نتایج جستجو برای عبارت :

معرفی کتابخانه آیت الله بابل

مرحوم آیت الله هادی روحانی علاقه وافری به کتاب و کتابخوانی داشتند. با توجه به استفاده عموم پژوهشگران و طالبان علم ازکتابخانه حوزه خاتم الانبیاء(صدر) و همچنین عدم وجود کتابخانه عمومی مناسب در سطح شهر بابل ، آن مرحوم به فکر احداث یک کتابخانه عمومی بزرگ برآمدند تا جوابگوی خیل مراجعه کنندگان و مشتاقان علم و دانش باشند.
کتابخانه عمومی آیت الله روحانی به همت والای مرحوم آیت الله شیخ هادی روحانی در سال 1373 بنا و در سال 1378 تاسیس گردید.این کتابخانه 
بنا بر اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال 98، کتابخانه عمومی میرجعفری به علت شیوع کرونا تا پایان سال 98 تعطیل است. پس از پایان ایام تعطیلی خدمات کتابخانه از سر گرفته خواهد شد و اعضای محترم می توانند کتاب های امانتی خود را بدون هیچ مشکلی به کتابخانه برگردانند.
با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، کتابخانه عمومی میرجعفری ضدع
از کمربندی بابلسر به طرف فریدونکنار که میگذری رستوران 4 ستاره(شاید 5 ستاره) میزبان را می بینی که مجلل و به نوعی آبروی استان هست و میزبان جشن ها و مراسمات و مقامات استانی ,کشوری و حتی خارجی است! 
در هتل میزبان گهگاهی "کنسرت" نیز برگزار می شود بر خلاف بابل که اصلا کنسرت برگزار نمی شود و مسئولین شهری  از جمله آیت الله توکل و امام جمعه, مخالفین اصلی آن هستند! 
کنسرت چیز خوبی است !! اگر بابلسر و بابل را با هم مقایسه کنیم خواهیم دید که مردم بابلسر به دل
فعالیت کتابخانه ها در فضای مجازی ادامه می یابد...
هفته آینده(هفته اول اردیبهشت۹۹)فعالیت کتابخانه ها به منظور رعایت توصیه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا دایر نخواهد بود.
با این حال پیگیری ها برای بازگشایی کتابخانه ها با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی در حال انجام است و به محض فراهم شدن شرایط مناسب فعالیت کتابخانه ها جهت ارایه خدمات حضوری مطابق قوانین و مقررات مناسب وصع موجود آغاز خواهد شد.
آقای نجفی بیلان کاری داده و مواردی را بعنوان عملکرد خود در سه سال قبل به مردم ارائه کرد . نمونه هایی از مواردی که ایشان یاد آور شد بشرح زیرند:
راه‌اندازی کنارگذر_جنوبی بابل بعد از حدود ۱۷ سال پروژه بهسازی اده_بندپی‌غربی بعد ازحدود ۶۰ سال پروژه بهسازی محور_کیاکلا بعد از حدود ۶۰ سال
توسعه ورزشگاه_هفت‌تیر بابل بعد از حدود ۶۰ 
و ............
بنده نتوانستم منظور نماینده ی اول بابل را بخوبی درک کنم .اما تصور می کنم منظورش این هست که این موفقیت ها نتیج
کتابخانه PIL که مخفف عبارت Python Imaging Library یا کتابخانه تصویر پایتون است، یکی از کتابخانه‌های پردازش تصویر با پایتون محسوب می‌شود. این کتابخانه، پشتیبانی از عملیات مرتبط با پردازش تصویر نظیر باز کردن، دستکاری و ذخیره‌سازی تصاویر در فرمت‌های مختلف را به زبان پایتون اضافه می‌کند. با این حال، توسعه آن از سال 2009 دچار وقفه شده است.
آقای حکیم،شهرداری که بخاطر قرابت با امام جمعه محترم ، به دلیل عدم تخصص ،حتی از طرف دوستداران نیز مورد انتقاد قرار گرفته بود اما با کارنامه ی خوبی که در این مدت یکسال از خود بر جای گذاشت، مانند مدیریت مناسب شهری،عدم افزایش نیروهای شرکتی ، آنگونه که قبلا اتفاق می افتاد ، افتتاح پروژه های ترافیک زدای شرقی و غربی شهر بابل و ....،نشان داد فردی موجّه برای سکان داری شهر بابل می باشد.
کمتر کسی است که با مشکلات شهری بابل آشنا نباشد، بدیهی است که موفقیت
 
سوپرمارکت آنلاین بابل برای رفاه حال شما شهروندان خرید های شما را درب منزل تحویل میده
 
✔ارسال به تمام نقاط و بابل و روستاهای بابل
✔طریقه پرداخت درب منزل 
به صورت نقدی و کارتخوان و امکان کارت به کارت نیز موجود است.
✔شماره تماس و واتساپ و تلگرام: 09307131558
✔پیج اینستاگرام: 
babolshop.ir
✔پاسخگویی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب
✔برای سفارش و هرگونه سوال و سفارش میتونید به دایرکا اینستاگرام و یا واتساپ و تلگرام مراجعه کنید و یا به شماره ما تماس بگیرید.
 
Scrappy یک کتابخانه محبوب پایتون برای web scraping است. از این کتابخانه برای ساخت خزنده استفاده می‌شود. در ابتدا از این کتابخانه تنها برای scraping استفاده می‌شد، اما بعدها مواردی مانند داده‌کاوی، خودکارسازی تست‌ها و... مورد استفاده قرار گرفت. Scrapy کتابخانه‌ای متن‌باز و محبوب است.
 
با سلام خدمت همراهان عزیز
 برای رفاه حال شهروندان بابل، سوپرمارکت بابل شاپ تمام خریدهای شما را درب منزل تحویل میدهد.
 
✔ارسال اجناس یه روزه
✔پرداخت منزل، به صورت نقدی و یا کارتخوان نیز موجود است
✔امکان کارت به کارت نیز فراهم است.
 
 
راه ارتباطی با ما:
پیج اینستاگرام: babolshop.ir
شماره تماس و شماره واتساپ و تلگرام: 09307131558
 
کتابخانه اَدمونت در اتریش
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
فروشگاه پوشاک زنانه در بابل:
فروش انواع لباس زنانه،فصلی،وارداتی
مانتو،پالتو، بارونی و بافت
لباس مجلسی،شومیز،تونیک و تیشرت
کفش و کتونی، شال و کیف و...
در شهر بابل
با تنوع کار بسیار و قیمت مناسب
ارسال به سراسر کشور موجود است
 
پیج اینستاگرام فروشگاه پوشاک زنانه در بابل:
mezon.golposh
کانال تلگرام فروشگاه پوشاک زنانه در بابل:
mezon_golposh1
شماره واتساپ و تلگرام جهت مشاوره و سفارش کالا: 09307131558
مسابقه دارت در ایام الله دهه فجر در کتابخانه عمومی شهید عراقی از طرف واحد مقاومت بسیج مدرسه فارابی و با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کنگاور و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار و با حضور جمعی از بسیجیان اغاز شد و به نفرات برتر جوایز اهدا شد .
با سلام و عرض ادب خدمت مراجعین و اعضای محترم کتابخانه ی سعدی
کلاس قصه گویی و خلاقیت هر هفته در کتابخانه ی سعدی برای رده ی سنی کودکان برگزار می شود. در این کلاس که به مدت یک ساعت در بخش کودک کتابخانه برگزار می گردد، بر اساس یک برنامه ی مدون، کتاب های ادبیات فاخر ایران، نظیر قصه های شاهنامه، کلیله و دمنه، حکایت های سمک عیار، داستان های هزار و یک شب و ... برا کودکان خوانده می شود و بر اساس داستان و بسته به خلاقیت کودکان نمایش، کاردستی و ... ساخته می ش
به نام او...
سفر طولانی بابل بالاخره فردا تموم میشه و میرم خونه!
امروز تولد یکی از دوستای هانیه بود و که کلا ۲۴ ساعت میشناسمش!
رفتیم پارک جنگلی میرزاکوچک خان با دوستاشون؛خوب بود ؛خوش گذشت.
یکم رقصیدیم تو جاده پرپیچ سربالایی طور پارک و بعد هم کیک و چایی خوردیم و یکم بازی کردیم.
با این ک خوش گذشته بهم ولی انگار یه چیزی کمه!یا انگار یه بی حوصلگی هست و یا خیلی چیز های دیگر!
در بی تفاوت بودنم موفق تر بودم یکم ^_^ خوشحالم.
بی خوابی شبانه باز هم داره میاد
کتابخانه اَدمونت در اتریش
 
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
 
به گزارش روابط عمومی و کتابخانه ملی کتابخانه های عمومی ، طبق بخشی که مصوب چهارشنبه 15 اردیبهشت توسط دبیرکل و کارکنان شرکت است ، کتابخانه های عمومی در سراسر کشور – پس از حدود سه ماه رعایت اورژانس با قوانین و مقررات بهداشتی و درمانی ، اورژانس را آغاز خواهد کرد. دارن کار میکنن.طبق راهنما ، در مثال اول ، بخش های بهداشتی موظفند مطابق با تعداد کتابخانه ها و کتابخانه ها ، مراکز بهداشتی از جمله سپر صورت ، ماسک ، دستکش یکبار و ضدعفونی کننده دست را تأم
سوپرمارکت آنلاین در بابل
 
فروش تمام مواد غذایی در شهر بابل و روستاهای بابل
پرداخت به صورت کارت به کارت و همنطور پرداخت درب منزل  به صورت نقدی و یا کارتخوان نیز موجود است.
 
پیج اینستاگرام:babolshop.ir
شماره تماس:09307131558
سفارش از طریق واتساپ و تلگرام :09307131558
و دایرکت اینستاگرام
شرکت حافظان حریم سپاهان ارائه دهنده انواع راهبند بازویی، راهبند امنیتی،بولارد و انواع سیستم های کنترل تردد در بابل.
تمام محصولات این شرکت دارای دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.
لیست محصولات این شرکت:
انواع راهبند بازویی در نوع های الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیکی
انواع راهبند امنیتی،راهبند دفنی 
انواع تایر کیلر (یک طرفه کننده مسیر)
انواع بولارد در نوع های شهری و امنیتی 
انواع راهبند آکاردئونی 
انواع گیت های نفر رو (گیت های م
 
رضوان سلماسی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از سیاست های شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: کارهای خوب و ارزشمندی با مشاوره و هدایت نهاد کتابخانه های عمومی مانند طرح پایتخت کتاب و نقاشی های دیواری در سطح شهر با موضوع کتاب را در دست پیگیری داریم.
 
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در آئین آغاز بکار کتابخانه عمومی سیار شهر همدان گفت: ۱۱۴ کتابخانه عمومی در سطح استان دایر است که ۲۴ باب آن در شهر همدان به کتابخوان ها خدمات ارائه می کند.
عاط
بسم الله الرحمن الرحیم
کتابهای فارسی
کتابخانه قائمیه
دانلود کتاب فوجی بوک
دانلود کتاب لی لی بوک
ای بوک شیعه
کتاب سبز
تک کتاب
منابع اسلامی
نسخه های خطی کتابخانه کنگره آمریکا
کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه تاریخ ما
کتابهای عربی
کتب پی دی اف
مکتبه اسلامیه
شیعه بوک
مکتبه وقفیه
مکتبه نور
شبکه الفکر
کتابخانه آنلاین
مکتبه النرجس
کتاب پدیا
کتابهای انگلیسی
آرشیو کاخ سفید
http://ketab.io
این دو نفری که تو بابل کرونا گرفتن برا بیمارستان روحانی بودن، جایی که بچه های پزشکی ما کار میکنن. این ینی چی؟ ینی اگه اینا کرونا بگیرن کل دانشگاهمون کرونا میگیره!:)) حالا همه دارن تو گروه بحث میکنن که دانشگاه باید تعطیل شه! ماسکای بابل تموم شده. ضد عفونی کننده اصلا نیست. و خلاصه وضعیت بی نهایت افتضاحیه. من فقط نشستم به بازیای دنیا میخندم و به این فکر میکنم که خداروشکر ما تو ایران انقدر ماجرا داریم که هیچوقت حوصله مون سر نمیره!:)) بله. 
به نام خدا
خب دوستان من صرفا شروع ++c از ابتدا نخواهم گفت :
مطالبی اضافه بر انچه هست خواهم گفت . هدف من تدریس نیست
 
هدف به اشتراک گذاشتن مطالب است.
 
خب همین طور که میدانیم هر زبانی یه سری حروف الفبا داره... در زبان های برنامه نویسی ابتدا باید تعریف شه که ما از چه الفباهایی (کتابخانه)  میخواهیم استفاده کنیم
برای این کار از :
#include <name>
#include 'name'
بجای name نام کتابخانه مورد نظرمون رو تایپ میکنیم
در برنامه نویسی کتابخانه های متعددی وجود داره
که من در
در تاریخ 1398/08/28 دانش آموزان پایه نهم مدرسه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که نحوه عضویت در کتابخانه و بخشهای مختلف کتابخانه معرفی گردید و در پایان کتاب حکایت های امیرحمزه صاحبقران و نسیم عیار نوشته محمدرضا شمس توسط کتابدار کتابخانه معرفی گردید و جلسه پرسش و پاسخ بین دانش آموزان برگزار شد.
کانال تلگرامی بابل 1400 که مدتی است آغاز به کار کرده و تعدادی از مطالب آن حاوی افشاگری پیرامون فعالیت های مرموز بعضی گروه ها و موسسه های فرهنگی مستقل در سطح شهرستان بابل است هیچ ارتباطی به من ندارد. البته خوب است مسئولان امنیتی و قضایی و نظارتی مطالب منتشر شده این کانال و میزان صحت و سقم آن را مورد بررسی قرار دهند؛ اما از آن جا که دیوار این حقیر کوتاه است و بدخواهانی نیز در میان بعضی از صاحب مسندان علیه السلام!  دارم می دانم طبق معمول در صورت عد
کتابخانه:افزونه های کتابخانه و درخواست کتاب.
شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که در کتابخانه قرار دارند دانلود و مطالعه کنید و همچنین شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که از قسمت درخواست کتاب،درخواست می کنید،در کتابخانه قسمت کتاب های درخواستی دانلود و مطالعه کنید.
موفق باشید.
✨*خواندن کتاب های خوب مانند گفتگو با بهترین ذهن های قرن های گذشته است“رنه دکارت”*✨جلسه انجمن کتابخانه عمومی پیشین در جهت بررسی مشکلات کتابخانه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه با محوریت و موضوع هفته کتاب با حضور مسئولین شهرستان و بخش در محل بخشداری برگزار گردید.✨وبلاگ کتابخانه:pishinlb.blog.ir✨
صبح زنگ زدم کتابخانه. خانم مسئول، پشت تلفن گفت تا ساعت ۷:۳۰ هستیم. اگر اشتباه نکنم، ۱۶ جلد کتاب را چپاندم توی کوله‌پشتی و بعد رفتم کیف دستی‌ام را از احسان گرفتم. نیمی از کتاب‌ها را گذاشتم توی آن و راهی کتابخانه شدم. رفتم طبقۀ دوم. همه‌چیز عوض شده بود. در را که باز کردم، هرچه خاطره بود به یادم آمد. از خرداد ٩١ تا آخرین باری که به آن‌جا رفته بودم. انگار هنوز میثم و امیرمحمد آن‌طرف نشسته بودند. آقای مسئول گفت کتاب‌هایی که به‌درد کتابخانه بخور
۱.  کتابخانه بریتانیا: این کتابخانه در لندن واقع شده و در سال ۱۹۷۳ تاسیس گردیده است. در این کتابخانه بالای ۱۵۰ میلیون نسخه کتاب موجود است. اگر یک فرد روزی ۵ کتاب بخواند ۸۰۰۰ سال طول میکشد تا تمام کتابهای آن را بخواند.
۲. کتابخانه کنگره: این کتابخانه در واشنگتن آمریکاست و بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه کتاب و سند در آن جای گرفته است.
۳۰ کتابخانه سلطنتی کپنهاک: این کتابخانه در سال ۱۹۹۹ در کشور دانمارک تاسیس شده است. به خاطر معماری خیره کننده آن به الماس س
زبان پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی می باشد که کتابخانه های متعددی دارد.کتابخانهpygameیکی از کتابخانه های محبوب پایتون می باشد.این کتابخانه ی قدرتمند ابزار  های مختلفی را در جهت پیاده سازی بازی برای علاقمندان در این زمینه ارائه داده است.ما طی این دوره توسط این کتابخانه بازی های مختلفی را طراحی خواهیم کرد.امید است پس از پایان این دوره همه ی شما دوستان بتوانید کار با این کتابخانه را به طور کامل فراگیرید و بتوانید ایده های خود را
در تاریخ 1398/08/29 هنرستان فنی حرفه ای دخترانه عصمت از کتابخانه  بازدید کردند و کلاس گزارش نویسی با موضوع اهداف، منابع و خدمات کتابخانه  توسط مربی هنرستان برگزار شد که با مقررات و خدمات ارائه شده در کتابخانه آشنا شدند و در پایان فرم عضویت بین دانش آموزان توضیع شد.
به نام او...دیشب عقد متین بود و خوش گذشت و براش سنگ تموم گذاشتیم و امروز صب هم با هانیه و نیو و نیلو اومدیم بابل!
اتوبوس گرم و از این اتوبوس معمولی های قدیمی.بیشتر مدت سرم روی شونه های هانیه بود و سعی میکردم بخوابم.
اومدیم خوابگاه و بعدش رفتیم یه چرخ کوچیک زدیم و بعد شب دوستای هانیه هم اومدن و بازی کردیم یکم و من ک استاد هفت خبیثم!!
خیلی سرحال نیستم،خوش میگذره اینجا ولی احتیاج به خیلی چیز های دیگه دارم و ظرفیتم کم شده.
تلاشم روی بیخیال شدن ادامه د
آقای دادستان؟!
جدیت شما را در برخورد با متخلفان و  پلمپ شالیکوبی هایی که برنج را تخلیط می کردند و خدشه بر نام مسلمانی خویش و حتی شهر بابل می کشیدند ،  دیدیم!
آقای ملاکریمی؟! 
جدیت شما را در برخورد با متخلفان انتخاباتی که به خرید و فروش رای تن داده بودند دیدیم و شاهد بودیم چگونه و با چه سرعتی آنها را به چنگال قانون سپردید!
حجت الاسلام ملاکریمی؟! 
شاهد بودیم که در این شرایط بحرانی با معدود داروخانه هایی که "ماسک" را احتکار کرده و گرانفروشی می کرد
کتابخانه عمومی شهر کانزاس در سال 1873 ساخته شد. در آن زمان به عنوان کتابخانه عمومی مدرسه مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه به یکی از شناخته‌ شده‌ترین کتابخانه‌های جهان تبدیل شده است.
این کتابخانه در سال 1889 تبدیل به کتابخانه عمومی شهر کانزاس شد. در سال 1897 ساختمان جدید این کتابخانه با هزینه 200 هزار دلاری افتتاح شد و یک سال بعد استفاده برای عموم مردم آزاد شد.
بین سال‌های 1960 تا 1980 این کتابخانه مجددا وسعت یافت و سال 1988 کاملا به شکل مستقل درآمد
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.دریافت
کتابخانه جورج پی بادی در مریلند امریکا
 
این کتابخانه توسط فرد نیکوکاری به نام جورج پی بادی پایه گذاری شده است. او این کتابخانه را به عنوان یک هدیه، برای شهروندان بالتیمور به علت مهربانی و مهمان نوازی آنها ساخته است. کتابخانه پی بادی به خاطر درونی اش که یک اطاق‌ میانی بلند‌ دارد، شناخته شده است. پنج بالکن موج دار آهنی به حاشیه پر از کتاب متصل شده است و سقف نورگیر، کتابخانه را با نور طبیعی پوشش می دهد.
 
دانلود کتاب چاه بابل رضا قاسمی    
دانلود کتاب چاه بابل رضا قاسمی
دانلود کتاب چاه بابل رضا قاسمینسخه پی دی اف ...
دریافت فایل
دانلود pdf کتاب چاه بابل رضا قاسمی رایگان dehlinks.ir › book › romance › book › دانلود-pdf-کتاب-چاه-بابل-رضا-قا... ۲۱ دی ۱۳۹۷ - امروز برای شما دانلود pdf کتاب چاه بابل با لینک مستقیم رو گذاشتیم این pdf کتاب چاه بابل نوشته رضا قاسمی هستش چاه بابل یکی از آثار رضا ... دانلود کتاب چاه بابل - پایگاه دانلود رایگان کتاب https://www.takbook.com › 851-story-irani › دا
این زبان دارای توابع کتابخانه ای می باشد که برنامه برای اجرای هر دستور به تابع کتابخانه ای مربوطه مراجعه می کند که مانند کتاب راهنما می ماند و راهنمای استفاده از هر دستور در آن می باشد. 
نکته: برای معرفی توابع کتابخانه ای قبل از دستور main به شیوه زیر عمل می کنیم:
#include <تابع کتابخانه ای >
int main( ){
.................
.................
.................
}
اولین تابع کتابخانه ای تابع (iostream) می باشد. این تابع تمام دستورات مربوط به خواندن و نوشتن را شامل می شود.
دومین تابع کتا
شهردار_بابل: بزرگترین چالش شهرداری، رفع چاله‌‌های کوچه و خیابان‌های سطح شهر است!!
 
باید به شهردار جوان بابل گفت اگر در برابر چالش چاله های کوچه و خیابان پیروز شدند به چالش ها بزرگتر دیگری مانند ترافیک وحشتناک این شهر نسبتا کوچک نیز بپردازند که ضروری تر به نظر می رسد!
 
 
مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با اعلام راه‌اندازی پویش ملی «هر خانه یک کتابخانه» از ۱۲ اسفندماه، با همراهی موثر دستگاه های فرهنگی و اجرایی در سراسر کشور، همزمان با ایام تعطیلی کتابخانه‌های عمومی به دلیل توصیه‌های وزارت بهداشت، از عموم مردم برای پیوستن به این پویش دعوت کرد.
در پویش «هر خانه یک کتابخانه» از همه مردم دعوت می‌کنیم که به سراغ یکی از این کتاب‌ها رفته و با ارسال یک عکس با کتاب مورد نظر، خلاصه‌ای از آنچه که
برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای :
 به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه ، نشست کتابخوان  با حضور جمعی از نوجوانان  علاقه مند به مطالعه  در محل کتابخانه برگزار گردید. در این نشست اعضای فعال کتابخانه به معرفی کتابهای مورد علاقه خود پرداختند.
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
⚡️ تلفظ‌های سه واژه‌ی «شب»، «خواب» و «آب» در گویش‌های مختلف زبان گیلکی:
بابل: شۊ (Shu)
سختسر: شؤو (Shov)
لنگرۊد: شؤ (Sho)
رشت: شب (Shab)

بابل: خۊ (Khu)
سختسر: خاو (Khav)
لنگرۊد: خؤ (Kho)
رشت: خاب (Khab)
بابل: اۊ (ou)
سختسر: آو (av)
لنگرۊد: اؤ (ow)
رشت: آب (ab)
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
 
 
برگزاری نشست کتابخوان نویسندگان استان در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
با فرا رسیدن ایام هفته کتاب و در روزهای پایانی این هفته  نشست کتابخوان و معرفی کتابهای نویسندگانی از استان توسط تنی چند از خود نویسندگان به همت بخش فرهنگی اداره کل کتابخانه های استان مرکزی در سالن مرجع کتابخانه عمومی آیت الله اراکی برگزار گردید. در این برنامه نویسندگان با معرفی آثار خود به شرح و توضیح در خصوص کتب معرفی شده در نشست پرداختند و سایر نوشته های خود نیز ا
قفسه‎ کتاب جزو مهترین قسمت‎های مبلمان هر خانه و محیط کار است. قفسه کتابخانه نه تنها به مجموعه رمان‎های شما نظم می‎دهند بلکه همچنین نقش مکانی را ایفا می‎کنند که در آن آثار هنری خود را به نمایش می‎گذارید.
با اضافه کردن چند سبد حتی می‎توانید آن‎ها را به مکان عالی برای نگهداری خرت و پرت‎های خود تبدیل کنید. انتخاب صحیح یک قفسه کتابخانه باعث می‎شود تا چندین سال (یا حتی دهه) به استفاده از آن ادامه دهید. در این مطلب قصد داریم به نکاتی در مورد پ
 
 
برپایی نمایشگاه کتاب یلدا در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
به مناسبت فرا رسیدن زمستان و به منظور مطالعه در خصوص سنت ها و رسوم شهرهای گوناگون ایران در جشن شب یلدا نمایشگاه کتابی با همین موضوع و با استفاده از منابع کتابخانه در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی در حال برگزاری می باشد.
 
با حضور علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حسام قربانعلی مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد کتابخانه ها، خانم یوسفی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار آئین معارفه خانم زهرا رضایی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و تکریم آقای علی افسری سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار برگزار شد.
 
 
فروشگاه لباس در بابل 
فروشگاه مزون گلپوش مانتو پانچ های شیک و خاص اش رسید
رنگ های موجود در عکس های بالا مشاهده میکنید
 
مشخصات جنس:جنس: سوییت پشت غواصی ۴۸۰ گرمسایزبندی: دو سایز فری (مناسب سایز 48-38)رنگ بندی:مشکی ،قهوه ای ،طوسی، آجری ،صورتی،آبی آسمانی ،آبی کاربنی ، سبز یشمی ،سبز کله غازی،عسلیقیمت:325 تومان
 
 
ما را هیجان انگیز تر در پیج اینستاگرام دنبال کنید: mezon.golposhکانال تلگرام: mezon_golposh1جهت سفارش و مشاوره به ای دی و واتساپ پیام دهید:09307131558
بسم الله الرحمن الرحیم
اداره بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر به شهرداری میرسد و حال ببینیم با وجود جانورانی اصلاح طلب در شهرداری چه بر سر برخی از این بیلبوردها آمده است :
خودنمایی یک دختر جوان در کنار بیلبورد تبلیغی در بابل پایان کار نبود و در برخی از تابلوها با واژگانی دوپهلو و کاملاً جنسی، تبلیغات غیراخلاقی در بیلبوردهای شهری و بین شهری ادامه کار سودجویان شد.
حدود یک ماه پیش، تبلیغ بیلبورد حاشیه‌ساز در شهرستان بابل استان مازندران نمونه تلخ
تقدیر‌از‌مداح‌انقلابی‌شهرستان‌درنمازجمعه‌بابل
.
طی‌مراسمی‌دربین‌نمازجمعه‌وعصردرمصلی‌بزرگ‌شهرودرحضور‌پرشورمردم
ازمداح‌شاخص‌و‌انقلابی‌شهرستان‌،حاج‌محمدرضا‌بذری‌که‌درمحضر‌مقام‌معظم‌رهبری
درروزمیلادحضرت‌زهرا‌به‌مدیحه‌سرایی‌پرداختندومورد‌توجه‌رهبری‌قرار‌گرفتند
توسط‌حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌حاج‌شیخ‌مجتبی‌روحانی‌
امام‌جمعه‌محبوب‌مردم‌بابل‌تجلیل‌شد.|جمعه۱۷اسفند۱۳۹۷
.
.
.
الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین به ولایت سلطان اولیا سخن گذار منبر سلونی سرور مطلبی ابن عم نبی در هل عطا مهر برج انما شهسوار لا فتی پیشوای انبیا عروه الوثقی کلمه الحسنی سید الاوصیا عماد الاصفیا رکن الاولیا آیت الله العظمی خیر المومنین امام المتقین اول العابدین ازهد الزاهدین زین الموحدین حبل الله متین لنگر آسمان و زمین وجه الله عین الله نور الله سر الله اذن الله باب الله روح الله سیف الله عبد الله اسدالله الغالب آقا جانم علی ابن ابی طال
تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال ۱۳۹۸

با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تا پایان سال، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز تا پایان سال تعطیل هستند.
لازم به ذکر است بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ م
پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه هنر تاما
پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه هنر تاما، 22 اسلاید، قابل ویرایش، کتابخانه دانشگاه هنر تاما به سادگی تمام و از ترکیب بتن و شیشه حاصل شده و هر چند که ساختمان مقاوم در برابر زلزله های ویرانگر توکیو ژاپن طراحی شده اما ساختار ظاهری آن بسیار شکننده، ظریف و شفاف به نظر می رسد.این کتابخانه ازمعماری .....
کارگاههای آموزشی ((خودشناسی)) باحضور استاد موسوی در کتابخانه شهدای سنجان تشکیل خواهدشد.
شایان ذکر است کلاسهای آموزشی صرفا برای اعضای کتابخانه تشکیل می گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره کلاسهای آموزشی در ساعات اداری با کتابخانه تماس حاصل فرمایید.
ظرفیت کلاس محدود می باشد.
 
فروشگاه لباس در بابل:مانتو پاییزه شیک در بابل و ارسال به سراسر کشور موجود است❄جنس:میکرو کجراه داخل آستردوزی شدهسایزبندی:سه سایز فری  (مناسب سایز44-36)رنگ بندی:شتری، سبز، صورتی، مشکی، مرجانی، آبیقیمت:259 تومان
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای
مادر باردار ٣٧ ساله اهل بابلسر که مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا بود موفق شد فرزند خود را سالم بدنیا بیاورد/این دومین نوزادی است که در سه روز گذشته از یک مادر مشکوک به کرونا سالم بدنیا آمده 
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از به دنیا آمدن دومین کودک از مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل خبر داد؛ سه روز پیش نیز یک نوازد سالم از مادری مشکوک به کرونا در بابل متولد شده بود.
 
سیدفرزاد جلالی اظهار کرد: روز گذشته مادر باردار 37 ساله اهل بابلسر با علائم
 
 
 
 
با سلام به همراهان عزیز
سوپرمارکت انلاین بابل شاب، پرداخت هزینه درب منزل امکان پذیر است.
پرداخت درب منزل به صورت نقدی، و یا با کارت خوان امکان پذیر است.
✅پرداخت به صورت کارت به کارت نیز امکان پذیر است
 
 
برای سفارش به شبکه اجتماعی ما پیام دهید یا تماس بگیرید:
پیج اینستاگرام: babolshop.ir
شماره تماس و شماره واتساپ و تلگرام:
09307131558
 
فروشگاه لباس در بابل:مانتو پاییزه شیک در بابل و ارسال به سراسر کشور موجود است❄جنس:میکرو کجراه داخل آستردوزی شدهسایزبندی:سه سایز فری  (مناسب سایز44-36)رنگ بندی:شتری، سبز، صورتی، مشکی، مرجانی، آبیقیمت:259 تومان
 
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را ب
با سلام خدمت همراهان عزیز
جهت رفاه حال شهروندان ساکن بابل، فروشگاه بابل شاپ تمام خریدهای شما را درب منزل تحویل میدهد.
تا در این روزها به علت کرونا از خانه خارج نشوید و راحت خرید کنید.
 
✅ارسال اجناس یه روزه
✅پرداخت درب منزل، به صورن نقد و کارت خوان نیز موجود است.
پرداخت به صورت کارت به کارت نیز امکان دارد
 
سفارش از طریق اینستاگرام و تلگرام و واتساپ 
شماره تماس و شماره واتساپ و تلگرام: 09307131558
 
امروز دومین روز از اون ده روز تعطیلی که قرار بود بترکونمش با درس و تفریح هم گذشت.
فکر میکردم یه روزشو با گروه میرم اردو و 9 روزشو میرم بابل و از این خونه به اون خونه می چرخم و برا خودم حال می کنم پیش دخترعمه ها:)
گروه که اردو رو کنسل کرد با خودم فکر کردم حالا یه روز بیشتر میرم بابل. حالا اشکالی نداره که!
مامان اینا حتا به بابل رفتنم رضایت ندادن و با خودم فکر کردم هرروز با یکی از دوستام تا ظهر میرم اینور اونور و بعد هم تا شب درسم رو می خونم!
دیروز رفت
 
فروشگاه لباس در بابل:مانتو پاییزه شیک در بابل و ارسال به سراسر کشور موجود است❄جنس:میکرو کجراه داخل آستردوزی شدهسایزبندی:سه سایز فری  (مناسب سایز44-36)رنگ بندی:شتری، سبز، صورتی، مشکی، مرجانی، آبیقیمت:259 تومان
 

 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را بر
چند روزی است که دو نماینده ی بابل آقایان نیاز و نجفی، هر کدام مستقلا و جداگانه در حال منتشر کردن خدمات خود و اطلاع رسانی به مردم شهرستان بابل هستند . 
گرچه اطلاع رسانی از اقدامات و خدمات انجام شده، کار پسندیده ای می باشد ولی اینگونه" ساز مستقل زدن" سزاوار و زیبنده ی اولا شهرستان و ثانیا خود نمایندگان محترم نیست!
اینگونه گزارش دادن به مردم خسارتهایی دارد از جمله اینکه:
اول:
به مردم القا می شود نمایندگان بابل در خدمت به مردم(اگر خدمتی باشد) تکرو
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بابل 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
به همت کتابخانه شهدای سنجان، نشستمعرفی و جمع خوانی کتاب هدهد سفید با حضور فعال دختران نوجوان در کتابخانه برگزار شد.
هدهدسفید کتابی است که برای نوجوانان عضو کتابخانه های عمومی منتشر شده است،هدهد سفید می خواهد راوی سفر به سوی کوه قاف دانش و فرهنگ و آگاهی و مهربانی باشد.
 
 
صدرا دالوند عضو نوجوان کتابخانه عمومی آیت الله اراکی بعنوان داور برگزیده جشنواره هدهدسفید اعلام شد.
به گزارش مئول کتابخانه آیت اله اراکی
پس از مشارکت  1000 نفر از اعضای کتابخانه های عمومی سراسر کشور با عنوان داور در اولین دوره جشنواره هدهد سفید صدرا دالوند عضو 14 ساله کتابخانه عمومی آیت الله اراکی به عنوان یکی از 10 داور برگزیده در این جشنواره انتخاب گردید، و پس از زحمات فراوانی که صرف مطالعه کتابها و پاسخ دهی به سوالات نمود به عنوان داور
به مناسبت ایام الله دهه فجر از نسخه شماره 169 نشریه خط حزب الله مسابقه گرفته می شود!
برای مطالعه نشریه می توانید به تابلوهای اعلانات مسجد جامع و مسجد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام مراجعه فرمایید. همچنین می توانید از نسخه الکترونیکی این نشریه که در ادامه آمده است استفاده فرمایید.
برای دریافت سوالات به مسئول کتابخانه برادر حسین بهمنی حیدرآبادی (حسین شیخ)مراجعه فرمایید.
دریافتحجم: 2.98 مگابایت
 
حجت الاسلام دکتر رضا حیدریان از چهره های موفق، جوان و دوست داشتنی حوزه علمیه شهرستان بابل و از مفاخر علمی و تبلیغی این شهر که در بین مخاطبان خود همواره از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده و علاوه بر حلاوت سخن و خطابه در عمل نیز مبلّغ سلوک دینی است به دعوت تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها روز جمعه مصادف با شهادت امام محمدباقر علیه السلام به قم آمده و در صحن حرم سخنرانی خواهد داشت.
اگر چه قم مرکز حوزه های علمی سراسر کشور است اما فضلا و مدرّس
 
اگر می خواهید طلبه شوید یا کسی از آشناها و بستگانتان از شما مشورت خواست که یک مدرسه علمیه خوب را به او معرفی کنید، "روحیه" بابل را در اولویت قرار دهید.
مدرسه علمیه روحیه بابل فضایی به دور از قیل و قال ها و وابستگی های دنیایی با تمرکز بر آموزش مبانی علم و معنویت دارد. تربیت شدگان این مدرسه اغلب از نخبگان سطوح مختلف حوزه های علمیه به شمار می آیند.
همه مدارس علمیه، مبارک و محترم بوده و خاکشان سرمه چشمان ماست؛ اما فرق می کند اگر ناخدای کشتی، بیم م
اجزا و قطعات تصفیه آب صنعتی خرید در بابل: چندین روش برای دستگاه تصفیه آب صنعتی وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد بیشترین استفاده از سیستم را ببرد. این مقاله چند تکنیک استفاده شده در طراحی RO را برای بهینه سازی عملکرد سیستم مورد بررسی قرار خواهد داد.  

ادامه مطلب
کتاب
هدهد سفید در جلد اول خود، با انتشار داستانی از عبدالصالح پاک با عنوان
«تاخت و تاز با شاهزاده رویاها؛ کتابخانه عمومی شهر و افسانه‌های زیبا»،
اولین مواجهه نوجوانی روستایی با یک کتابخانه عمومی در شهر گنبد کاووس را
روایت کرده است.
برگزاری نمایشگاه کتاب هدهد سفید در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
هدهدسفید ویژه نوجوانان با ادبیات و زبان این گروه تالیف شده است. این کتاب زیر نظر فریدون عموزاده خلیلی و بویسیله نهاد کتابخانه های عمومی کشور منتشر شده و در کتابخانه های عمومی کشور موجود می باشد.
شما می توانید کتابهای هدهد سفید را از کتابخانه ماامانت گرفته و نوشته های خود و دوستانتان را در آن ببینید
فروشگاه لباس در بابل:
مدل مانتو پاییزه شیک در بابل و ارسال به سراسر کشور موجود است
کیفیت عالی و مزون دوز
❄جنس:میکرو کجراه داخل آستردوزی شدهسایزبندی:سه سایز فری  (مناسب سایز44-36)رنگ بندی:شتری، سبز، صورتی، مشکی، مرجانی، آبیقیمت:259 تومان
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قا
انسان های خردمند همیشه در طول تاریخ از آن مطلع بوده اند. حتی اگر به تمدن بابل باستان هم مراجعه کنید خواهید دید که آنها هم این رازرا می شناختند گرچه فقط عده کوچکی از این راز آگاهی داشتند
مردمان بابل به عنوان خالقان یکی از عجایب هفتگانه جهان شناخته شده اند آنان از طریق درک قوانین جهان هستی به یکی از ثروتمندترین اقوام تاریخ تبدیل شده بودند. مدارک باقیمانده و ثبت شده نشان ازشکوفایی بابلیان می دهد که توسط دانشمندان آنها ثبت و ضبط شده
است.
چرا تصو
از جمله فعالیتهای صورت گرفته در کتابخانه سلمان فارسی به مناسبت هفته ی کودک: نصب پوستر هفته ی کودک در تابلواعلانات، اطلاع رسانی از طریق وبلاگ، نمایش کتابهای برگزیده با موضوع کودک در محل کتابخانه ، بازدید کودکان مهد ریحانه از کتابخانه و همچنین برگزاری جلسه قصه گویی برای این عزیزان بوده است.
سامان پنل یا سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور مدتی است که خدمات خود را به محققان ارائه کرده و در صرفه جویی زمان جستجو میان منابع و اطلاع از موجود بودن آنها در کتابخانه های عمومی موثر بوده است. به این ترتیب اگر بخواهیم از موجودی کتاب مورد نظرمان در نزدیکترین کتابخانه محل زندگی خود مطلع شویم سامان پنل این کار را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. نسل جدید به خاطر ندارد که این کار در گذشته نزدیک باید با مراجعه حضوری به کتابخانه و گشتن در جعب
گروه فرهنگی تبلیغی بقیةالله، جمعی از طلاب جوان، خوش تیپ، باصفا و
پرکار از دانش آموختگان حوزه علمیه بابل که فعالیت های خیره کننده فرهنگی شان در
سواحل بابلسر، بازتابی جهانی داشت، شب های ماه مبارک رمضان، برناهه هایی شاد و بدیع
برای کودکان و نوجوانان و خانوداه هایشان در مصلای نمازجمعه بابل برگزار می کنند.
ویژه برنامه های شامگاهی گروه بقیةالله با عنوان "بچه های
رمضان" و با شعار "ماه رمضان شاد و متنوعی را تجربه کنید" در مصلای
بابل مصداقی از یک حر
سلام و عرض ادب خدمت بازدیدکنندگان وبلاگ کتابخانه 
متاسفانه مدتی هست وبلاگ به روزسانی نشده.امروز چند تا پیام دیدم که در بخش نظرات کاربران برایمون ارسال کرده بودید.بابت تاخیر پاسخ عذر ما را بپذیرید.
در مورد زمان و فعالیت کتابخانه برای آقایان سوال شده بود.کاربر عزیز کتابخانه همه روزه  به جز ایام تعطیلات رسمی برای همه اقشار در حال فعالیت است و تفاوتی بین خانمها و آقایان در این زمینه نیست.کتابخانه دارای سالن مطالعه به صورت مجزا هم برای خوهران
ولادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز مادر گرامی باد.
به مناسبت روز مادر در کتابخانه عمومی روستا دانش آموزان روستا به کتابخانه آمده بودند و کارگاه قصه گویی با حضور مسئول کتابخانه برگزار گردید. در این کارگاه قصه زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) توسط مسئول کتابخانه اجرا گردید.
به همت سمیه رحمتی نژاد مسئول کتابخانه عمومی بکه کودکان 4
الی 7 ساله مهد قرآن در برنامه درختکاری شرکت کردند. در این برنامه که روز 15
اسفند برگزار شد قصه خوانی و آموزش قرآن برای کودکان انجام شد سپس در حیاط
کتابخانه با نحوه کاشت درخت آشنا شدند.
کتابخانه فرهنگیان در دهه فجر برگزار می کند:
1- نشست کتابخوان انقلاب                                                                                          
2- جمع خوانی
3- مسابقه پیامکی از کتب انقلاب 57
4- برگزاری نمایشگاه کتاب دهه فجر                                                                                   
5- عضویت رایگان در 15 بهمن ماه
6- مشاوره کتابداران جهت تحقیق دانش آموزان با موضوع انقلاب اسلامی
7- معرفی شخصیت حض
 
شروع بکارگیری پایتون در برنامه‌نویسی
 
نصب پایتون
وارد سایت Python.org بشید و آخرین نسخه را مطابق سیستم عامل خود انتخاب و نصب کنید. (برای ویندوز نسخه 3x دارای فایل نصبی است که پس از دانلود مثل سایر برنامه‌ها قابل نصب است. در هنگام نصب گزینه add to path رو کلیک کنید)
 
کتابخانه‌های پایتون
پایتون یه جایی شبیه به Composer توی php و npm در Nodejs داره به نام Pypi که کتابخانه های پایتون رو اونجا ذخیره و منتشر می کنند. برای نصب کتابخانه‌های پایتون کافیه بعد از نصب پای
انسان های خردمند همیشه در طول تاریخ از آن مطلع بوده اند. حتی اگر به تمدن بابل باستان هم مراجعه کنید خواهید دید که آنها هم این رازرا می شناختند گرچه فقط عده کوچکی از این راز آگاهی داشتند
مردمان بابل به عنوان خالقان یکی از عجایب هفتگانه جهان شناخته شده اند آنان از طریق درک قوانین جهان هستی به یکی از ثروتمندترین اقوام تاریخ تبدیل شده بودند. مدارک باقیمانده و ثبت شده نشان ازشکوفایی بابلیان می دهد که توسط دانشمندان آنها ثبت و ضبط شده
است.
چرا تصو
با عنایت به وقوع سیلاب در استانهای مختلف کشور و اقدام پسندیده نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر دریافت هدایا ( کتاب و اسباب بازی ) از طریق کتابخانه های عمومی و ارسال به مناطق سیل زده برای کاهش آلام هموطنان بخصوص کودکان، می توانید کمکهای خود را به کتابخانه آیت الله محقق تحویل دهید تا برای این عزیزان ارسال گردد.
به همت مسئول و کتابداران کتابخانه عمومی استاد شهریار در
راستای جشنواره کتابخوانی رضوی قصه گویی از کتاب 8 قصه از امام جواد (ع) در بخش
کودک این کتابخانه برگزار شد. در این برنامه که اعضاء فعال کودک حضور داشتند بخش
هایی از این کتاب بلندخوانی شد سپس کودکان برداشت های خود را از این کتاب
تصویرسازی کردند.
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.دریافت ساعت کار
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو ، 16 اسلاید، قابل ویرایش، به طور کلی معماری "ریکاردو لگورتا" و فرزند وی "ویکتور لگورتا" بیشتر ساختمان محور است تا زمینه گرا، کتابخانه عمومی سن آنتونیو ایالت تگزاس آمریکا نیز همچون سایر آثار آنها پیوند ضعیفی از لحاظ رنگ و فرم با بستر و زمینه خود داشته ....

 
 
گروه علاقه مندی های ویژه محیط زیست، پایداری و کتابخانه های ایفلا  برای پنجمین جایزه کتابخانه سبز ایفلا ۲۰۲۰ فراخوان داد.
به گزارش لیزنا، در این روزها، بسیار زیاد در مورد تغییرات آب و هوا می‌شنویم. شاید  این سؤال مطرح باشد که کتابخانه ها چه ارتباطی با مسائل زیست محیطی دارند و آیا کتابداران در این باره نقشی ایفا می کنند.؟
کتابداران می توانند اکنون  نقش خود را ایفا کنند.  گروه علاقه­ مندی های ویژه درباره محیط زیست، پایداری و کتابخانه­ ها 
ثروتمندترین مرد بابل نوشته نوشته جورج اس کلاسون
درآمدتان قبل از آن که بخواهید کاری با آن کنید به سرعت به پایان می رسد ؛ در صورتی که جز نیاز های
روزمرتان چیزی دیگری را تأمین نمی کند ، خوب پس بیاید نگاهی به این کتاب بیندازیم.
 
ادامه مطلب
با بهره گیری کارتن 5 لایه با مقاومت بالا و با اندازه ای 2 برابر کارتن موز برای اجناس حساس مثل چینی و ظروف کریستالی
وکیوم بزرگ 90متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون ) – چسب اسکات پهن
وکیوم 20 متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون ) – چسب اسکات پهن
کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که 12 دست لباس مجلسی و کت و شلوار)
ساک رختخواب ( 3لایه – حاوی پشم شیشه – زیب دار)
* جهت حمل جهیزیه نوعروسان و اسباب کشی منازل به مطمئن
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو ، 16 اسلاید، قابل ویرایش، به طور کلی معماری "ریکاردو لگورتا" و فرزند وی "ویکتور لگورتا" بیشتر ساختمان محور است تا زمینه گرا، کتابخانه عمومی سن آنتونیو ایالت تگزاس آمریکا نیز همچون سایر آثار آنها پیوند ضعیفی از لحاظ رنگ و فرم با بستر و زمینه خود داشته ....

 
 
مدیر امور کتابخانه های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از آمادگی
فرهنگسراهای پایتخت برای دریافت ماهی قرمز و ارائه کتاب خبر داد.
به گزارش ایسنا، ایمان کرد با اعلام این خبر گفت: نوروز امسال نیز
چهارمین جشنواره «ماهی حوض قصه‌ها» با هدف حفظ محیط زیست و جلوگیری از تلف
شدن ماهی‌های قرمز سفره هفت سین برای مخاطبان کودک و نوجوان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در این جشنواره کودکان ماهی‌های قرمز سفره‌های هفت سین
خود را به کتابخانه‌هایی که
جلسه سوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.
جلسه دوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.کتابخانه فدک
جلسه دوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.کتابخانه فدک
جلسه دوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.کتابخانه فدک
جلسه دوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.کتابخانه فدک
به مناسبت هفته کتاب از کتابداران کتابداران ، نویسندگان اهل قلم ، خیرین کتابخانه ایی و مدیران فعال نمونه کتابخانه های کانون های مساجد خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات  مشهد مقدس 12آبان ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر مروارید و مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان حاج اقای عبدالهی تجلیل شد .

ادامه مطلب
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتاب «شعر
پارسی» نوشته محمدکاظم کاظمی، «روزهای بی‌آینه» نوشته گلستان جعفریان، «دو
امام مجاهد» (شش گفتار از حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در تحلیل مبارزات
سیاسی حسنین) اثری از مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی و «امام زمان
علیه السلام» (از مجموعه ۱۴ معصوم) نوشته زهرا عبدی، از سوی نهاد
کتابخانه‌های عمومی کشور در قالب طرح کتابخوان اردیبهشت ماه معرفی شد.
ادامه مطلب
زهرا رضائی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار با مهندس طاهری فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در این نشست زهرا رضائی ضمن بیان وضعیت فعلی کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار، مسائل و مشکلات کتابخانه ها پرداخت. مهندس طاهری با بیان اینکه کتاب یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه فرهنگی است بر اهمیت کتابخانه ها در توسعه فرهنگی تاکید کرد و در زمینه همکاری مطلوب و موثر با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار قول مساعد داد.
شیر کتابخانه
پدیدآور: میشل نودسن
مترجم: محبوبه نجف‌خانی
ناشر: ققنوس
از این عجیب‌تر دیگر نمی‌شود! شما تا به حال شنیده بودید که یک شیر به کتابخانه بیآید، آن هم یک شیر بزرگ و قوی!
ماجرا از این‌جا آغاز می‌شود که روزی از روزها یک شیر به به یک کتابخانه می‌رود. او صاف از جلوی میز کتاب‌دار می‌گذرد، به طرف قفسه‌های کتاب می‌رود و به آن‌ها  نگاه می‌کند. برگه‌دان را بو می‌کشد، سرش را به مجموعه‌ی کتاب‌های نورسیده می‌مالد و با قدم‌های نرم و آرام
سومین نشست کتابخوان با معرفی شش اثر از منابع جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه برگزار گردید.
در این نشست شش نفر از اعضا به معرفی کتاب پرداختند:
راز آن بوی شگفت، نویسنده: فریبا کلهر، ارائه توسط : علی نظری (عضو کتابخانه).
درختی که بال درآورد، نویسنده: مجید ملامحمدی، ارائه توسط : محمد کریمی (عضو کتابخانه).
8 قصه از امام جواد (ع)، نویسنده: حسین فتاحی، ارائه توسط : علیرضا نظری (عضو کتابخانه).
با کبوترهای گنبد، نویسنده: احمد میرزاده، ارائه توسط : ابوال
برگزاری جلسه کانون ادبی و نقد و تفسیر غزلیات سعدی در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
بررسی غزلیات سعدی که هر هفته در روزهای سه شنبه در سالن مرجع کتابخانه عمومی آیت الله اراکی فرهنگسرا برگزار میگردد این هفته نیز طبق روال قبل در تاریخ 30 بهمن ماه برگزار شد.
در عهد قدیم، سفرملوک ثانی به مهاجرت اجباری و اسارت یهودیان ازمناطق خود به سوی بابل، آشور و سرزمین های ماد اشاره شده است. از جمله اینکه پادشاه آشور تغلث فلاسر یهودی ها را به اسارت روانه آشور کرده است.(1)
پادشاه دیگر آشور به نام شلمانصر، یهودی ها را به اسارت گرفته وبه شهرهای جلخ، خابور و نهر جوزان در شهرهای ماد فرستاد (2) و پادشاه بابل یعنی نبوخذ ناصر اورشلیم رادر حصار گرفت، سپس اهالی آن را به اسارت به سوی بابل فرستاد. (3)
بنابراین سرازیر شدن یهودی
در پی
انتشار فراخوان پیشنهاده برای پیاده‌سازی «دستورالعمل آمایش سرزمینی
کتابخانه‌های عمومی ایران» ۷۰ پیشنهاده از ۲۸ استان دریافت شد و از این
میان، تعداد ۱۸ پیشنهاده از ۱۸ استان در رقابت با دیگر پیشنهاده‌ها با کسب
حداقل‌های لازم انتخاب شدند.
به اطلاع می رساند با توجه به شرایط موجود، و به منظور فراهم نمودن شرایط بازگشایی، کتابخانه های عمومی کشور تا پایان هفته آینده(روز جمعه مورخ 5 اردیبهشت ماه) تعطیل خواهند بود.پروتکل ها و خط مشی های لازم جهت بازگشایی مجدد کتابخانه ها در دست تهیه و ابلاغ است و انشااله به محض فراهم شدن مقدمات امور و در اسرع وقت نسبت به بازگشایی و آغاز به کار مجدد کتابخانه های عمومی با توجه به ضوابط و رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام خواهد شد. 
 
نهاد کتابخانه های عمو
بسم الله الرحمن الرحیم 
با نوجه به تجربه ی همه ی ما در استفاده از نرم افزار تلگرام و فیلتر بود آن و مشکلات مربوط به دانلود و آپلود مطالب ، به استفاده از یک پلتفرم جایگزین برای در اختیار گذاشتن فایل های کمی حجیم تر شدیم و این وبلاگ را طراحی کردیم و امیدواریم که بتوانیم به بهترین شکل ممکن آن را توسعه دهیم تا نیاز های شما عزیزان را در زمینه ی در اختیار داشتن فایل های مربوط به هر درس تا حد امکان رفع کنیم. 
بدیهی است هر چقدر شما نیز در این امر خطیر م
خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی با کیفیت در بابل: در زمینه ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی باید مواردی را رعایت کرد که بعد از زمان ساخت خریدار محترم باکمترین مشکل مواجه شود -مهمترین موارد بررسی کامل آنالیز آب قبل از ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی می باشد -یک سری موارد در آنالیز آب روی راندمان ممبران دستگاه تصفیه آب تاثیر منفی میگزارد که باید کامل بررسی شود : مانند کدروت آب ، سیلیس ، آهن ، سولفات ، آلودگی میکروبی و...
 
ادامه مطلب
بسمه تعالی در طی برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای تعدادی از کتابهای نهمین جشنواره رضوی توسط اعضای کتابخانه ارائه شد:
1. ابوالفضل نهضت رضوی: زندگینامه حضرت احمدبن موسی از محمدرضا سنگری
2. سیره تقوی: ترجمه و توضیح چهل حدیث درباره امام رضا(ع) از جواد محدثی
3.ماه هشتم: زندگینامه کوتاه و مستند امام رضا (ع) از مهدی غلامعلی
4. مهارتهای زندگی در سیره رضوی از محمدرضا سنگری
5. مهر ولایت در آسمان ایران: نگرشی بر زندگانی و ابعاد شخصیت امام رضا(ع) از آیت الله

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مطالب دکوراسیون داخلی پاتوپا