نتایج جستجو برای عبارت :

ظاهرا به خاطر برادرهام کسی حاضر به ازدواج با من نیست

تو دوران دانش آموزیم یه بار که مامانم داشت راجع به آیندم حرف میزد، در باب اسم همسرم یهو اسم سینا به زبونش اومد. از همون موقع این اسم موند! هروقت بحثی میشد با همین اسم بود.
در تمام عمرم شاید کلا دو تا سینا رو از نزدیک دیده باشم!
یه دوستی دارم، شیش سال و نیم پیش که درباره ازدواج ازش پرسیدم گفته بود خیلی دلش میخواد زودتر ازدواج کنه. جدیدا پروفایلاش بودار شده! ظاهرا داره ازدواج میکنه
طبق رسم بعضیا که تا مجردن عکس خودشونو ممنوع میدونن واسه گذاشتن رو
تورو خدا زود ازدواج کنید,زودم بچه دار بشید.به خاطر خودتون نه,به خاطر بچه‌هاتون زود ازدواج کنید.
وقتی توی چهل سالگی بچه دار میشید,بچه‌تون تربیت بهتری رو دریافت میکنه درست,ولی نتیجه‌اش میشه اینکه توی جوونی تغییر نسل فامیلش رو میبینه,توی سن کم ضعیف شدن, پیر شدن و از دست دادن تک تک عزیزانش رو میبینه.
باهاشون این کار رو نکنید!
با توجه به اینکه بعضی ها میگن انگیزه اصلی آقایون از ازدواج رفع نیاز جنسی هست و امروزه بستر رفع نیاز جنسی به راحتی فراهم هست، حالا چه به لحاظ شرعی «صیغه» چه به لحاظ غیر شرعی و روابط آزاد، پس دیگه آقایون چه انگیزه و شوقی می تونن برای ازدواج داشته باشند در حالی که ازدواج و تشکیل زندگی اونم در شرایط فعلی جامعه بسیار سخت و دشوار شده. و با ازدواج مسئولیت ها و دردسرهایی براشون به وجود خواهد اومد.
اگه هدف شون داشتن فرزند هست در زمان حاضر بعضی ها نسبت ب
سلام
شما باشید با یه همچین پسری چیکار میکنید؟، نه واقعا بهم بگین چه واکنشی نشون میدید توی این شرایط؟
بذارین برم سر اصل مطلب؛
من تقلید صدام خوبه و هیچ کسی از اطرافیان تقریبا متوجه نمیشه اگه بخوام صدام رو عوض کنم. یعنی تغییر صدا به حدی هستش که بابام هم متوجه نمیشه من دخترشم. از این موهبت خدادادی استفاده کردم و نامزدم رو امتحان کردم. مشکل بدبینی و این حرفها اصلا ندارم اما بدم نیومد امتحانش کنم چون یه جاهایی احساس کردم سر و گوشش میجنبه. 
البته پس
با سلام
بنده دختری در رده سنی 20 تا 30 سال هستم. از ازدواج متنفرم به خاطر چیزهایی که در جامعه و اطراف خود از خیانت مردان به زنان دیده ام (البته که خانم ها هم خیانت میکنند و من هم چون دخترم خیانت مردان برایم بولد شده) و کلا به خاطر روحیات مردان که نمیدانم خدادادی است یا در اثر عدم کنترل شهوت است که به یک زن راضی نمیشوند.
مطمئنا ازدواج امر مقدسی است و با این عقیده سر جنگ ندارم ولی روحیات مردان را حتی اگر در سرشت آن ها نهادینه شده باشد را به هیچ وجه نمی
سلام،من یک دختر محجبه و تحصیل کرده هستم،تمایل به ازدواج با یک مرد دارم که سپاهی باشن سن اصلا مهم نیست،ولی خودم کم سن هستم،واقعن کلافه شدم،هر خواستگاری که دارم سپاهی نیست و تمامی موردای سپاهی و نظامی بابت زیبایی من که یکم از این زیبایی مصنوعی هست و بقیه اش طبیعیه ،به مرحله ازدواج نمیرسه و فکر میکنند من اون ها را به خاطر خودشون نمیخام ،نمیدونم چطوری بگم باطن من از چشمای معصومم پیداست،
 
دوره ای که مردان ۱۰ تا ۲۰ سال از زنان بزرگ تر بودند گذشته است. در حال حاضر چیزی که در ازدواج های امروزی بیشتر به چشم می خورد تفاوت سنی هم سن و یا بزرگتر بودن دختر از پسر است. مسئله ی بسیار مهمی که این روزها در ازدواج پیش پا افتاده شده است.
ادامه مطلب
با دختری که یه خواهر دوقلو داره برای ازدواج آشنا شدم، همدیگه رو دوست داریم، دو قلوهای غیر همسان هستن و شباهت ظاهری شون در حد صفره و احتمالا در این ها تله پاتی خیلی کمه نسبت به دوقولوهای همسان.
خواهرش از این بابت ناراحت نیست و ظاهرا حسادتی نداره، ولی قبلا شنیده بودم بعضی دوقلوها که یکی شون ازدواج کرده، اون یکی افسرده شده و ...، البته این ها همون طور که گفتم غیرهمسان هستند.
به هر حال عشقی هست که بین ما ایجاد شده و کاریش نمیشه بکنیم، اصلا به نظر ش
سلام  دوستان 
من  27 سالمه  و مجردم، واقعیتش  من برعکس خیلی از دخترانی که تا به این سن ازدواج نکردن اصلا نگران مجرد بودنم نیستم، چون برای خودم همیشه معیار هایی داشتم که برام خیلی با ارزش هستن و بدون اون ها ازدواج کردن برام خیلی سخت تر از مجرد موندن میشه.
با این که خیلی از اطرافیان و حتی خودم میدونم که شاید بعضی از معیار هام سختگیرانه باشه اما خب یک چیزی رو خوب میدونم و بهش اعتقاد دارم، ازدواج  و زندگی کردن یا یک شخصی دیگه سخته، یعنی کلا سازگا
.باسمه تعالی
امور اجتماعی
ازدواج
غزل۳

می کند احمد سفارش، جملگی در ازدواج
می شود احسن تکامل، بندگی در ازدواج
هست کفویت همان درک مقابل هرجهت
آن تداوم می دهد هر زندگی در ازدواج
می شود شیرین اگر هم کفو باشد همسرت
می دهد احمد بشارت رستگی در ازدواج
لازم است کفویت افراد در قبل از نکاح
آن تداوم می دهد هر زندگی در ازدواج
در مقابل نهی کرده ، مردمان را از طلاق
می شود جمعی دچار ماندگی در ازدواج
رزق می گردد دو چندان،گر شود جاری نکاح
نیست ممدوح و روا آزرد
ظاهرا مهاجم دیپورتی پرسپولیس راهی ذوب آهن خواهد شد.
جونیور براندائو بازیکنی که نتوانست در تیم جا بیفتد و همچنین نظر کادر فنی نسبت به او منفی بود ظاهرا قرار است به ذوب آهن بپیوندد .
منبع این خبر سایت ایلنا و باشگاه خبرنگاران جوان است . 
ازدواج دردسر ساز
ازدواج یکی از مهمترین مراحل زندگی هر فردی است.اگر در انتخاب همسر دچار اشتباه شویم زندگی ما نابود می شود و دچار مشکلات زیادی خواهیم شد .پس بهتر است قبل از ازدواج به نکاتی مهم توجه کنید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
ظاهرا برای نسل ما درک این موضوع که «تلاش برای شناخت بیش‌تر با نیت ازدواج» الزاما قرار نیست به ازدواج ختم شود، کار سختی است.زیاد دیده‌ام که مدافعین روابط خارج از شرع دخترها و پسرها، این نوع روابط را بستری برای شناخت واقعی دو طرف از یکدیگر می‌دانند و در مقابل، جلسات آشنایی در ازدواج‌های سنتی را به همین دلیل ناکارآمد می‌دانند و بعضا مسخره می‌کنند.
الان که البته ازدواج‌های سنتی هم به شکل گذشته برگزار نمی‌شوند و شامل جلسات مفصل آشنایی و بی
«برفک» اثر دان دلیلو.
جک، استاد دانشگاه و هیتلرشناسیه که چند‌بار و هربار با آدم‌های عجیب و متفاوتی ازدواج کرده و از ازدواج های متعددش چندتا بچه داره. و در حال حاضر هم با همسرش بابت و فرزندانش زندگی می‌کنه. جک و همسرش با ترس شدید و غیرقابل اجتنابی از مرگ دست و پنجه نرم می‌کنن و هرکدوم برای مقابله با این ترس، راه متفاوتی رو پیش می‌گیرن.
این کتاب یه اثر پست مدرنه که از نظر جذابیت و کشش داستانی به قدری قوی نیست که هر مخاطبی رو جذب خودش کنه. فضای
اغلب افراد نیازهای جنسی و فرزندآوری را مهم‌ترین دلایل ازدواج می‌دانند. اما این روزها شاهد بالا رفتن سن ازدواج و حتی گاهی عدم تمایل زوجین به والدگری هستیم. بالا رفتن سن ازدواج به هر دلیلی که باشد، آسیب‌های متعددی برای خود فرد و جامعه در پی دارد. اگر کمی درباره مقوله ازدواج مطالعه داشته باشید، متوجه می‌شوید که ازدواج فقط راهی برای برطرف کردن نیازهای جنسی نیست؛ بلکه دلایل و اهداف ازدواج معنای عمیق‌تری دارد. در این میان گروهی از افراد هستن
قصد ازدواج دارم من را راهنمایی کنید
یکی از مهمترین قسمت های زندگی هر شخصی ازدواج است . اگر ازدواج موفقی داشته باشید از زندگی خود لذت خواهید برد اما اگر انتخاب شما درست نباشد ازدواج ناموفقی خواهید داشت
به ادامه بروید
ادامه مطلب
سلام
من یه دختر 24 ساله هستم. از نظر دیگران زیبا هستم و خیلی هم به خودم می رسم. خانواده خوش نامی و ثروتمندی هم دارم، پدرم و برادرهام تو بازار مغازه دارن، اینا رو گفتم که از شرایطم آگاه بشید. 
اما مشکلی که دارم اینه که خیلی کم خواستگار دارم، یعنی تا حالا فقط سه نفر اومدن خواستگاری که اونم بعد شب خواستگاری رفتن و و پشت سرشون رو نگاه نکردن. من همیشه برام جای سوال بود با این شرایط چرا انقدر کم خواستگار دارم تا اینکه آقا پسری که تو دانشگاه باهاش آشنا
آیا در دین بهایی ازدواج با محارم وجود دارد؟
دراین فرقه ازدواج با محارم مگر با زن پدر ، منع نشده است. (اقدس ، میرزا حسینعلی ، ص ۷۴ ) لازم به ذکر است در رساله سوال و جواب نیز بهاء در پاسخ به سوالی درباره حرمت ازدواج با اقارب چنین می گوید : « این امور به امنای بیت العدل راجع است .» (حسینعلی نوری ، رسالة سؤال و جواب ، سوال ۵۰ ) و در پیام ۱۵ ژانویه ۱۹۸۱بیت العدل چنین آمده است : « ... در حال حاضر تصمیم گیری در این مورد بعهده خود نفوس مومنه محول شده .» که در حق
 
مشکلی که من الان چند ساله که پیدا کردم،
اینه که،
 
واقعا نمیفهمم ازدواج به چه دردی میخوره.
 
یعنی پوینت کاغذ امضا کردن چیه؟
 
چرا من باید کاغذ امضا کنم و خودم و بقیه رو توی دردسر احتمالی بندازم و شاید علاقه م به شریک زندگیم بعد ازون ازدواج کم هم بشه و حس کنم محدود شدم یا حالا وای چه خبره؟! که چی بشه؟! وقتی که میشه بدون کاغذ هم عاشق بود و با علاقه بیشتری زندگی کرد؟
 
الان این روزها کشورهای بسیاری دوست دختر پسری یا نامزدی رو به اندازه ازدواج قبول
طبق آمار ها در صورت ازدواج مردهای دهه پنجاه و شصت باز هم حدود یک میلیون! دختر دهه شصتی موفق به ازدواج نمیشوند و شاید مجبور باشن تا آخر عمر مجرد بمونن.
پسرای دهه شصتی در یک اقدام غافلگیرانه برای ازدواج سراغ دخترای جوانتر دهه هفتادی رفتن و دخترای دهه شصتی شانس ازدواج رو از دست دادن!
دخترایی که مسن شدن و با اومدن دخترای ترگل ورگل دیگه شاید چندان بختی برای ازدواج نداشته باشن.
 
پ.ن:شاید بگین از لحاظ مالی و جنسی خودشون رو ارضا میکنن؛اما هیچکدوم مثل
داشتم فکر میکردم که چه تعطیلات خوب و کم حاشیه ای بود و همزمان یک سایت خبری رو باز کردم. تیتر یکش این بود:  هشت عضو خانواده در یک تصادف کشته شدند.
ظاهرا من بی خبر بودم یا مسیری که آمدم، نرمال بود
ظاهرا زیاد سفر می رویم همه ما هموطنان، فرهنگ سفر و گردشگری هم امیدوارم بیاد
ازدواج و تشکیل خانواده و بخش مهمی از زندگی آدمی است و گریزی از سختی ها و آسانی های آن نیست. اما بحث اینجاست ما باید این سختی‌ها را تحمل کنیم تا شاید روزهای خوش بیاید؟
هرگز ما به این جهان نیامده ایم تا خود را بکشیم، تا به خود رنج دهیم. کافیست شما به مشاوره ازدواج بروید تا مسائل خودتان به ویژه مواردی که گمان می کنید به رابطه تان آسیب می زنند حل شود و علاوه بر آن یاد بگیرید اصول زندگی مشترک بر اساس نظر مشاور ازدواج خوب در تهران و با این فرهنگ چگونه
سلام وقت بخیر
در حال حاضر توی جامعه ما همون جوری که میدونید ازدواج یا مدرنه یا سنتی، با جنگ و دعواهای طرفدارای این دو نوع کاری ندارم. بحثم سر ازدواج مدرنه.
ببینید فرض کنید یه آقا پسر با یه دختر خانوم تو فضای مجازی آشنا میشن و قصدشون اینه که همدیگه رو بشناسن و ازدواج کنن. تا به اینجاش رو همه میدونن و تو نظرات گفتن. اما سوال من اینه اینکه میگید با هم باشید و از هم شناخت پیدا کنید یعنی چی؟
یعنی فقط صحبت کنن و از علایق شون بگن؟یا روالش اینه که مثلا ب
انواع ازدواج موفق همراه با یک گزینۀ اضافی
می‌خواهم از شما بپرسم که آیا واقعاً به دنبال یک ازدواج موفق می‌گردید؟ پس باید بیخیال تمام آن حرف‌ها و آدم‌هایی بشوید که می‌گویند باید چه کار کنی و چه کار نکنی. البته یادگرفتنِ برخی موضوعات و پیش گرفتن‌شان اصلاً اشکالی ندارد، چرا که به هر حال ارزش خود را در جایگاه خود دارند، اما ممکن است عواملی حتی بنیادی‌تر از این‌ها، برای موفقیت در ازدواج وجود داشته باشند.

ادامه مطلب
ازدواج صوری و پیامدهای آن
ازدواج صوری و پیامد های آن :همه ی ما تا به حال لغت طلاق صوری و یا خواستگار صوری را شنیده ایم و تا حدودی با آنها و علت وقوع آنها آشنایی داریم.
اما الان می خواهیم به مبحثی به نام ازدواج صوری بپردازیم که به تازگی در حال رشد است و هروز آمار آن رو به بالا می رود.
ازدواج صوری اگر تا چند وقت پیش اتفاق می افتاد همه می گفتن طرف برای خروج از کشور و گرفتن اقامت دائم کشوری دیگر این کار را کرده است.
در حال حاضر فاجعه ای که با آن مواجه ه
امروز مثل چی به خاطر دیروز پشیمون بودم... از خدا شرمندم....دیروز با وجود اینکه حضورش رو توی تک تک لحظاتم احساس کردم اما وقتی رسیدم خوابگاه کارهایی کردم که اصلا دلم نمیخواد به یاد بیارم.
امروز هم دیر رسیدم سر کلاس و بچه ها در پیرامون ازدواج مدرن و سنتی مباحثه داشتن
من به هیچکدوم از این دو شیوه اعتقادی ندارم بلکه شیوه ی خودم رو برای زمانی که احیانا خواستم ازدواج کنم می پسندم اونم تلفیقی از این دوتاست یه ازدواج عاقلانه بعدا عاشقانه
امروز کلا عمو
سلام ...
حالم بسی خوبه ولی حال روحیم حقیقتا خوب نیست ....
عروسمون با پسر عموم ازدواج کرد، یعنی ظاهرا دیشب عقدشون بوده..
زمانه چیز عجیبیه.....اصلا یه سری اتفاقات تو زندگی آدم می افته از هزار تا فیلم و رمان عجیب تره، همین پسر عموم چند سال پشت سر هم خواستگار بنده بود ..
یادمه چقدر خودشو کشت تا بهم نزدیک بشه ...
حتی یه بار زنگ زد فارسی جواب گفتم اشتباه گرفتید گفت چنور صداتو میشناسم گفتم نه آقا اشتباه گرفتید این خط واگذار شده..‌و دیگه جوابشو ندادم 
و برادر
همیشه دانشگاه رو یه جای خیلی باحال میدونستم .
برعکس چیزی که الان داره اتفاق میفته.
ظاهرا یه پسر عرب کسخول ساکن استرالیا میخواد بلند شه بیاد ایران یه دختر بگیره برگرده اونجا و خب بزنه تو سرش تا آخر عمر.
و خب ظاهرا یه دختر شبیه من میخواد. و خالم اینا منو براش در نظر گرفتن.
ولی جرات نداشته مستقیم به مامانم بگن. 
آره دیگه.
شت:/



آیا عشق بعد از ازدواج می آید؟








برای یک ازدواج موفق عشق کافی نیست‎
 
عشق قبل
از ازدواج ممکن است باعث از بین رفتن علاقه و شوق رسیدن به رابطه ی پایدار
یا ازدواج شده و مخصوصا مردان را از رسیدن به هدف رابطه و ازدواج منصرف
کند.در مورد ایجاد عشق بعد از ازدواج باید بگویم درصورتی که انتخاب شما
انتخاب درستی باشد بعد از ازدواج با شکل گیری صمیمیت های جسمی و عاطفی به
مرور عشق آتشین همراه با لذت به وجود خواهد آمد.
ادامه مطلب
ممکن است شرایط به گونه‌ای برای شما رقم بخورد که قصد ازدواج با مرد مطلقه را داشته‌باشید. اما پیش از آن لازم است تمام جنبه‌های این تصمیم را در نظر بگیرید و با آگاهی و شناخت کافی وارد زندگی مشترک شوید. ازدواج یک زن مجرد با یک مرد مطلقه عموما قابل قبول‌تر از ازدواج یک زن مطلقه با یک مرد مجرد است. درصورتی که قصد ازدواج با مرد مطلقه را دارید ابتدا دقت کنید که فرد با معیارهای شما مطابقت دارد یا نه و سپس مسائلی مانند علت جدایی و مدت جدایی را در نظر بگ
سلاام قرار هست با پسر 28 ساله ای که شنیدم آسم داره ازدواج کنم . نمیدونم شدت آسم در چه حد است . نمیتونم ازش بپرسم نوع اسپری که استفاده میکنه چیه و یا اینکه شدت بیماری در چه حد هست . یعنی خجالت میکشم و حس میکنم ناراحت میشه.فقط گفت آسم داره و اسپری استفاده میکنه. نمیدونم این بیماری چطوریه؟
به غیر از این مورد پسر خوبیه و مشکلی نداره . به خاطر همین اگر شدت بیماری زیاد باشه ونمیدونم چطوری بهش بگم نه .میترسم دلش بشکنه
در ضمن توی حرفایی که میزدیم این مسئله
سلاام قرار هست با پسر 28 ساله ای که شنیدم آسم داره ازدواج کنم . نمیدونم شدت آسم در چه حد است . نمیتونم ازش بپرسم نوع اسپری که استفاده میکنه چیه و یا اینکه شدت بیماری در چه حد هست . یعنی خجالت میکشم و حس میکنم ناراحت میشه.فقط گفت آسم داره و اسپری استفاده میکنه. نمیدونم این بیماری چطوریه؟
به غیر از این مورد پسر خوبیه و مشکلی نداره . به خاطر همین اگر شدت بیماری زیاد باشه ونمیدونم چطوری بهش بگم نه .میترسم دلش بشکنه
در ضمن توی حرفایی که میزدیم این مسئله
سلام خدمت کاربران عزیز خانواده برتر
من حدود دو سال با یک دختر توی فضای مجازی آشنا شدم و رابطه مون بسیار صمیمی شده و قرار گذاشتیم با هم ازدواج کنیم. من در حال حاضر بیست دو سالمه و دارم مدرک لیسانسم رو میگیرم و هنوز شغل ثابتی ندارم و سربازی نرفتم. 
مادرش موضوع رو فهمیده و اون دختر الان زیر فشار حرف های ایشون قرار داره، من نمیدونم الان تو این شرایط باید چه کنم؟ لطفا راهنماییم کنید. میخوایم جوری این مشکل رفع بشه که خانواده هامون نفهمند، آشنایی مو
زندگی کردن زیر یک سقف یک واقعیت است و با شخصیت‌های واقعی زن و شوهر سر و کار دارید و جایی برای رویا پردازی نیست.
شناخت درست از تفاوت‌ها و شباهت های بین دختر و پسر و خانواده های کمک می کند تا با شناخت از این تفاوت ها با دید باز تر و آگاهانه تر تصمیم گیری کنید.
در تصمیم گیری قبل از ازدواج باید به تفاوت ها و بعد از ازدواج بیشتر به شباهت هایشان اهمیت بدهید، زیرا توجه به تفاوتها، به انتخاب عاقلانه کمک می کند و اهمیت دادن به شباهت ها بعد از ازدواج، موج
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر ...ketab9.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر دکتر ... نویسندگان: دکتر ویلیام گلسر و کارولین گلسر مترجم: دکتر علی صاحبی دسته ...
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با ...bookmax.ir › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون-شکست-حل-م-2دانلود ک
پاورپوینت مــشـاوره قـبـل از ازدواج فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 38حجم فایل: 270قیمت: 8000 تومانبخشی از متن:ازدواج،مشاوره ازدواج،هدف ازدواج،همسرداری،ویژگی فردی، مشاوره ی فردی، اختلافات، ازدواج سنتی،اقتصاد در ازدواج،فرهنگ در ازدواج،عوامل جسمانی در ازدواج، قومیت وملیت در ازدواجمقدمه :تعریف ازدواج:خداوند در سوره روم، (آیه 21) می فرماید: «از خود شما برایتان همسرانی آفریدیم تا با آنها انس بگیرید و آرامش خاطر پیدا کنید
طالع بینی و پیشگویی ازدواج









هر گاه بخواهید حساب کنید که آیا آقای (... ) زاده (...) با خانوم (...) زاده (...) می توانند ازدواج کنند یا نه؟آیا ستاره این دو نفر با هم جفت هست یا نه؟و در آینده تا آخر با هم زندگی میکنند یا نه ؟
ادامه مطلب
دیروز یعنی در واقع همین چند دقیقه پیش!حدودا دوساعتی با جمعی از رفقا در مصاحبت با معلم و مدیر(این دو لقب برای یک نفر است!) دوران راهنمایی گذشت.همه دانش آموزان دوستش داشتند چون با آنها دوست بود.حالا هم پس از هفت هشت سال با هم رفیق هستیم!خودش می‌گفت حرفی هایی را که الان به شما می زنم نمی توانم به دانش آموزانم بگویم!
بحث بیشتر حول موضوع ازدواج و توصیه و نصیحت و تبادل نظر حول این موضوع بود،گفتم نظراتش رو اینجا ثبت و ضبط کنم که در آینده به درد خواهند
 
اقامت ازدواج در آلمان
به طور کلی اقامت ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی می تواند صورت گیرد جدیدا به دلیل سوری بودن ازدواج در این کشور قوانینی تصویب شده است. در صورتی که ازدواج قانونی باشد و مجوز اردواج برای هر دو صادر شود. شهروند خارجی برای اقامت ازدواج در آلمان باید شرایطی را فراهم کند ، مانند سن و گواهی های مربوط و عدم موانع ازدواج، همچنین ازدواج در کشور آلمان به صورت مدنی باید انجام شود.

ادامه مطلب
فایل صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل ... - پیپر داکpaperdoc.4kia.ir › info2 › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-...۲۴ تیر ۱۳۹۸ - دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر دکتر ویلیام گلسر و کارولین گلسر ...
ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب)www.sayehsokhan.com › title=ازدواج بدون شکست (حل م...این کتاب به همراه CD کتاب صوتی با صدای دکتر صاحبی ارائه شده است ... دکتر
مشاوره حقوقی اثبات زوجیت : تشکیل خانواده و ازدواج کردن به عنوان یک فعل نیکو در جامعه محسوب می شود زیرا  همه جوامع در هر جای دنیا فارق از هر دین و مذهبی، تشکیل خانواده را امری نیکو ومقدس قلمداد می کنند،در برخی از موارد طرفین نکاح اعم از زن و مرد منکر وجود رابطه زوجیت  و درحقیقت ازدواج می شوند درمشاوره حقوقی اثبات زوجیت باید بیان داشت ، انکار ازدواج و وجود رابطه زوجیت بیشتر در مورد نکاح و ازدواج موقت پیش می آید. قطعا ازدواج موقت استحکام  نکاح و
سلام 
من دختری ۲۴ ساله ام، از بچگی حالم از چهره ی خودم بهم میخورد و همیشه به زیبایی بقیه حسودیم میشد و این حس الان هم با منه، من از بچگی مجبور به پوشیدن چادر بودم، حتی قبل از سن تکلیف، به خاطر تعصب حال بهم زن خانواده مادریم، (به حجاب اعتقاد دارم اما چادر حالم رو بهم میزنه) و همچنین اجازه دست زدن به صورتم رو ندارم و همچنین آرایش کردن، پس چه جوری باید قیافه ام تغییر کنه و مورد پسندم بشه، حتی به خاطر وجود چادر نمیتونم یه لباسی که بهم بیاد بپوشم.
دو
با سلام و عرض ادب
کارگاه هایی با عنوان مهارت های قبل از ازدواج و بعد از ازدواج با همکاری موسسه ذهن پویا و انجمن علمی دانشگاه پیام نور فردوس برگزار شد اولین جلسه ۳ ساعته مهارتهای پیش از ازدواج در تاریخ ۲۵ شهریور و جلسه دوم در اول مهرماه ۱۳۹۸ با تدریس اساتید گرانقدر سرکار خانم باقرزاده و جناب آقای دلیر برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت
یکی از عوارض ازدواج فامیلی
تا حالا حتما درباره ازدواج فامیلی و مشکلات سلامت بعد از آن چیزهایی شنیده اید
ما در اینجا شما را با یکی از مشکلات ازدواج فامیلی برای نوزاد آشنا می کنیم (بیماری فنیل کتونوری )
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
من دلیل اینکه میخواستم همیشه تنها باشم به این خاطر بوده که 
۱ - قصد ازدواج ندارم ( به دلیل جسمی و آسیب های که از لحاظ روحی دیدم به خاطر این شرایط جسمیم نمیخوام به کسی دیگه ای ضربه بزنم) 
۲ - از وابستگی می ترسم وابسته بشم به کسی!
اما نمیدونم چرا گیر داده ام به پشتیبان خانم مهسا آ و هی بهش پیام میدادم گمونم باید ازش فاصله بگیرم بهتره.
در خواستگاری، توافق پسر و دختر و یا خانواده‌های دو طرف درباره ازدواج تعهد و حتی مشروعیت رابطه زناشویی ایجاد نمی‌کند.طبق قانون تصمیم بر ازدواج، ایجاد تعهد برای زوجین نمی‌کند حتی اگر تمام یا قسمتی از مهریه‌ای که بین طرفین برای ازدواج مقرر شده است، پرداخت شده باشد.بنابراین هر یک از زن و یا مرد در زمان خواستگاری تا زمانی که صیغه عقد جاری نشده است می‌تواند از ازدواج امتناع کند و طرف دیگری نمی‌تواند به هیچ وجه، او را مجبور به ازدواج کرده و یا
کنار گذاشتن خودارضایی با ازدواج کردن
ازدواج کردن بهترین روشی است که میتوان با آن برای همیشه از شر خودارضایی خلاص شد. چون پس از ازدواج شما میتوانید یک رابطه جنسی سالم و واقعی را با همسرتان داشته باشید و نیاز جنسی خود را برطرف کنید. و دیگر نیازی به روش های دروغین ارضا کردن مانند تخیل های شهوانی نیست.
ازدواج کردن یک سنت الهی است که تمام افراد میتوانند این سنت را انجام دهند. در دین اسلام به شدت به ازدواج اشاره شده است و گفته میشود که پیامبر اکرم (ص
کنار گذاشتن خودارضایی با ازدواج کردن
ازدواج کردن بهترین روشی است که میتوان با آن برای همیشه از شر خودارضایی خلاص شد. چون پس از ازدواج شما میتوانید یک رابطه جنسی سالم و واقعی را با همسرتان داشته باشید و نیاز جنسی خود را برطرف کنید. و دیگر نیازی به روش های دروغین ارضا کردن مانند تخیل های شهوانی نیست.
ازدواج کردن یک سنت الهی است که تمام افراد میتوانند این سنت را انجام دهند. در دین اسلام به شدت به ازدواج اشاره شده است و گفته میشود که پیامبر اکرم (ص
باسلام و عرض روز خوش و خسته نباشید
پسری 28 ساله، داری تحصیلات بالا، شاغل و از نظر مالی تامین هستم، از نظر
اقتصادی کاملا مستقل از پدرم هستم و بخاطر شرایط کاری ام در شهری دور از
خانواده ام زندگی میکنم، حدود 8 ماه است که به خانمی علاقمند شده ام که از
هر لحاظ ایده آل من هستند و میخام با ایشون ازدواج کنم
اما از اونجا که در خانواده ما ازدواج فامیلی مرسوم بوده و از بچگی اسم من
رو کنار اسم دخترعموم گذاشتن پدرم مانع از ازدواج من هستن، تا بحال خیلی با
پ
سلام 
من دختری ۱۶ ساله م، پسر عموم از من خوشش میاد البته تا حالا مستقیم بهم نگفته ولی از حرف ها و رفتارش میشه فهمید. پسر خیلی خوب و آقاییه، قصد بدی نداره و به نظرم قصد ازدواج داره، ولی من اصلا نمیتونم به ازدواج باهاش فکر کنم، همین که پسر عموی من باشه برام کافیه.
ایشون یک سال از من کوچیکتره و اگه حسی هم داشته باشه به نظرم خیلی زودگذره. من دوسش دارم و نمیخوام باهاش بدرفتاری کنم و آسیبی بهش بزنم، ولی میخوام که این حس از سرش بیفته چیکار کنم؟
مرتبط:
ی
هر چقدر زمان بیشتر می‌گذره بیشتر متوجه می‌شم که داریم با آدم‌های عجیبی تو این کشور زندگی می‌کنیم. آدم هایی که حاضر نیستن منافع خودشون رو تحت هیچ شرایطی از دست بدن، اما مایلن منافع فرد دیگری رو برای رفاه خودشون نادیده بگیرن. امروز صبح تو پیج اینستا، داشتم جواب خانم‌های مختلف رو به سوال " نظرتون راجع به شروط ازدواج چیه؟" رو می‌خوندم و از بعضی پاسخ ها متعجب شدم. خانم‌هایی که ادعا می‌کردن تحصیل کرده، امروزی و مستقل هستن و به دنبال آزادی و بر
سلام
من یک جوان 29 ساله هستم که مشکلی دارم برای ازدواج و ترس بزرگی دارم. جوون ها اول یک توصیه به شما میکنم، وقتی جوون تر هستید ازدواج بکنید، دخترها وقتی جوون تر هستید پیشنهاد ازدواج پسرها رو قبول بکنید.
من وقتی 20 سالم بود کلم پر از مو بود، ولی الان بالاش کچل شده، من مشکلم اینه که خجالت میکشم برم خواستگاری، خجالت میکشم سر سفره عقد بشینم، خجالت میکشم توی روز عروسیم با عروس باشم، میترسم دیگران بگن اونو نگاه کن کله کچل!، اصلا توی خواستگاری هم خجال
انواع ازدواج در طول تاریخ بسیار زیاد بوده اند که البته همه آنها مورد پسند نیستند. به طور کلی ازدواج یکی از نهادهای اجتماعی جهانی است که توسط جامعه بشری تأسیس و تقویت شده است و با نهاد خانواده ارتباط نزدیکی دارد. در ادامه این مطلب سایت روانشناسی ویکی روان قصد بررسی انواع ازدواج در دنیا را از دید شاخه های علم روانشناسی داریم.
برگرفته از مقاله انواع ازدواج چیست ویکی روان
ادامه مطلب
پکیج کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر :: دانلود ...ketab9.blog.ir › post › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر ... با تئوری ... https://plusplus360.com › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-تئوری-انتخاب ۳ ...
فایل صوتی ازدواج بدون شکست - پروژه ها - تک بوکwww.takbook.com › best › فایل-صوتی-ازدواج-بدون-ش...کتاب از
سلام خدمت کاربران عزیز
من سوالم اینه از کجا میشه متوجه شد خواستگاری که میاد به خاطر خودم اومده یا پول پدرم، راستش خیلی ذهنم رو درگیر خودش کرده این موضوع، که آیا راهی وجود داره که متوجه این مسئله شد یا نه، اصلا دلم نمیخواد کسی منو به خاطر پول و ثروت بابام بگیره و دوست دارم کسی منو فقط به خاطر خودم بخواد، از کجا میشه آدم منفعت طلب رو شناخت. 
خواستگار دارم نمیخوام اشتباه انتخاب کنم، میخوام عاقلانه انتخاب کنم و از رو منطقم.
مرتبط با کسب شناخت ق
9 انگیزه غلط برای ازدواج , آموزش مسائل زناشویی
بـرخی اوقات افراد گوناگون به دلایل عجیب و غریبی ازدواج میکنند. گاهی نـیز دلایل خوب و موجهی برای انتخاب فرد بخصوصی در سر دارند. آیا شما تحت فشار هسـتـیـد کـه هرچه زودتر ازدواج کنید؟ آیا در این مرحله از رابطه تان باید ازدواج کنید؟ بهتر است که خوتان را ارزان نفروشید. به این دلایل بد برای ازدواج نگاهی بیاندازید:
ادامه مطلب
تدلیس به معنی فریب است و تدلیس در امر ازدواج، جرم بوده و مجازات دارد.
مطابق قانون، اگر زن یا شوهر قبل از ازدواج، همسر خود را با گفتن مطالب کذب و غیر واقعی مثل داشتن تحصیلات عالی، ثروتمند بودن، داشتن شغل خاص و غیره فریب دهد، به شش ماه تا دو سال حبس محکوم خواهد شد.
پکیج کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر :: دانلود ...ketab9.blog.ir › post › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر ... با تئوری ... https://plusplus360.com › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-تئوری-انتخاب ۳ ...
فایل صوتی ازدواج بدون شکست - پروژه ها - تک بوکwww.takbook.com › best › فایل-صوتی-ازدواج-بدون-ش...کتاب از
سلام خدمت همه ی دوستان خانواده برتری
جوانی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی برق در مقطع کارشناسی. سطح درسی من راستش خیلی خوبه و ان شاء الله در مقطع ارشد در یکی از بهترین دانشگاه های مهندسی همراه با چند مقاله isi و معدل بالا سال آینده فارغ التحصیل خواهم شد. به خاطر شرایط نا مناسب اقتصادی قصد مهاجرت به کانادا دارم و مطمئن هستم که از بهترین دانشگاه های این کشور میتونم پذیرش همراه با تمام هزینه های زندگی بگیرم چون روزمه ام خوبه.
من دوست دارم ازدواج ک
روانشناسی ازدواج یکی از مفاهیمی است که پرداختن به آن پیش از ازدواج می‌تواند کیفیت و سلامت زندگی افراد را ارتقا دهد. در واقع ازدواج یکی از مراحل مهمی است که در زندگی بیشتر افراد وجود دارد؛ پس باید با نهایت دقت صورت گیرد تا با شکست مواجه نشود. با بهره گیری از روانشناسی ازدواج و مفاهیم آن می‌توانید دست به بهترین انتخاب بزنید و در تمامی مراحل زندگی خود از آن استفاده کنید. همچنین در روانشناسی ازدواج به جنبه‌های مادی، فرهنگی، شخصیتی، روانی و خا
حالم گرفته س..نمیدونم به خاطر ازدواج هم اتاقی و دوستمه! آخه میدونین که،دخترا وقتی ازدواج میکنن دوستای نزدیکشون ضربه میخورن اینقد که فراموش میشن از جانب فردِ ازدواج کرده.نمیدونم به خاطر پروپوزالِ بخش بهداشتمه که از طرف استاد رد شده موضوعش و فردا باید از بخش روانم بزنم برم ببینمش و التماس که تولوخودا همینو قبول کن یه نمره رد کن برامون خلاص شیم.این وضعیت هم تقصیر هم گروهیمه که به خاطر اینکه به جای نود تومن هفتاد تومن هزینه کنیم ،کسی که من پیدا
ازدواج ناگهانی یادگار یادگار یادگار امام چطوری رخ داد؟
الف-باران می آمد،توی یک نگاه عاشق شد،رخ داد.
ب-داشت عکس سلفی می گرفت با موضوع من و ازدواج یهویی،یهو رخ داد.
ج-گفت بابا وقتشه،بابا گفت بپوش بریم،رفتن،رخ داد.
د-بدون هماهنگی با روزنامه شهروند،رخ داد.
حضرت موسی (ع) در حالی ازدواج کرد که نه خانه داشت و نه ماشین و نه امکانات مالی .از دست فرعون نیز فراری بود.
ولی همه اینها مانع ازدواجش نشد.خداوند همه را به فضلش درست کرد.
فلما جاء ه و  قصّ علیه القصص قال لا تخف نجوت من القوم الظالمین
سوره قصص آیه 25
پس اگر دو طرف در ازدواج سخت نگیرند ( مخصوصا خانواده ها ) موانع ازدواج برطرف خواهد شد.
سلام دوستان
سوالم اینه که آیا یه پسر میتونه عاشق دختری باشه ولی با دختر دیگه ای ازدواج کنه؟، خیلی از پسرها وقتی عاشق میشن و به عشق شون نمی رسن قید ازدواج رو میزنن، ولی یه سری پسرها هم هستن که فکر میکنی واقعا عاشقت هستند، کلی به در و دیوار میزنن ولی بعدش راحت میرن با یکی دیگه. یعنی تو این حالت اصلا عاشق نبوده و فقط ادعای عاشقی بوده؟
بعد چه جوری میشه که آدم قبلی رو فراموش میکنن؟
من خودم دخترم، تجربه ی یه رابطه ی بی سرانجام رو داشتم، طرفم بعد من رف
جهت هدایت به صفحه ثبت نام وام ازدواج ، روی عکس زیر ضربه بزنید :
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان: 
◽زوج های جوان برای ثبت نام وام ازدواج تنها به سایت بانک مرکزی به آدرس: VE.CBI.IR مراجعه کنند.
◽زوج هایی که ثبت نام کرده و هنوز پیامکی دریافت نکرده اند تا خرداد منتظر بمانند.
◽هر ۵۰ میلیون تومان وام ازدواج، یک ضامن
◽این تسهیلات ۷ ساله با سود ۴ درصد است.
◽وام ۵۰ میلیونی به زوج هایی که تاریخ عقدشان بعد از ۹۶/۱/۱ ثبت شده باشد تعلق می گیرد.
انقدر بدم میاد به بعضیها که سالگرد ازدواج یا کلا ازدواج و نامزدی و ... شون رو تبریک میگی در جواب میگن : ایشالله روزی خودت :|واقعا با خودشون چی فکر میکنن همچین جوابی میدن؟
شاید اصلا طرف نخواد ازدواج کنه یا هزار تا دلیل دیگه.
نگید آقا نگید...زشته
تیزرآنونس فیلم ازدواج به سبک ایرانی 2 محصول 1399 اثری از حسن فتحی, تیزرآنونس فیلم ازدواج به سبک ایرانی 2 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, تیزرآنونس فیلم سینمایی ایرانی ازدواج به سبک ایرانی 2 جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تیزرآنونس فیلم

ادامه مطلب
سلام
برای من چند تا سوال در مورد ازدواج موقت (صیغه) پیش اومده که ممنون میشم جواب بدین.میگین پسرای مجرد چون به خاطر تحصیل و شغل و مسکن نمیتونن ازدواج کنن و برای اینکه گناه نکنن خودارضایی نکنن!و زنا نکنن! پس باید راهی باشه برای جواب دادن به نیازشون!
 
خب این سوال برای من پیش میاد که دخترا که زودتر از پسرا به بلوغ میرسن و زودتر از پسران این نیاز رو احساس میکنن خودتون هم در وبلاگ تون شاهدین که متاسفانه تعداد دخترانی که بر اثر فشار این نیاز مبتلا به
وضعیت شغل همسر یکی از مسائلی است که در مشاوره‌های پیش از ازدواج به عنوان یکی از ملاک‌های اصلی افراد مکررا مطرح می‌شود. علاوه بر این نارضایتی از شغل، در زندگی پس از ازدواج به اختلافات و درگیری‌های زیادی خواهد انجامد. عدم تفاهم در این زمینه زندگی زناشویی را از همان روزهای اول به تکاپو خواهد انداخت. به همین خاطر وضعیت شغلی همسر مقوله‌ای است که مستقیما در کیفیت زندگی زوجین اثر می گذارد. اگر شما نیز در این زمینه با سوال و چالش روبه رو شده‌ای
به استناد سایت حقوق خانواده دینا دفاتر ثبت ازدواج و طلاق برای ارائه خدمات در خصوص ثبت واقعه ازدواج و طلاق مستحق دریافت حق التحریر می باشند . البته باید تنها به میزان مشخص شده در تعرفه حق التحریر ثبت ازدواج و طلاق 99 از مراجعان خود هزینه دریافت کرده و مجاز به دریافت مبلغی بیش از تعرفه نیستند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه ثبت ازدواج و طلاق می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1980/تعرفه-ثبت-ازدواج-و-طلاق.html
اینکه ازدواج های فامیلی به خاطر دخالت یکی از افراد فامیل به سر انجام نرسه و بعدها یکی از دو طرف نتونه تو جشن عروسی طرف دیگه شرکت کنهغم داره.غمش رو می نویسند پای دخالت کننده تو ازدواجیا حکمتِ روزگار؟غمِ شنیدنِ بغض داشتن یکی از طرفین ازدواج تو جشن عروسی طرف دیگر خیلی سنگین ترهانقدر سنگینه که نمی گذاره بخوابم...
برای ثبت نام رایگان ازدواج موقت کلیک کنیدهمه افراد دارای غریزه جنسی هستند و طبعتا این غریزه باید از راه شرعی و حلال ارضا شود تا افراد دچار لغزش و گناه نشوند،شمار زیادی از مردان و زنان به هر دلیلی موقعیت ازدواج دایم را ندارند،در مذهب شیعه ازدواج موقت راه حلی برای این موضوع هست و سایت همسریابی عشق آنلاین بستر سالمی است برای افرادی که دنبال همسر موقت هستند
در مطلب قبلی نوشتم که نمی‌دانم نوشتن به بهبود حالم کمکی خواهد کرد یا نه، اما ظاهرا بی اثر نبوده است: امروز کمی بر احوالاتم مسلط تر بودم.
تصمیم گرفتم بیشتر بنویسم. تصمیم گرفتم مرتب بنویسم. شاید نوشتن آن درمانی باشد که دنبالش هستم و هنوز پیدایش نکرده ام.
افکارم
افکارم مثل چند کلاف نخ در هم گره خورده هستن و هر لحظه یک سر نخ را پیدا می‌کنم و بعد از چند لحظه به چنان گره‌ای می‌رسم که ترجیح می‌دهم در جستجوی یک سر نخ دیگر باشم.
دارم تلاش میکنم خودم ر
مراجعه کننده خانمی بیست هشت ساله و باز هم موضوع مورد درخواست تنظیم سند در مورد مهریه و گرفتن وکالت طلاق از مرد منتهی با این تفاوت که خانم حاضر شده بود برای گرفتن وکالت برای موافقت با طلاق توافقی علاوه بر مهریه و نفقه و احرت المثل و سایر حقوق مالی خود سی و پنج میلیون تومان هم به شوهرش ببخشد (بذل کند) .خانم با ارائه کارت ملی خودشان گفت آقا تو را به خدا به جهره مظلومانه اش نگاه نکنید هر کس او را می بیند فکر می کند امامزاده است اما نمی دانید چه آدم م
همسرم بعد از اینکه نامه عدم سازش را تحویل دادیم برای ثبت طلاق حاضر نمیشه می خواستم بدونم من به عنوان یه مرد که زوجه من مراجعه نمی کند می توانم خودم به دفتر طلاق مراجعه کنم و طلاق ثبت کنم ؟ یا حتما همسر من باید در دفتر طلاق بیاید؟ با تشکر

باسلام در این خصوص ماده 35 قانون حمایت خانواده مقرر کرده است: «هرگاه زوج در مهلت مقرر به دفتر رسمی ازدواج و طلاق مراجعه و گواهی عدم امکان سازش را تسلیم کند، درصورتی که زوجه ظرف یک هفته در دفترخانه حاضر نشود سرد
مروری بر احمقانه ترین پیوندهای زناشویی دنیا !
به گزارش ایران ناز دو زوج نیویورکی در شرایط صفر جاذبه مراسم ازدواج بر پا نمودند.خانم ارین فینیگان به همراه همسرش نوح فولمور در حالی که در شرایط صفر جاذبه و معلق در هوا هستند به تبادل بوسه های اغاز زندگی مشترک خود می پردازند.ازدواج عجیب انها به عنوان اولین مراسم ازدواج در شرایط صفر جاذبه به شمار می اید.
 
 
ادامه مطلب



آنچه قبل از ازدواج باید بدانید




 
 
چنان ارتباط عمیق وهمه جانبه ای می شود که
بی هیچ شک وشبهه ای قابل مقایسه با هیچ یک از دیگر ارتباطات انسانی نمی
باشد به نحوی که قرارداد ناشی از آن دارای نوعی تقدس شده است .ازدواج مساله
بسیار مهمی است که بسیاری از جنبه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی انسان
را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
ادامه مطلب
آنچه قبل از ازدواج باید بدانیم







 
 
چنان ارتباط عمیق وهمه جانبه ای می شود که
بی هیچ شک وشبهه ای قابل مقایسه با هیچ یک از دیگر ارتباطات انسانی نمی
باشد به نحوی که قرارداد ناشی از آن دارای نوعی تقدس شده است .ازدواج مساله
بسیار مهمی است که بسیاری از جنبه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی انسان
را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
ادامه مطلب
تو اینستا نظرسنجی گذاشته بودن که با دلیل بگین چرا ازدواج نمیکنین؟
 
و یه مرد ایرانی کامنت داده بود: همه شرایطشو دارم ولی زنم اجازه نمیده :)‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
با ازدواج کردن هیچ تغییری دفعتا اتفاق نمیفته، نه رفتار آدم ها، نه فکر ها و ارزش هاشون تغییر میکنه و نه زندگی از این رو به اون رو می‌شه.
فلذا نه به امید اینکه یه تغییری میکنید خودتون یا طرف مقابل ازدواج کنید نه امیدوار باشید که زندگی بعد ازدواج مثلا یچیز جدیدی می‌شه که قبلا نبود. 
همه چیز به مرور اتفاق میفته، با کنده شدنِ پوست، با قد کشیدن، با صبورتر شدن.
هروقت به زندگی های خواهرام و اداهای شوهراشون و اینا نگاه می ‌کنم با خودم میگم چه تضمینی هست که ازدواج کنی و زندگیت شیرین باشه اصلا تو که یبار ازدواج کردی و اون ازدواج رو خراب کردی
می دونم ازدواج واسه این نیست که کسی بیاد زندگی منو اداره کنه اما 
دلم دقیقا همینو میخواد! چون همین الانم زندگیمو خانواده ام و مخصوصا مامانم اداره می کنن 
معده ام ترش کرده 
رانی ندارم فامو دارم 
امپرازول ندارم من خر دیشب رفتم داروخونه هاا! :/ 
معده ام ترش کرده دیشب ش
سلام
من پسری هستم ۲۶ ساله و قصد ازدواج دارم، ولی یک سری مشکلاتی دارم که نمیدونم تصمیمم درسته یا خیر. متاسفانه پدر بنده مشکل اعصاب دارن و بازم متاسفانه این ارثی هست تو خونوده ی ما. من با اینکه خیلی شوخ طبع و طنازم و کلا روابطم با مردم خوبه و تقریبا منطقی و خلاق هستم، ولی یک مشکلی که دارم اینکه ضعف اعصاب دارم و زود از کوره در میرم.
به خاطر همین از ازدواج می ترسم. اصلا دختری پیدا میشه که یه همچین منی رو دوست داشته باشه و بتونه تحملم کنه؟ البته من خی
مرد تا ازدواج نکند انگیزه ای برای کار کردن ندارد و تا کار پیدا نکند نمی تواند ازدواج کند. مانده ایم در این دور باطلدوست داشتم بگویم: صاحب فرزند که شدیم پدر و مادرهای بهتری باشیم و جامعه ای با فرهنگی اسلامی تر بسازیم اما دیدم واقعا به همین سادگی ها هم نیست، پدر و مادرهای ما هم می دانند که ازدواج برای نسل جوانشان واجب است. اما توان مقابله با فرهنگ مسموم جاری در جامعه را ندارند.
این کار همت جهادی می طلبد.
به گمانم ما نسل ظهور تو هستیم و اینگونه بای
مشاوره قبل از ازدواج
 
آیا مشاوره ازدواج برای گرفتن تایید متخصص است؟
 
              
 
 
در ابتدای آشنایی قبل از ازدواج خیلی از نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک نادیده گرفته می شود، به همین دلیل با گذشت سال ها، مشکلات و اختلافات زیادی بین زوج ها به وجود می آید. مشاوره قبل از ازدواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق می باشد. ازدواج مهمترین تصمیم در زندگی هر فردی است، پس برای تصمیم گیری و کسب مهارت های لازم نیاز به آموزش دارید. باید بدانید که هم
سلام  خدمت دوستان عزیز 
سوالم اینه که آیا مشکل نازایی میتونه مانع ازدواج کردن یه دختر بشه؟
اونی که نازایی داره نمی تونه ازدواج کنه و خوشبخت بشه؟ من واقعا خیلی ناراحتم به خاطر مشکل مالی نتونستم برم پیش یه دکتر زنان تا کاملا حلش کنم. آیا همه مردان بچه دوست دارن. من هر چی مرد تو اطرافم دیدم بچه دوست دارن، کلا از زندگی نا امید شدم، خیلی دلم پره. بچه خیلی زیاد برای مردان مهمه، اگه نباشه بعضی هاشون به زن سرکوفت میزنن. 
الان زندگی دختر خاله من شده ع
مشاوره‌ی ازدواج در مرکز کانونو مشاوران به شما کمک می‌کند تا بتوانید جنبه‌های مختلفی رابطه را مد نظر قرار داده و تصمیمی عقلانی و منطقی بگیرید. هر فردی ممکن است در طی فرایند ازدواج منطق را کنار گذاشته  و بر اساس هیجان و عاطفه تصمیم بگیرد تا جایی که واضح ترین مشکلات هم از دید چشمانش پنهان بمانند. مشاوران ازدواج در مرکز کانون مشاوران با تجربه چندین و چند ساله در این زمینه می توانند به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب و بهترین شروع را برای خود رقم
شنیدید می گن نذارید کسی زیاد تنها بمونه، عوض می شه؟ یا، کسی تا حالا به خودتون گفته «تنهاییتو کش نده، عادت می کنی، سخت گیر میشی.»؟تنهایی طولانی مدت تو رو به خودت نزدیک می کنه. خودتو بهت می شناسونه. مخصوصا قدرت ها و تواناییاتو. و وقتی بدونی نه از دست دادن هیچ چیز تو رو می کشه، و نه نداشتنشون برای مدت طولانی یا حتی هیچوقت، دیگه حاضر نمی شی آرامش، صلح، راحتی فکر و زمانتو از دست بدی. و این به خاطر ترس، انزوا یا نفرت از همه نیست! به خاطر درک تازه ای از
سلام 
مشکل من اینه که خیلی به ازدواج فکر میکنم و این قضیه داره آزارم میده و تا چند ماه دیگه شرایط ازدواج رو ندارم.
تمرکزم روی کارهام کم شده و انگیزه ای برای انجام دادن کاری ندارم. هر وقت یه زن و شوهر جوان میبینم یا بچه ی با نمکی میبینم یا حتی کسی در مورد ازدواج باهام حرف میزنه یا خانواده یکی رو برای خواستگاری پیشنهاد میدن فکر و ذهنم درگیر میشه.
هر وقت به ازدواج فکر میکنم یا مثلا دختر خانمی که میتونه یه مورد مناسب برای ازدواج باشه رو میبینم انگی
به استناد سایت آیین دادرسی دینا نایب رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق اعلام کرد که در سال جدید حق التحریر در دفترخانه‌های ثبت ازدواج و طلاق با افزایش چند درصدی همراه بوده و هزینه ثبت ازدواج از ۳۰۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان و نرخ ثبت طلاق در سال جاری از ۴۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است . برای مشاهده جزئیات اعلام نرخ جدید ثبت ازدواج و طلاق می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/85/اعلام-نرخ-جدید-ثبت-ازدواج-
ازدواج با مطلقه
فایده های ازدواج هنگامی که یک طرف قضیه مجرد و شخص دیگر مطلقه باشد شامل موارد زیر می باشد:
کسب کردن تجربه در زندگی مشترک. به طور مثال:ازدواج با مطلقهفایده ازدواج با مطلقه
مرد به خاطر تجربیاتی که از زندگی مشترک قبلی خود دارد می تواند اکنون  نقش بهتری ایفا کند.
     پیدا کردن آشنایی بیشتر اشخاص با نیازهای عاطفی.    همین‌طور روانی  شخص مقابل و بهتر رفع کردن احتیاج های روانی.    کسب کردن تجربه و آشنایی بیشتر نسبت به انجام دادن مر
پنجم بلیت هواپیما گرفته بود که برگرده سر کار، به خاطر شرایط جوی لغو شد
بلیت اتوبوسرفت اونم لغو شد
امروز اومد، بهش گفتم دیوونه آخه کی ۱۳ به در میاد سر کار 
اما جعبه شکلات و عطر خوش‌بویی که زده بود از این آدم بد سلیقه لااقل توی اپتخاب عطر بعید بود
گفتم ماجرا چیه
گفت این شیرینی عقده!
گفتم تا یه هفته پیش که خبری نبود
گفت بلیت که کنسل شد به مامانم گفتم میری خواستگاری؟
ده تا اسم آورد اما هیچ‌کدوم نمی‌خورد آخه توی فامیل ما آدم با خجاب زیاد نیست یه چ
ازدواج یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی دختران است و در جوامع امروزی به دلیل شرایط اقتصادی ازدواج با مرد سن بالا رو به افزایش رفته است. دختران عموما به دلایل مختلفی مانند فرار از مسائل اقتصادی، خانوادگی و یا پر کردن خلاء احساسی دست به ازدواج با مردان مسن می‌زنند. ازدواج با مرد سن بالا می‌تواند معایبی مانند نگاه منفی جامعه و برچسب پول پرستی به دختر را با خود به همراه داشته باشد. البته این نوع ازدواج دارای مزایایی مانند صادقانه‌تر بودن رابطه،
نهی از اعتماد بیجا حتی به نزدیک‌ترین افراد
ثقة الاسلام کلینی و ابن شعبه حرانی رضوان الله علیهما روایت کرده‌اند:
محمد بن یحیى، عن أحمد بن محمد، عن علی بن إسماعیل، عن عبد الله بن واصل، عن عبد الله بن سنان قال: قال أبو عبد الله علیه السلام: لا تثق بأخیك كل الثقة فإن صرعة الاسترسال لن تستقال.
امام صادق علیه السلام فرمودند: حتی به برادرت اعتماد كامل و تمام (بدون ملاحضه) مكن؛ زیرا زمین خوردن ناشی از اطمینان كردن، قابل جبران نیست.
الکافی، تالیف ثقة
سلام
 من اعتقاد دارم معنی واقعی عشق اینه که شما کسی رو به خاطر خودش دوست داشته باشی، این یعنی عاشق خودش هستی و عشق واقعی رو عشق به خدا میدونم.
چون شما که خدا رو دوست داری خدا هم خود شما رو دوست داره و اگر خیلی خدا رو دوست داشته باشیم خدا عاشق مون میشه و ما رو میبره مثل شهید حججی و در عشق های زمینی هم عشق مادر به فرزندش عشق حقیقیه و یک مرد رو میتونه فقط مادرش به خاطر خودش دوست داشته باشه.
مادر کاری نداره فرزندش زشته یا زیبا، چاقه یا لاغر، کوتاهه یا
ازدواج سفید 
 این روزها هشدارهایی در خصوص رواج مخفیانه ازدواج سفید در کشورمان می شنویم. اتفاقی که نه از نظر سنت و نه از نظر شرع برای خانواده های اصیل ایرانی پذیرفتنی 
نیست.
هم‌خانگی بدون ازدواج یا ازدواج سفید، پدیده‌ای است که دختر و پسر به عنوان هم‌خانه با یکدیگر زندگی می‌کنند، بی آنکه میان آن‌ها پیوند رسمی ازدواج و رابطه زن و شوهری 
باشد. رواج چنین پدیده ای در جامعه صدای هشدار کارشناسان را به دلیل مخاطرات گسترده حقوقی، روانی و اجتماعی
اینقد به خاطر دیروز ناراحت بودم که از صبح شدن و حاضر شدن وحشت داشتم ولی چقد تو خوبی دختر. دخترم شب ۱ ساعت زودتر خوابید صبح خودش درحال دست زدن بیدار شد وقتی رفتم تو اتاق دیدم نشسته تو جاش دست میزنه. بعد در حال نی نای نای حاضر شد داروشو بدون خون و خونریزی خورد. با کمک کلیپ آقا خرگوشه لباس پوشید . تو مهدم فقط خودش تنها بود میتونه راحت بازی کنه و بخوابه. خداروشکر
خیلی سعی میکنم هدف بلند مدتی غیر از ازدواج برای خودم داشته باشم ولی انگار بدون ازدواج همه چیز پوچه.انگار فردگرایی بیش از حد لذتی ندارهاز طرفی میدونم ازدواج کردن هم اون آش دهن سوزی نیست که خیلی ها میگنکلا تو این دنیا همه چیز برای یه مدت اولش قشنگه حالا هر چی که باشهخیلی دنبال یه هدف درست و حسابی هستم ولی نرسیدم بهش
افرادی که از دو کشور مختلف و با تابعیت های مختلف، با یکدیگر آشنا می شوند و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند، ثبت ازدواجشان باید در کشور دیگری انجام شود. به این نوع ازدواج، ازدواج بین المللی یا عقد بین المللی گفته می شود.
انتخاب کشور سوم برای ازدواج بسیار مهم است. زیرا ازدواج در هر کشوری مورد قبول نیست. و ازدواج باید در کشور انجام گیرد که مورد قبول کشورهای دیگر باشد.
به عنوان مثال کشور ترکیه یکی از این کشورهاست. که سند ازدواج ترکیه و ازدواج در ترکی
بسمه تعالی
سلام
 
سوال :
چه شروطی را می‌توان ضمن عقد ازدواج موقت قرارداد؟
پاسخ : 
 در بخش اول شروطی که ضمن عقد ازدواج دائم می‌توان قرار داد را توضیح دادیم، در این بخش به شروط ضمن عقد ازدواج موقت می‌پردازیم:
همان‌طور که در بخش اول توضیح داده شد اولین مسئله‌ای که باید در این رابطه مورد توجه قرارداد ثبت ازدواج است، که به طور کلی در ازدواج موقت ثبت ازدواج لازم نیست، مگر در شرایط زیر که الزامی می‌باشد:
۱- باردارشدن زوجه (اگر بعد از ازدواج موقت ز
سلام خسته نباشید
منو همسرم پارسال عقد کردیم و به خاطر اینکه سن هر دو مون کمه الان درآمد چندانى نداریم. تنها دارایی مون خونه همسرمه که پدرش ساخته و پشت قباله منه. الان براى وام ازدواج اقدام کردیم ولی دقیقا نمیدونیم چطور ازش استفاده کنیم. بیشتر دوست داریم پس اندازش کنیم. خرج عروسی هم خانواده ها قبول کردن ولى همسرم اصرار داره توى مخارج عروسی کمک بکنه.
میخواستم نظرات بقیه رو در مورد اینکه وام ازدواج رو چطور استفاده کنیم بدونم!
ممنونم
مرتبط با وا
مدت هاست ذهنم درگیره ...
اگر من ازدواج کنم ، دل کسی میشکنه از من ؟!
هرکی تا الان پیام داده برای خواستگاری از دانشگاه ، رد شده ...
ولی سه موردشون خیلی عجیب و درحالی که بهم ربط نداشتن ، گفتن که ما تا ده سال دیگه هم صبر میکنیم (که البته حرف مفته ! )
ولی سوالم اینه که اگر اتفاقی افتاد و من ازدواج کردم ، دل کسی میشکنه و آهش منو میگیره ؟!!!
تا الان هم واقعا عشق رو توی زندگیم تجربه نکردم ...
دلم هم نمیخواد ازدواج کنم اما بالاخره زندگیه و ممکنه موردی پیش پیاد که
بدبینی ممکنه به خاطر تجربیات منفی که اطرافمون اتفاق می افته باشه چه آقایون چه خانم ها؛ ممکنه به خاطر وسواس عملی باشه؛ احتیاط شرط عقله اما با بد بینی فرق می کنه... آدم بد بین از تحقیق ترس و واهمه داره؛ با تحقیقات سطحی به سرعت نتیجه گیری منفی می کنه و منتظر تحقیق بیشتر نمی مونه  اما آدم محتاط طوری تحقیق می کنه که اولا جمع بندی کنه و دوما به طرف مقابلش (آقا یا خانم) بر نخوره_جالبه قدیمیا به یه چیز اعتقاد دارن
ادامه مطلب
اختلاف سنی در ازدواج چه تاثیری بر آینده زوجین دارد و آیا درست است؟
از بین تصمیم هایی که انسان در طول زندگی خود از کودکی تا پایان عمر می گیرد، هیچ کدام مانند ازدواج با اهمیت و سرنوشت ساز نیستند.
در حقیقت ازدواج می تواند بر تمام ابعاد زندگی فرد تاثیرگذار باشد. یک ازدواج خوب می تواند باعث افزایش رضایت و حتی سلامت روان فرد شود.
در حالت برعکس، ازدواج بد نیز می تواند منجر به نارضایتی، ناکامی و شکست و مشکلات روحی شود.
اختلاف سنی در ازدواجالبته نمی تو
نکته قابل توجه در ازدواج جوانان اینجاست که هر مخالفتی با ما به معنای بد بودن مخالف یا سوء نیت او نیست. دقیقا همان طور که هر موافقتی با فرد انتخابی ما به معنای درست بودن نیت شخص موافق و حسن نیت او نیست.به خاطر این که معمولا عمده مشکل سر راه انتخاب مورد مناسب برای ازدواج، عدم آشنایی با ملاک ها و لااقل نداشتن اولویت بندی و بارم بندی در آن ملاک هاست، لازم است این قضیه  یادآوری شود که اولین قدم در دفاع ما از فرد مورد نظر، این است که انتخاب ما قابلیت
کلا این زن احترام به زن، احترام به کودک، احترام به نژادهای مختلف، احرتام به انسان، احترام به همدیگه، همه رو برد زیر سوال و کلا نشون داد که کاناداییا خیلی وقتا همه کارهاشون ظاهریه، ظاهرا از اب و هوا میپرسن (خدا رو شکر توی بی سی این رو نمیپرسن) ظاهرا حالت رو میپرسن ولی ازت متنفرن.
 
بی سی مردمش ساده ن
برای همین بروز میدن
 
توی انتاریو نژادپرستی ده ها برابره،
ولی خیلی محافظه کارن و بروز نمیدن
 
خدایا شکرت ازونجا اومدم بیرون.
 
 
دلم برای این خانم

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها