نتایج جستجو برای عبارت :

انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز برگزار کرد: مهتاب نوردی در منطقه مربوطی روستای کهنه

پروانه پدرام: همزمان با اطلاعیه هیئت کوهنوردی و صعودهای
ورزشی و انجمن های طبیعت گردی استان فارس و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه مهتاب نوردی به همت انجمن
طبیعت گردی تاگاره اوز در منطقه مربط (مربوطی) روستای کهنه برگزار شد.

ادامه مطلب
بنا به پیشنهاد سرکار خانم شرفی زاده و تماس با انجمن نمایش اوز جهت تشکیل گروه نمایش روستای کهنه اوز ، با پیگیری انجمن و مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز ، این گروه نمایش فعال و آغاز به کار نمود.
در جلسه ای که در روز یکشنبه 24/9/98 در روستای کهنه و دبیرستان توحید با حضور اعضای هیات رییسه انجمن نمایش و همچنین اعضای گروه نمایش یاد شده شامل خانم ها شرفی زاده ، اسدی ، رفیعی و اسدی و رییس اداره خانم هاشمی برگزار گردید ، پیرامون چگونگی فعالیت گروه نما
مهشید خضری، دبیر انجمن: روز هوای پاک امسال با شعر خوانی و
معرفی فعالیت های کتابخوانی باشگاه کتابخوانی بوسار و خاول همراه شد.
این برنامه که به همت انجمن علمی، فرهنگی
و طبیعت گردی تاگاره اوز با همراهی شورای اسلامی، دهیاری روستای گلار، پروین صالحی، تسهیلگر
باشگاه کتابخوانی، و اعضای انجمن صورت گرفت، مسیر سبز روستای گلار تا قلعه قدیمی که از آثار
باستانی روستاست پیمایش شد.

ادامه مطلب
با سلام و احترام به اطلاع دوستان گرامی می رساند که جلسه انجمن تاریخ شهرستانهای استان تهران در نظر دارد به منظور ارتقاع سطح علمی دبیران جلسه ای در مورخه 23/9/1398 در اسلامشهر به ادرس خیابان امام حسن مجتبی،خیابان امام رضا،جنب پارک فدک،سالن فجر از ساعت 9 صبح تا 14 عصر برگزار کند.
قابل به ذکر است که سفر انجمن تاریخ در مورخه 98/10/10 به مدت چهار روز به شهر طبس برگزار خواهد شد.
فرش کهنه نما از جمله فرش هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و از آنجا که فرش کهنه نما به فرش هایی با قدمت بالا بسیار شباهت دارد بسیار قابل توجه است. بسیاری از مشتریان فرش به فرش کهنه نما شده و فرش هایی که در آن ها شدت رنگ کاهش یافته است و کهنگی وجود دارد ، علاقه نشان می دهند. به همین دلیل کسانی که در صنعت فرش فعالیت دارند ، فرش کهنه نما را از فرش نو و جدید تهیه می کنند و با استفاده از روش های خاصی که به آن اشاره می شود اقدام به کهنه نما کردن فرش
در تاریخ ۹ امردادماه سال جاری، انتخابات هیئت مدیره انجمن منهاج طبق ضوابط آیین نامه انجمن های ادبی برگزار شد و طیّ آن، افراد زیر به مدّت ۲ سال عنوان هیئت مدیره انجمن انتخاب شدند:
معصومه رحمانی فر
رقیّه موسوی
سامان صحرایی
مجید افشاری
سجّاد رضایی
و اعضای علی البدل:
معصومه رضوانی
علی مختارزاده.
تهران- ایرنا- ششمین دوره مسابقات المپیاد بوچیا محلات پایتخت با شرکت ۱۱۰ ورزشکار معلول و توان‌یاب تهرانی برگزار شد که در پایان منطقه ۱۹ جایگاه قهرمانی را از آن خود کرد.به گزارش روز چهارشنبه سازمان ورزش شهرداری تهران، این رقابت ها به مدت یک روز (۱۵ بهمن) برگزار شد که تیم های بوچیا منطقه ۴ دوم و مناطق ۲ و ۱۰ پایتخت نیز به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.المپیاد بوچیا محلات، به میزبانی منطقه ۵ شهرداری در مجموعه ورزشی شفیع پور برگزار و حکم و جوایز ب
- عشق کهنه:
پاییز از راه رسید             مثل مردی غمگینکه سالها پیش عاشق شده است∞                از عشق عکسی دارد                       کهنه،                             از دختری که سالها پیش گفته بود:                         "دوستت دارم".
 
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)#هاشور_در_هاشور#شعر_کوتاه
مهتاب کرامتی  نه فقط یک سلبریتی و یک بازیگر زن ایرانی بلکه سفیر مهربانی و چهره ای جهانی است. او زنی است که از شهرتش برای کارهای عام المنفعه و کمک به کودکان استفاده و حالا همین کارها هم شهرت او را بیشتر کرده‌ است.
 
مهتاب کرامتی سالهاست سفیر صلح و حسن نیت یونیسف است و حضور او در جشن برند معروف جورجیو آرمانی که برند پوشاک است جهانی شدن این سلبریتی ایرانی را به رخ کشید. 
 

ادامه مطلب
مصوبات کلی انجمن در طی نیم سال دوم:
1_برپایی نمایشگاه هنر های دانش آموزی با نظارت انجمن فرهنگی-هنری
2_برگزاری مسابقات فرهنگی-هنری با همکاری انجمن و معاونت پرورشی آموزشگاه
3_انجام مبادلات با انجمن کتابخانه در زمینه ای فرهنگی-هنری
بیوگرافی مهتاب کرامتی
مهتاب کرامتی متولد 25 مهر سال 1349 در شهر تهران است.  به خاطر مأموریت پدرش یحیی کرامتی، چند سالی را در محلهٔ گلسار رشت زندگی کرد. کرامتی دو خواهر دارد، مادرش استاد دانشگاه و دانش‌آموختهٔ مهندسی صنایع غذایی، خواهر بزرگترش داروساز است.
او بازیگر، تهیه کننده فیلم، کنشگر حقوق کودکان و مدیر هنری ایرانی است و همچنین سفیر حسن نیت و صلح از سوی یونیسف نیز می باشد.
مهتاب کرامتی مدرک رشته میکروبیولوژی دارد. او در سال 1375 دوره های
با استعانت از خداوند متعال و ذیل توجّهات امام عصر (عج)، انجمن شعر و ادب منهاج سلماس در تاریخ 25 تیرماه امسال ثبت و در اوّل امردادماه افتتاح شد. برای اطّلاع از فعّالیّت‌های این انجمن به وبلاگ اختصاصی انجمن به نشانی: www.menhaj98.blog.ir مراجعه کنید. چشم‌به‌راه نظرات سازندۀ همۀ دوستان جهت پیشبرد هرچه‌بهتر برنامه‌های انجمن هستیم. با سپاس پیشاپیش
با سلام و عرض ادب خدمت اعضای محترم انجمن.
در خصوص فعالیت های انجمن خدمتتون عرض کنم که هر فعالیتی که جنبه علمی داشته باشد مثل نمایشگاه کتاب و... جزء اهداف انجمن محسوب میشود
هدف ایجاد فعالیت های جمعی و گروهی و تقویت روحیه همکاری هم از اهداف مهم انجمن هست.
در خصوص سوالاتی که در رابطه با انجمن داشتید لازم به ذکر است که ، انجمن بودجه دارد ولی در صورت برگزاری کارگاه های آموزشی باید هزینه پرداخت کنید.
شرکت در کارگاه ها اختیاری است و هرکس که تمایل داشت
انجمن علمی ستاره شناسی برگزار می‌کند:به زودی:
اکران فیلم سینمایی"به سوی ستارگان"
خلاصه فیلم:سفر به سوی ستارگان ، فیلمی ماجرایی و علمی تخیلی محصول سپتامبر۲۰۱۹ و به کارگردانی جیمز گری می‌باشد. روی مک‌براید (با هنرنمایی برد پیت) در جستجوی پدر خود، که بیست سال پیش در ماموریتی یک‌طرفه به سیاره‌ی نپتون سفر کرده بود تا نشانه‌هایی از حیات موجودات بیگانه بیابد ، سفری دور و دراز را آغاز می‌کند. طی همین ماجراها، او به وجود راز خاصی پی می‌برد که می
مصوبات کلی انجمن مناسبت ها در طی نیم سال دوم :
1_برگزاری جشن دهه فجر با همکاری دیگر انجمن ها و شوراء دانش آموزی
2_برگزاری مراسم عذاداری به مناسبت دهه فاطمیه با همکاری انجمن مذهبی
3_جشن ولادت امام محمد باقر {ع} در صبحگاه توسط اعضائ انجمن 
4_تشویق دانش اموزان به درختکاری و حفظ محیط زیست توسط اعضاء انجمن مناسبت ها
5_برگزاری جشن باستانی نوروز و چیدن سفره هفت سین در آموزشگاه
6-برگزاری بازارچه کارافرینی دانش آموزان
7_برگزاری جشن سپاس معلم به مناسبت
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
#من_او
« مَنِ او »
نویسنده: #رضا_امیرخانی
خلاصه:داستان مربوط به خانواده فتاح‌ها از خانواده‌های ثروتمند و مذهبی تهران قدیم است. حاج فتاح دو نوه‌اش -مریم و علی- را بسیار دوست دارد و همیشه سعی می‌کند لوطی‌گری را به آن‌ها یاد دهد. داستان بر محوریت علی فتاح می‌چرخد، پسری که عاشق دختر کلفت‌شان -به نام مهتاب- است. در پِیِ کشف حجاب، مریم به فرانسه می‌رود و بعد از مدتی مهتاب نیز به پیش او می‌رود و علی هم‌چنان عاشق است و مهتاب هم‌چنان عاشق است اما ..
بیوگرافی مهتاب کرامتی
مهتاب کرامتی متولد 25 مهر سال 1349 در شهر تهران است.  به خاطر مأموریت پدرش یحیی کرامتی، چند سالی را در محلهٔ گلسار رشت زندگی کرد. کرامتی دو خواهر دارد، مادرش استاد دانشگاه و دانش‌آموختهٔ مهندسی صنایع غذایی، خواهر بزرگترش داروساز است.
او بازیگر، تهیه کننده فیلم، کنشگر حقوق کودکان و مدیر هنری ایرانی است و همچنین سفیر حسن نیت و صلح از سوی یونیسف نیز می باشد.
مهتاب کرامتی مدرک رشته میکروبیولوژی دارد. او در سال 1375 دوره های
راهیابی و موفقیت دو جوان پاوه ای در انتخابات انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه غرب
به گزارش سلام پاوه: یازدهمین دوره انتخابات انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه غرب، با حضور اساتید برجسته دانشگاه و مدیران استانی به صورت الکترونیکی برگزار گردید.
مهندس عادل رستمی تبار و مهندس آرام قادری از جوانان شهر باینگان با کسب آرای لازمه، به عنوان عضو اصلی وارد هیئت مدیره این انجمن معتبر علمی شوند.
شایان ذکر است مهندس رستمی تبار کارشناس ارشد بهره برد
 
انجمن طراحان گرافیک ایران
 
انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران IGDS (مخفف Iranian Graphic Designers Society) در سال 1376 خورشیدی به کوشش مرتضی ممیز و با شرکت و عضویت گروهی از طراحان گرافیک ایران شکل گرفت وکشور ایران به عضویت ایکوگرادا Icograda (انجمن بین المللی طراحان گرافیک) درآمد. هدف این انجمن، رشد و اعتلای کمی و کیفی حرفۀ طراحی گرافیک در ایران بود.
 
باسلام جلسه انجمن کاراته شوتوکان jkA استان فارس درتاریخ 97/10/7 برگزار شد
با حضور رئیس هیئت کاراته استان فارس جناب اقای احمد مبارکی واعضاء جدید هیئت رئیسه درسالن کنفرانس بهداری وبهداشت صنعت نفت فارس برگزار گردید وپس از بحث وتبادل نظر درپایان احکام مسئولیت اعضاء هیئت رئیسه ونایب رئیس ودبیر ونمایندگان شهرستانها ومسئولین کمیته ها ابلاغ واهداگردید.
هتل آپارتمان مهتاب مشهد
یکی از هتل آپارتمان کیفیت خوب مشهد می باشد که در نزدیکی و جوار حرم مطهر
حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله بسیار کمی که تا حرم
مطهر دارد , از این رو هتل آپارتمان مهتاب مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد
نزدیک به حرم به شمار آورد. این هتل آپارتمان دارای واحد های دو تخته , سه
تخته , چهار تخته و پنج تخته می باشد و با امکاناتی نظیر رستوران مجهز با
غذاهای متنوع و خوش طعم , فروشگاه, خودپرداز, لاندری , سیستم
جلسه برآورد هزینه پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری با حضور معاونین فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و مدیران شهری در معاونت فنی و عمرانی منطقه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در راستای تسریع در انعقاد قرارداد پروژه های مناسب سازی جلسه به منظور برآورد هزینه های هر یک از پروژه ها و برنامه ریزی پیرامون تأمین اعتبارات آنها  برگزار شد.
بسمه تعالی
جلسه در نماز خانه آموزشگاه در ساعت 11 برگزار شدهکه مصوبات جلسه از این قرار است:
1- با توجه به فصل امتحانات انجمن مهارتهای زندگی و انجمن علمی و آموزشی تهیه تراکت و نصب در سالن امتحانات و پانل ها جو را برای دانش آموزان مساعد کردند .همچنین اختصاص بخش دانستنی های صبحگاه به مواردی از جمله تغذیه مناسبت فصل امتحانات ، موارد بهداشتی ، زمان مطالعه ، زمان خواب و ......
1- با توجه به در پیش بودن 9 دی روز بصیرت کلیه اعضای شورای دانش آموزی اعلام آمادگ
افرادی که علاقه مند به همکاری با انجمن میباشند به دبیر انجمن اطلاع دهند.
در زمینه فتوشاپ (طراحی بنر انجمن ، پوستر ها و ...)
در زمینه طراحی وبلاگ
در زمینه ساخت طرح پژوهشی (ترجیحا رشته های مهندسی برق ، شیمی ، مکانیک)
در زمینه چاپ نشریه و تولید محتوا
در زمینه سخنرانی و مجریگری
در زمینه آموزش مفاهیم فناوری نانو (به صورت کارگاه و ...)
مصوبات کلی انجمن مذهبی در طی نیم سال دوم:
1_نصب پلاکارد در سالن مدرسه به مناسبت دهه فاطمیه
2_نوحه خوانی توسط دانش آموزان به مناسبت دهه فاطمیه در مراسم صبحگاه
3_ برگزاری مراسم عذاداری دهه فاطمیه با همکاری انجمن مناسبت ها
4_تسلیت شهادت حضرت ام البنین {س} توسط اعضاء انجمن
با سلام و عرض ادب
کارگاه هایی با عنوان مهارت های قبل از ازدواج و بعد از ازدواج با همکاری موسسه ذهن پویا و انجمن علمی دانشگاه پیام نور فردوس برگزار شد اولین جلسه ۳ ساعته مهارتهای پیش از ازدواج در تاریخ ۲۵ شهریور و جلسه دوم در اول مهرماه ۱۳۹۸ با تدریس اساتید گرانقدر سرکار خانم باقرزاده و جناب آقای دلیر برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
دومین جلسه فصلی انجمنهای ورزشی صنعت آب و برق خوزستان بمناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق خوزستان روز سه شنبه مورخ 98/5/08 در سالن امفی تئاتر هیات ورزش صنعت آب و برق خوزستان برگزار گردید.در این جلسه ریاست انجمن ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان  جناب آقای مهندس قنبری .عملکرد سال 1397 انجمن ورزشهای رزمی و برنامه های سال 1398 انجمن  ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان را خدمت هیات ورزش صنعت اب و برق خوزستان و دیگر انجمنهای محترم صنعت آب و برق خوزستا
سلام به همه ی دوستان ویرا قالب
خیلی از شما ها میدونید انجمن چیه
اگه نمیدونید :
انجمن چیزی شبیه وب هستش
با این تفاوت که هر کاربر میتواند برای خود تاپیک و تالار ایجاد کند و مطالب خود را بگزارد
هزینه را میتوانید در این بخش ببینید
(هیچ پولی لازم نیست خرج کنید)
+ما فعلا با رزبلاگ انجمن میسازیم که میتونید خودتون هم بسازید
اما به زودی با چیزهای دیگه هم میسازیم
کسانی که علاقه مند به عضویت در شورایب مرکزی انجمن نانو میباشند لطفا در نظرات به صورت خصوصی اعلام آمادگی فرمایند .
افراد نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی و شماره تماس خود را بفرستند.
مهلت عضو گیری تا هفته اول بهمن ماه میباشد.
لازم به ذکر است افرادی که عضو میشوند مورد بررسی دبیر انجمن و کارشناس مربوطه قرار میگیرند و در صورت تایید صلاحیت یکی از نامزد های انتخابات انجمن میشوند.
انتخابات انجمن های علمی هفته اول اسفند ماه میباشد.
بهار دوباره زمزمه های عاشقانه اش را در
گوش طبیعت منطقه اوز زمزمه کرده است تا مانند سال های گذشته میزبان همشهریان و
مهمانان داخلی و خارجی بسیاری باشیم که برای دیدن مناظر زیبا و دورهمی های
خانوادگی و دوستانه لحظه شماری می کردند.



ادامه مطلب
هتل آپارتمان مهتاب مشهد یکی از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر هست که از موقعیت مکانی مناسبی در مشهد الرضا برخوردار است. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا 5 با فاصله حدود 6 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و زائران بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) میتوانند در فاصله زمانی کوتاهی به زیارت حضرت نایل شوند. همان طور که گفته شد نزدیکی به حرم مطهر و موقعیت مکانی ایده آل از جمله مهم ترین مزیت های انتخاب هتل آپارتمان مهتاب برای اقامت در مشهد م
آهنگ میدونی قلبم اروم نداره از هایده و معین
دانلودآهنگ مهتاب با صدای معین
دانلود آهنگ مهتاب از معین با کیفیت 320
دانلود آهنگ جدید میدونی قلبم آروم نداره

مهتاب معین 320
ریمیکس به دیدن من بیا
به دیدن من بیا مهتاب در اومد هایده ویکی صدا
اهنگ میدونی قلبم اروم نداره ریمیکس
تعاریف مختلفی از فراغت وجود دارد. یکی از معتبرترین آن‌ها توسط انجمن بین‌المللی جامعه‌شناسی فراغت ارائه شده است. طبق تعریف انجمن بین المللی جامعه‌شناسی اوقات فراغت، فراغت مجموعه‌ای از اشتغالات است که فرد کاملا با رضایت خاطر خود برای استراحت، تفریح یا به منظور توسعه اطلاعات یا آموزش غبرانتفاعی و یا مشارکت اجتماعی داوطلبانه بعد از آزاد شدن از الزامات شغلی، خانوادگی و اجتماعی به آن می‌پردازد.
هدف این انجمن ترویج همکاری بین‌المللی در زم
✨*خواندن کتاب های خوب مانند گفتگو با بهترین ذهن های قرن های گذشته است“رنه دکارت”*✨جلسه انجمن کتابخانه عمومی پیشین در جهت بررسی مشکلات کتابخانه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه با محوریت و موضوع هفته کتاب با حضور مسئولین شهرستان و بخش در محل بخشداری برگزار گردید.✨وبلاگ کتابخانه:pishinlb.blog.ir✨
یکی از شاخه های ورزشی آنتالیا و مقصد مهم در جهانگردی ورزشی بدون شک گلف است. شهر آنتالیا به یک مکان ملاقات با بسیاری از دوستداران گلف در ترکیه و در سراسر جهان تبدیل شده است.
در سال 2008 منطقه بلک آنتالیا (Belek) جایزه بهترین منطقه گلف سال اروپا را توسط انجمن بین المللی اپراتورهای تور گلف (IAGTO) دریافت نمود، بیش از 50 تورنمنت ملی و بین المللی را در طول سال برگزار می کند. از جمله آنها ، مسابقات جهانی گلف جهانی ترکی ایرلاینز است که مهمترین تورنمنت گلف آما
آیین تجلیل از حافظان فارغ‌التحصیل مؤسسه  آموزش حفظ «ابوایوب انصاری» در شهر «مدان» بلغارستان به همت انجمن جهانی قرآن و سنت برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز  شیخ خالد عبدالکافی، معاون دبیرکل انجمن جهانی قرآن و سنت در امور آموزشی و علمی، گفت: این مراسم در راستای رهنمودهای شیخ محمد بن عبدالکریم العیسی، دبیرکل اتحادیه جهان اسلام و با هدف تجلیل از فارغ‌التحصیلان حافظ قرآن کریم مؤسسه «ابوایوب انصاری» شهر مدان بلغارستان برگزار شد.مصطفی حجمی، م
و بعد از ۹ سال باز هم داغ فرودگاه امام خمینی را حس میکنم...باید روزی بنویسم که چقدر پشت سر هر رفتنی اشک ریختم که پشت هر رفتنی چقدر ناامید شدم از ماندن، از ساختن، از خوب شدن این درد ها...باید بنویسم باید بمانند اینها هر چند که سرد شده همه اشان...این تاریکی های مطلق...این لحظه هایی که از این سرزمین میترسم و از ضحاک ها و از مارها...و از خون جوانان وطن شاید؟...و خوب میشویم شاید ماهم؟ که جواب من تسلیم است....اینجا چرا می تابی ؟ ای مهتاب، برگرداین کهنه گورست
بسمه تعالی
چارت شورای دانش آموزی
سال تحصلی99-98
انجمن فرهنگی هنری
1-فائزه کشاورز (رئیس انجمن)
2-زهرا برزکار
3-زینب صفری
4-سمانه جمالی
5-زهرا اسدی3
انجمن انتظار ومهدویت
1-زهرا احمدیان(رئیس انجمن)
2-زهرا زمانی
3-نرگس عظیمی
4-نرگس سلیمانی
5-غلامی
6-اسما اکبری
انجمن بهداشت
1-نیلوفر زمانی(رئیس انجمن)
2-مهشید جمالی
3-فاطمه باقری
4-فاطمه جمالی
5-فائزه پاخیره
6-زهرا زمانی
انجمن علمی آموزشی
1-مهدیه ابراهیمی(رئیس انجمن)
2-فرنوش ایمانی
3-زهرا صالحی
4-فاطمه ابراهیمی
5-
ششمین همایش سالانه انجمن مطق ایران، با همکاری پژوهشگاه دانش‌های بنیادی طی روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

 
حوزه های پژوهشی این سمینار مرتبط عبارت اند از: 
 
۱. منطق ریاضی؛ ۲. منطق فلسفی؛ ۳. فلسفه ریاضیات؛ ۴. فلسفه
منطق؛ ۵. منطق قدیم؛ ۶.تاریخ منطق؛ ۷. منطق و علوم رایانه؛ ۸. منطق
کاربردی؛ ۹. منطق و روش شناسی و ۱۰. آموزش منطق.
دانلود انجمن ساز IPS Community Suite 4.4.2 نال شده : انجمن
ساز IPB از قدرتمندترین انجمن ساز های ساخته شده تابحال می باشد که امکانات
کاملی را در اختیار شما قرار میدهد.
تنها دقایقی پس از انتشار نسخه 4.4.2 از سوی سایت اصلی ، اسکریپت یاب
نسخه نال شده این ورژن انجمن ساز را برای شما آماده نموده است که امیدوارم
مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد .
 
 
 
 





دانلود و اطلاعات بیشتر




















انجمن ساز ips انجمن ساز رایگان دانلو
توانیابان منطقه 19در راستای نمایش دستاوردهای هنری خود روز چهارشنبه 16 مرداد از ساعت 18:30 تا 21 در بوستان بزرگ ولایت گردهم آمدند.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت:  در کنار ارائه خدمات سلامت محور به توانیابان منطقه، برنامه های شاد و مفرحی در قالب دورهمی اعضای منطقه ای کانون معلولین با همراهی خانواده هایشان در بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.وی با اشاره به برپایی غرفه های مختلف و حضور
در روز نهم اردیبهشت ماه کارگاه آموزش خانواده توسط انجمن علمی معلمان روانشناسی استان مرکزی در پژوهشگاه معلم با حضور حدود 40 نفر از علاقه مندان و اعضای انجمن برگزار شد. مدرس کارگاه سرکار خانم مژگان نظام آبادی با  سرفصل های حل تعارض، مهارت ارتباظی زوجین و تفاوت های زنان و مردان کارگاه را اداره نمودند.

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.
ادامه مطلب
یکی از رسم های قدیمی ایرانی ها خوردن ماهی در شب های عید و دیگر شب های مناسبتی سال است و از دغدغه‌های مهم افراد در این شب ها تشخیص ماهی تازه از کهنه است تا غذایی تازه و لذت بخش بخورند. اما واقعا چگونه می توان ماهی تازه را از کهنه تشخیص داد؟ نشانه های ظاهری در آن وجود دارد؟ با ما همراه باشید تا در ادامه نکات مهم در تشخیص ماهی تازه بیان کنید.
 
ادامه مطلب
کارگاه آموزش خانواده توسط انجمن علمی معلمان روانشناسی استان مرکزی با همکاری مرکز پیام نو در روز پنجشنبه ۹۸/۳/۹ در پژوهشگاه معلم با حضور حدود 40 نفر از علاقه مندان و اعضای انجمن برگزار شد. در این کارگاه سرکار خانم مژگان نظام آبادی به ارائه مطالبی درخصوص حل تعارض، مهارت ارتباطی زوجین و تفاوت های زنان و مردان پرداختند.

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.
ادامه مطلب
کمیته های انجمن:
کمیته برگزاری برنامه های دهمین سال تأسیس انجمن 
 
کمیته ارتباطات و انتشارات
 
کمیته ارزشیابی آموزش مهندسی
 
کمیته ارکان و منابع انسانی
 
کمیته برنامه ریزی و پایش دستاوردها
 
کمیته توسعه عضویت و شاخه های انجمن
 
کمیته جوایز
 
کمیته دانشجویی
 
کمیته فعالیت های آموزشی و تخصصی
 
کمیته همکاری های بین الملل
 
بعضی دوستت دارم ها را نمی شود گفت...اصلا نباید گفت...باید گذاشت ته دلتا کهنه و کهنه و کهنه تر شودمثل قالی، قدیمی شود...قیمتی شودبعضی دوستت دارم ها را نباید گفتحتی به اندازه ی یک لایک در اینستایا یک آیکونِ کوچک ❤که مجبور شوی ۱۱۰۰ بار صفحه را رِفرِش کنیببینی جواب در خورِ کامنتت گرفته ای یا نه!بعضی دوستت دارم ها باید بمانند برای خودتبرای روزهای مبادای زندگیتبرای شب های دلتنگیت.یا وقت هایی که شعر میخوانیو قلپ قلپ چای میخوریو به ساعت دوازده عاشقی
چهارمین جلسه کمیته مناسب سازی معابر، بوستان ها و ساختمان های اداری در منطقه 19 با حضور شهردار منطقه و اعضای کمیته برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، این جلسه در راستای سهولت تردد افراد کم توان (نابینایان، کهنسالان و کودکان) سطح منطقه برگزار و طی آن ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل، گزارشی از اقدامات مناسب سازی در پروژه های پایلوت و سایر نقاط در منطقه ارائه شد.در این جلسه علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به اینکه حدود 3 سال از آغاز مناسب
به نام خدا
مصوبات کلی انجمن در طی نیم سال اول:
1-نظافت نماز خانه با همکاری اعضای انجمن
2- تشویق دانش آموزان جهت شرکت در نماز جماعت مدرسه
3-نشست نماز باحضور حجت الاسلام مسعودی جهت رفع مشکلات دینی آنها
4-آمادگی دانش اموزان جهت شرکت در مسابقات احکام
۶ تا از بهترین افزونه های انجمن ساز در وردپرس
آیا میدانستید میتوانید در وردپرس انجمن راه اندازی کنید؟ بله ، با افزونه های انجمن سازی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید تالار گفتگو در وردپرس راه اندازی کنید.
همانطور که شما به عنوان یک وبمستر و مدیر سایت می دانید داشتن انجمن مزایای بسیار زیادی دارد برای مثال در یک سایت برای گفت و گو و تبادل نظر بین کاربران بسیار دارای اهمیت است. انجمن ها میتوانند به اطلاع رسانی ها کمک کنند و مشارکت‌های
نام ها: Love in the Moonlight – ماه پشت ابر – عشق در مهتابمحصول: 2016 کره جنوبی از شبکه KBS2ژانر: عاشقانه | تاریخیتاریخ پخش: 01 شهریور 1395 – 22Aug2016قسمت ها: 18 + 2 قسمت دوشنبه و سه شنبه هاوضعیت: پایان یافته استبازیگران:Park Bo Gum – Kim Yoo Jung -Jung Jin Young
تا قسمت آخر با زیرنویس فارسی اضافه شد.
ost کامل اضافه شد.
 
خلاصه داستان:“هونگ را اون” کسی هست که برای بقیه ملاقات ترتیب میده. اون برای یکی از مشتریهاش نامه ای مینویسه و همین باعث دیدار اون با ولیعهد “هیو میونگ” میشه, در حا
دومین جلسه کمیته مناسب سازی معابر منطقه 19 در سال جاری با حضور معاون فنی و عمرانی، معاون حمل و نقل و ترافیک، نمایندگان اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران وسایر مدیران شهری برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این جلسه برنامه عملیاتی شهرداری منطقه در خصوص مناسب سازی معابر ، بوستان ها و ساختمان ها در سال جاری اعلام شد.گفتنی است در این جلسه بر تسریع در بازدید از معابر و انعقاد قراردادها،  آغاز به کار مناسب سازی معابر پیش از ق
شامگاه یکشنبه در آئین پایانی شصت و سومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان ایران، سروناز با بیان اینکه این جشنواره بعد از ۲۲ سال با همت و پشتیبانی انجمن سینمای جوانان ایران در شیراز برگزار شد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام خبر - هنرشیراز -
ادامه مطلب
همشهری آنلاین/ زینب زینال زاده: در این همایش که به بستگی گرامیداشت هفته دیابت بوسیله همت مرکز دیابت یاس و شهرداری منطقه 6 تهران برگزار شد، زیاد از یکصد نفر از متخصصان غدد، قلب و عروق و اعصاب و روان  و جمعی از شهروندان منطقه 6 آستان داشتند . متخصصان شرکت کننده تو این همایش با اشاره به محدودیت های بلای ناگهانی دیابت به عنوان « بیماری خاموش» به توضیح علل علمی ابتلای افراد به این بلای ناگهانی سخن گفتند و مداومت کردند پیشگیری، بهترین وضع مقابله ب
یکی از قشنگ ترین شعرهای فاضل نظری به نظرم این شعر هست که اون بیت معروف « مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب ، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست» توی این شعر اومده. سالها قبل این بیت رو شنیدم بودم و نمیدونستم از فاضل نظری هست. امشب بیت اولش روی زبونم بود و با خودم زمزمه میکردم
بی‌قرار توام و در دل تنگم گله‌هاستآه! بی‌تاب شدن عادت کم حوصله‌هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آبدر دلم هستی و بین من و تو فاصله‌هاست
آسمان با قفس تنگ چه فرقی داردبال
به گزارش معاونت فرهنگی انجمن و سبک کانگ فو توآ ۲۱، روزهای ۲۴ و ۲۵ مردادماه ۹۸ پنجاه و هشتمین کنگره‌ی علمی، فرهنگی و ورزشی کانگ فو توآ ۲۱، با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از ورزشکاران و مربیان این رشته و فرهیختگان و دانشگاهیان با رویکرد کارآفرینی در ورزش و پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی برگزار گردید.
ادامه مطلب
در تاریخ 98/2/11 اردوی یک روزه آموزشگاه اسماعیل بختیار بلداجی برگزار شد.این اردو به مقصد مجتمع فرهنگی  تفریحی آفتاب  متویی واقع در بخش چغاخور منطقه بلداجی برگزار گردید.
اعضای شورای دانش آموزی این آموزشگاه در اطلاع رسانی ،کسب رضایت نامه از دانش آموزان و فعالیتهای تفریحی ، فرهنگی در این اردو همکاری داشتند.
در تاریخ 6 آذر ماه مانور نمادین منطقه ای زلزله در این آموزشگاه برگزار گردید. در این برنامه که با همکاری دوستان عزیز در هلال احمر و آتش نشانی شهرکرد برگزار گردید رییس اداره و جمعی از کارکنان در مدرسه حضور یافته و از نزدیک شاهد برگزاری این مانور بودند. 
سایت ilna.ir گزارش منتشر کرد مبنی بر اینکه هیئت مدیره انجمن صنفی بازیگران سینما در اولین جلسه رسمی خود در 25 اردیبهشت، تقسیم بندی مسئولیت های داخلی انجمن را انجام داده و بر اسا آن فاطمه معتمداریا به عنوان رئیس، آتیلا پسیانی به عنوان نایب رئیس، علی دهکردی به عنوان دبیر و فریبا کوثری خزانه داری انجمن را عهده دار شدند.
ادامه مطلب
کلاسهای دکتر موغلی از دوشنبه 98/11/28 برگزار میگردد
کلاسهای استاد علی شیری از شنبه 98/11/26 برگزار میگردد
کلاسهای دکتر معاف پوریان از سه شنبه 98/11/29 برگزار میگردد ./
کلاسهای استاد مصلی نژاد از دوشنبه 98/11/28 برگزار میگردد./
کلاسهای دکتر وصال از چهارشنبه مورخه ی 98/12/07 برگزار میگردد ./
کمیته های انجمن:
کمیته برگزاری برنامه های دهمین سال تأسیس انجمن 
 
کمیته ارتباطات و انتشارات
 
کمیته ارزشیابی آموزش مهندسی
 
کمیته ارکان و منابع انسانی
 
کمیته برنامه ریزی و پایش دستاوردها
 
کمیته توسعه عضویت و شاخه های انجمن
 
کمیته جوایز
 
کمیته دانشجویی
 
کمیته فعالیت های آموزشی و تخصصی
 
کمیته همکاری های بین الملل
 
حامی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵با اطلاع دادن این شناسایی گفت: «همزمان با فرارسیدن هفته گردشگری، ۵ تا۱۱مهر ماه، ستاد گردشگری منطقه با همکاری شهرداری ناحیه۷، مسابقه خاطره نویسی از بهترین جا های دیدنی خواه زادگاه دانش آموزان را برگزار می درنگ.» ارباب«حسین دلبری» افزود: «در این مشق دانش آموزان می توانند در یک صفحه خاطرات شیرین خود را از بهینه مکانی که رفته اند یا زادگاهشان بوده، تصنیف و برای شهرداری منطقه واقع درون خیابان آیت ا
کلاس آموزش جودو و دفاع شخصی با حضور ریاست انجمن ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان  اقای مهندس قنبری و  مدرسی جناب  استاد قرائتی از همکاران بازنشسته صنعت اب و برق خوزستان و دبیر مجترم انجمن آقای مهندس بهلول  در مورخ 98/09/24 روز دوشنبه در سالن ورزشی برگزار گردید
که در پایان  کلاس از مدرس محترم جناب استاد قرائتی توسط ریاست انجمن جناب
اقای مهندس قنبری تقدیر و تشکر بعمل آمد.
شده ام بت پرست تو
شده ام بت پرست تو
شب هجرون دیگه تمومه  گل مهتاب بر سر بومه
عاشقی جز بر تو حرومه که برای تو زنده ام
آه  که برای تو زنده ام
شده ام بت پرست تو قسم به چشمون مست تو
به کنج میخونه روز و شب شده ام جام دست تو
آه شده ام جام دست تو
به تو چون سجده میکنم شرر تو هر سینه میزنم
به قصه میخوام که بعد از این بت روی تو بشکنم
آه  بت روی تو بشکنم
شب هجرون دیگه تمومه گل مهتاب بر سر بومه
عاشقی جز بر تو حرومه که برای تو زنده ام
آه که برای تو زنده ام
روم از هر
انجمن بانوان فرهیخته شهرستان زرند برگزار میکند:
جشن بزرگ روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در ‌زرند
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان زرند از برگزاری جشن بزرگ روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در زرند خبر داد.
فاطمه میرزایی در تشریح این خبر گفت: برای پاسداشت روز دختر و جشن میلاد حضرت معصومه در صدد برگزاری جشنی با برنامه های متنوعی همچون شعر خوانی، نقالی گروه کاوه و هنر نمایی گروه باران و سخنرانی دکتر مرتضی نخعی هستیم.
وی افزود
معاونین شهردار منطقه طی بازدید میدانی مشترک از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری دیدن کردند.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این بازدید که با حضور محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک، نیما پروین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و نمایندگان معاونت خدمات شهری و محیط زیست همراه بود از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری بازدید شد.گفتنی است هدف از این بازدید برآورد صحیح از پروژه ها به هنگام اجرای
بوی خاک عطر باران خورده در کوهسار...
خواب گندم زارها در چشمه مهتاب...
 
 
گوسفندان را سحرگاهان به سوی کوه راندن
در تله افتاده آهوبچگان را شیر دادن...
 
 
 
+انصافا لحظه ای چشمتان را ببندید و با خودتان فکر کنید در زندگی هرکدام از ما چندبار این پیشامدهای شگفت افتاده است. تا حالا شبی را در گندم زارها زیر نور مهتاب صبح کرده ایم؟ وقتی که صبح میشود، شبنم اردیبهشت تنمان را که میگیرد، گوسفندان را برای چرا به کوهسار ببریم. چندبار در زندگی بوی خاک باران خو
با سلام و احترام به اطلاع دوستان گرامی می رساند که جلسه انجمن تاریخ شهرستانهای استان تهران در نظر دارد به منظور ارتقاع سطح علمی دبیران جلسه ای در مورخه 23/9/1398 در اسلامشهر به ادرس خیابان امام حسن مجتبی،خیابان امام رضا،جنب پارک فدک،سالن فجر از ساعت 9 صبح تا 14 عصر برگزار کند.
امید شمس‌آذر متخلّص به "شهسوار" در اردیبهشت سال 1366 در سلماس متولّد شد. تحصیلات ابتدایی را در دبستان ابن سینا و تحصیلات متوسّطه را در مدارس راهنمایی طالقانی، هنرستان شهید پناهی و دبیرستان امام خمینی(ره) گذرانید. بعد از گذراندن خدمت سربازی، در رشتۀ تاریخ از دانشگاه ارومیّه پذیرفته شده و در اردیبهشت سال 1398 از پایان‌نامۀ کارشناسی ارشد خود با عنوان "تأثیر حملۀ مغول در تحوّلات سبک شناختی هنری و ادبی در ایران" دفاع کرده و با نمرۀ 18/85 و رتبۀ بسیار
 توزیع  کارت های پارکینگ بوستان ولایت(۱۰عدد) و تخفیف قلعهشادی بین اعضای کانون معلولان خبر داد.
 

 به مناسبت فرا رسیدن  ایام دهه فجر در سرای محله شریعتی شمالی جشنواره غذا  در تاریخ دوشنبه ١۴     بهمن ۹۸ برگزار شد. 
در این جشنواره تعداد زیادی از بانوان محله با هم به رقابت پرداختند.  وهمچنین جناب آقای فریدی معاون فرهنگی و اجتماعی  منطقه ۱۹ به همراه گروهی از مدیران منطقه و اعضاء شورایاران محله از این مسابقه حضور یافتند و به داوری و امتیازده
اقدامات مناسب سازی فضاهای شهری منطقه 19 طی برگزاری جلسه ای بررسی و بر تسریع اجرای فعالیتهای برنامه ریزی شده تأکید شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در ششمین جلسه کمیته مناسب سازی منطقه که با حضور معاونین شهردار منطقه، شهرداران و مدیران فنی نواحی برگزار شد، درخصوص اتمام بخش زیادی از پروژه های عمرانی مرتبط با مناسب سازی تا 10 بهمن تصمیم گیری شد.همچنین رعایت اصول تی او دی (TOD) در حوزه فعالیتهای شهری و فنی عمرانی و نیز تعمیر و ترمیم پل های
شورای آموزش و پرورش منطقه آب پخش صبح امروز به ریاست علی تنگ ارمی بخشدار در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
در این نشست،امام جمعه،بخشدار،شهردار،رئیس آموزش و پرورش،رئیس شورای شهر،نمایندگان معلمان و دبیران مطالب خود را مطرح کردند.

ادامه مطلب
به نام خدا
مصوبات کلی انجمن در طی نیم سال اول:
1-برگزاری جشن به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی با همکاری انجمن کتاب سرپرست کتابخانه شهر
2-برگزاری جشن شاد و متنوع به مناسبت هفته وحدت
3-برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع)
4-برگزاری جشنی شاد به مناسبت ولادت امام زمان (عج)
معرفی انجمن ebnozn01.proboards.com
در این انجمن شما میتوانید سوالان خود را بپرسید و همچنین اگر اطلاعات خوبی دارید ، پاسخگوی سوالاتی باشید که کاربران میپرسن
برای ورود بر روی لینک ذیل کلیک کنید
https://ebnozn01.proboards.com/thread/17/ned-liben-photos?page=1&scrollTo=570
این بازدید با حضور نماینده معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، نماینده اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی، نماینده اداره کل فضای سبز شهرداری تهران ، نماینده شورای اسلامی شهر تهران و معاونین شهردار منطقه 19 انجام شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در راستای ارزیابی نهایی پروژه های پایلوت مناسب سازی سال 97 و امتیاز دهی از وضعیت مناسب سازی بوستان نرگس و ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی برای توانیابان بازدید شد .گفتنی است در پایان این بازد
این بازدید با حضور نماینده معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، نماینده اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی، نماینده اداره کل فضای سبز شهرداری تهران ، نماینده شورای اسلامی شهر تهران و معاونین شهردار منطقه 19 انجام شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در راستای ارزیابی نهایی پروژه های پایلوت مناسب سازی سال 97 و امتیاز دهی از وضعیت مناسب سازی بوستان نرگس و ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی برای توانیابان بازدید شد .گفتنی است در پایان این بازد
در دومین جلسه  انجمنهای ورزشی صنعت آب و برق خوزستان و ادارات ورزش بمناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق خوزستان که روز سه شنبه مورخ 98/5/08 در سالن امفی تئاتر هیات ورزش صنعت آب و برق خوزستان برگزار گردید.در این جلسه ریاست انجمن ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان  جناب آقای مهندس قنبری .عملکرد سال 1397 انجمن ورزشهای رزمی و برنامه های سال 1398 انجمن  ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان را خدمت هیات ورزش صنعت اب و برق خوزستان و دیگر انجمنهای محترم صنعت
بسمه تعالی
در تاریخ  97/8/28 روز چهارشنبه دومین جلسه شورای دانش آموزی
با محوریت انجمنهای دانش آموزی تشکیل شد. در این جلسه مطابق با دستورالعمل تشکیل
انجمنهای دانش آموزی، هدف این انجمن ها شامل انجمن های: انجمن نماز، انجمن تربیت
بدنی، انجمن بهداشت و سلامت محیط، انجمن علمی و آموزشی، انجمن فرهنگی و هنری،
انجمن انتظامات و پشتیبانی تشریح شد، که مقرر گردید مطابق با ظرفیت آموزشگاه و
دانش آموزان و با پیشنهاد شورای دانش آموزی تعدادی از این انجمن ها در
یکی را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند
نگاهش میکنم شاید
بخواند از نگاه من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند
به برگ گل نوشتم من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس او گل را
به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند
به مهتاب گفتم ای مه تاب
سر راهت به کوی او
سلام من رسان و گو
تو را من دوست می دارم
ولی افسوس چون مهتاب به روی بسترش لغزید
یکی ابر سیه آمد که روی ماه تابان را بپوشانید
صبا را دیدم و گفتم صبا دستم به دامانت
بگو از من به دلدارم تو ر
به استحضار می رساند جلسه انجمن اولیاء و مربیان رأس ساعت 16 روز یکشنبه 13 بهمن 1398 در محل نمازخانه هنرستان برگزار می شود و در انتهای جلسه کارنامه نوبت اول هنرجویان توزیع می شود. حضور کلیه والدین گرامی رأس ساعت مقرر مورد تأکید و انتظار می باشد.
تو اون شام مه‌تاب
کنارم نشستی
عجب شاخه گل‌وار
به پایم شکستی
قلم زد نگاهت
به نقش آفرینی
که صورت‌گری را
نبود این چنینی
پریزاد عشقو
مه آسا کشیدی
خدا را به شور
تماشا کشیدی
تو دونسته بودی
چه خوش‌باورم من
شکفتی و گفتی
از عشق پرپرم من
تا گفتم کی هستی
تو گفتی یه بی‌تاب
تا گفتم دلت کو
تو گفتی که دریاب
قسم خوردی بر ماه
که عاشق‌ترینی
تو یک جمع عاشق
تو صادق‌ترینی
همون لحظه ابری
رخ ماهو آشفت
به خود گفتم ای وای
مبادا دروغ گفت
گذشت روزگاری
از اون لحظه‌ی
معرفی انجمن طلاهاست
طلاهاست یک سایت در زمینه فروش هاست ، دامین و.. می باشد که میتوانید در انجمن آن عضو شده و سوالات خود را با سایر دوستان در میان بگذارید در زمینه هاست و..
برای ورود بر روی لینک ذیل کلیک کنید
https://forum.talahost.com/user/6565.html
باربری منطقه 3 سه تهران با داشتن سال‌ها تجربه آماده هرگونه خدمت‌رسانی به ساکنین این منطقه می‌باشد. ارائه با کیفیت‌ترین خدمات با هزینه‌ ای تحت نظر اتحادیه باربری تهران ازجمله خصوصیات باربری منطقه 3 سهمی‌باشد. در ادامه به حمل بار توسط این باربری بیشتر می‌پردازیم. باربری در منطقه 3 سه منطقه 3 تهران واقع در شمال شرقی این شهر می‌باشد. […] باربری منطقه 3 سه
منبع : سپند بار
ایکوگردا Icograda  
 
انجمن بین المللی طراحان گرافیک (ایکوگرادا) در 27 آوریل سال 1963م با شرکت کارگاه ها و انجمن های مختلف طراحی گرافیک، در شهر لندن، تشکیل شد. منظور از تشکیل این انجمن، افزایش نقش حیاتی طراحان گرافیک، در جامعه و اقتصاد بود. ایجاد ارتباط بین طراحان گرافیک و ارتباط بصری جهان و رسیدن به ساختار ارتباطی منسجم در این زمینه، از وظایف ایکوگراد است. ایکوگرادا در بسیاری ازکشورهای جهان عضو دارد. هفتم اردیبهشت، روز سالگرد ایکوگرادا و «روز جه
✅ همایش ویژه خانواده های عضو انجمن های اسلامی دانش آموزان در دوره دوم متوسطه برگزار شد. 
هدف از این برنامه ▪️ آشنایی با فعالیت های اتحادیه در زمینه های مختلف و ارائه منظومه فکری تربیتی اتحادیه به اولیا گرامی و همچنین 
معرفی فعالیت های تابستانی پیش رو که در هفته دوم تیر ماه اجرا خواهد شد بود.
_ در این همایش استاد حمیدی نیا (متخصص در مدیریت فضای مجازی و بازی های رایانه ای) پیرامون مدیریت_دوره_نوجوانی_و_بلوغ / مدیریت نظام خانواده در عصر فضای_مج
جلسه مشترک انجمن اولیا و مربیان با حضور 16 نفر از اعضای انجمن و مدیران 4 مرکزاز دبیرستان های شهید بهشتی و فرزانگان سمنان با هدف برنامه ریزی آموزشی و پرورشی و همچنین ساخت سالن ورزشی در سالن هم اندیشی دبیرستان درو ه اول برگزار گردید.
  دومین جلسه انجمن علمی با حضور ریاست محترم  دانشگاه پیام نور مرکز فردوس سرکار خانم دکتر اعراب شیبانی و جناب اقای هوشنگ نژاد کارشناس امتحانات و فناوری اطلاعات دانشگاه در تاریخ ۹۸/۲/۲۱ ساعت ۱۰ صبح در محل دفتر ریاست دانشگاه  برگزار شد .
مصوبات و مباحث مطرح شده:
‍‍
 
♳مباحثی در رابطه با بر گزاری کارگاه ها 
♴گزاش فعالیت های انجام شده تا به امروز
 ♵برگزاری جلسه با حضور سر کار خانم شیبانی و جناب آقای وحید
♶تصمیماتی در خصوص برگزاری کارگاه ها تو
دانلود سریال حکایت کهنهEski Hikaye دوبله فارسی
نام سریال:حکایت کهنه(Eski Hikaye)
 
سال انتشار:2013
 
محصول کشور: ترکیه
 
زبان:(دوبله فارسی)
 
امتیاز: 7.4از10
 
کیفیت: 480p
 
کارگردان : Levent Cantek
 
ستارگان : Buğra Gülsoy, Funda Eryigit, Murat Daltaban
 
خلاصه داستان سریال حکایت کهنه :سریال حکایت کهنه درباره ی پسری به نام مته (با بازی بورا گولسوی) است که در زمان بچگی او پدرش را جلوی چشم او به قتل رسانده اند.او اکنون که پسر جوانی شده دنبال انتقام جویی از قاتل پدرش است . او که همراه مادر
در روحمان طراوت مهتاب عشق بود سرهایمان چو شاخه سنگین ز بار و برگ خامش بر آستانه محراب عشق بود من همچو موج ابر سپیدی کنار تو بر گیسویم نشسته گل مریم سپید هر لحظه میچکید ز مژگان نازکم بر برگ دستهای تو آن شبنم سپید گویی فرشتگان خدا در کنار ما با دستهای کوچکشان چنگ میزدند درعطر عود و ناله ی اسپند و ابر دود محراب را زپاکی خود رنگ میزدند پیشانی بلند تو در نور شمع ها آرام و رام بود چو دریای روشنی با ساقهای نقره نشانش نشسته بود در زیر پلکهای تو رویای ر
در دیدار امیر قطر: علت وضعیت نامناسب منطقه، فسادانگیزی آمریکا و رفقای او است و تنها راه مقابله با آن هم تکیه بر همکاریهای درون منطقه ای است/ باید همکاریهای ایران و قطر در زمینه های مشترک بیش از پیش گسترش یابد/ شرایط کنونی منطقه بیش از پیش نیازمند تقویت ارتباطات کشورهای منطقه و تأثیر نپذیرفتن از القائات بیگانگان است.
Artist: BAMBINO | Music Name: Moonlight Shower | Genre: Pop | Released: 2016 | Album: 2nd Digital Single Moonlight Shower | BAMBINO – Moonlight Shower (Music Video)

هنرمند: بام بینو | نام موزیک: دوش مهتاب | سبک: پاپ | تاریخ انتشار: 2016 | ملیت: کره جنوبی
دانلود موزیک ویدیو کره ای گروه (بام بینو) BAMBINO با نام (دوش مهتاب) Moonlight Shower
ادامه مطلب
شب به هم درشکند زلف چلیپائی را
صبحدم سردهد انفاس مسیحائی را
گر از آن طور تجلی به چراغی برسی
موسی دل طلب و سینه سینائی را
گر به آئینه سیماب سحر رشک بری
اشک سیمین طلبی آینه سیمائی را
رنگ رؤیا زده ام بر افق دیده و دل
تا تماشا کنم آن شاهد رؤیائی را
از نسیم سحر آموختم و شعله شمع
رسم شوریدگی و شیوه شیدائی را
جان چه باشد که به بازار تو آرد عاشق
قیمت ارزان نکنی گوهر زیبائی را
طوطیم گوئی از آن قند لب آموخت سخن
که به دل آب کند شکر گویائی را
دل به هجران تو عم
صورتجلسه انجمن قرآن-،-عترت-،-معارف-اسلامی
دبستان :مکتب الزینب     منطقه: گندمان      جلسه :اول      تاریخ: 97/8/28
دستور جلسه
1-بیان اهمیت و جایگاه کتاب آسمانی قرآن و تاثیر آن در زندگی دانش آموزان 
2-قرائت قرآن در محافل انس با قرآن در آموزشگاه 
3-اجرای طرح حفظ جز سی ام قرآن کریم و ارزیابی آن در طول سال تحصیلی 
4-اختصاص پانل قرآن در آموزشگاه و ارائه ی مطالب هر ماهه در مورد این کتاب آسمانی 
5- برنامه ریزی برای اجرای مسابقات قرآنی در اموزشگاه 
6- داشتن بر
معاونین شهردار منطقه طی بازدید میدانی مشترک از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری دیدن کردند.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این بازدید که با حضور محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک، نیما پروین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و نمایندگان معاونت خدمات شهری و محیط زیست همراه بود از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری بازدید شد.گفتنی است هدف از این بازدید برآورد صحیح از پروژه ها به هنگام اجرای
دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.takbook.com › best › دانلود-کتاب-عبور-از-منطقه-60-درجه-زیر-...دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر - پروژه هادانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر. دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفرنسخه پی دی افبهتریت کتاب ترک اعتیاد با جدید ترین روش های کشف شده…mihanvideo.com › aMWD9 › دانلود_کتاب_عبور_از_منطقه__درجه_ز...دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر - میهن ویدیو۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - دان
به نام خدا
مصوبات کلی انجمن در طی نیم سال اول:
1-برتامه ریزی برای برگزاری المپیاد ورزشی با همکاری اعضای انجمن ودیبر تربیت بدنی
2-انتخاب دانش آموزان جهت انجام دادن حرکات نمادین در المپیاد ورزشی
3-انجام حرکات ورزشی در صبحگاه
4- آماده کردن نشریه با موضوع ورزش
5-خواندن مقاله هایی با موضوع ورزش و سلامت برای دانش آموزان
به گزارش روزنامه نگار همشهری محله، این نمایشگاه که با هدف تقویت حجاب و عفاف و بخاطر رونق تولید و حمایت از کالاهای ایرانی ـ اسلامی برگزار شده، حاصل همکاری مشترک معاونت امور هنری وزارت اتیکت و ارشاد اسلامی و شرکت نوسازی عباس آباد است. تو این نمایشگاه پوشاک خاص بانوان بسان چادر، مانتو، شال و روسری با حضرت برندها و تولیدکننده های معزز این حوزه بوسیله بیع می رسد. اجرای طرح نذر فرهنگی با رویکرد تعویض چادر نماز کهنه مساجد و تکایا، تعویض چادر مشکی
انتصاب در انجمن بادیگارد ایران
طی حکمی از سوی استاد مهاجر رئیس انجمن بادیگارد ایران و مدیر شرکت تشریفات و مراقبت نگین ایمن تهمتن جناب آقای حسن مسلمی از مربیان باسابقه هنرهای رزمی به عنوان دبیرکل جدید انجمن بادیگارد ایران منصوب و مشول بکار شد.
 
⭕️آسیب شناسی دانشگاه‌ها
 
 
          علی سرزعیم _ تحلیلگر اقتصاد
 
 
 
⭕️‌ اگر دیدید در دانشکده‌ها، سمینارهای تخصصی هر چند ماه یک بار برگزار می‌شود ولی انجمن‌های اسلامی هر یکی دو هفته از یک شخصیت دعوت می‌کنند تا در مورد یک موضوع صحبت کنند باید دانست یک جای کار می‌لنگد. وقتی عرصه نقد و نقادی در امور تخصصی در دانشکده‌ها تعطیل است ولی بازار روشنفکری داغ، می‌توان حدس زد که دانشگاه نقش درست خود را ایفا نمی‌کند.
ادامه مطلب
 
(شام مهتاب)
دلم غمگین تر از هر شب، دو چشمم باز بی خواب است
ببار ای آسمان امشب، که قلبم باز بی تاب است
 
نه روز آرامشی در دل، نه شب در چشم من خواب است
برایت شعر می گویم، که امشب شام مهتاب است
 
من امشب با تو می گویم، همه ناگفته هایم را
دمی با تو به سر بردن، خودش آرامشی ناب است
 
بخوان از چشم من امشب، چه حسی با تو من دارم
بزن باران و خیسم کن، نه... انگار آسمان خواب است
 
مرا دریاب و باور کن، تو در این لحظه ی زیبا
بمان امشب کنار من، که امشب شام مهتاب است
انتخابات انجمن علمی مشاوران در تاریخ 30 خردادماه 98 به همراه دوره بررسی تغییرات DSM با مدرسی دکتر باران در محل سالن اجتماعات پژوهشکده برگزار گردید. در این انتخابات آقایان سیدمنصور مرتضوی، دکتر شیخ پور، دکتر باران،  اسلامی، افشارمنش و یزدان‌پناه به عنوان اعضای شورا و بازرسی انتخاب شدند. 
آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 یکشنبه مورخه 98/9/24 ساعت 8 صبح از فصول 8 الی 11 درکلاس 701 برگزار میگردد./
مبانی برنامه ریزی و پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی دوشنبه 98/9/18 ساعت 8 صبح از کل کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد .
مبانی سازمان و مدیریت یکشنبه مورخه 98/9/17 ساعت 8 صبح چهار فصل  اول کتاب در کلاس 701 برگزار میگردد
مدیریت منابع انسانی دوشنبه 98/9/4 تا فصل پنجم کتاب ساعت 8 صبح درکلاس 701 برگزار میگردد .
تجزیه و تحلیل  طراحی سیستم  رشته مدیریت بازرگانی دوشنبه 98/9/4 ساعت
دوره های آموزش رایگان  فنی و حرفه ای ویژه شهروندان و کارآفرینان  منطقه 19 در رشته های متنوع برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به اهمیت فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای در توسعه و ارتقای مهارت های شهروندی و فراهم شدن شرایط برای ایجاد کسب کارها برای شهروندان طی هماهنگی های انجام شده سازمان خدمات اجتماعی با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران دوره های آموزش
شهردار منطقه 19 از نصب  12 آسانسور در سطح منطقه به منظور سهولت تردد معلولین و افراد کم توان خبر داد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه در تشریح اقدامات اجرایی روز جهانی معلولین به احداث آسانسور در ساختمان های فاقد این امکانات اشاره کرد و گفت: طی بررسی های انجام شده 12 ساختمان فاقد آسانسور شناسایی شده اند که تجهیز آنها با هدف سهولت تردد افراد کم توان و پاسخ به نیاز آنها  در دستور کار اجرایی این منطقه قرار گرفته است.وی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها