نتایج جستجو برای عبارت :

استاندارد کنسرسیوم شبکه وب جهانی (W3C)

در این مقاله قصد داریم با رک شبکه و اهمیت آن آشنا شده و انواع رک شبکه (دیواری و ایستاده) را بررسی کنیم.
رک شبکه چیست؟
یک شبکه محلی یا LAN از تجهیزات شبکه گوناگونی چون سوییچ ، روتر، سرور، پچ پنل، کابل های شبکه، مودم و … تشکیل شده است. تمام این تجهیزات در رک شبکه قرار می‌گیرند و همگی در یک مکان نگه داری می‌شوند. تجهیزات شبکه از اندازه استانداردی برخوردار هستند تا بتوانند درون رک شبکه (که آن هم از این استاندارد ها پیروی می‌کند) قرار گیرند.
ادامه م
TIA-526-7: این استاندارد، میزان اُفت سیگنال ها در فیبرهای نوری تک
حالته را اندازه گیری و مشخص مینماید. همچنین با نام OFSTP-7 نیز شناخته می
شود. این استاندارد برای اولین بار در February 2002 منتشر شد.
TIA-526-14-A: این استاندارد، میزان اُفت سیگنال ها در فیبرهای نوری
چند حالته را اندازه گیری و مشخص مینماید؛ و با نام OFSTP-14 نیز شناخته می
شود. این استاندارد برای اولین بار در August 1998 منتشر شد.
ANSI/TIA/EIA-568-B.1: این استاندارد(یا متمم)، نیازمندی های کلیِ یک
سیستم کابل کشی را
NIC مخفف عبارت Network Interface Card  و به معنای کارت واسط شبکه است.کارت شبکه واسطی است بین کامپیوتر و شبکه.کارت شبکه به سه دسته تقسیم میشوند.1ـکارت های شبکه ای که روی مادربرد قرار میگیرند.2ـشبکه های جانبی که توسط usb به کامپیوتر متصل میشود.3ـکارت های شبکه ای بی سیم(wireless).
از مهم ترین فواید کارت های شبکه میتوان به 1ـاتصال کامپیوترهابه هم2ـاتصال به شبکه های جهانی اشاره کرد .
 
یش از بررسی دوربین های HD باید به تعریف استاندارد HD بپردازیم.
رزولوشن HD به چه معناست؟
HD استاندارد ثابتی از روزولوشن نیست. انواع متفاوتی از استاندارد HD وجود دارد. مهمترین آنها این سه استاندارد هستند:
 
    ۷۲۰p: برای شما رزولوشنی تا ۱۲۸۰x720 پیکسل ایجاد می کند. (حدود ۱مگا پیکسل)
    ۱۰۸۰p: برای شما رزولوشنی تا ۱۹۲۰x1080 پیکسل ایجاد می کند. (۲ مگا پیکسل)
    ۱۴۴۰p: برای شما رزولوشنی تا ۲۵۶۰x1440 پیکسل ایجاد می کند. (۳٫۶ مگا پیکسل)
 
مدهای ۱۰۸۰P و بالاتر را معم
 موضوع امروز صحبت ما به نود شبکه و استاندارد شماره گذاری نود شبکه اختصاص می یابد ، نود شبکه یا گره هر دستگاه فیزیکی است که در شبکه حضور دارد و توانایی ارسال ، دریافت یا فوروارد کردن اطلاعات را بر عهده دارد ، خود لپ تاپ یا کامپوتر شخصی شما یک نود یا گره است که جز رایج ترین نودهایی است که در اطراف شما می توان یافت.
حال که نمونه ای از نود های رایج را معرفی کردیم ، خوب است بدانید مودم ، سوئیچ ، هاب ، پل ، سرور  ، پرینتر و ... هم نود شبکه محسوب می شوند. ن
Contracting under STANDARD TERMS :انعقاد قرارداد تحت شروط استاندارد : In International Contracts standard terms are provisions which are prepared in advance for general and repeated use by one party and which are actually used without negotiations with the other party .در قراردادهای بین المللی شروط استاندارد مقرراتی هستند که پیشاپیش برای استفاده عمومی و مکرر از سوی یک طرف اماده شده اند و در عمل بدون مذاکره با طرف دیگر از انها استفاده می شود .Conflict between standard terms and non standard terms : In case of conflict between standard term and a term which is not a standard term the latter prevails .تعارض بین شرو
تعریف شبکه به زبان ساده عبارت است از مجموعه‌ای از رایانه‌ که به هم وصل شده‌اند. یک شبکه رایانه‌ای می‌تواند در یک اتاق، ساختمان، شهر یا حتی در چند کشور قرار داشته باشد. بنابراین لزوما مفهوم شبکه بر اساس میزان بزرگی یا کوچکی آن نخواهد بود و از متصل شدن دو رایانه به یکدیگر نیز یک شبکه ابتدایی ایجاد می‌شود.
برای راه‌اندازی یک شبکه به سه وسیله اصلی که کارت شبکه، کابل شبکه و سوئیچ است نیاز داریم:
ادامه مطلب
تری دی پانل یک المان پیش ساخته متشکل از یک هسته عایق که یونولیت نام دارد تشکیل شده بین دو شبکه ساخته شده از مفتول و اعضای خرپایی قرار گرفته که دو شبکه فلزی را به طور مناسبی به هم وصل می‌کند.
مشخصات فنی :
شبکه استاندارد از مفتول شماره ۵/۲ تا ۵/۳ میلی‌متر تا حداکثر ۸ میلی‌متر می‌باشد که با چشمه‌های ۵×۵ سانتیمتر ساخته می‌شود. پوشش‌های بتنی از حداقل ۳ سانتیمتر تا ۵/۵ سانتیمتر می‌باشد که با توجه به باربر بودن دیوارها متفاوت می‌باشد.
امروزه یکی از نیاز‌های اولیه هر شرکت ، راه اندازی شبکه و اتاق سروری پایدار و قابل اعتماد می‌باشد ، تا جایی که می‌توان گفت در صورتی که اگر حتی برای چند دقیقه شبکه یک سازمان از کار افتد ، عملکرد بسیاری از کاربران سازمان با مشکل مواجه خواهد شد . تصور کنید یک فروشگاه اینترنتی برای سی دقیقه نتواند پاسخگوی مشتریان خود باشد ، یا سیستم ویپ یک شرکت به دلیل مشکلات زیرساختی برای چند ساعت با مشکل مواجه شود و کارشناسان نتوانند پاسخگوی مشتریان شرکت باش
چکیده :
 
شبکه های بی سیم (Wireless) یکی از تکنولوژی های جذابی هستند که توانسته اند توجه بسیاری را بسوی خود جلب نمایند و عده ای را نیز مسحور خود نموده اند. هرچند این تکنولوژی جذابیت و موارد کاربرد بالایی دارد ولی مهمترین مرحله که تعیین کننده میزان رضایت از آن را بدنبال خواهد داشت ارزیابی نیاز ها و توقعات و مقایسه آن با امکانات و قابلیت های این تکنولوژی است.امروزه امنیت شبکه یک مساله مهم برای ادارات وشرکتهای دولتی وسازمانهای بزرگ وکوچک است تهدیده
سوئیچ شبکه چیست ؟
سوئیچ شبکه
یک دستگاه تحت شبکه است که وظیفه تجمیع ، تقویت و مدیریت اطلاعات ارسالی
چندین دستگاه شبکه دیگر در یک شبکه را انجام می دهد. به عنوان مثال یک
سوئیچ شبکه می تواند چندین وسیله شبکه مانند کامپیوتر ، پرینتر ، سرور و
سایر تجهیزات شبکه را با یکدیگر متصل کرده و زمینه را به گونه ای مهیا کند
تا این تجهیزات اطلاعات را در یک شبکه محلی ( LAN ) ، با یکدیگر به اشتراک
بگذارند. این مهم باعث صرفه جویی در هزینه و افزایش میزان بهره وری سی
با استناد به ماده 15 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب مجلس شورای اسلامی «هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالا یا خدماتی اجباری اعلام شود پس از انقضای مهلت‌هایی مقرر (آگهی در روزنامه‌های رسمی کشور) تولید، تمرکز، توزیع و فروش این گونه کالاها و خدمات بدون علامت استاندارد و یا بدون تأیید سازمان ملی استاندارد ممنوع است و کالاهای مربوطه توقیف و با متخلف طبق ماده 40 این قانون برخورد می‌شود».
لیست کالاهای مشمول اجرای استاندارد اجباری در پور
 
در اطراف ما شبکه‌های بزرگ و کوچکی وجود دارند اما اندازه شبکه‌ها ارتباطی به اهمیت امنیت شبکه ندارد. هدف از امنیت شبکه در یک بیان ساده، محافظت از شبکه و قطعات آن از دسترسی غیر مجاز و سوء استفاده است. شبکه ها به دلیل ویژگی اساسی خود برای تسهیل دسترسی از راه دور آسیب پذیر هستند. برای مثال اگر یک هکر قصد دسترسی به یک کامپیوتر نه یک شبکه را داشته باشد، دسترسی فیزیکی لازم می‌باشد. با این حال، با استفاده از شبکه در تصویر، امکان دور زدن این جنبه امن
CAT6 یا Category6 یک استاندارد کابل اترنت است که توسط اتحادیه صنعت ارتباط از راه دور و اتحادیه صنایع الکترونیکی (EIA/TIA) معرفی شده است. CAT6 نسل ششم از زوج کابل های اترنت بهم تابیده شده است که در شبکه های خانگی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. کابل هایCAT6 با استانداردهای نسل های قبلی خود یعنی کابل های CAT5 و CAT5e سازگار است.
ادامه مطلب
انواع برندهای کابل شبکه
کابل شبکه یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی زیرساخت شبکه های کامپیوتری است . انتخاب درست کابل شبکه با توجه به نیازها می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد و سرعت شبکه داشته باشد . برندهای مختلفی اقدام به تولید کابل شبکه در دسته بندی های گوناگون کرده اند که در این مقاله به معرفی برندهای کابل شبکه و محصولات تولیدی آنها میپردازیم .
ادامه مطلب
از این سریالهای شبانه تلویزیون کدومش رو می بینید؟ الان شبکه ۳ گاندو داره. شبکه ۲ دکتر ماهان و شبکه ۱ عروس تاریکی یا بوی باران. به نظرم شبکه ۱ از همه بهتره. هان؟ فقط این دختره ستایش که اسمش تو این فیلم ترانه است دیگه شورشو در اورده از بس فوضولی می کنه :))
برای اتصال کامپیوترها از لپ تاب تا پرینتر و... به یکدیگر و به شبکه های بزگتری به نام اینترنت که به نظر می رسد امروزه ضروری است به کارت شبکه نیاز داریم.
کارت شبکه یا همان NIC سخت افزاری است که به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادبورد قرار میگیرد.ارتباطات سیمی و بیسیم بین آنها در شبکه و در دنیای اینترنت را برقرار میکند.در حقیقت وظیفه کارت شبکه این است که داده ها را به گونه ای ترجمه کند که از طریق کابل شبکه یا سیگنال های بیسیم قابل انتقال باشد.
این سخت
برای افزایش و بهبود عملکرد کامپیوتر استفاده میشود.با کارت شبکه یک دستگاه میتواند با دستگاههای دیگر در یک شبکه قرار گیرد.با وجود کارت شبکه دستگاه میتواند به شبکه مرکزی وصل شود و یا فقط به طور مستقیم به دستگاههای دیگر متصل شود.
پشتیبانی شبکه یکی از مهمترین دغدغه مدیران
و کارفرمایان است مجموعه کامرینو این اطمینان را به شما میدهد که پشتیبانی
از شبکه شما توسط متخصصین هر حوزه انجام میپذیرد. پشتیبانی شبکه هم برای
افرادی که خدمات شبکه را از مجموعه کامرینو گرفته باشند و هم برای افرادی
که شبکه خود راه راه اندازی کرده ارائه میشود.
استاندارد WPA3 جایگزین WPA2 خواهد شد که از سال ۲۰۰۴ توسط تولیدکنندگان تجهیزات و نرم‌افزار‌های ارتباطات بی‌سیم به‌کار گرفته می‌شود. یکی از بهبود‌های صورت‌گرفته در این استاندارد، جلوگیری از امکان هک شدن گذرواژه‌ی مودم‌های بی‌سیم توسط هکر‌ها، به‌وسیله‌ی حدس زدن پیاپی تمام گذرواژه‌های ممکن است. هم‌چنین می‌توان با تعیین قوانینی، حتی پس از عبور هکر‌ها از گذرواژه‌ها، محدودیت‌های بسیاری برای دریافت اطلاعات مختلف برای آن‌ها اعمال کرد
مفهوم Wi-Fi
Wi-Fi یک فناوری شبکه بی سیم است که به رایانه ها و دستگاه های دیگر امکان برقراری ارتباط از طریق سیگنال بی سیم وایرلس را می دهد. شبکه وای فای اجزای شبکه ای را که براساس یکی از استانداردهای ۸۰۲٫۱۱ که توسط IEEE توسعه یافته شده و توسط اتحادیه Wi-Fi تصویب شده است را توصیف می کند. نمونه هایی از استانداردهای Wi-Fi ، به ترتیب زمانی شامل موارد زیر است:
۸۰۲٫۱۱a
۸۰۲٫۱۱b
۸۰۲٫۱۱g
۸۰۲٫۱۱n
۸۰۲٫۱۱ac
Wi-Fi به استاندارد یا روش اتصال رایانه ها به شبکه های بی سیم گفت
مجموعه کامرینو ارائه دهنده خدمات شبکه به موسسات و شرکت ها برای مدیریت شبکه های و حفظ اطلاعات شبکه کاربران می باشد . خدمات شبکه نیاز هر موسسه و شرکت است تکنسین های مجموعه کامرینو با نیم دهه تجربه در مدیریت و دانش شبکه میتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند  . با پشتیبانی 24 ساعته همچنین اعزام تکنسین برای رفع مشکلات به محل  یکی از مزایای خدمات شبکه کامرینو است 
شبکه ها هر روزه گسترده تر شده و کاربردهای بیشتری پیدا می کنند. به طوری
که امروزه بسیاری از امور زندگی بشر بدون شبکه ممکن نخواهد بود. در ابتدا
هدف از طراحی شبکه، انتقال سریع اطلاعات به طرف مقابل در کمترین زمان ممکن
بود. اما گسترش آن و امکان دسترسی همه به آن و دانش بیشتر استفاده کنندگان
شبکه ها باعث شد که برخی افراد با انگیزه های مختلف اقدام به انجام عملیاتی
نمایند که از اطلاعاتی که با آنها ارتباط ندارند آگاهی یافته و یا جلو
ادامه مطلب
خب!در ابتدا باید بدانیم که منظور از کارت شبکه چیست.NIC مخفف عبارت Network Interface Card به معنای کارت واسط شبکه است. این سخت افزار به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادربورد کامپیوتر قرار می­­­‌گیرد.اکثر کامپیوترها کارت شبکه را به صورت built-in درون مادر برد دارند ولی ما میتوانیم آن را به صورت مجزا برای بهبود عملکرد کامپیوتر به آن افزود.به بیان ساده، کارت شبکه می‌تواند یک دستگاه با دستگاه‌های دیگر، در یک شبکه قرار گیرد. با وجود کارت شبکه، دستگاه می‌تواند
انتخاب کابل شبکه مناسب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی یک شبکه کامپیوتری است. کابل شبکه بستر ارتباطی شبکه است. همان طور که برای حمل و نقل و عبور و مرور مسیر عبوری ما اهمیت دارد و ترجیح می‌دهیم به جای رد شدن از کوچه‌ها و خیابان‌های کم عرض شهری از بزرگراه‌ها استفاده کنیم، در طراحی و اجرای شبکه هم این بستر ارتباطی که اولین پله برقراری ارتباط و برنامه‌ریزی شبکه کامپیوتری است بسیار مهم است. با توجه به اهمیت اطلاعات و اهمیت زمان برای کسب و کار
 
ورژن جدید استاندارد مدیریت کیفیت و تفاوت آن با ورژن های قبلی
ورژن جدید استاندارد مدیریت کیفیت و تفاوت آن با ورژن های قبلی برای مشاور ایزو همین حالا با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.
[PDF]
تاریخچه و وضعیت فعلی استانداردگذاری حسابداری در ایران
قابلیت مقایسه گزارش های مالی و کاهش هزینه این مقایسه برای سرمایه گذاران، ... دو عامل جذب سللرمایه های خارجی و دسللت یابی به استانداردهای گزارشگری. مالی با کیفیت تر .... تفاوت اصلی ب
شبکه ی توزیع محتوا شبکه ای عظیم از سرور هایی که در نقاط مختلف دنیا برپا شده و به صورت جغرافیایی پخش شده اند. محتوای وبسایت ها با بکارگیری از شبکه ی توزیع محتوا و با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران از طریق نزدیک ترین شبکه به کاربران ارائه داده می شود. این شبکه ها در سرعت بخشیدن به تحویل محتوا و پهنای باند در وبسایت های بزرگ و جهانی مثل یاهو، گوگل، فیس بوک و... تاثیر به سزایی دارند. شبکه توزیع محتوا یا CDN چیست؟
منبع : وبلاگ ایران سرور
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
شبکه افق با رویکرد گفتمان انقلابی در دی‌ماه سال 1393 شروع به کار کرد. جدای از نقدهایی که به این شبکه از نام‌گذاری گرفته تا پرکردن کنداکتور شبکه با انواع و اقسام برنامه‌هایی که از ترس خالی بودن ساعات پر شده که باعث جبهه گیری قشری خاص و هدر رفت برنامه‌های به حق جالب و پرمحتوی شده است؛ امتیازات بالایی نیز دارد.
ادامه مطلب
اولین شبکه سازمان صداوسیما ایران با فرمت ۴k از چند روز قبل به روی ایر رفته است این شبکه فعلا در تهران قابل دریاقت است البته فعلا هیچ دستگاه دیجتال موجود در بازار کشور از فرمت این شبکه پشتیبانی نمیکند.
 
تکنولوژی ۴K چیست ؟
رزولوشن ۴k یک اصطلاح عمومی برای دستگاه های است که صفحه نمایشی با رزولوشن افقی ۴،۰۰۰ پیکسل دارند .و یا به عبارتی ۴k یک وضوح تصویر استاندارد در فیلمبرداری و کارت گرافیک رایانه است که وضوح این فرمت ۴۰۰۰ پیکسل در هر خط تصویر است.
بدون تردید پس از شنیدن کلمه “شبکه“ اولین سوالی که ذهن ما را درگیر خود کرده , این بود که به طور کلی شبکه یعنی چه ؟ و کاربرد آن چیست؟ و به عبارتی چرا باید به علم شبکه روی بیاوریم ؟!
در ساده ترین حالت ممکن , شبکه به معنی ارتباط یکپارچه بین کامپیوتر ها و دستگاه های دیگر نظیر پرینترها و مودم ها و … است . در شبکه , کامپیوتر ها به یکدیگر متصل می شوند و با زبان پروتکل ها با یکدیگر صحبت می کنند و به عبارتی تبادل اطلاعات می کنند . در این ارتباط یک سو سرویس ده
اهمیت رک شبکه:
رک شبکه یکی از تجهیزات اساسی پسیو شبکه است که با محافظت از سایر تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه ، نظم بخشیدن به شبکه و محافظت از آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. تجهیزاتی مانند سرور، سوییچ، روتر، پچ پنل و کابل های شبکه همگی در این محفظه قرار می گیرند و در مقابل شرایط محیطی حفظ می شوند. رک ها به صورت ماژولار طراحی شده‌اند و شما می‌توانید تجهیزات را با آرایش مورد نظر خود در آن قرار دهید. علاوه بر این رک خود دارای متعلقاتی است که ویژگی ها
کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند Cat6 UTP با پارت نامبر (کد کالا) 032755 از کابل های Twisted Pair یا زوج به هم تابیده محسوب می شود که از 4 زوج سیم به هم تابیده شده تشکیل شده است. این کابل دارای استاندارد Cat6 است که از سرعت های تا 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز پشتیبانی می کند و از پرفروش ترین کابل های شبکه در بازار ایران است.
کابل شبکه لگراند از نوع UTP یا همان UTP است به این معنی که هیچ گونه شیلد یا فویلی در آن به کار نرفته است، بنابراین بیشتر من
کارت شبکه رابط بین دستگاه های الکترونیکی و هر دستگاه هوشمندی با اینترنت می باشد.یکی از فواید مهم و اساسی آن،این است که می توان به وسیله آن دستگاه های هوشمند را به هم یا به شبکه جهانی(اینترنت) متصل کرد.
انواع کارت شبکه از نظر اتصال
۱-کارت شبکه سیمی
۲-کارت شبکه وایرلس
۳-کارت شبکه USB
شخصی که بیش از همه در راه افتادن SMS یا پیامک نقش داشت، مردی آلمانی به نمفریدهلم هیلبرند بود. او که برای گروه GSM کار می‌کرد، ایده ارسال پیام‌های متنی ۱۲۸ بایتی به وسیله شبکه تلفن همراه را داشت.
گرچه محدودیت پیام‌های متنی ارسالی، قابل درک است، اما ممکن است این سؤال برایتان پیش آمده باشد که چرا ۱۶۰ کاراکتر؟ چرا ۱۴۰ یا ۲۰۰ کارکتر طول استاندارد پیامک‌ها در نظر گرفته نشد؟
گفته می‌شود که در سال ۱۹۸۵، هیلبرند، برای اینکه دریابد عملا در قالب چند ک
با سلام خدمت دوستان، هموطنان و علاقمندان، شما می توانید ما را در پیام رسان داخلی ایتا دنبال کنید
 
شبکه اطلاعات ملی کشورمان بخوبی امتحان پس داد و با قطع شبکه اینترنت بین الملل، شبکه اطلاعات کشور بخوبی کار می کند و ما در این شبکه با کانال های باورنیوز و خبرهای فوری پلدشت در خدمت شما هستیم
الکتروموتور استانداردالکتروموتور در سایز و ابعاد و اندازه های استاندارد تولید می شود. همواره یکی از موارد مورد نظر مصرف کنندگان و تولید کنندگان استاندارد الکتروموتور می باشد که در هنگام طراحی و تهیه به آن توجه می نمایند.به عنوان مثال استاندارد اروپایی NEMA اشاره به سایز و اندازه الکتروموتور دارد. در صورتی که شرکت سازنده الکتروموتور تحت این استاندارد الکتروموتور طراحی نماید، باید لزوما تمامی اندازه های پوسته، پایه، قطر شافت، طول الکترمو
اموزش نتورک پلاس
+Network به عنوان اولین و مهم ترین مدرک علمی و عملی برای ورود به دنیای تخصصی شبکه می باشد . اگر شما قصد یادگیری شبکه را دارید ، در اولین قدم باید به مباحث دوره نتورک پلاس که پیش نیاز یادگیری دوره های شبکه ماکروسافت و سیسکو می باشد ، تسلط پیدا کنید . آکادمی لرن فایلز دوره آموزش نتورک پلاس از ۰ تا ۱۰۰ با سرفصلی علمی و ویژه ورود به بازار کار شبکه را تولید کرده است که می توانید در ادامه سرفصل آموزش را به صورت کامل مشاهده فرمائید . این دو
پخش زنده شبکه نسیم خندوانه از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
پخش زنده
پخش زنده شبکه باد را در این بخش مشاهده خندوانه و بچه شو پربیننده ترین نقشه قرارمون نوروز٩٨ شبکه نسیم برق شبکه باد در. پخش موجود گروه ۱ تماشای آنلاین تلویزیون اینترنتی تلوبیون پخش موجود گروه 1 پخش آنلاین گروه ۱ پخش گروه یک سیما در تلوبیون پخش موجود نظر .
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین،  پخش سریال و فیلم سینمایی طنز تا آخر سال بصورت یومیه از شبکه سه سیما داخل دستور فقره این شبکه قرار گرفت. روابط اشتراکی شبکه سه سیما اخبار کرده است، با توجه به تعلیلی مدارس، دانشگاهها و شرایط پیش آمده ناشی از بیماری کرونا در کشور، دستور کار ریزی شبکه بر اساس نیاز مخاطب تغییر کرد. بنا بر این گزارش تکرار سریال طنز "مرد هزاره چهره" از این شبکه پخش خواهد شد. علاوه پهلو پخش سریال، در ایام پایانی سال ساری همچنین بصورت روزان
شبکه ی اجتماعی پینترست یکی از شبکه های محبوب در جهان است.
با استفاده از این شبکه می توانید یک صفحه شخصی بسازید ولینک های دلخواه خود را در آن وارد کنید.
همچنین با توجه به ظاهر کاربری این شبکه به راحتی می توانید با دیدن عکس های آن چیزی را که می خواهید پیدا کنید . 
 
می توانید برای نمونه نیم نگاهی به این صفحه داشته باشید.
 
https://www.pinterest.com/crystaldateCompany/special-post/
سوئیچ های شبکه رابط های بین تجهیزات شبکه مانند کامپیوتر ها دوربین های مدار بسته ، پرینتر ها و … می باشد .با پیشرفت تکنولوژی سوئیچ هایی وارد بازار شدند که می توانند برق را نیز در شبکه انتقال دهند . در حقیقت سوئیچ شبکه POE هم برق یک دستگاه تحت شبکه( مانند دوربین مداربسته ) را تامین می کنند هم دیتا را منتقل می کنند .این تجهیزات علاوه براینکه به عنوان یک هاب سوییچ عمل می کند، می تواند از یک نقطه علاوه بر دیتا ، پاور مورد نیاز را نیز از روی کابل شبکه
پچ کورد
پچ کوردهای شبکه از اساسی ترین تجهیزات شبکه می باشند. پچ کوردهای شبکه که به کابل های LAN هم شناخته می شوند، دارای ساختاری همانند کابل های شبکه می باشند. در هر دو سر پچ کوردهای شبکه، سوکت های RG45 تعبیه شده است. پچ کوردها برای انتقال داده ها (تصویر و صدا) به تجهیزات پسیو دیگر به کار می روند. معمولاً نوع هادی مس بکار رفته در پچ کوردهای شبکه، افشان می باشد. البته در این جا منظور، پچ کورد زوج به هم تابیده (TP) است.
اندازه پچ کوردپچ کوردها در متراژه
الکتروموتور استانداردالکتروموتور در سایز و ابعاد و اندازه های استاندارد تولید می شود. همواره یکی از موارد مورد نظر مصرف کنندگان و تولید کنندگان استاندارد الکتروموتور می باشد که در هنگام طراحی و تهیه به آن توجه می نمایند.به عنوان مثال استاندارد اروپایی NEMA اشاره به سایز و اندازه الکتروموتور دارد. در صورتی که شرکت سازنده الکتروموتور تحت این استاندارد الکتروموتور طراحی نماید، باید لزوما تمامی اندازه های پوسته، پایه، قطر شافت، طول الکترمو
یک شبکه سیستمی است که به شما امکان می دهد دو یا پند رایانه را به هم وصل کنید و مثلا با یک دستگاه پابگر به چند رایانه خدمات بدهید.در گذشته شبکه رایانه ای موضوع پیچیده ای بود و تنها متخصصین ماهر توانستند از آن بهره ببرند.اما امروزه تقریبا هر کس با سطح اطلاعات خوبی از یندوز می تواند یک شبکه کوچک را نصب و تنظیم کند.البته سازمانهای بزرگتر هنوز هم به شبکه های پیچیده که توسط افراد آموزش دیده و مجرب نصب راه اندازی و مدیریت شوند نیاز دارند.
سوئیچ های شبکه رابط های بین تجهیزات شبکه مانند کامپیوتر ها دوربین های مدار بسته ، پرینتر ها و … می باشد .با پیشرفت تکنولوژی سوئیچ هایی وارد بازار شدند که می توانند برق را نیز در شبکه انتقال دهند . در حقیقت سوئیچ شبکه POE هم برق یک دستگاه تحت شبکه( مانند دوربین مداربسته ) را تامین می کنند هم دیتا را منتقل می کنند .این تجهیزات علاوه براینکه به عنوان یک هاب سوییچ عمل می کند، می تواند از یک نقطه علاوه بر دیتا ، پاور مورد نیاز را نیز از روی کابل شبکه
روشهای تامین امنیت در شبکه که عبارتند از : دفاع در عمق ،فایروال و پراکسی که به طور کامل تشریح شده است .و در ادامه سطوح امنیت شبکه ، تهدیدات علیه امنیت شبکه ، امنیت شبکه لایه بندی شده، ابزارها و الگوهای امنیت شبکه ،مراحل ایمن سازی شبکه ، راهکارهای امنیتی شبکه ،مکانیزم های امنیتی و الگوریتم جهت تهیه الگوی امنیت شبکه  توضیح داده شده است .
دانلود - 13200 تومان
 
درود ...
 
می خوام تو این مطلب راجع به اینکه من چجوری شبکه رو شروع کردم بنویسم :)
 
من تا قبل از ورودم به دانشگاه کلا با مبحثی به عنوان شبکه هیچ اشنایی نداشتم. کلا یه دید کور نسبت به اینکه چی هست این قسمت از کامپیوتر.
تابستون 97 یه دوره تکنسین فنی شرکت کردم ، بحث اصلی دوره راجب عیب یابی کلی کامپیوتر و به میزان خیلی کمی شبکه. تو طول دوره کم کم به
قسمت های فنی و بحث های مزتبط با شبکه علاقه مند شدم ، تا اینکه تابستون سال بعد یعنی سال 98 تو یه شرکت کامپیوتر
با پیشرفت شبکه های کامپیوتری، دوربین مداربسته تحت شبکه نیز به عنوان عضوی از خانواده ی شبکه های کامپیوتری پا به عرصه گذاشتند. دوربین های تحت شبکه که توسط شرکت ایمن تصویر امرتات تامین می شوند، همگی دارای استانداردهای ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه های تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند. دوربین مداربسته تحت شبکه از قابلیت های نرم افزاری بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ برخوردار بوده و همچنین قابلیت گسترش آن نیز بیشتر می باشد. برای
با پیشرفت شبکه های کامپیوتری، دوربین مداربسته تحت شبکه نیز به عنوان عضوی از خانواده ی شبکه های کامپیوتری پا به عرصه گذاشتند. دوربین های تحت شبکه که توسط شرکت ایمن تصویر امرتات تامین می شوند، همگی دارای استانداردهای ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه های تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند. دوربین مداربسته تحت شبکه از قابلیت های نرم افزاری بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ برخوردار بوده و همچنین قابلیت گسترش آن نیز بیشتر می باشد. برای
استاندارد ملی ایران، شماره ۲۰۵۳۳، پارکینگ های مکانیزه (خودرو)، الزامات و توصیه ها
عنوان…………………………………………………………………………………………………………………صفحه
هدف……………………………………………………………………………………………………………………..۱
دامنه کاربرد…………………………………………………………………………………………………………….۱
اصطلاحات و تعاریف………………………………………………………………………………………………….۱
انواع سامانه های پارکینگ مکانیزه…
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
نوشته بود شبکه من و تو ضد انقلاب است
باید می‌گفت ضد و جمهوری اسلامی است
نوشته بود جناح محمدعلی کارشناس شبکه من و تو جانش را برای سردار سلیمانی میدهد
وظیفه اش. را انجام میدهد چیز مهمی نیست
سؤال من اینجاست کسی که خودش را فدایی سلیمانی میداند در شبکه من و تو چه میکند؟چرا باید این شبکه را به رسمیت بشناسد و پای درآن گذارد و باعث رونق آن شود....
این جناح محمدعلی از یک شطرنج باز باید می آموخت ک
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
نوشته بود شبکه من و تو ضد انقلاب است
باید می‌گفت ضد و جمهوری اسلامی است
نوشته بود نجاح محمدعلی کارشناس شبکه من و تو جانش را برای سردار سلیمانی میدهد
وظیفه اش. را انجام میدهد چیز مهمی نیست
سؤال من اینجاست کسی که خودش را فدایی سلیمانی میداند در شبکه من و تو چه میکند؟چرا باید این شبکه را به رسمیت بشناسد و پای درآن گذارد و باعث رونق آن شود....
این نجاح محمدعلی از یک شطرنج باز باید می آموخت ک
کامپیوترها به خودی خود دستگاه‌های بسیار قدرتمندی هستند. زمانی که کامپیوترها به شبکه متصل می‌شوند قدرت آن‌ها چند برابر می‌شود. شبکه های کامپیوتری کامپیوترها را به هم متصل می‌کنند تا آن‌ها از منابع مشترک استفاده کنند. مهم‌ترین علت به وجود آمدن شبکه کامپیوتری مسأله اشتراک منابع است. یک شرکت با حدودا 30 کارمند را در نظر بگیرید. اگر شبکه کامپیوتری وجود نداشت باید برای هر کارمند یک دستگاه پرینتر تهیه می‌شد؛ اما با استفاده از شبکه کامپیوتری
بوسیله گزارش ایسنا به نقل از از روابط عمومی شبکه نسیم، احسان محمدنژاد، مدیر تولید و متخصص شبکه نسیم، در گفت وگویی اعلام کرد: شبکه نسیم در آخرین گام های خود بخاطر اچ دی شدن شبکه قرار دارد. وی افزود: یکی از اهداف کلیدی و رادیکال تک رویت درون راستای شرف به مخاطبان رسانه ملی، ارتقا کیفیت پخش شبکه پرمخاطب نسیم از SD به HD است. داخل همین راستا در اواسط سال ۹۷ مراحل تجهیز و ابراز رسانی رژی پخش HD شبکه نسیم با همت خاص مرکز تولید و فنی اشکار کردن و عنایت ا
TLS 1.3 قول میده امنیت رو خدشه دار نکنه! حدود دو ماه قبل TLS 1.3 توسط IETF با کد مرجع RFC 8446 معرفی شد. این استاندارد پس از بررسی و اصلاح ۲۸ پیش نویس موجود  توسط کارشناسان نهایتا معرفی شد. اما در مقالات و سخنرانیهای زیادی شاهد هستیم که گفته می شود TLS 1.3 کنترلهای … معرفی استاندارد امنیتی TLS 1.3 و مقایسه با نسخه های قبلی
منبع : وبلاگ ایران سرور
محصول اصلی میکروتیک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس است که به عنوان MikroTik RouterOS شناخته می‌شود. با نصب بر روی سخت‌افزار اختصاصی همان شرکت (RouterBOARD) یا بر روی رایانه‌های استاندارد مبتنی بر x86، سخت‌افزار را به یک مسیریاب شبکه تبدیل می‌کند و بسیاری از ویژگی‌های اضافه مختلف را به اجرا درمی‌آورد؛ مانند دیواره آتش، خدمات دهنده و سرویس گیرنده شبکه خصوصی مجازی (VPN)، شکل دهنده و ارتقا دهنده کیفیت خدمات پهنای باند. همچنین ویژگی نقطه دسترسی (Access Point) و دیگر
من در دوران نوجوانی فقط دو تا برنامه تلویزیونی رو تنها نگاه میکردم 
اولیش سخنرانی دکتر قمشه ای بود از شبکه 4 ساعت 10 شب پخش میشد که روزش یادم نمیاد دومیش اما سریال دوران کهن بود که روزای جمعه ساعت 7 از شبکه چهار پخش میشد همیشه در عجب بودم چرا این سریال فوق العاده از شبکه چهار پخش میشه؟ چون 90 درصد مردم شایدم بیشتر شبکه چهار و نمیدیدن ... الان دلم میخواد باز ببینمش نمیدونم بازم همون حسو دارم نسبت بهش یا نه ... ولی خیلی نوستالژی هست :)
در مقاله ای که دیروز دیجیاتو منتشر کرده بود گفته شده: دانشمندان کانادایی در پی انجام تحقیقاتی چهار ساله روی هزاران کودک و نوجوان دریافتند که شبکه های اجتماعی و تلویزیونی باعث و بانی بروز افسردگی هستند نه بازی های کامپیوتری!
تا کنون فرض بر این بود که اگر فرزندان مان را از بازی های کامپیوتری دور نگه داریم، با نشاط تر هستند، حالا چه اشکالی دارد که در شبکه های اجتماعی گشت و گذاری داشته باشند؟ شاید اجتماعی تر شدند!
محققان با بررسی تاثیر شبکه های
خدمات شبکه های اجتماعی (به انگلیسی: Social Networking Service) بستری برای ایجاد شبکه‌های اجتماعی یا شبکه‌های ارتباطی است که در آن افراد در قالب گروه‌های مختلف، به‌طور مثال علایق، فعالیت‌ها، پیش‌زمینه‌ها و ارتباطات خود در زندگی واقعی را به اشتراک می‌گذارند. در این خدمات، هر شخص از طریق حساب کاربری اختصاصی خود شناخته می‌شود و از این طریق به فعالیت‌های قابل انجام می‌پردازد. بیشتر این شبکه‌های اجتماعی برگرفته از برنامه کاربردی وب هستند که از طری
بدون شک بازاریابی شبکه های اجتماعی برای همه انواع مشاغل اهمیت دارد. اما هنوز هم، بسیاری از برند ها احساس می کنند که تعیین بازگشت سرمایه واقعی یک کمپین شبکه های اجتماعی آسان نیست و همین امر باعث شده است که آنها به طور کلی بازاریابی شبکه های اجتماعی را رها کنند.
در مقاله بازاریابی شبکه های اجتماعی، نحوه تعیین اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی و نحوه دستیابی به این اهداف به طور کامل توضیح داده شده است.
در زیر خلاصه ای از این مقاله را می خوانید.
پاورپوینت استاندارد فعالیت های کشاورزی
دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری با موضوع فعالیت های کشاورزی، در حجم 36 اسلاید، همراه باتصاویر و توضیحات کامل. کاربرد این‌ استاندارد در حسابداری‌ موارد زیر الزامی‌ است‌، مشروط‌ بر اینکه‌ به‌ فعالیت‌ کشاورزی‌ مربوط‌ باشد ...
کیهان نوشت: شبکه صهیونیستی «من و تو» که در دامن دولت انگلیس فعالیت می‌کند، در کینه‌ورزی آشکار نسبت به مردم ایران تا جایی پیش می‌رود که برای عوامل خود در اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی و دروغ‌پراکنی علیه ایران هیچ حد و اندازه‌ای قائل نیست.
این شبکه، در برنامه زنده روز شنبه خود تلاش کرد با هر بهانه‌ای حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم را یکسره و ناشیانه انکار کند. مجری این شبکه که ظاهرا از اخبار و رویدادهای ایران بی‌خبر است در ادعایی عجیب گف
زمانی که تعداد زیادی دستگاه را به سوئیچ ، سرور و یا تجهیزات شبکه ی دیگر متصل کنیم ، با حجم وسیعی از کابل های شبکه روبرو می شویم که کار مدیریت کابل ها و سیستم ها را سخت می کند . پچ پنل یکی از تجهیزات شبکه است که این امکان را فراهم می آورد تا به جای اینکه سیستم های درون شبکه به طور مستقیم به دستگاه های انتهایی شبکه مانند سوییچ یا روتر متصل شوند ، ابتدا از طریق کابل شبکه وارد پچ پنل شوند و سپس توسط پچ کورد به دستگاه های انتهایی متصل شوند .
ادامه مط
نسل پنجم شبکه تلفن همراه ( شبکه 5G ) جدیدترین نسل سیستم‌های ارتباطات مخابراتی است که از اهداف آن، افزایش سرعت انتقال داده تا ۲۰ گیگابیت بر ثانیه، افزایش ظرفیت سرویس‌دهی به کاربران شبکه، کاهش تأخیر شبکه و بهینگی بیشتر مصرف توان در تجهیزات شبکه و کاربر (مانند گوشی موبایل)، و نیز پشتیبانی از سرعت بیشتر کاربران در حال حرکت است.
ادامه مطلب
بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ یک سبک جدید فروش یا اشتغال که این روزها در ایران بازار داغی پیدا کرده و اکثرا یا یک نتورک کار میکنند یا حداقل یک نتورکر بهشون پیشنهاد کار داده و یا نتورک کار کردند و اومدند بیرون :) 
خب ببینیم بازاریابی شبکه ای اصلا چیه و از کجا اومده. 
بازاریابی شبکه ای برای اولین بار بصورت رسمی در سال 1930 توسط کمپانی ویتامین در کالیفرنیا استارت زده شد. این شرکت امروزه محصولات خودش رو از طریق کمپانی ام وی AmWay به فروش میرسونه
700متر زمین
400متر سوله استاندارد
100متر اداری
کف موزاییک +دیوارها تا سه متر سرامیک
ارتفاع6
برق50
گاز،آب،تلفن
جهت اجاره
کانال تلگرامی ما:
@amlakbabalooo‌
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ۴۶۸۴۴۷۳۱و۰۹۱۲۶۶۴۲۰۸۹بابالو تماس بگیرید.
ساعت تماس:15الی20
600متر کل زمین
400متر سوله استاندارد
35متر کانکس جهت اداری
بهر جاده اصلی
ارتفاع7
برق 200آمپر
آب_گاز_تلفن_اداری
جهت اجاره
کانال تلگرامی ما:
@amlakbabalooo‌
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ۴۶۸۴۴۷۳۱و۰۹۱۲۶۶۴۲۰۸۹بابالو تماس بگیرید.
ساعت تماس:15الی20
برای اینکه درباره استاندارد آسانسور بتوانیم اطلاعاتی بدست بیاوریم نیاز است دست کم جستجوهای فراوانی در موتورهای جستجو داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم تا این فرآیند را تسریع بخشیم.در بخش فنی فاکتورها و المانهای مختلفی برای سنجش استاندارد بودن آسانسور وجود دارد.
همه این قوانین و قراردادها برای بالا بردن سطح ایمنی و امنیت آسانسور است. پس هدف نهایی در تعیین استاندارد آسانسور رسیدن به امنیت و اطمینان خاطر است.
کد بیس شبکه ورزش تاجیکستان 11785 از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بیس کد شبکه ورزش تاجیکستان روی ماهواره یاهست 11785
587 Likes 85 Comments خبرگزاری جعلی techsat on Instagram بیس کد گروه ورزش تاجیکستان صورت جعلی 11785 H 27500. خانه بیس Biss کانال ورزش تاجیکستان TV Varzish سر یاه دست این شبکه به پخش تصویر SD به چین کانس 27500 12015 به خانه بیس فعال میباشد 11785 H 27500.
ادامه مطلب
سیستم هایی که به نام مه پاش مشهور هستند، با استفاده از نازل هایی اقدام به پودر کردن آب می کنند که در اصطلاح به آن ها مه پاش نازلی نیز گفته می شود. بنا به دلایلی مانند بالا بودن قیمت انواع استاندارد این دستگاه ها و سایر دلیل ها مانند این ها دستگاه هایی غیر استاندارد و غیر اصولی وارد بازار شده اند که شما لازم است آن ها را بشناشید تا با یک انتخاب درست به اهداف خود برسید و از بروز برخی مشکلات جلوگیری کنید که سامان طیور آن ها را در ادامه برای شما بیا
الف) front-end چیست؟
در محاسبات شبکه front-end همانطور که از نامش مشاهده میشود آن بخشی از شبکه است که قابل دیدن است و با آن تعامل میکنیم. در واقع اگر شبکه را یک ساختمان در نظر بگیریم front-end نقش نمای ساختمان را دارد. توسعه وب front-end عملی است که در آن داده ها را به یک رابط گرافیکی از طریق css, html و java script تبدیل میکنیم.
 
ب) یک نفر که متخصص front-end است به چه چیزهایی بایستی مسلط باشد؟
 
1) زبان HTML
2) زبان CSS 
3) زبان برنامه نویسی Javascript 
4) کتابخانه‌ها و فریم ورک‌های فران
مشخصات فنی سرور اچ پی DL580 G9 E7-4850v3 793310-B21 :
سرور کامل یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی تنها در محدوده یک شبکه داخلی باشد، آن را سرور تحت شبکه می نامیم و به این معنا خواهد بود که تمامی کامپیوتر های موجود در این شبکه از این کامپیوتر فرمان می گیرند و نیازهای تحت شبکه خود را به کمک آن تامین می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه تعیین می نماید . یک سرور برای آنکه از سرورهای دیگر در شبکه جهانی وب متمایز شود، نیاز دارد تا نام م
سوالات ضمن خدمت مسیریاب شبکه
سوالات ضمن خدمت مسیریاب شبکه
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالا ضمن خدمت مسیریاب شبکه.دانلود ضمن خدمت مسیریاب شبکه زیر می باشد: 
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت مسیریاب شبکه:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
نمونه سوال ضمن خدمت بیمه شماره 1
نمونه سوال ضمن خدمت ب
توجه توجه 
سلام دوستان عزیز ما بالاخره فعالیتمون رو در شبکه های اجتماعی شروع کردیم و امیدواریم که همانطور که در سایت ما را همراهی میکنید، همانطور در شبکه های اجتماعی ما را همراهی کنید و نقاط نظرات خود راحت تر برای ما بازگو کنید.
ما در اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کردیم و برای همراهی کردن ما می توانید به قسمت شبکه های اجتماعی در منو سایت بروید.
◀شبکه اجتماعی فیسبوک به عنوان بزرگترین و پرعضو ترین شبکه اجتماعی جهان شناخته شد. تعداد کاربران فیس بوک بیش از دو میلیارد و هفتصد میلیون نفر هست. این درحالی هست که تعداد کاربران شبکه های اجتماعی محبوب چون انیستاگرام و تلگرام به ترتیب یک میلیارد در انیستاگرام و فقط دویست میلیون نفر در تلگرام عضو هستند.
کتابخانه های  استاندارد C++ طیف گسترده ای از قابلیتهای  ورودی/ خروجی را ارائه می دهند.  در این قسمت از آموزش برنامه نویسی C++  قصد داریم به صورت بسیار ساده عملیات‌های ضروری تر ورودی/ خروجی را در برنامه نویسی C++ توضیح دهیم.ورودی/ خروجی در زبان برنامه نویسی C++ در جریانها که مجموعه ای از بایت ها هستند رخ می دهد. اگر بیت از دستگاهی مانند یک صفحه کلید، یک دیسک، اتصال شبکه و یا موارد دیگر به حافظه اصلی  جریان یابد به این عمل ورودی گفته می‌شود و
سفیر کشورمان در لندن از شکایت ایران از شبکه‌های معاند فارسی زبان خبر داد.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از دانشجو، «حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در لندن در صفحه توئیترش نوشت: «سفارت کشورمان در لندن در نامه رسمی به نهاد نظارت بر شبکه‌های تصویری در انگلیس (آفکام)، از شبکه‌های معاند فارسی زبان همچون BBC فارسی، ایران اینترنشنال و من و تو، به علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهاد‌های مدنی ایران شکایت کرده و خواستار اجر
دوربین‌های مداربسته معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی را می توانند داشته باشند. این دوربین‌ها می‌توانند دوربین‌های ویدئویی یا دوربین‌های دیجیتال باشند. همانطور که میدانید شخصی به نام والتر بروش مخترع دوربین مداربسته بود.
دوربین مداربسته شبکه (IP INFINITY)
استفاده از دوربین های شبکه به علت کیفیت، ویژگی ها و قیمت های پایین، در بین مصرف کنندگان در حال رواج است. کاربران معمو
ابعاد استاندارد میز کنفرانس چقدر است ؟
ابعاد استاندارد میز کنفرانس
ابعاد میز اداری کنفرانس رابطه مستقیمی با تعداد نفراتی که پشت آن مینشینند یا بعبارتی شرکت کنندگان در جلسه دارد . در نظر گیری یک ابعاد استاندارد خاص برای هر میز کنفرانس شاید کار ساده ای نباشد ولی میتوان برای آن یک خطوط راهنما بصورت زیر در نظر گرفت . معمولا طول دسته به دسته یک صندلی کنفرانس استاندارد بین 55الی 60سانتی متر میباشد برای اینکه دو صندلی هم که کنار هم قرار میگیرند به
توجه توجه 
سلام دوستان عزیز ما بالاخره فعالیتمون رو در شبکه های اجتماعی شروع کردیم و امیدواریم که همانطور که در سایت ما را همراهی میکنید، همانطور در شبکه های اجتماعی ما را همراهی کنید و نقاط نظرات خود راحت تر برای ما بازگو کنید.
ما در تلگرام و اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کردیم و برای همراهی کردن ما می توانید به قسمت شبکه های اجتماعی در منو سایت بروید.
چرا تو شبکه‌های مجازی فحش میدیم؟ و علت رفتارهای زشت و زننده فرد،در شبکه‌های اجتماعی چیست؟
در عصر حاضر، شاهد بوجود‌امدن نوع جدیدی از ارتباطات هستیم. ارتباطی که اغلب به عنوان مجازی شناخته میشه و همین مجازی بودن، مجوز انجام بسیاری از بی‌اخلاقی‌ها و رفتارهای زننده و زشت شده‌.
ادامه مطلب
با سلام خدمت همه بیانی های عزیزاین قسمت ادامه ی مقاله قبل میباشد.
با این وجود، در سال 2010، با صدور مقررات (ایمنی) برق 2010 یک حرکت قابل توجه رخ داد [2]. NZECP 36 به جای اینکه تنها قانون جهت پیروی برای هارمونیک ها باشد، تنها یکی از چند قانون شد. بخش 31 بیان می کند: «پیروی از هر یک از استانداردهای زیر، قابل اجراست و پیروی شمرده می شود …»اما هیچ دستورالعملی درباره اینکه کدام استاندارد قابل اجرا می باشد، ارائه نشده است. شرکت هایی که مالک شبکه توزیع بوده و ا
فروشگاه آنلاین تجهیزات شبکه ، برقی و فیبرنوری
تجهیزات شبکه به مجموعه‌ای از ابزار و وسایلی گفته می‌شود که برای راه اندازی یک شبکه رایانه‌ای نیاز است.
سرعت رشد و توسعه تکنولوژی های جدید به حدی است که می توان گفت در هر لحظه باید شاهد ظهور نوآوری جدیدی در این عرصه باشیم. همین امر باعث شده است تا در چند سال گذشته طیف وسیعی از تجهیزات شبکه با برند ها و کیفیت های گوناگون به بازار عرضه گردد، به صورتی که که چندین برند مختلف، برای انجام یک کار مشخص وج
در اتوپلی صفحه اندازه استاندارد دارد. اما اگر سایز صفحه استاندارد نبود هم اشکالی ندارد فقط برای مسابقات،جشنواره ها و غیره سایز صفحه بایستی استاندارد باشد.
برای تنظیم اندازه صفحه دو روش وجود دارد.
روش اول که ساده ترین روش است دوبار کلیک روی کادر کنار است.(در تصویر مشخص شده)

ادامه مطلب
در اتوپلی صفحه اندازه استاندارد دارد. اما اگر سایز صفحه استاندارد نبود هم اشکالی ندارد فقط برای مسابقات،جشنواره ها و غیره سایز صفحه بایستی استاندارد باشد.
برای تنظیم اندازه صفحه دو روش وجود دارد.
روش اول که ساده ترین روش است دوبار کلیک روی کادر کنار است.(در تصویر مشخص شده)

ادامه مطلب
شبکه ملی اطلاعات یعنی مجموعه‌ای از سرورها، مسیریاب‌ها، ذخیره‌سازها، شبکه و معماری آن، منابع انرژی و خنک‌کننده‌ها، پلتفرم‌ها و زیرساخت‌های نرم‌افزاری، دسترسی‌ها و چیزهایی نظیر این؛ که هر سرویس تحت وب به آن نیاز دارد تا بتواند در دسترس مردم قرار بگیرد. وجود این شبکه برای تحقق آرمان دولت الکترونیک و عصر دیجیتال، یک ضرورت فنی است. مسائل امنیتی هم در کنار این ضرورت قرار دارند.
اتصال کشور به شبکه‌ی اینترنت بین‌الملل، در واقع اتصال شبکه
 
اولین مبحث مربوط به شبکه را با معرفی دوره Network+ ارایه شده توسط شرکت CompTIA می‌باشد که با نام CompTIA Network+ و آخرین نسخه آن با کد  N10-007 شناخته می‌شود و می‌توان این دوره را پایه تمامی دوره‌های پیشرفته شبکه از قبیل CCNA, CCNP و دیگر مدارک پیشرفته شبکه می‌باشد.
دارنده این مدرک شبکه باید با مواردی از قبیل تکنولوژی‌های شبکه, انواع کابل یا مدیا, توپولوژی‌های شبکه, مدیریت شبکه, IP و لایه‌های مدل مرجع و TCP/IP آشنایی پیدا کند و یک پیش‌نیاز برای تکنسین‌ها و کار
 
اولین مبحث مربوط به شبکه را با معرفی دوره Network+ ارایه شده توسط شرکت CompTIA شروع می‌شود که با نام CompTIA Network+ و آخرین نسخه آن با کد N10-007 شناخته می‌شود و می‌توان این دوره را پایه تمامی دوره‌های پیشرفته شبکه از قبیل CCNA, CCNP و دیگر مدارک پیشرفته شبکه می‌باشد.
دارنده این مدرک شبکه باید با مواردی از قبیل تکنولوژی‌های شبکه, انواع کابل یا مدیا, توپولوژی‌های شبکه, مدیریت شبکه, IP و لایه‌های مدل مرجع و TCP/IP آشنایی پیدا کند و یک پیش‌نیاز برای تکنسین‌ها و
سامانه نظارت بر اجرای استاندارد از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سازمان ملی استاندارد
سامانه اصدار مجوزهای کالاهای صادراتی و وارداتی سامانه جامع مرکز عام قبول صلاحیت سامانه تهیه مانند عام سمایار سامانه نظارت بر اجرای مانند سامانه عام مانند ایران  ثبت اشکالات پیشنهادات سامانه   کتاب عام مانند . دریافت عنوان کاربری جهت ورود به سیستم نظات بر اجرای نمونه سینا آدرس سیستم تنها تولیدی که تاکنون اقدام به دریافت عنو
3500متر کل زمین
2500متر سوله استاندارد
200متر بچه سوله
200متر اداری
کف موزاییک_دیوارها سیمان سفید
ارتفاع 6
برق 100آمپر
گاز صنعتی جی 65
جهت اجاره
کانال تلگرامی ما:
@amlakbabalooo‌
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ۴۶۸۴۴۷۳۱و۰۹۱۲۶۶۴۲۰۸۹بابالو تماس بگیرید.
ساعت تماس:15الی20
شبکه های اجتماعی، امروزه بیشتر از گذشته اهمیت یافته اند و فعالیت در آن ها از نظر موتورهای جستجو، ارزش زیادی دارد. شبکه های اجتماعی به بهتر دیده شدن برند ها و کسب و کار ها کمک می کند و موجب بهبود رتبه بندی وب سایت آن ها در نتایج جستجو می شود. شبکه های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام به صورت مستقیم روی سئو سایت اثرگذار نیستند اما به افزایش آگاهی از برند کسب و کارها کمک می کنند و باعث شناخته شدن آن ها در فضای مجازی می شوند.
 
 
ادامه مطلب
 
استودیو PARS ART فعلا در شبکه های اجتماعی زیر صفحه دارد، و می توانید با دنبال کردن ما در این صفحات علاوه بر حمایت از ما، از مطالب جدید نیز مطلع شوید.
 
صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی آپارات  :
ما در این صفحه تمامی ویدیو ها و آموزش های تولید شده توسط استودیو PARS ART را بارگذاری می کنیم.
 
صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام  :
ما در این صفحه مدل های سه بعدی،انیمیشن ها و موشن گرافیک های تولید شده توسط PARS ART را به اشتراک می گذاریم.
معرفی شبکه های اجتماعی ایرانی 

انار 
باهم 
نزدیکا
هورسا
پاتوق
کافه تلگراف
کافه جمله 
جمله 
اپاناژ
نسیم
اینستانگار 
دورهمی
بیستون
تمشک 
جملستان 
نوشتانه
فیسنما
تبیان
...
و کلی شبکه اجتماعی دیگر بومی هست 
چند سالیست که مردم روی اوردن به شبکه های بومی البته بعضی از این شبکه ها مخاطب چندانی ندارند ولی بعضی ها با فضای کاربر پسند جز شبکه های است با مخاطب میلیونی بعضی ازین شبکه ها فقط میتوانمتن ارسال کرد و لایک بگیرد و بعضی دیگر علاوه بر متن عکس
مخزن استانداردکمپرسور ها باید دارای مخزن هوای فشرده استاندارد باشند. این مخازن باید به گونه ای ساخته شوند که مقاومت بالای داشته و فشارهای ناشی از هوای فشرده را کنترل کند. در انتخاب مخزن  باید دقت بالایی داشت .مخازن استاندارد از واحد های بسیار مهم در صنعت میباشند. نسبت به کمپرسور باید مخزن هوای استاندارد تهیه شود. در انتخاب مخزن باید به فشار کاری، ظرفیت کمپرسور و ضخامت بدنه توجه داشت. هیچ گونه افت فشاری نباید مشاهده شود. همچنین ورق استف
پیگتیل های فیبر نوری در دو نوع سینگل مد و مالتی مد بصورت تکی یا پک 12 تایی ارائه می گردند، بر اساس استاندارد ISO/IEC 11801 پیگتیل های نوری بایستی طولی برابر 2 الی 3 متر داشته باشند، البته رعایت استاندارد ANSI/TIA 568-C.3 در تولید قطعات پسیو فیبر نوری امری ضروری می باشد. بر این اساس پیگتیل های نوری سینگل مد با انواع کانکتور های ST,LC,SC و E2000 ارائه می گردند که میتوانند نوع پولیشی بر اساس استاندارد به UPC و APC داشته باشند، البته حداکثر افت قرارگیری یا Insertion loss بر ا
چرا تو شبکه‌های مجازی فحش میدیم؟ و علت رفتارهای زشت و زننده فرد،در شبکه‌های اجتماعی چیست؟

در عصر حاضر، شاهد بوجود‌امدن نوع جدیدی از ارتباطات هستیم. ارتباطی که اغلب به عنوان مجازی شناخته میشه و همین مجازی بودن، مجوز انجام بسیاری از بی‌اخلاقی‌ها و رفتارهای زننده و زشت شده‌.
ادامه مطلب
هاب وسیله ای است که صرفا دستگاه ها را در بستر شبکه به هم متصل می کند. سوئیج تمامی وظایف هاب را انجام داده و علاوه بر آن ویژگی های مهم تر و بیشتری دارد.
هاب ها توانایی تفکیک آدرس های ورودی و خروجی را ندارند و نمی توانند پیام های دریافتی را برای عضو مشخص از شبکه ارسال کنند.به همین دلیل بسته های دریافتی از یک پورت به تمام پورت های موجود ارسال میشود.
سوئیج بهطور ذاتی همان کار هاب را انجام میدهد با این تفاوت خوب که می تواند بین رایانه های مختلف در ش
اینستاگرام در ایران برخلاف سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و دیگر شبکه‌های محبوب دنیا به‌طور کامل فیلتر نیست ولی طرح فیلترینگ هوشمند اینترنت روی آن اجرا شده‌است.[۲۸][۲۹] در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ این شبکه اجتماعی به همراه تلگرام و به‌دلیل رخدادهای مرتبط با تظاهرات ۱۳۹۶ ایران، و به دستور مقامات حکومت ایران از دسترس کاربران ایرانی خارج شد[۳۰][۳۱] و پس از چند روز دوباره رفع فیلتر شد.
تکنولوژی تلفن همراه ارائه خدمات ارتباط تلفنی به گوشی هایی است که می توانند به جای ثابت ماندن در یک مکان، آزادانه به حرکت درآیند. تلفن های همراه به یک شبکه سلولی زمینی ایستگاه های پایه (سایت های تلفن همراه) وصل می شوند، در حالی که تلفن های ماهواره ای به ماهواره های مداری وصل می شوند.
هر دو شبکه به شبکه تلفن سوئیچینگ عمومی PSTN وصل شده اند تا امکان تماس تلفنی هر تلفن در جهان فراهم شود. در سال 2010 پنج میلیارد اشتراک تلفن همراه در جهان پیش بینی شده بو
استودیو PARS ART فعلا در شبکه های اجتماعی زیر صفحه دارد، و می توانید با دنبال کردن ما در این صفحات علاوه بر حمایت از ما، از مطالب جدید نیز مطلع شوید.
صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی آپارات  :
ما در این صفحه تمامی ویدیو ها و آموزش های تولید شده توسط استودیو PARS ART را بارگذاری می کنیم.
صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام  :
ما در این صفحه مدل های سه بعدی،انیمیشن ها و موشن گرافیک های تولید شده توسط PARS ART را به اشتراک می گذاریم.
به گزارش همشری انلاین، محمد مددی جمعه ۱۵ فروردین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تولید با کیفیت عنصر مهمی داخل توسعه بازار محصولات است که امسال هم برای دستیابی بوسیله اهداف راهبرد تشنج تولید به آن نیازمندیم. وی با رمز به پشتیبانی نمونه از کیفیت بخشی محصولات گفت: سال گذشته بسته های حمایتی معیار برای بخش تولید و صادرات تکمیل و تقویت شد که ثمره آن رضایت فعالان اقتصادی این مرزوبوم بود. مدیرکل استاندارد همدانخاطرنشان کرد: دولت اهتمام و
دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی= 5G نسل پنجم شبکه‌های تلفن همراه است. این نسل گام بعدی در تکنولوژی موبایل محسوب می‌شود که گوشی‌ها و تبلت‌های آینده از آن استفاده خواهند کرد.
نسل اول شبکه تلفن همراه در حدود سال ۱۹۸۲ عرضه شد که از سیستم آنالوگ استفاده می‌کرد و به صورت قراردادی 1G نامیده شد. این سیستم به طور کامل آنالوگ بود تا زمانی که اینترنت نسل دوم 2G راه اندازی شد و در سال ۱۹۹۱ به دیجیتال جهش پیدا کرد. 2G همچنین داده‌های تلفن همراه را در قالب تک
راهکارهای متعددی برای جذب ترافیک واقعی به سایت وجود دارند. همین شبکه های اجتماعی که روزانه وقت زیادی را در آنها میگذرانیم می توانند به هدایت ترافیک به وب سایت منجر شوند و در جهت بهینه سازی سایت کمک بسیاری بکنند.
از تلگرام و واتس آپ گرفته تا اینستاگرام و پینترست همگی به نوعی می توانند به شما کمک کنند تا کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنید.
این مقاله را بخوانید و با ترفند هایی آشنا شوید که چطور به صورت هدفمند اقدام به جذب ترافیک از شبکه های اج
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در خصوص سلامت آب برازجان گفت: به منظور سنجش کیفیت آب دو استاندارد وجود داشته که یکی استاندارد حداکثر مجاز(استاندارد بهداشتی) بوده که شاخص های فیزیکی، شیمیایی و میکروبی در نظر گرفته می شود. 

ادامه مطلب
این استاندارد مشخصات استاندارد شیشه های فلت را مورد بررسی قرار داده و تحت عنوان ASTM C1036 شناخته میشود و برای استفاده در مراکز وزارت دفاع نیز تصویب شده اند.
استاندارد ASTM C1036 مشخصات مورد نیاز برای شیشه های صاف، شفاف و رنگی را مورد بررسی قرار می‌دهد. شیشه های مسطح در درجه اول برای محصولات شیشه ای جهت به کار رفته در معماریِ ساختمان، از جمله شیشه روکش دار، واحدهای شیشه عایق، شیشه چند لایه، آینه، شیشه اسپندل و… و در درجه دوم در ساخت محصولاتی دیگر ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها