نتایج جستجو برای عبارت :

دیدار با فرماندار شهرستان شهریار

تحقق ۷۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان زرند
فرماندار زرند گفت: تعهد اشتغال شهرستان بر اساس آمار اشتغال ثبت شده در سامانه رصد از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۰ درصد محقق شده است.
 
علی صادق زاده؛ فرماندار زرند در کارگروه اشتغال شهرستان زرند گفت: تعهد دستگاه‌های اجرایی امسال اشتغال شهرستان، ایجاد هزار و ۴۱۸ فرصت شغلی است که تا کنون کمتر از مدت ۶ ماهه اول سالجاری بیش از ۸۶۱ اشتغال در سامانه رصد ثبت شده که در نوع خود کم نظیر است.
 
او بیان داشت: بیشتری
به گزارش خبرنگار خاورستان، محمد شفیعی  فرماندار خوسف در دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت واحوال شهرستان خوسف، اظهار داشت: ثبت و احوال شهرستان خوسف با وجود نبود زیرساخت های اینترنت و پراکندگی روستاها در بین سایر شهرستان‌ها، دارای عملکرد خوبی است که شایسته تقدیر است.
 
فرماندار خوسف با گلایه از اینکه شهرستان خوسف، دفتر ثبت ازدواج و طلاق ندارد، گفت: بسیاری از آمارهای ازدواج و طلاق شهرستان به دلیل نبود دفتر ثبت ازدواج و طلاق در مرکز استان ثبت م
یکی از موضوعاتی که همیشه در نهاوند به گوش می رسد عقب ماندن و توسعه نیافتگی شهرستان است؛ جملاتی که آنقدر شنیده شده‌اند دیگر نه حس تلاشی را برمی انگیزاند و نه حتی باعث افسوس می‌شود، گویی به این وضع خو گرفته‌ایم و خلافش سبب رنجش خواهد شد.
فرماندار نهاوند از اولین روزهای حضور خود کمر همت برای توسعه شهرستان بسته و برنامه‌هایی را که فکر می‌کرد می‌تواند به توسعه شهرستان بینجامد در پیش گرفت، اما متاسفانه سنگ‌های مسیر آنقدر بزرگ و قدیمی است که
به گزارش عصرحباد؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، عبداله بنهری فرماندار شهرستان برخوار در پیامی این هفته را به رئیس اداره ورزش و جوانان و کلیه همکاران و ورزشکاران این شهرستان تبریک گفت.متن پیام به شرح زیر است:
((یارب قو علی خدمتک جوارحی))
خدایا اعضایم را در خدمتت توانا کن
یقیناَ توسعه و پیشرفت شهرستان برخوار مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم ودلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء ای
فرماندار میامی  نیز در این مراسم، گفت: باید زمینه ورود سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی به کسب و کارهای جدید دراین شهرستان با توجه به ظرفیت‌های بخش‌های مرکزی وکالپوش فراهم شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های فراوان شهرستان به خوبی استفاده کنیم.
 
همایش یک‌روزه پسته کوهان از روستاهای توابع میامی هم‌زمان با شامگاه پنج‌شنبه با حضور نماینده شاهرود و میامی در مجلس، مدیرکل دفتر دهیاری‌ها و شهرداری‌های استانداری سمنان، فرماندار میامی و مسئولان شهرست
بازدید فرماندار زرند از عملیات تحکیم سیل بندها
فرماندار زرند به همراه سایر مسئولان از سیل بندهای شهرستان بازدید نمود
به گزارش ندای زرند ، حبیب الله خنجری فرماندار صبح امروز 24 فروردین ماه، در ادامه بازدید های خود در راستای هشدار سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان کرمان جهت احتمال وقوع سیلاب، طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از روند ترمیم و تحکیم سیل بندهای مناطق شهرک شهید باهنر زرند (زرند
آیین تودیع و معارفه فرمانده بسیج ادرات شهرستان زرند برگزار شد
صبح امروز 28 فروردین ماه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و با حضور حبیب الله خنجری فرماندار، سرهنگ اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مدیران ادارات، نهادها، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، آئین تودیع سروان پاسدار محسن یزدانی و معارفه ستوان دوم پاسدار ماشاا... اثنی عشری به عنوان فرمانده حوزه بسیج ادرات شهرستان زرند برگزار شد.
 د
زهرا رضائی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار با مهندس طاهری فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در این نشست زهرا رضائی ضمن بیان وضعیت فعلی کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار، مسائل و مشکلات کتابخانه ها پرداخت. مهندس طاهری با بیان اینکه کتاب یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه فرهنگی است بر اهمیت کتابخانه ها در توسعه فرهنگی تاکید کرد و در زمینه همکاری مطلوب و موثر با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار قول مساعد داد.
نماینده مردم زرند در خانه ملت انتقاد کرد:
برداشت 47 درصدی مازاد از سفره های آب زیر زمینی شهرستان زرند
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان نقاط قوت و ضعف موجود بر سر راه توسعه شهرستان زرند گفت: کم آبی یکی از بزرگترین بحران های استان است و دشت زرند با برداشت 47 درصدی مازاد از سفره های آب زیر زمینی یکی بدترین نقاط استان از این حیث است و فرماندار جدید باید در این حوزه برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.
"حسین امیری‌خامکانی" در مر
فرماندار شمیرانات
معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران و رئیس ستاد انتخابات تهران
رئیس آموزش  و پرورش منطقه 3 تهران
معاون اجرایی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما
دبیر شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی تهران
عضو حزب جمهوری اسلامی در زمان ریاست شهید مظلوم آیت ا.. بهشتی
پژوهشگر مرکز تحقیقات و سنجش افکار
مدرس دانشگاه پیام نور
مشاور رئیس دانشگاه و مسئول مرکز مشاوره دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع)
عضو شورای حفظ حقوق بیت المال
رئیس شورای هماهنگی م
نیروهای امدادی این شهرستان در سریع‌ترین زمان در محل حادثه حضور پیدا کردند و به مداوای این فرد پرداختند.گفتنی است در پی این برخورد مشکلی برای این قطار و مسافران آن ایجاد نشده است.
 
 
رضا آذری فرماندار جاجرم با اشاره به برخورد قطار تهران به مشهد با یک خانم اظهار کرد: قطار ۳۷۱ تهران به مشهد ساعتی قبل در ایستگاه شهرستان جاجرم با یک خانم حاضر در این ایستگاه برخورد کرد.
فرماندار جاجرم وضعیت این خانم را مساعد توصیف کرد و افزود: این مسافر که در ایست
فرماندار تنکابن گفت که از ۲۲ بیمار مشکوک به کرونا که در بیمارستان این شهرستان بستری بودند تاکنون پنج نفر از آنها بهبود یافتند و از بیمارستان مرخص شدند .
سید امیر حسینی جو روز شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید رجایی تنکابن در گفت و گو با خبرنگار افزود:  بقیه این بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند ، مراحل نمونه گیری ، دریافت پاسخ و درمان را سپری می کنند.
✅وی با اشاره به فوتی ناشی از ابتلای این بیماری در شهرستان ، گفت :‌ تاکنون در شهرستا
آیین تجلیل از حافظان جزء سی قرآن کریم ، به همت معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان سلسله با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا موسوی امام جمعه شهرستان،دکتر خسروی فرماندار،یوسفوند معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در تاریخ  98/7/19 در مصلی نمازجمعه و در جمع پرشور نمازگزاران برگزارشد.
محمدمهدی لطفی با معرفی فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه و با حکم استاندار اصفهان به‌عنوان بخشدار جدید میمه منصوب شد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ۲۵ فرودین ماه امسال در پی انتخاب شهرام آذرپی بخشدار سابق میمه به‌عنوان معاون عمرانی فرمانداری شهرستان تیران و کرون بعد از گذشتن چند روز از رفتن وی طی حکمی از سوی فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه، محمد امیری تا انتخاب بخشدار جدید به‌عنوان سرپرست جدید بخشداری میمه انتخا
گفتنی است در دو سال گذشته بیش از ۵۰هزار مترمربع معابر روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کوثر در روستاهای این شهرستان آسفالت و سنگفرش شده که جا دارد از طرف مردم باصفا و خونگرم از مهندس کنعانی، فرماندار محترم و دکتر شکارچی، رئیس تلاشگر بنیاد مسکن شهرستان قدردانی کنیم.
#دکتر_خالقی #شهرستان_کوثر
⚜ @Drkhaleghi | Channelwww.dr-khaleghi.com
[عکس 1280×720]
مشاهده مطلب در کانال
بارش مطلوب باران باعث رونق پسته #زرند شد
فرماندار زرند : میزان بارندگی‌ها در شهرستان زرند در سال جاری افزایش قابل‌توجه دارد و باغ‌ها به‌خصوص در بخش تولید پسته در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارند.
حبیب‌الله خنجری افزود: در این شهرستان ۴۰ هزار هکتار باغ پسته وجود دارد که ۳۷ هزار هکتار از این باغ‌ها بارور هستند و پیش‌بینی ما برداشت ۲۲ تن پسته در مجموع باغ‌های شهرستان است.
وی تصریح کرد: وضعیت باغ‌ها با نظارت جدی کارشناسان جهاد کشاورزی مطلوب ا
با حضور فرماندار دشتستان و مسئولان شهرستان و بخش، پروژه بزرگ تملک؛ جدول گذاری،کانال کشی،زیرسازی و آسفالت معابر انتهایی خیابان شهید رضایی(چمن مصنوعی هما) افتتاح شد
این پروژه به مساحت 6000 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان اجرا شد و بلوار انقلاب را به خیابان آزادی(جاده سلامت) وصل می کند.
در این برنامه از آقایان اسماعیل سلیمانی،رضا هاشم پور و حسین حسن پور که در اجرای این پروژه بیشترین تلاش را داشتند تقدیر شد.

ادامه مطلب
 سفیر انگلیس در دهلی از مسیری در حال گذر بود که یک جوان هندی، لگدی به گاوی میزند "گاوی که در هندوستان مقدس است"!
فرماندار انگلیسی پیاده شده و به سوی گاو میدود و گاو را میبوسد و تعظیم می کند!
بقیه مردم حاضر که می بینند یک غریبه اینقدر گاو را محترم می شمارد در جلوی گاو سجده میکنند و آن جوان را به شدت مجازات می کنند. همراه فرماندار با تعجب می پرسد؛
چرا این کار را کردید؟!
فرماندار می گوید؛
لگد این جوان آگاه می رفت که فرهنگ هندوستان را هزار سال جلو بین
 
فرماندار پلدختر گفت:حجم بالای بارندگی‌ها در سال 98، باعث تغذیه مخازن آب‌های زیر زمینی شد و نقاطی از سراسر کشور که به سمت بیابانی شدن پیش میرفت نجات پیدا کرد، اما متاسفانه بخش دوم خسارات ناشی از جریان بارندگی‌ها و سیلاب در سراسر کشور، استان و شهرستان پلدختر بود.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، علی سیف عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: با توجه به حجم آورد رودخانه و رسوبات ناشی از سیل در بستر آن چنانچه لایروبی ر
به مناسبت فرا رسیدن روز معلم فرماندار زرند:
معلم باید هویت ساز فرهنگی باشد
حبیب الله خنجری فرماندار زرند با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را به همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت به ویژه معلمان این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش ندای زرند، در این پیام آمده است:

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند
از بهترین امتیازات جامعه بشری هنر معلمی است. معلم باید هویت ساز فرهنگی باشد معلم با تعلیم و نشرِ علم، انسانها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می دهد و عشق
فرماندار محترم ویژه شهرستان خرید ویلا ارزان در تنکابنبا سلام و احترام
نظر به همت و تلاش ایثارگرانه شما در اقدامات حمایتى و پشتیبانى بیدریغ از جبهه جان برکف درمان شهرستان لازم میدانم به نمایندگى از جامعه پزشکی وپرستاری مراتب قدردانى مان را از آن مقام دلسوز ابراز نماییم.همکاران کادر درمان با مضیقه امکانات و خطر بالاى تهدید جانى ناشى از بیمارى کشنده کرونا در صف مقدم این جنگ سخت دلگرم به کمکهاى ادارات و مسئولین شهرستان هستند و شما را به عنوا
۵ مسجد امسال در سردشت ساخته می‌شود

 رحمان شمسی روز چهارشنبه در دیدار کارکنان این اداره با فرماندار سردشت اظهار داشت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این مساجد که در مناطق شهری و روستایی در حال احداث است به مشارکت و همت والای خیران و واقفان نیک‌اندیش نیاز است.وی با بیان اینکه این شهرستان دارای ۴۳۵ موقوفه، ۷۳۸ رقبه، ۹۵ خادم و ۲۳۵ مسجد است افزود: در راستای حفظ و صیانت از موقوفات از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۷ سند مالکیت تک برگی اخذ و ۱۳۰ سند اجا
مردی گناهکار در آستانه ی دار زدن بود . او به فرماندار شهر گفت : واپسین خواسته ی مرا برآورده کنید .به من مهلت دهید بروم از مادرم که در شهر دوردستی است خداحافظی کنم . من قول می دهم بازگردم .فرماندار و مردمان با شگفتی و ریشخند بدو نگریست .با این حال فرماندار به مردمان تماشاگر گفت : چه کسی ضمانت این مرد را می کند؟ولی کسی را یارای ضمانت نبود .مرد گناهکار با خواری و زاری گفت : ای مردم شما می دانید که من در این شهر بیگانه ام  و آشنایی ندارم.یک نفر برای خشن
قنوات روستای اهل سنت "باغک سفلی" از توابع بخش مرکزی تربت جام که در اثر خشکسالی خشک شده بود، با صرف هزینه بیش از ۲۰ میلیون تومان احیا شد
به گزارش خبرگزاری شریعت نیوز  ، مرکز خراسان رضوی، فرماندار تربت جام در مراسم بهره برداری از این قنوات، گفت: به دلیلخشکسالی های پی درپی بیش از ۱۵۰۰ قنات در این شهرستان خشک شده که در اجرای طرح توسعه روستایی، احیای این قنوات در دستور کار دولت قرار گرفته است .
مرتضی حمیدی افزود: قنوات روستای باغک سفلی با صرف هزین
موقعیت جغرافیائی:: شهرستان ملایر سرزمینی است بادره ها ودشت های وسیع محاط در میان کوها با مساحتی در حدود 132008کیلومتر مربع  که از شمال به شهرستان همدان، ازمغرب به شهرستان توسرکان  ونهاوند از جنوب به شهرستان بروجرد و از شرق به شهرستان اراک محدود میشود این شهرستان پیوند ناگسستنی  از نظر طبیعی و همچنین ودر پیوندی دیرینه وتاریخی از نظر مناسبات اجتماعی واقتصادی با استان مرکزی ولرستان دارد واز نظرجمعیتی اغلب آنها شهر نشی
آبگرفتگی و سیل به روستاهای زرند خسارت وارد کرد
 فرماندار زرند گفت : بارش هایی که از شب گذشته در شهرستان زرند آغاز شده موجب سیلابی شدن و آب گرفتگی و خسارت به برخی روستاهای این شهرستان شد.
حبیب الله خنجری افزود: بارندگی بیشترین خسارت را به منازل مسکونی و زمین های کشاورزی بخش یزدان آباد و روستاهای جلال آباد، گلشن و چاه غلامعلی وارد کرده است.
وی بیان کرد: همچنین 12 رشته قنات نیز در منطقه شعبجره شهرستان زرند به علت ورود سیلاب مسدود شده است و خسارات
موقعیت جغرافیائی:: شهرستان ملایر سرزمینی است بادره ها ودشت های وسیع محاط در میان کوها با مساحتی در حدود 132008کیلومتر مربع  که از شمال به شهرستان همدان، ازمغرب به شهرستان توسرکان  ونهاوند از جنوب به شهرستان بروجرد و از شرق به شهرستان اراک محدود میشود این شهرستان پیوند ناگسستنی  از نظر طبیعی و همچنین ودر پیوندی دیرینه وتاریخی از نظر مناسبات اجتماعی واقتصادی با استان مرکزی ولرستان دارد واز نظرجمعیتی اغلب آنها شهر نشین هستند
فرماندار خاش: شرکت‌های توزیع گازمایع موظف به پاسخگویی به مطالبات مردم هستند


زاهدان - ایرنا - فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: تمامی مسوولان و دست‌اندرکاران بویژه مدیران شرکت‌های تامین و توزیع گازمایع و عاملان فروش موظف به پاسخگویی به مطالبه‌ها و حل مشکلات مردم در این زمینه هستند.

صاحب‌گل صالحی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید میدانی از شرکت های تامین و توزیع گازمایع خاش به خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به وجود ذخیره کافی گاز در این شه
کاشمر- ترشیز اسپرت - مراسم بدرقه 2 بانوی ورزشکار خانم ها مهناز گل محمدی ، معصومه محمدی دعوت شدگان به تیم ملی سبک کیوکشین کاراته ناکامورا جهت مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان  با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، معاونت ورزشی اداره ، معاونت ورزش بانوان و مشاور فرماندار شهرستان در امور بانوان و خانواده رئیس هیات ، نائب رئیس بانوان هیات کاراته شهرستان و جمعی از ورزشکاران و خانواده آنان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار
بررسی مشکل تامین و توزیع گازمایع در خاش

زاهدان - ایرنا - صاحب‌گل صالحی فرماندار خاش سیستان و بلوچستان با حضور در جایگاه‌های تامین و توزیع گازمایع ضمن بررسی مسایل و مشکلات مردم بر ضرورت پاسخگوئی به مطالبه‌ها و در خواست‌های شهروندان تاکید کرد. عکس از: محمدامین میربلوچزهی
با حضور فرماندار زرند صورت گرفت :
جلسه هماهنگی طرح بسیج ملی کنترل فشارخون
به گزارش ندای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند ،در این جلسه فرماندار زرند با اشاره به برنامه های دولت در راستای ارتقاء سلامت شهروندان گفت : ایران در بحث بهداشت وسلامت فعالیتهای چشمگیری داشته است و اجرای طرح تحول سلامت اقدام مهمی به همین منظور بوده است.
حبیب الله خنجری با اشاره به اهمیت طرح بسیج ملی کنترل فشارخون، اظهار داشت: در بحث پشتیبانی و حمایت از اجرای ا
محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر گفت: برابر ماده ۴۱ قوانین و مقررات
انتخابات مجلس شورای اسلامی چنانچه نامزدهای انتخابات بخواهند در آثار
تبلیغاتی از اعلام نظر شخصیت ها در تایید خود استفاده کنند لازم است اولاً
اعلام نظر شخصیت ها بدون ذکر عنوان و مسئولیت باشد ثانیاً مدرک کتبی امضا
شده ایشان ،تسلیم هیئت اجرائی شده باشد .:100:وی
افزود: همچنین بر اساس ماده ۴۶ قانون انتخابات، نصب هرگونه آثار تبلیغاتی
به صورت پلاکارد ،توسط اقشار، احزاب و جمعیت
علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار ثبت‌نام کرد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه صبح امروز ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ به همراه تعداد زیادی از نخبگان، روشنفکران، سیاسیون و بزرگان دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار به‌خصوص مردم شهر گزبرخوار با حضور در محل ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در محل فرمانداری به‌صور
علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار ثبت‌نام کرد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه صبح امروز ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ به همراه تعداد زیادی از نخبگان، روشنفکران، سیاسیون و بزرگان دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار به‌خصوص مردم شهر گزبرخوار با حضور در محل ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در محل فرمانداری به‌صور
این جشنواره که به معرفی و دیده شدن این میوه در استان و کشور اختصاص داشت با حضور مسئولین استانی ، نماینده فرماندار شهرستان سرباز، خبرنگار صدا و سیما شبکه استانی در شهرستان سرباز،بخشدار پیشین،رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سرباز،بخش پیشین و کشاورزان نمونه در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهر پیشین برگزار شد.
شهرستان بویین میاندشت با وسعت 1000 کیلومتر مربع و جمعیت 35 هزار نفر از غربی ترین شهرستانهای استان اصفهان که از شمال با شهرستان خوانسار و از جنوب شهرستان فریدونشهر و از شرق با شهرستان فریدن و از غرب با استان لرستان و شهرستان الیگودرز هم مرز می باشد. شهرستان بویین میاندشت دارای آب و هوای کوهستانی با بارش حدود 400 میلیمتر بصورت برف و باران از دو شهر و پنج دهستان از پنج قوم ترک ، لر ، فارس ، ارمنی و گرج تشکیل شده است. بیشتر مردم و ساکنین شهرستان از طر
افتتاح یا آغاز ساخت ۹ طرح عمرانی در زرند
همزمان با دومین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری ۴۴ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال ۹ طرح مختلف عمران روستایی و مخابراتی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.
علی صادق زاده فرماندار زرند گفت: از ۹ طرح هادی شهرستان  ۳ طرح هادی در روستا‌های سرباغ شاهرمز، اکبرآباد پادامنه وگتکوئیه جمعا با هزینه ۷ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال و بهرمندی ۲۷۵ خانوار روستایی افتتاح شد.
او افزود: افتتاح دو طرح مخابر
فرماندار شوط گفت: با احداث و بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درمانی جدید، سرانه بهداشتی این شهرستان به ۲.۵ برابر افزایش یافت.
به گزارش خبرهای فوری پلدشت، حسن عبدالهی اصل روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، اظهار داشت: خدمات دولت در حوزه سلامت این شهرستان بسیار چشمگیر است و مردم منطقه از برکت های آن بهره مند هستند.
وی اضافه کرد: مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شوط با یکهزار و ۲۱۸ مترمربع زیربنا، پایگاه سل
جمع آوری فیلتر‌های سیگار در زرند
فیلتر‌های سیگار پارک شهدا زرند توسط حامیان محیط زیست و مسئولین این شهرستان همزمان با روز جهانی بدون دخانیات جمع آوری شد.

به گزارش ندای زرند ، عصر امروز همزمان با ۳۱ مِی روز جهانی بدون دخانیات حامیان محیط زیست و مسئولین شهرستان زرند در اقدامی نمادین با حضور در پارک شهدا این شهر اقدام به جمع آوری فیلتر‌های سیگار کردند.
همچنین در پایان این برنامه از اِلمان "بیایید قلیان‌ها را گلدان کنیم" که توسط حامیان محیط
★پیام تشکر★
بدینوسیله از  مهندس عابدی معاون محترم استاندار، جناب اقای حجت الاسلام مرتضایی نیا امام جمعه محترم زیرکوه ، دکتر دهقانی رئیس شبکه علوم پزشکی استان  ، جناب اقای مهندس عربشاهی فرماندار محترم زیرکوه ، جناب اقای موهبتی مشاور اجرایی استانداری ،جناب اقای صفاجو بخشدار محترم شاسکوه ، جناب اقای دکتر ناصری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، مهندس رجبی ریاست اداره منابع طبیعی ، شورای شهرستان زیرکوه ، شورای بخش شاسکو ، مسئولین ادارات
فرماندار زرند تاکید کرد:
با ساخت و سازهای مجاز و غیر مجاز در بستر رودخانه ها برخورد قاطع شود
فرماندار زرند با تاکید بر اینکه باید برخورد قاطع با ساخت و سازهای مجاز و غیر مجاز در بستر رودخانه ها صورت گیرد، گفت: با ادارات متخلف نیز در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.
به گزارش ندای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، حبیب الله خنجری صبح امروز 8 فروردین، در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان که با حضور حسین امیری نماینده مردم در مجلس شورای اس
 
 
« تاریخ اجتماعی و سیاسی ایران در دوره قاجاریه » اثر مرحوم سعید نفیسی، فتحعلی شاه پس از فرستادن محمدمیرزا به آذربایجان از تهران به عزم جنوب حرکت کرد تا شهرتی را که سال قبل متعاقب فوت ولیعهد دایر بر مرگ شاه منتشر شده بود، از میان ببرد و هم بقایای مالیاتی فارس را که فرماندار از پرداخت آن ابا داشت وصول کند.به این دو قصد با سی هزار سوار و پیاده از تهران به کاشان رفت و فرماندار در فین کاشان به خدمت پدر رسید، ولی به جای تمام بدهی خود فقط سیزده هزا
شهرستان فریدونشهر با مساحت 2235 کیلومتر مربع در غرب استان اصفهان واقع شده است. ارتفاع این شهرستان از سطح دریا 2590 متر بوده که به همین سبب بام ایران لقب گرفته است. این شهرستان دارای پنج دهستان به نامهای برف انبار ، چشمه لنگان ، عشایر قلعه سرخ ، پیشکوه موگویی و پشتکوه موگویی را شامل می شود.
ادامه مطلب
‍نزدیکی قلعه گنج به آبهای آزاد،فرصت ساز است
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرماندر آیین تودیع فرماندار و معارفه سرپرست فرمانداری قلعه گنج از نزدیکی این شهرستان به آبهای آزاد به عنوان فرصتی برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی نام برد.
ادامه مطلب
شهرستان چادگان در محدوده‌ای به مختصات ۵۰ درجه و ۱۳ دقیقه تا ۵۰ درجه و ۵۱ دقیقه طول شرقی و ۳۲ درجه و ۳۲ دقیقه تا ۳۲ درجه و ۵۸ دقیقه عرض شمالی واقع شده‌است. بنابراین شهرستان چادگان از طولی معادل ۸/۳۸ دقیقه یا ۹/۵۸ کیلومتر و عرضی معادل ۵۸/۲۵ دقیقه یا ۱/۴۷ کیلومتر برخوردار می‌باشد. مرکز شهرستان چادگان در فاصله تقریبی ۱۱۵ کیلومتری غرب مرکز استان واقع گردیده‌است و با مساحت ۱۲۰۰ کیلومتر مربع از سمت شمال و شرق با شهرستان تیران و کرون، از سمت شمال غر
 فرماندار #زرند عنوان کرد:
 با راه اندازی بیمارستان سینا بخش قابل توجهی از مشکلات زرند حل خواهد شد.
به گزارش ندای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند  حبیب الله خنجری به همراه اعضای شورای تأمین شهرستان در بازدید از بیمارستان سینا  گفت : تاکنون ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، عملیات رنگ آمیزی چهار طبقه بطور کامل اجرا شده و نصب تجهیزات داخلی در حال انجام می باشد و همچنین محوطه بیمارستان یک لایه آسفالت شده است.
خنجری در حاشیه این بازد
جلسه کارگروه صدور مجوز زکات فطره برگزار گردید
با حضور موسوی نماینده امام جمعه، سلمانیان نماینده فرماندار، سرهنگ بابایاری جانشین فرمانده انتظامی شهرستان، مهندس نریمانی رئیس اداره بهزیستی و مهندس محمدی رئیس کمیته امداد و دبیر شورای زکات جلسه کارگروه بررسی صلاحیت موسسات خیریه برای جمع آوری زکات فطره برگزار گردید
فرماندار بیان کرد؛
روستائیان خاش با شرایط بحرانی بی آبی مواجه شده‌اند/آبرسانی به 80 روستا با تانکر



فرماندار خاش گفت: در فصل گرمای تابستان و تداوم خشکسالی ها، روستائیان این شهرستان با شرایط دشوار و بحرانی بی آبی و کم آبی مواجه شده اند . 
به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، صاحب گل صالحی در بازدید مشترک خود به همراه نماینده مردم خاش در مجلس و شماری از مدیران دستگاههای اجرایی از روستاهای اسماعیل آباد، اکبرآباد، ناصرآباد، افتخارآباد، ن
علی توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کاشمر گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ ضمن برگزاری مراسم گل افشانی توسط دانش آموزان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق (ع) و اعضای نوجوانان کانون های مساجد شهری با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید و سپس با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان زنگ انقلاب توسط فرماندار و دیگر مسئولین به صدا در آ
معاون وزیر راه و شهرسازی:
ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، در ۴ شهر جدید و ۱۰ شهرستان استان تهران از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۳۰ آذر آغاز می‌شود.
شهروندان تهرانی در ۴ شهر جدید پرند، پردیس، هشتگرد و ایوانک نیز می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.
در شهرستان دماوند شهرکیلان، شهرستان فیروزکوه شهر فیروزکوه، شهرستان ورامین، شهرستان قرچک، شهرستان پاکدشت در شهر‌های پاکدشت و شریف اباد، شهریار ، ملارد در صفا دشت، شهرستان اسلامشهر و رباط کریم در شهر رباط کر
شرکت وانت بار ایرانکس با مجوز رسمی از اتحادیه باربری یک دهه است که در زمینه جابه جایی وسایل و اثاثیه فعالیت می نماید .
این مجموعه در زمینه امر حمل اثاثیه منزل به شهرستان و از شهرستان به تهران ، حمل انواع بار به شهرستان با وانت و نیسان و حمل بار از شهرستان به تهران مشغول خدمت رسانی است و خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهد .
این شرکت برای جلب رضایت مشتریان خود نرخ های خود را به صورت کارشناسی شده به مشتریان ارائه می دهد . دلیل این کار ا
ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان ۲۰ ساله/ عاقد: خانواده عروس و ...
https://www.yjc.ir › استان ها › استان‌ها۸ ساعت پیش - ‌در پی انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی از عقد دختربچه حدود ۹ ساله با یک جوان، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی ارائه دادند.ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان ۳۰ ساله/ فرمانداربهمئی: ...
https://www.yjc.ir › استان ها › استان‌ها۸ ساعت پیش - ‌در پی بازنشر فیلمی در شبکه های اجتماعی از عقد دختربچه حدود ۹ ساله با یک جوان، فرماندار بهمئی
در جلسه کمیته برنامه ریزی کوهبنان مطرح شد
در دستور کار قرار گرفتن روکش فاز اول اسفالت کوهبنان به سمت زرند و احداث لاین دوم ورودی کوهبنان از سمت یزد
فرماندار کوهبنان در جلسه کمیته برنامه ریزی کوهبنان : روکش فاز اول اسفالت کوهبنان به سمت زرند و احداث لاین دوم ورودی کوهبنان از سمت یزد در دستور کار قرار دارد محور فتح اباد و نجف اباد هم جزخواسته های مردم منطقه است تا هر چه زودتر اسفالت شوند .
اولین جلسه کمیته برنامه ریزی کوهبنان در سال جاری با حضو
پایگاه انتقال خون خاش پزشک ندارد


زاهدان - ایرنا - با وجود ۱۷۵ بیمار تالاسمی و ۲۵۵ بیمار هموفیلی و نیاز شدید آنان به اهدای خون، به دلیل نبود پزشک در پایگاه انتقال خون خاش خونگیری تنها در روزهای سه شنبه انجام می شود به همین سبب فرهنگ و سنت اهدای خون در این شهرستان رو به افول است.

به گزارش ایرنا انجام عمل خون گیری به صورت مستمر و دائمی در پایگاه انتقال خون شهرستان خاش از دغدغه های مهم بسیاری از مردم این شهرستان بویژه بیماران نیازمند است.
شماری ا
زاهدان - ایرنا -جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده و پرشور مردم شیعه و سنی در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.
http://www.irna.ir/sb/fa/News/83205170
به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم شیعه و سنی اعم از فارس و بلوچ و زن و مرد در آیین باشکوه راهپیمایی 22 بهمن خاش با سردادن ندای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی تنفر و انزجار خود را از سران استکبار ابراز داشتند.امامان جمعه شیعه و سنی، فرما
 
از فرماندار بابل بدم می آید. دستکم به خاطر وعده ای که سر ماجرای تغییر نام میدان انتفاضه داد و به نماینده مجمع طلاب گفت که با این تغییر مخالف است و مصوبه مشکوک شورای شهر را لغو خواهد کرد؛ اما نشست و اجرای آن را تماشا کرد. درست مثل یک مسئول دیگر که به نیروهای انقلابی می گفت با این تغییر مخالف است؛ اما از آن طرف به بیمار فرهنگی شهر چراغ سبز نشان می داد که کارش را پیش ببرد. یک الف بچه رسوای آتلیه به همین راحتی توانست جمعی از مسئولان پرادعا را بر ضد
اولین جلسه برای مسابقات جایزه بزرگ شرق کشور در شهرستان قاین با حضور  شیهان پور رضایی و محسن حسن زاده رئیس هیئت کاراته شهرستان قاین و جمعی از چارت هیئت و هنرجویان برگزار گردید.
در این جلسه اعضای برگزاری مسابقه، مجری، انتظامات، داوران و مسئول تدرکات انتخاب شدند.
با تشکر
روابط عمومی شهرستان قاین
به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سراب:مراسم گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور فرماندار سراب برگزار شدبه همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سراب، مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) با حضور ایرج ثقفی، فرماندار شهرستان سراب برگزار شد.
در این مراسم از برگزیدگان کتابخانه ای جشنواره رضوی و مسابقات کتابخوانی دهه فجر سال 1397 کتابخانه های عمومی سراب با اهدای لوح سپاس و بسته های فرهنگی تجلیل به عمل آمد.
ایرج
باغ ویلا ۱۰۰۰ متر شهریار آب برق گاز تلفن ۱۰۰ متر سرایداری بسیار شیک در بهترین منظقه شهریار با سند شش دانگ جهت خرید و مشاوره رایگان تماس بگیرید .
شهریار کجاست ؟
شهرستان شهریار، واقع در غرب استان تهران ، مرکز آن شهریار که قبلاً علیشاه عوض گفته می‌شد . این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۷۴۴٬۲۱۰ نفر دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.
این شهرستان به نگین سرسبز غرب تهران یا عروس استان تهران مشهور است که در آن انواع میوه‌ها کشت می‌شود، از
مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور علی خدری فرماندار علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ،اندیکا، لالی وهفتکل در مجلس شورای اسلامی وتعدادی از مدیران دستگاههای اجرائی  در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور اندیکا برگزار شد.
ادامه مطلب
۱۳۹۸/۰۳/۰۲
فرماندار زرند خبر داد:
اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب شهری زرند به زودی آغاز خواهد شد.
فرماندار زرند در جلسه بررسی و هماهنگی پروژه اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهری زرند گفت: با هماهنگی های انجام شده با سرمایه گذاران و مجریان پروژه، عملیات اجرایی این طرح بزرگ به زودی آغاز خواهد شد.به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند، در جلسه هماهنگی اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهری زرند که با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان در محل فرم
فرماندار شهرقدس با اشاره به شناسایی آشوبگران در شهرستان قدس گفت: تمامی آشوبگران شناسایی شدند؛ به زودی همه آنها دستگیر می‌شوند.
 
لیلا واثقی ضمن محکومیت اقدامات آشوبگران و اغتشاشگران در روزهای اخیر اظهار داشت: با کمک سپاه، نیروی انتظامی و یگان ویژه آرامش و امنیت در شهرها برقرار شد و در مقابل آشوبگران ایستادگی خوبی صورت گرفت.
 
وی بیان کرد: حرکت های اخیر در اعتراض به سهمیه‌بندی بنزین نبود بلکه با هدف غارتگری و تخریب اموال عمومی و فروشگاه ها
اعضای شورای شهر دولت‌آباد برخوار امروز طی نامه‌ای استعفای خود را تقدیم نماینده مجلس، استاندار اصفهان و فرماندار شهرستان برخوار کردند.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ اعضای شورای اسلامی شهر دولت‌آباد برخوار(سید جواد حسینی، سید رسول سجادی نسب، محمدرضا حیدریان، ناصر معینی کربکندی و الهام داوری) استعفای دسته‌جمعی خود را به دلیل عدم پایبندی شهرداری اصفهان نسبت به انجام تعهداتی که در  خصوص میدان فرزا
فرماندار زرند خبر داد:
استفاده کشاورزان از وقوع سیلاب در حوزه آبریز شرقی زرند
فرماندار زرند گفت: باتوجه به بارشهای باران بصورت رگباری در شب گذشته و جاری شدن سیلاب در منطقه حوزه آبریز شرقی زرند، کشاورزان روستای محمدآباد (گلشن) از توابع بخش یزدان آباد، از این نعمت و موهبت الهی کمال استفاده را بردند و مسیر سیلاب را به طرف زمین های کشاورزی خود تغییر دادند و خوشبختانه این سیلاب هیچگونه خسارتی در بر نداشته است.
به گزارش ندای زرند به نقل از روابط ع
فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه بخشی از سرمایه ها در درون شهرستان سرگردان هستند و امروز دولت بیش از هر زمانی نیاز دارد تا بخش خصوصی به آن کمک کند، بیان کرد: باید برای سرمایه گذار تولید ایده داشته باشیم و اگر سرمایه گذار درگیر بوروکراسی اداری شود قطعاً نمی توان آن را جذب کرد.
 
 
ابراهیم قاسم پور پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران دستگاه های اداری و نهادهای شهرستان خلیل آباد که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: شعار محوری هفته د
شهرستان بم یکی از شهرستان‌های استان کرمان در جنوب شرقی ایران است. مرکز این شهرستان شهر بم است. جمعیت شهرستان بم بنا بر سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران برابر ۳۰۸٬۲۴۱ نفر بوده‌است.[۱]
این شهرستان از شمال و غرب به شهرستان کرمان، از جنوب غرب به شهرستان جیرفت، از جنوب به شهرستان عنبراباد و و شهرستان رودبار جنوب، از مشرق با شهرستان نرماشیر و شهرستان ریگان و شهرستان فهرج محدود می‌شود. مساحت شهرستان ۵۱۷۵ کیلومترمربع می‌باشد. مرکز این شهرستان از
شرکت وانت بار ایرانکس با مجوز رسمی از اتحادیه چندین سال است که فعالیت خود را در حوزه باربری و حمل بار آغاز کرده است .
این شرکت در حوزه حمل اثاثیه منزل به شهرستان و از شهرستان به تهران مشغول خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد .
این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان همیشه کمترین نرخ را به مشتریان ارائه می دهد . یکی از دلایل پایین بودن کرایه ایرانکس ، استفاده از نیسان های برگشتی است .
در صورت نیاز به اطلاع نرخ کرایه تهران به شهرستان با شماره های این ش
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان میانه فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 17 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان میانهدر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان خدابنده فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 19 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان خدابندهدر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان آزادگان فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 13 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان آزادگاندر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان دماوند فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 11 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان دماونددر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان اسلامشهر فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 7 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان اسلامشهردر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان سراب فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 14 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان سرابدر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان هندیجان فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 18 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان هندیجاندر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان فیروزکوه فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 14 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان فیروزکوهدر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان پاکدشت فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 9 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان پاکدشتدر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان بهبهان فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 14 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان بهبهاندر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان ایذه فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 16 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان ایذهدر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان ورزقان فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 15 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان ورزقاندر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان ایجرود فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 12 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان ایجروددر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان تبریز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 18 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان تبریزدر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان شبستر فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 19 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان شبستردر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه اولین نیروگاه خورشیدی مگاواتی منطقه شمال غرب کشور، در استان اردبیل به ظرفیت ۱ مگاوات با حضور استاندار اردبیل، نماینده مردم شهرستان اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان اردبیل، نمایندگان ساتبا، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، نمایندگان شورای شهر اردبیل و جمعی از مدیران دولتی و نمایندگان بخش خصوصی این استان افتتاح گردید.
ادامه مطلب
شهرستان ورامین یکی از شهرستان های استان تهران است . شهرستان ورامین از شمال شرق به شهرستان های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب به شهرستان قرچک ، از غرب به شهرستان ری، از جنوب به استان قم و از جنوب شرق و شرق به استان سمنان محدود می شود .
ثبت شرکت قراردادی تجاری است که گاه بین افراد حقیقی ( مردم عادی ) و حقوقی ( شرکت ها ) بسته می شود تا بنا بر آن سرمایه، توانایی یا روابط خود را در چهارچوب قوانین برای کسب منفعت به شراکت بگذارند .
قبل از ثبت شرکت در ورامین ب
 
رضا فلاح مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن نیز در این خصوص گفت: این جاده به طول 64 کیلومتر که بخشی از آن به‌صورت امانی با ماشین‌آلات خود شرکت کارشده که بخشی از آن نیز در منطقه حفاظت‌شده بود که با مجوزهایی که از سازمان محیط‌زیست اخذشده این مسیر نیز آسفالت شد.
 
عصر امروز با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طالبی استاندار یزد، صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه و فرماندار بافق و جمعی از مسئولین استان و شهرس
دهه کرامت
امسال دهه ایی متفاوت بود؛ زیرا علاوه بر روز خجسته میلاد بانوی پاکی و عصمت و روز
دختر با روز عفاف و حجاب مصادف شد. برنامه های جذاب بسیاری توسط همه ارگان ها و
نهادها انجام گرفت. یکی از فعالیت های ویژه، همایش دختران فاطمی بود که از سوی
فرمانداری و با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری صورت گرفت. برنامه
با تلاوتی از آیات قرآن کریم آغاز شد و معاون محترم فرماندار شهرستان ساری و مدیر
کل امور بانوان استانداری خانم طوسی سخنرانی کر
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان بندر ماهشهر فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 13 کیلوبایت قیمت: 4300 تومانشیپ فایل مرز شهرستان بندر ماهشهردر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان باغملک فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 15 کیلوبایت قیمت: 4300 تومان
شیپ فایل مرز شهرستان باغملک. این فایل در محیط نرم افزار GIS قابل استفاده و قابل ویرایش می باشد.در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در خصوص پرونده‌های علی فتحی و مهرداد مختاری دو عضو شورای شهر شاهین‌شهر ما تسلیم اظهارنظر قانون هستیم.
  اسفندیار تاجمیری روز گذشته در حاشیه نشست خبری خود که در جمع خبرنگار به مناسبت هفته دولت برگزار شد در پاسخ به سؤال خبرنگار ایلنا و صدای جویا در خصوص آخرین خبرها از وضعیت پرونده دو عضو شورای شهر شاهین‌شهر در قوه قضائیه و نهادهای نظارتی کشور، اظهار کرد: پرونده تعلیق عضویت علی فتحی همچنان در محاکم صا
نمایندگان مجمع طلاب و روحانیون مزینان به همراه مهندس عبدالهی سرپرست فرمانداری شهرستان داورزن به همراه اعضای شورای اسلامی و دهیاری، پایگاه بسیج شهدای و مدیر مرکز بهداشت و سلامت شهدای مزینان از سالمندان مرکز جامع توانبخشی بهزیستی بازدید کردند.
در این بازدید که روز جمعه دوم فروردین و پس از برگزاری مراسم دعای ندبه صورت گرفت فرماندار داورزن و روجانیون مزینانی ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز با توزیع شیرینی از سالمندان دلجویی کردند.


 به جمع
سرهنگ‌ مرتضی هادیان فرمانده انتظامی شهرستان  نطنز گفت:ماموران انتظامی شهرستان نطنز دریک عملیات پلیسی موفق به دستگیری باند سارقین شدند که  مقدار قابل توجهی اموال مسروقه را در مخفیگاه خود نگهداری میکردند.وی با اعلام اینکه این اموال شامل لوازم خانگی و صنعتی و کشاورزی است افزود:چنانچه مالباختگانی در سطح شهرستان نطنز  مورد سرقت ادوات و لوازم قرار گرفته اند جهت شناسایی اموال خود در روزهای کاری  به پلیس آگاهی نطنز مراجعه نمایند.فرماندهی انت
استاندار
اصفهان گفت: استعفای فرماندار شاهین‌شهر و میمه مورد موافقت قرار گرفت و طی
روزهای آتی فرماندار جدید این شهرستان معرفی خواهد شد.









عباس رضایی ظهر امروز ۱۵
اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در حاشیه  افتتاح، کلنگ زنی و بهره‌برداری از ۱۸  پروژه
عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه
خبری صدای جویا
با تبریک فرا رسیدن حلول ما
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان دزفول فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 23 کیلوبایت قیمت: 4300 تومان
شیپ فایل مرز شهرستان دزفولدر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان اسکو فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 17 کیلوبایت قیمت: 4300 تومان
شیپ فایل مرز شهرستان اسکودر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
به مناسبت هفته دفاع مقدس، صبح امروز مراسمی با حضور عموم مردم شهرستان زرند، طلاب و اساتید مدرسه علمیه جعفریه و مسئولین شهرستان (فرماندار، فرمانده سپاه، مسئولین کمیته امداد، دادگستری، اوقاف و ...، در مسجد جامع زرند برگزار شد.
 این مراسم که با روایتگری عباس ایرانمنش، رزمنده 8 سال دفاع مقدس همراه بود.
وی با اشاره به گفته‌ی امام راحل که ما تا زمان نابودی دشمن باید استقامت کنیم، ادامه داد: حضرت امام(ره) فرمود اگر این جنگ بیست سال هم طول بکشد ما تا
فرماندار
شاهین‌شهر و میمه گفت: تقویت مردم‌داری و توجه به افکار عمومی با حفظ
مرزهای سیاست‌گذاری شورای فرهنگ عمومی باید مورد توجه مسؤولان باشد.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، اسفندیار تاجمیری روز گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان
شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: امید است در ماه تهذیب و تزکیه نفس، همگی از
سفره پر برکت فیوضات الهی در این
اولین جشنواره کرفس فریدونشهر و افتتاح کارگاه بسته بندی گیاهان دارویی روز گذشته98.03.29 با حضور جناب آقای رحمانی مدیرکل محترم دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان، فرماندار محترم، بخشدار محترم و سایر مسئولین استان و شهرستان در محل روستای پشندگان  برگزار گردید.
شهر تجاری بانه 
بانه یکی از شهرهای مرزی هست که در استان کردستان واقع شده است
موقعیت شهر بانه طوری هست که شهرهای همجوار آن ازجمله مریوان و سردشت هست که این دو شهرستان هم  نقاط ویژه هستند 
شهرستان بانه موقعیت خاص خوبی که دارد با شهرستان های کردستان عراق از جمله سلیمانیه که یکی از بزرگترین کلان شهر کردستان عراق هست 
همجواری این دو شهرستان بانه و سلیمانه باعث شده است که بانه به یکی از مراکز تجاری در غرب کشور ایران تبدیل شود 
و هم چنان موقعیت مک
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
بنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپورت به نقل از روابط عمومی هیات شطرنج شهرستان کاشمر در گفتگو با رئیس محترم هیات شطرنج شهرستان کاشمر وی گفت : در این مسابقات 80شرکت کننده در9دور به روش سویسی با هم به رقابت پرداختند.
ادامه مطلب
به نقشه زیر توجه کنید . به تصاویر ماهواره گوگل ارث نیز توجه کنید . شهرستان برخوار یک دشت پایکوهی است که در صورت بارندگی زیاد در کوهپایه کرکس و کوههای شمالی نجف آباد و تیران مستعد سیل خیزی است . از جنس خاک شهرستان می توان فهمید که این دشت در هزاران سال قبل محل انباشت رسوبات همراه روان آب های شمال شهرستان بوده است . حوزه آبخیز شهرستان از شمال میمه تا کوههای شمالی داران می باشد و از این طرف تا کوههای باقر آباد . پس مسئولین شهرستان به هوش باشند و ضمن
 
به گزارش «خبرهای فوری پلدشت» فرماندار شهرستان پلدشت گفت: مردم و مسئولان این شهرستان عزم خود را برای ریشه کنی و مقابله با ویروس کرونا جزم کرده و در این راستا تلاش می کنند.
مهران صفری در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: این ستاد از بدو تاسیس اقداماتی را با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو انجام داده است که می توان به تشکیل مستمر جلسات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان به تعداد ۱۲ جلسه ، ابلاغ کلیه دستورالعملها و پروتکل های مربوطه به کل
هوالجمیل
الحمد لله الذی هدانا لهذا...
با عرض سلام و ادب و تبریکات صمیمانه و خالصانه خدمت همشهریان گرانقدر زرقانی
بالاخره بعد از بیست سی سال دوندگی و پیگیری و ... بخش زرقان تبدیل به شهرستان شد، یعنی دیشب اولین شبی بود که زرقان در طول تاریخ چند هزار ساله اش در حالی خوابید که فرماندار داشت.
بله ، دیروز یعنی چهارشنبه - 6 آذر ۱۳۹۸ مصادف با 30 ربیع الاول  1441  و 28 نوامبر 2019 رأس ساعت 9 صبح در بخشداری زرقان (که عمر پر افتخارش به سر آمد) اولین فرماندار زرقان
دانلود شیپ فایل مرز شهرستان مانه و سملقان فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: shpتعداد صفحات: 1حجم فایل: 19 کیلوبایت قیمت: 4300 تومان
شیپ فایل مرز شهرستان مانه و سملقاندر جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:- نام شهرستان- مرکز شهرستان- مساحت شهرستان به کیلومتر- محیط شهرستان به کیلومتر- مساحت شهرستان به هکتار

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
هشتم آبان ماه مصادف با 30 اکتبر از سوی فیفا به عنوان روز مربی نام گذاری شده است تا این قشر زحمتکش در فوتبال شهرستان کاشمر نیز روز مخصوص خود را داشته باشند.هیات فوتبال شهرستان کاشمر این روز را صمیمانه به همه‌ی مردان زحمتکش مربی در شهرستان  تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و آرزوی موفقیت روزافزون در زندگی شخصی و حرفه‌ای برای این عزیزان دارد.
ادامه مطلب
اعزام سه کاروان سلامت به مناطق روستایی زرند
سرپرست جمعیت هلال احمر زرند از اعزام سه کاروان سلامت به مناطق روستایی زرند طی شش ماهه دوم سال 97 در زرند خبرداد.


به گزارش ندای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زرند، به مناسبت هفته هلال احمر خنجری فرماندار شهرستان زرند با سرپرست، کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان زرند دیدار کرد. 
"حبیب الله خنجری" در این دیدار این نهاد را بزرگترین موسسه غیر ولتی و غیر انتفاعی در جمهوری اسلام

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها