و کوانتوم
دیپلم انسانی دارم، چطور دیپلم ریاضی بگیرم و کوانت
سلام به همه عزیزان خانواده برتری ...
من حدود 1 سال و خورده ای میشه که خانواده برتر رو میشناسم و روزی بین 3 تا 5 بار میام اینجا تا از مطالب عزیزان استفاده کنم. من رضا هستم و احتمالا کسی منو نشناسه چون زیاد اینجا کامنت نمیذارم.
مشکلی که بهش برخوردم اینه که ممکنه به زودی ها ازدواج کنم و البته تمام معیارام رو که زیر و رو کردم دیدم یه معیار عجیب دارم و هر چی سعی میکنم وانمود کنم مهم نیست نمیشه ...
من برام خیلی مهمه که همسرم یه آشپز خیلی درجه یک باشه که بت
سلام
دیروز شیفت عصر بودم.از یکی از پرستارها پرسیدم فلان پرستار مجرده‌؟
گفت آره.
تعداد مجردها رو شمردیم.خیلی تعداد زیاد بود حتی سر پرستارمون هم مجرده.
نمی دونم چرا ولی ناراحت شدم.خانمی که می تونست تا الان بچه و نوه داشته باشه و سرش شلوغ باشه هنوز مجرده.
تو خانواده برتر خیلی صحبتش شده در مورد مجرد موندن ولی تا حالا از نزدیک شاهدش نبودم.
خیلی طبیعیه به کسانی که دنبال زن دومند که دردسرهای خاص خودش رو داره از دعوا تا قتل و کسانی که یکی از اعضای خانواده شون خودکشی کرده و نیز افراد مجرد با سن بالا که قصد تصمیم گیری برای خانواده ها در کشور رو دارن مسوولیت های بزرگ سپرده نشه. کسی که توانایی تشکیل و  حفظ خانواده خود رو نداره به طریق اولی توانایی اداره جای بزرگتر رو نخواهد داشت و به مشکل خواهد خورد و مردم رو با مشکلات رو در رو میکنه.چند نکته:
پول خوشبختی نمی آورد
زن دوم در ایران یعنی بد
معنی کلمه ترول ( troll )
 
ترول ( troll ) چیست ؟
ترول ( troll ) کیست ؟
 
ترول (به انگلیسی: Troll) معنی رایج آن اوباش اینترنتی می باشد و در فرهنگ اینترنتی به افرادی گفته می‌شود که با رفتار مخرب در فضای اینترنت به دنبال جلب نظر کاربران، ایجاد تشنج و بیان مطالب محرک و توهین‌آمیز هستند.
ترول ( troll ) یا همان اوباش اینترنتی فردی است که در اتاق‌های گفتگو، تالارها، وب نوشتها یا تارنماهای کاربر-محور پیام‌هایی ارسال می‌کند که حاوی مطالب ناراحت‌کننده یا جنجال‌بران
تنظیم اهدافمون مطابق با علاقه هامون گاهی کار دستمون میده،شاید باید دنبال وظیفه بود تا در نیمه راه انگیزمون رو از دست ندیم و پایبند به هدفمون باشیم...
برای انتخاب هدف به وظیفه هامون توجه کنیم و‌ برای رسیدن بهش از راهی که علاقه داریم شروع کنیم...
یکی از بهترین شیوه ها برای شناخت فرد مشاهده‌ی اوست زمانی که با خانواده اش در تعامل است. نحوه ی برخورد فرد با اعضای خانواده و پدر و مادر، شاخصی از رفتار آینده‌ی او در یک ارتباط صمیمانه استنوع برخورد و رفتار فرد در خانواده،اطلاعات بسیار زیادی به ما می دهد، تا پیش بینی کنیم که بعد از ازدواج این فرد چگونه برخورد خواهد کرد.اگر فرد در ارتباط با خانواده صادق و راحت باشد ، احتمالاً بعد از هم به همین شیوه رفتار خواهد کرد و اگر فردی با اعضای خانواده ا
سلام  بر همه گیمر هایی که دارن سایت ما رو می خونن
همه ما دوست داریم که اخبار بازی مورد علاقه مون رو علاوه بر اینکه چندسال از انتشار اون گذشته دنبال کنیم، یا شاید هم یک بازی رو تموم کردیم و دنبال سلاح ها و راز های مخفیش هستیم و حتی فهمیدین داستان و کلیت یک بازی ای که می خواهیم بخریم رو بدونیم و ...
این وبلاگ همونیه که می خواین! ما یعنی Kiavash‌و ،ehsan و alireza366 همیشه در تلاشیم بروز ترین اخبار برای شما پست کنیم
همراه AGN بمانید
برای خودت وقت بذار. لباس مورد علاقه‌ت رو بپوش و رژ خوش‌رنگت رو بزن. آهنگ مورد علاقه‌ت رو پلی کن و برو جلوی آینه باهاش برقص. اهمیت نداره اگر بلد نیستی برقصی. هیچ‌کس اولش بلد نیست. اما اونی که باید تو رو کشف کنه خودتی. اونی که باید پیچ و خم‌ها و ظرافت‌هات رو پیدا کنه، در وهله‌ی اول خودتی.که اگر متوجه‌شون شدی، اون موقع‌س که می‌تونی به بقیه یاد بدی دوسِت داشته باشن و برات ارزش و احترام قائل بشن. اون موقع‌س که می‌تونی خودت باشی و از خودت بودن ن
سلام بازدید کننده گرامی من شادی بیگزاده هستم و در وبلاگ کافه معلومات قصد دارم تا به بررسی بهترین مطالب سلامت روان، سبک زندگی و سلامت جسمانی بپردازم.
مطالب نوشته خودم نیستند و از بهترین منابع برای شما گردآوری خواهم کرد اما با ذکر منبع پ خیالتان راحت باشد.
ممنون که همراه کافه معلومات هستید.
این همه آدم فقیر چطور ازدواج میکنند؟، الان توی خانواده برتر اکثرا میگن آدم باید درآمد چهار پنج میلیونی در ماه داشته باشه، یا کار آزاد با سرمایه میلیاردی داشته باشه تا دختر و خانواده اش رضایت بدند تا بتونه ازدواج کنه، اما الان تو اکثر شهرستان ها میبینیم بعضی از مردها کلا با 20 میلیون سرمایه و کار کارگری روزمزدی که هر روز هم نیست میرند خواستگاری و خانواده دختر هم قبول شان میکنند. 
تازه خانه هم یا اجاره ای هست یا هم یک طبقه بالای خانواده شوهر. پ
❌نام واقعی : JEON JUNGKOOK ( عشق من )نام استیج: JUNGKOOKتاریخ تولد: september 1st 1997 ( میشه 20 سالش )(وجدانن خییییلی جوونه )گروه خونی: Aنام مستعار: jungkookieخانواده: مامان ؛ بابا؛ برادر بزرگترغذای مورد علاقه :  پیتزا رنگ مورد علاقه: قرمز، سیاه، سفیدچیز های مورد علاقه: کفش؛ آرایشلذت ها:رنگ قرمزنقاشی کشیدنعدد یکیه هوای آفتابی با یه نسیم خنک ( کلا تو فاز رمانتیکه )توانایی: رانندگیجایگاه در گروه: کوچکترین عضو گروه(مکنه گروه)، رپربا وی و جیمین رابطه خوبی داره ولی به جی هوپ
با سلام
من پسری ۲۸ ساله هستم و مدتی هست که با دختر خانومی هم سن و سال خود آشنا شده ام و قصد ازدواج با یکدیگر را داریم. ولی با وجود تمام اشتراکات ذهنی و علاقه ها و مراجعه کردن مون حداقل ۲۰ جلسه نزد روانشناس، تنها یک اختلاف بزرگی بین ما وجود دارد و آن هم مسئله حفظ حجاب روسری یا مقنعه می‌باشد.
نامزد من در خانواده ای بزرگ شده است که در طی این مدت ۲۷ سال هرگز حتی در میان دور ترین فامیل های خود علیرغم پوشیده بودن لباس های خود هرگز روسری به سر نمی کند و
با لطف و عنایت شما عزیزان و جهت سهولت شما کاربران عزیز جدولی با عنوان جدول مطالب ارسالی توسط تیم سابا نیو تهیه و تنظیم گرددیده است
شما عزیزان میتوانید با ورود به بخش حدول مطالب ارسالی در قسمت بالای وبلاگ مطالب ارسالی در روز های مختلف رو رویت بفرمایید
ما به دنبال طراحان ماهر برای نوشتن مطالب آموزشی شگفت انگیز در زمینه های زیر هستیم:
طراحی چاپ: آیا می توانید بروشورها و بروشورهای جذاب ایجاد کنید؟ ما به شما در تیم نیاز داریم!اموزش تایپوگرافی: از اصول اولیه تا طرح های شگفت انگیز ، ما به دنبال افراد هستیم تا محتوای تایپوگرافی مرتب را ایجاد کنند.Adobe InDesign: نه تنها دانستن نرم افزار بلکه قادر به نمایش دادن مردم به نحوه ایجاد طرح های عالی با آن است.مایکروسافت ورد: آیا فکر می کنید Word قهرمان ناگفته قال
میتوان با این خدا پرواز کرد
سفره دل را برایش باز کرد
میتوان درباره گل حرف زد
صاف و ساده مثل بلبل حرف زد
چکه چکه مثل باران راز گفت
میتوان با او صمیمی حرف زد
مرتبط:
صفحه دخترانه خانواده برتر 1
صفحه دخترانه خانواده برتر 2
صفحه دخترانه خانواده برتر 3
درد دل های دختران و پسران
صفحه گفتگوی گوهران کشف نشده

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها