نتایج جستجو برای عبارت :

اگر مدیر مجتمع تفریحی بودم

حدود ساعت یازده شب، هیچکس در حیاط مجتمع نبود،  که ماشین را جلوی ساختمان پارک کردم و پیاده شدم تا بروم داخل.
دیدم از ساختمان روبرویی، دو خانم بیرون آمدند که حجاب یکی از آن‌ها خیلی بد بود. (آرایش غلیظ، شلوار تنگ، فقط یک شال روی سر انداخته بود و گردن و ... معلوم بود.)
با خودم گفتم تذکّر بدم، ندم، بدم،ندم،بدم،ندم و ... که یک دفعه حدیث امام علی (علیه السّلام) به ذهنم خطور کرد. امر به معروف و نهی از منکر، نه روزی کسی را قطع کرده است و نه مرگ کسی را جلوتر ا
دوازدهمین دوره مسابقات امداد و اطفاء حریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمیدرو) به میزبانی مجتمع پتاس خوروبیابانک برگزار شد.در پایان این دوره از مسابقات که با حضور 15 تیم از معادن و مجتمع های زیر مجموعه ایمیدرو و در 4 آیتم : ( اطفاء حریق - آمادگی جسمانی - حمل مصدوم - نقطه زنی ) برگزار شد ، تیم مجتمع پتاس خوروبیابانک با کسب بیشترین امتیاز حائز رتبه اول گردید و تیم های سنگ آهن جلال آباد زرند و مجتمع معادن سنگ آهن سیرجان نیز به ترتیب موفق به کس
آخ مهتاب!کاش یکی از آجرهای خانه‌ات بودم.یا یک مشت خاکِ باغچه‌ات.کاش دستگیره‌ی اتاقت بودم تا روزی هزار بار مرا لمس کنی.کاش چادرت بودم.نه کاش دستهایت بودم..کاش چشمهایت بودم .کاش دلت بودم نه..کاش ریه هایت بودم تا نفسهایت را در من فرو ببری و از من بیرون بیاوری.کاش من تو بودمکاش تو من بودیکاش ما یکی بودیمیک نفر دوتایی..!روی ماه خداوند را ببوسمصطفی مستور@khablog
مجتمع آلومینیوم البرز فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل و ورق آلومینیوم رنگی از سال 1361 اغاز کرده است و با بھره گیری از دانش روز و مدیریت مجرب  ، در راستای اعتلای صنعت کشور عزیزمان ایران ، فعالیتش را در بخش پوشش های آبکاری ( آندایزینگ ) پودری ( الکترواستاتیک ) و طرح چوب ( دکورال ) گسترش بخشیده است. کیفیت بالا ، رضایت مشتری ، تولید بر اساس استانداردھای بین المللی و دست یابی به بازارھای جھانی از جمله اھداف تاسیس مجتمع آلومینیوم البرز می با
لیست کارخانه های تولید فولاد
فولاد مبارکه اصفهان
کارخانه فولاد سیادن ابهر
کارخانه فولاد اکسین خوزستان
شرکت مجتمع آهن و فولاد بافق
مجتمع فولاد راد همدان
گروه صنعتی تهران شرق
شرکت پروفیل فولادی اصفهان
ذوب آهن اصفهان
صبا فولاد زاگرس
فولاد کویر کاشان
گروه صنعتی پرشین فولاد
مجتمع فولاد کیان کاشان
کارخانه نورد گرم سمنان
مجتمع فولاد روهینا
شرکت فولاد آناهیتا گیلان
مجتمع فولاد خراسان
مجتمع فولاد شاهرود
گروه صنعتی درپاد تبریز
فولاد قائم رازی
114 متر مجتمع بهستان
 
توضیحات :
۱۱۴متر – ۳خواب – طبقه ۴ – روبنما – ویو ابدی – دسترسی عالی  – فاز۴ مجتمع بهستان
 
امکانات:
شوفاژ
کابینت هایگلاس
گازرومیزی
هود لمسی
نقاشی
کاغذ دیواری
کمددیواری بزرگ
تراس
آسانسور
پارکینگ اختصاصی
پارکینگ میهمان
نگهبانی ۲۴ ساعته
دوربین مدار بسته
 
شرابط پرداخت
۱۸۰میلیون رهن۸۰میلیون وام بانکی۶۰۰میلیون نقدی
 
مشاور : ابراهیم افتخاری۰۹۱۲۵۶۰۶۶۷۸۰۹۳۵۱۶۳۶۷۴۵
مشاوره در امور خریدآپارتمان در اندیشه،فروش،مشارکت د
لیست کارخانه های تولید فولاد
فولاد مبارکه اصفهان
کارخانه فولاد سیادن ابهر

کارخانه فولاد اکسین خوزستان
شرکت مجتمع آهن و فولاد بافق
مجتمع فولاد راد همدان
گروه صنعتی تهران شرق
شرکت پروفیل فولادی اصفهان
ذوب آهن اصفهان
صبا فولاد زاگرس
فولاد کویر کاشان
گروه صنعتی پرشین فولاد
مجتمع فولاد کیان کاشان
کارخانه نورد گرم سمنان
مجتمع فولاد روهینا
شرکت فولاد آناهیتا گیلان
مجتمع فولاد خراسان
مجتمع فولاد شاهرود
گروه صنعتی درپاد تبریز
فولاد قائم رازی
مجتمع پتاس خوروبیابانک به بخش خصوص واگذار شد . با پایان مهلت شرکت در مناقصه و بررسی پیشنهادات رسیده،مجتمع پتاس خوروبیابانک به منظور انجام امور راهبردی ،سرمایه گذاری و توسعه ای و با هدف تولید سالانه 100 هزار تن پتاس به شرکت فسفات کارون واگذار شد.
برج های سروناز
موقعیت مکانی و مشخصات برج ها
تعاونی مسکن امید دژبان در منطقه 22 شهرداری تهران، شمال میدان ساحل و شمال برج های خیام اقدام به ساخت و تحویل یک مجتمع مسکونی به نام سروناز کرد.
محل قرارگیری : شهرک گلستان(منطقه 22) – میدان ساحل – مجتمع مسکونی سروناز
 واحدهای این مجتمع دارای دید عالی از سمت جنوبی به سمت دریاچه چیتگر و از سمت شمالی به سمت کوهای عظیم البرز می باشد. یکی دیگر از ویژگی های عالی مجتمع، احداث واحدهای تجاری می باشد که در طبقا
ماموت نامی آشنا در صنعت بین الملل به عنوان یکی از بزرگ ترین مجتمع‌های صنعتی کشور در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار آغاز نموده و در حال حاضر پس از گذشت بیش از دو دهه با احداث چندین کارخانه در وسعتی بیش از دو میلیون متر مربع مشغول می باشد. شرکت ماموت با توجه خاص مدیریت ارشد سازمان به شعار “ماموت، انتظار بهترین ها” توانسته است گام‌های بزرگ و موثری را در جهت پیشبرد صنعت کشور در سطح بین المللی بردارد.

مجتمع صنعتی ماموت تصمیم گ
منی که بار سفر بسته بودم از آغازنگاه خویش به در بسته بودم از آغازبرای سرخی صورت به روی هر انگشتحنای خون جگر بسته بودم از آغازمنم شبیه ولیعهد شاه مغلوبی که دل به مال پدر بسته بودم از آغازهنوز در عجبم که امیدوار چرابه هندوانه ی دربسته بودم از آغازبه دوستان خود آنقدر مطمئن بودمکه روی سینه سپر بسته بودم از آغازبه خاطر نپریدن ملامتم نکنیدکه من کبوتر پربسته بودم از آغازعجیب نیست که با مرگ زندگی کردمبه قتل عمر کمر بسته بودم از آغازاگر چه آخر این ق
به گزارش فروش آپارتمان
فروش آپارتمان اداری در مجتمع تجاری نیکروز
55 متر واحد اداری دو خوابه مجتمع تجاری نیکروز در افسریه
خوش نقشه ترین واحد مجتمع نیک روز
-تابلو خور
فروش 55متر اداری دو خوابه
-دسترسی آسان به اتوبان امام علی(ع)
-دو خوابه
سند اداری - در یک مجتمع تجاری - اداری ط2
تماس :  09121142170
آگهی خود را در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.
برای حوزه قضایی تقسیم‌بندی‌های مختلفی ذکرشده است که ذیلاً به آنها اشاره می‌شود.
تقسیم بندی اول
طبق تبصرۀ مادۀ 11 ق.آ.د.م، حوزۀ قضایی عبارت است از قلمروی یک بخش یا
شهرستان که دادگاه در آن واقع است؛ تقسیم بندی حوزه قضایی به واحدهایی از
قبیل مجتمع یا ناحیه، تغییری در صلاحیت عام دادگاه مستقر در آن نمی‌دهد.
طبق این تبصره و تبصره مادۀ 3 ق.ت.د.ع.ا
حوزۀ قضایی عبارت است از قلمرو یک بخش یا شهرستان و یا نقاط معینی از
شهرهای بزرگ که حدود آن، با رعایت ضو
پروژه طراحی مجتمع تجاری فرهنگی در فرمت dwg میباشد که توسط نرم افزار اتوکد و به صورت قابل ویرایش تهیه شده است .مجموعه تجاری فرهنگی همانطور که از اسمش پیداست بنایی است که به فعالیت یک یا چند نهاد فرهنگی اختصاص دارد و شامل کاربری تجاری نیز می گردد. بنابراین باید در طراحی نما ، انتخاب و چیدمان ریز فضا ها و طراحی داخلی آن دقت زیادی شود. پروژه حال حاضر ما با دقت کامل و بر اساس استانداردها و ضوابط انجام گرفته است.
ادامه مطلب
مجتمع تجاری  مال مون یکی از مجتمع های شخصی ساز در منطقه 22 می باشد.
 
مجتمع تجاری مال مون  که در بلوار امیر کبیر شهرک گلستان و رو به روی مجتمع تجاری تهران مال ساخته شده است از مجتمع های تجاری است که دارای ظاهر و معماری بسیار زیبایی می باشد.
 مجتمع تجاری مال مون
این مجتمع تجاری – اداری در قالب 11 طبقه ساخته شده است که شامل 4 طبقه منفی نیز می باشد که جمعا شامل 230 پارکینگ می  شود. هم چنین، 7 طبقه آن شامل 3  طبقه تجاری و 4 طبقه اداری  شده است.
 مجتمع تجا
مجتمع تجاری  مال مون یکی از مجتمع های شخصی ساز در منطقه 22 می باشد.
 
مجتمع تجاری مال مون  که در بلوار امیر کبیر شهرک گلستان و رو به روی مجتمع تجاری تهران مال ساخته شده است از مجتمع های تجاری است که دارای ظاهر و معماری بسیار زیبایی می باشد.
مجتمع تجاری مال مون
این مجتمع تجاری – اداری در قالب 11 طبقه ساخته شده است که شامل 4 طبقه منفی نیز می باشد که جمعا شامل 230 پارکینگ می  شود. هم چنین، 7 طبقه آن شامل 3  طبقه تجاری و 4 طبقه اداری  شده است.
مجتمع تجاری
 
 
۲۴ سال پیش وقتی سال آخر دبیرستان بودم از خانه های سازمانی به این خانه آمدیم. خانه ای در طبقه ی نهم یک مجتمع مسکونی بزرگ در غرب پایتخت.
سال کنکورم بود. مدام در رفت و آمد مدرسه بودم و غرق در کتاب و تست. بعد از قبولی در دانشگاه دولتی شهرستان، به مدت چهار سال از این خانه دور بودم و به عنوان مهمان چند روزی می آمدم و میرفتم‌. معلم که شدم فقط به مدت سه سال در این خانه زندگی کردم و بعد راهی خانه ی بخت شدم.
هر چند کوتاه بود حضور من در این خانه ولی جای ج
مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک خبر داد:افق ۱۴۰۸ نقطه طلایی تولید پتاس
به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ؛ امیدرضا محبعلی، مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک با بیان این مطلب گفت: روند افزایشی تولید در بزرگترین معدن شورآبه حوزه خلیج فارس با افزایش تولید پتاس مجتمع به ۱۰۰ هزار تن در افق ۱۴۰۸ همراه خواهد بود.وی در ادامه با اشاره به واقع شدن معدن شورآبه و پلایای پتاس این مجتمع در استان های خراسان جنوبی و اصفهان، گفت: این معدن یکی
شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان،عامل فروش و توزیع و نصب و راه اندازی انواع سیستم های کنترل تردد و راهبند اتوماتیک در استان مازندران و شهر آمل 
در مکان هایی نظیر اماکن تجاری آمل،اماکن اداری آمل،مجتمع های مسکونی آمل،مجتمع های ویلایی آمل،مجتمع های تفریحی آمل،مجتمع های قضایی و نظامی و انتظامی در آمل و تمام مجموعه هایی که نیاز به کنترل تردد در مجموعه خود دارند،سیستم راهبند یک انتخواب بسیار کارآمد می باشد.
جلوگیری از ورود خودروهای غیرمجا
به نام خدا
به مصداق آیه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» بسی شایسته است از تلاش شبانه‌روزی و همت والای همکاران عزیزی که طی چند روز گذشته با همدلی و همگامی بی‌دریغ به انحاء مختلف قدمی برای میزبانی شایسته و بایسته دوازدهمین دوره مسابقات امداد و اطفاء حریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در مجتمع معدنی و صنعتی پتاس خوروبیابانک برداشتند، سپاسگزاری نمایم.
برای همگی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی و کا
عرضه 5 هزار تن کک در بورس کالا
اخبار فلزات: امروز مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند 5 هزار تن کک متالوژی در بورس کالا عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ندای زرند و به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، قیمت پایه هر تن کک با دانه بندی 80-25 میلی متر معادل 18 میلیون و 762 هزار ریال تعیین شده است.
 
زمان عرضه این محصول در بورس کالا امروز یکشنبه 5 خرداد ماه 1398 است و تحویل آن پس از واریز وجه کالا بوده و شرکتهای خریدار باید حداقل 24 ساعت قبل از با
زعفرانیه رهن آپارتمان در فلاحی 345 متر 4 خوابه
زعفرانیه اجاره نمای سنگ و  آپارتمان در فلاحی 345 متر 4 خوابه در طبقه سوم ار 7 طبقه تک واحدی وساختمان شمالی با محوطه سازی حیاط و  با پارکینگ انباری آسانسور با کف پارکت و سرویس ایرانی فرنگی و دارای استخر سونا جکوزی  کابینت MDF.این مجتمع در خیابان سرلشکر فلاحی بالاتر از سه راه آصف قرار دارد این ساختمان در نزدیکی مجتمع تجار ی پلازا قرار دارد
کد ملک:pa159
ادامه مطلب
سیستم شوت زباله با هوباد صنعت
در مجتمع های مسکونی و ساختمان های پر تراکم حمل زباله ها به صورت دستی موجب پخش زباله ها و ایجاد بوی نامطبوع و همچنین تولید میکروب های بیماری زا می شود.این امر در مجتمع های ساختمانی پیشرفته با سیستم های شوتینگ زباله جایگزین شده است.
این روش در واقع یک روش مکانیزه برای جمع آوری زباله های ساختمان است که برای راحتی ساکنان و البته رعایت بهداشت بسیار مناسب می باشد.
ضمن بازدید از معادن زغال سنگ پابدانا؛
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان از مجتمع آموزش عالی زرند بازدید کرد

محمد علی طاهر، رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان به همراه اعضای هیأت رئیسه، از معدن پابدانا زرند و مجتمع آموزش عالی زرند بازدید کرد.
اعضا هیأت رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان به همراه رئیس این دانشگاه، از معادن زغال سنگ پابدانا واقع در شهرستان زرند بازدید کردند.
 شرکت فرآوران زغال سنگ پابدانا در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. به دلیل اینکه استان کرمان ا
 
 مجتمع یاس 2
موقعیت مکانی و مشخصات مجموعه
پروژه مسکونی یاس 2 که توسط تعاونی شمیم رحمت اجرا و ساخته شده، با نام پروژه زیتون در محله کوهک در منطقه 22 شهرداری تهران قرار دارد. از مزایای ویژه این پروژه نزدیکی به محور تجاری اداری چهار باغ و پروژه تجاری اداری طوبی می باشد. 
برج های مسکونی زیتون(یاس۲) ۱4برج یا بلوک 15 طبقه هست و در هر طبقه بین ۶ و ۸ واحد تعریف شده است که دارای متراژ های متفاوتی می باشد. بطوری که ۸۷، ۹۲، ۹۵، ۱۰۰ و ۱۰۷متر بوده و دارای
طراحی مجتمع تجاری چونگ کینگ فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 15حجم فایل: 3035 کیلوبایت قیمت: 8900 تومانطرح این مجتمع تجاری از بین 10 طرح ارائه شده انتخاب شده و به مرحله اجرا رسیده است. در طی ماه های چالش های زیادی برای انتخاب طرح برتر وجود داشته تا این که طرح گروه معماری ژونگ زان به عنوان طرح برتر انتخاب شده است. این مجتمع شامل فضاهایی مانند: واحد های تجاری و اداری و ده پلان کلی دیگر برای عرصه های بزرگ تر در نظر گرفته شده است. سرم
برج های پارسیا
موقعیت مکانی و مشخصات برج ها
برج های پارسیا اطراف دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ قرار دارد. این مجتمع مسکونی از مجموعه های ساخته شده از شرکت بزرگ اتحادیه نمونه رسا میباشد که طبق زمان های تعیین شده از قبل در سال ۱۳۹۰ تحویل اعضا گردید. نزدیکی برج های مسکونی پارسیا به مجتمع تجاری آرتمیس که یکی از بهترین و بزرگترین مجتمع های تجاری موجود در شهرگ گلستان(منطقه22 تهران) و علاوه بر ان نزدیکی به دریاچه چیتگر از شاخصه های نشان دهنده ی کامل بودن
اجزای مدارات دیجیتال
- ترانزیستور
ترانزیستورهای MOS بدلیل اینکه میتوان تعداد زیادی از آنها را در یک مدار مجتمع جا داد و همچنین بدلیل سهوات نسبی قرایند ساخت آنها بصورت گسترده ای در مدارات دیجیتال مورد استفاده هستند. امروزه میتوان ده ها میلیارد ترانزیستور را در یک مدار مجتمع نمود.
ادامه مطلب
برج صیاد 1
موقعیت مکانی، مشخصات و امکانات برج
برج های صیاد در 2 فاز جداگانه می باشد که توسط ستاد مشترک ارتش در منطقه 22 شهرداری تهران و در شرق دریاچه چیتگر اجرا و ساخته شده است. برج صیاد1 جزو مجتمع های قدیمی ساز منطقه به حساب می آید که در اواخر سال 89 تکمیل و به مالکان تحویل داده شد. 
برج صیاد 1 شامل 9 بلوک مجزا بوده و دارای نمایی از سیمان شسته شده می باشد. بلوک های برج صیاد دارای 14 الی 17 طبقه در هر بلوک می باشد. بطوری که طبقات پایینی در هر بلوک د
جرات راه رفتن توی تاریکی رو داشته باش ...
 
× به آسمون نگاه کردم چه قدر رنگش مبهم بود 
انگار رنگی نبود 
چراغ ها بودن 
خیابون ها بودن 
همه چیز بود و منم بودم 
فقط بودم 
بدون هیچ فکری 
خالی 
بودم 
بودم و نباید از بودنم می ترسیدم 
اون من بودم! 
 
× هر آااادمی هررر آدمیی یه نقطه ضعف عجیب و مهلک داره که می تونه کله پاش کنه. 
منم همینطور! 
مجتمع خدماتی هدایی (پمپ بنزین)
مجتمع خدماتی هدایی واقع در جاده احمد آباد مستوفی اسلامشهر با امکانات مختلفی از جمله پمپ بنزین و سوپرمارکت و کارواش ، اتوسرویس تعمیرگاه های تخصصی ، تعویض روغنی  سرویس های مجهز بهداشتی
همگی جهت رفاه حال مشتریان عزیز  بنا شده است . این مرکز به مدیریت جناب آقای یوسف هدایی می باشد
 
مدرس: استاد بین المللی آقای زواره
زمان: ١٧ بهمن ۱۳۹۸ 
مکان: مجتمع تخصصی صنایع دستی پردیس زنجان
شماره تماس یا واتس آپ برای ثبت نام و هماهنگی: ٠٩١٩٩٩٧٠٧٠٠ آقای اجلی
ظرفیت ثبت نام محدود
مسابقه دسر میوه
هزینه ثبت نام: ١٠٠ هزار تومان
ظرفیت بخش مسابقه: ٥٠ نفر
مزایایی حضور در رویدادها:
لوح حضور برای همهگواهینامه برای شرکت کنندگان در بخش مسابقهجایزه نقدی برای ۳ نفر
برگزار کننده: آموزشگاه شاتوت با همکاری مجتمع پردیس
مجتمع تجاری الماس شرق مشهد در انتهای بلوار خیام شمالی
ساخته شده است. مجتمع تجاری
الماس شرق در
زمینی به مساحت 28000 مترمربع در 6 طبقه به مسافران و مردم مشهد خدمات ارائه می
کند. در این مجتمع شما می توانید از 1200 واحد تجاری انواع لوازم خانگی، لوازم صوت
و تصویر، تلفن همراه، رایانه، لوازم لوکس و دکوری، اسباب بازی، صنایع دستی، پوشاک
و کیف و کفش و ... خرید کنید. در کنار اینها وجود شهربازی ،سرزمین عجایب، آبنما ، آکواریوم
شهردریایی، سینمای پنج بعدی و عکاس
مجتمع تجاری الماس شرق مشهد در انتهای بلوار خیام شمالی
ساخته شده است. مجتمع تجاری
الماس شرق در
زمینی به مساحت 28000 مترمربع در 6 طبقه به مسافران و مردم مشهد خدمات ارائه می
کند. در این مجتمع شما می توانید از 1200 واحد تجاری انواع لوازم خانگی، لوازم صوت
و تصویر، تلفن همراه، رایانه، لوازم لوکس و دکوری، اسباب بازی، صنایع دستی، پوشاک
و کیف و کفش و ... خرید کنید. در کنار اینها وجود شهربازی ،سرزمین عجایب، آبنما ، آکواریوم
شهردریایی، سینمای پنج بعدی و عکاس
مجتمع تجاری الماس شرق مشهد در انتهای بلوار خیام شمالی
ساخته شده است. مجتمع تجاری
الماس شرق در
زمینی به مساحت 28000 مترمربع در 6 طبقه به مسافران و مردم مشهد خدمات ارائه می
کند. در این مجتمع شما می توانید از 1200 واحد تجاری انواع لوازم خانگی، لوازم صوت
و تصویر، تلفن همراه، رایانه، لوازم لوکس و دکوری، اسباب بازی، صنایع دستی، پوشاک
و کیف و کفش و ... خرید کنید. در کنار اینها وجود شهربازی ،سرزمین عجایب، آبنما ، آکواریوم
شهردریایی، سینمای پنج بعدی و عکاس
دیشب یکی از برنامه های خسته نباشید رو دیدم که در مجتمع فولاد مبارکه ضبط شده بود.
کارگران این مجتمع، در کنار مواد مذاب و کوره‌ها مشغول فعالیت بودند.
میدونید دمای آنجا چقدر بود؟
کارگران بعضی مناطق این کارخانه، در دمای 150 درجه کار میکردند اما در بعضی مناطق دیگر دما به 300 تا 400 درجه هم میرسید.
ما توانایی تحمل کردن دمای 30 تا 40 درجه را نداریم در حالی که دمای آنجا تقریباً ده  برابر فضای زندگی ماست.
اما حقوق این کارگران............
چرا باید حقوق این کارگرا
مجتمع آرمان ساز
شامل ۳۲ واحد مسکونی دز ۲ بلوکبلوک A شامل ۱۲ واحد بصورت ۳ واحدی در ۴ طبقه در متراژ های۱۰۰۱۰۵۱۱۶بلوک B در متراژ های۹۲۱۲۰۱۲۶۱۳۵امکانات:سالن ورزش (GYM)سالن اجتماعات و دنسدوربین مداربستهآیفون تصویری رنگی کدینگماهواره مرکزینصب دستگاه ATM در داخل مجتمعسرایداری و نگهبانی ۲۴ ساعتهپارکینگ اختصاصی و پارکینگ مهمانپنجره UPVCنمای کلاسیک فوق العاده با نور پردازی حرفه ایکابینت مدرن (توافقی)سیستم سرمایش کولر گازیسیستم گرمایش پکیج و رادیاتو
3شب در کربلا اسکان داشتیم و هر شب، جایی. تا می آمدیم آدرس محل را یاد بگیریم، جایمان عوض میشد.
مسیر برگشت از حرم به اسکان را گم کرده بودیم. 3 ساعت دور خودمان میچرخیدم. تا وقتی موکبهای خوشمزه بودند و دهانمان مشغول، متوجه دوری و اشتباهیِ مسیر نشدیم. درد خفته ی پاهایمان که بیدار شد، به خود آمده؛ دیدیم رسما گم شده ایم.
کلافه و عصبی روی صندلی نشسته بودیم. قُل جان رفت از کارگر های ایرانیِ یک ساختمان نیمه کاره سئوال کرد که فلان مجتمع کجا می افتد. آنها هم
معرفی برج های سروناز
مجتمع سروناز مربوط به ارتش می شود و حق امتیاز آن متعلق به تعاونی مسکن دژبان ارتش می باشد. این برج ها در حدفاصل میدان ساحل و میدان دریاچه منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده اند.
مشخصات برج های سروناز
این برج ها در قالب ۸ بلوک ساخته شده که ۵ بلوک آن ۱۵ طبقه و ۳ بلوک ۸ طبقه است که هر یک از بلوک‌ها دارای سه طبقه پارکینگ نیز می باشد. در بلوک‌های ۱۵ طبقه در هر طبقه ۶ واحد و در بلوک های ۸ طبقه در هر طبقه ۳ واحد مسکونی قرار گرفته است. م
مجتمع های کک سازی زرند در فهرست صنایع آلاینده قرار ندارد 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با اشاره به وجود 2 کارخانه کک سازی در حوالی شهر زرند گفت: این 2 مجتمع در فهرست صنایع آلاینده محیط زیست قرار ندارد.
مرجان شاکری گفت :2 مجتمع کک سازی شهرستان زرند سالهای گذشته در شمار صنایع آلاینده بودند اما بر اساس پیگیری های کارشناسان محیط زیست پارامترهای خروجی گازهای خروجی این 2 مجتمع به حد استاندارد رسیده و اکنون در لیست صنایع آلاینده قرار ندارند.
و
Shirazart.blog.ir 
۳ - از فیلمسازان مطرح نقاشی متحرک ایران که جوایز جهانی نیز به دست آورده است .
       ۱- رسول ملاقلی پور                  ۲- سینا صادقیان                                            ۳- ابراهیم مختاری                  ۴- پرویز کلانتری 
******* جواب : گزینه ی ۴
۴- از مراکز آموزش فیلمسازی در ایران :
     ۱- دانشکده ی صدا و سیما - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان - مرکز فیلمسازی اسلامی - مجتمع دانشگاهی هنر 
     ۲- مرکز باغ فردوس - سینمای تجربی - کارگاه آزاد ان
شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان،بزرگترین تولید کننده انواع سیستم های راهبند اتوماتیک خودرویی و انواع سیستم های راهبند اتوماتیک بازویی پارکینگی و انواع سیستم های راهبند اتوماتیک در کشور ، تولید بیش از 9 مدل راهبند بازویی الکترومکانیک و الکتروهیدرولیک جهت کاربری های متفاوت و خاص از قبیل مجتمع های اداری و تجاری،سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی،مناطق نظامی و پادگان ها،شهرک های تفریحی و ویلایی،مجتمع های مسکونی،پارکینگ های عمومی و خ
اجزای مدارات دیجیتال
- ترانزیستور
ترانزیستورهای MOS بدلیل اینکه میتوان تعداد زیادی از آنها را در یک مدار مجتمع جا داد و همچنین بدلیل سهوات نسبی قرایند ساخت آنها بصورت گسترده ای در مدارات دیجیتال مورد استفاده هستند. امروزه میتوان ده ها میلیارد ترانزیستور را در یک مدار مجتمع نمود.
منبع:الکترونیک باز
ادامه مطلب
دیوان شمس را گذاشته بود توی دست هایم، زل زده بود به چشم هایم، با لبخند برایم از مولوی خوانده بود.سرم را انداخته بودم پایین، خواندش که تمام شده بود، لبخند هول هولکی تحویلش داده بودم، چند تا ده تومنی گذاشته بودم روی میز؛ دیوان را بغل زده بودم و پا تند کرده بودم.
تا خانه یک ریز غر زده بودم به جانم که مثلا چه می شد ؟ سرم را بلند میکردم؛ زل میزدم توی چشم هایش.لبخند میزدم.قشنگ به خواندنش گوش میدادم.من هم برایش میخواندم.حرف میزدم.تعریف و تمجید میکردم.
نام مجتمع قضایی و شعبه: مجتمع شهید قدوسی شعبه 133الف: کلاسه پرونده : 133ب: شاکی : 1- حسین علی 2- محمد کاظممتهم : 1- غلامرضا 2- محمود 3- سید مهدی 4- مجید 5- زهراج: موضوع : کلاهبردارید: گردشکار: بنا به شکایت نامه تنظیمی شکات علیه متهمین :متهم غلامرضا خود را کامند ستادمبارزه با موادمخدر معرفی میکندو مرتضی وکیل دادگستری ... به عنوان سرهنگ 3- ... کارمند دادگستری و خانم ..... به عنوان فروشند زمین زمین واهی را به شکات می فروشندو پول آنرا تحصیل می نمایندقرار مجرمین که ب
نام مجتمع قضایی و شعبه: مجتمع شهید قدوسی شعبه 133الف: کلاسه پرونده : 133ب: شاکی : 1- حسین علی 2- محمد کاظممتهم : 1- غلامرضا 2- محمود 3- سید مهدی 4- مجید 5- زهراج: موضوع : کلاهبردارید: گردشکار: بنا به شکایت نامه تنظیمی شکات علیه متهمین :متهم غلامرضا خود را کامند ستادمبارزه با موادمخدر معرفی میکندو مرتضی وکیل دادگستری ... به عنوان سرهنگ 3- ... کارمند دادگستری و خانم ..... به عنوان فروشند زمین زمین واهی را به شکات می فروشندو پول آنرا تحصیل می نمایندقرار مجرمین که ب
 
 
 
مجتمع سنگ ملت با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تولید و توزیع انواع سنگ های ساختمانی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت درشهرک صنعتی محمود آباد، بزرگترین قطب صنعتی سنگ ایران بعنوان یکی از با سابقه ترین کارخانه های این شهرک مشغول فعالیت میباشد.
مجتمع سنگ ملت با بهره گیری از کادری مجرب و با تجربه اندوخته در طی سالیان متمادی و با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا به تولید سنگی با کیفیت استاندارد و صادراتی و نازلترین قیمت ها آماده همکاری با ساز
 
 
 
مجتمع سنگ ملت با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تولید و توزیع انواع سنگ های ساختمانی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت درشهرک صنعتی محمود آباد، بزرگترین قطب صنعتی سنگ ایران بعنوان یکی از با سابقه ترین کارخانه های این شهرک مشغول فعالیت میباشد.
مجتمع سنگ ملت با بهره گیری از کادری مجرب و با تجربه اندوخته در طی سالیان متمادی و با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا به تولید سنگی با کیفیت استاندارد و صادراتی و نازلترین قیمت ها آماده همکاری با ساز
معرفی برج صیاد 1
برج های صیاد توسط ستاد مشترک ارتش در 2 فاز جداگانه اجرا و ساخته شده است، در منطقه 22 شهرداری تهران و در شرق دریاچه چیتگر قرار دارد. برج صیاد1 دارای سند تک برگی بوده و جزو مجتمع های قدیمی ساز منطقه به حساب می آید که در اواخر سال 89 تکمیل و به مالکان تحویل داده شد. 
مشخصات برج صیاد 1
برج صیاد 1 شامل 9 بلوک مجزا بوده و دارای نمایی از سیمان شسته شده می باشد. بلوک های برج صیاد دارای 14 الی 17 طبقه در هر بلوک می باشد. بطوری که طبقات پایینی د
بازدید وزیر صمت ازمجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند
وزیر صنعت معدن وتجارت در ادامه سفرش به استان کرمان امروز ازمجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند بازدید کرد.
 
مدیر طرح و برنامه مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند در بازدید وزیر صمت از این واحد معدنی گفت این مجتمع در زمینی به وسعت 29کیلومتر مربع واقع و عملیات استخراج ارسال 83شروع شده ‌و تاکنون 141حلقه گمانه زنی بامتراژ42هزار متر حفاری اکتشافی انجام شده است.بازدید وزیر صمت ازمجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند
 حسن ز
حل المسائل طراحی مدار های مجتمع آنالوگ CMOS دکتر بهزاد رضوی
بی شک همه ی دانشجویان رشته برق با پروفسور بهزاد رضوی آشنا هستند. کتاب طراحی مدارهای مجتمع CMOS آنالوگ از جمله برترین کتاب های ایشان می باشد. این کتاب بهترین مرجع برای درس مدارهای مجتمع کارشناسی ارشد مهندسی برق الکترونیک می باشد و دانلود این کتاب را به همه ی دانشجویان عزیز ...
دریافت فایل
آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران
دوره های آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله زیر نظر برجسته ترین اساتید این مجموعه برگزار می گردد.
هدف از برگزاری دوره های آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، بالا بردن مهارت افرادی که در حوزه ی حسابداری مشغول به کار هستند، می باشد.
در این دوره ها هنرجویان با نحوه حسابداری، هزینه ها، فاکتورهای مالی و اسناد آشنا می شوند و همین امر باعث پیشرفت آن ها در زمینه حسابداری می ب
پیشنهادهایی برای مدیران مجتمع های تفریحی:
ایده های زیر با هدف توسعه خدمت و کارآفرینی و افزایش رضایت مندی برای پاسخگویی به انواع نیازها و سلیقه های مراجعه کنندگان درج شده است. هر کدام یا هر گروه از بخشهای ذکر شده میتواند به پیمانکار مجزایی سپرده شود که ذیل یک برنامه جامع و هم افزا سبد خدمات مجتمع را تکمیل می‌کنند.
1- راه اندازی بخش کرایه دوچرخه + خدمات آموزشی
2- راه اندازی بخش تفریحات آبی در سطح کودکان و بزرگسالان
فروش یا کرایه  اسباب بازی های
تمامِ راه
فکر اتصال اندیشه ی آب به آینه بودم.
صحبتِ تو
نشناختنِ سر از پا بود،
من فکرِ فردای هنوز نیامده بودم!
قرار بود لباس های زمستانی ام
دست های تو باشند؛
باران زد و باد ریخت بر سرم خاکِ حنجره ها را،
قرار عاشقانه ی آب و آینه را،
من بهم زده بودم!چقدر به سنگ ها اعتماد هست؟
آیا هست؟!
کِنار هم، من هفت - سنگ را چیده بودم!
 
/.///-/
ثبت نام دیپلم تا 20 اسفند ماه تمدید شد
ترک تحصیلی ها | دیپلم ردی ها | دارندگان سیکل
 
با اخذ مهارت فنی از مجتمع فنی باران
و گزراندن واحدهای عمومی در مدارس آموزش از راه دور
در سریعترین زمان ممکن دیپلم گرفته و بدون کنکور وارد دانشگاه شوید
 
واحد آموزش مجتمع فنی باران
02156360015
02156366212
02156366213
02156366214
02156366215
09122107492
 
کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام :
@baranoloom
 
آدرس مجتمع : اسلامشهر ، ایستگاه نوری
کوچه طهماسبی ( بانک مهر اقتصاد ) پلاک 16
ساختمان باران
مجتمع تجاری و اداری باران در منطقه ۳ شهرداری تهران و قرارگرفتن ۶۶ سفارت و مراکز عمده تجاری و اقتصادی، موسسات دولتی، مراکز آموزش عالی، بوستان های فرامنطقه ای (ملت، بهشت مادران، طالقانی) کتابخانه و مراکز تفریحی و فرهنگی، مـراکز ورزشی (کوثر، انقلاب) ؛ مسـاجـد و حسینیه ها (قبا، الغدیر، حسینیه ارشاد) و همچنین استقرار گذرگاه های وسیع شهری مانند بزرگراه شهید صدر، شهید مـدرس، شهید چمـران، شهید همت و رسالت، منطقه ۳ را به یکی از مهم ترین مناطق مسک
مجتمع پتاس خوروبیابانک توانست در اولین ممیزی مراقبتی در تاریخ 19 و 20 آبان ماه سال جاری ، اعتبار گواهی نامه های ISO 9001:2015 و ISO 14001:2015 را با سه نقطه قوت بارز حفظ نماید.همچنین با استقرار سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای در سطح تمام واحد ها براساس الزامات بین المللی  ISO 45001:2018  موفق شد بعنوان اولین شرکت در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ، تاییدیه گواهینامه فوق را اخذ نماید.
به استناد سایت آیین دادرسی دینا خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع اجرای اسناد تهران بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان و ارزیابی نحوه کار، در واحد‌های مختلف این مجتمع حضور یافت . برای مشاهده جزئیات اجرای اسناد از طریق دفاتر اسناد رسمی کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/84/اجرای-اسناد-از-طریق-دفاتر-اسناد-رسمی.html
این ویلا در چمستان در یکی از زیبا ترین شهر های تفریحی توریستی شمال
ایران یعنی چمستان قرار دارد همواره یکی از قطب های گردشگری در مازندران
میباشد و سالانه پذیرای مسافرین بسیاری در طول سال می باشد این ویلای شهرکی
چمستان در شهر توریستی تفریحی زیر قیمت  شهرکی چمستان مازندران واقع شده
است .
ویلا در چمستان که دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی بسیار راحتی را
دارا میباشد و همینطور در محلی آرام و با امنیت بسیار عالی و در جای دنجی
قرار دارد که هموار
مجتمع تجاری طوبی از مجتمع هایی است که بر اساس اصول مدرنیته در منطقه  22، واقع شده است.
مجتمع تجاری طوبی یک از مجتمع های تجاری – اداری شخصی ساز منطقه 22 است که در  تاریخ 12 ام شهریور ماه سال 1394 افتتاح شده است. این مجتمع با مساحت 9000 متر مربع و زیر بنای 105000 متر مربع در قالب 21 طبقه ساخته شده است و 100 ها واحد تجاری، اداری و تفریحی را در خود جای داده است.
مجتمع تجاری طوبی
 
این مجتمع تجاری در بلوار کوهک این منطقه واقع شده است که می توان از این محله، از آن ج
کاش چون پاییز بودم ... کاش چون پاییز بودم کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم برگهای آرزوهایم یکایک زرد میشد آفتاب دیدگانم سرد میشد آسمان سینه ام پر درد می شد ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ میزد اشکهایم همچو باران دامنم را رنگ می زد وه ... چه زیبا بود اگر پاییز بودم وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم شاعری در چشم من می خواند ...شعری آسمانی در کنار قلب عاشق شعله میزد در شرار آتش دردی نهانی نغمه من ... همچو آوای نسیم پر شکسته عطر غم می ریخت بر دلهای خسته
از روزهای رفتنت پاییزتر بودم
از شمس های دیگرت تبریزتر بودم
باران اگر آنسوی شیشه داشت می بارید
این سوی شیشه بی هوا من نیز، تر بودم
یک شب اگر دستت به تار موی من می خورد
از نغمه ی داوود شورانگیزتر بودم
شاید اگر یوسف به قلبم فرصتی می داد…
از تیغ چاقوی زلیخا تیزتر بودم
شاید تمام چشم ها را کور می کردم
شاید که از قوم مغول چنگیزتر بودم…
یک مزرعه اندوه در من مانده… حقم نیست
من با تو از هر دشت حاصلخیزتر بودم
رسم بزرگی را به جا هرگز نیاوردی!
از هر کس و نا
حضور در مجتمع  ساعت 8;30  و خروج ساعت 1;30
استفاده از لباس فرم آراسته  و حفظ تمیزی آن
نظافت کامل پارکینگ‌ها با جارو یا طی و در موارد لازم استفاده از آب
تمیزکردن درب ورودی بلوک‌ها و در صورت لزوم استفاده از مواد شوینده
نظافت کامل راه‌ پله‌ها و لابی‌ها ابتدا با استفاده از جارو و سپس کشیدن طی نم ‌دار
نظافت محوطه ‌ی مجتمع با جارو یا طی و در موارد لازم استفاده از آب
نظافت کامل اتاقک آسانسورها و آینه ها‌ی آن با استفاده از طی ،دستمال نم ‌دار، روزنام
راهکار نظارت تصویری پارکینگ
 
بهترین دوربین مداربسته برای پارکینگ
در شرایط فعلی، افزایش جمعیت در شهرها موجب افزایش چشمگیر اهمیت وجود پارکینگ ها و نظارت بر آنها با دوربین مداربسته نسبت به گذشته شده است. پارکینگ ها بهره وری های متفاوتی دارند که از مهمترین آنها می توان به پارکینگ مجتمع های تجاری اشاره کرد. پارکینگ مجتمع های مسکونی و پارکینگ های شهری نیز از دیگر کاربری های مهم پارکینگ ها در سطح شهر هستند که در راه مدیریت هر کدام، مشکلات مختلف
با سلام و درود، احتراما بدین وسیله به اطلاع می رساند به دلیل به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی نوبت دوم، هیئت مدیره موظف است که 15 روز بعد مجمع عمومی نوبت سوم را هماهنگ و برگزار نماید، لذا از این رو در تاریخ 08/09/98  راس ساعت 19 نوبت سوم مجمع عمومی در محل حسینه روبروی مجتمع نسیم علوم پزشکی برگزار خواهد شد.
لازم به یاد آوری است که بر اساس تبصره ماده 8   آیین‌نامه اجرایی قانون تملک آپارتمانها تصمیمات جلسه اخیر با تصویب اکثریت عده حاضر معتبر است و همچنین
 
معرفی مجتمع یاس 2
پروژه مسکونی یاس 2 با نام پروژه زیتون در محله کوهک منطقه 22 شهرداری تهران قرار دارد .از مزایای ویژه این پروژه نزدیکی به محور تجاری اداری چهار باغ و پروژه تجاری اداری طوبی می باشد. این مجموعه که توسط تعاونی شمیم رحمت اجرا و ساخته شده است در کنار فاز یک مجموعه در بلوار کوهک قرار گرفته است
مشخصات مجتمع یاس 2
تعداد برج ها یا بلوک های شهرک مسکونی یا برج های مسکونی زیتون(یاس۲) ۱4برج یا بلوک 15 طبقه هست که دارای متراژ های متفاوتی می
با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت آرچینا در هیچ سایت دیگری وجود ندا
این ویلا در چمستان در یکی از زیبا ترین شهر های تفریحی توریستی شمال
ایران یعنی چمستان قرار دارد همواره یکی از قطب های گردشگری در مازندران
میباشد و سالانه پذیرای مسافرین بسیاری در طول سال می باشد این ویلای شهرکی
چمستان در شهر توریستی تفریحی زیر قیمت  شهرکی چمستان مازندران واقع شده
است .
ویلا در چمستان که دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی بسیار راحتی را
دارا میباشد و همینطور در محلی آرام و با امنیت بسیار عالی و در جای دنجی
قرار دارد که هموار
+ پیروزم پنج شنبه 5 صبح در حالیکه من از خستگی بیهوش شده بودم ، رفت فرودگاه که بره شهرشون و 9 صبح درحالیکه من همچنان از شدت خستگی بیهوش بودم، رسید :( من کل 5 شنبه و جمعه رو رفته بودم توی راه پله ساختمون گل نرگس. ( یه ساختمونه که بین دو تا مجتمع خوابگاهمونه و طبقه هم کف اش یه سالنه که بهش میگن سوله و بچه ها تابستون وسایلشونو میذارن اونجا تا ترم مهر شروع شه .  گاهی هم جشن و مولودی گرفتن اونجا. طبقه اولش بوفه ست و اتاق انتشارات خوابگاه و سرپرستی یکی از هم
آرادکوه کجاست؟
مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه از تأسیسات دفع و بازیافت پسماندهای شهر تهران است که در بخش کهریزک قرار دارد. مجتمع آرادکوه در کیلومتر ۲۳ جاده قدیم تهران-قم و در جنوب کهریزک واقع شده‌است.
روزانه به‌طور متوسط ۸۰۰۰ تن انواع پسماندهای مختلف از منابع مختلف جهت امحا و دفع به این مرکز وارد می‌شود. این زباله ها حاصل پسماندهای تولید شده مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، شهرک و شهرهای اطراف، مراکز بهداشتی و درمانی و … می باشد.در این مرک
این ویلا سنددار در چمستان در یکی از زیبا ترین شهر های تفریحی توریستی
شمال ایران یعنی چمستان قرار دارد همواره یکی از قطب های گردشگری در
مازندران میباشد و سالانه پذیرای مسافرین بسیاری در طول سال می باشد این
ویلای شهرکی چمستان در شهر توریستی تفریحی زیر قیمت  شهرکی چمستان مازندران
واقع شده است .
ویلا سنددار در چمستان که دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی بسیار راحتی
را دارا میباشد و همینطور در محلی آرام و با امنیت بسیار عالی و در جای
دنجی قرا
 Altium Designer نرم افزار پیاده سازی و طراحی سیستم های مجتمع دستگاه های الکترونیکی با سرعت بالا بر پایه مدارهای برد است ، که به شما امکان ایجاد پروژه هایی از مفهوم و VHDL شرح FPGA به منظور پیاده سازی ، طراحی PCB و آنالیز مدارهای آنالوگ و برخی مدار های دیجیتالی را میدهد . این نرم افزار با ترکیب مدل های شماتیک ، کتابخانه ECAD ، قوانین و محدودیت ها ، مدیریت زنجیره تامین ، پروسه های ECO و ابزار طراحی PCB در قالب یک ابزار مجتمع و مفید برای شما کاهش میزان مصرف وقت و
این مجتمع برای اجاره سوئبت مبله قشم دارای ۲ آسانسور و پارکینگ اختصاصی است. واحدهای آن دارای تختخواب در تمامی اتاق ها (واحدهای ۶ و ۵ تختخوابه)، سیستم سرمایشی و گرمایشی (دارای۳ کولر اسپیلت در اتاق خوابها و پذیرایی)، آشپزخانه مجهز به یخچال بزرگ، مایکروفر و تمامی ظروف است. این واحد امکانات دیگری مثل مبلمان شیک و میز ناهارخوری، ال ای دی، سشوار، دست خشک کن، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام بزرگ دارد. این مجتمع دارای سیستم امنیتی باکیفیت (دوربین های مدا
مجتمع آموزشی برق برگزار کننده دوره های آموزش تخصصی برق، الکترونیک و ابزار دقیق می باشد این موسسه با تکیه بر کادر مجرب و باتجربه خود آموزش های لازم را به صورت تئوری و عملی در کارگاه های مجهز خود برگزار می کند رشته های آموزشی عبارتند از آموزش تابلو برق صنعتی، آموزش plc، آموزش برق ساختمان درجه 2، آموزش برق ساختمان درجه 1، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش طراحی و ساخت بردهای الکترونیک، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، آمو
کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max
کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max در موسسات مختلف آموزشی برگزار می شود که یکی از این موسسات مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد.
اکثر هنرجویان به این دلیل مجتمع فنی تهران را انتخاب می کنند که معتبرترین مدرک در کشور را دارد و همچنین دوره های متعددی در این مجتمع برگزار می شود.
یکی از این دوره ها که هر ساله به دلیل استقبال هنرجویان برگزار می شود، کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max می باشد.
کلاس های آموزش نرم افزار 3D Max در یک
فروش انواع راهبند اتوماتیک در استان فارس با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در فارس.
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگ ترین عامل نصب و فروش انواع راهبند بازویی اتوماتیک با دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.
انواع راهبند اتوماتیک فک ایتالیا در فارس
انواع راهبند نایس ایتالیا در فارس
راهبند اتوماتیک اوژن ایران در فارس
راهبند نفر رو اوژن در فارس
انواع کنترل دسترسی در فارس 
انواع گیت تردد در فارس 
مناسب جهت نصب در ورودی های مجتمع های مس
این ویلا چمستان در یکی از زیبا ترین شهر های تفریحی توریستی شمال ایران
یعنی چمستان قرار دارد همواره یکی از قطب های گردشگری در مازندران میباشد و
سالانه پذیرای مسافرین بسیاری در طول سال می باشد این ویلای شهرکی چمستان
در شهر توریستی تفریحی زیر قیمت  شهرکی چمستان مازندران واقع شده است .
ویلا چمستان که دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی بسیار راحتی را دارا
میباشد و همینطور در محلی آرام و با امنیت بسیار عالی و در جای دنجی قرار
دارد که همواره دارا
پیست اسکی سهندپیست اسکی سهند در جنوب شرقی تبریز , از پلیس منش تبریز - تهران حدودا ( ۲۷ کیلومتر مسافت داراست . این پیست از امکاناتی همچون تله اسکی , مکتب اسکی برای خانوم ها و آقایان , لانه برف کوب , 12دستگاه بالا بر , هتل حیاط دار , خدمت های بهداشتی و اماکن ورزشی بین راهی شامل است که حدود 6 ماه از سال گردشگران و ورزشکارن متعددی را جهت تفریح , ورزش و اسکی به خویش جذب می نماید .تا کنون علاوه بر این‌که پیست اسکی سهند تبریز ناحیه ای بر
دیگه حرم رفتن های شبانه نیست. دیگه صحبت های رفیقانه نیست ... من موندم و خونه و مجتمع و هیئت مدیره و کار و زندگی ... اما هنوز چند روزی از ماه رمضون مونده . هنوز هوایی که داریم توش تنفس می کنیم عطر فرشته می ده و جایی برای شیاطین نداره ... پس هنوز امیدی هست . امیدی برای شروعی دوباره . مثل همون یکی دو سالی که ماه رمضون برام "بهار رویش" بود ... هنوز میشه برنامه ای ریخت . برنامه های ساده ای که می تونه زندگی رو سرپا نگه داره . همین نوشتن ها ، همین تسبیح به دست گرف
وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد زرند شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز برای بازدید از معادن و مراکز صنعتی و حضور در نشست رفع موانع تولید شهرستان زرند وارد این شهرستان شد.
مهدی باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرن با بیان اینکه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابتدای سفر خود به شهرستان زرند از مجتمع سنگ آهن جلال آباد پیت معدن بازدید می کند، اظهار کرد: در ادامه  پروژه آبگیری(بازیافت آب باطله) شرکت صنعتی فکور صنعت با اعتباری بال
پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری آوا سنتر رضا دانشمیر
دید کلی : در این فایل مجتمع تجاری آوا سنتر اثر رضا دانشمیر مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 20 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.


توضیحات کامل :
پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری آوا سنتر رضا دانشمیر
 
مجتمع تجاری آوا سنتر در زمینی به مساحت 2560 متر مربع شامل 16 طبقه می باشد که 6 طبقه زیر زمین ، یک طبقه همکف و ده طبقه فوقانی به مساحت زیر بنای کل 32500 متر مرب
سینما اریکه ایرانیان
سینما اریکه ایرانیان اسم مجموعه‌ای از سالن‌های سینما و بازی زنده است که در مجتمع فرهنگی - تجاری اریکه ایرانیان بنا شده در شهرک غرب تهران قراردارد . این موسسه که در سال ۱۳۷۹ تأسیس شده است دارنده یک تالار مهم به گنجایش ۸۰۶ نفر و سه تالار کوچک‌تر مجهز به سیستم دالبی است . سالن‌های سینما مجتمع اریکه ایرانیان به صورت طبقاتی در طبقات همکف , نخستین و دوم سازه شده است که به مراد نمایش فیلم و اجرای نمایش زنده 
کانال انعطاف پذیر (فلکسی) بهترین جایگزین برای کانال های سنتی و گالوانیزه و سیستم های داکت اسپیلت در ساختمان ها، هتل ها،مجتمع های تجاری و پاساژ ها، سالن های ورزشی و استخرها، سالن های تولیدی، آشپزخانه های صنعتی و صنایع غذایی، سردخانه ها، مجتمع های داروسازی ( کلین روم ها و آزمایش گاه ها)، انبارها و … به شمار می رود.از مهمترین مزایای این کانال ها میتوان به طول عمر بالا، نصب سریع و کاهش هزینه های نصب، سبک و انعطاف پذیر بودن، عدم نیاز به عایقکاری (
برنامه سینماهای تبریز
برنامه سینماهای تبریز آپ دیت شده ۲۳ بهمن ۹۸طبق اعلام شورای صنفی نمایش همه ی سینماها روزهای سه‌شنبه ( به جز تعطیلات تقویمی ) نیم قیمت می‌باشند . .سینما ستاره باران بنا شده در خ نصف راه و روش - مجتمع تجاری ستاره بارانسینما الف بنا شده در بلوار ۲۹ بهمن ٫ فراتر از مریضخانه ۲۹ بهمن – مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن - موسسه الفسینما - فزهنگیان - فلسطین – قدس – ۲۹ بهمن – انقلاب در محدوده چهارراه شریعتی ( شهناز )سینما آ
7 ویلا در بلک سریک انتالیا – یک ویلای دوقلو و 5 ویلای مستقل تکی سه خوابه 185 متر مربع دوبلکس دارای استخر مشترک نگهبانی داخل مجتمع به مرکز بلک 600 متر و فاصله تا دریا 1200 متر و بین دو کلوپ گلف گلوریا و کرونیا و نزدیک هتل 600 تختی 5 ستاره گراندا  ( قیمت کلی یک میلیون دویست هزار یورو ) امکان درخواست شهروندی برای 5 نفر



منبع سایت
چرا باید از پاکستان انبه وارد شود؟
کشور پاکستان از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال صدوهجده هزار تن انبه را به ایران صادر کرد ، در صورتی که در سال ۹۷ هشتاد هزار تن صادر کرده بود.این اندازه از صادرات، انبه صادر شده غیررسمی از افغانستان به ایران را شامل نمی شود.
طبق این خبر هیئتی از متخصصان ایرانی از مجموع نوزده مجتمع ضد عفونی میوه بازدید کردند و در نامه گزارشات خود به دولت پاکستان فقط چهار تا پنج مجتمع را استاندارد تشخیص دادند.رئیس آژانس حفاظ
به نقل از پایگاه اینترنتی آی سی آی اس (ICIS)، انتظار می رود به دلایلی چند، بازار متانول آسیا در 6 ماهه دوم سال جاری میلادی روندی نزولی را تجربه کند. از جمله می توان به افزایش عرضه از سوی ایران به دنبال ایجاد ظرفیت های جدید در این کشور، کاهش نسبی سطح تقاضا و چشم انداز نامطلوب اقتصاد جهانی متاثر از جنگ تجاری میان آمریکا و چین اشاره کرد.
پیش بینی می شود در کوتاه مدت امیدی به بازیابی اقتصاد جهانی و آسیا و همچنین رفع بحران ناشی از جنگ تجاری یادشده نبا
ویلاسازی
طراحی و اجرای شهرک های مسکونی
طراحی و اجرای مجتمع های مسکونی و تجاری
شرکت فنی و مهندسی آتیه سازان عمران کادوس پیشرو در فرآیند BIM 
(مدلسازی اطلاعات ساختمان )
مزایای استفاده از سیستم BIM :
مشاهده تصاویر و انیمیشن پروژه قبل از ساخت
استفاده از شیوه های نوین طراحی
مدیریت هزینه
مدیریت مالی
کاهش پرتی مصالح
گزینه ای بی نظیر برای کارفرمایان
رعایت اصول مهندسی و پایبند بودن به آن از وظایف ماست 
متفاوت بیندیش و متفاوت بساز
 
 

راه های ارتباطی ب
معرفی برج های امین
برج های امین در منطقه 22 شهرداری تهران ضلع غربی دریاچه چیتگر و ضلع شرقی شهرک چیتگر و در بلوار حدادی واقع شده است. برج های امین متعلق به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشد. این موضوع سبب شده تا این برج ها از امنیت خوبی برخوردار باشند چرا که بافت پرسنل نیروی انتظامی همچنان در آن حفظ شده است. اگرچه که تعدادی از آن ها نیز واحد های خود را به عموم مردم فروخته اند و قسمتی از بافت مجتمع مردم عادی هستند.
مشخصات برج های امین
برج
میفرستم به تو پیغام پس از هر پیغام!پاسخت مثل نجات پسری از اعدام !
مثل یک‌ طفل زمین خورده‌ء بازی بودم!قبل تو خسته و با عشق موازی بودم!
مثل سیگار خطرناک ترینت بودم!خودکشی بودم و هولناک ترینت بودم!
مثل حالِ بَده " ماه دل من بیداری؟"مثل زوری شدنِ "بنده وکیلم؟ آری!"
مثل مردی که شبی در تو وطن میگیرد!یک شب آخر منِ تو در تنِ من میمیرد!
نکند موی مرا دست کسی شانه کند؟خاطره جان مرا خسته و دیوانه کند؟
نکند جان مرا باد به یغما ببرد؟نکند بوی تو را باد به هر جا ب
دومین دوره بازدید از پروژه های میدکو در سال 98
دومین دوره بازدید از پروژه های شرکت میدکو در سال 1398 توسط جناب آقای دکتر پورمند (مدیر عامل میدکو) در روزهای دوشنبه و سه شنبه 2 و 3 اردیبهشت ماه سال 98 انجام شد.
 
بازدید ازمجتمع مس کاتد و لوله مسی شهر بابک، معدن و مجتمع کنسانتره و گندله سنگ آهن سیرجان و مجتمع فولاد بردسیراز برنامه های روز اول ایشان بود
دکتر پورمند در روز دوم از مجتمع کنسانتره و گندله سنگ آهن جلال آباد زرند، پروژه  CDQ، مجتمع فولاد زرند
مجتمع مسکونی هدیش


چنانچه در جست و جوی ملکی ارزنده در منطقه
اندیشه هستید ، مشاورین املاک خانی برای شما پیشنهادی ویژه در نظر دارند ، امروز
قصد داریم تا یکی از لوکس ترین مجتمع های مسکونی در منطقه اندیشه را به شما معرفی
نمائیم ، مجتمعی به نام هدیش ، این مجتمع در 5 طبقه طراحی و با بهترین متریال
موجود در بازار ساخته شده است ، در طراحی نمای این ملک از سبک کلاسیک و سنگ
تراورتن بهره گرفته شده و ابعاد هر اپارتمان در طبقات مختلف متفاوت می باشد .
مساحت کل
 
به همت هیئت امناء حسینیه اعظم حبیب آباد و مساعدت خیرین و مردم مذهبی و حمایت مسئولین این شهر به ویژه امام جمعه محترم، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مومنی عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی حبیب آباد جنب این حسینیه در حال انجام است. بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات و پیگیری های این عزیزان به ویزه خادمین افتخاری حسینیه برای پیشبرد اهداف فرهنگی شهر حبیب آباد اعلام می نماییم.
پایگاه تخصصی تعزیه خوانی سنتی
تیرآهن کرمانشاه
در سال ۱۳۸۲ مجتمع فولاد کرمانشاه در ۳۵ کیلومتری این استان تاسیس شد و در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید. مجتمع فولاد کرمانشاه با سیستم نورد گرم به تولید تیرآهن، نبشی و ناودانی می‌پردازد. در این میان    تیرآهن کرمانشاه      یکی از تیرآهن‌های مطرح و معتبر کشور است.
تیرآهن کرمانشاه از کیفیت مناسبی برخوردار است. شمش ورودی به کارخانه کرمانشاه از لحاظ خواص فیزیکی و شیمیایی مورد بررسی قرار می‌گیرد. مجتمع فولادی کرمانشاه تیرآهن را ت
پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری آوا سنتر رضا دانشمیر
دید کلی : در این فایل مجتمع تجاری آوا سنتر اثر رضا دانشمیر مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 20 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.


توضیحات کامل :
پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری آوا سنتر رضا دانشمیر
 
مجتمع تجاری آوا سنتر در زمینی به مساحت 2560 متر مربع شامل 16 طبقه می باشد که 6 طبقه زیر زمین ، یک طبقه همکف و ده طبقه فوقانی به مساحت زیر بنای کل 32500 متر مرب
فروش دفتر اداری
انجام معاملات و خرید و فروش ملک برای افراد عادی کار آسانی نیست زیرا اشخاص کلاهبردار و سودجو در کمین این افراد هستند و فقط با یک غفلت کوچک و نا آگاهی امکان دارد که سرمایه افراد بی اطلاع از بین برود,به همین خاطر است که همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم, برای خرید و فروش ملک خودتان مستقیما اقدام نکنید و از مشاور املاک حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید.
همانطور که در مطلب قبلی یعنی مقاله ی خرید دفتر اداری ، بیان شد ، امروزه هر شغلی نی
من می‌دانستم که عوض شده‌ام. می‌دانستم که تغییراتی در من ایجاد شده که مرا تبدیل به انسانی جدید کرده‌است. و می‌دانستم که این تغییرات پایانی‌ام نیست. هر روز با مواجهه با هر مسئله‌ی کوچک و بزرگی، کارایی مغزم را می‌سنجیدم و خودم را در شرایط گوناگون امتحان می‌کردم.من عوض شده بودم و از این بابت خوشحال بودم. کنترل زندگی‌ام را در دست داشتم و در حال ساخت دنیایی مطابق میلم بودم. معرکه بود.
 ساخت مرکز اداری و تجاری بام سنتر کامرانیه  را در موقعیت کم نظیر خیابان فرمانیه برکه این مرکز پس از ساخت در آینده نزدیک به برترین مرکز خرید شمال شهر تهران بدل شود.این مرکز تجاری در ۱۶ طبقه طراحی شده است. ۶ طبقه پارکینگ و ۶۰ مترمربع مساحت لابی به ارتفاع ۵,۵ متر و فضای کافی شاپ و رستوران، از دیگر ویژگی های این ساختمان می باشد. سازه بنا اسکلت فلزی است و با نمایکار شده است. سیستم گرمایش و سرمایش این مجموعه چیلر، فن کویل و موتورخانه می باشد. این 
 
پاورپوینت تحلیل مجتمع GAIA اکوادور
در این فایل مجتمع GAIA واقع در اکوادور مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.
مشخصات فایل

تعداد صفحات
23

حجم
3193 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
معماری

توضیحات کامل
پاورپوینت تحلیل مجتمع GAIA اکوادور
 
مجتمع GAIAیک مجتمع چند کاربری است که در شهر Quito  در اکوادور ساخته شده است. این ساختمان 14 طبقه دارای 14 داستان متفاوت برای هر طبقه
امروز زنگ زدم به مدیر ساختمان‌مون تا برای اجاره‌ نامه‌ی جدید ازش تخفیف بگیرم اما نهایتا موفق نشدم. نیم ساعتی با طرف کلنجار رفتم و هر چه در چنته داشتم رو کردم اما نتوانستم که قانعش کنم تا کمی بیشتر به ما تخفیف بدهد. پر از حس بد بودم. تلاش مذبوحانه‌ای که کرده بودم و بعد هم وسط صحبت‌هام این و آن را مثال زده بودم که پس چرا به فلانی تخفیف دادید و این کار بشتر حالم را بد کرده بود. انگار تمام مدت داشتم ادای کسانی را در میاوردم که دور و برم زندگی میکن
 پتروشیمی نوری که با سرمایه 300 میلیارد تومانی از 22 تیر با کشف قیمت 3125 تومانی هر سهم وارد بورس شده و رکورددار گرانترین عرضه اولیه سال های اخیر بشمار می رود از تعلیق تمامی فعالیت ها خبر داد و امروز با توقف نماد روبرو است.
براساس این گزارش، "نوری" اعلام کرد: به علت ایجاد پاره ای مشکلات عملیاتی در کوره های واحد تبدیل کاتالیستی و به منظور رفع مشکل و تعمیرات مورد نیاز، تمام واحدهای فرآیندی از دیروز سوم شهریور به مدت 10 روز و تا 13 شهریور از مدار تولید
روز به روز حالم بهتر میشه و وقتی دارم کار میکنم، به شدت امید دارم.
تمام زندگیم دنبال هدف بودم، از بیهوده بودن بیزار بودم و مدتها افسرده بودم و داشتم فرسوده میشدم... حالا اما هر روز مطمئن تر میشم که چیزی رو که میخواستم پیدا کردم بالأخره.
هر لحظه کار کردن برام شده لذت، امید، انگیزه، اشتیاق، علاقه...
آموزش فتوشاپ برای طراحان
آموزش فتوشاپ برای طراحان و تمامی افرادی که علاقمند هستند نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرند، در مجتمع فنی تهران نمانیدگی انقلاب برگزار می گردد.
شرکت در این دوره ها برای عموم آزاد می باشد و به دلیل استقبال هنرجویان دوره ی آموزش فتوشاپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی به شمار می رود.
جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ برای طراحان می توانید به سات مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده تا شامل تخفیفات این مجموع
آموزش فتوشاپ برای طراحان
آموزش فتوشاپ برای طراحان و تمامی افرادی که علاقمند هستند نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرند، در مجتمع فنی تهران نمانیدگی انقلاب برگزار می گردد.
شرکت در این دوره ها برای عموم آزاد می باشد و به دلیل استقبال هنرجویان دوره ی آموزش فتوشاپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی به شمار می رود.
جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ برای طراحان می توانید به سات مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده تا شامل تخفیفات این مجموع
آموزش نرم افزار 3D Max 2018
آموزش نرم افزار 3D Max 2018 به صورت تخصصی و در یک دوره ی 100 ساعته زیر نظر اساتید با تجربه در این مجتمع برگزار می گردد.
اما نرم افزار 3D Max 2018 یکی از کاربردی ترین نرم افزار طراحی محسوب می شود به طوری که با آن می توان انواع ترسیمات سه بعدی را انجام داد.
نرم افزار 3D Max 2018 به دلیل این که کامل ترین ورژن نسبت به ورژن های قبل می باشد بیشترین کاربرد در طراحی را دارد.
با آموزش نرم افزار 3D Max 2018 می توانید انواع ترسیمات دوبعدی و سه بعدی و همچنی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها